PDA

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

MacMillan
15-03-15, 13:48
gdzies na forum jest temat ze spisem wszystkich rzeczy potrzebnych do odpalenia klimy, poszukaj :)

zawsze zapominam jak to sie nazywa parownik czy skraplacz :P

Ok, dzięki za pomoc :)

DanielDondi
15-03-15, 14:07
chodzi mi o wahacz przedni dolny.

login
15-03-15, 14:27
chodzi mi o wahacz przedni dolny.

Mój błąd, zwracam honor.
Od góry wahacza powinno być miejsce dla łącznika stabilizatora.

wizard23
16-03-15, 08:24
Panowie pewnie już było takie pytanie ale ni ..uja nie moge znaleźć... wałek od 16z2 podejdzie do d14a3? jakie wtedy najlepiej kółko założyć? y7? czy od razu pakować vision? Dzięki z góry za rady ;)

Labed2007
16-03-15, 11:31
Panowie pewnie już było takie pytanie ale ni ..uja nie moge znaleźć... wałek od 16z2 podejdzie do d14a3? jakie wtedy najlepiej kółko założyć? y7? czy od razu pakować vision? Dzięki z góry za rady ;)

Wałek od D16Z2 nie będzie pasował do D14, wiem że na pewno pasują od D16W3 i D16Y7. Kółko najlepiej regulowane, jak do tego masz większy kolektor ssący to bez strojenia skład mieszanki na wysokich obrotach będzie za ubogi, jeśli wiesz z czym się to wiąże nie czytaj następnego zdania :) .... Raz że auto nie pojedzie jak trzeba, dwa silnik dostaje 'po tyłku'.

Bredziu
16-03-15, 13:59
Witam mam pytanie czym najlepiej bedzie wyczyscic podsufitke?

login
16-03-15, 14:22
Witam mam pytanie czym najlepiej bedzie wyczyscic podsufitke?

Umiejętnie wyprać odkurzaczem piorącym, zbytnio nie namaczając.

delek
16-03-15, 15:02
Chalupniczo to ja czyscilem gabka do mycia naczyn i lidlowym W5 do prania dywanow, w takiej niebieskiej butelce ze spryskiwaczem. *****iaszczo Daje rade tylko dobrze pracowac w rekawiczkach bo ci naskorek zluszczy.

Bead
16-03-15, 16:09
Witam, czy półośka prawa krótka z d13b2 gen V podejdzie do d16y7 VI ?

Słońce
16-03-15, 18:03
Siema ! Jaka jest średnica dolnego sworznia przedniego do Civica 6g EJ/EK (ek3 hb)? :)

wizard23
17-03-15, 07:44
Wałek od D16Z2 nie będzie pasował do D14, wiem że na pewno pasują od D16W3 i D16Y7. Kółko najlepiej regulowane, jak do tego masz większy kolektor ssący to bez strojenia skład mieszanki na wysokich obrotach będzie za ubogi, jeśli wiesz z czym się to wiąże nie czytaj następnego zdania :) .... Raz że auto nie pojedzie jak trzeba, dwa silnik dostaje 'po tyłku'.

dzięki :) spoko doczytałem do końca ;) teraz musze zobaczyć który ostrzejszy. wałek założe na samym końcu i dopiero na strojenie ;) wcześniej trzeba przejść na obd1 :) Jeszcze raz dzięki za info :)

siemens_15
17-03-15, 09:45
Witam. Mam pytanie odnośnie skrzyni. Mam obecnie skrzynie s20 i planuję założyć w jej miejsce s40. Wyczytałem, że skrzynia będzie pasować, ale nie znalazłem informacji odnośnie sprzęgła i koła zamachowego. Będzie wszystko pasować z s20?

delek
17-03-15, 12:31
ale S40 zamuli ci to auto jak juz to sie wywala wlasnie s40 i montuje s20

Kolo3110
17-03-15, 17:24
Witam. Mam problem dotyczący silnika D16Y7. Otóż gdy już się zagrzeje coś nim stuka i to w przedziale od tys do 3 tyś obrotów wyżej jak zakręce do jest już cisza, dźwięk się wydobywa tak bardziej od strony ssącego. Byłem u dwóch mechaników jeden od razu, że to panewka natomiast drugi powiedział, że może to być sworzeń od tłoku na korbie nie koniecznie panewka. Wiem że tak ciężko to okreslić, ale może ktoś miał cos podobnego, z góry wielkie dzięki.

luchuma
17-03-15, 17:32
Obaj maja racje

Kolo3110
17-03-15, 17:51
Tylko obydwaj się dziwią, że wali tylko w tych obrotach co napisałem.

delek
17-03-15, 18:46
Pany co się mogło zes..ć w dyfrze, jeśli uniesionego nad podłoże koła nie da się obrócić rękoma???? Ewidentnie zblokowany, bo przy skręcie w czasie jazdy wewnętrzna opona piszczy. Skrzynia zwyczajny manual.

PiotrekNh
17-03-15, 19:04
Witam. Posiadam Honde Civic VI 1.4 hb benzyna. Podczas jazdy gdy silnik się już nagrzał, zaczęło mi coś dławić przy przyśpieszaniu. W pewnym momencie coś strzeliło, jakby z wydechu. Po czym zapaliła się kontrolka silnika (mrugała 6 razy po około 1 sek. potem świeciła się światłem ciągłym). Dławienie silnika występowało już potem cały czas a kontrolka nie gasła. Co może być przyczyną problemu?
Dodam jeszcze że auto stało kilka dni na parkingu i nie było jeżdżone. Dopóki silnik się nie nagrzał nie było żadnych dolegliwości. Olej jest ok.

michaljaglarz
17-03-15, 19:11
Mam Silnik B18c4 i chce wywalić oryginalny kolektor ssący.
Czy zamiast kolektora z silnika B16a2 ( po przeróbce ) mogę wsadzić kolektor z B16a1 ?
Czy to ma sens ?
Czy te kolektory z B16 są podobne pojemnościowo i efektywnie do siebie ?
i nie mówcie mi że mogę kupić dedykowany a"la skunk itp. chodzi mi o te konkretne zaadaptowanie.
Z góry dziękuję za odpowiedź

wiesko1261
18-03-15, 06:26
Pany co się mogło zes..ć w dyfrze, jeśli uniesionego nad podłoże koła nie da się obrócić rękoma???? Ewidentnie zblokowany, bo przy skręcie w czasie jazdy wewnętrzna opona piszczy. Skrzynia zwyczajny manual.

może sprawdzałeś na biegu ?
w najgorszym przypadku zatarte satelitki na ośce ( morze masz zaspawane i nie wiesz o tym :D szpera )

delek
18-03-15, 07:58
Dzieki wiesko, sie okazalo, ze to hamulec blokuje, nawet smierdzi spalonym ale ja za wolno mysle, zeby od razu na to wpasc :D

kazik1993
18-03-15, 13:13
Mam problem który dotyczy amortyzatora , w tamtym sezonie zmieniałem całe zawieszenie na gwint MTS pojeździłem na nim około miesiąca czasu i nie podobało mi się że samochód jest niższy z lewej strony ,poczytałem trochę i dowiedziałem się że Honda tak ma , no mówię ok . Ale ostatnio zauważyłem przy ściąganiu koła że sprężyna od amortyzatora źle siedzi . Jak widać na zdjęciu . Teraz pytanie jak to można w miarę szybko zrobić bez wyjmowania całego amortyzatora , można to jakoś zrobić ? i jeszcze jedno czy sprężyna po takim czymś będzie się nadawała do czegoś jeszcze ?

http://i.imgur.com/MFvlwOY.jpg

bosavi1988
18-03-15, 13:36
Witam, wymieniałem w swoim d16y7 słupek który na pewno był dobry i z pewnego źródła. Po podmienienu słupka hania zapaliła za 1-szym razem ładnie trzyma wolne obroty itp, ale ma jakby odcinke przy 5,5 tyś obrotów i strzela w dolot delikatnie. Macie jakieś pomysły co jest nie tak?

kubaszow
18-03-15, 15:05
Sprawdz zaplon

Kazik1993 najszybciej to scisnac sciagaczami do sprezyn i poprawic, z sama sprezyna nie powinno nic sie stac mozna latac dalej.

kazik1993
18-03-15, 18:09
A jak nie mam ściągacza?

wiesko1261
18-03-15, 19:47
do założenia sprężyny nie trzeba wielkiej siły , wystarczy lekko nacisnąć i da się nakrętkę załapać ( tak jest u mnie ) :D
a wyjęcie całego amora to kilka minut roboty i 4 śruby do odkręcenia

mblbn
18-03-15, 22:05
czy do założenie staba z przodu trzeba rozpinać wydech, czy da się przełożyć go jakoś?

SIMBA
19-03-15, 00:21
jakich rozmiarów jest śruba spustowa miski olejowej w EK4? Planuję przy wymianie oleju wrzucić magnetyczną śrubę, ale pierw muszę takową zanabyć :P. Dzięki z góry ;)

sebawo
19-03-15, 09:20
SIMBA
90009-PH1-000
lub
90009-PY3-000
sprawdź która jest do Twojego silnika


czy do założenie staba z przodu trzeba rozpinać wydech, czy da się przełożyć go jakoś?

x2 :)

luchuma
19-03-15, 09:36
tak trzeba

Gajos90
19-03-15, 10:17
Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie odnośnie eksploatacji stożków INJEN? Co ile się je czyści? Czym czyścić? I czy te filtry się impregnuje?

luchuma
19-03-15, 10:26
Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie odnośnie eksploatacji stożków INJEN? Co ile się je czyści? Czym czyścić? I czy te filtry się impregnuje?

jak sie zasyfi
http://www.gautoparts.com/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/3b74ff2732dcb14b3b6928f43303cf6d/c/l/cleaning_kit_smx_1_1.jpg

CreIser
19-03-15, 12:35
Panowie jestem na etapie zakupu półosi do EJ9.
Interesują mnie kompletne półosie, wiadomo, różnie się trafi. W mojej obecnej (prawej) był wymieniany przegub ok. 500 km temu. Czy jeśli przegub w nowej półosi okaże się wystukany, to mogę przełożyć stary-nowy do tej nowej półosi?

mblbn
19-03-15, 12:42
pewnie że tak, przeguby kaszanią się w środku a nie na łączeniach półoś-przegub, więc w niczym to nie przeszkadza :)

shaquadimas
19-03-15, 17:18
Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie odnośnie eksploatacji stożków INJEN? Co ile się je czyści? Czym czyścić? I czy te filtry się impregnuje?
podłaczając sie do pytania, mam stożek simoty i chce go wyczyścić, koleżka ma olejek do nawilżania ale nie ma płynu do czyszczenia więc czy mozna wyczyścić jakimś innym płynem czyszczącym, czy ktoś tego próbował czy lepiej nie iść na taniość i zrobić dedykowanym zestawem?

login
19-03-15, 17:28
podłaczając sie do pytania, mam stożek simoty i chce go wyczyścić, koleżka ma olejek do nawilżania ale nie ma płynu do czyszczenia więc czy mozna wyczyścić jakimś innym płynem czyszczącym, czy ktoś tego próbował czy lepiej nie iść na taniość i zrobić dedykowanym zestawem?

