Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
pod 165 dystans musisz dać.
Miska do B16A2, podejdzie z czegoś innego, np. B18?
Miska do B16A2, podejdzie z czegoś innego, np. B18?
nie podejdzie
Dalszy problem z podskakującą temperaturą. Pacjent Civic EJ6 D16Y7.
Wskazówka od temperatury podskakuje ponad ''normę'', został wymieniony korek chłodnicy, sprawdzona uszczelka głowicy (przedmuchów nie ma), po rozgrzaniu oba węże od chłodnicy są jednakowej temperatury. Wentylator rzadko się załącza. Gdy wskazówka podskoczy, zgaszę auto i odpalę znów lub włączę zapłon wskazówka ustawia się jak by miał temperaturę pracy czyli w normie. Winny jest czujnik, czy szukać jeszcze innej przyczyny?
Termostat nie był wymieniany, tak jak pisałem oba węże od chłodnicy są ciepłe, wiec się otwiera. Możliwe żeby on robił takie problemy?
Zacznij od czujnika wskaźnika. Chyba najtaniej i najprościej od niego zaczynać.
piterstar1
19-12-15, 13:59
Ma ktos w polifcie Bumper Pole?? Potrzebuje zdjecie tej blachy do montazu, najlepiej OEM. Chyba ze ktos dorobil sobie fajne i pasujace ladnie na prawa strone.
W jednym z moich tematów znajdziesz jak sprawdzić czujnik temp.
firstborne
19-12-15, 18:43
tak jak pisałem oba węże od chłodnicy są ciepłe
A nie jest przypadkiem tak że jeden powinien być gorący a drugi nie? Chyba, że to się wyrównuje przy osiągnięciu temp. roboczej.
Wałek aparatu (aparat kompletny, jedynie odkręcony od głowicy) powinien się obracać płynnie???? Bo przy kręceniu go ręką czuć takie jakby pulsacje, coś jakby np.na wałku i w obudowie były magnesy i na siebie oddziaływały. To normalne czy łożysko poprostu nie domaga? Motor d16.
Po przeczytaniu tematu Szczerego i po obserwacjach termostat odpada. Zostaje czujnik. Jeden kupilem ale nie zgadza sie gwint. Ma ktos numer, oznaczenie dobrego czujnika?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wałek aparatu (aparat kompletny, jedynie odkręcony od głowicy) powinien się obracać płynnie???? Bo przy kręceniu go ręką czuć takie jakby pulsacje, coś jakby np.na wałku i w obudowie były magnesy i na siebie oddziaływały. To normalne czy łożysko poprostu nie domaga? Motor d16.
Tak jest to normalne zjawisko, bo w środku są właśnie magnesy :p
Po przeczytaniu tematu Szczerego i po obserwacjach termostat odpada. Zostaje czujnik. Jeden kupilem ale nie zgadza sie gwint. Ma ktos numer, oznaczenie dobrego czujnika?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zobacz tutaj: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=8910,8911,8912,8913,8918,8919,8920,8921&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC%20COUPE&xcardr=2&dmodyr=1997&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6ILS&nplblk=E__1500
Pozycja 11 i 13
Ja nigdy nie pamiętam który czujnik jest od czego :) odepnij u siebie któryś i zobacz na zegar, będziesz wiedział.
Pozycja 11 i 13
Ja nigdy nie pamiętam który czujnik jest od czego :) odepnij u siebie któryś i zobacz na zegar, będziesz wiedział.
Dokładniej pozycja 11.
Tyle że zamawiałem po numerze oryginału i niestety okazał się z innym gwintem. Będzie trzeba szukać innego.
firstborne
20-12-15, 00:52
Ktoś wymieniał "deskę" w bagażniku? Ta cienka, jak kartka papieru płyta do niczego się nie nadaje, auto sztywne i do szału doprowadza mnie jej podskakiwanie na większych dziurach. Czy podejdzie coś z innego auta, czy lepiej udać się do stolarza by wypracował coś solidnego by można byłoby to potem przymocować na jakieś wkręty/motylki.
Ktoś wymieniał "deskę" w bagażniku? Ta cienka, jak kartka papieru płyta do niczego się nie nadaje, auto sztywne i do szału doprowadza mnie jej podskakiwanie na większych dziurach. Czy podejdzie coś z innego auta, czy lepiej udać się do stolarza by wypracował coś solidnego by można byłoby to potem przymocować na jakieś wkręty/motylki.
Też właśnie chce sobie tą deche ogarnąć i słyszałem że, duzo osób wycina sobie samemu z dykty itd płyte na wzór starej :)
S3
Paatryk127
20-12-15, 09:41
Witam wszystkich mam problem z kontrolka oleju, przy zapalaniu rowniez nie zapala sie. Zarowka jest dobra bo wyciagnąłem licznik i podmienilem a z elektryki jestem slaby wiec pytanie do was co to może być? Z góry dzięki za odpowiedź 😊
Ma ktoś bądz widział licznik z Integry w Ek/Ej? jak to wyglada z spasem i podłączeniem?
Jest taka osoba na forum co posiada taki licznik u siebie w aucie?
firstborne
20-12-15, 14:27
Ma ktoś bądz widział licznik z Integry w Ek/Ej? jak to wyglada z spasem i podłączeniem?
Jest taka osoba na forum co posiada taki licznik u siebie w aucie?
http://honda-tech.com/honda-civic-del-sol-1992-2000-1/94-97-98-01-integra-cluster-into-92-95-96-00-civic-wiring-diagrams-1053318/
Tutaj masz zdjęcie i DIY tego zabiegu.
Witam serdecznie chcę zamówić z Ebay'a zestaw do mojej Hondy Civic Coupe 6, silnik mam D16Y7, czy taki zestaw będzie do mnie pasował na pewno ?
http://www.ebay.com/itm/For-92-00-Civic-Full-Exhaust-System-Header-Test-Pipe-Catback-Muffler-/121337271180?fits=Model%3ACivic&hash=item1c4043d38c:g:JgwAAOSwmrlUvwAz&vxp=mtr
Civic 5 Wersja Esi d16z6 powinno mieć z tyłu hamulce bebnowe czy tarcze?
kazik2_h9w3
23-12-15, 23:01
Tarcze
Panowie taka sytuacja: przy energicznych ruchach okrężnych kierownicą np przy szybkim zawracaniu itd, czuć stukanie na kierownicy w całym jej obwodzie. Jeśli kiere dam niżej to chodzi lżej ale wszystkie muldy na drodze itd czuć, jeśli dam wyżej chodzi sztywno i topornie. Krzyżak kaput ??
firstborne
26-12-15, 15:01
Idzie jakoś naprawić dolne mocowania grilla (te do zderzaka), żeby takiej szpary nie było? Jakieś ściski, dospawanie plastikowych mocowań?
Jakoś napewno, trzeba uruchomić inwencję twórczą :p
kazik2_h9w3
26-12-15, 19:20
Dokladnie jak Kolega wyzej pisze
Mi jak wyskakiwal ze zderzaka gril tajpur to go od spodu przykrecilem
slonik1992
26-12-15, 21:53
Pytanie odnośnie montażu halogenów w VI gen :
Wszystko pod maską podłączyłem jak trzeba, w kabinie masa podpięta, kostka wpięta, został mi zółty kabelek z kostką gdzie go podpiąć ??? na instrukcji jest że gdzieś pod ,,światłą ACC" podpowie ktoś ??
Pytanie odnośnie montażu halogenów w VI gen :
Wszystko pod maską podłączyłem jak trzeba, w kabinie masa podpięta, kostka wpięta, został mi zółty kabelek z kostką gdzie go podpiąć ??? na instrukcji jest że gdzieś pod ,,światłą ACC" podpowie ktoś ??
już wyjaśnione :)
firstborne
27-12-15, 15:03
Mi jak wyskakiwal ze zderzaka gril tajpur to go od spodu przykrecilem
Tylko normalnie są takie "kostki" do których się wkręca śrubkę, tutaj tego nie mam i czy jak na pałę przykręcę do zderzaka to czy ta atrapa się nie połamie bo będzie mocno naciągnięta? Poza tym troszkę szkoda zderzak dziurawić :), zobaczę co da się zrobić.
kazik2_h9w3
27-12-15, 16:49
Ja to zrobiłem od spodu że nie było tego widać a jak wróciłem do oema nie miało to znaczenia
Także kombinuj i powodzenia
Panowie taka sytuacja: przy energicznych ruchach okrężnych kierownicą np przy szybkim zawracaniu itd, czuć stukanie na kierownicy w całym jej obwodzie. Jeśli kiere dam niżej to chodzi lżej ale wszystkie muldy na drodze itd czuć, jeśli dam wyżej chodzi sztywno i topornie. Krzyżak kaput ??
Ktoś coś??
S3
Czy przegub z 5 gen. podejdzie do 6 gen. ?
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Czy przegub z 5 gen. podejdzie do 6 gen. ?
Bardziej od rodzaju nadwozia poleciłbym zwrócić uwagę na to jaki silnik i jaka skrzynia jest/była w obu samochodach.
V gen. 1.3, 75 km -> VI gen. moja opisowa
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Czy kolektor ssący od d16y3 podejdzie mi do d14 ? Czy lepiej poszukać jakiegoś innego ?
Może mi ktoś doradzić czy na amortyzatory sportowe MTS Technik (nie gwint) można założyć seryjne sprężyny ?
Chodzi mi o to aby auto nie siedziało zbyt nisko (koła nie tarły o nadkola) a jazda była komfortowa.
Może mi ktoś doradzić czy na amortyzatory sportowe MTS Technik (nie gwint) można założyć seryjne sprężyny ?
Chodzi mi o to aby auto nie siedziało zbyt nisko (koła nie tarły o nadkola) a jazda była komfortowa.
