Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Panowie gdzie moge znalezc polke do 6 gena zamiast poduszki pasazera? To wystepowalo w innych wersjach?
Czy kolektor wydechowy z D16Z6 będzie pasować pod miskę olejową z D16Y7? Bo zauważyłem dziś, że rura od kata jest lekko przekrzywiona i obawiam się, że jak kupie z Z6 to nie podejdzie pod moją miskę tak jak to mam teraz.
czemu silownik centralnego działa tylko w jedna strone ? myslalem ze to wina silownika ale drugi tez nie działał . czy to znaczy ze jeden z kabli nie ma zasilania ?
Panowie gdzie moge znalezc polke do 6 gena zamiast poduszki pasazera? To wystepowalo w innych wersjach?
na allegro kupisz z laminatu takie coś
Czy kolektor wydechowy z D16Z6 będzie pasować pod miskę olejową z D16Y7
Bedzie pasowal
Witam, dzisiaj na dworze było +34*C, pałowałem hondę dość ostro i po 3-4 minutach jazdy z pedałem w podłodze wskazówka cieczy poszła z 1/3 skali na 1/2 skali:confused: . To normalne? Chłodnica kupiona pod koniec zimy nówka a płyn zalany miesiąc temu prestone po uprzednim płukaniu układu.
Bump
Bump
Sądząc po kilku innych tematach i postach na Fb to kilka innych osób miało ten dam problem ostatnimi dniami
Sądząc po kilku innych tematach i postach na Fb to kilka innych osób miało ten dam problem ostatnimi dniami
Niby nie poszła ta wskazowka za bardzo do góry ale na 1/2 skali byla a zawsze mialem na 1/3. Wg. Manuala problem jest dopiero gdy wejdzie na czerwone ale cos mnie niepokoi... Niech ktos napisze czy to normalne gdy na dworze ok. 30*c albo więcej.
Tak. To normalne
paplatalk
Tak. To normalne
paplatalk
Lato w tym roku wyjatkowo gorące. Ale żeby te kilka stopni więcej, niz rok czy dwa lata temu o tej porze daly sie we znaki na wskazniku temp który zawsze stal jak wryty na 1/3 po rozgrzaniu silnika?
Witam, dzisiaj na dworze było +34*C, pałowałem hondę dość ostro i po 3-4 minutach jazdy z pedałem w podłodze wskazówka cieczy poszła z 1/3 skali na 1/2 skali:confused: . To normalne? Chłodnica kupiona pod koniec zimy nówka a płyn zalany miesiąc temu prestone po uprzednim płukaniu układu.
tak to normalne
mozesz termostat zmienic i dac grubsza chlodnice jesli lubisz palowac w upal
Wewnątrz drzwi pojawiła się korozja ogólnie delikatny nalot w okolicy otworów wylotowych? Jak to ogarnąć żeby nie poszło dalej i nie trzeba było robić całych drzwi?
Wewnątrz drzwi pojawiła się korozja ogólnie delikatny nalot w okolicy otworów wylotowych? Jak to ogarnąć żeby nie poszło dalej i nie trzeba było robić całych drzwi?
Oczyścić, pomalować, zabezpieczyć fluidolem.
Oczyścić, pomalować, zabezpieczyć fluidolem.
Czyszczenie ok a jak malowanie brunox reaktywny i akrylowy i na to fluidol?
Czyszczenie ok a jak malowanie brunox reaktywny i akrylowy i na to fluidol?
Co do Brunox'u to Ci nie podpowiem, bo nigdy nie używałem.
tak to normalne
mozesz termostat zmienic i dac grubsza chlodnice jesli lubisz palowac w upal
Zmieniony termostat, założony nowy korek na wszelki wypadek, układ ponownie przepłukany. Jechałem dzisiaj po niemieckiej autostradzie a jakieś 10km pokonałem z obrotomierzem prawie na czerwonym polu i niecałych 200km/h. Wskazówka ciągle była na 1/3, aż mi się żal zrobiło silnika po dobrych kilku min katowania i odpuściłem. Tyle że test robiłem przy temp. ok. 22*C.
Zresztą.... stary civic 1.4 to nie jest auto le mans żeby nim jechać 200km/h przez dłuższy czas i tak cud że wytrzymuje takie traktowanie.
Panowie od dłuższego czasu mam problem z zawiechą z lewej strony w VIg hb. A mianowice coś stuka czy to przy jeździe po nierównej nawieszchni czy np przy zjezdzaniu nawet z małego kraweznika słychać stuknięcie.
Mechanior wymienił sworznie dolne i dolną tulejke ale to nic nie dało i nie mam już pomysłu.. auto siedzi na sprężynach -35mm eibacha
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Panowie od dłuższego czasu mam problem z zawiechą z lewej strony w VIg hb. A mianowice coś stuka czy to przy jeździe po nierównej nawieszchni czy np przy zjezdzaniu nawet z małego kraweznika słychać stuknięcie.
Mechanior wymienił sworznie dolne i dolną tulejke ale to nic nie dało i nie mam już pomysłu.. auto siedzi na sprężynach -35mm eibacha
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
łączniki stabilizatora? miałem te same objawy
Mam przedlifta, nie mam staba
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Mam przedlifta, nie mam staba
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Został Ci górny sworzeń, końcówka drążka kierowniczego, drążek kierowniczy, przekładnia kierownicza i łożysko koła. Póki nie obadasz tych elementów to się nie dowiesz.
Witam mam problem civ nie siadl jak chcialem tzn przod prawie nic tyl troche siad porownujac do serii a wiec tak mam mtsa na talezykach ustawione na przed ostatnim rowku jeszcze jeden w dół moge ale jak skrecilem tak to bylo wyzej po przejechaniu 15 km jest trochę nizej co robic?
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/09/f363844ff0947669edbce545fe6d2975.jpg
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Przednie talerzyki te mtsowe zamień na te z oem amortyzatorów siądzie sporo niżej .
Przykladalem te. Amorki ze sprezynami do oem tzn nie sklecone na luzno to różnica byla a teraz nie ma zbytnio po zalozeniu.. Dawac przod na maxa w dół?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Witam, czy poliftowe wersje wychodziły bez centralnego zamka?
Został Ci górny sworzeń, końcówka drążka kierowniczego, drążek kierowniczy, przekładnia kierownicza i łożysko koła. Póki nie obadasz tych elementów to się nie dowiesz.
Końcówki drążków wymienione, jeśli przekładnia już by klękła nie byłoby słychać stukania z obydwu stron?
Łożysko koła nie daje oznak takich jak szum?
W zimę zablokowalo mi się koło , musiałem jechać pilnie samochodem i uciąłem linkę od ręcznego . Ile mechanik będzie miał roboty z założeniem nowej linki i ile to może kosztować
Zalezy czy bęben czy tarcze masz .
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Witam. Jest ktos kto ma silniki D, B serie ze tak powiem pod reka, badz "zamawia" i je SWAPuje do danego auta?
Zalezy czy bęben czy tarcze masz .
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Bęben
Witam. Jest ktos kto ma silniki D, B serie ze tak powiem pod reka, badz "zamawia" i je SWAPuje do danego auta?
Fawor?
Witam, czy poliftowe wersje wychodziły bez centralnego zamka?
Tak, ja sam mialem bez ale zamontowalem sobie we własnym zakresie. Czesto centralny w starszych civach ma silownik tylko po stronie pasażera i działa to tak ze jak otwierasz drzwi kierowcy kluczykiem to pasazera tez sie otwierają. W wielu przypadkach pelny centralny tzn. z pilotem byl dokladany przez dilera.
Przednie talerzyki te mtsowe zamień na te z oem amortyzatorów siądzie sporo niżej .
Wlasnie dzis tak zrobilem i siadlo w końcu. Tyl nic nie ruszalem od wczoraj a przod tylko talerzyki zmienilem na te oem. Tak to wyglada teraz
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/10/6cdda2417b30c79671dd9c7f9c9429f4.jpg
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Panowie dokładnie przyjrzałem się rozrządowi i znak na górnym kole mija się z trójkątem na plastiku o pół zęba.
Czyżby to wskazywało na przestawiony rozrząd na wale korbowym o jeden ząb?
Z tego co kojarzę to pełen obrót dolnego koła = pól obrotu górnego. Auto ciągnie do odcinki bez zająknięcia co podobno wskazuje na przestawienie... a zapłon mam przyśpieszony o 2 st.
Miał ktoś tak? I czy da się przestawić pasek na dolnym kole tylko przy ściągnięciu go z górnego koła? Jak szarpnę to przeskoczy o ząbek?
Fawor?
A ktos moze bardziej blizej podkarpacia?
Witam,
mam oem górną przednią rozpórkę do ek3, mam zamiar montować ją na dniach i po przeczytaniu już nie wiem ilu postów na forum sam nie wiem czy robić to na uniesionym przednim zawieszeniu czy nie?
Normalnie jak stoi na kołach :)
Panowie dokładnie przyjrzałem się rozrządowi i znak na górnym kole mija się z trójkątem na plastiku o pół zęba.
Czyżby to wskazywało na przestawiony rozrząd na wale korbowym o jeden ząb?
Z tego co kojarzę to pełen obrót dolnego koła = pól obrotu górnego. Auto ciągnie do odcinki bez zająknięcia co podobno wskazuje na przestawienie... a zapłon mam przyśpieszony o 2 st.
Miał ktoś tak? I czy da się przestawić pasek na dolnym kole tylko przy ściągnięciu go z górnego koła? Jak szarpnę to przeskoczy o ząbek?
