Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Tak wałek wrzucisz bez problemu,tylko jeszcze jedno koledzy jakie kółko do walka y7 który to wałek mam włożyć do D14
Panowie podczas ruszania i zmiany biegu z 1 na 2, słychać dziwne chrobotanie z napędu, niewazne czy kola prosto czy skręcone.
Co to może być? Przegub?
Ew jak to obadać?
I tak apropo tego wałka z Y7 do d14, to jest P&P?
Wydziergane z S III
pamietasz jak u mnie w ek3 tak chrobotało/trzaskało? przy zmianie biegu albo odpuszczaniu gazu - poduchy obadaj :)
pamietasz jak u mnie w ek3 tak chrobotało/trzaskało? przy zmianie biegu albo odpuszczaniu gazu - poduchy obadaj :)
Poducha od strony skrzyni i od strony rozrządu wymieniona jest:D
Ty to zrobiłeś wtedy?
Wydziergane z S III
Co to może być? Przegub?
To na pewno nie to (chyba, że wewnętrzny) bo u mnie napier&alały obydwa zewnętrzne i po wymianie cisza a to grzechotanie nadal mam.
Dasz rade to jakoś nagrać?
Wewnętrzny chyba by na kierownicy podczas przyspieszania było czuć,nie wiem.
Wku*wia mnie to juz:D
Wydziergane z S III
Witam mam szybkie pytanie czy we wszystkich skrzyniach civic od IV do VI gen czujniki wstecznego biegu są takie same? czy trzeba szukać od danej skrzyni??
Cześć,
czy skrzynia która była w przedlifcie podejdzie bez problemu do polifta? Z d14 do d15.
Cześć,
czy skrzynia która była w przedlifcie podejdzie bez problemu do polifta? Z d14 do d15.
Spokojnie podejdzie.
Poducha od strony skrzyni i od strony rozrządu wymieniona jest:D
Ty to zrobiłeś wtedy?
Wydziergane z S III
no u mnie po wymianie poduszek ustało, kupiłem poduchy u dzidy w haparts jakiś zamiennik i po 3 miesiącach się wysypały. Okazało się ze haparts je juz wycofał bo się sypały na potęge i wymienili mi je na inne. Problem ustał na stałe wtedy. Tylko u mnie to głównie się objawiało przy puszczaniu gazu jak obroty schodziły, silnikiem telepotało na postoju także objawy typowe dla poduszki
Cześć
Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w civic vi??
Cześć,
czego najlepiej użyć do ponownego sklejania przednich lamp? Silikon? Jaki kolor, przeźroczysty czy może czarny (przeróbka na ala type-r)
Cześć
Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w civic vi??
O ile się nie myle za schowkiem po prawej stronie.
zauwazylem w swojej ej6 ze gdy krece kierownica czy wciskam pedal hamulca obroty troche spadaja , to chyba nie jest normalne ? gdzie szukac przyczyny ?
Pytanko: Gdzie sie odpina kabelek od abs z prawej tylnej strony? Potrzeba mi wyjąć wzdłużny wahacz, został mi tylko kabelek i niewiem jak sobie z nim poradzić... Samochód civic ek4 96r.
Ktoś podzieli się przełożeniami skrzyni, do ek3 hatch 96 r. ?
zauwazylem w swojej ej6 ze gdy krece kierownica czy wciskam pedal hamulca obroty troche spadaja , to chyba nie jest normalne ? gdzie szukac przyczyny ?
Normalne bo serwo pracuje
Wydziergane z S III
Pytanko: Gdzie sie odpina kabelek od abs z prawej tylnej strony? Potrzeba mi wyjąć wzdłużny wahacz, został mi tylko kabelek i niewiem jak sobie z nim poradzić... Samochód civic ek4 96r.
Musisz rozpiac kostke pod tylna kanapa.
Musisz rozpiac kostke pod tylna kanapa.
dzięki :)
Ktoś podzieli się przełożeniami skrzyni, do ek3 hatch 96 r. ?
Pomoże ktoś ? Szukam na forum, i nie tylko, ale bieda...
Normalne bo serwo pracuje
Wydziergane z S III
dzieki wielkie !
a w takim razie gdy wlacze wycieraczki razem z nimi rusza sie pedal hamulca , denerwuje mnie to strasznie i nie wiem czy tak powinno byc :)
U mnie też tak jest jak wycieraczki na "najwyższym" biegu chodzą.
I wydaje mi się, że to też normalka:D
Wydziergane z S III
u mnie nawet wogole jak sie rusza to hamulec naprawde mocno drga , az pierwszo pomysalem ze to moze cos z absem ,a gdzie znajduje sie silnik od wycieraczek ?
Ma ktoś pomysł jak zamocować przednią rejestrację ? Miałem tą seryjną podkładkę-mocowanie rejestracji, ale że była w *ujowym stanie to ją wyrzuciłem. Dwie dziury, które zostały po boku zaszpachlowałem i zderzak poszedł do malowania. Zostały mi tylko mocowania tak jak na foto http://images70.fotosik.pl/363/3bb49299ba9a563f.jpg
Rejkę i tak będę trzymał za szybką, ale jakby się nasza władza przyczepiła to chciałbym mieć możliwość szybkiego zamocowania tablicy. Poradzicie coś ?
Kiedyś była mowa o mocnych magnesach które są na stałe za zderzakiem i tylko przykładasz rejestrację i się jako tako trzyma.
kazik2_h9w3
13-11-14, 21:39
A tablica nie jest amelinowa??
Można jak pamiętam w grupowcu kupić mocowanie tablicy mocowane we wnękę tak gdzie jest kratka tylko nie pamiętam jak to się nazywa i czy takie coś by Cię satysfakcjonowało
Starstruck
13-11-14, 23:05
A tablica nie jest amelinowa??
Można jak pamiętam w grupowcu kupić mocowanie tablicy mocowane we wnękę tak gdzie jest kratka tylko nie pamiętam jak to się nazywa i czy takie coś by Cię satysfakcjonowało
Relokator tablicy, coś takiego.
Jak cię milicja zatrzyma i będziesz musiał ją zamontować z przodu, to chyba lepiej będzie na szybko ją na trytytki złapać o dolną kratkę.
Jedyne sensowne wyjscie to wlasnie trytytki i dolna kratka. Dwa razy juz mnie to uratowalo od mandatu :) Pomysl szybki, skuteczny i wcale nie glupi. Polecam.
Ma ktoś pomysł jak zamocować przednią rejestrację ? Miałem tą seryjną podkładkę-mocowanie rejestracji, ale że była w *ujowym stanie to ją wyrzuciłem. Dwie dziury, które zostały po boku zaszpachlowałem i zderzak poszedł do malowania. Zostały mi tylko mocowania tak jak na foto http://images70.fotosik.pl/363/3bb49299ba9a563f.jpg
Rejkę i tak będę trzymał za szybką, ale jakby się nasza władza przyczepiła to chciałbym mieć możliwość szybkiego zamocowania tablicy. Poradzicie coś ?
Jeżeli zostały Ci ten mocowania zaznaczone na czerwono to w czym problem? Montujesz do tego ramkę i jazda.
Starstruck
14-11-14, 00:11
No nie bardzo, bo te dziury mają dość sporą średnicę jak na otwór na tradycyjne śruby i musiałby mieć jakieś z mega płaskim łbem, żeby wsunąć tablicę. Poza tym należałoby od tyłu łapać nakrętką te śruby.
Ja mam za to złapane bez nakrętek i bez problemów latam. Wystarczą ramki, dwie śruby i mamy zamontowane więc w razie kontroli sprawnie to pójdzie.
A że tak powiem to u was niebiescy zgodzą się na takie coś? Tzn masz tablicę za szybą i żeby nie dostać mandatu będziesz mógł ją wyjąć i włożyć itp?
No nie bardzo, bo te dziury mają dość sporą średnicę jak na otwór na tradycyjne śruby i musiałby mieć jakieś z mega płaskim łbem, żeby wsunąć tablicę. Poza tym należałoby od tyłu łapać nakrętką te śruby.
I tu jest właśnie pies pogrzebany. Te otwory są za duże żeby coś wkręcić. Kwestia relokatora też odpada. Zależy mi, żeby właśnie była jakaś możliwość złapania rejki do tych ori otworów bez żadnych ramek czy w kratki, ale jednocześnie tak żeby dało się o w miarę szybko zamontować przy niebieskich.
A że tak powiem to u was niebiescy zgodzą się na takie coś? Tzn masz tablicę za szybą i żeby nie dostać mandatu będziesz mógł ją wyjąć i włożyć itp?
Nie ma większego problemu, chyba że trafisz na jakiegoś ******syna, ktory od razu da Ci mandat. Ale zwykle sami proponują, żebyś założył, bo inaczej mandat :)
w te otwory pasują spinki, które trzymają grila do pasa przedniego. Zamiast kołka plastikowego możęsz dać śrubę M6, też dobrze trzyma :)
Ma ktoś może jakiś schemat gdzie się znajduje bezpiecznik od zapalniczki w Ej6 ?? bo kurde ten manual coś mi nie chce się otworzyć a na dworze pizga żeby patrzeć teraz każdy bezpiecznik
nie masz rozpiski pod deska ?