Za siedzenie auta odpowiadają sprężyny. Co do amorów to nie polecam tego rozwiązania, bo to są amory o krótszym skoku i przy seryjnej sprężynie może dobijać przy wyciąganiu tłoczyska i je zniszczysz.
Panowie mam problem z autem. Od nie dawna zaczęło jakby brakować mocy, auta wkręca się ledwo na 6 tys obrotów. Brak odcięcia. Ostatnio ścigałem się z Civiciem ej9 1.4 i nie miałem żadnych szans. Prędkość maksymalna to około 160, gdzie szukać przyczyny. Filtry i oleje wymieniane na bieżąco. Mój silnik to d16y7.
Wysłane z Galaxy S5
kazik2_h9w3
28-12-15, 20:08
A nie wymieniałeś jakoś niedawno rozrządu??
Żaden czek się nie świeci??
Podobny objaw jak u kumpla gdy miał przestawiony rozrząd.
Auto kupiłem od znajomego w sierpniu tego roku. On zmieniał rozrząd około 25 tys temu. Check się nie pali. Na czym polega sprawdzenie czy rozrząd jest okej?
Wysłane z Galaxy S5
kazik2_h9w3
28-12-15, 20:45
Musisz zdjąć pokrywę ustawić kółko na znakach i sprawdzić czy na kole pasowym wszystko się zgadza(tzn czy jest też na znakach)
Ile mechanik może wziąć za to?
Wysłane z Galaxy S5
kazik2_h9w3
28-12-15, 21:09
Zależy chyba od mechanika może Ci policzyć jak za wymianę bo znam taki przypadek że za sprawdzenia chciał gość policzyć jak za wymianę
Sam możesz to zrobić
Sam bym to zrobił, ale warunków nie mam niestety. Mam znajomego to jutro zajade do niego i już. Mam nadzieję że wszystko będzie okej. Bo już nie mam pomysłu co może być.
Wysłane z Galaxy S5
Panowie taka sytuacja: przy energicznych ruchach okrężnych kierownicą np przy szybkim zawracaniu itd, czuć stukanie na kierownicy w całym jej obwodzie. Jeśli kiere dam niżej to chodzi lżej ale wszystkie muldy na drodze itd czuć, jeśli dam wyżej chodzi sztywno i topornie. Krzyżak kaput ??
magiel sprawdź na kostce brukowej lub drodze z takich płyt jak na skarbimierzu były :) magiel wydaje charakterystyczne stuki na takiej nierównej drodze gdzie jest dużo wybojów i odrazu poznasz że to on
To właśnie też na skręconych kołach jak jade powoli po wybojach to słychać jak coś tłucze
S3
zima nadeszla NIEOCZEKIWANIE i okazalo sie ze mam problem z woda w bagazniku i aucie , po szybkich ogledzinach okazalo sie ze blenda lata jak szalona i jest bardzo luzna szczegolnie przy gornych mocowaniach na te plastikowe wkrety . czy moze byc to powod wody w bagazniku ? Jak sobie z tym poradzic ?
piterstar1
29-12-15, 16:32
zima nadeszla NIEOCZEKIWANIE i okazalo sie ze mam problem z woda w bagazniku i aucie , po szybkich ogledzinach okazalo sie ze blenda lata jak szalona i jest bardzo luzna szczegolnie przy gornych mocowaniach na te plastikowe wkrety . czy moze byc to powod wody w bagazniku ? Jak sobie z tym poradzic ?
Raczej nie to. Bedzie cieklo jedynie do wnetrza klapy. Sprawdz uszczelke bagaznika.
własnie tam mam najwiecej wody a na klapie bagaznika cala woda skroplona czyli pewnie przez blende , jak moge ja uszczenic ?
Ponawiam jeszcze pytanie, czy ten wydech będzie pasował do Hondy Civic Coupe 6 GEN ?
http://www.ebay.com/itm/For-92-00-Civic-Full-Exhaust-System-Header-Test-Pipe-Catback-Muffler-/121337271180?fits=Model%3ACivic&hash=item1c4043d38c:g:JgwAAOSwmrlUvwAz&vxp=mtr
piterstar1
29-12-15, 21:33
Ponawiam jeszcze pytanie, czy ten wydech będzie pasował do Hondy Civic Coupe 6 GEN ?
http://www.ebay.com/itm/For-92-00-Civic-Full-Exhaust-System-Header-Test-Pipe-Catback-Muffler-/121337271180?fits=Model%3ACivic&hash=item1c4043d38c:g:JgwAAOSwmrlUvwAz&vxp=mtr
Tak. Ale bedzie glosno. Bardzo.
Na aukcji jest napisane Coupe, Sedan.
A ten kolektor 4-2-1 pani normalnie, bez żadnej rzeźby?
Wysłane z Galaxy S5
piterstar1
29-12-15, 21:52
Powinno byc P&P
Widzialem gdzies filmik na YT jak ktos montowal taki zestaw w Sedanie.
A ten kolektor 4-2-1 pani normalnie, bez żadnej rzeźby?
Bez rzeźby, ale jest szansa że będzie troszkę niżej niż masz teraz.
Na dniach zamawiam, jak zamontuje to pokaże filmik. A jeszcze jedno pytanko, to jest wydech przelotowy, jestem trochę zielony w tych sprawach :)?
Wysłane z Galaxy S5
firstborne
29-12-15, 23:09
To jest przelot i wg mnie urwie Ci głowę przy jeździe na co dzień.
2 szybkie pytanka. Wrzucam zamiast ori dolotu do d14z2 rurę alu owiniętą termobandażem ze stożkiem na końcu z odgrodzeniem i spiro ze zderzaka. Zostaje pytanie jaka średnica przepustnicy, żeby dobrać kolanko i co z czujnikiem powietrza z seryjnej puchy ? Nie mam dostępu obecnie do auta żeby zmierzyć a dośc pilne :)
@edit - średnicę mam, 67 mm po zewnątrz :) Ale dalej nie wiem co z czujką.
2 szybkie pytanka. Wrzucam zamiast ori dolotu do d14z2 rurę alu owiniętą termobandażem ze stożkiem na końcu z odgrodzeniem i spiro ze zderzaka. Zostaje pytanie jaka średnica przepustnicy, żeby dobrać kolanko i co z czujnikiem powietrza z seryjnej puchy ? Nie mam dostępu obecnie do auta żeby zmierzyć a dośc pilne :)
@edit - średnicę mam, 67 mm po zewnątrz :) Ale dalej nie wiem co z czujką.
Jak już robisz ten dolot to przestań sie bawić w rury pod pionową przepustnice tylko wsadź odrazu ssaka choćby od d15b7, co do przeplywki to poprostu robisz dziure w rurze dolotowej wkładasz tam czujnik tak żeby nie wypadał i jest git :D
S3
Jak już robisz ten dolot to przestań sie bawić w rury pod pionową przepustnice tylko wsadź odrazu ssaka choćby od d15b7, co do przeplywki to poprostu robisz dziure w rurze dolotowej wkładasz tam czujnik tak żeby nie wypadał i jest git :D
S3
W kolanko też można.? W silikonowe jednak łatwiej zamontować. Ssaka na razie odpuszczam, zobaczę co dalej ☺
piterstar1
30-12-15, 08:14
Na dniach zamawiam, jak zamontuje to pokaże filmik. A jeszcze jedno pytanko, to jest wydech przelotowy, jestem trochę zielony w tych sprawach :)?
Wysłane z Galaxy S5
Jaki masz silnik ze zamawiasz taki wielki tlumior??
przez blende dostaje mi sie duzo wody do bagaznika , jak moge ja uszczenic ? jest bardzo luzna szczegolnie przy gornych mocowaniach na te plastikowe wkrety Ktos borykał sie z takim problemem ?
Jeśli mówisz, że przez blende to zdejmij ją, zobacz gdzie są otwory do klapy, podklej jakimś silikonem lub innym uszczelniaczem. Posprawdzaj też odpływy w klapie, może masz pozatykane, że Ci przelewa wodę do bagażnika.
Jaki masz silnik ze zamawiasz taki wielki tlumior??
Standardowe d16y7.
Wysłane z Galaxy S5
Ktos borykał sie z takim problemem ?
co to za auto vj hb? blenda czyli ten plastik pod rejestracja tak? Tzn gdzie jest najwięcej tej wody? Wątpię żeby woda dostawała się przez blendę, bo czy ona jest czy nie ma, to wielkiej różnicy nie robi, bo to tylko kawałek plastiku położony na blachę który nic nie uszczelnia. Po drugie z tego co pamiętam to do klapy woda nie ma jak się dostać, a jeśli juz tam jest to sa odpowietrzniki przez ktore od razu się wydostaje za uszczelkę klapy wiec cała woda wydostaje sie na zew. Teoretycznie mogło by chyba przez zamek ale nie sadze. Ogolnie na forum chyba nie było takiego przypadku.
Woda skroplona na klapie bo pewnie paruje woda z bagażnika, ja bym zaczął od sprawdzenia uszczelki lamp czy wszędzie sucho, i podłogi w okolicy lamp, podsufitki czy jest sucha przy krawędzi klapy, zgrzewy miedzy zawiasami i konce rynienek na dachu czy nie ma pekniec na zgrzewach, dalej odpowietrzniki pod zderzakiem, to najczystsze przyczyny wody w bagażniku
W kolanko też można.? W silikonowe jednak łatwiej zamontować. Ssaka na razie odpuszczam, zobaczę co dalej ☺
Tak daj w kolanko tylko nie na załamaniu tylko ciut dalej.
