Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Pewnie chcesz odpiąć górny sworzeń od zwrotnicy tak?Powiem Ci, że najlepiej wyposażyć się w ściągacz do sworzni kulistych bo w sumie niedrogi jest a życie ułatwia.Przyda Ci się potem ewentualnie do dolnych sworzni lub końcówek drążków kierowniczych
Dokladnie tak kolego:) to kupie sobie ten sciagacz i bede mial po problemie hehe:)
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
Witam
Czy w crome, a dokładniej w mapach można zmieniać sobie wartości w skali rpm? Chodzi o to by wgrać mape p28 do p06.
I jeszcze jedno, czy ktoś z na forum sprzedaje paski rozrządu gates ?
Mam problem z klamkami i szyber dachem,strasznie ciężko chodzi klamka od otwierania szyby.Tak samo szyber( ta oslona w kolorze podsofitki) wystarczy to nasmarowac? I czymm?;)
Camellia Racing
23-01-13, 14:24
Teflon
panowie powiedzcie mi na szybko. jaki jest koszt rozrzadu (z wymiania) do b18c4? na oem gratach najlepiej.
donald1992
23-01-13, 19:03
Jest bezpiecznik do spryskiwaczy przednich?Tylny silniczek mi chodzi a przedni nie i zastanawiam sie czy poszedl bezpiecznik czy pompka..
Pytanie odnośnie pompy wody do d15b7 , jakie polecacie ja jestem zielony w temacie a rozstrzał cenowy straszny , najlepiej złoty środek czyli taka żeby nie była strasznie droga , ale też żeby nie rozpadła się po 20tyś :P dodam że w arpolu obok mnie zaproponowali mi taką za 170zł wydaje mi się że jest droga .
Dzięki za odpowiedź , ale zamówiłem aisina tania i czytałem o niej pochlebne opinie :)
Wyciekał komuś płyn chłodniczy w okolicach kata?:confused:
piotreek23
23-01-13, 21:25
W okolicach katalizatora? To bym powiedział że prędzej któryś z przewodów paliwowych lub hamulcowych puszcza.
Płyn ten co wycieka jest niebieski,a taki mam chłodniczy.Hamulcowego nie ubywa a w zbiorniczku wyrównawczym ciągle brak chłodniczego
Ja płyn chłodniczy poznaje zawsze po smaku :P biorę trochę na język ma on taki specyficzny słodkawy smak że nie sposób go pomylić z czymś innym.
Takie pytanie-da się nie wyciągając skrzyni biegów wymienić uszczelniacze półosi?
Ja płyn chłodniczy poznaje zawsze po smaku :P biorę trochę na język ma on taki specyficzny słodkawy smak że nie sposób go pomylić z czymś innym.
Dokładnie takimi "slodkimi orzeszkami" zalatuje :DDD
da
Dużo z tym roboty jest?Jakieś specjalne narzędzia?
Panowie smak smakiem xD orzeszki:P ciekawi mnie skąd on cieknie jak ukladem leci hm
nie jest duzo roboty, trzeba poloski wyjac ;) no i miec cos zeby rowno simering wbic i ostroznie wkladac poloski zeby wargi w simeringu sie niepodwinely
Panowie smak smakiem xD orzeszki:P ciekawi mnie skąd on cieknie jak ukladem leci hm
Musisz gdzieś na kanał wjechać i obejrzeć skąd cieknie.
Szyby też parują jak s*****syn..
Wilgoć jest, zajrzyj do bagażnika czy nie masz w nim "akwarium".
Nie mam,uszczelniałem lampy z tyłu i jest suchutko,jak nawiew włącze strasznie parują,było to już gdzieś na forum.Może to jakiś kabel od nagrzewnicy..w każdym bądź razie musze to ogarnąć.
Filtr kabinowy wymieniałeś w ciągu ostatnich 10 tyś kilometrów? Jak nie to go wymień. W pewnym stopniu powinno pomóc.
Wymieniłem bo po zakupie go wogóle tam nie było;/ tylko nie wiem czy za małego nie wsadziłem tam.
Camellia Racing
24-01-13, 01:03
panowie powiedzcie mi na szybko. jaki jest koszt rozrzadu (z wymiania) do b18c4? na oem gratach najlepiej.
Sprawdzałem temat i wychodzi około 1600 - 2200 PLN jak dobrze pamiętam. Zależy czy z rachunkiem czy bez.
Sama pompa wody to ponad 500 PLN. To cena bez wymiany w ASO :P
Wyciekał komuś płyn chłodniczy w okolicach kata?:confused:
Nieszczelna masz pewnie nagrzewnice, sprawdz czy nie masz mokro pod deska rozdzielcza.
Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!
Nieszczelna masz pewnie nagrzewnice, sprawdz czy nie masz mokro!!!
A jeśli nagrzewnica jest nieszczelna to cała do wymiany?:/
Witam od pewnego czasu mam problem z samochodem jest to Civic 1,4is z 1998r.Problem polega na tym ze z rana przy odpalaniu samochód nie pracuje na wszystkich cylindrach. Zmieniłem w nim świeczki,przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i kopułkę lecz niestety to nic nie pomogło.Dodam jeszcze ze dzieje się tak tylko jak samochód stoi na mrozie bo jak zostawiłem u kumpla w ogrzewanym garażu to nie było tego problemu. Wiecie może co mu dolega ?
Witam od pewnego czasu mam problem z samochodem jest to Civic 1,4is z 1998r.Problem polega na tym ze z rana przy odpalaniu samochód nie pracuje na wszystkich cylindrach. Zmieniłem w nim świeczki,przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i kopułkę lecz niestety to nic nie pomogło.Dodam jeszcze ze dzieje się tak tylko jak samochód stoi na mrozie bo jak zostawiłem u kumpla w ogrzewanym garażu to nie było tego problemu. Wiecie może co mu dolega ?
-> http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?26-!!!-REGULAMIN-FORUM-!!!-przeczytaj-zanim-napiszesz
Wszystko zalezy w jakim miejscu ta nieszczelnosc jest, sprawdz na grodzi sa dwa krucce do nagrzewnicy moze tam cieknie.
Budowa hybrydowych skrzyń biegów, short shiftery home made, zapraszam!!!
Camellia Racing
24-01-13, 13:43
A jeśli nagrzewnica jest nieszczelna to cała do wymiany?:/
A opłaca się lutować? Lepiej wymienić. Duże to to nie jest.
Fotozagadka. Szto eto:
1. Skrzyneczka przykręcona do osłony pod kierownicą http://i.ebayimg.com/00/s/NTc2WDEwMjQ=/$(KGrHqYOKosE6e)f2NK-BOun)Z!jbg~~60_58.JPG Czy to jest od Immobilisera?
2. Skrzyneczka przyczepiona pod nawiewem od strony kierowcy http://fotoo.pl/show.php?img=483690_2013-01-24-11.01.23.jpg
3. Ustrojstwo pod maska http://fotoo.pl/show.php?img=483689_2013-01-24-11.17.22.jpg
a masz alarm lub centralny na pilota?
Jest centralny na pilota. A czy alarm jest to właśnie próbuję wyjaśnić. Piloty mają 4 przyciski-zamykanie,otwieranie, włącz dźwięk, wyłącz dźwięk. Gdy wciskam te dwa ostatnie to tylko awaryjne światła się włączają. Zero jakiegokolwiek dźwięku. Gdy wypiąłem kostki ze skrzyneczki (patrz punkt 2) auto nie reagowało na sygnały z pilota.
Wymieniłem uszczelkę pod zaworkiem vtec na Made in Japan i dalej cieknie..nawet nie wiem, czy nie bardziej, niż na starej..Wszystko ładnie wyczyściłem, żadnych wżerów a cieknie dalej..Brak mi pomysłu już :(
Jest centralny na pilota. A czy alarm jest to właśnie próbuję wyjaśnić. Piloty mają 4 przyciski-zamykanie,otwieranie, włącz dźwięk, wyłącz dźwięk. Gdy wciskam te dwa ostatnie to tylko awaryjne światła się włączają. Zero jakiegokolwiek dźwięku. Gdy wypiąłem kostki ze skrzyneczki (patrz punkt 2) auto nie reagowało na sygnały z pilota.
no wlasnie ta skrzyneczka wyglada jak centralka centralnego,
no jak nie masz syreny, i czujnikow to alarmu pewnie nie ma ;]
wejdz do auta, zamknij z pilota
sprobuj odpalic auto, otworzyc dzynglem - moze miec jakies zabezpieczenie
Camellia Racing
24-01-13, 14:41
Fotozagadka. Szto eto:
1. Skrzyneczka przykręcona do osłony pod kierownicą http://i.ebayimg.com/00/s/NTc2WDEwMjQ=/$(KGrHqYOKosE6e)f2NK-BOun)Z!jbg~~60_58.JPG Czy to jest od Immobilisera?
