Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
ale wypinasz wszystko dookoła, łącznie z całym kokpitem (pozdro), albo rozszczelniasz klime i odpinasz za aku węże od skraplacza i wyciągasz tylko tę czarną puchę i wsio. ale jak marudzisz na nagrzewnicę to ona i tak jest za kokpitem więc tak czy inaczej jesteś w d..ie :D
kazik2_h9w3
05-08-15, 22:50
Kolego od kostki
Najprościej by się do niej dostać i w miarę komfortowo lutowac (zakładam ze pourywaly Ci się przewody) najlepiej zdemontować blotnik
Czy civic d15z6 2000r ma złącze do diagnostyki (podłączenia kompa) na 16 pinów czy tylko na 3 piny? Gdzie tego szukać w aucie?
Kolego nie wiem jak u Ciebie ale u mnie złacze do diagnostyki jest niebieskie na 2 piny. Mam VIg 2000r y7 :)
Niebieskie 2pin jest od samodiagnostyki a jemu chodzi o standardowe złącze obd2 16pin
one były obowiązkowe od 2001 roku
tu są fotki gdzie warto szukać złącza http://alflash.com.ua/honda.htm
Czy civic d15z6 2000r ma złącze do diagnostyki (podłączenia kompa) na 16 pinów czy tylko na 3 piny? Gdzie tego szukać w aucie?
pewny nie jestem, ale chyba wszystkie polifty mają, jest przy skrzynce bezpieczników w kabinie.
Dzięki wszystkim za odp. Pozostaje szukanie w aucie. Zaraz się zabieram za to, mam nadzieję, że się wyjaśni.
Hej Wam! Mam pytanie odnośnie bocznych kierunkowskazów (te w nadkolu) czy żeby je wymienić muszę rozbierać osłonę od nadkola czy można je jakoś, że tak powiem 'podwadzić'? Widziałem w nowych, że nie mają żadnych miejsc na śrubki, a tylko same mocowania, więc zastanawiam się czy można to zrobić bezproblemowo.
trzeba delikatnie wsunąć pod obudowę kierunku od strony drzwi np. śrubokręt i docisnąć blaszkę.
super, tak też myślałem, tylko wolałem się upewnić, żeby niczego nie zbabrać ;) zaraz popróbuję!
I wszystko jasne d15z6 nie ma wtyczki do obd2 na 16 pinów. Są tylko wtyczki na dwa piny od samodiagnostyki i na 3 piny tylko nie wiem od czego? Obie wciśniete w plastikową obudowę.
Ta 3pin jest właśnie do podłączenia interfejsu ale błędy i tak możesz sobie wybłyskać bez niego. W manualu coś jest o tym.
Czy ktoś zna źródło albo posiada dane jakie 16" felgi wejdą maksymalnie do civicia? Chodzi o parametry szerokości i et przy oponie 195.
Czy ktoś zna źródło albo posiada dane jakie 16" felgi wejdą maksymalnie do civicia? Chodzi o parametry szerokości i et przy oponie 195.
Profil opony też będzie miał duże znaczenie.
Ta 3pin jest właśnie do podłączenia interfejsu ale błędy i tak możesz sobie wybłyskać bez niego. W manualu coś jest o tym.
A tą 3 pinową też można zczytać parametry pracy?
A tą 3 pinową też można zczytać parametry pracy?
można, ja śmigam z torque pro odpalonym na androidzie
firstborne
07-08-15, 12:17
można, ja śmigam z torque pro odpalonym na androidzie
A możesz napisać, jaki interfejs masz podłączony? Bo tak też już myślałem, jak ogarnąć to z ta aplikacją, ale chciałbym zobaczyć, jak masz to ogarnięte u siebie na początek.
Jak się ma kompa obd1 to wystarczy blutut wpiąć do kompa o apka na smartfona
paplatalk
A możesz napisać, jaki interfejs masz podłączony?
interfejs własnej roboty niestety, mikrokontroler atmega+blutacz i działa. komp silnika seryjny d14a3
Moja Honda ej9 z B14Z2 od pewnego czasu troche słabo zbiera się na niskich obrotach i czasami na neutralnym biegu obroty spadają do 300-400... czy to będzie coś z krokowym i przepustnicą ?
Moja Honda ej9 z B14Z2 od pewnego czasu troche słabo zbiera się na niskich obrotach i czasami na neutralnym biegu obroty spadają do 300-400... czy to będzie coś z krokowym i przepustnicą ?
wolne to problem z krokowcem prawie na pewno, a co do słabego zbierania na niskich to przecież to Honda...
Nie znalazłem takiego tematu, więc pytam tutaj. Czy jest możliwy swap 4wd do b serii i żeby przy tym były hamulce tarczowe z tyłu? Bo CRVki 1 gen miałby z tyłu tylko bębny? Czy się mylę?
Szybkie pytanie, czy camber na tył jest taki sam w civicach 5/6 i CRX del sol?
riseofeagle
08-08-15, 21:29
Wiecie moze ile przewodów chłodniczych ma silnik b16a2 ?? chce wymienic na silikony bo co 2 tygodnie łatam jakiegos węża z chłodnicy.
jozek_marek
08-08-15, 22:36
Wczoraj usłyszałem dziwne stuki (co prawda dopiero po skręceniu gwintu, przed nie było ich słychać) tak jakby z maglownicy.
Wjechałem dziś na najazdy i zauważyłem, że obudowa magla delikatnie pracuje przy delikatnych ruchach kierownicą, od strony pasażera.
Pytanie do Was - czy magiel od strony pasażera jest tą obejmą przykręcony, czy tylko podparty? U mnie jest podparty. W manualu nic nie widzę.
ponizej znajduje się link do zdjęcia.
https://www.dropbox.com/s/ctd57y11p2ckpms/2015-08-08%2021.09.24.jpg?dl=0
Widać, że ktoś chyba zmieniał tą "podkładkę" gumową. Normalnie to jest czarna, a u Ciebie jest czerwona. Może to jakiś poliuretan źle dobrany rozmiarowo i dlatego stuka ?
jozek_marek
08-08-15, 23:06
Tuleje zmieniał mechanik, ale jeszcze na poprzedniej maglownicy i z 4 lata temu.
3 miesiące temu musiałem zmienić magiel, później auto przejechało max 10km i tak stało do piątku.
i teraz mam zagwozdkę, bo wydaje mi się, ze wszystko złożyłem jak być powinno, ale po dochodzących dźwiękach nie jestem do końca tego pewien.
Witam. Sluchajcie mam pytanie czym rozni sie klimatyzacja civic 6 gen sedan liftback od klimatyzacji civic 6 gen hb? Doszly mnie sluchy ze nie podejdzie pod hb.
Witam. Sluchajcie mam pytanie czym rozni sie klimatyzacja civic 6 gen sedan liftback od klimatyzacji civic 6 gen hb? Doszly mnie sluchy ze nie podejdzie pod hb.
Co to jest "sedan liftback"?
Sory zle napisalem mialo byc samo liftback :p
Tuleje zmieniał mechanik, ale jeszcze na poprzedniej maglownicy i z 4 lata temu.
3 miesiące temu musiałem zmienić magiel, później auto przejechało max 10km i tak stało do piątku.
i teraz mam zagwozdkę, bo wydaje mi się, ze wszystko złożyłem jak być powinno, ale po dochodzących dźwiękach nie jestem do końca tego pewien.
Złożone jest raczej ok, kwestia taka czy właśnie tulejka się nie wyrobiła albo coś innego? Próbowałeś dociągnąć te śruby?
jozek_marek
09-08-15, 20:12
Tak, śruby są dociagniete. Postaraj się na dniach u kumpla w angielce sprawdzić jak u niego jest.
Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka
To jak jest z ta klimatyzacja jaka jest różnica między ukladem z liftbacka a z hb? Civic gen 6. Czemu z liftbacka nie podejdzie do hb?
tomalacivic
09-08-15, 21:31
Witam koledzy czy kostki drzwi miedzy ek3 98 a 5d różnią się.
To jak jest z ta klimatyzacja jaka jest różnica między ukladem z liftbacka a z hb? Civic gen 6. Czemu z liftbacka nie podejdzie do hb?
Na pewno inne są przewody.
