Gucios90
27-04-14, 21:06
Witam!
Z góry dziękuję jeśli ktoś mnie oświeci bo chyba zostałem wprowadzony w błąd miało być P&P a jest kiszka?>
Chodzi o to że moje kopcące d14 chcę zastąpić d16w3 i już mam ten silnik, zmieniłem w nim rozrząd i dziś był ten dzień że wydłubałem stary silnik z kasty i jest mały zonk, bo D14a3 nie posiada czujnika wału, D16W3 posiada 3pinową wtyczkę> i co teraz?
Czy jest jakiś zapas w instalacji A3 żeby dopiąć ten czujnik? czy lepiej odwieźć silnik?
Plan był fajny jak w tym budżecie bo mam już hybrydę 4,437 najkrótszą z 5tką 0,702 no i miał wlecieć ten d16w3 ale coś nie widzę już tego..
Dobra już ogarnąłem że czujnikiem nie muszę się przejmować? i sterowanie d14ście aparatem zapłonowym dam rade opóźnić zapłon? bo skok tłoka d14 - 79 a d16w3 ma 90?
Z góry dziękuję jeśli ktoś mnie oświeci bo chyba zostałem wprowadzony w błąd miało być P&P a jest kiszka?>
Chodzi o to że moje kopcące d14 chcę zastąpić d16w3 i już mam ten silnik, zmieniłem w nim rozrząd i dziś był ten dzień że wydłubałem stary silnik z kasty i jest mały zonk, bo D14a3 nie posiada czujnika wału, D16W3 posiada 3pinową wtyczkę> i co teraz?
Czy jest jakiś zapas w instalacji A3 żeby dopiąć ten czujnik? czy lepiej odwieźć silnik?
Plan był fajny jak w tym budżecie bo mam już hybrydę 4,437 najkrótszą z 5tką 0,702 no i miał wlecieć ten d16w3 ale coś nie widzę już tego..
Dobra już ogarnąłem że czujnikiem nie muszę się przejmować? i sterowanie d14ście aparatem zapłonowym dam rade opóźnić zapłon? bo skok tłoka d14 - 79 a d16w3 ma 90?