2. Skrzyneczka przyczepiona pod nawiewem od strony kierowcy http://fotoo.pl/show.php?img=483690_2013-01-24-11.01.23.jpg
3. Ustrojstwo pod maska http://fotoo.pl/show.php?img=483689_2013-01-24-11.17.22.jpg
1. Immobilizer /jego komputerek
2. Alarm
3. Złącze może na jakiś sygnał, może do syreny wyprowadzenie. Kij wie
Jest centralny na pilota. A czy alarm jest to właśnie próbuję wyjaśnić. Piloty mają 4 przyciski-zamykanie,otwieranie, włącz dźwięk, wyłącz dźwięk. Gdy wciskam te dwa ostatnie to tylko awaryjne światła się włączają. Zero jakiegokolwiek dźwięku. Gdy wypiąłem kostki ze skrzyneczki (patrz punkt 2) auto nie reagowało na sygnały z pilota.
Skoro włączają Ci się świata awaryjne, to jest to raczej sygnał pochodzący z centralki alarmu, a nie ze sterownika zamka centralnego.
Jeśli jest tylko sygnalizacja światłami to albo masz włączone tzw. ciche uzbrajanie alarmu, albo coś nie tak z syreną alarmu (wyłączona, uszkodzony kabel lub jej brak).
Szukałem syrenki pod maską ale jej nie znalazłem. Najgorsze jest to, że skrzyneczka nr2 nie ma żadnych naklejek, co uniemożliwia identyfikację producenta i modelu alarmu...
Szukałem syrenki pod maską ale jej nie znalazłem.
No to masz już odpowiedź dlaczego nie słychać. No bo chyba pod fotelem Ci jej nie zamontowali.
:p
Najgorsze jest to, że skrzyneczka nr2 nie ma żadnych naklejek, co uniemożliwia identyfikację producenta i modelu alarmu...
Próbowanie dojść co jest do czego i poprawianie po kimś to chyba najgorsze wyjście z sytuacji.
Pojedź do elektryka samochodowego z prawdziwego zdarzenia, niech wyp...li ten cały szmelc z samochodu i założy Ci nowy alarm i Twoje problemy się skończą.
Uwierz mi druciarstwo nie popłaca, a zwłaszcza jeśi chodzi o elektrykę w samochodzie, bo zaoszczędzisz kasę, ale stracisz nerwy.
:D
Grzebać nie zamierzam, zastanawiałem się tylko czy (jeśli alarm jest zdeaktywowany) da się go odblokować... To, że nie znalazłem syrenki wcale nie przesądza o tym, że jej nie ma ;) Może po prostu szukam źle albo nie tam, gdzie trzeba:) Skoro na skrzyneczce nie ma naklejki ani wtopionych, wygrawerowanych nazw producenta, modelu itp., to raczej nie jest to sprzęt pierwowo sorta...:(
Camellia Racing
24-01-13, 15:04
Jeśli jest tylko sygnalizacja światłami to albo masz włączone tzw. ciche uzbrajanie alarmu, albo coś nie tak z syreną alarmu (wyłączona, uszkodzony kabel lub jej brak).
A nie jest tak, że każdy alarm musi się uzbrajać bez sygnałów dźwiękowych? Nie jest to nakazane prawem tak samo jak ograniczona jest moc syreny?
A nie jest tak, że każdy alarm musi się uzbrajać bez sygnałów dźwiękowych?
Tego czy musi, czy tylko może nie wiem.
Wydaje mi się, że ta kwestia powinna raczej być wyborem użytkownika a nie odgórnym nakazem. Ale w tym kraju wszystko jest możliwe.
Co może być nie tak jeśli "samo" blokuje mi się koło lewe tylne ? Rano jak ruszałem wszystko było ok, po przejechaniu ok. 5km hamulec na lewym tylnym przestał puszczać do końca i słychać było jak szczęki piszczą. Ręczny nie był w ogóle ruszany. Cylinderek do wymiany ? Cały płyn hamulcowy był wymieniany w poprzednie lato.
Tloczek moze stanal. Zdejm beben i sprawdz co tam sie dzieje. Moze wystarczy nasnarowac albo jakas sprezynka pekla
moze szczeka sie odpiela albo okladzina sie odkleila i blokuje ;) musisz zdjac i wtedy sie wsio okarze :)
U mnie zatarla sie linka, wiec moze tutaj szukaj przyczyny.
3. Ustrojstwo pod maska http://fotoo.pl/show.php?img=483689_...4-11.17.22.jpg
to złączka testowa obrotów silnika, nic od alarmu
Skrzyneczka centralki wygląda podobnie do STIGa
zerknij do tematu http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?27480 tam jest zdjecie centralki STIG 05
byłem dziś na przeglądzie i musze wymienić poduszki dolne od silnika i skrzyni, diagnosta twierdzi ze potrzebny jest kanał i podnosnik do wymiany. Prawda to? Na forum jest tutorial wymiany poduchy silnika i nie ma ani słowa o podnośniku.Jak to wygląda ze skrzynią?
kazik2_h9w3
24-01-13, 17:50
Nawet jakby był potrzebny to chyba można by się posłużyć np lewarkiem
Sam wymieniałem te poduchy w garażu i jest to na pewno do zrobienia ale było to dość dawno i już nie pamiętam szczegółów
Masz rację. To jest chyba to. Wielkie dzięki lucasSNC:)
donald1992
24-01-13, 19:15
ponawiam pytanie:
Jest bezpiecznik do spryskiwaczy przednich?Tylny silniczek mi chodzi a przedni nie i zastanawiam sie czy poszedl bezpiecznik czy pompka..
Bezpiecznik nr 26 20A w skrzynce bezpieczników pod kierownicą: Silnik wycieraczki przedniej, silnik spryskiwacza szyby przedniej, zespolony moduł
sterujący.
ponawiam pytanie:
nr 26, 20 amperowy.
donald1992
24-01-13, 19:50
dzieki panowie:)
Witam od pewnego czasu mam problem z samochodem jest to Civic 1,4is z 1998r.Problem polega na tym ze z rana przy odpalaniu samochód nie pracuje na wszystkich cylindrach. Zmieniłem w nim świeczki,przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i kopułkę lecz niestety to nic nie pomogło.Dodam jeszcze ze dzieje się tak tylko jak samochód stoi na mrozie bo jak zostawiłem u kumpla w ogrzewanym garażu to nie było tego problemu. Wiecie może co mu dolega ?
Ponawiam pytanie .Przeszukałem forum i nie było odpowiedzi na moje pytanie
Masz problem z aparatem zapłonowym... kopułka/palec/moduł/cewka.
Tak poza tym, to problemy z układem zapłonowym były wałkowane na forum po stokroć, więc coś bardzo słabo szukałeś ;)
a ja mam takie pytanie mam d16y8 96' brat ma d16y8 też 96 i ja mam jedną kostkę przy zaworze v tec a on ma dwie. Ktoś wie skąd te różnice??
Ty masz swapa i instalację przerobioną na OBD1, a brat pewnie ma oryginalne auto z Y8 i tam jest OBD2.
moze szczeka sie odpiela albo okladzina sie odkleila i blokuje ;) musisz zdjac i wtedy sie wsio okarze :)
Rozebrałem dzisiaj bęben i obadałem co i jak. Z oględzin wynika że wszystkie sprężynki są ok, okładzina się nie odkleiła i szczęki są na swoich miejscach. Zauważyłem że samoregulator chyba się "zagalopował" i chyba przez niego blokowało się koło. Do tego szczęki obcierają w miejscach zaznaczonych na zdjęciu i na obu końce okładzin są " sfazowane ", do tego bęben też nadaje się do wymiany, ok. 205mm w średnicy. Ps. czy to normalne że szczęki obcierają?
http://i.imgur.com/v4oStCI.jpg
http://i.imgur.com/dLlbg5N.jpg
http://i.imgur.com/Zd5w6pf.jpg
Jeżeli chodzi Ci o to, że szczęki stykają się z tarczą nośną to tak ma być. Jak spojrzysz od spodu to tam też jest parę takich miejsc. Wyczyść tam rdzę i posmaruj jakimś plastilubem czy czymś takim.