To zestaw czyszczący, aż takie pieniądze kosztuje, żeby trzeba się było zastanawiać czy kupić czy paprać "Domestos'em"?
:p

luchuma
19-03-15, 17:38
woda z mydlem, dobrze wysuszyc i naniesc olejek ;]

shaquadimas
19-03-15, 17:38
moze nie paprac domestosem ale znajomy uzywał do fujity rozcieńczonego płynu do garów a nasączał sprayem do kwiatków i on twierdzi że to sie sprawdzało :D

login
19-03-15, 18:09
moze nie paprac domestosem ale znajomy uzywał do fujity rozcieńczonego płynu do garów a nasączał sprayem do kwiatków i on twierdzi że to sie sprawdzało :D

Czy kolega również pierze papier toaletowy po użyciu?
:p
Sądząc z Twojego opisu to może prać.

shaquadimas
19-03-15, 18:30
a tego to nie wiem, trzeba by sie jego zapytać, chociaz z tym praniem srajtaśmy po użyciu to troche poleciałeś :P
a tak nawiasem to dzieki za pomoc

login
19-03-15, 18:52
a tego to nie wiem, trzeba by sie jego zapytać, chociaz z tym praniem srajtaśmy po użyciu to troche poleciałeś :P

A jeśli nie pierze, to niech zacznie. Też będzie mu taniej wychodziło.
:D

kazik2_h9w3
19-03-15, 18:56
Ja nie wiem czy dobrze ale stozek pralem akrą do mycia silników a nasaczalem jakimś smarowidlem w spreyu
Jak na razie po kilkukrotnym takim myciu nic się nie dzieje a rura w środku czystą

rryba
19-03-15, 23:06
panowie ,
jakie dywaniaki welurowe do vi gen qp polecicie ? ogolnie na alledrogo sa 2 modele , czy ktos posiada i moglby sie wypiwiedziec czy warto zainwestowac ?

shaquadimas
20-03-15, 07:38
ja bym proponował ori, mam od nowości i dopiero po 15 latach sie napis civic odkleił

pawelwlkp91
21-03-15, 18:06
Potrzebuję pomocy przy wyborze sprzęgła do B18C4 moc okolice 200+ auto używane na co dzień i od czasu do czasu na 1/4. Potrzebuję coś mocniejszego od OEM możecie coś polecić i ewentualnie podesłać linka do strony z tym konkretnie sprzęgłem które polecacie.

And84
21-03-15, 19:37
Exedy stage 1 musisz popytać poszukać żeby nie przepłacić w pierwszym lepszym sklepie internetowym są jeszcze te tanie XTD i im podobne ale nie wiem jak z ich jakością .

pawelwlkp91
22-03-15, 09:01
Dzięki za podpowiedź będe szukał

calak
22-03-15, 10:11
Witam podczas jazdy d14a4 przestał pracowac na cylindrze drugim od rozrządu. Kompresja 0 na pozostałych 12. Rozumiem, że remont jest nie opłacalny. Szukać słupka d14?

mblbn
22-03-15, 10:32
jak kompresja 0 to tam albo tłoka nie ma, albo zawory ciągle otwarte, raczej zmień słupek bo kupisz za 200 zł nawet, a same części do remontu wyjdą drożej

calak
22-03-15, 11:00
jak kompresja 0 to tam albo tłoka nie ma, albo zawory ciągle otwarte, raczej zmień słupek bo kupisz za 200 zł nawet, a same części do remontu wyjdą drożej

pierścień mogę wykluczyć? Sprawdzałem 2 razy manometrem i wskazówka nawet nie drgnęła. Silnik brał olej, pare km przed usterka w lusterku zauważyłem dość duży kłębek dymu. Nie znam się za bardzo na mechanice

mblbn
22-03-15, 11:11
pierścień mogę wykluczyć? Sprawdzałem 2 razy manometrem i wskazówka nawet nie drgnęła. Silnik brał olej, pare km przed usterka w lusterku zauważyłem dość duży kłębek dymu. Nie znam się za bardzo na mechanice

jakby pierścień przepuszczał to by było cokolwiek na manometrze. więc albo nie masz pierścieni, albo cały tłok się wysypał. silnik kręci? masz jakieś pukanie albo stukanie?

calak
22-03-15, 13:00
Właśnie nic nie słychac, silnik kręci, odpala ale chodzi na "3 garach".

luchuma
22-03-15, 13:33
Uwalony zawor
Trzeba kamerę wsadzic przez otwór świecy i zobaczyc

Pelcu
22-03-15, 22:30
Proszę mi powiedzieć od czego może być ten detal w Civicu (EJ9) ze zdjęcia poniżej??

http://img194.imagevenue.com/loc541/th_059742450_WP_20150316_17_05_54_Pro_122_541lo.jp g (http://img194.imagevenue.com/img.php?image=059742450_WP_20150316_17_05_54_Pro_1 22_541lo.jpg) http://img205.imagevenue.com/loc585/th_059745912_WP_20150316_17_06_03_Pro_122_585lo.jp g (http://img205.imagevenue.com/img.php?image=059745912_WP_20150316_17_06_03_Pro_1 22_585lo.jpg)

kepa416
22-03-15, 22:41
Czy ktoś próbował zastąpić gąbki ktore w przednich drzwiach trzymają ciągna od klamki do zamka? U mnie wpadają w wibracje i brzeczą bez przerwy ktoś zakładał na to oringi czy coś podobnego widziałem ale może coś lepszego ktoś zrobił

login
22-03-15, 22:51
Proszę mi powiedzieć od czego może być ten detal w Civicu (EJ9) ze zdjęcia poniżej??

http://img194.imagevenue.com/loc541/th_059742450_WP_20150316_17_05_54_Pro_122_541lo.jp g (http://img194.imagevenue.com/img.php?image=059742450_WP_20150316_17_05_54_Pro_1 22_541lo.jpg) http://img205.imagevenue.com/loc585/th_059745912_WP_20150316_17_06_03_Pro_122_585lo.jp g (http://img205.imagevenue.com/img.php?image=059745912_WP_20150316_17_06_03_Pro_1 22_585lo.jpg)

Nie jest to przypadkiem bolec od półki bagażnika?

Kolo3110
23-03-15, 08:33
Siemanko. Mam D16Y7 po panewce praktycznie dół do wyrzucenia bo wał też krzywy, ale ok do rzeczy. Czy dół silnika Y7 i D16Z6 to jest to samo? Czy graty z Y7 podejda do Z6? Na necie piszą że to samo, ale wolę mieć pewność więc pytam Was. Z góry dzięki i pozdrawiam.

yarOo_krk
23-03-15, 12:48
Panowie szybkie pytanie:

1. do układu wspomagania lać tylko ORI płyn czy można skorzystać z jakiś "zamienników" ?
2. jak dokładnie wymienić cały płyn żeby całkowicie zszedł z całego układu i potem po zalaniu odpowietrzył się?

Z góry dzięki za odpowiedź!

CeeJay
23-03-15, 13:26
Czy ktoś próbował zastąpić gąbki ktore w przednich drzwiach trzymają ciągna od klamki do zamka? U mnie wpadają w wibracje i brzeczą bez przerwy ktoś zakładał na to oringi czy coś podobnego widziałem ale może coś lepszego ktoś zrobił

Ja u siebie włożyłem kawałek dociętej gąbki o około 3cm grubości pomiędzy cięgno a poszycie wewnętrzne drzwi i nic nie drży ;) Jak nie masz materaca to taka gąbka do mycia naczyń się również doskonale do tego nadaje ;)

kepa416
23-03-15, 13:29
Ja u siebie włożyłem kawałek dociętej gąbki o około 3cm grubości pomiędzy cięgno a poszycie wewnętrzne drzwi i nic nie drży ;) Jak nie masz materaca to taka gąbka do mycia naczyń się również doskonale do tego nadaje ;)
Właśnie coś takiego wymyśliłem i upolowałem takie klocki ścierne i tak zrobię

mblbn
23-03-15, 13:38
Czołem panowie,
Pacjent EJ9 D14A3. Po swapie ssaka na Z6 nie pali na wszystkich cylindrach - śmierdzi benzyną a silnikiem i wydechem rzuca jakby miały padaczkę. Było wszystko OK, odpalił normalnie i wszystko chodziło gładko. Wyłączyłem, dolałem oleju. Odpalam ponownie i zaczęło się :/ reset kompa nie pomaga, patyki i tuleje świec czyste, wtyczki przy aparacie też. Wtryski i przepustnica są z D14A3. Komputer nie pokazuje błędów. Co się stało i co z tym zrobić?

Pelcu
23-03-15, 15:32
Nie jest to przypadkiem bolec od półki bagażnika?

