PDA

Zobacz pełną wersję : Dolot



Danio123
05-02-15, 21:16
Chciał bym poznać wasze zdanie na temat dolotu CAI i Short Ram jestem rozdarty nie wiem co wybrać co jest lepsze itp ...
jako ze nie mam drugiego auta to honda służy też do jazdy na co dzień

Fawor
05-02-15, 22:43
Od jakiegoś czasu dzieki uprzejmości Michała, Vipka i Jogala możemy posiłkować się testem dlugosci czasu wtrysku dla zachowania stałego AFR pomiędzy kolejnymi setupami.

http://images70.fotosik.pl/588/2e14046d6b61306cmed.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e14046d6b61306c.html)

Michał102
05-02-15, 23:25
Nie chce, by to zabrzmiało jak jakaś tania reklama, ale polecam shorta od Fawora.
Ja już dłużej na tym dolocie jeżdżę (na wykresie v2) i bardzo fajną sprawą jest ta górka mniej więcej od 2,5 do 3k rpm.
Tym zakresem się lata po mieście i w połączeniu z moją krótszą skrzynią jest po prostu ogień. Auta nie trzeba dusić, bo praktycznie jedzie samo. Odzwierciedla się to też w niższym zużyciu paliwa.

Miałem tych dolotów już kilka - oem puszka, CAI, short cięty na pałę - wszystko miało doprowadzone zimne powietrze, było strojone, ale na żadnym z tych dolotów auto nie było tak "uniwersalne" jak na dolocie od Fawora. Albo była dobra góra, albo dół, albo coś mega buczało i nie jechało itp. itd.

Obecnie fura w całym zakresie jedzie przyjemnie i na nic narzekać nie mogę, także z czystym sumieniem polecam:)

Fawor
06-02-15, 07:50
gdyby udało się jeszcze za tą górką zlikwidować dołek, bo na bank musi być tak samo odczuwalny, no ale niestety nie damy rady teleskopowo regulować długości w funkcji obrotów.. :p

kamil39
06-02-15, 08:01
Ja nie mierzylem auta, mam praktycznie serie z ssacym d16 i wydechem zrobionym i jest na oem dolocie odczuwalny bardzo ten dolek po 3 tys obrotow;/
Hehe wiosna trza pisac do Fawora i zobaczymy jaka roznica bedzie, alewidac po tych wykresach ze idealnia wzmacnia sie dol, co najczesciej uzywa sie oraz gora- sredni zakres obrotow wsumie jest najmniej uzywany, albo jezdzisz powoli na dole, albo reduka, sredni zakres sie pomija i ogien gora. chociaz pewnie ilosc obrotow ma znaczenie w budowie dolotu- moje d15 kreci sie tylko do 6250(czy 6300) to pewnie dolot Fawora V1 bedzie dla mojego silnika znacznie lepszy...

Fawor
06-02-15, 08:50
Spoko, odzywaj się :)

soldi
06-02-15, 09:03
to ode mnie jeszcze porównanie oem dolot h22 (niebieski) vs "Fawor-rurka" (czerwony), mapa i warunki te same, dolot Fawora prawie w całym zakresie zubożył mieszankę, czyli dostarczył więcej powietrza

https://lh4.googleusercontent.com/-PnMvC2csqIo/UdrD9Af9WsI/AAAAAAAAE8Q/zDrsc48t4g0/s1280/oni_doloty.PNG

Michał102
06-02-15, 10:12
bo na bank musi być tak samo odczuwalny

Jest odczuwalny, ale jakoś nauczyłem się tak jeździć, że praktycznie zawsze "przeskakuje" ten felerny dla D-serii zakres :p
Tak jak pisał Kamil - jedziesz delikatnie, a jak trza przyspieszyć, to redukcja i zawsze wlatuje się przynajmniej na te 4k:)

kamilgt
06-02-15, 16:54
Z ciekawości H22 siedziało w Civicu czy Prelude ? :)

Danio123
06-02-15, 22:43
Mały off top sie zrobił , co do dolotu to sam nie wiem w gre jeszcze wchodzi short od TTG nie wiem wyjdzie w najbliższym czasie wszystko :D

soldi
07-02-15, 20:32
Z ciekawości H22 siedziało w Civicu czy Prelude ? :)


w syfie 5g

Danio123
11-02-15, 10:09
http://allegro.pl/filtr-powietrza-stozkowy-airbox-simota-200m-carbon-i5008352914.html
Czy
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-dolot-cai-simota-honda-civic-96-00-i5053768072.html
Będzie lepsze ? :D

kamil39
11-02-15, 11:14
W tej cenie to Fawor wyspawa Ci dolot idealnie pod konkretny silnik, kupisz filter i zlaczki ..

Danio123
11-02-15, 11:17
Ok to musze do niego uderzyć :D