Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
moze katy pochylenia kol sie zmienily po zimie
katy pochylenia kol sie zmienily po zimie
Nie ma takiej opcji w naszych furach:)
Chyba ze zrobiles w zime mega glebe to wtedy katy sie troszke zmienia.
Wyważenie nie ma tu wiele w sumie do powiedzenia jeśli nie trzęsie kierownicą. Co ciekawe też miałem podobny problem po zmianie zestawu na letni, ale z czasem jakby nieco się unormowało. Z tym, że u mnie był raczej problem ze znalezieniem centralnego punktu do jazdy na wprost (albo lekko ściągało w prawo albo jeszcze lżej w lewo).
Po zrobieniu gleby (nie mega gleby) w maju zeszłego roku minimalnie zmienił się kąt pochylenia prawego koła ale nie wpłynęło to na prowadzenie nawet minimalnie. Też mi się wydaje, że wyważenie nie ma tu nic do rzeczy bo drgań zero.
kazik2_h9w3
30-03-12, 21:51
Skoro mówisz że coś huczy to może łożysko padło co ciekawe przed zmianą kół w zeszłym sezonie z lata na zimę okazało się że miałem ściętą oponę z tyłu po wewnętrznej stronie po obejrzeniu auta okazało się że miałem pękniętą sprężynę i przez nią mi tak zjechało oponę
Może jakoś nakieruję
U mnie było podobnie - darło (ząbkowało) mi zewnętrzną część prawej przedniej opony, oraz delikatnie ściągało auto w prawą stronę podczas przyspieszania. Winowajcą okazały się wywalone tuleje wahacza.
Skoro mówisz że coś huczy
Nie huczy tylko szumi przy skręcie kierą w prawo czyli w kierunku przeciwnym do ściągania. Jest to taki szum jakbyś wjechał na pomalowane pasy na jezdni albo zjechał z pasa na autostradzie. Ostawiam coś związanego z felgami/oponami bo objawy nastąpiły zaraz po zmianie na letnie. Wymieniłem i od razu się przejechałem. Chociaż już chyba wszystko sprawdziłem. Może zacisk hamulca się blokuje:confused:
Camellia Racing
31-03-12, 10:09
Jest to taki szum jakbyś wjechał na pomalowane pasy na jezdni albo zjechał z pasa na autostradzie
Wyząbkowana opona.
Ostawiam coś związanego z felgami/oponami bo objawy nastąpiły zaraz po zmianie na letnie.
Możliwe, że na zinowych oponach tych objawów nie było, bo Twoje zimówki mogą mieć trochę inne kształty niż opony letnie. Nie wiem jak to dokładnie określić, ale chodzi mi o kanty na zewnętrznej części opony. Może zimówka jest bardziej wyokrąglona przez co mniej wrażliwa na ząbkowanie krawędzi. Duże znaczenie ma też pewnie szerokość opon. Letnie i zimowe masz w identycznych rozmiarach ?
Tak czy owak sprawdź te tuleje... roboty nie dużo, a będziesz miał co do nich pewność.
Wyząbkowana opona.
Wszystkie się nagle wyząbkowały po leżakowaniu w piwnicy?
Możliwe, że na zinowych oponach tych objawów nie było, bo Twoje zimówki mogą mieć trochę inne kształty niż opony letnie. Nie wiem jak to dokładnie określić, ale chodzi mi o kanty na zewnętrznej części opony. Może zimówka jest bardziej wyokrąglona przez co mniej wrażliwa na ząbkowanie krawędzi.
Pewnie tak jest ale w zeszłym sezonie jeździłem na tych samych gumach i do końca było OK.
Letnie i zimowe masz w identycznych rozmiarach ?
185/60R14 - zimówki, 195/50R15 - letnie
W poniedziałek podjadę do jakiegoś kumatego mechanika to może coś wyluka.
Wszystkie się nagle wyząbkowały po leżakowaniu w piwnicy?
Pewnie tak jest ale w zeszłym sezonie jeździłem na tych samych gumach i do końca było OK.
No tak, ale tulejki mogły się wysypać przez okres zimowy :)
Camellia Racing
31-03-12, 12:01
Pewnie tak jest ale w zeszłym sezonie jeździłem na tych samych gumach i do końca było OK.
Tak wszystkie się wyząbkowały.... Jeździłeś na nich cały czas i tak powolne zmiany jakie zaszły na oponie były na tyle wolne, że Twoje ucho się przyzwyczajało do dźwięku. Po zmianie opon i powrocie do poprzednich już coś zacząłeś słyszeć....
Starstruck
31-03-12, 12:14
Powiem Ci, że po zmianie na letnie, gdzieś o pół stopnia poszła mi kierownica w lewo (od razu po zmianie). Zakładam, że przydałoby się wyważenie, bo zbieżność robiłem w sierpniu 2011, co nie wyklucza, że teraz ponownie też się przyda :). Więc winę stawiam na koła. Może w Twoim przypadku też jest podobnie?
Camellia Racing
31-03-12, 12:15
Przy każdej zmianie kół powinno się robić zbieżność.
Przy każdej zmianie kół powinno się robić zbieżność.
no to chyba jak jezdzisz na mega krzywych felgach.... bo niby czemu ma sie po sezonie przestawic skoro felgi sa proste? no chyba ze jakis debil ustawial zbieznosc i sie wszystko rozdupcylo.
Camellia Racing
31-03-12, 13:11
Przy zmianie kół = Nie przekładasz opon tylko masz 2 sety. Przy zmianie opon też powinno się sprawdzić zbieżność. Wiadomo, że i na lato i na zimę to są dwa różne profile i auto ciut inaczej siedzi.
Twoje ucho się przyzwyczajało do dźwięku.
Ale tu nie chodzi o dźwięk tylko o ściąganie. Jest na tyle duże, że na bank tak nie było przedtem.
Przy zmianie kół = Nie przekładasz opon tylko masz 2 sety. Przy zmianie opon też powinno się sprawdzić zbieżność. Wiadomo, że i na lato i na zimę to są dwa różne profile i auto ciut inaczej siedzi.
Ciebie chyba poebao hahahahah
Wiesz co to zbieżność? odróżniasz zbieżność z geometrią i kątami? Zbieżność jest zależna od zawiasu a nie od kół. Jak ustawisz porządnie to i na 13" i na 16" będzie dobrze. Skończ ze swoimi durnymi herezjami w końcu, bo wszedzie wygłaszasz swoje durne teorie, których nawet uzasadnić nie umiesz.
Camellia Racing
31-03-12, 14:33
Wiem co to zbieżność lozek. Uzasadnienie mam ale przy Twoim nastawieniu szkoda strzępić sobie języka.
Nic do Ciebie nie mam i podoba mi się To co zrobiłeś przy swoim aucie ale wykształcenia mechanika nie masz więc zmień ton. Zastanów się co ma wpływ na ściąganie po zmianie kół. Ale dobrze to przemyśl i sobie wyobraź. Marginalne zmiany dają taki efekt a i weź pod uwagę różnice w zawieszeniu bo większość Hond jak nie wszystkie mają przechylenie z lewej... ach no i nie zapomnij o nierównomiernym zużyciu części bo każde koło pracuje na innych dziurach.
Gdzie mówiłem o dźwięku to o dźwięku a gdzie o zbieżności to o zbieżności. Sama zbieżność nie daje dźwięku. Jeżeli jeździł ok i nie było dźwięku to olewam łożysko bo nie sądżę żeby umierało.
A i tak zapomniałem... Ja po zmianie z zimówek 185/60/14 na 195/50/15 też miałęm ściąganie w lewo i to przy równych (teoretycznie) slick'ach. Zawieszenie było równo ustawione, tuleje całe.
Nie trzeba mieć wykształcenia mechanika by wiedzieć coś na ten temat i to sie tyczy wszystkich dziedzin. Wykształcenie to 1 a to co się wie/umie to drugie.
Ja tez mam przykład - miałem zimówki 13" i 5" szerokości opony 175/70. Na lato felga 15" przy 6,5" szerokości opony 195/50 z przodu a 185/50 z tyłu. Pojechałem na zbieżność tak dla zasady (po roku od robienia zbieżności na tych 13") i było wszystko pięknie i nic nie robili i jeździło się super nic się nie działo. Po zmianie końcówek drążków i zawiasu pojechałem ponownie na zbieżność i dopiero wtedy było średnio z ustawieniami i z jazdą.
wnioski u mnie - opony nie wpływają a zawias owszem :)
A i tak zapomniałem... Ja po zmianie z zimówek 185/60/14 na 195/50/15 też miałęm ściąganie w lewo i to przy równych (teoretycznie) slick'ach. Zawieszenie było równo ustawione, tuleje całe.
Więc co było nie tak?:)
Camellia Racing
31-03-12, 16:36
Zrobiłem zbieżność i jeździłem.
Kątów na zwykłych wahaczach nie ustawisz, zawieszenia też nie planowałem zmieniać więc za wiele nie było do zrobienia.
Mam taki problem w d16y7. Po odpaleniu auta na zimno obroty skaczą do 1,8-2 tys. Jak się auto troche nagrzeje (10min) to obroty są w porządku. Krokowy i przepustnica przeczyszczone. Czy to jest normalne w aucie czy łapie lewe powietrze? Może regulować śrubką od obrotów biegu jałowego albo odłączyć krokowca i sprawdzić? Co radzicie?
skolopendra
31-03-12, 17:03
Po odpaleniu auta na zimno obroty skaczą do 1,8-2 tys. Jak się auto troche nagrzeje (10min)
tak ma być
mam swoje tylne lampy (ej9) przerobione na USDM. tylko ze osoba od ktorej bralem wiazke miala 4x stop. i teraz pytanie jak przerobic zeby stop swiecil sie tylko w gornej czesci lampy? bo rozumiem ze ek9 i USDM nie mialy stopu w dolnej czesci lampy?
