PDA

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

Endrju1
18-09-14, 07:52
Ponoć częsty przypadek, u mnie było tak samo, przy hamowaniu od 100-0 cisza, od 120-90 telepało i szukając przyczyny znalazłem gdzieś temat jak dotrzeć poprawnie tarcze i klocki. Od tamtej pory nie miałem już problemu.
Podobno przy zbyt spokojnej jeździe i nowych tarczach można je zeszklić (niekiedy nie równomiernie) i wtedy klocek nie trze gładko o tarczę, tylko podskakuje jak za sztywna wycieraczka na szybie.
Zrób na mało uczęszczanej drodze taką docierkę, że rozpędzasz się do 100 i mocno hamujesz do jakichś 30, potem znowu do 100 i znowu 30 (nie dopuść do zablokowania kół lub zatrzymania, gdyż wtedy tarcza stygnie, zaś miejsce gdzie jest klocek nie, przez co nie nagrzewa się równomiernie) i tak 3-4 razy, potem daj tarczom się schodzić (podczas jazdy) później można to powtórzyć.

Siwy93
18-09-14, 10:10
Panowie na jaki klucz jest sruba od kierownicy w ej9?

Michał102
18-09-14, 11:08
19

MrKubek
18-09-14, 12:03
Przechodząc z obd2a (d15z6 przedlift) na obd1 potrzebuje tylko przejściówki czy coś jeszcze przerobić. wiem że trzeba czujnik ciśnienia oleju vteca zmostkować, ale czy coś jeszcze ?

luchuma
18-09-14, 12:21
przejsciowka wystarczy ;]

ja nie mialem nic mostkowane i bylo OK
to zalezy od stroiciela :)

thunder
18-09-14, 12:51
Powiedzcie mi jaka jest różnica między zwykłym dolotem np Simoty: http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/45/81/15/25/4581152506

a parówą?

http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/45/42/99/51/4542995195

login
18-09-14, 13:35
Powiedzcie mi jaka jest różnica między zwykłym dolotem np Simoty a parówą?

Wygląd i cena

thunder
18-09-14, 14:16
No szczerze mówiąc to lepiej dla mnie wygląda dolot z pierwszego zdjęcia ;) A co do uszczelek to warto pod ssaka inwestować w termo czy nie?

sebawo
18-09-14, 14:54
nie no, poczytajcie trochę o dolotach, bo ten 'wygląd' wpływa na charakterystykę, chociażby lepsza reakcja na gaz w przypadku parówy - większa komora za filtrem a zaraz przed przepustnicą.
nie piszę tu o mocach, bo ich zmiana jest pomijaknie niska :)

login
18-09-14, 18:37
nie no, poczytajcie trochę o dolotach, bo ten 'wygląd' wpływa na charakterystykę, chociażby lepsza reakcja na gaz w przypadku parówy - większa komora za filtrem a zaraz przed przepustnicą.

Zapewne masz rację.
Dlatego napisałem że wygląd i cena, bo przy D14 rzeczy o których piszesz raczej można pominąć.

Labed2007
18-09-14, 21:30
Panowie na jaki klucz jest sruba od kierownicy w ej9?

Hmmmm? W moim EJ9 i znajomego (oba poliftowe), śruba mocująca kierownicę na wieloklinie była na klucz 14mm.

Proff
18-09-14, 21:36
Panowie, co mogłem zrobić nie tak? Wymieniłem kopułkę i palec, odpaliłem auto, po czym po ok 30 sek auto zgasło i teraz kręci a nie odpala. Kolejność kabli taka jak wcześniej. Pomóżcie :(

York22
18-09-14, 22:07
palec napewno przykręciłeś ? Sprawdź czy wogóle jest iskra. Jeśli nie ma to pewnie cewka padła.

kaszo
19-09-14, 16:38
Mam pytanko odnosnie kasownikow w b serii. Czy mozna normalnie ze stukajacym jezdzic? Nie tlucze naokraglo tylko czasem przystuka. Czyms to grozi?

Michał102
19-09-14, 17:31
Jeździć możesz i raczej nic nie powinno się stać, ale lepiej je rozebrać i wyczyścić, bo stukanie jest denerwujące.
Ogólnie budowa kasownika jest prosta i nie ma tam nic co mogłoby się zepsuć. Rozbierasz na części, czyścisz, składasz i chodzą jak nowe :)

Rudy_
19-09-14, 18:08
szybie pytanie :)
czy:
SS + Gear shift stick = ori short ?
:)

kaszo
19-09-14, 18:12
Jeździć możesz i raczej nic nie powinno się stać, ale lepiej je rozebrać i wyczyścić, bo stukanie jest denerwujące.
Ogólnie budowa kasownika jest prosta i nie ma tam nic co mogłoby się zepsuć. Rozbierasz na części, czyścisz, składasz i chodzą jak nowe :)

Budowa jak budowa trudniej z wydobyciem. Ogolnie tak jak mowisz, strasznje denerwuje kasownik bo czasem tlucze jak panewa i tylko czlowiek sie denerwuje ;)

Labed2007
19-09-14, 18:53
szybie pytanie :)
czy:
SS + Gear shift stick = ori short ?
:)

Jeśli kupujesz gotowego shorta, to dźwignia po przykręceniu przedłużki będzie trochę dłuższa, niż seryjnie.
Najlepiej napisz do Tyliq 'a, on może ci zrobić shorta takiego, że długość lewarka będzie jak na oem drążku :)

Gibbon
19-09-14, 19:23
Jemu chodziło o skok a nie o długość

Labed2007
19-09-14, 21:32
W poniedziałek odbieram Hondę od lakiernika(robione były nadkola).
Zastanawia i męczy mnie ciągle temat gum, które fabrycznie są na rantach.
Z jednej strony zbiera się tam brud i inny syf gromadzący wilgoć, z drugiej chronią przed uderzeniami kamieni.
Stare gumy na pewno idą na śmietnik, nie chcę co roku oddawać auta do lakiernika(odpukać), więc kupować i zakładać nowe czy nie?

Michał102
19-09-14, 21:33
Nie zakładać.

login
19-09-14, 21:35
W poniedziałek odbieram Hondę od lakiernika(robione były nadkola).
Zastanawia i męczy mnie ciągle temat gum, które fabrycznie są na rantach.
Z jednej strony zbiera się tam brud i inny syf gromadzący wilgoć, z drugiej chronią przed uderzeniami kamieni.
Stare gumy na pewno idą na śmietnik, nie chcę co roku oddawać auta do lakiernika(odpukać), więc kupować i zakładać nowe czy nie?

Ja bym odpuścił, bo ani to praktyczne ani ładne.

Labed2007
19-09-14, 22:38
Chętnie przeczytałbym opinie osób które zdjęły i czy bez tych gum coś się złego dzieje. Lakiernicy mówią, że te gumy to ZUO, ale w końcu po coś je tam honda montowała.Jeszcze przychodzi mi myśl, że w 7 genie tych gum już nie było, a w nich przecież problemów z korozją nie ma.

peter000
19-09-14, 22:47
Czy średnica wydechu ma się jakoś do średnicy kolektora? Chodzi mi o to, że widzę wiele D14 z 4-2-1 od D16Z6 ale wydechy mają o różnych średnicach. Nie ma znaczenia, że np. dam rury o średnicy dwóch cali a kolektor będzie się kończył średnicą 1,8 cala? Liczy się jedynie średnica tych rur?

luchuma
19-09-14, 23:07
Liczy się jedynie średnica tych rur?

nie

UNK
20-09-14, 01:39
Panowie doradźcie coś bo ja już nie wiem..
podczas ruszania autem słychać dziwne chrobotanie,podczas rozpędzania auta z 1 na 2 też..
Dodam, że skrzynia biegów była niedawno zmieniana, obydwie półosie też.
Możliwe,że to wina którejś tulei z przodu zawiechy?;/

Wydziergane z Galaxy S III

rafal86
20-09-14, 09:21
a poduchy silnika? jak puszczasz gaz to też coś słychać? albo jak obroty spadają tak że rozłącza napęd

Rudy_
20-09-14, 09:29
Jeśli kupujesz gotowego shorta, to dźwignia po przykręceniu przedłużki będzie trochę dłuższa, niż seryjnie.



Jemu chodziło o skok a nie o długość
dokłądnie o skok :) bo mam już SS ale nieprzerobionego z seryjnego

surf_star
20-09-14, 10:43
Chętnie przeczytałbym opinie osób które zdjęły i czy bez tych gum coś się złego dzieje. Lakiernicy mówią, że te gumy to ZUO, ale w końcu po coś je tam honda montowała.Jeszcze przychodzi mi myśl, że w 7 genie tych gum już nie było, a w nich przecież problemów z korozją nie ma.
Ja posłuchałem lakiernika i zdjąłem te gumy po wymianie reparaturek. Efekt jest taki że po roku mam te ranty poobijane od kamieni i na odpryskach wyszła rdza. Musze to na biegu zabezpieczyć bo reparaturki cholera weźmie.

Labed2007
20-09-14, 11:31
A może siknąć te ranty takim preparatem?:
http://www.boll.pl/srodki-konserwujace-1/boll-srodek-ochrony-karoserii-spray-38

Nie wiem czy może to być na lakierze, wiem tylko że baranek do podwozia zdecydowanie odpada jeśli chodzi o natrysk na lakier.

MrKubek
20-09-14, 11:48
Panowie doradźcie coś bo ja już nie wiem..
podczas ruszania autem słychać dziwne chrobotanie,podczas rozpędzania auta z 1 na 2 też..
Dodam, że skrzynia biegów była niedawno zmieniana, obydwie półosie też.
Możliwe,że to wina którejś tulei z przodu zawiechy?;/

Wydziergane z Galaxy S III

Mi tak chrobocze wydech

m1j4g1
20-09-14, 11:53
czy wydech końcowy z coupe podejdzie do ej9?