Dziękuję za odpowiedź. A zastanawiałem się co tak nagle zaczęło drżeć biorąc pod uwagę, że nie podkręcałem tuby :).

kazik2_h9w3
23-03-15, 16:59
Czołem panowie,
Pacjent EJ9 D14A3. Po swapie ssaka na Z6 nie pali na wszystkich cylindrach - śmierdzi benzyną a silnikiem i wydechem rzuca jakby miały padaczkę. Było wszystko OK, odpalił normalnie i wszystko chodziło gładko. Wyłączyłem, dolałem oleju. Odpalam ponownie i zaczęło się :/ reset kompa nie pomaga, patyki i tuleje świec czyste, wtyczki przy aparacie też. Wtryski i przepustnica są z D14A3. Komputer nie pokazuje błędów. Co się stało i co z tym zrobić?
Może zamienione jakieś kostki??
Masz gaz??

mblbn
23-03-15, 17:12
mam, ale problem jest na benzynie, kostki wszystkie powpinane na miejsce, specjalnie przed swapem wszystko podpisałem żeby nic nie spieprzyć

wiesko1261
23-03-15, 18:04
poruszaj wtyczkami od wtrysków ,morze nie łączą na wtryskach

mblbn
23-03-15, 19:13
więc tak: iskra obecna na wszystkich cylindrach, posprawdzane wtyczki wtrysków żarówką i wyszło na to że zwarcie 1 i 4 cylindra (właśnie na tych nie palił), bo 1 i 4 świeciły mocno, nie tylko przy kręceniu, ale nawet na zapłonie, a 2 i 3 tylko przy kręceniu lekko żarzyły. jutro będę izolował i sprawdzał, wszystko dzięki podrutowanej przez gazownika wiązce

Creative89
25-03-15, 16:44
Pytanie czy zwrotnice od em2 pasuja do ej6??

luchuma
25-03-15, 17:37
Nie

paplatalk

SIMBA
25-03-15, 20:28
http://jarusnet.pl/blox-podstawka-pod-filtr-oleju

czy ta podstawka podejdzie pod ek4 vti b16a2 ?? Pilne!! Dziękówka ;)

kazik2_h9w3
25-03-15, 21:50
Napisz do Jarusneta Pw a zapewne Ci odpowie

rryba
27-03-15, 11:36
panowie jak i gdzie mam szukac oznaczen spinek ? potrzebuje paru do boczkow drzwi , podsufitki , maty bagaznika i paru plastikow w qp , , patrzylem na auto-spinka.pl ale nigdzie nei mogelm znalesc dokaldnie takiej . moglby ktos nakierowac / dac jakies linki szczegolnie do boczkow i podsufitki ?

kepa416
27-03-15, 11:52
japancars.ru szukasz nr OEM a w http://www.spinkisamochodowe.pl/ nr zamienników

mblbn
28-03-15, 15:19
czy jest jakiś sposób (np. naba) żeby w EJ9 zwiększyć odsadzenie seryjnej kierownicy, lub całej jej kolumny?

kepa416
28-03-15, 20:28
czy jest jakiś sposób (np. naba) żeby w EJ9 zwiększyć odsadzenie seryjnej kierownicy, lub całej jej kolumny?
Nie poza drutowaniem.

mblbn
29-03-15, 11:16
Nie poza drutowaniem.

ale bezpiecznym drutowaniem, czy drutowaniem na chama?

York22
29-03-15, 11:23
raczej na chama, bo ciężko będzie zrobić taką nabę. Bezpieczniej będzie kupić jakąś kierę "sportową" z odpowiednią nabą lub kierownicę z VIIg sport/type-r ona ma większe odsadzenie w stosunku do oryginalnej z VIg i pasuje idealnie bez przeróbek... tylko ta cena :p

mblbn
29-03-15, 11:32
a duża jest różnica w odsadzeniu? będzie działać airbag?

yarOo_krk
29-03-15, 11:55
Panowie, jaki kolor ma ORI płyn do wspomagania widoczny na zdjęciu poniżej?

http://jarusnet.pl/media/catalog/product/cache/1/image/494x494/fa9f4fe2b06987faa6c0ec3bfba198ed/d/s/dsc_1926_copy.jpg

Chce zakupić buteleczkę i dolać (przy okazji wymieniając zawartość zbiorniczka) płynu, mój ma kolor bardziej "brązowawy" (nie wiem czy jest to ORI Honda czy jakiś zamiennik i czy w razie czego mogę go zmieszać z PSF Hondy :confused::confused:)

http://images70.fotosik.pl/750/f138155414284922med.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f138155414284922.html)

Starstruck
29-03-15, 12:00
Nowy jest zółtawy, jak siuśki :).

yarOo_krk
29-03-15, 12:08
Nowy jest zółtawy, jak siuśki :).

W takim razie nie wiedząc jaki był wcześniej zalany płyn moge dolać do niego ORI Honda PSF czy może jakiś zamiennik typu STP PSF (podobno mieszalny z innymi płynami)?

login
29-03-15, 12:29
W takim razie nie wiedząc jaki był wcześniej zalany płyn moge dolać do niego ORI Honda PSF czy może jakiś zamiennik typu STP PSF (podobno mieszalny z innymi płynami)?

Ja bym nie dolewał, tylko wymienił w całości bo widać, że już "swoje przeżył".
Kiedy ostatni raz wymieniałeś?

mblbn
29-03-15, 12:31
raczej na chama, bo ciężko będzie zrobić taką nabę.

ale będzie problem z mocowaniem czy co? bo mam możliwość żeby mi znajomy wyrzeźbił cnc w dowolnych wymiarach

yarOo_krk
29-03-15, 12:40
Ja bym nie dolewał, tylko wymienił w całości bo widać, że już "swoje przeżył".
Kiedy ostatni raz wymieniałeś?

Auto w moim posiadaniu od marca 2011. Za "mojej kadencji" nie wymieniałem płynu. Nie wiem jak poprzedni właściciel ;)
Naczytałem się sporo, że po wymienie całego płynu po pewnym czasie pada pompa i pojawiają się problemy dlatego cały czas bije się z myślami czy wymieniać całość czy dolać/wymieniać tylko to co w zbiorniczku ...

Kriss91
29-03-15, 13:07
Nie bawiłbym się w januszowe dolewki. Wymienić cały w układzie upewniając by pozbyć się możliwie całości starego. Zwykle pompy padają (podobno) od mieszania płynów. Lej OEM PSF.

login
29-03-15, 13:56
Auto w moim posiadaniu od marca 2011. Za "mojej kadencji" nie wymieniałem płynu. Nie wiem jak poprzedni właściciel ;)

Skoro tak, to według mnie nie ma się nad czym zastanawiać.


Naczytałem się sporo, że po wymienie całego płynu po pewnym czasie pada pompa i pojawiają się problemy dlatego cały czas bije się z myślami czy wymieniać całość czy dolać/wymieniać tylko to co w zbiorniczku ...

Nigdy o czymś takim nie słyszałem, ale ciekawy jestem co to za teoria i dlaczego wymiana płynu na lepszy miałaby spowodować popsucie się sprawnej pompy.
:confused:

Starstruck
29-03-15, 14:51
Auto w moim posiadaniu od marca 2011. Za "mojej kadencji" nie wymieniałem płynu. Nie wiem jak poprzedni właściciel ;)
Naczytałem się sporo, że po wymienie całego płynu po pewnym czasie pada pompa i pojawiają się problemy dlatego cały czas bije się z myślami czy wymieniać całość czy dolać/wymieniać tylko to co w zbiorniczku ...

To zależy jak kto wymieniał. Jak pompa nawet przez moment pracowała na sucho, to może ulec uszkodzeniu.

Na pewno po wymianie odczujesz, że kierownica chodzi lżej i przyjemniej. Co lać? OEM PSF za 0,35l płacisz 30 zł, czyli tyle co za litr ATFa Mobila (a układ potrzebuje ok. 1l) :). Dla mnie wybór jest oczywisty, bo na obu będzie wspoma pracowała poprawnie.

login
29-03-15, 16:17
Co lać? OEM PSF za 0,35l płacisz 30 zł, czyli tyle co za litr ATFa Mobila (a układ potrzebuje ok. 1l) :). Dla mnie wybór jest oczywisty, bo na obu będzie wspoma pracowała poprawnie.

Tak, ale tylko wtedy jeśli jedynym i podstawowym kryterium doboru płynu wspomagania jest jego cena zakupu.
:D

Starstruck
29-03-15, 16:33
Wiesz, jeżeli ktoś jest bogaty i za praktycznie to samo woli zapłacić 3x więcej, to... czemu nie :)? Rozumiem też, że myśl z posiadania OEM płynu może powodować częstszy oraz solidniejszy wzwód. W końcu na zlocie można powiedzieć: "Wiecie chłopaki, tu jest OEM HONDA JAPAN JDM TOKIO płyn w układzie wspomagania, także miejcie się na baczności, jak się spotkamy na światłach".

login
29-03-15, 17:22
Wiesz, jeżeli ktoś jest bogaty i za praktycznie to samo woli zapłacić 3x więcej, to... czemu nie :)?

Zapewne tak samo, jak z wyższością oleju silnikowego Shell'a na innymi pozornie lepszymi olejami, które są identyczne a tylko droższe, nieprawdaż.
:p


Rozumiem też, że myśl z posiadania OEM płynu może powodować częstszy oraz solidniejszy wzwód. W końcu na zlocie można powiedzieć: "Wiecie chłopaki, tu jest OEM HONDA JAPAN JDM TOKIO płyn w układzie wspomagania, także miejcie się na baczności, jak się spotkamy na światłach".

Niektórym już sama zmiana samochodu tak wydłużyła fiuta, że rozmowa o wzwodzie to czysta "astronomia". Bo gdyby w ogóle był, to za każdym razem kończyłby się omdleniem z powodu odpłynięcia całej krwi od mózgu.
Więc temat możesz spokojnie pominąć.

York22
29-03-15, 17:48
ale będzie problem z mocowaniem czy co? bo mam możliwość żeby mi znajomy wyrzeźbił cnc w dowolnych wymiarach

Jak masz kompletną kierę ze sporta/type-r to tylko wpinasz w kostkę i ma działać.
Co do rzeźbienia to ciężko mi sobie to wyobrazić nawet, bo musiałbyś jakoś frez wydłużyć, kierę ciąć i jakoś spawać, ewentualnie jakoś kolumnę wydłużać... ogólnie wg mnie od cholery zachodu i efekty też mogą się okazać mizerne jak coś podczas jazdy Ci odpadnie.