To jak jest z ta klimatyzacja jaka jest różnica między ukladem z liftbacka a z hb? Civic gen 6. Czemu z liftbacka nie podejdzie do hb?
inne przewody, inna chlodnica (skraplacz)
w ma/mb uklad jest mniejszy bo wchodzi 550g a do ej/ek 650g
nie wiem jak jest z parownikiem i obudowa ale raczej nie wejdzie do ej/ek no i jeszcze kwestia wiazki
kazik2_h9w3
09-08-15, 22:51
Tomalacivic wydaje mi się ze są inne
Te z 5d wydaje mi się ze będą takie jak w 5g
Mam pytanko:)
Poszukuję wahacza kompensacyjnego/wyrównawczego (tego od zbieżności). Pewnie jego nazwa handlowa jest inna bo nie potrafię go nigdzie wyszukać. Jak ktoś zna hasło po jakim go znajdę albo numer oem to będę wdzięczny.
Nr 11 wychodzi, że po naszemu kompensator.
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=16672,16673,16674,16675,16676,16677,16678, 16684,16685,16686,16687,16688,16689,16690&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=4&dmodyr=1999&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.4IS&nplblk=B__2900
Nowy np. http://www.hdmot.pl/index.php?p10342,wahacz-tylny-dolny-poprzeczny-honda-381037-3-52341-s04-a00
Łapa sprezarki klimatyzacji z liftbacka pasuje do hb obydwa to civic gen 6?
damian8126
10-08-15, 18:28
Witam ,czy springi obniżające od angielki pasują do ej9 sedan?
Łapa sprezarki klimatyzacji z liftbacka pasuje do hb obydwa to civic gen 6?
powinna
Witam ,czy springi obniżające od angielki pasują do ej9 sedan?
nie
Mam problem z obrotami jalowymi w D15B7 ktore chwilke zatrzymuja sie na wartosci 850 i spadaja do 550 i tak sie utrzymuja.. Zauwazylem ze w ssaku jest troche syfu tzn jak by oleju.. Silniczek krokowy byl czyszczony niby pomoglo na chwile i problem znowu sie pojawil.. Rano kiedy jest chlodno obroty dluzej utrzymuja sie na poprawnej wartosci a po rozgrzaniu silnika znow spadaja. Silnik zdrowy oleju wgl nie bierze nawet przy ostrym katowaniu... Teraz pytanie rozbierac ssaka i czyscic go z syfu? Bylo psikane w dolot i przepustnice srodkiem do gaznikow tez poprawa na minute dwie i znow to samo...
Panterek69
10-08-15, 19:53
Witam.
Właśnie jestem w trakcie przekładki Swap tarcz tył do mojego civic EJ6 (oryginalnie były bębny) i jest problem ponieważ u mnie są wtyczki z ABS kwadratowe wielkości 10 gr a czujniki z ABS które do mnie przyszły mają wtyczki okrągłe wielkości 50gr!!! Czy jest szansa by przylutować stare wtyczki z ABS będny do tych nowych by to działało???????
Sam czujnik (wejście do koronki ABS) na oko wygląda że pasuje...
Pewnego dnia zdjąłem schowek z zamiarem dobrania się do filtra kabinowego w celu jego zmiany :) miałem jakiś tam pod ręką papierowy filtr zakupiony daaawno daaawno miał być do civica vi z klimą .
wykręciłem wszystkie śruby mocujące obudowę filtra i ciągnę go i ciągnę i NIC udało mi się jedynie z deka odchylić tej obudowy i zobaczyłem takie coś
http://iv.pl/images/64490133428959570830.jpg
moje pytanie brzmi tak jak ja mam ściągnąć tą pie******ą obudowę ?
domyślam się , że trzeba wykręcić dmuchawę i dopiero ta obudowa wyjdzie bo parownik brudny i pełno w nim syfu i pasowało by go oczyścić , a ten filtr to mogę sobie wywalić do kosza bo nie ma takiej opcji aby to tam wlazło .
Zdjęcie jak to wygląda po zdjęciu schowka
http://iv.pl/images/70229534754646832563.jpg
ja to uchyliłem na maksa w dół (az mi pękło), wyczyscilem odkurzaczem, wymylem ten styropianik zakrecilem i tyle
Witam.
Właśnie jestem w trakcie przekładki Swap tarcz tył do mojego civic EJ6 (oryginalnie były bębny) i jest problem ponieważ u mnie są wtyczki z ABS kwadratowe wielkości 10 gr a czujniki z ABS które do mnie przyszły mają wtyczki okrągłe wielkości 50gr!!! Czy jest szansa by przylutować stare wtyczki z ABS będny do tych nowych by to działało???????
Sam czujnik (wejście do koronki ABS) na oko wygląda że pasuje...
tak, musisz przelutowac wtyczki
Witam, mam gwint mtsa, z przodu nie jest jeszcze skrecony na maxa, ale ładnie siedzi, natomiast tył skrecilem do końca a nadal jest za wysoko, macie jakieś patenty żeby zjeść nizej?
Witam, mam gwint mtsa, z przodu nie jest jeszcze skrecony na maxa, ale ładnie siedzi, natomiast tył skrecilem do końca a nadal jest za wysoko, macie jakieś patenty żeby zjeść nizej?
Worek ziemniaków w bagażnik :cool:
A tak na serio to albo inne sprężyny, albo niższe talerzyki.
Niższe talerzyki dadzą z dwa centymetry? :D
Takie szybkie pytanko, dzisiaj rano w moim EJ9 ni stąd ni zowąd, przestał działać poprawnie suwak temperatury. Jako że rano było chłodniej, chciałem sobie podkręcić ogrzewanie, a tu zonk - suwak jest jakby blokowany, jakieś 2 cm od pozycji max zimno się blokuje i dalej ni c**** się nie da przesunąć. Co się mogło wysrać? Czy muszę rozbierać całą konsolę środkową czy da się jakoś dostać do samego panelu kontroli nawiewu bez rozbierania pół samochodu ?
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Zobacz pod maską na wężach co idą do nagrzewnicy, tam jest zawór który otwiera i zamyka obieg do kabiny. Może coś ci tam przyblokowało. Jeśli nic nie widać to spróbuj zdjąć cięgno i ręką otworzyć i zamknąć na max.
Jezeli nie mam seryjnie klimatyzacji a chce zalozyc to musze wynienic nagrzewnice? Civic gen 6 hb
Jezeli nie mam seryjnie klimatyzacji a chce zalozyc to musze wynienic nagrzewnice? Civic gen 6 hb
nie
Witam. Mam zasyfiony waz od ssacego zaznaczony na czerwono http://zapodaj.net/dccd682698e2b.jpg.html . Od czego on jest?
Witam. Mam zasyfiony waz od ssacego zaznaczony na czerwono http://zapodaj.net/dccd682698e2b.jpg.html . Od czego on jest?
odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika
Od czego ten syf tam jest? Spotkaliscie sie juz z takim problemem?
sadzi tam olejem z bloku, normalna rzecz bo to odma, aczkolwiek jak to jest jakiś niezidentyfikowany syf to martwiłbym się o stan motoru
Wlasnie silnik zdrowy zero poboru oleju nawet przy ostrym katowaniu :) Mocy mu nie brakuje i kreci sie ladnie do odcinki..
Szybkie pytanie przewody silnikowe płynów chłodniczych od b18 pasuja do b16?
firstborne
11-08-15, 23:44
Dzisiaj wracając z roboty zapalił mi się check na dosłownie sekundę, autem szarpnęło (jakby zahamowało) i dalej już nic. Auto chodzi normalnie, przed błędem podkręciłem do 5rpm i trzymając dalej prędkość 100km/h wywaliło ów check. Ktoś może spotkał się z czymś takim? Od siebie myślę, że to MOŻE przewody, bo w sumie nie wiem kiedy były wymieniane, ale miesiąc temu wymieniłem świece, serwis (dobry) sam mi to zaproponował, bo się do tego nadawały, więc teraz może czas na przewody? Pytam, bo może ktoś się już spotkał z takim czymś. Na forum znalazłem tylko 1 temat, bez odpowiedzi.
to moze samodiagnostyke zrob
shaquadimas
12-08-15, 08:58
potrzebuje info, mam w swojej ej6 w polifcie pęknięte zaczepy górne w lampie przedniej, chciałem zapytać czy lepiej kupic jakąś używke lub zamiennik i wstawić a może da sie ją jakoś rozebrać i złożyć hybryde tzn ori szkło i odbłyśnik a obudowę z używki?
potrzebuje info, mam w swojej ej6 w polifcie pęknięte zaczepy górne w lampie przedniej, chciałem zapytać czy lepiej kupic jakąś używke lub zamiennik i wstawić a może da sie ją jakoś rozebrać i złożyć hybryde tzn ori szkło i odbłyśnik a obudowę z używki?
