PDA

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

kubaszow
25-07-13, 14:35
Dokladnie, bierz Tungsramy.

kazik1993
25-07-13, 16:06
borykam sie z problemem ogolnego wyje***ia zawieszenia , cale miasto w ktorym mieszkam jest totalnie rozkopane i juz niezliczona liczbe razy wpadlem w dziure. Po jakis dwoch miesiacach zaczelo wszystko pukac i skrzypieć. Najjwiekszy problem jest przy hamowaniu ponieważ w tyle coś stuka (bębny). I tu mam do was pytanie, co warto jeszcze wymienić oprócz założenia gwintu i zrobienia swapu hamulców które zrobie w najbliższym czasie

marwol
25-07-13, 16:10
No wszystkie tuleje, ktore wymagaja wymiany :) cukierki, gumki, wieszaki od wydechu... swap hebli robisz to od razu i tam tuleje wprasuj

Tapatalk

luchuma
25-07-13, 16:10
poliuretany, cukierki, laczniki staba jesli masz stab

UNK
25-07-13, 19:20
Panowie coś mi ostatnio zaczeło skrzpieć z tylu jak jadę po wybojach i nie wiem co to może być,dodam, że dość mocno to słychac..
Tuleja pod amortyzatorem może być?

kubaszow
25-07-13, 19:45
Sprawdz duzy cukierek, czesto jest tak ze jest oberwany a nie widac tego.
Spsikaj wd40 i przejedz sie po dziurach, jak przestanie to masz odpowiedz.

Guma12
25-07-13, 21:40
Planuje założyć fotele Recaro DC2 do 6g, nie posiadaja szyn, sa tylko po 3 nakretki z każdej strony na wkrecenie śrub.
Zapewne zakładaliście je do 6g wiec tu pytanie, duzo rzeźby z podpasowanie szyn? ma ktos jakies foto z założonymi juz szynami?

Maskunt
25-07-13, 22:09
Rzeźby dużo. U mnie jest to zrobione tak, że mocowania z seryjnych foteli są przyspawane do dwóch płaskowników równolegle do auta, kolejne dwa są prostopadle do auta (w sumie tworzą kwadrat) i do tego dopiero dospawany jest fotel.

mx4ever
25-07-13, 23:13
siemanko koledzy poradźcie jak zamontować tulejki poli w łącznikach staba przód, tam sa takie jakby małe sworznie i za h... co ztym zrobic

Guma12
26-07-13, 08:49
Rzeźby dużo. U mnie jest to zrobione tak, że mocowania z seryjnych foteli są przyspawane do dwóch płaskowników równolegle do auta, kolejne dwa są prostopadle do auta (w sumie tworzą kwadrat) i do tego dopiero dospawany jest fotel.
Dzieki za pomoc, te nakretki w ktore mozna wkrecić sruby wywaliłeś?? czy przyspawałes płaskowniki do nich?

bednar_ek35
26-07-13, 09:44
Pewnie masz tulejki do 5g i nie da sie tego zamontować.
W 6g masz inne łączniki staba.

Maskunt
26-07-13, 10:26
Dzieki za pomoc, te nakretki w ktore mozna wkrecić sruby wywaliłeś?? czy przyspawałes płaskowniki do nich?

Wrzuć jakieś foto jak to wygląda.

Freeman85
26-07-13, 10:40
Witam. Mam wydech 4 2 1 ebay'owy z sondą lambda tylko na jednym cylindrze. Nie jest to dobre rozwiązanie, czy ktoś już przenosił ją na wspólną rurę? Dużo zachodu?

login
26-07-13, 11:59
Witam. Mam wydech 4 2 1 ebay'owy z sondą lambda tylko na jednym cylindrze. Nie jest to dobre rozwiązanie, czy ktoś już przenosił ją na wspólną rurę? Dużo zachodu?

Na OEM'owym kolektorze od D14 pierwsza sonda też jest w tym samym miejscu więc w czym problem?

UNK
26-07-13, 15:05
Sprawdz duzy cukierek, czesto jest tak ze jest oberwany a nie widac tego.
Spsikaj wd40 i przejedz sie po dziurach, jak przestanie to masz odpowiedz.

Co ciekawe to po nocy chlodnej przez jakis czas nie skrzypi ale potem znowu zaczyna,okej popsikam tym wd40

Bercik18
26-07-13, 17:23
Witam, mógłby mi ktos podać wymiary(długość, wysokość) szyby drzwi kierowcy od civica vi HB... ?

cor7ez
26-07-13, 19:04
Jakie moga byc przyczyny grzania sie silnika podczas jazdy? plyn jest, zalozona nowa gruba chlodnica.
Termostat? Co jeszcze?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Feniks333
26-07-13, 19:43
A układ odpowietrzony?

cor7ez
26-07-13, 19:59
Niby tak. W sumie nie zaszkodzi zrobic tego jeszcze raz. Jak sie to robi? Cos mi w glowie swieci ze to sie jakos samo robi...?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

mixturant
26-07-13, 20:03
Sprawdź czujnik załączania wentylatora i sam wentylator.

Przy zalewaniu płynem chłodniczym miałeś otwartą nagrzewnicę? czyli temp max na ciepło? bo jak nie to tam może być powietrze.
A odpowietrzanie to: odkręcasz odpowietrznik na obudowie do której wchodzi górny wąż od chłodnicy i lejesz aż nie zacznie tamtędy wyciekać płyn.

Pzdr

cor7ez
26-07-13, 20:17
Sprawdź czujnik załączania wentylatora i sam wentylator.

Przy zalewaniu płynem chłodniczym miałeś otwartą nagrzewnicę? czyli temp max na ciepło? bo jak nie to tam może być powietrze.
A odpowietrzanie to: odkręcasz odpowietrznik na obudowie do której wchodzi górny wąż od chłodnicy i lejesz aż nie zacznie tamtędy wyciekać płyn.

Pzdr

Wentylator dziala bo sie zalacza i wylacza.

A co do odpowietrzenia. Nagrzewnica ustawiona na max cieplo i mam wlewac normalnie do chlodnicy cieczy pod sam kurek tak? Bo nie bardzo wiem o jaka obudowe chodzi

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

mixturant
26-07-13, 20:39
Chodzi o odpowietrznik na obudowie w którą wchodzi górny wąż chłodnicy. Ten króciec nad znakami silnika D15Z6 czy tam innymi. Na nim jest odpowietrznik :)
Tak, nagrzewnica na max ciepło i lejesz pod korek aż nie zacznie wypływać odkręconym odpowietrznikiem.

cor7ez
26-07-13, 21:48
Odkrexilem korek chlodnicy poczekalem az sie wiatrak dwa razy zalaczy i dolalem. Cos tam babelki polecialy wiec chyba byl troszke zapowietrzony ale nic nie odkrecalem nigdzie.
Mam teraz przed soba 30km wiec zobaczymy. Szkoda tylko ze jest chlodniej na dworze

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

prestoneg3
26-07-13, 22:15
mam pytanko odnośnie deski rozdzielczej w ej6 ? czy w qp nie było kratki górnego środkowego nawiewu na szybę >? bo u siebie nie mam i się tak zastanawiam czy może deska od innej wstawiona

MaTi95
26-07-13, 22:16
Cześć, mam do Was takie trochę dziwne pytanie. Mianowicie czy możliwe jest, że podczas małego wypadku (samochód obróciło i przechyliło na bok) olej z silnika gdzieś "uciekł"?
Tzn. zostało go w silniku bardzo mało (praktycznie minimum na miarce).

cor7ez
26-07-13, 23:00
Cześć, mam do Was takie trochę dziwne pytanie. Mianowicie czy możliwe jest, że podczas małego wypadku (samochód obróciło i przechyliło na bok) olej z silnika gdzieś "uciekł"?
Tzn. zostało go w silniku bardzo mało (praktycznie minimum na miarce).

A plama zostala?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

MaTi95
26-07-13, 23:07
To było w nocy, więc nawet nie wiem, ale raczej niee. No ale z drugiej strony to w silniku olej nie zginął, nie?

cor7ez
26-07-13, 23:17
Raczej malo prawdopodobne zeby gdzies uciekl bo teoretycznie to powinno byc szczelnie zamkniete. Chyba ze gdzies cos uleglo uszkodzeniu i olej polecial. Miska cala?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Starstruck
26-07-13, 23:19
mam pytanko odnośnie deski rozdzielczej w ej6 ? czy w qp nie było kratki górnego środkowego nawiewu na szybę >? bo u siebie nie mam i się tak zastanawiam czy może deska od innej wstawiona

Tak, w QP nie ma tych nawiewów, w przeciwieństwie do HB i Sedana.

mx4ever
26-07-13, 23:21
Pewnie masz tulejki do 5g i nie da sie tego zamontować.
W 6g masz inne łączniki staba.

jak sie nieda musi byc jakis patent kupilem zestaw civic 95-00, duzo ludzi kupowalo z grupowego do 6 gena to mam rozumiec ze w laczniki niemontowali??

MaTi95
26-07-13, 23:24
Tak, miska cała. Ogólnie to silnik nie doznał żadnych uszkodzeń.

prestoneg3
26-07-13, 23:31
Tak, w QP nie ma tych nawiewów, w przeciwieństwie do HB i Sedana.
dzięki w takim razie konsole nawiewów mam z czego innego bo po między kratkami jest szpara na przełącznik szyba - kabina :/

Michał102
27-07-13, 10:37
Co do odpowietrzania - nie każdy silnik ma ten odpowietrznik na króćcu:)
Ja u siebie odpowietrzałem w ten sposób, że najechałem przodem na deski podparte pustakami, coby możliwie najwyżej unieść przód. Ogrzewanie odkręciłem na max, poodkręcałem korki no i silnik sobie chodził... jak wciągnęło płyn do układu, to czekałem aż wystygnie (pod żadnym pozorem nie wolno dolewać płynu do gorącego silnika), dolewałem płynu i od nowa to samo.

Układ odpowietrzył się rewelacyjnie:)

Dissnej
27-07-13, 14:09
http://www.youtube.com/watch?v=jeJHQZfC6j4&feature=youtu.be

Co to może być? Auto stało 2 tyg. z małą ale nie bardzo małą ilością paliwa (rezerwa zaświeciła się kilka km. przed odstawieniem auta na parking). Po przekręceniu kluczyka na zapłon gasną kontrolki i amen:( Nie miałem czasu nic sprawdzać bo jakoś trzeba było się do pracy dostać. Na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności? Dodam tylko, że wcześniej wszystko hulało.

Michał102
27-07-13, 14:26
Akumulator

bednar_ek35
27-07-13, 16:09
x2,no chyba że Ci sie klema.sama poluzowała.

Dissnej
27-07-13, 16:40
Ok, dzięki. Jutro próba reanimacji.

damian.n
27-07-13, 17:03
koledzy co może oznaczać blad silnika nr 1 w d14a4? mowa o ej9 z 98 roku.

Diduś
27-07-13, 17:43
Siema.

