Zobacz pełną wersję : Kolektor ssacy Skunk2 Style B18C4???
http://jarusnet.pl/kolektor-ssacy-skunk2-style-b18c4 jakas opinia?
to jest ssak z a2 + flansza do c4:cool:
to jest ssak z a2 + flansza do c4:cool:
a nie ssak c6 flansza c4??
Kopia Skunka a ten z kolei jest kopia tego z ITR ;p
Sporo osob na takich smiga i sobie chwala.
a nie ssak c6 flansza c4??
skunk2 do b16a2 i b18c6 to kopia b18c6
skunk2 do b18c4 to kopia b16a2
czyli smialo idzie w to isc? teraz pytanie co do przepustnicy zostawic OEM?rozwiercic? albo jakas wieksza na 66?
skunk2 do b16a2 i b18c6 to kopia b18c6
skunk2 do b18c4 to kopia b16a2
Mozesz podeprzec czyms to info? Bo jedyne czym sie roznia te kolektory to flansza. No i wg skunka plenum w pro series jest troche wieksze niz w OEM ITR.
Zatem pojemnosc plenum miala by sie nastepujaco B16A2<B18C6<Skunk2.
czytalem gdzies o tym z 4 lata temu + roznily sie srednica wejscia
jak znajde to wrzuce bo juz nawet nie pamietam gdzie to pisalo
Wszystkie sa kopią tego z itr. W usa mozesz szukac, wtedy do b18c1.
Pytanie o jak starych skunkach mowimy. Ale wg mojej wiedzy wszystkie sa kopia ITRa, a pozniej dodatkowo wprowadzili wlasne poprawki (jest starsza i nowsza wersja).
Ale jak znajdziesz to wrzuc, zawsze ciekawie poczytac.
http://eustore.skunk2.com/engine-tuning/intake-manifolds/pro-series-intake-manifolds/pro-series-intake-manifold.html Przeczytajcie opis.
Pisalem do Tommiego, opis ze stronki to ja znam ;)
Chodzi mi o to ze ciekawi mnie gdzie pisali ze skunk do GSR to kopia z B16A2 bo teraz na 100% tak nie jest, a i w przypadku starych skunkow tez mi sie nie wydaje zeby tak bylo.
to warto to brac czy nie?i co z przepustnica
Jeśli chcesz się pozbyć IAB to warto. Przepustnica zależy od setupu. Jaki on jest?
Szczerze mowiac dla mnie nie warto, bo jakos zadnego projektu nie kojarze na tych fejk kolektorach, ale tez nie we wszystkie zagladam.
I jak dla mnie troche drogo, ja za 400zl wiecej ogarnalem nowego edelbrocka, a ori skunka mozna troche taniej. Albo uzywke.
Przepustnica nie ma jakeigos decydujacego znaczenia jesli chodzi o moc. Ale skoro juz dlubiesz to ziarnko do ziarnka...
Ja mam 70 na wejsciu, 68 na motylku i jestem zadowolony ;)
Możesz dać ogłoszenie w dziale kupię. Może używkę wyrwiesz. Możesz również kupić kolektor OEM z b16A2 lub b18c6 i przerobić flanszę, aby pasował pod b18c4.
Mi sie wydaje ze wlasnie przerobienie kolektora z B16A2 jest lepszym budzetowym rozwiazaniem niz kupowanie tego skunk style.
O uzywki w PL troche trudno, ale pelno ich na ebayu a Jarek Ci ogarnie sprowadzenie i tez sie zmiescisz ponizej 700.
Jeśli chcesz się pozbyć IAB to warto. Przepustnica zależy od setupu. Jaki on jest?
B18C4 doprezone tlokami PCTX 81.5,planowanie glowicy,dolot simota + dolot zimnego powietrza,wydech kawsowka 2,36 na jednym srodkowy koncowy Twinloop,komp P30
Tomek zapodaj CAI a nie jakies srimoty bo to nie do konca dolot pod mocny setup. Pisalem Ci że ssaka sprowadzaj edelbrocka albo teraz fawor ma z b18c6 za 1k. W prawie tej samej cenie jest edelbrock performer. Pod kolektor przepustnice 68 albo 70 i bedzie git.
Tomek, jak masz już zmienione tłoki to pakuj performeraX, S2 lub z C6 + przepustnicę :), jakieś wałeczki sobie później strzelisz ostrzejsze ze sprężynkami i naprawdę bedziesz miał mocną qpete :) lepiej dłużej pobujać się na seryjnym i kupić coś lepszego niż rzeźbić w gównie :) takie moje zdanie na ten temat, no i koniecznie jakieś zimne powietrze by się przydało jak pisze karamba
Skunk2 style - nie warto. Z zewnątrz almost Skunk2, w środku almost Shit. Złe spasowania, ostre przejścia, nie jest zbudowany tak, jak być powinien.
I wszystko w temacie :) Mozna zamykać.
Tomek, jak masz już zmienione tłoki to pakuj performeraX, S2 lub z C6 + przepustnicę :), jakieś wałeczki sobie później strzelisz ostrzejsze ze sprężynkami i naprawdę bedziesz miał mocną qpete :) lepiej dłużej pobujać się na seryjnym i kupić coś lepszego niż rzeźbić w gównie :) takie moje zdanie na ten temat, no i koniecznie jakieś zimne powietrze by się przydało jak pisze karamba
Dodatkowy dolot zimnego powietrza mam.ile$ performerX?a ta C6 trzeba przerabbiac flansze nie?mam okazje kupic taka przepustnice 66 za 300 zl? http://www.ebay.com/itm/Edelbrock-4791-65mm-Throttle-Body-Honda-Civic-Prelude-/161097113898 moze byc?
Czym sie rozni http://jarusnet.pl/kolektor-ssacy-edelbrock-victor-x-b18c4 http://jarusnet.pl/kolektor-ssacy-edelbrock-performer-x-b18c4 ? + ta przepustnica cco wspomnialem dobrze bd?
do N/A bierz performera, victor bardziej pod T, jesli przepustnica 66mm za motylkiem to śmiało pod te mody można pakować
Victor od performera rozni sie tym co widac na zdjeciu: Vicotr to wieksze plenum i krotsze kanaly ssace. Co w skrocie przenosi moc w gore obrotow.
Z tego co czytalem victor nadaje sie do mocno podlubanych 2.0 NA lub turbo, do 1.8 zostan przy performerze.
performer za 4miechy bd u mnie:D do przyszlego lata pojawia sie tez walki talerzyki+ sprezynki:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.