Masz problem z aparatem zapłonowym... kopułka/palec/moduł/cewka.
Tak poza tym, to problemy z układem zapłonowym były wałkowane na forum po stokroć, więc coś bardzo słabo szukałeś ;)
Wszystkie rzeczy które wymieniłeś zostały już zmienione i dalej jest ten sam problem.
To sprawdź jeszcze wtryski i ich instalacje.
kazik2_h9w3
25-01-13, 12:51
To sprawdź czy nie ma wilgoci pod kopułką
Camellia Racing
25-01-13, 13:11
Wszystkie rzeczy które wymieniłeś zostały już zmienione i dalej jest ten sam problem.
Kable zapłonowe masz napewno sprawne i świece masz nowe ?
Gniazda nie są olejem zalane?
Panowie takie pytanie..... sami wymieniacie świece?? jak tak to jakiej metody używacie bez posiadania klucza dynamometrycznego?? ( typu dokręcić rękami do oporu i z poł obrotu świecy kluczem?). Co może być przyczyną że po dodaniu gazu na LPG do podłogi auto muli przerywa, nie chce jechac, szarpie nim delikatnie.? ŚWIECE?? nie wiem kiedy wymieniane, wiec planuje to zrobić na NGK bkr6e-11 silnik mam d14a4. Auto na Pb pracuje ok poza tym ze trzeba luzy zaworowe wyregulować...
Camellia Racing
25-01-13, 17:41
Ja dokręcam świece ręką i jeszcze 1/4 obrotu.
Panowie mam w weekend trochę czasu i z uwagi że mam lewą lampę przednią wymienioną po stłuczce na używkę jedna ma inny odcień od drugiej i chciałbym to wyrównać , znalazłem na necie poradnik w którym piszą że można lampy spolerować za pomocą papieru ściernego zaczynając papierem 500 a kończąc 2000-2500 po czym przelecieć pastą polerską . Moje pytanie brzmi czy ktoś już tego próbował ?? Dodam że mam szklane lampy , ludzie polecają tlenek ceru do polerki szkła ale w weekend nigdzie nie dostane , chciałem próbować pastą tempo lub inną tego typu . Jeszcze jedno czy da rade spolerować ręcznie bez wiertarki i filcu? bo nie wiem czy będę miał dostęp do sprzętu. Tutaj jest link do artykułu kwestia polerki zaczyna się gdzieś w połowie : http://autokult.pl/2012/07/18/czyszczenie-i-regeneracja-reflektorow-poradnik
Camellia Racing
25-01-13, 19:46
Najlepiej pisz o takich sprawach w dziale Styling.
z fotek widac standardowy blad wielu osob ktore nieprawidlowo ustawiaja reczny. Jak widac na fotce gdzie beben jest zdjety, dzwignia od recznego jest mocno odsunieta od szczeki a tak byc niepowinno gdy reczny niejest zaciagniety. Powiem Ci jak to zrobic aby bylo ok : spusc reczny do oporu na regulacji w aucie, najlepiej tez rozruszaj samoregulator aby lekko chodzic. Teraz gdy spuscisz regulacje recznego to ta dzwignie co jest przy szczece cofnie sie tzn dosunie sie do tylnej szczeki, pozniej samoregulatorem ustawiasz rozsuniecie szczek, bierzesz wkretaczek i delikatnie rozkrecasz samoregulator na gwincie gdy to zrobisz zaloz beben i zobacz czy wchodzi z oporem, jest niema oporu to delikatnie jeszcze podkrec. Gdy poczujesz opor to wloz beben i jedna strona gotowa, z samoregulatorem zrob to samo z drugiej strony. Gdy juz to zrobisz i bebny beda zalozone powciskaj pare razy pedal od hamulca i dopiero wtedy ustaw reczny :)
W mojej ej9 drzwi po otwarciu i lekkim pochyleniu auta same się przymykają a wkurza mnie to bo czasem nóg nie zdążam schować:P Na zawiasach nie mam żadnych luzów. Co może być przyczyną?
W mojej ej9 drzwi po otwarciu i lekkim pochyleniu auta same się przymykają a wkurza mnie to bo czasem nóg nie zdążam schować:P Na zawiasach nie mam żadnych luzów. Co może być przyczyną?
A próbowałeś postawić na równym?
:confused:
W garażu na równym podłożu jest ok ale np jak jedna storna auta stoi na chodniku a druga na jezdni to drzwi można powiedzieć ze same sie zamykają:( W firmowej skodzie fabii jest coś takiego że z lekkim oporem się otwierają i coś je trzyma a w Hani wystarczy ze wiatr zawieje:D
W garażu na równym podłożu jest ok ale np jak jedna storna auta stoi na chodniku a druga na jezdni to drzwi można powiedzieć ze same sie zamykają:( W firmowej skodzie fabii jest coś takiego że z lekkim oporem się otwierają i coś je trzyma a w Hani wystarczy ze wiatr zawieje:D
Pewnie jakby Twoja [H] miała tyle lat, co ta Skoda, to też by je coś trzymało.
:D
No tak tylko że skoda ma 3 lata a przebieg już prawie 300tys:) A honda 160:P Wiem że to nie ma nic do rzeczy. A wracają c do tematu co może być przyczyną? Ogranicznik?
No tak tylko że skoda ma 3 lata a przebieg już prawie 300tys:) A honda 160:P Wiem że to nie ma nic do rzeczy. A wracają c do tematu co może być przyczyną? Ogranicznik?
Ciekawe który raz :rolleyes:
Przy otwarciu drzwi powinno cos przeskakiwac, wiec to jest pewnie problemem:)
Ciekawe który raz :rolleyes:
Przy otwarciu drzwi powinno cos przeskakiwac, wiec to jest pewnie problemem:)
Przebieg mojej Hondy jest mi znany gdyż Autko od nowości w rodzinie:D Powinno przeskakiwać? Ale co?
Ty masz swapa i instalację przerobioną na OBD1, a brat pewnie ma oryginalne auto z Y8 i tam jest OBD2.
wiązkę silnikową mam obd2 dopiero mam przejściówkę przy kompie na obd1 także odpada
Ciekawe który raz :rolleyes:
Przy otwarciu drzwi powinno cos przeskakiwac, wiec to jest pewnie problemem:)
A u mnie jest odwrotnie drzwi tak ciężko chodzą i to wszystkie.... otwierając drzwi są dwa głośne kliknięcia wręcz za głośne. nie wiem dlaczego tak jest ciężej chodzą tylne drzwi może dlatego że mniej używane.
W polifcie da sie zdemontowac grill bez zdejmowania zderzaka? Jesli tak, prosze o wskazowki.
sacrosaint
26-01-13, 12:56
Tak, musisz odkręcić chłodnice i "położyć" na skrzyni. Ja tak robiłem, ale nie mam klimy
Starstruck
26-01-13, 13:13
Da się. Odkręcasz od spodu 4y śrubki, kołki z góry, odchylasz go, żeby wyjąć blaszki z rogów, które trzymają grill ze zderzakiem.
Da się, ale po co sobie utrudniać życie, skoro po zdjęciu zderzaka jest o wiele wygodniej :)
Ile wytrzyma akumulator który był kupiony rok temu ?
Ps. Samochód stoi w nieocieplonym garażu
Muszę wyjechac na 2 miesiące i zastanawiam się czy po przyjeździe samochód spokojnie odpali ( miałbym później problemy z ładowaniem go )
wyjmij i wsadz do domu jak nie jestes pewien :D
Mam awarie!
Otóż po tygodniowym postoju w garażu, wczoraj wyjechałem furką na miasto i wszystko było ok. Wczorajsza noc auto stało pod chmurka, dziś wsiadam do auta i pierwsze co zauważyłem to ciężka praca pedału sprzęgła. Gdy już wyjechałem i silnik się rozgrzał chciałem trochę depnać, naciskam gaz a obroty lecą w górę a auto nie przyspiesza.
Tu przykład:jade około 40 km/h na 3 biegu, dodaje wiecej gazu i *#j...
http://www.youtube.com/watch?v=dNMxIikDiFA
Czy ktoś wie co nawaliło??:confused:, powtarzam że wczoraj auto działało profi.
sprzeglo sie slizga? moze sie skonczylo ?
sprawdzales plyn ? wsyprzeglik ? pompe przy pedale czy nie cieknie ?
płyn jest nowy, pompka nowa, a wysprzeglik to szczerze powiem że nie wiem
podjedz pod kraweznik, skrec kolo jakbys chcial wjechac, bieg nr 2 i sprawdz czy sie nie slizga
aaa i lapie wysoko czy nisko ?