S3
co to za auto vj hb? blenda czyli ten plastik pod rejestracja tak? Tzn gdzie jest najwięcej tej wody? Wątpię żeby woda dostawała się przez blendę, bo czy ona jest czy nie ma, to wielkiej różnicy nie robi, bo to tylko kawałek plastiku położony na blachę który nic nie uszczelnia. Po drugie z tego co pamiętam to do klapy woda nie ma jak się dostać, a jeśli juz tam jest to sa odpowietrzniki przez ktore od razu się wydostaje za uszczelkę klapy wiec cała woda wydostaje sie na zew. Teoretycznie mogło by chyba przez zamek ale nie sadze. Ogolnie na forum chyba nie było takiego przypadku.
Woda skroplona na klapie bo pewnie paruje woda z bagażnika, ja bym zaczął od sprawdzenia uszczelki lamp czy wszędzie sucho, i podłogi w okolicy lamp, podsufitki czy jest sucha przy krawędzi klapy, zgrzewy miedzy zawiasami i konce rynienek na dachu czy nie ma pekniec na zgrzewach, dalej odpowietrzniki pod zderzakiem, to najczystsze przyczyny wody w bagażniku
coupe vi , woda nie stoi w bagazniku na dole , dzisiaj zaszedlem i cala klapa byla zmarznieta wiec obstawiam ze tam cieknie , oczywiscie nie mowie ze tylko tam lecz lapmy i uszczelka sprawdzona i jest tam sucho .
piterstar1
30-12-15, 14:44
coupe vi , woda nie stoi w bagazniku na dole , dzisiaj zaszedlem i cala klapa byla zmarznieta wiec obstawiam ze tam cieknie , oczywiscie nie mowie ze tylko tam lecz lapmy i uszczelka sprawdzona i jest tam sucho .
U mnie w sedanie normalnie woda sie skrapla wewnatrz klapy, jest wilgotna. Powiedz taka rzeczy czy jak ruszasz klapa to woda chlupocze w srodku, czy chodzi ci o zwykla wilgoc??
Standardowe d16y7.
Wysłane z Galaxy S5
To powiem ci tak. Mam taki silnik jak ty, wydech wyspawany z kwasu na 2,25" po calosci, srodkowy duzy tlumik Magnaflow, koncowy tlumik Magnaflow z homologacja, pelen przelot i cicho nie jest. Raczej przegladu bym nie przeszedl. Jak nagle wcisniesz pedal do konca to drze sie strasznie. Chodzi o to ze mam za duza rure do tego silnika i spaliny nie wypelniaja ukladu, co powoduje rezonans i jest glosno. Do tak slabego silnika to max 2", a ty chcesz kupic wydech ktory ma 2.5" z koncowym tlumikiem **** wie o jakim tlumieniu. Nie spodziewalbym sie przyjemnego pomruku. Chyba ze ten wydech ma bardzo dlugi srodkowy tlumik ktory zbierze to wszystko. Ale i tak rura po c**** jest. Saiti majac ponad 200KM mial taka srednice. 2,25" jest do silnikow od mniej wiecej 160KM.
Przemysl to czy chcesz kupowac, albo zapytaj kogos kto sie zna na tlumikach. Chyba ze planujesz B serie turbo w najblizszym czasie to bedzie ok.
nie jestem pewien , ale woda nie stoi na dnie bagaznika i nigdzie nie jest morka wykladzina . po szybkich ogledzinach wczoraj widzialem ze slady po stróżkach wody sa tam przy blendzie , przy lampach i uszczelce sucho i czysto . chce jeszcze sprawdzic odpowietrznik pod zderzakiem jesli takowy jest w coupe , i rynienki z dachu ktore sugerujecie . Ale jesli to nie one i winowacja jest blenda to jak moge sobie z tym poradzic ? tak jak wczesniej wspominalem chodzi ona strasznie luzno , nie wiem czy jest tak u wszyztskich . czy ona ma tylko te 2 mocowania na sruby i 3 plastikowe wkrety z gory ?
Nie rynienki w dachu tylko kanaliki odpływowe w klapie. W sedanach i coupe często też woda zacieka przez łączenia blach w okolicach klapy bagażnika. Trzeba wodę lać i obserwować.
U mnie w sedanie normalnie woda sie skrapla wewnatrz klapy, jest wilgotna. Powiedz taka rzeczy czy jak ruszasz klapa to woda chlupocze w srodku, czy chodzi ci o zwykla wilgoc??
To powiem ci tak. Mam taki silnik jak ty, wydech wyspawany z kwasu na 2,25" po calosci, srodkowy duzy tlumik Magnaflow, koncowy tlumik Magnaflow z homologacja, pelen przelot i cicho nie jest. Raczej przegladu bym nie przeszedl. Jak nagle wcisniesz pedal do konca to drze sie strasznie. Chodzi o to ze mam za duza rure do tego silnika i spaliny nie wypelniaja ukladu, co powoduje rezonans i jest glosno. Do tak slabego silnika to max 2", a ty chcesz kupic wydech ktory ma 2.5" z koncowym tlumikiem **** wie o jakim tlumieniu. Nie spodziewalbym sie przyjemnego pomruku. Chyba ze ten wydech ma bardzo dlugi srodkowy tlumik ktory zbierze to wszystko. Ale i tak rura po c**** jest. Saiti majac ponad 200KM mial taka srednice. 2,25" jest do silnikow od mniej wiecej 160KM.
Przemysl to czy chcesz kupowac, albo zapytaj kogos kto sie zna na tlumikach. Chyba ze planujesz B serie turbo w najblizszym czasie to bedzie ok.
Nie, nie . Swap na b16 odpada. Myślałem, że ten tłumik będzie okej. Szukam ciągle na ebay, bo mam rodzinę w USA i wysyłkę mam taniej. Pomógłby ktoś z doborem ?
Cześć, szybkie pytanie:
Czy akumulator z D14 może być zamontowany do B18C4? Czy będzie za słaby?
firstborne
30-12-15, 18:22
Będzie dobry.
Nie rynienki w dachu tylko kanaliki odpływowe w klapie. W sedanach i coupe często też woda zacieka przez łączenia blach w okolicach klapy bagażnika. Trzeba wodę lać i obserwować.
ja mówiłem o rynienkach w dachu, na ich końcach są zgrzewy blachy, woda może spływać po słupkach na dno bagażnika.
rryba, bo juz sie troche pogubiłem, gdzie fizycznie zbiera sie ta woda w bagażniku skoro w kole sucho? Teoretycznie moze byc tylko w kole, ale zanim tam sie znajdzie zbiera sie na tych bocznych płaszczyznach i później spływa w kolo. Boczne wykładziny suche? Jeśli wszędzie w bagażniku sucho to gdzie ta woda :) wtedy rynienki odpadają i zgrzewy tez.
Zdejmij blende i zobacz jak to wygląda, albo popatrz na zdj w necie, jak dla mnie ona nie ma znaczenia bo ona nic nie uszczelnia. Moze leci przez lampki od podświetlenia tablicy albo zamek, tyle ze nawet jak woda znajdzie sie w klapie np z roznic temperatur to wyplywa odpowietrznikami bo zapewne sa na dole tak jak w hb
Będzie dobry.
Ok, a jeszcze jedno pytanie mam odnośnie ECU. W P3X mam immo. Czy można przelutować kość z tego kompa (P3X - D14A3 VIgen.) do kompa P9K - B18C4 ? Będzie mi to działało w B18C4?
piterstar1
30-12-15, 19:20
Nie rynienki w dachu tylko kanaliki odpływowe w klapie. W sedanach i coupe często też woda zacieka przez łączenia blach w okolicach klapy bagażnika. Trzeba wodę lać i obserwować.
Dobrze goda! ;-)
Nie, nie . Swap na b16 odpada. Myślałem, że ten tłumik będzie okej. Szukam ciągle na ebay, bo mam rodzinę w USA i wysyłkę mam taniej. Pomógłby ktoś z doborem ?
To jesli masz flote to ogarniaj sobie jakis markowy. Choc aktualny kurs dolara jest bardzo niesprzyjajacy.
Jest jedna opcja zeby jaki kolwiek tlumik chodzil dobrze i w miare cicho, nawet ten co pokazales. Zostaw oryginalny kolektor z katem i bedzie ladnie.
Co do rzeczy z usa pamietaj ze dolicza ci clo. Ja tak mialem i srednio na tym wyszedlem.
Dobrze goda! ;-)
To jesli masz flote to ogarniaj sobie jakis markowy. Choc aktualny kurs dolara jest bardzo niesprzyjajacy.
Jest jedna opcja zeby jaki kolwiek tlumik chodzil dobrze i w miare cicho, nawet ten co pokazales. Zostaw oryginalny kolektor z katem i bedzie ladnie.
Co do rzeczy z usa pamietaj ze dolicza ci clo. Ja tak mialem i srednio na tym wyszedlem.
Z tym, że jest problem w tym, że katalizator prawdopodobnie już mi umarł i coś dzwoni tak jakby z okolic kolektora(kata) . Takie metaliczne granulki jakby, w pewnym zakresie obrotów około 2-3 tys.
piterstar1
30-12-15, 22:11
Moze tlumik srodkowy albo oslona blaszana, czy flansza rdzeiwejaca. Ja mialem dwie z tych rzeczy.
Ok, a jeszcze jedno pytanie mam odnośnie ECU. W P3X mam immo. Czy można przelutować kość z tego kompa (P3X - D14A3 VIgen.) do kompa P9K - B18C4 ? Będzie mi to działało w B18C4?
Sprawdz czy kosc jest taka sama. Jak jest to mozesz przelutowac. Jak nie to pozostaje tylko usuniecie jesli wsadzasz b18. No i oczywiscie aftermarket alarm :)
Porównam kości w tych Ecu.
Kosc w ecu z mojego d16y7 podeszla do miejsca w p9k wiec jak dobrze widze tez masz przedlifta. Kusilbym sie o stwierdzenie ze podejdzie.
Kości mają po tyle samo nózek wiec pewnie pasują zamiennie.