Wszystko da się zrobić, a to co lepiej to już musisz chyba samemu zdecydować.
Musisz tylko kupić reflektor takiego samego typu jak masz. Masz OEM'owe Stanley'a to kupujesz typu Stanley, a masz Valeo to kupujesz typ Valeo. Części składowe reflektorów tych samych typów pasują do siebie na wzajem.
Ja bym raczej wymienił cały reflektor na identyczny jak masz, bo po rozklejeniu i złożeniu może się okazać, że będzie parował. Może ale wcale nie musi.
shaquadimas
12-08-15, 11:05
Wszystko da się zrobić, a to co lepiej to już musisz chyba samemu zdecydować.
Musisz tylko kupić reflektor takiego samego typu jak masz. Masz OEM'owe Stanley'a to kupujesz typu Stanley, a masz Valeo to kupujesz typ Valeo. Części składowe reflektorów tych samych typów pasują do siebie na wzajem.
Ja bym raczej wymienił cały reflektor na identyczny jak masz, bo po rozklejeniu i złożeniu może się okazać, że będzie parował. Może ale wcale nie musi.
mam stanley ale skoro radzisz żeby nie mieszac valeo ze stanem to może i zmienie cały, właśnie z tym rozklejaniem to jest loteria,
dzieki za odp
mam stanley ale skoro radzisz żeby nie mieszac valeo ze stanem to może i zmienie cały
Stanley od Valeo różni się między innymi kształtem na linii łączenia klosza z obudową.
Witam posiadam civica z motorem D15Z6 econo. Ostatnio zauważyłem ze wycieka mi olej z aparatu i postanowiłem to zrobić wiec wykręciłem aparat i o wymiany bym uszczelniacz wiec zamowilem i wymieniłem go , jak czekałem na uszczelniacz to i przy okazji wyczyscilem krokowy zgodnie z opisami na forum. Po skręceniu zapłonu i krokowca wszystko podlaczylem no i z oczekiwaniem na sukces okazalo sie ze jest jakas muka i nie moge odpalic samochodu im dluzej krece silnikiem to strzela z wydechu no i pytanie co mogło sie spsuc badz czy moglbym cos zle skrecic
Witam posiadam civica z motorem D15Z6 econo. Ostatnio zauważyłem ze wycieka mi olej z aparatu i postanowiłem to zrobić wiec wykręciłem aparat i o wymiany bym uszczelniacz wiec zamowilem i wymieniłem go , jak czekałem na uszczelniacz to i przy okazji wyczyscilem krokowy zgodnie z opisami na forum. Po skręceniu zapłonu i krokowca wszystko podlaczylem no i z oczekiwaniem na sukces okazalo sie ze jest jakas muka i nie moge odpalic samochodu im dluzej krece silnikiem to strzela z wydechu no i pytanie co mogło sie spsuc badz czy moglbym cos zle skrecic
a przykręciłeś aparat identycznie tak jak był? mogłeś przesunąć zapłon
Strzela - Przynajmniej wiadomo, że jest iskra :)Nie wiem jak d15z6 ale w d13 da się złożyć aparat tak, że palec jest przekręcony o 180°, wtedy nawet regulacja nic nie da.
no zaplon identycznie zalozylem jak przedtem iskre tez sprawdzalem wykrecalem swiece i sprawdzalem i jest palec raczej inaczej chyba nie da sie zalozyc chyba ze sie myle
Nie sprecyzowałem - sam palec rzeczywiście okręcić się nie da, bo na końcu wałka jest szlif ale dało się założyć odwrotnie wałek.
Musisz tylko kupić reflektor takiego samego typu jak masz. Masz OEM'owe Stanley'a to kupujesz typu Stanley, a masz Valeo to kupujesz typ Valeo. Części składowe reflektorów tych samych typów pasują do siebie na wzajem
nie wiem co miałeś dokładnie na myśli, ale Honda Valeo i typ valeo (depo) mają inny kształt obudowy na łączeniu z kloszem, inny odbłyśnik w środku, w innym miejscu żarówkę postojowych, inną uszczelkę przy błotniku, wiec raczej wątpię ze części będą do siebie pasować.
no nie wiem sam probowalem teraz zmieniac zaplon przyspieszalem i opuznialem ale nic wykrece i rozkrece jeszcze raz zobacze moze cos gdzies zle zlozylem
Zanim porozkręcasz ściągnij kopułkę, ustaw wał korbowy w TDC pierwszego cylindra i sprawdź w który cylinder celuje palec :). Powinien w pierwszy - pierwszy to ten od strony koła pasowego.
hehe juz za pozno rozkrecilem:) ale mam pytanie teraz wyglada to tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9687ce619a4aa697.html
a z gory tak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84fad69743365515.html
czy ta cewka czarna musi sie zgrywac z tym ksiezycem na walku zawsze rozno i na dole tez ? bo przed rozlozeniem na poczatku nie pamietam jak bylo a wydaje mi sie ze chyba musi byc na wprost
shaquadimas
13-08-15, 10:01
nie wiem co miałeś dokładnie na myśli, ale Honda Valeo i typ valeo (depo) mają inny kształt obudowy na łączeniu z kloszem, inny odbłyśnik w środku, w innym miejscu żarówkę postojowych, inną uszczelkę przy błotniku, wiec raczej wątpię ze części będą do siebie pasować.
no własnie o to mi chodziło, bo nie porównywałem kładąc obok dwóch, głównie chodziło mi czy Honda Stanley i Honda Valeo będą takie same, ja mam obywda stanley ale musze dokupic lewy bo mi zaczepy sie zerwały a gość ma do sprzedania Valeo(przez tel mówił że ori)
SenbonZakura
13-08-15, 11:32
Elo. Po samodiagnostyce chcę usunąć błąd, niby poznajdowałem tematy , w których mowa o wyjęciu bezpiecznika. Ale którego? Głównego, tego duzego, czy 7.5 A . Druga sprawa uczenie Ecu. Na jałowym czekać do wyłączenia wentylatora? Potem w różnych warunkach jeździć. W jakimś tam zakresie obrotów ale np z klimą czy bez bo to obciążenie?? Help bo jestem na wakejszyn koło kolobrzegu i. Chce przed powrotem to ogarnąć.
by Paplatalk
firstborne
13-08-15, 11:57
Elo. Po samodiagnostyce chcę usunąć błąd, niby poznajdowałem tematy , w których mowa o wyjęciu bezpiecznika. Ale którego? Głównego, tego duzego, czy 7.5 A . Druga sprawa uczenie Ecu. Na jałowym czekać do wyłączenia wentylatora? Potem w różnych warunkach jeździć. W jakimś tam zakresie obrotów ale np z klimą czy bez bo to obciążenie?? Help bo jestem na wakejszyn koło kolobrzegu i. Chce przed powrotem to ogarnąć.
by Paplatalk
Wyjąć bezpiecznik pod maską opisany jako Back Up (radio) i jest to 7.5 A, wyjmij go na 5 minut (profilaktycznie i dla pewności). Co do drugiego.
Tak jak zaznaczone wyżej, silnik powinien być zimny i bezpośrednio po wykonaniu resetowania należy włączyć silnik, jednak wcześniej trzeba powyłączać wszystkie odbiorniki prądu, jak światła, nawiew, czy radio, zalecałbym nawet odłączenie światełka w podsufitce, żeby się nie zapalało przy otwieraniu drzwi. Po włączeniu silnika, zostawiamy go aż się załączy wentylator i sam wyłączy. Podczas pracy silnika nie można gazować ani niczego włączać. Może to trochę potrwać aż zimny silnik złapie temperatury, szczególnie w zimę, ale tak to trzeba przeprowadzić. Po załączeniu i wyłączeniu wiatraka od chłodnicy wyłączamy na chwile silnik, ponownie włączamy i wyjeżdżamy na ulice. Silnik musi pracować w całej skali obrotów. Na początku kilkakrotnie „dociągamy” nawet do odcięcia, nawet niech to będzie tylko pierwszy i drugi bieg, ale w całej skali obrotów, jak jest możliwość warto wyjechać „na trasę” i mocniej przyspieszyć, ale niekoniecznie. Następnie można zrobić kilka kilometrów bez większych szaleństw i starczy. Od cała procedura serwisowa. Potem podczas dalszej jazdy komputer cały czas się jeszcze dopasowuje. Najważniejsze jest poczekać aż się zagrzeje niczego nie dotykając a potem kilka razy wejść na najwyższe obroty.
