Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Tak powinna być pusta dziura. a powiedz wywaliłeś tego śmiecia który tam był wadzony? :)
Właśnie tego nie wiedziałem :) Zdjąłem podszybie i spodziewałem się, że będzie tam pełno syfu, który zbiera wilgoć. Syfu było raczej niewiele, lecz moją uwagę przykuł właśnie ten "śmieć". Sądziłem, że jednak jest jakiś dodatkowy filtr w hankach i wolałem się upewnić na forum zanim bym to wyrzucił (swoją drogą było dosyć solidnie zamocowane). Na dniach zakupię nowe podszybie i przy okazji wyrzucę tę gąbkę :)
to cyknij fotkę aby inni którzy nie mają filtra w kabinie wiedzieli jak taką rzecz zamontować no i przez tego śmiecia mogą parować szyby :p
rysiek_MMz
02-01-12, 22:16
Jaka czasówka 0-100km/h powienien legitymowac sie ek4 w całkowitej serii?
Oki :) Choć może być problem by dostać się tam z obiektywem :p
Witam wszystkich,
Ostatnio moja Żabka (nazywam tak ze względu na kolor:) ) zrobiła mi brzydki kawał. Wróciłem do domu w nocy, wszystko było ok. Nazajutrz odpaliłem auto i ruszyłem w droge jak zawsze. Moją uwage przykuły pulsujące światła i wskaźniki. Po przejechaniu około 4km mrugnęła 3 razy kontrolka immo (zielony kluczyk) i silnik zgasł. Na nic zdały sie próby ponownego uruchomienia. Rozrusznik kręcił w najlepsze a silnik ani prychnie. Moją uwage przykuły dwie dziwne rzeczy. 1. Kontrolka od immo nie włączała się wcale. 2. Kontrolka ładowania również się nie zapalała. Podejrzewam "chorobe wielonarządową", tzn. uszkodzenie obwodu ładowania i uszkodzenie immobilisera (lub rozkodowanie kluczyka). Nie miałem czasu przy tym grzebać (wieczorem miałem siedzieć w samolocie i po prostu nie było czasu). Pikanterii sprzwie dodaje fakt, iż pod moją nieobecność brat naładował aku i próbował uruchomić. Wszystko byłoby super, gdyby "w afekcie" nie użył czerwonego kluczyka.
Miał ktoś może podobną przygode? Pomijam epizod czerwonego kluczyka.
Moje auto:
Civic 1,4iS 5d (produkcja Honda Motor Japonia) 1998r, przebieg 230000km
silnik 90KM (wersji w tej chwili nie pamiętam)
Będe wdzięczny za wszelkie wskazówki
Dziękuję i pozdrawiam
Paweł
niestety, chociaż nie mam żadnych kwalifikacji to z przykrością muszę potwierdzić Twoją diagnozę :( z Twoją żabcią nie jest dobrze
do podstawowych badań wpiszę
samodiagnostyke na CITO (wykaże czy są jakieś uszkodzenia mózgu)
sprawdzenie obwodu wzbudzenia alternatora (może to tylko przerwany kabel) a w razie nie stwierdzania uszkodzeń:
wymianę regulatora w alternatorze, bądź wymienienie całego alternatora,
brak kontrolki ładowania oznacza przerwę w obwodzie wzbudzenia alternatora, co wywoływało te pulsujące światła i wskaźniki, te pulsacje to skoki napięcia, które sam wiesz jak mogą być śmiertelne dla elektryki
Skoki napięcia prawdopodobnie nie uszkodziły ECU, ale moduł immobilizera który masz w okolicy kierownicy, jako że w mojej praktyce zabawa z immo zawsze kończyła się ostatecznym wycięciem tego guza, co zawsze okazywało się najtańszą opcją, która w żaden sposób nie okaleczała pacjenta i przywracała go do zdrowia w zadziwiająco dobrym stanie ;]
Panowie czy jest jakaś różnica między przepustnicą z d14 a przepustnicą z d16y7?
Dzięki kolego, mam cichą nadzieje, że nie poleciał immo tylko bezpiecznik, który nad nim czuwa
Chcę w sedanie do tylnej półki wstawić głośniki. Znalazłem w necie, że na tył idą głośniki typu 6x9. Pytanie czy to prawda i czy otwory mocujące są takie same niezależnie od producenta?
Nie do końca , ja miałem jakieś mało znane (chinole) i wymiary się niestety nie zgadzały. Wcześniej miałem Mac-Audio i było ok , teraz Blaupunkty i też są ok. Szukaj jakiś znanych to na bank będą pasować ;)
Chcę w sedanie do tylnej półki wstawić głośniki. Znalazłem w necie, że na tył idą głośniki typu 6x9. Pytanie czy to prawda i czy otwory mocujące są takie same niezależnie od producenta?
Tak, seryjne głośniki na tył do sedana VI mają wymiary 6" x 9".
Niebyłoby to chyba logiczne, jakby każdy producent głośników robił w nich otwory montażowe w innym miejscu?
:confused:
jakby każdy producent głośników robił w nich otwory montażowe w innym miejscu?
Może nie każdy ale jak widać jakieś chińskie nie pasują tam :)
Może nie każdy ale jak widać jakieś chińskie nie pasują tam :)
Ale zauważ, że adamCIV pytał o głośniki, a nie o wyrób głośnikopodobny.
:p
Dzięki za odpowiedzi. W zasadzie szukam jakieś podstawowe głośniki aby "wypełnić" puste miejsca w półce i aby coś tam grało z tyłu. A z tym rozstawem może rożnie bywać (tak mi się wydawało). Czasem logika nie idzie w parze z rzeczywistością (znam to ze swojej pracy).
Czeka mnie zmiana oleju w mojej Hani :). Po dluzszych przemysleniach skusilem sie na olej Valvoline Maxlife 5w40, teraz mam Shell Helix 10w40 przebieg 250kkm, czy to jest dobry pomysl jak myslicie? ;p Oleju mi nie bierze
Starstruck
03-01-12, 22:14
Maxlife nie był 10W40? Jeśli był, to taki właśnie będzie ok :).
jest w 2 wersjach 10w40 i 5w40 ;]
nie zmieniaj oleju na klasowo wyższy bo będzie lipa. maxlife 10w40 jest ok
Siemanko,
mam takie pytanie...czytałam wiele wątków ale jak to kobieta muszę się upewnić..
chodzi o tylne, lewe nadkole w 6genie. niestety jest 1 dziura na wylot, rdza się sypie, że boję się tego dotykać aby kolejnych dziur nie zrobić....skubanie rdzy w jesieni :) zaklejone zostało tak prowizorycznie folią ale jak widać zimy nie ma więc można coś zrobić....
poradźcie czy mam kupić nowe nadkole z blachy czy jakimś cudem zregenerować obecne? wiadomym jest że z tworzywa odpada.... no i teraz to raczej robota na wiosnę
a przy okazji może doradzicie gdzie kupię? bo raczej all... odpada :)
pozdrawiam
Podjedź do znajomego blacharza to Ci dospawa kawałek blachy i zamaluje jakąś gumą i lepiej zrobić to teraz puki nie ma śniegu i te jebaki nie zaczęli sypać soli po drogach aha Agniecha wrzuć fotkę aby można było ocenić internetowo :D
Starstruck
03-01-12, 22:28
Śniegu nie ma a i tak widziałem, jak debile sypali, ehhh.
Podjedź do znajomego blacharza to Ci dospawa kawałek blachy i zamaluje jakąś gumą i lepiej zrobić to teraz puki nie ma śniegu i te jebaki nie zaczęli sypać soli po drogach aha Agniecha wrzuć fotkę aby można było ocenić internetowo :D
Rafaello :P hmmm fotka będzie z folią :P bo nieźle przyklejona została :) no ale zobaczymy co da się zrobić :D thx for answer
Śniegu nie ma a i tak widziałem, jak debile sypali, ehhh.
Dokładnie, u nas też sypią solą od dawna chociaż śniegu nie ma.
Małe pytanko , od czego podejdzie p&p kolektor ssący do d14 ? Od z6 , b7 ? Gdzieś widziałem na forum manuala , ale coś teraz znaleźć nie mogę :/
Kjmuszek, pewnie mówisz o tym? http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?1582-Wymiana-kolektora-dolotowego-w-silnikach-serii-D
Witam, czym najlepiej polamac odblask w lewej lampie od przeciwmglowego (zeby swiecila tak samo jak prawa USDM) zeby nie uszkodzic lampy? pisal ktos gdzies ze trzeba wsadzic srubokret i docisnac to sie polamie... ch..ja, probuje tak od 1h i nic a nie chcialbym jej uszkodzic...
albo moze go nie lamac tylko czyms wytrzec zeby nie odblyskiwal tak ?? jakies pomysly?
Kjmuszek, pewnie mówisz o tym? http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/sho...nikach-serii-D
Podziękował :)
@Wojtas, kup sobie szczypce takie z długim cienkim dzióbkiem. Ponoć ładnie dają radę.
Witam, czym najlepiej polamac odblask w lewej lampie od przeciwmglowego (zeby swiecila tak samo jak prawa USDM) zeby nie uszkodzic lampy? pisal ktos gdzies ze trzeba wsadzic srubokret i docisnac to sie polamie... ch..ja, probuje tak od 1h i nic a nie chcialbym jej uszkodzic...
albo moze go nie lamac tylko czyms wytrzec zeby nie odblyskiwal tak ?? jakies pomysly?
Ciękie szczypce (http://www.korallo.pl/galerie/n/na0006-szczypce-bociany_2781.jpg) wsadzasz przez gniazdo oprawki i odrywasz po kawałeczku (robota strasznie denerwująca - mnie zajęło to jakieś 35-40 min)
Śrubokrętem nic nie rób bo połamiesz całą lampę ..
zaraz zaraz... odblask to jest to na sciance gdzie sie wsadza zarowkie? zebym zaraz czegos nie spier.dolil
jezeli tak to nie ma za co zlapac tam tymi szczypcami.........
zaraz zaraz... odblask to jest to na sciance gdzie sie wsadza zarowkie? zebym zaraz czegos nie spier.dolil
jezeli tak to nie ma za co zlapac tam tymi szczypcami.........