Zazwyczaj mija się o pół zęba. Zobacz czy poziome znaki Ci grają bo to właśnie do nich masz ustawiać rozrząd. UP ma być na górze.
Kumpel ma d16y8 choć wcześniej myślał że ma d16z6 ale to nie o to chodzi... Chodzi o to że VTEC tyka jak się mu poda napięcie na krótko i lampka też w czasie jazdy się zapala ale nic nie czuć nic nie słychać sitko czyste i jak zagladalismy do niego to nic tam się nie przesuwalo pytanie czy powinno ? Co może być problemem ?
Wysłane z mojego RAINBOW przy użyciu Tapatalka
PANOWIE i panie ;) potrzebna opinia o tym wydechu... warto brać bo mam armate co drze pape na każdym kroku i mnie już to drażni ;) link poniżej dzięki z góry pozdro ;)
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-honda-civic-v-vi-coupe-1-4-1-5-1-6-i5532703700.html
chce odmalowac rame wycieraczki jakims plstikdipem , chcialbym zdjac wycieraczki i wtedy zrobic wszyztsko jak najlepiej , czy zdjemujac wycieraczki tzreba tak jak karze manual odlaczyc kleme aku , czy mozna jakos zablokotwac silnik wycieraczek i bez problemu zdjac je a potem wlozyc w te samo miejsce ?
PANOWIE i panie ;) potrzebna opinia o tym wydechu... warto brać bo mam armate co drze pape na każdym kroku i mnie już to drażni ;) link poniżej dzięki z góry pozdro ;)
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-honda-civic-v-vi-coupe-1-4-1-5-1-6-i5532703700.html
Strasznie drogi jak na wydech seryjny, ja mam końcowy Asmet już od roku czasu i nie ma z nim problemu a dałem za niego połowę tej ceny co ten podlinkowany przez Ciebie.
chce odmalowac rame wycieraczki jakims plstikdipem , chcialbym zdjac wycieraczki i wtedy zrobic wszyztsko jak najlepiej , czy zdjemujac wycieraczki tzreba tak jak karze manual odlaczyc kleme aku , czy mozna jakos zablokotwac silnik wycieraczek i bez problemu zdjac je a potem wlozyc w te samo miejsce ?
Problem odkręcić jedną śrubę od klemy?
:confused:
P.S.
Daj do czyszczenia i pomalowania farbą piecową, a nie będziesz paprał gównem.
jaka jest różnica między krokowym 420 a 520?
Zazwyczaj mija się o pół zęba. Zobacz czy poziome znaki Ci grają bo to właśnie do nich masz ustawiać rozrząd. UP ma być na górze.
Dzięki za odpowiedz.
W sumie to ciężko dostrzec czy poziome znaki są idealnie równe z głowicą. Przeszkadza przewód od pompy wspomagania i nie da się zerknąć w osi wałka, bo silnik jest niżej.
Wg. manuala dolny znak na górnym kole schodzi się z trójkątem kiedy poziome znaki są równo z głowicą.
Tak to wygląda:
http://oi60.tinypic.com/fm62r.jpg
Znak na dolnym kole pasowym pokrywa się ze znakami (muszka i szczerbinka) na obudowie. Oczywiście jest to ten 4 znak który jest za trzeba znakami do ustawiania zapłonu.
wie ktoś może skąd dostać takie gumki które są w zestawie Bumper set ? http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32280306423_1/4-PCS-set-Universal-Car-font-b-bumper-b-font-font-b-quick-b-font-release.jpg
Cześć, słuchajcie poszukuję przedniej szyby do Civic hb 1997 1.4s. Muszę szukać pod ten jeden model, czy jakieś inne też spasują np z civic coupe albo rovera 200?
kazik2_h9w3
12-07-15, 15:58
Gumek szukaj w sklepie z uszczelkami pewnie da radę coś dobrać jakiś oring
Problem odkręcić jedną śrubę od klemy?
:confused:
w manualu jest potem strasznie dluga sekwencja zalozenia jej potem i ustawienia silniczka w tym samym miejscu dlatego pytam czy mozna jakos to zostawic i bez problemu zdjac bez odlaczania akumulatora
Dzięki za odpowiedz.
W sumie to ciężko dostrzec czy poziome znaki są idealnie równe z głowicą. Przeszkadza przewód od pompy wspomagania i nie da się zerknąć w osi wałka, bo silnik jest niżej.
Wg. manuala dolny znak na górnym kole schodzi się z trójkątem kiedy poziome znaki są równo z głowicą.
Tak to wygląda:
http://oi60.tinypic.com/fm62r.jpg
Znak na dolnym kole pasowym pokrywa się ze znakami (muszka i szczerbinka) na obudowie. Oczywiście jest to ten 4 znak który jest za trzeba znakami do ustawiania zapłonu.
A zobacz czy nie masz z drugiej strony górnego koła też poziomych znaków, wtedy fajnie wszystko widać. A dół tak jak piszesz ma być na tym pojedynczym znaku... chyba że z klinem coś jest kombinowane (bo już i takie rzeczy widziałem) to wtedy wogóle cuda wychodzą.
Panowie dzis taka sytuacja. Zaswiecily sie ot tak kierunki na calym aucie, mrygnalem kierunkiem i niby przeszlo ale poszedlem do sklepu i znowu to samo tylko ze swiecily juz ciagle nawet jak auto zgaszone, musialem odpiac kleme. Wydawalo mi sie ze momentami zasmierdzialo plastikiem. Co to moze byc? Przekaznik czy cos innego? Po wcisnieciu awaryjnych tylko kontrolka sie swiecila i pozatym zadnej reakcji.
w manualu jest potem strasznie dluga sekwencja zalozenia jej potem i ustawienia silniczka w tym samym miejscu dlatego pytam czy mozna jakos to zostawic i bez problemu zdjac bez odlaczania akumulatora
Po prostu odkręcasz klemę minusową i po sprawie. A swoją drogą to nigdy nie odłączałem aku do zdjęcia ramion wycieraczek.
Panowie dzis taka sytuacja. Zaswiecily sie ot tak kierunki na calym aucie, mrygnalem kierunkiem i niby przeszlo ale poszedlem do sklepu i znowu to samo tylko ze swiecily juz ciagle nawet jak auto zgaszone, musialem odpiac kleme. Wydawalo mi sie ze momentami zasmierdzialo plastikiem. Co to moze byc? Przekaznik czy cos innego? Po wcisnieciu awaryjnych tylko kontrolka sie swiecila i pozatym zadnej reakcji.
Kumpel miał identyczny przypadek to zwarcie robił guzik od awaryjnych. Jak masz możliwość to podmień i zobacz.
A jak go wypne wogole to bede mogl jezdzic i uzywac kierunkow? Moglo w nim sie cos spartaczyc bo powiem szczerze ze jak sa mocne starty to guzik wyskakuje.
Ed.
Chyba już wiem co szwankuje. Mam drugi guzik od awaryjnych, dalej pomrygują, wyjąłem przekaźnik od kierunków, uwaga - dalej pomrygują :D ale wsłuchalem się uważnie gdzie to tak pyka i co się okazało, centralny który ma moduł w drzwiach takie meksyki odstawia. Jutro wypnę to chinskie badziewie w cholerę i zobaczymy co będzie.
A zobacz czy nie masz z drugiej strony górnego koła też poziomych znaków, wtedy fajnie wszystko widać. A dół tak jak piszesz ma być na tym pojedynczym znaku... chyba że z klinem coś jest kombinowane (bo już i takie rzeczy widziałem) to wtedy wogóle cuda wychodzą.
Dzięki za rade, następnym razem sprawdzę z drugiej strony, bo teraz już auto poskręcane i jeździ. Klin raczej na miejscu, bo 1 tłok był w GMP przy ustawionym dolnym kole, chyba że klin zerwany, a przesunięcie niewielkie. Ale raczej już poczekam ze sprawdzeniem do kolejnej zmiany rozrządu.
Czy klima z ej2 czyli coupe V podpasuje p&p do ej9? (d14a4) wiadomo że panel muszę mieć ej9 - logiczne a dalej?
Czy lusterka boczne różnią się między sobą w wersjach LH/RH? Wiem że w niektórych autach jest różnica. U mnie jest problem bo jak mam ustawione prawe lusterko to na zewnątrz robi się duża szpara.
Barthezz90
14-07-15, 14:57
Hej, a ja mam pytanko czy jest ktoś na forum kto fachowo potrafi założyć klime w EJ9?
Hej, a ja mam pytanko czy jest ktoś na forum kto fachowo potrafi założyć klime w EJ9?
Pewnie jest wiele takich osób. Tylko napisz skąd jesteś.
Barthezz90
14-07-15, 15:05
Śląsk :)
Mam też pytanie odnośnie SWAP'a z 1.4 IS no właśnie na co ?
wszystko jest lepsze od d14
Panowie to normalne że poduszka silnik EK3/EK4 tak wygląda?
w sensie z przodu bardziej pochylona niż z tyłu
byłbym wdzięczny jakby ktoś zerknął jak ma u siebie :)
http://s9.postimg.org/83eabilov/20150714_153609.jpg
http://s17.postimg.org/damsaem33/20150714_153705.jpg
http://s2.postimg.org/vm7td18zt/20150714_153723.jpg
próbuje dojść u siebie co jest powodem rezonansu idącego od silnika (czuć w podłodze i pedałach) podczas przyspieszania i jezdzie na wysokich obrotach...
sprawdz dolne poduszki razem z ta tylna ;]
To może trzeba luźno na otworach posadzić silnik, bo są tam chyba otwory większe niż śruby i wtedy wszystko dokręcić. Ewentualnie coś jest krzywe to też tak będzie naciągało poduszki.
byłbym wdzięczny jakby ktoś zerknął jak ma u siebie
U mnie jest równo po obu stronach .