Witam chlopaki, mechanik dzisiaj zmienial mi sprezyny na eibach pro kit -35, wszystko fajnie ale przod usiadl tak ze opony nie widac, a tyl stoi jak tarpan, co myslicie ? Zje$%al przod z tylem, bo amortyzatory co prawda oem ale w dobrym stanie nie powinny miec na to wplywu, jakies inne opcje ?
kazik2_h9w3
31-03-12, 19:32
Właśnie mógł pomylić tył z przodem
A sa jakies inne mozliwosci ? Mial ktos kiedys taki przypadek ?
kazik2_h9w3
31-03-12, 19:37
Brat miał taki przypadek że przy wymianie zawiasu popiepszyli springi i zamienili przód z tyłem na logikę przednie sprężyny są twardsze bo tam masz silnik i jak je zamienisz to wiadomo
Brat miał taki przypadek że przy wymianie zawiasu popiepszyli springi i zamienili przód z tyłem na logikę przednie sprężyny są twardsze bo tam masz silnik i jak je zamienisz to wiadomo
Skoro tak, to jade do niego w poniedzialek, i niech przeklada, dzieki za pomoc !
Sprawdz oznaczenia na springach VA -przod, HA-tyl .
Poza tym springi na przod maja troche grubszy zwoj.
Sprawdz oznaczenia na springach VA -przod, HA-tyl .
Poza tym springi na przod maja troche grubszy zwoj.
VA mam z tylu ;) dziekowa stary !
ponowie pytanie bo widze ze spadlo na dalszy plan
mam swoje tylne lampy (ej9) przerobione na USDM. tylko ze osoba od ktorej bralem wiazke miala 4x stop. i teraz pytanie jak przerobic zeby stop swiecil sie tylko w gornej czesci lampy? bo rozumiem ze ek9 i USDM nie mialy stopu w dolnej czesci lampy?
kazik2_h9w3
31-03-12, 20:53
najprościej odciąć przewodzik i zaizolować
Czy stabilizator tylni z EK3 podejdzie do EJ6?
w ek3 tylnych stabów brak więc powinien pasować
Mam do kupienia staby z auta z silnikiem D15z6 czyli teoretycznie EK3, chyba że w innych budach też d15z6 występowały.
ek3 były jeszcze w budzie sedan i tam tez nie był fabrycznie montowany tylny stabilizator. Tylny stab był w ek4 w ek9 ale można po delikatnej korekcie załozyć z eg5 ;)
ek3 były jeszcze w budzie sedan i tam tez nie był fabrycznie montowany tylny stabilizator. Tylny stab był w ek4 w ek9 ale można po delikatnej korekcie załozyć z eg5 ;)
Delikatnej tzn?
kazik2_h9w3
01-04-12, 07:33
Jak taki masz to się chętnie zamienię lub odkupię go od Ciebie
A ja zadam bardzo prymitywne pytanie więc prosiłbym o nie śmianie się ; P
Mam teraz do czynienia z czarnym EJ9. I mam pytanko czy jeżeli karoseria jest czarna to czy podłużnice, podłoga w bagażniku itp. nie powinna być w kolorze nadwozia ? Bo w tym EJ9 wymienione elementy są w kolorze złotawym : )
Z góry dzięki.
pozdro
Wydaje mi sie ze wszystko powinno byc w kolorze, bo na tasmie produkcyjnej cale gole auto idzie do malowania.
Moze ktos przed toba malowal cale auto i dlatego srodek zostal inny?
Wszystko jest w porządku... podłużnice nie są dokładnie pokryte bazą i przebija podkład, dlatego wyglądają na złotawe. Fabryka oszczędza w ten sposób na lakierze i nie maluje dokładnie elementów, które są niewidoczne.
Ok. Na dniach może cyknę fotki i pokaże ; )
Dzięki.
pozdro
Witam
Moglby mi ktos podpowiedziec od jakich silnikow moge szukac sondy lambda ktora bedzie pasowac do D16Y7
Pozdrawiam
kazik2_h9w3
01-04-12, 15:26
Wystarczy to ilo jest żyłowa
skolopendra
01-04-12, 15:28
4
szukaj oryginalnej używki
Wszystko jest w porządku... podłużnice nie są dokładnie pokryte bazą i przebija podkład, dlatego wyglądają na złotawe. Fabryka oszczędza w ten sposób na lakierze i nie maluje dokładnie elementów, które są niewidoczne.
no to chyba u ciebie, bo u mnie wszystko jest w tym samym kolorze.
Wito moze poprostu ktos taki JDM tjun zrobil i pomalowla je na zloto?
Przy składaniu bębnów do kupy zauważyłem że nie ma w jednym blaszki od samonapinacza ręcznego - można bez tego jeździć? (Po ręcznym napięciu hamulca)
Można to gdzieś dokupić?
kazik2_h9w3
01-04-12, 15:50
szukaj oryginalnej używki
Dokładnie o to mi chodziło
skolopendra
01-04-12, 16:24
można bez tego jeździć?
myślę że będzie się rozkręcać
myślę że będzie się rozkręcać
Chodziło mi czy da rade bez tego przejechać dzień- dwa póki tego nie dostane.
no to chyba u ciebie, bo u mnie wszystko jest w tym samym kolorze.
Wito moze poprostu ktos taki JDM tjun zrobil i pomalowla je na zloto?
Kolego... masz civica w czarnym kolorze ? Ja jestem lakiernikiem, takich aut miałem na warsztacie już wiele i jeszcze żaden nie miał idealnie pokrytej podłogi w bagażniku i podłużnic pod maską. Podkład jest koloru żółtawego, to logicznym jest, że cieniutka warstewka czarnej bazy da nam złotawy kolor.
To mnie uspokoiłeś ; ) Myślałem że kolor budy był zmieniony całkowicie ; )
Dzięki bardzo.
Pozdrawiam.
Kolejne pytanko :D
Jak sprawdzić przegub wewnętrzny (ten co wchodzi do skrzyni) bo spadła opaska z osłony i chwilę przejeździłem zanim to zobaczyłem i nie wiem czy przegubu za chwilę szlak nie trafi ; /
Z góry dzięki.
pozdro
bednar_ek35
01-04-12, 21:41
Wejdz pod auto,jedną ręką złap za obudowe przegubu a drugą za półośke tak jak byś chciał ją obrócić,jeżeli nie będzie luzu to zakłądaj opaske i jazda.Ew możesz jeszcze zdjąć osłone żeby sprawdzić czy smar jeszcze jest w przegubie.
Ok, obczaję i ogarnę :)
Wielkie dzięki.
pozdro
Witam,
Jak dobrać się do tylnych lamp by je wykręcić? Gdzie są śruby? Czy jest to bardzo problematyczne? Czy przy wymianie z gejlookow na OEMy trzeba coś ciąć albo przerabiać w elektrycy?
pemyk
W bagazniku odginasz ten material na bokach z tylu auta,i twoim ocza okazuja sie srubki,odkrecasz je,wyciagasz reflektor,odpinasz wtyczke,wpinasz wtyczke w OEM,przykrecasz,zaslaniasz i tyle.
A ja mam taki problem:
Zaraz po zmianie kół na letnie zaczęło ściągać w lewo - tak, że po ok. 100km. opona z zewnątrz została lekko zjechana a skręcając w prawo słychać wyraźny szum właśnie z lewego koła. Zamieniłem koła: przód z tyłem - to samo, oponę z lewego na prawe i odwrotnie - to samo, sprawdziłem i ustawiłem zbieżność - bez zmian. W zeszłym sezonie było OK, na zimówkach OK a teraz zonk. Co jeszcze może być nie tak? Wiem, mogę podjechać do diagnosty ale pewnie będzie jak zawsze: gość skasuje 20zł po czym powie, że wszystko jest w porządku albo "Wymień se pan wahacz":/
Macie jakiś pomysł?
No Ja problem rozwiązałem. Pojechałem na wulkanizacje, werdykt: skrzywiona felga. Felgę wyprostowali, koła wyważyli (przy okazji mi gwoździa wyciągneli o którym nawet nie wiedziałem) i problem zniknął nie ściąga i auto od razu lepiej się prowadzi.
donald1992
02-04-12, 16:38
witam
zna moze ktos wymiary katalizatora w ej9?tzn dlugosc,szerokosc,wysokosc i srednice wlotu
pozdro
witam
zna moze ktos wymiary katalizatora w ej9?tzn dlugosc,szerokosc,wysokosc i srednice wlotu
pozdro
Niestety nie znam wymiarów, ale mam numer z kalogu części Hondy:
18160-PHX-G00
Ja Ci się nie uda ustalić tutaj, to zadzwoń/napisz e-mail'a do A.S.O. z podaniem numeru części i prośbą o wymiary i raczej udostępnią bez problemu.
No Ja problem rozwiązałem. Pojechałem na wulkanizacje, werdykt: skrzywiona felga. Felgę wyprostowali, koła wyważyli (przy okazji mi gwoździa wyciągneli o którym nawet nie wiedziałem) i problem zniknął nie ściąga i auto od razu lepiej się prowadzi.
A ja pojechałem poprawić zbieżność. Niby było ustawione dobrze ale jednak coś się dało poprawić. Ściąga już tylko minimalnie. Mam też łożysko do wymiany bo to chyba jednak właśnie łożysko szumi podczas skrętu w prawo. Czy to też może powodować to minimalne ściąganie?
Przy okazji pytanie: jakie są wymiary łożyska do EJ9 D14Z1 3d? Zna ktoś poprawną odpowiedź?:)
Zbiorniczek płynu do spryskiwaczy pasuje z civica 6gen 5d do EJ9 ?
@Dissnej jakie wymiary potrzebujesz ? Mam takie w garażu bo niedawno u siebie wymieniałem :)
edit:
Polazłem do garażu i sprawdziłem :D
Dissnej, kupiłem łożysko Koyo o nr DAC4379-IRS. A wymiary to zew 79mm, wew 42,5mm. Na pudełku jest nr DAC4379W-1CS57
Mam też łożysko do wymiany bo to chyba jednak właśnie łożysko szumi podczas skrętu w prawo.
