Zobacz pełną wersję : wydajniejsza chłodnica do D-serii
Witam
Szukam wydajniejszej chłodnicy do D-serii w Civic 6 gen
Rozważam zakup tej od B-serii ale:
-jest inna (większa) średnica węży chyba, jakąś redukcję można kupić ?
-czy wiatrak i korek podejdzie mój, czy też musi być z B ?
swoją drogą ciężko znaleźć taką żeby była w dobrym stanie, wszystko co oglądam jest mocno wytłuczone kamieniami :/
Może znacie jakiś sensowny zamiennik który warto kupić ? Warunki są takie że klima zostaje, więc wymiar musi być jak standardowy, może by grubsza od serii lub z miedzianym rdzeniem
Sa zamienniki do d serii ktore maja grubosc rdenia taka jak w b serii a krucce normalne pod d, w intercarsie kupowalem taka tylko nie pamietam jakiej firmy
Sa zamienniki do d serii ktore maja grubosc rdenia taka jak w b serii a krucce normalne pod d, w intercarsie kupowalem taka tylko nie pamietam jakiej firmy
znalazłem coś takiego NRF 506750 - nie jest tania bo cena prawie 300 w detalu. Na allegro widzę sporo chłodnic w cenie od 150 do 200 zł o tych samych wymiarach. Nie wyglądają źle, pytanie czy warto to kupić ? Jak ma mi po roku płyn uciec i przegrzać silnik to pier..le :/
Generalnie dużo zamienników pod b ma krociec pod d i kołnierz zwiększający średnicę
tu masz jak dobrze poszukasz to mozna za 100 kupic nowa albo taniej
http://allegro.pl/chlodnica-honda-civic-crx-91-05-1-4-1-6-nowe-i4249309990.html
tu masz jak dobrze poszukasz to mozna za 100 kupic nowa albo taniej
http://allegro.pl/chlodnica-honda-civic-crx-91-05-1-4-1-6-nowe-i4249309990.html
można kupić nawet za 70zł ale czy to jest odpowiedź na moje pytanie ?
to jest do d serii wiec nie wiem poco pytasz o b serie
chłodnica nie masz żadnych ruchomych czesci wiec co manie działać
dziurawa raczej nie bedzie a jak cos masz gwarancje
W Intercarsie masz dwa rodzaje chłodnic NISSENS
NIS 63309A - 350 X 349 X 16 mm
NIS 63310A - 350 X 349 X 26 mm
Obie mają 28mm średnicy na górze
to jest do d serii wiec nie wiem poco pytasz o b serie
chłodnica nie masz żadnych ruchomych czesci wiec co manie działać
dziurawa raczej nie bedzie a jak cos masz gwarancje
Może być z gównianego materiału ? Może mieć mniejszą wydajność niż chuda seria ? Bo np. będzie z gównianego materiału oraz będzie miała mniej żeberek lub "piórek".
Jak po miesiącu zacznie cieknąć w trasie i przegrzeje silnik to też gwarancja obejmuje i producent zasponsoruje mi nowy motor?
Nakreślę Ci jeszcze raz dokładniej o co chodzi w tym wątku: D-seria w turbo, seryjna chłodnica nie wystarcza przy pałowaniu - przydała by się grubsza.
Oem z VTI ciężko kupić w dobrym stanie, więc pytam czy ktoś ma SPRAWDZONĄ DOBRĄ chłodnicę na jaką WARTO wymienić.
NIS 63310A - 350 X 349 X 26 mm
posiadasz taką / montowałeś ? bo że jest w IC w katalogu to ja też widzę :) nawet widzę że 400zł kosztuje, pytanie czy warto
Szczur, Nissensa jutro będę kupował, ale cienką (dla mnie wychodzi jakoś koło 200zł). Te grubsze ludzie też montowali bez problemu, teraz mam grubą Hondowską od VTI u siebie, ale wymieniam z powodu ułamanego bolca górnego.
Nissens to chyba najlepsza, godna polecenia firma, jeżeli chodzi o chłodnice
Tych noname z allegro nie polecam. Kiedyś kupiłem taką niby to grubszą, po miesiącu rozszczelniła się na łączeniu rdzenia z górnym deklem... I tak się skończyło na nissens.
j amiałem reg plasta za 110 i było wszystko ok
http://www.regplast.com/firmowa_php/kontakt.php
Szczur, Nissensa jutro będę kupował, ale cienką (dla mnie wychodzi jakoś koło 200zł). Te grubsze ludzie też montowali bez problemu, teraz mam grubą Hondowską od VTI u siebie, ale wymieniam z powodu ułamanego bolca górnego.
Nissens to chyba najlepsza, godna polecenia firma, jeżeli chodzi o chłodnice
Tą 63310A bym wziął bo otwory pasują i jest grubsza od serii, tylko w lepszej nieco cenie. Zobaczę ile uda się wynegocjować :D
PIMPEK_EJ2
27-05-14, 23:00
Ja u siebie mam NRF właśnie, przynajmniej tak pamiętam. Po 2 latach dalej jest oki, przeżyła nawet małe bum i się zgniotła ale trzyma dalej, nie cieknie nigdzie. Pasuje do d-serii a w zestawie były takie kołnierze gumowe żeby pasowała do b. Z tego co pamiętam była tańsza niż nissens:)
Nissens 63310A mam w cenie 324zł, zastanawiam się jeszcze nad NRF 506750 która wyjdzie nieco taniej.
PIMPEK_EJ2 - jakiego dokłądnie NRF'a kupiłeś i jak wizualnie wygląda "gęstość" tej chłodnicy w porównaniu z serią ? Chodzi mi o to czy ma jakąś sensowną wydajność czy wiatrak kręci Ci prawie cały czas podczas upalnych dni ? Ewentualnie jak mocniej przyciskasz ?
PIMPEK_EJ2
28-05-14, 21:43
No w korkach sie kreci w upały ale jeżdżę dosyc szybko. Moze mam gdzieś zdjęcie jej to Ci podeślę na maila jak coś:) jutro sprawdze numer tej chłodnicy
Sent from my Windows Phone using Tapatalk
Założone, przetestowane - podzielę się wiedzą dla potomnych: wspomniany wyżej przeze mnie NRF jest co prawda znacznie grubszy od serii, ale za to ma rzadsze "pióra" i w dodatku są bardzo delikatne (cieńszy materiał). Jakość wykonania OK. Korek z serii nie pasuje, do chłodnicy jest dołączony ichniejszej produkcji 0.9b ale można dokupić osobno 1.1b
Chłodnica pasuje pod D-serie oraz pod B-serie (jest dołączona przejściówka pod grubszy wąż).
Jako zamiennik serii TAK.
Pod znacznie wysilone N/A lub turbo NIE, bo różnica temp. w stosunku do serii jest marginalna.
Zauważcie że do B serii też zamienniki są różnych grubości, więc najlepiej kupić najgrubszą B i przekombinować sobie węże lub puścić na sylikonie to naciągniesz.
patrick1989
14-12-14, 02:01
Wybaczcie, że odkopuję temat.
Mam B-serię, kupiłem jak mnie zapewniono - ori chłodnice pod b-serię, ma 25mm grubości, ma logo Hondy i wygląda na OEM, jednak problem jest taki, że wszystko pasuje poza króćcami, które mają 28mm :( nie było wyjścia, bo chłodnica w ładnym stanie no i mechanik założył węże przy pomocy stalowych opasek, jednak wygląda to lipnie.
Parę osób wspominało o gumowych kołnierzach zwiększających grubość króćca. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc w ich odnalezieniu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.