Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
No możliwe że to nie jest PU , ale na pewno to nie jest najzwyklejszy plastik bo już dużo wytrzymała. Może temperatura zrobiła swoje ? rano było (-4)
Skoro jesteśmy już przy temacie dokładek, z czego wykonane są OEMowe? PU?
I drugie, czy VTEC włącza się na wstecznym? :D
z czego wykonane są OEMowe? PU
To jest cos w stylu PU, jest to jakas mieszanka producenta.
Skoro jesteśmy już przy temacie dokładek, z czego wykonane są OEMowe? PU?
I drugie, czy VTEC włącza się na wstecznym? :D
trzeba sprawdzić czy na wstecznym podnosi się wskazówka
Jeśli tak to sądze że włącza się.
A czemu miala by sie nie podnosic ? To jest predkosciomierz wiec pokazuje predkosc bez wzgledu w ktorym kierunku
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Skoro jesteśmy już przy temacie dokładek, z czego wykonane są OEMowe? PU?
ABS ale dokladnie ktory typ to Ci nie powiem ;]
ktos kto ma OEM dokladke moze zczytac
[QUOTE=luchuma;2170414]Kup kawalek jakiejs grubej dykty. Podjedz do kogos. Odrysuj I wytnij ;)
Też o tym myślałem i chyba przy tej myśli zostane :)
staszek606
13-01-14, 23:43
dlaczego auto skacze na obrotach na jałowym biegu (luz) prawie gaśnie nieraz, czy to może być silniczek krokowy???
Też o tym myślałem i chyba przy tej myśli zostane :)
Osobiście polecam wodoodporną sklejkę zamiast dykty, bo dykta prędzej czy później powykrzywia się od wilgoci.
jozek_marek
14-01-14, 01:01
dlaczego auto skacze na obrotach na jałowym biegu (luz) prawie gaśnie nieraz, czy to może być silniczek krokowy???
Może być, warto przeczyścić.
ABS ale dokladnie ktory typ to Ci nie powiem ;]
ktos kto ma OEM dokladke moze zczytac
Tak mi się kojarzyło. Właściwie to ja mam z przodu dokładkę OEM także mogę sprawdzić tylko powiedz mi gdzie.
nie wiem czy Ci sie bedzie chcialo
gdyz iż jest wybite od wewnetrznej strony ;]
witam
ostatnio w moim y7 zostal zalozony ssak od z6 wraz z przepustnica od y7. Na wiosne planuje przejscie na obd1 z kompem p06 i chcialbym sie dowiedziec co konkretnie musze zrobic aby komp mi wszystko obsluzyl-przepustnica bedzie od z6
Nie mogę zamieścić postu w dziale ,,kupię,, więc wydaje mi się, że mógłbym tutaj, jeżeli nie to pouczcie :)
miałby może ktoś lampy do Ej9 -ki po fl tył ? lub namiar na kogoś kto zajmuje się sprzadażą części
Z góry dzięki ;)
Nie mogę zamieścić postu w dziale ,,kupię,, więc wydaje mi się, że mógłbym tutaj, jeżeli nie to pouczcie :)
miałby może ktoś lampy do Ej9 -ki po fl tył ? lub namiar na kogoś kto zajmuje się sprzadażą części
Z góry dzięki ;)
Podejrzewam ze jakbys zaznaczyl prefiks kupie czesci to nie bylo by problemu
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Panowie w moim civicu z tyłu mam bębny, a z przodu tarcze. Tarcze rozmiaru 262mm średnicy przy silniku d14a3. Możliwe to jest, że były takie tarcze zamontowane od nowości??
Nie zapszataj sobie tym glowy, ciesz sie ze masz 262:)
Panowie w moim civicu z tyłu mam bębny, a z przodu tarcze. Tarcze rozmiaru 262mm średnicy przy silniku d14a3. Możliwe to jest, że były takie tarcze zamontowane od nowości??
były montowane od 98r
No moja jest z 98r i bez ABSu
Witam. Panowie posiadam civica VI 99r z silnikiem d14z1. Mam kompletny ssak z d16z6 i planuję go wrzucić. Wiecie może czy dużo jest z tym roboty tzn przeróbek itd ? I drugie pytanie: z tył mam bębny..Mam Civica VII na części i chciałbym przełożyć z niego hamulce tarczowe..Da rade to zrobić? z góry dziękuję za podpowiedz ;)
Mam kompletny ssak z d16z6 i planuję go wrzucić. Wiecie może czy dużo jest z tym roboty tzn przeróbek itd ?
do d14z2 wsadzałem od d15b7 , i około 3 godzin z piwkiem :D
Extreme191
14-01-14, 22:15
Jaki lepiej kolektor wydechowy do d seri 4-1 czy 4-2-1 ?