A czy przypadkiem nie jest tak, że jakbyś miał "walnięte" łożysko w kole, to ten szum byłoby słychać przez cały czas, a nie tylko podczas skręcania.
:confused:
To jest bardziej pytanie, a nie stwierdzenie faktu - żeby nie było.
:p
Camellia Racing
02-04-12, 18:46
Przy okazji pytanie: jakie są wymiary łożyska do EJ9 D14Z1 3d? Zna ktoś poprawną odpowiedź?
Mam NTN jak byś potrzebował, tylko musze sprawdzić rozmiar, wieczorkiem mogę zapodać fotke z info.
A ja pojechałem poprawić zbieżność. Niby było ustawione dobrze ale jednak coś się dało poprawić. Ściąga już tylko minimalnie
:)
Zbiorniczek płynu do spryskiwaczy pasuje z civica 6gen 5d do EJ9 ?
troszke sie rozni, tak po prostu nie podejdzie
@Dissnej jakie wymiary potrzebujesz ?
Właśnie w tym problem, że nie wiem jakie powinno być:)
A czy przypadkiem nie jest tak, że jakbyś miał "walnięte" łożysko w kole, to ten szum byłoby słychać przez cały czas, a nie tylko podczas skręcania.
Wydaje mi się, że przy końcowej fazie żywota pewnie tak ale obciążenie koła zmienia się jak się skręca i wtedy łożysko ma ciężej i je słychać.
Właśnie w tym problem, że nie wiem jakie powinno być:)
Wydaje mi się, że przy końcowej fazie żywota pewnie tak ale obciążenie koła zmienia się jak się skręca i wtedy łożysko ma ciężej i je słychać.
daj vin na pw to Ci napisze jakie
Właśnie w tym problem, że nie wiem jakie powinno być:)
Wydaje mi się, że przy końcowej fazie żywota pewnie tak ale obciążenie koła zmienia się jak się skręca i wtedy łożysko ma ciężej i je słychać.
Z początku w moim D14Z1, łożysko w lewym przednim kole zaczęło szumieć przy ostrym skręcie w prawo. Później przy delikatniejszych zakrętach zaczęło huczeć, aż w końcu delikatny ruch kierownicą powodował głośne huczenie, takie, że nie dało się spokojnie w środku rozmawiać. Pewnego dnia coś strzeliło i wydawało taki dźwięk, jakby coś metalowego ciągnęło się pod autem. Okazało się że jedna strona łożyska już całkiem stała.
Łożysko kupiłem takie jak pisałem wyżej i problem zniknął.
A.. btw nie dawałem rady wyjąć sam łożyska z piasty, jedynie prasa w zaprzyjaźnionym serwisie pomogła :)
Starstruck
03-04-12, 12:30
Pytanko na szybko, banalne, ale nie posiadam tej wiedzy ;). Płyn chłodniczy do VI gen D-series: ile wchodzi,tzn. ile kupić na wymianę ;)?
Ktoś się orientuje, jaki jest koszt (swap+robocizna) swapa 1.4 na 1.6 125 km w civicu 6 gen ?
Są gdzieś na Śląsku jacyś szpece, którzy się tym zajmują , ktoś się orientuje ?
thx, pzdr
Swap na zdrowy silnik to pewnie koszt około 2500zł robocizna + nowy rozrząd itp czyli gdzies musisz liczyc około łącznie 4k zł.
Pytanie do was chłopaki. Chce wymienic swiece bo juz moje maja troche przelatane. Facet z sklepu mi te zaproponował
http://www.jdmshop.pl/sklep/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=449&category_id=68&option=com_virtuemart&Itemid=10
Ciekawe jak to sie ma w praktyce. Aktualnie jezdze na jakis NGK i zero problemów. Warto?
Starstruck
03-04-12, 13:40
D16 VTEC kupisz gdzieś za 2000-2500 zł + wsadzenie tego max 1200 zł + oleje, filtry, rozrząd. W 4 tys ze wszystkim powinieneś się zamknąć.
Swap na zdrowy silnik to pewnie koszt około 2500zł robocizna + nowy rozrząd itp czyli gdzies musisz liczyc około łącznie 4k zł.
Pytanie do was chłopaki. Chce wymienic swiece bo juz moje maja troche przelatane. Facet z sklepu mi te zaproponował
http://www.jdmshop.pl/sklep/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=449&category_id=68&option=com_virtuemart&Itemid=10
Ciekawe jak to sie ma w praktyce. Aktualnie jezdze na jakis NGK i zero problemów. Warto?
Kup takie jak zaleca producent.
Camellia Racing
03-04-12, 14:31
Ciekawe jak to sie ma w praktyce. Aktualnie jezdze na jakis NGK i zero problemów. Warto?
Z uwagi że to Denso to warto bo Denso także robiło części na pierwszy montaż. Dobra marka. Jednak to są podstawowe świece, więć bierz i nie marudź albo dołóż i weź Denso Iridium Power.
Z uwagi że to Denso to warto bo Denso także robiło części na pierwszy montaż. Dobra marka. Jednak to są podstawowe świece, więć bierz i nie marudź albo dołóż i weź Denso Iridium Power.
denso caly czas robi swiece na pierwszy montaz,jest to marka ktorej wlascicielem jest toyota
Redmitsu k16tt to jest nowa linia swiec denso ,ktore maja bardziej uniwersalne zastosowanie,zreszta nie do twojego auta,jesli masz d14a3/4,jesli juz z tej lini to powinno byc k20tt lub dedykowana k20pru11 lub ewentualnie iryda ik20
Gdzie najtaniej znajde uszczelke misy olejowej- oryginal. Dzwonilem do aso 170zl:):)
Pytanko na szybko, banalne, ale nie posiadam tej wiedzy ;). Płyn chłodniczy do VI gen D-series: ile wchodzi,tzn. ile kupić na wymianę ;)?
Wymieniałem przed zimą. Z tego co pamiętam weszło coś koło 3,2l.
Starstruck
03-04-12, 15:41
Wymieniałem przed zimą. Z tego co pamiętam weszło coś koło 3,2l.
Dzięki ;). Czyli 4 litry muszę kupić.
Nie mam stabilizatora z przodu. Nie mogę znaleźć dokładnego schematu, który odpowie na moje pytanie: czy potrzebuję czegoś poza drążkiem, łącznikami i środkowymi obejmami z gumami, aby go dołożyć?
tylna dolna rozporke montowac na opuszczonej furze czy podniesionej?
panowie pytanie mam. kupilem niedawno Honde Civic 4d sedan '98 1.4 90 KM zrobilem nia juz 10.000 km. zmartwiła mnie ostatnia kontrola bagnetu oleju ;/ ubylo tam i to dość znacznie. ale auto wcale mi nie kopci nie straciło na mocy, nie pali wiecej, zimą przy najwiekszych mrozach bez bolesnie odpalała i twardo radziła sobie ze wszystkim. czy to oznacza że trzeba szukac nowego silnika czy lepiej innego civica? jest to moje pierwsze auto ze stajni Hondy także nic o nim nie wiem.
poradzicie?
Starstruck
03-04-12, 19:05
Ile ubyło?
tylna dolna rozporke montowac na opuszczonej furze czy podniesionej? mówisz o tej na wahaczach czy na amorach ?
Ile ubyło?
nie cały liter
mówisz o tej na wahaczach czy na amorach ?
tylna dolna, czyli na wachaczach :)
skolopendra
03-04-12, 19:26
nie cały liter
źle nie jest :)
Camellia Racing
03-04-12, 19:26
zrobilem nia juz 10.000 km
Silnik nienajgorszy ale swoje też najeździł. Zmieniaj olej co 8k i tradycyjnie kontrole co jakiś czas w międzyczasie wymian. Niecały litr na 10 tys km to nie jest zły wynik.
Starstruck
03-04-12, 19:29
Połowa ludzi dałoby wiele za takie spalanie oleju, hehehe (w tym ja) ;).
nie cały liter
Pozazdrościć silnika :)
Co ja bym dał za taki "pobór" :p
Silnik nienajgorszy ale swoje też najeździł. Zmieniaj olej co 8k i tradycyjnie kontrole co jakiś czas w międzyczasie wymian. Niecały litr na 10 tys km to nie jest zły wynik.
no przejechane ma juz 282 000 tys :)
Dokladnie, nie caly liter na 10 000 km, czyli 100ml oleju na 1000... mam podobne zuzycie i planuje przejsc na syntetyk bo wydaje mi sie ze to prawie zadne zuzycie. Wiec ciesz sie z silniczka w znakomitej kondycji a opcje szukania nowego to absurd hehe
Camellia Racing
03-04-12, 20:00
Dokladnie, nie caly liter na 10 000 km, czyli 100ml oleju na 1000... mam podobne zuzycie i planuje przejsc na syntetyk bo wydaje mi sie ze to prawie zadne zuzycie
Licz się z tym że te zużycie wzrośnie na syntetycznym oleju... żebyś się nie ździwił po zmianie ;)
skolopendra
03-04-12, 20:02
Licz się z tym że te zużycie wzrośnie na syntetycznym oleju..
wcale tak nie musi być :cool:
proponuję poczytać ze zrozumieniem
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?19768-Oleje-silnikowe-i-przek%B3adniowe!!!!!
