Zobacz pełną wersję : Przyspieszenie po remapie
kamcio0504
27-05-14, 10:15
Witam, ostatnio moj komputer dostał nowe mapy, ogolnie zostal.przerobiony, jako ze to jakas zmiana postanowilem sprawdzic osiagi autka. Ogolnie czuc ze auto.lepiej zbiera sie z dolu ale po pomiarach przed i po czas sprintu do 100km/h wynosi ok 8,9-9 sek. Wydaje mi sie ze to troszkę slabo, tym bardziej ze jak ogladam jak inne d15b7 przyspieszaja to jestem.zdumiony. W autku jest parówa simoty, brak katalizatora i przerdzewialy koncowy tlumik. Silnik to d15b7, w aucie nie ma.gazu, buda ej2, pro tec. Prosze o jakies opinie, jak wroce do domu to wrzuce filmik.
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
a czego byś oczekiwał od 100-konnego silnika? wrzuciłeś mapę z nie wiadomo jakiego setupu i cudów oczekujesz, to nie diesel
Przyspieszenie pewnie jeszcze stoperem mierzone.
Seria: D15B7 0-100 km/h : 9,7sek, więc jak na 20 letnią serie z buczącą parówą jest ok.
kamcio0504
27-05-14, 11:51
Niczego wiecej bym nie oczekiwal gdybym nie widzial ze stockowy silnik po takim zabiegu cisnie do 100 prawie 2s szybciej. Tylko pytam. Nie oczekuje od tego auta łamania kręgosłupa przy starcie, tylko jestem ciekaw czy to tak ma poprostu byc. W kazdym razie dzieki za jakis odzew.
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
a skąd takie informacje? chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie mody trzeba przeprowadzić, żeby urwać 2s
kamcio0504
27-05-14, 12:00
Pewnie masz racje, moze glupio pytam poprostu. A to ze ktos napisze ze stock jeszcze o niczym nie świadczy.
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
a skąd takie informacje? chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie mody trzeba przeprowadzić, żeby urwać 2s
2s od serii urwac w Hondzie to jeszcze w miare "pikus" - ale urywanie pozniej po pol sekundy, sekunde - to dopiero zabawa i koszta :)
Parufkom sie tego nie zrobi ;)
takie d15b7 z urwanymi 2 sekundami ma już osiągi zbliżone do seryjnego VTi a wtedy, jak napisałeś kończy się "pikuś" (w cudzysłowie bo to też sporo kasy pochłonie)
PIMPEK_EJ2
27-05-14, 23:40
Moje byłe b7 bez żadnych map parówek i stożków miało 108km przy 30stopniach. na g-techu wychodziło powtarzalne 9,1-9,2 tak że nie narzekaj:) 2 sekundy szybciej? wyszło by tyle co vti...
kamcio0504
28-05-14, 08:14
2 sekundy szybciej... Niz moje, nie niz seria:-) a na g techu da sie ustawic jednostki metryczne??
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
2 sekundy szybciej... Niz moje, nie niz seria:-) a na g techu da sie ustawic jednostki metryczne??
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Na moim nie - ale od 0-60mp/h chyba dosc miarodajne nie?
EDIT: 7 sekundowe b7 = czapka z z6 + ebay 421 + 2 przeloty + CAI + Strojenie = to ci da 7 do setki - koszta jeszcze w miare sensowne
Najpierw gryz dol - skrzynia z 1.3 - zamach na 3,5kg i jazda :) no zalezy co kto lubi - moje z6 jak za 165KM zaba do 120km/h bylo o dlugosc z tylu to klaskalem uszami - a jezdzilem na 215 gumach, ORI zamachu i seryjnej s20 z CRX
kamcio0504
28-05-14, 09:00
No to calkiem zacnie... Ile za takiego g techa trzeba dac?
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
A co do zamachu na 3,5 kg to chyba troszke przesada:rolleyes:
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
A co do zamachu na 3,5 kg to chyba troszke przesada
Eeee - wczoraj jechalem z6 + eaton z 3kilowym kolkiem :D - kjerrrwa alez to lata :D
kamcio0504
28-05-14, 09:24
Z eatonem na pewno:)
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
kamcio0504
Wyczysc skrzynke :)
Co wy gadacie.. b serie nie maja przyspieszen do 100 w okolicach niskich 7 ..ep3 ledwo schodzi ponizej 7 sekund i s2000 ..