Kolejne pytanie czy przy swapie na B18c4 pompa paliwa może zostać z D14 czy musi być z B serii? Po czym stwierdzić która to która?
kazik2_h9w3
01-01-16, 19:59
Ja u siebie dla spokoju wymieniłem ale założyłem z 5g z d15b7 bo i to i b seria ma taką samą wydajność wtrysków
Tylko wymieniłem samą pompkę a tą "obudowę" zostawiłem swoją starą
Rozumiem, dzięki za odpowiedź
Mam błąd nr 67 który z tego co wyczytałem, jest od katalizatora. Chociaż w moim aucie jest tylko jedna sonda, gdzie szukać przyczyny?
Mam błąd nr 67 który z tego co wyczytałem, jest od katalizatora. Chociaż w moim aucie jest tylko jedna sonda, gdzie szukać przyczyny?
Przedlift czy polift?
Jak polift to masz jedna sonde w kolektorze wydechowym i jedna za katem. Bynajmniej tak u mnie bylo.
Rok 1999, drugiej sondy nie widziałem u siebie. Powinna być z góry czy z dołu?
U mnie byla zaraz za glowna komora katalizatora u gory.
Chyba jeszcze gdzies ten kat lezy wiec jak znajde chwile to zrobie zdjecie.
piterstar1
02-01-16, 13:32
Przed i za katem
W d16y7 jak i d15z6 jest aby 1 sonda w kolektorze/kacie. Bez różnicy przed/polift.
Mam qp d16y7 polifta i mam 2 sondy, 1 w kolektorze a 2 za katem
S3
piterstar1
02-01-16, 15:56
Mam qp d16y7 polifta i mam 2 sondy, 1 w kolektorze a 2 za katem
S3
Dokladnie to samo u mnie.
To mój ziomek ma kosmos, ma qpe polift 99 i ma jedna ;)
Szukam chłodnicy do Civica Coupe 6 gen. Warto kupować zamiennik z allegro za 60 złotych?
Wysłane z Galaxy S5
Sprawdze przy najblizszej okazji. Ale jesli mam jedna to chyba nie moze sonda zdjagnozowac katalizatora bo nie ma jak. Wiec gdzie szukac przyczyny? Bo jesli ma dwie to wiadomo ze albo sonda albo kat.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Szukam chłodnicy do Civica Coupe 6 gen. Warto kupować zamiennik z allegro za 60 złotych?
Sam musisz stwierdzić czy warto i czy Ci nie szkoda kasy na byle co.
Znajdą się tacy, co będą twierdzić że jest najlepsza na świecie, bo kosztuje 60,- zł jak i tacy co by jej nie chcieli obsikać.
Dla porównania Nissens pewnie kosztuje ze 350-400 zł.
Sprawdze przy najblizszej okazji. Ale jesli mam jedna to chyba nie moze sonda zdjagnozowac katalizatora bo nie ma jak. Wiec gdzie szukac przyczyny? Bo jesli ma dwie to wiadomo ze albo sonda albo kat.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
U mnie bylo tak, że po zapaleniu checka robiłem akurat wydech i emulator sondy. Po odpaleniu auta normalnym bylo, że check sie nie świecił bo komp został zresetowany, postanowilem pojeździc troche i zobaczyc czy sie nie zapali- i się nie zapalił także sonda dawała znać, że katalizator można już o kant dupy rozbić ;D
Zawsze możesz zrobić samodiagonostyke i wrzucić tu kody błędów.
Jeśli już jesteśmy w temacie, ostatnio zapalił mi się check w EJ6, przed tym podczas jazdy auto lekko zarwało. Słyszałem, że do emulatora sondy wilgoć mogła sie dostać i przez to wywaliło bład, możliwe to? Wszystko inne wydaje się być ok
S3
Może ktoś się orientuje czy chłodnice z 6-gen są zamienne w ej i ma/mb ? mają takie same wymiary ? silniki 1.4-1.6 ?
kazik2_h9w3
03-01-16, 11:10
Wydaje mi sie ze sa takie same ale niech ktos potwierdzi
Może ktoś się orientuje czy chłodnice z 6-gen są zamienne w ej i ma/mb ? mają takie same wymiary ? silniki 1.4-1.6 ?
Wydaje mi sie ze sa takie same ale niech ktos potwierdzi
Producenci i sprzedawcy podają, że pasują zamiennie.
pytanko odnosnie mtf
czym sie rozni mtf od mtf-3?
mozna mieszac?
U mnie bylo tak, że po zapaleniu checka robiłem akurat wydech i emulator sondy. Po odpaleniu auta normalnym bylo, że check sie nie świecił bo komp został zresetowany, postanowilem pojeździc troche i zobaczyc czy sie nie zapali- i się nie zapalił także sonda dawała znać, że katalizator można już o kant dupy rozbić ;D
Zawsze możesz zrobić samodiagonostyke i wrzucić tu kody błędów.
Jeśli już jesteśmy w temacie, ostatnio zapalił mi się check w EJ6, przed tym podczas jazdy auto lekko zarwało. Słyszałem, że do emulatora sondy wilgoć mogła sie dostać i przez to wywaliło bład, możliwe to? Wszystko inne wydaje się być ok
S3
Jest błąd nr 67. Komputer miałem resetowany po czyszczeniu przepustnicy i krokowca. Check zapalił się jakieś ponad 100km od czyszczenia i resetu. Może w tym leży przyczyna? Innych błędów nie ma
pytanko odnosnie mtf
czym sie rozni mtf od mtf-3?
mozna mieszac?
Hondowski od zawsze nazywał się MTF-3.
Z czym chcesz go mieszać?
Mial ktos z was kiedys trzeszczaca tylnia szybe przy duzych mrozach?
Zastanawiam sie czy gdzies pod szybe/uszczelke szron podchodzi ,bo trzeszczy tylko do nagrzania sie w aucie?
Obecnie mam to samo przy tych temperaturach, ale mi się wydaje, że to chyba bardziej blachy lub tylna półka.
Jest błąd nr 67. Komputer miałem resetowany po czyszczeniu przepustnicy i krokowca. Check zapalił się jakieś ponad 100km od czyszczenia i resetu. Może w tym leży przyczyna? Innych błędów nie ma
O ile sie nie myle jest to błąd niewydolności katalizatora. Jak zle mowie niech ktos poprawi
S3
W kazym coupe ktorym jedzilem w zimie trzeszczy i piszczy tylna szyba :)
mi się wydaje, że to chyba bardziej blachy lub tylna półka.
Ewidentnie szyba, bo slychac naciskajac na nia od zewnatrz.
To trzeszczenie pojawilo sie z 3 zimy temu wczesniej bylo ok a jezdza juz autem 8 rok.
Starstruck
03-01-16, 20:54
pytanko odnosnie mtf
czym sie rozni mtf od mtf-3?
mozna mieszac?
MTF-3 jest olejem europejskim, barwy czerwonej.
MTF jest wyrobem na rynek amerykański, w kolorze złotawo-zielonkawym.
Oba są dobre, ten amerykański jest troszkę gęstszy w konsystencji. Nie powinno się ich mieszać pół na pół, ale jeżeli dolejesz kilka ml jednego do drugiego, to nic się nie stanie.
takiej odpowiedzi oczekiwalem ;) thx
MTF-3 jest olejem europejskim, barwy czerwonej.
MTF jest wyrobem na rynek amerykański, w kolorze złotawo-zielonkawym.
Oba są dobre, ten amerykański jest troszkę gęstszy w konsystencji. Nie powinno się ich mieszać pół na pół, ale jeżeli dolejesz kilka ml jednego do drugiego, to nic się nie stanie.
Co do koloru to nie jest odwrotnie? Pamiętam, że jak zmieniałem olej na MTF to był on własnie jakiś taki różowy, potem zmieniłem na MTF-3 to praca skrzyni poprawiła się i miał on barwę bardziej zbliżoną do oleju silnikowego.
Starstruck
03-01-16, 23:28
Możliwe, że kolory mi się pomieszały, sam już nie pamiętam... ale zasada pozostaje ta sama :).
Witam, szukalem i nie znalazlem. Szykuje sie do ponownego obicia podsufitki. Jak sprawa wyglada w 6gen coupe? W hb wystarczy wyjac przez klape
piterstar1
04-01-16, 14:18
W sedanie przez dzrwi wyciagalem
Wlasnie rozmawialem z kumplem i chcemy tak zaatakowac. Kolezka mnie straszyl ze trzeba bedzie szybe wycinac i tego chcialem uniknac. Dzieki za odpowiedz
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160104/fb3bb145c945ab54d0806f91bd7be136.jpg
Chłopaki czy ten przegub podejdzie do mojej EJoty?
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Ja z pytankiem, jest jeszcze na forum poradnik jak zamontować halogeny do Civica ej6 1996r przednie ? Chodzi mi o poradnik ze zdjęciami :)
Witam, szukalem i nie znalazlem. Szykuje sie do ponownego obicia podsufitki. Jak sprawa wyglada w 6gen coupe? W hb wystarczy wyjac przez klape
Mnie też to czeka... sam to będziesz robił czy zlecasz komuś ? Poza tym to jak i czym planujesz to zrobić ?
firstborne
04-01-16, 23:14
Ja z pytankiem, jest jeszcze na forum poradnik jak zamontować halogeny do Civica ej6 1996r przednie ? Chodzi mi o poradnik ze zdjęciami :)
Najtrudniej jest skręcić mocowania do halogenów w zderzaku, reszta to pestka.
Halogeny od Jarusa? Czy jakieś inne?
Zdjęć nie mam, ale mogę opisać co i jak.
Tak, to są te od Jarusa :)
Wysłane z Galaxy S5
firstborne
05-01-16, 00:17
Zaczynasz od odkręcenia zderzaka (jest multum info o tym więc nie będę się rozpisywał).