To wychodzi na to że **** ja strzelił.
nagrałem w czym problem :(
https://www.youtube.com/watch?v=KSCN6EIIhf0
jakie parametry ma szpilka piasty w 6genie? chodzi mi o ten wieloklin (radełko), 12,2?
wiesko1261
15-07-15, 05:47
jakie parametry ma szpilka piasty w 6genie? chodzi mi o ten wieloklin (radełko), 12,2?
tak :)
Jest jakaś różnica czy założę bandaż na nowy czy wypalony już kolektor wydechowy? Bandaż termiczny najzwyklejszy, do 800 stopni podane było na aukcji.
Szukam progów do sedana EJ9 z 99r. Ciężko z dostępnością jest, żeby nie powiedzieć, że ich w sieci nie ma. Wolałbym uniknąć rajdu po szrotach więc jak ktoś na Dolnym Śląsku ma dostęp do takowych to się piszę. Ewentualnie, czy istnieje możliwość użycia progów od HB albo od Vgena? Wszelkie sugestie mile widziane.
Wszelkie sugestie mile widziane.
Skoro tak, to może najpierw "Dzień Dobry", albo coś w podobie?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!
Skoro tak, to może najpierw "Dzień Dobry", albo coś w podobie?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!
Wybacz Przyjacielu:) to tak z rozpędu.
Orientuje się ktoś, u kogo mogę dostać tranzystory do obsługi Vtec-a, komp p06, płyta 11F0?? Tranzystory to:
- Q101: NTE2368 lub 2SB1030
- IC14: SK5151S lub IPS7081
Ktoś tym jeszcze handluje, bo na giełdzie cisza:confused:
Ewentualnie może zna ktoś jakieś łatwiej dostępne zamienniki i chciałby się podzielić wiedzą:rolleyes:
http://images67.fotosik.pl/1048/7b49cb52e613abe0med.jpg (http://www.fotosik.pl)
Czy ta naba jest do wersji Civic ej9 bez poduszki powietrznej? Czy jest mozliwosc zamontowania jej do wersji z poduszka?
Witam, wczoraj chciałem podnieść sobie lekko obroty na jałowym. Wykręciłem lekko śrubę i obroty wzrosły tak jak chciałem. Po zgaszeniu i odpaleniu silnika z powrotem są takie jak przed regulacją WTF?
A nie jest czasem tak że jałowe obr. a dokładnie ich wartość jest zapisana w mapie i komp koryguje do danej wartości ? Bo pamiętam że jak miałem robioną mapę w poprzednim aucie to tam w crome wpisywał znajomy jakie jałowe się chce .
Z tego co pamietam jest procedura ustawiania obrotow, musisz spr. w manualu tam jest opisane
wiesko1261
16-07-15, 21:22
ustawiasz na wypiętym krokowym i rozgrzanym silniku , potem reset (bo wywali błąd krokowego) :) jak za mocno wykręcisz mogą falować obroty
ustawiasz na wypiętym krokowym i rozgrzanym silniku , potem reset (bo wywali błąd krokowego) :) jak za mocno wykręcisz mogą falować obroty
Jak wypnę krokowy to zaczyna falować chyba bodajże 800-1200, i jak tu ustawić obroty?
Witam, czy zaciski wraz z jarzmami (242mm przód) są takie same w V i VI gen? Tzn. najbardziej zależy mi na odległości pomiędzy jarzmem, a zwrotnicą? Dzięki.
Jak wypnę krokowy to zaczyna falować chyba bodajże 800-1200, i jak tu ustawić obroty?
Mi tak falowaly przed czyszczeniem krokowego a po działało normalnie
Mi tak falowaly przed czyszczeniem krokowego a po działało normalnie
Jak zrobilem tak po dokładnym wyczyszczeniu to rowniez falowaly.
Cześć,
mam takie pytanie,
jak wyglądają haki do zamocowania tłumika końcowego do d15z6 i zapewne do kilku innych silników, dokładniej chodzi mi o to czy dwa haki są od strony środkowego czy rury wydechowej?
Cześć,
mam takie pytanie,
jak wyglądają haki do zamocowania tłumika końcowego do d15z6 i zapewne do kilku innych silników, dokładniej chodzi mi o to czy dwa haki są od strony środkowego czy rury wydechowej?
Bardziej sugerował bym się tym do jakiego nadwozia, a nie z jakim silnikiem.
Jak zrobilem tak po dokładnym wyczyszczeniu to rowniez falowaly.
A otwieralales może tps? Albo cześć na krokowym która przykrecona jest na dwa wkręty krzyżykowe?
Witam. Panowie szybkie pytanie może głupie, żarówki do podświetlenia tablicy civic vi gen to c5w?
Bardziej sugerował bym się tym do jakiego nadwozia, a nie z jakim silnikiem.
nadwozie sedan.
pany, kupiłem te szpilki z wieloklinem 12,2 i do starej piasty pasują, ale okazało się że i piasty wymieniam i do nowych piast są za luźne te szpilki. Co z tym cholerstwem zrobic? Wygląda na to, że potrzebuję szpilek 12,4 a takowych nigdzie nie ma.
Czy jest możliwe wystrojenie ODB2a, czy tylko przejście na OBD1?
pany, kupiłem te szpilki z wieloklinem 12,2 i do starej piasty pasują, ale okazało się że i piasty wymieniam i do nowych piast są za luźne te szpilki. Co z tym cholerstwem zrobic? Wygląda na to, że potrzebuję szpilek 12,4 a takowych nigdzie nie ma.
Na allegro są :)
Siema :)
Pytanie trochę z innej beczki ale dla teścia potrzebuje info.
Czy tylne sprężyny z aerodecka podejdą do EJ9? Wozi on często różne ciężkie graty w bagażniku, ma gaz z dużą butlą w kole i tył siedzi. Te z aero są grubsze i dłuższe nieco (wg katalogowych danych) ale chyba powinny podejść? co wy na to?
kazik2_h9w3
18-07-15, 22:05
A może by tam wcisnąć przednie sprezyny one chyba będą pasować bo ludzie czasem zakładają na odwrót i dziwią ze tył pieje
Mblbn da się jak kojarze to się nazywa ecumaster det 3 coś takiego mi się obilo o uszy ale ponoć drożej jak przejście na obd1
Właśnie patent że sprężynani przednimi na tył też już wyśrubowaliśmy. To już nie koza to kobyła +70 i twardo w uj a dodatkowo amortyzatorom zostało może z 4cm skoku negatywnego i dobijają czasem (pełen wysów).
Panowie pytanka mam. Wczoraj wygłuszałem/wytłumiałem drzwi w swoim ej9 rzeźby troszkę było bo kali kabelków sporo w drzwiach. Ale drzwi wygłuszone, dystanse założone i zadowalający efekt. Wracają do pytań
1. Dlaczego jak szukałem na necie jakiegoś tutoriala to każde drzwi jakie znalazłem nie miały wzmocnień a u mnie są dwie grube rury w drzwiach i jakieś blachy pomiędzy.
Mam jakąś nadzwyczajną wersję ?
2. Dlaczego tylko w prawych drzwiach mam instalację na tweetery ? Kabelek jest kostka jest a w lewych tylko do dolnego głośnika instalacja.
Siema :)
Pytanie trochę z innej beczki ale dla teścia potrzebuje info.
Czy tylne sprężyny z aerodecka podejdą do EJ9? Wozi on często różne ciężkie graty w bagażniku, ma gaz z dużą butlą w kole i tył siedzi. Te z aero są grubsze i dłuższe nieco (wg katalogowych danych) ale chyba powinny podejść? co wy na to?
A takie przekładki między sprężyny nie dały by rady? Ja stosuję taki patent jak passerati jedzie w trasę zapakowane.
1. Dlaczego jak szukałem na necie jakiegoś tutoriala to każde drzwi jakie znalazłem nie miały wzmocnień a u mnie są dwie grube rury w drzwiach i jakieś blachy pomiędzy.
Mam jakąś nadzwyczajną wersję ?
prawdopodobnie w poliftach były dodatkowe wzmocnienia drzwi, a tutoriale były robione na przedliftach
Łukasz, a te przekładki to te takie gumowe pierścienie które się wpycha między zwoje sprężyny? Ile ich masz? Bo u teścia po jednej na stronę złożyliśmy i prawie żadnej różnicy nie było.
A może po prostu nowe sprężyny dać...
Łukasz, a te przekładki to te takie gumowe pierścienie które się wpycha między zwoje sprężyny? Ile ich masz? Bo u teścia po jednej na stronę złożyliśmy i prawie żadnej różnicy nie było.
A może po prostu nowe sprężyny dać...
Mam 2 na stronę
dorwałem sprężyny z mb i nie pasują na amorek ej/ek bo ich średnica po obu stronach jest równa a nie taj jak w ej/ek na jednym końcu węższa. A kompletny zawias może spring+amor z mb do ej? Tulejkę w wahaczu to moment wymienić na szerszą.
Dzięki za cynk Łukaszu :) jak nic nie wymyślimy z tym co mamy to dokupie dwa "dystanse" i po dwa na stronę się włoży.
nie będe zakladal nowego tematu bo nie warto. Kto się zajmował sprzedażą uszczelek do kolektorów ebayowych?
montaż klimy w EJ9:
-oprócz nowego osuszacza co będzie jeszcze potrzebne?