Co wy gadacie.. b serie nie maja przyspieszen do 100 w okolicach niskich 7 ..ep3 ledwo schodzi ponizej 7 sekund i s2000 ..
EP3 ma 6,6 a s2k ma 6,2
Ale czemu porownujesz do starej lekkiej civy nowoczesne ciezkie auta jak ep3 czy s2k :>
Glupie d16z6 na eatonie dmuchajace 0,6 robi taka s2000 jak chce - na N/A ciezko zejsc nizej 7sec bo koszta duze - fakt ale 7 z kawalkiem zupelnie spokojnie osiagalne.
PIMPEK_EJ2
29-05-14, 23:34
Glupie d16z6 na eatonie dmuchajace 0,6 robi taka s2000 jak chce - na N/A ciezko zejsc nizej 7sec bo koszta duze - fakt ale 7 z kawalkiem zupelnie spokojnie osiagalne.
To pewnie tak, choć ale remap nie zrobi przyspieszenia na 7s...
Ostatnio pewien "magik" wmawiał mi że jego audi b3 może mieć po czipie 200km:) I to na mechanicznym wtrysku:D:D Takie cuda!
kamcio0504
30-05-14, 08:17
Ta... Juz slyszalem jak Ktos polecał cziiipa z allegro do civica w benzynie nawet...
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
7 sekundowe B7 (bez doprężenia i ostrego wałka) - ale wy fantazjujecie chłopaki :D Chyba, że 7,9 też uznajecie za 7 sekund ;) B7 z wydechem, dolotem i strojeniem to W NAJLEPSZYM wypadku okolice 140 koni. Niskiej 7ki to nie zrobi na zwyczajnej oponie.
Moje byłe kapkę doprężone ( tyle co lizanie głowy itd przy remoncie) Z6 z modami o których piszecie tyle, że bez skrzyni zrobiło 7,7 0-100 i 15,6 ET na 1/4 co i tak wtedy było niezłym czasem jak na d16z6 w 6gen z klimą itd (okolice 10 miejsca w generacje na zlocie CKPL, byłem chyba pierwszy czy drugi po doprężonych Z6 )
Moje byłe EJ9 B18C4/S4C (krotka skrzynia i 194km/190nm) zrobiło 6,1/6,2sek 0-100km/h
Ale czemu porownujesz do starej lekkiej civy nowoczesne ciezkie auta jak ep3 czy s2k :>
Ile waży jajo? 950-1000kg
Ile waży EP3? 1150-1200
200kg różnicy to nie jest jakaś tragedia, dlatego są porównywane tym bardziej, ze porównujecie dłubanego 5gena do SEYJNEGO EP3 w rozmowie o czasach ;)
7 sekundowe B7 (bez doprężenia i ostrego wałka) - ale wy fantazjujecie chłopaki Chyba, że 7,9 też uznajecie za 7 sekund B7 z wydechem, dolotem i strojeniem to W NAJLEPSZYM wypadku okolice 140 koni. Niskiej 7ki to nie zrobi na zwyczajnej oponie.
Moje byłe kapkę doprężone ( tyle co lizanie głowy itd przy remoncie) Z6 z modami o których piszecie tyle, że bez skrzyni zrobiło 7,7 0-100 i 15,6 ET na 1/4 co i tak wtedy było niezłym czasem jak na d16z6 w 6gen z klimą itd (okolice 10 miejsca w generacje na zlocie CKPL, byłem chyba pierwszy czy drugi po doprężonych Z6 )
Misiuuu - przy wrzuceniu gory z Vtekiem bylo pisane - sam mialem z6 robione od poczatku po lekkich modach i na 215/40 16 na Gtechu udawalo sie skubac po 7,5sec do setki DelSolem. Znajomek tu w Krk ma d13 z czapka z6 na krotkiej skrzyni i stoczonym kolku - kola 195/50 15 - Robil moje Z6 jak chcial....