Nie ma nikt pomysłu jak to zamocować ? Przymierzyłem rejkę na kratce zderzaka, ale wygląda jak kupa.
Ja mam normalnie zamontowane bez tej brzydkiej podkładki, poprostu zrobiłem dziury w gratce za rejestracją tak zeby sie śrubki schowały, i przykrecilem od srodka nakrętkami..
Wydziergane z S III
Nie ma nikt pomysłu jak to zamocować ? Przymierzyłem rejkę na kratce zderzaka, ale wygląda jak kupa.
To nie kupa jest albo w oryginale czyli podkładka i na to ramka z tablica albo bez innej opcji nie ma. Relokator podchodzi tylko przy kwadratowej tablicy przynajmniej mi.
Witam ,po wyczyszczeniu kopolki i palca iskra byla , a po wkeceniu swiec i ponownym wykreceniu nie ma , jaka moze byc przyczyna ?
nie masz rozpiski pod deska ?
Kiedyś może i była. Wiem o co Ci chodzi ale nie ma. Sama zaślepka jest :/
mam koljeny problem ze swoim d16y7 , gdy lekko dodaje gazu przy oolo 2k do 2,5k obrotow silnik jakby nie mial wogole mocy i sie dlawil i troche 'pyrkał' , czy ktos z was mial podobny problem ?
Sprawdź ustawienie zapłonu (na lampie), przewody WN, świece, kopułkę i palec.
mam koljeny problem ze swoim d16y7 , gdy lekko dodaje gazu przy oolo 2k do 2,5k obrotow silnik jakby nie mial wogole mocy i sie dlawil i troche 'pyrkał' , czy ktos z was mial podobny problem ?
Miałem to samo, ustawiłem zapłon i jest ok
Wydziergane z S III
a zauwazylem ze po calym dniu stania na zimnym silniku jakos lepiej chodzi , zgasilem na 20 minut i znowu bylo to samo , wedlog was to nadal moze byc wina zaplonu ?bo zajme sie nim dopiero w poniedzialek
albo cewka zaplonowa zaczyna usterkowac ;]
Czy to normalne że podczas przyśpieszania i wraz ze wzrostem obrotów słychać taki dźwięk z okolicy rozrządu porównywalny do silnika elektrycznego? Czy raczej szukać przyczyny w pompie wspomagania/alternatorze czy klimie.
Kiedyś może i była. Wiem o co Ci chodzi ale nie ma. Sama zaślepka jest :/
2 minuty z google
http://i41.tinypic.com/20gmkqb.jpg
tomalacivic
15-11-14, 18:57
Koledzy o co kaman ostatnio miałem taki przypadek,auto nie chciało odpalić przez przewody WN kręciłem kręciłem aż aku prawie pawdo wiec co pchamy pcham pcham i dupa auto nawet nie warczy postanowiłem kupić przewody WN i naładowałem aku odpalił działa jeździ tylko ze obroty mi szwankują:[ na paliwie i na gazie.
podejda moze te felgi do ej9? http://allegro.pl/felgi-kola-honda-civic-vii-sport-oem-oryginalne-i4769663278.html#tabsAnchor jest to fela z civa7gen 16cali 205/50 et45?
podejda moze te felgi do ej9? http://allegro.pl/felgi-kola-honda-civic-vii-sport-oem-oryginalne-i4769663278.html#tabsAnchor jest to fela z civa7gen 16cali 205/50 et45?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?5074-Chc%EA-kupi%E6-nowe-felgi
Piotrek_87
15-11-14, 21:38
Czy to normalne że podczas przyśpieszania i wraz ze wzrostem obrotów słychać taki dźwięk z okolicy rozrządu porównywalny do silnika elektrycznego? Czy raczej szukać przyczyny w pompie wspomagania/alternatorze czy klimie.
Być może łożysko kompresora klimatyzacji się odzywa i wydaje właśnie taki dźwięk.
Koledzy o co kaman ostatnio miałem taki przypadek,auto nie chciało odpalić przez przewody WN kręciłem kręciłem aż aku prawie pawdo wiec co pchamy pcham pcham i dupa auto nawet nie warczy postanowiłem kupić przewody WN i naładowałem aku odpalił działa jeździ tylko ze obroty mi szwankują:[ na paliwie i na gazie.
Zakrec butle z gazem
podejda moze te felgi do ej9? http://allegro.pl/felgi-kola-honda-civic-vii-sport-oem-oryginalne-i4769663278.html#tabsAnchor jest to fela z civa7gen 16cali 205/50 et45?
Podjedą chociaż wyglądają słabo :D wolałbym wiatraki sprawdzone, pancerne i dobrze wyglądają.
Być może łożysko kompresora klimatyzacji się odzywa i wydaje właśnie taki dźwięk.
Możliwe ponoć klima nie działa wcześniej w ogóle i od pół roku jak ja ją mam też nie działa. Myślałem że może być to pasek od rozrządu zbyt napięty ale wydaje mi się że to bardziej jakieś łożysko w rolce czy w pompie.
Starstruck
15-11-14, 23:16
To jest *****iste koło, tylko niestety ciężkie. Bez zastanowienia brałbym je, gdyby nie fakt, że zmuli mi masakrycznie samochód, który i tak osiągami jest przeciętny.
tomalacivic
16-11-14, 10:19
a co sie ma butla z gazem
Zakrec butle z gazem
Być może łożysko kompresora klimatyzacji się odzywa i wydaje właśnie taki dźwięk.
Mam to samo. U mnie po wyłączeniu klimy nadal lekko słychać ten dźwięk podczas przyśpieszania. Ludziom wmawiam, że mam turbine :D
Czy sama puszka filtra powietrza z D15B7 czy tez D16Z6 podejdzie idealnie mocowaniami do silnika D14Z2 w miejsce gdzie jest rezonator ???
Chce zrobic kibelrure z wyjscia przepustnicy i zamontowac puszke dolotu z filtrem za lampa jak ma to miejsce w D15/D16 ale obawiam sie mocowan puszki ....
firstborne
17-11-14, 10:31
Civic VI 1.5i LS dość ostre spalanie oleju (czy tylko mi się tak wydaje?), średnio co 1000 km trzeba dolewać ponad litr, dodam, że znajomy ostro pałuje to auto i poniżej czerwonego nie schodzi ale myślę, że to mimo to dużo. Natomiast jak jeździ spokojnie to tego oleju nie spala. Ponoć był u mechanika, ten wskazał na jakieś gumy na zaworach, które nadają się do wymiany i że to na pewno to. Koszt ok 500zł.
Uszczelniacze zaworowe.
Przy takim spalaniu oleju to chyba raczej silnik do wy*****ia ....
Niech śmiga pomierzyć kompresję na cylindrach. Wtedy będzie miał pewność. Ale jeżeli kolega z pieca nie schodzi to raczej ten silnik już co swoje przeżył i bierze przez pierścienie.
firstborne
17-11-14, 10:49
To dobrze, bo już byłem chętny na to auto xD
Czy ktoś próbował reanimować tulejkę drążka zmiany biegów? Dokładkie chodzi o to : http://perfecteg6.gozaru.jp/diy/16/32.jpg Tą tulejkę w stanie agonalnym wyjąłem z drążka od Tyliq a ze starego mam w stanie idealnym tylko nie ocaliłem tych tulejek zewnętrznych co idą na oringi koszt takich to około 50 zł czy może ktoś próbował dopasować coś takiego?
Wymiana mnie czeka bo dosyć że walą to jeszcze jeden piszczy od soboty. Czy Firma Blue print to dobry wybór? wiem że byście polecili 555 lub CTR, lecz natrafiłem na takie coś i za komplet 180 zł kpl przód, co Wy na to?
Potrzebuję wymienić maskę i przedni zderzak w swoim EJ9 3D. Maska jaka jedyna mi podejdzie to z przedliftu 3D? A przedni zderzak też tylko z EJ9 3D? A np z zderzak z Coupe EJ6?
Czy Firma Blue print to dobry wybór?
Nie najlepszy ale na jakiś czas starczą pod warunkiem że będzie je można założyć bo wiele z nich mają różne średnice i okrągłe denka
Zderzak jest taki sam jak w coupe i sedanie.Jesli masz przedlifta to musisz szukac z przedlifta.
Witam, jakie szczęki polecacie na tył do bębnów. Pacjent Eg4.
Jakie żarówki polecacie do nowych przednich lamp?
http://jarusnet.pl/lampy-przednie-civic-6gen-96-98-smoke-black-amber
http://www.modified.pl/o/a-ara-wki/tungsram-megalight-ultra-90-h4-zarowki.html
Starstruck
17-11-14, 19:37
Od siebie polecam te: http://allegro.pl/zarowki-h4-osram-night-breaker-unlimited-110-fv-i4772464463.html
Świecą przerewelacyjnie i na biało :).
