Zobacz pełną wersję : Turbo NA Swap
Strony :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
- D16W4 T 0,6b wysrało UPG (5 odpowiedzi)
- Zimne powietrze (dolot) w budzie EG3 (0 odpowiedzi)
- spadek mocy po wymianie uszczelniaczy? (7 odpowiedzi)
- Wyciągnięcie silnika z komory (37 odpowiedzi)
- doprężenie silnika.... (27 odpowiedzi)
- Jrsc (1 odpowiedzi)
- Civic V gen, swap czy mini me? D15b7 (3 odpowiedzi)
- Wydech (1 odpowiedzi)
- Turbo a instalacja LPG (17 odpowiedzi)
- D14A4 - podkręcenie (51 odpowiedzi)
- Przewód smarowania turbiny - gdzie dorobic? (4 odpowiedzi)
- D15z6 > 3 stopniowy vtec (3 odpowiedzi)
- D seria FD 4,9 mfactory - dylemat (6 odpowiedzi)
- kompatybilność fd w s9b s4c s80 y21 y80 (4 odpowiedzi)
- Poszukuję kogoś do SWAP'u Silnika (0 odpowiedzi)
- Nierówna praca silnika, błąd 43 (8 odpowiedzi)
- jakie jest seryjne Ciśnienie w listwie paliwowej w b18c6? (6 odpowiedzi)
- Swap honda ej6 d16y7 (12 odpowiedzi)
- b18b1 turbo soft (2 odpowiedzi)
- Temperatura wody turbo (18 odpowiedzi)
- Z jakiego samochodu pochodzi ta końcówka wydechowa (0 odpowiedzi)
- Honda CRX B16 Turbo, Walki??? (14 odpowiedzi)
- Dłubane d15z6 i wydech z rovera 420 (6 odpowiedzi)
- Dolot (13 odpowiedzi)
- D13 MPFI Długie kręcenie (5 odpowiedzi)
- DualCarb VTEC mini-me (23 odpowiedzi)
- Jaki silnik pod turbo ? (7 odpowiedzi)
- Jakie wtryski i przepustnica B18C4 (1 odpowiedzi)
- filtr powietrza turbo (1 odpowiedzi)
- Przerobić kolektor czy kupić przepustnicę - co lepsze ?? (15 odpowiedzi)
- D16Z6 vs. D14Z4 (5 odpowiedzi)
- Tuleje "wyczynowe" DARTON vs MAHLE (65 odpowiedzi)
- Większy wysprzęglik (8 odpowiedzi)
- B18C4 dziwny problem (7 odpowiedzi)
- WSKAŹNIKI shadow POMOCY (0 odpowiedzi)
- D1spec czy shadow (2 odpowiedzi)
- mpfi d16a6 warto ? (5 odpowiedzi)
- ssący Blox i przepustnica z integry do EK4 TVI, czy warto? (2 odpowiedzi)
- dławienie i strzały z wydechu (11 odpowiedzi)
- EG6 Seria czy przeróbka? (13 odpowiedzi)
- Intercooler civic 4g (0 odpowiedzi)
- B20 odpowietrzenie skrzyni korbowej (0 odpowiedzi)
- Garrett t25 saab max 0.6b d16z2 (2 odpowiedzi)
- Wydech i CAI d13z6 (0 odpowiedzi)
- D15Z6 zaślepienie kanału EGR (13 odpowiedzi)
- Zbyt twarde poduszki silnika (20 odpowiedzi)
- D15Z8 Turbo (32 odpowiedzi)
- D15b2 na d16z2 Podłaczenie aparatu zaplonowego (0 odpowiedzi)
- Frankenstein d13z6 (13 odpowiedzi)
- Nie typowa budowa kolektora wydechowego (6 odpowiedzi)
- Co to za turbo (4 odpowiedzi)
- D13B2 na B18C4 w Jajku (12 odpowiedzi)
- elektryczna pompka wody turbo (9 odpowiedzi)
- d15b 3 stage (2 odpowiedzi)
- Ssący a turbo (3 odpowiedzi)
- Sprężynki zaworowe z H22A Do B-serii (3 odpowiedzi)
- D15b7 minime i tylko 95KM na hamowni (8 odpowiedzi)
- Jak rozpoznać jaki to wtryskiwacz 190 czy 240 (7 odpowiedzi)
- Gruba chłodnica wody chinol (2 odpowiedzi)
- Dodatkowy czujnik wody turbo (5 odpowiedzi)
- Nie odpala, nie kreci rozrusznikiem po swapie z D14Z2 na D15Z8 (12 odpowiedzi)
