Zobacz pełną wersję : Dolot
Chciał bym poznać wasze zdanie na temat dolotu CAI i Short Ram jestem rozdarty nie wiem co wybrać co jest lepsze itp ...
jako ze nie mam drugiego auta to honda służy też do jazdy na co dzień
Od jakiegoś czasu dzieki uprzejmości Michała, Vipka i Jogala możemy posiłkować się testem dlugosci czasu wtrysku dla zachowania stałego AFR pomiędzy kolejnymi setupami.
http://images70.fotosik.pl/588/2e14046d6b61306cmed.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e14046d6b61306c.html)
Nie chce, by to zabrzmiało jak jakaś tania reklama, ale polecam shorta od Fawora.
Ja już dłużej na tym dolocie jeżdżę (na wykresie v2) i bardzo fajną sprawą jest ta górka mniej więcej od 2,5 do 3k rpm.
Tym zakresem się lata po mieście i w połączeniu z moją krótszą skrzynią jest po prostu ogień. Auta nie trzeba dusić, bo praktycznie jedzie samo. Odzwierciedla się to też w niższym zużyciu paliwa.
Miałem tych dolotów już kilka - oem puszka, CAI, short cięty na pałę - wszystko miało doprowadzone zimne powietrze, było strojone, ale na żadnym z tych dolotów auto nie było tak "uniwersalne" jak na dolocie od Fawora. Albo była dobra góra, albo dół, albo coś mega buczało i nie jechało itp. itd.
Obecnie fura w całym zakresie jedzie przyjemnie i na nic narzekać nie mogę, także z czystym sumieniem polecam:)
gdyby udało się jeszcze za tą górką zlikwidować dołek, bo na bank musi być tak samo odczuwalny, no ale niestety nie damy rady teleskopowo regulować długości w funkcji obrotów.. :p
Ja nie mierzylem auta, mam praktycznie serie z ssacym d16 i wydechem zrobionym i jest na oem dolocie odczuwalny bardzo ten dolek po 3 tys obrotow;/
Hehe wiosna trza pisac do Fawora i zobaczymy jaka roznica bedzie, alewidac po tych wykresach ze idealnia wzmacnia sie dol, co najczesciej uzywa sie oraz gora- sredni zakres obrotow wsumie jest najmniej uzywany, albo jezdzisz powoli na dole, albo reduka, sredni zakres sie pomija i ogien gora. chociaz pewnie ilosc obrotow ma znaczenie w budowie dolotu- moje d15 kreci sie tylko do 6250(czy 6300) to pewnie dolot Fawora V1 bedzie dla mojego silnika znacznie lepszy...
to ode mnie jeszcze porównanie oem dolot h22 (niebieski) vs "Fawor-rurka" (czerwony), mapa i warunki te same, dolot Fawora prawie w całym zakresie zubożył mieszankę, czyli dostarczył więcej powietrza
https://lh4.googleusercontent.com/-PnMvC2csqIo/UdrD9Af9WsI/AAAAAAAAE8Q/zDrsc48t4g0/s1280/oni_doloty.PNG
bo na bank musi być tak samo odczuwalny
Jest odczuwalny, ale jakoś nauczyłem się tak jeździć, że praktycznie zawsze "przeskakuje" ten felerny dla D-serii zakres :p
Tak jak pisał Kamil - jedziesz delikatnie, a jak trza przyspieszyć, to redukcja i zawsze wlatuje się przynajmniej na te 4k:)
Z ciekawości H22 siedziało w Civicu czy Prelude ? :)
Mały off top sie zrobił , co do dolotu to sam nie wiem w gre jeszcze wchodzi short od TTG nie wiem wyjdzie w najbliższym czasie wszystko :D
Z ciekawości H22 siedziało w Civicu czy Prelude ? :)
w syfie 5g
http://allegro.pl/filtr-powietrza-stozkowy-airbox-simota-200m-carbon-i5008352914.html
Czy
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-dolot-cai-simota-honda-civic-96-00-i5053768072.html
Będzie lepsze ? :D
W tej cenie to Fawor wyspawa Ci dolot idealnie pod konkretny silnik, kupisz filter i zlaczki ..
Ok to musze do niego uderzyć :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.