A do pozycji te:
http://allegro.pl/osram-w5w-cool-blue-intense-4000k-wysylka-w-24h-i4737203697.html
http://www.modified.pl/o/a-ara-wki/tungsram-megalight-ultra-90-h4-zarowki.html
Tungsramy dają radę i są tanie. :)
Ja użytkuje słabszą wersje +60%. I jak ktoś nie lubi biało/niebieskiego światła tylko standardowe to polecam. Widoczność lepsza niż w przypadku zwykłej żarówki, nie ma problemów z ustawieniem świateł na przeglądzie, nikt nie mruga, ciepła barwa jest bardziej przyjazna dla oka, znaki drogowe aż tak bardzo nie rażą że nie można na nie patrzeć, no i w deszczu widać że droga jest oświetlona, a nie jak przy niebieskich większość światła się odbija. Każdy woli co innego, na pewno mniej szpanersko wygląda, ale wreszcie mam to co chciałem. Swoje odczucia opisałem na podstawie doświadczeń z philips bluevision.
tungsramy +60 sa ogolnie polecane ze wzgledu na na cena/jakosc/zywotnosc ;]
lub japonskie white beam :)
Jakie żarówki polecacie do nowych przednich lamp?
http://jarusnet.pl/lampy-przednie-civic-6gen-96-98-smoke-black-amber
Są już lepsze żarówki niż te Tungsramy: http://allegro.pl/philips-h4-x-treme-vision-130-komplet-2-szt-i4790638747.html
Zwłaszcza do ciemnych kloszy się przydadzą.
Panowie jeśli chodzi o springi do seryjnych amorków to duża jest różnica między MTS -40 a Eibach Pro Kit jeśli chodzi o twardość i komfort ? Zamierzam pojeździć tak pewnie jakoś do wakacji a potem opchnąć i kupić gewinde, ale na razie na nowy sezon do feli by się przydało troszkę obniżyć coby to jakoś wyglądało :) No bo jednak cenowo i to znacząco wypada na korzyść MTS'ów.
Siemanko czy ktos z was ma pojecie na temat budowy nawiewu w civicu ( civic 1.4i 96r hb JHM ) chodzi mi oto ze ktos zamontowal w nim filtr pylkowy i niezabardzo pasuje z tego co wyczytalem to montowane byly 3 rodzaje tej obudowy. Moze ktos ma z was orginalny nawiew i pokazal jaka orginalnie tam siedzi pucha.
W czym może być problem że auto po nocy kiedy spada nisko temp albo zgasło po kilku sekundach normalnej pracy na biegu jałowym albo obroty poszły w dół jakby nie miało ogóle ssania a dodając gazu delikatnie do 1.5 krpm chodziło normalnie?
W czym może być problem że auto po nocy kiedy spada nisko temp albo zgasło po kilku sekundach normalnej pracy na biegu jałowym albo obroty poszły w dół jakby nie miało ogóle ssania a dodając gazu delikatnie do 1.5 krpm chodziło normalnie?
Jak ssanie nie uruchamia się poprawnie, to na 99% silniczek krokowy. Przydałoby się też sprawdzić cały układ zapłonowy - świece, kable, kopułka aparatu,palec rozdzielacza,cewka,moduł.
Świece kable zmienione, kopułka i palec były wyczyszczone i raczej nie sprawiało to problemu chociaż może to być problemem są jakieś sposoby na sprawdzenie tego mechanicznie?
pawelwlkp91
17-11-14, 22:38
Koledzy czy wtryskiwacze z h22a5 o wydajności 280cc podejdą do b18c4 w n/a? Będę wdzięczny za odpowiedź.
No bo jednak cenowo i to znacząco wypada na korzyść MTS'ów.
To teraz się zastanów skąd ta 'znacząca' różnica się bierze ;) dla ułatwienia dodam, że nie przez 'marketing' ;)
Mechanizm elektrycznych szyb w 6 gen. Czy w HB i sedanie są takie same ?
Jastrzębski
18-11-14, 12:31
EJ6 gdzie znajduje się wtyczka do podpięcia kompa by sprawdzić błędy, wywaliło mi SRS i ABS. Oczywiście mechanicy nie wiedzą gdzie jest, a elektryk stwierdził że kodowany o_O (pierwsze słyszę). Jedynie co wiem że jest od strony kierowcy... ale nie wiem jak wygląda :(
panowie potrzebuje pomocy , Czesc , mam pare problemow z moim nowym nabytkiem ej6 , po kolei . Pierwszo zaczal piszczec pasek lub ktoras rolka , nastepnie zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje przy 2 do 2,5 tys obrotow , jakby sie dlawil i jest to mniej odczuwalne na zimnym silniku . Poradziliscie mi abym sprawdzil ustawienie zaplonu ( jeszcze tego nie zrobilem ale jest w planach sprawdzenie ) . Wczoraj kolejne problemy , przy kolo 3 tysiacach i 3,5 slychaj jakby metaliczny odglos , nie wiem jak to inaczej opisac , jest przeciagly , niezbyt glosny i trwa jakas sekunde . Dodatkowo okazalo sie ze spalil mi kolo 20l a nie przejechalem nawet 100 km , niby miasto i krotkie odcinki ale bez przesady . Prosze was o pomoc i z gory dziekuje za kazda wypowiedz !
sonda lambda, zrobic samodiagnostyke
kostka 2 pin powinna byc wsadzona w gumowa zaslepke razem z inna kostka 3 pin
Jastrzębski
18-11-14, 12:44
a jak orientacyjnie kolorem są oznaczone?
bodaj niebieskie kostki i zielona guma
http://www.samnaprawiam.com/sites/default/files/images/01_142.jpg
Mechanizm elektrycznych szyb w 6 gen. Czy w HB i sedanie są takie same ?
Pozwolę siebie zacytować ;)
Może inaczej. Czy drzwi w sedanie i HB są takie same ?
panowie potrzebuje pomocy , Czesc , mam pare problemow z moim nowym nabytkiem ej6 , po kolei . Pierwszo zaczal piszczec pasek lub ktoras rolka , nastepnie zauwazylem ze silnik dziwnie pracuje przy 2 do 2,5 tys obrotow , jakby sie dlawil i jest to mniej odczuwalne na zimnym silniku . Poradziliscie mi abym sprawdzil ustawienie zaplonu ( jeszcze tego nie zrobilem ale jest w planach sprawdzenie ) . Wczoraj kolejne problemy , przy kolo 3 tysiacach i 3,5 slychaj jakby metaliczny odglos , nie wiem jak to inaczej opisac , jest przeciagly , niezbyt glosny i trwa jakas sekunde . Dodatkowo okazalo sie ze spalil mi kolo 20l a nie przejechalem nawet 100 km , niby miasto i krotkie odcinki ale bez przesady . Prosze was o pomoc i z gory dziekuje za kazda wypowiedz !
Spróbuj odłączyć sondę, jak objawy ustąpią - znaczy że jest do wymiany. Na odpiętej sondzie nie będzie palił więcej jak 12-15l.
Pozwolę siebie zacytować ;)
Może inaczej. Czy drzwi w sedanie i HB są takie same ?
hb i coupe ma takie same drzwi i szyby
w sedan są krótsze drzwi
hb i coupe ma takie same drzwi i szyby
w sedan są krótsze drzwi
Ale mechanizm pewnie będzie pasował.
Czy w każdej EJ9 filtr kabinowy jest taki sam?
Panowie jeśli chodzi o springi do seryjnych amorków to duża jest różnica między MTS -40 a Eibach Pro Kit jeśli chodzi o twardość i komfort ? Zamierzam pojeździć tak pewnie jakoś do wakacji a potem opchnąć i kupić gewinde, ale na razie na nowy sezon do feli by się przydało troszkę obniżyć coby to jakoś wyglądało :) No bo jednak cenowo i to znacząco wypada na korzyść MTS'ów.
Ktoś ?
Pompa wspomagania do d16y7 będzie pasować od każdego silnika z d serii?
Czy w każdej EJ9 filtr kabinowy jest taki sam?
@Wojtek będzie pasować do każdej d-serii.
Filtry kabinowe do civica ej9 są bodajże dwa, dla wersji z klimą i bez.
Piotrek_87
18-11-14, 20:42
Ktoś ?
MTS, Eibach to miękkie sprężyny. Było na ten temat sporo wątków.
Połączenie seryjnego amorka z obniżającym springiem nie będzie pracowało poprawnie.
Starstruck
18-11-14, 21:42
Panowie, czy wyząbkowane opony mogą powodować bicie na kierownicy, zwłaszcza odczuwalne przy prędkościach 100km/h+?
bicie na kierownicy tylko pomiędzy 110-140 km/h ktoś wie od czego to może być? wcześniej w eg miałem tak że bicie jak było to nie ustawało, a tutaj tylko w takim przedziale prędkości...
