Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
piterstar1
06-06-16, 14:48
Czy ktoś wie coś może na temat istnienia podajników pasów bezpieczeństwa, pasujących do VH hb ale innych niż te:
-> http://www.modified.pl/interior/pozostale/honda-oem-podajnik-pasa-seatbelt-arm.html
?
A na ch*j takie cos?? Co to robi??
w HB i QP masz slupek z pasem odsuniety za fotel i to ma niby uatwic sieganie po pas :)
piterstar1
06-06-16, 14:52
Daję update: wymontowałem tunel, zaglądam tam żeby sprawdzić wtyczkę, i okazuje się że nie mam tej sondy w ogóle zamontowanej. Nie mam gdzie sam samochodu podnieść żeby go od spodu wybadać a mechanik nic mi nie mówił że tej sondy nie ma tam :E Więc zaczynam poszukiwania sondy.
Nie wiem co ty za tunel sciagasz... Pierwsza sonda jest od gory kolektora, wiec po otwarciu maski ja widac. A druga jest pod spodem. Tez da rade przy otwartej masce ja zobaczyc. A jak nie to sciagasz od spodu oslone chlodnicy, zagladasz i widzisz. Jedna wtyczka pod aparatem zaplonowym sie znajduje, a druga troche nizej na skrzyni.
w HB i QP masz slupek z pasem odsuniety za fotel i to ma niby uatwic sieganie po pas :)
Aha... No dobra. Dzieki za wyjasnienie, bo juz to widzialem na sprzedaz, a za cholere nie wiedzialem po co to.
W USDMach tak jest, w euro nie.
w HB i QP masz slupek z pasem odsuniety za fotel i to ma niby uatwic sieganie po pas :)
Myślałem bardziej o odsunięciu pasa od oparcia fotela na tyle żeby się po nim nie przesuwał jak jest zapięty.
piterstar1
06-06-16, 18:22
W USDMach tak jest, w euro nie.
To gdzie niby te sondy sa?? ewentualnie kawalek dalej. Przed i za katem musi byc. A swoj seryjny kolektor juz komus sprzedalem i wlasnie zalezalo mu na tych sondach wiec pasowalo.
W D14 nie było kata w kolektorze. http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/9d30a2846a1537c7b8016aa2fd41ffec-1056x526.gif sonda nr 30, kat nr 3.
W D14 nie było kata w kolektorze. http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/9d30a2846a1537c7b8016aa2fd41ffec-1056x526.gif sonda nr 30, kat nr 3.
A druga nr. 29
Jak ściąga się boczki drzwi przednich i tylnych w civicu VI ferio? Muszę naprawić wiązkę w drzwiach, a nie chcę nic popsuć przy demontażu. W necie same manuale do hb.
Kup używki zwracając tylko uwagę na stan sprężyny dociskającej, usuń starą farbę i oddaj do pomalowania czarną półmatową farbą proszkową.
Mam tak u siebie. Ramiona wycieraczek wyglądają jak nowe i jeśli niczym nie obijesz przez przypadek to nie ma możliwości, żeby cokolwiek zaczęło odpadać.
Zregenerowałem w ten sposób już kilka zestawów wycieraczek przednich i kilka tylnych i z tego co wiem Ci co je odkupili chwalą sobie. Jakby co, to zapraszam.
miałem na myśli listwy przy szybowe a nie wycieraczki :) ale dzięki za poradę :)
piterstar1
06-06-16, 19:11
Jak ściąga się boczki drzwi przednich i tylnych w civicu VI ferio? Muszę naprawić wiązkę w drzwiach, a nie chcę nic popsuć przy demontażu. W necie same manuale do hb.
Odkrecasz klamki, ciagniesz do przodu i wyciagasz. Sciagasz plastik z raczek, pod spodem dwie subki plus przyciski. I od dolu podwarzasz boczek i ciagniesz do siebie zeby spinki wyszly. Potem do gory i juz. Z przodu trzeba jeszcze zdjac kratke glosnika, tam sa 3 sruby i odkrecic glosnik.
W D14 nie było kata w kolektorze. http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/9d30a2846a1537c7b8016aa2fd41ffec-1056x526.gif sonda nr 30, kat nr 3.
Faktycznie jakos z dupy jest.
Odkrecasz klamki, ciagniesz do przodu i wyciagasz. Sciagasz plastik z raczek, pod spodem dwie subki plus przyciski. I od dolu podwarzasz boczek i ciagniesz do siebie zeby spinki wyszly. Potem do gory i juz. Z przodu trzeba jeszcze zdjac kratke glosnika, tam sa 3 sruby i odkrecic glosnik.
Dzięki. A "bolca" do zamykania drzwi nie trzeba jakoś zdejmować? Jak rozkręcę wszystko i odczepię zatrzaski na dole, to spokojnie wyjdzie mi ten boczek do góry żeby bolec przeszedł, żeby go nie złamać?
A druga nr. 29
Sonda 29 to sonda przed katem do silników które fabrycznie miały kolektor 4-2-1 czyli w budzie 3D na europe chyba tylko EK4.
Sonda 29 to sonda przed katem do silników które fabrycznie miały kolektor 4-2-1 czyli w budzie 3D na europe chyba tylko EK4.
Z całym szacunkiem, ale ktoś Ci ciemoty nawciskał.
Nie miałem fabrycznie kolektora 4-2-1 tylko 4-1, a sonda przed katalizatorem była i jest nadal.
piterstar1
06-06-16, 21:01
Dzięki. A "bolca" do zamykania drzwi nie trzeba jakoś zdejmować? Jak rozkręcę wszystko i odczepię zatrzaski na dole, to spokojnie wyjdzie mi ten boczek do góry żeby bolec przeszedł, żeby go nie złamać?
Wszystko zejdzie elegancko. Najwygodniej opuscic szybe jeszcze.
Wszystko zejdzie elegancko. Najwygodniej opuscic szybe jeszcze.
Tu jest problem . Po to będę się musiał tam dostać, bo się nie opuszcza :)
piterstar1
06-06-16, 22:12
Tu jest problem . Po to będę się musiał tam dostać, bo się nie opuszcza :)
I tak zdejmiesz. Przy zakladaniu jest troche trudniej gdy jest zamknieta, ale tez sie da. Sprawdzalem.
Z całym szacunkiem, ale ktoś Ci ciemoty nawciskał.
Nie miałem fabrycznie kolektora 4-2-1 tylko 4-1, a sonda przed katalizatorem była i jest nadal.
Zgadza się, jest sonda przed katalizatorem, musi być. Ale nie w miejscu gdzie jest sonda o nr 29 na schemacie. Ta sonda dotyczy EK4. D14Z2 ma w kolektorze wydechowym. a druga sonda jest za katalizatorem i wyjście jej wiązki jest za tunelem środkowym tak gdzie jest nawiew na nogi. Jak miałeś inaczej w polifcie EJ9 to nie był w fabrycznym setupie.
Posta edytowałem żeby był w spokojniejszym tonie.
firstborne
08-06-16, 20:19
Ktoś wie, jak odkręcić element zaznaczony na czerwono na zdjęciu?
http://i.imgur.com/h618SzI.jpg
Z tego co pamiętam, to chyba jedna śrubka była od zewnątrz (po otwarciu klapy ją widać) i jedna od wewnątrz bagażnika.
orientuje się ktoś, czy okolice wlewu paliwa - część blacharska - pod klapką od wlewu - jest taka sama w civicu coupe VI gen i w hatchbacku VI gen?
Jaki kolor podkladu uzyc pod baze g82p?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
kowalpawel
11-06-16, 19:44
Jaka sprężarka klimatyzacji była montowana w EJ6 D16Y7; TRS-090 czy HS-090L? Czy może podejdą obie?
Jaka sprężarka klimatyzacji była montowana w EJ6 D16Y7; TRS-090 czy HS-090L? Czy może podejdą obie?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!
Na 100% będą obie pasowały do każdej D-serii.
Różnią się tylko miejscem produkcji. TRS090 to Sanden (Made In England), a HS-090L - Keihin (Made In Japan).
Witam w dalszym ciągu mam problem z wyrzucaniem "wylewaniem" płynu chłodniczego przed zbiornik wyrównawczy.
Mianowicie zauważyłem, że temperatura rośnie a wentylator chłodnicy czasem się załącza czasami nie. Moje pytanie brzmi co steruje załączeniem wentylatora jakiś przekaźnik czy czujnik jak tak to w którym miejscu się znajduje i jak go sprawdzić?
Czujnik jest na obudowie termostatu. Jak wywala płyn to raczej się zapowietrza po palowaniu
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
właśnie dzieje się to tylko po pałowaniu i później jak stanę np. na światłach łapie temperaturę i w ogóle nie załącza wentylatora
Czy swap na tarcze tył od ek4 przedlift bez abs-u da radę zrobić tak by był abs czy lepiej szukać komplet z abs? I ewentualnie od czego by zostać przy tym samym odsadzeniu i z abs-em?
kazik2_h9w3
12-06-16, 20:35
Lepiej szukaj pod abs
Po pierwsze bo nie bedziesz musial nic rzeźbić a dwa tak bedzie chyba i tak taniej
Mozesz szukac z 5g
Ja mam u siebie z mb1 i szczerze nie wiem czy jest jakas roznica z rozstawem
Ja mam u siebie z mb1 i szczerze nie wiem czy jest jakas roznica z rozstawem
Są tacy, co twierdzą, że jest minimalnie szerzej.
kazik2_h9w3
12-06-16, 20:59
No wlasnie, juz kiedys próbowaliśmy jakos to porównać ale jakos nie bylo punktu odniesienia
W sumie mam u siebie 16 enkei wzor ep3 z oponami 215 i nic nie trze nawet z obciazeniem
Lepiej szukaj pod abs
Po pierwsze bo nie bedziesz musial nic rzeźbić a dwa tak bedzie chyba i tak taniej
Mozesz szukac z 5g
Ja mam u siebie z mb1 i szczerze nie wiem czy jest jakas roznica z rozstawem
A MB1 to jest przedlift? A czy w polifcie czasem nie było tarczy 260mm?
kazik2_h9w3
12-06-16, 21:03
Tak to był przedlift
W poliftach byly 240 i 260 ale 260 chyba byly rzadziej stosowane
No wlasnie, juz kiedys próbowaliśmy jakos to porównać ale jakos nie bylo punktu odniesienia
W sumie mam u siebie 16 enkei wzor ep3 z oponami 215 i nic nie trze nawet z obciazeniem
A jakie ET felgi?
kazik2_h9w3
12-06-16, 21:12
Niestety tego wlasnie nie pamietam
Na zime mam wiatraki i tez jest ok moze to cos podpowie
właśnie dzieje się to tylko po pałowaniu i później jak stanę np. na światłach łapie temperaturę i w ogóle nie załącza wentylatora
Upg nie wytrzymuje palowania. Jak jeździsz spokojnie to wytrzymuje i się nie zapowietrza tak szybko(może być ze w korku po porządnym rozgrzaniu tez zacznie puszczac) . A przy palowaniu idzie do układu chłodzenia i się zapowietrza i wywala płyn.
