Zobacz pełną wersję : kolektor żeliwo t25
Witam orientuje się ktoś może gdzie dostanę kolektor wydechowy żeliwo z wyjście na t25 do d16 oprócz stanów z góry dzięki
Pytaj na mtuning.pl pod t3/t4 maja, moze i maja cos pod t25
a nie lepiej wyciąć flansze i dospawać
a nie lepiej wyciąć flansze i dospawać
Żeliwa tak łatwo się nie spawa. Lepiej kupić gotowca.
Żeliwa tak łatwo się nie spawa. Lepiej kupić gotowca.
Widzę ze kolega zna się :) na rzeczy
Yotomeczek86
23-11-14, 00:52
http://mtuning.pl/index.php?page=shop.product_details&category_id=255&flypage=flypage.tpl&product_id=2337&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=588
Cosik takiego ?
http://mtuning.pl/index.php?page=shop.product_details&category_id=255&flypage=flypage.tpl&product_id=2337&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=588
Cosik takiego ?
widziałem ale nie chce już przedłużać i obciążać i tak ciężkiego kolektora ,ale dzięki za info
Yotomeczek86
23-11-14, 14:54
Zrobisz podporę i będzie dobrze... Myślę że to jest optymalne rozwiązanie... Bo tak to będziesz musiał kolektor nowy robić, innej opcji nie będzie.
Zrobisz podporę i będzie dobrze... Myślę że to jest optymalne rozwiązanie... Bo tak to będziesz musiał kolektor nowy robić, innej opcji nie będzie.
Nie trzeba robić są gotowe ale w stanach czas oczekiwania długi ale chyba tylko takie rozwiązanie zostaje
oprócz stanów z góry dzięki
Nie rozumiem po co sciągać ze stanów jakiś shit skoro jest tyle rozwiązań pod turbo, które można w garażu poskładać..
1. Przerabiasz kolektor żeliwny (podobno żeliwo z hondy dobrze się spawa),
2. Kupujesz kolektor z d15z1 i albo spawasz przejsciówkę albo jakoś pasujesz otwory a resztę przewiercasz/
3. Kupujesz kolanka nierdzewne, flansze, rurę i spawasz kolektor,
Mogę Ci coś pomóc ogarnąć - PW
1. Przerabiasz kolektor żeliwny (podobno żeliwo z hondy dobrze się spawa)
nikt Ci nie da gwarancji na pękanie podpunkt 2
2. Kupujesz kolektor z d15z1 i albo spawasz przejsciówkę albo jakoś pasujesz otwory a resztę przewiercasz/
kolektor z Z1 nie obskoczy swoja wydajnością przepływu nic powyżej softa (tak do 240-50KM)
3. Kupujesz kolanka nierdzewne, flansze, rurę i spawasz kolektor,
na pewno więcej wódki postawiłbym na bezawaryjności gotowego odlewu niż wyrobu spawanego. Na pewno można zrobić coś niepękającego, na pewno nie kazdy to potrafi :)
ja bym zamontował przejściówkę z mtuning. sam sobie dorabiałem przejściówkę z t4 na td04. wisi to na żeliwie to dziś i ma się dobrze. fakt że dp mam podparty do fabrycznego punktu podparcia kolektora
No masz rację Fawor, mało tego widząc spawy niektórych spawaczy, niekiedy łapę się za głowe
Niech się lepiej pytający wypowie co ma i w jakie moce celuje :)
A ja mam taką samą sytuację :) Kupiłem http://www.ebay.pl/itm/HONDA-INTEGRA-B16-B18-SERIES-VTEC-DOHC-TURBO-CONVERSION-T3-EXHAUST-MANIFOLD-/390476878332?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5aea3c51fc
przespawałem flanszę i poprawiłem spawy :) Będzie żył! :)
Będzie żył!
może, nie musi. Mi chińczyk pękał nie na spawach, a na samej powierzchni blachy (bo to w gruncie była blacha, a nie rura :p ) bo była cienka jak papier. Ja kolektor budowałbym z czarnej stali 2mm i dawał do odpuszczania, ale nigdy jeszcze nie było mi dane i chyba nigdy tego sedana na TD05 już nie przebudujemy :p
No masz rację Fawor, mało tego widząc spawy niektórych spawaczy, niekiedy łapę się za głowe
Niech się lepiej pytający wypowie co ma i w jakie moce celuje :)
Hmmm d16z6 gt28rs było 1.35 bara tara będzie 1.4 max ,wiem jest wiele możliwości zrobienia kolektora spawania żeliwa itd ,ale wolę jednak oryginał pod taką flanszę jak ma być myślę że będzie to pewniejsze . Dam teraz podporę i myślę że dużej wytrzyma . Dziękuje z góry za pomoc :)
ja bym zamontował przejściówkę z mtuning. sam sobie dorabiałem przejściówkę z t4 na td04. wisi to na żeliwie to dziś i ma się dobrze. fakt że dp mam podparty do fabrycznego punktu podparcia kolektora
Widziałem tą przejściówkę ,ale jakoś nie przemawiała do mnie :( kolejne kilogramy , wole jednak dłużej poczekać na ten kolektor zt25 :)
A co miałeś co Ci nie wytrzymało ? :)
Też żeliwo tylko że bez podparcia i pękną od dołu można to pospawać bo małe ryski ale wolę nowy , owinięty był bandażem i myślę ze to przyśpieszyło sprawę :(
Hmmm d16z6 gt28rs było 1.35 bara tara będzie 1.4 max
tak więc na pewno żeliwo z D15Z1 tego nie obskoczy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.