Sprawdź na początek wyważenie kół.
Wyważenie to podstawa. Problem mogą powodować też opony(nierówne zużycie, wady fabryczne/nabyte :) ). Albo i felgi. U mnie było bicie na kierownicy od 100 km/h w górę. Okazało się że felgi były trochę krzywe.
W mojego ojca aucie felgi były igła, wyważane w dwóch zakładach - mówili że wszystko jest OK. Jednak objawy były typowe dla krzywych/niedoważonych kół(tył jakby podskakiwał). Okazało się że opony mają jakąś wadę. Ale dopiero w trzecim zakładzie to stwierdzili... Ceny usług mieli o wiele wyższe od dwóch poprzednich, ale to IMO jeszcze nic nie znaczy.
Możliwe też że to problem z zawieszeniem.
Najlepiej jakbyś zamienił się na chwilę kołami z kimś, kto takiego problemu nie ma.
Panowie, czy wyząbkowane opony mogą powodować bicie na kierownicy, zwłaszcza odczuwalne przy prędkościach 100km/h+?
wyzabkowane opony wskazuja na zuzyte amory
dobra wywazarka to podstawa a w hondach dodatkowo zawieszenie i uklad kierowniczy musi byc bez luzow (górne swożnie tez)
Starstruck
19-11-14, 17:37
Problemu z zawieszeniem nie ma. Drżenie pojawiło się właśnie po zmianie kół (inne felgi i inne opony) i wiem, że opony są wyząbkowane, bo auto, z którego je wziąłem, nie miało ustawionej zbieżności bardzo długo. I próbuję dojść czy jest to wina opon, czy felg. Ale wydaje mi się, że jednak opon, bo fatalnie się nie nic jeździ.
musialbys sprawdzic w dobrym serwisie gumiarskim cale kola
wrzucaja kolo na rolke i sprawdzaja czy ma bicie podczas toczenia :)
byc moze opony sa krzywe jak auto dlugo stalo lub dlugo lezaly zle ulozone
jak auto nie ma zbieżnosci to opona sie wyciera od wewnetrznej luz zewnetrznej strony ale nie ząbkuje
wyząbkowana opona
http://www.turboportal.pl/public/gallery/43143/__huczace___glosne___wyzabkowane_opony___jest_rozw (2).JPG
vs wytarta od braku zbiezności
http://opel.dixi-car.pl/foto/serwis/opona/nierowne-zuzycie.jpg
od braku zbieznosci moze byc niewywazona poprawnie
bicie przy jakiejs predkosci - zle wywazona
bicie caly czas - krzywa felga/opona lub problem z zawieszeniem/zbieznoscia
Panowie wsiadam do auta odpalam a tu obrotomierz nie chula, wtyczki wszystkie okej.
Czym to może być spowodowane? I czy sygnał na obrotomież idzie scieżką czy z wtyczki?
Wydziergane z S III
Panowie wsiadam do auta odpalam a tu obrotomierz nie chula, wtyczki wszystkie okej.
Czym to może być spowodowane? I czy sygnał na obrotomież idzie scieżką czy z wtyczki?
Może być tak, że zakończył już swój żywot.
U mnie też działał/nie działał/dziwnie działał, a po wymianie wszystko wróciło do normy.
Autem nie jeździłem 3 dni, podczaz ostatniej jazdy jeszcze działał.
Wydziergane z S III
Autem nie jeździłem 3 dni, podczaz ostatniej jazdy jeszcze działał.
Nie wiem czy ma to związek czy nie, ale mój obrotomierz w żaden sposób mnie nie ostrzegał, że się popsuje.
:D
Zamień się z kimś na chwilę na zegary i sprawdź czy będzie O.K.
Koledzy pomóżcie jeszcze raz - tym razem ECU P2Y i pytanie jakie to OBD ??
Wydaje mi się że OBD2B ale nie jestem pewny
OBD 2a
Jesteś pewny ??
Bo jeśli tak to wychodzi na to ze to to samo co przy ECU P3X
Dobry Wieczór! Jest sprawa! Dużo się tu mówiło o tłumikach.
Wymiana całego wydechu: wiadomo kolektor 4-2-1 np. z z16z6 - wywalenie kata - środkowy rover 420(16v) i końcowy też rover 420(16v)... albo wg uznania końcowy z ulter, wmsport czy mtech. Jednak nie doszukałem się tego o co mi chodzi mianowicie, chciałbym wymienić cały wydech tylko czemu miałbym wybrać środkowy z rovera 420(16v) niż seryjny z civica? :confused:
Dobry Wieczór! Jest sprawa! Dużo się tu mówiło o tłumikach.
Wymiana całego wydechu: wiadomo kolektor 4-2-1 np. z z16z6 - wywalenie kata - środkowy rover 420(16v) i końcowy też rover 420(16v)... albo wg uznania końcowy z ulter, wmsport czy mtech. Jednak nie doszukałem się tego o co mi chodzi mianowicie, chciałbym wymienić cały wydech tylko czemu miałbym wybrać środkowy z rovera 420(16v) niż seryjny z civica? :confused:
Słabo szukałeś... :p A tak poważnie to chodzi o większą średnicę rur, tłumiki z civica mają cieńsze rury.
A z tym roverem to coś mi świta, że to z diesla 2,0 miało chyba być.
Jest na forum obszerny temat o tłumikach i tam na bank było wszystko opisane.
Dobry Wieczór! Jest sprawa! Dużo się tu mówiło o tłumikach.
Wymiana całego wydechu: wiadomo kolektor 4-2-1 np. z z16z6 - wywalenie kata - środkowy rover 420(16v) i końcowy też rover 420(16v)... albo wg uznania końcowy z ulter, wmsport czy mtech. Jednak nie doszukałem się tego o co mi chodzi mianowicie, chciałbym wymienić cały wydech tylko czemu miałbym wybrać środkowy z rovera 420(16v) niż seryjny z civica? :confused:
Zawsze można to trochę inaczej zrobić, ja np mam 4-2-1 chińczyka, środkowy powiększony i końcowy PROEX, w miejscu kata jego atrapa a tak to kupujesz 3 x 1m rurki o średnicy 2" i parę kolanek do tego, wszystko z nierdzewki. Przeżyje to na pewno długo
Od siebie polecam te: http://allegro.pl/zarowki-h4-osram-night-breaker-unlimited-110-fv-i4772464463.html
Świecą przerewelacyjnie i na biało :).
A do pozycji te:
http://allegro.pl/osram-w5w-cool-blue-intense-4000k-wysylka-w-24h-i4737203697.html
Głównie przez te pozycyjne albo mijania mogą robić problemy na przeglądzie?
Głównie przez te pozycyjne albo mijania mogą robić problemy na przeglądzie?
Nie sądzę.
Ale kto wie co może się zdarzyć jak trafisz na idiotę.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zamienników do Hondy, chodzi o zderzak i maskę. Zamienniki zderzaków te po 100 zł na allegro wyglądają koszmarnie więc sobie podaruję a mianowicie maska, co myślicie o http://allegro.pl/maska-pokrywa-silnika-honda-civic-vi-95-98-nowe-i4783042317.html czy już lepiej kupić używkę w tej cenie? Ktoś miał styczność z takimi zamiennikami?
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zamienników do Hondy, chodzi o zderzak i maskę. Zamienniki zderzaków te po 100 zł na allegro wyglądają koszmarnie więc sobie podaruję a mianowicie maska, co myślicie o http://allegro.pl/maska-pokrywa-silnika-honda-civic-vi-95-98-nowe-i4783042317.html czy już lepiej kupić używkę w tej cenie? Ktoś miał styczność z takimi zamiennikami?
W większości, jak nie we wszystkich zamiennikach części blacharskich pojęcie jakości jest stwierdzeniem mocno umownym.
Moim zdaniem nie ma się nad czym zastanawiać, tylko trzeba szukać używki. Na 100% znajdą się też tacy co będą twierdzić, że zamienniki są super, ale jedynym ich argumentem jest tylko to, że właśnie je mają.
Panowie jeśli chodzi o springi do seryjnych amorków to duża jest różnica między MTS -40 a Eibach Pro Kit jeśli chodzi o twardość i komfort ? Zamierzam pojeździć tak pewnie jakoś do wakacji a potem opchnąć i kupić gewinde, ale na razie na nowy sezon do feli by się przydało troszkę obniżyć coby to jakoś wyglądało No bo jednak cenowo i to znacząco wypada na korzyść MTS'ów.
Starstruck
20-11-14, 22:11
Eibach jest zdecydowanie bardziej renomowaną firmą od MTSa. Na Eibachu zwykle siada o 0,5 do 1 cm niżej względem tego co pisze producent. Na MTSie jest zaś odwrotnie. Ogólnie brałbym Eibacha. Idzie znaleźć lekko używany zestaw za 350 zł (a czasem nówkę). I zawsze łatwiej sprzedać to dalej, niż śmieciowego MTSa (chociaż po civicowcach można spodziewać się wszystkiego ;)).
