PDA

Zobacz pełną wersję : Minime D13Z6 - ile obecnie wyjdzie? + kilka pytań



REJDYN
25-06-14, 18:06
Ile obecnie może kosztować pełne minime na Z6 czyli głowica ze ssakiem, komp, wiązki itp? w 1000zł się zmieszczę?

Tak przy okazji:
1. Czym różni się wiązka z Z6 od tej z B2?
2. Jak to jest z pompą paliwa? Słyszałem różne wersje - żeby kupić nowy bak, a inną żeby przenieść pompę.
3. Ile kuca wyjdzie na całkowitej serii?
4. Jak z wytrzymałością silnika?

mixturant
25-06-14, 20:01
Będzie kosztować tyle ile ktoś za to zawoła. Rzadko kiedy spotyka się, że ktoś sprzedaje cały zestaw na taką konwersję.
1. Wiązka D13B2 czy D15B2? Bo nawet tutaj jest spoooro różnic.
2. Jeśli wsadzasz do budy EG3 to może wjechać bak z pompą albo możesz dać zewnętrzną pompkę paliwa. Your choice.
3. Trylion, zadzwoń do wróża Wojciecha to Ci powie dokładniej.
4. Dół D13B2 jest pancerny. Zależy w jakim stanie będzie głowica i na jakich częściach to poskładasz. Widząc Twoją kwotę 1000 zł za części pewnie już z robocizną to nie wróżę zbyt długo.

Kwapcio23
26-06-14, 00:19
1000 zł to kosztuje przejście na pełny wtrysk tak po bożemu (części + robota). Minime za taką kasę zrobić moim zdaniem nie ma opcji. Chyba, że wszystko kupisz za grosze i włożysz tak jak jest + najtańsza UPG, najtańszy olej, kable, świece używane i będziesz robił to sam.

felootno
26-06-14, 10:09
Nie uda Ci się zmieścić w 1k, głowica ok 400, ssak z osprzętem ok 400, dołóż aparat zapłonowy, wiązki, bak, komputer i już ponad tyś.może na początek przejdź na pełen wtrysk, na d16z2 na wiazce pod d15b2 bo tanie części są i komp można przerobić na vtec,

Wysłane z mojego LG-P920 za pomocą Tapatalk 2

hold
26-06-14, 23:20
Ogólnie niema co kombinować od razu składać na OBD1 wszystkie graty kupić z D15B7 a co do zbiornika założyć od D15B2 nawet, sam taki mam i jest git bo kiedyś kombinowałem wstawiłem pompe do tego ori EG3 to nie było w nim przegród to paliwo odpływało itd tak że kupić od razu oryginał z pompą i z głowy :)

sodemarco
27-06-14, 01:34
Około 1000 zł za graty przy dobrych cenach a jeśli klucze nie gną Ci rąk to zrobisz wszystko sam , panowie więcej optymizmu i wiary w ludzi , nie zniechęcajcie na starcie nowych użytkowników , to są samochody idiotoodporne , żeby tu coś spier*olić to trzeba by z diaksem wjechać blok...

siara87
27-06-14, 02:42
jak dobrze poszuka to moze i w 1000zl sie wyrobi przeciez z drazszych rzeczy to glowica i aparat,uszczelki ok 150, kompa p28 idzie wyrwac za stówe, tak samo jakis kolektor od d15b7 i wiazke od tego silnika a przerobka tej instalacji pod vtec to 5 minut roboty, zbiornik z pompka tez nie jest wcale drogi, wiecej wlasnej pracy niz kosztów na graty

airman
27-06-14, 08:33
Pełne info how to znajdziesz na forum, było wałkowane x razy. Jeśli masz warunki i chęci to działaj. Dodam tylko że głowica Z6 za 300-400 to stary klamot którego bez sprawdzenia szczelności, wymiany uszczelniaczy, dotarcia zaworów i planowania oczywiście bym nie założył na auto. Czyli głowica wyjdzie około 2 razy tyle co cena zakupu.

kaczka208D
27-06-14, 09:15
Jeśli mpfi czyli przejście na pełny wtrysk ogarniesz sam, a zakładam że wiązek swoich nie będziesz chciał przerabiać to musisz mieć takie części:

-wiązka kabinowa i silnikowa z Ej2 coupe, ewentualnie EG5 - 250zł
-aparat zapłonowy - 120zł
-rurka wody- 10-15zł
-uszczelka pod kolektor - 25zł
-bak z pompą paliwa - 80zł
-komputer P06 - 130zł
-przerobienie komputera pod d13b7 - 130zł z wysyłkami
-kolektor ssący z d15b7 kompletny z czujnikami, rurkami itp. - 150zł
-podstawka pod filtr paliwa - 10zł
-filtr paliwa- 40zł
-jakiś dolot powietrza, albo oryginały z d15b7 ale musisz wyciąć otwór w budzie, albo short ram, parówa, cai ze stożkiem- najtaniej 50 zł
-oryginalne (nigdzie zamienników nie dostaniesz mają nietypowe wymiary) oringi do rury wody i aparatu - 50zł z wysyłką
-gumowe przewody paliwowe - 50zł
-sonda z d15b7 - 60zł
-przekaźnik pompy paliwa - 40zł

Na pewno o czymś jeszcze zapomniałem, ale już wychodzi za samo mpfi ponad 1000zł

Gdybyś chciał robić d13z6 to musisz mieć minimum 2000zł, oczywiście jeśli robisz to za jednym zamachem wtedy bierzesz od razu aparat i komputer z d16z6.
Remont głowicy obowiązkowo!!!

Dreamek4
24-07-14, 14:04
Nie opłaca się tego robić, lepiej kupić cały swap b7 i tam zaaplikować minime wyjdzie +/- tyle samo a mocy nie porównywalnie więcej. Takie moje zdanie, każdy może wyrazić swoją opinię, znając ludzi, gdybyś pytał o właśnie minime b7 to kolejny mówca dodał by że lepiej zrobić swapa całego serca na d16 vtec . Wiec reasumując nikt za ciebie nie będzie tego robił bo sam musisz do siebie dopasować to co chcesz żeby jechało.