Mocowania halogenu przykręcasz w sposób pokazany na filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=4t6osZ6pT_4
Halogeny podczepiasz i zaczynasz ogarniać wiązkę, jest ona w 2 częściach tj. zewnętrzna (silnik) i wewnętrzna (kabina), zaczniemy od tej pierwszej.
Montujesz konektor na czerwonym kablu (z przekaźnikiem) bezpośrednio do plusa na akumulatorze, wiązkę przeciągasz w dogodny dla siebie sposób (ma być pochowane). 1 wtyczka biała jest to prawego halogenu, zaś druga do drugiego a po drodze masz cienki czarny przewód (masa) na konektorze widełkowym, który przykręcasz do zamka maski, albo do śruby masy obok lampy po stronie kierowcy. Potem ciągniesz czerwony przewód do kabiny, zobacz na filmiku, w którym miejscu na grodzi on jest puszczany - zrób tak samo. Teraz wiązka kabinowa. Musisz odkręcić klapę pod kierownicą (filmik), aż będziesz miał widok na skrzynkę bezpieczników i przewód który przetkałeś przez grodź - połącz go z czerwonym przewodem. Potem masz masę na czarnym przewodzie, wybierz sobie obojętnie jakie miejsce do budy i przykręć. Żółty przewód będzie brany do zasilania i tutaj masz parę opcji do wyboru, możesz zrobić jak na filmiku (więcej zabawy) albo możesz podłączyć bezpośrednio do skrzynki bezpieczników na tej brązowej wtyczce (jest stałe 12V i ja tutaj mam podłączone, sprawdź multimetrem które to gniazdo), jeśli nie pasuje ucinasz i zarabiasz konektor damski 6.3mm albo jakikolwiek inny, ważne by nie zsuwał się z gniazda. Ostatnią wtyczkę podłączasz do przełącznika, a ten wkomponowujesz w tapicerkę. Skręcasz wszystko, mocujesz ładnie wiązkę by nigdzie nie sterczała itd.
Tak wygląda wiązka od Jarka:
http://i.imgur.com/E3kF57B.jpg
Opisałem wszystko, prościej się nie da :P
Mnie też to czeka... sam to będziesz robił czy zlecasz komuś ? Poza tym to jak i czym planujesz to zrobić ?
Bede sam robil. Zrywam stara, kupuje obicie od audi (bo takie mi sie podoba) i z kumplem bede od nowa kladl, on ma jakis klej tapicerski tylko pewnie zrobie pozna wiosna.
Pytanie za 100pkt.
Jaki przekaźnik lub moduł odpowiada za automatyczne włączenie wycieraczek podczas spryskiwania przedniej szyby w EK4?
W angielce szły automatycznie, w EJ9 nie i jest to denerwujące.
Jade niedługo po części z EK4 i mógłbym to coś wyciągnąć i przełożyć do siebie. Pytanie tylko co konkretnie itd.
Dziekówa ;*
Ek3 tez to ma, ale jak to sie nazywa.. :)
LG G3 / Tapatalk
piterstar1
05-01-16, 09:36
W moim EJ6 tez jest. Gdzies byl jakis temat o tym. Ale nie pamietam co bylo odpowiedzialne za to.
A no właśnie. Pomóżcie misiaki bo będę jechał do tego ek4 i nie wiem gdzie mam szukać i co wykręcać. :|
Przeszperałem schematy. Wygląda na to, że jedyną rzeczą odpowiadającą za odpalanie wycieraczek podczas spryskiwania przedniej szyby jest moduł? Dobrze widzę, czy czegoś nie zauważyłem?
Na pomarańczowo moduł, na czerwono opis schematu na dole i zaznaczona gwiazdka na schemacie - nie widzę żadnej innej.
http://i.imgur.com/1AO3dMx.jpg
Aaaaa jeszcze widzę jedną.
Z modułu wychodzi przewód na schemacie *WHT/BLK ( biało/czarny ), który łączy się z przewodem w tym samym kolorze od silnika spryskiwacza przedniej szyby ( zdaje się, że to przewód masowy silniczka spryskiwacza ), który idzie bezpośrednio do prawej manetki przy kierownicy.
Czyli co, moduł + pociągnąć ten jeden przewód od modułu?
To jeszcze ostatnie pytanie. Gdzie ten moduł jest bo na zdjęciu jest tylko moduł spryskiwaczy reflektorów :p
http://i.imgur.com/HPQIl9F.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160104/fb3bb145c945ab54d0806f91bd7be136.jpg
Chłopaki czy ten przegub podejdzie do mojej EJoty?
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Podbijam.
Witam mam pytanie chcialbym kupic felgi 8x15 tylko ze maja et20 i o to pytanie czy to nie bedzie wystawac ? Jakie et bylo by najlepszym rozwiazaniem? Pozdrawiam
Zna ktoś z Was kogoś kto robił w EJ9 swapa D14Z2 -> D16a9 z obd0 ? Mam parę pytań.
Witam mam pytanie chcialbym kupic felgi 8x15 tylko ze maja et20 i o to pytanie czy to nie bedzie wystawac ? Jakie et bylo by najlepszym rozwiazaniem? Pozdrawiam
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?5074-Chc%EA-kupi%E6-nowe-felgi
wiesko1261
06-01-16, 16:27
Zna ktoś z Was kogoś kto robił w EJ9 swapa D14Z2 -> D16a9 z obd0 ? Mam parę pytań.
nie prościej na OBD1 i kompie P28
Chłopaki mam obecnie w swojej EK4 zawieszenie od Ej (Sprężyny i amortyzatory )a właśnie dostałem opony zimowe w rozmiarze 195/65/15 więc teraz mam pytanie czy taki rozmiar Będzie mi obcierał?
Chłopaki mam obecnie w swojej EK4 zawieszenie od Ej (Sprężyny i amortyzatory )a właśnie dostałem opony zimowe w rozmiarze 195/65/15 więc teraz mam pytanie czy taki rozmiar Będzie mi obcierał?
Zależy jakie felgi będziesz miał. Ogólnie przy takim rozmiarze nie powinno obcierać, kolega miał i nie narzekał.
nie prościej na OBD1 i kompie P28
Może i prościej, ale silnik kompletny ze skrzynią kolektorem wyd., półosiami, dolotem i kompem wystrojonym na OBD0 na 148 hp. I jeszcze zapomniałem o jednej istotnej kwestii. Co ze wspomaganiem ? Rozumiem, że muszę mieć pompę z dohc'a, ale czy nie trzeba będzie zarabiać nowych przewodów i kombinować. U siebie mam wspome z klimą, ale klima i tak out.
Zależy jakie felgi będziesz miał. Ogólnie przy takim rozmiarze nie powinno obcierać, kolega miał i nie narzekał.
Mam zamiar kupić stalowe felgi 15 calowe, ale zastanawiam się czy przy profilu 65 nie będzie mi nic obcierać.
piterstar1
06-01-16, 23:04
Mam zamiar kupić stalowe felgi 15 calowe, ale zastanawiam się czy przy profilu 65 nie będzie mi nic obcierać.
A czemu taka wielka opone chcesz wsadzic na 15"??
Jak wiekszosc mam 195/50 i uwazam ze jest ok. Ale jak chcesz wyzsza to uwazam ze 195/55 bedzie idealna. Jak mialem 185/65/14 to byl balon straszny.
A czemu taka wielka opone chcesz wsadzic na 15"??
Jak wiekszosc mam 195/50 i uwazam ze jest ok. Ale jak chcesz wyzsza to uwazam ze 195/55 bedzie idealna. Jak mialem 185/65/14 to byl balon straszny.
Jak pisałem wcześniej dostaje takie opony więc się zastanawiam czy dokupić do nich felgi stalowe i je nie założyć. Ale właśnie mam obawy że Będzie mnie obcieralo..
A czemu taka wielka opone chcesz wsadzic na 15"??
Jak wiekszosc mam 195/50 i uwazam ze jest ok. Ale jak chcesz wyzsza to uwazam ze 195/55 bedzie idealna. Jak mialem 185/65/14 to byl balon straszny.
195/65R15 są*najtańsze, u mnie na wiatrakach i jakimś -30 na tyle jest na styk, muszę dźwigać ten centymetr żeby spać spokojnie :)
Potrzebuję szybkiej informacji, czy amortyzatory z sedana EK4, podejdą do HB EK4?
chodzi o shifer :
ponoc najlepsza sprawa jest wlozenie lozyska w lewarek. Tam jest najwiekszy luz
A jaki rozmiar tych łożysk? I jak to masz rozwiązane? Jakieś foto masz może. Ja miałem luz na shifterze i tulejka już latała i dlatego były duże luzy na boki. Chwilowo rozwiązałem to poprzez zaspawanie tulejki by nie miała luzu. Odpowiednio zrobiłem kontrę na srubie by nie było luzu drążka na boki a jednocześnie by można swobodnie wbijać biegi.
Ja nie mialem luzu wiec nie kombinowalem..
u kogos w temacie byl poruszony temat. Tylko nie moge sobie przypomnic w ktorym..
Koles pisal ze za 2 lozyska zaplacil 2.50 i spokoj. Jest tez bodaj taka jakby tulejka z poli do kupienia w to miejsce
Ktos wie moze cos wiecej ? czeka mnie wymiana i chcalbym wstawic lozyska bo latac zaczyna na boki .
Ja montowałem u siebie zestaw z Energy Suspension jeszcze w IVg i żadnych łożysk nie trzeba było kombinować. Więc myślę, że inwestycja w poliuretan powinna być zadowalająca.
Zwykle lozyska, tez chce sobie wymienic tylko nie mam wolnego drazka zeby zmierzyc srednice, a swojego nie chce mi sie wyciagac.
Jesli ktos ma jakis drazek to moglby zmierzyc. Pisalem do chlopakow co drazki robia to na temat drazkow dostalem odp. A jak zapytalem o lozyska to do dzisiaj czekam na odp haha
Troche mnie to smieszy bo jedzie sie z drazkiem do sklepu i po 5 min lozyska leza na ladzie.