Z doświadczenia powiem, że Eibach jest odczuwalnie, ale nie kolosalnie, sztywniejszy od serii. Komfort jak na serii - praktycznie zerowy.
https://www.facebook.com/330685740424526/photos/pb.330685740424526.-2207520000.1416518398./358782900948143/?type=3&theater siemka. czy ktoś z was wie może jak nazywaja się te "skrzydełka" na przednim zderzaku ? :p
https://www.facebook.com/330685740424526/photos/pb.330685740424526.-2207520000.1416518398./358782900948143/?type=3&theater siemka. czy ktoś z was wie może jak nazywaja się te "skrzydełka" na przednim zderzaku ? :p
Google się kłania w pas.
:D
http://www.ebay.pl/itm/Honda-Civic-96-00-Front-Bumper-Carbon-Fibre-Canard-Diffuser-EK-Type-R-EJ-Type-R-/201035650030
Login, akurat nie trafiłeś. :P Aukcja dotyczy tych skrzydeł z pod dokładki, a nie na zderzaku.
Edit:
Teraz ok. :)
Witam. Czy ktoś może montował tego typu pompę do swojej Hondy? Co o tym sądzicie, jak się sprawuje. Rozglądam się ponieważ tej zimy moje auto będzie stało pod chmurką i wydaję mi się że tego typu bajer może być przydatny.
http://allegro.pl/grzalka-silnika-webasto-3-kw-z-pompa-wody-komplet-i4801912544.html
Login, akurat nie trafiłeś. :P Aukcja dotyczy tych skrzydeł z pod dokładki, a nie na zderzaku.
Ale było blisko.
:p
poprawione
Witam. Czy ktoś może montował tego typu pompę do swojej Hondy? Co o tym sądzicie, jak się sprawuje. Rozglądam się ponieważ tej zimy moje auto będzie stało pod chmurką i wydaję mi się że tego typu bajer może być przydatny.
http://allegro.pl/grzalka-silnika-webasto-3-kw-z-pompa-wody-komplet-i4801912544.html
Lepiej zainwestować taką kasę w akumulator dobrej jakości niż takie rzeczy. U nas nie ma aż tak długiej i ostrej zimy żeby było cały czas -30. A moim zdaniem 1.4 i tak szybko łapie temp.
Aku mam półroczne więc o odpalanie się nie boję że nie da rady, bardziej nastawiałem się na to aby silnik przed kręceniem był już ciepły. Do pracy mam 5 km i auto bywa nie dogrzewane, zanim złapie temp albo i nie muszę go gasić a nie jest to dobre dla silnika. Co do ceny to zależy od mocy i wydajności takiego urządzenia więc można coś taniej wyrwać. Ktoś posiada takie dogrzewanie?
Google się kłania w pas.
:D
http://www.ebay.pl/itm/Honda-Civic-96-00-Front-Bumper-Carbon-Fibre-Canard-Diffuser-EK-Type-R-EJ-Type-R-/201035650030
dzięki bardzoo :))
Co do ceny to zależy od mocy i wydajności takiego urządzenia więc można coś taniej wyrwać. Ktoś posiada takie dogrzewanie?
miałem takie coś w dostawczaku, bardzo pożyteczna sprawa zimą, do hondy wystarczy coś z mniejszą mocą np. 1500W
wysprzeglik z D- serii jest inny niż z B-serii?
Aku mam półroczne więc o odpalanie się nie boję że nie da rady, bardziej nastawiałem się na to aby silnik przed kręceniem był już ciepły. Do pracy mam 5 km i auto bywa nie dogrzewane, zanim złapie temp albo i nie muszę go gasić a nie jest to dobre dla silnika. Co do ceny to zależy od mocy i wydajności takiego urządzenia więc można coś taniej wyrwać. Ktoś posiada takie dogrzewanie?
Fajna sprawa, podłączyć to pod jakiś czasowy włącznik, żeby startowało 30min przed odjazdem :) O ile parkujesz na placu, bo jakoś nie wyobrażam sobie tego podłączać na osiedlu :D
No i trochę upierdliwe, pamiętać o odlączeniu tego i zabezpieczeniu przewodu przed odjechaniem :)
Pytanie: Wspawywał ktoś z was całe progi? Jak tak jakie są koszta tego przedsięwzięcia? Reparaturka raczej mi nie wystarczy i będę miał z progami dużo problemów napewno...
http://youtu.be/phSnNXjbN4w
Dobrze policzylem? Blad nr 14?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Pytanie: Wspawywał ktoś z was całe progi? Jak tak jakie są koszta tego przedsięwzięcia? Reparaturka raczej mi nie wystarczy i będę miał z progami dużo problemów napewno...
Za progi + wspawanie pewnie ok. 1000zł.
Witam, pytanie kieruje do posiadaczy kolektora D16W4, mianowicie, czy w miejscu mocowania silniczka krokowego powinna być wkręcona jakaś śruba (zaznaczone na zdjęciu), wg. mnie to jakieś druciarstwo, ale wolę się upewnić. Silnik po rozgrzaniu trzyma 1 200-1 300 obrotów, więc obstawiam, że owa śruba może być przyczyną...
http://images.tinypic.pl/i/00600/hk4e60546f95_t.jpg (http://www.tinypic.pl/hk4e60546f95)
ale ktoś bubel odj*****ł wyjmij tą śrubę bo jej tam nie powinno być :p
Dzięki Panowie ;) oczywiście auto stoi na podwórku i właśnie myślałem aby taki czaso wł/wył tym sterował, według producenta to 7min powinno wystarczyć no chyba że tak jak kolega rooter napisał z mniejszą wydajnością to może troszkę dłużej. Czyli ogólnie polecacie ?:)
http://youtu.be/phSnNXjbN4w
Dobrze policzylem? Blad nr 14?
a nie 10 i 14 ?
A jak wykręcę śrubę i otwór będzie na wylot? Nie wiem czy tak powinno być, znalazłem takie zdjęcie na którym widać, że otwór nie jest na wylot...http://www.civic5g.pdg.pl/foty/krokowiec/krokowiec_3.jpg
Starstruck
21-11-14, 20:37
Tak jak na tym zdjęciu, to jest fabrycznie.
A jak wykręcę śrubę i otwór będzie na wylot? Nie wiem czy tak powinno być, znalazłem takie zdjęcie na którym widać, że otwór nie jest na wylot...
to wykręć tą śrubę w końcu i zobacz co jest grane :p otwór nie może być przewiercony na wylot, jest połączony prostopadłym kanałem z przepustnica dzięki któremu
silniczek krokowy może podtrzymywać obroty biegu jałowego
a nie 10 i 14 ?
Wydaje mi sie ze jest 1 dlugi i cztery krotkie i tak w kolko ale moge sie mylic
Objawy sa takie ze na zimnym zapala sie check i zaczynaja falowac obroty +- 300obr
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Niestety nie mam możliwości teraz tego sprawdzić, bo nie mam dostępu do auta. Zdjęcia robiłem na szybko przy okazji czyszczenia krokowca, po wyczyszczeniu obroty są nadal wysokie ok 1 300, więc, albo trzeba wyregulować obroty(linka wyregulowana, chyba muszę pokręcić śrubą przy motylku), albo faktycznie boli ją ta śruba. Tak czy siak, żeby to sprawdzić będę musiał zdejmować kolektor, bo bez tego nie wyobrażam sobie roboty;-)
siema potrzebuje szybkiej odpowiedzi bo jutro biorę się za wymianę przewodów hamulcowych i paliwowych a raczej już mi zostało położenie nowych bo stare dawno temu zdemontowane, teraz pytanko bo jak demontowałem to zaznaczyłem sobie na korektorze siły hamowania który lewy a który prawy(chodzi o tylne przewody hamulcowe), tylko jakimś dziwnym sposobem zniknęły oznaczenia i nie wiem który jest który, jest różnica które wyjście z korektora idzie do hamulca czy obojętnie czy lewy tylny czy prawy hebel? nie wiem czy to ważne ale mam abs, panowie pomóżcie bo zima idzie i trzeba hanie postawić na kola:)
cześć, czy orientuje się ktoś z was czy kiera od hrv z 2000r. podejdzie do 6 gena
marcin101188
21-11-14, 23:41
czy do preludy 97 rok da rade zamontowac czujnik oleju i czujnik cisnienia oleju 2.0litra silnik
tomalacivic
22-11-14, 08:55
Witam!! koledzy czy to normalne ze jak zamykam szyby przyciskiem do końca aż staną to światła mi przygasają a obroty spadają
Starstruck
22-11-14, 11:59
Tak, to normalne.
Czy ktoś miał styczność z łożyskami firm Kanaco albo Optimal?