łapie bardzo wysoko. no ale wątpię żeby sprzęgło się skończyło tak w ciągu 12 godzin
tak wiec, nowe sprzeglo
nowa pompa,
lapie wysoko,
i sie slizga
to na moje oko cos ze sprzeglem, moze tarcza, albo docisk nie bylo oczyszczone,
to jest fabrycznie nowe sprzeglo z dociskiem?
sprzęgło nie jest nowe. pisząc o 12 godzinach miałem na myśli to że wczoraj wieczorem jak jechałem autem to wszystko było w porzadku
to w takim wypadku moglo sie skonczyc, a raczej jest na wykonczeniu.
jak sie skonczy to nie wrzucisz biegu
Starstruck
26-01-13, 21:15
Typowy objaw zużytego sprzęgła. Kiedyś w końcu musiało się skończyć. Identyczne objawy miałem w toyocie mamy. Przy wciśnięciu gazu obroty lecą a prędkość się nie zwiększa, tylko uślizg.
skolopendra
26-01-13, 21:20
zacznij od wymiany płynu
był wymieniany pod koniec grudnia
podjedz pod kraweznik, skrec kolo jakbys chcial wjechac, bieg nr 2 i sprawdz czy sie nie slizga
tak zrobiłem i bez problemu wjechałem na krawężnik
edit.
raz jest lepiej, raz gorzej. przed chwilą wrzuciłem 4 bieg, zaciągnołem ręczny i puściłem sprzęgło i silnik nie zgasł
Sprawdź wysprzęglik
Jeśli pompa dobra,płyn też,wysprzęglik również to zostaje samo sprzęgło
ok, dzięki Panowie. Jutro sprawdzi sie wysprzęglik. czy ewentualnie znacie jakies zrodło z którego kupie w dobrej cenie sprzegło exedy lub aisin, ewentualnie exedy stage 1?
Camellia Racing
27-01-13, 13:53
jarusnet.pl
jdmshop.pl
Od wczoraj nie działają mi spryskiwacze przedniej szyby, wątpię żeby była to wina płynu bo raz że mam zimowy, a dwa że tylny spryskiwacz działa. Najbardziej niepokojące jest to że nie słychać pracy pompki :( Co proponujecie żeby ten problem rozwiązać?
Co proponujecie żeby ten problem rozwiązać?
kupić pompkę i wymienić?
kupić pompkę i wymienić?
Rozwiązanie okazało się prostsze, szybsze i tańsze(a właściwie darmowe :D),
Odgiąłem nadkole i docisnąłem kostkę pompki spryskiwacza, działa jak dawniej :)
Panowie misy olejowe w d-seriach są między sobą zamienne?
jesli sa takie same to tak ;]
edit////
mialem na mysli ze sa dwa typy, z bagnetem po srodku i z prawej strony
Starstruck
28-01-13, 14:45
No i są stalowe i amelinowe.
ok dzięki, okazało się że poprzedni właściciel zmienił misę na nie oem i nie mieści mi się teraz 4-2-1 z d16z6 :mad:
Starstruck
28-01-13, 15:06
Z tego co widzę, to masz EK3. Tam jest miska aluminiowa i ma inny kształt, przez co OEM 4-2-1 z D16Z6 nie podchodzi (przerabiałem to samo). Pomogło przypiłowanie spawu na dwururce, ale dalej opierała się o miskę. Jedyny OEM kolektor, który pasuje do EK3 to ten z D16W4. Ma inaczej wyprofilowaną dwururkę, przez co podchodzi idealnie.
Z tego co widzę, to masz EK3. Tam jest miska aluminiowa i ma inny kształt, przez co OEM 4-2-1 z D16Z6 nie podchodzi (przerabiałem to samo). Pomogło przypiłowanie spawu na dwururce, ale dalej opierała się o miskę. Jedyny OEM kolektor, który pasuje do EK3 to ten z D16W4. Ma inaczej wyprofilowaną dwururkę, przez co podchodzi idealnie.
Dobrze wiedzieć, teraz tylko kwestia czy bez żadnych konsekwencji, mogę zastąpić misę z d15z6 jakąś inna
kazik2_h9w3
28-01-13, 16:43
Tam jest miska aluminiowa i ma inny kształt, przez co OEM 4-2-1 z D16Z6 nie podchodzi
To ja już nic nie rozumiem bo u siebie miałem taki kolektor i wszystko grało bez problemów
Właśnie to jest dziwna sprawa, widziałem że kilka osób ma taki kolektor w d15z6, dlatego kupiłem go do siebie, jednak okazało się że nie da się go dokręcić ponieważ opiera on o misę olejową. Byłem przekonany, że poprzedni właściciel coś kombinował skoro nie wchodzi...
Chłopaki czy ssący z d16z6 podejdzie normalnie do d16w4? Chciałbym wymienić ssaka bo mi wiązka nie pasuje..
Starstruck
28-01-13, 20:16
Miska stalowa nie pasuje, w tej kwestii nic nie zdziałasz. Kolektor pasuje, dwururka nie. Opieram się na swoim doświadczeniu chłopaki i miałem *****ia się co nie miara z wsadzeniem tego kolektora do EK3. Sporo osób pisze "od D16Z6" jako uogólnienie.
Panowie mam dylemat?? ogolnie mam springi -35/-40 i sie zastanawiam czy jest sens je zakładać do seryjnych amortyzatorów....obawiam ze szybko wyleja, zuzyją się.. i czy tak mozna jezdzic na dłuzsza metą??proszę o szybka odpowiedz osoby ktore doswiadczyły takiego rozwiazania i zeby podzieliły sie wrazeniami... mam jeszcze druga opcje ale poczekam za odpowiedziami.
Ja do mojego poprzedniego auta 2 lata temu wsadziłem do seryjnych amorów springi Vogtland'a -35/-35. I obecnie jeździ tym autem mój kolega i wszystko jest cacy, nic się nie wylało ani nie eksplodowało:) Chociaż wiadomo ze obniżające springi najlepiej będą współpracować z amorkami o skróconym skoku.
Starstruck
28-01-13, 20:55
Gdzieś wyczytałem, że obniżenie do -30 nie wpływa AŻ TAK BARDZO na zużycie amorów. Przykładowo w V gen PRO-TEC miał fabrycznie na OEM amory sprężyny -30 weiteca.
Chłopaki czy ssący z d16z6 podejdzie normalnie do d16w4? Chciałbym wymienić ssaka bo mi wiązka nie pasuje..
Podejdzie. Ja mam ssaka Y2 (dokładnie to samo co Z6) na D16Y8 (bliźniak W4) i wszystko pasuje.
Panowie chyba mam jakiś problem z wyprzedzeniem zapłonu...
W moim d14z1 powyżej 6000 do odcinki silnik zaczyna wyć coraz głośniej, i wkręca się wolniej niż od 4500 do 6000.
Panowie mam dylemat?? ogolnie mam springi -35/-40 i sie zastanawiam czy jest sens je zakładać do seryjnych amortyzatorów....obawiam ze szybko wyleja, zuzyją się.. i czy tak mozna jezdzic na dłuzsza metą??proszę o szybka odpowiedz osoby ktore doswiadczyły takiego rozwiazania i zeby podzieliły sie wrazeniami... mam jeszcze druga opcje ale poczekam za odpowiedziami.
Śmigam na takim zestawie już drugi sezon i również nic złego się nie dzieje z amorkami:)
wisnia18-21
29-01-13, 09:07
czyli mowicie ze normalnie mozna jezdzic bo tez sie zastanawialem nad tym rozwiazaniem :)
Jezdzic mozna ale dzialanie takiego zawieszenia w porownaniu do normalnego sportowego to przepasc.
Jezdzic mozna ale dzialanie takiego zawieszenia w porownaniu do normalnego sportowego to przepasc.
wiadomo, że właściwości jezdne będą inne tak samo jak i koszt samego zawieszenie.....
jednak według mnie śmiało do seryjnych amorów sprężyny -35 można ładować
Panowie jaką średnice ma oryginalny układ wydechowy do civicka 1.5 1997 HB?
