PDA

Zobacz pełną wersję : D16z6



19051
25-05-14, 14:50
Witam mam problem kupiłem swapa z6 i jest problem z nim. Auto do 4000 tyś w ogóle nie jedzie a powyżej jakoś tam przyśpiesza. Zajrzałem do rozrządu i jakimś cudem rozrząd był przestawiony na wałku rozrządu o 180 ° . Po ustawieniu go idealnie czyli znak UP ku górze i znaków na równo z krańcem głowicy auto chodzi jak cinquecento dokładnie taki sam dźwięk i nie ma mocy żeby pod górkę podjechać.
Sam już nie wiem co może mu się dziać.

endriu286
25-05-14, 22:14
Witam mam problem kupiłem swapa z6 i jest problem z nim. Auto do 4000 tyś w ogóle nie jedzie a powyżej jakoś tam przyśpiesza. Zajrzałem do rozrządu i jakimś cudem rozrząd był przestawiony na wałku rozrządu o 180 ° . Po ustawieniu go idealnie czyli znak UP ku górze i znaków na równo z krańcem głowicy auto chodzi jak cinquecento dokładnie taki sam dźwięk i nie ma mocy żeby pod górkę podjechać.
Sam już nie wiem co może mu się dziać.

zobacz zapłon może coś z nim jest nie tak , a jak możesz to zobacz sobie ciśnienie na cylindrach :)

PIMPEK_EJ2
30-05-14, 10:45
Jak dla mnie rozrząd dalej masz źle ustawiony, pewnie o 1 ząb. Gorne kółko ustawiałeś na które znaki? Pomijając up

Sent from my Windows Phone using Tapatalk

legend2211
03-06-14, 22:52
Nie wiem czy dobrze mowie ale ustaw jeszcze raz rozrzad ustaw zawory bo to przy wymianie rozrzadu powinno sie zrobic chyba ze sie myle i do tego zaplon sprawdz. Jednak tak jak up w gore pewnie sam rozrzad zle ustawiony

RobertVTI
03-07-14, 14:53
Kable zapłonowe w dobrej kolejności podłączone ? Coś mi się wydaje że nie...
Sprawdź jeszcze raz rozrząd czy się znaki zgadzają.

endriu286
03-07-14, 23:15
siemka a klin na kole ok może się obraca

snafu
04-07-14, 15:12
Zajrzałem do rozrządu i jakimś cudem rozrząd był przestawiony na wałku rozrządu o 180 °

o kurde ale się uśmiałem ;) :rolleyes:

jasiek09
04-07-14, 20:37
zamiast się śmiać to byś koledze powiedział że jeden obrót górnym kółkiem to dwa dolnym :)a koledze polecam oddać auto komuś kto się na tym trochę zna