Na codzień 4-2-1 zdecydowanie. Poprawia i góre i środek.
Na tor 4-1 który praktycznie wyciska maksimum z góry ale za to kosztem środka. :)
Chociaż są osoby które biorą 4-1. Tylko nie wiem czy na codzień sobie w brode nie plują :)
wiesko1261
14-01-14, 22:28
jak seryjny to 4.2.1 z D16 ,ale lepiej nawet ebajowy używany (za 200 się trafiają w dziale giełda)
kolega Extreme191 dopiero zaczyna :) ma na razie odmuloną serię ;)
Extreme191
15-01-14, 01:11
jak seryjny to 4.2.1 z D16 ,ale lepiej nawet ebajowy używany (za 200 się trafiają w dziale giełda)
kolega Extreme191 dopiero zaczyna :) ma na razie odmuloną serię ;)
No ok to 4-2-1 no serynja jak narazie :P Ale mało jej zostanie xd
Wysłane z mojego iPada z Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1).
Extreme191
15-01-14, 13:10
Niewiem co zrobić z filtrem węglowym jest on podpięty do kolektora ssącego i zniego mi leci okropny syf do kolektora. Wyszczyścić go jakoś albo można go zamienić i dać Catch Tank?
Wysłane z mojego iPada z Tapatalk.
hej, mam takie pytanie, po walce z bagaznikiem w moim EJ (Cieknaca woda lampa i nie tylko http://poradnik.telewizor.eu/lutowanie-smd.html ) od rozbierania i skladania plastikowych boczkow, wszystko mi trzeszczy;/ wina CHYBA? wyrobionych spinek itp? jest sens wymieniac wszystkie spinki? moze ktos ma inny pomysl? tylko nie typu wlanie pianki montazowej :P
W EJ antena od radia wysuwa się autumatycznie czy trzeba manualnie ?
Już znalazłem(sory za post)
Starstruck
15-01-14, 19:00
Panowie, jakiej średnicy potrzebują otwór w filterku na odmę w pokrywie B-serii?
pawelwlkp91
15-01-14, 20:48
Koledzy takie pytanko czy żeby ściągnąć zderzak tylny w EJ6 coupe muszę odkręcić te narożniki co są pod lampą co są na śrubę czy wystarczy tylko te plastikowe mocowania i ewentualnie jakieś wkręty. Będę wdzięczny za odpowiedz bądź odesłanie do jakiegoś manuala bo nie chce sobie narobić niepotrzebnej roboty i szkód w aucie.
muszę odkręcić te narożniki co są pod lampą
Tego nie ruszasz.
U gury masz kilka spinek, od spodu na srodku 2 spinki i od strony kola na 1 lub 2 srubki trzyma. To tyle:)
pawelwlkp91
15-01-14, 21:03
Wielkie dzięki:) Przynajmniej nie będę niepotrzebnie rozkręcał tego co nie trzeba jeszcze raz wielkie dzięki
Starstruck
15-01-14, 22:04
12 mm
Dzięki i PW mam do Ciebie :).
siemka, czy ta maska podejdzie do ej9 96 rok ? http://allegro.pl/honda-civic-hb-sedan-96-98-maska-klapa-inne-czesci-i3834290628.html
taki jak w awatrze ? A może ktoś ma pb-74p cały przód:P ?
siemka, czy ta maska podejdzie do ej9 96 rok ? http://allegro.pl/honda-civic-hb-sedan-96-98-maska-klapa-inne-czesci-i3834290628.html
taki jak w awatrze ?
Tak, będzie pasować.
A może ktoś ma pb-74p cały przód:P ?
Tutaj napisz:
-> http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?18-Kupię
nie mam konta na tyle starego i nie mam tylu postów;/ ehh
siema
chciał bym wyczyścić przepustnice oraz silniczek krokowy w d14 mógł bym prosić o jakieś rady jak to wszystko zrobić żeby potem nie brała lewego powietrza i żeby mój zabieg polepszenia nie pogorszył sprawy:cool:z góry dzieki
siema
chciał bym wyczyścić przepustnice oraz silniczek krokowy w d14 mógł bym prosić o jakieś rady jak to wszystko zrobić żeby potem nie brała lewego powietrza i żeby mój zabieg polepszenia nie pogorszył sprawyz góry dzieki
Na pewno kupic nową uszczelkę :) a najlepeij też pod krokowy, samo czyszczenie to około 20 minut dobrym środkiem.