Czy ktoś miał styczność z łożyskami firm Kanaco albo Optimal?
Jest duża szansa, że w pudełku Kanaco będzie jeszcze drugie pudełko Koyo, a w nim łożysko Koyo.
Przynajmniej ja tak miałem.
http://youtu.be/phSnNXjbN4w
Dobrze policzylem? Blad nr 14?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
IMO 10 i 14 - 1 długie błyśnięcie (10) potem przerwa 1 długie i 4 krótkie (14).
Dokładnie, błąd 10 i 14
10 - Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód
14 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód
Panowie ile cali końcówke do OEM tłumika w EJ9 najlepiej kupić?
I jak najlepiej przymocować? opaska uciskowa czy śrubki?
Witajcie, pacjent to EJ6: jeśli podczas ruszania po odpaleniu słychać tak jakby metaliczny dźwięk z przodu po prawej stronie (wyczytałem że to dźwięk załączającej się pompki ABS'u) to jest normalny objaw czy pompka do wymiany?
Siema,
Panowie poziom płynu do wspomagania jest na dolnej kresce - pasowałoby dolać lub wymienić płyn.
Jaki płyn mogę dolać? OEM czy może jakiś zamiennik?
Płyn dolać taki jaki miałeś. Nie wolno ich mieszać. Jeśli wymienić to najbezpieczniej i teoretycznie najlepiej na OEM.
Dokladnie, lej OEM i bedziesz mial spokoj.
Czy jest możliwe przełożenie hamulcy tylnich z eg5 bez absu do ej6 ? Jeśli tak to co muszę zmienić żeby ten abs był.
Kolejne pytanie, jaka jest średnica wydechu w eg5 ?
Mozliwe jest ale nie oplacalne moim zdaniem, musisz zmienic piasty pod abs i czujniki wiec kolo 300zl musialbys dolozyc do tego interesu.
A z czego piasty i czujniki pasują ? Rozumiem że z wszystkich ek/eg/ej które miały tarcze i abs, ale z czegoś jeszcze ? Np. z mb 6 ?
serek12345
24-11-14, 08:51
Witam, do skrzyni s4c z ek4 podejdzie szpera z sb9?
Czy ktoś widział jak zamontować fog w zderzak z tyłu jeśli nie posiadam ori ramki?
Uwaga zagadka. Czy ktoś jest w stanie rozpoznać czy na zdjęciu jest pasek zakładany jeszcze w fabryce czy też OEM ale założony już na przeglądzie w ASO?
http://www.ufast.eu/pics/144080full.png
http://www.ufast.eu/pics/525809divided.png
Hej
Kumpel miał EG po kompletnym swapie z MB VTi, czyli silnik, skrzynia, hamulce i zawias. Teraz kupił EJ9 i wszystko chce poprzekładać. Zaczął od zawiasu i hamulców i stwierdził, że tylne dolne poprzeczne wahacze mu nie pasują.
Czy wahacze tylne dolne poprzeczne (te pod amorami) z MB nie pasują do EJ, a do EG pasują ? Czy w ogóle tam coś ma namieszane ?
pawelwlkp91
24-11-14, 22:42
Hej
Kumpel miał EG po kompletnym swapie z MB VTi, czyli silnik, skrzynia, hamulce i zawias. Teraz kupił EJ9 i wszystko chce poprzekładać. Zaczął od zawiasu i hamulców i stwierdził, że tylne dolne poprzeczne wahacze mu nie pasują.
Czy wahacze tylne dolne poprzeczne (te pod amorami) z MB nie pasują do EJ, a do EG pasują ? Czy w ogóle tam coś ma namieszane ?
Niech przełoży tylko wahacze wzdłużne a poprzeczne te do których mocuje się amortyzator zostają z EJ od MB czy EG nie będą pasować.
Panowie, macie jakieś kalkulatory, gdzie wylicza się FD? Na swojej skrzyni w D15Z6 odcinkę na II mam w okolicy 110km/h, a na V 100km/h jest przy około 2700obrotów. Jest ktoś w stanie powiedzieć mi, czy to seryjna skrzynia? Opony 195/55/15.
czy da rade jakos latwo wymienic oswietlenie konsoli nawiewow ? padlo mi zupelnie , wczesniej jeszcze jak pomachalem suwakiem to zapalalo sie , teraz juz zupelnie nie idzie , albo kable albo lampka , i tak wogole jaka lampka tam swieci ? dzieki za pomoc !
Panowie, macie jakieś kalkulatory, gdzie wylicza się FD? Na swojej skrzyni w D15Z6 odcinkę na II mam w okolicy 110km/h, a na V 100km/h jest przy około 2700obrotów. Jest ktoś w stanie powiedzieć mi, czy to seryjna skrzynia? Opony 195/55/15.
http://images34.fotosik.pl/325/d26fb7e2c28698dd.png
http://www.teammfactory.com/gear-calculator
czy da rade jakos latwo wymienic oswietlenie konsoli nawiewow ? padlo mi zupelnie , wczesniej jeszcze jak pomachalem suwakiem to zapalalo sie , teraz juz zupelnie nie idzie , albo kable albo lampka , i tak wogole jaka lampka tam swieci ? dzieki za pomoc !
Czy łatwo to nie wiem jak sobie radzisz z takim czymś, ja pierwszy raz troche to robiłem, trzeba schowek ściągnać,poodkrecac sporo śrubek i wyciągnąć calą konsole.
Bodajże tam są takie jak w zegarach czyli W5W.
Gdzieś był poradnik jak rozebrać konsole,poszukaj
Wydziergane z S III
Witam, do skrzyni s4c z ek4 podejdzie szpera z sb9?
podejdzie razem z przełożeniem głównym, a tedy chyba robi się z tego s9b w obudowie s4c czyli długa skrzynia :)
Przy odpalaniu samochodu kiedy temp. jest ujemna lub bliska 0 spod maski wydobywa się przez kilka sekund odgłos tarcia metalu o metal (pisk/skrzypienie). Działo się tak przy poprzednim silniku i dzieje się po swapie. Obstawiam alternator bo mam również problem z pękającym paskiem altka (już chyba 3-ci pasek w ciągu roku pękł). Pytanie czy kupić używkę czy regenerować?
Przy odpalaniu samochodu kiedy temp. jest ujemna lub bliska 0 spod maski wydobywa się przez kilka sekund odgłos tarcia metalu o metal (pisk/skrzypienie). Działo się tak przy poprzednim silniku i dzieje się po swapie. Obstawiam alternator bo mam również problem z pękającym paskiem altka (już chyba 3-ci pasek w ciągu roku pękł). Pytanie czy kupić używkę czy regenerować?
Regeneruj w sprawdzonym zakładzie. Przejrzą i sprawdzą ci alternator - będziesz wiedział co masz. A z używką może za chwilę być to samo.
Dissnej , wyczyść skrzynkę , jak przy samym odpalaniu to może rozrusznik ,a nie altek??
podczas krecenia na 3 - 3,5k wydobywa sie metaliczny dzwiek z silnika : tutaj 3:06 http://www64.zippyshare.com/v/57803076/file.html , potem przez pare dni go nie bylo teraz znowu sie pojawil krotszy i cichszy na troche wiekszych obrotach , co to moze byc?
ponieważ poprzednie moje pytanie rozeszło się echem znalazłem inne rozwiązanie mojego problemu:) może znalazłby się ktoś z abs na tyle uprzejmy i cykną fotkę pod maska, chodzi oto żeby bylo widać jak przewody hamulcowe wychodzą z korektora siły hamowania i jak wchodzą pod samochód wtedy już będę wszystko wiedzieć
ponieważ poprzednie moje pytanie rozeszło się echem znalazłem inne rozwiązanie mojego problemu:) może znalazłby się ktoś z abs na tyle uprzejmy i cykną fotkę pod maska, chodzi oto żeby bylo widać jak przewody hamulcowe wychodzą z korektora siły hamowania i jak wchodzą pod samochód wtedy już będę wszystko wiedzieć
A nie łatwiej znaleźć schemat przewodów?
Witam. Czy ktoś może montował tego typu pompę do swojej Hondy? Co o tym sądzicie, jak się sprawuje. Rozglądam się ponieważ tej zimy moje auto będzie stało pod chmurką i wydaję mi się że tego typu bajer może być przydatny.
http://allegro.pl/grzalka-silnika-webasto-3-kw-z-pompa-wody-komplet-i4801912544.html
Heh, mój kolega w ten sposób spalił sobie *****iste Pajero :)
A nie łatwiej znaleźć schemat przewodów? dzieki kolego poszukam
niestety niemoge znalesc zadnego schematu albo nawet zdjecia na ktorym bedzie widac to co mnie interesuje, moze ktos sie znajdzie chetny i cyknie na szybko fotke pod maska...
Dissnej , wyczyść skrzynkę , jak przy samym odpalaniu to może rozrusznik ,a nie altek??