Tak. Pukniesz delikatnie to się "odklei" od ścianki, on tam jest chyba na wcisk wsadzony .. potem wystarczy po malutkich kawałeczkach wyciągać przez gniazdo oprawki (tylko tak żeby jej nie uszkodzić) ...
Witam.
Podałby ktoś dokładną nazwę żarówek od podświetlenia licznika w EJ9 ? Bo jeżdżę po sklepach i nie ma nigdzie przeklętych żarówek i chyba będę musiał zamówić z allegro mimo że wysyłka wyniesie więcej niż one same ; /
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Witam.
Podałby ktoś dokładną nazwę żarówek od podświetlenia licznika w EJ9 ? Bo jeżdżę po sklepach i nie ma nigdzie przeklętych żarówek i chyba będę musiał zamówić z allegro mimo że wysyłka wyniesie więcej niż one same ; /
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Ja na Twoim miejscu założyłbym listwę diodową w kolorze żółtym lub jasnym pomarańczowym tak żeby świeciła jak OEM tylko troszkę mocniejszym światłem .. szkoda zachodu z żarówkami :P
Jak kupisz żarówki/ledy to będziesz chyba zmuszony do zakupienia dodatkowych rezystorów ;)
Tak jak moja poprzedniczka napisała. Tak ja piszę. Hondzie zaczęła mi zżerać rdza :(. Nie wiem jaki może być koszt tej naprawy, oraz jak się za to zabrać. Nie chcialbym żeby jak spadnie śnieg (może nie spadnie :P) żeby Hania zaczęła gnić. Poniżej daję zdjęcia.
Oraz chcialbym się spytać jaki bedzie mniej wiecej koszt malowania tych elementów które są na zdjęciu. EFEKTY PARKINGOWYCH ludzi ! WRR
Jak widać, jeszcze tylny błotnik z prawej strony mi troche opadł. Czy da sie to jakoś naprawić? może jakaś spinka poszła
Prawa strona to moja zasługa , nie oceniona odległość od pachołka. A reszta zjechana jest do plastiku czarnego :/ aż wyżarte , więc trzeba to czymś wypełnić.
http://img267.imageshack.us/img267/6706/honda1o.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/6309/honda2l.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/8352/honda4t.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/3686/honda3p.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/3940/honda5d.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/9494/honda6t.jpg
I mam problem z wyborem oleju przewertowalem internet i sa rozne opinie niektorzy pisza ze mozna zmienic z 10w na 5w niektorzy ze nie, bylo tyle tych tematow a ja ciagle nie wiem ;) kusi mnie zeby wlac do hani ten 5w40 valvoline ale troche sie boje ;p
Jaro, najlepiej lej to co było wcześniej. Ja jezdze na pół syntetyku i jest OK : )
Pukniesz delikatnie to się "odklei" od ścianki, on tam jest chyba na wcisk wsadzony
jak puknoles to odpadlo odrazu? czy musiales troche pouderzac? bo ja napierdalam obok tego otworu gdzie sie zarowke wsadza a to nic... ani rusz...
Tak jak moja poprzedniczka napisała. Tak ja piszę. Hondzie zaczęła mi zżerać rdza :(. Nie wiem jaki może być koszt tej naprawy, oraz jak się za to zabrać. Nie chcialbym żeby jak spadnie śnieg (może nie spadnie :P) żeby Hania zaczęła gnić. Poniżej daję zdjęcia.
Oraz chcialbym się spytać jaki bedzie mniej wiecej koszt malowania tych elementów które są na zdjęciu. EFEKTY PARKINGOWYCH ludzi ! WRR
Jak widać, jeszcze tylny błotnik z prawej strony mi troche opadł. Czy da sie to jakoś naprawić? może jakaś spinka poszła
Prawa strona to moja zasługa , nie oceniona odległość od pachołka. A reszta zjechana jest do plastiku czarnego :/ aż wyżarte , więc trzeba to czymś wypełnić.
No są dwie opcje:
01. "Oddanie" samochodu do lakiernika - koszty podejrzewam, że około 250-350,- zł za lakierowanie + przygotowanie od jednego elementu, ale przy prawym tylnym nadkolu to może być więcej, jak się okaże, że bardzo zgniło od wewnątrz i będzie reperaturka.
02. Dłubanie samemu - koszty napewno niższe, bo tyle co dorobienia lakieru i jakieś pierdołki, ale ze względu na panujące warunki atmosferyczne to zrobienie tego dobrze (tak żeby nie było widać) jak dla mnie nie będzie łatwe, żeby nie napisać niemożliwe.
jak puknoles to odpadlo odrazu? czy musiales troche pouderzac? bo ja napierdalam obok tego otworu gdzie sie zarowke wsadza a to nic... ani rusz...
Dobra .. inaczej ;) nie pukaj tylko odegnij odbłyśnik i wyrywaj go po małym kawałeczku ;) Cienkie kombinerki, nożyk do tapet i jazda ;) Nic nie zepsujesz bo w tym miejscu w środku lampy jest tylko i wyłącznie odbłyśnik :D
Ja na Twoim miejscu założyłbym listwę diodową w kolorze żółtym lub jasnym pomarańczowym tak żeby świeciła jak OEM tylko troszkę mocniejszym światłem .. szkoda zachodu z żarówkami :P
Jak kupisz żarówki/ledy to będziesz chyba zmuszony do zakupienia dodatkowych rezystorów ;)
A gdzie mógłbym kupić taką listwę diodową ? Jakiś link może ? ; ) A czemu miałbym dokupować rezystory ? Bo w liczniku już były żarówki które wyciągnąłem na wzór, co prawda wszystkie były przepalone ; )
Z góry dzięki.
Pozdro
No są dwie opcje:
01. "Oddanie" samochodu do lakiernika - koszty podejrzewam, że około 250-350,- zł za lakierowanie + przygotowanie od jednego elementu, ale przy prawym tylnym nadkolu to może być więcej, jak się okaże, że bardzo zgniło od wewnątrz i będzie reperaturka.
02. Dłubanie samemu - koszty napewno niższe, bo tyle co dorobienia lakieru i jakieś pierdołki, ale ze względu na panujące warunki atmosferyczne to zrobienie tego dobrze (tak żeby nie było widać) jak dla mnie nie będzie łatwe, żeby nie napisać niemożliwe.
250-350zł to koszt wszystkich elementów? czy tylko tego prawego nadkola?
I jaki maksymalny koszt prawego nadkola moglby wynieść?. Wydaje mi się że w środku nie gnije.
250-350zł to koszt wszystkich elementów? czy tylko tego prawego nadkola?
Pisałem o kosztach jednego elementu i podtrzymuję swoje zdanie.
Ale może jak będziesz robił od razu wszystko to w pakiecie będzie taniej.
I jaki maksymalny koszt prawego nadkola moglby wynieść?
Jak dla mnie to ze zdjęcia nie stwierdzisz tego na 100% ani Ty sam, ani ktokolwiek inny.
Bo to co jest od środka pozostaje zagadką.
Ale musiał być jakiś powód tego, że porobiły te "bąble" z rdzą wewnątrz, a lakier się trzyma.
Wydaje mi się że w środku nie gnije.
Dobrze napiasłeś "Wydaje mi się (...)." i jest to prawda.
:D
zajrzyj przez zaślepki lamp w bagażniku co się tam dzieje i będziesz wiedział, zdjąć kolo i zajrzeć od wew nadkola tez nie zawadzi. Przy okazji zobaczysz jak wygląda sprawa kolka co trzyma zderzak
Panowie czy chlapacze na zdjęciu poniżesz to chlapacze OEM i czy pasują do wersji HB???
(słyszałem 2 wersje - że jest jeden rodzaj chlapaczy tylnych i że chlapacze z HB różnią się od chlapaczy do sedan/coupe)
http://images10.fotosik.pl/512/1de8275968f62a07.jpg
Czy oem to musiał byś zobaczyć czy ma gdzieś napis HONDA ,tak to ciężko stwierdzić bo tyle zamienników jest :)
Starstruck
05-01-12, 11:48
Przód w HB, Sedanie i QP jest taki sam, tył się różni.
Czy oem to musiał byś zobaczyć czy ma gdzieś napis HONDA ,tak to ciężko stwierdzić bo tyle zamienników jest :)
Właśnie problem w tym że mam tylko takie zdjęcie i sprzedawca nie odpowiada na moje pytania ..
Przód w HB, Sedanie i QP jest taki sam, tył się różni.
Nigdzie właśnie tego nie potwierdziłem a w aukcji piszą że pasują do HB,sedan i coupe.
Dlaczego tył miałby się różnić skoro część zderzaka łącząca się z chlapaczem nie różni się niczym w różnych wersjach nadwiozia?
Pewnie o mocowania chodzi.
Ja potwierdzam ze tył sie różni z własnego doświadczenia, ponieważ kiedyś kupiłem, i podejrzewam ze własnie były od sedan/coupe ponieważ tył nie pasował, i nie chodzi tylko o mocowanie, calkowicie inaczej jest wyprofilowana linia wcięcia. Nie ma możliwości żeby to w miare dobrze dopasować, są poprosty minimalnie wyższe.
Starstruck
05-01-12, 11:59
Ale to nie tylko o zderzak chodzi, także o "wnętrze". Poza tym zderzaki się różnią nie tylko wielkością. Gdzieś czytałem, że ktoś właśnie kupił zsedana do HB i musiał je przypiłować, upychać.
Dokladnie tak, zderzaki nie są takie same.
