PDA

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

skolopendra
15-02-12, 14:10
Po jakim czasie komputer sobie ustali jakie obroty ma trzymać?

jak już będzie gorący i zgaszony

Wito
15-02-12, 16:00
Witam ; )

Powiem szczerze że czuję się trochę oszukany. Na forum powiedziano mi że przy swapie z d14a4 na d14z1 (sam słupek), cały osprzęt pasuje bez rzeźby. A tu się okazuje że aparat zapłonowy z a4 jest na dwie śruby, a w z1 na trzy śruby. W związku z czym muszę zostawić aparat z z1. Tylko że do niego nie pasuje kostka z mojej wiązki.

Ma ktoś pomysł co z tym teraz zrobić ?

Z góry dzięki.

Pozdro

kotc
15-02-12, 16:14
nie ma to jak kupic uzywane 'auto serwisowane w ASO', mechanik jak zaczal je ogladac to sie smial, filtry nie zmieniane od nowosci (oryginalna farba na srubie pod schowkiem). 13 lat syfu, a teraz nawiew czuc. a plyn chlodniczy tez swoje wyjezdzil bo mial kolor kawowy, ale nie 'z mlekiem' a 'malej czarnej' ;) teraz ma nowy termostat (stary byl zaciety, na szczescie w pozycji 'lekko otwarty', wiec silnik nie mial okazji sie przegrzac), nowy plyn, i zalecenie dla pacjenta by poobserwowac przez pare dni czy nie ubywa plynu, by wyeliminowac UPG. i jeszcze raz, unikajcie ASO hondy w bialymstoku ;)

Słońce
15-02-12, 16:25
Witam.
Mam problem z tylną kanapą w EK3 '97r HB.:( Jedna strona składa sie bez problemu, natomiast druga część kanapy ma popsuty mechanizm, tzn. ten ''cyngiel'', który ciągniemy żeby złożyć kanapę jest urwany.
Próbowałem lekko podwadzać śrubokrętem rygle przy mechanizmie ale nic z tego. Dostępu miejsca też w sumie jest mało, a muszę złożyć tą drugą część kanapy.
Liczę na jakieś pomysły, pzdr.:confused::)

Kriss91
15-02-12, 16:26
Ja bym dodał "unikajcie ASO w ogóle" :p

Michał102
15-02-12, 16:32
Witam ; )

Powiem szczerze że czuję się trochę oszukany. Na forum powiedziano mi że przy swapie z d14a4 na d14z1 (sam słupek), cały osprzęt pasuje bez rzeźby. A tu się okazuje że aparat zapłonowy z a4 jest na dwie śruby, a w z1 na trzy śruby. W związku z czym muszę zostawić aparat z z1. Tylko że do niego nie pasuje kostka z mojej wiązki.

Ma ktoś pomysł co z tym teraz zrobić ?

Z góry dzięki.

Pozdro

Dobrze, że o tym piszesz. Ja też powoli rozglądam się za słupkiem i też brałem pod uwagę Z1/Z2, ale jednak chyba będę szukał tylko A3/A4.

Mam jednak nadzieję, że rozwiążesz problem, bo przekładka wiązki, kompa itp. klamotów nie jest za ciekawą perspektywą:(

Bencao
15-02-12, 16:34
Slonce: ten cygiel idzie dosc latwo wiec sprobuj np jakis kaealek platiku albo urwany cyngiel zlapac na kropelke i dwlikatnie ciqgnac otworzysz a wtedy juz cyngiel wymienisz..

Wito
15-02-12, 16:45
Będzie pasował.


To są praktycznie bliźniacze silniki, wszystko będzie pasowało P&P.

Takie odpowiedzi uzyskałem na forum. A jednak aparat zapłonowy nie pasuje, a do tego z z1 kostka nie pasuje ;/ Problem opisałem kilka postów wyżej.

skolopendra
15-02-12, 16:53
d14 ma aparat D4T94-04 a z1/2 TD-73U
komputery też są inne

Wito
15-02-12, 17:36
Jest jakieś wyjście z tej sytuacji ?

Skolopendra ! Gdzie byłeś jak się pytałem czy wszystko będzie pasowało ; )) ? Haha ; )

rychupeja
15-02-12, 21:05
ile średnio może kosztować u lakiernika wspawanie i malowanie reperaturek tylnych nadkoli? Chodzi o orientacyjną cene...

Bolsik
15-02-12, 21:32
za dwie strony z 1000 zł

rychupeja
15-02-12, 21:35
osz kurde to ostro, spodziewałem się przynajmniej połowe mniej:(

Bolsik
15-02-12, 21:38
może znajdziesz coś taniej do 750 zł ale ja za 1000 bał bym się oddać :)

Dissnej
15-02-12, 21:48
le średnio może kosztować u lakiernika wspawanie i malowanie reperaturek tylnych nadkoli? Chodzi o orientacyjną cene...
Wszystko zależy od tego gdzie i kto ale myślę, że dobrze zrobione reperaturki to koszt ok. 600-650zł na stronę.

Duhon86
15-02-12, 21:57
Dokładnie, jak ktoś bierze poniżej 1k to bez pisemnej gwarancji bałbym się zaczynać temat.
Niedawno pytałem i gość ze wsi pod Krakowem wycenił zabawę z reperaturkami na 1000-1100pln.
Wycięcie, wspawanie, malowanie, konserwacja.

davidcom
16-02-12, 00:50
Od jakiego innego silnika podejdzie rozrusznik do D14A3/4, obecnie jest denso 2280004891.

lozek
16-02-12, 01:09
wg mnie z każdej D serii SOHC z 5 i 6gena

Hubert Multana
16-02-12, 01:22
Ile wart katalizator z d15z6?

lozek
16-02-12, 01:32
Ile wart katalizator z d15z6?

zależy w jakim stanie. ale w zależności od miejsca można 50-100zł dostać

Duhon86
16-02-12, 01:55
Puść na allegro, ja za swój wziołem 220 pln.

flipson
16-02-12, 08:34
zależy w jakim stanie. ale w zależności od miejsca można 50-100zł dostać

Ja za swoj brzeczacy dostalem u ralfa 140

davidcom
16-02-12, 09:33
wg mnie z każdej D serii SOHC z 5 i 6gena

Ale ktos teraz sprzedaje na forum do D16A9 - i jakos mi sie nie widzi po wyglądzie

Bolsik
16-02-12, 09:38
Ale ktos teraz sprzedaje na forum do D16A9 - i jakos mi sie nie widzi po wyglądzie

minimalnie się różnią obudowami ale są takie same jak chcesz mogę ci oddać jeden bo mam parę za 59 zł z wysyłką kurierem

lozek
16-02-12, 14:02
Ale ktos teraz sprzedaje na forum do D16A9 - i jakos mi sie nie widzi po wyglądzie

napisałem SOHC a D16A9 to DOHC

Z resztą Bolsik napisał, że nawet w sohc są takie same jak w dohc...

Czmiel
16-02-12, 17:24
Koledzy, taki problem: nie odpalał mi samochód, sprawdziłem świece i były w tragicznym stanie - wymieniłem. Wczoraj wymieniłem także filtr paliwa, ale zauważyłem że prawdopodobnie paliwo nie dochodzi. Co radzicie ?
dodam, że słychać że pompka paliwa "bzyczy" przez te pare sekund
a i jeszcze gdy dolewałem samostartu, to odpalał na chwile ale potem gasł z powodu braku paliwa

login
16-02-12, 17:28
Koledzy, taki problem: nie odpalał mi samochód, sprawdziłem świece i były w tragicznym stanie - wymieniłem. Wczoraj wymieniłem także filtr paliwa, ale zauważyłem że prawdopodobnie paliwo nie dochodzi. Co radzicie ?
dodam, że słychać że pompka paliwa "bzyczy" przez te pare sekund
a i jeszcze gdy dolewałem samostartu, to odpalał na chwile ale potem gasł z powodu braku paliwa

A paliwo w baku masz?

Bolsik
16-02-12, 17:34
Koledzy, taki problem: nie odpalał mi samochód, sprawdziłem świece i były w tragicznym stanie - wymieniłem. Wczoraj wymieniłem także filtr paliwa, ale zauważyłem że prawdopodobnie paliwo nie dochodzi. Co radzicie ?
dodam, że słychać że pompka paliwa "bzyczy" przez te pare sekund
a i jeszcze gdy dolewałem samostartu, to odpalał na chwile ale potem gasł z powodu braku paliwa

nie popierniczyłeś czegoś z tym filtrem ? może jakiś oring źle założyłeś i coś gdzieś przyblokowało, pamiętaj też że z parę razy musisz przekręcić zapłon żeby paliwo uzupełniło się w filtrze no i jak jest mało wachy w zbiorniku to też od razu nie odpala ...

Czmiel
16-02-12, 18:32
nie popierniczyłeś czegoś z tym filtrem ? może jakiś oring źle założyłeś i coś gdzieś przyblokowało, pamiętaj też że z parę razy musisz przekręcić zapłon żeby paliwo uzupełniło się w filtrze no i jak jest mało wachy w zbiorniku to też od razu nie odpala ... przekręcałem ze 20 razy i nic, paliwko jest, nie za dużo ale jest, rezerwa się nie świeci. Może gdzieś woda zamarzła

Michał102
18-02-12, 10:39
Panowie, ile Waszym zdaniem wart jest zdrowy D15Z6 wraz z całym osprzętem (kolektory, wiązka, komp itd.) ?
I co ewentualnie można zostawić z D14A4 ?