Przepraszam za dubla ale jak płodziłem tę odpowiedż to poprzedniej nie było. Reset robisz bezpiecznikiem 7.5A Backup. Nauka: wyłączasz wszystkie obiorniki elektryczne, klimatyzację też, odpalasz i czekasz aż się wentylator 2x załączy ale równie dobrze możesz tę naukę pominąć, ECU się i tak wszystkiego nauczy w czasie jazdy - w serwisówce nic o nauce po resecie nie piszą.
SenbonZakura
13-08-15, 12:17
Podziękował:-)
by Paplatalk
nie wiem co miałeś dokładnie na myśli, ale Honda Valeo i typ valeo (depo) mają inny kształt obudowy na łączeniu z kloszem, inny odbłyśnik w środku, w innym miejscu żarówkę postojowych, inną uszczelkę przy błotniku, wiec raczej wątpię ze części będą do siebie pasować.
Jako Honda Valeo miałem na myśli OEM'owe reflektory z napisem Honda i Valeo na kloszu.
Jako typ valeo miałem na myśli tylko i wyłącznie zamienniki produkcji Valeo, a firmy Depo nie brałem w ogóle pod uwagę.
głównie chodziło mi czy Honda Stanley i Honda Valeo będą takie same
Nie będą.
dlatego właśnie mnie to zmyliło, bo słowa "typ valeo/bosch" stosują firmy depo/tyc czyli "podróbki/zamienniki ori" a valeo to chyba ta sama lampa/wygląd/jakość co OEM, tylko bez znaczka hondy i jej marży, dlatego zapewne wszystko pasuje do siebie :)
Pany, gdzie mogę kupić nowy pas tylny do ej9 polift?
Jakie tlumiki lepsze proex czy mar tec? Jak z wykonaniem iwgl?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Czy sprzęgło d14a4 jest takie same jak do d15z6?
Jak można rozpoznać podróbę sprzęgła exedy od oryginału?
Jakie tlumiki lepsze proex czy mar tec? Jak z wykonaniem iwgl?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Użyj Panie szukajki wpadną Ci tematy z Dc2 albo dc5 gdzie jeden z w/w się rozpadł i temat gdzie jeden i drugi producent jest pokazy od podszewki
Jakie tlumiki lepsze proex czy mar tec? Jak z wykonaniem iwgl?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator
wiesko1261
14-08-15, 06:15
Czy sprzęgło d14a4 jest takie same jak do d15z6?
Jak można rozpoznać podróbę sprzęgła exedy od oryginału?
nie d15z6/z8 miały 212 , a w d14 200 :)
chyba że z zamachem to wejdzie :D
bednar_ek35
14-08-15, 07:48
I tu chyba się mylisz.
Czy lampy w del sol można rozkleic bez żadnych konsekwencji? :D
Czy lampy w del sol można rozkleic bez żadnych konsekwencji? :D
Tak jak każde inne.
I potem silikonem zwykłym skleić czy musi być coś specjalnego żeby trzymalo?
mam pytanie odnosnie silnika. co oznacza + w b18c4? (b18c4+)
to oznacza, że trzyma serie
Sluchajcie zakladam klimatyzacje do civica gen6 hb i tu moje pytanie gdzie wpiac sie wiązką łącząca podzespoły klimatyzacji?
w kabinie i przy pasie przednim obok skraplacza
a może coś dokładniej? patrzyłem w manualu ale o wiazce nic specjalnego nie ma
Czy sprężyny z ej2 podejdą do ej6 chodzi mi o obniżające
kazik2_h9w3
15-08-15, 09:47
Sprężyny między 5g a 6g(ej ek) są zamienne
A co fo klejenia lamp polecam silicon do akwarii bo sanitarny np po pewnym czasie się rozkleja
Czy taki zestaw rozrządu do d15z6 będzie jakościowy ok?
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-civic-1-4-1-5-is-16v-95-01r-concerto-i5127040482.html
mam wahacze function 7, czy tuleje z olkusza (http://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleja-wahacza-skunk2-racing-lca-tylnego-dolnego-honda-civic-91-00-1szt.html) podejdą w miejsce seryjnych? dodatkowo na stronie piszą, że jest to wersja bez tulei metalowej to znaczy, że nie jest wymagana czy muszę gdzieś kupić nową?
mam wahacze function 7, czy tuleje z olkusza (http://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleja-wahacza-skunk2-racing-lca-tylnego-dolnego-honda-civic-91-00-1szt.html) podejdą w miejsce seryjnych? dodatkowo na stronie piszą, że jest to wersja bez tulei metalowej to znaczy, że nie jest wymagana czy muszę gdzieś kupić nową?
Tuleja metalowa jest wymagana i niezbędna.
Tak samo jak w przypadku poliuretanowych dużych cukierków, możesz ją wykorzystać wydłubując/wypalając ze tulei, które masz aktualnie.
Tuleja metalowa jest wymagana i niezbędna.
Tak samo jak w przypadku poliuretanowych dużych cukierków, możesz ją wykorzystać wydłubując/wypalając ze tulei, które masz aktualnie.
dzięki a nie wiesz może czy tuleje podpasują?
dzięki a nie wiesz może czy tuleje podpasują?
Nie wiem.
Może spróbuj zwymiarować te, które masz i dopytać u producenta.
W ej9 po lifcie są takie same bębny jak w przedlifcie czy większe?
Cześć,
prosiłbym kogoś kto posiada SRS żeby sprawdził czy kontrolka SRS na zegarach zachowuje się tak jak u mnie - najpierw kluczyk na pozycje 2 i kontrolka zaświeca się i gaśnie normalnie, a potem po cofnięciu kluczyka do pozycji 1 i ponownie do 2 już nie zaświeca się drugi raz:
https://youtu.be/6V53hHPW3Ks
W ej9 po lifcie są takie same bębny jak w przedlifcie czy większe?
Raczej to samo tylko te z ABS są większe a że większość miało ABS to chyba wszystkie polifty mają dużę :)
Raczej to samo tylko te z ABS są większe a że większość miało ABS to chyba wszystkie polifty mają dużę :)
Rozumiem. Dzieki za info!
Pozdrawiam
Czy taki zestaw rozrządu do d15z6 będzie jakościowy ok?
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-civic-1-4-1-5-is-16v-95-01r-concerto-i5127040482.html
Napinacz/pompa wody ok. W pasek mitsuboshi bym sie nie pchal osobiscie tylko wzial gates np ;)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Napinacz/pompa wody ok. W pasek mitsuboshi bym sie nie pchal osobiscie tylko wzial gates np ;)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
x2
tomalacivic
16-08-15, 10:59
Koledzy czy kostka z ek3 drzwi jest taka sama jak z 5d.
Sluchajcie zakladam klime i w kabinie do skraplacza jest jakis czujnik kostka jest tylko gdzie wsadzic ten czujnik?
w kabinie jest parownik
i ten czujnik tepm/ termowlacznik poowinien byc na zeberkach osadzony
chyba ze o czyms innym piszesz to pokaz foto ;]
Panowie jak u was w poliftach VIg wygląda sprawa z antenką od radia? Czy chowa się cała?
U mnie nie wiem czy dobrze czy coś nie tak:
https://lh3.googleusercontent.com/06qAbp1r8doCA55LIwCmPzQVgyVqKqFdLcLZh2p9T7Y=w1047-h786-no czy to powinno sie chować do końca?
https://lh3.googleusercontent.com/i7W-tSAM-VXiLoGMcFDLXmMGx8IycmjKZdR_gVaJ22Q=w1047-h786-no tu rozłożona
U mnie rozłożona antena jest minej więcej takiej długości jak u Ciebie 'złożona'. Dodatkowo można ją całkowicie wsunąć w dach, ale nie wydaje mi się, żeby można było ją aż tak rozsunąć.
To w takim razie nie wiem czemu u mnie taki badyl długi jest, i dalej się go wsunąć nie da..
Antena jest dwu częściowa. Powinna się wysuwać jak na foto i chować w calosci
Niestety często się zacina ze względu na deszcz i brak smarowania
paplatalk
Odkręciłem osłone tą czarną od niej ale nie wiem co tam w środku ogarnąć żeby się chowała cała bo estetycznie to nie wygląda, tym bardziej, że rzadko radia słucham.