Witam pacjent ek3 polift brak podswiwtlenia licznika i calej deski który bezpiecznik za to odpowiada?
Szybkie pytanie czy wysprzęglik sprzegła podchodzi z D serii do B serii?
piterstar1
12-01-16, 20:49
Jaka moze byc przyczyna ubywania plynu chlodniczego oprocz UPG?? Korek dobry, wyciekow brak.
Nagrzewnica ? Pooglądaj dobrze też chłodnicę, czasami niby nie widać a nieszczelność potrafi być.
u mnie ze starości poddała się opaska zaciskowa na wężu u dołu chłodnicy i ciekło
firstborne
13-01-16, 00:32
Witam pacjent ek3 polift brak podswiwtlenia licznika i calej deski który bezpiecznik za to odpowiada?
30, 7.5A. Naprawdę tak ciężko sprawdzić rozpiskę?
Cześć, mam pytanie.
Zamierzam zamontować przednią górną rozpórkę z vti do mojego ej9, ale zastanawiam się czy wiercić otwory gdy auto stoi na kołach, czy unieść samochód do góry?
Jak chcesz od rozporki wiercic to na równym stan
paplatalk
Cześć, mam pytanie.
Zamierzam zamontować przednią górną rozpórkę z vti do mojego ej9, ale zastanawiam się czy wiercić otwory gdy auto stoi na kołach, czy unieść samochód do góry?
Gdzie Ty te otwory chcesz wiercic? Przeciez rozporla idzienna sruby od przednich amorow wiec jesli jest od vti to powinna byc p&p.
kazik2_h9w3
15-01-16, 21:28
Niestety oem vti idzie w miejsca które trzeba dorobić tzn wywiercić
Ale miejsca są oznaczone na kielichah
paplatalk
Dobrze ze takiego problemu nie mialem z moim coupe...
Cześć, mam pytanie.
Zamierzam zamontować przednią górną rozpórkę z vti do mojego ej9, ale zastanawiam się czy wiercić otwory gdy auto stoi na kołach, czy unieść samochód do góry?
Pomysł dziurawienia budy dla założenia rozpórki wydaje mi się, żeby nikogo nie obrazić, cokolwiek dziwnym.
Koniecznie musisz mieć rozpórkę z VTi? Nie można kupić/zamówić/zrobić takiej, żeby nie trzeba było budy borować?
Pomysł dziurawienia budy dla założenia rozpórki wydaje mi się, żeby nikogo nie obrazić, cokolwiek dziwnym.
Koniecznie musisz mieć rozpórkę z VTi? Nie można kupić/zamówić/zrobić takiej, żeby nie trzeba było budy borować?
Nawet gdybym chciał zamontować rozpórkę z ITR musiał bym wiercić. Owszem można kupić rozpórkę mocowaną na szpilki od amorów, ale nie widzę potrzeby wydawać 300 zł na nową. ;)
Wytłumacz mi jak je w fabryce montowali? Przecież też musieli wywiercić i dać szpilki o ile się nie mylę.
Spokojnie możesz wywiercic nic się nie powinno tam złego stać najlepiej na prostym bez naprężenia większego na budę i montuj będzie git.
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
pawelwlkp91
16-01-16, 07:50
Dokładnie tak jak napisał przed mówca, ja u siebie w coupe mam taka rozpurke założoną i auto lata już dobre 5-6 lat i nic się nie dzieje a auta używam na codzień
kazik2_h9w3
16-01-16, 09:47
Gregory w ek4 jak sie nie myle nic nie wiercili tylko fabryka wyposazala kielichy w szpilki do ktorych owa rozpurka byla montowana
Nawet gdybym chciał zamontować rozpórkę z ITR musiał bym wiercić. Owszem można kupić rozpórkę mocowaną na szpilki od amorów, ale nie widzę potrzeby wydawać 300 zł na nową. ;)
Przecież OEM VTi i z ITR'a to nie jedyna opcja na przednią rozpórkę w VI hb. Ja u siebie nie musiałem wiercić żadnych otworów.
A co do kwoty to wiadomo, że nikt nowej za dziękuje nie odda, ale są używane rzeczy.
Wytłumacz mi jak je w fabryce montowali? Przecież też musieli wywiercić i dać szpilki o ile się nie mylę.
Nigdy nie przymierzałem OEM VTi rozpórki u siebie więc nie wiem na 100%, ale skoro była montowana w fabryce to musiały być albo dodatkowe otwory w dudzie albo szpilki, w porównaniu do EJ9'tki.
Dobra bez sensu ciągnąć ten temat dalej, każdy ma swój pogląd na dany temat i każdy zrobi jak mu pasuje najlepiej ;)
Rozpórka zamontowana.
Dobra bez sensu ciągnąć ten temat dalej, każdy ma swój pogląd na dany temat i każdy zrobi jak mu pasuje najlepiej ;)
Otóż to.
:D
piterstar1
16-01-16, 19:12
Dobra bez sensu ciągnąć ten temat dalej, każdy ma swój pogląd na dany temat i każdy zrobi jak mu pasuje najlepiej ;)
Rozpórka zamontowana.
Mysle ze najwiekszy problem to pozniejsza mozliwa korozja tego miejsca.
Sluchajcie mam pytanie.
Czy da rade podlaczyc taki guzik:
http://cdn3.volusion.com/tnhdm.ybjqk/v/vspfiles/photos/EG6-POL-SWT-2.jpg
z takimi kabelkami:
http://s1317.photobucket.com/user/aooaoo236/media/civic/switch/pole%20v2/DSC05629_zpsedc653f8.jpg.html
do fabrycznej wiazki od Bumper Pola z EK3 zeby to dzialalo?? Oryginalnie byl guzik dwupozycyjny.
Witam . Mam wielki problem dzisiaj po przejechaniu 20 kilometrów staje , a tu z pod maskii leci dym . Po ostygnieciu silnika sprawdziłem płyn w chłodnicy i nic nie ma . Stan oleju jest też ok wiec płynu w silniku chyba nie ma. Jak myślicie co mogło się stać z płynem ? Raczej nie ma opcji żeby była nieszczelnośc . Co o tym myślicie?
Mysle ze najwiekszy problem to pozniejsza mozliwa korozja tego miejsca.
Zabezpieczyłem otwory podkładem antykorozyjnym, więc powinno wytrzymać.
Witam . Mam wielki problem dzisiaj po przejechaniu 20 kilometrów staje , a tu z pod maskii leci dym . Po ostygnieciu silnika sprawdziłem płyn w chłodnicy i nic nie ma . Stan oleju jest też ok wiec płynu w silniku chyba nie ma. Jak myślicie co mogło się stać z płynem ? Raczej nie ma opcji żeby była nieszczelnośc . Co o tym myślicie?
Dodam jeszcze że pod maską silnik jest cały mokry
Płyn mogło wywalić zbiorniczkiem albo masz gdzieś jakiś wyciek. Raczej będzie łatwo go zdiagnozować skoro silnik był cały mokry.
Raczej będzie łatwo go zdiagnozować skoro silnik był cały mokry
jak jest CAŁY mokry to właśnie trudniej będzie sprawdzić skąd to :)
ja obstawiam pęknięty przewód któryś :)
Miszcze czy do Coupe VI gen. będzie pasował elektryczny podnośnik szyby z HB?
Panowie mam problem z zamkiem, nie mogę otworzyć drzwi kierowcy (im zimniej tym częściej, teraz już całkiem się zbuntowały). Otwiera się tak jakby na pół, tzn rusza się ten dzyndzel LOCK w środku, ale nie do końca i nie idzie tego dokończyć z kluczyka, a robi się tak i na centralnym i na obu kluczykach. Od środka też nie da się do końca odsunąć tego dzyndzla, stawia opór. Co to może być?
Panowie mam problem z zamkiem, nie mogę otworzyć drzwi kierowcy (im zimniej tym częściej, teraz już całkiem się zbuntowały). Otwiera się tak jakby na pół, tzn rusza się ten dzyndzel LOCK w środku, ale nie do końca i nie idzie tego dokończyć z kluczyka, a robi się tak i na centralnym i na obu kluczykach. Od środka też nie da się do końca odsunąć tego dzyndzla, stawia opór. Co to może być?
no bez rozbierania drzwi się nie obejdzie. ja obstawiam że się któryś wodzić gdzieś blokuje. a jak łapą ten dzyndzel otwierasz od środka to nie czuć może większego oporu?
no bez rozbierania drzwi się nie obejdzie. ja obstawiam że się któryś wodzić gdzieś blokuje. a jak łapą ten dzyndzel otwierasz od środka to nie czuć może większego oporu?
chyba jest trochę większy, ale i tak zatrzymuje się w połowie. rozebrać i tak będę musiał, tylko jak zdjąć boczek jak drzwi są zamknięte...
zmartwie cie, ale przy zamknietych drzwiach nie wyjmiesz boczka. juz 2x przerabialem ten temat:)
może na początek zdejmij ramkę klamki i spróbuj złapać za sam drut i ręcznie go odciągnąć
Panowie ! Wracając do mojego przegrzanego silnika , masło pod korkiem oleju to na 100 % uszczelka pod głowica?
Gdzies uszczelka juz puszcza.
piterstar1
19-01-16, 20:22
Sluchajcie.
Kolega Wiesiek sprzedal tego swojego RS'a?? Tak tylko jestem ciekaw.
Panowie mam takie pytanko. B seria odpalona po mroźnej nocy, silnik chodzi jak diesel. Auto pochodziło z 2 minuty i "diesel" ustąpił. Do wymiany mam napewno kasowniki które już czekają na montaż.