Dissnej
18-02-12, 11:21
Podczas ostatnich mrozów miałem problem z centralnym zamkiem. Nie otwierał drzwi kierowcy ale jak auto postało w plusowej temp. było ok. Teraz mimo + temp. problem powrócił. Otwierają się tylko drzwi pasażera i to dopiero po kilku (kilkunastu) próbach. Co dziwne, jak już jestem w środku to wszystko działa poprawnie. Jak zamykam auto też jest wszystko w porządku. Co się mogło zdupczyć?

Kriss91
18-02-12, 12:02
Najlepiej byłoby rozebrać cały mechanizm, przeczyścić i nasmarować. Jednak jako, że to niemożliwie wkurzająca robota, to możesz na sam początek "spsikać" mechanizmy i naprostować nieco cięgna.

19Ryba10
18-02-12, 12:51
walczylem z tym problemem , pomogla wymiana silownika (na allegro kolo 20zl z przesylką , kupuj taki o uciągu 7-8kg i nie bedzie problemu) przynajmniej u mnie pomoglo.

Michał102
18-02-12, 13:00
Skoro jesteśmy przy temacie zamków, to zapytam - czy to normalne, że otwierając kluczykiem zamek po stronie pasażera nie otwierają się jednocześnie drzwi kierowcy ?

Kolo3110
18-02-12, 13:09
Skoro jesteśmy przy temacie zamków, to zapytam - czy to normalne, że otwierając kluczykiem zamek po stronie pasażera nie otwierają się jednocześnie drzwi kierowcy ?

No u mnie sie otwieraja i skoro jest centralny to powinny sie otwierac:cool:

19Ryba10
18-02-12, 13:23
od strony pasazera jak otwierasz to kierowcy nie powinny, a na odwrot tak

yarOo_krk
18-02-12, 13:35
Podczas ostatnich mrozów miałem problem z centralnym zamkiem. Nie otwierał drzwi kierowcy ale jak auto postało w plusowej temp. było ok. Teraz mimo + temp. problem powrócił. Otwierają się tylko drzwi pasażera i to dopiero po kilku (kilkunastu) próbach. Co dziwne, jak już jestem w środku to wszystko działa poprawnie. Jak zamykam auto też jest wszystko w porządku. Co się mogło zdupczyć?
Łukasz u siebie niedawno miałem ten sam problem tylko z drzwiami pasażera. Nie otwierał i nie domykał zamka. Okazało się, że przyczyną był walnięty siłownik - założyłem uniwersalny i wszystko gra :)

DZJC
18-02-12, 13:36
Jak jesteśmy przy zamku mam mały problem mianowicie gdy otwieram czy zamykam kluczykiem zamek centralny chodzi tak jak trzeba gdy siedzę w środku i chcę zatrzasnąć drwi to drzwi pasażera się nie zamykają tak jak by centralka nie reagowała. Wiecie może od czego się to dzieję.

Kolejne pytanie mogę jakoś wyciągnąć ze swojego silniczka coś ponad 100KM bo aktualnie mam 1,4 90KM myślałem nad wymiana kolektora i dolotu na stożek ale nadal raczej nie dojdę do 100 kucy a chciałbym coś koło 110 osiągnąć(Autko kupiłem niedawno do czasu aż zrobię prawko stoi w garażu przepalane i chciałbym trochę modyfikacji wprowadzić)

Michał102
18-02-12, 13:40
@DZJC

Nie kombinuj, tylko jeździj i nabieraj wprawy. W między czasie odkładaj na swap na mocniejsza jednostkę :)

DZJC
18-02-12, 13:43
no na swapa będzie ciężko nazbierać bo póki co to jeszcze dwa lata szkoły ale zresztą no zobaczy się teraz jeszcze mam wydatek co do motocykla ale na Hanie kasy żałować nie można

Michał102
18-02-12, 13:46
Tylko, że nawet te 110 koni niewiele zmieni... druga sprawa, że jest to nieopłacalne. Moim zdaniem najlepszym modem będzie włożenie krótszej skrzyni z 1.3.

DZJC
18-02-12, 13:50
wiesz teoretycznie autko jak na 90KM jest całkiem sprawne ale tak właśnie myślałem że by tak zwiększyć trochę moc i momentu. Fakt skrzynia może być dobrym pomysłem ale ja bardziej znam się na motocyklach niż samochodach i nie chciał bym czegoś spartolić dlatego narazie myślałem nad tym na co będę miał kasę i zrobię to sam we własnym garażu bez większych problemów

skolopendra
18-02-12, 15:20
i zrobię to sam we własnym garażu bez większych problemów

niema takiej opcji ...

DZJC
18-02-12, 15:38
niema takiej opcji ...

W jakim sensie nie ma opcji wymiana kolektora to raczej nic trudnego nie jest, fakt że wymienię z 4 na 2 ale z 2 na 1 muszę już wejść pod samochód bo do tego przydał by się kanał czyli raczej bym to zrobił u siebie nie koniecznie sam ale z jakimś kumplem raczej tak

skolopendra
18-02-12, 15:51
przydał by się kanał

często palnik i nowe śruby
poza tym sam kolektor w tym silniku to dużo za mało ...

DZJC
18-02-12, 15:53
Aha no tak w sumie o tym nie pomyślałem wiem że sam kolektor to dużo za mało ale od czegoś trzeba zacząć

donald1992
18-02-12, 16:21
wymien ssaka na b7 i bedzie lepiej

DZJC
18-02-12, 16:31
wymien ssaka na b7 i bedzie lepiej
aha no można i tak

Gr4b3Q
18-02-12, 16:34
. .

Bolsik
18-02-12, 21:26
Panowie, ile Waszym zdaniem wart jest zdrowy D15Z6 wraz z całym osprzętem (kolektory, wiązka, komp itd.) ?

naprawde zdrowy to pewnie z 1000 zł

Paputek
18-02-12, 23:26
panowie mam takie pytanie jestem w trakcie wymiany gornego wahacza z przodu ej9 i nie wiem z jaka sila go dokrecic
- czy ile sily i wtedy tuleka metalowa bedzie scisnieta i bedzie pracowac sama guma ??
-czy tuleja metalowa ma chidzic po srubie ??

Darex
18-02-12, 23:49
Witam, ciężko jest zmienić szybki z korbki na elektrik w "żabie" ?

kubaszow
19-02-12, 00:14
Jak ktos ma smykalke do gzebania przy aucie to nie jest ciezko:)


Czy poloski beda wydawaly jakies dzwieki jak beda w kipskim stanie np. gluche echo o zmiennej czestotliwosci , czy to bedzie lozysko? bo nie moge zlokalizowac co to chalasuje, najbardziej od 110-130km?

Dlaczego spadaja obroty przy przytrzymaniu kiery na max skrecie na postoju?

Bencao
19-02-12, 03:16
Dlaczego spadaja obroty przy przytrzymaniu kiery na max skrecie na postoju?
bo wspomaganie napitala caly czas. radze nie dokrecac kiery do samego konca..

Paputek
19-02-12, 07:25
panowie mam takie pytanie jestem w trakcie wymiany gornego wahacza z przodu ej9 i nie wiem z jaka sila go dokrecic
- czy ile sily i wtedy tuleka metalowa bedzie scisnieta i bedzie pracowac sama guma ??
-czy tuleja metalowa ma chidzic po srubie ??

Bolsik
19-02-12, 08:41
panowie mam takie pytanie jestem w trakcie wymiany gornego wahacza z przodu ej9 i nie wiem z jaka sila go dokrecic
- czy ile sily i wtedy tuleka metalowa bedzie scisnieta i bedzie pracowac sama guma ??
-czy tuleja metalowa ma chidzic po srubie ??

od góry jak i sworzeń dokręcamy dość mocno tak żeby nie było luzu i zeby śrubka się nie odkręciła ;) a na sworzniu pewnie jeszcze agrafka jest




Witam, ciężko jest zmienić szybki z korbki na elektrik w "żabie" ?

jak ma się wszystko co potrzeba to nie ma najmniejszego problemu ...

Budziniak
19-02-12, 09:21
czy ile sily i wtedy tuleka metalowa bedzie scisnieta i bedzie pracowac sama guma ?? śruby które są w komorze silnika dokręcasz mocno ale na opuszczonym samochodzie

Paputek
19-02-12, 10:57
no to szafa gra wlanie tak zrobilem dzieki za podpowiedzi pozdrawiam

kubaszow
19-02-12, 12:11
Co moze wyc w aucie ze zmienna czestotliwoscia przy predkosci 110-120 tylko przy wcisnietym gazie, gdy wrzuce na luz lub zdejme noge z gazu przestaje: jakies lozysko w skrzyni,w sprzegle ?? Mam juz to od zakupu auta i nikt nie moze znalesc przyczyny?