Odsadzenia nie mierzyłem między VI a VIIg, ale tak na "oko" wydaje mi się ok 1-2 cm w stosunku do serii.

yarOo_krk
29-03-15, 18:03
Nie bawiłbym się w januszowe dolewki. Wymienić cały w układzie upewniając by pozbyć się możliwie całości starego. Zwykle pompy padają (podobno) od mieszania płynów. Lej OEM PSF.

Skoro tak, to według mnie nie ma się nad czym zastanawiać.
Dzięki chłopaki za wskazówki. Zdecydowałem się na wymianę całego płynu w układzie :)



(a układ potrzebuje ok. 1l) :)
1L wystarczy czy na wszelki wypadek zakupić więcej? :)

login
29-03-15, 18:11
Dzięki chłopaki za wskazówki. Zdecydowałem się na wymianę całego płynu w układzie :)

Według mnie dobra decyzja.
Można by było dla samej satysfakcji sprawdzić ten płyn, ale tak jak napisałem okres świetności raczej ma już za sobą.

Saiti
29-03-15, 20:20
Ugraliście wyjątkową kontrolę za treści Waszych postów :) Za każdy następny tego typu spam i wycieczki osobiste porozdajemy nagrody :)

slayerek
30-03-15, 15:29
witam, mam pytanko osnosnie kosztów wymiany przewodów hamulcowych (tych pod autem po całej długości) jaki to może być koszt razem z robota ? (do tloczkow juz poprowadzone w oplocie , chodzi tylko o te 4 ktore ida od pompy do tych w stalowym oplocie)

kepa416
30-03-15, 16:04
witam, mam pytanko osnosnie kosztów wymiany przewodów hamulcowych (tych pod autem po całej długości) jaki to może być koszt razem z robota ? (do tloczkow juz poprowadzone w oplocie , chodzi tylko o te 4 ktore ida od pompy do tych w stalowym oplocie)
http://www.przewody-hamulcowe.pl/honda/204-honda-civic-eg3-eg4-zestaw-przewodow-hamulcowych-miedzianych.html

Przewody od 120 zł płyn kolo 30 zł pewnie mocowania które się rozlecą kilka zł. Reszta to robocizna ale tutaj nje pomogę

mblbn
30-03-15, 16:18
taka sytuacja:
mam H od roku a dopiero teraz zauważyłem, że w miejsce prawego dolnego wahacza poprzecznego z tyłu jest wstawiony lewy :confused:
robić coś z tym, czy można tak jeździć? mechanik powiedział, że to w niczym nie przeszkadza

edit: popatrzyłem na japancars.ru i wygląda na to, że nie ma lewego i prawego tylko jest jeden... ?

luchuma
30-03-15, 16:29
Tak

paplatalk

mblbn
30-03-15, 16:32
Tak

paplatalk

w sensie, że jest tylko jeden i montaż lustrzany?

luchuma
30-03-15, 17:56
Tak

mblbn
30-03-15, 18:23
kolejne pytanie:
czy to prawda, że cukierki duże PU z Olkusza wymagają jakiejś rzeźby? jeśli tak, to co jest do zrobienia?

Orsh
31-03-15, 19:46
Szukam i nie moge znalezc odpowiedzi jednoznacznej czy sedan 4d ek3 np ma takie same tylnie lampy w przed i po lifcie czy sa jakies roznice w elektryce lub montazu?

Starstruck
31-03-15, 20:03
Takie same na rynku europejskim.

jarosekk
31-03-15, 21:48
Nie orientuje się ktoś czy są springi do EJ9 na tył niższe niż -55 ? Mam zestaw MTS'a -60/55, ale jak przód siadł idealnie tak tył pieje. Z centymetr jeszcze jakby usiadl o byłoby git. Cykam się trochę ciąć sprężynki, a na gwint póki co hajsu brak. Ewentualnie jakiś dobry patent, żeby tył się zrównał z przodem.

smender
31-03-15, 22:32
Szybkie pytanko w sprawie tylnych lamp poliftowych do 6gen hb.
Mam możliwość kupna takich lamp i z tego co się dowiedziałem to "prawa ma bardzo delikatnie zaparowany kierunek biały w rogu tylko" i się zastanawiam czy brać mimo to, bo w przyszłości chciałbym przerobić tylne lampy na usdm. Będą bardziej parować? Można jakoś temu zaradzić?

zgulec
01-04-15, 18:13
Szybkie pytanie:
Jakiej średnicy kupić filterek odmy do silnika B16A2? Nie mam teraz dostępu do samochodu, dlatego pytam.

Starstruck
01-04-15, 18:34
Szybkie pytanie:
Jakiej średnicy kupić filterek odmy do silnika B16A2? Nie mam teraz dostępu do samochodu, dlatego pytam.

9 mm.

zgulec
01-04-15, 20:16
9 mm.
Dziękuję :)

slayerek
01-04-15, 22:38
szybkie pytanko czy te przewodu mi podpasuja do ej6 (coupe wiec niewiem czy nie powiny byc dluzsze) przod tarcze 260 i tyl 260 ABS byl ale odlaczony :) (jest roznica w przewodach z ABS i bez ? )
http://www.przewody-hamulcowe.pl/honda/205-honda-civic-eg3-eg4-zestaw-przewodow-hamulcowych-miedzianych.html

luchuma
01-04-15, 23:03
jedz do warsztatu i Ci dorobia na miejscu ;]

login
01-04-15, 23:32
szybkie pytanko czy te przewodu mi podpasuja do ej6 (coupe wiec niewiem czy nie powiny byc dluzsze) przod tarcze 260 i tyl 260 ABS byl ale odlaczony :) (jest roznica w przewodach z ABS i bez ? )
http://www.przewody-hamulcowe.pl/honda/205-honda-civic-eg3-eg4-zestaw-przewodow-hamulcowych-miedzianych.html

Według mnie nie ma sensu kupować gotowych, bo zdecydowanie ciężej je ułożyć niż miedzianą rurkę ze zwoju.

slayerek
01-04-15, 23:56
tylko miedziana rurke ze zwoju licza 70zl za metr ;) ( w warsztacie)

kepa416
02-04-15, 00:09
tylko miedziana rurke ze zwoju licza 70zl za metr ;) ( w warsztacie)
Rozbój w biały dzień chyba że z robocizna wliczona


Według mnie nie ma sensu kupować gotowych, bo zdecydowanie ciężej je ułożyć niż miedzianą rurkę ze zwoju.
Ja robiłem tak ze wyciągiem stary przewód i na jego wzór wyginałem tym przyrządem i potem wkładem i pasuje idealnie

UNK
02-04-15, 01:45
Pany takie pytanie, przekladalem dzis ssacy b7 do d14 lecz nie mialem mocowania linki b7, przerobilem mocowanie z d14 ale przepustnica nie otwiera sie do konca. Czy jak dam mocowanie z b7 problem zniknie czy to wina czegos innego?

Wydziergane z S III

kepa416
02-04-15, 02:04
Pany takie pytanie, przekladalem dzis ssacy b7 do d14 lecz nie mialem mocowania linki b7, przerobilem mocowanie z d14 ale przepustnica nie otwiera sie do konca. Czy jak dam mocowanie z b7 problem zniknie czy to wina czegos innego?

Wydziergane z S III
A linka jest naciagnięta? Może mocowanie jest zbyt blisko motylka

MacMillan
02-04-15, 10:07
Panowie czy jest różnica pomiędzy dywanikami OEM przedlift/polift HB?

luchuma
02-04-15, 12:41
Tak

CreIser
02-04-15, 12:51
Panowie - dwie sprawy:
1. Po wymianie oleju w skrzyni biegów po odpaleniu silnika stale pali się check engine, czy to normalne?
2. Mam problem ze stukami. Początkowo stuki występowały przy skręcaniu, ruszaniu, hamowaniu (ogólnie podczas drgań samochodem). Byłem w warsztacie, wymieniliśmy półosie. Informowano mnie, że stuki mogą nie ustać i tak też się stało. Stuki zmniejszyły się, ale nie ustały. Dobiega to tak jakby z podłogi, z przodu. Miał ktoś podobny problem w znalezieniu tego ustrojstwa?

MacMillan
02-04-15, 13:09
Tak
Jakie są różnice? Kompletnie nie podejdzie czy minimalne?

TajniakOsz [PL]
02-04-15, 13:32
Witam,
Mam podłogę w bardzo złym stanie (EK3 4D, 1995r. VI gen., D15Z6) i ze względu na wysokie koszta naprawy zastanawiam się nad kupnem nowych paneli podłogowych (jak robić za taką cenę, to czemu by nie na nowych częściach?). Stąd moje pytania:
1. [noob question] Czy na załączonym obrazku na pewno są części blacharskie a nie jakieś części wewnętrzne (nazwa "Inner panels" jest trochę dezorientująca),
2. interesujące mnie części to te oznaczone nr 3, 26 i 37, dobrze patrzę? Jakoś brakuje mi przodu (jak dla mnie te schematy są nieczytelne więc jakby ktoś mógł mi powiedzieć gdzie jest przód i podłużnica, tj. na których schematach z drugiego linku to byłbym wdzięczny),
3. orientuje się ktoś w kosztach (samych części) i gdzie można te części poza ASO dostać (Jarusnet, Haparts)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

schemat (http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/69b057f70b3098615e95f77bfda96acd-1034x525.gif)

kategorie (http://japancars.ru/index.php?route=catalog%2Fhonda&hmodtyp=16155&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=4&dmodyr=1996&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.5ILS)

mblbn
02-04-15, 14:26
ponawiam pytanie i montaż dużych cukierków z poliuretanu z Olkusza - czy to prawda, że wymagają jakiejś rzeźby?

Patryk231
02-04-15, 14:29
Witam, chciałbym wymienić żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej, oświetlenie wnętrza na LED, civic hb VI 2000 r. Czy wymieniał ktoś? Możecie podać zamienniki tych żarówek?

login
02-04-15, 14:59
Witam, chciałbym wymienić żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej, oświetlenie wnętrza na LED, civic hb VI 2000 r. Czy wymieniał ktoś? Możecie podać zamienniki tych żarówek?