Camellia Racing
03-04-12, 20:04
Nie musi true. ;)
Dokladnie, nie caly liter na 10 000 km, czyli 100ml oleju na 1000... mam podobne zuzycie i planuje przejsc na syntetyk bo wydaje mi sie ze to prawie zadne zuzycie. Wiec ciesz sie z silniczka w znakomitej kondycji a opcje szukania nowego to absurd hehe
a na jakim obecnie jezdzisz?;>
Skolopendra dobrze pisze, po przeczytaniu i zagłębieniu sie w tamten własnie temat, stwierdzilem ze warto sprawdzic, w ostateczniosci jak bardzo wzrosnie to przed zima wroce do tego co mam teraz, a jeżdze na Valvo Maxlife 10w40, chce przejsc na Valvo Synpower 5w40.
tylna dolna, czyli na wachaczach unieść samochód musisz abyś mógł odkręcić śruby od tylnych wahaczy bo pod nie zakłada się uszy od rozpórki. gdy już załapiesz te śruby na podniesionym to dokręcasz się do oporu na opuszczonym aby nie naprężać tulejek metalowo-gumowych :) chyba że masz w tych wahaczach poliuretan to wtedy nie musisz
Gdzie najtaniej znajde uszczelke misy olejowej- oryginal.
chyba arturvf500 mial w dziale sprzedam, ja bralem od niego za 99zl pod koniec 2010r
chyba arturvf500 mial w dziale sprzedam, ja bralem od niego za 99zl pod koniec 2010r
a te uszczelki sa wszytskie takie same do wszystkich silnikow w ej/ek ?;> bo mi wlasnie troszke leci i nie ma jednej srubki w misce i nie wiem gdzie ja dostac ;/
@Dissnej jakie wymiary potrzebujesz ? Mam takie w garażu bo niedawno u siebie wymieniałem :)
edit:
Polazłem do garażu i sprawdziłem :D
Dissnej, kupiłem łożysko Koyo o nr DAC4379-IRS. A wymiary to zew 79mm, wew 42,5mm. Na pudełku jest nr DAC4379W-1CS57
Wyślij propozycję ceny na PW:)
Mam NTN jak byś potrzebował, tylko musze sprawdzić rozmiar, wieczorkiem mogę zapodać fotke z info.
Jak będziesz znał rozmiar to napisz na PW ile za nie chcesz:)
a te uszczelki sa wszytskie takie same do wszystkich silnikow w ej/ek ? są dwa rodzaje uszczelek...do blaszanych i aluminiowych misek.
są dwa rodzaje uszczelek...do blaszanych i aluminiowych misek.
i tutaj pojawia sie magiczne pytanie jaka ja mam :)
a jaki masz tam silnik pod maską ?
Camellia Racing
03-04-12, 21:42
Jak będziesz znał rozmiar to napisz na PW ile za nie chcesz
43x79x41 /38
Kod: R174.34 lub 3246NTN
chyba arturvf500 mial w dziale sprzedam
Dokladnie, ma uszczelki i nie tylko. Konkterny koles jak by co:)
a jaki masz tam silnik pod maską ?
1.4 is 90 km
i tutaj pojawia sie magiczne pytanie jaka ja mam
Jak szukasz uszczelki to tylko oryginal bo z zamienninkami z info jakie znalazlem jest duuzo problemow.
Pisz do arturvf500 ma naprawde dobre ceny i sie wszystkiego dowiesz.
1.4 is 90 km to blaszana :) czyli ta tańsza i bardziej dostępna opcja
http://www2.picturepush.com/photo/a/7954110/640/7954110.bmp (http://picturepush.com/public/7954110)
kupiłem drugi włącznik świateł przeciwmgielnych do swojej ej6 i chce zrobić z tego włącznik do usdm z przodu. Czy ktoś wie od czego są poszczególne kable? Musze znaleźć najpierw wchodzący i wychodzący na którym włącznik przerywa prąd, ten odpowiedzialny za podświetlenie stałe przycisku (podłączyłbym go do tego samego kabla w ori działającym przyciskiu i ten odpowiedzialny za podświetlenie kiedy włącznik jest włączony. Może ktoś ogarnia? :)
Witam : )
Przy okazji ogarniania zawiasu i zdejmowania poszyć bagażnika, zajrzałem do ćwiartek od strony wewnętrznej i o mało co mi pikawa nie strzeliła ; / Oto co ujrzałem :
https://lh4.googleusercontent.com/-Y7sU7mt3r8g/T3xQhERDkcI/AAAAAAAAAJc/CyZkkK0JEC4/s720/P1030687.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-DhKaN3CXutk/T3xQcnRuJJI/AAAAAAAAAJE/_NI25FvSung/s720/P1030684.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-j0qCgFOtgh0/T3xQefDPuRI/AAAAAAAAAJM/K1IOmXEC0w0/s720/P1030685.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-LFn6MhZUAg4/T3xQbPpAQLI/AAAAAAAAAI8/Pul6eO9mwzo/s720/P1030683.JPG
Druga strona :
https://lh6.googleusercontent.com/-S7UeWigKY5I/T3xQk8PqyiI/AAAAAAAAAJ0/oEY_MRIgOyw/s720/P1030700.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-BYTjRQVDpJM/T3xQlzaHaEI/AAAAAAAAAJ8/xE0NqPNKzgc/s720/P1030701.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-3MypGqO5rC8/T3xQrEGD1xI/AAAAAAAAAKc/vYhrwhhBRDo/s720/P1030705.JPG
Czy wg. Was jest jeszcze jakaś szansa dla tego samochodu ? Czy jedynie żyletki ? ; /
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
W najgorszym razie reperaturki.
Czy wg. Was jest jeszcze jakaś szansa dla tego samochodu ? Czy jedynie żyletki ? ; /
A jak zlamiesz noge to od razu noga do amputacji?
Zrobisz reperaturki i bedzie elegancko.
A nie poszłoby tego jakoś na razie ogarnąć bez robienia reperaturek ? Póki co rdzy nie widać na zewnątrz.
zeszlifuj tą całą rdze aż do zdrowej blachy, zobaczysz czy nie będzie na wylot
dołączam się do prośby lub3cki :)
wito, a z drugiej strony nadkola patrzyłeś? (przy lampach z tylu)
Na zewnątrz auta nigdzie nie widać korozji jeżeli dobrze zrozumiałem pytanie :)
Pany .. pytanie.
Co może powodować metaliczny dźwięk (jakby wrzucona aluminiowa kuleczka do wentylatora) między 2-3 tys obr. i przy spadaniu obrotów?
Myślałem, że to wina zaworów ale były regulowane, po drugie dźwięk słyszalny jest w aucie, otworze maskę - dodam gazu nie słychać nic ;)
Czyżby wina "wysranego" wydechu środkowego?
Starstruck
04-04-12, 21:37
Miałem to samo, ale dziwnym trafem ustało. W moim przypadku za to ponosił winę "zbyt napięty wydech".
Czy w jakims innym modelu aparat zaplonowy jest taki sam jak w Y7?
Pany .. pytanie.
Co może powodować metaliczny dźwięk (jakby wrzucona aluminiowa kuleczka do wentylatora) między 2-3 tys obr. i przy spadaniu obrotów?
Myślałem, że to wina zaworów ale były regulowane, po drugie dźwięk słyszalny jest w aucie, otworze maskę - dodam gazu nie słychać nic ;)
Czyżby wina "wysranego" wydechu środkowego?
Jeśli masz katalizator, to może przyczyną może być przerdzewiała górna osłona katalizatora.
Przynajmniej u mnie tak było.
Po wyjęciu i wyrzuceniu ww. osłony, problem zniknął.
Na zewnątrz auta nigdzie nie widać korozji jeżeli dobrze zrozumiałem pytanie
nie, mówiłem o miejscu jakbyś patrzył na błotnik od wew przez zaślepkę od tylnych lamp (kiedy plastikowy boczek jest założony) tam tez rdza lubi zajrzeć
Jaki stożek do d14xx ?
Dam rade zamontowac sam ? Jestem totalnie zielony hehe
Gdzie znajde wersje silnika w hb 6gen ?
na tabliczce znamionowej za aku, albo na bloku silnika
Gdzie znajde wersje silnika w hb 6gen ?
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?10527-SPECYFIKACJA-SILNIKÓW-HONDA-CIVIC-1988-2000
A jeśli chodziło Ci o konkertnie Twój samochód, to tak jak napisał endriu21.
Starstruck
04-04-12, 22:13
A stożek do D14 JAKIKOLWIEK to bezsens, strata kasy i wszystkiego co się da :). Poczytaj czemu.
aa, i jeszcze jedna sprawa,
https://picasaweb.google.com/109769129518433153055/Brum#5651905625115835634
mam jakiąś taką dużą lukę miedzy oponami i nadkolami .... felgi sa 16 , z takimi kupiłem, nie sądzicie, że jest zbyt dużo luzu ?
że jest zbyt dużo luzu ?
zawieszenie typu Tarpan :D
Jeśli masz katalizator, to może przyczyną może być przerdzewiała górna osłona katalizatora.
Przynajmniej u mnie tak było.
Po wyjęciu i wyrzuceniu ww. osłony, problem zniknął.
Popatrze na to w wolnej chwili ;) Jak nie pomoże podjadę do jakiegoś tłumikarza - niech to obada ;)
aa, i jeszcze jedna sprawa,
https://picasaweb.google.com/109769129518433153055/Brum#5651905625115835634
mam jakiąś taką dużą lukę miedzy oponami i nadkolami .... felgi sa 16 , z takimi kupiłem, nie sądzicie, że jest zbyt dużo luzu ?
Koza straszna ;)
Zdrowa seria stoi tak, że między opone a nadkole wchodzą 4 paluchy. U Ciebie z pewnością wejdzie ich więcej ;)
No właśnie, dziwne to , czemu tak sterczy ? hehe
No właśnie, dziwne to , czemu tak sterczy ? hehe
Stawiam, że zamontowałeś jakieś twarde zamienniki seryjnych sprężyn :)
czemu tak sterczy ktoś nowe sprężyny kupił :) i sterczy
Ja nie kupowałem, taki już kupiłem, dziwne to, bo auto jest z DE, osobiście przerejestrowywałem.... tam raczej mają proste drogi.