I3uC
20-09-14, 13:04
http://olx.pl/oferta/oryginalna-nawigacja-oraz-klimatronik-honda-civic-vi-ek-ej-CID5-ID6AlX9.html#aa74f97775 To jest P&P czy trzeba rzeźbić ?

thunder
20-09-14, 16:31
Nawiewy pewnie podejdą, ale co do climatronica to nie wiem

lmk
20-09-14, 16:37
Czy uszczelka przedniej szyby w EJ9/EK3/EK4 jest montowana na jakiś klej czy na wcisk? Głównie chodzi mi o część na słupku bocznym. Z tego co już wyczytałem, w tej generacji uszczelka jest bardziej elementem ozdobnym (sama szyba jest wklejana).

UNK
20-09-14, 17:01
Mi tak chrobocze wydech


Tzn? sztywny czy od czego ?:D

kaszo
20-09-14, 20:08
Jezdził ktoś z was na zawieszeniu TSS Tuning? W niemczech mam okazje kupić takie coś i nie wiem czy warto czy nie

peter000
20-09-14, 20:30
Czy są jakieś odczuwalne różnice pomiędzy skrzyniami 9A a S20 z noblesse? 9A ma trochę dłuższe 2 i 3, ale czy to się czuje?

login
20-09-14, 21:15
Czy uszczelka przedniej szyby w EJ9/EK3/EK4 jest montowana na jakiś klej czy na wcisk? Głównie chodzi mi o część na słupku bocznym. Z tego co już wyczytałem, w tej generacji uszczelka jest bardziej elementem ozdobnym (sama szyba jest wklejana).

Jest wklejana razem z szybą.

rryba
20-09-14, 23:53
panowie caly czas poluje na ej6 , chce sie was spytac czy wersja z 1988 , z elektrycznym szyberem , elektrycznymi i podgrzewanymi lusterkami i elketrycznymi szybami ma klime i ABS ? pozdrawiam

Starstruck
21-09-14, 00:02
Nie wychodziły EJ6 w latach '80.

No dobra, tak na serio. Ciężko powiedzieć. Wersje wyposażenia Civiców są tak różne i odmienne, że auta z klimą potrafią mieć szyby na korbki a wersje EK4 trafiały się nawet bez poduszek. Także uj wie co tam powinno być.

rryba
21-09-14, 00:04
no racja , troche nie z tej epoki auto . moja wina . Dzieki za odpowiedz !

Piotrek_87
21-09-14, 09:32
Czy są jakieś odczuwalne różnice pomiędzy skrzyniami 9A a S20 z noblesse? 9A ma trochę dłuższe 2 i 3, ale czy to się czuje?

Tak, jest to odczuwalne mimo takiego samego FD. Natomiast skrzynia 9A ma krótszą czwórkę.

sebo263
21-09-14, 14:19
Czy dywaniki z V gena pasują do VI gena? Ktoś sprawdzał?

kazik1993
21-09-14, 23:38
Siema , podczas rozgrzania się silniku jest możliwe żeby maska była gorąca ? . Dzisiaj dziewczyna chciała sobie usiąść na masce i powiedziała że jest gorąca . Wcześniej jakoś nie zwracałem na to uwagi , może mam coś z termostatem i silnik się przegrzewa , ale to wywaliło by chyba płyn

luchuma
22-09-14, 00:07
moze ma wrazliwy tylek?

Matheo12
22-09-14, 00:49
Siema , podczas rozgrzania się silniku jest możliwe żeby maska była gorąca ? . Dzisiaj dziewczyna chciała sobie usiąść na masce i powiedziała że jest gorąca . Wcześniej jakoś nie zwracałem na to uwagi , może mam coś z termostatem i silnik się przegrzewa , ale to wywaliło by chyba płyn

U mnie jest czasami trochę ciepła, ale bez przesady od momentu kiedy mam kolektor 4-2-1 bez żadnej izolacji. Ale to tylko po mocnym pałowaniu.

Labed2007
22-09-14, 10:47
Czy dywaniki z V gena pasują do VI gena? Ktoś sprawdzał?

Ja mam gumowe korytkowe od 5 gena, pasują prawie idealnie :)

sebo263
22-09-14, 12:08
Ja mam gumowe korytkowe od 5 gena, pasują prawie idealnie :)

Dzięki za odpowiedź :)

kepa416
23-09-14, 02:30
Gdzie znajdują się miejsca mocowania masy w D14? Jedno jest koło rozrządu i do pasa przedniego a drugie?

kapq
23-09-14, 02:36
Od skrzyni do podłużnicy :)

surf_star
23-09-14, 07:49
Odkręć puszkę rezonatora i zobaczysz :)

sebawo
23-09-14, 11:52
jaka felga stalowa w 15 calach pasuje do 6genów? Z 7gena podejdzie? Z czegoś jeszcze, jakichś toyot, mazd czy innych? Rozstaw rozstawem ale jeszcze żeby ET było w okolicach 35-40 bo chyba tyle powinno być. Z opla np. et leci w okolice 50 a rostaw i otwór by podpasował...

rider199
23-09-14, 12:12
Najlepsza opcja to jechac na wulkanizacje i dopasowac fele, ja tak zrobilem jak szukalem zapasowki oczywiscie wszystko jeszcze zalezy od tego jakie masz heble z przodu

sebawo
23-09-14, 13:03
no właśnie pod hebel z przodu szukam, musi być 15 bo 14 nie wejdzie...

kolc
23-09-14, 14:50
Ja mam na zimę z VII gena w EK4. 15 cali ET 45 z oponą 195/55 pasuje. :)
EDIT:
Teraz doczytałem, że nie wchodzi Ci 14 a mi się udało założyć, czyli rzeczywiście może na hebel się nie wcisnąć.

MichalS394
23-09-14, 17:18
Mam pytanie odnośnie lakierów VHT, jedną puszką jestem w stanie dobrze pomalować silnik i skrzynie? i czy konieczne jest pokrycie tego bezbarwnym?

pizzabhoy
23-09-14, 19:22
Mam pytanie odnośnie klimatyzacji. Posiadam D16Y7 i chciałbym się dowiedzieć czy klima z jakiejkolwiek D-serii będzie mi pasowała czy muszę szukać z konkretnych wersji? I tak dodatkowo, jaki jest orientacyjny koszt montażu, zakładając, że będę miał cały komplet na swap?

login
23-09-14, 19:26
Posiadam D16Y7 i chciałbym się dowiedzieć czy klima z jakiejkolwiek D-serii będzie mi pasowała czy muszę szukać z konkretnych wersji?

Według mnie będzie pasowała każda od D-serii.

kazik2_h9w3
23-09-14, 19:42
no właśnie pod hebel z przodu szukam, musi być 15 bo 14 nie wejdzie...
Ja jak szukałem dojazdu pod 282 to kupiłem właśnie z VIIg i weszło więc wnioskuję że inne stalówki 15 z VIIg też wejdą

peter000
23-09-14, 22:03
Czy opornik zamiast poduchy trzeba wlutować dokładnie w tą wtykę w którą jest podczłączona w kierownicy? Głupie pytanie, ale muszę mieć pewność :)

lliper
24-09-14, 13:09
Czy opornik zamiast poduchy trzeba wlutować dokładnie w tą wtykę w którą jest podczłączona w kierownicy? Głupie pytanie, ale muszę mieć pewność :)
I jaki ma to byc opornik? 180ohm ?

Co do twojego pytania to tak we wtyczke. ;)

Matheo12
24-09-14, 17:20
Pytanie do tych co z tyłu mają dokładkę a'la Type-R, dokładka zmieści mi się czy trzeba będzie przerabiać wieszaki od tłumika by był niżej? Wkrótce i tak będę całych wydech robił i chcę wiedzieć żeby później nie trzeba było znowu kombinować.

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/792428c70a35.jpg (http://naforum.zapodaj.net/792428c70a35.jpg.html)

kepa416
24-09-14, 17:33
Czy samo regulator w bębnach a konkretnie ta blaszka która obraca kółkiem zębatym na śrubie powinna bardzo blisko dolegać szczęki hamulcowej czy luźno latać? Chodzi o to że odkręciłem ręczny na maksa to wtedy pedał hamulca ląduje w podłodze. Więc rozebrałem bębny rozruszałem te regulatory psiknąłem smarem chodziło lekko skręciłem na maksa i wydaje mi się że naciskając kilkukrotnie hamulec powinny one rozepchać szczęki do odpowiedniej szerokości. A tak się nie działo. Tutaj moją uwagę zwróciły właśnie to blaszki przymocowane do tylnej szczęki że latają dość luźno na tym nicie przy szczęce.

Adrian
24-09-14, 20:58
Mam kompa p28 z kością pod kompresor, czy jak wyjmę tą kość to komp powróci do seryjnych parametrów? Jeśli nie to jaki jest na to sposób, co zrobić.

rider199
24-09-14, 22:44
Mam u siebie dokladke ala type`r mialem dwa rozne tlumiki i nie bylo zadnych problemow, wydaje mi sie ze one sa tak robione zeby nie trzeba bylo nic rzezbic

BartekGib
25-09-14, 15:01
6Gen EDM Sedan Polift 2001 r. Lampy przód OEM Valeo. Tył OEM Stanley ze świecącymi żarówkami wyłącznie w zew. lampach.

Mam kilka pytań :

1. Czy bezproblemowo podejdą oprawki dwuwłóknowe do lamp przednich Valeo aby zrobić świecące kierunkowskazy ? Potrzebna jakaś rzeźba, cokolwiek ?
2. Czy w tylnym fogu w wew. lampie jest do wywalenia jakiś odbłysk czy jak zamontuję do drugiej lampy oprawkę będą świeciły tak samo ? Nie wiem czy rozklejać te lampy po prostu ....
3. Czy naprawdę wystarczy wyjąć te blaszki między żarówką a odblaskiem z zew. lamp aby świeciły po całości ?

Na temat przeróbki lamp 5Gen'a wiem kompleksowo wszystko. Przy 6Gen'ie (jeszcze Sedan) nie wiem zupełnie nic.