Google Ci "nie chodzi"?
:p
https://www.google.pl/search?q=zamiennik+led+%C5%BCar%C3%B3wki+w5w&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=6zwdVYyBGMHSaO2fgbgB

jarosekk
02-04-15, 16:42
Nie orientuje się ktoś czy są springi do EJ9 na tył niższe niż -55 ? Mam zestaw MTS'a -60/55, ale jak przód siadł idealnie tak tył pieje. Z centymetr jeszcze jakby usiadl o byłoby git. Cykam się trochę ciąć sprężynki, a na gwint póki co hajsu brak. Ewentualnie jakiś dobry patent, żeby tył się zrównał z przodem.
Ponawiam. Zależy mi, żeby zejść jeszcze z 1-2 cm maks.

palermo444
02-04-15, 16:43
Coilover + top hats ale po sie wiąże z wydatkiem

Mam ten sam problem

mblbn
02-04-15, 17:20
ponawiam pytanie i montaż dużych cukierków z poliuretanu z Olkusza - czy to prawda, że wymagają jakiejś rzeźby?

ponawiam drugi raz

CreIser
02-04-15, 18:37
Panowie:
wstawiłem nagranie z tych stuków, są one bardzo dobrze nagrane.
http://www40.zippyshare.com/v/wlovYF44/file.html

Labed2007
03-04-15, 01:06
Witam, chciałbym wymienić żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej, oświetlenie wnętrza na LED, civic hb VI 2000 r. Czy wymieniał ktoś? Możecie podać zamienniki tych żarówek?

Zwykłe W5W - jak na postój.

Bredziu
03-04-15, 18:23
Witam mam pytanie. Gdzie najczesciej montujecie. W vi genie. Wlacznik usdm ? I najlepiej jaki wlacznik bylby najlepszy .

UNK
03-04-15, 18:46
A linka jest naciagnięta? Może mocowanie jest zbyt blisko motylka

Tymczasowo jest tak: https://lh6.googleusercontent.com/-EgDYJxV6fGk/VR1RNnNdI7I/AAAAAAAACYU/q1D5QB1BNr4/w869-h652-no/20150402_161711.jpg
To jest powodem ?

Starstruck
03-04-15, 18:50
Tymczasowo jest tak: https://lh6.googleusercontent.com/-EgDYJxV6fGk/VR1RNnNdI7I/AAAAAAAACYU/q1D5QB1BNr4/w869-h652-no/20150402_161711.jpg
To jest powodem ?

Miałem ten sam problem. Musisz zorganizować motylek i najlepiej mocowanie linki (na kolektorze) z ssącego, który ma poziomą przepustnicę. Takie rozwiązanie jak masz powoduje, że 1) przepustnica nie otwiera się w 100%, ale gdzieś w 80% (u mnie tak było); 2) linka może się poszarpać, ostatecznie zerwać. Ja po zmianie motylka i mocowania miałem ok.

TajniakOsz [PL]
03-04-15, 20:00
Witam, mam pytanie (VI gen.): koło elektrycznej regulacji lusterek są dwie zaślepki: ta po lewej stronie jest na sterowanie szyberdachem, a ta po prawej? I na co są te zaślepki przy dźwigni hamulca ręcznego - lewy przedni róg to regulacja wysokości reflektorów, a pozostałe? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Starstruck
03-04-15, 20:01
;2504332']Witam, mam pytanie (VI gen.): koło elektrycznej regulacji lusterek są dwie zaślepki: ta po lewej stronie jest na sterowanie szyberdachem, a ta po prawej? I na co są te zaślepki przy dźwigni hamulca ręcznego - lewy przedni róg to regulacja wysokości reflektorów, a pozostałe? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Ta po prawej jest na guzik halogenów.

Zaślepki w tunelu są od podgrzewania foteli x2 + ew. np. coin holder.

TajniakOsz [PL]
03-04-15, 20:05
Ta po prawej jest na guzik halogenów.
Myślałem że od tego jest zaślepka na prawo od tylnych przeciwmgłowych (w amerykańskich na prawo od "CRUISE" i w amerykańskich jest tam dimmer z tego co wiem) - od czego w takim razie ona jest?

Starstruck
03-04-15, 20:11
Możesz sobie tam diodę od alarmu zamontować, ew. drugi guzik od tylnego przeciwmgłowego, ale z podłączeniem pod przednie (osobiście tak miałem w swoim ex EJ6).

TajniakOsz [PL]
03-04-15, 20:44
Dziękuję.

Frohus
03-04-15, 21:07
Szybkie pytanie laika od montażu kierownic. Powiedzmy, że do swojego EK chciałbym założyć jakąś customową kierownicę np. Momo. Osobno do niej muszę kupić nabę do Civica jeśli kierownica w zestawie takowej nie posiada, tak? Czy muszę kupić model dedykowany do Civica?

luchuma
03-04-15, 21:20
Ta po prawej jest na guzik halogenów.

Zaślepki w tunelu są od podgrzewania foteli x2 + ew. np. coin holder.
Te przy recznym są od
Podgrzewanie foteli. Antena elektryczna połowa wysokości(half). Bumper pole.

paplatalk

UNK
03-04-15, 23:59
Miałem ten sam problem. Musisz zorganizować motylek i najlepiej mocowanie linki (na kolektorze) z ssącego, który ma poziomą przepustnicę. Takie rozwiązanie jak masz powoduje, że 1) przepustnica nie otwiera się w 100%, ale gdzieś w 80% (u mnie tak było); 2) linka może się poszarpać, ostatecznie zerwać. Ja po zmianie motylka i mocowania miałem ok.

Okej dzięki za pomoc :) ogarne to tak jak mówisz;D

Wydziergane z S III

TajniakOsz [PL]
04-04-15, 00:08
Panowie jeszcze jedno pytanie:
zdjęcie (http://www.m1xe.com/pics/jdm-buttons.jpg)
Przycisk/suwak w prawym górnym rogu - co to jest? Oczyszczanie powietrza? Widział ktoś kiedyś coś takiego w Hondzie? Jak wpisuję w google to wyskakują jakieś urządzenia (z tego co rozumiem jakieś oczyszczacze powietrza), ale z własnym włącznikiem, więc to raczej nie to.

login
04-04-15, 09:01
;2504581']Panowie jeszcze jedno pytanie:
zdjęcie (http://www.m1xe.com/pics/jdm-buttons.jpg)
Przycisk/suwak w prawym górnym rogu - co to jest? Oczyszczanie powietrza? Widział ktoś kiedyś coś takiego w Hondzie? Jak wpisuję w google to wyskakują jakieś urządzenia (z tego co rozumiem jakieś oczyszczacze powietrza), ale z własnym włącznikiem, więc to raczej nie to.

Główny wyłącznik urządzenia to jedno, a suwak do regulacji obrotów wiatraka to drugie.

mblbn
04-04-15, 11:00
ponawiam pytanie i montaż dużych cukierków z poliuretanu z Olkusza - czy to prawda, że wymagają jakiejś rzeźby?

podbijam

luchuma
04-04-15, 12:33
podbijam

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-crx-del-solcr-v-rover-tuleje-wahacza-tylnego-wleczonego-duzy-cukierek-2szt.html

popatrz na zdjecie i sie zastanow ;]

kepa416
04-04-15, 12:38
podbijam
Pasują ok ale uważaj bo auto może zrobić sie nad sterowane a jak juz dołożysz stab to na co dzień może być krucho

mblbn
04-04-15, 12:44
Pasują ok ale uważaj bo auto może zrobić sie nad sterowane a jak juz dołożysz stab to na co dzień może być krucho

to lepiej zostawić duże cukierki na normalnych gumach? bo staba też będę dokładał

Calypso
04-04-15, 12:49
Czy mieszki shiftera i hamulca ręcznego podpasuja z Vgen do VIgen?

kepa416
04-04-15, 12:49
to lepiej zostawić duże cukierki na normalnych gumach? bo staba też będę dokładał
Osobiście nie sprawdzałem ale gadałem z trzema osobami które jeżdżą w sporcie i narzekaly. Najlepiej oem 50 zl koszt za sztukę to i tak cena o połowę mniejsza niż pu

luchuma
04-04-15, 15:18
zalezy jaki stab z tylu, jakie kąty i jaka zbierzność.

mam czerwone cukierki i staba 17 z tylu a z przodu 26
a wczesniej 22 z przodu i 15 z tylu i tez czerwone cukierki i nie zauwazylem nadsterownosci w zadnej wersji a wrecz przeciwnie bo caly czas jest lekko podsterowny ale to kwestia kątów z przodu


;2504581']Panowie jeszcze jedno pytanie:
zdjęcie (http://www.m1xe.com/pics/jdm-buttons.jpg)
Przycisk/suwak w prawym górnym rogu - co to jest? Oczyszczanie powietrza? Widział ktoś kiedyś coś takiego w Hondzie? Jak wpisuję w google to wyskakują jakieś urządzenia (z tego co rozumiem jakieś oczyszczacze powietrza), ale z własnym włącznikiem, więc to raczej nie to.

To odswiezacz powietrza. Jak czuje "smrodek" wlacza sie, jonizuje powietrze...... to tyle. Posiada wbudowany aktywny filtr weglowy.
bylo to tylkoo w JDM bodaj

brakuje tez podwojnego przycisku podgrzewania foteli ;]

http://i155.photobucket.com/albums/s308/francisalmario/my%20album/Airrefiner2.jpg

Malasander
04-04-15, 15:35
Co może być przyczyną nierówno pracujących wycieraczek w sedanie? Raz biją o podszybie, raz wylatują za szybę przy szybszej jeździe, w zakresie 60-80km/h pracują nieźle, ale jednak nie na całej szybie.