1. Co może być przyczyną takiego "diesla" na zimnym - pod obciążeniem do nagrzania przez pierwsze powiedzmy 500-1000 metrów "diesel" jest ale ciszej
2. Przy spadaniu obrotów słychać takie brzęczenie jakby coś wpadało w rezonans w silniku. Niestety nie powiem przy ilu obrotach bo bawiłem się przepustnicą. Czy to te kasowniki tak się dają we znaki? Nie ukrywam że na rozgrzanym silniku dają do wiwatu ostro
Panowie mam takie pytanko. B seria odpalona po mroźnej nocy, silnik chodzi jak diesel. Auto pochodziło z 2 minuty i "diesel" ustąpił. Do wymiany mam napewno kasowniki które już czekają na montaż.
1. Co może być przyczyną takiego "diesla" na zimnym - pod obciążeniem do nagrzania przez pierwsze powiedzmy 500-1000 metrów "diesel" jest ale ciszej
Na jakim oleju jeździsz?
Ile potrzeba metrów i jakiej rurki by starczyło na wszystko? Chcę za jednym zamachem paliwo i hamulce ogarnąć.
I jakie "końcówki"?
Dodatkowo czy łatwo jest ten kanał na przewody pod podwoziem rozebrać? Na co zwrócić szczególną uwagę?
bednar_ek35
20-01-16, 01:04
Na jakim oleju jeździsz?
I to jest dobre pytanie.
Wbyłym ek3 jak miałem zeswapowane b16a2 i zalane valvo 10w60 to w zimie przez pierwsze minuty klepało dość ostro ale dodatkowo też zawory były do regulacji.
Ile potrzeba metrów i jakiej rurki by starczyło na wszystko? Chcę za jednym zamachem paliwo i hamulce ogarnąć.
I jakie "końcówki"?
Dodatkowo czy łatwo jest ten kanał na przewody pod podwoziem rozebrać? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Potrzebujesz ok 12 metrow biezacych przewodu na same hamulce, paliwo ma inna grubosc ale mozesz je zastapic rura gumowa.
Kanal latwo rozebrac ale musisz uwazac na plastiki mocujace bo moga ladnie postrzelac i trzeba bedzie kupic nowe.
Ogolnie robota jest latwiejsza jak sciagniesz bak paliwa - wtedy jedynym utrudnieniem bedzie puszczenie przewodow pomiedzy sub rama silnika a grodzia kabinowa ale da sie to we 2 osoby zrobic.
Mi same linie hamulcowe z zarabianiem zajely 8 godzin bez sciagania baku.
Witam gdzie moge dostac zaslepke podłokietnika ta z tylu zamiast popielniczki ? Podejdzie cos np popielniczka z tunelu zwyklego czy. Gdzies dostac to mozna?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Na jakim oleju jeździsz?
Motul 6100 10w40
Witam ;) Posiadam od dwóch miesięcy Civica VI 1.4 is 90KM w sedanie. Ostatnio pojawił się problem bardzo niskich obrotów na luzie, problem występuje na luzie i gdy włączam sprzęgło. Samochód jest zagazowany ale to raczej nie w tym sęk bo próbowałem i na benzynie dzieje się to samo. Zauważyłem też minimalny ubytek płynu chłodniczego, osobiście podejrzewam, że może to być silniczek krokowy. Czy moglibyście wskazać jeszcze jakieś inne przyczyny ?
Panowie, drzwi w civicu 5 hb i coupe mają taką samą długość? Chcę kupić owiewki heko, ale na stronie nie mają do coupe, a napisałem do nich maila i sami nie wiedzą.
hb i qp do słupków B są identyczne.
piterstar1
20-01-16, 12:10
Panowie, drzwi w civicu 5 hb i coupe mają taką samą długość? Chcę kupić owiewki heko, ale na stronie nie mają do coupe, a napisałem do nich maila i sami nie wiedzą.
To jest grupa Civic 6g a nie 5g
Aa, sorki, przeoczyłem to
nie wiem czy było, ale ma ktoś może jakiś sprawdzony sklep, gdzie kupię pasujące gumowe dywaniki do 6gen?
pełno tego na allegro, ale ja nie chcę nic docinać...
Dzięki naDiel...
Nie ma problemu :)
nie wiem czy było, ale ma ktoś może jakiś sprawdzony sklep, gdzie kupię pasujące gumowe dywaniki do 6gen?
pełno tego na allegro, ale ja nie chcę nic docinać...
Ciężko będzie bez docinania coś sensownego znaleźć.
Podpowie ktoś jakie tuleje kupić do honda na tył. Coupe 6 gen
Wysłane z Galaxy S5
ori jak dallycar
poli jak czasem się ganisz.
Ta rade odnowic ta kierownice bez nowego obszycia?
Bo chce kupic skorzana do mojej ej a innych nie ma
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
http://olx.pl/i2/oferty/q-Kierownica-prelude-5/?view=gallery
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Ta za 85
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Starstruck
21-01-16, 13:54
Ta rade odnowic ta kierownice bez nowego obszycia?
Bo chce kupic skorzana do mojej ej a innych nie ma
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
http://olx.pl/i2/oferty/q-Kierownica-prelude-5/?view=gallery
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Ta za 85
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Polecam: http://allegro.pl/farba-do-skory-colourlock-lederzentrum-renowacja-i5925492471.html
To normalnie da rade tym zrobic i bedzie cacy?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Starstruck
21-01-16, 14:17
Ja tym robiłem, kolega tym robił i jest bajka. Nie złazi, nie wyciera się. Tylko trzeba porządnie się do tego zabrać, nie na szybko (czyli najlepiej mieć dostęp do prądu i suszarki albo ogarnąć w ciepłe dni). Zaraz poszukam zdjęć swoich z cyklu "przed" i "po".
EDIT: no niestety nie znalazłem konkretnych zdjęć "przed", także na porównaniu ciężko będzie spojrzeć. W każdym razie kierownica był z lewej strony matowa a na górze i z prawej przetarta do "żółtego". Po zabiegu regeneracyjnym tymi środkami wygląda jak nowa.
Witajcie,
Potrzebuję kupić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej do 4d i zastanawia mnie, czy czasem od innej budy podejdzie...?
Cześć miałem bliskie spotkanie z dzikiem na drodze :/ i próbuje skompletować części mój samochód to Honda Civic VI, 3D EJ 1.4 90 km.
Mam pytanie czy zderzak przedni z Hondy Civic VI 1.4 16V 97r., EU, HB będzie pasował do wersji Japońskiej EJ ?? I Ewentualnie czy zderzak do tej samej hondy EJ ale z roku 99 po liftingu czy bedzie pasował. na fotkach wygląda podobnie ale nie chce kupować bez pewności. ;)
Z jakiego rocznika masz auto ?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
zderzak przedni z Hondy Civic VI 1.4 16V 97r., EU, HB
masz na myśli 5d, czyli liftback tzw angielka? jeśli tak to nie będzie pasował.
I Ewentualnie czy zderzak do tej samej hondy EJ ale z roku 99 po liftingu czy bedzie pasował.
jeśli masz przedlifta, to też nie będzie pasował.
Do przedlifta 3 drzwi pasują tylko, od przedlifta 3d hb, 4d sedan, 2d coupe przy czym ten ostatni nie ma listew ochronnych
W sumie racja nie napisałem :) - Honda Civic 3D 1997 1.4 90KM model EJ
Motul 6100 10w40
Do tego silnika wbrew tego co piszą na forum najlepszy(zalecenia Hondy) jest 5W30 / 5W40. Bierze ci dużo że lejesz półsyntetyk?
Jaką sonde lambda polecacie do d14a3? Żeby nie była za droga :)
Tylko OEM NGK. Niedawno chaves sprzedawał za 300zł nówkę. Używaną spokojnie dostaniesz za 100zł. Pamiętaj w przypadku zakupu używki zapytać sprzedającego o gwarancję rozruchową.
Daruj sobie uniwersalne zamienniki - takie do których trzeba dorobić wtyczkę ze starej sondy. Sporo osób montowało takie wynalazki i czasami było gorzej niż przed wymianą. Przestrzegam przed wyrzucaniem pieniędzy w błoto:)
To przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto spytam jeszcze :) Ostatnio zaczął więcej spalać paliwa ok 11-12l i dopóki czasem przy dojeżdżaniu do świateł po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają dlatego podejrzewam sonde. Jak pogoda się poprawi to jeszcze chciałbym wyczyścić krokowiec, zawory były regulowane ok 2 miesiące temu. Najlepiej przed wymianą sondy byłoby gdybym podłączył ją pod oscyloskop i wtedy było by pewne :)
Panowie, czy ta chłodnica jest coś warta ?
http://allegro.pl/honda-civic-chlodnica1-3-1-4-1-5-1-6-1-8-crx-hr-v-i4978484880.html
Panowie, czy ta chłodnica jest coś warta ?
http://allegro.pl/honda-civic-chlodnica1-3-1-4-1-5-1-6-1-8-crx-hr-v-i4978484880.html
Pewnie jaki pieniądz taki i dźwięk.
Niby piszą że gwarancja 24 miesiące, ale ja bym jej nie kupił.
69zl :)
W Inter Carsie zawolali 300 zł.
Wysłane z Galaxy S5
W Inter Carsie zawolali 300 zł.
Za taką samą?
:confused:
Około 300,- zł to powinna kosztować ale Nissens'a.
Za taką samą?
:confused:
Około 300,- zł to powinna kosztować ale Nissens'a.
Tak nissens, ale po co przepłacać? Kupie i sprawdzę.
Wysłane z Galaxy S5
Tak nissens, ale po co przepłacać? Kupie i sprawdzę.
Wysłane z Galaxy S5
Przepłacać, czy kupić coś co wygląda jak chłodnica - mimo, że z chłodnicą niewiele ma wspólnego poza wyglądem?