-czy potrzebny jest dodatkowy pasek do napędzania kompresora klimy, czy on siada gdzieś na obecnym już pasku?
pasowe na 3 paski, pasek, osuszacz, filtr kabinowy i nabicie po zlozeniu :P
ale idzie oddzielny pasek do klimy a drugi zostaje na miejscu, tak?
ale idzie oddzielny pasek do klimy a drugi zostaje na miejscu, tak?
Sprężarka klimatyzacji napędzana jest oddzielnym paskiem.
Panowie, poprzedni właściciel mojego samochodu robił cały wydech na przelocie ale zostawił kata. I teraz pytanie co w jego miejsce najlepiej wsadzić jak go usunę?
albo rura albo jakiś mały tłumik, a jak masz KAT w dowodzie i upartego diagnostę to tłumik w obudowie kata
Poszukuje opini na temat lamp Valeo zamiennika do przedlifta? Jak Świecia w porównaniu do ori i jak z ich trwałością
Panowie, poprzedni właściciel mojego samochodu robił cały wydech na przelocie ale zostawił kata. I teraz pytanie co w jego miejsce najlepiej wsadzić jak go usunę?
Czemu tak bardzo przeszkadza Ci katalizator? Jeśli nie jest uszkodzony to bym go zostawił. Spokój ze smrodem spalin. Zyski mocy są praktycznie niezauważalne przy usunięciu sprawnego kata.
powracam z problemem szpilek. Kupiłem z radełkiem 12,4 ale cholera dalej są minimalnie luźne. Nie wiem czy mam jakieś felerne piasty czy co? Niby szpilka siedzi, ale przy próbie mocniejszego dokręcenia (próba na stole) zaczyna się obracać. Chyba nie ma szpilek trochę grubszych niż 12,4? szukam i znajduję tylko 13mm.
Co z tym cholerstwem zrobić? Wkleić te szpilki albo przyspawać do piasty? Wiem, że wtedy już ich nie ruszę, no ale kurde coś muszę wymyślić, bo szkoda dystansów...
powracam z problemem szpilek. Kupiłem z radełkiem 12,4 ale cholera dalej są minimalnie luźne. Nie wiem czy mam jakieś felerne piasty czy co? Niby szpilka siedzi, ale przy próbie mocniejszego dokręcenia (próba na stole) zaczyna się obracać. Chyba nie ma szpilek trochę grubszych niż 12,4? szukam i znajduję tylko 13mm.
Co z tym cholerstwem zrobić? Wkleić te szpilki albo przyspawać do piasty? Wiem, że wtedy już ich nie ruszę, no ale kurde coś muszę wymyślić, bo szkoda dystansów...
Piasty masz ori czy zamiennik? Bo zamienniki czasem maja inne parametry np. cylinderki abe mają inny odpowietrznik. Wydaje mi się że najpewniej będzie heftnąć w 2 pkt każda od środka bo teraz jak kupisz większe to wieloklin jest uwalony.
Czemu tak bardzo przeszkadza Ci katalizator? Jeśli nie jest uszkodzony to bym go zostawił. Spokój ze smrodem spalin. Zyski mocy są praktycznie niezauważalne przy usunięciu sprawnego kata.
Niestety potwierdzam ja nie mam i na światłach czasem wali w aucie spalinami. Jeśli nie modzisz nic więcej to bym zostawił dla spokoju
powracam z problemem szpilek. Kupiłem z radełkiem 12,4 ale cholera dalej są minimalnie luźne. Nie wiem czy mam jakieś felerne piasty czy co? Niby szpilka siedzi, ale przy próbie mocniejszego dokręcenia (próba na stole) zaczyna się obracać. Chyba nie ma szpilek trochę grubszych niż 12,4? szukam i znajduję tylko 13mm.
Co z tym cholerstwem zrobić? Wkleić te szpilki albo przyspawać do piasty? Wiem, że wtedy już ich nie ruszę, no ale kurde coś muszę wymyślić, bo szkoda dystansów...
W otworze możesz zrobić przykładowo 4 punkty , punktakiem materiał w tym miejscu wypukli się stwarzając większe spasowanie / wcisk , według mnie lepsza opcja jak spawanie , które może wytworzyć naprężenia co za tym idzie bicie .
DanielDondi
22-07-15, 10:31
Witam, jak wygląda sprawa założenia liczników od Prelude 5 gen do Civica 6 gen, ktoś już coś takiego robił na forum ?
W otworze możesz zrobić przykładowo 4 punkty , punktakiem materiał w tym miejscu wypukli się stwarzając większe spasowanie / wcisk , według mnie lepsza opcja jak spawanie , które może wytworzyć naprężenia co za tym idzie bicie .
Yyyy, że jak? :) mam dookoła otworu na szpilkę spróbować uderzyć punktakiem? Piast jest twarda jak cholera, próbowałeś tego?
wiesko1261
22-07-15, 10:49
Yyyy, że jak? :) mam dookoła otworu na szpilkę spróbować uderzyć punktakiem? Piast jest twarda jak cholera, próbowałeś tego?
słaby punktak :p
zrób-zamów nad wymiarowe szpilki ( nad wymiar radełka ) u tokarza (najlepiej hartowane i dobrze odpuszczone ba mogą strzelić-pęknąć ) , albo normalną ,inną piastę bo cena wyjdzie podobna
Yyyy, że jak? mam dookoła otworu na szpilkę spróbować uderzyć punktakiem? Piast jest twarda jak cholera, próbowałeś tego?
taa to star szkoła ;) ja zrobiłem 4 punkty symetrycznie i szpile ciężko już się wbijało :) robiłem na oem piaście i dało rady .
ps.
i nie dookoła tylko wewnątrz otworu tam gdzie wchodzi szpilka .
Panowie, warto ściągać ten spoiler z klapy w del sol? Zostają dziury po nim?
witam posiadam civic ej6. Chciałbym zrobić w nim cały wydech i chce wyciąć katalizator zauważyłem, że mam sondę w katalizatorze co zastosować aby nie sypała błędami? słyszałem o emulatorze. Jest ktoś na forum kto tym handluje i czy to będzie rozwiązanie problemu?
pawelwlkp91
23-07-15, 18:13
witam posiadam civic ej6. Chciałbym zrobić w nim cały wydech i chce wyciąć katalizator zauważyłem, że mam sondę w katalizatorze co zastosować aby nie sypała błędami? słyszałem o emulatorze. Jest ktoś na forum kto tym handluje i czy to będzie rozwiązanie problemu?
Kolego z tego co wiem to ej6 ma katalizator z kolektorem wydechowym (połączone) ja jak robiłem u siebie wydech w d16y7 to po prostu zamieniłem kolektor wydechowy na 4-2-1, sondę wykręciłem z starego i wkręciłem do nowego i żadnych błędów, ani problemów.
@di zrob tak jak napisal pawelwlkp91 i bedzie wszystko gralo, wykrec sonde i wkrec w nowy kolektor.
Panowie co zrobić kupiłem felgi średnica odsadzenia 60,1mm, czyli taka jak piasta ale co z tego jak kołnierz piasty jest na tyle mały a fazka na feldze na tyle spora że felga luźno siedzi na piaście, co proponujecie przydałby się jakiś pierścień na samą fazkę macie jakieś pomysły??
a w ktorym civicu jest 60.1?
wiesko1261
23-07-15, 21:30
ale w hondach jest 56,1 :) potrzebne pierścienie centrujące 60,1x56,1
:confused: Aż wstyd się teraz przyznać, sory mój błąd popieprzyło mi się dzięki za sprostowanie ;) Nie wiem skąd wziąłem te 60,1mm chyba czas trochę odpocząć bo przestaje człowiek myśleć
Kolego z tego co wiem to ej6 ma katalizator z kolektorem wydechowym (połączone) ja jak robiłem u siebie wydech w d16y7 to po prostu zamieniłem kolektor wydechowy na 4-2-1, sondę wykręciłem z starego i wkręciłem do nowego i żadnych błędów, ani problemów.
mój civic jest z 2001roku. Sondę mam jedną w kolektorze a za kolektorem wydechowym mam banie z katalizatorem w którym jest jeszcze jedna sonda.
witam posiadam civic ej6. Chciałbym zrobić w nim cały wydech i chce wyciąć katalizator zauważyłem, że mam sondę w katalizatorze co zastosować aby nie sypała błędami? słyszałem o emulatorze. Jest ktoś na forum kto tym handluje i czy to będzie rozwiązanie problemu?
Emulator to nic innego jak przedłużenie sondy. Na alledrogo za 15 PLN kupiłem
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
czyli po założeniu tekiego emulatora http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-stal-nierdzewna-i5482720285.html nie będzie sypało błędami ?
emulator sie daje do rugiej sondy za katalizatorem jesli sie wywala katalizator
inaczej nie jest to potrzebne i bedzie wiecej palic
Czy duzo zabawy jest z demontażem kierownicy i przestawieniem jej na frezach? Poduszkę można jakoś bezpiecznie odpiąć?
kazik2_h9w3
25-07-15, 18:53
Odepnij aku i nie będzie problemu
Tylko uważaj na śruby co trzymają poduszkę stosunkowo łatwo je uszkodzić
Dobra, dzięki, mam nadzieję że dobrze wszystko zrobię i srs nie będzie się palił:D
kazik2_h9w3
25-07-15, 20:45
Zawsze będziesz mógł zresetowac kompa srs jakby kontrolka świeciła
Czy jeżeli obecnie mam w swoich heblach w EJ9 262mm zacisk Nissina to mogę bez problemu założyć zacisk z jarzmami Lucasa ? Wiem, że chyba różni się średnica tłoczka o 3mm ale jeszcze kwestia pasowania klocków.
kazik2_h9w3
26-07-15, 10:32
Klocki nie będą pasować
Jeśli chodzi o zaciski to wydaje mi się ze będą pasować na zwrotnice p&p
No dobra to w takim razie teraz jak mam dobrać klocki pod te zaciski ? Wiem, że są z EG5 i dochodzi jeszcze kwestia tego, że mam ABS. Teraz się zastanawiam czy to wszystko podejdzie. Znalazłem coś takiego http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3117323320330-C14031ABE-O4265-klocek-hamulcowy-kpl.html . Powinno chyba podpasić.