Mam pytanie do was w EJ9 sedaniku zauważyłem że nie świeci mi się kontrolka od rezerwy ( wszystkie inne świeca )wymieniłem wszystkie przepalone od podświetlania całych zegarów bo 3 zajarane były ale od rezerwy była i jest dobra.. a rezerwa nie świeci :/ w czym problem ewentualnie czy to może bezpiecznik jeżeli tak to jaki numerek tam ma pod kierownicą co są bezpieczniki.

Aresik
27-07-13, 17:55
Przy okazji zapytam jaka żarówkę muszę kupić do rezerwy do civic VI 5d 98 r. ?

Diduś
27-07-13, 18:11
pewnie taką jak i ja 12v/1,2w dałem a max może być 2w bynajmniej w EJ9 i nadal czekam na info odnośnie czemu rezerwa może nie palić.. :/

Matheo12
27-07-13, 19:04
Mam pytanie do was w EJ9 sedaniku zauważyłem że nie świeci mi się kontrolka od rezerwy ( wszystkie inne świeca )wymieniłem wszystkie przepalone od podświetlania całych zegarów bo 3 zajarane były ale od rezerwy była i jest dobra.. a rezerwa nie świeci :/ w czym problem ewentualnie czy to może bezpiecznik jeżeli tak to jaki numerek tam ma pod kierownicą co są bezpieczniki.

Też mam EJ9 z 98r i też mi się nie świeci (choć znaczek rezerwy mam na panelu). Słyszałem, że nie wszystkie Hondy zostały w nią wyposażone i dlatego u jednych świeci u drugich nie.
W tym dziale kilkanaście albo kilkadziesiąt stron wstecz było to samo zapytanie i dodatkowo pamiętam że były schematy który to bezpiecznik

Diduś
27-07-13, 19:07
ale ja mam tam żaróweczkę i miałem już parę EJ9 97r 3D 98r 3D i teraz mam 98r Sedana. we wszystkich świeciły. Ale sprawdzałem jakiś czas temu bezpieczniki bo poszedł mi od światła od kabiny i możliwe że źle włożyłem :/

Matheo12
27-07-13, 19:30
Ale sprawdzałem jakiś czas temu bezpieczniki bo poszedł mi od światła od kabiny i możliwe że źle włożyłem

Jak chcesz sprawdzić to: google > civic bezpieczniki > grafika

damian.n
27-07-13, 19:48
koledzy co może oznaczać blad silnika nr 1 w d14a4? mowa o ej9 z 98 roku.

nikt nie wie?

Diduś
27-07-13, 20:29
Jak chcesz sprawdzić to: google > civic bezpieczniki > grafika


no niestety nic nie widzę no nic czekam może ktoś coś podpowie mi jeszcze.

Michał102
27-07-13, 21:47
nikt nie wie?

Sonda lambda lub jej obwód.

damian.n
27-07-13, 21:53
Sonda lambda lub jej obwód.

dzięki.
w ej9 d14a4 jest tylko jedna sonda w kolektorze?
i teraz najpoważniejsze pytanie to sonde jakiś zamiennik kupić czy używkę? bo oryginał to pewnie chore pieniądze kosztuje

MichalS394
27-07-13, 21:59
niedawno czytałem jakąś wypowiedź o sondzie 4 żyłowej i w Haparts cena podobno była przystępna, więc warto zapytać ;)
Z zamiennikami znowu spotkałem się z większością negatywnych opinii

Matheo12
27-07-13, 22:40
nikt nie wie?

Na androida jest fajna aplikacja nazywa się Honda Database w niej m.in. opisane są wszystkie nr błędów co oznaczają, fakt, że po angielsku ale zawsze coś.

Piter90
28-07-13, 09:59
sonde jakiś zamiennik kupić czy używkę? bo oryginał to pewnie chore pieniądze kosztuje
Przykładowo czterożyłowa Denso do d16z6 w Haparts kosztuje 349 zł, więc bez tragedii.

mx4ever
28-07-13, 11:53
siemanko koledzy poradźcie jak zamontować tulejki poli w łącznikach staba przód, tam sa takie jakby małe sworznie i za h... co ztym zrobic
nikt niewie?? nikt niepomoze??

buczacza
28-07-13, 20:57
Siemka. Dostałem od kupla short shifter, tylko powiedział ze musze sobie wymienić łożysko to do ktorego mocuje sie wybieraki. Teraz pytanie gdzie moge takie lozysko do shifta dostać?

Wysłane z mojego GT-I9305

Maskunt
28-07-13, 21:03
Siemka. Dostałem od kupla short shifter, tylko powiedział ze musze sobie wymienić łożysko to do ktorego mocuje sie wybieraki. Teraz pytanie gdzie moge takie lozysko do shifta dostać?

Wysłane z mojego GT-I9305

Jeśli istnieje, to w Haparts.

lub3cki
28-07-13, 21:24
czy w przypadku wymiany oem kolektora wydechowego na ebay 4-2-1 w civicu VI gen d16y7 można taką wymianę przeprowadzić p&p? czy konieczne będzie jakiekolwiek dłubanie? reszta układu wydechowego jest seryjna.

WoziK-TM
28-07-13, 21:28
jak 4-2-1 z ebay to warto go podgiac chociaz aby nie wisial nizej niz oem
a tak to pasuje p&p

MaTi95
28-07-13, 22:48
Jakie szkła są w lusterkach VI HB przedliftowej? Płaskie, sferyczne, asferyczne?

Maskunt
28-07-13, 22:55
Asferyczne

Matheo12
29-07-13, 00:29
Mam takie zapytanie, może trochę dziwne. Auta nie mam specjalnie długo ale dziś wycisłem z niego trochę więcej niż zawsze. Chodzi o prędkość max. Po zaparkowaniu auta i 10 minut później jak wsiadłem z powrotem środkowy tunel w aucie był dość ciepły, na całej długości i było czuć taki charakterystyczny zapach co zawsze czułem po jeździe wyczynowej. Ogółem zagrzał się nie tylko środkowy tunel ale też też osłona pod kierownicą i schowek od dołu. Wskaźnik temperatury pokazywał trochę więcej niż połowę, zawsze tak jest. To pewnie układ wydechowy biegnący pod autem tak nagrzewa to. Podsumowując, nagrzewanie takie jest normalne?

Michał102
29-07-13, 17:22
Panowie, u siebie mam z przodu tarcze 240mm. i chciałem je wymienić na 262mm. Czy jak zmienię tarcze, klocki, zaciski i jarzma, to będzie to hamowało nie gorzej niż do tej pory? Da się tak w ogóle zrobić, czy od razu trzeba przerzucać całe zwrotnice, pompę, serwo itd?

Brylant1
29-07-13, 17:35
Zwrotnice musisz zmienic z 240 nic nie zrobisz, serwo od bidy moze zostac

Diduś
29-07-13, 19:30
Siemanko kto mi powie jak zdjąć, otworzyć tylną kanapę (co się ma na niej tyłek) w EJ9 sedan tzn trzeba nakrętki odkręcać czy na zatrzaski jest ?

Maskunt
29-07-13, 20:18
W HB jest to jedna śruba 10 na samym środku kanapy pod oparciem. Musisz pociągnać do siebie siedzisko (gąbkę) tak żeby odsłonić uchwyt i śrubę. Od przodu są dwa zagięte druty, które po prostu wchodzą w dziury w karoserii, wysuwasz je tylko. Pewnie w sedanie jest podobnie.

bednar_ek35
29-07-13, 20:53
Dokładnie w sedanie jest tak samo.

Diduś
29-07-13, 22:07
dzięki za info :)

Tomsonowy
30-07-13, 13:28
Ktoś wie jakie oznaczenie ma filtr oleju K&N do EJ9 1.4?

http://allegro.pl/kn-filtr-oleju-nissan-gtr-civic-ufo-fn-1-8-i3393750526.html
http://allegro.pl/filtr-oleju-accord-civic-crx-prelude-kn-k-n-i3409579972.html
http://allegro.pl/profesjonalny-filtr-oleju-kn-kn-honda-civic-i3424879272.html
http://allegro.pl/filtr-oleju-kn-kn-honda-civic-crx-prelude-i3425348027.html

Któryś z tych podejdzie?

Maskunt
30-07-13, 13:38
Taniej kupisz OEM filtr oleju i tak zrób. http://haparts.pl/15400-plm-a02.html
W sklepie jest, że Brak, ale wyślij maila i pewnie się jakiś znajdzie ;)

Tomsonowy
30-07-13, 14:39
A będzie miał takie magiczne funkcje jak ten K&N? :D

Starstruck
30-07-13, 14:41
W sensie, że podbija ciśnienie oleju? Myślisz, że w 1.4 to cokolwiek da ;)? W ASO OEM filtr kosztuje 40 zł, więc na twoim miejscu bym się nie zastanawiał :).

sebawo
30-07-13, 17:06
A będzie miał takie magiczne funkcje jak ten K&N? :D

Więcej, jak rano wsiądziesz, to Ci kawe zrobi ;)

kazik1993
31-07-13, 14:39
Mam problem ponieważ mam u siebie 2 różne przednie lampy , jedna jest w miarę nowa i ładnie się prezentuje a druga chyba jest od zawsze : D i widać straszną różnice. I czy teraz można wypolerować te starą lampę żeby był lepszy efekt ? i czym można to zrobić ? słyszałem że dobrze działa pasta do zębów : )

login
31-07-13, 15:09
Mam problem ponieważ mam u siebie 2 różne przednie lampy , jedna jest w miarę nowa i ładnie się prezentuje a druga chyba jest od zawsze : D i widać straszną różnice. I czy teraz można wypolerować te starą lampę żeby był lepszy efekt ? i czym można to zrobić ? słyszałem że dobrze działa pasta do zębów : )

Papier ścierny i jedziesz na mokro, a na koniec pasta polerska.
A pasta do zębów jest dobra, ale do mycia zębów, a nie do polerowania reflektorów samochodowych.

Jaro1607
31-07-13, 16:25
witam, mam pytanie jechałem w góry swoim civic d14a4 i jadąc pod długie wzniesienie na klimie zaczęła mi wskazówka od temp. podnosić się nie była to jakos dużo ale jednak. Wylaczylem klime wlaczylen ogrzewanie temp spadła i potem już nie drgnęło w górę. temp na zewnątrz była 35 stopni. Czy takie coą może być normalne? a i dodam że troszkę płynu uciekło ale nie dużo

kubaszow
31-07-13, 16:53
BARDZO PILNE

Szukam numeru OEM tuleji w wachaczu kompensacyjnym tyl , czy one sa wymienne czy caly wachacz?
oraz numer tuleji dolnego wachacza tyl tych zewnetrzych

http://naforum.zapodaj.net/ff8611ff1d1b.png.html
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9380498fe59a.png (http://naforum.zapodaj.net/9380498fe59a.png.html)

login
31-07-13, 17:29
BARDZO PILNE

Szukam numeru OEM tuleji w wachaczu kompensacyjnym tyl , czy one sa wymienne czy caly wachacz?
oraz numer tuleji dolnego wachacza tyl tych zewnetrzych

Jeśli chcesz koniecznie OEM, to sama tuleja wahacza kompensacyjnego nie występuję jako oddzielna część serwisowa, tylko jako całość z wahaczem i w ASO kosztuje około 400,- zł/1 wahacz z tego co pamiętam. Temat przerabiany przeze mnie w kwietniu tego roku.
Co do tulei wahacza dolnego to nie wiem jak jest.