Z góry dzięki za odpowiedź

MrKubek
25-09-14, 15:18
1. Z przodu bez wiekszej rzeźby (zwykle trzeba ściąć jeden ząbek )
2. i tak nie bedzie to świeciło równo, najlepiej zmienić lampy na jdm/usdm
3. będzie świeciło w miejscu odblasku ale są pełniej świecące lampy jdm (nie mają seryjnie tych zastawek na odblask i świecą także po bokach jako obrysy)

BartekGib
25-09-14, 15:42
1. Czyli rozumiem, że trzeba oprawkę podciąć czy lampę ?
2. No właśnie mnie to zastanawia. Tak czy siak - miejsce na oprawkę muszę wyciąć w drugiej lampie.
3. Ale to jedyne sensowne wyjście narazie.
Nie chcę kupować Depo, Sonarów czy innych lamp a OEM JDM/USDM z wiązką do Sedesa w sensownym stanie i równie sensowej cenie - nie do dostania .....

MrKubek
25-09-14, 15:59
1.w oporawce
2. ja miałem z anglika i za 30 zł ją kupiłem
3. na depo red white nikt nie narzeka

lucasSNC
25-09-14, 16:57
Mam kompa p28 z kością pod kompresor, czy jak wyjmę tą kość to komp powróci do seryjnych parametrów? Jeśli nie to jaki jest na to sposób, co zrobić.

Żeby przestał czytać z zewnętrznej kości musisz jeszcze rozciąć (rozłączyć) zworę J1.

MM63
25-09-14, 17:19
Dokładki tył z sedana pasują do coupe?
Gdzie były produkowane oem dokładki do sedana?
W sedanie występował kolor pirates black lub podobny?

Starstruck
25-09-14, 17:45
Dokładki tył z sedana pasują do coupe?
Gdzie były produkowane oem dokładki do sedana?
W sedanie występował kolor pirates black lub podobny?

Pasują.
Zapewne tam gdzie reszta OEM gratów.
EJ/EK przed liftem mają czarny lakier ze złotym ziarnem a polifty z niebieskim.

Ukasz
25-09-14, 17:51
Czy szyberdach do coupe 96 podejdzie z 3d czy 5d ? Chodzi mi głównie o uszczelkę z szybą i zasłonę szyberdachu.

MrKubek
25-09-14, 17:53
Dokładki tył z sedana pasują do coupe?
Gdzie były produkowane oem dokładki do sedana?
W sedanie występował kolor pirates black lub podobny?

Była ciemna wisienka

MM63
25-09-14, 18:02
To teraz najistotniejsze, dokładki oem były robione w Austrii?

Paputek
25-09-14, 18:42
Siema . Panowie potrzebuje szybkiej odp czy wiazka od ej9 przed liftem rozni sie od polifta chodzi o wiazke kabinowa ktorej wtyczki wychodza w komorze silnika pod wysprzeglikiem . Pozdrawaim

SenbonZakura
25-09-14, 19:49
Panowie, mam kolektor 4-1 i reszta na 2.25" ale śmierdzi z łączenia kolektora z rura. Mechanior twierdzi że jest tam silikonem maźniete, ale wiadoma sprawa wydmuchało. Seryjnie jest tam pierścień uszczelniajacy ale teraz czym to uszczelnic? Pomóżcie bo nie da się jeździć;)

by Paplatalk

kazik2_h9w3
25-09-14, 20:07
Seryjnie jest tam pierścień uszczelniajacy ale teraz czym to uszczelnic?
Tzn u Ciebie go nie ma??

Paputek
25-09-14, 21:32
Panowie pomoze ktos z ta wiazka

kepa416
26-09-14, 01:21
Czy zbieranie się wody, liści i syfu na podłużnicy od strony pasażera pod akumulatorem to normalna rzecz?

Rodzynki
26-09-14, 01:51
Myślę że tak. Po prostu tamtędy przelewa się woda i gromadzi się syf. Jest odpływ w podszybiu, ale i tak zawsze coś przeleci po podłużnicy. Przy wymianie aku polecam wyczyścić przy pomocy pędzelka i jakiegoś środka typu dimer, diper, akra itp. a następnie spłukać wodą (np. z atomizera).

serek12345
26-09-14, 09:45
Witam, czy podejdzie do ek4 3d któreś z tych zawieszeń? Proszę o poradę. Pozdrawiam
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-tein-ha-integra-civic-i4636101622.html
http://allegro.pl/tein-street-basis-honda-civic-92-95-gwintowane-i4634304110.html

qureku.
26-09-14, 10:55
Witam, czy podejdzie do ek4 3d któreś z tych zawieszeń? Proszę o poradę. Pozdrawiam
http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...636101622.html
http://allegro.pl/tein-street-basis-...634304110.html

Wydaje mi się, że tył nie będzie pasować.

lliper
26-09-14, 11:10
Jaki powinnien byc luz zaworowy dla walka d16y7 byc w d14a4 ?

sebawo
26-09-14, 11:57
Witam, czy podejdzie do ek4 3d któreś z tych zawieszeń? Proszę o poradę. Pozdrawiam
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-tein-ha-integra-civic-i4636101622.html
http://allegro.pl/tein-street-basis-honda-civic-92-95-gwintowane-i4634304110.html

w przypadku gwintu z integry, musisz zmienić wahacze dolne poprzeczne na te z integry
w przypadku gwintu z 5gen musisz zmienić tulejkę pod amor w wahaczu dolnym poprzecznym (widełki w 5gen są szersze, więc wsadzając do 6gen będzie luz na połączeniu)
zmiany wynikają z innego mocowania amora do wahacza.

Endrju1
26-09-14, 12:02
w przypadku gwintu z integry, musisz zmienić wahacze dolne poprzeczne na te z integry
w przypadku gwintu z 5gen musisz zmienić tulejkę pod amor w wahaczu dolnym poprzecznym (widełki w 5gen są szersze, więc wsadzając do 6gen będzie luz na połączeniu)
zmiany wynikają z innego mocowania amora do wahacza.

Z 5 gena można zastosować podkładki (takie jak w gwincie MTS-a)

SenbonZakura
26-09-14, 13:04
Zamieszczone przez SenbonZakura (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?p=2374236)<br />
Seryjnie jest tam pierścień uszczelniajacy ale teraz czym to uszczelnic?<br />
Tzn u Ciebie go nie ma??<br/> Z tego co mówi mechanior to pierścienia nie ma, a jaki w takim razie kupić na 2.25" ?

by Paplatalk

luchuma
26-09-14, 13:32
Jaki powinnien byc luz zaworowy dla walka d16y7 byc w d14a4 ?

taki sam jak dla calej d serii

wojtas99
26-09-14, 15:25
Witam,
jakie żarówki wchodzą do halogenów kwadratowych w civic ej9?
jakieś polecacie żeby nie świeciły na żółto?

MM63
26-09-14, 15:29
To jak Panowie z tymi oem dokładkami? Robili je w Austrii?

Matheo12
26-09-14, 15:31
Czy zbieranie się wody, liści i syfu na podłużnicy od strony pasażera pod akumulatorem to normalna rzecz?

Ostatnio jak czyściłem trochę komorę i wyciągnąłem akumlator to pod nim było dość wilgotno, a nawet trochę mułu. Odpływ cały zatkany był.

MarcinWL
26-09-14, 15:47
Urwałem odpowietrznik i muszę wymienić cylinderek który już kupiłem i nie wiem czy będzie pasował, jutro jadę do domu żeby go wymienić i nie chciałbym się rozczarować że nie pasuje, bo teraz nie mam jak sprawdzić.

Kupiłem taki:
http://www.startlodz.pl/teresa/foto/cylinderek2.jpg

Ale zauważyłem w necie że są jeszcze innego typu:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYVmPbilHwVhw3ta54AxdWRHwUKCu0g dFxMfa1yYCH5X_y6y1IVg

Który pasuje?

SenbonZakura
26-09-14, 17:46
To jak z tym pierscieniem na wydech :(

by Paplatalk

Gr4b3Q
26-09-14, 18:32
To jak z tym pierscieniem na wydech :(

by Paplatalk

Podjechać do tłumikarza. Dobierze co trzeba i weźmie koło 20zł.

kepa416
26-09-14, 20:50
Od czasu do czasu mam problem z migającym kluczykiem od Immo przy odpalaniu jak czasem łapie za pierwszym czasem muszę docisnąć kluczyk mocniej albo wyciągnąć i włożyć kluczyk czy może to być winna wyrobionego kluczyka które lata w stacyjce i można go wyciągnąć czy to styki w stacyjce które się wytarły albo zaśniedziały.

Gr4b3Q
26-09-14, 21:01
Od czasu do czasu mam problem z migającym kluczykiem od Immo przy odpalaniu jak czasem łapie za pierwszym czasem muszę docisnąć kluczyk mocniej albo wyciągnąć i włożyć kluczyk czy może to być winna wyrobionego kluczyka które lata w stacyjce i można go wyciągnąć czy to styki w stacyjce które się wytarły albo zaśniedziały.

Styki, spróbuj przeczyścić.

lliper
26-09-14, 23:16
A czy to luz moze miec wplyw na pobor oleju ?

Brylant1
26-09-14, 23:18
Nie

kepa416
26-09-14, 23:54
Urwałem odpowietrznik i muszę wymienić cylinderek który już kupiłem i nie wiem czy będzie pasował, jutro jadę do domu żeby go wymienić i nie chciałbym się rozczarować że nie pasuje, bo teraz nie mam jak sprawdzić.

Kupiłem taki:
http://www.startlodz.pl/teresa/foto/cylinderek2.jpg

Ale zauważyłem w necie że są jeszcze innego typu:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYVmPbilHwVhw3ta54AxdWRHwUKCu0g dFxMfa1yYCH5X_y6y1IVg

Który pasuje?

Ja stawiam na ten drugi !

Dissnej
27-09-14, 11:24
To jak Panowie z tymi oem dokładkami? Robili je w Austrii?
Z tego co kojarzę to firma MS Design jest z Austrii i robiła jakiś pakiet dokładek do EK4(?) ale czy OEM też tam robili to nie mam pojęcia.

MM63
27-09-14, 13:39
Z tego co kojarzę to firma MS Design jest z Austrii i robiła jakiś pakiet dokładek do EK4(?) ale czy OEM też tam robili to nie mam pojęcia.

Będę jeszcze drążył.
Dzięki!

