PDA

Zobacz pełną wersję : kolektor żeliwo t25



endriu286
21-11-14, 22:27
Witam orientuje się ktoś może gdzie dostanę kolektor wydechowy żeliwo z wyjście na t25 do d16 oprócz stanów z góry dzięki

kumak
22-11-14, 08:23
Pytaj na mtuning.pl pod t3/t4 maja, moze i maja cos pod t25

Hektor139
22-11-14, 18:20
a nie lepiej wyciąć flansze i dospawać

Karpiczek
22-11-14, 18:25
a nie lepiej wyciąć flansze i dospawać

Żeliwa tak łatwo się nie spawa. Lepiej kupić gotowca.

endriu286
22-11-14, 21:26
Żeliwa tak łatwo się nie spawa. Lepiej kupić gotowca.

Widzę ze kolega zna się :) na rzeczy

Yotomeczek86
23-11-14, 00:52
http://mtuning.pl/index.php?page=shop.product_details&category_id=255&flypage=flypage.tpl&product_id=2337&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=588

Cosik takiego ?

endriu286
23-11-14, 14:49
http://mtuning.pl/index.php?page=shop.product_details&category_id=255&flypage=flypage.tpl&product_id=2337&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=588

Cosik takiego ?

widziałem ale nie chce już przedłużać i obciążać i tak ciężkiego kolektora ,ale dzięki za info

Yotomeczek86
23-11-14, 14:54
Zrobisz podporę i będzie dobrze... Myślę że to jest optymalne rozwiązanie... Bo tak to będziesz musiał kolektor nowy robić, innej opcji nie będzie.

endriu286
23-11-14, 17:46
Zrobisz podporę i będzie dobrze... Myślę że to jest optymalne rozwiązanie... Bo tak to będziesz musiał kolektor nowy robić, innej opcji nie będzie.

Nie trzeba robić są gotowe ale w stanach czas oczekiwania długi ale chyba tylko takie rozwiązanie zostaje

Lechucrx
01-12-14, 16:39
oprócz stanów z góry dzięki

Nie rozumiem po co sciągać ze stanów jakiś shit skoro jest tyle rozwiązań pod turbo, które można w garażu poskładać..

1. Przerabiasz kolektor żeliwny (podobno żeliwo z hondy dobrze się spawa),
2. Kupujesz kolektor z d15z1 i albo spawasz przejsciówkę albo jakoś pasujesz otwory a resztę przewiercasz/
3. Kupujesz kolanka nierdzewne, flansze, rurę i spawasz kolektor,

Mogę Ci coś pomóc ogarnąć - PW

Fawor
01-12-14, 19:09
1. Przerabiasz kolektor żeliwny (podobno żeliwo z hondy dobrze się spawa)
nikt Ci nie da gwarancji na pękanie podpunkt 2


2. Kupujesz kolektor z d15z1 i albo spawasz przejsciówkę albo jakoś pasujesz otwory a resztę przewiercasz/
kolektor z Z1 nie obskoczy swoja wydajnością przepływu nic powyżej softa (tak do 240-50KM)



3. Kupujesz kolanka nierdzewne, flansze, rurę i spawasz kolektor,
na pewno więcej wódki postawiłbym na bezawaryjności gotowego odlewu niż wyrobu spawanego. Na pewno można zrobić coś niepękającego, na pewno nie kazdy to potrafi :)

Szuman
01-12-14, 21:40
ja bym zamontował przejściówkę z mtuning. sam sobie dorabiałem przejściówkę z t4 na td04. wisi to na żeliwie to dziś i ma się dobrze. fakt że dp mam podparty do fabrycznego punktu podparcia kolektora

Lechucrx
01-12-14, 23:17
No masz rację Fawor, mało tego widząc spawy niektórych spawaczy, niekiedy łapę się za głowe

Niech się lepiej pytający wypowie co ma i w jakie moce celuje :)

Saiti
02-12-14, 09:13
A ja mam taką samą sytuację :) Kupiłem http://www.ebay.pl/itm/HONDA-INTEGRA-B16-B18-SERIES-VTEC-DOHC-TURBO-CONVERSION-T3-EXHAUST-MANIFOLD-/390476878332?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5aea3c51fc
przespawałem flanszę i poprawiłem spawy :) Będzie żył! :)

Fawor
02-12-14, 10:50
Będzie żył!
może, nie musi. Mi chińczyk pękał nie na spawach, a na samej powierzchni blachy (bo to w gruncie była blacha, a nie rura :p ) bo była cienka jak papier. Ja kolektor budowałbym z czarnej stali 2mm i dawał do odpuszczania, ale nigdy jeszcze nie było mi dane i chyba nigdy tego sedana na TD05 już nie przebudujemy :p

endriu286
02-12-14, 21:02
No masz rację Fawor, mało tego widząc spawy niektórych spawaczy, niekiedy łapę się za głowe

Niech się lepiej pytający wypowie co ma i w jakie moce celuje :)

Hmmm d16z6 gt28rs było 1.35 bara tara będzie 1.4 max ,wiem jest wiele możliwości zrobienia kolektora spawania żeliwa itd ,ale wolę jednak oryginał pod taką flanszę jak ma być myślę że będzie to pewniejsze . Dam teraz podporę i myślę że dużej wytrzyma . Dziękuje z góry za pomoc :)


ja bym zamontował przejściówkę z mtuning. sam sobie dorabiałem przejściówkę z t4 na td04. wisi to na żeliwie to dziś i ma się dobrze. fakt że dp mam podparty do fabrycznego punktu podparcia kolektora

Widziałem tą przejściówkę ,ale jakoś nie przemawiała do mnie :( kolejne kilogramy , wole jednak dłużej poczekać na ten kolektor zt25 :)

Lechucrx
03-12-14, 12:05
A co miałeś co Ci nie wytrzymało ? :)

endriu286
03-12-14, 12:29
Też żeliwo tylko że bez podparcia i pękną od dołu można to pospawać bo małe ryski ale wolę nowy , owinięty był bandażem i myślę ze to przyśpieszyło sprawę :(

Fawor
03-12-14, 20:47
Hmmm d16z6 gt28rs było 1.35 bara tara będzie 1.4 max
tak więc na pewno żeliwo z D15Z1 tego nie obskoczy.