Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : B18C4 dziwny problem



Dominik_bb
24-01-15, 22:42
Witam czy ktos moze mi powiedziec co było nie tak jakis czas temu składałem B18C4
na wałkach buddy club spec3 plus Intake 304 duration, 11.59 mm lift, Exhaust 294 duration, 10.71mm lift. do tego tłoki pctx oraz tytanowe sprezynki supertecha kit turbo ( najmocniejsze z dostępnych) zawory seria silnik wystrojony na 100oktan odcinka 8500tys po ok 200km urwało zawór wydechowy w zakresie 8tys obrotów. podczas odbudowy silnika zapadła decyzja o wymianie zaworów na supertechy seria black oraz wymiana sprezynek na Braian crover silnik poskładany odpalony 3 przejazdy do odcinki i znów powyzej 8tys urywa zawór jakies pomysły???

snafu
24-01-15, 22:52
Kółka regulowane są ?? jeśli tak to jak były ustawione, jaki valve overlap ??

Dominik_bb
24-01-15, 23:23
kółka ustawione ssacy 2 stopnie wyprzedzony wydech 2 stopnie w tył

81saren
25-01-15, 00:02
https://www.youtube.com/watch?v=SYoOIJ9pHaE

Tak czy inaczaj za mao. pokaz fotki tlokow.

snafu
25-01-15, 00:30
jakiej firmy masz te kółka ?? przy ustawieniach o jakich mówisz powinieneś mieć 67* mijanki
ciekawe czy ktoś sprawdzał choćby na plastelinie ile jest miejsca między tłokiem a zaworami oraz między samymi zaworami (również na VTECu )

założę się że zawór wydechowy ma grzybek zaostrzony na brzegu w dół zaś zawór ssący zaostrzony w górę

poziom
25-01-15, 01:42
Nie ma zadnego problemu, raczej brak wiedzy. Kazdy kto sklada B18C4 na tlokach pctx, zaklada glowice z b16, szczegolnie na ostrych walkach.

Jedras
26-01-15, 18:51
panie kto to daje przy pctx takie ostre walki... przy tych obrotach pewnie wstępuje juz delikatne pływanie zaworów to ubija je

Sheiva
26-01-15, 23:02
Przy takich wałkach i jeszcze tłokach konieczne pomiary v2v, aby mogło funkcjonować pewnie(j).