Czmiel
19-02-12, 14:32
Słuchajcie, zatankowałem samochód za 100 PLN (5,70zł/L) i potem miałem problemy z odpaleniem. Okazało się że cała benzynka spaliła się w przeciągu 120km. Dodam, że trasy krótkie czyli 6km, staralem się nie przeciągać na obrotach. I pytanie jest, dlaczego aż tyle spaliła? Wychodzi blisko 15L/100km

kazik2_h9w3
19-02-12, 14:34
Słuchajcie, zatankowałem samochód za 100 PLN (5,70zł/L) i potem miałem problemy z odpaleniem. Okazało się że cała benzynka spaliła się w przeciągu 120km. Dodam, że trasy krótkie czyli 6km, staralem się nie przeciągać na obrotach. I pytanie jest, dlaczego aż tyle spaliła? Wychodzi blisko 15L/100km
A błędów żadnych Ci nie pokazuje

Starstruck
19-02-12, 14:39
Panowie, pytanko orientacyjne: ile mogę wiąć kasy za wtryski 240ccm (konkretnie z D15B7, ale są takie same jak D16Z6)? Sprawne, oryginalne. Tak żeby się sprzedały, a nie wisiały miesiącami, ale też za darmo nie oddam ;).

kazik2_h9w3
19-02-12, 14:43
Panowie, pytanko orientacyjne: ile mogę wiąć kasy za wtryski 240ccm (konkretnie z D15B7, ale są takie same jak D16Z6)? Sprawne, oryginalne. Tak żeby się sprzedały, a nie wisiały miesiącami, ale też za darmo nie oddam .
Ja przez rok miałem wystawione za 60 zł z D16Z6 i za tyle samo z D15Z6 myślę że to dobra cena ale taniej i drożej też się trafia

Starstruck
19-02-12, 14:45
Ok,dzięki za info ;).

kazik2_h9w3
19-02-12, 14:46
Ok,dzięki za info .
Ok nie ma sprawy

Budziniak
19-02-12, 14:48
Ok Ok :)

Czmiel
19-02-12, 16:13
A błędów żadnych Ci nie pokazuje
błędów w postaci ?

skolopendra
19-02-12, 16:19
błędów w postaci ?

niebieskiego ekranu :confused:

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?6877-Samodiagnostyka-6-Generacja&highlight=samodiagnostyka

Michał102
19-02-12, 16:46
Słuchajcie, zatankowałem samochód za 100 PLN (5,70zł/L) i potem miałem problemy z odpaleniem. Okazało się że cała benzynka spaliła się w przeciągu 120km. Dodam, że trasy krótkie czyli 6km, staralem się nie przeciągać na obrotach. I pytanie jest, dlaczego aż tyle spaliła? Wychodzi blisko 15L/100km

Na pierwszy strzał sprawdź filtr powietrza, termostat i sondę lambda. Wszystkie informacje na ten temat na pewno znajdziesz na forum.

Bolsik
19-02-12, 17:32
kurcze ale co tu sprawdzać ? odcinki 6 km ... temp, dupna benzyna, na dodatek 1.4 to latem normalnie z 11 pewnie pali mi 12 palil, jak nie przeciągałeś obrotów to może za nisko teraz zmieniasz ? :)

Maskunt
19-02-12, 19:00
D14 palący w zimę 15l to dla Ciebie normalne :confused:

login
19-02-12, 19:06
Słuchajcie, zatankowałem samochód za 100 PLN (5,70zł/L) i potem miałem problemy z odpaleniem. Okazało się że cała benzynka spaliła się w przeciągu 120km. Dodam, że trasy krótkie czyli 6km, staralem się nie przeciągać na obrotach. I pytanie jest, dlaczego aż tyle spaliła? Wychodzi blisko 15L/100km

Też mi się wydaje, że 15l/100km to trochę za dużo wychodzi.
Mój teraz spala w przybliżeniu około 10l/100km przy średnio ekonomicznej jeździe.

Czmiel
19-02-12, 20:04
może coś z tą sondą nie tak? jak to sprawdzić czy działa ona poprawnie? Pomóżcie, bo te spalanie to na silnik 300 konny bym się zgodził, ale nie na 75 :mad:

login
19-02-12, 20:16
może coś z tą sondą nie tak? jak to sprawdzić czy działa ona poprawnie? Pomóżcie, bo te spalanie to na silnik 300 konny bym się zgodził, ale nie na 75 :mad:

A zrobiłeś samodiagnostykę, tak jak Ci skolopendra napisał kilka post'ów wcześniej?
Bo tak siedzieć i zastanawiać się to można długo.

Czmiel
19-02-12, 20:28
jutro będę robił, czyli robię zworkę i długie mignięcie czytam jako dziesiątki, a krótkie jako jednostki?

login
19-02-12, 20:40
jutro będę robił, czyli robię zworkę i długie mignięcie czytam jako dziesiątki, a krótkie jako jednostki?

Wszystkie potrzebne informacje masz w podanym wyżej link'u, a temat ma tylko 30 stron, więc bez sensu wałkować w kółko to samo tutaj.

yarOo_krk
19-02-12, 20:41
jutro będę robił, czyli robię zworkę i długie mignięcie czytam jako dziesiątki, a krótkie jako jednostki?
tak. długie przerwy natomiast to przerwy pomiędzy poszczególnymi kodami :)

Czmiel
19-02-12, 21:28
Wszystkie potrzebne informacje masz w podanym wyżej link'u, a temat ma tylko 30 stron, więc bez sensu wałkować w kółko to samo tutaj.
od 2008r linki wygasły

login
19-02-12, 22:34
od 2008r linki wygasły

A przeczytałeś cały temat, czy ograniczyłeś się tylko do pierwszej strony i ostatniej strony, hę?
Poza tym w temacie "Samodiagnostyka - 6 Generacja" pisałeś też 4 godziny temu o niedziałających link'ach z pierwszej strony i dostałeś dwie odpowiedzi z link'ami, które nie wygasły.
Więc o co się rozchodzi?
:confused:

yarOo_krk
19-02-12, 22:38
Wiem , że to może głupkowate pytanie i trochę nie na temat bo nie dot. 6 gen'a ale ... czy można określić czy to są ORI nakrętki z prelude'y?
Civic ORI miał nakretki kuliste, nie wiem jak prelude'a (sprzedawca mówi, że są to ORI a nie tanie chinole) ..

KLIK -> http://allegro.pl/show_item.php?item=2119501429

login
19-02-12, 22:42
Wiem , że to może głupkowate pytanie i trochę nie na temat bo nie dot. 6 gen'a ale ... czy można określić czy to są ORI nakrętki z prelude'y?
Civic ORI miał nakretki kuliste, nie wiem jak prelude'a (sprzedawca mówi, że są to ORI a nie tanie chinole) ..

Wrzuć zdjęcie, będzie łatwiej coś powiedzieć/napisać.
:D

yarOo_krk
19-02-12, 22:51
Wrzuć zdjęcie, będzie łatwiej coś powiedzieć/napisać.
:D
Wrzuciłem ;) link do aukcji ..

http://allegro.pl/show_item.php?item=2119501429 :)

Czmiel
20-02-12, 15:33
Słuchajcie, zatankowałem samochód za 100 PLN (5,70zł/L) i potem miałem problemy z odpaleniem. Okazało się że cała benzynka spaliła się w przeciągu 120km. Dodam, że trasy krótkie czyli 6km, staralem się nie przeciągać na obrotach. I pytanie jest, dlaczego aż tyle spaliła? Wychodzi blisko 15L/100km
zrobiłem samodiagnostyke. Kontrolka ABSu wystukała mi blędy: 12 16 18 52 54 61

Gr4b3Q
20-02-12, 16:04
Jeżeli auto z przed '99
12 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FR
16 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RR
18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL
52 - motor stuck OFF
54 - fail-safe relay
61 - ignition voltage

Czmiel
20-02-12, 16:08
12 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FR
16 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RR
18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL
52 - motor stuck OFF
54 - fail-safe relay
61 - ignition voltage
a na polski? :D
czujnik koła? :confused:

kubaszow
20-02-12, 16:19
Ale tobie ma kontrolka ECU pokazac bledy, tzn. odczytujesz mrugniecia kontrolki ECU.

Mathius4
20-02-12, 16:24
Tylko Panie to są błędy układu ABS, to nie ma nic wspólnego z Twoim spalaniem..

Starstruck
20-02-12, 16:35
Jakie są śrubki do tylnych chlapaczy? Oznaczenie, fotka również mile widziana :D.

giancardi
20-02-12, 16:38
Pytanie

Jeżeli wymontuje kanapę tylną (EJ9) i dostanę się do pokrywy pływaka/pompy paliwa i odepnę kostkę to czy zwierając drucikiem styki na tej kostce mogę sprawdzić czy działa żarówka rezerwy? Czy to jest 100% metoda na potwierdzenie, że termistor jest do wymiany?

