PDA

Zobacz pełną wersję : D15B - potrzebne informacje.



Proccentt
17-05-14, 18:04
Siema, jezeli nie ten dzial to prosze o przeniesienie. Mianowicie skupilem sie na D15B jdm i stad moje kilka pytan. Przy swapie z d13b2 co potrzebuje dokladnie? wiazka, bak z pompa, komputer? Jak jest z dostepnoscia czesci do tego silniczka? ogolnie potrzebuje wszelkie niezbedne info od ludzi z doswiadczeniem z D15B. I prosze o nieodsyłanie mnie do innych tematow. Niech wypowiedza sie osoby ktore ten silniczek mialy, badz maja i podpowiedza czy warto oraz na co trzeba uwazac. Dziekuje i pozdrawiam, :).

HakerPL1
18-05-14, 07:43
no ale czego ty chcesz? każdy co najwyżej powie ci że dokładnie tak samo jakbyś wstawiał d16z6, chyba że masz 3 stage to ciągniesz dodatkowy kabel do vtec. gdybyś odrobił lekcję to byś wiedział to

nQe
18-05-14, 11:12
no ale czego ty chcesz? każdy co najwyżej powie ci że dokładnie tak samo jakbyś wstawiał d16z6, chyba że masz 3 stage to ciągniesz dodatkowy kabel do vtec. gdybyś odrobił lekcję to byś wiedział to

no to panie kolego powiedz mi skad brać tłoki korby pierscienie uszczelki jeśli to jest według Ciebie to samo co z6?

HakerPL1
18-05-14, 17:56
z d15z1 przyjacielu ;)

a mówiąc że to to samo co z6 miałem na myśli przekładkę silnika a nie stosowane w silniku elementy.
gdyby kolega autor poczytał troszkę o tym silniku na pewno by wiedział więcej niż ja, bo nigdy tego silnika na oczy nie widziałem, jedynie tyle co czasami przypadkiem coś obiło mi się o uszy na forum ;)

Proccentt
18-05-14, 18:01
to co czytalem zostawiam dla siebie, chodzi mi bardziej o opinie osob ktore ten silnik posiadali lub posiadaja, a nie ksiazkowo co ten silnik posiada. Czytanie to jedno a opinia osoby ktora miala z tym silnikiem problemy np. z dostepnoscia czesci itp to drugie :)

szatri
18-05-14, 20:33
Jeśli polujesz na 3-stopniowego v-teca to powodzenia, dostępność praktycznie zerowa, a nawet jak jest to auto by całe za to kupil

wiesko1261
18-05-14, 20:51
no to panie kolego powiedz mi skad brać tłoki korby pierscienie uszczelki jeśli to jest według Ciebie to samo co z6?
jeżeli chodzi o części to niema z tym problemu :p
pierścienie,panewki ,uszczelniacze ,uszczelki rozrządy -wszystko jest dostępne
(kolega robił przegląd silnika -remont ,wymiana panewek ,pierścieni ,porting i remont głowicy):D

http://www.sohchonda.com/forums/topic/5438-jdm-d15b-specs-speculations-and-the-final-truth/

http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=13341

Szczur[R]
19-05-14, 10:20
to co czytalem zostawiam dla siebie, chodzi mi bardziej o opinie osob ktore ten silnik posiadali lub posiadaja, a nie ksiazkowo co ten silnik posiada. Czytanie to jedno a opinia osoby ktora miala z tym silnikiem problemy np. z dostepnoscia czesci itp to drugie :)

wszystko jest, jak nie u Dzidy to w Jarusnet, ewentualnie na ebay'u w USA. Dostępność taka sama jak do reszty d-serii pytanie tylko czy Cię stać :P
Najbardziej niedostępny jest sam silnik (jeśli mówisz o JDM czyli 3stage vtec), zaryzykuje stwierdzenie że w PL jest ich <10 sztuk

Arturvf500
19-05-14, 12:33
z d15z1 przyjacielu
D15Z1 nie ma nic wspólnego z D15B, co najwyżej pierścienie i panewki główne podejdą

nQe
19-05-14, 14:59
Nie jest tu mowa o d15b 3-stage vtec tylko o d15b vtec...

Seba27
19-05-14, 15:05
Nie jest tu mowa o d15b 3-stage vtec tylko o d15b vtec...

To ile tych D15B jest o takim samym oznaczeniu?

falek84
19-05-14, 16:51
To ile tych D15B jest o takim samym oznaczeniu?
dwa jednen z 5g 2 stopniowy vtec drugi z 6g 3stopniwy

krystof1994
19-05-14, 18:11
dwa jednen z 5g 2 stopniowy vtec drugi z 6g 3stopniwy
trzy
były chyba jeszcze jakieś w crx'ie bez VTEC'a

Wenega
21-05-14, 07:59
no to jeśli mowa o dwustopniowym to wg mnie już lepiej Z6 i pochodne ładować..

D15B tylko trzystopniowy ma sens - jako coś rzadko spotykanego :D

birchie
21-05-14, 08:33
no to jeśli mowa o dwustopniowym to wg mnie już lepiej Z6 i pochodne ładować..

D15B tylko trzystopniowy ma sens - jako coś rzadko spotykanego

x2 DO D16Z6 jest większa dostępnosć częsci. Chyba, że komus zależy tylko na tym, zeby mieć "reer dżejdiem gadżet" :)

nQe
21-05-14, 20:17
a może wiekszą moc z mniejszej pojemności... mały lekki i mocny

falek84
24-05-14, 18:02
trzy
były chyba jeszcze jakieś w crx'ie bez VTEC'a
a to nie wiedziałem

Rafcik
24-05-14, 19:45
Sporo ciekawych informacji na temat tego silnika jest tutaj http://www.d-series.org/forums/general-tech/32597-d15b-vtec-faq.html