Mam prośbę do posiadaczy D16Y8:)
Mógłby ktoś zmierzyć długość bagnetu? Konkretnie chodzi mi o część stalową bez rączki.
Pytam, bo nie wiem czy mam u siebie odpowiedni bagnet... zastanawia mnie, że przy zmianie oleju wraz z filtrem wchodzi mi 3l. oleju, a zdaje się powinno więcej. Manual podaje chyba coś koło 3,5, a nawet 4 jeśli silnik jest całkiem suchy.
Dodam jeszcze, że bagnet, który mam u siebie ma 33cm.
poka zdjecie bagnetu :)
w sumie powinien byc taki sam jak w d14a3/4 - d16y7
Teraz nie bardzo mam jak cyknąć fotkę. Bagnet wyglądem niczym nie różni się od tego z D14, ale nie wiem jaką ten z D14 miał długość, bo jakoś nigdy nie naszło mnie do jego mierzenia:p
w sumie powinien byc taki sam jak w d14a3/4 - d16y7
Jesteś tego pewien?
jak zamieniałem bagnety bo mój z d16 miał ułamane oczko to długość była taka sama co w tym z d14
Starstruck
29-01-13, 14:00
Panowie jaką średnice ma oryginalny układ wydechowy do civicka 1.5 1997 HB?
38 mm po zewnętrznej
Maniek19855
29-01-13, 17:04
Pany zaczęło sie w te wielkie mrozy co były teraz,przy skręcaniu na maxa w lewo coś mi piszczy z przodu i nie mam pojęcia co to,kiedyś też tak miałem ale jak mróz zszedł to już nie piszczało a teraz jest odwilż i nadal piszczy tylko jak skręcam w lewo :/
Panowie nie jest to może strikte pytanie pod EJ/EK ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi:
Oleje półsyntetyczne to mieszanka zazwyczaj 70% oleju mineralnego i 30% syntetycznego,
MOTUL Synergie+ (10w40) to mieszanka 70% syntetyka i 30% oleju mineralnego (informacja od oficjalnego dystrybutora)
Pytanie: jaki % syntetyka posiada Valvoline MaxLife (10w40) ? Podobnie jak MOTUL około 70%?
Orlen Platinum 10W40 50/50
orientuje się ktoś czy silniczki podnoszenia szyb przedniej z lewej i prawej strony są takie same??
Panowie jakie elektryczne lustra podejdą do hatchbacka? Od wersji sedan, liftback, czy qp? Z tego co się zorientowałem to jest jakaś różnica pomiędzy trójkątami łączącymi lusterko z drzwiami.
Panowie poradźcie, który kolektor lepiej wstawić do D14..
Od D16Z6 czy D15B7?
Panowie jakie elektryczne lustra podejdą do hatchbacka? Od wersji sedan, liftback, czy qp? Z tego co się zorientowałem to jest jakaś różnica pomiędzy trójkątami łączącymi lusterko z drzwiami.
Jak podejdą całe drzwi, to lusterka też.
:p
Starstruck
29-01-13, 23:01
Od QP podejdą, od innych nie.
Panowie jakie są możliwości ustawienia maski silnika by równomiernie i ciasno dolegała uszczelką do pasa przedniego??? bo mam taki problem że własnie z jednej strony mi nie dolega skutkiem czego jest delikatna szpara przez którą leci mi do komory trochę syfu drogowego brudząc silnik i część komory. Próbowałem to wyregulować podnosząc lub opuszczając sam zamek maski oraz bawiąc się tymi gumowymi odbojami które są wkręcone w pas obok lamp. Niestety bezskutecznie. Jak za bardzo podniosę zamek maski to nie mogę jej zamknąć, jak opuszczę to nie chce sie później otworzyć. Podobnie jest z odbojami. Czy to znaczy że mam krzywy pas przedni w sensie że opuszczony jest na jedną stronę bo raczej wątpie żeby sama maska była krzywa. Regulacją na zawiasach raczej nic nie ugram bo to można tylko ustawiać w płaszczyźniej przód/ tył i na boki. Poradźcie coś:)
Dla uściślenia chodzi mi o krótki fragmet nad grillem przy lampie.
Starstruck
29-01-13, 23:19
Ja bym spróbował delikatnie (przez szmatkę albo gumowym młotkiem) podbić fragment pasa przedniego, bo zapewne w tym miejscu jest on opuszczony i zderzak tak samo.
Kumpel miał kiedyś podobnie w jajku i zrobił taki patent że 2 osoby zapierały się o górne mocowanie amora po jednej i drugiej stronie auta a trzecia równocześnie rwała do góry za pas przedni. Podobno pomogło jak mówił może ja u siebie wypróbuje te samą akcję ale tylko z tej jednej strony.
Camellia Racing
30-01-13, 00:45
A regulacja na gumkach oraz zamku nie pomoże?
A regulacja na gumkach oraz zamku nie pomoże?
Próbowałem to wyregulować podnosząc lub opuszczając sam zamek maski oraz bawiąc się tymi gumowymi odbojami które są wkręcone w pas obok lamp. Niestety bezskutecznie.
Niestety
Starstruck
30-01-13, 10:59
Wiek w tych autach robi swoje i po prostu takie rzeczy się dzieją. Mało który Civic ma równe szpary maska-zderzak czy nawet tylny zderzak-błotnik, mimo bezwypadkowej przeszłości.
Ew. możesz dać pod kołek, który trzyma zderzak jakieś podkładki, aby go unieść i wtedy szpara się zwęzi, ale chyba lepiej "podbić" pas.
Maniek19855
30-01-13, 12:13
Jeżeli nie planujesz robic potem całego wydechu np na 2" to nie ma sensu wkładać 4-2-1 a w d14a3 wsadziłem od d16z6 reszta seria to zero różnicy,może troszke dół lepszy ale góra straciła....chyba ze planujesz potem ciągnąć dalej to lepszy o wiele jest eBay';]
Jeżeli nie planujesz robic potem całego wydechu np na 2" to nie ma sensu wkładać 4-2-1 a w d14a3 wsadziłem od d16z6 reszta seria to zero różnicy,może troszke dół lepszy ale góra straciła....chyba ze planujesz potem ciągnąć dalej to lepszy o wiele jest eBay';]
Nie zgodzę się, w moim D14A3 bardzo pomogło, właśnie na dole czyli to co w mieście sie przydaje. Jak już to raczej środek mi opadł, na górze dalej ogień! :) Mam ebay'owy
Wiek w tych autach robi swoje i po prostu takie rzeczy się dzieją. Mało który Civic ma równe szpary maska-zderzak czy nawet tylny zderzak-błotnik, mimo bezwypadkowej przeszłości.
Ew. możesz dać pod kołek, który trzyma zderzak jakieś podkładki, aby go unieść i wtedy szpara się zwęzi, ale chyba lepiej "podbić" pas.
łatwiej sprawdzić opcje z podkładkami ;) 1-2 grubsze talerzyki pod mocowanie zderzaka i tyle ;) jak nie zadziała to rwij pas.
Od razu pytanko: Czy EL. szyby, komplet bez boczków pochodzący z UK Ek4 podejdzie do mojego HB EJ9 97r. ?
Da radę wpasować tylny stabilizator z ferio V gen o oznaczeniu EH9, do EJ9 ? Czy w ogóle stabilizatory z V gen nie pasują do VI ?
Dzięki za porady. Jak się pogoda ustabilizuje to będę się bawił tym zderzakiem/pasem:)
Jeżeli nie planujesz robic potem całego wydechu np na 2" to nie ma sensu wkładać 4-2-1 a w d14a3 wsadziłem od d16z6 reszta seria to zero różnicy,może troszke dół lepszy ale góra straciła....chyba ze planujesz potem ciągnąć dalej to lepszy o wiele jest eBay';]
Sorry, ale po co takie pierdoły wypisujesz i robisz komuś wodę z mózgu?
Po wsadzeniu 4-2-1 do D14A3 nie ma różnicy? No to może go odwrotnie zamontowałeś? Albo Ci ktoś ziemniaczka wsadził w wydech?
Wszyscy, którzy wymienili kolektory w D-serii na 4-2-1 odczuli różnicę w zakresie dolnych obrotów, tylko Ty jeden "troszkę".
Najpierw myślimy - później piszemy.
Wszyscy, którzy wymienili kolektory w D-serii na 4-2-1 odczuli różnicę w zakresie dolnych obrotów
W moim poprzednim d15b2 również odczułem bardzo wyraźną różnice :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaką sumę pieniedzy trzeba wyłożyć aby do b serii wsadzić kompresor i aby miało to ręce i nogi? Chodzi mi o kupno wszystkich gratów + montaż.