Ja bym wymienił upg i śruby głowicy
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Pany, dostanie się gdzieś kompletne półosie wraz z przegubami do D-serii?
Pytałem u siebie w pobliskich sklepach, ale są tylko same przeguby... ośki niedostępne :/
Popatrz tutaj http://www.przeguby.pl/produkt/3574/honda-(p)-civic-1992-2000,-l=625mm/
http://www.przeguby.pl/produkt/1327/honda-(l)-civic-1992-2000,-l=905mm/
Tutaj np masz same patyki http://mtx-auto.pl/pl/searchquery/civic/1/full/5?url=civic
Szukaj w googlach bo takich stron więcej jest co handlują/regenerują takie rzeczy
Natrafiłem na mieszane opinie na temat wymiany Korektora Siły Hamowania przy swapie hebli, jedni mówią tak, drudzy że nie trzeba. Chodzi o tylne heble, pacjent EJ9 (bębny), dawca EK4 (tarcze). Proszę o pomoc :)
olej temat na grodzi jest tylko przelotka na tylne heble
ale tylne tarcze dzialaja slabiej niz bebny wiec sie nie zdziw i jeszcze pedal bedzie nieco glebiej wpadal :)
lepiej pompe hamulcowa zregenrowac
olej temat na grodzi jest tylko przelotka na tylne heble
ale tylne tarcze dzialaja slabiej niz bebny wiec sie nie zdziw i jeszcze pedal bedzie nieco glebiej wpadal :)
lepiej pompe hamulcowa zregenrowac
z bębnów nic mi nie zostało przy okazji wymieniam przód na nowe więc przypuszczam, że będzie poprawa :)
mimo że mam przedlifta (01.98r.) to i tak załapałem się na przód 262mm i większą pompę. Zobaczymy...
Dzięki !
Szukam opinii o KYB AGX z regulowanymi springami coilovers. Jeździł/miałktoś? Potrzeba trochę niżej, a z drugiej strony szkoda rozstawać się z kayabami i rezygnować z regulacji twardości :/
Obawiam sie ze coliversy beda za krotkie do tych i kazdych innych amorow i szybko je zabijesz.
Zawsze zostają jeszcze Top Hatsy. Wtedy powinno pojeździć.
Malował ktoś może pokrywę zaworów u lakiernika? Wiecie ile to może kosztować?
Obawiam sie ze coliversy beda za krotkie do tych i kazdych innych amorow i szybko je zabijesz.
No obecnie sąw stanie 80-82% więc bardzo dobrym więc szkoda, żeby szybko padły. Ew. właśnie tophatsy trochę ratują.
Malował ktoś może pokrywę zaworów u lakiernika? Wiecie ile to może kosztować?
Niedalekko mnie jest zakład co zajmuje się renowacją felg i innymi rzeczami, pytałem u nich i wypiaskowanie pokrywy i pomalowanie proszkowo to koszt od 50 do ponad 100 zł w zależności jaki kolor z palety chcesz.
Starstruck
22-06-16, 08:53
Piaskowanie pokrywy to raczej średni temat z racji tego, że mikro-ziarenka piasku gdzieś w kąciku zostaną i może być to nieprzyjemne dla głowicy w skutkach.
Malował ktoś może pokrywę zaworów u lakiernika? Wiecie ile to może kosztować?
Zadzwoń/napisz, kolega z forum maluje.
A stare powłoki usuwa chemicznie zamiast piaskować.
http://www.civicklub.pl/forum/member.php?21979-foxbox
https://www.facebook.com/QuickColor/?fref=ts
Niedalekko mnie jest zakład co zajmuje się renowacją felg i innymi rzeczami, pytałem u nich i wypiaskowanie pokrywy i pomalowanie proszkowo to koszt od 50 do ponad 100 zł w zależności jaki kolor z palety chcesz.
Odradzam piaskowanie pokrywy bo istnieje duże ryzyko zatarcia silnika - najszybciej dostają panewki.
Ściąganie farby z kapy zaworów tylko chemicznie.
Login, nie widziałem twojego posta - może strona się nie załadowała czy coś:D
Polecam zestaw Scansol + farba firmy VHT. Spokojnie ogarniesz to w jeden wieczór.
Login, nie widziałem twojego posta - może strona się nie załadowała czy coś:D
Luzik.
Nad odnowieniem Twoich ramion wycieraczek pracowała ta właśnie firma.
:D
piterstar1
23-06-16, 09:42
Sluchajcie kto robil liczone doloty?? Jakis Fawor czy ktos??
Ma ktos taki dolot??
Dokładnie, Fawor robi liczone doloty. Moim zdaniem lepszego rozwiązania niż dolot od niego nigdzie nie znajdziesz, a na pewno nie za takie pieniądze. ;)
piterstar1
23-06-16, 12:28
Dokładnie, Fawor robi liczone doloty. Moim zdaniem lepszego rozwiązania niż dolot od niego nigdzie nie znajdziesz, a na pewno nie za takie pieniądze. ;)
A dobrze robi?? Rozmawialem z Racing Weld, wiem ze jakosciowo jest elegancja, ale cena troche slona.
Sprzedając parówę, którą miałem zamontowaną wyszedłem jeszcze na plus. ;) Jedyny minus to, że w B-serii naprawdę trzeba upychać ten dolot, żeby się zmieścił ze stożkiem (przy klimie), ale nie wiem jak w D, chyba takich kłopotów nie ma.
Starstruck
23-06-16, 12:56
U Fawora możesz sobie zamówić samo liczenie a dolot wykonać gdzie indziej. Ale raczej nie wyjdzie to taniej i bardziej opłaca się wziąć "cały pakiet".
piterstar1
23-06-16, 13:03
Ktos sprawdzal to czy sa dobre?? Dobre wyniki pokazuja wzgledem innych dolotow??
Starstruck
23-06-16, 13:06
Nie robię Broń Boże żadnej reklamy, ale nie spotkałem się na tym forum z osobą niezadowoloną z tego dolotu. Może nie tyle co gigantyczne przyrosty mocy i momentu, ale zdecydowanie lepsze kreski i dupohamownia mocno na plus (z tego co piszą posiadacze takiego dolotu).
Przebug zewnętrzny civic vi ej9 1.4 wersja bez absu. Jaka powinna być ilość zębów? Wszędzie są jakieś różnice.
SenbonZakura
24-06-16, 14:24
Panowie mam sprezyny Eibach pro kit -35 i w trzech warsztatach odmowili mi zbierznosci bo auto obnizone:-/ bo inne wartości i *uj nie robota , jak to jest ??
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Panowie mam sprezyny Eibach pro kit -35 i w trzech warsztatach odmowili mi zbierznosci bo auto obnizone:-/ bo inne wartości i *uj nie robota , jak to jest ??
Miałeś dużego pecha, bo 3 razy trafiłeś na pi*dy a nie mechaników, który się robić nie chce.
Robota ta sama, co na seryjnych sprężynach, tylko różnica, że się trzeba znać na tym co się robi.
:p
Mam -40 mm na amortyzatorach Bilstein B6 i jakoś się dało ustawić i problemów nie było.
klamia albo sie nie znaja na robocie
w civicu ustawia sie zbierznosc na 0 / 0
katow zadnych nie da rady ustawic bez camber kitów
Starstruck
24-06-16, 14:31
Ch*jowe warsztaty. Każde auto, które miałem obniżone, robiłem zbieżność, geometrię i nigdy nikt nie zająknął, że przez to będzie problem. Szukaj dalej.
SenbonZakura
24-06-16, 14:45
Nosz.....:-/
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Panowie szybkie pytanie- czy klimatyzacja z hondy civic 6gen podchodzi do 5gen? Różnią się przegieciem rurek? Z góry dziękuję za odpowiedź!
Panowie szybkie pytanie- czy klimatyzacja z hondy civic 6gen podchodzi do 5gen? Różnią się przegieciem rurek? Z góry dziękuję za odpowiedź!
Bez względu na to czy z MA/MB/MC czy z EJ/EK nie wszystkie rurki pasują p&p.
Zależy też jaki silnik.
Panowie pacjent ej6 y7, podczas włączonej klimy mam wrazenie ze auto az za mocno dostaje po dupie, podczas zatrzymywania obroty spadaja prawie ze do 0. Jak jade 120np auto tak jakby przerywa czasem.. wiec co moze byc przyczyna?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Panowie pacjent ej6 y7, podczas włączonej klimy mam wrazenie ze auto az za mocno dostaje po dupie, podczas zatrzymywania obroty spadaja prawie ze do 0. Jak jade 120np auto tak jakby przerywa czasem.. wiec co moze byc przyczyna?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
aż tak spadać nie powinny - kompresor zatarty
aż tak spadać nie powinny - kompresor zatarty
Czyli wymiana załatwi sprawe? Brać uzywke czy skads nowy szukac?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Czyli wymiana załatwi sprawe? Brać uzywke czy skads nowy szukac?
Ja bym na Twoim miejscu kupił używkę, zregenerował ją żeby było wiadomo co masz i zamontował. Ja tak zrobiłem u siebie.
Nowa sprężarka będzie kosztowała majątek, jak większość nowych części do EJ/EK.
a regeneracja wg servicemanual czy jest gdzieś jakiś poradnik?
Polecam zestaw Scansol + farba firmy VHT. Spokojnie ogarniesz to w jeden wieczór.
Jak z wydajnością? Ile potrzebuje takiej farby żeby ogarnąć pokrywę Bserii?
Ja bym na Twoim miejscu kupił używkę, zregenerował ją żeby było wiadomo co masz i zamontował. Ja tak zrobiłem u siebie.
Nowa sprężarka będzie kosztowała majątek, jak większość nowych części do EJ/EK.
A mogłbys mi przyblizyc koszty regeneracji na pw lub tu? I kto takie coś ogarnia
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
a regeneracja wg servicemanual czy jest gdzieś jakiś poradnik?
Ja zleciłem firmie, która się tym zajmuje i chyba są najlepsi w mojej okolicy.