Czysto:) Przy odpalaniu i trwa kilka/kilkanaście sekund więc to już raczej nie rozrusznik no i ten pękający "co chwilę" pasek. Podejrzewam, że po prostu łożysko skończyło już swój żywot.
niestety niemoge znalesc zadnego schematu albo nawet zdjecia na ktorym bedzie widac to co mnie interesuje, moze ktos sie znajdzie chetny i cyknie na szybko fotke pod maska...
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=12487,12488,12489,12490,12491&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=4&dmodyr=2000&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.5ILS&nplblk=B__2510
może to coś pomoże
dzięki kolego uratowałes mnie już wszystko wiem jeszcze raz DZIEKI:D
Kurde trzeba by gdzieś podpiąć temat z tymi schematami bo to często się przydaje a większość osób nie wie że takie coś istnieje.
dzięki kolego uratowałes mnie już wszystko wiem jeszcze raz DZIEKI:D
spoko, dobrze ze sie przydało:)
Kurde trzeba by gdzieś podpiąć temat z tymi schematami bo to często się przydaje
X2
Panowie szybkie pytanie:
Niecałe 2 lata temu byłem zmuszony wymienić termostat w moim EK3. Niemiałem czasu na zabawę dlatego zleciłem wymianę termostatu i płynu chłodniczego warsztatowi.
Dziś z czystej ciekawości podjechałem na stację diagnostyczną żeby określili mi temperaturę zamarzania płyny chłodniczego.
Pomiar był wykonywany refrektometrem, który wykazał -50*C.
Wnioskuje, że spece w warsztacie zalali układ świeżym koncentratem i źle rozcieńczyli.
Teraz moje pytanie: ile płynu upuścić i ile tym samym dolać wody demineralizowanej żeby otrzymać temperaturę zamarzania w granicach -35 do -37*C ?
A po co to ruszać? Masz spokój na co najmniej 5 lat. Niby koncentrat jest gorszym wymiennikiem ciepła, ale ja mam do -45 i nawet w najgorsze upały ten płyn spełniał swoją rolę, wskazówka od temperatury zawsze była w tym samym miejscu.
W układzie wg. manuala jest ok. 3,1 litra płynu. Jak wymienisz 0,8 litra płynu na wodę destylowaną do uzyskasz płyn odporny na zamarzanie do -37,3548387. O ile ten pomiar wskazujący -50 był miarodajny.
W układzie wg. manuala jest ok. 3,1 litra płynu. Jak wymienisz 0,8 litra płynu na wodę destylowaną do uzyskasz płyn odporny na zamarzanie do -37,3548387. O ile ten pomiar wskazujący -50 był miarodajny.
Wyleje to co jest w zbiorniczku wyrównawczym i zaleje wodą demineralizowaną (czyli jakieś 0,5 - 0,6L)
d16z6 obd1 komp p30 strojony, brak ssania ( nawet zminy zawsze trzyma ponizej tysiąca obr.
Przepustnice mam bez fitv czy to tego wina ?
wiesko1261
27-11-14, 21:11
d16z6 obd1 komp p30 strojony, brak ssania ( nawet zminy zawsze trzyma ponizej tysiąca obr.
Przepustnice mam bez fitv czy to tego wina ?
u mnie pierwsze odpalenie 1300 po niecałej minucie sztywne 600obr/min
też OBD1 p30 ,brak zaworu FITV i ssania
prędzej wina ustawienia (map) na strojeniu
panowie, przy zmianie kół na zimę posprawdzałem sobie elementy zawieszenia i napędu, i prawy przegub wewnętrzny ma luz. I to luz jest od strony wejścia do skrzyni a nie od strony półosi.
Co z tym fantem zrobić? w tym miejscu chyba luzu być nie powinno....
Gdybałem nad tym tak samo jak Ty, mechanior mi powiedział,że tam jest mechanizm różnicowy i to normalne ze luz jest
Wydziergane z S III
ale luz nie jest w osi obrotu przegubu tylko góra-dół, lewo-prawo
u mnie pierwsze odpalenie 1300 po niecałej minucie sztywne 600obr/min
też OBD1 p30 ,brak zaworu FITV i ssania
prędzej wina ustawienia (map) na strojeniu
Podobno przy strojeniu było ustawione 1k obrotów
ale jak zmieniałem ssaka to sie okazało że przepustnica sie zacinała. Musze napisać do jogala...
serek12345
28-11-14, 13:45
Witam, podejdą amortyzatory z 4gen do 6gen? Pytam bo mam możliwość kupienia fajnego zawiasu z 4gen.
Czy do mojego EJ9 98r (przedlift) które miało taki przedni przedni zderzak:
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/71b714f830f3.jpg (http://naforum.zapodaj.net/71b714f830f3.jpg.html)
Podejdzie, ten z przedliftowego EJ6 ?
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8e46f9e048a1.jpg (http://naforum.zapodaj.net/8e46f9e048a1.jpg.html)
Chyba różnica jest tylko w tych listwach po bokach zderzaka, prawda?
Czy do mojego EJ9 98r (przedlift) które miało taki przedni przedni zderzak:
Podejdzie, ten z przedliftowego EJ6 ?
Tak, na 100% będzie pasował.
Chyba różnica jest tylko w tych listwach po bokach zderzaka, prawda?
Prawda
:D
Witam, potrzebuję kupić pierścienie tłokowe do d16y7, wysokość pierścieni to 1,0/1,2/2.8 . Autem chcę jeszcze dobrze pojeździć, może w przyszłości soft turbo. Jakiej firmy pierścienie polecicie? i gdzie najlepiej kupić żeby nie przepłacić. W InterCarsie nic nie mają, w sklepach internetowych to NPR za prawie 200zł. Słyszałem jeszcze o pierścieniach Riken i TP, ale gdzie to kupić za rozsądne pieniądze. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam ;)
serek12345
28-11-14, 22:25
Napisz do użytkownika Arturvf500, on chyba ma cały czas w ofercie pierścienie.:)
Witam . Dostanę gdzieś w sklepie PL shift knob mugena jak na zdjęciu ?
Pzdr ;)
http://www.fotoparty.pl/honda/myszka/galka_mugen3.jpg
Czy ktoś ma doświadczenie związane z oponami 175/65 i 185/60 R14? Głównie chodzi o zimówki bo coś chciałbym skompletować ale sam nie wiem który rozmiar. Niby krąży mit o węższej że lepiej jeździ na śniegu ale znów szersza lepsza po asfalcie wtedy kiedy tego śniegu nie ma. Za pierwszą przemawia cena ale za drugą chyba większy wybór. Felgi mam 6" ale docelowo może być 6.5" więc 185 było by chyba lepszą opcją.
185 lepsza a nawet to jest minimum na zime
przy obecnych mieszankach stosowanych w oponach zimowych jest bezzasadne twierdzenie, ze wezsza opona lepsza ;]
No właśnie tak też sądzę że to mity pradawnych użytkowników samochodów o tej szerokości skoro i tak czy inaczej jest znikoma różnica a samo auto chyba inaczej będzie wyglądać.
Pytanie odnośnie chłodnicy (silnika) D-seria 1.4. Jakiś firm unikać? Co polecacie?
Przy hamowaniu przy jakichś niższych prędkościach strasznie piszczą hamulce. Niby podobno w marcu były robione tarcze klocki i przewody nowe i po tarczach nie widziałem, żeby były zużyte ale mogą tak szybko się klocki skończyć ?
Witam. Czy umie ktoś mi podpowiedzieć z jakiego modelu jest zderzak o takich numerach? 71501-s01-a0020
Szybkie pytanie, czy dopuszczalne jest użyć przewodów miedzianych o średnicy 4,75mm (takie jak w układach hamulcowych), jako cieńsze z układu paliwowego (zamiast 6mm)?
Panowie poszukuje osłon przekładni kierowniczej (manszet), jakie tam bedą pasować bo dedykowanych nie mogę znaleść????
Pytanie odnośnie chłodnicy (silnika) D-seria 1.4. Jakiś firm unikać? Co polecacie?
Polecam Nissens'a
Czy szpilki piasty we wszystkich EJ/EK była takie same? Bo coś katalog mi psioczy że były gwinty 1.25 i 1.5?
wiesko1261
29-11-14, 19:10
w 6 ganie na pewno 12x1.5
a trafiło mi się kiedyś jajko-5gen gdzie wymieniałem obrócone (obracające się ) szpilki
po wulkanizacji i były 12x1.25 i wkładałem swoje 12x1.5 i pasowały :)
Dobra już się dowiedziałem czyli tj. polift oryginalny dla ej/ek tak dla potomnych :-)
Panowie mam takie pytanie, czy w japoncu 6 gen, przycisk ogrzewania tylnej szyby jest podświetlany dodatkowo? Bo tak wczoraj zwrocilem uwage ze swieci tylko po nacisnieciu, a dla porównania przycisk ogrzewania szyby, przecwmgielnych maja oswietlenie caly czas po włączeniu swiatel, moglby ktoś sprawdzic u siebie i napisać?