Jak zaciski lukasa to raczej nie z eg a z mb
No na zacisku jest LUCAS a pisał, że z jego EG5. Z resztą nawet jest ogłoszenie na forumowej giełdzie.
kazik2_h9w3
26-07-15, 14:48
Eg5 tylko z abs miało 262 przynajmniej tak mi się zdaje
Może sobie swapowal 262 właśnie z mb lub ma abs a wymienił zaciski
Mozliwilosci jest kilka
z nr na zacisku, wychodzi że występowały one w roverach np. 200 czy w czymś jeszcze to nie wiem.
ktos podpowie czy ten spojler podejdzie do 4D http://olx.pl/oferta/honda-civic-lotka-CID5-IDalhRp.html#a6c7ee13c4 podobno jest z mb, taki efekt chce uzyskac http://g04.s.alicdn.com/kf/HTB17mvmGpXXXXcTXXXXq6xXFXXXk/200162191/HTB17mvmGpXXXXcTXXXXq6xXFXXXk.jpg moze to jest to samo bo wyglada podobnie??
kazik2_h9w3
26-07-15, 17:50
Wygląda na taki właśnie model
I canal wydaje się atrakcyjna
właśnie wygląda podobnie tylko czy rozstaw otworów montażowych będzie pasował, czy klapy w mb i ek sa tej samej szerokości, jest trochę niewiadomych i niewiem czy ryzykowac
ten z aukcji ma mocowanie na środku podobnie jak ten z twojego zdj, z tego co patrzę pobieżnie na necie, widzę że te z mb są wyższe i nie mają podparcia na środku, chyba że występują dwa rodzaje.
tez to zauważyłem i nie mogę tego rozszyfrować, mb własnie maja wyższe i mocowanie tylko po bokach, może ktoś sobie po prostu zamontował taki z sedana, nie wiem czy występowały takie w mb czy nie, liczę na to ze wypowie się ktoś kto zna temat, nie usmiecha mi się wydać siana i się okaże ze niema szans go zamontować ze jest np węższa klapa w ek niż mb
kazik2_h9w3
26-07-15, 19:48
To chyba musisz iść do wróżki w takim razie
Dla mnie jest to do sedana ale ręki nie dałbym sobie obciąć więc póki nie przymiezysz to tak na prawdę się nie dowiesz
Może zadzwoń i poproś o wymiary miejsc montażowych. Będziesz wiedział mniej więcej czy nie będzie poza klape wystawał.
Może zadzwoń i poproś o wymiary miejsc montażowych
takie banalne a na to nie wpadłem:p z tego co wyczytałem to na klapie są jakieś miejsca orginalnie zaznaczone, pomierzę u siebie zadzwonię o wymiary i po problemie, dzięki za wszelka pomoc, a ogólnie co myślicie o tym spojlerku może coś innego doradzicie?
kazik2_h9w3
26-07-15, 20:27
Spojler fajny mam taki u siebie jedyny problem jak dla mnie jest zimo gdy wchodzi pod niego śnieg ale to banał
Pomyślał bym o jakimś lipie czy jak to tam się zwie tzn taka malutka loteczka
niech ci poda nr części, powinien być chyba na niej wybity nr OEM, po nim też się da dojść do czego jest
nad tym lipem tez się zastanawiałem ogólnie bije się z myślami i nie mogę się zdecydować, chciałbym jakoś upiększyć dupkę w moim sedanie, masz jakieś fotki w temacie z ta lotką? przeglądałem kiedyś temat ale jakoś nie kojarzę :)
niech ci poda nr części, powinien być chyba na niej wybity nr OEM, po nim też się da dojść do czego jest
jak będę mieć już numer części to co dalej wiesz na jakiej stronce się to sprawdza?
jak będę mieć już numer części to co dalej wiesz na jakiej stronce się to sprawdza?
Nie potrzebna żadna specjalna strona. Będziesz miał numer części, wpiszesz w Google i też sprawdzisz od czego.
teoretycznie do sedana 2000r są takie nr OEM, nie wiem z czego wynikają te różnice na końcu, może z koloru nadwozia, ale czy te nr są właściwe to nie wiem, w każdym bądź razie masz jakiś pogląd na sprawę.
08F13-S04-600F TRUNK SPOILER WITH H
08F13-S04-610G TRUNK SPOILER WITH H
08F13-S04-620G TRUNK SPOILER (NH
08F13-S04-630G TRUNK SPOILER WITH H
08F13-S04-630L TRUNK SPOILER
08F13-S04-640F TRUNK SPOILER WITH H
08F13-S04-640H TRUNK SPOILER WITH H
08F13-S04-660G TRUNK SPOILER WITH H
08F13-S04-670F TRUNK SPOILER (YR 001
08F13-S04-680F TRUNK SPOILER WITH H
08F13-S04-6D0G TRUNK SPOILER (G9
Witam, ja z takim banalnym pytaniem. Wiem,że podświetlenie tablicy w Hondzie Civic 6 Coupe to zarówka C5W, ale jaki jest jej wymiar?
http://sklep.auto-bajer.pl/media/products/547144f9002544e261d5c70f64ccd3ed/images/thumbnail/big__ar_wki_CV8_5_12V-10_C10W_11x35_mm_-_Wymiary_-1.jpg?lm=1398085003
niesprawdzałem na aucie tylko google wiec nie jestem dokonca pewny czy takie sa.
dzieki endriu, czekam na numer od kolesia
Panowie, nikt nie chce ustawić mi zbieżności bo podobno za niski samochod i lasery sie nie widza, jedni sie podjęli roboty, ale zrezygnowali w trakcie, nie ma juz chyba szans na ustawienie tej zbieżności. Samochod nie ściąga tylko kierownica jest delikatnie skręcona przy jeździe na wprost, da sie ja jakoś ustawić aby była prosto?
wiesko1261
27-07-15, 16:57
przestaw na drążkach :) wkręć z jednej i tyle samo wykręć z drugiej ( na pewno nie przestawi się zbieżność )
Jak myślicie czy jest sens wpakować takie coś zamiast kata ? miał ktoś takie coś zamontowane ?
http://allegro.pl/awg-tlumik-w-obudowie-katalizatora-czestochowa-i5561985604.html
chodzi mi o to aby było ciszej i aby auto nieco lepiej się odpychało .
przestaw na drążkach :) wkręć z jednej i tyle samo wykręć z drugiej ( na pewno nie przestawi się zbieżność )
pierdu pierdu, bzdury kolego piszesz. Na oko to sobie można ustawić na chwilę żeby na zbieżność dojechać a nie na dłuższą metę.
MaTi95 musisz szukać warsztatu który Ci to ogarnie, panowie muszą mieć specjalne przystawki i da radę ustawić.
Dzięki, będę szukał dalej :D
Panowie, fajnie jak by ktoś poratował nr katalogowym poduszki pod skrzynie w ej9 (d14, skrzynia s40). Handlowcy twierdza że jest pare rodzai w civicach.
Pany dziś zakupilem EJ6 polifta i mam pare pytań:
- jest w niej centralny z pilota ale lapie tylko jak się stoi przy aucie. Czy to może być wina baterii w pilocie?
-antena nie składa się do końca, tzn ta końcówka idzie w dół ale cały "patyk" nie sklada się czym to może być spowodowane?
-drążek zmiany biegów chodzi liźno na boki "lata" i podczas spuszczania nogi z gazu wibruje i dzwiek jest porównywalny z takim jak przechodzi spiecie po kablach elektrycznych, gdy złapie go ręką to dzwięk ustaje.
Tulejki przy patyku do wymiany czy możr pod drążkiem wewnątrz?
Prosze o rzeczowe odpowiedzi :D
Pozdrawiam;D
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Oryginalny pilot jest na podczerwień, musi widzieć czujnik przy wstecznym lusterku.
Antena na pewno się zażarła, ten najgrubszy element chodzi w metalowej tulejce która chyba jest z jakiegoś koloru i śniedź tam potrafi złapać. Najlepiej wymontować (wtyczka jest wpięta obok bezpieczników nad nogami) i zanurzyć na dłużej np.w nafcie. Ja miałem zużytą tulejké na drążku oporowym mechanizmu zmiany biegów. Wszystko ładnie widać z kanału. Można wiedzieć jakie wyposażenie, stan i ile dałeś?:)
Siema . W jednej hondzie mam lekki pobór oleju . Gdy kupiłem samochód to mechanik wymienił mi na castrola 10w40 . Ten olej jest dość drogi bo kosztuje około 50 zł za litr a taki platinum w biedronce jest za 15 zł . Może wystąpić jakaś różnica jak do tej pory lalem castrola a wleje tego platinum? I mogę dodać tego platinum do tego castrola jsk go będzie juz mało? : )
Siema . W jednej hondzie mam lekki pobór oleju . Gdy kupiłem samochód to mechanik wymienił mi na castrola 10w40 . Ten olej jest dość drogi bo kosztuje około 50 zł za litr a taki platinum w biedronce jest za 15 zł . Może wystąpić jakaś różnica jak do tej pory lalem castrola a wleje tego platinum? I mogę dodać tego platinum do tego castrola jsk go będzie juz mało? : )
nie możesz. dolewasz ten sam, albo tej samej gęstości tego samego producenta. a w ogóle to przejdź na 5W50 bo jak robi się cieplej to 10W40 lubi znikać
-drążek zmiany biegów chodzi liźno na boki "lata" i podczas spuszczania nogi z gazu wibruje i dzwiek jest porównywalny z takim jak przechodzi spiecie po kablach elektrycznych, gdy złapie go ręką to dzwięk ustaje.