Zaznaczylem na tamtym zdjeciu czerwona linia to kształt który sie różni, w HB jest to krotsze, a sedan/coupe jest bardziej rozciagniete, zaznaczylem to przerywana linia niebieska.
http://img35.imageshack.us/img35/2825/1de8275968f62a07.jpg
Pozdrawiam
Ok. Czyli nie będe ryzykował kupna u tego sprzedawcy bo widze że nie nawet co sprzedaje ..
Zapytam w ASO, może uda się kupić nowe chlapaczy tył HB do 150zł ;>
Starstruck
05-01-12, 12:24
W ASO chyba zestaw kosztuje 300 zł, to tył wyjdzie coś ok.150 zł. Sporo jest używek na allegro czy forum w dobrych cenach, tylko trzeba cierpliwie czekać/szukać :)
Jest sporo ofert, ale zazwyczaj sprzedawcy nie do konca sie orientuja ze chlapacze do HB sa inne i mozna kupic niepasujace, a różnica jest taka ze dopóki sie nie przymierzy to do końca nie ma pewnosci hehe
Jest sporo ofert, ale zazwyczaj sprzedawcy nie do konca sie orientuja ze chlapacze do HB sa inne i mozna kupic niepasujace, a różnica jest taka ze dopóki sie nie przymierzy to do końca nie ma pewnosci hehe
Dokładnie, na allegro jak narazie spotykam "do wszystkich modeli" , a jak pytam od jakiego to to i tak nie wiedzą bo to części z demontażu.
tak to jest z handlarzami, nie siedza w temacie i nie wiedza wszystkiego... ja bym kupil w ASO jesli byl by to koszt 150zl, jest pewnosc ze pasuje, masz nowiutkie ladne chlapacze, a na tył akurat bo ich nie zniszczysz i nie porysujesz od razu tak jak przednich :p
tak to jest z handlarzami, nie siedza w temacie i nie wiedza wszystkiego... ja bym kupil w ASO jesli byl by to koszt 150zl, jest pewnosc ze pasuje, masz nowiutkie ladne chlapacze, a na tył akurat bo ich nie zniszczysz i nie porysujesz od razu tak jak przednich :p
Podjechałem dzisiaj do ASO z czystej ciekawości zapytać czy takli chlapacze są u nich dostępne i za ile.
Tylne chlapacze do HB są w cenie 125 zł ;) Więc w przyszłym tygodniu będę zamawiał ..
Dla zainteresowanych nr. katalogowy to: 08P09S03601
http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17S0301&block_02=08P0901&block_03=11609
Tylne chlapacze do HB są w cenie 125 zł ;) Więc w przyszłym tygodniu będę zamawiał ..
To jak będziesz sobie zamawiał, to możesz ich zapytać, tak profilaktycznie, czy przypadkiem nie daliby Ci jakiegoś rabatu na ten zakup.
W Warszawie w A.S.O. Honda, nie napiszę w którym, żeby nie reklamować, dają bez problemu rabat na zakupy części, ale tylko pod warunkiem, że się o niego zapytasz.
:D
Raffaelloo
05-01-12, 22:49
Jest w D14Z2 EGR ???
Jest w D14Z2 EGR ???
A masz pod maską?
:D
Raffaelloo
05-01-12, 23:22
Jak bym wiedział to bym nie pytał:confused:
Jak bym wiedział to bym nie pytał:confused:
No domyślam się, żarcik taki miał być.
:D
A tak na poważnie to mnie się wydaje, że nie ma.
Jeśli by było, to zapewne gdzieś w okolicy kolektora wydechowego, a tam przynajmniej u mnie na 100% niczego takiego nie było.
Ale może ktoś jeszcze potwierdzi.
@Yaroo, ja pytałem niedawno również o chlapacze do HB z firmy która się tutaj reklamuje (HondaCentrum, są gdzieś spod Krakowa).
Nowe chlapacze na tył wycenili na 100 pln.
Jednak cena w ASO mnie pozytywnie zaskoczyła z tego co piszesz, myślałem że przynajmniej 200 pln trzeba by było dać.
Tak swoją drogą kupowałem jakiś czas temu nowe chlapacze OEM od jednego z userów tego forum i jak się okazało niepasowały mimo zapewnień że podejdą pod EJ9 HB.Podejrzewam, że niebyły to chlapaki z HB bo spasowanie różniło się znacznie. Odesłałem i niebyło problemu :)
Mam pytanie odnosnie filtra paliwa w d14a4 czesto trzeba go wymieniac, i czy on sie znajduje przy przegrodzie za filtrem powietrza taka mala puszka? ;p
Starstruck
06-01-12, 11:07
Filtr paliwa wymienia się co kilkadziesiąt tys. km - ok. co 40. To jest taka "baryłka" właśnie na ścianie grodziowej :).
Mam pytanie odnosnie filtra paliwa w d14a4 czesto trzeba go wymieniac
Nie częściej niż filtr oleju i filtr powietrza.
czy on sie znajduje przy przegrodzie za filtrem powietrza taka mala puszka? ;p
Wygląda tak, lub bardzo podobnie:
http://img692.imageshack.us/img692/461/filtrpaliwakne4c9060627.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/692/filtrpaliwakne4c9060627.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Strasznie mały nie jest, więc zlokalizujesz bez problemu.
:D
Witam.
Niedawno pisałem tu w sprawie szyby od kierowcy która w ogóle nie reagowała. Rozebrałem boczek, poruszałem kablami, pociskałem miejsca w których były łączone i po złożeniu boczka okazało się że pomogło i szyba zaczęła dawać oznaki życia. Tylko jest jeden problem. Na dół idzie jeszcze jako tako, ale do góry to bez pomocy rąk nie ma opcji żeby się zamknęła. Muszę pchać rękoma do góry. Macie jakieś pomysły ?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
musisz przesmarować prowadnice od szyby. Dobry do tego jest płyn do mycia naczyń ale koncentrat lub po prostu jakiś silikon do uszczelek u mnie pomogło
Wracam właśnie z garażu. Przesmarowałem prowadnice szyb po obu stronach oraz szyberdach. Na prawej szybie pomogło, na szyberdachu również. Ale niestety na lewej szybie nie pomogło i dalej nie otwiera się i nie zamyka bez pomocy rąk ; / Macie jakieś pomysły ?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
musiał byś spróbować regulacji prowadnicy na dole w drzwiach możliwe że przestawiła się lub poluzowała się nakrętka w niej
Raffaelloo
06-01-12, 20:15
Polecam wyciągnąć całą szybę oraz prowadnice gumowe, dobrze je wymyć, odtłuścić benz. ekstrakcyjną, wszystko ładnie poskładać i od góry popsikać spray-em silikonowym.
Ja użyłem takiego, kupionego w ALDI :D http://src.discounto.de/pics/product/19409/34566_Silikonoel-Spray-19409_xxl.JPG i szyby chodzą, aż miło, a też ani drgnęły, bo całe prowadnice były zawalone bitex-em. Pzdr
Ok, dzięki Panowie za pomoc ; )
Jak będę miał więcej czasu to powyciągam to wszystko i zrobię tak jak mówiliście :)
Pozdrawiam.
a ja chciałbym się zapytać jakiej średnicy jest wydech w ej8?
Raffaelloo
06-01-12, 23:21
Tylko nie polecam przy tych szybach stosować wazeliny. Ja dałem wazelinę i początkowo fajnie chodziło, a po czasie wazelina zrobiła się jak klej iznowu wszystko trzeba było rozbierać :p
Cześć
Znalazłem na dnie bagażnika taki element:
854
Wiecie co to może być?
Cześć
Znalazłem na dnie bagażnika taki element:
854
Wiecie co to może być?
Mnie się nie wyświetla "Załącznik 854" tylko taka informacja:
"Zakradł się błąd... Jeśli uważasz, że link powinien działać skontaktuj się z administratorem .."
Witam
Posiadam hondę ej9 d14a3, mam takie pytanie czy w tym silniku jest możliwa wymiana przepustnicy na poziomą? Czy jest to opłacalne? I jak wygląda spalanie duża będzie różnica, w tej chwili spalanie jest w granicach 7,5-8 l przy "dynamicznej jeździe".
Dzięki z góry za odp.
Pozdrawiam
Starstruck
07-01-12, 13:47
Jestem możliwe, ale tylko przy zmianie kolektora na taki, który ma poziomą przepustnicę. Np. taki z D15B7. Mod jak najbardziej na "+" i opłacalny, spalanie się nie zmieni :). BTW: nie wierzę w spalanie 7,5-8l w D14 przy dynamicznej jeździe :p.
Witam.
Niestety mam kolejny problem. Tym razem z układem chłodzenia i nie wiem czy mam do wymiany czujnik temperatury czy termostat. Otóż auto bardzo wolno się nagrzewa, czasem trzyma ładnie temperaturę (wskazówka jest po środku skali), a czasem mogę jechać 40km i auto się nie zagrzeje tylko wskazówka będzie gdzieś tak na 1/3 skali. Nieraz jest tak że jak trochę się już nagrzeje to nagle w trakcie jazdy wskazówka spadnie z powrotem na dół skali. Macie jakieś pomysły ?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Macie jakieś pomysły ?
wymień termostat i powinno być OK
witam.
Niestety mam kolejny problem. Tym razem z układem chłodzenia i nie wiem czy mam do wymiany czujnik temperatury czy termostat. Otóż auto bardzo wolno się nagrzewa, czasem trzyma ładnie temperaturę (wskazówka jest po środku skali), a czasem mogę jechać 40km i auto się nie zagrzeje tylko wskazówka będzie gdzieś tak na 1/3 skali. Nieraz jest tak że jak trochę się już nagrzeje to nagle w trakcie jazdy wskazówka spadnie z powrotem na dół skali. Macie jakieś pomysły ?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
termostat
A jakieś wskazówki odnośnie marki tego termostatu. Bo jak już go wymienię to chcę wstawić coś na lata ; ) I jak z wymianą jego ? Mając warsztat, narzędzia i tylko jedną lewą rękę dam radę ?