Labed2007
27-09-14, 16:05
Z tego co kojarzę to firma MS Design jest z Austrii i robiła jakiś pakiet dokładek do EK4(?) ale czy OEM też tam robili to nie mam pojęcia.

Bodajże do EK4 Rallye edition i Indy :)

UNK
27-09-14, 18:13
Panowie jak mam wycięty katalizator w swoim EJ9, 421 z z6 bez żadnych flansz tylko pospawane rury razem, to podczas odpalania auta i ruszania możliwe jest jakieś "chrobotanie" całego układu? Chodzi mi oczywiście o dźwięk

Wydziergane z Galaxy S III

Labed2007
27-09-14, 19:24
Jak masz zamiast kata rurę, to możliwe że to chrobotanie to jakiś rezonans czy coś.
A tłumik końcowy w jakim stanie? Koledze tez coś hałasowało i wyszło, że końcowy rozleciał się w środku.
Albo jakieś nieszczelności na spawach.

UNK
27-09-14, 20:29
Końcowy w sumie jest już "wyp ierdziany" i głośno daje ale na to bym nie obstawiał.
Poprostu jak odpalam samochó słychać to zachrobotanie,po odpaleniu jak chodzi już nie,dopiero jak rusze

Wydziergane z Galaxy S III

wiesko1261
27-09-14, 21:09
pewnie za bardzo naciągnięty lub źle spasowany wydech ;)

Labed2007
27-09-14, 21:33
U mnie był problem z źle spasowanym wydechem. Oj kiepsko to wspominam. Byłem u dwóch "tłumikarzy" i dwóch mechaników. "Spece" od wydechów coś puknęli, stuknęli i było dobrze, ale przez kilka godzin lub dni.....
Jeden mechanik stwierdził, że brakuje wieszaka w okolicach środkowego i odesłał do "tłumikarza" :D A ci znowu stwierdzili że wszystko ok.... Można by z tego komedię zrobić.
W kolejnym warsztacie myśleli, że to końcówka obija się o zderzak i chcieli ją podgrzać palnikiem i nagiąć..... Masakra po prostu, pojechałem stamtąd czym prędzej jak to usłyszałem.
Jednak ja nie dawałem za wygraną, te dźwięki denerwowały mnie okropnie.
Dopiero Grom z Poznania potraktował temat poważnie, zdjął wydech, trochę go poprawił, dospawał wieszak i jest gitara do dziś(1,5 roku minęło).

Mruggal
28-09-14, 01:50
Mam pytanie - czym różni się europejski hb 6g od wersji amerykańskiej ?

Bo właśnie zastanawiam się nad kupnem i jest to egzemplarz sprowadzony w 2004 z DE, natomiast w środku są zegary w MPH, dość specyficzna czarno-czerwona półskóra i sterowanie el. szybami w tunelu środkowym.
Jeszcze jakieś różnice? Zastanawia mnie po prostu czy jest to egzemplarz z USA, czy przerobiony, czy jakiś zlepek.

Starstruck
28-09-14, 02:00
Pokaż zdjęcia tego auta.

Mruggal
28-09-14, 02:16
http://olx.pl/oferta/honda-civic-bardzo-ladna-sekwencja-klima-1997-CID5-ID7dATW.html#8482d2d1ce

luchuma
28-09-14, 02:17
Mam pytanie - czym różni się europejski hb 6g od wersji amerykańskiej ?

Bo właśnie zastanawiam się nad kupnem i jest to egzemplarz sprowadzony w 2004 z DE, natomiast w środku są zegary w MPH, dość specyficzna czarno-czerwona półskóra i sterowanie el. szybami w tunelu środkowym.
Jeszcze jakieś różnice? Zastanawia mnie po prostu czy jest to egzemplarz z USA, czy przerobiony, czy jakiś zlepek.

d16 pod maska
gladkie zderzaki w przedlifcie
lusterka hamerykanskie
tylne lampy hamerykanskie (jeden wstek a zamiast drugiego przeciwmglowe)
vin zaczyna sie od 1hgej6

tego z linka ktos sobie poprzerabial bo totalny golas 1.4...

Mruggal
28-09-14, 02:28
Elektryka szyb na tunelu to jest też Usa?

P.S. Wrzuciłem też post w dziale czy warto kupić to auto, prosiłbym o pomoc w miarę możliwości.

Starstruck
28-09-14, 02:32
Nie, elektryka szyb w tunelu to dołożenie jej przez dilera, gdyż fabrycznie auto jej nie miało. Coś w stylu doposażenia auta.

To z ogłoszenia to zwykłe EJ9 na rynek europejski. Zegary ktoś sobie zmienił i tyle.

Mruggal
28-09-14, 02:49
Mam w sumie jeszcze jedno, wydaje mi się dość głupie aczkolwiek podobno nie ma głupich pytań, czy biorąc pod uwage że d14a3 to zdlawiona wersja d14a4, jest możliwość aby na tabliczce było d14a4 a na słupku d14a3 oryginalnie? Jeśli nie to raczej nie ma co wierzyć w te 160k przebiegu, chociaż i tak w nie nie wierzę :p

kazik2_h9w3
28-09-14, 09:23
Oryginalnie raczej nie ,po prostu komuś padł motor i zastąpił go innym
Jak popatrzysz po alledrogo i olx itp zobaczysz że dużo aut ma zbliżony przebieg i często w okolicy 160 tysięcy

kepa416
28-09-14, 18:11
Czy ktoś się orientuje czy kierownice z DelSol albo Vgen mają mniejszą średnicę od tej z VIgen? Ogólnie chodzi mi o zmianę obecnego kółka na coś mniejszego i grubszego ale tak żeby było od Hondy.

login
28-09-14, 19:34
Czy ktoś się orientuje czy kierownice z DelSol albo Vgen mają mniejszą średnicę od tej z VIgen? Ogólnie chodzi mi o zmianę obecnego kółka na coś mniejszego i grubszego ale tak żeby było od Hondy.

Nawet jeśli ma mniejszą średnicę to i tak nie będzie pasowała.

chaves
29-09-14, 16:08
Czy ktoś się orientuje czy kierownice z DelSol albo Vgen mają mniejszą średnicę od tej z VIgen? Ogólnie chodzi mi o zmianę obecnego kółka na coś mniejszego i grubszego ale tak żeby było od Hondy.

kierownice z 5 gena mają inny wieloklin. jak chcesz mniejszą kierownicę OEM Honda, to szukaj z 7 gena EP2 Sport lub EP3, pasuje do 6 gena i jest mniejsza.

Szczery
29-09-14, 16:45
Z 8gen tez pasuje.
Mam w znajomych pomierdora i on ma kiere z 8gen w 6gen

BrodaMGS
29-09-14, 17:41
Czy ktoś się orientuje czy kierownice z DelSol albo Vgen mają mniejszą średnicę od tej z VIgen? Ogólnie chodzi mi o zmianę obecnego kółka na coś mniejszego i grubszego ale tak żeby było od Hondy.
To zmieniasz na kierę, albo od pralki 5gen, albo od civ VII gen, najlepiej od ep3 (drogo) albo sport...

tomekbrk
29-09-14, 19:47
Mam takie szybkie pytanie. Skonczyl mi sie d14z2. Mam slupek z d15b2. Pytanie brzmi czy da rade slupek d15 wlozyc zamiast tego z d14 ??

michaelx2
29-09-14, 20:19
Panowie takie pytanie odnośnie lamp 6 gen hb tylnich, wyciągnąłem dzisiaj jedną bo zaczęła się zbierać woda w bagażniku, okazało się, że słusznie bo uszczelka przepuszczała, w lampie był gnój i zaraza gdy ją rozkleiłem, farba ta srebrna odbłyskowa schodzi więc będę musiał całą zmatować ściernym i prysnąć szprajem, i tu pytanie, daje się pod to jakiś podkład czy po prostu kupić nikiel w spreyu i na zmatowiałą powierznie walić?

Gibbon
29-09-14, 20:28
Czy ktoś się orientuje czy kierownice z DelSol albo Vgen mają mniejszą średnicę od tej z VIgen? Ogólnie chodzi mi o zmianę obecnego kółka na coś mniejszego i grubszego ale tak żeby było od Hondy.
Może być jeszcze z ITR, CTR od Momo

Starstruck
29-09-14, 20:30
Z ITRa nie pasuje do VI gen.

natan
29-09-14, 23:11
jaki przegub zewnetrzny pasuje do coupe d16y7 , w sklepie maja 30 i 28 ząbków?

rider199
30-09-14, 12:08
Mam w piwnicy polos od D16Y7 przeliczylem zeby i wyszlo mi 26

CreIser
30-09-14, 12:14
Panowie...

podczas ruszania, hamowania, zmiany biegów z 1/2, 2/3 z tyłu coś mi tak skrzypi, piszczy... na dołkach zawieszenie nie daje oznak, więc co to może być? :(

kappa
30-09-14, 13:31
Panowie...

podczas ruszania, hamowania, zmiany biegów z 1/2, 2/3 z tyłu coś mi tak skrzypi, piszczy... na dołkach zawieszenie nie daje oznak, więc co to może być? :(
masz seryjny wydech? sprawdź czy pierścienie na łączeniu nie są do wymiany :)

CreIser
30-09-14, 13:43
Wydech jest zmieniony. Więc to raczej nie to.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

kepa416
30-09-14, 17:13
Z 8gen tez pasuje.
Mam w znajomych pomierdora i on ma kiere z 8gen w 6gen

To już chyba przesada z innej epoki kierownica :)

kris00011
01-10-14, 08:03
Panowie szybkie pytanie. Nie dziala dmuchawa na 1 i 2. Na 3 i 4 smiga juz normalnie. Co moze byc przyczyna ?

Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2

CreIser
01-10-14, 08:13
kris00011

Ja to się nie znam haha ale w będzie Pan zadowolony były podobne przypadki więc zanim ktoś Ci odpowie to sobie przejrzyj odcinki są w internecie :D

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

lliper
01-10-14, 08:44
Gdzie i jaki kupic zestaw naprawczy do bebnow do ej9 ? Bo juz tak szoruja ze wsyd jezdzic

endriu21
01-10-14, 13:57
Panowie szybkie pytanie. Nie dziala dmuchawa na 1 i 2. Na 3 i 4 smiga juz normalnie. Co moze byc przyczyna ?


prawdopodobnie padł rezystor dmuchawy

kris00011
01-10-14, 14:49
Tez mi sie tak wydaje. W 6genie otwierajac schowek dojde do niego ?

Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2

endriu21
01-10-14, 14:54
Teoretycznie trzeba zdjąć schowek.

Michał102
01-10-14, 15:56
Panowie, orientujecie się jak jest z przeszczepem foteli z ED7 do EJ9?
Dużo z tym rzeźby?

MrKubek
01-10-14, 16:52
Problem jest taki,
d16z6, doprężone, przepustnica b16a1, chinol 4-2-1
wystrojone (ale nie wiem jak bo map sensora niema)
jara z 12-14 w mieście.

luchuma
01-10-14, 16:56
lambada padla?
jakies bledy pokazuje?

MrKubek
01-10-14, 17:14
zadnycg błędów,
tylko dlaczego mapsensora niema ?

kepa416
01-10-14, 17:14
Gdzie i jaki kupic zestaw naprawczy do bebnow do ej9 ? Bo juz tak szoruja ze wsyd jezdzic
Na iparts.pl maja promocje jakaś na hamulce -7% albo i wiecej TRW albo ATE bedą ok

A teraz ode mnie pytanie, podczas mocnego hamowania słuchać z tyłu stukanie tak samo jak zaciągnę ręczny podczas jazdy słychać typowe stukanie prawdopodobnie z prawego bębna. Rozbierałem szukałem miejsca czy ociera i nie znalazłem. Dzieje się tak tylko przy mocnym depnięciu.

Szczery
02-10-14, 07:07
Czy w sedanach było dostępne podszybie tył (półka) bez miejsca na 3ci stop? No bez tej budki suflera...

michaelx2
02-10-14, 12:19
Czy oprawki dwuwłóknowe z civica 5 gen są takie same jak w 6 gen?

Alvin1.4
02-10-14, 13:15
Mogą mieć inne mocowania ale to nie problem, u siebie mam akurat od 4gen :)

Wyskrobane na smarkfonie :)

michaelx2
02-10-14, 14:27
No bo właśnie chce zrobić usdmy z tyłu i znalazłem wiazke na tablicy od lampy ale od 5 gen ;/

lliper
02-10-14, 15:53
Jaka jest wielkosc bebna i szczeki w ej9 hb 96

Alvin1.4
02-10-14, 16:22
No bo właśnie chce zrobić usdmy z tyłu i znalazłem wiazke na tablicy od lampy ale od 5 gen ;/
No to ucinasz z niej same oprawki, przekladasz do swojej lampy, lutujesz i gotowe :D

Wyskrobane na smarkfonie :)

luchuma
02-10-14, 16:59
Jaka jest wielkosc bebna i szczeki w ej9 hb 96

bez abs te mniejsze
z abs te wieksze

pizzabhoy
02-10-14, 19:29
Jutro będę wymieniać termostat wraz z płynem chłodniczym wg tej instrukcji https://www.youtube.com/watch?v=o89cGTwhEDc i mam parę pytań:
1) żeby wymienić sam płyn naprawdę wystarczy tylko odkręcić ten korek pod spodem (46 sek) i po prostu uzupełnić płyn? (3:44 min)
2) w 3:55 mówi żeby po wlaniu płynu do chłodnicy uruchomić na chwilę samochód, następnie uzupełnić do połowy zbiorniczka wyrównawczego, przejechać się, i uzupełnić do pożądanego poziomu - odpowiednio 2-3 min. uruchomionego silnika i 2 km przejechane starczą?
3) jaki płyn polecacie :)?

kepa416
02-10-14, 19:35
Czy osłony tarcz przednich są do znalezienia jako zamienniki albo czy OEM są w normalnej cenie czy kosztują 500 zł za sztukę? Czy spod 242 podchodzą pod 262?

DanielSGL
02-10-14, 23:28
czy podłokietniki w 6gen coupe/3d/sedes są takie same? konkretnie czy z hb mi spasi w sedanie?

rider199
02-10-14, 23:32
Wydaje mi sie ze kazdy EJ EK bedzie mial taki sam podlokietnik

Starstruck
02-10-14, 23:44
Kształtem są wszystkie takie same. Różnić się mogą jedynie kolorem plastiku i obiciem klapki (bądź samą klapką - najbardziej rarytaśne są dodatkowo wysuwane.)

luchuma
03-10-14, 03:26
Czy osłony tarcz przednich są do znalezienia jako zamienniki albo czy OEM są w normalnej cenie czy kosztują 500 zł za sztukę? Czy spod 242 podchodzą pod 262?

oem do 262 placilem okolo 150zl za sztuke tylko trzeba lozysko wymienic przy wymianie oslony tarczy ;]

kepa416
03-10-14, 23:02
Walka z luźnym lewarkiem ciąg dalszy. Zmienione Tulejki na PU, i drążek SS na oryginale nie ma tam luzu. sprawdzałem po kolei każde połączenie na drążku brakuje luzu, na tej dużej tulejce z PU też go nie wyczuwam. Jedyne co się rusza to jak się kończą patyki przy skrzyni to tam wydaje się być luźno. Ogólnie jest tak że lewarek przód i tył nie ma żadnego luzu tylko tak za mocno lata na boki. Wydaje się tak jakby ten plastikowy koszyczek nie trzymał ale to by pukało na przy zmianie a tak chodzi delikatnie podczas pracy bez jakiejś wielkiej siły gorzej z tym luzem bo jeśli założę metalową gałkę to przy skręcaniu sam lewarek będzie się przeginał lewo prawo.

MrKubek
04-10-14, 02:06
Ugotowalem hebel. po postoju wpada do ziemi, po podpompowaniu zyleta, odpowietrzylem ale nic to nie daje

CreIser
04-10-14, 10:03
Panowie...

podczas ruszania, hamowania, zmiany biegów z 1/2, 2/3 z tyłu coś mi tak skrzypi, piszczy... na dołkach zawieszenie nie daje oznak, więc co to może być? :(

Podbijam.

kepa416
04-10-14, 11:53
Ugotowalem hebel. po postoju wpada do ziemi, po podpompowaniu zyleta, odpowietrzylem ale nic to nie daje

Zmień płyn cały przepompuj cały układ.

Gr4b3Q
04-10-14, 13:08
Podbijam.

1. Psikasz WD40 pierwszą tuleję metalowo-gumową
2. Przejażdzka
3. Jeśli nie pomogło, psiknij kolejną tuleję.
4. Przejażdzka

Punkty 1-4 powtarzaj do skutku.

pizzabhoy
04-10-14, 16:21
Mam problem z temperaturą silnika, tj. utrzymuje się cały czas na za niskim poziomie (1/3 wskaźnika). Dzisiaj wymieniłem termostat wraz z całym płynem chłodzącym, przed chwilą się przejechałem i dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem oprócz termostatu? Może czujnik temperatury? Mam do dyspozycji pirometr więc może da się jakoś zmierzyć temperaturę i porównać z tym czy wskaźnik pokazuje poprawnie?
Zdjęcie z dzisiaj, wyżej wskaźnik nie chcę się ruszyć:
http://imgur.com/xDbG3dr.jpg

endriu21
04-10-14, 16:49
jak dla mnie to chyba jest ok, u mnie tez utrzymuje się na tych "falach obok termometru"

login
04-10-14, 17:28
Mam problem z temperaturą silnika, tj. utrzymuje się cały czas na za niskim poziomie (1/3 wskaźnika). Dzisiaj wymieniłem termostat wraz z całym płynem chłodzącym, przed chwilą się przejechałem i dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem oprócz termostatu? Może czujnik temperatury? Mam do dyspozycji pirometr więc może da się jakoś zmierzyć temperaturę i porównać z tym czy wskaźnik pokazuje poprawnie?
Zdjęcie z dzisiaj, wyżej wskaźnik nie chcę się ruszyć:
http://imgur.com/xDbG3dr.jpg

A może problem nie tkwi w układzie chłodzenia, a we wskaźniku, czyli w zegarach.

CreIser
04-10-14, 18:30
1. Psikasz WD40 pierwszą tuleję metalowo-gumową
2. Przejażdzka
3. Jeśli nie pomogło, psiknij kolejną tuleję.
4. Przejażdzka

Punkty 1-4 powtarzaj do skutku.

Dobra spróbuję. Przy okazji nauczę się, gdzie jest ta tuleja, bo ze mnie taki mechanika, jak z Sigala aktor :D Już wygooglowałem, więc mniej więcej wiem, gdzie to może być.

pizzabhoy
04-10-14, 22:21
jak dla mnie to chyba jest ok, u mnie tez utrzymuje się na tych "falach obok termometru"

Właśnie co śmieszniejsze, znalazłem przed chwilą zdjęcie sprzed 5 tys. kilometrów i temperatura jest mniej więcej ta sama, a byłem pewny, że wskazówka zazwyczaj była w wyższej pozycji. Ale wolałbym być pewny.

http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_2Tr36dP3xPt93gIWyf3bFsw4qkngdNtf.jpg


A może problem nie tkwi w układzie chłodzenia, a we wskaźniku, czyli w zegarach.