Miałem to samo. Strasznie wkurzające - szukałem rozwiązania prawie 2 lata....
W zeszłym sezonie 'walkę' zacząłem od poduszek skrzyni,wymieniłem też jedną silnika bo była nieciekawa, potem gumy układu wydechowego, wymiana tych tulejek(http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-del-sol-tuleje-stabilizatora-drazka-zmiany-biegow-2szt.html) też nic nie dała i sobie odpuściłem.
Na początku tego roku powiedziałem DOŚĆ.
Wibracje na lewarku nasiliły się na tyle, że każdy kto ze mną jechał pytał "co ci tu tak brzęczy jak by miało odpaść". Przez przypadek przeglądając stronę Haparts przeczytałem tekst:
"... jedyny zestaw elementów na rynku, których zużycie powoduje nieprecyzyjną pracę lewarka zmiany biegów, luźne "latanie" na boki, lub hałasowanie dobiegające z okolich lewarka, które znika gdy przyłożymy do niego dłoń... Znacie to? Bardzo częsta przypadłość wielu Hond."
Jak widać "uniwersalne diagnozy" mechaników można włożyć w tym wypadku między bajki. Prawie każdy mówił - 'panie to pewno poduszki'.
Po montażu zestawu naprawczego którego dotyczy powyższy opis, jak ręką odjął: http://haparts.pl/znlsb-002.html . Wyrzuciłem przedtem prawie 300zł w błoto a wystarczyło 100zł żeby problem rozwiązać:D Pozdrawiam.
Siema . W jednej hondzie mam lekki pobór oleju . Gdy kupiłem samochód to mechanik wymienił mi na castrola 10w40 . Ten olej jest dość drogi bo kosztuje około 50 zł za litr a taki platinum w biedronce jest za 15 zł . Może wystąpić jakaś różnica jak do tej pory lalem castrola a wleje tego platinum? I mogę dodać tego platinum do tego castrola jsk go będzie juz mało? : )
To jest jakiś żart czy prowokacja z tym olejem z biedronki :D? Ile ci bierze?
To jest jakiś żart czy prowokacja z tym olejem z biedronki :D? Ile ci bierze?
Żadna prowokacja . Liczb dokładnych.nie znam ale to będzie około 200ml/1000km
Żadna prowokacja . Liczb dokładnych.nie znam ale to będzie około 200ml/1000km
No to kup sobie przy następnej wymianie 6l oleju(sprzedają takie zestawy na allegro), będziesz miał na wymianę*i dolewki:
http://allegro.pl/castrol-magnatec-10w40-6l-4l-1l-1l-ben-filtry-i5037070001.html
Wychodzi niecałe 20zł/l .
No to kup sobie przy następnej wymianie 6l oleju(sprzedają takie zestawy na allegro), będziesz miał na wymianę*i dolewki:
http://allegro.pl/castrol-magnatec-10w40-6l-4l-1l-1l-ben-filtry-i5037070001.html
Wychodzi niecałe 20zł/l .
Jaki olej, taka cena.
:D
Miałem to samo. Strasznie wkurzające - szukałem rozwiązania prawie 2 lata....
W zeszłym sezonie 'walkę' zacząłem od poduszek skrzyni,wymieniłem też jedną silnika bo była nieciekawa, potem gumy układu wydechowego, wymiana tych tulejek(http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-del-sol-tuleje-stabilizatora-drazka-zmiany-biegow-2szt.html) też nic nie dała i sobie odpuściłem.
Na początku tego roku powiedziałem DOŚĆ.
Wibracje na lewarku nasiliły się na tyle, że każdy kto ze mną jechał pytał "co ci tu tak brzęczy jak by miało odpaść". Przez przypadek przeglądając stronę Haparts przeczytałem tekst:
"... jedyny zestaw elementów na rynku, których zużycie powoduje nieprecyzyjną pracę lewarka zmiany biegów, luźne "latanie" na boki, lub hałasowanie dobiegające z okolich lewarka, które znika gdy przyłożymy do niego dłoń... Znacie to? Bardzo częsta przypadłość wielu Hond."
Jak widać "uniwersalne diagnozy" mechaników można włożyć w tym wypadku między bajki. Prawie każdy mówił - 'panie to pewno poduszki'.
Po montażu zestawu naprawczego którego dotyczy powyższy opis, jak ręką odjął: http://haparts.pl/znlsb-002.html . Wyrzuciłem przedtem prawie 300zł w błoto a wystarczyło 100zł żeby problem rozwiązać:D Pozdrawiam.
To jest jakiś żart czy prowokacja z tym olejem z biedronki :D? Ile ci bierze?
Nada sie takie coś? http://jdmshop.eu/poliuretanowy-zestaw-drazka-zmiany-biegow-honda-dseria-519461shiftB?filter_name=519461
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Nada sie.
Wlasnie ten zolty poliuretan zatrzyma drganie. Oryginalnie jest tam tulejka i kilka gumowych elementow/podkladek one sie wyrabiaja i robi sie spory luz. Troche dziwnie to honda wymyslila.
Kupuj ten zestaw i problem zniknie.
Czyli ta żółta tulejka zastąpi to co jest w zestawie na zdj z hapartsu?
I jak z montażem tej żółtej od środka czy z pod auta?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Nada sie takie coś? http://jdmshop.eu/poliuretanowy-zestaw-drazka-zmiany-biegow-honda-dseria-519461shiftB?filter_name=519461
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
No przecież napisałem że założenie tych poliuretanów nic ci nie da :D Może nie będziesz miał luzu ale drążek nadal będzie "brzęczał" przy schodzeniu z obrotów.
Zacytuję siebie z postu wyżej:
"wymieniłem też jedną silnika bo była nieciekawa, potem gumy układu wydechowego, wymiana tych tulejek(http://poliuretany.olkusz.pl/pl/hond...egow-2szt.html) też nic nie dała i sobie odpuściłem."
Jaki olej, taka cena.
:D
Ale kazik napisał że litr castrola kosztuje 50zł.
Gdy kupiłem samochód to mechanik wymienił mi na castrola 10w40 . Ten olej jest dość drogi bo kosztuje około 50 zł za litr a taki platinum w biedronce jest za 15 zł .
Owszem może tyle kosztować, jak kupimy 1l. A na stacji benzynowej może kosztować taka litrówka nawet ponad 50zł. Dlatego zasugerowałem zakup 6l. Będziesz miał ~2,5l na dolewki co przy ubytkach w twojej Hondzie starczy na ok. 12kkm licząc te 200ml/1000. Castrol moim zdaniem jest średni ale na pewno o wiele lepszy niż platinum.
Osobiście zalałbym valvoline maxlife.
200ml/1000km to nie jest jakoś mega dużo. Od siebie dodam: jak jeździłem na castrolu edge to brał mi 1l/10 tys. km. Teraz mam valvoline maxlife i bierze 0,5-0,8l/10 tys. km.
Tak tylko zauważ, że Ty miales w zestawie 2szt a tej żółtej co do sziftera idzie nie mialeś, to co mi pokazaleś z hapartsu to jest to samo co ta żółta z tego co rozumiem
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Faktycznie, nie wiedziałem nawet, że taki 3-częściowy zestaw poliuretanowy istnieje! Tylko nie byłbym taki pewny czy on wyeliminuje wibracje w 100%. Pamiętaj że co OEM to OEM. Poliuretan jest bardziej po to żeby zwiększyć precyzję a nie komfort akustyczny.
Pamiętaj że co OEM to OEM. Poliuretan jest bardziej po to żeby zwiększyć precyzję a nie komfort akustyczny.
Co prawda to prawda, ale z drugiej strony na poli jest wszystko sztywniejsze także czemu gałka miała by wibrować?
Dużo roboty mialeś z zamontowaniem tego zestawu z hapartsu?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Co prawda to prawda, ale z drugiej strony na poli jest wszystko sztywniejsze także czemu gałka miała by wibrować?
Dużo roboty mialeś z zamontowaniem tego zestawu z hapartsu?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Ciężko było wyjąć tą tulejkę: http://haparts.pl/54117-sh3-000.html
Z resztą nie było problemu, śruby po zlaniu odrdzewiaczem puściły.
Po to są te gumy żeby tłumić tłumić wibracje a skoro poliuretan jest twardszy to jak może pochłonąć więcej wibracji?
Tak ja na to patrzę, może jest inaczej. Twardszy materiał = większa wytrzymałość, i to jest główna zaleta poliuretanów.
Ja założyłem oem zestaw i jest git. Zrobisz jak chcesz tylko żebyś podwójnie nie wydawał kasy. Po coś japończycy to wymyślili chyba? Wątpię że po to żeby sprawiało problemy - mechanika w Hondach jest przemyślana do bólu.
Ja wymienilem u siebie zestaw naprawczy 2czesciowy bez zoltej , bo nawet nie wiedzialem ze taki jest. Okazalo sie przy montazy ze za baaaardzo luzny drazek odpowiadaja wymeczone gumowe podkladki drazka zmiany biegow, przez to jest tam bardzo duzy luz. Zolty poliuretan z zestawu na 99% przekonany jestem ze to zniweluje. W hapartsie maja OEM zestaw naprawczy samego drazka cos ok 90zl
Jesli drazek bardzo luzno buja sie na prawo i lewo to wlasnie zuzyte gumowe podkladki to powoduja.