Z góry dzięki.
Pozdro.
Dasz rade go sam wymienić. Ja wymieniałem ale w Vgenie i nie było problemów więc też sobie poradzisz. kup go po prostu w sklepie motoryzacyjnym ;]
A jakieś wskazówki odnośnie marki tego termostatu na pierwszym miejscu OEM ale wiadomo że koszta spore ale z zamienników moge polecić dwie firmy: VERNET lub WAHLER
A jakieś wskazówki odnośnie marki tego termostatu. Bo jak już go wymienię to chcę wstawić coś na lata ; ) I jak z wymianą jego ? Mając warsztat, narzędzia i tylko jedną lewą rękę dam radę ?
Z góry dzięki.
Pozdro.
Termostat na 100%! 2 miesiące temu, kiedy zaczęły się zimniejsze dni przechodziłem przez to samo - wyminiłem termostat i płyn chłodzący i teraz jest miód malina ;)
Z pewnością jedziesz trasą ze stałą prędkością bez obciążania silnika wskazówka temperatury jest nisko, natomiast przy większym obciążeniu silnika "nagrzewa" (to dużo powiedziane) się szybciej ..
Co do wymiany termostatu
Poczekaj aż ostygnie auto.
Obejrzeć miejsse gdzie dolny przewód od chłodnicy łączy się przy silniku, gdyż w tym miejscu jest termostat.
Zdjąć ten wąż i odkręcić śrubki które się znajdują tam.
Wyjąć termostat i wsadzić nowy, poskręcać do pierwotnego stanu.
Uzupełnić płyn chłodniczy, odpalić silnik z odkręconym korkiem od chłodnicy, tak by odpowietrzyć układ i dać pochodzić troche, aż płyn zacznie wywalać górą.
Założyć korek i jazda.
Płyn uleci z węży dlatego trzeba będzie uzupełnić jego stan.
Co do termostatu kupowałem w EUROJAPANCARS za 40zł (bez uszczelki - wyciągnąłem ze starego) , OEM kosztuje coś koło 65 - te polecam!
Ok, dzięki wszystkim za bardzo szybką pomoc ! ;)
Jakby mnie coś przerosło przy wymianie to dam znać ; )
Pozdrawiam
W razie czego korzystaj z Manuala, strona 88. Tam masz opisane jak wymienić :)
Manuala oczywiście mam na kompie jak coś to będę zaglądał ; )
Dzięki.
Pozdro
@Yaroo, ja pytałem niedawno również o chlapacze do HB z firmy która się tutaj reklamuje (HondaCentrum, są gdzieś spod Krakowa).
A dokładniej z Wieliczki:)
Witam
Posiadam hondę ej9 d14a3, mam takie pytanie czy w tym silniku jest możliwa wymiana przepustnicy na poziomą? Czy jest to opłacalne? I jak wygląda spalanie duża będzie różnica, w tej chwili spalanie jest w granicach 7,5-8 l przy "dynamicznej jeździe".
Dzięki z góry za odp.
Pozdrawiam
Zdecydowanie polecam zabieg z ssakiem od np. B7. Za niewielkie pieniądze wyraźne korzyści.
nie wierzę w spalanie 7,5-8l w D14 przy dynamicznej jeździe .
Ja też;) Ok. 10 to się zgodzę:)
Kupiłem zestaw elektrycznych szyb oczywiście oem i teraz pytanie, czy wiązka która wchodzi do budy ta koło drzwi załatwi całą sprawę? Tam są ucięte te kabelki z niej i jest tyle miejsca, że spokojnie można dolutować coś swojego. Gdzie najlepiej się podłączyć swoim kablem pod to żeby to chodziło? Ktoś coś pisał o jakiejś wiązce w kabinie ale czy bez tego nie da się tego podłączyć?
grzeskowiak
07-01-12, 18:11
Czy jest możliwe, że VI Coupe była wyprodukowana w 1998 roku bez wzmocnień (belek) w zderzaku zarówno z przodu jak i z tyłu?
Czy ktoś grzebał i wyciągnął w jakimś tylko sobie znanym celu? Auto jest na pewno bezwypadkowe.
Kupiłem zestaw elektrycznych szyb oczywiście oem i teraz pytanie, czy wiązka która wchodzi do budy ta koło drzwi załatwi całą sprawę? Tam są ucięte te kabelki z niej i jest tyle miejsca, że spokojnie można dolutować coś swojego. Gdzie najlepiej się podłączyć swoim kablem pod to żeby to chodziło? Ktoś coś pisał o jakiejś wiązce w kabinie ale czy bez tego nie da się tego podłączyć? Nie żebym był złośliwy i w Ciebie nie wierzył ale zamontuj same podnośniki i boczki a kwestie instalacji pozostaw specjaliście. Zadzwoń do Kościecha i spytaj o cenę usługi bo my tutaj będziemy rozprawiać a on spojrzy na schemat albo i nie i będzie wiedział z kąd wziąć plus oraz z którym kabelkiem co połączyć.
donald1992
07-01-12, 18:54
czy spryskiwacze mglowe od c3 pasuja bez problemu do EJ9 i gdzie mozna nabyc?
skolopendra
07-01-12, 18:57
pasuja bez problemu do EJ9
tak, w ej9 oryginalnie w zderzaku są zaślepki pod spryski :rolleyes:
czy spryskiwacze mglowe od c3 pasuja bez problemu do EJ9 i gdzie mozna nabyc?
pewnie w citroenie
Starstruck
07-01-12, 19:06
Pasują, w Citroenie kosztują 48,14 zł (komplet), przeważnie dostępne są na miejscu. Na allegro jest też tego trochę.
Ja w ASO citroena płaciłem po 24zł za sztukę czyli 48 :)
donald1992
07-01-12, 19:28
tak, w ej9 oryginalnie w zderzaku są zaślepki pod spryski :rolleyes:
sory ze pytam ale te spryski daje sie na zderzak a nie na maske?
jestem jeszcze troche nie obcykany w tych sprawach:)
Czy jest możliwe, że VI Coupe była wyprodukowana w 1998 roku bez wzmocnień (belek) w zderzaku zarówno z przodu jak i z tyłu?
Czy ktoś grzebał i wyciągnął w jakimś tylko sobie znanym celu? Auto jest na pewno bezwypadkowe.
Tak. Ja mam taką wersję w której belki nie było, tylko takie hmm...dokręcane pochłaniacze energii uderzenia - nie pamiętam jak to się nazywało. Widziałem też kilka sztuk bez tej belki jeśli chodzi o przód auta. Tyłu nie miałem okazji rozbierać.
Witam.
Jest ktoś stąd może zarejestrowany na H3M ? Bo mam ważną sprawę ; )
Pozdrawiam.
Starstruck
07-01-12, 19:30
Polifty to miały, czyli od 99 roku.
Ja nie bardzo wiem o jaką belkę chodzi. Jak ktoś ma to prosze o foto :)
Polifty miały takie belki jak kolega wyżej pisze ale bez problemu możesz do przedlifta dołożyć. Ja u siebie też mam na przodzie (sam dokładałem) i przymierzam się niebawem na tył :) Na jutro mogę ewentualnie zrobić foto, ogółem przydaje się przy kolizji, przynajmniej pasa przedniego czy tylniego nie rusza gdy małe uderzenie.
A duza rzezba z zalozeniem tej belki? Spawanie czy na sruby?
gorzej przy dużym dzwonie bo zamiast jeden podłużnicy krzywią się dwie.
sory ze pytam ale te spryski daje sie na zderzak a nie na maske? z reguły to montuje się zamiast fabrycznych na masce no i z tego miejsca na szybę przednią a jak założysz w zderzaku to będziesz miał system mycia reflektorów taki jak są w samochodach z xenonami
Witam witam,
wiem, że to nie ten dział ale chcę się zapytać o lakiernika w okolicy Ząbek/Zielonki/WWL itp.
Otóż dzisiaj w wawie jakiś cymbał oblał/spryskał (nie wiem) drzwi od str pasażera środkiem do usuwania powłok lakierniczych i mam drzwi do lakierowania :/ Dach kilka plam i najciekawsze że lusterko od kierowcy też mały burchel się zrobił.
niedawno skończyłam myć auto aby zmyć ten jeb...ny środek
Poradzicie coś? Dobrego, przystępnego finansowo fachowca bym potrzebowała i pewnie dopiero na wiosnę byłaby robota, bo nie sądzę aby teraz się tego podjął.
Będę wdzięczna
p.s a może ktoś miał takiego pecha i pocieszy mnei, że da się to zrobić samemu?? punktowo zamalować, polerka itp. ???
Panowie jaka średnica piasty występuje w naszych EJ/EK?
Mam na oku alufelgi ze średnicą 64mm i nie wiem jaki pierścień centrujący potrzebuje ...
Panowie jaka średnica piasty występuje w naszych EJ/EK?
U mnie jest 64,09 mm
co taka duza? Na necie wcześniej wyczytałem ze civic ej/ek ma średnicę 56.1 :P
co taka duza? Na necie wcześniej wyczytałem ze civic ej/ek ma średnicę 56.1 :P
Nigdy to nie było mierzone, ale aktualnie mam na 100% założone tarcze Bosh'a 0-986 478 174 i stąd wywnioskowałem skoro są one na średnicę piasty 64,09 mm.
Teraz mi dałeś zagadkę.
:confused:
Przy najbliższej wizycie w warsztacie to sprawdzę.
Może polifty mają inne niż przedlifty ;)
Posiadam EJ9 z 96r bez filtra kabinowego.
Strasznie kurzy mi się wnętrze samochodu, ogólnie po włączeniu nadmuchu unosi się pył w kabinie...
Wstawiłem gąbką filtrującą pod podszybie, w plastik nawiewu, tak aby robiło to jako filtr kabinowy.