Według mnie spokojnie możesz wcisnąć czerwone poliuretany i będzie na długi czas O.K. Będzie Cię to kosztowało około 150,- zł butto z wysyłką + robocizna.
Ja tak właśnie mam w wahaczach kompensacyjnych.

MrKubek
31-07-13, 18:09
Witajcie. Mój wujo mechanik na wakacjach. Ja sprzetu i umiejętności mam troche a potrzebuje wymienić tylne gumy przednich wahaczy. Czy bez prasy sie obejdzie ?

Rodzynki
31-07-13, 18:14
oraz numer tuleji dolnego wachacza tyl tych zewnetrzych


Obie są takie same.

Info z opakowania Yamato

Yamato: J54010AYMT
OEM: 52365-SH3-000

kubaszow
31-07-13, 18:34
Yamato: J54010AYMT
OEM: 52365-SH3-000

Ok to dostane w IC a co z tuleja w kompensacyjnym?
Auto na kolkach,jutro juz czwartek a po weekendzie musze miec auto.
Guma w tuleji wykrecila sie razem ze sruba!

login masz jakis numer tej poli, jakis namiar kto mi to szybko wysle, bo jestem w czarnej du.. !

konstruktor
31-07-13, 19:09
Witajcie. Mój wujo mechanik na wakacjach. Ja sprzetu i umiejętności mam troche a potrzebuje wymienić tylne gumy przednich wahaczy. Czy bez prasy sie obejdzie ?
tylne gumy są 'wkładane' na wahacz, więc nie musisz się martwić o prasę.
element nr 7 wg schematu:
http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/2311-1056x527.gif

login
31-07-13, 20:17
login masz jakis numer tej poli, jakis namiar kto mi to szybko wysle, bo jestem w czarnej du.. !

A proszę Cię bardzo.
http://www.strongflex.eu/pl/081108b-tuleja-przedniego-drazka-tylnego-zawieszenia_170.html
O to chodziło?
Ja mam takie.

Jak się zdecydujesz na 100% to daj znać, to Ci napiszę co i jak, żeby troszkę taniej było.

edit:
Poszło PW

grubszy
01-08-13, 07:40
Drobny Problem Przy Wysokich obrotach ok jak odejmuję raptownie gaz i zmieniam bieg na wyższy lekkie przymulenie. Nie dopoalił sporej ilości paliwa w komorze dlatego go przymula?? mam sportową wkładkę i przelot generalnie zdarza mi się to raz na jakiś czas.

kubaszow
01-08-13, 08:32
Ja obstawiam ukl.zaplonowy w slabym stanie. Kopulka, palec,kable,swiece do sprawdzenia.

grubszy
01-08-13, 08:43
palec wymieniałem jakieś 10 000 temu ale kopułki, świec i przewodów nie to zerknę ewentualnie coś jeszcze na myśl przychodzi?

_Bartek_
01-08-13, 09:45
Pytanie do tych co mają zrobiony dolot, ponieważ fizycznie teraz nie mam jak zmierzyć - jaka jest średnica króćca odmy, który wychodzi z rury dolotowej?
Dodatkowo proszę o info jakiej długości najlepiej dociąć rurę fi70 idącą z przepustnicy do stożka, by miało to ręce i nogi?
Kolejne - czy z przepustnicy wychodzić kolankiem elastycznym 90 stopni, czy np. przyspawać kolanko do rury?

MaTi95
01-08-13, 09:58
Panowie, mam problem z lusterkiem. Kupiłem oba lustra (elektryczne), ale prawe nie ma szkła, więc je dokupiłem. Tylko teraz problem jest taki, że to jest samo szkło (nie ma żadnego uchwytu do zamocowania w obudowie) i nie wiem jak to jakoś w miarę dobrze przymocować. :/

Michał102
01-08-13, 10:06
Mam problem ponieważ mam u siebie 2 różne przednie lampy , jedna jest w miarę nowa i ładnie się prezentuje a druga chyba jest od zawsze : D i widać straszną różnice. I czy teraz można wypolerować te starą lampę żeby był lepszy efekt ? i czym można to zrobić ? słyszałem że dobrze działa pasta do zębów : )

http://i43.tinypic.com/2ic4hg5.jpg

ta same lampy "trochę" później:

http://i41.tinypic.com/108ehax.jpg

login
01-08-13, 10:10
Panowie, mam problem z lusterkiem. Kupiłem oba lustra (elektryczne), ale prawe nie ma szkła, więc je dokupiłem. Tylko teraz problem jest taki, że to jest samo szkło (nie ma żadnego uchwytu do zamocowania w obudowie) i nie wiem jak to jakoś w miarę dobrze przymocować. :/

Musisz albo osadzić w ramce od "starego" lusterka, albo dokupić nową ramkę.
Bez solidnego podgrzania tej ramki się nie obejdzie.

MaTi95
01-08-13, 10:24
Gdzie mogę dokupić tą samą ramke? Bo na przykład Polcar tego w ogole nie ma.

login
01-08-13, 10:44
Gdzie mogę dokupić tą samą ramke? Bo na przykład Polcar tego w ogole nie ma.

Najprościej i najtaniej byłoby pewnie znaleźć używane, ze stłuczonym szkłem. Ale sądzę, że nie będzie to łatwe.
W ASO sama ramka, bez szkła na 90% nie występuje jako odzielna część serwisowa. A ze szkłem pogrzewanym do mojej EJ9 w 2010 roku kosztowała 300,- zł.
Może szukaj całego używanego lusterka, to będzie chyba najłatwiejsza i najtańsza opcja w tym momencie.

MaTi95
01-08-13, 10:55
Ok, dzięki za pomoc.

Michał102
01-08-13, 13:44
Przy przeróbce przedlifta na polifta trzeba wymieniać pas przedni, czy da się to jakoś obejść?

luchuma
01-08-13, 14:25
Przy przeróbce przedlifta na polifta trzeba wymieniać pas przedni, czy da się to jakoś obejść?


Błotniki, maska, grill, zderzak, światła, mocowania błotników (można przerobić te z przedlifta, są wymagane żeby uzyskać idealne spasowanie). Z tego co wiem pas przedni nie jest konieczny, ale wtedy trzeba podciąć zderzak w dwóch miejscach. Tu masz temat: http://honda-tech.com/showthread.php?t=790135

:D

w polifcie jeszcze byla belka pod zderzakiem przod i tyl

buczacza
01-08-13, 15:09
Mam problem. Mianowicie wskazówka prędkościomierza wcześniej do prędkości ok 60 bardzo się chybotała późnej było dobrze. Dziś w ogóle przestała wstawać. Obrotomierz działa normalnie. Teraz nie wiem czy to może być tylko wina zegarów czy licznik przy skrzyni. Objawy były takie jakby ktoś kiedyś wyciągnął wskazówke i udało mi się ją jakoś włożyć albo tak jak wtedy kiedy ktoś maluje wskazówki i da za dużo farby, jednak nie są malowane. Jak myślicie? Zegary czy cos grubszego się zrypało?

Wysłane z mojego GT-I9305

Maniek19855
01-08-13, 15:58
Panowie który bezpiecznik odpowiada za zasilanie zapalniczki??? Bo pozyczyłem ostatnio nawigacje i zwarcie sie robiło w ładowarce i nie działa mi zapaliczka,radio wszystko działa tylko zapalniczka :/ Przekopałem wszystkie bezpiecznik i dobre były :/

a4tech33
01-08-13, 16:01
a pod maska bezpieczniki sprawdzales?

Maniek19855
01-08-13, 16:04
Wszystkie sprawdzałem i niby jeden był spalony wymieniłem i nadal nie działa :/ a który dokładnie odpowiada za zapaliczkę??

buczacza
01-08-13, 16:21
Wszystkie sprawdzałem i niby jeden był spalony wymieniłem i nadal nie działa :/ a który dokładnie odpowiada za zapaliczkę??

http://i41.tinypic.com/20gmkqb.jpg

To nie moje zdjęcie ale masz tu oryginalna rozpiskę. Ten oznaczony "cigarete lighter" to ten którego szukasz.

Maniek19855
01-08-13, 16:51
OK dzięki a to jest pod maską czy pod kierą??

login
01-08-13, 16:54
OK dzięki a to jest pod maską czy pod kierą??

Pod kierownicą.

Maniek19855
01-08-13, 17:30
Już ogarnąłem,bo nie mam tego rozpisu pod kierownicą ale już działa.dziękowac

Jaro1607
01-08-13, 18:10
witam, mam pytanie jechałem w góry swoim civic d14a4 i jadąc pod długie wzniesienie na klimie zaczęła mi wskazówka od temp. podnosić się nie była to jakos dużo ale jednak. Wylaczylem klime wlaczylen ogrzewanie temp spadła i potem już nie drgnęło w górę. temp na zewnątrz była 35 stopni. Czy takie coą może być normalne? a i dodam że troszkę płynu uciekło ale nie dużo

ktoś odpowie? czy mogą to być wstępne prognozy upg? trrmostat wymieniany i chlodnica

Maniek19855
01-08-13, 18:36
Jaro1607 mam to samo jak Ty dokładnie tak samo,a weź na rozgrzanym silniku bez klim jedź np za 160km/h przeciągając go na biegu i zobacz jak wskazówka?? Mi tak samo idzie w górę od razu nawet bez klimy,a jak klime włącze i jadę np 90km/h to jest OK,sprawdź płyn czy nie masz za mało.....ja miałem za mało,teraz zrobiłem 1000km i na razie cisza,nawet z 200km jechałem na klimie tylko nie przekraczałem 100km/h bo sie bałem :/ zobacz płyn dolej mu do maxa

buczacza
01-08-13, 18:39
Mam problem. Mianowicie wskazówka prędkościomierza wcześniej do prędkości ok 60 bardzo się chybotała późnej było dobrze. Dziś w ogóle przestała wstawać. Obrotomierz działa normalnie. Teraz nie wiem czy to może być tylko wina zegarów czy licznik przy skrzyni. Objawy były takie jakby ktoś kiedyś wyciągnął wskazówke i udało mi się ją jakoś włożyć albo tak jak wtedy kiedy ktoś maluje wskazówki i da za dużo farby, jednak nie są malowane. Jak myślicie? Zegary czy cos grubszego się zrypało?

Ktoś coś wie?

Jaro1607
01-08-13, 18:56
maniek jezdze cały czas jechałem teraz 350 km, jechałem i 140 i cały czas stało w miejscu dopiero na wzniesieniu i przy temp 35 na zewnątrz tak się zrobiło i potem unormowalo się i stała dęba jął jeżdżę normalnie w korkach tp nic

lukasrz
01-08-13, 18:59
Yamato: J54010AYMT
OEM: 52365-SH3-000

Ok to dostane w IC a co z tuleja w kompensacyjnym?




przeciez taki wahacz dostaniesz byle gdzie w zamienniku za 50zł

poza tym www.jdmshop.eu - całe zawieszenie do civica kupisz bez problemu za pasztet kase.