Myślałem nad sprężynami obniżającymi, ale teraz boję się, że znowu za bardzo siądzie
Stawiam, że zamontowałeś jakieś twarde zamienniki seryjnych sprężyn :)
to sie może zgadzać, bo jest tak twardo , że dosłownie urywa d#$%
Ja nie kupowałem, taki już kupiłem, dziwne to, bo auto jest z DE, osobiście przerejestrowywałem.... tam raczej mają proste drogi.
Myślałem nad sprężynami obniżającymi, ale teraz boję się, że znowu za bardzo siądzie
to sie może zgadzać, bo jest tak twardo , że dosłownie urywa d#$%
Jaki masz opony na tych 16 ?
nie, mówiłem o miejscu jakbyś patrzył na błotnik od wew przez zaślepkę od tylnych lamp (kiedy plastikowy boczek jest założony) tam tez rdza lubi zajrzeć
Tam jest czysto, jak na razie bez ognisk korozji : )
profil 45
Pytam bo u siebie mam 205/50 i przy trzech osobach na pokładzie na seryjnym zawiasie obciera o nadkola. A wygląda to tak:
http://iv.pl/images/69118756004604660297_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=69118756004604660297.jpg)
Trzeba auto upuścić trochę :cool:
No u Ciebie wygląda to normalnie , u mnie dziwnie...
No chyba będzie trzeba obniżyć
Zna ktoś wymiary tłoczków z EJ6 Nissin polift ?
No u Ciebie wygląda to normalnie , u mnie dziwnie...
No chyba będzie trzeba obniżyć
Mój tez wygląda jak wóz drabiniasty z tym, że na felgach 15" i profilu gumy 50.
Dodatkowo auto stoi krzywo, tzn. prawa strona jest ciut wyżej niż lewa, oraz tył auta jest niżej niż przód. Wygląda to kiepsko i też zastanawiam się nad jakimś obniżeniem, ale mam wątpliwości. Po pierwsze - czasem zdarza mi się zjechać gdzieś w plener na grilla i wątpię, czy nawet na najmniejszej glebie (-30) dałbym radę tam przejechać (już teraz zdarzy się czymś lekko szurnąć). Po drugie - przy zmianie sprężyn przydałoby się też wsadzić dedykowane amortyzatory, bo seryjne pewnie szybko by padły i i tak nie działały w sposób prawidłowy na niższej i twardszej sprężynie, a to już spory koszt.
Czy w VI gen. były osłony słoneczne z lusterkami dla kierowcy w pasażera? Czy w każdym VI gen. były zaślepki na uchwyt od strony kierowcy?
ja w ej9 z 97 i 96 mialem w obydwu lusterka w oslonach przeciwslonecznych. W obu tez sa zaslepki na cykorlapke kierowcy.
Dzięki, zacząłem się zastanawiać czy coś jest nie tak. :)
cześć ! ;)
nie wiem czy pisze w dobrym miejscu ale chodzi mi o przegub do civca 3d 98 rok 1,4 is. Może ktoś mi podpowiedzieć jaki kupić , jest tego sporo na allegro ale są różne symbole itd. Proszę o pomoc.
Zakładam że jak " chrobocze " koło przy skręcie i przy dodaniu gazu, to wina przeguba ?
Zauważyłem też dziwny dźwięk też właśnie podobny do "chrobotania" jak skręcam to słyszalne są 2 dźwięki tylko ten drugi to tak jakby z tyłu :confused: Co to może być ?
Zakładam że jak " chrobocze " koło przy skręcie i przy dodaniu gazu, to wina przeguba ?
Tak, to zdecydowanie wina przeguba a raczej przegubu.
kazik2_h9w3
05-04-12, 15:33
Zna ktoś wymiary tłoczków z EJ6 Nissin polift ?
Ja w EK3 tarcza 262 mm miałem 54 więc i u Ciebie powinno być to samo jeśli masz tarcze 262 mm
Musiałem kiedyś wymienić tłoczek ale kupiłem zaciski z coupe i były P&P
ale to może być wina obu przegubów prawego i lewego . Bo najbardziej słyszę chrobotanie z prawego koła przy skręcie w lewo, ale ten drugi dźwięk trochę inny niż chrobotanie jest też dziwny . Tak jakby coś z zawieszeniem ale z tyłu auta.
Znalazłem w sklepie internetowym takie przeguby mogą być : G14027PC PASCAL 119.09 PLN ?? :)
skolopendra
05-04-12, 18:06
PASCAL
odradzam
hdk lub nkn zakładaj
nie ma jednej srubki w misce i nie wiem gdzie ja dostac ;/
normalna srubka 6-ka na klucz 10mm, w kazdym zelaznym sklepie dostaniesz
Czy w jakims innym modelu aparat zaplonowy jest taki sam jak w Y7?
np w d16y8 jest identyczny
Mój tez wygląda jak wóz drabiniasty z tym, że na felgach 15" i profilu gumy 50.
Dodatkowo auto stoi krzywo, tzn. prawa strona jest ciut wyżej niż lewa, oraz tył auta jest niżej niż przód. Wygląda to kiepsko i też zastanawiam się nad jakimś obniżeniem, ale mam wątpliwości. Po pierwsze - czasem zdarza mi się zjechać gdzieś w plener na grilla i wątpię, czy nawet na najmniejszej glebie (-30) dałbym radę tam przejechać (już teraz zdarzy się czymś lekko szurnąć). Po drugie - przy zmianie sprężyn przydałoby się też wsadzić dedykowane amortyzatory, bo seryjne pewnie szybko by padły i i tak nie działały w sposób prawidłowy na niższej i twardszej sprężynie, a to już spory koszt.
Też tak mówiłem jak miałem coupe, że jeśli gleba to delikatna i delikatnie poszedł przód w dół o -60.... Kwestia przyzwyczajenia i dasz radę wszędzie wjechać. Ja wjeżdżałem nawet na budowę lotniska - kto jeździ po budowach wie jakie są dojazdy....
grpi a jaką masz szerokość opony bo to też ważne... Jak dla mnie masz seryjne zawieszenie i oponę o niskim profilu i dlatego tak wygląda. Na glebe z nią i od razu będzie lepiej wyglądać. Nie musisz od razu walić na -60 ale tak -35 i będzie ok.
Ja po przesiadce z coupe obniżonego o -60 do ej9 na glebie ok. -35 czuje się jak na seryjnym zawieszeniu.
Może jestem przewrażliwiony. Ale wydaje mi się, że czasami wspomaganie chodzi lżej, a czasami ciężej. Czym to może być spowodowane?
Jeszcze jedno, gdy jadę sobie prosto to auto lekko ściąga i musze prostować. Po chwili znowu, to czym może być spowodowane?
Żeby auto jechało prosto to kierownice muszę lekko skręcić w lewo i trzymać, bo wtedy jedzie prosto. Jak puszczę to lekko skręca w prawo a to juz nie jest prosty tor jazdy. Możliwe, że jakieś luzy? Bo z przodu od strony kierowcy mam do wymiany ... (wypadło mi z głowy) taka gumka się zużyła i stuka. Czy może zbieżność trzeba ustawić? Albo coś jeszcze innego?
Przez co na jakiś nierównościach/ zakrętach buja mi się tył na boki? Jak na jednym kole auto jest uniesione to amor padł?
Kolejne... da się ustawić drzwi, żeby je dociągnąć bardziej z dołu do karoserii? Dołem mi trochę wystają za linie auta i bardzo mi to przeszkadza.
Też tak mówiłem jak miałem coupe, że jeśli gleba to delikatna i delikatnie poszedł przód w dół o -60.... Kwestia przyzwyczajenia i dasz radę wszędzie wjechać. Ja wjeżdżałem nawet na budowę lotniska - kto jeździ po budowach wie jakie są dojazdy....
grpi a jaką masz szerokość opony bo to też ważne... Jak dla mnie masz seryjne zawieszenie i oponę o niskim profilu i dlatego tak wygląda. Na glebe z nią i od razu będzie lepiej wyglądać. Nie musisz od razu walić na -60 ale tak -35 i będzie ok.
Ja po przesiadce z coupe obniżonego o -60 do ej9 na glebie ok. -35 czuje się jak na seryjnym zawieszeniu.
215x45xr16
^ wiem, że to za dużo :)
Przy -35 będzie widoczna jakakolwiek zmiana ?
Też tak mówiłem jak miałem coupe, że jeśli gleba to delikatna i delikatnie poszedł przód w dół o -60.... Kwestia przyzwyczajenia i dasz radę wszędzie wjechać. Ja wjeżdżałem nawet na budowę lotniska - kto jeździ po budowach wie jakie są dojazdy....
U mnie jest jeszcze jeden problem - mam felgę o szerokości 7" i ET 35... podejrzewam, że na niższych sprężynach będzie to tarło o nadkola.
zgadza sie, bedzie:) jeszcze zalezy od twardosci sprezyn oczywiscie, jak sie w ogole nie beda uginac to i 2 mm mozesz dac luzu miedzy kolem a nadkolem.
Czy zbiornik płynu do spryskiwaczy pasuje z EG4 do EJ9?
odradzam
hdk lub nkn zakładaj
na jakiej podstawie odradzasz,moze jakies uzasadnenie,handlujesz tym czy co??
Czy zbiornik płynu do spryskiwaczy pasuje z EG4 do EJ9?
Nie pasuje.
skolopendra
06-04-12, 18:43
,handlujesz
nie :confused:
na jakiej podstawie odradzasz,
odradzam gdyż sa ******e :cool:
nie :confused:
odradzam gdyż sa ******e :cool:
******a to jest twoja wiedza na temat czesci i ich jakosci,takze moze sie nie wypowiadaj jak sie nie znasz,bo w temacie z slizgajacym sprzeglem tez sie madrzyles ze to wina tego ze to bylo valeo,a racji nie miales
tak sie sklada ze ja tym handluje i sprzedalem takich przegubow(pascal) od groma przez ostatnich kilka lat i nigdy nie mialem reklamacji,fakt ze do auta ktore ma 200km+ pewnie bym tego nie zalozyl,ale do np civa 1.4 o ktorym tu byla mowa to nawet bym sie nie wachal
PixeL a może z osobistymi wycieczkami w kierunku wiedzy skolopendra to na PW bardziej?