Gąbka do filtrów kupiona w motoryzacyjnym, jak z linku :
http://allegro.pl/gabka-filtracyjna-do-gabkowych-filtrow-powietrza-i2029491881.html
Pytanie :
Po tej operacji jakby trochę "przymuliło" wentylator, czy może się przegrzać i spalić ? Posiada ona wyłącznik termiczny ?
Moim zdaniem gąbka nie powinna stawiać takiego oporu dla powietrza, ale wolę spytać ;).
Raffaelloo
07-01-12, 23:57
Jest w EJ9 polift oryginalne gniazdo na tweetery w drzwiach? Pytam, bo jakieś gniazdo takie małe tam jest ale nie wiem do czego to służy.
Starstruck
07-01-12, 23:58
Niestety nie jest to climatronic, więc wyłącznika termo nie ma. Może cieńszą gąbkę? Tak w ogóle to po raz pierwszy słyszę o gąbkach w podszybiu :p. Ma ktoś jakieś foto?
Ja też pierwsze słyszę , może ta gąbka się już zakleiła ? Na pewno nie polepszyło to przepływu powietrza , a pył to proponowałbym rozebrać nagrzewnicę :)
Jest w EJ9 polift oryginalne gniazdo na tweetery w drzwiach? Pytam, bo jakieś gniazdo takie małe tam jest ale nie wiem do czego to służy.
raczej wszystkie VI geny mialy pociagnieta orginalna instalacje pod tweetery,ja przynajmniej w coupe przedlifcie mam,taka podluzna waska kostka u gory dzwi od strony lusterek
ja nie miałem wiązki i musiałem od głośników ciągnąć kabelki.
Wstawiłem gąbką filtrującą pod podszybie, w plastik nawiewu, tak aby robiło to jako filtr kabinowy.
Jesli masz problem z kurzeniem to tak jak pisalem wczesniej uzyj zwyklej rajstopy podkolanowki zalozonej na ten metalowy wlot w podszybiu.
Raffaelloo
08-01-12, 11:09
Jest w D14Z2 EGR ???
A tak na poważnie to mnie się wydaje, że nie ma.
Jeśli by było, to zapewne gdzieś w okolicy kolektora wydechowego, a tam przynajmniej u mnie na 100% niczego takiego nie było.
Ale może ktoś jeszcze potwierdzi.
Ktoś potwierdzi?
Ma ktoś może fotke zdemontowanych boczków drzwi, żeby zobaczyć, które to te gniazdo do tweeterów?
ja tez nie widzialem tam kostki a mam polifta i kombinowalem z przewodami glosnikowymi :)
konstruktor
08-01-12, 11:38
Ja nie bardzo wiem o jaką belkę chodzi. Jak ktoś ma to prosze o foto
Przód :
części nr 30 i 32 (+inne *******y)
Tył:
części nr 35 i 36 (+inne *******y)
http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9832,9833,9834,9835,9836,9837&npl=17S0301&_nplgrp=5&nplblk=B__4600
EGR nie znajduje się przy kolektorze wydechowym tylko przy ssącym i montowany był w silnikach econo. Wpiszcie w google - zawór EGR civic i porównajcie zdjęcia w tym co jest u Was pod maską. Nic trudnego nie widzę w tym aby samemu to pojąć
grzeskowiak
08-01-12, 13:47
Przód :
części nr 30 i 32 (+inne *******y)
Tył:
części nr 35 i 36 (+inne *******y)
http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9832,9833,9834,9835,9836,9837&npl=17S0301&_nplgrp=5&nplblk=B__4600
A tutaj masz w realnym świecie tą belkę ;). http://allegro.pl/honda-civic-96-01-4d-sedan-belka-pod-tylny-zderzak-i2034475516.html
Starstruck
08-01-12, 14:01
Tak szczerze ta belka wydaje się bezsensownym zakupem (zarówno na przód i na tył), bo po pierwsze (i najważniejsze), przy średniej/lekkiej kolizji popycha podłużnice, a po drugie to zawsze jakaś dodatkowa masa. Dobrze myślę?
na jakim poziomie paliwa powinna sie swiecic rezerwa w ek4 vti? moja strzałka wskazuje ostatnia kreske i nie ma kontrolki zapalonej. co to znaczy? zepsuta?
Starstruck
08-01-12, 15:23
na jakim poziomie paliwa powinna sie swiecic rezerwa w ek4 vti? moja strzałka wskazuje ostatnia kreske i nie ma kontrolki zapalonej. co to znaczy? zepsuta?
Standard w VI gen. Zapala się kiedy chce, popala, jak skręcasz w lewo to gaśnie. Mi czasami nawet przy 1/4 baku potrafi się zapalić, a na czerwonej kresce nie.
olać temat czy może wymienić żaróweczke? co to w ogole za żaróweczka jest i gdzie ją dostane?
Starstruck
08-01-12, 15:34
Żaróweczka chyba 3W, do dostania w motoryzacyjnych i na allegro, ale także w ASO (choć odradzam, bo tam kosztuje ponad 20 zł :)). Olej to, zmiana żarówki i tak nic nie da. Po prostu głupi pływak w baku. Ciesz się, że w ogóle masz rezerwę, bo nie każdy VI gen jest "tak bogato" wyposażony :p.
Raffaelloo
08-01-12, 15:35
t5<14v3w<w5w
Co może być przyczyną tego że olej cieknie przy filtrze oleju (Filtron)? Byłem w warsztacie na wymianie oleju, założyli filtr na drugi dzień kapało, pojechałem zareklamować - założyli nowy i po 4 miesiącach znowu cieknie :/
Co może być przyczyną tego że olej cieknie przy filtrze oleju (Filtron)? Byłem w warsztacie na wymianie oleju, założyli filtr na drugi dzień kapało, pojechałem zareklamować - założyli nowy i po 4 miesiącach znowu cieknie :/
Może nie mają w zwyczaju smarowania olejem uszczelki przed przykręceniem filtra?
:confused:
A co do Filtron'a to ja nigdy nie użwałem ich filtrów. Od zawsze był Mann, bo różnica w cenie zakupu była chyba 2,- zł, więc wybór był oczywisty.
Co co używają filtrów oleju Filtron'a to mówią, że są O.K.
Żaróweczka chyba 3W, do dostania w motoryzacyjnych i na allegro, ale także w ASO (choć odradzam, bo tam kosztuje ponad 20 zł :)). Olej to, zmiana żarówki i tak nic nie da. Po prostu głupi pływak w baku. Ciesz się, że w ogóle masz rezerwę, bo nie każdy VI gen jest "tak bogato" wyposażony :p.
Ty.. a może ja właśnie mam nie mam rezerwy :P chociaż wątpie bo to wersja Vti...
Tak jak napisał login, uszczelka mogła zostać nieposmarowana olejem. Druga możliwość to niedostateczne dokręcenie. Spróbuj dokręcić filtr na opór ręką lub lekko kluczem do filtrów.
Może nie mają w zwyczaju smarowania olejem uszczelki przed przykręceniem filtra?
:confused:
A co do Filtron'a to ja nigdy nie użwałem ich filtrów. Od zawsze był Mann, bo różnica w cenie zakupu była chyba 2,- zł, więc wybór był oczywisty.
Co co używają filtrów oleju Filtron'a to mówią, że są O.K.
Chyba nic nie smarowali .. wyjęli z pudełka i przykręcili ;) A olej cieknie tak że cała miska olejowa jest ujeb** :/
Tak jak napisał login, uszczelka mogła zostać nieposmarowana olejem. Druga możliwość to niedostateczne dokręcenie. Spróbuj dokręcić filtr na opór ręką lub lekko kluczem do filtrów.
Nie mam nawet jak podejść do tego ..
Nie mam kanału niestety dlatego chyba jutro podjadę do jakiegoś warsztatu żeby mi to na szybko zrobili ..
Starstruck
08-01-12, 17:30
A może to z miski własnie cieknie (uszczelka do wymiany)? Bartek, w sprawie rezerwy: zaplaiła Ci się kiedykolwiek? Wykręć zegary i zobacz czy jest żarówka.
Raffaelloo
08-01-12, 18:12
Lepiej sobie z tą rezerwą darować :\
A może to z miski własnie cieknie (uszczelka do wymiany)? Bartek, w sprawie rezerwy: zaplaiła Ci się kiedykolwiek? Wykręć zegary i zobacz czy jest żarówka.
ostatnio auto kupilem, nie pali sie przy właczaniu, a powinna?
Starstruck
08-01-12, 18:53
Nie, nie powinna. Ale VTI bankowo mają rezerwę.
http://img838.imageshack.us/img838/3824/dsc0004knw.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/838/dsc0004knw.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
powinna sie świecić już czy nie?
powinna, a nawet jeśli nie na stale to na pewno na zakrętach.
czyli jest żarówa przepalona..
albo co innego, u mnie przestala swiecic w pewnym momencie,zarowka byla ok. do tej pory nie wiem co to moze byc. Gratuluje autka
Robił ktoś z Was podświetlenie guzików od elektrycznych szyb?:)
Robił ktoś z Was podświetlenie guzików od elektrycznych szyb?:)
Wiem że taką rzecz u siebie w aucie zrobił romio. Ma fotki u siebie w temacie ..
Witam.
Jako że zużycie oleju w mojej Hani dochodzi do 2l / 1000km przydałoby się ogarnąć jakiś remont. Myślałem też nad swapem, ale jako że samochód zostaje w rodzinie kilka ładnych lat wolę zrobić ten silniczek i wiedzieć co mam ; ) Dlatego jakby ktoś mi zrobił listę części które trzeba wymienić przy takim remoncie byłbym bardzo wdzięczny.
Z góry dzięki.
Pozdro
Witam.
Jako że zużycie oleju w mojej Hani dochodzi do 2l / 1000km przydałoby się ogarnąć jakiś remont. Myślałem też nad swapem, ale jako że samochód zostaje w rodzinie kilka ładnych lat wolę zrobić ten silniczek i wiedzieć co mam ; ) Dlatego jakby ktoś mi zrobił listę części które trzeba wymienić przy takim remoncie byłbym bardzo wdzięczny.