Na pewno kupic nową uszczelkę :) a najlepeij też pod krokowy
x2
skolopendra
16-01-14, 22:37
czemu dwie??
:D
czemu dwie??
Nie dwie, tylko "również tak sądzę".
:D
Nie dwie, tylko "również tak sądzę".
:D
hahaha dobra sory, świeżak na forum:(
Dobra a jak dokręcać potem przepustnice żeby nie brała lewego powietrza?
Witam.
Przed zimą uszczelniałem tylne wywiewy w mojej EJ9, jak wiecie wiąże się z tym wyjęcie praktycznie całego środka. Gdy wszystko już złozyłem, zobaczyłem, że oba tylne pasy zacięły się. rozebrłem to znowu coś tam zrobiłem i zaczęły działać... złozyłem i znowu byly zacięte (chowały się ale nie dało się wyjąć, włączała się ta blokadka jak przy szybkim pociągnięciu). I teraz moje pytanie, wiecie co może być przyczyną i czy da sie to jakoś szybciej zrobić niż wyjmowac cały środek? Dodam jeszcze, że nic z rolkami nie robiłem, nie rozkręcałem, praktycznie nawet nie dotykałem.
Dobra a jak dokręcać potem przepustnice żeby nie brała lewego powietrza?
u uczuciem :D jak dobrze ułożysz uszczelkę to dokręć najpierw palcami aby się ułożyła, potem z wyczuciem, raczej nie da się tego źle złożyć :)
Z jakich modeli będą pasować zderzaki do VI gen. coupe?
kazik2_h9w3
17-01-14, 16:43
Z jakich modeli będą pasować zderzaki do VI gen. coupe?
Przód czy tył??
kazik2_h9w3
17-01-14, 17:14
Na pewno w przedliftach w coupe nie ma listew więc jak chcesz tak jak w oryginale to tylko coupe
Tył to nie jestem pewien więc niech napisze kto inny
Z jakich modeli będą pasować zderzaki do VI gen. coupe?
Z hatchback'a i z sedan'a.
Jeśli masz przedlift'a to zderzak bez listew będzie tylko z coupe.
Witam mam pytanie odnośnie silnika d16y7 czy przy regulacji zapłonu w tym silniku trzeba blokować komputer?? Auto EJ6 1997r. Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi nigdzie,a manuala nie posiadam:-( pozdrawiam i proszę o pewną odpowiedź
Wkladasz zworke w zlacze diagnostyczne,wylaczasz wszystkie odbiorniki, odpalasz auto ,podlaczasz lampe i ustawiasz.
Silnik musi byc wygrzany.
Byłem dziś na ustawieniu i mówiłem w warsztacie o zworce to mi powiedziano że ten silnik nie potrzebuje zworki bo autodata pisze że nie, ustawili bez zworki i teraz nie wiem czy to jest dobrze ustawione czy nie?? Procedurę obczytałem ale czy mój silnik ustawia się na zwarkę czy bez?
immortality
17-01-14, 20:48
Szybkie pytanie. Dlaczego przy wcisnieciu sprzegla np na swiatlach obroty mi ponizej 500 spadaja a po chwili rosna? Do tego drugie pytanko. Co trzeba wymienic.. aku czy alternator gdy swiatla przygasaja? W sensie na jalowym biegu swiatla slabiej swieca niz jak dodam gazu ciut np tak na 1500 obrotow.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Na pierwsze nie odpowiem, ale na drugie to sprawdź naciąg paska czy nie jest luźny, i ładowanie na odpalonym silniku... jak ładowanie będzie słabe to alternator do naprawy, a jak bedzie w granicy 14V to akumulator
Proszę kogoś o poparcie wypowiedzi z manuala na moje pytanie, z góry dzięki
czy mój silnik ustawia się na zwarkę czy bez?
Tak jak napisalem, mam ten sam silnik i ostatnio ustawialem zaplon.