:confused:
Gówno mnie obchodzi, co sądzisz na temat Jego wiedzy i pewnie nie tylko mnie. I nie po to czytam ten temat, żeby się o tym dowiadywać.
Wiem jedno. Skoro sam się przynałeś do tego, że sprzedajesz między innymi przeguby Pascal'a to znaczy, że Twoje zdanie na ten temat nie jest obiektywne i poparte doświadczeniem z użytkowania ww., tak jak to powinno być w tym temacie.
Zamiast tego świadomie lub nie świadomie robisz ******y P.R.
Więc wrzuć na luz i poświęć jajka.
:D
PixeL a może z osobistymi wycieczkami w kierunku wiedzy skolopendra to na PW bardziej?
:confused:
Gówno mnie obchodzi, co sądzisz na temat Jego wiedzy i pewnie nie tylko mnie. I nie po to czytam ten temat, żeby się o tym dowiadywać.
Wiem jedno. Skoro sam się przynałeś do tego, że sprzedajesz między innymi przeguby Pascal'a to znaczy, że Twoje zdanie na ten temat nie jest obiektywne i poparte doświadczeniem z użytkowania ww., tak jak to powinno być w tym temacie.
Zamiast tego świadomie lub nie świadomie robisz ******y P.R.
Więc wrzuć na luz i poświęć jajka.
:D
a czy sprzedaz wyklucza uzytkowanie??
sam wrzuc na luz nie do Ciebie byl ten post skierowany to sie moze nie wtracaj
w****ia mnie jak sie ktos wypowiada na temat czegos o czym nie ma pojecia i ni jest to pierwszy raz Skolopendry
bo pisac posty zeby pisac to kazdy moze ,jak sie nie zna to niech sie nie wypowiada i nie wprowadza innych w blad,bo ma wiedze oparta o to ze gdzies cos slyszal
a czy sprzedaz wyklucza uzytkowanie??
Nie, nie wyklucza.
Ale wyklucza obiektywne i bezstronne wypowiadanie się/pisanie na temat danej rzeczy, czyli w tym przypadku przegubów firmy Pascal. Bo "każda pliszka swój ogonek chwali".
Tak było, jest i będzie bez względu na to czy Ci się to podoba, czy nie.
sam wrzuc na luz nie do Ciebie byl ten post skierowany to sie moze nie wtracaj
A tego typu teksty możesz sobie naprawdę darować, bo to nie piaskownica.
Był to Twój strzał fakt, ale niestety w Twoje własne kolano. A zweryfikuje to napewno upłwający czas i użytkownicy tego forum.
I to by było chyba wszystko w tym temacie z mojej strony.
Spokoju w święta życzę.
:p
Starstruck
07-04-12, 15:58
Panowie, ile płynu hamulcowego wchodzi do VI gen EJ6? Jeśli to ma znaczenie, to hamulce mam seria 242 + ABS i pompa też seria 6/7".
Panowie, ile płynu hamulcowego wchodzi do VI gen EJ6? Jeśli to ma znaczenie, to hamulce mam seria 242 + ABS i pompa też seria 6/7".litr starczy w zupełności:)
Ja osobiście posłuchałbym rady osoby która w tym temacie siedzi (wkońcu pixel nie produkuje tego tylko sprzedaje) a nie kogoś kogo argument to ,,bo są ******e"
Ale wracając do tematu Mam u siebie dwa przeguby pascala jeden założony rok temu, drugi miesiąc temu. Przez rok nakręcone 20tys. i zero problemów.
Starstruck
07-04-12, 22:26
litr starczy w zupełności:)
Podziękował ;).
Powtórzę, bo trochę chaotycznie napisałem.
1. Czym może być spowodowane, że wspomaganie raz chodzi lżej a raz ciężej.
2. Co może być winą, że auto raz jedzie prosto, a czasami je ściąga na prawo lub lewo. Jakieś luzy? Żeby auto jechało prosto to kierownice muszę lekko skręcić w lewo i trzymać. Jak puszczę to lekko skręca w prawo a to juz nie jest prosty tor jazdy.
3. Przez co na jakiś nierównościach a przede wszystkim na zakrętach buja mi się tył na boki? Jakby nie był stabilny. Amor? Bo z jednej strony mi się lekko auto uniosło?
4. Da się ustawić drzwi, żeby je dociągnąć bardziej z dołu do karoserii? Patrzyłem na zawiasach i nie widzę takiej możliwości, ale może jest coś innego?
the_jarrro
08-04-12, 02:16
Powtórzę, bo trochę chaotycznie napisałem.
1. Czym może być spowodowane, że wspomaganie raz chodzi lżej a raz ciężej.
2. Co może być winą, że auto raz jedzie prosto, a czasami je ściąga na prawo lub lewo. Jakieś luzy? Żeby auto jechało prosto to kierownice muszę lekko skręcić w lewo i trzymać. Jak puszczę to lekko skręca w prawo a to juz nie jest prosty tor jazdy.
3. Przez co na jakiś nierównościach a przede wszystkim na zakrętach buja mi się tył na boki? Jakby nie był stabilny. Amor? Bo z jednej strony mi się lekko auto uniosło?
4. Da się ustawić drzwi, żeby je dociągnąć bardziej z dołu do karoserii? Patrzyłem na zawiasach i nie widzę takiej możliwości, ale może jest coś innego?
2. Napisz dokładniej w jakich sytuacjach ściąga a w jakich jedzie prosto. Czy jest to zależne od prędkości, trasy, czy obciążenia auta? Od jak dawna to się dzieje i czy masz to samo na letnich i zimówkach? Ja bym na Twoim miejscu w pierwszej kolejności sprawdził ciśnienie w oponach (ale w miarę zimnych, bo jeśli masz coś z amorami to różny docisk spowoduje różnice temperatur i tym samym różne pomiary) a potem zbieżność.
Witam,
Dzis zabralem sie troche za porzadki pod maska i mam problem, mianowicie nie wiem co zrobic z takim cudami. Przy swiatlach sprawa wyglada jakbym ktos kiedys probowal HID'ów, lecz instalacja tylko czesciowo jest nadal w aucie. Kabelki np. pisza posklejane z poucinanymi koncowkami. Moze ktos poradzi mi jak sie za to zabrac? Chciałbym sie chyba narazie tego pozbyc.
http://i.imgur.com/ZtqY8.jpg (http://imgur.com/ZtqY8)
http://i.imgur.com/KVaW0.jpg (http://imgur.com/KVaW0)
http://i.imgur.com/rS74r.jpg (http://imgur.com/rS74r)
Witam,
Dzis zabralem sie troche za porzadki pod maska i mam problem, mianowicie nie wiem co zrobic z takim cudami. Przy swiatlach sprawa wyglada jakbym ktos kiedys probowal HID'ów, lecz instalacja tylko czesciowo jest nadal w aucie. Kabelki np. pisza posklejane z poucinanymi koncowkami. Moze ktos poradzi mi jak sie za to zabrac? Chciałbym sie chyba narazie tego pozbyc.
https://zzk6cw.blu.livefilestore.com/y1p_QX_WU4lz8C_tSEFTfxuuLj-Kb0rsMdf1mqHNkQEHi_JxoyurlCMMHbMWvO4ySCyClCqmZMIiB 0-6xwDVxdbGi3RRHqw-i6C/WP_000035.jpg?psid=1
https://zzk6cw.blu.livefilestore.com/y1pcbMxTUUxzOv767FgO0nBwjPenT2uCnYi9zHAWMPqSHMk5h7 sDM0QmZriu59fMFUkYKFwVi_APiHd-34_YMgfgdXxvbuwO2DA/WP_000034.jpg?psid=1
https://zzk6cw.blu.livefilestore.com/y1p9_FGpr5IXiuF4O_5ITVSiAwaVy9uYLkG1D5f6VDOSVh32WE uqyC-FCdcrYwro702beNsUVXIsuZ2yRBotq-IxogvKPmRW1wy/WP_000030.jpg?psid=1
Nie widać żadnych zdjęć.
wrzuć na www.imgur.com albo na www.imageshack.us
skolopendra
09-04-12, 12:37
sie za to zabrac?
to jak ty jeździsz bez świateł?
mam pytanie nie wiecie gdzie można kupic tanio klape bagaznika do sedana 98r strasznie ciezko znalesc rzeczy do niego a tylko mi klapa została:( Jeżeli macie jakieś kontakty prosze was o pomoc z góry dziekuję...
skolopendra
09-04-12, 16:28
allegro
dział giełda
czesc,
to ja tez mam pytanie zwiazane z klapa do sedana 6g
czy klapa od coupe pasuje ?
czy klapa od sedana/coupe 5g tez pasuje ?
P&P ??
kazik2_h9w3
09-04-12, 17:24
Nie żadna z wymienionych, wystarczy spojrzeć na lampy
ech, racja,
dzieki za odpowiedz
lecz jesli sie nie myle oprocz swiatel w coupe 6g, wymiary klapy sa takie same ? czy czyms jeszcze sie rozni ?