Z góry dzięki.
Pozdro
jesli chesz zrobic pozadna generalke to
komplet uszczelek gora + dol :
uszcz.pokrywy zaworow
uszcz glowicy
uszcz kolektora ssacego i wydechowego
uszcz miski olejowej
uszczelniacze zaworowe
simering walka rozrzadu i walu przod
pierscienie tlokowe(jesli bedzie konieczny szlif to go zrobic)
panewki glowne i korbowodowe jesli bedzie taka koniecznosc,choc ja osobiscie majac tak rozgrzebany silnik bym zmienil
oczywiscie oprocz tego planowanie i sprawdzenie glowicy na szczelnosc,mozna jeszcze ewentualnie rozebrac co by poczyscic zawory i je podocierac oraz pozniej oczywiscie zrobic regulacje
uszczelek szukaj oem nie warto oszczedzac na zamniennikach jesli juz to cos dobrego np erling ale roznica w cenie nie bedzie duza
Takiej odpowiedzi oczekiwałem ! : ) Wielkie dzięki.
A jest ktoś w stanie mniej więcej określić ile będą kosztować same części ?
Pozdrawiam
Wiem że taką rzecz u siebie w aucie zrobił romio. Ma fotki u siebie w temacie ..
Właśnie.. czegoś takiego szukałem :) Wygląda niebo lepiej z podświetleniem.
Czy civic VI występował fabrycznie w skórze?
Wito ja przed remontem swojej hanki kupiłem takie graty:
- pierścienie Riken
- uszczelniacze zaworowe Supertech
- panewki korbowe ACL
- uszczelka głowicy OEM
- uszczelka miski OEM
- szpilki OEM
A ile te "graty" Ciebie kosztowały jeśli można wiedzieć ? :)
Z góry dzięki.
Pozdro
A ile te "graty" Ciebie kosztowały jeśli można wiedzieć ? :)
Z góry dzięki.
Pozdro
O ile dobrze pamiętam to za same części wyszło mi coś około 800zł:)
Hej,
Po ostatnich opadach deszczu zauważyłem, że na boczku, w tym dołku, którym łapie drzwi jak zamykam mam troszkę wody. Podpowie ktoś którędy może się woda dostawa? Uszczelki w dobrym stanie, konserwowane regularnie, drzwi nieopadnięte.
orientuje się ktoś jaki nr katalogowy ma OEM uszczelka pokrywy zaworów do d14z2 ? Kiedyś kupowałem, w jednym aso mówili ze nie wiedza która bo są dwie ;/ a w drugim niby dostałem ale mam wyciek i nie wiem czy to nie przypadek. Obecnie mam 12341-PLC-000 a w EPC pokazuje 12341-P2A-000
orientuje się ktoś jaki nr katalogowy ma OEM uszczelka pokrywy zaworów do d14z2 ? Kiedyś kupowałem, w jednym aso mówili ze nie wiedza która bo są dwie ;/ a w drugim niby dostałem ale mam wyciek i nie wiem czy to nie przypadek. Obecnie mam 12341-PLC-000 a w EPC pokazuje 12341-P2A-000
12341-P2F-A00
Trzy dni temu kupowałem.
:D
Ale z tego co się orientuję figuruje też pod numerem 12341-P2A-000
Właśnie.. czegoś takiego szukałem :) Wygląda niebo lepiej z podświetleniem.
Czy civic VI występował fabrycznie w skórze?
wystepowaly,skora + alcantara, w samej skorze to nie
orientuje się ktoś jaki nr katalogowy ma OEM uszczelka pokrywy zaworów do d14z2 ? Kiedyś kupowałem, w jednym aso mówili ze nie wiedza która bo są dwie ;/
To jest ta sama uszczelka która podchodzi pod D15Z6. Kupowałem jakiś czas temu. Nr. katalogowy : 12341-P2F-A00.
Kupuj w haparts ;)
a w drugim niby dostałem ale mam wyciek i nie wiem czy to nie przypadek. Obecnie mam 12341-PLC-000 a w EPC pokazuje 12341-P2A-000
A dokręcałeś pokrywę pare dni po założeniu nowej uszczelki? Nowa uszczelka musi się "ułożyć" dlatego po krótkim czasie od jej założenia należy dokręcić pokrywę .. spróbuj może nie będzie potrzeby kupowania nowej uszczelki ;)
Druga sprawa, w którym dokładnie miejscu jest ten wyciek? Po prawej stronie na "krawędziach wybrzuszenia"?
wiesz co to robił mechanik, nic nie było dokręcane, po za tym pewnie powinno wyschnąć trochę po założeniu ale wiesz jak to jest u mechanika nikt nie będzie czekał pol dnia aż wyschnie, ogólnie najbardziej leci mi prawy róg obok bagnetu, ale teraz to już w sumie trochę przy tych półkolach tez w rogach przez ta pastę puszcza z jednej i drugiej. Nie wiem czemu ale tam gdzie leci odstaje trochę ta plastikowa dolna obudowa rozrządu taki wystający plastik zachodzący na blok. I teraz nie wiem czy jak pojadę do mechanika to zdejmować to co jest czyścic i zakładać czy pojechać z nowa, boje się ze tamta może już być odgnieciona, ale z drugiej szkoda mi kasy na nowa bo ta ma rok i raz zakładana ;/
teraz pytanie od czego jest ta uszczelka którą mam zamontowana
Na krawędziach "obudowy rozrządu" mógłbyś zastosować silikon (po jednej i po drugiej stronie), chociaż jeżeli uszczelka była nowa to nie jest to konieczne ..
Przed założeniem nowej uszczelki miejsce starej powinno być wyczyszczone i najlepiej odtłuszczone ..
Ja na Twoim miejscu powycierałbym wszystko do sucha i spróbował dokręcić jeszcze pokrywę (oczywiście z umiarem) ..
EDIT:
Już wszystko wiem ! :D
Pozdro
Odkręcasz misę od spodu, odkręcasz korbowody i wyciągasz tłoki.
Potrzebujesz uszczelki na połączeniu misy z kadłubem.
Ja mam pytanie dot. pierścieni centrujących .. jakie polecacie ? Potrzebuje 56.1 - 64 :) Wystarczą jakieś za 10zł/szt. czy raczej zainwestować w jakieś droższe np. aluminiowe?
I druga sprawa - czy istnieją jakieś osłony silnika/kolektora? Planuje glebę i chętnie zakupiłbym coś takiego jeżeli istnieje ..
Ja mam pytanie dot. pierścieni centrujących .. jakie polecacie ? Potrzebuje 56.1 - 64 :) Wystarczą jakieś za 10zł/szt. czy raczej zainwestować w jakieś droższe np. aluminiowe?
Moim zdaniem na najtańsze to szkoda pieniędzy z założenia.
Ja wybrałbym może nie najlepsze/najdroższe, ale jakiegoś producenta, gdzie byłby chociaż cień szansy na reklamację w przypadku, gdy okazałyby się "plastelinowe".
I druga sprawa - czy istnieją jakieś osłony silnika/kolektora? Planuje glebę i chętnie zakupiłbym coś takiego jeżeli istnieje ..
Są i bywają używki na www.allegro.pl, sam się nawet zastanawiałem, tylko wygląda to dość delikatnie i podejrzewam, że jest to bardziej ochrona przed syfem z drogi w komorze silnika. Bo w przypadku uderzenia w coś, to raczej zostanie od razu na drodze pod samochodem.
I druga sprawa - czy istnieją jakieś osłony silnika/kolektora? Planuje glebę i chętnie zakupiłbym coś takiego jeżeli istnieje ..
Na wiosnę gdy znowu zawita u mnie gleba podjadę do kumpla na montaż osłony z 5 mm aluminiowej płyty. To jest jedyne sensowne rozwiązanie. Montaż też nie jest jakiś utrudniony jeżeli zakład taki ma trochę rozumu i migomat.
Ja mam pytanie dot. pierścieni centrujących .. jakie polecacie ? Potrzebuje 56.1 - 64 Wystarczą jakieś za 10zł/szt. czy raczej zainwestować w jakieś droższe np. aluminiowe?
Z tworzywa w zupełności wystarczą. Aluminiowe się utleniają i zapiekają. Bedzie problem jak taki nie będzie chciał zejść i dojazdówki gdzieś na trasie nie da rady założyć.
Czy filtr Knecht LA 100 będzie pasował do EJ9 bez klimy? Chodzi o kabinowy. One wszystkie są innych rozmiarów i chcę spytać, że to że niby jest do układów z klimą ma znaczenie? Bo niby jest w głównym katalogu, że będzie pasował a z 2 strony z innych źródeł wynika, że nie.
Na wiosnę gdy znowu zawita u mnie gleba podjadę do kumpla na montaż osłony z 5 mm aluminiowej płyty. To jest jedyne sensowne rozwiązanie. Montaż też nie jest jakiś utrudniony jeżeli zakład taki ma trochę rozumu i migomat.
Chętnie zobaczyłbym jak to wygląda ..
Z tworzywa w zupełności wystarczą. Aluminiowe się utleniają i zapiekają. Bedzie problem jak taki nie będzie chciał zejść i dojazdówki gdzieś na trasie nie da rady założyć.
Myślałem nad tymi http://allegro.pl/niemieckie-pierscienie-centrujace-i2015235378.html :p
Na pewno znajdziesz w Krakowie jakąś hurtownię z felgami i oponami uderz do nich i kupo od ręki.
Chętnie zobaczyłbym jak to wygląda .. Jak to jak :) nie widać tego jak jest na aucie :) ma działać a nie wyglądać co prawda 5 mm trochę nad wyrost i 3 mm starczą ale strzeżonego ....
Na pewno znajdziesz w Krakowie jakąś hurtownię z felgami i oponami uderz do nich i kupo od ręki.