- nowe pierścienie na niehonowaną powierzchnię (20 odpowiedzi)
- głowica d15z6 w d15z3, ceny pierścieni (4 odpowiedzi)
- Głowica B18c6 do B16a2 (1 odpowiedzi)
- ocena wizualna bloku d16z6 (4 odpowiedzi)
- Ceny Silników (5 odpowiedzi)
- Chłodzenie turbiny gdzie podłączyć (8 odpowiedzi)
- D16b2 M45 vs B18 w angielce (5 odpowiedzi)
- B18C4 regulowane kółka (problem) (5 odpowiedzi)
- jak rozpoznac skrzynie biegow czy jest na 35 czy na 40mm - D seria? (4 odpowiedzi)
- Świece denso tt (2 odpowiedzi)
- Płyn chłodzący motul (6 odpowiedzi)
- Zbiornik paliwa z eh9 do eg3 (1 odpowiedzi)
- Witam, co to za wałek ? (2 odpowiedzi)
- termostst mishimoto (21 odpowiedzi)
- sprzeglo d15z6 (7 odpowiedzi)
- Swap z D16Y7 na D16Y8 ? (3 odpowiedzi)
- Zmiana średnicy wydechu a strojenie. (9 odpowiedzi)
- B16a2 Okolice Leszna Poznania. (6 odpowiedzi)
- kolektor żeliwo t25 (18 odpowiedzi)
- B18C4 vs B18C1 różnice (0 odpowiedzi)
- Modyfikacje d16y7 (29 odpowiedzi)
- d16z2 na osprzęcie d15b7 (4 odpowiedzi)
- skrzynia b seria (2 odpowiedzi)
- Jaki silnik pod turbo w granicach 0.8-1.0 bara (38 odpowiedzi)
- Swap D16Y8 do ED6 - IV gen. - Problem logistyczny (3 odpowiedzi)
- Swap z D16Y7 na D16Y2 (0 odpowiedzi)
- Mapa z d15+Vtec bez strojenia (4 odpowiedzi)
- Civic EK4/EM1 - relokacja chłodnicy klimatyzacji. (7 odpowiedzi)
- Gaźnik w D13B2 - dzieło samego szatana (3 odpowiedzi)
- Itb d16 (0 odpowiedzi)
- regulacja zaworów (1 odpowiedzi)
- Bierze olej po swapie. Silnik rok leżał rok. Uszczelniacze? (41 odpowiedzi)
- Turbo w d15z6 a glowica? (19 odpowiedzi)
- Wtryski Denso jaka wydajnosc (13 odpowiedzi)
- co do turba (7 odpowiedzi)
- d13z6 nie odpala na ciepłym !!! (7 odpowiedzi)
- ostre wałki do D serii (36 odpowiedzi)
- Ciekawy pomysl na swap malo informacji (1 odpowiedzi)
- Owijał już ktoś ten kolektor ? (8 odpowiedzi)
- jakis niezależny obrotomierz? jak ustawic zaplon przy wyższych obrotach? (8 odpowiedzi)
- silnik po modyfikacjach nie odpala (4 odpowiedzi)
- luzy zaworowe (0 odpowiedzi)
- Przekładam właśnie d15Z6 do mb2 i nie pasuje mi poduszka na łapę (13 odpowiedzi)
- TD04 19 ---gt28rs (13 odpowiedzi)
- Shuttle - swap D13VTEC + napędy? jak!? (1 odpowiedzi)
- dual carb i vtec ?? (20 odpowiedzi)
- mini-me na odwrot;] blok d16/glowica b7/ tloki d13 (9 odpowiedzi)
- check 45 po swapie egr? (0 odpowiedzi)
- Sprzęgło pod turbo - "utwardzenie", spiek czy może stage "x" (23 odpowiedzi)
- potrzebne d14a5 przelozenia skrzyni (4 odpowiedzi)
- d15b2 zamiast d14z2 (12 odpowiedzi)
- utrata mocy po modach d16y7 (12 odpowiedzi)
- Jaki filtr stożkowy wybrać pod d16w4 (0 odpowiedzi)
- Czy podejdzie w. kabinowa od eh6 do eg4 (5 odpowiedzi)
- Adapter pod filtr oleju (5 odpowiedzi)
- Turbo kit (4 odpowiedzi)
- Ssak D15Z6/8 a D16Z6 (17 odpowiedzi)
- Jaka turbina zamiast TD04 pod softa (13 odpowiedzi)
- Z czego zrobiony jest silnik Honda (17 odpowiedzi)
- Jaki kolektor wydechowy pod swap k20a2 k20a3 do eg z accord czy crv. (2 odpowiedzi)