Pytanie odnośnie stuków w 6 genie

Miał ktoś problem cichego pukania z tyłu pomimo zrobienia całego zawieszenia? Ciche pukanie, nie metaliczne, stłumione na niewielkich nierównościach....zawiecha ogólnie pracuje ok na większych dołkach a na lekko nie równej drodze słychać jakby coś latało w bagażniku i sobie podskakiwało. Napewno dzwięk jest gdzieś spod auta, kumpel jeździł z tyłu i nasłuchiwał.

Maniek19855
01-08-13, 19:14
Jaro1607 a ogólnie pod tą górkę to miał strasznie cięzko??? Sprawdź płyn

luchuma
01-08-13, 19:20
przeciez taki wahacz dostaniesz byle gdzie w zamienniku za 50zł

poza tym www.jdmshop.eu - całe zawieszenie do civica kupisz bez problemu za pasztet kase.

Pytanie odnośnie stuków w 6 genie

Miał ktoś problem cichego pukania z tyłu pomimo zrobienia całego zawieszenia? Ciche pukanie, nie metaliczne, stłumione na niewielkich nierównościach....zawiecha ogólnie pracuje ok na większych dołkach a na lekko nie równej drodze słychać jakby coś latało w bagażniku i sobie podskakiwało. Napewno dzwięk jest gdzieś spod auta, kumpel jeździł z tyłu i nasłuchiwał.

luzy na lozysku ?

login
01-08-13, 19:52
przeciez taki wahacz dostaniesz byle gdzie w zamienniku za 50zł

Ale o którym wahaczu piszesz, o kompensacyjnym, czy o dolnym?
A udało Ci się pomyśleć przed pisaniem, jakiej jakości będzie ten cudowny zamiennik, czy tego nie bierzesz już pod uwagę?
Chyba, skoro już się coś robi, to wypadałoby zrobić raz i dobrze, a "lepić z gówna" po taniości i za rok powtarzać czynność, hę?

Jaro1607
01-08-13, 19:56
miał miał o trochę z mojej winy bo na niskich obrotach go trzymalem płyn był e idealnym stanie po tym trochę dolalem

lukasrz
01-08-13, 21:22
Ale o którym wahaczu piszesz, o kompensacyjnym, czy o dolnym?
A udało Ci się pomyśleć przed pisaniem, jakiej jakości będzie ten cudowny zamiennik, czy tego nie bierzesz już pod uwagę?
Chyba, skoro już się coś robi, to wypadałoby zrobić raz i dobrze, a "lepić z gówna" po taniości i za rok powtarzać czynność, hę?

A to Ty wszystko u siebie robisz na OEM z ASO czyli z 10 000zł za całe zawieszenie tak? Bez problemu zamiennik można zakładać - mowa o krótkim wahaczu do budy. Główne cukierki OEM bo kosztują grosze a reszta spokojnie na zamiennikach. Ja mam całe zawieszenie na RBI + OEM cukierki i bardzo fajnie zawieszenie pracuje.

Wiele zamienników jest równie dobrej jakości co oryginały, których honda i tak sama nie robi. Kiedyś chciałem kupić jakies tuleje jeszcze do prelude ok 90zł za szt to znajomy z ASO mnie wygonił po zamiennik za 15zł stwierdzając wcześniej że to ta sama jakość. Chyba nie wierzysz w cudowną moc oryginalnych wahaczy za grube miliony? Na polsich drogach i tak nic nie jet wieczne. Wole kupić krótki wahacz za 50zl i zmieniać co rok/dwa niż kupić w ASO to samo za 500zł i płakać i też przetrwa pewnie ze dwa lata.

marwol
01-08-13, 22:01
A ja wole raz a dobrze złożyc i mieć spokój na kilkadziesiąt tysiecy kilometrow. I bzdury Ci ktos naopowiadał,że tulejka za 15zeta to to samo co oem za 90.

Pozdrawiam

Tapatalk

login
01-08-13, 23:26
A to Ty wszystko u siebie robisz na OEM z ASO czyli z 10 000zł za całe zawieszenie tak?

Zdaję sobie sprawę, że może Ci się to wydać dziwne, bez sensu itp. ale tak jest. Wszystko co mogę zrobić w zawieszeniu robię z OEM nie koniecznie z ASO, albo z najlepszych dostępnych zamienników, a nie z chińskiego najtańszego badziewia.
:p


Wiele zamienników jest równie dobrej jakości co oryginały, których honda i tak sama nie robi. Kiedyś chciałem kupić jakies tuleje jeszcze do prelude ok 90zł za szt to znajomy z ASO mnie wygonił po zamiennik za 15zł stwierdzając wcześniej że to ta sama jakość. Chyba nie wierzysz w cudowną moc oryginalnych wahaczy za grube miliony? Na polsich drogach i tak nic nie jet wieczne. Wole kupić krótki wahacz za 50zl i zmieniać co rok/dwa niż kupić w ASO to samo za 500zł i płakać i też przetrwa pewnie ze dwa lata.

To jest tylko Twoja decyzja, podobnie jak Twój samochód, więc również i Twoja sprawa.
Ale nie wciskaj ciemnoty, że Twój sposób jest lepszy tylko dlatego że jest "po taniości".
A druciarstwa, pseudo oszczędności na jakości użytych części i "podcierania dupy szkłem" nie znoszę i nikomu polecać nie będę.


A ja wole raz a dobrze złożyc i mieć spokój na kilkadziesiąt tysiecy kilometrow. I bzdury Ci ktos naopowiadał,że tulejka za 15zeta to to samo co oem za 90.

x2

lukasrz
02-08-13, 11:08
Kto pisał, że robię na najtańszych częściach? Napisałem, tylko, że wahacz dostępny jest w zamienniku, a od razu rzuciliście się jak pies na kość by tylko mnie zjechać. Doradzanie komuś kupowania wahacza za 500zł OEM jest hamstwem, a nie doradzaniem bo wydać kase to zawsze łatwo. Ktoś jeszcze poleci i wyda 1000zł na dwa wahacze myśląc że nie ma alternatywy.


A ja wole raz a dobrze złożyc i mieć spokój na kilkadziesiąt tysiecy kilometrow. I bzdury Ci ktos naopowiadał,że tulejka za 15zeta to to samo co oem za 90.


Tylko, że HONDA sama dla siebie nie robi części i nie raz jest tak, że ta sama część 2 razy tańsza dostępna jest jako zamiennik, tylko trzeba wiedzieć oczywiście co.

Ciekawe co tam sobie kupujesz OEM do civica do zawieszenia jak większość dostępna jest razem z całymi wahaczami. Poza oczywiście dużymi cukierkami na tył, które można za 45-50zł kupić w oryginale i je jak najbardziej warto zakupić, pojeżdżą ładnych kilka lat. Poza tym dobre zamienniki np RBI kupujesz od 15-35zł za tulejke do civica oczywiście. Więc całe zawieszenie przód i tył można zrobić z OEM cukierkami i tulejami RBI za ok 500zł w częściach czyli tyle ile doradzacie za jeden OEM wahacz.

A jeśli mnie nie znasz to nie pisz, że robię druciarstwo bo moje samochody nigdy nie były zaniedbane, nigdy nie robiłem na gównie... na gównie to połowa samochodów z civic klubu jest robiona i drutowana, na zdjęciach wszystko cacy, a nie raz na zlocie widać tragedie.

Po prostu chciałem dobrze i mądrze doradzić gościowi. Polecam zakupy na www.jdmshop.eu, dobre, tanie sprawdzone cześć.

marwol
02-08-13, 12:34
Już tak sie nie oburzaj, każdy robi co chce ze swoim autem. Ja wrzucam oem , Ty rbi i każdy ma swoje racje :) i co sie tych wahaczy uparłes? temat rzeka,nie raz katowany.

Pozdro

Tapatalk

login
02-08-13, 15:28
Kto pisał, że robię na najtańszych częściach?

Z zaproponowanej przez Ciebie alternatywy dla OEM'u za około 400,- zł, a nie za 500,- zł tak jak piszesz wyżej i kompletu 2 szt. tulei poliuretanowych z podanego przeze mnie linku za 36,- zł / 1 szt. wynika to raczej jednoznacznie i dla wszystkich czytających jest oczywiste.


Doradzanie komuś kupowania wahacza za 500zł OEM jest hamstwem, a nie doradzaniem bo wydać kase to zawsze łatwo.

Dla mnie takim samym chamstwem jest również próba wmówienia, że ktoś powiedział/napisał coś czego nie powiedział.
Gdzie napisałem, żeby biegł do ASO i kupował ten nieszczęsny wahacz za 400,- zł? W którym miejscu i w którym poście jeśli łaska spytać?
Napisałem, że dowiadywałem się w kwietniu tego roku i kosztuje tyle i tyle. Zgadza się?

Myślę, że temat można uważać za zamknięty i niema sensu go ciągnąć.
lukasrz gwarantuję Ci, że kubaszow sam wybierze najlepszą dla siebie opcję.

A w ramach rozładowania atmosfery proponuję Ci honorowy zakład o okrągłą sumkę, którą opcję wybrał.
Ja twierdzę, że nie jest to zamiennik RBI za około 50,- zł
:p

lukasrz
02-08-13, 16:47
Pytanie kto i po co składa samochód. Są plusy poli i minusy. Ja nie uważam swojego civica za sportowe auto i jeżdżę nim normalnie z rodziną więc stawiam na niezawodność i możliwie maksymalny komfort (jak na honde ;) ). Poliuretan będzie nieco twardszy, a i może skrzypieć ( jak nie od razu to po jakimś czasie). Wiadomo, że każdy musi wybrać jakiś kompromis i zastanowić się dwa razy nad wyborem. Stąd osobiście stawiam na maksymalnie dobry zamiennik gumowy z domieszką OEM'ów :D

luchuma
02-08-13, 16:59
to juz lepiej OEM z domieszka poli

Twoje grabki, twoja piaskownica rob co chcesz i przestancie smiecic ;]

lukasrz
02-08-13, 17:48
Dodam tylko, że rok temu nie miałem czasu zamawiać tulejek do tylnych krótkich wahaczy górnych, więc wziąłem zamiennik za 60zł i po 12 000km dalej są OK. Więc dużo jest bajkopisarstwa w tym, że zamienniki są do d.... 90% świata jeździ na zamiennikach.

donald1992
02-08-13, 18:32
wiecie moze czy do ej9 podejdzie short shifter od del sola?

Matheo12
02-08-13, 19:56
wiecie moze czy do ej9 podejdzie short shifter od del sola?