Jak to jak :) nie widać tego jak jest na aucie :) ma działać a nie wyglądać co prawda 5 mm trochę nad wyrost i 3 mm starczą ale strzeżonego ....
Chodzi mi o zamontowany element :) Jak wygląda od spodu ?
Czy filtr Knecht LA 100 będzie pasował do EJ9 bez klimy? Chodzi o kabinowy. One wszystkie są innych rozmiarów i chcę spytać, że to że niby jest do układów z klimą ma znaczenie? Bo niby jest w głównym katalogu, że będzie pasował a z 2 strony z innych źródeł wynika, że nie.
Filtr sux , mega parują szyby :)
jakiej firmy polecacie sworznie dolne przednie ? zalozylem neicale pol roku temu Delphi i juz sie rozpadl jeden (dziadostwo) jakies takie w miare ceny
Czy filtr Knecht LA 100 będzie pasował do EJ9 bez klimy? Chodzi o kabinowy. One wszystkie są innych rozmiarów i chcę spytać, że to że niby jest do układów z klimą ma znaczenie? Bo niby jest w głównym katalogu, że będzie pasował a z 2 strony z innych źródeł wynika, że nie.
Kupuj węglowy OYODO - będziesz zadowolony ..
Witam.
Załóżmy że chciałbym dołożyć do swojego EJ9 kontrolkę rezerwy. To czy wystarczyłoby na złomowcu kupić pływak z czujnikiem rezerwy od jakiejś Hani, zamontować go u siebie i w liczniku zamontować cokół z żaróweczką ? Czy coś jeszcze trzeba robić ?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
jakiej firmy polecacie sworznie dolne przednie ? zalozylem neicale pol roku temu Delphi i juz sie rozpadl jeden (dziadostwo) jakies takie w miare ceny kupuj firmy 555 płaciłem 5 dych w IC
Załóżmy że chciałbym dołożyć do swojego EJ9 kontrolkę rezerwy. To czy wystarczyłoby na złomowcu kupić pływak z czujnikiem rezerwy od jakiejś Hani, zamontować go u siebie i w liczniku zamontować cokół z żaróweczką ? Czy coś jeszcze trzeba robić ?
wiązka jeszcze jest inna
jakie zarówki sa w oswietlenie tablic na klapie w ek4?
jakie zarówki sa w oswietlenie tablic na klapie w ek4?
w5w
jakie zarówki sa w oswietlenie tablic na klapie w ek4?
w5w
Raffaelloo
09-01-12, 23:26
W5W 12v5W tak jak postojówki
Wiecie może czy są też reperaturki tylnych błotników do EJ9 ? Dokładnie chodzi mi o te dolne części błotników - ten kawałek od listwy aż po sam próg.
Reperaturki samych nadkoli są, ale nic mi one nie dadzą skoro dziury robią się już na całym spodzie błotników aż do wykroju drzwi :/
Filtr sux , mega parują szyby
Dziwne, niby renomowana firma..
A ten wynalazek Oyodo gdzie można dostać?
Ewentualnie jakiś kabinowy godny polecenia do EJ9 (bez klimy). Jestem alergikiem chciałbym coś dobrego naprawdę.
I czy każdy filtr z węglem będzie lepszy niż bez? Na przykład JC premium z węglem?
Wiecie może czy są też reperaturki tylnych błotników do EJ9 ? Dokładnie chodzi mi o te dolne części błotników - ten kawałek od listwy aż po sam próg.
Reperaturki samych nadkoli są, ale nic mi one nie dadzą skoro dziury robią się już na całym spodzie błotników aż do wykroju drzwi :/
tych wewnętrznych nie ma, trzeba aby blacharz z blachy to dorobił sam niestety
I czy każdy filtr z węglem będzie lepszy niż bez? Musisz mieć z węglem. Te filtry są właśnie dla osób chorych,uczulonych na różne pyłki i stworki. Nie wydziwiaj z jakimiś skośnookimi filtrami z głębokich chin tylko sprawdź w hurtowni czy Filtron produkuje do Civic-a z węgle aktywnym. Te chińskiej leżą w kontenerach po parę miesięcy zanim trafią do IC
Dzięki Budziniak, wezmę chyba tego Filtrona bo robi zdaje się z węglem. :)
EDIT: chyba jednak filtron nie robi. :( Tylko jc premium. ehh.
tych wewnętrznych nie ma, trzeba aby blacharz z blachy to dorobił sam niestety
Nie chodzi mi o wewnętrzne nadkola... chodzi mi o zewnętrzną, dolną część błotnika, tą która sąsiaduje z drzwiami. Dokładnie jest to ten półokrągły profil znajdujący się tuz nad nakładką progową. U mnie jest on wysypany na całej długości... od końcówki nadkola aż po wykrój drzwi. Niestety reperaturki które znalazłem pokrywają tylko samo nadkole i kończą się zaraz na rogu z progiem :(
Musisz mieć z węglem. Te filtry są właśnie dla osób chorych,uczulonych na różne pyłki i stworki. Nie wydziwiaj z jakimiś skośnookimi filtrami z głębokich chin tylko sprawdź w hurtowni czy Filtron produkuje do Civic-a z węgle aktywnym. Te chińskiej leżą w kontenerach po parę miesięcy zanim trafią do IC
hehe dla twojej wiedzy to filtron tez robi filtry w chinach
wiązka jeszcze jest inna
Czyli musiałbym ten jeszcze jeden kabel pociągnąć do licznika ? Czyli wymiana pływaka na taki z czujnikiem rezerwy, pociągnięcie kabla do licznika i przylutowanie go w odpowiednie miejsce i dołożenie cokołu z żarówką ? To wszystko ?
Tu jest bardzo ładnie opisane : http://hondawschod.pl/viewtopic.php?f=13&t=59
Z góry dzięki.
pozdro
Raffaelloo
10-01-12, 17:37
Jakich rozmiarów paski klinowe są w EJ9 D14Z2. Jakiej firmy polecacie kupić?
Starstruck
10-01-12, 17:43
Rozmiar nie wiem, ale polecam paski Conti. Wszystkie, oprócz rozrządu, mam takie u siebie :).
Jakich rozmiarów paski klinowe są w EJ9 D14Z2. Jakiej firmy polecacie kupić?
Ja mam:
Gates Power Grip: 5409XS, 76103x24HSN (rozrząd)
do alternatora 4pk 800
do klimy 4pk 825
wspomaganie 4pk 845
Witam mam problem bo mnie irytuje klekotanie zaworow w moim d14a4. Niedawno regulowalem zawory zmienialem olej i mi klekocze to wszystko na cieplym i na zimnym. Co moze byc tego przyczyna?
Może niezbyt dokładna regulacja?
Albo regulowali na ciepłym :>
Mam głupie pytanie ale jest to temat, w którym można pytać o wszystko :) Czy w civicu 6g zapalniczka jest podświetlana? Bo nie chcę mi się tam grzebać po czym okaże się, że nie ma żarówki..:) Jako iż lubię jak jest dużo światła w aucie wolałbym żeby świeciło..;]
(...) Czy w civicu 6g zapalniczka jest podświetlana? (...)
W polifcie HB nie ma takich ekstawagancji.
:D
Mam głupie pytanie ale jest to temat, w którym można pytać o wszystko Czy w civicu 6g zapalniczka jest podświetlana? Bo nie chcę mi się tam grzebać po czym okaże się, że nie ma żarówki.. Jako iż lubię jak jest dużo światła w aucie wolałbym żeby świeciło..;]
No u mnie nie ma juz wyciagałem zapalniczke bo CB sobie podłaczlem pod nia i nie zauwazyłem;p w popielniczce mam bo dziala jak swiatła włacze
witam,
jakimi diodami podswietlic zegary zeby efekt byl mniej wiecej taki http://img190.imageshack.us/img190/3904/zegaryk.jpg ?
na alegro znalazlem takie http://allegro.pl/zarowki-podswietlenia-licznika-diody-biale-led-smd-i2044255505.html lub http://allegro.pl/zarowki-podswietlenia-licznika-diody-biale-led-smd-i2046619283.html
beda dobre?
dzieki.
Witam.
Pas przedni ten który jest widoczny po otwarciu maski (ten do którego się przykręca grill). Dużo roboty żeby go zdemontować ? Bo bardzo mi gnije i chciałbym go wyjąć żeby całego zakonserwować ładnie.
Pozdro
Starstruck
10-01-12, 21:56
Tylko cięcie go i potem spawanie.
kazik2_h9w3
10-01-12, 21:59
witam,
jakimi diodami podswietlic zegary zeby efekt byl mniej wiecej taki http://img190.imageshack.us/img190/3904/zegaryk.jpg ?
na alegro znalazlem takie http://allegro.pl/zarowki-podswietle...044255505.html lub http://allegro.pl/zarowki-podswietle...046619283.html
beda dobre?
dzieki.
Ja uzyskałem taki efekt stosując taśmę led poszukaj takiej kupuje się ją co bodajże 10 cm i daje rade
Jutro Ci pokaże;)
No to lipa :D To będzie trzeba polakierować go jakoś na aucie :) A mam pytanko jak się zdejmuje zderzak przedni w EJ9 bo chciałbym zobaczyć w jakim stanie jest pas przedni pod zderzakiem :)
Pozdro
tymi diodami nie uzyskasz tak soczystego amberowego podświetlenia. Ja założyłem pomarańczowe odpowiedniki OEM żarówek i efekt też nie jest taki jak bym chciał.
Szybkie pytanie na temat alufelg:
Jak małe ET felgi 15" 7J można zastosować w civicach 6gen przy:
a.) seryjnym zawieszeniu
b.) -35 mm
Fela 15" 7J ET25 będzie OK?
przy seryjnym zawiasie to chyba obojetne jakie et bo obcierac niebedzie o blotniki tylko psikus taki,ze beda wystawac poza obrys auta i dowod poleci. Ogolnie takie et normalne to 35.