Starstruck
30-01-13, 17:21
W moim poprzednim d15b2 również odczułem bardzo wyraźną różnice :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaką sumę pieniedzy trzeba wyłożyć aby do b serii wsadzić kompresor i aby miało to ręce i nogi? Chodzi mi o kupno wszystkich gratów + montaż.
Dzidziaz się w to bawił. Podobno kupił dość okazyjnie graty, ale przynajmniej jakiś obraz minimalnych kosztów będziesz miał :). Zagadaj do niego.
Panowie poradźcie, który kolektor lepiej wstawić do D14..
Od D16Z6 czy D15B7?
??
Mam problem ze zwijaniem się pasa bezpieczeństwa kierowcy. Praktycznie wcale "nie ciągnie" go do środka. Da się jakoś to zrobić, czy trzeba szukać dobrej używki? Spróbuję go jakoś poczyścić, ale nie wydaje mi się, że to by coś dało i lepiej dobrać się do elementu od zwijania i tam coś kombinować, tylko co? Przerabiał ktoś ten temat?
??
Ale w czy problem?
No od D16Z6.
:D
kazik2_h9w3
30-01-13, 18:54
Da radę wpasować tylny stabilizator z ferio V gen o oznaczeniu EH9, do EJ9 ? Czy w ogóle stabilizatory z V gen nie pasują do VI ?
Ja w EK3 mam tylny stab z EG5 tylko łączniki z EK4 ale mocowania home made bo te z EK4 są mało dostępne albo bardzo drogie a te z EG nie pasują
Mam problem ze zwijaniem się pasa bezpieczeństwa kierowcy. Praktycznie wcale "nie ciągnie" go do środka. Da się jakoś to zrobić, czy trzeba szukać dobrej używki? Spróbuję go jakoś poczyścić, ale nie wydaje mi się, że to by coś dało i lepiej dobrać się do elementu od zwijania i tam coś kombinować, tylko co? Przerabiał ktoś ten temat?
wyciągnij cały pas i przetrzyj sucha szmatka, później spryskaj go plakiem do deski powinno pomóc
Starstruck
30-01-13, 20:22
Ale to pomoże tylko "na chwilę"
Ja w EK3 mam tylny stab z EG5 tylko łączniki z EK4 ale mocowania home made bo te z EK4 są mało dostępne albo bardzo drogie a te z EG nie pasują
od kiedy to są mało dostępne? Teraz chciałem kupić to kupiłem. ot cała filozofia :D
wyciągnij cały pas i przetrzyj sucha szmatka, później spryskaj go plakiem do deski powinno pomóc
Ale to pomoże tylko "na chwilę"
No właśnie, a mi chodzi aby zrobić to raz a porządnie, bo niemiłosiernie denerwuje latający pas po progu...
Nic z tym nie zrobisz - ja walczyłem wszystkimi znanymi metodami i dupa. Niestety trzeba wymienić pasy:(
Od angola powinno bez problemu pasować? Strony te same, a tam siedzi pasażer to powinno być mniej styrane. Dzięki za pomoc ;]
No właśnie, a mi chodzi aby zrobić to raz a porządnie, bo niemiłosiernie denerwuje latający pas po progu...
Pomaga też przetarcie pasów silikonem w spreju
Mam pytanie, chcialem wyciszyc troche moja 3d ej'kę, chce polozyc na drzwi maty STP silver. Maty klasc od strony boczka? tj. wystarczy zakleic tylko te otwory technologiczne?
Czy do blachy zewnetrznej tez przykleic maty (do tej hmm w srodku drzwi)?
Priorytet - cisza w aucie
Maniek19855
31-01-13, 13:39
Wydmuchało mi prawdopodobnie uszczelkę od 4-2-1 tą uszczelkę na 2 co łączy sie z 4 bo mi pryka jak jadę,i wsadziłem ręke tam i dmucha powietrze od czego tak sie stało???
Wymieniał ktoś z was przednie reflektory w Hani 2000 ej9? Zamówiłem niby "oryginalne" zamienniki stąd http://www.e-autoczesci.com/oswietlenie-c-70_91_3408_1151_1825.html i z d**y pasują ;/ wgl. zaczepy są za krótkie ...
Starstruck
31-01-13, 13:42
******o musiało być skręcone albo/i ******a/stara uszczelka.
Zamówiłeś konkretnie takie? http://www.e-autoczesci.com/lampa-reflektor-lewy-typ-stanley-honda-civic-19951998-oe-33151s04g01-p-2191.html
To są od przedlifta, ty masz polift, więc dlatego nie pasują.
Maniek19855
31-01-13, 13:50
Nowa uszczelka była...a możliwe,że tylko sie poluzowało tam???
Nowa uszczelka była...a możliwe,że tylko sie poluzowało tam???
Jak było badziewnie dokręcone, to tak. Ogólnie te uszczelki do kolektorów z jebaja są badziewne, ogarnij kogoś kto dorabia albo trzepnij tam silikonu odpornego na temperatury.
Nowa uszczelka była...a możliwe,że tylko sie poluzowało tam???
Jak było badziewnie dokręcone, to tak. Ogólnie te uszczelki do kolektorów z jebaja są badziewne, ogarnij kogoś kto dorabia albo trzepnij tam silikonu odpornego na temperatury.
Albo uszczelnij pastą do wydechów.
P.S.
Jak się ma dziurawy/nieszczelny kolektor, to nie dziwne, że zamiana 4-1 na 4-2-1 nic nie dała i nie widzisz różnicy.
:D
Starstruck
31-01-13, 14:36
W takiej sytuacji to uszczelkę i tak wypada zmienić.
W takiej sytuacji to uszczelkę i tak wypada zmienić.
No jasna jasna i oczywista sprawa.
Ale nie zaprzeczysz, że są tacy co i gówna by tam napchali, żeby działało i było taniej, a najlepiej bez kosztów.
:D
Ponawiam moje pytanie: to jak myslicie czy zaklejenie samych dziur technologicznych w drzwiach matami stp wystarczy by miec cichsze wnetrze czy w srodku srodek drzwi tez trzeba obic?
Ponawiam moje pytanie: to jak myslicie czy zaklejenie samych dziur technologicznych w drzwiach matami stp wystarczy by miec cichsze wnetrze czy w srodku srodek drzwi tez trzeba obic?
Według mnie wystarczy, poza tym wykleić drzwi w środku będzie raczej ciężko ze względu na mechanizmy zamka i szyby, a demontaż tego nie będzie miły, łatwy i przyjemny.
Maniek19855
31-01-13, 15:32
Login jaki dziurawy co Ty bredzisz?? Nic dziurawego nie mam,musiał ferelnie dokręcić jak zakładał musze obadać tylko kanału brak :/
A narazie mogę tak jeżdzić???
Camellia Racing
31-01-13, 15:38
Jak Tobie nie żal pałować do 4000 - 5000 żeby ruszyć z miejsca to możesz. I sprzęgła nie zjaraj :)P
Maniek19855
31-01-13, 15:42
Nie no ogólnie rusza normalnie tylko delikatnie pryka...musze ogarnąć kanał gdzieś i zobaczyc co tam sie dzieje
problem z centralnym zamkiem w ej9 96r, nie otwiera drzwi od kierowcy teras tez nie chce zamykac ich musze sie kilka razy pobawic zeby ja zamnac, moze mial ktos podobny problem, moze mozna to jakos zresetowac?
silownik pewnie pada albo jakis kabel sie przetarl
no troche mi to nie na reke bo jak ja kupilem to wkladki w obu trzwiach byly jakby otwierane srubokretem (nie da rady wsadzic kluczyka ) i do tej pory otwieram pilotem, a jak zdejme bok z trzwi to da rade co kolwiek zobaczyc czy to raczej do elektronika trzeba
voltomierzem sprawdzasz czy dochodzi prad do silownika w trakcie zamykania z pilota
jak dochodzi i sie nie zamyka to silownik, mozesz tez na krotko podlaczyc pod aku silownik zeby sprawdzic czy sie rusza
Login jaki dziurawy co Ty bredzisz?? Nic dziurawego nie mam,musiał ferelnie dokręcić jak zakładał musze obadać tylko kanału brak :/
A narazie mogę tak jeżdzić???
Nie bredzę, tylko Ciebie cytuję.
