PDA

Zobacz pełną wersję : gruba chińska chłodnica wody



demiss
26-05-14, 17:25
Witam, kiedyś przeglądałem gdzies temat o grubych chłodnicach wody alu, oczywiście z chin i ich wadach, ale nie moge go znaleźć. Ale do rzeczy, mam problem z autem, zakute d16y8T, polega on na tym że wyrzuca mi płyn do wyrównawczego w sporych ilościach, zdaje sobie sprawę że może jest to wydmuchana UPG tylko przed zwaleniem głowicy chce ustalić co jest przyczyną żeby problem nie wrócił. Czy ktoś miał przygody z tymi chłodnicami??W układzie robi się duże ciśnienie, aż puchnie ta chłodnica i węże( jeden nawet pękł).
Doładowanie to niecały bar, szpilki w głowicy oem, uszczelka oem + loctite, planowany blok i głowica.
Auto ciężko pali jak jest zagrzane i w chłodnicy bulboni jak się odkręci korek za zapalonym silniku.

reaktor
26-05-14, 17:34
weże pekąją bo mu dmucha z głowicy nie myl skutku z przyczyną

chłodnica to chłodnica ma byc szczelna i to tyle

garaż
27-05-14, 19:14
weże pekąją bo mu dmucha z głowicy nie myl skutku z przyczyną

chłodnica to chłodnica ma byc szczelna i to tyle

oraz miec prawidlowy przeplyw :-)

karamba
27-05-14, 21:39
Jedyna wada o jakiej mi wiadomo to jej korek ktory warto wymienić.

Jedyne wady o jakich mi wiadomo to jej korek ktory warto wymienić , oraz wiatrak ktory warto wywalić prosto do kubła ;) OEM działa lepiej :o

siara87
27-05-14, 23:41
to zanim zwalisz góre na zimnym silniku odkrec korek od chlodnicy i odpal auto, jak wywali plyn to nie ma uszczelki, w sprawnym silniku nic nie powinno sie wylac.sprawdz tez jak wyglada olej jesli zrobila sie brązowa maz to tez po uszczelce

reaktor
28-05-14, 00:16
to zanim zwalisz góre na zimnym silniku odkrec korek od chlodnicy i odpal auto,

jak wywali plyn to nie ma uszczelki, w sprawnym silniku nic nie powinno sie wylae

chyba gupi jesteś:D

wiadomo ze wyleje jak pompa rusza

siara87
28-05-14, 11:21
hehe u mnie nigdy w d serii nic nie wylalo,sprawdzane kilkanascie razy wiec chyba mam jakis cudowny silnik :p gejzer zrobil sie dopiero po rozwalonej uszczelce. od tego jest ta mala dziurka w termostacie zeby nie bylo cisnienia na wolnych obrotach

bartuning
28-05-14, 11:44
Ja miałem identyczną sytuację z tymi wężami i też mi jeden pękł, ale to była wina korka od chłodnicy, bo była za mocna sprężyna i nie upuszczał ciśnienia do zbiorniczka, ale przyszlifowałem trochę chłodnice w tym miejscu i nic sie już nie dzieje

podlez
02-06-14, 15:47
Jedyne wady o jakich mi wiadomo to jej korek ktory warto wymienić , oraz wiatrak ktory warto wywalić prosto do kubła OEM działa lepiej
dokładnie.
Wywaliłem korek i założyłęm OEM wiatrak i nie mam problemów z tą chłodnicą.

demiss
02-06-14, 22:36
dzieki pany, wiatrak jest oem, a korek zamówiony:D