Starstruck
10-01-12, 22:23
No to lipa :D To będzie trzeba polakierować go jakoś na aucie :) A mam pytanko jak się zdejmuje zderzak przedni w EJ9 bo chciałbym zobaczyć w jakim stanie jest pas przedni pod zderzakiem :)
Pozdro
W drugim poście w tym temacie masz odpowiedź :). Strona 1.
Ok, wielkie dzięki ! Na Pana zawsze można liczyć ! : )
Pozdrawiam.
Szybkie pytanie na temat alufelg:
Jak małe ET felgi 15" 7J można zastosować w civicach 6gen przy:
a.) seryjnym zawieszeniu
b.) -35 mm
Fela 15" 7J ET25 będzie OK?
Jeśli Ci to coś pomoże, to u mnie jest tak:
felgi: 7,5J15H2 ET 35
opony: 195/50R15
sprężyny: -40
I jest O.K., ale jeżdżę maksymalnie w dwie osoby, bo to nie taxi.
:D
mialem felgi et35 i gleba -60 i opony 195/50 15 i tez bezproblemowo ;) a et 25 to juz ciut za duzo, bo to cm roznicy jest :)
Starstruck
10-01-12, 22:52
wtf o_O
No wiesz, stanowisz forumową starszyznę, szacunek Ci się należy :D. Ups, przepraszam, Panu :D.
To dotyczyło kolegi Starstruck ;) Takie przyzwyczajenie + późna godzina = wtopa ; P
P.S EJ9 są oryginalnie lakierowane zwykłym akrylem czy metalikiem czy czym ? :D
Ma ktos jakis sprytny pomysl gdzie ulokowac gasnice i apteczke w HB?
Ma ktos jakis sprytny pomysl gdzie ulokowac gasnice i apteczke w HB?
W bagażniku :D Bynajmniej ja tam trzymam 2x gaśnice a apteczka na tylnej półce leży :>
Może ktoś z was będzie wiedział ,jaki filtr montuje się na odmie w pokrywie od D14 ? Chodzi mi o średnicę , 9 czy 12 mm ? Mi się wydaje że 9 ale na 100% pewny nie jestem :)
Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie!
Właśnie stałem się posiadaczem Civica EK3. Autko bardzo fajne, czyste, zadbane i z małym przebiegiem. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony jak się ten samochodzik prowadzi. Nie miałem wcześniej styczności z samochodami marki Honda i chciałbym w moim piewszym poście zapytać bardziej doświadczonych forumowiczów jaki dokładnie silnik posiada moje autko. Poniżej zamieszczam zdjęcie:
http://farm8.staticflickr.com/7152/6675717957_e72ddbcda8_z.jpg
Wygląda na d15z6 , a skoro to EK3 to na 99% tak jest. Zobacz na bloku jakie jest oznaczenie albo na tabliczce znamionowej w komorze silnika.
tak sobie myślę ile tematów mniej jest dzięki temu jednemu :)
a teraz pytanie :) czy pianka która się kładzie pod panele da jakiś efekt w wygłuszeniu np 2 warstwy? Chciałbym ja przykleić od tylu przednich foteli do końca czyli cały bagażnik, miejsce na koło zapasowe :)
Wygląda na d15z6 , a skoro to EK3 to na 99% tak jest. Zobacz na bloku jakie jest oznaczenie albo na tabliczce znamionowej w komorze silnika.
Dzięki, poniżej wklejam zdjęcie tabliczki w komorze silnika. Jest tam tylko nr VIN oraz typ auta i trochę japońskich krzaczków. Czy numer silnika podpowie mi cokolwiek (D15B1430021)?
Dziękuję i pozdrawiam.
http://farm8.staticflickr.com/7141/6677571343_1e2f11e607_z.jpg
Dzięki, poniżej wklejam zdjęcie tabliczki w komorze silnika. Jest tam tylko nr VIN oraz typ auta i trochę japońskich krzaczków. Czy numer silnika podpowie mi cokolwiek (D15B1430021)?
No to masz silnik D15B1.
:D
Znalazłem na dnie bagażnika taki element:
http://img214.imageshack.us/img214/8061/dsc00256po.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/214/dsc00256po.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Co to może być?
No to masz silnik D15B1.
:D
Poważnie? Coś mi tu jednak nie pasuje, bo wg danych ten silnik (D15B1) nie był montowany w tym modelu. Miał on też dwupunktowy wtrysk paliwa, a w moim widać cztery wtryskiwacze :confused:.
Ponawiam pytanie:
Może ktoś z was będzie wiedział ,jaki filtr montuje się na odmie w pokrywie od D14 ? Chodzi mi o średnicę , 9 czy 12 mm ? Mi się wydaje
że 9 ale na 100% pewny nie jestem
Zobacz oznaczenia na tabliczce nad akumulatorem. I na bloku silnika , bo na tabliczce widnieje EK3 a tam nie było takiego silnika.
Jeśli Ci to coś pomoże, to u mnie jest tak:
felgi: 7,5J15H2 ET 35
opony: 195/50R15
sprężyny: -40
I jest O.K., ale jeżdżę maksymalnie w dwie osoby, bo to nie taxi.
Czyli różnica 4mm (w zasadzie niezauważalna). Więc będzie ok ;)
mialem felgi et35 i gleba -60 i opony 195/50 15 i tez bezproblemowo ;) a et 25 to juz ciut za duzo, bo to cm roznicy jest :)
Planuje max -35mm więc myslę że 7J ET25 w niczym nie bedzie przeszkadzać ;) Zwłaszcza że teraz mam 7J ET35 i koło jest schowane w nadkolu ;)
Dzieki za odp.
Planuje max -35mm więc myslę że 7J ET25 w niczym nie bedzie przeszkadza
Obawiam się, że jednak będzie przy obniżeniu :) Przyjęło się już, że bezpieczne ET to MINIMUM 35.
A czy ktos wie czy natkne sie na jakis problem przy pinach/wiazce jesli chce wsadzic klime (z dmuchawa ewentualnie) z ej9 bez filtra kabinowego, do ej9 ktory ma dmuchawe z filtrem kabinowym (i silnik d16y2, ale tej czesci wiazki chyba nie spodziewam sie zeby dotyczyla zmiana) ? Najbardziej bym chcial jakby operacja zamknela sie w odkreceniu dmuchawy i wkreceniu ktorejs z dmuchaw z klima i wsadzeniu kabelkow w gniazda.
Co to może być? są to kajdanki na kciuki
skrzypi mi coś w lewym kole przy skręcaniu kierownica, co zrobić żeby przestało
jezdzic po duzych kaluzach :D a skrzypi pewnie sworzen ;)
panowie mam takie pytanie odnosnie korka od chodnicy ostatnio zauwazylem ze wycieka z pod korka tak jak uszczelki by tam nie bylo czy co to moze byc ??
(wygladalo to jak by butelki nie dokrecic i by po szyjce cieklo :) )
Pytanie bo mam sprzeczne info
Wymiana w 3d 98r. D14Z4 płynu do chłodnicy.
Czytałem w instrukcji, że wystarczy pozbyć się starego przez korek spustowy. Natomiast gdzieś na forum ktoś pisał o odpowietrzeniu czy tam jakiejś śrubie w silniku?
I czy da się samemu bez podnośnika to zrobić? Nie wiem czy bezpieczne jest podnoszenie auta lewarkiem do zmiany koła. :D
No i czy ten Prestone żółty ready to use będzie dobry?
no jest taka sruba pod kolektorem ssacym raczej bez kanalu tego nie ogarniesz
Witam. Ostatnio pytałem się tutaj o wszystkie rzeczy potrzebne do remontu i wysłałem prośbę o wycenę w bardzo znanej na forum firmie z częściami OEM Hondy. Tylko dwie rzeczy w tej wycenie mnie zastanawiają :)
Bendix - 749 PLN
Panewki - 1499 PLN
Co myślicie o tych cenach ?
Pozdro
skrzypi pewnie sworzen
a jaki to sworzeń ? :)
Ostatnio pytałem się tutaj o wszystkie rzeczy potrzebne do remontu
....jakiego silnika??
Inną cenę zapłacisz za graty na remont D16 a inną za graty na remont K20:rolleyes:
Natomiast gdzieś na forum ktoś pisał o odpowietrzeniu czy tam jakiejś śrubie w silniku?
tak pisałem o takiej śrubie i znajduje się ona albo z przodu albo z tyłu silnika.
No i czy ten Prestone żółty ready to use będzie dobry? tak bedzie dobry o tym tez pisałem
Lampy przód z przedlifta HB, podejdą do przedlifta sedana ?
kazik2_h9w3
11-01-12, 17:01
Tak podejdą
....jakiego silnika??
Inną cenę zapłacisz za graty na remont D16 a inną za graty na remont K20D14a4 :)
Ale zarówno panewki jak i bendix to części OEM Hondy :)
Pozdro
Ale zarówno panewki jak i bendix to części OEM Hondy
No to to faktycznie musi być prawdziwy OEM Hondy bo tyle co Tobie wycenili same panewki to ja zapłaciłem za wszystkie graty na remont swojej D16-stki:)...a panewki też mam OEM, tylko że ten OEM troche na czym innym polega.
za 1/3 ceny tych panewek ja ostatnio sprzedalem caly silnik w stanie idealnym..
Jest jakiś sposób na zdjecie wskazówek zegarów bez uszkodzenia ich?? ;]
To jakiej firmy panewki kupić żeby pochodziły ? I co z tym bendixem, bo nie wydam na to małe gówienko 8 stów ; P
Pozdro
kup jakis silnik w dobrym stanie. te modele chodza baaardzo tanio.
kazik2_h9w3
11-01-12, 18:08
Jest jakiś sposób na zdjecie wskazówek zegarów bez uszkodzenia ich?? ;]
Tak jak mówiłem ciężka sprawa choć ktoś kiedyś grzał te pręciki co na nich są wskazówki lutownicą i je wyjmował ale szczegółów nie pamiętam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.