A po co przepłacać albo kupić badziewie? Zamienniki srl są przetestowane
paplatalk
A po co przepłacać albo kupić badziewie? Zamienniki srl są przetestowane
paplatalk
Przykład przepłacania:
Chłodnica Nissens w sklepie pod domem 800PLN
Chłodnica Nissens w sklepie internetowym 400PLN
Wybór: kupno chłodnicy Nissens w sklepie pod domem.
Przepłacono: 400PLN.
Nie jest przepłacaniem kupno chłodnicy Koyo za 1000PLN skoro na allegro są chińczyki za 69PLN. To wybór innego produktu w innej cenie.
To zdecydowanie już kupić valeo ? Chłodnicę do autka ?
http://www.iparts.pl/czesc/chlodnica-wody-valeo-231434,0-21-231434-642936.html
Tak nissens, ale po co przepłacać? Kupie i sprawdzę.
Przepłacić?
Skoro jedynym i ostatecznym kryterium zakupu jest cena i tylko cena, to faktycznie nie ma sensu.
Kupie i sprawdzę.
C'est la vie.
W końcu to Twój samochód, Twoje pieniądze i Twój czas.
Panowie macie jakiś patent na opadające daszki przeciwsłoneczne?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Panowie taka sytuacja, obroty spadają mi za nisko na wolnych, niemalze do 0 i auto chodzi jakby miała zgasnąć. Dzieje sie to sporadycznie, dzis jechałem do wro i w jedną strone tak bylo, jak wracałem chodził już normalnie^^
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Panowie macie jakiś patent na opadające daszki przeciwsłoneczne?
Patentu żadnego nie mam, ale mnie udało się naprawić opadający ze 3 cm daszek pasażera.
Zdjąłem/wyciągnąłem z bolca, który jest przykręcany do podsufitki, później przesunąłem "koralik" z drugiego mocowania maksymalnie w prawo i z powrotem wcisnąłem bolec i nie opada i trzyma się przy podsufitce.
piterstar1
24-01-16, 21:54
Znacie sie na tlumikach??
Wyspawany mam caly wydech pelen przelot wszystko z kwasu 2,25" kolektor chinczyk 4-2-1, srodkowy tlumik Magnaflow, koncowy Magnaflow 14829 (homologacja drogowa - model "cichy") silnik D16Y7. Tlumik mialbyc rozwojowy do nowego serducha.
Problem jest taki ze jest dosc! glosno. Mysle ze spokojnie ponad 100dB przy pelnym otwarciu przepustnicy. Jak lekko sie naciska to jest ok.
I teraz pytanie. Jak to cholerstwo wyciszyc?? Wstyd jezdzic jak napierdala niemilosiernie a fura nie jedzie bo **** nie silnik. Panowie poradzcie cos. Dac drugi srodkowy czy zmienic koncowy?? Co z tym fantem zrobic??
Znacie sie na tlumikach??
Wyspawany mam caly wydech pelen przelot wszystko z kwasu 2,25" kolektor chinczyk 4-2-1, srodkowy tlumik Magnaflow, koncowy Magnaflow 14829 (homologacja drogowa - model "cichy") silnik D16Y7. Tlumik mialbyc rozwojowy do nowego serducha.
Problem jest taki ze jest dosc! glosno. Mysle ze spokojnie ponad 100dB przy pelnym otwarciu przepustnicy. Jak lekko sie naciska to jest ok.
I teraz pytanie. Jak to cholerstwo wyciszyc?? Wstyd jezdzic jak napierdala niemilosiernie a fura nie jedzie bo **** nie silnik. Panowie poradzcie cos. Dac drugi srodkowy czy zmienic koncowy?? Co z tym fantem zrobic??
Ja bym pomyślał na jakimś końcowym "dla białych ludzi".
Zerknij tutaj, to może coś Ci się rozjaśni:
-> http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator
Zrób albo kup sobie wyciszenie do końcowego. W twoim tłumiku nie będzie to takie trudne żeby zrobić :)
piterstar1
25-01-16, 08:06
Fabrycznie byl wspawany taki dlugi silencer, ale na 3/4 dlugosci tlumika. Wtedy bylo jeszcze glosniej, to go wycialem.
firstborne
25-01-16, 14:50
Czy kopułki pokazane niżej są takie same? W inter nie mogę znaleźć w katalogu dla mojej jednostki z firmy YEC, ale dla innych są np. EK3. Na stronie HAPARTS w katalogu jest ale nie ma na stanie, tak przyglądam się im bliżej i wyglądają niby tak samo, ale czy to tylko pozory? Można zakupić kopułkę i palec z innego modelu, czy po prostu katalog z Intercars jest jakiś dziwny?
Inter z modelu EK3
http://e-katalog.intercars.com.pl//#/produkty/2234322021340-K14011-O5199-kopulka-rozdzielacza-zaplonu.html
HAPARTS do silnika D16y7 (taki, jak mój)
http://haparts.pl/yd-622a.html
Jak do D16Y7 to K14011 - kopułka i K24011 palec zamawiałem takie do swojego Y7
firstborne
25-01-16, 16:09
Zatem katalog jest dziwny :P. Zamówiłem.
Hey wszystkim, zabralem sie za wymiane ssaka w moim d14 na d16z6 i teraz pytanie czy ten zawór po lewej moze zostac z d16 czy ma ma byc z d14, bo nie moge go odkrecic...http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/26/b8395658bb5ed405bfcebf58941a1c4b.jpg
Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka
Może zostać
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
firstborne
27-01-16, 19:27
W jaki sposób najlepiej przeprowadzić kable głośnikowe do kabiny? Mam parę koncepcji + te, które zastosowali inni. Lepiej jest ściągnąć drzwi, czy błotnik? Wydaje mi się, że mniej problemu będzie z tym drugim. Pierwszym pomysłem jest podłączenie kabli z nowych głośników w seryjną wtyczkę instalacji (za pomocą konektorów) i tak samo wyjść w kabinie. Czy może lepiej jest zostawić seryjny kabel głośnikowy w peszlu między drzwiami a kabiną, a przy podłączaniu głośników znaleźć kabel przy kostce radia i stamtąd pociągnąć już do wzmacniacza? Wiem, że te kable są cienkie 0.5mm2 zdaje się i może być to za mało, ale jest to raptem ok 1.5m więc MOŻE nic złego się nie stanie, bo nie mam zamiaru łupać. Przy pierwszej opcji wiadomo - muszę ściągnąć albo drzwi albo błotnik, przy drugiej jest o wiele mniej pracy, ale niewiada jak to się będzie sprawować. Zwrotnice będą w drzwiach, żeby do kabiny ciągnąć już tylko + i -.
Jaka może być przyczyna Nie działającego spryskiwacza tylnej szyby w ej9?
Jaka może być przyczyna Nie działającego spryskiwacza tylnej szyby w ej9?
Uszkodzona pompka spryskiwacza lub kabel zasilający, uszkodzony wężyk doprowadzający płyn, zatkana dysza spryskiwacza.
Dysze czyscilem i nic to nie zmieniło.
Zupełna cisza po perzekreceniu tego,, kółka " od spryskiwacza. Wiec pewnie pompka albo jakiś kabelek.
firstborne
28-01-16, 16:16
Co to jest? Dzisiaj dopiero to wyczaiłem. Wcześniej tego nie było. Jakieś pęcherzyki powietrza czy coś. Przedni błotnik, miernik pokazywał, że niby lakier oryginalny. Ruda?
http://i.imgur.com/2hU3z5C.jpg
Starstruck
28-01-16, 16:36
Rudzielec się rodzi.
firstborne
28-01-16, 16:39
Cholera. Dobrze, że auto idzie w poniedziałek do lakiernika by zobaczyć, w jakim stanie jest blacha to i to przy okazji się zrobi. Bo czytam też i ludzie piszą, że to nie rudy a ktoś nieumiętnie malował ten element, w pomieszczeniu, gdzie się lakieruje jest wilgoć, olej itd itd, to samo tyczy się narzędzi pracy i taki może być potem efekt. Ale jak pisałem miernik wskazuje, że jest to oryginalny lakier.
miernikiem to bym się nie sugerował tak do końca, jak lakier był kładziony np na nowy oem błotnik to tez może pokazywać fabryczne wartości, może podniosło lakier od mikropęknięć od kamyków jakiś, ale raczej wygląda na źle przygotowany błotnik do lakierownia. Podpytaj Miachał102 on powinien widzieć więcej.
Też mam takie coś, i wszędzie mam ori lakier.
Jaką długość powinna mieć tylna wycieraczka w ej9? Mam obecnie bezprzegubową o długości bodaj 48 cm, i jak ramię wycieraczki idzie w ruch, to wycieczka ściera tylko po bokach a środka wgl nie ściera co mnie trochę wkórwia :mad:, może kąt ramienia źle ustawiony?
Jaką długość powinna mieć tylna wycieraczka w ej9? Mam obecnie bezprzegubową o długości bodaj 48 cm, i jak ramię wycieraczki idzie w ruch, to wycieczka ściera tylko po bokach a środka wgl nie ściera co mnie trochę wkórwia :mad:, może kąt ramienia źle ustawiony?
katalogowo:
- kierowca: 500 mm
- pasażer: 450 mm
- tył: 380 mm
- tył: 380 mm
Wiem, że to szczegół, ale z fabryki wyjechało 375mm - gwoli ścisłości :)
Przód jak najbardziej to 500mm i 450mm
Chyba jednak nie ma związku z długością wycieraczki a tym, jak ona zbiera (tym bardziej po środku), moim zdaniem ramie jest jakieś felerne...
Witajcie,
Potrzebuję kupić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej do 4d i zastanawia mnie, czy czasem od innej budy podejdzie...?
Może ktoś coś... ?
Może ktoś coś... ?
http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?18-Kupi%EA
W hb/coupe nie są przypadkiem identyczne jak w sedanie?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.