Dokładnie to samo podejrzewam, dlatego chciałbym się spytać czy da się w jakiś miarodajny sposób zmierzyć temperaturę (posiadam pirometr) silnika? W jakich miejscach mierzyć? Z jakiego miejsca czujnik temperatury zbiera dane?

brabus
04-10-14, 23:30
Wszystko jest ok. Każdy tak ma.

wiesko1261
05-10-14, 09:09
Wszystko jest ok. Każdy tak ma.
u mnie wskazówka jest ponad połowę około 87-90 st. :p
ja bym zaczął od sprawdzenia-podmiany czujnika temperatury przy głowicy
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRuh5AiKtSAaV-xb85shjvOosSdwknlDeBS1WM7HoAD1OkRut5w1w

Dissnej
05-10-14, 10:26
Na seryjnych zegarach wskazówkę miałem minimalnie wyżej a po zmianie na zegary z EK4 jest dokładnie w tym samym położeniu co u pizzabhoy więc moim zdaniem to kwestia zegarów a nie samej temp. bo nie wierzę za bardzo w zbieg okoliczności, że w momencie wymiany zegarów padło coś odpowiedzialnego za temp.

alowy
05-10-14, 13:26
witam !
mam prosbe czy mozecie mi pomoc w sprawie oleju ? nie zakladalem nowego tematu tylko wpisalem w oleje na gorze strony .prosze o pomoc

jarosekk
05-10-14, 14:27
Czy jeśli do sprężyn -60mm MTS'a założonych na seryjne amortyzatory założę Top Hats'y to amortyzatory pojeźdżą trochę dłużej ? Bo tak normalnie to by raczej dużo szybciej się wylały i czy te tophatsy coś dadzą ?

Matt_Btw
05-10-14, 14:50
Ja z kolei zauwazylem ze w kilku d14 wskazówka wychyla się za połowę, natomiast u mnie w d15 jest idealnie na środku, na drugim komplecie zegarów tak samo. :)

kepa416
05-10-14, 15:35
Czy jeśli do sprężyn -60mm MTS'a założonych na seryjne amortyzatory założę Top Hats'y to amortyzatory pojeźdżą trochę dłużej ? Bo tak normalnie to by raczej dużo szybciej się wylały i czy te tophatsy coś dadzą ?

Tophatsy pozwalają na wydłużenie górnego mocowania amortyzatora. Pozwala to na pracę w jego dedykowanym zakresie a nie -60 mm ale nie wiem czy ktoś jest w stanie potwierdzić że amortyzator ciężej pracuje przy ugięciu 60 mm niż przy 20 mm czy inaczej. Duży plus to wykluczenie dobijania amortyzatora.


Ja z kolei zauwazylem ze w kilku d14 wskazówka wychyla się za połowę, natomiast u mnie w d15 jest idealnie na środku, na drugim komplecie zegarów tak samo. :)

A nie można by zmierzyć gdzieś na kostce napięcia które jest podawane do zegarów? Tak samo ktoś ma nową chłodnicę albo grubszą albo inną zmianą w układzie to chyba też może mieć wpływ na to. U mnie jest że wskazówka nie jest idealnie poziomo a delikatnie przekrzywiona i nie udało mi się jej wyżej podnieść.

jarosekk
05-10-14, 16:25
Tophatsy pozwalają na wydłużenie górnego mocowania amortyzatora. Pozwala to na pracę w jego dedykowanym zakresie a nie -60 mm ale nie wiem czy ktoś jest w stanie potwierdzić że amortyzator ciężej pracuje przy ugięciu 60 mm niż przy 20 mm czy inaczej. Duży plus to wykluczenie dobijania amortyzatora.


Czyli teoretycznie samochód pójdzie w dół te 6 cm około, ale amortyzator będzie pracował w jego dedykowanym zakresie ? Chodzi mi o to, żeby obniżyć furkę jednocześnie nie obciązać za bardzo amorków, żeby mi jeszcze pojeździły troszkę :) A na gwint poki co mnie nie stać, chyba, że w zimie może będzie grupowy to wtedy kto wie :)

kepa416
05-10-14, 16:50
Czyli teoretycznie samochód pójdzie w dół te 6 cm około, ale amortyzator będzie pracował w jego dedykowanym zakresie ? Chodzi mi o to, żeby obniżyć furkę jednocześnie nie obciązać za bardzo amorków, żeby mi jeszcze pojeździły troszkę :) A na gwint poki co mnie nie stać, chyba, że w zimie może będzie grupowy to wtedy kto wie :)

Dokładnie tak, tylko gwint można zakupić MTS v3 w okolicy 850 zł a jeśli policzysz sprężyny 300 zł do tego amortyzatory i tophatsy to ja bym wolał MTS jako budżetową wersję zwłaszcza jeśli auto może jeździć zimą to można zawsze podkręcić.

tomalacivic
05-10-14, 16:53
tu kolega ma racje mialem to samo miesiac temu wymienilem te czujnik i dziala jak ta lala to jest strzal w 10
u mnie wskazówka jest ponad połowę około 87-90 st. :p
ja bym zaczął od sprawdzenia-podmiany czujnika temperatury przy głowicy
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRuh5AiKtSAaV-xb85shjvOosSdwknlDeBS1WM7HoAD1OkRut5w1w

tez wymienilem termostat plyn czujnik od wetylatora i dupa to nie pomoglo dopiero ten czujnik w glowicy on jest odpowiedzialny za wskazowkie na zegarach jest o tym w manualu
tu kolega ma racje mialem to samo miesiac temu wymienilem te czujnik i dziala jak ta lala to jest strzal w 10

pizzabhoy
05-10-14, 19:50
Dzięki za odpowiedzi. :) Czyli jak rozumiem mam wymienić to "ECT gauge sending unit"? Więc tak w zasadzie nie jest to czujnik temperatury tylko jakieś urządzenie odpowiedzialne za przesyłanie danych do wskaźnika na zegarach tka jak piszesz. :) Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło.

http://i.imgur.com/l6mBayh.jpg

I3uC
06-10-14, 18:33
Panowie kupiłem sobie ELM327 bluetooth, zassałem program Torque Pro na androida. Pytanie na ile prawdziwe są wskazania tego programu gdyź mam D14Z2 więc powinien mieć 90 HP a w.w program pokazuje mi do 73 HP przy około 6300 RPM . Ja czule pytam się WTF ? :(

Wojtulo
06-10-14, 19:10
Witam.Mam pytanie odnośnie wydechu konkretnie chodzi o to czy końcowy tłumnik z v gen coupe podejdzie do vi gen hatchback ?

chudypiter
07-10-14, 08:02
Witam.Mam pytanie odnośnie wydechu konkretnie chodzi o to czy końcowy tłumnik z v gen coupe podejdzie do vi gen hatchback ?

Nie podejdzie, długością się różnią.

Wysłane z mojego Q10 przy użyciu Tapatalka

Labed2007
07-10-14, 12:07
Panowie kupiłem sobie ELM327 bluetooth, zassałem program Torque Pro na androida. Pytanie na ile prawdziwe są wskazania tego programu gdyź mam D14Z2 więc powinien mieć 90 HP a w.w program pokazuje mi do 73 HP przy około 6300 RPM . Ja czule pytam się WTF ? :(

Hamownia na androida - po co komu jeździć na pomiary :D
A tak serio - nie sugeruj się takimi programami. Pomiary przyspieszenia to jeszcze można by robić takimi aplikacjami - chociaż wyniki też brałbym z mocnym przymrużeniem oka :)

sebawo
07-10-14, 14:44
Panowie kupiłem sobie ELM327 bluetooth, zassałem program Torque Pro na androida. Pytanie na ile prawdziwe są wskazania tego programu gdyź mam D14Z2 więc powinien mieć 90 HP a w.w program pokazuje mi do 73 HP przy około 6300 RPM . Ja czule pytam się WTF ? :(

Pokaż fotę gdzie tego ELMa podłączyłeś bo jestem ciekaw :) Skomunikował Ci się Torque z ELMem? masz screena z fona?
Pytam bo imho to nie jest możliwe, ale chętnie dowiem się czegoś nowego. A pomiary prędkości i przyspieszenia (skąd magicznie wylicza 'moc') są wykonywanie przy użyciu gps'a w telefonie :)
Poza tym, to tak jak przedmówca, takie pomiary są o kant d*py, jedź na hamownię i zapłać, wtedy będzie miał w miarę pewny wynik ;)

lliper
07-10-14, 15:15
Pomiary pewnie z nikąd ale jakby byly powtarzalne to po jakis "modach" mozna cos wnioskowac ze sie poprawilo lub nie. ;) ale i tak najlepsza zaleta to wszystkie parametry na ekranie smarphona ;)

DomeN
08-10-14, 01:27
Panowie, wiem że grill przedliftowy nie wejdzie do polifta, ale czy jest opcja, żeby jakoś przerobić sam środek i mieć jednożeberkowy grill w polifcie? Były już takie próby?

I3uC
08-10-14, 08:01
Nie mogę z telefonu wrzucic screenow. Jak bede w domu to pokaze co i jak

surf_star
08-10-14, 09:19
Panowie, wiem że grill przedliftowy nie wejdzie do polifta, ale czy jest opcja, żeby jakoś przerobić sam środek i mieć jednożeberkowy grill w polifcie? Były już takie próby?


Chyba łatwiej będzie znaleźć poliftowy z jednym żebrem. Podobno zamienniki też dają radę i mają dobre spasowanie.

Pinch
08-10-14, 11:14
Pokaż fotę gdzie tego ELMa podłączyłeś bo jestem ciekaw :) Skomunikował Ci się Torque z ELMem? masz screena z fona?
Pytam bo imho to nie jest możliwe, ale chętnie dowiem się czegoś nowego. A pomiary prędkości i przyspieszenia (skąd magicznie wylicza 'moc') są wykonywanie przy użyciu gps'a w telefonie :)
Poza tym, to tak jak przedmówca, takie pomiary są o kant d*py, jedź na hamownię i zapłać, wtedy będzie miał w miarę pewny wynik ;)

Dokładnie, tak. ELM327 najlepiej pokazuje obroty, wychylenie przepustnicy :)
Na GPS telefonu to można co najwyżej zmierzyć Vmax i z wielkim przybliżeniem przyspieszenie. Problem z GPS telefonu jest taki, że tam próbkowanie satelit jest 1Hz, przy 100 km/h przejeżdża się w tym czasie 30 metrów! Ja korzystam z dedykowanego boxa z czujnikiem GPS 10Hz, który daje trochę wyraźniejsze pomiary ale dalej pomiar mocy na tej podstawie to ok. 10-15% błędu w stosunku do hamowni.
Natomiast to do czego się idealnie nadaje to pomiar przeciążeń w zakrętach, czyli np. ile przyczepności się udało wyciągnąć z opony :)

UNK
08-10-14, 12:24
Panowie 2 sprawy,
Jak jadę sam i wjade w jakiś uskok lekko skrzypi z tyłu, jak wsiądzie ktoś do tyłu skrzypi już na małych nierównościach.. co to może być? Auto siedzi na eibachu -35 ( seryjny amor)
Druga sprawa to wciąż nie zdiagnozowane chrobotanie dobiegające z silnika, podczas jazdy na 2 biegu jak dodam gazu i auto lekko szarpie słychać to chrobotanie :/
Ktoś coś?