Wydaje mi się że to dość uniwersalna rzecz i pasuje nie tylko pod jeden konkretny model.
Przykład: http://allegro.pl/short-shifter-honda-civic-crx-del-sol-dualbend-i3427362195.html

Kamil 87
02-08-13, 20:01
Witam Panie i Pany ;)

Do sedana Polifta 99-00 zderzak przedni podejdzie od Coupe 96-00 ( czy wogole Coupe wystepowalo w przedlifie i polifcie . Jak tak to jakie roznice z zewnatrz byly ??? )

Pozdro

luchuma
02-08-13, 22:06
Witam Panie i Pany ;)

Do sedana Polifta 99-00 zderzak przedni podejdzie od Coupe 96-00 ( czy wogole Coupe wystepowalo w przedlifie i polifcie . Jak tak to jakie roznice z zewnatrz byly ??? )

Pozdro

coupe tez bylo przed i polift

ogolnie ej/ek byly przedlift i polift

przede wszystkim byly inne lampy, zderzaki, blotniki , maski i pas przedni

Kamil 87
02-08-13, 22:19
OK czyli tak na logike zderzak przedni z coupe polifta powinien podejsc do sedana polifta P&P. A i coupe tez od 99 przeszly lift ???

kris00011
02-08-13, 22:46
OK czyli tak na logike zderzak przedni z coupe polifta powinien podejsc do sedana polifta P&P. A i coupe tez od 99 przeszly lift ???

2x tak ;)

MaTi95
03-08-13, 10:11
Mam Civica zalanego Castrolem 15W-40, a przez przypadek kupiłem litr 10W40 na dolewkę. Mogę dolać tego drugiego, czy może zaszkodzić to silnikowi?

luchuma
03-08-13, 10:14
Mam Civica zalanego Castrolem 15W-40, a przez przypadek kupiłem litr 10W40 na dolewkę. Mogę dolać tego drugiego, czy może zaszkodzić to silnikowi?

mozesz

Guscioren
03-08-13, 14:48
Jaka jest różnica miedzy kolektorami ssącymi z b16a1 a b16a2?

luchuma
03-08-13, 15:03
Jaka jest różnica miedzy kolektorami ssącymi z b16a1 a b16a2?

na hondatechu twierdza ze b16a2 jest lepszy bo ma przepustnice 60mm zamiast 58 w a1 ;]

Kamil 87
03-08-13, 15:57
Dzieki Pany za info

arecki18is
03-08-13, 16:19
Ile tulejek jest miedzy glowica a blokiem w d seri

Wysyłane z mojego NexusHD2 za pomocą Tapatalk 2

Guscioren
03-08-13, 17:42
na hondatechu twierdza ze b16a2 jest lepszy bo ma przepustnice 60mm zamiast 58 w a1 ;]

Wychodzi na to, że rozwiercając przepustnice pod 60mm mamy ssący od a2?

luchuma
03-08-13, 17:44
przepustnica od pralki i rozwiert ssaka


przykladowy topic
http://www.civicforumz.com/honda-civic-performance-jdm-discussion-14/b16a2-intake-manifold-t-body-b16a1-24715/

http://honda-tech.com/showthread.php?t=259516

donald1992
03-08-13, 20:49
ile wchodzi oleju do skrzyni s20?

pobo22
03-08-13, 20:53
pany szybkie pytanie co może być powodem tryskania paliwa z listwy paliwowej ? zaczęła się dziać ta sytuacja po wymianie bloku silnika

luchuma
03-08-13, 20:57
pany szybkie pytanie co może być powodem tryskania paliwa z listwy paliwowej ? zaczęła się dziać ta sytuacja po wymianie bloku silnika

niedokrecona sruba ?


ile wchodzi oleju do skrzyni s20?

dwie butelki MTF - niecale 2 litry

pobo22
03-08-13, 21:00
niedokrecona sruba ? ale która ? benzyna leje się z prawej strony w 1,4 czyli przy rozrządzie, niby jest miejsce na jedną śrubę ale to trzyma jakiś tam haczyk chyba że to też jest mega ważne

luchuma
03-08-13, 21:04
zrob zdjecie, zgubilem krysztalowa kule ;]

a jak jest miejsce na srube tzn ze chyba tam powinna jakas byc, prawda?

pobo22
03-08-13, 21:06
hehe ale pech :p niestety nie zrobię teraz bo samochód stoi w szopie u wuja Zbyszka, ale mogę wywnioskować że wszystkie dziury winny być zatkane bo dostaje się powietrze etc. i to wypycha benzynę ?! jak jutro znajdę przyczynę to zrobię zdjęcie przed i po

Seba27
03-08-13, 21:54
ile wchodzi oleju do skrzyni s20?

Niecałe 2litry

bednar_ek35
03-08-13, 22:27
Jeżeli była ściągana listwa paliwowa to możliwe że uszkodziliście oring na wtrysku.

arecki18is
04-08-13, 11:56
Ma ktoś sposób na sciągnięcie kola pasowego w d seri bez klucza kontrujacego?

Brylant1
04-08-13, 12:07
zablokuj kolo zamachowe, wrzuc piatke wdepcz hamulec i niech ktos odkreca dobrym kluczem z przedluzka.

posejdon
04-08-13, 12:13
Z kołem zamachowym ostrożnie bo się może wyszczerbić.

łosiek
04-08-13, 13:04
dwie butelki MTF - niecale 2 litry

ja wlewałem 1,8l

Seba27
04-08-13, 13:17
Ma ktoś sposób na sciągnięcie kola pasowego w d seri bez klucza kontrujacego?

Ja odkrecem mając juz silnik na stole...
Pokrętka, młotek i na zrywanie albo jak kolega wyżej napisał. 5tka, hamulec i jazda - uwazaj by klina nie wsiaklo gdzies.
Ew. klucz udarowy / pneumatyczny i powinno zejść bez problemu

kazik1993
04-08-13, 13:30
może mi ktoś powiedzieć jak dostać się do środka lampy? i czy później będę musiał ją sklejać jakimś specjalnym silikonem ?
Edit. Oczywiście chodziło mi o przednie lampy : )

kruczekvu
04-08-13, 13:36
A może napiszesz do której ?

login
04-08-13, 13:38
może mi ktoś powiedzieć jak dostać się do środka lampy?

Opalarka względnie suszarka do włosów i jedziesz.
Odnośnie reflektorów przednich.


i czy później będę musiał ją sklejać jakimś specjalnym silikonem ?

Sam tego nie robiłem, ale słyszałem, że dobrze nadaje się do tego silikon dekarski, bo podobno nie zastyga do końca jak "zwykły".

fełtek
04-08-13, 14:07
Opalarka względnie suszarka do włosów i jedziesz.
Odnośnie reflektorów przednich.



Sam tego nie robiłem, ale słyszałem, że dobrze nadaje się do tego silikon dekarski, bo podobno nie zastyga do końca jak "zwykły".

Jak wyżej,tylko co do kleju to ten do szkła podobno najlepszy.
Sam to na dniach będę robił...(ala type r)

login
04-08-13, 14:16
Sam to na dniach będę robił...(ala type r)

A w jaki sposób, jeśli możesz powiedzieć/napisać?
Też w przyszłości chcę to zrobić, tylko chciałbym uzyskać kolor jak najbardziej zbliżony do koloru z EK9, bo malowanie na czarno mnie osobiście nie leży.

buczacza
04-08-13, 14:32
Polecam antracyt, grafit w połysku... i ja bym nie malował odbłyśników od kierunków.

Wysłane z mojego GT-I9305

łosiek
04-08-13, 14:32
tematy wielokrotnie opisywane na forum.wystarczy poszukać.EK9 nigdy nie miało seryjnych czarnych lamp.każdy maluje wnętrza na czarno a czemu nie np złoty dymiony??

buczacza
04-08-13, 14:36
tematy wielokrotnie opisywane na forum.wystarczy poszukać.EK9 nigdy nie miało seryjnych czarnych lamp.każdy maluje wnętrza na czarno a czemu nie np złoty dymiony??

Ja też nie jestem fanem malowania na czarno. A gdzież delikatnie złotawy kolor też gdzieś widziałem i wyglądał kozacko

Wysłane z mojego GT-I9305

login
04-08-13, 14:41
Polecam antracyt, grafit w połysku... i ja bym nie malował odbłyśników od kierunków.

Jeśli wogóle zdecyduję się to robić, to nie mam zamiaru malować odbłyśnika kierunkowskazu.
Chciałbym, żeby był zrobione bardzo podobnie do oryginału:
http://www.icbmotorsport.com/usjdmek9city11.html


EK9 nigdy nie miało seryjnych czarnych lamp.każdy maluje wnętrza na czarno a czemu nie np złoty dymiony??

Łatwiej, a to że ma to niewiele wspólnego z oryginałem, to już nie istotne.

buczacza
04-08-13, 14:45
http://i27.tinypic.com/14liiaw.jpg
http://i30.tinypic.com/2m5fdvs.jpg


Proszę bardzo, ponoć oem.

Wysłane z mojego GT-I9305

login
04-08-13, 14:50
http://i27.tinypic.com/14liiaw.jpg
http://i30.tinypic.com/2m5fdvs.jpg


Proszę bardzo, ponoć oem.

Ale przed lift, w którym chyba łatwiej to zrobić, bo odbłyśnik kieronkowskazu nie jest jedną częścią z "ramką", którą się maluje.

buczacza
04-08-13, 14:58
Jak nie? W polifcie i w przedlifcie osobną częścią jest tylko odblysnik reflektora... Miałem polifta, teraz mam przedlifta i odbłyśniki kierunków był scalony z ramką.

Wysłane z mojego GT-I9305

login
04-08-13, 15:23
Jak nie? W polifcie i w przedlifcie osobną częścią jest tylko odblysnik reflektora... Miałem polifta, teraz mam przedlifta i odbłyśniki kierunków był scalony z ramką.

Skoro tak mówisz/piszesz, to pewnie tak jest i absolutnie nie twierdzę, że jest inaczej.
Myślałem, że w przedlft'owych reflektorach ramka była oddzielnie od obu odbłyśników.

Teksior
04-08-13, 17:07
obecnie mam załozone kolektory 4-2-1, strumiennice, srodkowy wydech i koncowy serie. Chciałbym wspawac rure zamiast strumiennicy i srodkowego wydechu. Czy mi to silnika nie zadławi, jak to bedzie miało sie do głośności samochodu. Wg. jakiej srednicy jest rura odprowadzajaca spaliny. Chodzi tu o silnik D16Y7

Seba27
04-08-13, 18:54
Nie wywalaj wszystkiego ze środka.
Polecam zestaw 4-2-1 strumienica i końcowy
Do 4tys jest naprawde fajnie cicho ale mruczaco a powyżej dopiero zaczyna sie ryk ;)
+ nie zamulisz go napewno. By zaś zyskać na mocy trzeba dobrze to obliczyc. Strumienica musi byc w odpowiednim miejscu.
Laikowi obliczenia zajma ok 2dni wiec polecam zlecić to komuś kto sie na takich rzeczach zna. Wiem ze w krk chlopaki od driftu z Dobrego Pasterza moga to przeliczyć. W Bejcy 6 cylindrowej jak wywalilem cały środkowy i zostawiłem tylko końcowy to okrutnie ja zamulilem...

wiesko1261
04-08-13, 20:48
witam
mam mały kłopot ,będę zakładał głowicę z d16y8 na d14a4 (już po przerobieniu obd1 przerobiony p06 )
chodzi oto ze na strojenie mam ponad 150km mogę podmienić i powoli przejeździć kilka dni
zanim wystroję autko?