Czmiel
20-02-12, 16:42
pisali, że na ABS też mam patrzeć, ECU świeciło cały czas, więc co to za błędy na polski ?

kubaszow
20-02-12, 17:31
ECU świeciło cały czas
To znaczy ze nie ma bledow, a nie odlaczales aku, moze sie zresetowaly?Pojezdzij troche i spr. jeszcze raz bledy ECU.

hasa
20-02-12, 20:25
czesc co powiecie o takim zestawie rozrządu. jezdze d15z6 ek3
http://allegro.pl/rozrzad-honda-civic-1-4-1-5-ej9-mb-pompa-japan-i2110479757.html

Bolsik
20-02-12, 21:00
czesc co powiecie o takim zestawie rozrządu. jezdze d15z6 ek3
http://allegro.pl/rozrzad-honda-civi...110479757.html

za tą samą cenę mogę Ci dać tak samo Pasek Mitsuboshi napinacz KOYO ale POMPĘ - AISIN a wysyłka kurierem 16 zł myślę że dużo lepsza pompa :) jak by co to na PW albo gg 4068585

grpi
21-02-12, 10:57
Wiem, że już gdzieś była o tym mowa, ale nie zrozumiałem hehe

Przypomnijcie , 1.4 iS -> iS to tylko wersja wypozażenia , nie znaczy to, że auto nie jest zamulone (75 kuni) ?
Inaczej : czy były 75 konne zamulone 1.4 z oznaczeniem iS ?

Dzieki

donald1992
21-02-12, 11:06
1.4 iS to d14a4/z2 czyli 90 KM
1.4 i to d14a3/z1 czyli 75 KM

Bencao
21-02-12, 11:08
wlasnie raczej na odwrot - 1.4iS to 90KM, 1.4i to 75KM. Wyposażenie może się mocno różnić w każdej wersji (ale logiczne, że częściej lepsze wyposażenie bylo w iS - elektr. szyb i lusterek chyba w standardzie)

kotc
21-02-12, 11:44
ja mam 1.4iS, d14z2, 90KM, pelna elektryka, klima

yarOo_krk
21-02-12, 11:47
1.4 iS to d14a4/z2 czyli 90 KM
1.4 i to d14a3/z1 czyli 75 KM
Dokładnie tak.

Maciejj
21-02-12, 12:11
Mam takie małe pytanie, jakie sa wymiary lusterka wewnetrznego w ej9?

donald1992
21-02-12, 12:19
czy w ej9 z 1998 r byl z przodu stabilizator?

skolopendra
21-02-12, 12:27
czy w ej9 z 1998 r byl z przodu stabilizator?

nie

chyba ze polifty miały?

Starstruck
21-02-12, 12:30
Polifty miały. Z przedliftów tylko ej9 nie miało staba. Cała reszta tak.

donald1992
21-02-12, 12:33
ja mam z 1998 roku i jest a nie sadze zeby poprzedni wlasciciel zakladal staba wiec nie wiem

yarOo_krk
21-02-12, 12:37
Polifty miały. Z przedliftów tylko ej9 nie miało staba. Cała reszta tak.
Z przedliftów ej9 chyba od 98 zakładali :confused:

donald1992
21-02-12, 12:48
widocznie tak skoro jest u mnie:)

PrzemoWWL
21-02-12, 12:52
W moim HB z 98 rok już jest z przodu stab. Także możliwe że od 98 zaczynali już wkładać.

Starstruck
21-02-12, 12:53
Aha, to musieli zacząć już to ogarniać. To tym lepiej :D.

skolopendra
21-02-12, 13:06
Także możliwe że od 98 zaczynali już wkładać.

moja hania jest z czerwca i nie nie było

davidcom
21-02-12, 15:33
ile mozna dostać za katalzator z ej9? raczej wszysko sprawne. (nie na odzysk tylko do uzytku).

lozek
21-02-12, 17:33
ile mozna dostać za katalzator z ej9? raczej wszysko sprawne. (nie na odzysk tylko do uzytku).

było takie pytanie niedawno. Za ile znajdziesz kupca tyle bedziesz mial :) 50-200zł :D ja swoj sprzedalem za 80zł i bylem zadowolony.

Bolsik
21-02-12, 18:53
ile mozna dostać za katalzator z ej9? raczej wszysko sprawne. (nie na odzysk tylko do uzytku).
100 zl z wysylka, za pobraniem moge dac, ilość każdą kupię :)

Maskunt
21-02-12, 19:38
I sprzedasz za 180 ;)

//Ja swój z d14 właśnie za 180 puściłem.

Starstruck
21-02-12, 19:41
Ja za katalizator z D15Z6 rok temu dostałem 100 zł, a za katalizator D16Y7 (taki sam jak D15Z6) pół roku temu dostałem 140 zł. Dużo zależy od cen platyny (?).

flipson
21-02-12, 20:15
ja pod koniec zeszlego roku u ralfa tez dostalem 140 za swoj

Dominik22
21-02-12, 20:49
Orientuje się Ktoś może, czy kolektor wydechowy z silnika d15b2 jest taki sam jak w d15b7 ? Wiem, że nie ten dział bo to nie ta buda, ale nie widziałem gdzie to pytanie umieścić, a nie chciałem śmiecić nowym bzdurnym tematem..

Dissnej
21-02-12, 20:51
ile mozna dostać za katalzator z ej9? raczej wszysko sprawne. (nie na odzysk tylko do uzytku).
Ja wystawiłem na Allegro swój za 199zł i po dosłownie 30 sekundach był sprzedany:)

Rajan
21-02-12, 21:33
czy w ej9 z 1998 r byl z przodu stabilizator?

nie

Starstruck
21-02-12, 21:35
Panowie, może ktoś ostatnio był i wie: ile OEM rozpórka VTi do Civica kosztuje w ASO? Oraz OEM chlapacze tył.

harry86
21-02-12, 21:40
rozporka 50-60 zl

Starstruck
21-02-12, 21:41
rozporka 50-60 zl

Jakoś niedawno kupowałeś/orientowałeś się? Bo ktoś wspominał, że podrożało.

harry86
21-02-12, 21:47
ostatnio nie, ale ile może podrożeć?jutro rano telefon do ręki dzwonisz do 2-3 ASO i wiesz co i jak

tomekjzg
21-02-12, 21:50
czy ktoś się może orientuje czy osłona rozrządu w D serii jest taka sama? a dokładniej d14a4 = d16y8??? jak nie to od jakiego podejdzie? z6, z9???

Starstruck
21-02-12, 21:54
Ktoś wspominał, że 100 zł obecnie i chciałem się upewnić :). Tzn. i tak kupię, ale dopytuję się z ciekawości :).

yarOo_krk
21-02-12, 21:54
Panowie, może ktoś ostatnio był i wie: ile OEM rozpórka VTi do Civica kosztuje w ASO? Oraz OEM chlapacze tył.
Pół roku temu byłem w ASO z pytaniem o rozpórkę. Dawniej kosztowała koło 52zł, teraz jeżeli dobrze pamiętam koło 110zł.
Chlapacze chciałem zamawiać miesiąc temu - tył do HB to koszt 122zł w ASO, więc stosunkowo nie drogo :) Ale do qp/sedan jest mnóstwo aukcji na allegro z chlapaczami OEM na tył w dużo niższej cenie - poszukaj :)

Starstruck
21-02-12, 21:55
Chlapacze na 99,9% biorę od kolegi za 50 zł, ale myślałem nad i w tym przypadku nad ASO, ale powariowali z cenami.

yarOo_krk
21-02-12, 21:58
ale powariowali z cenami.
"Panie premierze, jak żyć?" :o

grzeskowiak
21-02-12, 22:01
1. Może mi ktoś opisać jak zdemontować tylną półkę w EJ6 z 98roku?

2. Jak sprawdzić czy mam elektrycznie wysuwaną antenę z słupka?

slop
21-02-12, 22:13
z tymi stabilizatorami w EJ9 HB z 98 roku to chyba jednak tak różnie... bo u mnie w EJ9 z sierpnia '98 (pierwsza data rejestracji) stabilizator jest

Maskunt
21-02-12, 22:17
Rozpórka na pewno ponad 100zł, jakiś czas temu pytałem Dzidy. W ASO zobaczyli, że sporo osób bierze, to podnieśli cenę.

lozek
21-02-12, 22:42
z tymi stabilizatorami w EJ9 HB z 98 roku to chyba jednak tak różnie... bo u mnie w EJ9 z sierpnia '98 (pierwsza data rejestracji) stabilizator jest

W większości '98 jest już stab

tak samo jak w większości jest już hebel 262 z przodu.