Wszystko jest wmanualu.
immortality
17-01-14, 21:22
Na kondensatorze mi pokazuje ok 14.3v wiec z ladowaniem ok? Czyli aku do wymiany i ewentualnie pasek?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Ładowanie masz idealne... Jak sprawdzisz naciąg paska to weź drugą osobę na zgaszonym podłącz miernik i patrz na niego a niech ktoś go odpali w tym czasie, mi spadał do 7,5 chyba volta na rozruchu i aku poleciał na złom. Pozdro nic więcej nie dodam w temacie
Dzięki kubaszow. Czyli ja mam zapłon do poprawki tak??
immortality
17-01-14, 21:35
No ale czemu przy niskich obrotach swiatlo przygasa? Ogolnie aku jest slaby bo 10 min na swiatlach i juz na pycha odpalam. Ale przy odpalonym silniku to nie powinno tak byc. Wiec albo pasek sie slizga na niskich obrotach albo altek do wymiany ;) dobrze mysle?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Przy ustawianiu zapłonu musisz włożyć zworkę, bo inaczej komputer cały czas robi korekty i znak się buja w świetle lampy. Po włożeniu zworki stoi idealnie równo i dokładnie ustawisz zapłon.
No ale czemu przy niskich obrotach swiatlo przygasa? Ogolnie aku jest slaby bo 10 min na swiatlach i juz na pycha odpalam. Ale przy odpalonym silniku to nie powinno tak byc. Wiec albo pasek sie slizga na niskich obrotach albo altek do wymiany ;) dobrze mysle?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Aku wciąga dużo prądu a na niskich obrotach ładowanie słabsze jest
Naładuj aku prostownikiem i wtedy sprawdź
Jak jest aku wal..... to jest tak jakbyś dziurawe wiadro chciał wodą napełnić, tak jak kolega pisze sprawdź naładuj porządnie i tyle. Ładowanie idealne więc szkoda alternatora...
immortality
17-01-14, 22:04
To pewnie altek jest okej :) w niedziele zobacze.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Panowie co jeszcze może być nie tak z klapą w EJ9? próbowałem ją jakoś wyregulować według przeczytanych postów z szukajki no ale nie idzie, możliwe że robie coś źle może znacie jakieś inne metody. Jak są te gumki do dociśnięcia półki to po lewej stronie trzyma na środku już mało co, tylko co dotyka a prawa strona odsunięta na ok centymetr. Denerwuje mnie to bo na dołkach półka skacze, do tego leje mi się woda po prawej stronie tak na głośnik i wydaje mi się że przez to również jest słabe wyciszenie ponieważ jak słucham radia cicho to na zewnątrz przy klapie wszystko słychać a jak na razie nie mam żadnego suba ani nic z tych rzeczy (seria)
Przeczytałem prawie wszystkie posty co i jak ale wraz jest to samo czy szukać drugiej klapy.
Z góry dzięki
Boczki tylne w Ek4 i Ej9 3D będą innego koloru?
Starstruck
17-01-14, 23:02
Boczki tylne w Ek4 i Ej9 3D będą innego koloru?
Tak.
Tak. W EK4 są czarne, a w EJ9 szaro-niebieskie
Aha, dzięki. Jeszcze jedno: nie działają mi światła w popielniczce, schowku i podświetlenie przycisku świateł awaryjnych. Samochód mam od niedawna. Czy światła te są uzależnione od jakiegoś bezpiecznika czy po prostu to zbieg okoliczności i muszę powymieniać żaróweczki?
Aha, dzięki. Jeszcze jedno: nie działają mi światła w popielniczce, schowku i podświetlenie przycisku świateł awaryjnych. Samochód mam od niedawna. Czy światła te są uzależnione od jakiegoś bezpiecznika czy po prostu to zbieg okoliczności i muszę powymieniać żaróweczki?
Szukaj w skrzynce pod konsolą kierownicy :)
http://civic6g.pl/printview.php?t=133&start=0&sid=efd8d2c9dc031c90f558cb419b8531ca
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
To w popielniczce i schowku są światła ? Chyba nie :P
a w przycisku od awaryjnych pewnie żarówka padła.
Dzięki za link. Czyli raczej będą to przepalone żarówki bo jakby poszedł bezpiecznik to cała deska by zgasła. Chyba że coś źle interpretuję :P
@kris, u mojego kolegi w przedlifcie są więc i ja chce mieć :D
Co może być przyczyną braku hamulca ręcznego na jednym z kół ? Drugie koło trzyma jak głupie, i przy normalnym hamowanie koło sie blokuje. Zerwana linka ?