Wydziergane z S III

Tomaszu
08-10-14, 12:30
Witam.
Nie chciałem zakłada tematu, zapytam tutaj. Czy te kierunki parują?
http://www.modified.pl/o/kierunkowskazy/depo-kierunkowskazy-biale-white-honda-civic-ej-ek.html
Bo dostałem kiedyś jakieś białe zamienniki, które bardzo parują i to nie wygląda. I stąd pytanie o depo. Bo nie wiem czy brac.

Teksior
08-10-14, 13:32
Czy klocki przednie z ate o numerze 605943 będą pasować do ej6 z 1997? Tarcza z tego co wyczytalem to 242mm

natan
08-10-14, 13:55
Chcialem odkrecic kopułke i ukręcilem śrubke na dole aparatu , zlozylem na dwie , chodzi wszystko , moze byc problem jak popada ?

Rodzynki
08-10-14, 14:46
Standard. Ta śruba często jest zapieczona jeśli ktoś wcześniej nie odkręcał. W jednym aparacie jakoś mi się odkręciła, a w innym ukręciła. Przewierciłem i dałem dłuższą śrubę z nakrętką i nie ma problemu. Chyba lepiej tak niż zastanawiać się czy będzie łapać wilgoć.

natan
08-10-14, 14:48
Dzieki wielkie , bedzie trzeba sie tym zająć :)

kepa416
08-10-14, 15:16
Witam.
Nie chciałem zakłada tematu, zapytam tutaj. Czy te kierunki parują?
http://www.modified.pl/o/kierunkowskazy/depo-kierunkowskazy-biale-white-honda-civic-ej-ek.html
Bo dostałem kiedyś jakieś białe zamienniki, które bardzo parują i to nie wygląda. I stąd pytanie o depo. Bo nie wiem czy brac.

Zapytaj użytkowniaka o nicku chaves on jako właściciel sklepu odpowie Ci :)


Panowie 2 sprawy,
Jak jadę sam i wjade w jakiś uskok lekko skrzypi z tyłu, jak wsiądzie ktoś do tyłu skrzypi już na małych nierównościach.. co to może być? Auto siedzi na eibachu -35 ( seryjny amor)
Druga sprawa to wciąż nie zdiagnozowane chrobotanie dobiegające z silnika, podczas jazdy na 2 biegu jak dodam gazu i auto lekko szarpie słychać to chrobotanie :/
Ktoś coś?

Wydziergane z S III

A nie dasz rady posadzić dwóch osób na kanale i samemu albo mechanika wysłać do kanału? Bo to może być wszystko od mocowań amortyzatora, poduszek tych wewnątrz, połączeń samego amora przez wszystkie tuleje do mocowania tłumika a nawet klapa bagażnika.

UNK
08-10-14, 16:35
Mocowanie tłumika? W którym miejscu?

Wydziergane z S III

estosteron
08-10-14, 22:10
Witam.
Mam problem padł mi rozrusznik kupiłem używkę, po zamontowaniu kreci jak wiertarka ale nie zazebia sie z kolem zamachowym, elektromagnes dziala sprawdzalem na krótko..
Jakieś pomysły?

CreIser
08-10-14, 22:18
Panowie, czy ktoś z Was dorabiał zakrycie pod butlę w bagażniku?

Już tłumaczę o co mi chodzi. Chodzi o to, że w kole mam butlę gazową 41l. Jak się domyślacie wystaje ponad poziom, a więc dykta jest to *******zielenia. Dywanik lata, jak szalony. I teraz pytanie, czy ktoś dorabiał takie zakrycie butli w kole?

kepa416
08-10-14, 22:24
Witam.
Mam problem padł mi rozrusznik kupiłem używkę, po zamontowaniu kreci jak wiertarka ale nie zazebia sie z kolem zamachowym, elektromagnes dziala sprawdzalem na krótko..
Jakieś pomysły?


Bendix?

estosteron
08-10-14, 23:16
Bendix?

bendix/elektomagnes zalacza;/

wiesko1261
09-10-14, 07:00
Panowie 2 sprawy,
Jak jadę sam i wjade w jakiś uskok lekko skrzypi z tyłu, jak wsiądzie ktoś do tyłu skrzypi już na małych nierównościach.. co to może być? Auto siedzi na eibachu -35 ( seryjny amor)
Druga sprawa to wciąż nie zdiagnozowane chrobotanie dobiegające z silnika, podczas jazdy na 2 biegu jak dodam gazu i auto lekko szarpie słychać to chrobotanie :/
Ktoś coś?

Wydziergane z S III
a masz stabilizator ? mi skrzypiało jak wysunęła się guma od stabilizatora



bendix/elektomagnes zalacza;/
a zębatkę (bendix) wypycha ? ,lub sprawdzi czy dobrze blokuje zębatkę-sprzęgiełko w jedną stronę ,
jak nie to podmień ze swego ;)

krispik
09-10-14, 08:45
Hejka
Od jakiegoś czasu drażnią mnie odgłosy stukania klamek wewnętrznych. Może to cięgna się poluzowały.... Szukałem na forum, ale z marnym skutkiem. Jeśli któryś z Was miał podobne problemy, to poproszę o wskazówki.

wojan
09-10-14, 09:25
Czy zawiecha w EJ i EK jest taka sama?

surf_star
09-10-14, 10:03
Panowie, czy ktoś z Was dorabiał zakrycie pod butlę w bagażniku?

Już tłumaczę o co mi chodzi. Chodzi o to, że w kole mam butlę gazową 41l. Jak się domyślacie wystaje ponad poziom, a więc dykta jest to *******zielenia. Dywanik lata, jak szalony. I teraz pytanie, czy ktoś dorabiał takie zakrycie butli w kole?

Ja kupiłem w OBI kawałek deski podłogowej i wyciąłem na wzór dywanika bagażnika, teraz mam równo jak na stole.

CreIser
09-10-14, 10:04
Ja kupiłem w OBI kawałek deski podłogowej i wyciąłem na wzór dywanika bagażnika, teraz mam równo jak na stole.

Mimo, że butla wystaje ponad poziom?:)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Labed2007
09-10-14, 10:53
Czy zawiecha w EJ i EK jest taka sama?

W EJ9 i EK3 jest na 100% to samo zawieszenie.
W EK4 są już chyba inne sprężyny i nie wiem czy amortyzatory też.

luchuma
09-10-14, 10:55
W EJ9 i EK3 jest na 100% to samo zawieszenie.
W EK4 są już chyba inne sprężyny i nie wiem czy amortyzatory też.

w typs i protec bylo co innego

Labed2007
09-10-14, 11:31
6gen coupe też były wersje protec?

surf_star
09-10-14, 11:58
Mimo, że butla wystaje ponad poziom?:)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Pod dechą jest to wygłuszenie ktore odprułem od dywanika i jakoś to wyszło równo. Jak będzie ci to przeszkadzać do zawsze możesz sobie zrobić jakieś dystanse na rogach aby to wypoziomować.

Tomaszu
09-10-14, 12:00
6gen coupe też były wersje protec?

Tak.
m.in. kierownica obszyta skórą, spręzyny hr -30mm.,

Starstruck
09-10-14, 16:57
Nie HR tylko Weitec.

kazik1993
09-10-14, 18:36
1.Czy brak zbieżności , opony na wykończeniu mogą powodować bicie ? znaczy nie jest to takie bicie że samochód mi znosi ,ale czasami coś tak jakby bicie słyszę po prawej stronir

2. Czy jak osłona tarczy jest zgnita to możemy ją wywalić ? ponieważ przy mocniejszym skręcie słychać pisk a nie chce mi się cały czas jej naginać ( oczywiście na wiosnę bym sobie to ogarnął i kupił nową osłonę )

kepa416
09-10-14, 18:37
Bez osłony można przeglądu technicznego nie przejść.

Mruggal
09-10-14, 18:57
Panowie, uderzam do Was z prośbą o potwierdzenie moich rozszyfrowań dotyczących błędów silnika.
Zrobiłem samodiagnostykę i wyszło mi coś takiego (wg mnie) 41-Check i 15-ABS
Abs to prawdopodobnie coś nie tak z prawym tylnim kołem z tego co wyczytałem a co do Checka to chyba 41 - czyli jakiś błąd sondy lambda. Co do sondy to by się zgadzało, bo check się pali na stałe, przy 6tys. już się dławi i nie idzie dalej, i pali trochę ponad 10/100 LPG przy jeździe normalnej, mieszanej.

http://youtu.be/JouSRxGt_G4

Zweryfikujcie mnie :P

York22
09-10-14, 20:53
Hejka
Od jakiegoś czasu drażnią mnie odgłosy stukania klamek wewnętrznych. Może to cięgna się poluzowały.... Szukałem na forum, ale z marnym skutkiem. Jeśli któryś z Was miał podobne problemy, to poproszę o wskazówki.

Sprawdź na klamce wewnętrznej ten "diwajs" co blokuje/odblokowuje (otwiera/zamyka) zamek. Wykręć maskownicę klamki i tam jest taki plastikowy bolec. Ja u siebie go wyjąłem, "guzik" dałem na bok i podoginałem lekko blaszki, żeby potem wszystko na ciasno weszło... problem z głowy od 3 miesięcy :)

Tomaszu
09-10-14, 22:52
Nie HR tylko Weitec.