A mogłbys mi przyblizyc koszty regeneracji na pw lub tu? I kto takie coś ogarnia
Jasne że tak.
:D
W lipcu 2013 roku za pełną regenerację sprężarki klimatyzacji ze sprawdzeniem pod obciążeniem zapłaciłem 400,- zł.
Regeneracja była robiona tutaj:
-> http://euro-klima.pl/
Od tamtej pory sprężarka działa bez najmniejszego problemu. Serwis klimatyzacji jest robiony co roku po okresie zimowym.
Kilku moich znajomych również zlecało tam regenerację sprężarki z podobnym efektem jak u mnie.
Z tego co wiem można z nimi ogarnąć temat wysyłkowo.
Ja zleciłem firmie, która się tym zajmuje i chyba są najlepsi w mojej okolicy.
Jasne że tak.
:D
W lipcu 2013 roku za pełną regenerację sprężarki klimatyzacji ze sprawdzeniem pod obciążeniem zapłaciłem 400,- zł.
Regeneracja była robiona tutaj:
-> http://euro-klima.pl/
Od tamtej pory sprężarka działa bez najmniejszego problemu. Serwis klimatyzacji jest robiony co roku po okresie zimowym.
Kilku moich znajomych również zlecało tam regenerację sprężarki z podobnym efektem jak u mnie.
Z tego co wiem można z nimi ogarnąć temat wysyłkowo.
Powiem, ze tanio to nie jest. Jeszcze koszt uzywki doliczyc i wysylki to z 600zl wyjdzie gdzie cala klime za 500 moza kupic hehe
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Powiem, ze tanio to nie jest. Jeszcze koszt uzywki doliczyc i wysylki to z 600zl wyjdzie gdzie cala klime za 500 moza kupic hehe
Zgadza się, tanio nie jest. ale wszystko zależy od priorytetów.
Ma być tanio, czy ma być dobrze? Bo dobrze i tanio nie będzie nigdy, wbrew powszechnym na tym forum opiniom.
:p
Co z tego, że taniej kupisz całą klimatyzację skoro nie wiesz w jakim stanie jest w niej sprężarka. Jeśli nawet aktualnie dobrze działa to wiesz ile jeszcze podziała?
Lepiej mieć dwie ch*jowe sprężarki czy jedną dobrą? A jeśli będzie nie do końca sprawna, to dalej będzie taniej czy już zaczyna być drożej?
Zdecyduj sam co Ci się bardziej opłaca. W końcu to Twoje pieniądze i Twój czas.
Panowie wiem, że zapewne to co zrobiłem jest głupie ale próbuje wszelkich sposobów aby sprawdzić co jest przyczyną wypychania płynu chłodniczego u mnie w aucie.
Tak sprawdzam pompę czy działa poprawnie? czy po prostu układ jest zapowietrzony dlatego tak wypycha wodę.
https://youtu.be/JKF5FYBEfPA
https://www.youtube.com/watch?v=bTcwOw7s_Jc&feature=youtu.be
kompresor zatarty
Nie tyle kompresor co sprzeglo kompresora a dokladniej znajdujace sie w sprzegle lozysko, koszt lozyska 30zl tylko ze jest tak wprasowane i ranty sa pozagniatane ( wieczorem wrzuce fote jak to wyglada)
W teori miala to byc czesc nie symienna ale pak potrafi i te firmy co robia kompresory jakos te lozyska wymieniaja , czyli sie da:)
Nie tyle kompresor co sprzeglo kompresora a dokladniej znajdujace sie w sprzegle lozysko, koszt lozyska 30zl tylko ze jest tak wprasowane i ranty sa pozagniatane ( wieczorem wrzuce fote jak to wyglada)
W teori miala to byc czesc nie symienna ale pak potrafi i te firmy co robia kompresory jakos te lozyska wymieniaja , czyli sie da:)
Czyli co lozysko wystarczy zmienic?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
W wiekszosci przyadkow tak, tylko nie tak prosto je wyjac i tutaj jest caly problem.
Czy kostka z wiązki dochodzącej do drzwi kierowcy w VI gen 4D jest taka sama jak w 3D i coupe? Pomijając elektrykę szyb tylnych.
Moja kostka jest tak zniszczona, że nie da sie jej ponownie oprawić, a kostki do sedana nigdzie nie mogę znależć. Pomyślałem, że jakby z innego nadwozia pasowały to dodał bym brakujące piny :)
Civic EJ9 HB 1.4
Chciałbym zmienić przewody paliwowe przy okazji zmiany hamulcowych i teraz pytanie jakie kupić? Co będzie mi potrzebne przy zmanie tych paliwowych?
Czytałem gdzies że jedni wsadzają gumowe inni z kolei miedziane. Jakie średnice zastosować, jakie złącza?
Jak dobrze kojarze w podłodze idą 2 hamulcowe i 3 paliwowe? Ile metrów kupić paliwowych?
Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na to co mnie interesuje. ;)
Civic EJ9 HB 1.4
Chciałbym zmienić przewody paliwowe przy okazji zmiany hamulcowych i teraz pytanie jakie kupić? Co będzie mi potrzebne przy zmanie tych paliwowych?
Czytałem gdzies że jedni wsadzają gumowe inni z kolei miedziane. Jakie średnice zastosować, jakie złącza?
Jak dobrze kojarze w podłodze idą 2 hamulcowe i 3 paliwowe? Ile metrów kupić paliwowych?
Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na to co mnie interesuje. ;)
Ja mam paliwowe i hamulcowe wymienione w kwietniu 2013 roku na miedziane.
Z tego co wiem możesz kupić gotowe przewody z zarobionymi końcówkami albo rurki w zwoju i zarabiać samemu, jeśli masz czym.
Ja miałem kupowane rurki w zwoju i końcówki zarabiał ten, kto wymieniał.
Kupione było:
rurka o średnicy 6,35 mm - 10,0 m
rurka o średnicy 4,75 mm - 10,0 m
rurka o średnicy 8,00 mm - 5,0 m
końcówki przewodów 1,6 - 10 szt.
A zakupy były robione tutaj:
-> http://pwpnet.pl/
Mam nadzieję, że coś pomogłem.
Właśnie hamulcowe chciałem kupić gotowe ze strony jak pamietam coś przewodyhamulcowe pl. Zastanawiam się nad paliwowymi co jak z czym itp.
Powiedz czy rozmiar 4.75 co podałeś to na hamulce czy na paliwowy?
Właśnie hamulcowe chciałem kupić gotowe ze strony jak pamietam coś przewodyhamulcowe pl. Zastanawiam się nad paliwowymi co jak z czym itp.
Powiedz czy rozmiar 4.75 co podałeś to na hamulce czy na paliwowy?
4,75 mm - hamulcowe
8,00 mm - paliwowe główne
6,35 mm - paliwowe opary i powrót
Witam. Czy przełącznik grzanych lusterek w civicu 00r działa na zasadzie włącz/wyłącz? Czy wewnątrz jest może osobny przekaźnik który dodatkowo za to odpowiada?
Pytam bo będę podłaczał składane lusterka i dokładał do nich maty grzewcze. I oczywiście podłączenie lusterek będzie na przycisku od ep3/stream jdm ( czyli z zmienną biegunowością - nie potrzeba relay box-a ). I w tym wypadku potrzebny jest jakiś konketny osobny przycisk czy wystarczy dać jakiś zwykły?
Bo seryjnych przycisków nie było takich co by miały składanie i grzanie w jednym :(
Witam. Czy przełącznik grzanych lusterek w civicu 00r działa na zasadzie włącz/wyłącz? Czy wewnątrz jest może osobny przekaźnik który dodatkowo za to odpowiada?
Pytam bo będę podłaczał składane lusterka i dokładał do nich maty grzewcze. I oczywiście podłączenie lusterek będzie na przycisku od ep3/stream jdm ( czyli z zmienną biegunowością - nie potrzeba relay box-a ). I w tym wypadku potrzebny jest jakiś konketny osobny przycisk czy wystarczy dać jakiś zwykły?
Bo seryjnych przycisków nie było takich co by miały składanie i grzanie w jednym :(
A nie prościej byłoby podłączyć grzanie lusterek pod przycisk ogrzewania tylnej szyby?
piterstar1
27-06-16, 13:02
Ktos wie jak nazywa sie model zawieszenia TEIN z regulacja wysokosci i twardosci?? Oraz jaka moze byc cena za uzywke w dobrym stanie?? Znajomy chce 1700zl za to.
A nie prościej byłoby podłączyć grzanie lusterek pod przycisk ogrzewania tylnej szyby?
Też myślałem o tym. Zmyliło mnie to, że tam już mam też coś dodatkowego podłączone. To będę musiał to przenieść gdzieś indziej, a podłączyć grzane lusterka. Dzięki za naprowadzenie na właściwe tory :o
Też myślałem o tym. Zmyliło mnie to, że tam już mam też coś dodatkowego podłączone. To będę musiał to przenieść gdzieś indziej, a podłączyć grzane lusterka. Dzięki za naprowadzenie na właściwe tory :o
Tak mi się wydawało, że sensowniej będzie tam połączyć zamiast robić kolejny wyłącznik i kminić gdzie go schować, żeby nie było lipy.
:D
szybkie pytanie, czy tylna kanapa z 5d podejdzie z jakimiś mniejszymy przeróbkami do coupe ej6 ?
szybkie pytanie, czy tylna kanapa z 5d podejdzie z jakimiś mniejszymy przeróbkami do coupe ej6 ?
Z mniejszymi przeróbkami to podchodzi do 4d. Tu może być większa rzeźba albo jeszcze gorzej.
szybkie pytanie, czy tylna kanapa z 5d podejdzie z jakimiś mniejszymy przeróbkami do coupe ej6 ?
Wszystko da się zrobić, pod warunkiem nie liczenia się z kosztami, ale w tym przypadku o "jakiś mniejszych przeróbkach" raczej bym zapomniał.
Prawdopodobnie taniej i dużo prościej będzie kupić kanapę z Integry DC2.
Panowie czy w VI gen z szyberdachem jest wyraźnie głośniej niż w wersji bez szybra (prędkości trasowe 90~~1xx km/h)?
Panowie czy w VI gen z szyberdachem jest wyraźnie głośniej niż w wersji bez szybra (prędkości trasowe 90~~1xx km/h)?
Ja szczerze nie zauważyłem. Mowa o zamkniętym szyberdachu oczywiście.
SenbonZakura
28-06-16, 21:56
Panowie chce szybko kupić nie szukając nr części półosie do sedana ek3 ważne są długości czy czym się kierować??