mateuszafro
04-06-14, 12:20
Sorry że się tu wtrące, wiecie może ile może mieć do 100, jajko z silnikiem D15Z8 vtec-e 114km,z wydechem 4-2-1,całość na 2 cale oraz z skrzynią D15B2? bo mi wychodzi 11 sekund ;/ pojechałem do ttgarage najbliższy w okolicy polecany na forum mechanik i on stwierdził że ten silnik tak jedzie i że jajko D15B2 ma 13 sekund do setki,więc jak na 114 konny silnik mój jedzie dobrze;/
Misiuuu - przy wrzuceniu gory z Vtekiem bylo pisane - sam mialem z6 robione od poczatku po lekkich modach i na 215/40 16 na Gtechu udawalo sie skubac po 7,5sec do setki DelSolem. Znajomek tu w Krk ma d13 z czapka z6 na krotkiej skrzyni i stoczonym kolku - kola 195/50 15 - Robil moje Z6 jak chcial....
Wiem, że było piane dlatego napisałem okolice 140 koni maxymalnie. Gdyby nie to to bym napisał 120-125 ;) Nie róbcie już szatana z tego silnika.
PS-Gtech nie jest najdokładniejszym sprzętem no i mierzy do 96,6km/h a nie do 100.
A to, że robiło Cię D13VTEC to już raczej wina tego, że masz silnik w nienajlepszej kondycji, albo nie ogarniasz auta a nie tego, że to D13VTEC to potwór. Chyba, że było mocno doprężone itd, ale piszesz tylko o głowicy, skrzyni i zamachu więc domyślam się, że nie było mega rzeźbą.
Żeby było jasne - nie piszę, że to nie jedzie itd, ale poprostu chce zastopować trochę fantazję niektórych osób. Łapałem się nie raz mając D16Z6 w EJ9 z różnymi D16 w 5gen oraz D15VTEC w 5genach i dupy to nie urywało. Wynik na 1/4 z zawodów byłby bardziej miarodajny niż 0-100, które tu podajecie.
Sorry że się tu wtrące, wiecie może ile może mieć do 100, jajko z silnikiem D15Z8 vtec-e 114km,z wydechem 4-2-1,całość na 2 cale oraz z skrzynią D15B2? bo mi wychodzi 11 sekund ;/ pojechałem do ttgarage najbliższy w okolicy polecany na forum mechanik i on stwierdził że ten silnik tak jedzie i że jajko D15B2 ma 13 sekund do setki,więc jak na 114 konny silnik mój jedzie dobrze;/
EK3 D15Z6 po w.w modach robiło setkę w ok 8s
A to, że robiło Cię D13VTEC to już raczej wina tego, że masz silnik w nienajlepszej kondycji, albo nie ogarniasz auta a nie tego, że to D13VTEC to potwór. Chyba, że było mocno doprężone itd, ale piszesz tylko o głowicy, skrzyni i zamachu więc domyślam się, że nie było mega rzeźbą.
Raczej nie :) Bo kapitalke silnika robilem od zera takze wiem ze moj motor byl zdrowiutenki - ubytkow olejowych brak.
A to 1.3 mnie robilo bo - buda Coupe - skrzynia z 1.3, odelzony zamach i kola 195/15 gdzie ja mialem serie s20, laczka 215 i seryjny zamach + ciezsze niewiele ale ciezsze auto. I uwierz mi ze auto ogarniam bardzo dobrze :) Miedzy 7-8 sekund to jak najbardziej sensowne czasy zmodyfikowanych Dserii.
I niech ci bedzie - moj Sol przyspieszal do 96,6km/h w te 7,5s - do 100km/h nigdy nie mialem urzadzenia pomiarowego :)
Moje Y8 na dolocie i wydechu + długa skrzynia po D14 pokazało na kompie podczas strojenia 7,3s do setki.
Biorąc pod uwagę pewne przekłamania i zakładając, że jechałbym sam, to te 7,5s jest jak najbardziej realne:)
https://www.youtube.com/watch?v=GLKm2sC8LTY
mateuszafro
06-06-14, 11:00
EK3 D15Z6 po w.w modach robiło setkę w ok 8s
Czyli mam coś z autem nie tak;/ a ma ktoś może dane z manuali lub hondowskich źródeł jak jajko przyśpiesza? żebym wydrukował i pokazał mechanikowi,bo on twierdzi że jajko z D15B2 jedzie w 13 sek do 100;/
http://civic5g.pl/forum/obrazki_forum/HB_danetech.gif
mateuszafro
06-06-14, 22:40
o to mi chodziło,dzięki;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.