Byłem przekonany, że są to spręzyny h&r.

kolc
09-10-14, 23:23
W Type-S są to podobno H&R, chyba obniżają więcej niż te z Pro-teca. Ja miałem niestety już inne sprężyny i jedyne co wiem, to to co jest napisane w papierach od samochodu czyli:
Zestaw sprężyn obniżających
Marka: ULTIMATE
Oznaczenie przód: 35124 VA
Oznaczenie tył: 35124 HA
Przednie miały drut grubości 11,7mm i 15 zwojów, tylne 10,2mm i 12 zwojów.
Odległość od piasty (czyli środka koła) do rantu nadkola wynosiła z przodu i z tyłu po 325mm.
Oczywiście wszystko to napisane jest po Niemiecku.
To tak w ramach ciekawostki :)

jarosekk
11-10-14, 19:09
Ktoś ogarnia jak bezinwazyjnie zdjąć tą "podkładkę"-mocowanie przedniej rejestracji w ejotce ? Trzeba ściągać zderzak ?

Dissnej
11-10-14, 22:57
Tak, trzeba zdjąć zderzak i się mega nawkur*iać przy odkręcaniu tej podkładki. Ale da się:)

jarosekk
12-10-14, 08:34
Czyli tak jak myślałem :/ Dzieki :)

cor7ez
12-10-14, 09:32
będę przymierzał sie do wymiany chłodnic (klima i chłodzenie)
Za czym się rozglądać? Nie mogę namierzyć tematu
Cenowo oczywiście niech nie zabija :)

jarosekk
12-10-14, 10:57
A jakiś sposób na te dwie śruby od podkładki od wewnetrznej strony ? Nakrętka za ciul nie chce ruszyć i kręci się razem ze śrubą. Wd nie pomaga, kombinerkami tak samo :/

kris00011
12-10-14, 11:10
Mialem to samo. Nakretka krecila sie razem ze sruba. Kombinerki ani nic nie pomoga. Ja ja ucialem.

Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2

jarosekk
12-10-14, 11:27
No własnie problem tym, że diaks się wysrał a nie mam skąd ogarnąć :/

Tomaszu
12-10-14, 12:35
U mnie udało się zdjąć bez zdejmowania zderzaka, ale trochę było zabawy.

Teraz moje pytanie do wymiany grilla w EJ trzeba zdjąć zderzak?

skolopendra
12-10-14, 12:58
grilla w EJ trzeba zdjąć zderzak?

nie

luchuma
12-10-14, 14:21
nie

tak

fabrycznie jest przykrecony do zderzaka

ale ten z jednym zeberkiem nie jest :)

wiesko1261
12-10-14, 14:28
panowie , może macie rozpiskę zielonej kostki silnik-komp-kabinowa ej9 albo namiary gdzie znaleźć
jakiś schemat ,byłbym wdzięczny ,bo nie mogę znaleźć
http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/46/74/89/22/4674892247

kaszo
12-10-14, 19:16
Panowie pytanko odnosnie drzwi w 6genie. Duzo jest babrania ze zmiana?

wiesko1261
12-10-14, 19:31
do zdjęcia zderzak, błotnik i osłona progu :) ale szybko idzie
moje drzwi czekają od grudnia ;) tak się chce przybrać :)

Starstruck
12-10-14, 19:40
Nie trzeba zdejmować zderzaka do zdjęcia grila! Robiłem to setki razy i za każdym razem zderzak był na aucie.

kaszo
12-10-14, 20:25
do zdjęcia zderzak, błotnik i osłona progu :) ale szybko idzie
moje drzwi czekają od grudnia ;) tak się chce przybrać :)

cholerne plastikowe kołki nie moge ich odkręcić od osłony progu ....

peter000
12-10-14, 21:07
Jak jest z montażem sportowej kierownicy i klaksonu w EJ/EK? Jak kupię nabę z wyprowadzonym kabelkiem to tylko się ją zakłada i działa, czy trzeba się bawić w połączenie KABEL OD KLAKSONU -> NABA ?

Marcin_civic
12-10-14, 21:27
Panowie oklejał ktoś drzwi matą wygłuszającą ??? jak to wygląda w praktyce i czy warto i czy naprawdę robi się ciszej w samochodzie ?? jeżeli tak to jaka polecacie ?!

Starstruck
12-10-14, 21:55
Gdzie mogę znaleźć nowy, poliuretanowy (żółty) zestaw gum stablizatora + łączniki przód i tył do EK4? Na stronie stronglflexa znalazłem tylko przód albo źle szukam...

UNK
12-10-14, 22:20
Panowie dziwna sprawa, bujam autem od strony pasażera a w środku miga światło xd ocb?
Szarpiąc autem, tzn jadąc dajmy na to na 1 biegu,słychać chrobotanie głośne w środku. Możliwe, że któraś poducha silnika albo zawiecha?

Wydziergane z S III

kepa416
12-10-14, 22:24
Gdzie mogę znaleźć nowy, poliuretanowy (żółty) zestaw gum stablizatora + łączniki przód i tył do EK4? Na stronie stronglflexa znalazłem tylko przód albo źle szukam...

Napisz do nich email, możesz poszukać jeszcze w Olkuszu bo ja takiego miałem chyba w domu albo i mam jeszcze jeśli o to chodzi o czym myślę.


Nie trzeba zdejmować zderzaka do zdjęcia grila! Robiłem to setki razy i za każdym razem zderzak był na aucie.

Ja miałem akurat przykręcony od spodu dwoma wkrętami więc musiałem :)


Druga sprawa zestaw naprawczy przedniego zacisku na jakiej firmy polecacie? Bo zakładałem Frenkit i średnio pasował jeśli chodzi o gumki i wykonanie.

York22
12-10-14, 22:36
Druga sprawa zestaw naprawczy przedniego zacisku na jakiej firmy polecacie? Bo zakładałem Frenkit i średnio pasował jeśli chodzi o gumki i wykonanie.

Może miałeś źle dobrany. Często zakładam tej firmy i zawsze jest ok :)

Tomaszu
12-10-14, 22:38
tak

fabrycznie jest przykrecony do zderzaka

ale ten z jednym zeberkiem nie jest :)

Mam z dużym H a chcę zmienić na ten z jednym żeberkiem czyli zderzak muszę zdjąc.

Starstruck
12-10-14, 22:42
Nie, nie musisz. Wsadzasz rękę pod zderzak przez kratki i odkręcasz 4 śrubki od dołu, 5 kołków od góry i ściągasz dwa metalowe zaczepy trzymające grill ze zderzakiem. I tyle.

kepa416
12-10-14, 23:01
To jeszcze łożysko SKF czy SNR i czy przy tarczt 262 a 242 mm jest takie samo czy jest zmiana?

Tomaszu
12-10-14, 23:25
Nie, nie musisz. Wsadzasz rękę pod zderzak przez kratki i odkręcasz 4 śrubki od dołu, 5 kołków od góry i ściągasz dwa metalowe zaczepy trzymające grill ze zderzakiem. I tyle.

Dzięki za podpowiedź ;)

DomeN
12-10-14, 23:38
Panowie, które kierownice pasują P&P do EK3 polifta? Z tego co kojarzę to chyba z Prelude IV i Civic VII?

cor7ez
13-10-14, 04:07
będę przymierzał sie do wymiany chłodnic (klima i chłodzenie)
Za czym się rozglądać? Nie mogę namierzyć tematu
Cenowo oczywiście niech nie zabija :)

Ponawiam



Panowie oklejał ktoś drzwi matą wygłuszającą ??? jak to wygląda w praktyce i czy warto i czy naprawdę robi się ciszej w samochodzie ?? jeżeli tak to jaka polecacie ?!

Troszke mozolna robota ale warto jesli uzyjesz dobrych mat

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

luchuma
13-10-14, 05:20
będę przymierzał sie do wymiany chłodnic (klima i chłodzenie)
Za czym się rozglądać? Nie mogę namierzyć tematu
Cenowo oczywiście niech nie zabija :)

chlodnica klimatyzacji DENSO zakladalem u siebie niedawno i jest dobrze :) termalteka odradzanao bo papierowy jest pomacalem obie i dobrze wybralem :)
przy okazji nowy osuszacz i dokladne czyszczenie parownika i klima bedzie wymiatac :)

co do chlodzenia silnika to zazwyczaj wystarcza gruby zamiennik SRL :) do Dserii ( przed wymiana warto tez zalac plukanke ukladu chlodzenia)

do B kazdy gruby zamiennik

sebo263
13-10-14, 06:30
Mam pytanie odnośnie wymiany komputera w d14a4. Jeżeli kupię nowy to można go wymienić i ewentualnie przelutować kość od imo? Czy lepszym wyjściem jest kupno kompa, stacyjki z kluczykiem, zamków w komplecie? Czy po podmiance owego zestawu nie będzie problemów?

Marcin_civic
13-10-14, 18:14
Troszke mozolna robota ale warto jesli uzyjesz dobrych mat

masz jakieś godne polecenia ??

UNK
13-10-14, 20:17
Panowie dziwna sprawa, bujam autem od strony pasażera a w środku miga światło xd ocb?
Szarpiąc autem, tzn jadąc dajmy na to na 1 biegu,słychać chrobotanie głośne w środku. Możliwe, że któraś poducha silnika albo zawiecha?

Wydziergane z S III

Ktos cos?

Wydziergane z S III

kepa416
13-10-14, 20:59
Zawiecha nie. Swiatlo zacznij od wtyczki kabla masy poszukaj troche :)

peter000
13-10-14, 21:14
Czy powinienem się obawiać tanich nab z allegro? Przykładowo http://allegro.pl/naba-naby-do-kierownicy-sportowej-adapter-honda-i4684761711.html Ktoś ma jakieś doświadczenia?

Labed2007
13-10-14, 21:23
Na takich elementach jak naba bym nie oszczędzał - chociaż niech wypowie się ktoś kto ma podobną. Dlaczego? Pomyśl co byłoby, jakby ci kierownica została w rękach podczas jazdy....

MarcinWL
14-10-14, 14:55
Wymieniłem płyn hamulcowy i auto hamuje ok, ale pedał jest twardy - trochę to upierdliwe podczas delikatnego hamowania bo trzeba użyć stosunkowo dużej siły, natomiast z dużych prędkości jest bez zarzutu - żyletka.
Czy może to być spowodowane faktem że odpowietrzałem tylne cylinderki ze zdjętymi bębnami?