Zobacz pełną wersję : B18C4 - węże wodne i podciśnienia
Czy mógłby ktoś mi podać dobre schematy układu węży cieczy i podciśnień idących do/z seryjnego ssaka B18C4.
Logicznie patrząc nie mogę znaleźć mniejszego kroćca wprowadzającego płyn do układu. Jedyny wprowadzający jest gruby. Czy brakuje mi więc jakiejś rurki cieczy z kroćcem, czy może jednak jest tam jakiś ukryty?
Co do podciśnień, zastanawiam się jak dobrze połączyć IAB. Wymaga on małego wężyka podciśnienia, tak jak regulator ciśnienia paliwa oraz EVAP. Małych kroćców jest z kolei dwa. Potrzebny jest jakiś trójnik?
Trzecie pytanie dotyczy przepustnicy. Są tam trzy kroćce. Jak się domyślam, dwa są od FITV. Od czego jest trzeci?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Trzeci króciec na przepustnicy na górze idzie do filtra węglowego.
http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/5531-1056x527.gif + http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/5574-1056x527.gif
Ok, wielkie dzięki! :)
Już widzę, że brakuje mi zbiornika podciśnienia IAB. Osiągalne jest dorwać ten zbiornik z wszystkimi wężykami czy może każdy od razu to wyrzuca przy zmianie ssaka?
Wyrzucają, ale na giełdzie znajdziesz ;)
Udało dorwać się puszkę z H22. Wydaje się być bardzo podobna, więc jest spora szansa, że wszystko powinno działać. Pozostaje jedynie znaleźć uchwyt linki gazu. Jeśli ktoś mógłby chociaż podać jego wymiary to byłbym wdzięczny :)
Swap w robię w weekendy więc idzie to dość powoli, ale jestem już na końcówce. Mam jednak problem z ukł. chłodzącym. Po złożeniu całości, zalaniu płynem, odkręciłem korek chłodnicy, otworzyłem nagrzewnicę (grzanie na max ciepło) i odpaliłem silnik. Płyn bulgotał tak sobie pozbywając się powietrza... do czasu. Wtedy kiedy powinien otworzyć się termostat i załączyć wiatrak, płyn cały czas siedział stał w miejscu, a temperatura cały czas rosła (powyżej normy). Wąż górny robił się już naprawdę gorący, jednak wąż dolny był cały czas chłodny. I tu moje pytanie, czy układ ma gdzieś sporego bąbla przed termostatem i przez to nie chce się on otworzyć? Czy może źle połączyłem węże i przez to układ nie ma prawa się odpowietrzyć? Pozostaje jeszcze trzecia opcja: padnięty termostat. Podobno przed wyjęciem silnika wszystko było ok, zaś sam termostat wyjmowałem z silnika i gotowałem w wodzie. O dziwo otwierał się.
Największe wątpliwości mam z obiegiem małych węży, choć chyba nie ma zbytnio innej możliwości połączenia. Dla pewności o to jak podłączyłem cienkie węże:
http://i.imgur.com/7KZlXc5.jpg?1
Do wymiany termostat czy odpowietrzać do oporu?
odpowietrzac do oporu,jak rosnie temp sporo to zgasić silnik, odczekaj troche i sprobuj ponownie,mialem to samo [po wymianie pompy ze nie chcial termostat puscic.Zrobilem tak jak napisalem i sie za drugim razem odpowietrzyl
u mnie w b18c4 po swapie też temp skoczyła ze dwa razy później się unormowało i do dziś jest ok. Oczywiście jak temp skoczy trzeba wyłączyć silnik
Mieliście rację. W układzie było strasznie dużo powietrza. Zmacałem ostro wszystkie przewody cieczy na odkręconym korku i po kilku cyklach odpuściło. Miałem dodatkowo lekki wyciek z jednego węża. Teraz jest już na szczęście ok. Dzięki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.