Dzięki za link. Czyli raczej będą to przepalone żarówki bo jakby poszedł bezpiecznik to cała deska by zgasła. Chyba że coś źle interpretuję :P
@kris, u mojego kolegi w przedlifcie są więc i ja chce mieć :D
Popielniczka jest podswietlana a do schowka trzeba dorobic
paplatalk 4
W każdej wersji? Bo moje EK4 to raczej bogatsza wersja a w popielniczce nic się nie świeci. Chyba muszą ją porządnie przetrzepać bo w kwestii żarówek jest słabo, prawie żadna nie świeci :D
W każdej wersji? Bo moje EK4 to raczej bogatsza wersja a w popielniczce nic się nie świeci. Chyba muszą ją porządnie przetrzepać bo w kwestii żarówek jest słabo, prawie żadna nie świeci :D
Nie sądzę, żeby wersje wyposażeniowe tego samego nadwozia różniły się ilością żarówek podświetlających elementy wnętrza.
Albo masz poprzepalane, albo poprzedni właściciel grzebał i zj..ał.
Też nie mam światełka w popielniczce, może żarówka poszła, ale w sumie nie potrzebuje, nie korzystam z niej ;P
Ma ktoś może zdjęcie przednich lamp USDM jak świcą ?
Co może być przyczyną braku hamulca ręcznego na jednym z kół ? Drugie koło trzyma jak głupie, i przy normalnym hamowanie koło sie blokuje. Zerwana linka ?
Masz osobno linkę na L i P koło jedna z nich jest najprawdopodobniej zerwana .
Ma ktoś może zdjęcie przednich lamp USDM jak świcą ?
Licz się z tym, że będziesz musiał kupić pomarańczowe żarówki dwuwłóknowe :D
http://allegro.pl/py21-5w-baz15d-zarowka-pomaranczowa-dwuwloknowa-i3825385290.html
Bo chciałbym kupić własnie lampy USDM bo widzialem komplet za 200zł na jakimś forum, z takim odblaskiem na dole, ale nie wiem jak to bedzie wygladało na samochodzie :) heh troche drogie te ząrówki :D
Ja moge ci zrobic foto przednich USDM ale poliftowych.
co do 2 włóknowych, polecam amberowe bosmy koszt ok 4-5zł ;)
co do 2 włóknowych, polecam amberowe bosmy koszt ok 4-5zł ;)
zapodaj jakiś link do aukcji :D
bartek.synth
18-01-14, 14:29
Jak wymontować poduszkę pasażera?
Przypomniało mi się jeszcze jedno. Czy występowały wersje polift. EJ9 z centralnym zamkiem bez pilota? Czy może bardziej prawdopodobne że poprzedni właściciel (niemiec) zagubił go? Ewentualnie czy można dorobić pilocik?
Przypomniało mi się jeszcze jedno. Czy występowały wersje polift. EJ9 z centralnym zamkiem bez pilota? Czy może bardziej prawdopodobne że poprzedni właściciel (niemiec) zagubił go? Ewentualnie czy można dorobić pilocik?
Ja mam właśnie takiego. Dołożona centralka alarmu i centralny pod nią podpięty.
Pytanie moze laickie, ale czy vtec w b18c4 dziala na pierwszym biegu. U mnie nie slychac by sie zalaczal jaka moze byc tego przyczyna dodam, ze stan oleju jest zawsze prawidlowy, a i cisnienie oleju wg zegarow tez jest ok
Czy springi -30 od koni 1130 podejdą do ori amorków ?
Kazik_h9w3
18-01-14, 22:45
Pytanie moze laickie, ale czy vtec w b18c4 dziala na pierwszym biegu. U mnie nie slychac by sie zalaczal jaka moze byc tego przyczyna dodam, ze stan oleju jest zawsze prawidlowy, a i cisnienie oleju wg zegarow tez jest ok
Na pierwszym biegu vteca nie ma a na innych jest :confused: może nagraj sobie filmik i na spokojnie posłuchaj silnika bo może z emocji go po prostu nie słyszysz :)
Starstruck
18-01-14, 22:56
VTEC w seryjnej B18C4 zapina się przy ok. 4.500 rpm, czyli stosunkowo nisko i stąd może go nie słychać.
Na pierwszym biegu obrotek tak szybko dochodzi do odciny, że pewnie nie słyszysz zapięcia vitka:)
Na kolejnych biegach trwa to troszkę dłużej, więc zapięcie VTEC'a jest bardziej słyszalne i wyczuwalne:)
Zalezy jeszcze czy masz seryjny dolot. Ja na dolocie tenzor ledwo slyszalem wief na serii pewnie w ogole nie slychac :P
Zmien ssaka na b16 :cool:
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
dzieki za odpowiedzi trzeba bedzie zalozyc kontrolkie od vtec-a w zegarach
VTEC w seryjnej B18C4 zapina się przy ok. 4.500 rpm, czyli stosunkowo nisko i stąd może go nie słychać.
no na seryjnym raczej 5500 ...