- Problem z uruchomieniem (2 odpowiedzi)
- b16a2 vs b18c4 vs d16y8/z6 (98 odpowiedzi)
- D14a3 na d16z6 (8 odpowiedzi)
- średnice dolotów d,b-seria - OEM i aftermarket (0 odpowiedzi)
- Stukajace zawory ? (1 odpowiedzi)
- Duże spalanie po małych przeróbkach (14 odpowiedzi)
- Rozwojowy cichy wydech do N/A (21 odpowiedzi)
- d16y8 - Swap skrzyni Auto na Manual - Problem Z CHECK ENGINE błąd 19 (2 odpowiedzi)
- Wydech ile cali? (4 odpowiedzi)
- Śruby do kutych korbowodów-dylemat (2 odpowiedzi)
- ITB do H22 (2 odpowiedzi)
- wtryski rx-8 (1 odpowiedzi)
- wybor silnika (11 odpowiedzi)
- parowa simoty czy seryjny EK4 a moze CAI (17 odpowiedzi)
- Jakie panewki? (12 odpowiedzi)
- d16y3 + glowica d16y2 (4 odpowiedzi)
- d16y3 swap na d16z6 (0 odpowiedzi)
- przewód paliwowy d15b7 (0 odpowiedzi)
- swap warszawa (9 odpowiedzi)
- Tarcza sprzęgła 212 mm do B18C4 (3 odpowiedzi)
- Swap K24 do EG (5 odpowiedzi)
- innovate lc-2 problem z odczytem (5 odpowiedzi)
- Swap B18C4 a linka gazu (2 odpowiedzi)
- d16z6 turbo (7 odpowiedzi)
- Kolektor z ITR-a do B16a2 (14 odpowiedzi)
- Przepustnica, jak sprawdzic (24 odpowiedzi)
- Wytrzymałość D16Y3 na doładowanie? (0 odpowiedzi)
- Kolektor ssacy Skunk2 Style B18C4??? (25 odpowiedzi)
- wałek przełożenia fd4.4 (7 odpowiedzi)
- ssanie w D14a1 Dual carb (9 odpowiedzi)
- Turbo czy Kompresor D16Z9 (20 odpowiedzi)
- ssak d16z6 w d15b7, cat converter a głośność auta (1 odpowiedzi)
- d17y8 (11 odpowiedzi)
- wałek na zamówienie w Dserii nonvtec (21 odpowiedzi)
- Swap b16a2 z ek4 do eg4 (4 odpowiedzi)
- Wysokie obroty na jałowym w D13B2 (5 odpowiedzi)
- Uszkodzony wskaźnik ciśnienia oleju? (5 odpowiedzi)
- wymiana wtryskiwaczy (11 odpowiedzi)
- Wymiana słupka b18b1 na b18c4 (0 odpowiedzi)
- Zlece połączenie 2 wiazek kabinowych D15B7 - B18C4 (0 odpowiedzi)
- Niestabilna moc w D15Z6 (209 odpowiedzi)
- Pomoc przy swapie skrzyni ej8 (0 odpowiedzi)
- brak vtec h22a5 V gen (32 odpowiedzi)
- Sprężyny zaworowe (8 odpowiedzi)
- Pomoc przy swapie z D16Y7 na D16Z6 (4 odpowiedzi)
- Zamulony po ulewie (6 odpowiedzi)
- Nierówne obroty na luzie i na sprzęgle (17 odpowiedzi)
- Rozrusznik (1 odpowiedzi)
- Lekkie koło zamachowe, a turbo - dyskusja (21 odpowiedzi)
- D15b7 -> minime d16z6 (8 odpowiedzi)
- d16z6 wal (2 odpowiedzi)
- B18C4 - Nieszczelność koło mocowania bagnetu w bloku (1 odpowiedzi)
- zamiana kompresora na turbo (6 odpowiedzi)
- B18C6 a olej (204 odpowiedzi)
- zwiekszenie moce z d44z1 ???? (4 odpowiedzi)
- wiązka z d16w4 do d16y8 (0 odpowiedzi)
- Regulator ciśnienia paliwa (1 odpowiedzi)
- Reanimacja d16z6 (5 odpowiedzi)
- Parówa prawdy czy mity ? (42 odpowiedzi)
- Wtryski do D-serii (9 odpowiedzi)
- swap d14 na d16z6 - kilka pytań (3 odpowiedzi)
- B18c6 jaki wydech (100 odpowiedzi)
- Szukam sportowego tłumika - MAM NADZIEJĘ ŻE NIE POWIELAM TEMATU (10 odpowiedzi)
- którą stroną założyć podstawke pod filtr oleju? (1 odpowiedzi)
- Coupe 5/6 gen Daily car N/A czy Turbo ? (59 odpowiedzi)