Witam koledzy, mam pytanie w ej9 w hb tylne głośniki pasujące w seryjne miejsca ,jaki to wymiar wiem że elipsy ale 6x9 czy coś takiego , ma ktoś może książke z informacjami na ten temat?
konstruktor
09-04-12, 18:37
Witam koledzy, mam pytanie w ej9 w hb tylne głośniki pasujące w seryjne miejsca ,jaki to wymiar wiem że elipsy ale 6x9 czy coś takiego , ma ktoś może książke z informacjami na ten temat?
http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=9832,9833,9834,9835,9836,9837&npl=17S0301&_nplgrp=3&nplblk=B__1600
kto mi powie ile metrow kwasowki potrzeba na wydech do EJ9 i ile kolanek?
to jak ty jeździsz bez świateł?
swiatla dzialaja normalnie, ta instalacja jest rozlaczona
skolopendra
09-04-12, 18:58
skoro działają ,to wyciąg przetwornice i kilka kabelków i po problemie
kto mi powie ile metrow kwasowki potrzeba na wydech do EJ9 i ile kolanek?
2 kolanka i 3 metry rury na 100% wystarczą.
2 kolanka
to wystarczą na 50%. Ja spawam wydechy z 4 kolanek conajmniej, jeśli właściciel przymyka oko na tą "eskę" przed tłumikiem środkowym, wymijającą drążek zmiany biegów. Na samej części środkowej używa się dwóch kolanek, a trzeba jeszcze ominąć wahacz.
to wystarczą na 50%. Ja spawam wydechy z 4 kolanek conajmniej, jeśli właściciel przymyka oko na tą "eskę" przed tłumikiem środkowym, wymijającą drążek zmiany biegów. Na samej części środkowej używa się dwóch kolanek, a trzeba jeszcze ominąć wahacz.
Podejrzewam, że możesz mieć rację bardziej niż ja, bo policzyłem tylko te pomiędzy tłumikiem środkowym, a końcowym.
Sorry Dario022
spoko spoko. jeszcze drugie pytanie z mojej strony. jak z wydechem z Integry tajper do EJ9? duzo trzeba namodzic zeby to przypasowac? chodzi mi o sam srodkowy wydech.
konstruktor
09-04-12, 22:49
spoko spoko. jeszcze drugie pytanie z mojej strony. jak z wydechem z Integry tajper do EJ9? duzo trzeba namodzic zeby to przypasowac? chodzi mi o sam srodkowy wydech.
a nie lepiej/łatwiej zakupić środkowy z rovera 4xx ??? a co do zmian wystarczy go nieznacznie wydłużyć , czyli dospawać kawałek .
Temat:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?82624-Wydech-od-Rover-2-0-do-Civic&highlight=wydech+rover
Starstruck
09-04-12, 22:52
Rover 420;). Owszem, to fajna opcja, miałem na jego bazie tłumik w EK3, teraz robię w EJ6, ale z 420 TD (ma 2,16").
konstruktor
09-04-12, 23:30
ma 2,16"
a nie przypadkiem 2,25"?!?!
Starstruck
09-04-12, 23:39
Nie, 55 mm to jest 2,16". Choć sam kiedyś napisałem głupotę, że ten 420 TD ma 2,25".
Panowie, taka sprawa: koleżanka niedawno kupiła QP VI-gen z D16Y7 pod maską. Ogólnie bardzo zadbany egzemplarz, silnik zdawał się być żyleta, mocny, równiutko pracował, nic nie dymił... no właśnie, nie dymił do momentu wymiany oleju. Teraz podczas hamowania silnikiem i późniejszym dodaniu gazu zostawia za sobą taka chmurę, że pierwszy lepszy patrol policji i będzie po dowodzie. Co ciekawe, to podczas wkręcania go na obroty nie dymi... może w okolicach odcinki puści tylko delikatny ledwo widoczny obłoczek. Dodam jeszcze, że auto nie ma katalizatora.
Jak myślicie, jest nadzieja, że to tylko uszczelniacze zaworowe ?
Po wymianie tego oleju jest nalatane ok. 300 km, ubytku na bagnecie specjalnie nie widać, jak było max tak jest dalej. Płynu chłodzącego tez nic nie ubywa. Jakim olejem zalany jest silnik pojęcia nie mam, mechanik, który robił serwis auta dał tylko zawieszkę z informacją o przebiegu przy następnej wymianie oraz to, że jest to 10W40... koleżanka jak to kobieta nie wypytała o taki szczegół co za olej ma w silniku ;)
A ja mam inne pytanie: Kiedy spryskam szyby to nie wlaczaja sie automatycznie wycieraczki. Ten typ tak ma, czy mam cos uszkodzone? Jezdzilem samochodami wiele starszymi i takie patenty juz mialy :)
Starstruck
10-04-12, 11:52
A ja mam inne pytanie: Kiedy spryskam szyby to nie wlaczaja sie automatycznie wycieraczki. Ten typ tak ma, czy mam cos uszkodzone? Jezdzilem samochodami wiele starszymi i takie patenty juz mialy :)
Zależy, mi w EK3 się włączały same po spryskaniu, teraz w EJ6 tak samo. Sporo jednak osób twierdzi, że się u nich nie włącza. Wg mnie to spryskiwanie szyby jest jedną z wilką niewiadomych w civicach, tak samo jak rezerwa ;) :p.
Pewnie te bogatsze wersje mialy takie "wypasy". Mój golas nie ma ani tego, ani rezerwy :D
Dziwna sprawa... ja mam EJ9 z 97r. bez klimy, bez poduszek, bez ABS'u, ale z pełną elektryką (szyby, lusterka, światła itp.) i wycieraczki mi się załączają przy ruszeniu sprysków. Kontrolki rezerwy nie mam.
U mnie rezerwa dzialala 6 lat a potem przestala :p Zarowka sie pewnie przepalila. A jak przed chwila przeczytalem ze w cifach niektorzy maja automatyczne wycieraczki to prawie z krzesla spadlem:eek: choc osobiscie ja nie lubie tego patentu.
Panowie poratujcie.
Mam Ej9
Demontuję zderzak. 6 śrubek plastikowych po otwarciu klapy. 2 śrubki pod spodem takie same.
Z lewej strony bodajże odkręcić śrubkę od błotnika i z prawej też. nadkola właściwie. Chlapacze tylne odkręciłem od zderzaka wiszą sobie na 1 śrubie w karoserii.
I teraz ciągnąć trzeba.. Męczę się z tym, pod lampami widzę, że te zatrzaski wychodzą ale tak jakby gdzieś jeszcze trzymało. Nie chcę nic urwać ale za cholerę nie wiem gdzie jeszcze może trzymać.:(
EDIT:
ehh udało się.. Te śrubki są pionowo do karoserii przykręcone po bokach. A ja miałem nie-ori przykręcone na chama nadkola plastikowe, które przykrywały.. Zderzak od razu wyszedł. :)
kazik2_h9w3
10-04-12, 18:14
A ja mam inne pytanie: Kiedy spryskam szyby to nie wlaczaja sie automatycznie wycieraczki. Ten typ tak ma, czy mam cos uszkodzone? Jezdzilem samochodami wiele starszymi i takie patenty juz mialy \
Nie napiszę nic oryginalnego ale w moim Ek3 działają wycieraczki po spryskaniu a u brata w EG5 już nie ja osobiście myślałem że po prostu tak jest a tu masz Ci nowinę
Wiece może gdzie mogę dostać blaski od mocowania zderzaka tył 3d civic jak można to linka bym prosił lub jakis sklep w poblizu grodziska maz
I jeszcze jedno pytanie jak przymocować nadkola z tyłu wiercić dziury i na spinki czy ma ktoś jakieś lepsze pomysły
Niedawno zmienialem springi z Nippona-40 na Eibachy-40 i teraz kolo prawy tyl mam bardziej pochylone niz z lewej strony i zjada mi opone.
Jaka moze byc tego przyczyna?
fajnie panowie ze wydech z rovera podchodzi. ale ja zadalem konkretne pytanie co do wydechu z integry. wiec ponowie je. czy duza zezba jest przy zakladaniu wydechu z integry do ej9?
http://img641.imageshack.us/img641/2529/cukierkis.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/641/cukierkis.jpg/)
Panowie czy te oto cukierki podejda do EJ6?
Producent: JAPAN LINE
Numer katalogowy: 91-0501
Kupione byly podobno do ej9.
Tyle wiem.
Podsuniecie może jakiś pomysł, skąd dokładnie mogę podciągnąć prąd pod wzmacniacz? gdzieś przy bezpiecznikach czy co ? wzmak oczywiscie siedzi w bagażniku
Plusowy ciagnij od aku, przeciagniesz poprzez gume z wiazka kabli, boczkami - az do bagaja. Minus zlokalizuj jakis patent gdzies w bagazniku, do jakiejs sruby, zamka, kielicha...
http://img641.imageshack.us/img641/2529/cukierkis.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/641/cukierkis.jpg/)
Panowie czy te oto cukierki podejda do EJ6?
Producent: JAPAN LINE
Numer katalogowy: 91-0501
Kupione byly podobno do ej9.
Tyle wiem.
wszystkie civic 88-2000 mialy takie same duze cukierki
Pytanie kolejne. Czy do europejskiej wersji bedzie pasowac klima od amerykanca?
Pytanie kolejne. Czy do europejskiej wersji bedzie pasowac klima od amerykanca?
Powinna pasować.
Od anglików nie pasuje na 100%, bo jest pod maską z drugiej strony niż w wersjach europejskich.
skolopendra
11-04-12, 19:24
Producent: JAPAN LINE
takie cukierki wytrzymują kilka-góra naście tysięcy
zamienne są
chcę wymienić płyn hamulcowy w ej9
pytanie ile potrzebuję tego płynu i jak go wymienić ?
Starstruck
11-04-12, 20:06
Potrzebujesz 1l. DOT 4. Np. Firmy ferodo. W granicach 25-35 zł są. Z tego co kojarzę, to we dwie osoby łatwiej się to wymienia, bo jedna dolewa płynu, druga odpowietrza cylinderki w każdym hamulcu (trzeba zdjąć wszystkie koła). Ogólnie biorą za taką usługę 80-100 zł, więc nie jest to mega łatwe, ale jak ktoś ma o tym pojęcie, to zrobi nawet w pojedynkę :).