Calypso
04-04-15, 15:37
Co może być przyczyną nierówno pracujących wycieraczek w sedanie? Raz biją o podszybie, raz wylatują za szybę przy szybszej jeździe, w zakresie 60-80km/h pracują nieźle, ale jednak nie na całej szybie.
Wyrobiony mechanizm wycieraczek... Złap je ręką na postoju i sprawdź czy mają luzy.

luchuma
04-04-15, 15:37
pęd powietrza je wyciaga.

moze mechanizm jest wyrobiony ;]

Malasander
04-04-15, 15:48
właśnie obstawiałem, że są luzy, ale jednak wszystko sztywno pracuje, nie pamiętam jak powinien chodzić ten mechanizm, bo nie zwracałem na to wcześniej uwagi, ale teraz słychać takie klepanie jak się przyłoży tam ucho. Sprawa ogólnie ma się tak, że na suchej szybie wycieraczki mają dostateczny opór i ładnie trzymają, po polaniu szyby większą ilością wody, zaczynają mieć za duży poślizg i wariują

CreIser
04-04-15, 16:02
Podbijam moje zapytanie.

Panowie - dwie sprawy:
1. Po wymianie oleju w skrzyni biegów po odpaleniu silnika stale pali się check engine, czy to normalne?
2. Mam problem ze stukami. Początkowo stuki występowały przy skręcaniu, ruszaniu, hamowaniu (ogólnie podczas drgań samochodem). Byłem w warsztacie, wymieniliśmy półosie. Informowano mnie, że stuki mogą nie ustać i tak też się stało. Stuki zmniejszyły się, ale nie ustały. Dobiega to tak jakby z podłogi, z przodu. Miał ktoś podobny problem w znalezieniu tego ustrojstwa?

Panowie:
wstawiłem nagranie z tych stuków, są one bardzo dobrze nagrane.
http://www40.zippyshare.com/v/wlovYF44/file.html

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

wiesko1261
04-04-15, 16:19
zrób samodiagnostykę , jaki błąd ?
link z nagraniem ,mi nie działa

luchuma
04-04-15, 16:20
sprawdz swoznie gorne, poduszki silnika, wjedz na kanal zaciagnij reczny i niech ktos ruszy a Ty sluchaj i szukaj ;]
moze sprzeglo, moze wydech sie obija

samodiagnostyka jak sie check swieci

tu plik do pobrania

http://www40.zippyshare.com/d/wlovYF44/85187/Glos00001%281%29.3gp

UNK
05-04-15, 00:02
Również mam problem ze stukaniem z przodu, półosie zmienione, sworznie dolne też i tuleja na dolnym wachaczu też. I dalej tłucze ;/

kepa416
05-04-15, 02:00
Również mam problem ze stukaniem z przodu, półosie zmienione, sworznie dolne też i tuleja na dolnym wachaczu też. I dalej tłucze ;/

To możesz jeszcze sprawdzić amortyzatory, sprężyny czy nie jest pęknięta no i sama kolumna krzyżaki i przekładnia bo pewnie tu leży problem.

palermo444
05-04-15, 07:49
Mam zamiar dać dystans tylko trzeba będzie jeszcze dać dłuższe szpilki skąd takie naruchac?

kepa416
05-04-15, 10:21
Mam zamiar dać dystans tylko trzeba będzie jeszcze dać dłuższe szpilki skąd takie naruchac?
Allegro bądź inne sklepy ze śrubami czy nakretkami. Chyba ze arp ale to wydatek 80 zł na koło

CreIser
05-04-15, 10:31
@UNK

Też masz podobne odgłosy ?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

mblbn
05-04-15, 10:33
Również mam problem ze stukaniem z przodu, półosie zmienione, sworznie dolne też i tuleja na dolnym wachaczu też. I dalej tłucze ;/

sprawdź czy amortyzator któryś się nie wygiął, to się zdarza np jak zamarzną

CreIser
05-04-15, 10:41
mblbn

I pukałoby tak nak na moim nagraniu?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

mblbn
05-04-15, 10:49
a masz to pukanie tylko na dołkach? bo trochę to brzmi jakby coś o wahacz albo bude tłukło, a krzywy amortyzator słychać raczej tylko przy odbijaniu. sprawdzałeś czy sworznie nie mają luzu? poduszki silnika i skrzyni?

CreIser
05-04-15, 10:53
Właśnie to nie jest na dołkach. To jest przy jeździe na prostej drodze. Celowo wstawiłem to nagranie, bo mnie już to irytuje.
Byłem u chłopaków z PS Garage i postawili pierwszą diagnozę, że to półosie. Jednak informowali, po wymianie stuki mogą nie ustać. Dlatego jestem ciekaw czy ktoś miał podobny problem. Chciałbym aby ten temat zakończył się na drugiej wizycie u nich.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

mblbn
05-04-15, 11:02
a tłucze się cały czas czy jak dodajesz/odpuszczasz gaz?

CreIser
05-04-15, 11:11
Praktycznie cały czas.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

mblbn
05-04-15, 11:27
no to odpada temat półosi. na postoju też?

CreIser
05-04-15, 12:46
Tak, jak wsiadłem do auta to był taki odgłos.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

mblbn
05-04-15, 13:00
sprawdzałeś tuleje czy nie wybite? i czy wahacze są dokręcone?

kepa416
05-04-15, 16:00
Temat wałkowany milion razy. Kolektor ssący do D14 najlepiej z D15B7 czyli przeróbki to:
zaślepienie krokowca na kolektorze
zamiana kółka przepustnicy
wywiercenie dziurek w mojej listwie by pasował przewód od paliwa do D14?

Chodzi mi nie tyle o podniesienie mocy co o możliwość zamocowania rozpórki normalnej i dolotu od EK4/EK3

Czy może jakieś inne D16 z automatyczną skrzynią gdzie jest krokowiec na przepustnicy?

UNK
05-04-15, 17:04
U mnie w aucie jak wsiadam nic nie stuka, poprostu jak sie toczy auto po nierównościach czy jade max 50 i wjade w jakieś koleiny to stuka. Jak jade szybciej to już nie słysze.
Ten odgłos jest taki jakby coś podskakiwało z przodu i uderzało

Wydziergane z S III

baro09200
06-04-15, 08:18
Panowie mam mały problem otóż na ciepłym silniku jest taki oto dźwięk https://www.youtube.com/watch?v=XrSuB7TklJI&safe=active jest on z okolic rozrządu, rozrząd 5 tyś km po wymianie lecz odkąd go kupiłem tak już wyje tylko do 1600obr potem cichnie, pompa wody nie była wymieniana lecz nie cieknie na zimnym silniku jest cisza, czy może tak hałasować za mocno napięty pasek rozrządu?

wiesko1261
06-04-15, 09:17
na pewno zbyt napięty pasek :p
tak bardzo szybko załatwisz i wałek (przytrze się w głowicy od zbytniego nacisku ) i pompę

wahu
06-04-15, 09:41
Czy rozporka od solki Vti będzie pasować do EJ6? Wyglada niby tak samo jak ta z ek4 i musze się upewnic

UNK
06-04-15, 16:54
Panowie od czego to zależy, mam EJ9 seryjne amorki+eibach pro kit -35mm, felgi 7j15 z oponką 195/50 a moja dziewczyna ma kola te same w polifcie zawias nie ruszany i moje auto na koleinach sciaga i kierownica ucieka, o wyprzedzaniu juz nie wspomne.. a jej nie??

Wydziergane z S III

karolvgen
06-04-15, 17:00
Cześć Panowie, potrzebuje foto jak wygląda ej6/8 na sprężynach -60 i -30. W sensie jedno zdjęcie na -60, i jedno na -30. Dobrze też jakby ktoś posiadał z innymi obniżeniami. chodzi mi dokladnie o same sprężyny obniżające, nie gwint.

York22
06-04-15, 17:03
Panowie od czego to zależy, mam EJ9 seryjne amorki+eibach pro kit -35mm, felgi 7j15 z oponką 195/50 a moja dziewczyna ma kola te same w polifcie zawias nie ruszany i moje auto na koleinach sciaga i kierownica ucieka, o wyprzedzaniu juz nie wspomne.. a jej nie??

Wydziergane z S III

Wg mnie dwa wyjścia... jakieś luzy w zawiasie, albo geometria źle ustawiona.

UNK
06-04-15, 17:05
Geometria jest z tyłu ?;P po pochyleniu tylnego prawego koła widać, że auto kiedyś było bite.
Na zimówkach tego sciagania nie ma

Wydziergane z S III

York22
06-04-15, 17:15
W sumie za mocno napisałem geometria... zbieżność z tyłu też się ustawia.
Poza tym na letnich szerokich i niskich kapciach auto zawsze będzie trochę myszkowało w koleinach w stosunku do zimówek.

Ale profilaktycznie obadaj zawias pod kątem luzów no i możesz sprawdzić tą "geometrię" jeśli tego jeszcze nie robiłeś.

UNK
06-04-15, 17:28
A tych luzów w jakich miejscach powinienem szukac?
W tamtym sezonie Panowie ustawiali mi zbieżnosc z przodu, z tylu nie chceli robic bo sie bali, ze sruby popekaja.. teraz mialem grzebane w zawiasie z przodu (sworznie itd) wiec postaram sie ustawic i przod i tyl

Wydziergane z S III

York22
06-04-15, 18:22
Jak miałeś grzebane w zawiasie to zbieżność obowiązkowo musisz zrobić.
Z tyłu w hondzie nie fajnie się ustawia zbieżność jak dawno cokolwiek było zaglądane. Śruby lubią w tulejkach się zapiekać i tylko cięcie wtedy ratuje, nowe tulejki i śruby. Zerknij sobie z tyłu czy duże cukierki nie są rozklejone, oberwane.

UNK
06-04-15, 18:38
Przód ustawie, co jeśli zakład podejmie sie ustawienia geometrii z tyłu a śruby im popekaja?
I czy to pochylone kolo moze wplywac na te sciaganie?

Wydziergane z S III

York22
06-04-15, 18:54
Jakimś super specem nie jestem od geometrii, ale z tego co kiedyś słyszałem to przód ustawia się do tyłu, więc z tym tyłem też raczej musisz zrobić porządek.
Jak masz kąty z tyłu strzelone, to popatrz gdzie leży przyczyna, może tylko jakiś wahacz masz krzywy i wystarczy go zmienić.