:p
Kto to napisał, ja czy Ty:
bo mi pryka jak jadę,i wsadziłem ręke tam i dmucha powietrze
"Dmucha powietrze" dlatego, że jest dziura, czy dlatego że jej nie ma?
jak zamykam czy otwieram to widac w drzwiach ze ta " zapadka " od zamku sie rusza ale nie na tyle zeby drzwi otworzyc ( tak bylo przez dluzszy czas ) ostatnio sie otworzyly i znowu ta sama zabawa ze tylko drzwi od pasazera sie otwieraja, ale jak otwieram pilotem to widac ze drzwi chca sie otworzyc tylko tak jaby za malo sily jest i sie nie otwieraja..
Maniek19855
31-01-13, 16:42
Login to jest na łączeniu :P a nie dziura hehe już doszedłem do ładu,nakrętka sie odkręciła i wypadła i stąd ta szczelina i dmucha,i pytanie czy dojdę tam kluczem bez wyciągania kolektora???
Login to jest na łączeniu :P a nie dziura
http://img812.imageshack.us/img812/9697/45011413302642071646158.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/812/45011413302642071646158.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Maniek19855
31-01-13, 17:33
Login czy mam rozumieć,ze ejstem idiotą???
jak zamykam czy otwieram to widac w drzwiach ze ta " zapadka " od zamku sie rusza ale nie na tyle zeby drzwi otworzyc ( tak bylo przez dluzszy czas ) ostatnio sie otworzyly i znowu ta sama zabawa ze tylko drzwi od pasazera sie otwieraja, ale jak otwieram pilotem to widac ze drzwi chca sie otworzyc tylko tak jaby za malo sily jest i sie nie otwieraja..
Jak założyłem u siebie centralny, to na początku też miałem tak że siłowniki próbowały zamknąć drzwi, ale nie miały siły. U mnie pomogło przesmarowanie zamków, działały wtedy wyraźnie lżej i siłownik nie miał problemu z zamknięciem ich.
Login czy mam rozumieć,ze ejstem idiotą???
Może nie jesteś idiotą, ale zadajesz idiotyczne pytania dotyczące prostych jak konstrukcja cepa rzeczy :/
******o musiało być skręcone albo/i ******a/stara uszczelka.
Zamówiłeś konkretnie takie? http://www.e-autoczesci.com/lampa-reflektor-lewy-typ-stanley-honda-civic-19951998-oe-33151s04g01-p-2191.html
To są od przedlifta, ty masz polift, więc dlatego nie pasują.
Wybacz mistrzu podałem złego linka. Lampę zamówiłem oczywiście 98-01 więc wychodzi na to że te zamienniki są z dupy ;/
Wybacz mistrzu podałem złego linka. Lampę zamówiłem oczywiście 98-01 więc wychodzi na to że te zamienniki są z dupy ;/
Ale wersja polift'owa VI HB była produkowana od 1999 roku, a nie od 1998.
A poza tym ktoś się musiał pomylić. Albo Ty przy zamówieniu, albo sprzedający przy wysyłce.
Nie możliwe jest żeby polift'owe reflektory nie pasowały do polift'owego samochodu, tylko dlatego, że są zamiennikami.
Przynajmniej ja o czymś takim nie słyszałem.
Ale wersja polift'owa VI HB była produkowana od 1999 roku, a nie od 1998.
A poza tym ktoś się musiał pomylić. Albo Ty przy zamówieniu, albo sprzedający przy wysyłce.
Nie możliwe jest żeby polift'owe reflektory nie pasowały do polift'owego samochodu, tylko dlatego, że są zamiennikami.
Przynajmniej ja o czymś takim nie słyszałem.
Chodzi o VI SDN z roku 2000 ej9 i o dokładnie ten reflektor http://www.e-autoczesci.com/lampa-reflektor-prawy-typ-valeo-honda-civic-19992001-oe-33101s04g03-p-5698.html
Najzwyczajniej w świecie zaczepy są za krótkie. Nie mam pojęcia :confused:
z opisu wygląda ze powinno pasować, tez miałem chwilowo depo i wszystko było ok. Z jakiego powodu wymieniasz ta lampę? Może masz coś pokrzywione, poprzednia pasuje?
Generalnie to tylko zaczepy nie pasują. W poprzedniej są dłuższe i wszystko ładnie się zgrywa (wymiana z powodu pękniętego klosza).
A chcąc zamontować tą bym musiał zrobić dziury na końcu zaczepów i próbować jakoś to upchać ... :P
donald1992
31-01-13, 21:16
Plyl hamulcowy mam ponizej maximum.Czasami mam slabawe hamulce i musze podpompowac noga zeby dobrze hamowaly..Czy moze to byc spowodowane tem malym ubytkiem plynu?I czy moge dolac obojetnie jaki plyn hamulcowy?
pozdo
Jak założyłem u siebie centralny, to na początku też miałem tak że siłowniki próbowały zamknąć drzwi, ale nie miały siły. U mnie pomogło przesmarowanie zamków, działały wtedy wyraźnie lżej i siłownik nie miał problemu z zamknięciem ich.
Jutro spobuje, ale wystarczy wd40 do wkladki czy trzeba rozbierac trzwi moze smaru uzyc?
Plyl hamulcowy mam ponizej maximum.Czasami mam slabawe hamulce i musze podpompowac noga zeby dobrze hamowaly..Czy moze to byc spowodowane tem malym ubytkiem plynu?I czy moge dolac obojetnie jaki plyn hamulcowy?
pozdo
Możliwe.
A nie lepiej wymienić cały płyn? Może twój stary to już "woda"? Koszt nie jest duży. Polcem Ferodo dot.4
donald1992
31-01-13, 21:48
a jest jakis spust w zbiorniczku czy gdzies:confused:Czy odpowietrznikami trzeba spuscic caly plyn?
Chodzi o VI SDN z roku 2000 ej9 i o dokładnie ten reflektor http://www.e-autoczesci.com/lampa-reflektor-prawy-typ-valeo-honda-civic-19992001-oe-33101s04g03-p-5698.html
SDN znaczy się sedan?
:confused:
Najzwyczajniej w świecie zaczepy są za krótkie. Nie mam pojęcia :confused:
No to żeś teraz zagadkę wszystkim zadał.
Może to z powodu kryzysu i małe żółte diabełki tną koszty robiąc krótsze zaczepy w reflektorach.
:D
Wrzuciłbyś jakieś zdjęcie dla porównania, jak by Ci się chciało zrobić.
a jest jakis spust w zbiorniczku czy gdzies:confused:Czy odpowietrznikami trzeba spuscic caly plyn?
Nie ma żadnego "kranika" jeśli o to pytasz.
Odkręcasz przewody i sobie zlatuje.
donald1992
31-01-13, 22:05
ok.dzieki
"a jest jakis spust w zbiorniczku czy gdziesCzy odpowietrznikami trzeba spuscic caly plyn?"
http://www.youtube.com/watch?v=V5O_pbC8R2E - wszystko fajnie opisuje, ale niestety po angielsku :/ W pierwszej częsci odsysa płyn tylko ze zbiorniczka (jest to jakies 80% całego płynu) większość serwisów na tym konczy wymiane (nie trzeba wtedy odpowietrzać układu). Potem wylewka przez odpowietrzniki. Polecam ogolnie jego kanal, duzo robi z hondami. Ma tez filmik swapa silnika.
Generalnie to tylko zaczepy nie pasują. W poprzedniej są dłuższe i wszystko ładnie się zgrywa (wymiana z powodu pękniętego klosza).
A chcąc zamontować tą bym musiał zrobić dziury na końcu zaczepów i próbować jakoś to upchać ... :P
możesz próbować przeszczepić sam klosz do starej lampy
Camellia Racing
01-02-13, 11:22
"a jest jakis spust w zbiorniczku czy gdziesCzy odpowietrznikami trzeba spuscic caly plyn?"
http://www.youtube.com/watch?v=V5O_pbC8R2E - wszystko fajnie opisuje, ale niestety po angielsku :/ W pierwszej częsci odsysa płyn tylko ze zbiorniczka (jest to jakies 80% całego płynu) większość serwisów na tym konczy wymiane (nie trzeba wtedy odpowietrzać układu). Potem wylewka przez odpowietrzniki. Polecam ogolnie jego kanal, duzo robi z hondami. Ma tez filmik swapa silnika.
Znamy Erica.
