PDA

Zobacz pełną wersję : Kolektor ssacy Skunk2 Style B18C4???



S1Pawlak
06-08-14, 17:40
http://jarusnet.pl/kolektor-ssacy-skunk2-style-b18c4 jakas opinia?

Tommi01
06-08-14, 19:02
to jest ssak z a2 + flansza do c4:cool:

falek84
06-08-14, 20:46
to jest ssak z a2 + flansza do c4:cool:
a nie ssak c6 flansza c4??

Karpiczek
06-08-14, 20:56
Kopia Skunka a ten z kolei jest kopia tego z ITR ;p
Sporo osob na takich smiga i sobie chwala.

Tommi01
06-08-14, 20:56
a nie ssak c6 flansza c4??

skunk2 do b16a2 i b18c6 to kopia b18c6
skunk2 do b18c4 to kopia b16a2

S1Pawlak
07-08-14, 18:34
czyli smialo idzie w to isc? teraz pytanie co do przepustnicy zostawic OEM?rozwiercic? albo jakas wieksza na 66?

Gorliś
07-08-14, 19:02
skunk2 do b16a2 i b18c6 to kopia b18c6
skunk2 do b18c4 to kopia b16a2
Mozesz podeprzec czyms to info? Bo jedyne czym sie roznia te kolektory to flansza. No i wg skunka plenum w pro series jest troche wieksze niz w OEM ITR.
Zatem pojemnosc plenum miala by sie nastepujaco B16A2<B18C6<Skunk2.

Tommi01
07-08-14, 20:44
czytalem gdzies o tym z 4 lata temu + roznily sie srednica wejscia
jak znajde to wrzuce bo juz nawet nie pamietam gdzie to pisalo

Karpiczek
07-08-14, 21:21
Wszystkie sa kopią tego z itr. W usa mozesz szukac, wtedy do b18c1.

Gorliś
07-08-14, 22:49
Pytanie o jak starych skunkach mowimy. Ale wg mojej wiedzy wszystkie sa kopia ITRa, a pozniej dodatkowo wprowadzili wlasne poprawki (jest starsza i nowsza wersja).
Ale jak znajdziesz to wrzuc, zawsze ciekawie poczytac.

Karpiczek
07-08-14, 22:55
http://eustore.skunk2.com/engine-tuning/intake-manifolds/pro-series-intake-manifolds/pro-series-intake-manifold.html Przeczytajcie opis.

Gorliś
07-08-14, 23:05
Pisalem do Tommiego, opis ze stronki to ja znam ;)
Chodzi mi o to ze ciekawi mnie gdzie pisali ze skunk do GSR to kopia z B16A2 bo teraz na 100% tak nie jest, a i w przypadku starych skunkow tez mi sie nie wydaje zeby tak bylo.

S1Pawlak
07-08-14, 23:08
to warto to brac czy nie?i co z przepustnica

Karpiczek
07-08-14, 23:19
Jeśli chcesz się pozbyć IAB to warto. Przepustnica zależy od setupu. Jaki on jest?

Gorliś
07-08-14, 23:20
Szczerze mowiac dla mnie nie warto, bo jakos zadnego projektu nie kojarze na tych fejk kolektorach, ale tez nie we wszystkie zagladam.
I jak dla mnie troche drogo, ja za 400zl wiecej ogarnalem nowego edelbrocka, a ori skunka mozna troche taniej. Albo uzywke.

Przepustnica nie ma jakeigos decydujacego znaczenia jesli chodzi o moc. Ale skoro juz dlubiesz to ziarnko do ziarnka...
Ja mam 70 na wejsciu, 68 na motylku i jestem zadowolony ;)

Karpiczek
07-08-14, 23:22
Możesz dać ogłoszenie w dziale kupię. Może używkę wyrwiesz. Możesz również kupić kolektor OEM z b16A2 lub b18c6 i przerobić flanszę, aby pasował pod b18c4.

Gorliś
07-08-14, 23:25
Mi sie wydaje ze wlasnie przerobienie kolektora z B16A2 jest lepszym budzetowym rozwiazaniem niz kupowanie tego skunk style.
O uzywki w PL troche trudno, ale pelno ich na ebayu a Jarek Ci ogarnie sprowadzenie i tez sie zmiescisz ponizej 700.

S1Pawlak
08-08-14, 16:38
Jeśli chcesz się pozbyć IAB to warto. Przepustnica zależy od setupu. Jaki on jest?

B18C4 doprezone tlokami PCTX 81.5,planowanie glowicy,dolot simota + dolot zimnego powietrza,wydech kawsowka 2,36 na jednym srodkowy koncowy Twinloop,komp P30

karamba
09-08-14, 22:28
Tomek zapodaj CAI a nie jakies srimoty bo to nie do konca dolot pod mocny setup. Pisalem Ci że ssaka sprowadzaj edelbrocka albo teraz fawor ma z b18c6 za 1k. W prawie tej samej cenie jest edelbrock performer. Pod kolektor przepustnice 68 albo 70 i bedzie git.

arek::b
10-08-14, 10:34
Tomek, jak masz już zmienione tłoki to pakuj performeraX, S2 lub z C6 + przepustnicę :), jakieś wałeczki sobie później strzelisz ostrzejsze ze sprężynkami i naprawdę bedziesz miał mocną qpete :) lepiej dłużej pobujać się na seryjnym i kupić coś lepszego niż rzeźbić w gównie :) takie moje zdanie na ten temat, no i koniecznie jakieś zimne powietrze by się przydało jak pisze karamba

Saiti
10-08-14, 10:46
Skunk2 style - nie warto. Z zewnątrz almost Skunk2, w środku almost Shit. Złe spasowania, ostre przejścia, nie jest zbudowany tak, jak być powinien.

karamba
10-08-14, 10:56
I wszystko w temacie :) Mozna zamykać.

S1Pawlak
10-08-14, 12:45
Tomek, jak masz już zmienione tłoki to pakuj performeraX, S2 lub z C6 + przepustnicę :), jakieś wałeczki sobie później strzelisz ostrzejsze ze sprężynkami i naprawdę bedziesz miał mocną qpete :) lepiej dłużej pobujać się na seryjnym i kupić coś lepszego niż rzeźbić w gównie :) takie moje zdanie na ten temat, no i koniecznie jakieś zimne powietrze by się przydało jak pisze karamba

Dodatkowy dolot zimnego powietrza mam.ile$ performerX?a ta C6 trzeba przerabbiac flansze nie?mam okazje kupic taka przepustnice 66 za 300 zl? http://www.ebay.com/itm/Edelbrock-4791-65mm-Throttle-Body-Honda-Civic-Prelude-/161097113898 moze byc?

Czym sie rozni http://jarusnet.pl/kolektor-ssacy-edelbrock-victor-x-b18c4 http://jarusnet.pl/kolektor-ssacy-edelbrock-performer-x-b18c4 ? + ta przepustnica cco wspomnialem dobrze bd?

arek::b
10-08-14, 13:01
do N/A bierz performera, victor bardziej pod T, jesli przepustnica 66mm za motylkiem to śmiało pod te mody można pakować

Gorliś
10-08-14, 13:29
Victor od performera rozni sie tym co widac na zdjeciu: Vicotr to wieksze plenum i krotsze kanaly ssace. Co w skrocie przenosi moc w gore obrotow.
Z tego co czytalem victor nadaje sie do mocno podlubanych 2.0 NA lub turbo, do 1.8 zostan przy performerze.

S1Pawlak
13-08-14, 03:20
performer za 4miechy bd u mnie:D do przyszlego lata pojawia sie tez walki talerzyki+ sprezynki:D