Jakieś rady Łukaszu ?
kazik2_h9w3
16-08-15, 17:02
U mnie się nie chowala i do końca też nie rozwijała
Psikalem wd ale specjalnie nic nie pomagało to złapałem kombinerkami i nieco jej pomoglem
Teraz się rozruszala i działa w obie strony
Na sile trzeba tylko z wyczuciem bo nowa oem 200zl
paplatalk
Próbowałem na sile i kombinerkami i za cholere puscic nie chce
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
To szukaj używki albo dzwon do haparts ; )
paplatalk
Wyciągne calość i w nafcie zamocze gdzieś ktoś już pisał że to pomaga. Zobaczymy bo 200zł nie mam zamiaru wydawać.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Ja kupiłem zamiennik potem uzywke a potem nowa bo niestety od siłowego rozwiązania rozwalilem aż wkład wyciagnalem
paplatalk
Jeśli namoczenie w nafcie nie pomorze to też kupie używke oem
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Cześć,
prosiłbym kogoś kto posiada SRS żeby sprawdził czy kontrolka SRS na zegarach zachowuje się tak jak u mnie - najpierw kluczyk na pozycje 2 i kontrolka zaświeca się i gaśnie normalnie, a potem po cofnięciu kluczyka do pozycji 1 i ponownie do 2 już nie zaświeca się drugi raz:
https://youtu.be/6V53hHPW3Ks
sprawdziłem dzisiaj, za pierwszym razem tak jak u Ciebie, potem ponownie się zapala i gaśnie tak jak za pierwszym razem.
Szybkie pytanie odnośnie oleju. Aktualnie zalane 10w40 Mobila. Przez dwa lata nic nie ubywało. Dalej zalać tym samym? Przebieg 193kkm d14z1. Filtr oleju coś standardowego z Filtrona?
Szybkie pytanie odnośnie oleju. Aktualnie zalane 10w40 Mobila. Przez dwa lata nic nie ubywało.
Według mnie ma sensu zmieniać na inny, bo i po co.
Filtr oleju coś standardowego z Filtrona?
Knecht OC 617
albo
Mann W 610/6 lub Mann W 814/80
Siądzie taka dokładka do ej9 ?
http://allegro.pl/renault-laguna-ii-01-05-zderzak-przedni-dokladka-i5593348636.html
Nie mogę znaleźć z laguny 1 w dodatku ta z laguny 2 wydaje mi się ,, cieńsza '' mniejszy problem z podjechaniem do krawężnika :cool:
Czy z przodu, pod plastikowym nadkolem, też jest gumowa zaślepka jak z tyłu, dająca dostęp do wnętrza progu?
W EJ9 mam CAI i stożek schowany standardowo w zderzaku, lecz nie posiadam wlotu powietrza w zderzaku i nie za bardzo widzi mi się to ze strony wizualnej by dziurawić zderzak. Co myślicie żeby dolot pociągnąć kawałek dalej, tam gdzie miejsce na halogen by łapał zimne powietrze? Ma ktoś takie rozwiązanie?
kazik2_h9w3
19-08-15, 21:44
Miałem tak zanim nie wleciały fogi
Spiro rura dawala radę ale można pokusić się o jakiś airduct
firstborne
19-08-15, 21:46
W EJ9 mam CAI i stożek schowany standardowo w zderzaku, lecz nie posiadam wlotu powietrza w zderzaku i nie za bardzo widzi mi się to ze strony wizualnej by dziurawić zderzak. Co myślicie żeby dolot pociągnąć kawałek dalej, tam gdzie miejsce na halogen by łapał zimne powietrze? Ma ktoś takie rozwiązanie?
W zderzaku, czy nadkolu? Jeśli to 2 to nic więcej nie trzeba robić - całe CAI. Jeśli masz gdzie indziej to możesz zrobić tzw. air duct z halogenu w jakiś dyskretny sposób, roboty niewiele.
Kaziu akurat mnie wyprzedził, jak skrobałem ten post :P ale sam widzisz, że tak to mniej więcej wygląda.
Pytanie mam szybkie.
Czy przednia górna rozpórka, która jeździła w DelSol będzie pasować do ej9 3d?
Pytanie mam szybkie.
Czy przednia górna rozpórka, która jeździła w DelSol będzie pasować do ej9 3d?
Według mnie, to nie za bardzo.
Dzięki za szybką odpowiedź, o airduct słyszę pierwszy raz, mogę gdzieś dostać dedykowane do mojego auta lub ktoś robi na zamówienie?
Według mnie, to nie za bardzo.
Będzie pasować o ile masz kolektor z wyjściem z przepustnicy w poziomie - lub dolot tuningowy na pionowej bo pod seryjny nie podejdzie :)
Panowie u was też dużo powietrza ucieka jak odkręcacie korek od wlewu paliwa??
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Panowie u was też dużo powietrza ucieka jak odkręcacie korek od wlewu paliwa??
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Ale co, kół czy co? :)
Nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma.
firstborne
19-08-15, 22:53
Dzięki za szybką odpowiedź, o airduct słyszę pierwszy raz, mogę gdzieś dostać dedykowane do mojego auta lub ktoś robi na zamówienie?
Do V gena na pewno znajdą się na portalach aukcyjnych, do VI natomiast jest tylko do polifta, bo przedlift nie ma miejsca na "wkomponowanie" tego elementu w kratkę halogenu. Możesz porzeźbić, potworzyć ale nie wiem, jak to będzie wyglądało. Ait Duct ze zderzaka w przedlifcie wygląda w ten sposób (tutaj akurat jest to pokazane na V gen) http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?33474-Montaz-Air-Duct-a-by-jero11
Jak wspomniałem wcześniej skołuj spirorurę , pomaluj ją na czarno i wyprowadź w miejsce halogenu - da radę :).
Panowie u was też dużo powietrza ucieka jak odkręcacie korek od wlewu paliwa??
Jedź na stację, kiedy wskazówka gnie się już "w jedynkę" to wtedy wyleci tyle powietrza, że będziesz nim mógł napompować koło od tira. Naprawdę nie twórz sobie schiz :D, to NORMALNE zjawisko.
Ale co, kół czy co? :)
Nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma.
Jedź na stację, kiedy wskazówka gnie się już "w jedynkę" to wtedy wyleci tyle powietrza, że będziesz nim mógł napompować koło od tira. Naprawdę nie twórz sobie schiz :D, to NORMALNE zjawisko.
Nie szukam problemu i nie robie sobie schiz, mam problem ze wskazówką od stanu paliwa i dlatego pytam, myślałem, że może coś zapowietrzone itd. Wywala check i wskazówka zaczyna oszukiwać rzeczywisty stan paliwa, nie ma checka po resecie ecu i pokazuje dobrze po czym znów jest to samo.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
To napisz tak od razu. A kod błędu jaki?
Dla mnie to standardowo na pływaku jest problem i źle wskazuje ale błąd pewnie od czegoś innego bo nie będziesz miał checka od zbyt niskiego ciśnienia paliwa itp.
Kody bledów też pokazuje jak głupia, 10,12,14,16 również takie numery których nie ma typu 61. Najlepsze jest to, że prócz tej wskazówki z autem nic sie nie dzieje.
Może sonda?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
Będzie pasować o ile masz kolektor z wyjściem z przepustnicy w poziomie - lub dolot tuningowy na pionowej bo pod seryjny nie podejdzie :)
No to będzie czy nie będzie pasować? Jeśli chodzi o dolot to się spodziewam, że seryjny przy pionowej przepustnicy nie pasuje. Bardziej chodzi mi o rozstaw.
Sluchajcie skąd wychodzi zasilanie do sprezarki klimatyzacji? Gdyz mam taki problem ze sprezarka nie dziala wypialem wtyczke zeby sprawdzic czy jest napiecie i nie ma natomiast wentylator dziala normalnie jak temu zaradzic?
Rozcinaj peszel i idz po kablu az znajdziesz przerwe, lub bezpiecznik, lub przekaznik itd
Tak bylo ze zalaczyla sie na chwile i wylaczyla tak pare razy a teraz odpialem wtyczke i nie ma napięcia
Jaki polecacie tłumik końcowy do ej9
Nie drogi i zapewniający jakiś ładny dźwięk ( nie głośny i nie mulący silnika )
Jaki polecacie tłumik końcowy do ej9
Nie drogi i zapewniający jakiś ładny dźwięk ( nie głośny i nie mulący silnika )
Ile to dla Ciebie jest "nie drogi"?
SenbonZakura
20-08-15, 20:13
Czy do D15Z6 podejdzie koło pasowe z innego silnika??
Jaki polecacie tłumik końcowy do ej9
Nie drogi i zapewniający jakiś ładny dźwięk ( nie głośny i nie mulący silnika )
widzę, że szukasz trzech różnych tłumików
Ile to dla Ciebie jest "nie drogi"?
200?
200?
Za taką kwotę to tylko i wyłącznie kupisz coś używanego jeśli ma być sensowne.
