Dominik_bb
24-01-15, 22:42
Witam czy ktos moze mi powiedziec co było nie tak jakis czas temu składałem B18C4
na wałkach buddy club spec3 plus Intake 304 duration, 11.59 mm lift, Exhaust 294 duration, 10.71mm lift. do tego tłoki pctx oraz tytanowe sprezynki supertecha kit turbo ( najmocniejsze z dostępnych) zawory seria silnik wystrojony na 100oktan odcinka 8500tys po ok 200km urwało zawór wydechowy w zakresie 8tys obrotów. podczas odbudowy silnika zapadła decyzja o wymianie zaworów na supertechy seria black oraz wymiana sprezynek na Braian crover silnik poskładany odpalony 3 przejazdy do odcinki i znów powyzej 8tys urywa zawór jakies pomysły???
na wałkach buddy club spec3 plus Intake 304 duration, 11.59 mm lift, Exhaust 294 duration, 10.71mm lift. do tego tłoki pctx oraz tytanowe sprezynki supertecha kit turbo ( najmocniejsze z dostępnych) zawory seria silnik wystrojony na 100oktan odcinka 8500tys po ok 200km urwało zawór wydechowy w zakresie 8tys obrotów. podczas odbudowy silnika zapadła decyzja o wymianie zaworów na supertechy seria black oraz wymiana sprezynek na Braian crover silnik poskładany odpalony 3 przejazdy do odcinki i znów powyzej 8tys urywa zawór jakies pomysły???