Fixx
04-08-13, 21:42
Jak w temacie czy sprężyny do VTI podejdą do 6gena z 1,4is 99 rok 3d?

Dokładnie takie

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-vtec-vti-40-35mm-mts-i3402424191.html

Druga pytanie czy -40 -35? jest optymalne do 15 calowych kół ? Czy może -60 -35 ?

pobo22
04-08-13, 22:10
Cytat Zamieszczone przez pobo22 Zobacz posta
pany szybkie pytanie co może być powodem tryskania paliwa z listwy paliwowej ? zaczęła się dziać ta sytuacja po wymianie bloku silnika
niedokrecona sruba ?


Jeżeli była ściągana listwa paliwowa to możliwe że uszkodziliście oring na wtrysku.


powodem był syf na ostatnim wtrysku, porządnie wyczyściłem złożyłem dokręciłem wszystkie śruby i pali na dotyk

luchuma
04-08-13, 22:22
witam
mam mały kłopot ,będę zakładał głowicę z d16y8 na d14a4 (już po przerobieniu obd1 przerobiony p06 )
chodzi oto ze na strojenie mam ponad 150km mogę podmienić i powoli przejeździć kilka dni
zanim wystroję autko?

zakup jakas mape od ktoergos stroiciela dla podobnego setupu;]

Bolsik
05-08-13, 08:59
witam
mam mały kłopot ,będę zakładał głowicę z d16y8 na d14a4 (już po przerobieniu obd1 przerobiony p06 )
chodzi oto ze na strojenie mam ponad 150km mogę podmienić i powoli przejeździć kilka dni
zanim wystroję autko?

Musisz stwierdzić to sam, poskładasz wszystko odpalisz i będziesz wiedział co się dzieje, zapewne jedynym problemem będzie dawkowanie paliwa, ale jak auto będzie jeździło bez większego problemu to śmiało jechać.

wiesko1261
05-08-13, 17:46
dzięki panowie :D rozmawiałem właśnie z osobą co będzie stroił i mam nie szaleć
tylko tak do 4,5tyś obr

buczacza
05-08-13, 17:48
witam
mam mały kłopot ,będę zakładał głowicę z d16y8 na d14a4 (już po przerobieniu obd1 przerobiony p06 )
chodzi oto ze na strojenie mam ponad 150km mogę podmienić i powoli przejeździć kilka dni
zanim wystroję autko?

A co to za mod w ogóle? O.o?

Wysłane z mojego GT-I9305

wiesko1261
05-08-13, 20:24
mam wystrojone na 114koni i mało, chcę więcej ,dlatego robię minime :p
(potem w między czasie remont d16 dołu kapitalny ,a to trochę potrwa)

łosiek
05-08-13, 23:59
Jak w temacie czy sprężyny do VTI podejdą do 6gena z 1,4is 99 rok 3d?

Dokładnie takie

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-honda-civic-vtec-vti-40-35mm-mts-i3402424191.html

Druga pytanie czy -40 -35? jest optymalne do 15 calowych kół ? Czy może -60 -35 ?
w opisie masz podane że pasuje do wszystkich modeli civiców 91-00, jeśli pytasz o vti 5 gen czyli eg9 to wg opisu pasuje zarówno do 5 i 6 g. nawet vti.
odpowiedź brzmi tak

na drugie pytanie odpowiem tak: to wszystko zależy jakie chcesz mieć obniżenie, sprężyny z czasem się układają i samochód "siada" niżej. jeśli nie widzisz problemów związanych z jazdą niższym autem to polecam -60-40, pod warunkiem że profil opony nie jest zbyt wysoki.


mam wystrojone na 114koni i mało, chcę więcej ,dlatego robię minime :p
(potem w między czasie remont d16 dołu kapitalny ,a to trochę potrwa)

wiesko jakie masz obd w tym d14?w jaki sposób sprawdziłeś tą moc i kto Ci wystroił na te 114km?

a4tech33
06-08-13, 00:24
tak tylko, ze z przodu bedzie wysoka jak koza. przerabiane, bo oddalem koledze swoje seryjne sprezyny i honda zrobila sie terenowa :> dlaczego? bseria jest ciezsza od dserii. wydawalo sie tez troche sztywniej.

łosiek
06-08-13, 07:44
Nie zakladasz sprezyn -30/-30 wiec nie bedzie z przodu wspomnianej kozy.mowilem o sprezynach -60/-40 wtedy przod bedzie nieco nizej.

wiesko1261
06-08-13, 19:10
wiesko jakie masz obd w tym d14?w jaki sposób sprawdziłeś tą moc i kto Ci wystroił na te 114km?

mam OBD1 komp P06 i wałek Y7 ,dolot ze zderzaka i przelot 2 cale :) wiązkę przerabiał i stroił Niuton na hamowni w Kętrzynie u Kefira

łosiek
06-08-13, 19:42
To pogratulowac wyniku.z 1.4 90km wypluło Ci 114 to dobry wynik.powodzenia w dalszych modyfikacjach.teraz pewnie wpadnie glowica z zaworem vtec?

mx4ever
06-08-13, 20:15
siemanko potrzebuje szybkiej odpowiedzi czy gumy PU stabilizatora przecinaliscie jak orginalne czy w całosci je na chama przecisnac ????

łosiek
06-08-13, 23:04
PU jest elastyczną gumą i jeśli przesmarujesz czymś tłustym to powinna się wsunąć.nic się z nią nie stanie a szkoda ją przecinać..chyba że nie da rady inaczej

mx4ever
06-08-13, 23:16
tez tak właśnie myślałem ze szkoda trochę przecinać, tak jak mówisz kolego spróbuję przesmarować i naciągnąć mam nadzieje ze się nie rozwala

MM63
06-08-13, 23:57
Siłowniki showa tylnej klapy to jakiś standard w 3d?

konstruktor
07-08-13, 07:43
Siłowniki showa tylnej klapy to jakiś standard w 3d?
tak jest , to są ori siłowniki.
Maglownica również jest firmy SHOWA

jok3r
07-08-13, 12:31
Tłumik końcowy z EG5 do EJ9 podejdzie bez rzeźby czy trzeba coś przerabiać?

arecki18is
07-08-13, 15:03
Czy zawory w głowicy Z6 i Y7 są takie same?

markotny
07-08-13, 16:12
Tak.

MM63
07-08-13, 18:00
tak jest , to są ori siłowniki.
Maglownica również jest firmy SHOWA

Dzięki!

arecki18is
07-08-13, 20:29
Tak.

Dzięki

Teksior
07-08-13, 23:10
pytanie za 100punktów jak wyciagnac zaczepy chłodnicy klimy jaki i zwykłej chłodnicy w EJ6 ktore potrzymują sie na belce. W belce są na sroby m6 a w chłodnicy na takich jakby zapinkach i chce je wyciagnac nie urywajac ich

MaTi95
08-08-13, 11:30
Panowie, czy migacze boczne (te na błotnikach) mają znaczenie na która stronę są przeznaczone? Czy np. jest podział na lewe i prawe?

login
08-08-13, 11:36
Panowie, czy migacze boczne (te na błotnikach) mają znaczenie na która stronę są przeznaczone? Czy np. jest podział na lewe i prawe?

OEM'owe posiadają oznaczenia L i R.

MaTi95
08-08-13, 11:37
Ok, dzięki. Czyli pewnie każde mają takie oznaczenia.

login
08-08-13, 11:41
Ok, dzięki. Czyli pewnie każde mają takie oznaczenia.

Oznaczenia mają, ale nie jestem przekonany, czy nie dałoby się założyć L na R i odwrotnie.
Oznacenia na kloszu będą do góry nogami, ale kształt na pierwszy rzut oka powinien pasować.

MaTi95
08-08-13, 11:54
Skoro tak, to chyba zaryzykuje i kupie prawy na lewa strone. Chyba, że wypowie się jeszcze kto już tak robił. :p

login
08-08-13, 12:42
Skoro tak, to chyba zaryzykuje i kupie prawy na lewa strone. Chyba, że wypowie się jeszcze kto już tak robił. :p

A nie możesz kupić kompletu, a ten który masz położyć, żeby czekał na swoją kolej?
:confused:

MaTi95
08-08-13, 12:54
W hurtowni mają tylko prawy na tą chwilę.

cHudy.
08-08-13, 14:24
A masz lewy? Jak tak to wsadź na prawą stronę. Jak będzie pasować to i prawy na lewą przypasuje.

MaTi95
08-08-13, 14:35
Noo w sumie to masz racje, po co ja się nad tym zastanawiam w ogóle. :p Dzięki za pomysł. :D

CyCu312
08-08-13, 20:07
Czy mechanizm elektrycznie opuszczanych szyb podejdzie bez problemu z HB do coupe? Chodzi mi wręcz o sam podnośnik.
I czy osłona pod silnikiem też nie ma różnicy pomiędzy sedanem, hb i coupe? :D
Z góry dzieki za odp!

kubaszow
08-08-13, 21:29
podejdzie bez problemu z HB do coupe
Tak


osłona pod silnikiem też nie ma różnicy pomiędzy sedanem, hb i coupe?
jesli wszystkie sa przed liftem to na 99% sa takie same, to samo dotyczy polifta.

Tomsonowy
08-08-13, 21:41
Zauważyłem ostatnio, że jadąc po nierównej drodze, gdzie mocniej pracuje zawieszenie, słyszę jakby taki brzęk czegoś metalowego. Dźwięk podobny do tego, jakby zderzały się ze sobą monety.. nie wiem do czego to porównać :D Ktoś ma pojęcie co to może być?

endriu21
08-08-13, 22:42
może rura tłumika o wahacz

kris00011
08-08-13, 22:44
Wie ktoś, z czego to jest dokładka ? Z tyłu jest napis HONDA i nr 71110-ss0a-0000. Foto.

http://oi39.tinypic.com/znrntg.jpg

mx4ever
08-08-13, 22:52
wiecie może czy silniczki do regulacji lamp są takie same od przed i polifta?? kopiłem ostatnio i niemam pojęcia jak je zamontować są na nich takie jakby 3 zaczepy i niewiem czy mam to na chama wcisnąć w lampę czy jest jakiś myk nato?? pomóżcie bo muszę jechać na przegląd, a odbłyśniki latają jak głupie bez silniczków.

endriu21
08-08-13, 22:55
wiecie może czy silniczki do regulacji lamp są takie same od przed i polifta??

nie wiem czy przed i pollift ma takie same ale z tego co pamiętam są różnice miedzy modelami lamp z jakich pochodzą- tzn Stanley lub valeo

enncore
08-08-13, 22:56
Czy orientuje się ktoś czy do silnika d14a4 z ej9 podpasuje alternator z innej d-serii? Mam na myśli d15, d16 lub inne d14a3 np?

kris00011
08-08-13, 23:00
Alternatory w d-seriach są zamienne, różnią się tylko wtyczkami

login
08-08-13, 23:11
wiecie może czy silniczki do regulacji lamp są takie same od przed i polifta?? kopiłem ostatnio i niemam pojęcia jak je zamontować są na nich takie jakby 3 zaczepy i niewiem czy mam to na chama wcisnąć w lampę czy jest jakiś myk nato?? pomóżcie bo muszę jechać na przegląd, a odbłyśniki latają jak głupie bez silniczków.