Witam, czy ktoś wie jakie rozmiary ma uchwyt montażowy do podłokietnika, nie mogę znaleźć oryginału, wiec bede zmuszony jakimś domowym sposobem go skonstruować :p
Dzięki za odpowiedź raczej nie będzie problemu z wymianą
Witam, czy ktoś wie jakie rozmiary ma uchwyt montażowy do podłokietnika, nie mogę znaleźć oryginału, wiec bede zmuszony jakimś domowym sposobem go skonstruować :p
W najbliższą sobotę będę prawdopodobnie odkręcał u mnie, więc jeśli chcesz to mogę zrobić zdjęcie i pomierzyć.
Okey, w takim razie czekam na wynik pomiaru :) (a jakby ktos wiedzial ewentualnie gdzie mozna namierzyc oryginal to prosze o info)
zalozylem sobie felgi EXIP na oryginalne szpilki na ktorych byly stalowe felgi. moje pytanie chlopaki brzmi czy spilki nie pekna od tych auminiowych felg ?;> dodam ze rozmiaru nie zmienilem 14" felgi, sruba nakreca sie 6 obrotow a potem jest opor.
zalozylem sobie felgi EXIP na oryginalne szpilki na ktorych byly stalowe felgi. moje pytanie chlopaki brzmi czy spilki nie pekna od tych auminiowych felg ?;> dodam ze rozmiaru nie zmienilem 14" felgi, sruba nakreca sie 6 obrotow a potem jest opor.
to ja zadam takie pytanie - a niby czemu miałaby pęknąć? :)
szpila nie pęknie :D
jedynie musisz mieć nakrętki stożkowe do alu. Wulkanizator mi powidział ze jak nakrętka sie obróci 5 razy to juz trzyma dobrze
Pany moje klocki hamulcowe w EK3 są już na wykończeniu. W przyszłym miesiącu chciałbym je wymienić - jakie polecacie? TRW? Ferodo?
Zaznacze tylko, że mam snieżno białe felgi i fajnie by było gdyby klocki nie brudziły ich za bardzo :P
skolopendra
12-04-12, 17:17
Ferodo?
tylko...
Starstruck
12-04-12, 18:49
A ja od siebie polecam Kashiyama :). Miałem ferodo, to piszczały i pyliły, te kashiyamy (mimo że są najtańsze z "markowych") spisują mi się dużo lepiej :).
tylko...
Dlaczego akurat te?
skolopendra
12-04-12, 18:58
Miałem ferodo, to piszczały i pyliły
to pewnie nie były ds-y?
Dlaczego akurat te?
gdyż świetnie się spisują
Starstruck
12-04-12, 20:28
To były zwykłe, premiery jak te: http://allegro.pl/klocki-honda-civic-eg-eh-ej-ek-jazz-przod-ferodo-i2214027541.html
ja rowniez polecam ferodo premier
ja zalozylem wlasnie trw na swieze tarcze i pyla mocno czarno. za to nie piszcza i poprzednie tez nie piszczaly.
Starstruck
13-04-12, 11:02
To były zwykłe, premiery jak te: http://allegro.pl/klocki-honda-civic-eg-eh-ej-ek-jazz-przod-ferodo-i2214027541.html
Tzn. ja właśnie ich NIE polecam :). Co do DSów to podobno są spoko, ale ładuje się to chyba pod ciekawszy setup hamulcowy, bo są dość drogie.
Tzn. ja właśnie ich NIE polecam :). Co do DSów to podobno są spoko, ale ładuje się to chyba pod ciekawszy setup hamulcowy, bo są dość drogie.
Chętnie zainwestowałbym w te DS'y ale są 2x droższe od premierów :/ a nie potrzebuje mega klocków bo auta nie używam na torze tylko do codziennej jazdy ..
Cały czas się zastanawiam co wybrać ..
jak nie uzywasz na torze to po co ci klocki ktore sa przystosowane zeby dzialaly jak sie je dogrzeje dobrze = gorzej dzialaja jak sa nierozgrzane czyli tak jak po miescie sie cywilnie lata?
Bencao nie pisz glupot, ze DS Performance zle dziala na zimno i trzeba go grzac.
Dziala tak samo jak kazdy jeden normalny klocek typu premier, ate itd, wytrzymuje za to duzo wiecej katowania.
Rozumiem, gdyby rozmowa tyczyla sie np DS3000 to by mozna bylo juz polemizowac, czy dziala zle czy dobrze na zimno, ale nie przy DS Performance czy DS2500 bo te dzialaja na zimno calkowicie normalnie.
witam,
mam pytanie, bede zmienial u siebie w d14a4 kolektor ssacy na d15b7 i musze dokupic rure dolotu bo teraz mam do pionowej przepustnicy, i teraz pytanie ktora:
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-honda-civic-1996-2000-dolot-vtec-i2247385837.html
czy
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-honda-del-sol-civic-92-95-dolot-i2247385831.html
czy wogole jeszcze jakas inna...
bo jedna jest z wyjsciem na czujnik a druga nie...
teraz u siebie mam z wyjsciem na czujnik i dlatego nie wiem....
z gory dzieki za pomoc :)
Starstruck
13-04-12, 12:38
witam,
mam pytanie, bede zmienial u siebie w d14a4 kolektor ssacy na d15b7 i musze dokupic rure dolotu bo teraz mam do pionowej przepustnicy, i teraz pytanie ktora:
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-honda-civic-1996-2000-dolot-vtec-i2247385837.html
czy
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-honda-del-sol-civic-92-95-dolot-i2247385831.html
czy wogole jeszcze jakas inna...
bo jedna jest z wyjsciem na czujnik a druga nie...
teraz u siebie mam z wyjsciem na czujnik i dlatego nie wiem....
z gory dzieki za pomoc :)
Taka będzie dużo lepsza i jak widać, dużo tańsza :) http://allegro.pl/honda-civic-v-1-5-16v-95r-rura-dolotowa-i2209383458.html
Taka będzie dużo lepsza i jak widać, dużo tańsza
i stozek do tego?
Starstruck
13-04-12, 13:12
Olej stożek, same straty, seryjną puchę na to :). Ale jak się uprzesz przy stożku, to też da się go założyć na to.
Panowie ratujta bo zaraz szału dostanę.
Otóż ambitnie chcę wymienić termistor. Wiem jak to się robi itd. ale nie wiem jak wykręcić to gówno. I czy najpierw próbować śrubokrętem walić w tę podkładkę. Tylko nie wiem czy nie bez sensu bo to wygląda jakby ten "cyndzel" całkiem po lewej trzymał ją w ryzach..
Czy trzeba ją odkręcać czy próbować tylko pływak? Boję się, że urwę tę kostkę, w ogóle nie idzie.. WD40 już z 6 razy psikałem..
http://img822.imageshack.us/img822/2521/dsc00330i.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/822/dsc00330i.jpg/)
jak się uprzesz przy stożku
mam stozek k&n z jakies pol roku wiec go nie wyjebe.
pytanie bylo czy kupowac rure z wyjsciem na czujnik czy nie ??
Olej stożek, same straty
z odgrodzonym i doprowadzonym zimnym powietrzem tez sa same straty? bo juz nie wiem...
kupowac rure z wyjsciem na czujnik
a podłączasz ten z plastikowej puszki.
Swoją drogą drogo. 100zł za kawałek alurury? :confused:
kazik2_h9w3
13-04-12, 17:20
pytanie bylo czy kupowac rure z wyjsciem na czujnik czy nie ??
A gdzie Ty masz czujnik w rurze czy w ssącym i sam sobie odpowiedz
W D14 jest puszce nad ssącym. Wystarczy wyjąć i przełożyć.
Brainwasher
13-04-12, 19:35
Chcę zrobić kilka modów w d14a4, przejść z OBD2 na OBD1 i włożyć kompa p28 lub p06. Chcę zmienić ssak na ten z d15b7 lub d16z6 i gdzieś wyczytałem, że po przejściu na te kompy co wymieniłem będzie problem tego typu, że obrotomierz nie będzie działał bo go nie można podłączyć.
A pytanie brzmi... Czemu tak jest? i Jak zrobić, żeby był obrotomierz?
A gdzie Ty masz czujnik w rurze czy w ssącym
nie wiem nie znam sie :p czujnik wychodzi z ssaka do rury z tego co widzialem :p
ale mi chodzi o to jak zmienie na ssaka na d15b7 to co z tym czujnikiem?
kazik2_h9w3
13-04-12, 19:58
Kup jak coś bez dziury zawsze można ją zrobić a jeśli czujnik w ssaku z b7 jest tam gdzie i w Z6 to nie będzie problemu
:rolleyes:
W D14 jest puszce nad ssącym. Wystarczy wyjąć i przełożyć.
kazik2_h9w3
13-04-12, 20:42
No fakt skoro tak mówisz tak musi być
Cytat Zamieszczone przez Kriss91 Zobacz posta
W D14 jest puszce nad ssącym. Wystarczy wyjąć i przełożyć.
D14 i D16Y7 (które posiadam) mają takie same doloty. Jednak alurura w dolocie w porównaniu do plastiku nie ma wielu zalet. Największa to jej wygląd :p Jeśli stożek na short ramie to chociaż z odgrodzeniem i doprowadzeniem zimnego powietrza.
Chcę zrobić kilka modów w d14a4, przejść z OBD2 na OBD1 i włożyć kompa p28 lub p06. Chcę zmienić ssak na ten z d15b7 lub d16z6 i gdzieś wyczytałem, że po przejściu na te kompy co wymieniłem będzie problem tego typu, że obrotomierz nie będzie działał bo go nie można podłączyć.
A pytanie brzmi... Czemu tak jest? i Jak zrobić, żeby był obrotomierz?
podłącze się pod pytanie
Starstruck
13-04-12, 22:03
Kup z wejściem na czujnik, wsadzasz go właśnie w tę dziurę w rurze dolotowej co ci podesłałem z allegro.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.