EJ9 z '98 to taki mix i z tym jest jak w lotto. można nawet trafić polifta z '98 roku :)

Dominik22
21-02-12, 22:56
"Panie premierze, jak żyć?" :o

Krótko :)

morek900
22-02-12, 15:24
Witajcie forumowicze. Dziś z czystej ciekawosci zajrzałem pod maske samochodu zeby zobaczyc jak tam z olejem. To co zobaczylem to przerosło moje oczekiwania. Przejechalem od zakupu około 5k. Odrazu po zakupie zalany olej, filtry nowe itp. Teraz olej jest pod kreską minimum. Spalanie ~11l na setke. Czy jest taka możliwosć że po 5k kilomentrów padł filtr paliwa, i sika zbyt wielką dawką? Jezdze normalnie, jak mnie uczono na forum :D. Boje sie czy nie czeka remont silnika. Bo jak tak to odrazu Hania idzie na sprzedaż :/

Silniczek to d14a4 odetkany. + cala seria

Olej to mobil10w40

zaraz jade po 1litr oleju, zeby dolac : >

Michał102
22-02-12, 15:28
Czyli ile tego oleju przez 5000 km. Ci ubyło ? Jaki miałeś stan na początku... między kropkami czy max ?

skolopendra
22-02-12, 15:34
Czy jest taka możliwosć że po 5k kilomentrów padł filtr paliwa, i sika zbyt wielką dawką?

fizycznie jest to nie wykonalne

Dominik22
22-02-12, 15:35
Witajcie forumowicze. Dziś z czystej ciekawosci zajrzałem pod maske samochodu zeby zobaczyc jak tam z olejem. To co zobaczylem to przerosło moje oczekiwania. Przejechalem od zakupu około 5k. Odrazu po zakupie zalany olej, filtry nowe itp. Teraz olej jest pod kreską minimum. Spalanie ~11l na setke. Czy jest taka możliwosć że po 5k kilomentrów padł filtr paliwa, i sika zbyt wielką dawką? Jezdze normalnie, jak mnie uczono na forum :D. Boje sie czy nie czeka remont silnika. Bo jak tak to odrazu Hania idzie na sprzedaż :/

Silniczek to d14a4 odetkany. + cala seria

Olej to mobil10w40

zaraz jade po 1litr oleju, zeby dolac : >

Po zmianie było strzelam na max, po 5k min więc po przeliczeniu wychodzi 200ml na 1k km - wszystko w normie:) Dolej troszkę i będzie ok:) Nie ma silnika, który nie zjada nic oleju

morek900
22-02-12, 15:39
a jeszcze jedno, mechanik jak wymienial mi filtr paliwa. To kazal mi wejsc do samochodu i przekrecic lekko zaplon. Benzyna zaczela na niego sikać spod filtra :D caly ochlapany byl. Czy jest mozliwosc ze poprostu spier***** mi caly filtr? przebiegu nie mam duzego bo 170km na silniczku. To powinien byc igielka :D Mechanik przy zakupie tez mowil ze silnik igła. Po roku jazdy Hondą , wymienilem tylko świece (myslalem ze zmniejszy spalanie -.-) i nowy tlumik (bo stary pękł) :D

Kriss91
22-02-12, 15:44
a jeszcze jedno, mechanik jak wymienial mi filtr paliwa. To kazal mi wejsc do samochodu i przekrecic lekko zaplon. Benzyna zaczela na niego sikać spod filtra caly ochlapany byl. Czy jest mozliwosc ze poprostu spier***** mi caly filtr? przebiegu nie mam duzego bo 170km na silniczku.
Fetyszysta? haha :D W Jakim celu kazał Ci to zrobić?
Filtr to nie skomplikowany układ scalony. Nie zepsujesz go tak po prostu. Jeśli mechanik ma IQ choć trochę wyższe od prymitywnych form życia, a sam filtr nie był rzucany po całym garażu to powinien być ok.

morek900
22-02-12, 15:55
:D nie wiem :D smialem sie, bo mowil ze jakaś uszczelka nie pasuje :D siknelo mu prosto w twarz :D

yarOo_krk
22-02-12, 16:26
Po zmianie było strzelam na max, po 5k min więc po przeliczeniu wychodzi 200ml na 1k km - wszystko w normie:) Dolej troszkę i będzie ok:) Nie ma silnika, który nie zjada nic oleju
A jaka jest norma? do 400ml / 1000km? :)

Starstruck
22-02-12, 16:33
Do pół 500 ml/1000 km to jest duży pobór, ale można "z tym żyć" :p, bo dolewki nie są drogie. Pow. 500 ml/ 1000 km to jest już bardzo dużo i można myśleć o remoncie/zmianie słupka. Norma jest wtedy, jak od wymiany do wymiany weźmie sobie 100 ml. Ja Wam powiem tak: moje D16Y7 spala 300-500 ml oleju na 1000 km. Jest to dużo, ale co dziwne nie dymi w ogóle na niebiesko, tylko czasem, przy pałowaniu puści czarnego bączka :confused:. Śmiechowo, c'nie ;)? Dolewki kosztują mnie 15 zł na dwa miesiące :p.

Czmiel
22-02-12, 18:14
Nauka komputera polega na tym, że na zimnym silniku wyłączam wszystkie odbiorniki, odpalam, czekam aż się wentylator załączy, a co dalej ?

kubaszow
22-02-12, 18:16
Dalej jedziesz sobie posmigac po miescie w roznych partiach obrotow lub konczysz nauke i przez kilka dni podczas uzytkowania auta komp dokonczy nauke podczas jazdy.

Czmiel
22-02-12, 19:35
Dalej jedziesz sobie posmigac po miescie w roznych partiach obrotow lub konczysz nauke i przez kilka dni podczas uzytkowania auta komp dokonczy nauke podczas jazdy.
podziękował ;)

Darell
22-02-12, 21:29
Witam
Małe pytanko czy tylny spryskiwacz w MB9 ma własną pompkę bo przód mi działa a tył nie?

tomekjzg
22-02-12, 21:42
czy ktoś się może orientuje czy osłona rozrządu w D serii jest taka sama? a dokładniej d14a4 = d16y8??? jak nie to od jakiego podejdzie? z6, z9???

ponawiam pytanie

kubaszow
22-02-12, 21:51
Powinny byc takie same ale niech sie jeszcze ktos wypowie.

Bolsik
22-02-12, 23:03
Małe pytanko czy tylny spryskiwacz w MB9 ma własną pompkę bo przód mi działa a tył nie?

jest oddzielny, jak zdejmie się plastikowe nadkole lewe od dołu będziesz miał dojście, musisz dojść sam czemu nie działa może sie kabel poluzował ale jak już będzie wiadomo że pompka nie działa to wystarczy ją mocno pociągnąć i wychodzi z uszczelki tylko ze cały płyn wtedy wylatuje

też trzeba pamiętać że pompka do przedniej szyby i tylnej różnią się wtyczkami nie są wymienne



Cytat Zamieszczone przez tomekjzg Zobacz posta
czy ktoś się może orientuje czy osłona rozrządu w D serii jest taka sama? a dokładniej d14a4 = d16y8??? jak nie to od jakiego podejdzie? z6, z9???
ponawiam pytanie

z6 i y8, d15z6 są takie same także pewnie większość jest taka sama pewnie od d15b2 podejdzie jak by co mam z niego na oddanie całą osłonę

Czmiel
23-02-12, 12:33
Czy to będzie pasowało jako zamiennik żarówek licznika?
http://allegro.pl/diody-led-t5-podswietlenie-licznika-promocja-i2117628274.html

Michał102
23-02-12, 13:33
Czy to będzie pasowało jako zamiennik żarówek licznika?
http://allegro.pl/diody-led-t5-podswietlenie-licznika-promocja-i2117628274.html

Dołączę się do pytania.
Jestem ciekaw jak będą świecić te czerwone

giancardi
23-02-12, 13:56
Hah sprawdziłem czy działa żarówka rezerwy i działa. :D

Pytanie do kogoś kto to robił: trzeba wykręcić tą mniejszą pokrywkę z baku, tą z której wychodzi kabel rezerwy rozumiem? I jest ona na przykręcenie a nie na śrubki?

kubaszow
23-02-12, 15:10
Czy to będzie pasowało jako zamiennik żarówek licznika?
Obawiam sie ze te diody za malo rozpraszaja swiatlo i bedzie nie rownomierne podswietlenie.

Włóczykij
23-02-12, 18:44
Pytanko ode mnie, żeby się upewnić - Kupiłem grill, mam washersy. Żeby to wszystko poskładać będę musiał do washersów znaleźć nakrętki, tak? Bo z tego co pamiętam to grill od góry trzyma się na plastikowych wkrętach i otwory tam są dość duże...

PixeL
23-02-12, 18:48
Pytanko ode mnie, żeby się upewnić - Kupiłem grill, mam washersy. Żeby to wszystko poskładać będę musiał do washersów znaleźć nakrętki, tak? Bo z tego co pamiętam to grill od góry trzyma się na plastikowych wkrętach i otwory tam są dość duże...

dokladnie tak

login
23-02-12, 18:52
Pytanko ode mnie, żeby się upewnić - Kupiłem grill, mam washersy. Żeby to wszystko poskładać będę musiał do washersów znaleźć nakrętki, tak? Bo z tego co pamiętam to grill od góry trzyma się na plastikowych wkrętach i otwory tam są dość duże...

Dokładnie tak jak napisałeś.
[H] Dylu [H] miał tak zrobione w VI HB, podpytaj Go, to pewnie Ci powie/napisze.

Włóczykij
23-02-12, 19:44
Dokładnie tak jak napisałeś.
[H] Dylu [H] miał tak zrobione w VI HB, podpytaj Go, to pewnie Ci powie/napisze.

Dzięki za potwierdzenie Panowie. Już po napisaniu tego posta pomyślałem o Dylu właśnie...

kotc
24-02-12, 14:19
w trakcie szperania po sieci trafilem na bardzo fajnie opisane jak wymienic: filtr gazu, termostat, filtr paliwa i przegub zewnetrzny:
http://extern.pl/samochod/

total_newbie
25-02-12, 11:17
Hi!

Czy linka do otwierania maski od EJ6 podejdzie bez problemu do EJ9? to samo pytanie dotyczy również zamka maski?

