Zobacz pełną wersję : D16z6
Witam mam problem kupiłem swapa z6 i jest problem z nim. Auto do 4000 tyś w ogóle nie jedzie a powyżej jakoś tam przyśpiesza. Zajrzałem do rozrządu i jakimś cudem rozrząd był przestawiony na wałku rozrządu o 180 ° . Po ustawieniu go idealnie czyli znak UP ku górze i znaków na równo z krańcem głowicy auto chodzi jak cinquecento dokładnie taki sam dźwięk i nie ma mocy żeby pod górkę podjechać.
Sam już nie wiem co może mu się dziać.
Witam mam problem kupiłem swapa z6 i jest problem z nim. Auto do 4000 tyś w ogóle nie jedzie a powyżej jakoś tam przyśpiesza. Zajrzałem do rozrządu i jakimś cudem rozrząd był przestawiony na wałku rozrządu o 180 ° . Po ustawieniu go idealnie czyli znak UP ku górze i znaków na równo z krańcem głowicy auto chodzi jak cinquecento dokładnie taki sam dźwięk i nie ma mocy żeby pod górkę podjechać.
Sam już nie wiem co może mu się dziać.
zobacz zapłon może coś z nim jest nie tak , a jak możesz to zobacz sobie ciśnienie na cylindrach :)
PIMPEK_EJ2
30-05-14, 10:45
Jak dla mnie rozrząd dalej masz źle ustawiony, pewnie o 1 ząb. Gorne kółko ustawiałeś na które znaki? Pomijając up
Sent from my Windows Phone using Tapatalk
legend2211
03-06-14, 22:52
Nie wiem czy dobrze mowie ale ustaw jeszcze raz rozrzad ustaw zawory bo to przy wymianie rozrzadu powinno sie zrobic chyba ze sie myle i do tego zaplon sprawdz. Jednak tak jak up w gore pewnie sam rozrzad zle ustawiony
Kable zapłonowe w dobrej kolejności podłączone ? Coś mi się wydaje że nie...
Sprawdź jeszcze raz rozrząd czy się znaki zgadzają.
siemka a klin na kole ok może się obraca
Zajrzałem do rozrządu i jakimś cudem rozrząd był przestawiony na wałku rozrządu o 180 °
o kurde ale się uśmiałem ;) :rolleyes:
zamiast się śmiać to byś koledze powiedział że jeden obrót górnym kółkiem to dwa dolnym :)a koledze polecam oddać auto komuś kto się na tym trochę zna
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.