PDA

Zobacz pełną wersję : termostst mishimoto



endriu286
29-11-14, 17:30
Co sądzicie o takim czymś warto założyć

http://rpmotorsport.pl/termostat-mishimoto-68stopniec-honda-civic-9200-accord-9002-p-56831.html

lozek
30-11-14, 13:01
a nie lepiej oem? tanio, dobrze - po co kombinować

endriu286
30-11-14, 13:48
a nie lepiej oem? tanio, dobrze - po co kombinować

Bo oem nie otwiera się przy 68°C ,a przy turbo myślę ze by się przydało dlatego pytam czy warto założyć :p

Saiti
30-11-14, 17:36
To zamontuj większą chłodnicę, postaraj się o wydajniejszy układ.

endriu286
30-11-14, 20:23
To zamontuj większą chłodnicę, postaraj się o wydajniejszy układ.

Jak mógłbym ją zamontować to bym to zrobił , ma już obok chłodnicę oleju ,dlatego moje pytanie czy to pomoże :p taki termostat

lozek
30-11-14, 20:45
ale co Ci to da, że wcześniej sie otworzy w typ wypadku? :) nic

maciu$
30-11-14, 20:46
Nie pomoże, te wcześniej otwierające się termostaty w ulicznym aucie to bezsens, i taki póki Ci się auto nie nagrzeje to nie pałujesz, z "zimniejszym" termostatem samochód jedyne co to będzie się dłużej grzał.

Maskunt
30-11-14, 20:53
Zgadzam się z przedmówcami, grubsza chłodnica i cienki wentylator są rozwiązaniem Twojego problemu.

endriu286
01-12-14, 11:51
Nie pomoże, te wcześniej otwierające się termostaty w ulicznym aucie to bezsens, i taki póki Ci się auto nie nagrzeje to nie pałujesz, z "zimniejszym" termostatem samochód jedyne co to będzie się dłużej grzał.

I o to mi chodziło dziękuje bardzo :)

Wenega
02-12-14, 11:15
jeśli już to lepiej (chyba) sprawdzi się płyn do chłodnic o wyższej temp wrzenia.. motul ma taki.. jest on wprawdzie dedykowany do moto, ale w aucie też powinien się sprawdzić

Saiti
02-12-14, 11:26
jeśli już to lepiej (chyba) sprawdzi się płyn do chłodnic o wyższej temp wrzenia.. motul ma taki.. jest on wprawdzie dedykowany do moto, ale w aucie też powinien się sprawdzić

Ale tu chodzi o zachowanie odpowiedniej temperatury płyny, a nie obejścia.

endriu286
02-12-14, 20:02
[QUOTE=Saiti;2416413]Ale tu chodzi o zachowanie odpowiedniej temperatury płyny, a nie obejścia.[/QUOTE

Chodzi mi o to ze w upalne dni przy 30 stopniach jak dostanie w dupę to temp rośnie i się grzeje dlatego myślałem nad tym termostatem zeby wczesniej się otworzył i schłodził szybciej

Szuman
02-12-14, 21:36
po zapitalaniu w upalne dni otwórz okna, włącz ogrzewanie. to tańszy i rów nie skuteczny sposób na pomoc w chłodzeniu

endriu286
02-12-14, 22:03
po zapitalaniu w upalne dni otwórz okna, włącz ogrzewanie. to tańszy i rów nie skuteczny sposób na pomoc w chłodzeniu

Tak też robię hehe:)

Dzida
03-12-14, 10:46
I potem dziwić się że opinie takie a nie inne o Hondach skoro poruszające się po Polsce padaki muszą jeździć z włączonym ogrzewaniem i otwartymi szybami żeby się nie przegrzać...

Saiti
03-12-14, 11:07
I potem dziwić się że opinie takie a nie inne o Hondach skoro poruszające się po Polsce padaki muszą jeździć z włączonym ogrzewaniem i otwartymi szybami żeby się nie przegrzać...

A co Ty piszesz? Mówimy o silniku doładowanym, który startuje w zawodach. Chyba czytasz wyrywkowe posty.

endriu286
03-12-14, 12:19
A co Ty piszesz? Mówimy o silniku doładowanym, który startuje w zawodach. Chyba czytasz wyrywkowe posty.

Dobrze mówisz polać mu heheh;)

Gorliś
03-12-14, 14:55
W jakich zawodach? :P

Jezdziles juz po montazu chlodnicy oleju? Nadal sie przegrzewa? Jakie temperatury oleju i wody lapiesz?

endriu286
03-12-14, 15:04
W jakich zawodach? :P

Jezdziles juz po montazu chlodnicy oleju? Nadal sie przegrzewa? Jakie temperatury oleju i wody lapiesz?

Jeździłem temperatura oleju max 115 ,a co temp wody to nie mam czujnika dodatkowego ,raz mi przeszłą poza połowę trochę zbiłem ją właśnie ogrzewanie na max i wiatraki ,ale nie mam zamiaru tak robić w upalne dni dlatego pytam co by tu można było zrobić wieksza chłodnia wody mi już nie wejdzie :(

Gorliś
03-12-14, 16:00
Sprawny masz uklad chlodzenia? Bo olej na 115 to nie jest jakos dramatycznie duzo. Ja przy temp oleju powyzej 120 mialem wode w okolicach 96.
Z prostych rzeczy mozesz sobie zrobic przelacznik zebys mogl wlaczyc wentylator w dowolonym momencie.
BTW poleganie na seryjnym wskazniku temperatury w doladowanym samochodzie to odwazne posuniecie. Zeby nie nazwac tego inaczej ;)

janekb84
03-12-14, 16:56
Jak olej jest w okolicach 130 stopni to trzeba się martwić :) 115 to normalna temp przy pałowaniu.

endriu286
03-12-14, 20:26
Sprawny masz uklad chlodzenia? Bo olej na 115 to nie jest jakos dramatycznie duzo. Ja przy temp oleju powyzej 120 mialem wode w okolicach 96.
Z prostych rzeczy mozesz sobie zrobic przelacznik zebys mogl wlaczyc wentylator w dowolonym momencie.
BTW poleganie na seryjnym wskazniku temperatury w doladowanym samochodzie to odwazne posuniecie. Zeby nie nazwac tego inaczej ;)

Właśnie myślałem zrobić taki włącznik wentylatora , i na sezon wleci jednak wskaźnik temp wody żeby było bezpiecznie ,Dzięki za poradę :)


Jak olej jest w okolicach 130 stopni to trzeba się martwić :) 115 to normalna temp przy pałowaniu.

:)