Z góry dzięki za pomoc!

login
25-02-12, 11:31
Hi!

Czy linka do otwierania maski od EJ6 podejdzie bez problemu do EJ9? to samo pytanie dotyczy również zamka maski?

Z góry dzięki za pomoc!

Polecam najpierw tutaj:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?13-Przywitaj-się-na-forum-Civic-Klub-Polska!
:p

Wito
25-02-12, 21:52
Witam ; )

Jako że przy swapie wyszło że w lince gazu już pękło kilka zwojów przydałoby się ją wymienić, aby nie pękła gdzieś w trasie. I moje takie pytanie ; ) To jest jedno częściowa linka tzn. od pedału prosto do przepustnicy ?

Gdzie można by takową dostać o ile w ogóle można ? Czy zostaje tylko zakład który dorabia na wzór ? ; p

Z góry dzięki.

pozdro

Starstruck
25-02-12, 22:02
Pytanko na szybko, bo już nie pamiętam jak to robiłem: progi wysuwa się do przodu czy do tyłu?

login
25-02-12, 22:25
Witam ; )

Jako że przy swapie wyszło że w lince gazu już pękło kilka zwojów przydałoby się ją wymienić, aby nie pękła gdzieś w trasie. I moje takie pytanie ; ) To jest jedno częściowa linka tzn. od pedału prosto do przepustnicy ?

Gdzie można by takową dostać o ile w ogóle można ? Czy zostaje tylko zakład który dorabia na wzór ? ; p

Z góry dzięki.

pozdro

A patrzyłeś tu, na przykład:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=linka+gazu+civic

Wito
25-02-12, 22:28
Ale takie rzeczy to chyba już lepiej wymieniać na nowe ? Czy nie mam racji ?

Raffaelloo
25-02-12, 22:29
Niedawno kupowałem OEM linkę gazu na HAPARTS - parę dni i jest u ciebie ;)

nyndz
25-02-12, 22:35
Prawda jest ze dywan z przedlifta VI gen nie podchodzi do polifta?

login
25-02-12, 22:35
Ale takie rzeczy to chyba już lepiej wymieniać na nowe ? Czy nie mam racji ?

Mnie się wydaje, że nie koniecznie trzeba wymieniać na nowe.
Ważne żeby pancerz był nie uszkodzony i przed założeniem odrobinę nasmarować i będzie grało.
:D
A jak się upierasz, że chcesz nową to:
01. Do kogoś kto sprzedaje OEM'owe graty po sensownej cenie. Są tacy na forum.
02. Do A.S.O. - wydaje mi się, że nie powinna kosztować fortuny.
03. Szukać zamiennika, ale ja nie wiem czy wogóle są, a jeśli tak to jakiej są jakości.

Wito
25-02-12, 22:39
Acha, ok dzięki za info ; )

Pozdrawiam.

Starstruck
25-02-12, 22:44
Prawda jest ze dywan z przedlifta VI gen nie podchodzi do polifta?

Nieprawda :).

Jak z tymi progami? Wysuwa się do przodu czy do tyłu?

nielan
25-02-12, 23:03
do przodu

login
25-02-12, 23:08
Prawda jest ze dywan z przedlifta VI gen nie podchodzi do polifta?

Według mnie powinien pasować.


Jak z tymi progami? Wysuwa się do przodu czy do tyłu?

Logika nakazywałaby, że do przodu, ale na 100% nie wiem.

kubaszow
25-02-12, 23:25
Logika nakazywałaby, że do przodu, ale na 100% nie wiem.
Tak do przodu 100%

swietekkk
25-02-12, 23:55
Jakie fotele bez przeróbek można zamontować do EJ9? Zależy mi na wygodzie.

login
25-02-12, 23:57
Jakie fotele bez przeróbek można zamontować do EJ9? Zależy mi na wygodzie.

Bez dłubania to od EJ9, EK4 i EK9.

swietekkk
26-02-12, 00:03
Problem jest ze spawaniem, bo wywiercić nowe dziury, czy przenieść szyny z obecnych foteli do chyba nie problem. Jednak ze spawaniem nie da rady.
Przetarły mi się fotele i zastanawiam się czy coś z nimi robić czy wymienić na inne.

login
26-02-12, 00:08
Przetarły mi się fotele i zastanawiam się czy coś z nimi robić czy wymienić na inne.

No to się bardzo dobrze składa, jeśli chciałbyś fotele z polift'a.
:p
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?133405-S-przednie-fotele-szyny-z-polift-owego-civic-a-VI-generacji-HB-(EJ9)

Bencao
26-02-12, 01:06
Jesli zrobienie dziurki w metalu i zamowirnie tuleji to nie jest zbyt duzy problem to bierz sie za te z preludy..

nyndz
26-02-12, 01:12
Według mnie powinien pasować.

grimmripper mi pisal ze nie pasuje, bo polifty maja jakas belke pod kanapa i nie bangla. Troche jestem zdezorientowany, bo mam dywan z EK4 przed liftem i sprzedaje bo ponoc nie pasuje. Ponoc.

login
26-02-12, 09:53
grimmripper mi pisal ze nie pasuje, bo polifty maja jakas belke pod kanapa i nie bangla. Troche jestem zdezorientowany, bo mam dywan z EK4 przed liftem i sprzedaje bo ponoc nie pasuje. Ponoc.

Wiesz co, całego dywanu nigdy nie wyciągałem/wymieniałem u siebie, ale udał mi się kilka razy zajrzeć pod tylną kanapę i nie przypominam sobie tam żadnej belki.
:confused:
A jakiejś przymiarki nie możesz zrobić, bez całowitej zamiany? Wyjąć kanapę i sprawdzić pobieżnie wymiary i otwory?
Może grimmripper ma chęć na Twój dywan z EK4.
:p
Jak coś ustalisz, to napisz proszę jak jest na 100%, bo sam jestem ciekawy.

Saiti
26-02-12, 12:09
Potrzebuję się dowiedzieć, jakie rozmiary mają śruby mocujące poduszkę silnika do silnika oraz do podłużnicy (czyli 3 śruby mocujące ją do silnika oraz dwie do podłużnicy). Zaznaczam, że chodzi o poduszkę, nie łapę, czyli chodzi o to co jest pod pompą wspomagania a nie kółkiem rozrządu :)

Potrzebuję takie kupić, a niestety nie znam rozmiarów i nie mam do przyrównania.

total_newbie
26-02-12, 12:11
Hi!

Czy linka do otwierania maski od EJ6 podejdzie bez problemu do EJ9? to samo pytanie dotyczy również zamka maski?

Z góry dzięki za pomoc!


Podbijam - pomoże ktoś? :)

Saiti
26-02-12, 12:14
Tak, podejdzie.

wwljohn
26-02-12, 12:54
Podbijam - pomoże ktoś? :)

to samo

nyndz
26-02-12, 14:10
Wiesz co, całego dywanu nigdy nie wyciągałem/wymieniałem u siebie, ale udał mi się kilka razy zajrzeć pod tylną kanapę i nie przypominam sobie tam żadnej belki.
:confused:
A jakiejś przymiarki nie możesz zrobić, bez całowitej zamiany? Wyjąć kanapę i sprawdzić pobieżnie wymiary i otwory?
Może grimmripper ma chęć na Twój dywan z EK4.
:p
Jak coś ustalisz, to napisz proszę jak jest na 100%, bo sam jestem ciekawy.

Jednak to prawda - oto dowod:
POLIFT
http://img515.imageshack.us/img515/4740/20576va.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/515/20576va.jpg/)
PRZEDLIFT
http://img268.imageshack.us/img268/1603/ctrpanels.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/268/ctrpanels.jpg/)

Widac roznice w boczkach i gdzie ta belka jest w innym miejscu.

login
26-02-12, 14:33
Faktycznie inne. Bardziej byłem skłonny założyć, że będzie to samo.
A skoro już temat zszedł na porównania przedlift'ów i polift'ów VI BH to ja mam pytanie odnośnie foteli przednich:
Rozstaw i kształt szyn, a co za tym idzie punkty mocowania do podłogi takie same czy różne?
:confused:

nyndz
26-02-12, 14:41
Szyny sa takie same w przed i poliftach, jest wszystko P&P :)

login
26-02-12, 14:51
Szyny sa takie same w przed i poliftach, jest wszystko P&P :)

Dziękuję

nyndz
26-02-12, 16:36
Alez prosze bardzo :)

rooter666
26-02-12, 17:30
pytanie takie:czy elektryka szyb z 6gena 5d podejdzie do ej9?

total_newbie
26-02-12, 17:41
to samo

Dzięki!:)

Jeszcze jedno pytanie: czy po wymianie samej zwrotnicy powinno ustawiać się zbieżność/geometrie, czy może obędzie się bez tego?

Z góry dzięki za pomoc!

Feniks333
26-02-12, 17:46
pytanie takie:czy elektryka szyb z 6gena 5d podejdzie do ej9?