Starstruck
19-01-14, 13:21
Nie, zobacz sobie filmiki nawet na YT, gdzie ludzie mają seryjne B18C4 i VTEC light. Zapina się na 4.500. 5.500 jest w B16A2. IAB włącza się na 5750. Info na honda-tech i chociażby wikipedii.
to po co jest ten gamon tam ? skoro go w ogóle nie czuć nic a nic tylko spalanie rośnie :)
sacrosaint
19-01-14, 16:22
ktos mi wytlumaczy jak dziala pokrywka od zbiorniczka hamulcowego? non stop pali mi sie lampka od hamulca, plynu na max, wyciekow nie ma, czujnik przy recznym ok. moglby ktos zmierzyc rezystancje takiej pokrywki? w mojej sie cos uwalilo, bo nie zamyka obwodu, jak to oszukac? myslalem na opornikiem w obwodzie, a pokrywka po prostu nie bedzie podlaczona.
Wysłane z mojego GT-P7320 przy użyciu Tapatalka
czy szyny w OEM fotelach VIg da się w łatwy sposób przerobić tak, aby dało się przykręcić do poziomych mocowań w fotelach recaro? czy da się uzyskać poziomą płaszczyznę na tych szynach? jeśli ktoś przerabiał bardzo proszę o info lub wie z jakiego auta szyny są w poziomie, żeby łatwo było to ogarnąć?
trzeba dospawac do szyn mocowanie na recaro
same szyny da sie przerobic aby na plasko byly
a ma ktoś może jakąś małą pomoc fotograficzna jak to wygląda?
Kupował ktoś z was tłumik środkowy na allegro? Chodzi mi o całą rurę jak spasowanie zamiennika
co trzeba wywalić/uciąć żeby szyny były w poziomie i czy z 5 gen szyny się dużo róznią od 6?
jak spasowanie zamiennika
To zalezy na jaki zamiennik trafisz,raczej nie ma z tym problemu.
jak bedziesz mial szyny w reku to sie zorientujesz ze trzeba gorna czesc odkrecic i uciac dospawana nakretke
http://s4.ifotos.pl/img/CAM00847[_epeshqx.jpg
Powiecie mi panowie do czego ten zielony cudak może służyć ?:)
Jakiśi alarm albo cuś takiego xD
staary, to fabryczne nie jest, a jak nie jest fabryczne to może być wszystko :) Zajrzyj pod deskę, zlokalizuj kable i będziesz wiedział, my nie wróżki ;)
Powiecie mi panowie do czego ten zielony cudak może służyć ?
Z alarmu to jest
Sebawo my nie wróżki ;D
Dobre :D
Myślałem że może ktoś się też spotkał z takim czymś :) ok, to ide lokalizować po kablach, jak mi się uda to postaram się sensownie wytłumaczyć :D
Matheo 12
Z alarmu to raczej nie bo ta czerwona obok do tego służy
Kupował ktoś z was tłumik środkowy na allegro? Chodzi mi o całą rurę jak spasowanie zamiennika
kupowałem 2,25, tłumikarze powiedzieli że bez żadnych problemów podpasowało wszystko.
W związku iż miałem lajtową nocną zmiane pozwoliłem sobie sprawdzić co to za zielony cudak :) jak okazało się, zupełnie nie wiem po co i po jaką cholerę ale z tego co wywnioskowałem to jest podłączone do awaryjnych a po ich włączeniu lampka sobie mruga razem z tą na liczniku, niezły bajer :D
Suseł2 a hak masz ? miałeś ?
Witam-takie pytanie...dużo było by przeróbek przy swapie z d14z1 na d15z6? Chodzi mi o to co musiałbym zmienić aby wsadzić ten silnik na miejsce d14?Pacjent to EJ9 polift.
witam, czy oprawki postojowek w 6gen sa takie same w kierunkach (bocznych) i pozycjach ??
Suseł2 a hak masz ? miałeś ?
Tak hak jest, z tego co w papierach jest napisane to jeszcze w Niemczech był robiony
Chłopaki powie mi ktoś który czujnik temp cieczy jest od kompa w D15Z6 ? Ten bliżej bloku czy ten drugi?
