PDA

Zobacz pełną wersję : Frankenstein d13z6



mayday-82
12-01-15, 09:40
Frankenstein blok i tłoki d13b2 wał i korby d15b2, głowica d16z6 jest to możliwe bez większej rzeżby - wał d15b2 z korbami podejdzie p&p pod blok i tłoki d13b2??? Jak z osadzeniem tłoków d13b2 na korby d15b2??? Może lepiej sam wał d15b2 a korby+tłoki d13b2??? Co wtedy z panewkami jak je dobrać pod wał czy pod korby???

krzysiek50
12-01-15, 17:34
na wale z d15 i korbach d13 tlok nawet nie dojdzie do GMP, bo uderzy w glowice :D

JunkieXL
13-01-15, 17:59
to już lepiej d15b7 tłoki d13b2, głowica z6, ostry wałek, wieksza przepustnica, dobry wydech i 160 kuca pyknie z palcem w ...

PIMPEK_EJ2
13-01-15, 21:36
Napisz do Jogala;) Pewnie podpowie jak zbudować szybkie d13

Arturvf500
14-01-15, 11:42
to już lepiej d15b7 tłoki d13b2, głowica z6, ostry wałek, wieksza przepustnica, dobry wydech i 160 kuca pyknie z palcem w ...

no popatrz, ponad 160KM bez żadnego wysiłku z d15 a nas tu tylu durni swapy na B16 zrobiło...

Michał102
14-01-15, 13:15
Coraz lepsze herezje na tym forum wychodzą ;)
D14 nie mające problemu utrzymać się za B-serią, D15, które bez wysiłku wypluwa te 160 koni... no patrzcie jakie cuda :p

Co do samego D13Z6, to Jogal sobie taki silnik zbudował i w budzie EG całkiem dobrze daje to sobie rade.
Z tego co pamiętam, to na hamowni, która pokazuje realne wyniki wyszły tam okolice 135 koni.

A tak to mniej więcej jedzie (końcówka pod lekką górkę):


https://www.youtube.com/watch?v=5gFN7MaNbJw

HEG8
14-01-15, 13:51
Mówiłem Ci żebyś dał sobie z tym spokój... :) Swap na seryjnego VTEC'a Z6/W4/Y8 mniej by Cię kosztował niż to co chcesz zrobić z tego D13... A i *******enia dużo mniej i bez remontów i strachu, że się wysra tłok o głowice...

kamilgt
14-01-15, 14:14
Pojemności nie oszukasz. :)

mayday-82
14-01-15, 14:49
Mówiłem Ci żebyś dał sobie z tym spokój... :) Swap na seryjnego VTEC'a Z6/W4/Y8 mniej by Cię kosztował niż to co chcesz zrobić z tego D13... A i *******enia dużo mniej i bez remontów i strachu, że się wysra tłok o głowice...

Będziemy modzić panie tzn Ty będziesz hehe :D

JunkieXL
14-01-15, 16:08
edit, o blok b7 mi chodziło
w poprzednim aucie miałem d13z6, fajnie jechało, ale sporo roboty i rzeżby jest, pół długosci auta w tyle z porobionym d16z6 na wydechu i dolocie

160kuca no baa są/były nawet mocniejsze NA minime d15
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?105742-EG4-d15-VTEC-by-Nozyk
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?65488-EG4-d15-VTEC-%28180-KM%29-by-Backyard-%2881saren%29

PIMPEK_EJ2
14-01-15, 22:33
Wszystko zależy od tego co chce uzyskać autor tematu i ile worków siana chce na to przeznaczyć:) D13 + głowica z6 i tłoki ... Nie wierze że wyjdzie 160km

JunkieXL
14-01-15, 23:27
160 nie, ale 135 jest realne, ja pisałem ze lepiej d15 modzic niz eg3

airman
15-01-15, 00:21
Jak do D13 wrzucimy wał i korby od D15 to będzie już D15, bloki są takie same..

mayday-82
15-01-15, 23:51
Ciekaw jestem tylko czy będzie pasowało osadzenie wału na panewki główne???