Nie ma to znaczenia czy reflektory są do przedlift'a czy do polift'a, tylko to jakiego są producenta.


kopiłem ostatnio i niemam pojęcia jak je zamontować są na nich takie jakby 3 zaczepy i niewiem czy mam to na chama wcisnąć w lampę czy jest jakiś myk nato?? pomóżcie bo muszę jechać na przegląd, a odbłyśniki latają jak głupie bez silniczków.

Delikatnie wcisnąć i przekręcić do pozycji, w której gniazdo wtyczki będzie pionowo względem reflektora.

luchuma
08-08-13, 23:37
starsznie mi sie grzeje plyn od wspomagania, az przez blotnik czuc gorąco

co zrobic z tym fantem ?

Seba27
09-08-13, 01:44
Jak wszystko inne ok to polecalbym zalozyc chlodniczke z crx del sola z przed 95roku - (92-92) - dluga - za grosze powinienes to dostac - waz idzie wtedy prawie przez cala szerokosc przodu i zawraca dopiero do pompy. Chlodzenie ma wtedy sporo lepsze
W wersji od 95 - waz od wspomy zawraca juz przy podluznicy zaraz pod zbiorniczkiem. Kurcze akurat takie przewody znajomemu ostatnio rzucilem w gratisie.
Ale moze chcialby to oddac za drobne, moge zapytac. A sam olej wspomagania zmieniany kiedys? albo pompa kleka...
Plynu jest max? Slyszysz ja podczas skrecania czy tylko w krancowych wychyleniach magla?

Maskunt
09-08-13, 07:28
starsznie mi sie grzeje plyn od wspomagania, az przez blotnik czuc gorąco

co zrobic z tym fantem ?

A płyn wymieniany kiedykolwiek? Może wody złapał i się gotuje.

cor7ez
09-08-13, 09:40
Pany nie dziala mi podswietlenie licznikow i konsoli. Gdzie jest od tego bezpiecznik?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

luchuma
09-08-13, 10:02
A płyn wymieniany kiedykolwiek? Może wody złapał i się gotuje.

no na zasyfiony nie wyglada plyn. wymienie ile sie da i zobacze czy to cos pomoglo

na wylaczonym silniku jest minimum a jak sie wlaczy to pokazuje maximum ....



Pany nie dziala mi podswietlenie licznikow i konsoli. Gdzie jest od tego bezpiecznik?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

http://i41.tinypic.com/20gmkqb.jpg


to chyba bedzie instrument lights :D
pozycja 4 po lewej stronie

cor7ez
09-08-13, 11:14
no na zasyfiony nie wyglada plyn. wymienie ile sie da i zobacze czy to cos pomoglo

na wylaczonym silniku jest minimum a jak sie wlaczy to pokazuje maximum ....




http://i41.tinypic.com/20gmkqb.jpg


to chyba bedzie instrument lights :D
pozycja 4 po lewej stronie

Dzieki za info ale nie musiales specjalnie schodzic do auta heheheh
Pozniej zobacze i dam znac

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

MrKubek
09-08-13, 16:00
To foto po forum krąży jakiś czas :D

luchuma
09-08-13, 17:10
Pare stron temu bylo

cor7ez
09-08-13, 17:14
Hahah i tak dzieki. Spalony jak diabli :-P

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

offspring
10-08-13, 02:27
Panowie, jakie oznaczenie mają czarne elementy plastikowe w V generacji? SR4 czy SR3, a może jeszcze inne?

cHudy.
10-08-13, 18:10
Mam takie ogólne pytanie. Czy ubytek 50ml - 100ml oleju będzie widoczny na bagnecie?

luchuma
10-08-13, 18:34
pomiedzy minimum a maximum na bagnecie masz litr ;]

dorob sobie kilka kresek dla ulatwienia hehe

cHudy.
11-08-13, 01:03
Aha, czyli 100ml powinno być widoczne. To dobrze ;) Dzięki

Szczery
11-08-13, 09:28
Pacjent: Ek3 sedan.
Ocjaw: po uchyleniu drzwi kierowcy nie działa z nich sterowanie tylnymi szybami. Z tyłu wszystko działa. Dodatkowo problem sie pogłębia bo juz nawet przy zamknietych drzwiach kierowcy, kierowca nie może ze swojego panelu sterować tylnymi szybami. Najpierw problem pojawił sie w tylnych od strony kierowcy a teraz się szbko pogłębia.
Diagnoza wstępna: uszkodzony przewód lub jeśli jest nie łączy jakaś kostka w drzwiach lub budzie.

PYTANIE: Jak rozpiąć wiązke el. między drzwiami kierowcy a budą. W manualu jakoś znaleść tego nie mogę.

Ważne. Drzwi przednie pasażera działają dobrze.

Jakieś inne pomysły, sugestie?

łosiek
11-08-13, 10:04
Wie ktoś, z czego to jest dokładka ? Z tyłu jest napis HONDA i nr 71110-ss0a-0000. Foto.

http://oi39.tinypic.com/znrntg.jpg
dokładka jest oem z accorda np CG8.znajomy jak montował dokładkę z ATR-a to tą musiał zdemontować.to taki delikatny mało widoczny lip przedniego zderzaka.do civica raczej nie podejdzie mimo że jest elastyczna jak PU

MrKubek
11-08-13, 10:14
Pacjent: Ek3 sedan.
Ocjaw: po uchyleniu drzwi kierowcy nie działa z nich sterowanie tylnymi szybami. Z tyłu wszystko działa. Dodatkowo problem sie pogłębia bo juz nawet przy zamknietych drzwiach kierowcy, kierowca nie może ze swojego panelu sterować tylnymi szybami. Najpierw problem pojawił sie w tylnych od strony kierowcy a teraz się szbko pogłębia.
Diagnoza wstępna: uszkodzony przewód lub jeśli jest nie łączy jakaś kostka w drzwiach lub budzie.

PYTANIE: Jak rozpiąć wiązke el. między drzwiami kierowcy a budą. W manualu jakoś znaleść tego nie mogę.

Ważne. Drzwi przednie pasażera działają dobrze.

Jakieś inne pomysły, sugestie?

W drzwiach jest rozpinana kostka. Wkładasz łapę między drzwi a bude i od góry jest klik. Naciskasz go i rozpinasz kostkę

luchuma
11-08-13, 12:36
Pacjent: Ek3 sedan.
Ocjaw: po uchyleniu drzwi kierowcy nie działa z nich sterowanie tylnymi szybami. Z tyłu wszystko działa. Dodatkowo problem sie pogłębia bo juz nawet przy zamknietych drzwiach kierowcy, kierowca nie może ze swojego panelu sterować tylnymi szybami. Najpierw problem pojawił sie w tylnych od strony kierowcy a teraz się szbko pogłębia.
Diagnoza wstępna: uszkodzony przewód lub jeśli jest nie łączy jakaś kostka w drzwiach lub budzie.

PYTANIE: Jak rozpiąć wiązke el. między drzwiami kierowcy a budą. W manualu jakoś znaleść tego nie mogę.

Ważne. Drzwi przednie pasażera działają dobrze.

Jakieś inne pomysły, sugestie?

tak jak wyzej. otwierasz drzwi i rozpinasz przez szpare
u mnie sie kiedys przetarly kabelki na tyl idace od kierowcy wlasnie w tym miejscu

kruczekvu
11-08-13, 13:03
dokładka jest oem z accorda np CG8.
Jesteś tego pewny ?

łosiek
11-08-13, 13:53
taką sama mam w garażu bo mi zostawił, no chyba że są minimalne różnice i nr oem jest inny.ale wyglądem jest taka sama co w accordach 6 g.jeśli masz to auto to zobacz pod przedni zderzak.jeśli nie masz to widocznie ktoś musiał wcześniej zdemontować.nie wiem czemu ma służyć ta dokładka bo praktycznie jest niewidoczna.

Szczery
11-08-13, 15:45
Kostka w drzwich rozpięta.
Dzieki za pomoc.

Trzy przewody w kostce urwane tak ze nie wiem jaka kolejnosc byc powinna.

Czy w którymś manualu jest gdzieś ta kostka rozpisana bym mogł wyjąć piny z kostki, polutować je z przewodami i wcisnąć z powrotem w odpowiednie miejsca.
A może lepiej wydłubać wiązke i odbudować na nowych przewodach? Ale wtedy gdzie kupie nowe "piny" do kostki i jak tą wiazke wciągnąć teraz do kabiny bym miał troche miejsca na jakieś manewry...

kazik1993
11-08-13, 19:30
gdy kupiłem samochód zauważyłem że lewa strona samochodu siedzi jakieś 1 cm niżej , nie zwracałem na to uwagi i przejeździłem tak około rok czasu , dzisiaj się dobrze przyjrzałem i lewa strona ( tylko lewe tylne koło ) jest aż o 3 cm niżej ! . Czym może być to spowodowane ? sprawdzałem czy nie ma jakiś innych amortyzatorów i sprężyn , ale wszystko jest raczej OEM . Można w miarę tak jeździć do wiosny zanim założę gwint?

mx4ever
11-08-13, 20:05
może ktoś wrzucić fotkę silniczka od regulacji lamp z ek, bo kupiłem i coś nie pasują, coś mi się wydaje ze mogą być z angielki:(

Szczery
11-08-13, 20:25
Sa dwa rodzaje lamp/silniczkow.
Valeo i stanley.
Gdzieś krążyło zdjęcie ukazujące oby dwa rodzaje... Jakoś znaleść nie mogę teraz go.

login
11-08-13, 20:59
może ktoś wrzucić fotkę silniczka od regulacji lamp z ek, bo kupiłem i coś nie pasują, coś mi się wydaje ze mogą być z angielki:(

http://img692.imageshack.us/img692/3096/t2ax.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/692/t2ax.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Tutaj masz silniczek typu Valeo w OEM'owym reflektorze Valeo Honda do przedlift'owego EJ9. Taki sam jest też w zamiennikach reflektorów produkowanych przez Valeo.
W lampach typ Stanley (Stanley i Depo) silniczek jest przykręcany do korpusu lampy.
Reflektory typ Valeo mają silniczek regulacji jest wciskany.