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Czy znaczek czerwony od Typera można łatwo rozpoznać, że jest OEM? Tzn. czy z tyłu będzie jakaś numeracja?
Czy znaczek czerwony od Typera można łatwo rozpoznać, że jest OEM? Tzn. czy z tyłu będzie jakaś numeracja?
https://www.youtube.com/watch?v=wJXXdtT1GMU
Ktoś się orientuje, czy wiązka (a zwłaszcza kostka) która idzie do lewych drzwi w EJ/EK jest taka sama jak w MA/MB? Potrzebuje taką do mojego sedana EK4 a nigdzie nie ma. Zamówiłem jedną z 3D ale będzie miała za mało pinów.
Drugie, powiązane pytanie. Ta wiązka o którą pytam, jest gdzieś połączona z wiązką kabinową, czy jest ona nierozłączną częścią wiązki kabinowej?
piterstar1
30-06-16, 10:20
Ktoś się orientuje, czy wiązka (a zwłaszcza kostka) która idzie do lewych drzwi w EJ/EK jest taka sama jak w MA/MB? Potrzebuje taką do mojego sedana EK4 a nigdzie nie ma. Zamówiłem jedną z 3D ale będzie miała za mało pinów.
Drugie, powiązane pytanie. Ta wiązka o którą pytam, jest gdzieś połączona z wiązką kabinową, czy jest ona nierozłączną częścią wiązki kabinowej?
Wiazka kabinowa podlogowa jest jedna caloscia. Jej konce ida do drzwi. Potem jest wiazka pod deska i wiazka w bagazniku. Mam cala wiazke do sedana, ale kurna ktos obcial kostke drzwi kierowcy :/
Obecnie w moim d16y7 wydmuchało uszczelkę bądź głowica pękła nie wiem jeszcze w sobotę ściągam głowicę. Mam pytanie za rok kupuje K20 ale na chwilę obecną chce się wstrzymać. Jaka głowica podejdzie mi do obecnego bloku? nie chce wstawiać dalej d16y7 :/ z d16z6 będzie pasowała czy coś jeszcze mocniejszego ? dużo będzie przeróbek ?
kazik2_h9w3
30-06-16, 13:40
Poczytaj tu
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?6930-Wszystko-o-mini-me
Dosc obszerny watek
dzięki,
już zauważyłem pierwszy problem mam OBD2..... z tego co na szybko przeczytałem gdybym chciał założyć głowicę z Z6 musiałbym przejść na OBD1
no jak chcesz glowice z vtec zalozyc do y7 to musisz sie zaopatrzyc w przejsciowke obd2>obd1, komp p28 z jakas podstawowa mapa (pod wtryski jaki byly w y7) i do tego pociagnac kabelek do vteca
a najlepiej glowice y8 wsadzac - najmniej rzezby ;]
albo zostac przy glowicy y7
a przy przejściu na y8 z czym jest rzeźba ? nie trzeba już przechodzić na OBD1?
piterstar1
30-06-16, 17:27
a przy przejściu na y8 z czym jest rzeźba ? nie trzeba już przechodzić na OBD1?
Nie bo Y8 jest na obd2. Dociagasz tylko kabelek vtec
Czyli kupuję:
-kompletną głowicę Y8,
-uszczelkę głowicy Y8,
-pokrywę zaworów Y8,
-pasek rozrządu (jest ten sam jak w Y7?),
-uszczelki kolektorów,
I to by było wszystko?
I dociągam kabel do VTEC i tutaj pytanie skąd i dokąd ?
ale przejsciowke na odb1 i kompa pod strojenie p28 nadal by sie przydalo chyba ze na seryjnym kompie y8 chcesz jezdzic
a kabel z pod maski od zaworu vtec do kompa
Witam.
Wracam właśnie z tankowania i mam w związku z tym pytanko. Pacjent to full seria EK3 w hatchbacku, przedlift. Spalanie wyszło 9,65 l/100km czystej beny (podtlenku lpg brak) i to jest średnia z 330 km. Osiągnięte w następujący sposób: 100% miasto, krótkie dystanse (po 10-20 km jednorazowo), ze 2-3 przejazdy z klimą, zmiana biegów między 3-4k rpm + dosłownie kilka razy przeciągnięcie do 5k.
Pytanie zasadnicze - to całkowicie normalny wynik czy może sygnał, że coś jest nie tak? Ile Wam chleją "econo" wózki po mieście?
Witam.
Wracam właśnie z tankowania i mam w związku z tym pytanko. Pacjent to full seria EK3 w hatchbacku, przedlift. Spalanie wyszło 9,65 l/100km czystej beny (podtlenku lpg brak) i to jest średnia z 330 km. Osiągnięte w następujący sposób: 100% miasto, krótkie dystanse (po 10-20 km jednorazowo), ze 2-3 przejazdy z klimą, zmiana biegów między 3-4k rpm + dosłownie kilka razy przeciągnięcie do 5k.
Pytanie zasadnicze - to całkowicie normalny wynik czy może sygnał, że coś jest nie tak? Ile Wam chleją "econo" wózki po mieście?
Według mnie nie ma powodu do niepokoju i szukania na siłę dziury w całym.
Według mnie nie ma powodu do niepokoju i szukania na siłę dziury w całym.
Jakie tam zaraz szukanie dziury w całym. Po prostu dobrze mieć porównanie. ;)
Starstruck
01-07-16, 21:22
Panowie pytanie: pacjent D16Y8. Podczas zatrzymywania auta i wysprzęgleniu (auto na luzie) obroty grzecznie wracają na te ok. 850-900 rpm, trzymają się ze 3 sekundy, po czym gwałtownie spadają (chwilkę trzyma się na minimum) i gaśnie. Dodam, że jest tak nie zawsze. Auto od razu odpala i często wraca wszystko do normy, ale nie zawsze. Palec, kopułka, przewody nowe, zawory wyregulowane, zapłon ustawiony. Co może być przyczyną? Moduł, cewka?
kazik2_h9w3
01-07-16, 21:51
A jest tam gaz??
Starstruck
01-07-16, 22:45
Absolutnie.
Manual do 3d 99r ktoś coś?
kazik2_h9w3
02-07-16, 08:32
A krokowke czysciles??
Starstruck
02-07-16, 15:59
Nie czyściłem. Myślisz, że pomoże?
Panowie jest problem z moim D14Z1. Dwa z czterech gwintów moich świec zapłonowych jest pokrytych olejem w połowie(od strony komory spalania - elektrody świecy). Uszczelki świec pokrywy zaworów wymieniane na nowe OEM pół roku temu. Zresztą gwinty są czyste od strony fajek także to nie mogłaby być ich wina. Zużycie oleju 300ml/1000km, Shell 5W30.
Zdjęcia świec:
http://s2.ifotos.pl/img/DSC0160JP_sqsxxhe.jpg
http://s2.ifotos.pl/img/DSC0159JP_sqsxxhw.jpg
sa jeszcze takie gumowe uszczelki wkolo gniazda swiecy pod klawiatura zaworowa
sa jeszcze takie gumowe uszczelki wkolo gniazda swiecy pod klawiatura zaworowa
Możliwe że to ich wina. Auto ostatnio zaczęło palić kilka razy więcej oleju niż wcześniej.
Zobacz foty świec - wrzuciłem do poprzedniego posta.
Chyba czas przejść na Motula 300V 10W40 albo synergie 6100 10W40 :).
kazik2_h9w3
03-07-16, 09:54
Starstruck ja bym wyczyscil bo nie zaszkodzi mozesz tez zpbaczyc jak wyglada przepustnica moze wszystko jest juz dobrze zapaćkane i pasowalo by to umyc
Panowie zdarłem wczoraj głowicę w d16y7 uszczelka na pierwszym tłoku mi puściła. Będę robił remont całego silnika mam kilka pytań:
-jaką uszczelkę głowicy kupić do d16y7 czy inna i jakiego producenta?
- uszczelniacze zaworów jakie są najlepsze?
- pierścienie tłoków jakiej firmy najlepsze?
Żeby dokręcić szpilki i wymienić pierścienie będę potrzebował klucza dynamometrycznego jakimi momentami później dokręcać poszczególne elementy układanki ?
Panowie zdarłem wczoraj głowicę w d16y7 uszczelka na pierwszym tłoku mi puściła. Będę robił remont całego silnika mam kilka pytań:
-jaką uszczelkę głowicy kupić do d16y7 czy inna i jakiego producenta?
- uszczelniacze zaworów jakie są najlepsze?
- pierścienie tłoków jakiej firmy najlepsze?
Żeby dokręcić szpilki i wymienić pierścienie będę potrzebował klucza dynamometrycznego jakimi momentami później dokręcać poszczególne elementy układanki ?
Uszczelka głowicy i uszczelniacze najlepiej chyba OEM, cenowo też tragicznie nie wychodzi. Pierścienie NPR kilka razy zakładałem z dobrym skutkiem więc mogę polecić.
Klucz dynamometryczny jest niezbędny przy tym.
Momenty dokręcania:
- szpilki głowicy: krok 1- 20Nm, krok 2- 49Nm, krok 3- 67Nm, krok 4- 67Nm (szpilki oczywiście w odpowiedniej kolejności należy dokręcać)
- stopy korbowodów: 31Nm
dzięki kolego oddałem już głowicę a w międzyczasie będę dół robił.
Panowie jest problem z moim D14Z1. Dwa z czterech gwintów moich świec zapłonowych jest pokrytych olejem w połowie(od strony komory spalania - elektrody świecy). Uszczelki świec pokrywy zaworów wymieniane na nowe OEM pół roku temu. Zresztą gwinty są czyste od strony fajek także to nie mogłaby być ich wina. Zużycie oleju 300ml/1000km, Shell 5W30.
Zdjęcia świec:
http://s2.ifotos.pl/img/DSC0160JP_sqsxxhe.jpg
http://s2.ifotos.pl/img/DSC0159JP_sqsxxhw.jpg
Ktoś coś?
piterstar1
04-07-16, 08:15
Szybkie pytanie.
Gwint KW jest dobry?? Dobrze sie auto prowadzi, nie sypie sie??
Panowie chce się zabrać za pomalowanie nakładek progowych i lusterek w mojej ej6, wiem ze musze kupic podklad do plastiku, podklad zwiekszajacy przyczepnosc farby, baze, i klar. I teraz mam pytanie jakimi papierami to po kolei zjechać zeby zmatowic?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
podklad do plastiku, podklad zwiekszajacy przyczepnosc farby, baze, i klar. I teraz mam pytanie jakimi papierami to po kolei zjechać zeby zmatowic?