- wtryski (2 odpowiedzi)
- Ustawienie wałków cat cams stg3 w c4 (4 odpowiedzi)
- Minime D13Z6 - ile obecnie wyjdzie? + kilka pytań (9 odpowiedzi)
- Kod 41 po swapie, help (5 odpowiedzi)
- pomoc w uturbieniu B serii (9 odpowiedzi)
- Zbyt mocne doprężenie (12 odpowiedzi)
- Końcowy Proex w D13 - ma ktoś nagranie? (0 odpowiedzi)
- Swap b18c4 Ej 6 (12 odpowiedzi)
- Jaki blok d-serii najlepszy??? (30 odpowiedzi)
- Jaki kolektor ssacy doprezone B18c4? (5 odpowiedzi)
- B18C4 Silnik Chodzi jak Traktor ??? (9 odpowiedzi)
- zgrzytanie y21 (6 odpowiedzi)
- B16a2 dziwne dzwięki w silniku POMOCY (17 odpowiedzi)
- tłumik końcowy oem look (2 odpowiedzi)
- Końcowy wydech WM (3 odpowiedzi)
- Regulowany regulator cisnienia paliwa - klopot z ustawieniem (3 odpowiedzi)
- wiązki potrzebna rada (0 odpowiedzi)
- wydech , dolot jakie srednice (7 odpowiedzi)
- B18C4 - węże wodne i podciśnienia (9 odpowiedzi)
- Flansze wydechowe pod wydech 2 cale (2 odpowiedzi)
- jaki swap do ej9? (6 odpowiedzi)
- Jakie swiece do dopręzonego B18C4? (3 odpowiedzi)
- Turbo z d14 do b/d16 (3 odpowiedzi)
- Jaki SWAP? (28 odpowiedzi)
- Żarówki ! (17 odpowiedzi)
- Osłony kolektora do D13B2 (0 odpowiedzi)
- Przyspieszenie po remapie (28 odpowiedzi)
- gruba chińska chłodnica wody (9 odpowiedzi)
- wydajniejsza chłodnica do D-serii (18 odpowiedzi)
- D16z6 (7 odpowiedzi)
- Kupić sam słupek czy robić kapitalny remont silnika B18C4 (15 odpowiedzi)
- Ej9 (1 odpowiedzi)
- temPeratura oleju (39 odpowiedzi)
- Usterki wspomagania po swapie. (9 odpowiedzi)
- Swap kolektora D15 b7 (1 odpowiedzi)
- D15B - potrzebne informacje. (17 odpowiedzi)
- zwezka w tlumiku (6 odpowiedzi)
- Skrzynia do b16a2 (0 odpowiedzi)
- Wydech CIVIC VII :) (6 odpowiedzi)
- Czy rozrusznik z D serii pasuje do B? (3 odpowiedzi)
- Ssący d15b7 do d14, pytanie o przewód paliwowy (10 odpowiedzi)
- Jaki filtr stożkowy ? - Firma (1 odpowiedzi)
- d15z1 - co z tym robić? (16 odpowiedzi)
- Szukam cierpliwej osoby (1 odpowiedzi)
- Pytanie o swap do Eg3 i Eg4 (3 odpowiedzi)
- swap mocniejszego silnika do civica 7 generacji coupe (7 odpowiedzi)
- Swap D15Z8 błąd nr.15 (0 odpowiedzi)
- SWAP B18C4 z EG5 do EJ6 (9 odpowiedzi)
- Przystosowanie Eaton M62 pod Honde (6 odpowiedzi)
- Nie pali po swapie, brak iskry (10 odpowiedzi)
- Uklad dolotowy budowa to zrobic samemu? (15 odpowiedzi)
- Reg kółko VMS (0 odpowiedzi)
- Swap d14a8 na d15z6, kabelkologia (2 odpowiedzi)
- D14a3 na 16W3 EJ9 (2 odpowiedzi)
- problem z wtryskami (5 odpowiedzi)
- Minie me Problem ! (35 odpowiedzi)
- Swap na z6 (3 odpowiedzi)
- Pomysł na cichy wydech do MB2 d14z4 (8 odpowiedzi)
- "swap" z d14a3 na d14z4, pomozcie chlopaki ;) (34 odpowiedzi)
- SWAP z D14A3 co proponujecie i jakie koszta mnie czekają??? (10 odpowiedzi)
- Kolektor ssacy (28 odpowiedzi)
- d16y7+ głowica z6 (4 odpowiedzi)
- obroty (6 odpowiedzi)
- d15b2 + b7 na PM7 (14 odpowiedzi)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.