Pierdząca rura z allegro kosztuje 150,- zł z przesyłką, więc na wiele z tym budżetem raczej nie licz.
No to ile kosztuje sensowny tłumik, nie orientuje się w cenach i nwm ile można zabulic za SENSOWNY tłumik....
Cos innego niż m tech i proex istnieje ?
Starstruck
20-08-15, 21:02
Sensowniejsza nówka od ok. 350 zł. Da się znaleźć dobrą używkę w dobrej cenie: ja namierzyłem oryginalny Apexi WS2 za ok. 200 zł z przesyłką :). Ktoś chyba nie wiedział co sprzedaje... Ale to trzeba po prostu trafić.
Hey wszystkim. pytanie mam takie, zaliczyłem pękniętą studzienkę i pogiołem felgę... kierownica od tamtej pory przy jeździe prosto wygląda tak http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/20/603b6cd9fa5bb0096adecab43995a0f3.jpg . Zbierznosc zrobiona, zawieszenie ok. co innego moglo sie przestawic.....
Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka
kazik2_h9w3
20-08-15, 21:24
Mało powietrza w kole
no to zawieszenie jednak nie jest ok. albo pogięło drążek
Specjalnie pytalem czy nic nie jest pogiete wszystko jest ok... bylem dzisiaj u 2 mechanikow i sam wlazilem pod samochod... jest opcja ze na maglu moglo cos sie przestawic
Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka
jest ale to byś musiał załadować jak dzik w sosne :D gdzie takie studzienki w naszym mieście?
To bylo ostre pier... dobrze ze nic sie nie powyginało, strach sie bac ;) Na sikorskiego w gore na łuku na prawym pasie, ale juz poprawili i ladnie asfalt wyrównali. A gdzie na maglu można to "wyregulowac"
Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka
Jaki polecacie tłumik końcowy do ej9
Nie drogi i zapewniający jakiś ładny dźwięk ( nie głośny i nie mulący silnika )
Z takim hajsem to albo nowa seria albo używki. Bo za taką kasę to niekupisz nowego i nie przyspawasz do niego haków i rury.
Mam w domu prawie nowa serie.
Co myślicie o takim czymś? Warto?http://allegro.pl/wkladka-simota-honda-civic-6g-d14a3-d16y7-k-n-i5564011333.html
Panowie podczas zmiany klockow hamulcowych tloczki nie chcialy sie cofnac wiec poluzowalismy delikatnie odpowoetrznik (teraz wiem ze to blad) i tez nie chcialy wic wzielismy je na sile teraz uklad sie zapowietrzyl i ni jak nie moge go odpowoetrzyc ani tyl ani przod czy moglo sie cos uszkodzic podczas "silowania" sie z tloczkami? Czy to tylko i wyłącznie wina powietrza w ukladzie. Dodam ze pedal wpada w podloge
Mam w domu prawie nowa serie.
Co myślicie o takim czymś? Warto?http://allegro.pl/wkladka-simota-honda-civic-6g-d14a3-d16y7-k-n-i5564011333.html
nie warto, hajs w błoto, lepiej zainwestować tę kasę w cai
Panowie podczas zmiany klockow hamulcowych tloczki nie chcialy sie cofnac wiec poluzowalismy delikatnie odpowoetrznik (teraz wiem ze to blad) i tez nie chcialy wic wzielismy je na sile teraz uklad sie zapowietrzyl i ni jak nie moge go odpowoetrzyc ani tyl ani przod czy moglo sie cos uszkodzic podczas "silowania" sie z tloczkami? Czy to tylko i wyłącznie wina powietrza w ukladzie. Dodam ze pedal wpada w podloge
sam sobie odpowiedziałeś, że zapowietrzyłeś i jeszcze się pytasz :P następnym razem odkręć korek przy zbiorniczku wyrównawczym hebli i dopiero wtedy wciskaj tłoczek
Dziwi mnie to ze nie moge wgl odpowietrzyc ukladu kazde kolo po 4 razy w kolejnosci od najdalszego od pompy nie lecą bombelki a uklad nadal zapaowietrzony
kazik2_h9w3
20-08-15, 23:32
Może coś się uszkodziła i jest jakąś nireszczelnosc
Nigdzie nie ucieka płyn??
no to albo ucieka albo jakimś niefartem zdechła pompa w tym samym czasie
Nie wymyślajcie i nie szukajcie pierdół tylko wypompuj tłoczki i zobacz w jakim są stanie. Prawdopodobnie zarosły korozją lub syfem i to była przyczyna dlaczego nie chciały się wcisnąć. Może się uda je uratować jak nie mają wżerów, do tego nowe reperaturki, odpowietrzenie i będziesz zadowolony z hebla.
Pytanie mam. Czy do EJ9 zmieści się tłumik końcowy powiększony mtecha? Podobno nie?
kazik2_h9w3
21-08-15, 12:36
To chyba zależy czy sedan czy hb
ej9- hb, czyli do hb się nie zmieści?
Do sedana wpakujesz wiekszy tlumik niż do hb, mówie to oczywiście o długości puchy. Jak sie myle niech ktos sprostuje:)
Starstruck
21-08-15, 15:54
Powiększona pucha się nie zmieści do hatchbacka. W sedanie i QP wypełnia całą przestrzeń wahacz - zderzak, więc do HB po prostu nie wejdzie.
No to ciekawe, mam teraz sprzeczne informacje. :) Dealer potwierdził, że komorowy powiększony Mtech OEM look zmieści się do hatchbacka.
No to ciekawe, mam teraz sprzeczne informacje. :) Dealer potwierdził, że komorowy powiększony Mtech OEM look zmieści się do hatchbacka.
Skoro Ci tak powiedział, to chyba wie co mówi, bo pewnie już kilka takich tłumików sprzedał do hb.
Starstruck
21-08-15, 18:42
No to ciekawe, mam teraz sprzeczne informacje. :) Dealer potwierdził, że komorowy powiększony Mtech OEM look zmieści się do hatchbacka.
Skoro Dealer tak powiedział, to tak musi być. W końcu trochę tym handluje. Widocznie jest powiększony dedykowany do HB w jego ofercie, to nie ma co się martwić :).
No i tak zrobię, to mnie cieszy, bo już się obawiałem że trzeba będzie przelot wrzucać. :)
Pytanie: Kupiłem kompletny swap el.szyb do swojego civica VI gen coupe ale brakuje mi śrub do montażu prowadnic i silniczka w jednych i drugich drzwiach:/ Wie ktoś może jakie powinny być tam śruby i ile? Rozmiar etc.?
A nie pasują od manualnych?
Gwint M6, w sumie z 8 sztuk tak na oko ze 2cm dlugie. Jak ci zostaną z manualnych to wykorzystasz, jakbyś dokupywał to klasy 8.8 wystarczą nikt po tym nie będzie skakał :)
Pytanie: gdzie się zgłosić po jakiś sensowny kolektor 4-2-1 do B-serii? Coś lepszego niż chinole z ebaya. Podobno ktoś u nas w PL robi takie kolektory?
Pytanie: gdzie się zgłosić po jakiś sensowny kolektor 4-2-1 do B-serii? Coś lepszego niż chinole z ebaya. Podobno ktoś u nas w PL robi takie kolektory?
Na przykład tutaj:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?243938-Intercoolery-kolektory-%BFeliwne-pod-turbo-xbary-grube-ch%B3odnice-doloty
Panowie, zna się ktoś bardzo dobrze na mechanice?
Więc do rzeczy. Mój znajomy twierdzi że "przytkany" wydech, znaczy się np. zamiast 2,5" - 1,75" daje gorsze chłodzenie silnika.
Wydaje mi się że to bzdura.
Panowie jakie klocki polecacie na tył do EK4 i gdzie najlepiej je dorwać?
http://www.brakeparts.pl/category.php?id_category=17549
Czy w tm zestawie są wszystkie elementy gumowe do zacisku?
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-tyl-tloczek-honda-civic-i5241011393.html
Jakoś tak dużo tych elementów.
:confused:
Ja u siebie do zacisków Nissins'a przy 262 miałem zestaw Autofren: D4456 i tam były tylko 4 gumowe elementy: dwie uszczelki tłoczka, dwie uszczelki prowadnic i zaślepkę odpowietrznika.
Bo to o tył chodzi
Raffaelloo
25-08-15, 15:21
Szybkie pytanie: EJ9 z silnikiem D14Z2, sonda lambda za katalizatorem, którego już nie ma. Czy w miejsce sondy mogę wpiąć ten układ:
http://images49.fotosik.pl/218/cf351b40a4f1be16.jpg
Testował go ktoś lub ma założony?
a nie lepiej dystans dac do sondy?