UNK
06-04-15, 19:19
Gorzej jak nie będą chcieli mi tylu ustawić, podczas ustawiania przodu kiere blokuje i coś krzebie w końcówkach drążka (chyba) ;P

Wydziergane z S III

kepa416
06-04-15, 20:07
Przód ustawie, co jeśli zakład podejmie sie ustawienia geometrii z tyłu a śruby im popekaja?
I czy to pochylone kolo moze wplywac na te sciaganie?

Wydziergane z S III
Powiem szczerze sam sie zastanawiałem jak to jest wtedy jak upierdziela i trzeba ciąć będzie żeby to naprawić.

UNK
06-04-15, 20:27
Na moje to powinni to zrobić, bo sami sie podjeli tej roboty, tak wgl to śruby do tych tulei o ktorych rozmawiamy są gdziekolwiek dostepne?

Wydziergane z S III

York22
06-04-15, 20:44
Ja miałem fuksa, że zawsze jak robiłem nawet komuś to znajdowałem używane takie śruby (mowa o tych od małych wahaczyków od zbieżności).

kepa416
06-04-15, 21:19
Na moje to powinni to zrobić, bo sami sie podjeli tej roboty, tak wgl to śruby do tych tulei o ktorych rozmawiamy są gdziekolwiek dostepne?

Wydziergane z S III
Oem bez problemu ale to nie i śruby chodzi a chyba o to że nakrętka się obróci w miejscu które jest zamknięte i nie ma dojścia tam

UNK
06-04-15, 21:47
A no to to juz nie wiem, jechalem teraz i nie fajne strasznie to uczucie jak kierownica ucieka sama na boki i sztywnieje.. nie mowie juz o jezdzie powyzej 100km/h Polska drogą-samobójstwo.
To takie uczucie jakby 1 koło spierdzielało w inną strone

Wydziergane z S III

rryba
06-04-15, 23:27
panowie czy molgy ktos pokazac jak wyglada silownik do centralnego w hb / qp ? nigdzie nie moge tego znalesc
i czy wymiana w drzwiach pasazera posiada jakies ukryte trudnosci ? Pozdrawiam !

sebEK4
07-04-15, 07:17
Przejrzałem cały długi temat o wydechu i mam mętlik w głowie.
Potrzebuję info o środkowym do 3 drzwiowego EK4. Jaka tam fabrycznie powinna być średnica?
Wyjąłem to co było, niby oryginał Honda Futaba raczej nic nie wskazuje na to żeby był cięty i spawany, od katalizatora (przy samej kryzie/flanszy jest około 1,8") do środkowego jest średnica 2,25", od środkowego do końcowego jest 2". Tak było w serii?

And84
07-04-15, 10:59
Coś takiego właśnie jest w oryginale, ja w swoim ek4 też miałem oryginał hondy jeszcze i rura ta grubsza co idzie do środkowego jest podwójna ( rura w rurze ) tak więc średnica wydechu ek4 nie jest zbyt duża ... ja wszystko wymieniłem na 2,25"

Eles
07-04-15, 16:02
Panowie potrzebuje kupic tylna piste na tarcze z abs ,

koles w sklepie poleca mi GSP firme za 149zł ,

Co to za firma ? Oplaca się ?

Curtis
07-04-15, 17:29
Podczas skręcenia, z tyłu samochodu coś "chrupie". Dzieje się to tylko i wyłącznie podczas skręcenia. Co to może być?

kepa416
07-04-15, 19:02
Podczas skręcenia, z tyłu samochodu coś "chrupie". Dzieje się to tylko i wyłącznie podczas skręcenia. Co to może być?

Moja magiczna kula nic nie stwierdza.

abiele
07-04-15, 20:16
Witam,
Panie i Panowie, przed chwilą zauważyłem, że z wydechu wydobywają się duże ilości płynu. Płyn jest ciemny bez wyraźnego zapachu. Czy to może być uszczelka głowicy? do warsztatu można w takim stanie dojechać 2-3 km?

UNK
07-04-15, 22:41
Może to po prostu zasyfiona woda?

kepa416
07-04-15, 23:51
Witam,
Panie i Panowie, przed chwilą zauważyłem, że z wydechu wydobywają się duże ilości płynu. Płyn jest ciemny bez wyraźnego zapachu. Czy to może być uszczelka głowicy? do warsztatu można w takim stanie dojechać 2-3 km?

Sprawdź co masz w zbiorniczku wyrównawczym to wszystko się dowiesz. Jak nic to UPG, jak olej to też UPG, jak budyń na korku to też UPG chociaż to nie zawsze.

mblbn
08-04-15, 00:05
jakby to woda waliła na cylindry to by dymił na biało. nie dolewałeś czegoś do oleju?

wiesko1261
08-04-15, 06:38
czasem ,w mało jeżdżonym zbiera-skrapla się sporo wody :) po prostu potrzebna dłuższa trasa
(przegonić autko) miałem kiedyś w robocie takie autko to lało się z pod wydechu(a woda aż chlupała w tłumiku)

sebEK4
08-04-15, 07:18
dzięki And84!
Ktoś może kojarzy, czy tłumik środkowy walker 22042 ma średnicę zbliżoną do tych 2" jak w EK4, czy tak jak w przypadku Polmostrów ma średnicę jak w 1.6 sohc? :confused:

Edit: Jakby ktoś, kiedyś, gdzieś... to dostałem odpowiedź z supportu Walkera i rury mają 50 mm średnicy.

abiele
08-04-15, 07:21
Panowie, dzieki za porady.
Do oleju nic nie dodawałem. W wyrównawczym nic nie ma. Korek czysty.
Zostało zatem przegonić Hanię?


Sent from my ej9 using Tapatalk

Nizki
08-04-15, 16:46
Można gdzieś kupić wsporniki zderzaka tylnego(te przyspawane do tylnego pasa, co podtrzymują zderzak)? Posypały się u mnie i nie mogę nigdzie znaleźć. Buda ej9

Jeśli nie, to macie jakiś sposób, aby zamontować zderzak bez nich i był w miarę spasowany(teraz się opiera o nadkole lekko)

rryba
09-04-15, 18:24
wentylator nawiewu w ej6 strasznie swiszczy i burczy , da rade jakos sie do niego dostac bez i go nasmarowac nie wyciagajac czy musze zdemontowac razem z wiatrakiem ?

kubaszow
09-04-15, 20:49
Od spodu pod schowkiem masz 3 sruby od wentylatora, wyciagniesz go bez problemu.

Suseł2
10-04-15, 02:02
Panowie czy heble tylne tarczowe z civica IV kompletne wraz z wahaczami itd cały komplet podejdą mi do civica ej9 hatch planuje przekładkę lecz nie chciał bym niespodzianek, trzeba coś przerobić? Jeżeli było to na forum to sory ale w szukajce nie mogę znaleźć

kazik1993
10-04-15, 10:54
Na dniach będę montować mocowania zderzaka na gumkach i będę robić otwory w nadkolach i zderzaku , i teraz pytanie czy po zrobieniu otworu powinno się to zabezpieczyć żeby rdza nie wyszła?

kepa416
10-04-15, 10:59
Na dniach będę montować mocowania zderzaka na gumkach i będę robić otwory w nadkolach i zderzaku , i teraz pytanie czy po zrobieniu otworu powinno się to zabezpieczyć żeby rdza nie wyszła?
Po co? Tak powinno

kubaszow
10-04-15, 11:02
Jak nie zabezpieczysz blotnika po wierceniu to b.szybko ruda zaatakuje.

kazik1993
10-04-15, 14:36
Ale czym to zrobić? Żeby tanio wyszło . Bo nie będę całej puszki kupować na jedno psiknięcie

York22
10-04-15, 19:01
Sam psiknij najpierw jakimś sprayem, a potem podjedź do jakiegoś blacharza niech Ci sprzeda na pędzlu trochę masy uszczelniającej na łączenia blach :p

krabski
10-04-15, 19:16
Witajcie :) kupiłem ostatnio civicka i generalnie jestem zadowolony, jest jednak dość uciążliwy problem z którym nie wiem jak się uporać.
Gdy wyjmuje kluczyk ze stacyjki resetują się całe ustawienia radia, i zegar również, tak jakby po wyjęciu kluczyka w ogóle tam prąd nie dochodził.
Macie może jakieś pomysły co to może być ?

Sebek_WWL
10-04-15, 22:33
czy w silniku d15z6 ek3 jest coś takiego jak tłumik drgań w kole pasowym ?

Kriss91
10-04-15, 23:10
Witajcie :) kupiłem ostatnio civicka i generalnie jestem zadowolony, jest jednak dość uciążliwy problem z którym nie wiem jak się uporać.
Gdy wyjmuje kluczyk ze stacyjki resetują się całe ustawienia radia, i zegar również, tak jakby po wyjęciu kluczyka w ogóle tam prąd nie dochodził.
Macie może jakieś pomysły co to może być ?
Sprawdź bezpiecznik od ustawień radia i ECU (backup-coś tam, 7,5A z tego co pamiętam).

kaszo
10-04-15, 23:43
Panowie pytanko. Jak byla montowana tablica w.przedni zderzak w te otwory fasolkowate? Sa tam dwa duze otwory i raczej sruby tam nie wkrece

luchuma
11-04-15, 08:16
No właśnie śruba i nakrętka po drugiej stronie

paplatalk

kepa416
11-04-15, 10:36
czy w silniku d15z6 ek3 jest coś takiego jak tłumik drgań w kole pasowym ?
Chyba nie bo kolo jest czaje z żeliwa

CeeJay
11-04-15, 18:52
Powitać, :) takie pytanie mam... wyciągał ktoś z was wygłuszenie ściany grodziowej silnika? Dużo głośniej w kabinie jest? :)

kubaszow
11-04-15, 19:29
To wygluszenie za wiele nie daje, duzo halasu z komory dostaje sie przez podszybie. Troche glosniej zawsze bedzie.

rryba
11-04-15, 23:39
Panowie na zimnym silniku ciezko wchodzi mi 1 i 2 , z 3 jest juz lepiej , problem ustaje jak silnik sie rozgrzeje , czy czas wymienic plyn ? Dodatkowo 1 zawsze ciezej wchodzi niz reszta biegow nawet na rozgrzanym silniku , czy to normalne ?