(chyba dobrze sformułowałem pyt) :p
Extreme191
20-01-14, 22:53
Jeden jest od wentylatoracdrugi od wskaźnika temp.
Wysłane z mojego iPada z Tapatalk.
na głowicy wskaźnik a przy termostacie wentyltor
na głowicy są dwa czujniki jeden od kompa, a drugi od wskaźnika. Jednopinowy jest chyba od kompa (już dokładnie nie pamiętam)
a gdzie dokladnie na glowicy ?
a gdzie dokladnie na glowicy ?
pod aparatem zapłonowym
Jaki silnik podejdzie bez przerabiania wiązki w miejsce d14z1?--d15 z 6 podejdzie bez przeróbek?
Jaki silnik podejdzie bez przerabiania wiązki w miejsce d14z1?
Na pewno D14Z2 :)
sacrosaint
21-01-14, 11:59
ktos mi wytłumaczy jak działa pokrywka od zbiorniczka hamulcowego? non stop pali mi sie lampka od hamulca, plynu na max, wyciekow nie ma, czujnik przy recznym ok. Czy moglby ktos zmierzyc rezystancje takiej pokrywki? w mojej sie coś uwaliło, bo nie zamyka obwodu, jak to oszukać? myślałem na opornikiem w obwodzie, a pokrywka po prostu nie będzie podłączona.
ponawiam pytania/prośby, może ktoś będzie wiedział..!!
Na pewno D14Z2
Ach tyle to się już zorientowałem.A coś oprócz d14?
skolopendra
21-01-14, 13:26
może ktoś będzie wiedział..!!
pływak zwiera bądź rozwiera obwód
sacrosaint
21-01-14, 13:38
Ok, to rozumiem. Tylko jak kable idące to pokrywy połączę, to błąd raz jest, raz nie ma. To samo jak pokrywka odłączona. Gdzie są jeszcze jakieś czujniki od układu hamulcowego (pomijając te od abs)?
d15 z 6 podejdzie bez przeróbek?
Jeśli z polifta to chyba tylko vitka trzeba będzie podpiąć.
Kupiłem ostatni element potrzebny do założenia elektrycznych szyb (przełączniki) i mam pytanie odnośnie przycisku "AUTO": Działa on zarówno w górę jak i w dół? Może głupie pytanie ale jeśli dobrze pamiętam to w moim byłym MB2 jedynie otwierał szybę. Druga sprawa: jak wciskam ten przycisk w dół (otwieranie) to są 2 kliknięcia (2 pozycje). Tak ma być czy jest zrypany?
jak wciskam ten przycisk w dół (otwieranie) to są 2 kliknięcia (2 pozycje). Tak ma być czy jest zrypany?
Tak ma być :) druga pozycja automatyczny zjazd do konca
auto działa tylko w dół niestety, a co do kliknięcia to już nie pamiętam bo rzadko używam funkcji auto, ale jest chyba bardziej wyczuwalny opór w połowie niż klikniecie
Sa dwa klikniecia a auto w 6g dziala tylko w dol za to w 5g bylo i w dol i w gore
No to wszystko jasne, dzięks.
Orientuje się ktoś jakie żarówki idą do podświetlenia tablicy i wnętrza EJ9? Patrząc po katalogu wychodzą obie 5W 12V ale numery OE mają inne: 34295-SJ8-003 i 33301-SA0-741. Próbowałem używać szukajki ale bez skutku.
Pod tablice idzie w5w czyli to samo co w reflektorach przednich świeci za postojowe a do wnętrza idzie rurka 31mm tak samo i w bagażniku
Co moze byc przyczyna wypadania zaplonu?
Auto jakby nie palilo na jeden gar i co jakis czas miga check 6-9 razy
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
A kopułka i palec dobre ?
A kopułka i palec dobre ?
Byl sprawdzany, niby ok. Przewody ok
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Cytat Zamieszczone przez Bolsik Zobacz posta
Suseł2 a hak masz ? miałeś ?
Tak hak jest, z tego co w papierach jest napisane to jeszcze w Niemczech był robiony
jest to dodatkowa lampka potwierdzająca działanie kierunkowskazów montowana przy montażu haka, po co i na co za cholerę ci nie powiem ale też to miałem.
swiece, kable, kopulka, palec, cewka, aprat zaplonowy, alternator, akumulator, masa
jest to dodatkowa lampka potwierdzająca działanie kierunkowskazów montowana przy montażu haka, po co i na co za cholerę ci nie powiem ale też to miałem.
bo swiatla w przyczepie sa montowane na dodatkowy obwod i ta lampa sprawdza ten obwod aby nie migaly za szybko
swiece, kable, kopulka, palec, cewka, aprat zaplonowy, alternator, akumulator, masa
Dodam jeszcze ze dzieje sie to co jakis losowy czas i wystarczy ze auto posroi jakis okres czasu i zaczynaja sie jazdy...