Starstruck
30-11-14, 15:13
Jest podświetlany.
Sprawdziłem i jest jak mówisz - okazało się, że zaróweczka jest spalona. Problem zdaje się błahy wymienić żaróweczkę i będzie grać...ale po rozebraniu małe zdziwienie - co to za żaróweczka? Wygląda jak mała r3, ale bez tej szklanej nóżki i z drucikami owiązanymi w podstawce, raczej nie dostanę tego w sklepie - wiec gdzie takiej szukać, ew. czym ją zastąpić ?
Starstruck
30-11-14, 15:38
Ja dostałem bez problemu w sklepie motoryzacyjnym. Na allegro też tego jest.
Może podpowie ktoś oznaczenia? Byłbym wdzięczny.
Również podlączam się pod pytanie jaka to żaróweczka. T5 1.2W taka jak w nawiew podejdzie ?
kaczka208D
30-11-14, 16:49
Wpiszcie na allegro zarowka miniaturowa lub zarowka 3x7mm i to beda te ktore potrzebujecie do przyciskow. Musza byc na 12V oczywiscie :P
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Dzięki, właśnie chyba już znalazłem :)
Ktoś miał do czynienia z różnicą między zamiennikiem a ori pasem przednim w EJ9? Trafił mi się kompletny, nowy za 150zł a ori kilkunastoletnie w przeciętnym stanie są nawet droższe. Cały przód składam na ori częściach i jak wstawię taki zamiennika pasa to duże prawdopodobieństwo, że będą problemy ze spasowaniem?
Ktoś miał do czynienia z różnicą między zamiennikiem a ori pasem przednim w EJ9? Trafił mi się kompletny, nowy za 150zł a ori kilkunastoletnie w przeciętnym stanie są nawet droższe. Cały przód składam na ori częściach i jak wstawię taki zamiennika pasa to duże prawdopodobieństwo, że będą problemy ze spasowaniem?
Jeśli jest tak samo, jak z innymi zamiennikami części blacharskich, to może być problem.
Natomiast są też tacy, którzy z takich czy innych względów chwalą sobie zamienniki blacharskie, twierdząc że dla nich są O.K.
Ja odradzam. Szukaj OEM w dobrym stanie.
Cześć. Podpowie ktoś ile płynu wchodzi w układ sprzęgła w EJ9 1.4i?
Cześć. Podpowie ktoś ile płynu wchodzi w układ sprzęgła w EJ9 1.4i?
z 200ml
Dzięki. Pozdrawiam
500ml u mnie starczyło żeby wypłukać układ sprzęgła z wszystkich osadów. Pozdro.
czy trzeba zmieniać blende w EJ9 HB na usdm, żeby zamocować rejestrację usdm?
Starstruck
01-12-14, 23:28
czy trzeba zmieniać blende w EJ9 HB na usdm, żeby zamocować rejestrację usdm?
Nie.
Czy wie ktoś gdzie mogę znaleźć lub chociaż jak dokładnie nazywa się śruba/końcówka sztywnego przewodu paliwowego łącząca go z filtrem paliwowym?
Panowie jakie świece powinny być w VIg 1.4? Wsadziłem jednoelektrodowe ale wcześniej były wsadzone 3szt dwuelektrodowe i 1szt jednoelektrodowa...
I ew jaki ma to wpływ na prace silnika/spalanie itd :)
Pozdr
Wydziergane z S III
Panowie jakie świece powinny być w VIg 1.4? Wsadziłem jednoelektrodowe ale wcześniej były wsadzone 3szt dwuelektrodowe i 1szt jednoelektrodowa...
I ew jaki ma to wpływ na prace silnika/spalanie itd :)
Pozdr
Wydziergane z S III
Powinny być NGK oczywiście jednoelektrodowe - takie jak fabryczne.
Jedyne świece do których warto dołożyć to denso irydowe - H4WK robił testy i wg. niego silnik jest trochę bardziej żwawy na niskich obrotach.
A jeśli miałem wsadzone 3szt dwuelektrodowych i 1szt jednoelektrowa, teraz wsadziłem takie jakie powinny być to wszystko będzie ok?
Wydziergane z S III
Starstruck
02-12-14, 12:41
A jeśli miałem wsadzone 3szt dwuelektrodowych i 1szt jednoelektrowa, teraz wsadziłem takie jakie powinny być to wszystko będzie ok?
Wydziergane z S III
Skoro wsadziłeś dobre, to dlaczego miałoby być coś nie ok?
A jeśli miałem wsadzone 3szt dwuelektrodowych i 1szt jednoelektrowa, teraz wsadziłem takie jakie powinny być to wszystko będzie ok?
Wydziergane z S III
Jasne, wszystko będzie ok. Swoją drogą kto zrobił takie kuriozum i założył jakieś wynalazki dwuelektrodowe - mało tego do 3 garów a do czwartego nie :D.
Jasne, wszystko będzie ok. Swoją drogą kto zrobił takie kuriozum i założył jakieś wynalazki dwuelektrodowe - mało tego do 3 garów a do czwartego nie :D.
Mechanik.. haha:D
Wydziergane z S III
mam problem ze skrzynia hybrydowa
od jakiegos czasu bardzo ciezko wchodzi 1 i 2 bieg (szczegolnie na zimnej skrzyni), czasem sobie zgrzytną lub 2 nie wejdzie na szybkiej przepince nawet po rozgrzaniu na wyzszych obrotach.
mam swoje podejzenia ale zeby nie sugerowac to pytam o opinie :)
Wszystko wskazuje na synchronizatory.
ooooo.... spoilery się pojawiły na forum :p
Spróbuj wlać świeży MTF, dodatkowo możesz zmienić płyn w sprzęgle i dobrze odpowietrzyć układ.
Płyn zmieniony. Tarcza sprzegla nowa. Świeży mtf wleje ;)
Tarcza fabrycznie nowa czy jakas wydumka Radzika?
Pytanie zwłaszcza do osób z tylnymi hamulcami tarczowymi czy pamięta ktoś jaką miał siłę hamowania tylnego nożnego ile kN ? u mnie jest 1.1 kN równo na obu kołach diagnosta mówił że to troche mało..
Tylne hamulce mam po pełnej renowacji tarcze praktycznie nowe , klocki nowe , tłoczki i prowadnice pracują lekko nic nie zapieczone oczywiście po odpowietrzane i dotarciu , jedyne co to nie robiłem kompletnej wymiany płynu ham.
mam pytanie odnosnie mojej ej6 mialem wypadek blachowka juz zrobiona tylko nie chce odpalac mechanik mowi ze nie ma iskry szukal juz czujnika uderzeniowego ja z reszta tez i nie moglismy znalezc znalazlem temat tu na forum ze inni tez nie mogli znalezc i przyczynami byly usterki z immo mi po przekreceniu kluczyka kontrolka od immo zapali sie po czym zgasnie tak jak bylo przed wypadkiem kreci ale nie odpala i podczas krecenia zapala sie check a jak skoncze krecic to gasnie co moze byc przyczyna takich objaw?
Musisz znaleźć ten czujnik uderzeniowy i go wcisnąć. Ja (odpukać) nie musiałem tego robić więc nie wiem gdzie on jest. Może w książce sam naprawiam poszukaj.
tylko ja juz nie mam pojecia gdzie on moze byc
Trzeba zdjąć schowek i będzie taki czarny przycisk
Witam. Od pewnego czasu, ale nie zawsze zaczęły mi pulsować światła i kontrolki. Czego moze to być wina, alternatora czy jakiegoś czujnika napięcia??
Witam. Od pewnego czasu, ale nie zawsze zaczęły mi pulsować światła i kontrolki. Czego moze to być wina, alternatora czy jakiegoś czujnika napięcia??
Ciężko powiedzieć na odległość, jedź do kogoś specjalizującego się w Hondach. Przeciętny mechanik może wymienić połowę układu elektrycznego a i tak problem nie ustąpi.
Jak u mnie nie było ładowania(znany problem z przecierającą się wiązką koło ssącego), kilka warsztatów to samo: "panie a może alternator, może regulator napięcia ale pewien niczego nie jestem". Jesteś z oleśnicy więc do EMG (dohcvtec.pl) masz chyba niedaleko, także zadzwoń bo nikogo lepszego raczej nie ma w dolnośląskim jeśli chodzi o Hondy :).
Na początek sprawdź miernikiem ładowanie i akumulator: na odpalonym silniku powinno być lekko ponad 14V, a na zgaszonym ok. 12,5V (+- 0,3V). Oczywiście pomiary bez włączonych urządzeń które pobierają prąd(nie dotyczy zegarka:D). Prosty miernik kupisz za 20zł, a przyda się jeszcze jeśli go nie masz. Będą inne wartości niż podałem, wiesz gdzie szukać usterki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.