Ogarne i zobacze czy cos da, zauwazylem wlasnie ze cos sie dzieje z regulacja lewego lusterka na boki, silnik kreci ale szklo sie nie rusza, gora dol dziala. Cos sie posypalo?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Powinno pomoc chyba ze jest inna przyczyna brzeczenia.
Ja pewnie nie dostane samego zoltego poliuretanu, wiec jak bys go nie zakladal to odkupie:)
Na jdmshop za 30zl Ci sprzeda bez problemu bo juz mi proponowal :)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
czy tylne amortyzatory w hatchbacku i coupe są takie same ?
Ponawiam
Jak myślicie czy jest sens wpakować takie coś zamiast kata ? miał ktoś takie coś zamontowane ?
http://allegro.pl/awg-tlumik-w-obudo...561985604.html
chodzi mi o to aby było ciszej i aby auto nieco lepiej się odpychało .
Ciszej to będzie tyle co nic :) Lepiej proex bo awg to tylko taka zapchajdziura na przegląd.
Te wszystkie tlumiki awg szalu nie robia, duza czesc po roku jest juz wypalona.
Te w obudowie kata sa za male zebys mial cicho i jakoscia tez nie grzesza:)
Nie działa mi też klakson . Jak naciskam go to słychać pyknięcie bezpiecznika lub przekaźnika . Co to może być?
Sprawdz sam klakson na krotko do akumulatora czy dziala, jesli dziala to kabelkologia, gdzies nie łaczy. Kabel mogl zgnic bo sa b.cienkie,zasnidziala wtyczka .
Kabel powinien isc strona pasazera w peszlu przy rurkach od klimatyzacji az do aku i dalej do przekaznika pod kierownica.
Witam mam takie pytanie czy ktos z forum przerabial maske przednia w taki sposob zeby oddzielic blache od stelarzu maski i w miejsce dziur ktore sa w stelarzu wyciac z pleksi ewentualnie jakies zdjecie jak ktos ma
http://i.imgur.com/AcBZoeZ.jpg
mam pytanie , co jest do wymiany? (patrząc na zdjęcie) . Prosił bym też o szczegóły , czy trudno to wymienić , jaka kasa i czy coś się stanie jak poczekam trochę z wymianą
Osłona drązka kierowniczego do wymiany , kasa nie pamiętam ale nie wielka ;) ogólnie nie jest trudno wymienić ale pamiętam że trochę kiepskie dojście żeby naciągnąć osłonę na maglownice .
Nie radzę zwlekać bo syf będzie leciał na listwe przekładni .
Osłona drązka kierowniczego do wymiany , kasa nie pamiętam ale nie wielka ;) ogólnie nie jest trudno wymienić ale pamiętam że trochę kiepskie dojście żeby naciągnąć osłonę na maglownice .
Nie radzę zwlekać bo syf będzie leciał na listwe przekładni .
potwierdzam, nie zwlekaj ani chwili bo skończy się to wymianą maglownicy :/ Wymień od razu z dwóch stron i pamietaj o zbieżności.
panowie jaką skrzynie wybrać do civic ej6 d16y7? chodzi o to żeby auto było trochę żwawsze
Starstruck
29-07-15, 21:39
Z D15B2 (fd. 4,25) będzie w 100% wystarczająca. Auto zdecydowanie odżywa a skrzynię można kupić już za ok. 150 zł + ok. 300 zł wymiana + ok. 100 zł olej.
a co powiesz o skrzyni 1M bo jest na złomie niedaleko
bierz 1m tam jest fd 4.4 ;]
bierz 1m tam jest fd 4.4 ;]
No i do tego beznadziejnie dłuuuga dwójka oraz piątka 0,75 co nie jest rewelacją na trasy przy fd 4,4
to zostać przy tej od d15b2 jak proponuje Starstruck? jestem zielony w temacie skrzyń biegów a dzisiaj mi sie rozleciała tak ze szukam jakiejś podpowiedzi jaka wybrać.
Panowie szybkie pytanko, jaki najlepszy olej do d14z2 47 tys przebiegu? Valvoline max life 10w40 bedzie okej? Dzieki za odpowiedzi :)
tomalacivic
30-07-15, 06:57
Hej! Panowie posiadam w swoim d15z6 gaz i ostatnio przez te upały auto jeździło kiepsko dzis jadąc do pracy auto nagle nabralo mocy zauwazylem ze dzis w nocy padalo i jest mokro i wilgotno czy to moze mieć jakiś związek?
kazik2_h9w3
30-07-15, 07:18
Generalnie jak są upały to auto zawsze reaguje spadkiem mocy po to robi się min termouszczelki odgrodzenia itp by jak najzimniejsze powietrze wpadalodo kolektora
to zostać przy tej od d15b2 jak proponuje Starstruck? jestem zielony w temacie skrzyń biegów a dzisiaj mi sie rozleciała tak ze szukam jakiejś podpowiedzi jaka wybrać.
Jak chcesz trochę żwawsze auto niż masz to ta z d15y7 będzie ok. Jak chcesz żeby było dyzo żwawiej to szukaj skrzyni z fd 4,4 ale nie z anglika tylko z V gen 3d z końca produkcji. Jak nie jeździsz dużo w trasie to z angielki też będzie ok bo będzie trzochę krótsza niż Twoja obecna ale piątka też będzie sporo krótsza i będziesz miał wyższe obroty przy tej samej prędkości co teraz.
tomalacivic
30-07-15, 09:13
No ok tylko ze mi nie chodzi skrzynie czy silnik tylko tak jak pisalem wczoraj jak wracalem do domu to byla kicha a dzis jak rakieta po tym deszczu
piterstar1
30-07-15, 09:22
Siemano.
Sluchajcie mam dylemat dotyczacy wydechu. Bede robil caly uklad i nie wiem czy robic z kwasowki czy rury aluminiowanej. Z czego lepiej, jakie sa wady i zalety obu wariantow??
Panowie szybkie pytanko, jaki najlepszy olej do d14z2 47 tys przebiegu? Valvoline max life 10w40 bedzie okej? Dzieki za odpowiedzi :)
Broń boże nie lej połsyntetyka, zwłaszcza przy takim przebiegu! Tylko dobry syntetyk 5W30 albo 5W40 do tego silnika. Motul,valvoline.
Siemano.
Sluchajcie mam dylemat dotyczacy wydechu. Bede robil caly uklad i nie wiem czy robic z kwasowki czy rury aluminiowanej. Z czego lepiej, jakie sa wady i zalety obu wariantow??
Wada kwasu: cena, zaleta:trwałość
Aluminiowany wydech ma mniejszą trwałość ale jest o wiele tańszy.
Nie wiem czy warto inwestować w kwas, chyba że będziesz jeździł tym autem 20 lat :D Ja wydech aluminiowany miałem robiony po całości w marcu 2012 (przejechane od tamtego czasu 70tys. km). Zero dziur i nieszczelności.
piterstar1
30-07-15, 09:47
Typek ktory bedzie robil mi wydech powiedzial ze roznica w cenie to 200zl miedzy alu a kwas i on robilby z alu.
Poza trwaloscia nie ma innej roznicy?? Np. waga, albo przenoszenie dzwieku, czy przeplyw spalin??
Same rury to raz a dwa bedziesz mial wydech z kasiata i co z tego jak material w tlumikach sie z czasem wypali i tak bedzie kupa.
Chociaz teraz sa kwasiaki i kwasiaki jak wszystko zreszta podrabiane albo przypominajace stal nierdzewna. Kol. 421 tez kwasiak a po kilku latach scianki maja jak papier bo sie wypalaja.
Zamieszczone przez Kiielu
Panowie szybkie pytanko, jaki najlepszy olej do d14z2 47 tys przebiegu? Valvoline max life 10w40 bedzie okej? Dzieki za odpowiedzi
Broń boże nie lej połsyntetyka, zwłaszcza przy takim przebiegu! Tylko dobry syntetyk 5W30 albo 5W40 do tego silnika. Motul,valvoline.
To kolego jaki polecasz Valvoline 5w30, bo 5w30 aktualnie mam tylko że shella zalany. Max life czy SynPower czy jaki?:)
lej 5w50 bo z 40 i niższych jak się zrobi cieplej to robi się woda i uciekają w błyskawicznym tempie. a jaki wlejesz to nie ma znaczenia byle spełniał normy API SG/SH
lej 5w50 bo z 40 i niższych jak się zrobi cieplej to robi się woda i uciekają w błyskawicznym tempie. a jaki wlejesz to nie ma znaczenia byle spełniał normy API SG/SH
Jak silnik zużyty to owszem ucieka. Przy przebiegu niecałe 50 tysięcy nie powinien brać jeszcze nic. Zalecany olej do tego silnika to 5W30....
Moja honda dopiero po przekroczeniu 200tys. km przebiegu zaczela delikatnie (500ml na 10tys.) brac olej 5W30. Przedtem ani grama. Po zalaniu 5W40 brala 300ml/10tys i teraz przy przebiegu 260kkm znowu bierze 500ml/10tys.
Synpower z valvoline będzie odpowiedni - ma najlepsze właściwości. Jak zacznie ci ubywać oleju zmień na Maxlife 5w40.
