Zobacz pełną wersję : termostst mishimoto
Co sądzicie o takim czymś warto założyć
http://rpmotorsport.pl/termostat-mishimoto-68stopniec-honda-civic-9200-accord-9002-p-56831.html
a nie lepiej oem? tanio, dobrze - po co kombinować
a nie lepiej oem? tanio, dobrze - po co kombinować
Bo oem nie otwiera się przy 68°C ,a przy turbo myślę ze by się przydało dlatego pytam czy warto założyć :p
To zamontuj większą chłodnicę, postaraj się o wydajniejszy układ.
To zamontuj większą chłodnicę, postaraj się o wydajniejszy układ.
Jak mógłbym ją zamontować to bym to zrobił , ma już obok chłodnicę oleju ,dlatego moje pytanie czy to pomoże :p taki termostat
ale co Ci to da, że wcześniej sie otworzy w typ wypadku? :) nic
Nie pomoże, te wcześniej otwierające się termostaty w ulicznym aucie to bezsens, i taki póki Ci się auto nie nagrzeje to nie pałujesz, z "zimniejszym" termostatem samochód jedyne co to będzie się dłużej grzał.
Zgadzam się z przedmówcami, grubsza chłodnica i cienki wentylator są rozwiązaniem Twojego problemu.
Nie pomoże, te wcześniej otwierające się termostaty w ulicznym aucie to bezsens, i taki póki Ci się auto nie nagrzeje to nie pałujesz, z "zimniejszym" termostatem samochód jedyne co to będzie się dłużej grzał.
I o to mi chodziło dziękuje bardzo :)
jeśli już to lepiej (chyba) sprawdzi się płyn do chłodnic o wyższej temp wrzenia.. motul ma taki.. jest on wprawdzie dedykowany do moto, ale w aucie też powinien się sprawdzić
jeśli już to lepiej (chyba) sprawdzi się płyn do chłodnic o wyższej temp wrzenia.. motul ma taki.. jest on wprawdzie dedykowany do moto, ale w aucie też powinien się sprawdzić
Ale tu chodzi o zachowanie odpowiedniej temperatury płyny, a nie obejścia.
[QUOTE=Saiti;2416413]Ale tu chodzi o zachowanie odpowiedniej temperatury płyny, a nie obejścia.[/QUOTE
Chodzi mi o to ze w upalne dni przy 30 stopniach jak dostanie w dupę to temp rośnie i się grzeje dlatego myślałem nad tym termostatem zeby wczesniej się otworzył i schłodził szybciej
po zapitalaniu w upalne dni otwórz okna, włącz ogrzewanie. to tańszy i rów nie skuteczny sposób na pomoc w chłodzeniu
po zapitalaniu w upalne dni otwórz okna, włącz ogrzewanie. to tańszy i rów nie skuteczny sposób na pomoc w chłodzeniu
Tak też robię hehe:)
I potem dziwić się że opinie takie a nie inne o Hondach skoro poruszające się po Polsce padaki muszą jeździć z włączonym ogrzewaniem i otwartymi szybami żeby się nie przegrzać...
I potem dziwić się że opinie takie a nie inne o Hondach skoro poruszające się po Polsce padaki muszą jeździć z włączonym ogrzewaniem i otwartymi szybami żeby się nie przegrzać...
A co Ty piszesz? Mówimy o silniku doładowanym, który startuje w zawodach. Chyba czytasz wyrywkowe posty.
A co Ty piszesz? Mówimy o silniku doładowanym, który startuje w zawodach. Chyba czytasz wyrywkowe posty.
Dobrze mówisz polać mu heheh;)
W jakich zawodach? :P
Jezdziles juz po montazu chlodnicy oleju? Nadal sie przegrzewa? Jakie temperatury oleju i wody lapiesz?
W jakich zawodach? :P
Jezdziles juz po montazu chlodnicy oleju? Nadal sie przegrzewa? Jakie temperatury oleju i wody lapiesz?
Jeździłem temperatura oleju max 115 ,a co temp wody to nie mam czujnika dodatkowego ,raz mi przeszłą poza połowę trochę zbiłem ją właśnie ogrzewanie na max i wiatraki ,ale nie mam zamiaru tak robić w upalne dni dlatego pytam co by tu można było zrobić wieksza chłodnia wody mi już nie wejdzie :(
Sprawny masz uklad chlodzenia? Bo olej na 115 to nie jest jakos dramatycznie duzo. Ja przy temp oleju powyzej 120 mialem wode w okolicach 96.
Z prostych rzeczy mozesz sobie zrobic przelacznik zebys mogl wlaczyc wentylator w dowolonym momencie.
BTW poleganie na seryjnym wskazniku temperatury w doladowanym samochodzie to odwazne posuniecie. Zeby nie nazwac tego inaczej ;)
Jak olej jest w okolicach 130 stopni to trzeba się martwić :) 115 to normalna temp przy pałowaniu.
Sprawny masz uklad chlodzenia? Bo olej na 115 to nie jest jakos dramatycznie duzo. Ja przy temp oleju powyzej 120 mialem wode w okolicach 96.
Z prostych rzeczy mozesz sobie zrobic przelacznik zebys mogl wlaczyc wentylator w dowolonym momencie.
BTW poleganie na seryjnym wskazniku temperatury w doladowanym samochodzie to odwazne posuniecie. Zeby nie nazwac tego inaczej ;)
Właśnie myślałem zrobić taki włącznik wentylatora , i na sezon wleci jednak wskaźnik temp wody żeby było bezpiecznie ,Dzięki za poradę :)
Jak olej jest w okolicach 130 stopni to trzeba się martwić :) 115 to normalna temp przy pałowaniu.
:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.