Frohus
12-04-15, 02:31
Pytanie banalne, ale czy przy wymianie kierownicy na jakąś sportową np. Momo, muszę dokupić dedykowaną nabę tego samego producenta do Civica? I dalej, czy taka naba podpasuje pod różne kierownice?

kazik2_h9w3
12-04-15, 06:28
Musi byc odpowiednia ilość otworów i odpowiedni rozstaw
No i ważne do którego civica bo np z eg do ej/ek nie podejdzie ale np do 5d już tak

abiele
12-04-15, 19:16
Panowie, wczoraj zakładałem koła z oponami letnimi i zauwazyłem lekki luz felgi na piaście. Założony jest pierścień centrujący 57,1x70. Czy jest to prawidłowy rozmiar?


Sent from my ej9 using Tapatalk

login
12-04-15, 19:24
Panowie, wczoraj zakładałem koła z oponami letnimi i zauwazyłem lekki luz felgi na piaście. Założony jest pierścień centrujący 57,1x70. Czy jest to prawidłowy rozmiar?


Sent from my ej9 using Tapatalk

http://www.civicklub.pl/forum/archive/index.php/t-2744.html

abiele
12-04-15, 19:33
56.1 spora róźnica. Bardzo dziekuję! Poszukam na allegro.


Sent from my ej9 using Tapatalk

rryba
12-04-15, 19:40
Panowie na zimnym silniku ciezko wchodzi mi 1 i 2 , z 3 jest juz lepiej , problem ustaje jak silnik sie rozgrzeje , czy czas wymienic plyn ? Dodatkowo 1 zawsze ciezej wchodzi niz reszta biegow nawet na rozgrzanym silniku , czy to normalne ?

ponawiam i jeszcze jedno pytanie ,
czy kanapa z tylu na mocowaniach powinna miec taki plastik jak tu na zdjeciu i gdzie mozna taki dostac ?
http://i1304.photobucket.com/albums/s536/Goldie-Honda/DSC_8083_zpsb40a889e.jpg

login
12-04-15, 19:44
czy kanapa z tylu na mocowaniach powinna miec taki plastik jak tu na zdjeciu i gdzie mozna taki dostac ?
http://i1304.photobucket.com/albums/s536/Goldie-Honda/DSC_8083_zpsb40a889e.jpg

To jest "uchwyt", który powinien być osadzony w karoserii, a ten został wyszarpnięty razem z drutem mocowania kanapy.

CreIser
12-04-15, 19:45
Panowie mój wydech środkowy jest w opłakanym stanie.
Spośród tłumików środkowych w ofercie intercarsu której marki kupować?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

kepa416
12-04-15, 20:25
Panowie mój wydech środkowy jest w opłakanym stanie.
Spośród tłumików środkowych w ofercie intercarsu której marki kupować?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Asmet ja mam i sie trzyma.

login
12-04-15, 20:33
Panowie mój wydech środkowy jest w opłakanym stanie.
Spośród tłumików środkowych w ofercie intercarsu której marki kupować?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Na forum jest kilka osób, które sprzedają chyba lepsze jakościowo tematy niż Intercars.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator

rryba
12-04-15, 22:08
To jest "uchwyt", który powinien być osadzony w karoserii, a ten został wyszarpnięty razem z drutem mocowania kanapy.

a gdzie mozna taki uchwyt kupic ?

CreIser
12-04-15, 22:11
Na forum jest kilka osób, które sprzedają chyba lepsze jakościowo tematy niż Intercars.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator

Możliwe. Mam możliwość kupna w okazyjnej cenie środkowego wybranej marki dlatego na to się decyduję.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

login
12-04-15, 22:37
Możliwe. Mam możliwość kupna w okazyjnej cenie środkowego wybranej marki dlatego na to się decyduję.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Skoro jedynym wyznacznikiem zakupu ma być cena, to ja nie mam już nic do dodania w temacie.

CreIser
12-04-15, 22:43
Skoro jedynym wyznacznikiem zakupu ma być cena, to ja nie mam już nic do dodania w temacie.

Nie jedynym, ale skoro taki tłumik ma mi wystarczyć nawet na 2 lata, a mam mieć go praktycznie za darmo to wolę wybrać tę opcję.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

tomalacivic
13-04-15, 06:34
Witam koledzy mam takie trochę rozklimkie z moim autem jest to d15z6 z pol rocznym gazem problem polega na tym ze mam wrażenie za jak ruszam to samochodem lekko szarpie przy przyspieszaniu czy na gazie czy na benzynie dla porównania przejechałem się zony seicentem i auto idzie płynie.

mblbn
13-04-15, 09:12
wyreguluj gaz dokładnie

wizard23
13-04-15, 17:22
Siema. Koledzy doradźcie... d14a3 chce kupić skrzynie s20 i od razu bym chciał wymienić zamach na lekki a ktoś mi powiedział żebym darował sobie lekki zamach... co wy o tym sadzicie? Chodzi mi o szybkie przyspieszenie do 180km/H.

York22
13-04-15, 19:59
Witam koledzy mam takie trochę rozklimkie z moim autem jest to d15z6 z pol rocznym gazem problem polega na tym ze mam wrażenie za jak ruszam to samochodem lekko szarpie przy przyspieszaniu czy na gazie czy na benzynie dla porównania przejechałem się zony seicentem i auto idzie płynie.

Mam podobny problem u siebie i jestem pewny, że to wina układu zapłonowego, ale u mnie wygląda to w ten sposób, że w okolicy 2000 obr jest jedno szarpnięcie i potem normalnie ciągnie, tak jest na każdym biegu i też nie zależnie czy benzyna czy gaz. Na chwilę obecną wymienione mam: świece, kable, kopułkę i palec. Ponadto wszystkie masy wyczyszczone i skręcone na paście miedziowej. Zostały dwie rzeczy jeszcze: cewka zapłonowa, albo czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik już dorwałem i na dniach będę go przekładał.

Jeśli masz możliwość przełożyć od kogoś cały aparat zapłonowy to spróbuj to zrobić, ja możliwości takiej nie miałem więc kolejno wpadają nowe graty.



wyreguluj gaz dokładnie
Co ma regulacja gazu jeśli objaw występuje też na benzynie ?

mblbn
13-04-15, 21:33
pardon, źle przeczytałem

kepa416
13-04-15, 23:44
Siema. Koledzy doradźcie... d14a3 chce kupić skrzynie s20 i od razu bym chciał wymienić zamach na lekki a ktoś mi powiedział żebym darował sobie lekki zamach... co wy o tym sadzicie? Chodzi mi o szybkie przyspieszenie do 180km/H.

Poczytaj sobie o lekkim zamachu co daje a co zabiera, przyśpieszenia czy vmaxa tym nie zmienisz.

I3uC
14-04-15, 12:32
Hej jestem właśnie po wymianie czujnika ABS który udało mi się kupić za 70 PLN :D :D Wszystko ok ale zauważyłem, że pasuje wymienić te końcowe przewody hamulcowe. Dostęp do samochodu będę miał dopiero późnym wieczorem więc mam pytanie. Jaka jest długość ostatniego sztywnego przewodu hamulcowego w ej9.? Chce zamówić a nie wiem ile i jakiej średnicy.

Słońce
14-04-15, 20:01
siema, pytanko dla posiadaczy tego ultera dedykowanego do VIg :
http://new.ulter.com.pl/data/muffler/110-103.jpg

To jest wydech przelotowy czy komorowy? Jaka jest średnica rury wlotowej to niego?

login
14-04-15, 20:19
siema, pytanko dla posiadaczy tego ultera dedykowanego do VIg :
http://new.ulter.com.pl/data/muffler/110-103.jpg

To jest wydech przelotowy czy komorowy? Jaka jest średnica rury wlotowej to niego?

Ja mam podobny.
Jest gdzieś opisany w tym temacie:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator
Zamawiając u producenta sam możesz określić czy ma być komorowy czy przelotowy.
Tak samo wybierasz spośród dostępnych możliwości średnicę rury doprowadzającej spaliny i średnicę końcówki.

Mati86
14-04-15, 22:35
Czy miska olejowa jest taka sama w kaĹźdej D seri ??

login
14-04-15, 23:28
Czy miska olejowa jest taka sama w kaĹźdej D seri ??

Za dobrze by było.

szymcio
15-04-15, 00:34
Witam panowie wie ktoś jakie Sprzęgło powinienem włożyć do b16a2 w ek4 Vti pod kompresor m62 czy exedy stage 1 organic wystarczy?

skolopendra
15-04-15, 10:33
czy exedy stage 1 organic wystarczy?

na początek powinno radę dać

karas291
15-04-15, 12:14
Witam mam w hondzie 6 gen taki problem w zime iz zaplon mi kreci a nie odpala az padnie mi czasem akumulator. Dzieje sie to tylko gdy jest zimno w zime. Czasem pokreci 5 min i pali a jak padnie aku to pod prostownik tylko wlacze i od razu pali. Co to moze byc wymienialem chyba wszystko juz lecz ominalem listwe z wtryskami czy to moze byc to?

skolopendra
15-04-15, 12:23
w zime iz zaplon mi kreci a nie odpala az padnie mi czasem akumulator.

już jest wiosna . sprawdź czy jak kręci to podaje iskrę oraz paliwo

slayerek
15-04-15, 16:54
pytanko odnosnie dlugosci jaka jest potrzebna do ej6 10m starczy ?
cos lepszego znajde niz tu?
http://allegro.pl/rurka-rura-miedziana-na-przewody-hamulcowe-10mb-i5149111758.html

średnica zewnętrzna 4,80mm
grubość ścianki 0,90mm

czy cos innego ?

kepa416
15-04-15, 17:44
pytanko odnosnie dlugosci jaka jest potrzebna do ej6 10m starczy ?
cos lepszego znajde niz tu?
http://allegro.pl/rurka-rura-miedziana-na-przewody-hamulcowe-10mb-i5149111758.html

średnica zewnętrzna 4,80mm
grubość ścianki 0,90mm

czy cos innego ?
A nie lepiej kupić gotowe? Do hb same na tył to okolo 8m wiec może nie starczyć.