Orientuje się ktoś czy uszczelka głowicy elring lub innej firmy do d13 ma cztery warstwy czy trzy ?
Raffaelloo
25-08-15, 22:45
a nie lepiej dystans dac do sondy?
Dystans już jest, ale co jakiś czas check wyskakuje :/
Czy kolektor wydechowy z d16z6 V gen będzie pasował do d15z6 VI gen? Plug&Play?
Tak.
z kazdej d-serii z rocznika 88-00 kolektory wydechowe d-serii pasuje plug&play.
Raffaelloo
26-08-15, 22:31
Założyłem niedawno shortshifter + komplet nowych tulei poliuretanowych i od tego czasu drążek zaczął dziwnie brzęczeć przy wyższych obrotach. Jak go lekko przytrzymam, to tego nie ma. Co to może być?
Maglownica Civic VI 3D EJ9 z polifta będzie pasować do przedlifta ? Podobno różnią się mocowaniami ? Czy ktoś potwierdzi ?
Założyłem niedawno shortshifter + komplet nowych tulei poliuretanowych i od tego czasu drążek zaczął dziwnie brzęczeć przy wyższych obrotach. Jak go lekko przytrzymam, to tego nie ma. Co to może być?
Wiele przyczyn : Poduszka silnika , wydech , przegub nawet ;)
Maglownica Civic VI 3D EJ9 z polifta będzie pasować do przedlifta ? Podobno różnią się mocowaniami ? Czy ktoś potwierdzi ?
Podejdzie
Sluchajcie zauwazylem dzis cos takiego. Jadac autem gdy przyhamuje przygasa mi licznik, co prawda nie do zera ale sie sciemni. Sluchajac tez glosniej muzyki podczas hamowania radio "przypierdzi" na chwile. Co to takiego?
Założyłem niedawno shortshifter + komplet nowych tulei poliuretanowych i od tego czasu drążek zaczął dziwnie brzęczeć przy wyższych obrotach. Jak go lekko przytrzymam, to tego nie ma. Co to może być?
dokrec srube na patykach przy shifterze
Sluchajcie zauwazylem dzis cos takiego. Jadac autem gdy przyhamuje przygasa mi licznik, co prawda nie do zera ale sie sciemni. Sluchajac tez glosniej muzyki podczas hamowania radio "przypierdzi" na chwile. Co to takiego?
pewnie kabel gdzies przetarty i podczas hamowania dotyka budy lub silnika i robi spiecie
lub slaby aku, slabe ladowanie i jak na postoju naciszniesz stop to tez powinno przygasac ale sprawdz ladowanie i aku ;]
Szybkie pytanie, i na zgaszonym silniku i na odpalonym slychac stukanie podczas krecenia kierownica nie tylko na boki ale i w calym obwodzie. Magiel? Drazki?
EJ6
S3
Ja mam pytanie co do nadkoli plastikowych do EJ9- warto brać jakieś OEMy, czy zamienniki z allegro też dadzą radę? Obawiam się głównie o odpowiednie dopasowanie do mocowań w aucie i ogólną jakość wykonania/wytrzymałość.
Ja mam pytanie co do nadkoli plastikowych do EJ9- warto brać jakieś OEMy, czy zamienniki z allegro też dadzą radę? Obawiam się głównie o odpowiednie dopasowanie do mocowań w aucie i ogólną jakość wykonania/wytrzymałość.
Według mnie lepszy używany OEM niż nowy zamiennik.
Jak nie chcesz się denerwować i przeklinać swojej decyzji to kup używki.
Kumpel kiedyś załatwiał właśnie zamiennik nadkola bo miał jakieś sprawdzone wziąłem jedną sztukę i faktycznie siadło jak oem wszystkie dziury pasowały , ładnie dolega do błotnika pod spodem od str. zderzaka też wyprofilowane jak w oryginale .
firstborne
27-08-15, 23:08
Z tutejszej forumowej opinii na temat zamienników nadkoli to raczej żadnych pozytywów nie ma - szlify, druciarstwo, przeróbki, nic nie pasuje, to tak w skrócie na temat nadkoli z allegro.
Więc albo znajdę dobre źródło na nowe zamienniki, albo po prostu trzeba szukać używanych OEMów... druga opcja chyba lepsza.
Więc albo znajdę dobre źródło na nowe zamienniki, albo po prostu trzeba szukać używanych OEMów... druga opcja chyba lepsza.
Powiedzenia ja szukam z 2 miesiące takie oem bez dziur. Miałem dwa w domu dwa odesłałem bo rozwalone były ale po rozmowie ze sprzedającym były na 5 ale chyba w skali do 10.
Szybkie pytanie, i na zgaszonym silniku i na odpalonym slychac stukanie podczas krecenia kierownica nie tylko na boki ale i w calym obwodzie. Magiel? Drazki?
EJ6
S3
Albo magiel na 80% albo drążki sam mam to samo komplet drążków czeka na wymianę niedroga impreza gorzej z maglem.
Założyłem niedawno shortshifter + komplet nowych tulei poliuretanowych i od tego czasu drążek zaczął dziwnie brzęczeć przy wyższych obrotach. Jak go lekko przytrzymam, to tego nie ma. Co to może być?
Ja tak miałem jak mi się opierał drążek o wydech i brzeczał. Druga sprawa brałeś od tyliq? Bo jak tak to pewnie sama tulejka w drążku do wymiany bo on kupuje złom i nawet ich nie sprawdza przed wysyłka dwa podczas spawania potrafi przytopic gumki w niej i potem jest kupa oczywiście on twierdzi że jego są jak nowe.
Albo magiel na 80% albo drążki sam mam to samo komplet drążków czeka na wymianę niedroga impreza gorzej z maglem.
U Ciebie też kierownica stuka w całym zakresie podczas skręcania np jak z parkingu wyjezdzasz?
Krzyzaka tez bedziesz wymienial?
Komplet drazkow czyli koncowki i drazek tak?
S3
U Ciebie też kierownica stuka w całym zakresie podczas skręcania np jak z parkingu wyjezdzasz?
Krzyzaka tez bedziesz wymienial?
Komplet drazkow czyli koncowki i drazek tak?
S3
Jak ruszam szybko na boki to puka, jak kręcę kierownica podczas wolnej jazdy np na parkingu czy zwracając słyszę takie ciche puknięcie i czuje je na kierownicy jakby coś przeskoczyło. Sprawdzałem drążki luzów nie mają ale ręką to sobie mogę. Tak komplet ctr 2x drążek i 2x końcówka wyszedł mnie poniżej 200 zl. Problematyczna jest wymiana bo wymaga gimnastyki żeby zaklepac podkładkę zabezpieczająca na drążku.
No to u mnie jest tak samo, jak wymienisz to napisz bo jestem ciekaw czy to coś da, dołóż do zestawu krzyzak przekladni jeszcze bo z tego co przeglądałem to dużo ludzi pisze, że to może też być to.
S3
No to u mnie jest tak samo, jak wymienisz to napisz bo jestem ciekaw czy to coś da, dołóż do zestawu krzyzak przekladni jeszcze bo z tego co przeglądałem to dużo ludzi pisze, że to może też być to.
S3
Ja swój sprawdzałem i nie ma mowy o luzie w tym miejscu
Ja swój sprawdzałem i nie ma mowy o luzie w tym miejscu
Aha no chyba, że tak. To czekam na info co i jak:)
S3
Chcę wstawić reperaturki na tylne nadkola do swojej przedliftowej EJ9, jakie polecacie wstawić a jakich unikać?
Blacharze polecaja reperaturki Klokkerholm. Chyba jedyny sluszny wybór.
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Blacharze polecaja reperaturki Klokkerholm. Chyba jedyny sluszny wybór.
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
x2
Czytałem opinie na necie o tym producencie i są jak najbardziej przekonujące, dzięki za pomoc :)
Raffaelloo
28-08-15, 22:04
Panowie co wstawić w miejsce kata w D14, żeby wyeliminować metaliczny dźwięk? :/ Tłumik środkowy? Strumienica? Jakieś sprawdzone propozycje?
Ja mialem zwykly przelotowy awg i bylo ok.
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Raffaelloo
28-08-15, 22:46
A co myślicie o tłumiku imitującym katalizator PROEX ?
Analizatora i tak nie oszuka xD
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Panowie pilna sprawa czy amorki od V gena i od MB itd przypasuja do VI EJ9?