Nie wiem jak z siłownikami, ale boczki i konsole są inne.

rooter666
26-02-12, 18:06
Cytat Zamieszczone przez rooter666 Zobacz posta
pytanie takie:czy elektryka szyb z 6gena 5d podejdzie do ej9?
Nie wiem jak z siłownikami, ale boczki i konsole są inne.

chodzi mi właśnie o siłowniki, boczki mam już ;)

login
26-02-12, 18:37
Jeszcze jedno pytanie: czy po wymianie samej zwrotnicy powinno ustawiać się zbieżność/geometrie, czy może obędzie się bez tego?

Ja u siebie bym skontrolował/ustawił na 100%.
Nie ma to znaczenia, że to niewielka rozmiarowo część zawieszenia.
http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/zawieszenie/266608,Na-co-wplywa-kat-wyprzedzenia-osi-zwrotnicy.html


Witam poszukuje tylniego zderzaka do hondy civic coupe VI najlepiej zeby był "tuningowany"

No to chyba złe forum wybrałeś.
:D

Bolsik
26-02-12, 18:52
mozesz mnie naprowadzic gdzie moge sie z tym zgłosic

www.calibra-team.pl




gdzie moge sie z tym zgłosic

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=civic+zderzak+tuning

login
26-02-12, 18:55
Dzięki Bolsik, że mnie wyręczyłeś.
:D

Wito
26-02-12, 19:33
Witam ; )

A jeżeli chciałbym troszkę wyżej siedzieć w moim przedlifcie EJ9 to czy wychodziły w jakichś civicach taborety przednie z regulacją wysokości ? Jeżeli tak, to w jakiej i czy P&P czy rzeźba ? : )

Z góry dzięki.

pozdro

rafal86
26-02-12, 19:37
nie wychodziły z tego co wiem, poduche pod pupe i bedzie wyżej :D

login
26-02-12, 19:45
nie wychodziły z tego co wiem, poduche pod pupe i bedzie wyżej :D

Zapewniam Cię, że się mylisz.
:p


A jeżeli chciałbym troszkę wyżej siedzieć w moim przedlifcie EJ9 to czy wychodziły w jakichś civicach taborety przednie z regulacją wysokości ? Jeżeli tak, to w jakiej i czy P&P czy rzeźba ? : )

W polift'owych EJ9, w fotelu kierowcy było drugie pokrętło regulacji - właśnie do siedziska, ale w sumie to bardzie regulujące jego nachylenie niż wysokość.
Wszystko pasuje P&P, jak to kolega nyndz dzisiaj potwierdził.

Wito
26-02-12, 19:47
nie wychodziły z tego co wiem, poduche pod pupe i bedzie wyżej :D

Aż tak zdesperowany nie jestem ; )

Ok, dzięki za info ! : )

Raffaelloo
26-02-12, 20:17
Jak już to niżej by się przydało, a nie wyżej :D

slop
26-02-12, 20:35
W polift'owych EJ9, w fotelu kierowcy było drugie pokrętło regulacji - właśnie do siedziska, ale w sumie to bardzie regulujące jego nachylenie niż wysokość.
Wszystko pasuje P&P, jak to kolega nyndz dzisiaj potwierdził.

nie tylko w poliftowych :) u mnie w ej9 z '98r tez to jest :)

Dominik22
26-02-12, 20:42
Zapewniam Cię, że się mylisz.
:p



W polift'owych EJ9, w fotelu kierowcy było drugie pokrętło regulacji - właśnie do siedziska, ale w sumie to bardzie regulujące jego nachylenie niż wysokość.
Wszystko pasuje P&P, jak to kolega nyndz dzisiaj potwierdził.

Seryjnie w każdym EK3 polift/przedlift też jest regulacja wyżej/niżej/nachylenie siedzenia:) W EJ9 rzadko się zdarza, ale też się trafi:)

login
26-02-12, 20:43
nie tylko w poliftowych :) u mnie w ej9 z '98r tez to jest :)

Pewnie ta sama historia, co ze stabilizatorami w przednim zawieszeniu, że w przedlift'ach z końca produkcji już były.

Wito
26-02-12, 21:00
A fotele z EK3 podchodzą P&P do EJ9 ? : )

Starstruck
26-02-12, 21:04
Tak, one różnią się tylko poszyciem tapicerki.

davidcom
26-02-12, 22:01
Czy mozna jakos dorobic kluczyk po numerze? Jaki koszt?

skolopendra
26-02-12, 22:33
po numerze?

jakim numerze ?

Silent
26-02-12, 22:48
Gdzie w ej9 po lifcie jest komputer od ABSu?

skolopendra
26-02-12, 23:19
od ABSu?

razem z komputerem głównym

PixeL
26-02-12, 23:32
Witam ; )

A jeżeli chciałbym troszkę wyżej siedzieć w moim przedlifcie EJ9 to czy wychodziły w jakichś civicach taborety przednie z regulacją wysokości ? Jeżeli tak, to w jakiej i czy P&P czy rzeźba ? : )

Z góry dzięki.

pozdro
jak chcesz wyzej siedziec to sobie zaloz stolki od type r ep3,trzeba troche pomodzic przy szynach ,ale na pewno bedzie wyzej,wygodniej i z trzymaniem bocznym ktorego na seryjnym stolku nie uswiadczysz

Starstruck
26-02-12, 23:38
Z regulacją wysokości miały w serii EK3 i EK4 oraz EJ9 - ale polifcie.

RazoR91
27-02-12, 02:26
ile będzie mniej więcej kosztować regulacja zaworów ? :) i może ktoś wie z czego składają się maty wygłuszajace ? Ma to jakieś warstwy ? :)

kubaszow
27-02-12, 07:53
A z manualem nie wyregulujesz sobie? zaoszczedzisz ok 50 zl jak nie wiecej. Tez sie balem za 1szym razem:) , silnik bardzo ladnie pracuje a szczelinomierz za 10zl kupisz.

giancardi
27-02-12, 11:21
Słuchajcie mam taki problem.

Otóż jakiś czas temu zacząłem słyszeć jakby z tyłu wykończyły się łożyska. Takie buczenie czy coś takiego. Do tego dochodziło czasem takie jakby stukanie regularne przy niewielkich prędkościach.
Więc myślałem, że nie wiem piasta łożysko?

Ale dzisiaj zauważyłem, że przy hamowaniu słychać straszne szorowanie z tyłu na kole. Co to może być?

Auto stoi u mechanika na inne usługi ale mieli to sprawdzić i nie wiem czego się spodziewać i czy nie będą chcieli mi nie wymienić od razu wszystkiego. Może to być jakaś pierdoła?

GanJa
27-02-12, 11:51
Jakie wymiary ma chłodnica wody w civicu 6 gen 1.4 16v gdyż w sklepach jak oglądam to widzę wymiary 346x349 a np. na tej aukcji allegro
http://allegro.pl/honda-civic-1-3-1-4-1-5-1-6-1-8-chlodnica-wody-i2085856435.html sa wymiary 348x350 a wolałbym zapłacić 74 zł niż ok 220 :D

inferno
27-02-12, 12:03
wymiary 346x349 a np. na tej aukcji allegro
http://allegro.pl/honda-civic-1-3-1-...085856435.html sa wymiary 348x350 a wolałbym zapłacić 74 zł niż ok 220
nie mierzyłem mojej chłodnicy ale myślę że odchyłki na poziomie 1-2 mm to nic strasznego przy wymiarze ~350mm :P

skolopendra
27-02-12, 13:39
a wolałbym zapłacić 74 zł


odradzam zakup takich chłodnic :confused:

sankra19
27-02-12, 14:01
Witam,
Czy ktoś wie jak zaprogramować sterownik do centralnego zamka w ek35 przed lift? Jakaś procedura, która została uwieńczona sukcesem?Chodzi mi o jedno przyciskowy czarno szary sterownik z czerwoną , płaska diodą oraz logo Hondy.

kabras
27-02-12, 14:47
Cześć,
zdecydowałem się na zamontowanie parówy.
Po dokładniejszym obejrzeniu seryjnego dolotu zauważyłem jakiś czujnik(?) który jest tam wpięty.
Jak zamontuję parówę to nie wiem co z nim zrobić?

http://images47.fotosik.pl/1395/90f53e59ec54d320m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=90f53e59ec54d320)

I druga kwestia z tym związana, rurka która idzie od odmy do obecnego seryjnego dolotu jest na stałe połączona z jakąś inną rurką.
Po podłączeniu parówy seryjną rurkę od odmy zastąpię tą która była razem z parówą. Nie wiem jak to rozwiązać. Może odciąć rurkę odmy od tej drugiej?

Proszę o w miarę jasne wskazówki. Jestem początkującym Hondziarzem.

Gr4b3Q
27-02-12, 14:52
Orientuje się ktoś czy szyberdach z 5d podejdzie do 3d bez zbytniej rzeźby? Mam zamiar zamontować sobie szyber do auta bez.

PixeL
27-02-12, 16:32
Cześć,
zdecydowałem się na zamontowanie parówy.
Po dokładniejszym obejrzeniu seryjnego dolotu zauważyłem jakiś czujnik(?) który jest tam wpięty.
Jak zamontuję parówę to nie wiem co z nim zrobić?

http://images47.fotosik.pl/1395/90f53e59ec54d320m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=90f53e59ec54d320)

I druga kwestia z tym związana, rurka która idzie od odmy do obecnego seryjnego dolotu jest na stałe połączona z jakąś inną rurką.
Po podłączeniu parówy seryjną rurkę od odmy zastąpię tą która była razem z parówą. Nie wiem jak to rozwiązać. Może odciąć rurkę odmy od tej drugiej?

