Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : B18C4 regulowane kółka (problem)



Dawid0688
10-12-14, 12:34
Witam jestem na etapie przygotowań swapa B18C4 wymieniam co trzeba i co nie trzeba też. Mam regulowanie kółka rozrządu i nie mogę ustawić prawidłowo naciągu paska. Mam zgrane idealnie znaki na kółkach (foto)a wydaje mi się ze pasek między nimi jest za luźny. Na jednym kółku dopatrzyłem się ze wybity znak nie pokrywa się z nadrukowanymi kreskami ale jest to różnica może 0.5 mm.Może ktoś ma jakąś redę.
http://images66.fotosik.pl/441/f9449be471b0e869gen.jpg

Fawor
11-12-14, 09:53
ogólnie regulowane kółka na średnicy zawsze są trochę mniejsze, niż seryjne...przynajmniej te, z którymi ja miałem do czynienia. Nowy napinacz, przekręcić wałem i ustawić optycznie najmocniejsze napięcie paska, wtedy przykręcić napinacz. Powinno być ok, sam jeżdżę na Visionach.

RobertVTI
11-12-14, 21:19
Skala na kółkach jest nie dokładnie wygrawerowana, nie masz co się nią wzorować ;)

Dawid0688
11-12-14, 22:06
no tak czułem że coś lipnie są zrobione bo brakuje połowę zęba aby dobrze naciągnąć pasek między kółkami.Pomysł mam taki że ustawie na seryjnych kółkach i przemontuje i zobaczę jak wyjdzie. Co do kółek to są tej samej średnicy co seryjne bo sprawdzałem . Pasek i napinacz to nowe części

RobertVTI
12-12-14, 09:38
No musisz ustawić wałki na zero, założyć kółka i doregulować, bo inaczej będziesz miał właśnie takie rozjazdy.

Dawid0688
12-12-14, 23:37
Znaki na kółkach oem i reg są już ustawione idealnie a mimo to pojawia się problem z naciągiem... Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz jeśli kółka nie są przykręcone maja luz wałek stoi a można nimi obrucic troche (luz na klinie) ustawiam je max w lewo i przykręcam dopiero je ustawiam dobrze to robię?
Dziś 13.12 udało się wszystko doprowadzić do ładu. Walki ustawione na oem kółkach,luzy (kliny) na max w lewo, reg kółka ustawiane do oem pasek naciągnięty i wszystko jak narazię gra.