Otóż to. Wielu zapomina lub chce zaoszczędzić na odpowiednim podkładzie do plastiku a później wszystko odchodzi i wygląda jak kupa....
Co do papieru: ja proponuję papier na mokro 600,następnie później 1000 + cały czas duużo wody.
Otóż to. Wielu zapomina lub chce zaoszczędzić na odpowiednim podkładzie do plastiku a później wszystko odchodzi i wygląda jak kupa....
Co do papieru: ja proponuję papier na mokro 600,następnie później 1000 + cały czas duużo wody.
Czyli najpierw jade 600 a potem poprawiam 1000?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Jakie końcówki przewodów hamulcowych sztywnych ma Honda civic VI gen. EJ9 HB 1997 D14A3?
Czyli najpierw jade 600 a potem poprawiam 1000?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Tak
Tak
Dzieki :)
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
piterstar1
05-07-16, 22:31
Jak to jest z zalozeniem przedniego zacisku 282 z Prelude V?? Daje podkladki pod jarzmo zeby je odsunac, czy musze zeszlifowac je z zewnatrz zeby zblizyc do zwrotnicy??
Jakie końcówki przewodów hamulcowych sztywnych ma Honda civic VI gen. EJ9 HB 1997 D14A3?
Podpinam się pod pytanie
Panowie zauwazylem ze ta gumowa harmonijka od parowy laczaca z przepustnica jest sparciala. Da rade ja dokupic czy jakis waz od fmic kupowac?
kazik2_h9w3
06-07-16, 12:18
W sklepach tjuningowych lub alledrogo znajdziesz takie redukcje bez problemu
slonik1992
06-07-16, 17:58
WAŻNE PYTANIE !
Do czego jest ta kość, wiązka kabinowa civic ek3 polift ??????
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/11e5f4fe5606.jpg (https://naforum.zapodaj.net/11e5f4fe5606.jpg.html)
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/71643b35fb89.jpg (https://naforum.zapodaj.net/71643b35fb89.jpg.html)
Poszukiwany kontakt do nieuczciwego forumowicza!
http://i.imgur.com/OMdK6uD.png
piterstar1
06-07-16, 18:19
WAŻNE PYTANIE !
Do czego jest ta kość, wiązka kabinowa civic ek3 polift ??????
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/11e5f4fe5606.jpg (https://naforum.zapodaj.net/11e5f4fe5606.jpg.html)
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/71643b35fb89.jpg (https://naforum.zapodaj.net/71643b35fb89.jpg.html)
Chyba do wiazki bagaznika. Jakos tak podobnie wyglada.
Sorry. po*******ilem.... Wtyczka jak od lewarka automatu.
slonik1992
06-07-16, 18:22
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/2280be3f9110.jpg (https://naforum.zapodaj.net/2280be3f9110.jpg.html)
piterstar1
06-07-16, 18:30
Wtyczka automatu.
http://s181.photobucket.com/user/ejoner2007/media/DSCF0930.jpg.html
slonik1992
06-07-16, 18:33
Wtyczka automatu.
http://s181.photobucket.com/user/ejoner2007/media/DSCF0930.jpg.html
jakiego automatu ?
kazik2_h9w3
06-07-16, 18:37
Wnioskuje ze do skrzyni automatycznej
slonik1992
06-07-16, 18:38
Wnioskuje ze do skrzyni automatycznej
da radę to jakoś ogarnąć żeby chodziło w manualnej ?
Poszukiwany kontakt do nieuczciwego forumowicza!
http://i.imgur.com/OMdK6uD.png
Przekazałem przez FB z link'iem do posta, że chciałbyś się skontaktować.
Mam jakiś numer telefonu, ale bez wiedzy Kuby nie chciałbym udostępniać. Mam nadzieję, że rozumiesz mnie.
piterstar1
06-07-16, 18:43
da radę to jakoś ogarnąć żeby chodziło w manualnej ?
Jasne. Ja u siebie przerabialem. tzn. nie bardzo jest co przerabiac.
To co widzisz na tym zdjeciu to od gory sa wyprowadzone swiatla wsteczne ktore sie podlacza do czujnika w skrzyni manualnej. Podspodem zas jest zrobiona zworka zeby mozna bylo wyjac kluczyk. To takie oszukanie ze samochod jest na parku.
slonik1992
06-07-16, 18:47
Jasne. Ja u siebie przerabialem. tzn. nie bardzo jest co przerabiac.
To co widzisz na tym zdjeciu to od gory sa wyprowadzone swiatla wsteczne ktore sie podlacza do czujnika w skrzyni manualnej. Podspodem zas jest zrobiona zworka zeby mozna bylo wyjac kluczyk. To takie oszukanie ze samochod jest na parku.
opisał byś mi to dokładnie tu lub na pw ? :)
Panowie mam dylemat odnosnie koloru nici . Dalem kierownice do obszycia i zastanawiam sie nad czarna badz czerwona . Planuje zakup tez foteli z ep3 a tam czerwona nic jest . Ale odnosnie kierownicy szybko brudzi sie ta nic? Bo koles co ogarnial bedzie doradzal zeby czarna zastosowac sam nie wiem.
Wysłane z mojego MediaPad T1 8.0 Pro przy użyciu Tapatalka
Jeśli chodzi o brudzenie to raczej bym się nie przejmował tylko wybrał taki kolor, jaki Ci się podoba. U mnie po około 17000km czerwona nadal jak nowa.
Panowie mam dylemat odnosnie koloru nici . Dalem kierownice do obszycia i zastanawiam sie nad czarna badz czerwona . Planuje zakup tez foteli z ep3 a tam czerwona nic jest . Ale odnosnie kierownicy szybko brudzi sie ta nic? Bo koles co ogarnial bedzie doradzal zeby czarna zastosowac sam nie wiem.
Wysłane z mojego MediaPad T1 8.0 Pro przy użyciu Tapatalka
Przy normalnym użytkowaniu nie zauważyłem, żeby ta nić się brudziła, ale przy brudnych dłoniach na pewno jest to łatwiej ubrudzić niż czarną nić.
Siema, da się wymienić kolektor wydechowy w D16Y8 bez podnoszenia samochodu? Muszę wymienić tylko góre kolektora 4-2-1 i zastanawiam się czy jest to wykonalne w warunkach garażowych. Wystarczy podtrzymać z dołu wydech żeby nie opadł, odkręcić od silnika, odkręcić od przejscią 2-1 i w jego miejsce wpasować nowy? Jak wygląda łączenie 4-2 z 2-1 ? Jest tam jakaś uszczelka czy tylko skręcone razem? Z góry dzięki za pomoc.
Siema, da się wymienić kolektor wydechowy w D16Y8 bez podnoszenia samochodu? Muszę wymienić tylko góre kolektora 4-2-1 i zastanawiam się czy jest to wykonalne w warunkach garażowych. Wystarczy podtrzymać z dołu wydech żeby nie opadł, odkręcić od silnika, odkręcić od przejscią 2-1 i w jego miejsce wpasować nowy?
Pomyśl logicznie, to gwarantuję Ci że będziesz znał odpowiedź na każde swoje pytanie.
Jak wygląda łączenie 4-2 z 2-1 ? Jest tam jakaś uszczelka czy tylko skręcone razem? Z góry dzięki za pomoc.
Jest uszczelka.
Zamieszczone przez Ekto
Siema, da się wymienić kolektor wydechowy w D16Y8 bez podnoszenia samochodu? Muszę wymienić tylko góre kolektora 4-2-1 i zastanawiam się czy jest to wykonalne w warunkach garażowych. Wystarczy podtrzymać z dołu wydech żeby nie opadł, odkręcić od silnika, odkręcić od przejscią 2-1 i w jego miejsce wpasować nowy?
Pomyśl logicznie, to gwarantuję Ci że będziesz znał odpowiedź na każde swoje pytanie.
Zamieszczone przez Ekto
Jak wygląda łączenie 4-2 z 2-1 ? Jest tam jakaś uszczelka czy tylko skręcone razem? Z góry dzięki za pomoc.
Jest uszczelka.
Wolałem zapytać kogoś bardziej ogarniętego żeby nie było żadnych niespodzianek przy wymianie.
Jesli masz OEM kolektor to to jestem 99% pewny ze nie ruszysz na aucie srub trzymajacych loczenie 4-2 .Ale probowac warto:)
Witam,potrzebuje namiary na te kołki którymi jest przymocowany zderzak tylni w ej9,widać je po otworzeniu klapy bagaznikia. W sklepie nie mogą ich znaleźć
piterstar1
07-07-16, 20:30
Szybkie pytanie.
Jak zakladam piaste na tylny wachacz to daje smar na ten sworzen czy bez niczego zakladam na sucho??
kazik2_h9w3
07-07-16, 20:32
Ja złożyłem na sucho ale nie wiem czy to dobrze
piterstar1
07-07-16, 20:44
Ja złożyłem na sucho ale nie wiem czy to dobrze
No wlasnie nie jestem pewien jak powinno byc. W serwisowce nic nie jest wspomniane o jakims smarunku. Niby jak jest na sucho to wtedy to lozysko pracuje. A jak bym delikatnie przesmarowal to tarcie by zniklo i lozysko przestalo pracowac. Dlatego pytam jak jest prawidlowo.
Jo, wiem, że temat przewinął się zapewne z milion razy ale zależy mi na czasie a na szybko odpowiedzi nie znalazłem i mam takie pytanie czy tylne lampy z CP z polifta wejdą bez żadnych przeróbek do wersji z przed lifta?
Jo, wiem, że temat przewinął się zapewne z milion razy ale zależy mi na czasie a na szybko odpowiedzi nie znalazłem i mam takie pytanie czy tylne lampy z CP z polifta wejdą bez żadnych przeróbek do wersji z przed lifta?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!
Już raz się witałem tyle że ze starego konta, do starego zgubiłem hasło więc musiałem założyć nowe ale jeżeli to problem to mogę to zrobić po raz kolejny :)
Panowie dzisiaj mierzyłem kompresje w swoim D16Y7, i wyszło rowno 11 na kazdy cylinder.. silnik oleju nie bierze, nic sie z nim nie dzieje. To chyba za mało nie?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Jeśli dobrze pamiętam to manual podawał, że minimalna kompresja ma być około 9,4 bara przy 250rpm i otwartej przepustnicy, więc Twoje 11 myślę, że będzie OK.