Co może być nie tak ze wskazówka od paliwa wariuje? Zatankowane za 50zł, zostawilem auto na parkingu i w tym czasie wskazówka podskoczyla na maxa w gore, po wsadzeniu kluczyka i daniu na zaplon spadła i byla w tym miejscu co powinna, albo podczas jazdy spokojnej 90km/h opuszcza sie po czym za chwile idzie do gory itd
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Wygląda na jakieś zwarcie lub problem z masą. Na początek polecam oczyścić wszystkie masy dla pewności. Z tego co pamiętam w tych Civicach jest tak, że jeśli włączysz postojówki na wyłączonym silniku, rośnie stan paliwa :rolleyes:
kazik2_h9w3
01-08-15, 09:27
Miałem tak po zmianie podswietlenia na taśmę led
Tylko u mnie rosło paliwo po przekreceniu na zaplon
Wina było chyba jakieś zwarcie lub za blisko wskazówek była taśma
W 5 genie coś takiego miałem jak było zwarcie na kabelku uzwojenia pod wskaźnikiem , udało mi się to zlutować i było ok .
Od czego zacząć sprawdzanie?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Filtr oleju d14z2 silnik, wiadomo najlepszy oem, ale jak nie mam dostępu do niego a w poniedziałek przegląd to jaki? bosch? filtron? dzięki za odpowiedź koledzy :>
firstborne
01-08-15, 17:03
Filtr oleju d14z2 silnik, wiadomo najlepszy oem, ale jak nie mam dostępu do niego a w poniedziałek przegląd to jaki? bosch? filtron? dzięki za odpowiedź koledzy :>
To sprawdzają, czy filtr oleju jest jeszcze sprawny? Jak? Ja tam bym jechał na starym i kupił oem bo to groszowy wydatek.
Chodzi o to, że w poniedziałek mam przegląd a jeszcze nie kupiłem oleju ani filtra a do poniedziałku nie mam gdzie kupić oemowego, zostaje mi tylko intercars :)
Chodzi o to, że w poniedziałek mam przegląd a jeszcze nie kupiłem oleju ani filtra a do poniedziałku nie mam gdzie kupić oemowego, zostaje mi tylko intercars :)
bierz Knechta.
Filtr oleju d14z2 silnik, wiadomo najlepszy oem, ale jak nie mam dostępu do niego a w poniedziałek przegląd to jaki? bosch? filtron? dzięki za odpowiedź koledzy :>
ja jeżdżę na boschu i problemu nie ma, filtrona miałem w innym aucie i były z nim problemy.
OEM to OEM ;]
blueprinta jeszcze polece i to tyle
Filtr oleju d14z2 silnik, wiadomo najlepszy oem, ale jak nie mam dostępu do niego a w poniedziałek przegląd to jaki? bosch? filtron? dzięki za odpowiedź koledzy :>
Mann
Czym sie różniła VIg coupe z blaszką honda of america, od tej produkowanej na europe?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Jak się nie mylę to napis na blaszce tylko znaczy, że wyprodukowano w amerykańskich zakładach Hondy. Różnice to będą między wersjami na Europę, a USDM ale zakłady te same.
Czym sie różniła VIg coupe z blaszką honda of america, od tej produkowanej na europe?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
chyba wszystkie qp mają 'honda of america', przynajmniej ja innej blaszki w qp nie widziałem.
A no to chyba, że tak :)
Poleci ktoś jakiś dobry i sprawdzony środek do usuwania zanieczyszczeń z lakieru takich jak smoła, żywica itd?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Poleci ktoś jakiś dobry i sprawdzony środek do usuwania zanieczyszczeń z lakieru takich jak smoła, żywica itd?
Trix firmy Cquartz na przykład.
Pany szukam niedrogich klocków przednich do civiczka. Nie chcę kupować klockow po 120-140 zł ale nie chce też jakiegoś szajsu za 30 zł. znalazłem coś takiego http://allegro.pl/klocki-przod-honda-civic-iv-v-crx-iii-hit-freno-i5256072211.html . Wg. kodu jest to roadhouse, a gdzieś czytałem, że roadhouse to produkcja TRW. Coś ktoś wie na ten temat ? Brać ?
Pewnie już taka informacja na forum jest, ale nie wiem jak ją znaleźć, mianowicie; co muszę kupić oprócz lamp, błotników, maski, zderzaka i grilla aby z przedlifta zrobic polifta w sedanie 6g?
Trix firmy Cquartz na przykład.
http://mrcleaner.pl/carpro-trix-trix-100ml-p1986.html to?
Drogie ;D
http://mrcleaner.pl/carpro-trix-trix-100ml-p1986.html to?
Drogie ;D
Bo dobre taniej może nie będzie ale więcej do SG iron off? Tyle że nie wiem jak to sie sprawuje .
http://mrcleaner.pl/carpro-trix-trix-100ml-p1986.html to?
Tak, to.
Drogie ;D
Miało być "dobre i sprawdzone", a nie tanie.
:p
Smoła schodzi b.dobrze naftą, zwykła ropa też da radę, benzyna ekstrakcyjna, a jeszcze lepiej benzyna lakowa też ruszy. Na żywicę mówią, że dobre wd-40, sprawdzi się też terpentyna i jakiś alkohol. Spirytusu jednak żal, więc może izopropanol. Denaturatu bym nie próbował, nie wiadomo czym jest skażony i może zmatowić lakier.
Pewnie już taka informacja na forum jest, ale nie wiem jak ją znaleźć, mianowicie; co muszę kupić oprócz lamp, błotników, maski, zderzaka i grilla aby z przedlifta zrobic polifta w sedanie 6g?
Tarcze do diaxa i Nic innego nie trzeba. Możesz jeszcze belkę na przód kupić pod zderzak ale nie jest konieczna.
paplatalk
Pany szukam niedrogich klocków przednich do civiczka. Nie chcę kupować klockow po 120-140 zł ale nie chce też jakiegoś szajsu za 30 zł. znalazłem coś takiego http://allegro.pl/klocki-przod-honda-civic-iv-v-crx-iii-hit-freno-i5256072211.html . Wg. kodu jest to roadhouse, a gdzieś czytałem, że roadhouse to produkcja TRW. Coś ktoś wie na ten temat ? Brać ?
Podobno firma ROPER. Ktoś coś słyszał ? warto brać ?
Może też ktoś coś powiedzieć na temat firm: DACO, KONACO, SRL i ALPHA BRAKES ?
Znalazłem też klocki Delphi. Firma raczej znana tylko jak z jakością ? http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przod-honda-civic-crx-eg-delphi-i5566340238.html
Te kilkadziesiąt złotych więcej to naprawdę tak dużo na kilkanaście/kilkadziesiąt miesięcy? Chodzi mi tylko o to, czy warto oszczędzać tak niewielką kwotę. Nie odbierz tego źle, ale "biednego nie stać na tanie rzeczy". Czasami warto dopłacić przy kupnie niż kupować częściej części gorszej jakości. Nie znam żadnej z podanych firm (oprócz Delphi, ale z tego że robią amory). Wiem, że np. tańszy Girling należy do TRW, więc może warto tu uderzyć?
Normalnie na takie rzeczy nie szczędziłbym kasy gdyby nie to, że na wiosnę chcę zrobić kompletny remont hebli łacznie z wymianą przewodów nowymi tarczami i porządnymi klockami. Tyle, że do tej wiosny muszę jakoś dojeździć. Klocki są już konkretnie zjechane, do tej wiosny pewnie nie przejadę więcej jak 5k km. Stąd decyzja o kupnie jakichś budżetowych klocków. W zimę swap więc po swapie musi być dobry hebel, ale do tego czasu raczej będę się toczyć :)
Witam
Jak dostać się do wtyczki elektrycznej między drzwiami a autem? Czy konieczny jest demontaż drzwi?
Civic EK3, sedan, chodzi o drzwi przednie.
klocki kup tomexa spokojnie ci wystarcza a sa miękkimi klockami
Z gościem dogadałem się za te klocki DELPHI za 60 zł z wysylką i już zamówione, więc chyba bez tragedii. Byle zbytnio nie piszczały i jako tako hamowały to będzie git. Za późno o tych tomexach przeczytałem, ale już i tak mleko rozlane ;) W każdym razie dzięki chłopaki za rady :)
Pewnego dnia zdjąłem schowek z zamiarem dobrania się do filtra kabinowego w celu jego zmiany :) miałem jakiś tam pod ręką papierowy filtr zakupiony daaawno daaawno miał być do civica vi z klimą .
wykręciłem wszystkie śruby mocujące obudowę filtra i ciągnę go i ciągnę i NIC udało mi się jedynie z deka odchylić tej obudowy i zobaczyłem takie coś
http://iv.pl/images/64490133428959570830.jpg
moje pytanie brzmi tak jak ja mam ściągnąć tą pie******ą obudowę ?
domyślam się , że trzeba wykręcić dmuchawę i dopiero ta obudowa wyjdzie bo parownik brudny i pełno w nim syfu i pasowało by go oczyścić , a ten filtr to mogę sobie wywalić do kosza bo nie ma takiej opcji aby to tam wlazło .
Zdjęcie jak to wygląda po zdjęciu schowka
http://iv.pl/images/70229534754646832563.jpg
masz wersję bez filtra kabinowego :) nie ruszaj bo zepsujesz :D
no to co mam jeździć dalej z taki syfem ? nagrzewnica ma teraz taką wydajność jak astmatyk dmuchający przez słomkę :D
jak kolega wyżej napisał, masz wersję bez filtra, wersja z filtrem ma pionową zaślepkę na zatrzask, zdejmujesz ją, później wysuwasz ramkę z filtrem. np. http://img545.imageshack.us/img545/4785/36837556.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.