Panowie pilna sprawa czy amorki od V gena i od MB itd przypasuja do VI EJ9?
Od Vg do VIg podejdą, nie wiem jak z mb
S3
pawelwlkp91
29-08-15, 15:45
Koledzy takie pytanie co muszę odkręcić (poza widocznymi śrubami pod maską) i zdemontować żeby mógł zdemontować błotniki z przodu w 6 genie w coupejce (chodzi mi dokładniej czy muszę zdejmować tę plastikową nakładkę z progu). Potrzebuję odpowiedzi dość pilnie.
firstborne
29-08-15, 16:29
Koledzy takie pytanie co muszę odkręcić (poza widocznymi śrubami pod maską) i zdemontować żeby mógł zdemontować błotniki z przodu w 6 genie w coupejce (chodzi mi dokładniej czy muszę zdejmować tę plastikową nakładkę z progu). Potrzebuję odpowiedzi dość pilnie.
Nie.
Jak nie, jak tak. Przecież jest jedna śrubka z przodu na progu pod nakładką.
Masz jeszcze jedną w okolicach górnego zawiasu drzwi. Jak otworzysz drzwi to zobaczysz.
Pytanie co do chlapaczy do ej9- brać nowe OEM czy zamienniki spokojnie dadzą radę. Chyba jak zwykle- oem lepszy i tego się trzymać?
kazik2_h9w3
30-08-15, 18:28
A są zamienniki dedykowane bo powiem szczerze że nie widziałem
Uniwersalne owszem
A co do zdjęcia blotnika to pod osłoną progu jak kojarze są chyba nawet dwie śruby
Jaki wlac olej do d15z6 z przebiegiem 270k z nie duzym poborem oleju cena nie gra roli?
Jak nie, jak tak. Przecież jest jedna śrubka z przodu na progu pod nakładką.
Masz jeszcze jedną w okolicach górnego zawiasu drzwi. Jak otworzysz drzwi to zobaczysz.
i jeszcze jedna trzyma lampe za nadkolem ;]
pawelwlkp91
31-08-15, 21:01
Ok czyli bez zdejmowania tej nakładki na próg nie da rady to trochę rozbierania mnie czeka jak mniemam żeby pościągać oba błotniki.
szybkie pytanie. Mam wiretrucka w coupe i przez to nie posiadam 2 przednich poduszek przy skrzyni i pod wspomą. Mam olejowa poduszke z prawej strony bloku. Ona jest moze jakos bardziej wytrzymala ? Czy po prostu jest ona tylko zeby lepiej pochlaniac drgania ? Dodam ze bylo d16y7 jest teraz d15z6
I pytanie czy moge wstawic zwykla poduszke , nie olejowa ?
Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
Olejowa jest ta gorna od strony rozrzadu, nie spotkalem sie jeszcze z ta poduszka nie olejowa.
Oryginal jest dosyc drogi, szukaj uzywki nie sparcialej i nie popekanej i bedzie ok.
Panowie, mam problem popularny chyba w naszych autach, mianowicie woda w bagażniku. Niedawno przy okazji robienia usdm'ow uszczelnilem lampy specjalna 'plastelina' od wewnątrz tej gabki przy miejscu spotkania z lampą i od zewnątrz położyłem na lakier. Problem nadal występuję. Cieknie dokładnie tak jak pokazują strzałki i tylko z prawej strony bagażnika: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t34.0-12/11949705_920300801377327_268962564_n.jpg?oh=5bab40 f6a62683e32a0b0b7da75d8254&oe=55E8C423
Pytanie skąd to może być?
Panowie, mam problem popularny chyba w naszych autach, mianowicie woda w bagażniku. Niedawno przy okazji robienia usdm'ow uszczelnilem lampy specjalna 'plastelina' od wewnątrz tej gabki przy miejscu spotkania z lampą i od zewnątrz położyłem na lakier. Problem nadal występuję. Cieknie dokładnie tak jak pokazują strzałki i tylko z prawej strony bagażnika: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t34.0-12/11949705_920300801377327_268962564_n.jpg?oh=5bab40 f6a62683e32a0b0b7da75d8254&oe=55E8C423
Pytanie skąd to może być?
nadkola masz całe? i uszczelkę klapy?
Nadkole ogólnie było robione bo rantu nie mam tylko jest wygładzone. Co do uszczelki to przyznam, że nie wiem, ale wykładzina nie jest mokra. To leci spod tego plastiku.
miejsca z jakich może lecieć woda do bagażnika to: uszczelki lamp, zgrzewy wokół lampy - głownie górny róg na styku z karoseria zew.(to bym obstawił jeśli dobrze uszczelniłeś uszczelkę lampy) uszczelki odpowietrzników, zgrzew miedzy zawiasami klapy, zgrzewy w rynience dachu, dziurawe nadkola wew.
zdejmij zaślepki lamp, lej wodę od góry miedzy zawiasami w ten spływ i obserwuj, zostanie stróżka wody gdzieś. Włóż rękę przez zaślepkę lampy z prawej za plastik, na podłodze bagażnika pod lampą, prawdopodobnie stoi woda.
Właśnie też zauważyłem, że po myjni czy po deszczu woda w tym spływie przy lampie stoi, nie spływa, tak jakby nad samą lampą. Dzięki za te rady, na pewno to sprawdzę :)
siemka czy taki stabilizator z rovera coupe podejdzie do mojego sedana? łączniki z ek4 dadzą rade?
http://olx.pl/oferta/rover-coupe-wszystkie-czesci-stabilizator-tyl-CID5-ID94UDJ.html#fba0e9fc1a
wygląda na dosyć gruby nie wiem jeszcze dokładnie ile ma, od jakiej grubości trzeba mieć asr?
Rozni sie ksztaltem wiec raczej nie podejdzie.
Pytanie: czy po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wskazowka stanu paliwa powinna opasc czy nadal wskazywac aktualny stan? Civic ej6 d16y7.
Aktułalny
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rozni sie ksztaltem wiec raczej nie podejdzie.
kształt akurat zbytnio nie odbiega, ale większy problem z rozstawem na tuleje, dobranie łączników i ogólnie rzeźba. asr teoretycznie powyżej 15mm potrzebny (czyli jeśli coś grubszego niż EK4)
ksztaltem przypomina stab z mb6(a ten z kolei lubi walic w wahacze jesli obnizony) ale zalezy jakie rozmiary ma ;] a ASR potrzebny jesli grubszy niz 17mm
Pytanie: czy po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wskazowka stanu paliwa powinna opasc czy nadal wskazywac aktualny stan? Civic ej6 d16y7.
Wskazówka zostaje na stanie sprzed wyjęcia kluczyka (wyłączenia zapłonu)
U mnie w Y7 wskazowka opadala po zgszeniu silnika. Teraz po wymianie licznika nie opada. Zostje na aktualnym stanie paliwa.
dzięki, czekam na odpowiedz ile ten ma, ten z mb6 czytałem ze wystarczy go zamontować odwrotnie żeby w wahacze nie walił ale tez trzeba wydech trochę przespawać, jeżeli ma mniej niż 20 to raczej szkoda rzeźbić :confused:
W moim D14 zaszło już wiele zmian więc wydaje mi się, że przydałoby się je wystroić u kogoś, kto głównie stroi Hondy. Jedni mówią, że obowiązkowo stroić ze względu na AFR (m.in. wpadł ssak z D16, dolot CAI, nowy wydech 2" bez kata, kolektor 4-2-1, ) a inni, żeby tylko kompa zresetować, a "nauczy" się pod nowe ustawienia. Gdybym wystroił, np u Jogala to gdy komputer by mi się zresetował przez chwilowy brak prądu lub jakoś inaczej, to całe strojenie przepada i jest na nic? Dajcie znać co o tym myślicie i jak to jest z tym strojeniem.
to gdy komputer by mi się zresetował przez chwilowy brak prądu lub jakoś inaczej, to całe strojenie przepada i jest na nic?
Mapa jest wgrywana na eprom nie zresetujesz jej :) druga sprawa musisz mieć ecu które da się przerobić
tomcio1995
02-09-15, 20:00
witam, mam pytanie ktore mnie meczy, a mianowicie chodzi o to, że chciałbym wsadzić silnik d15b7 a mam d14a3, i czy jak zmienie komuter tzn kupie przejściowke z obd2 na obd1 i pozmieniam wtyczki przy wiązce silnikowej to bedzie tak jak powinno być czy sa jeszcze jakieś problemy z tym?? mam komputer i wiązke silnikową z d15, z gory dzieki
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.