Witam ma ktoś do pożyczenia ściskacz do pierścieni tłokowych? a jeśli nie to jaki zakupić ? wystarczy coś takiego http://allegro.pl/sciskacz-do-pierscieni-tlokowych-z-regulacja-i5989973068.html ?
capricornus
11-07-16, 00:19
może mi ktoś streścić o czym jest ten temat?? i wyszczególnić pytania z odpowiedzią?? ogólnie kicha :D wskakując tu aby się czegoś dowiedzieć tylko człowiek się zniechęca, takie moje odczucie a działam na innym forum nei jako user i chyba dlatego takie zboczenie zawodowe :D
piterstar1
11-07-16, 01:16
może mi ktoś streścić o czym jest ten temat?? i wyszczególnić pytania z odpowiedzią?? ogólnie kicha :D wskakując tu aby się czegoś dowiedzieć tylko człowiek się zniechęca, takie moje odczucie a działam na innym forum nei jako user i chyba dlatego takie zboczenie zawodowe :D
Zadajesz pytanie i dostajesz odpowiedz. Przegladanie watkow raczej nie ma sensu.
chudypiter
11-07-16, 15:51
Jaki jest skok gwinty nakrętki regulujacej wysokość sprężyny w zawieszeniu gwintowanym marki ap w cvc 6 gen. Pytam bo muszę kupić nowe nakrętki (talerzyki) z powodu zapieczenia się starych.
Wysyłane z mojego Classic za pomocą Tapatalk 2
Marcin_civic
11-07-16, 17:54
siema zna ktoś zawias firmy Weitec Hicon GT i może coś o nim powiedzieć ?
Wymieniam przewody paliwowe i mam pytanie jak podłaczacie ten co idzie do pompy? Fabrycznie jest tam szybkozłaczka.
Czy nowa wkładka K&N jest nasączona olejkiem czy przed zamontowwniem trzeba ją zaimpregnować?
Czy nowa wkładka K&N jest nasączona olejkiem czy przed zamontowwniem trzeba ją zaimpregnować?
Nie ma nic napisane na opakowaniu?
:confused:
Dotknij, a poczujesz.
Nie ma nic napisane na opakowaniu?
:confused:
Dotknij, a poczujesz.
Jeszcze jej nie kupiłem, pytam się dla pewności przed kupnem...
Jeszcze jej nie kupiłem, pytam się dla pewności przed kupnem...
Mój nie był nasączony, ale nie był to K&N.
Kup od razu zestaw czyszczący/smarujący, który i tak będzie trzeba kupić i jak będzie suchy to nasączysz.
piterstar1
12-07-16, 18:05
Czy nowa wkładka K&N jest nasączona olejkiem czy przed zamontowwniem trzeba ją zaimpregnować?
Ja mialem i byl caly w oleju, az kapalo.
Dokładnie tak. Ja też miałem nasączony ten filtr.
Witam.
Problem polega na tym, że gdy silnik się rozgrzeje ( d15z6 ) to podczas schodzenia z obrotów na postoju jaki i w trakcie jazdy( po wrzuceniu na luz ) spadają obroty bardzo nisko ( myślę, że w okolicę 200-300 obr). Jest to chwilowe. Po spadku wracają do normy. Wyczyściłem krokowy już dwa razy, wczoraj wymieniłem na inny. Cały czas to samo.
Dodatkowo podczas podłączenia programem do gazu AC Synchro wskazanie sondy Lambda pokazuje stałą wartość - powiedzmy, że 0,45 V i spada np. do 0,35V w czasie 10 minut. Wymieniłem sondę na nową, ale dedykowaną NTK. Zarobiłem wtyczkę z przewodem, podłączyłem i to samo. Ta sonda jest bez podgrzewania, także działa dopiero jak się silnik rozgrzeje. Czy za ten problemem z obrotami może odpowiadać sonda? Czy prawidłowo w programie zawsze musi pokazywać wartości skokowo ( wykres musi być sinusoidą )?
Ktoś pomoże? Jakieś pomysły?
Witam wszystkich
Orientuje się ktoś czy zbiornik paliwa z wersji coupe będzie bez problemu pasował w moim hatchacku?
Jeśli tak to można go przełożyć razem z pompą paliwa??
Ja posiadam wersje z silnikiem 1,4 a bak pochodzi z coupe 1,6
Narodził się kolejny problem podczas remontu mojego d16y7 :/ Nie zauważyłem tego wcześniej ale jest przytarta tuleja w bloku silnika właśnie tam gdzie puściła uszczelka. I teraz pytanie czy da radę to splantować ? robił ktoś taką operację na d- serii ?
Czy aby zdjac wycieraczke z tylu i zrobic klape na gladko z pomoca samej akcesoryjnej zaslepki nalezy zdemontowac caly mechanizm wycieraczki ? Czy wystarczy zdjac cale ramie ?
No przypatrz się :). Ramię jest przykręcone do ośki, która będzie wystawać. Cały silnik musisz wyjąć.
Nie demontowalem nawet ramienia bo jeszcze sie konkretnie za to nie zabieralem.
Dzieki za info i pomoc.
Witam. Po wymianie przepustnicy pojawił się problem z wentylatorem chłodnicy wody. Jak zagrzałem silnik to wentylator się załączył i nie chciał się wyłączyć. Termostat wymieniałem pół roku temu i raczej jest dobry. Temperatura była około 100st. Przejechałem się kawałek i spadła do 90st. i niżej nie zeszła. Czyli termostat ok.
Co może być przyczyną nierozłączania wentylatora?
Witam. Po wymianie przepustnicy pojawił się problem z wentylatorem chłodnicy wody. Jak zagrzałem silnik to wentylator się załączył i nie chciał się wyłączyć. Termostat wymieniałem pół roku temu i raczej jest dobry. Temperatura była około 100st. Przejechałem się kawałek i spadła do 90st. i niżej nie zeszła. Czyli termostat ok.
Co może być przyczyną nierozłączania wentylatora?
Zapowietrzenie układ
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
;2729413']Zapowietrzenie układ
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Mam nadzieję, że to tylko to. Jak jutro odpowietrzę to dam znać czy pomogło.
Narodził się kolejny problem podczas remontu mojego d16y7 :/ Nie zauważyłem tego wcześniej ale jest przytarta tuleja w bloku silnika właśnie tam gdzie puściła uszczelka. I teraz pytanie czy da radę to splantować ? robił ktoś taką operację na d- serii ?
Planować to można płaszczyznę bloku, głowicy wszystko co płaskie. Tuleje się honuje gdy nie trzeba dużo zebrać jeżeli masz tam spore rysy to szlif i holowanie sprawdź sobie ceny obróbki 4 cylindry do tego pierscienie i tłoki nadwymiar. Szukaj kompletnego bloku, wydaje mi się że w dziale giełda widziałem za 500
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Witam.
Problem polega na tym, że gdy silnik się rozgrzeje ( d15z6 ) to podczas schodzenia z obrotów na postoju jaki i w trakcie jazdy( po wrzuceniu na luz ) spadają obroty bardzo nisko ( myślę, że w okolicę 200-300 obr). Jest to chwilowe. Po spadku wracają do normy. Wyczyściłem krokowy już dwa razy, wczoraj wymieniłem na inny. Cały czas to samo.
Dodatkowo podczas podłączenia programem do gazu AC Synchro wskazanie sondy Lambda pokazuje stałą wartość - powiedzmy, że 0,45 V i spada np. do 0,35V w czasie 10 minut. Wymieniłem sondę na nową, ale dedykowaną NTK. Zarobiłem wtyczkę z przewodem, podłączyłem i to samo. Ta sonda jest bez podgrzewania, także działa dopiero jak się silnik rozgrzeje. Czy za ten problemem z obrotami może odpowiadać sonda? Czy prawidłowo w programie zawsze musi pokazywać wartości skokowo ( wykres musi być sinusoidą )?
Ktoś pomoże? Jakieś pomysły?
Wyczyść przepustnice rozłacz akumulator na 15 min. I rozgrzeje go później i zobacz czy pomogło
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
;2729424']
Wyczyść przepustnice rozłacz akumulator na 15 min. I rozgrzeje go później i zobacz czy pomogło
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Poprzednią przepustnicę czyściłem, wymieniałem 3 razy krokowy, wymieniłem sondę lambda. Dzisiaj założyłem całą przepustnicę z map sensorem i czujnikiem położenia przepustnicy. Dalej jest ot samo. No może trochę lepiej. Ale to w dalszym ciągu to nie to. Duże obciążenie to powoduje tzn. najbardziej to się uwidacznia na włączonej klimie.
Miałem podobnie ten sam silnik tylko u mnie pomogło samo rozpiecie klemy. Na gazie i benzynie to samo?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
;2729438']Miałem podobnie ten sam silnik tylko u mnie pomogło samo rozpiecie klemy. Na gazie i benzynie to samo?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Po wymianie krokowego i dzisiaj przepustnicy to raczej jest gorzej na gazie. A też do końca nie wiem co jest z tą sondą bo w programie AC synchro pokazuje stałą wartość napięcia. Brak sinusoidy dla napięcia i dlatego nie można zgrać map gazowej do benzynowej podczas strojenia na ulicy.
leszek kojder
20-07-16, 12:53
Witam, potrzebuje symbol przekaźnika klimatyzacji z civica 6gen tego który jest umieszw skrzynce w komorze silnika.
nie wiem co jest z tą sondą bo w programie AC synchro pokazuje stałą wartość napięcia.
Sonda do wymiany.
Panowie szybkie pytanie na temat wymiany paska klinowego od pompy wspomagania w EK3.
Ile może kosztować sama usługa wymiany ww. paska?
Nie jestem w stanie zrobić tego sam z racji braku czasu, remontu i przeprowadzki dlatego chciałbym zostawić auto u mechanika z rana i odebrać gotowe wieczorem a nie chce przepłacić ;)
Kolego ten czas ktory chcesz poswiecic na dojazd do mechanika i powrot wystarczy ci na wymiane paska.
Potrzebujesz na to 10min.
Popuszczsz sruby od mocowania pompy wspom. Sciagasz stary pasek i zakladasz nowy, naciagasz pasek i dokrecasz sruby od pompy- koniec:)
Sonda do wymiany.
Niedawno wsadziłem nową. To możliwe by nowa od początku też szwankowała?
To troche dziwne, ja bym spr. kabel czy gdzies sie nie przerwal lub na lucie nie puscil.
Panowie szybkie pytanie na temat wymiany paska klinowego od pompy wspomagania w EK3.
Ile może kosztować sama usługa wymiany ww. paska?