Maniek19855
01-02-13, 14:02
kurcze i dokręciłem na łączeniu ten kolektor i itak puszcza mi tam :/ co tu by zrobić??
silikon wysokotemperaturowy?
Starstruck
01-02-13, 14:14
Nowa uszczelka.
Maniek19855
01-02-13, 14:54
2mies temu zakładałem nową i było ok tylko nakrętka sie odkręciła wczoraj i zaczęło dmuchać,przykręciłem dziś nakrętke dokręciłem i lipa :/ kupię nową uszczelkę i znowu bedzie lipa?? Może flansza ejst nie równa?a czy takie lekkie dmuchanie,może mieć wpływ na spalanie?? Bo coś wskazówka mi szybko spada od wczoraj
Camellia Racing
01-02-13, 15:48
Cement do łączeń wydechów.
nakrętka sie odkręciła wczoraj i zaczęło dmuchać
Znaczy że wydmuchało Ci uszczelkę i nie trzyma jak powinna.
czy takie lekkie dmuchanie,może mieć wpływ na spalanie??
Tak.
Te jebajowe kolektory są teraz tak fatalnie wykonane, że ja przed założeniem swojego podjadę pierw do jakiegoś zakładu zajmującego się obróbką metali i go splanuje. W moim egzemplarzu jak się skręci dwururkę śrubą z jednej strony, to z drugiej robi się szpara na blisko 2mm. Nie ma uja we wsi, by potem uszczelki nie dmuchnęło.
mam pytanie czy opłaca się kupić za 100 zł kolektor wydechowy 4 2 1 z d16y8 spawany? i czy on w jakimś stopniu poprawi osiągi mojej ej6 z d16y7?
mam pytanie czy opłaca się kupić za 100 zł kolektor wydechowy 4 2 1 z d16y8 spawany? i czy on w jakimś stopniu poprawi osiągi mojej ej6 z d16y7?
To czy się opłaca, to sam musisz zdecydować, bo to Twoja kasa.
:p
Ja bym nie kupił spawanego kolektora wogóle. Po co kupować szmelc? Chyba tylko po to, żeby sprzedającemu "zrobić dobrze". Poza tym 100,- zł to nie szał-cena za takie cudo.
Jak dobrze poszukasz, to za 130-150 zł trafisz nie spawany.
A co do osiągów to szału się nie spodziewaj.
Są tutaj tacy, co twierdzą że wogóle nic im się nie zmieniło.
:p
SLuchajcie, czy 52385-SR3-000 będzie ok do EK4 polift? i jest to "duzy cukierek"?
hmmm co myślicie o soczewce w VI genie? warto? :-)
http://img833.imageshack.us/img833/3056/313dg.jpg
świetna sprawa :)
x2
zna ktoś orientacyjny koszt takiego zabiegu?
SLuchajcie, czy 52385-SR3-000 będzie ok do EK4 polift?
Według mądrych książek pasuje do Civic'ów z lat: 1995-2001.
i jest to "duzy cukierek"?
Dokładnie tak.
P.S.
Masz może gdzieś jakiś dobry deal na zakup OEM'owych?
Pytam, bo też przymierzam się do wymiany.
Masz może gdzieś jakiś dobry deal na zakup OEM'owych?
Są na jdmshop po 5,5 dyszki ;] OEM ;]
Jutro spobuje, ale wystarczy wd40 do wkladki czy trzeba rozbierac trzwi moze smaru uzyc?
Ja wziąłem strzykawkę, igłę, płyn hamulcowy i bez żadnego odkręcania nawpuszczałem do zamka, potem chwile zamkiem popracować i działa jak nowy. Problemem jest tylko to że potem około tygodnia czuć trochę płyn hamulcowy w samochodzie, ale szybko to minie.
Minęło półtora roku od zabiegu i zamki cały czas działają leciutko.
Panowie mam szanse kupić używane agxy. Już praktycznie się zdecydowałem ale jeszcze chciałbym poznać Wasze zdanie.
Oto skan wydruku ze stacji diagnostycznej:
http://img28.imageshack.us/img28/791/agxstacja.jpg
Co myślicie? (amorki współpracują z eibachami)
Nowe amory mają sprawność na poziomie 80-85%
Są na jdmshop po 5,5 dyszki ;] OEM ;]
Haparts też wczoraj uruchomiło taką sama ofertę. :)
x2
zna ktoś orientacyjny koszt takiego zabiegu?
http://hidretrofit.wordpress.com/ spychu chyba sam robił i u siebie w temacie ma opisane wszystko krok po korku
Panowie mam szanse kupić używane agxy. Już praktycznie się zdecydowałem ale jeszcze chciałbym poznać Wasze zdanie.
Oto skan wydruku ze stacji diagnostycznej:
http://img28.imageshack.us/img28/791/agxstacja.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/28/agxstacja.jpg/)
Co myślicie? (amorki współpracują z eibachami)
Za ile udało się znaleźć? Może być na pw
Są na jdmshop po 5,5 dyszki ;] OEM ;]
Haparts też wczoraj uruchomiło taką sama ofertę. :)
Dzięki za info.
Myślałem, że może macie jakieś super dojście.
W Inter Cars'ie są NOK po 50,- zł, więc szału nie ma.
Jednak OEM to OEM :) Kupujesz, montujesz i zapominasz
Jednak OEM to OEM :) Kupujesz, montujesz i zapominasz
Też jestem podobnego zdania.
Podobno NOK, to to samo co OEM, tylko bez znaczka [H].
Ostatnio gdy pisałem z Dzidą to powiedział mi że jedyne gumy warte zaufania oprócz OEM'ów to FEBEST.
Szybkie pytanko: jakie zarowki do amberow? 27/8W czy 21/5W?
Wlasnie tez zajrzalem do hapartsu :) pewnie od Nich wezme jaak zawsze :) mozemy zrobic grupowca :)
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
mozemy zrobic grupowca
good idea!
To ja sie piszę na 2 sztuki duzych cukierasów :P
skolopendra
02-02-13, 15:03
Podobno NOK, to to samo co OEM, tylko bez znaczka [H].
bzdura
To ja sie piszę na 2 sztuki duzych cukierasów :P
ja też jeżeli cena będzie dobra ;)
bzdura
Tak słyszałem, więc nie wiem czy to prawda czy nie.
Ja coś wiesz więcej na ten temat, to byś napisał ku uciesze innym?
skolopendra
02-02-13, 15:31
wszystkie gumy tylko OEM
tu nie zaoszczędzicie na zamiennikach !
wszystkie gumy tylko OEM
tu nie zaoszczędzicie na zamiennikach !
Nie jestem zwolennikiem podcierania dupy szkłem.
:D
A NOK'iem zainteresowałem się tylko dlatego, że słyszałem takie informacje, że "szły" na pierwszy montaż.
tu nie zaoszczędzicie na zamiennikach !
dokładnie, wszystkie uszczelki, gumy i tuleje tylko OEM. uważam że jeśli chce się mieć spokój i pewność ze dana część nie rozleci 5k km po montażu to należy inwestować tylko w OEM. osobiście wpieprzam do samochodu tylko OEM'y i jeszcze nigdy się nie zawiodłem. jedyne co kupiłem nie OEM'owe to filtry, palec i kopułke. :)
A co z poliuretanami? OEM tulejki mogą nie wytrzymać utwardzonego zawieszenia.
skolopendra
02-02-13, 16:20
A NOK'iem zainteresowałem się tylko dlatego, że słyszałem takie informacje, że "szły" na pierwszy montaż.
nie
OEM mają chyba tą strzałkę do montażu a reszta jej nie ma - dobrze pamiętam ?
To co? Piszemy do Dizdy czy przewidują jakis rabat przy większej ilości?
To co? Piszemy do Dizdy czy przewidują jakis rabat przy większej ilości?
Ja poszukam jeszcze dojścia do lepszej ceny na OEM'owe cukierki.
Ale jak nie znajdę, to bym się raczej pisał na 2 szt.
Ja poszukam jeszcze dojścia do lepszej ceny na OEM'owe cukierki.
Chyba nie znajdziesz :)
W poniedziaek Dzida ma do mnie dzwonić i mogę z nim pogadać o grupowym ale myślę ze przydało by się minimum 5 osób chętnych.
EDIT. Tylko ja jeszcze muszę sprawdzić u siebie w jakim staniei mam te cukierki, bo moze sie okazać ze są git i niepotrzebnie kupie
Jestem też chętny na 2 sztuki o ile pasują do CIVIC HB VI 97' EJ9.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.