Zobacz pełną wersję : D13 MPFI Długie kręcenie
witam posiadam D13 MPFI nie dawno kupione ,według poprzedniego właściciela wiązka przygotowana pod d13z6 ,komp z podniesiona odcinką ,shift light, od jakiegoś znanego gościa z forum(słowa poprzedniego wł) , mam dość specyficzny problem podczas uruchomiania silnika muszę dość długo kręcić rozrusznikiem , Rozrusznik kręci *****iście,Akumulator podmieniany to samo ,kable ,świece ok, podejrzewam że to może być problem z pompą paliwa jakby podawał podczas rozruchu paliwo ze sporym opóźnieniem, Silnika nie zalewa wiec nie jest problem w tym ze poddawane by bylo za duzo paliwa ., Podczas jazdy auto jedzie Elegancko nie przerywa nie słabnie ani nic. , nie mam pojęcia w czym jest problem :/
Po dluzszym postoju sciagnij waz od filtra paliwa i zoabcz czy jest paliwo w filtrze, ewenatualnie niech ktos zakreci na sek i zoabcz Czy siknie paliwo- moze paliwo sie cofac spowrotem do baku i zanim pompa nabije cisnienie to musisz krecic, na takie cos powinno pomoc przy odpalaniu wczesiejsze 2x wlaczenie zaplonu, zeby pompa popracowala dluzej i nabila cisnienie . Jesli z tym bedzie ok to zostaje cos z zaplonem- cewka albo modul do sprawdzenia .
rzeczywiście cofa czy to wina być może zapchanego zaworka zwrotnego albo jego awarii ?
Arturvf500
09-02-15, 12:20
jeśli masz to za każdym razem, a nie po długim postoju, to możesz mieć niepodłączony do kompa STS ze stacyjki (start signal)
albo zechala pompe paliwa ;p nie trzyma cisnienia ja jak wkoncu trafilem na dobra to podchodze rano kluczyk odrazy na rozruch i pali od strzala a wczesniej tez mialem opoznienie
dzieki wszystkim za podpowiedzi :) , będę sprawdzał jeszcze ten sts , sorrki ze odpisuje z taką zwłoką ale czasu brak :p
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.