Nie jestem w stanie zrobić tego sam z racji braku czasu, remontu i przeprowadzki dlatego chciałbym zostawić auto u mechanika z rana i odebrać gotowe wieczorem a nie chce przepłacić ;)
Wymiana paska wspomagania jest najprostsza i najszybsza spośród 3 pasków które masz w aucie (jak bez klimy to 2 :D).
Taka usługa więcej niż 20-30zł nie powinna kosztować, jednak jeśli potrafisz chociażby wymienić koło to i z wymianą tegoż paska dasz radę - czasowo zajmuje to podobnie.
To troche dziwne, ja bym spr. kabel czy gdzies sie nie przerwal lub na lucie nie puscil.
Tylko jakby się kabel przerwał to by nie pokazywał żadnej watości. A pokazuje jak mierzę miernikiem napięcia. Nie są to wartości zgodne z manualem, który podaje, że napięcie powinno wynosić 0,6V przy szeroko otwartej przepustnicy a spadać poniżej 0,4V przy szybko zamkanej przepustnicy. Może faktycznie nie każda lambda się nadaje?
Jak silnik jest zimny i pracuje na ssaniu to mogę klimę zapuścić i obroty po dodaniu gazu spadną w to samo miejsce, a jak silnik się rozgrzeje to bez obciążenia, po dodaniu gazu spadają w okolicę 300 obr/min.
Sprawdź, jakie masz obroty po odpięciu silniczka krokowego i ustaw zgodnie z manualem(ok. 500obr, jak pamietam, czyli gdzieś na kresce tuż powyżej 0 na obrotomierzu)
Kiedy reset robiłeś ?
Za każdą wymianą, czy to sondy, czy przepustnicy i czyszczeniu też robiłem. Ostatnio wczoraj. Błędów nie pokazywał.
Sprawdź, jakie masz obroty po odpięciu silniczka krokowego i ustaw zgodnie z manualem(ok. 500obr, jak pamietam, czyli gdzieś na kresce tuż powyżej 0 na obrotomierzu)
Ale manual mówi:
http://i1152.photobucket.com/albums/p490/Sebo263/2_zps8sfrlgfm.jpg (http://s1152.photobucket.com/user/Sebo263/media/2_zps8sfrlgfm.jpg.html)
Tak, ale tu masz obroty jakie powninien mieć silnik z podłączonym silniczkiem krokowym. Ja mam w takim, razie inny manual, bo tam jest opisana metoda na regulacje z odpiętym silniczkiem krokowym i obroty wtedy powinny wynosić 450+/-50obr. Potem podłączasz krokowy, robisz reset. Nie mam teraz jak wrzucić screena z manuala, ale tak to jest opisane. Dla próby możesz to sprawdzić, oczywiście odpinasz krokowy na rozgrzanym silniku. Jeśli po odpięciu będzie gasł, to będziesz miał prawdopodobną przyczynę.
Panowie szukam tarcz przod do EK4 polift nawiercane badz nacinane, znalazlem najtanszy komplet za 750zl z allegro, moze wy poratujecie tanszym zestawem
Panowie szukam tarcz przod do EK4 polift nawiercane badz nacinane, znalazlem najtanszy komplet za 750zl z allegro, moze wy poratujecie tanszym zestawem
http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?18-Kupi%EA
Witam. Chce zamontowac tarcze na tyl w swoim civicu ej9 '95.
Prosze o pomoc jaka linke recznego zakupic i na co szczegolnie zwrocic uwage.
Sam swap posiadam lacznie z wahaczami. Z tego co dobrze pamietam z civica 5 gen.
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
Witam złożyłem auto po remoncie silnik d16y7 i strasznie huczy od strony rozrządu nie wiem czy za bardzo paska nie naciągnąłem. Mam pytanie jak wyregulować naciąg paska czy trzeba rolkę napychać do góry czy tylko przykręcić śrubą a sprężyna sama ureguluje pasek?
Zamierzam uruchomic moja honde ktora przez 1,5 roku stala..
Prosze o jakiekolwiek porady odnosnie zarowno samego uruchomienia jak i czesci ktore nalezy wymienic.
Mysle ze mam pewne pojecie jednak licze na pare dobrych spostrzezen.
Mysle zeby przed odpaleniem wylac stare paliwo i olej z miski, zalac swiezym, pokrecic na sucho, podlaczyc nowy akumulator, wymienic swiece i odpalic. Jesi chodzi o wymiane czesci na pewno filtry, hamulce, przewody hamulcowe jak i czesci zawieszenia.
Moze ktos z was odpalal samochod po dlugiej przerwie. Pozdrawiam
Zamierzam uruchomic moja honde ktora przez 1,5 roku stala..
Prosze o jakiekolwiek porady odnosnie zarowno samego uruchomienia jak i czesci ktore nalezy wymienic.
Mysle ze mam pewne pojecie jednak licze na pare dobrych spostrzezen.
Mysle zeby przed odpaleniem wylac stare paliwo i olej z miski, zalac swiezym, pokrecic na sucho, podlaczyc nowy akumulator, wymienic swiece i odpalic. Jesi chodzi o wymiane czesci na pewno filtry, hamulce, przewody hamulcowe jak i czesci zawieszenia.
Moze ktos z was odpalal samochod po dlugiej przerwie. Pozdrawiam
jak przewody ok to nie widzę sensu zmieniać - co do zawieszenia to po przekręceniu wałem na sucho jeśli uda się odpalić to jedź na stację kontroli i na ścieżke zdrowia niech przetrzepią i będziesz wiedział co jest do zrobienia.
mam nadzieje że przez ten czas nie stała z zaciągniętym ręcznym :D
Stoi na biegu :)
Chyba... :P
Tak na powaznie pisac w dziale kupie czy moze mozna kontaktowac sie bezposrednio z kims kto posiada lepsze ceny na czesci eksploatacyjne.. Troche bede potrzebowal
Witam złożyłem auto po remoncie silnik d16y7 i strasznie huczy od strony rozrządu nie wiem czy za bardzo paska nie naciągnąłem. Mam pytanie jak wyregulować naciąg paska czy trzeba rolkę napychać do góry czy tylko przykręcić śrubą a sprężyna sama ureguluje pasek?
Poluznij napinacz obrać najlepiej bez świec w lewo zobacz czy nie jest za mocno spiety i dokręcaj napinacz. Zawsze ustawiam trochę luźnej niż w innych benzynach. Jak to za mocno napięty rozrząd to po rozgrzaniu powinno chuczec mocniej.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Zamierzam uruchomic moja honde ktora przez 1,5 roku stala..
Prosze o jakiekolwiek porady odnosnie zarowno samego uruchomienia jak i czesci ktore nalezy wymienic.
Mysle ze mam pewne pojecie jednak licze na pare dobrych spostrzezen.
Mysle zeby przed odpaleniem wylac stare paliwo i olej z miski, zalac swiezym, pokrecic na sucho, podlaczyc nowy akumulator, wymienic swiece i odpalic. Jesi chodzi o wymiane czesci na pewno filtry, hamulce, przewody hamulcowe jak i czesci zawieszenia.
Moze ktos z was odpalal samochod po dlugiej przerwie. Pozdrawiam
Sprawdź płyny ustrojowe nałduj akumulator najlepiej dalej trochę wachy zakręc na odciętej kostce aparatu 2x po 10 sekund i pal maszynę
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Witam złożyłem auto po remoncie silnik d16y7 i strasznie huczy od strony rozrządu. Wydaje mi się, że za bardzo naciągnałem pasek rozrządu.
Pytanie jak wyregulować naciąg paska?
Czy trzeba rolkę napychać podciągnąć mocno do góry? czy tylko wyłącznie przykręcić śrubę napinacz a sprężyna sama ureguluje pasek?
Ustawiasz GMP
Luzujesz śrube napinacza
Kręcisz wałem w lewo tak aby kółko rozrządu przestawiło się o 3 zęby, zakręcasz śrube napinacza
Bierzesz łyk piwa :P
Mam pytanie czy podpora przykręcana do skrzyni i silnika jest niezbędna? Chodzi mi o tą podporę:
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/dbnqvbfljrextdyqpqahfropemtkdnnzpbeqbwtvbdcnejqjuq fhmqdzlmtcgdhgdzndtezjioqbsdckjngwgkzbyklbmkglcjkb
Witam, jaka linka/linki recznego sa potrzebne przy zaadaptowaniu tarcz na tyl w civic ej9 96?
Niby na allegro sa sprzedawane wersje pod tarcze ale srednio w to wierze.
Pozdrawiam serdecznie.
Panowie, czy montując ten pierścień trzeba używać jakichś cementów czy ma on mieć luz tak aby wydech mógł "pracować" na boki? Bo sprężynki na łączeniu sugerują że tak być właśnie powinno...
https://ctrlv.cz/shots/2016/07/25/5C8S.png
Nie dawaj zadnych plynnych uszczelnien. Ten pierscien jest sam w sobie uszczelniaczem. Taka moja prywatna opinia :)
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Kurde no właśnie mam zagwozdkę, teoretycznie powinien niby uszczelnić, ale np. wydłubując stary widziałem że ktoś dał wcześniej cement no i waham się właśnie co robić, a ktoś wie może jak ori to było? Sam pierścień?
Ori byl sam pierścień. Ostatnio wymienialem oba i zostaly nalozone bez cementu i nic nie puszczaja
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Kurde no właśnie mam zagwozdkę, teoretycznie powinien niby uszczelnić, ale np. wydłubując stary widziałem że ktoś dał wcześniej cement no i waham się właśnie co robić, a ktoś wie może jak ori to było? Sam pierścień?
Jeśli poprzedni właściciel dał pastę uszczelniającą to może był problem w średnicy uszczelki/pierścienia?
Jeśli poprzedni właściciel dał pastę uszczelniającą to może był problem w średnicy uszczelki/pierścienia?
Login, tak moglo być, ale ciężko mi to stwierdzić bo z tego zostało niezbyt wiele. Niemniej zloze ten tlumik bez cementu, dam najwyżej jakieś twardsze sprężynki i mocniej nieco dokrece, żeby bylo ciut szczelniej, gdy nie będzie jednak dam trochę tego cementu. Dziekuje bracia za pomoc :-)
Wysłane z mojego VX2 przy użyciu Tapatalka
piterstar1
26-07-16, 08:13
Ja tez skladalem bez zadnych uszczelnien i bylo dobrze.
