Zobacz pełną wersję : d15b2 zamiast d14z2
Skonczyl mi sie wczoraj silnik d14z2 i mam w domu d15b2. Czy mozna zamienic te silniki ?? Chodzi o to czy moge d15b2 blok z glowica wsadzic zamiast tego d14
W sumie mozna cały słupek, tylko przyda się strojenie dawki paliwowo powietrznej.
Chyba lepiej zostawić to 1.4, wszystkie 1.5 jakie znam biorą olej i kopcą, wiesz w jakim masz go stanie?
d14z2 ma czujnik ckf <polozenie walu pod oslona rozrzadu na dole , w d15b2 nie ma go gdzie przykrecic , bez niego tez jakos bedzie to odpalac i jechac ale jak to pojecia nie mam ,
jak masz w miare zdrowe to b2 to pakuj i pomysl nad komputerem od d15b7 i ssacym
i jakies 100koni bedzie komp i ssacy z 200zl tyle ze kostki przy ecu polutowac trzeba lub przejsciowka,okolo 100zl> jednym slowem jak slupek zdrowy i sam to ogarniesz to chyba warto to wrzucic
B2 jest zdrowe oleju nie bierze, po wymianie rozrzadu zalane swierzym olejem i przejechane na tym moze 1000km. A d14 juz wyjete jutro pewnie zaloze b2 :-P
no to zakladac i jezdzic jeszcze tak myslelem ten czyjnik polozenia walu jakby przelozyc pompe oleju to i by bylo na czym go zamontowac ale wtedy miske bys musial z d14 bo sa troche inne wyrzlobienia tylko nie wiem czy od strony pompy czy od strony kola zamachowego ale jak masz miske pod reka i pompe z d14 to mozesz pokombinowac
albo sprobowac pozniej przejsc na reszte osprzetu od b7
No więc założyłem blok z głowicą od b2 inie kombinowałem z niczym narazie. Silnik pali ładnie chodzi, nie gaśnie wszystko wydaje się być dobrze :P Jeszcze nie jeździłem bo nie skończyłem składać wszystkiego. Zostały jakieś tam pierdoły i pasek alternatora okazał się za długi :P
przeloz kolo pasowe od d14z to i pasek ci podejdzie ;)
Kupilem krótszy pasek :-P Mam jeszcze problem z predkościomierzem. W ktorym miejscu jest jakis czujnik ?? Gdzies na skrzyni ? Bo raz działa a raz nie i jeszcze czasami faluje. W wiekszości przypadków nie dziala :-(
tutaj masz gdzie jest VSS:
http://www.partsbase.org/honda/civic-1999-kg-3-doors-1-4is-5mt-transmission-m-3-clutch-release-sohc/
a odpalałeś bez alternatora podpiętego? bo jeśli jest mało prądu w aku to może świrować prędkościomierz
To raczej nie przez aku bo juz troche jeździłem i dalej to samo. Poźniej sprawdzę ten czujnik.
jesli odpinales wtyczke i wyjmwales silnik moglo ci sie tam przy wyjmowaniu nalac plynu chlodniczego , mi tez kiedys swirowal licznik bo w czyjniku sie utlenil jeden z drucikow wchodzacych do wtyczki
Licznik juz dziala. Przedmuchalem kostke powietrzem i jest git. Dzieki za pomoc :-D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.