Eljasz
11-08-13, 21:35
Witam. mam EJ9 D14A3 i pionową przepustnice. Możecie mi powiedzieć czy są gotowe doloty do kupienia, czy trzeba lepić samemu??

mx4ever
11-08-13, 22:27
Tutaj masz silniczek typu Valeo w OEM'owym reflektorze Valeo Honda do przedlift'owego EJ9. Taki sam jest też w zamiennikach reflektorów produkowanych przez Valeo.
W lampach typ Stanley (Stanley i Depo) silniczek jest przykręcany do korpusu lampy.
Reflektory typ Valeo mają silniczek regulacji jest wciskany.

wielkie dzięki kolego. ja mam w takim razie depo bo tylko taki napis znalazłem na lampie, ale za cholerę niemoge zamontować tych silniczków i mam w miejscu na silniczek takie 3 otwory właśnie jakby do przykręcenia, najlepiej zrobie jutro fote lampy i silniczka i wrzucę to coś może poradzicie, bo chyba sam niedojde z tym do ładu

djfania
11-08-13, 22:36
nie mam oświetlenia koło szyberdachu w coupe 6g w podsufitce, powiedzcie mi co to za żarówka bo jej nie było, C5W czy C10W ?

Matheo12
11-08-13, 23:39
Witam. mam EJ9 D14A3 i pionową przepustnice. Możecie mi powiedzieć czy są gotowe doloty do kupienia, czy trzeba lepić samemu??

Pewnie, że są np na allegro:
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-dolot-honda-civic-crx-1996-98-cai-i3451213456.html CAI
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-big-tube-simota-carbon-honda-civic-i3420734995.html Parówa

Warto doczytać, że są dedykowane do pionowej przepustnicy i pod dany rocznik auta :)

Szczery
12-08-13, 15:02
Dużo szukałem w manualu ale nie znalazłem rozkładu przewodów w kostce którą przewody wchodzą w drzwi kierowcy (sedan ek3).
Poopisywane są jedynie kostki "krańcowe" przy przełącznikach, modułach czy silnikach już w drzwiach. Ale nie ma tej którą wiazka pryechodzi z budy do drzwi.
Potrzebuje tego dość pilnie by móc uruchomić sterowanie szybami tylnych drzwi (popękały przewody przy samej kostce w drzwiach i pare rzeczy działać przestało)

Sławo86
12-08-13, 17:15
Witam ponownie.

Panowie padły mi przednie wycieraczki. doslownie. Mam poliftowe EK3 z 98r z motorkiem d15z6 iLS.
Najlepsze jest to, że silniczek działa na każdym biegu! (Słychać jak moc wzrasta zwiększając poziom) Niestety nic nie "machaja" ;(

Co może być przyczyną takiej sytuacji? Czy jest możliwość, że spadło ramię pod podszybiem i dlatego nic chcą machać?

Będę wdzięczny za pomoc, bo już tydzień jeżdżę bez a tak się nie da;(

Gozdo
12-08-13, 19:22
Sławo lepiej ich nie używaj bo możesz silniczek spalić. Najprawdopodobniej zapiekły Ci się ciężko mi to nazwać ale jak wyciągniesz mechanizm zdejmiesz patyki to zobaczysz o czym mówię. Potem czyszczenie i smarowanie i składasz z powrotem

Sławo86
12-08-13, 20:15
Dzięki za wskazówki Seba. silniczka nie mecze, bo przecież nie mam po co go używać;) też podejrzewam taką możliwość, że się zapiekly łączenia i nie chce machać. silniczek na bank jest dobry. Problem w tym że sam na rozbieraniu podszybia się nie znam. wiem gdzie są wszystkie zatrzaski ale nie mam odpowieniego sprzętu do ich wyciągania. nie chce ich polamac a to nie jest robota na pół godziny z rozbieraniem i skladaniem. bez dodatkowego rysowania elementu podszybia;(

natan
12-08-13, 21:12
jakie jest "tolerowane" zużycie oleju w d16y7? mam do nabycia cupete z tym silnikiem z gazem sekwencyjnym , przebieg 200tys gaz od 40 tys. jak sprawdzic taki silnik przy oględzinach?

Bolsik
13-08-13, 09:21
Witam ponownie.

Panowie padły mi przednie wycieraczki. doslownie. Mam poliftowe EK3 z 98r z motorkiem d15z6 iLS.
Najlepsze jest to, że silniczek działa na każdym biegu! (Słychać jak moc wzrasta zwiększając poziom) Niestety nic nie "machaja" ;(

Co może być przyczyną takiej sytuacji? Czy jest możliwość, że spadło ramię pod podszybiem i dlatego nic chcą machać?

Będę wdzięczny za pomoc, bo już tydzień jeżdżę bez a tak się nie da;(

prawdopodobnie patyki się ukręciły, silniczek by tylko się załączał nie było by słychać jak chodzi jak by się zapiekły łączenia





jakie jest "tolerowane" zużycie oleju w d16y7? mam do nabycia cupete z tym silnikiem z gazem sekwencyjnym , przebieg 200tys gaz od 40 tys. jak sprawdzic taki silnik przy oględzinach?

Zapytaj się czy gość ma jakiś olej do niego albo jaki leje żebyś pamiętał, jak wyciągnie z bagażnika 2-5 L to bierze dużo :)
z drugiej strony ciężko to sprawdzić dokładnie, po wydechu można ale to może mieć zapchany katalizator i nic nie będzie widać ...

Maskunt
13-08-13, 09:53
jak wyciągnie z bagażnika 2-5 L to bierze dużo

To mój silnik jest złomem, bo mam w bagażniku bańkę po 5l. Chyba najskuteczniejszym sposobem jest po prostu wsadzić nochala w wydech i powąchać :D Smród palonego oleju jest niepowtarzalny. Pobór na poziomie litr/10tyś km nie jest powodem do żadnych zmartwień.

Bolsik
13-08-13, 09:58
To mój silnik jest złomem, bo mam w bagażniku bańkę po 5l

Nie po tylko z pięcioma litrami :P raczej jak kupujesz 5 na wymiane to litr zostanie tak, a jak gosc wyciaga banke 5 l z 3 l w srodku :) tak sobie tylko rozumuje ;P

Michał102
13-08-13, 13:33
Takie patrzenie po tym co kto i ile tego ma w bagażniku jest o kant zada potłuc.
Ja też wożę ze sobą bańkę 5l., z czego zostało w niej jakieś 0,5l.
Jakiś mądrala zaraz by wywnioskował, że silnik żłopie olej i dolałem już jakieś 1,5l., a w rzeczywistości dolewałem z tej bańki do drugiego auta które mam.

Rodzynki
13-08-13, 14:14
Natomiast ja wczoraj dolałem 400ml po trasie 135km... a nie wożę baniek żadnych. Sprawdzam oliwe pod domem, raz w tygodniu i dodatkowo przed i po trasie. Nikomu nie życzę żeby miał zapieczone pierścienie olejowe. :P Przy kupnie nic nie kopcił, baniek też nie było w silniku świeża oliwa Liqui Moly i nie wiadomo co tam jeszcze było wlane.


Pobór na poziomie litr/10tyś km nie jest powodem do żadnych zmartwień.

Manuale podają że to graniczna dopuszczalna wartość, ale ja też bym się nie przejmował takim poborem.

Słońce
13-08-13, 15:54
Siema.
Szykuję plastiki do malowania i jestem na etapie lusterek. Mam takie (usdm):
http://www.hondaperformanceparts.co.uk/lg_images/Genuine_Honda_USDM_99_Spec_SI_Wingmirrors_painted_ .jpg

Żeby je dobrze polakierować niezbędny jest demontaż lustra (szkła) i w tym jest problem.. Jak je zdemontować? Z zewnątrz nie ma żadnych śrubek, to co się dało odkręcić to odkręciłem ale lustro nie wychodzi. Nie używam siły bo nie chcę żeby szkło pękło.
Przerabiał ktoś takie lusterka u siebie?

Mogę porobić fotki jak to wygląda od środka jeżeli byłyby pomocne..

Bolsik
13-08-13, 15:58
od dołu nie ma dziury a w głębi śrubki trzymającej mechanizm el. ?

Słońce
13-08-13, 16:06
od dołu dziurki nie ma. Śrubki trzymające mechanizm el. są 3 i po odchyleniu szkła da się wykręcić tylko jedną (do pozostałych jest zbyt małe dojście na śrubokręt).
http://s13.postimg.org/z6sw23h93/DSC03882.jpg

kris00011
13-08-13, 16:09
Rozumiem, że chodzi Ci o sam demontaż szkła a nie lusterka od auta ?
Ja mam te lustra i je też rozbierałem do malowania. Szkło trzyma się na takich 3 bolcach zakończonych kulką, która reguluje ustawienie lustra. Niestety musisz użyć troszkę siły i tak podważyć cały wkład, ażeby wyskoczył po kolei z tych 3 białych kulek (2 mniejsze i jedna większa na środku). Nic nie rozkręcasz bo i tak rozkręcając lustro usdm, nie dojdziesz do wkładu. I uważaj przy montażu wkładu aby dociskac lusterko równomiernie bo mi akurat strzelił wkład i musze kupic nowy ;) Zaraz znajde fote na kompie i Ci wkleje, jak te kulki wyglądają.

http://s6.ifotos.pl/img/lustraJPG_nesrxwp.JPG

Na środku masz tą większą kulkę, która tak jak u mnie musi Ci wyskoczyć z wkładu i zaznaczyłem 2 miejsca gdzie powinny być 2 małe kulki które zdemontowałem przed malowaniem.

Bolsik
13-08-13, 16:09
ciężko bez macania pomóc :)

Słońce
13-08-13, 16:47
OK, zeszło.
Dla potomnych zmagających się z tym problemem dodam tylko, że u mnie była coś jak metalowa spinka (działa na zasadzie ściskania zatrzasków tej największej kulki) i po jej poluzowaniu szkło wyszło bez użycia większych sił. :)
Foto jak to wygląda nie rozebrane (widać spinkę):
http://s21.postimg.org/6rxv6bjmf/DSC03887.jpg

I po zdemontowaniu szkła (widać całą spinkę):
http://s2.postimg.org/azjn9spa1/DSC03888.jpg

Dzięki za podpowiedzi! :)

Michał102
13-08-13, 16:53
Manuale podają że to graniczna dopuszczalna wartość

Manuale podają bodaj 1l/1000km., co jest delikatnie mówiąc przegięciem pały.

kruczekvu
13-08-13, 17:46
jeśli masz to auto to zobacz pod przedni zderzak.jeśli nie masz to widocznie ktoś musiał wcześniej zdemontować.
No właśnie mam CG8 które znam od nowości jak wyjechało z salonu i nie ma żadnej dokładki i na milion procent jestem pewny że nic nikt nie ściągał ;)

Manuale podają bodaj 1l/1000km., co jest delikatnie mówiąc przegięciem pały.

Bez paniki Michał każdy silnik a zwłaszcza nowy może brać nawet więcej
Robiłem teraz w tygodniu znajomemu Cifa R18B2 z 2010 roku z przebiegiem 120 tys
Od nowości to auto ma i od zawsze brało olej gdzie w książce jest napisane jak byk że litr na tysiąc więc oleju od zmiany do zmiany można dolewać
Przeliczając litr na tysiące to jest żaden pobór ;)

Rodzynki
13-08-13, 19:30
Manuale podają bodaj 1l/1000km., co jest delikatnie mówiąc przegięciem pały.

Sprawdziłem jeszcze raz i faktycznie tak jest. Zdawało mi się że jest jedno zero więcej.