I tak też zrobię :) Dzięki:)
Witam pytanie mam związane z kątem zapłonu. Robiłem remont silnika pierścienie, plantowanie bloku i głowicy. No i dziś pojechałem na lampę magik mechanik stwierdził, że mam zapłon na plusie ustawiony i chciał zejść do 0 ale nie można już bo skończyła się skala na łapie aparatu zapłonowego. No i teraz pytanie. Co jest przyczyną czy mogłem źle ustawić rozrząd czy po prostu trzeba zrobić zwore na kompie przed ustawieniem zapłonu mam obd2 czy po prostu ścięcie głowicy i bloku jest tego przyczyną?
Do ustawienia zapłonu wtyczka serwisowa ma być zwarta. Nie ustawiasz na 0° tylko na bodaj 16° przed gmp (czerwona kreska na kole pasowym).
co działo by się jak bym miał przestawiony rozrząd o jeden ząb?
i gdzie trzeba zrobić tą zworę i jak?
Panowie dziwny temat; 6gen gdy właczę nawiew tylko na szybe lub na nogi to dmucha mi w kierunku ciała co to moze byc ?
Klapy może źle działają. Ja u siebie mam tak, że nawiew po lewej stronie kierowcy bez względu co wybiorę i tak zawsze wieje.
firstborne
28-07-16, 13:32
Klapy może źle działają. Ja u siebie mam tak, że nawiew po lewej stronie kierowcy bez względu co wybiorę i tak zawsze wieje.
To normalne. Pytanie wyżej - czy to jest nadmuch duży, czy tylko taki powiew, kiedy masz włączone np. na 2/3 stopień? Jak wciśniesz przycisk to słychać, jak klapy się przestawiają?
Panowie jak zdjąć to czarne kwadratowe obramowanie wlewu paliwa??? Chciałem odsunąć wlew od budy, żeby przesmarować antykorozją ale nie wiem jak to ugryźć :/
Panowie ma ktoś załozone kyb agx+ eibach/H&R/apex i moglby pokazac jak to wyglada na VIg hb/qp?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
To normalne. Pytanie wyżej - czy to jest nadmuch duży, czy tylko taki powiew, kiedy masz włączone np. na 2/3 stopień? Jak wciśniesz przycisk to słychać, jak klapy się przestawiają?
coś tam slychać, ogolnie na 4 jest ogien tak wieje ze szok :D zdaje mi sie ze rok temu tego nie mialem ;|
Jestem w trakcie reanimacji klimy u mnie, miałem zatarty kompresor. Na chwilę obecną cała klima jest wymontowana, przepłukana i czas to upychać do auta. Kompresor kupiłem używkę i w transporcie olej się z niego wylał. Jak to teraz wszystko zmontować ? Rurki i inne duperele wsadzę do auta, kompresor od razu też włożyć, a w serwisie klimy napełnią agregatem kompresor olejem czy lepiej jakoś manualnie go zalać ?
Jestem w trakcie reanimacji klimy u mnie, miałem zatarty kompresor. Na chwilę obecną cała klima jest wymontowana, przepłukana i czas to upychać do auta. Kompresor kupiłem używkę i w transporcie olej się z niego wylał. Jak to teraz wszystko zmontować ? Rurki i inne duperele wsadzę do auta, kompresor od razu też włożyć, a w serwisie klimy napełnią agregatem kompresor olejem czy lepiej jakoś manualnie go zalać ?
Można zalać "manualnie".
Oszczędzisz wtedy na czasie, bo maszyna podaje olej bardzo powoli i będziesz miał 100% pewności ile oleju wlałeś. A w serwisie może być różnie, chyba że masz jakiś zaufany serwis albo będziesz stał i patrzył im na łapy jak będą robić.
I przed zmontowaniem wymień o-ring'i na przewodach na nowe.
Tak, tak oringi wszystkie nowe daję, jeśli dobrze naliczyłem to 11 sztuk, czyli tyle samo miejsc gdzie coś może się spieprzyć :) Właśnie nie mam nikogo zaufanego w tym temacie, więc trzeba będzie patrzeć na ręce i kompresor będę kazał zalać manualnie.
Szybkie pytanie, potrzebuję znać średnicę wewnętrzną węży chłodniczych w D-serii (tych grubych), bo chcę kupić adapter do montażu czujnika temperatury wody. Ktoś poratuje? :)
czy widział ktos moze na forum hamerykanskim , tutaj lub gdziekolwiek albo nawet wie jakie kanapy moga podejsc z mala rzezba do ej6 ? strasznie mnie denerwuje ta okropna kanapa z zitegrowanymi zaglowkami , bylbym zadowolony nawet wstawic z angielki ale podejrzewam ze jest to rzezbienie wszystkiego praktycznie od nowa , chcialbym wstawić cos z normalnymi zagłowkami .
czy widział ktos moze na forum hamerykanskim , tutaj lub gdziekolwiek albo nawet wie jakie kanapy moga podejsc z mala rzezba do ej6 ? strasznie mnie denerwuje ta okropna kanapa z zitegrowanymi zaglowkami , bylbym zadowolony nawet wstawic z angielki ale podejrzewam ze jest to rzezbienie wszystkiego praktycznie od nowa , chcialbym wstawić cos z normalnymi zagłowkami .
Jeśli z zagłówkami to chyba tylko z EJ9/EK4 hb.
Szybkie pytanie, potrzebuję znać średnicę wewnętrzną węży chłodniczych w D-serii (tych grubych), bo chcę kupić adapter do montażu czujnika temperatury wody. Ktoś poratuje? :)
Dowiedziałem się, więc dla szukających kiedyś: średnica wewnętrza węża chłodnicy D-Seria to 28 mm. :)
piterstar1
03-08-16, 20:58
Sluchajcie zacisk Prelude V 2.2 pod tarcze 282mm. Klocek Ferrodo Premier. Tylko taki problem jest. Ktory wybrac?? FDB905 czy FDB1505. Oba sa pod ten zacisk a roznia sie wymiarem. Ktory wiec wybrac??
Jestem w trakcie reanimacji klimy u mnie, miałem zatarty kompresor. Na chwilę obecną cała klima jest wymontowana, przepłukana i czas to upychać do auta. Kompresor kupiłem używkę i w transporcie olej się z niego wylał. Jak to teraz wszystko zmontować ? Rurki i inne duperele wsadzę do auta, kompresor od razu też włożyć, a w serwisie klimy napełnią agregatem kompresor olejem czy lepiej jakoś manualnie go zalać ?
Po co masz wydawać pieniądze kupować olej którego później nie użyjesz, jedziesz na nabicie klimy powiesz ze układ pusty i rozłaczany, chcesz sprawdzić szczelnosc i uzupełnić odpowiednią ilością oleju. Parownik też szarpałes?. Osuszacz wymień.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
;2734236']Po co masz wydawać pieniądze kupować olej którego później nie użyjesz, jedziesz na nabicie klimy powiesz ze układ pusty i rozłaczany, chcesz sprawdzić szczelnosc i uzupełnić odpowiednią ilością oleju. Parownik też szarpałes?. Osuszacz wymień.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wszystko wydarłem z auta poza wiązką i napinaczem paska. Ja nie będę kupował oleju tylko podjadę do jakiegoś serwisu i niech tam zaleją kompresor. Chyba, że jednak nie trzeba tego robić ? Jest tu ktoś kto siedzi w tym temacie dokładnie ? Bo już tyle osób pytałem i każdy inaczej mówi :confused:
Wszystko wydarłem z auta poza wiązką i napinaczem paska. Ja nie będę kupował oleju tylko podjadę do jakiegoś serwisu i niech tam zaleją kompresor. Chyba, że jednak nie trzeba tego robić ? Jest tu ktoś kto siedzi w tym temacie dokładnie ? Bo już tyle osób pytałem i każdy inaczej mówi :confused:
Trzeba, bo bez oleju kompresor się zatrze momentalnie.
A można na 2 sposoby. Albo ręcznie, albo przy pomocy maszyny do uzupełniania czynnika chłodzącego.
Z tym że jak będzie ktoś to robił maszyną w przypadkowym serwisie to jest szansa, że ustawi w maszynie dodanie minimalnej ilości oleju, a nie ilość faktycznie wymaganą przez instalacje, bo będzie szybciej.
Ok a jak to wygląda w cyferkach ? Ile tego oleju do kompresora i ile potem do układu powinni dać ?
Ok a jak to wygląda w cyferkach ? Ile tego oleju do kompresora i ile potem do układu powinni dać ?
Im więcej Ty/gość z serwisu wleje "ręcznie" tym później mniej razem z czynnikiem. Całkowita ilość oleju w układzie ma się zgadzać z danymi z książki.
Nie wiem ile u Ciebie wchodzi dokładnie. Jest szansa, że podobnie jak u mnie, ale musisz sobie dokładnie sprawdzić.
U mnie:
całkowita ilość czynnika R134A: 650 g
całkowita ilość oleju PAG46: 130 g
maszyna od nabijania nie uzupełni takiej ilości oleju, ona tyle ile odessie z układu tyle dodaje.
ja do sprężarki wlałem odpowiednią ilość, jak ktoś potrzebuje to mam połowe opakowania(tyle wchodzi) oleju bo mi zostało z montażu.
maszyna od nabijania nie uzupełni takiej ilości oleju, ona tyle ile odessie z układu tyle dodaje.
Raczej nie wszystkie maszyny do serwisowania klimatyzacji tak mają. Wiem że są takie, gdzie ilość oleju można ustawić manualnie.
Ja u kolegi w robocie nabijałem, jedynie co mógł ustawić to od 0 do +15% więcej oleju ale mówił że nigdy z tego nie korzystają bo za dużo oleju to źle.
Znalazłem i u mnie tak samo jak u Ciebie... 600-650g gazu i 130ml oleju na cały suchy układ.
Ja u kolegi w robocie nabijałem, jedynie co mógł ustawić to od 0 do +15% więcej oleju ale mówił że nigdy z tego nie korzystają bo za dużo oleju to źle.
Wszystko zależy pewnie od typu maszyny.
Ja miałem na myśli maszynę, w której ustawia się precyzyjnie w gramach ilość podawanego oleju.
Przez ewentualne nieszczelności układu klimatyzacji "znika" i czynnik chłodzący i olej.
Znalazłem i u mnie tak samo jak u Ciebie... 600-650g gazu i 130ml oleju na cały suchy układ.
W związku z powyższym jak pojedziesz robić serwis klimatyzacji, to można ręcznie zalać na początku w układ 100 ml oleju, a później przez maszynę i razem z czynnikiem 30 ml. Będzie wszystko zgodnie z książką, a czasowo znacznie szybciej.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.