Proszę o w miarę jasne wskazówki. Jestem początkującym Hondziarzem.

skorzytaj z opcji szukaj na forum,opisane milion razy


Orientuje się ktoś czy szyberdach z 5d podejdzie do 3d bez zbytniej rzeźby? Mam zamiar zamontować sobie szyber do auta bez.

raczej nie bedzie pasowal p&p ,to calkiem dwa rozne auta

skolopendra
27-02-12, 16:39
Proszę o w miarę jasne wskazówki.


http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator

tu uzyskasz odpowiedzi

Maskunt
27-02-12, 17:57
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator

tu uzyskasz odpowiedzi

Powiesz mi co ma temat o WYDECHU do układu DOLOTOWEGO? Jest masa tematów o dolocie, a Ty, któryś już raz wrzucasz linka do tematu o tłumikach.

skolopendra
27-02-12, 18:00
Powiesz mi co ma temat o WYDECHU do układu DOLOTOWEGO?

to wrzuć link to dolotu ,a nie pisz chłopcze nieprzydatnych bzdur :confused:

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/forumdisplay.php?48-Turbo-NA-Swap

dział własciwy

Maskunt
27-02-12, 18:19
Choćby tutaj:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?11548-Sto%BFek-dolot-doprowadzenie-powietrza
lub tutaj
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?7495-filtr-sto%BFkowy-wkladki-itd


chłopcze

Przystopuj chłopie, bo to nie miejsce na jakieś personalne wycieczki.

Gr4b3Q
27-02-12, 18:38
Gr4b3Q
Orientuje się ktoś czy szyberdach z 5d podejdzie do 3d bez zbytniej rzeźby? Mam zamiar zamontować sobie szyber do auta bez.
raczej nie bedzie pasowal p&p ,to calkiem dwa rozne auta

A jak wygląda sprawa z przedlift / polift?

PixeL
27-02-12, 18:52
A jak wygląda sprawa z przedlift / polift?

na 99% to samo ale reki sobie uciac nie dam

GanJa
27-02-12, 19:02
odradzam zakup takich chłodnic :confused:
Dlaczego i jaką wtedy proponujesz?

skolopendra
27-02-12, 19:07
Dlaczego

chłodnica taka potrafi wysrać się bardzo szybko
akurat ja do siebie zakładałem używkę mb67

Paputek
27-02-12, 19:35
witam panowie mam taki problem jak piszczacy alternator normalnie pisk takie iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) nie jak pasek piszczy , co to moze byc szukac juz nowego alternatora czy co ??

skolopendra
27-02-12, 20:03
czy co ??

pewnie łożysko

Paputek
27-02-12, 20:12
takie lozysko jest wymienialne czy nie ?? poradze sobie z tym a garazu

lozek
27-02-12, 20:26
Raczej będzie to niemożliwe.

Jak chcesz to ja mam na zbyciu sprawny alternator z mojego starego 1.4 i moge Ci odsprzedać

Dissnej
27-02-12, 20:26
normalnie pisk takie iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Coś takiego jakby mały ludzik ciął coś małym boschem?;) Jak tak to mam to samo zaraz po odpaleniu auta przy bardzo niskich temp.

Paputek
27-02-12, 20:34
ale ja mam to glosne iiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

Bolsik
27-02-12, 20:37
Raczej będzie to niemożliwe.


uzasadnij swoją odpowiedź ? bo przecież można wymienić może jak nie ma się jakiegoś imbusa albo dobrego sciagacza to kłopotliwe ale da sie to zrobić ...

lozek
27-02-12, 20:53
uzasadnij swoją odpowiedź ? bo przecież można wymienić może jak nie ma się jakiegoś imbusa albo dobrego sciagacza to kłopotliwe ale da sie to zrobić ...

tym uzasadniam

takie lozysko jest wymienialne czy nie ?? poradze sobie z tym a garazu

jak ktoś nie wie jak sie do tego zabrać i nie ma odpowiednich narzędzi to RACZEJ (podkreślam to słowo) sobie z tym nie poradzi.

Lemiesz
27-02-12, 20:54
Witam mam takie pytanko mam Honde Vi gen z silnikiem D14A4 i chcial bym zmienic w nim kolektor ssacy wraz z przepustnica od d16z6 czy bedzie mi wszystko pasowac? i czy procz lepszego wygladu da mi to cos wiecej mocy? prosze o fachowa pomoc
pozdrawiam

skolopendra
27-02-12, 20:57
czy bedzie mi wszystko pasowac?

będzie, lecz zabawy trochę jest
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?1582-Wymiana-kolektora-dolotowego-w-silnikach-serii-D

Paputek
27-02-12, 21:00
ze tak napisze wole wymienic caly bo mam tylko 1 reke sprawna :) auto mi jest potrzebne a 1 reka jakos sobie poradze:)

Bolsik
27-02-12, 21:00
Cytat Zamieszczone przez Bolsik Zobacz posta
uzasadnij swoją odpowiedź ? bo przecież można wymienić może jak nie ma się jakiegoś imbusa albo dobrego sciagacza to kłopotliwe ale da sie to zrobić ...
tym uzasadniam
Cytat Zamieszczone przez Paputek Zobacz posta
takie lozysko jest wymienialne czy nie ?? poradze sobie z tym a garazu
jak ktoś nie wie jak sie do tego zabrać i nie ma odpowiednich narzędzi to RACZEJ (podkreślam to słowo) sobie z tym nie poradzi.

czyli jednak da się to zrobić ...

na pewno lepiej zrobić i niż kupić nowy chociaż wiadomo będzie że łożysko sprawne będzie :)

Dissnej
27-02-12, 21:40
ale ja mam to glosne iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
U mnie też jest głośno, nawet bardzo przez około 3-4 sekundy po odpaleniu przy temp. poniżej -10st.:)

nyndz
28-02-12, 08:49
Czy zaciski z poliftowego EJ9 (262 z abs) sa DOKLADNIE takie same jak w EK4 i co wazne EG6? W intercarsie nr zaciskow do 1.4i S sa inne niz do EK4 i EG6 (te dwa maja te same numery) - nie podaja na jaka sa tarcze wiec czy jest mozliwe ze tu sie niescislosc znajduje? Zawsze kupowalem do siebie do hebli na przod rzeczy z dzialu EK4, a oznaczenia sa te same dla tarcz i klockow dla EG.

Sprawa wyglada tak, ze kolega szuka zaciskow 262 z jarzmami do swojego eg i bym mu swoje oddal bo na 282 zmieniam ale jak nie pasuja P&P to bez sensu. Bede wdzieczny za rozwianie watpliwosci:)

PrzemoWWL
28-02-12, 17:00
Skoro już masz z przodu tak jak i ja 262, to potrzebujesz teraz tylko zacisk z jarzmem od Preludy 2.2 VTI i tarczę 282 od MG i można już składać.



Teraz ja mam swoje pytanie. Czy regulator ciśnienia paliwa z D14 podejdzie do listwy wtryskowej b7 ?

garnox
28-02-12, 20:55
Panowie proszę o podpowiedź:
po pierwsze jak zdjąć panel środkowy ten z nawiewami, zegarkiem itd? Gdzie są śrubki, co i jak?
po drugie, czy da się wyjąć sam schowek bez demontarzu całej konsoli? Jak za to się zabrać?

Z góry dzięki ;)

Starstruck
28-02-12, 20:58
Schowek siedzi na 3-ech śrubkach przykręconych do tej belki za nim (tzn.belka do deski rozdzielczej i ją odkręcasz). Jak ma się duże łapy (jak ja) to ciężko rękę wsadzić, ale poza tym robota banalna. Co do konsoli środkowej: jest na forum fotorelacja jak to zdjąć. Ogólnie trochę upierdliwa robota, ale do wykonania pod domem :)

Bencao
28-02-12, 21:55
schowek pasazera? to na 2 srubkach od spodu tylko.

Starstruck
28-02-12, 22:03
Ja zawsze odkręcam tę belką i stąd mam więcej ebania się z tym :p.

nyndz
28-02-12, 22:50
Skoro już masz z przodu tak jak i ja 262, to potrzebujesz teraz tylko zacisk z jarzmem od Preludy 2.2 VTI i tarczę 282 od MG i można już składać.

Ziom ale ja wiem co potrzeba zeby zalozyc 282, moje pytanie bylo czy zaciski z EG6 i EK4 (i EJ9 po lifcie) sa takie same i czy sa P&P ! :)

garnox
29-02-12, 08:18
Dzięki Starstruck i Bencao, będę działał ;)

Khartas
29-02-12, 15:28
Panowie mam pytanie - zamówiłem pasek rozrządu do D16Y7 Mitsuboshi i dostałem coś takiego jak na zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d75f0101f7be314.html
Czy to normalne i można zakłądać? Sprzedawca upiera się, że wszystkie paski tak mają i dystrybutor to potwierdza.

kubaszow
29-02-12, 15:38
Jesli dobrze pamietam to wlasnie na łaczeniu pasek jest wzocniony takim szwem.Niech ktos jeszcze potwierdzi.