Nie ma reguly. Raz dzieje sie to chwile po ruszeniu a czasami auto musi sie nagrzac...
Wtryski moga swirowac?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
raczej to cos z zaplonem. jak przebicie na kablach palcu czy kopułce to sie weź za to bo cewka siądzie.
cor7ez, miałem podobny problem z D14Z1. U mnie pojawiał się błąd 71 - losowe wypadanie zapłonu na 1-szym cylindrze. Wymieniłem kable, cewkę, świece, wtryski, w końcu cały aparat i nic. Przeważnie miało to miejsce na zimnym silniku, przy odpalaniu po nocy trochę zatrzęsło budą i ogólnie chodził nierówno ale nie aż tak jakby tylko na 3 garach. Okazało się, że na pierwszym cylindrze jest minimalny przedmuch. Ostatecznie rozwiązałem problem robiąc swap:)
Dokladnie o ten silnik chodzi i nie jest pozytywne to co piszesz :/
Jak wybadac ten przedmuch? I co to w ogole jest :P UPG puszcza?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Jak wybadac ten przedmuch?
luzy na zaworach ustaw a potem na pomiar kompresji jedz.
Chłopaki wracając do czujnika cieczy który daje odczyt na Kompa. U mnie w motoryzacyjnym jest taki za 20zł wyprodukowany w Anglii... Na Haparts powiedzieli mi za japonca 309zł. Myślicie że można zakupić tem za 20zł. Cena czyni cuda. 300zł to duzo.
Spr. mozna, koszt nie wielki.
Dokladnie o ten silnik chodzi i nie jest pozytywne to co piszesz :/
Jak wybadac ten przedmuch? I co to w ogole jest :P UPG puszcza?
Trochę pozytywne jest bo zmusiło mnie do swapa i to było bardzo dobre posunięcie:)
Sprężone powietrze w gar i macasz czy z wydechu coś leci - to tak na chłopski rozum bo sam tylko się przyglądałem:p A co to może oznaczać? Np. jakieś uszkodzenia głowicy (pęknięcie) albo nie wiem "zawieszający" się zawór(?).
Ktoś przerabiał przycisk szyby kierowcy żeby auto chodziło w górę?
nie wiem czy w dobrym miejscu piszę :)
chcę kupić civica VI
mam pytanko może ktoś coś powiedzieć o tym civicu?
http://allegro.pl/honda-civic-3d-1-4is-90km-klima-2kpl-kol-zadbana-i3907589451.html
nie wiem czy w dobrym miejscu piszę
Nie. Jest temat od tego.
Ktoś przerabiał przycisk szyby kierowcy żeby auto chodziło w górę?
X2
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Extreme191
23-01-14, 11:54
Witam ma ktoś numer łożyska rolki napinacza paska klimatyzacji w silniku D14z1 ?
PralkaBoga
23-01-14, 12:40
Pytanie: czy aparat zapłonowy podejdzie p&p z d15b7 do d14a4?
Witam ma ktoś numer łożyska rolki napinacza paska klimatyzacji w silniku D14z1 ?
Przecież markotny Ci odpisał w swoim temacie. http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?77016-EJ6-D16Y7-gt-gt-Z6-Red-Coupe-by-Markotny/page81
Myślę że jest ono takie same we wszystkich silnikach D-serii, bo przecież sama klima też jest wymienna między silnikami "D".
Jakie tylne kanapy podejdą do VI HB? Znajdzie się z podzielonymi siedzeniami i schowkiem na środku?
Extreme191
23-01-14, 16:28
Mam pytanko a czy w przednich kierunkach są te same oprawki co w światłach tylnych?
w tylnych kierunkach ?
w przedlifcie sa inne
daniel EJ9
23-01-14, 17:53
Witam..mam takie jedno małe pytanie mam w kupnie za grosze spreżyny MTS -35 do civicka HB...co o nich myslicie dobrze sie na nich jedzie nie za twardo? i czy zeczywiście bedzie -35?
Pytanie: czy aparat zapłonowy podejdzie p&p z d15b7 do d14a4?
od strony silnika ok ale od strony wiązki nie podejdzie d15b7 to obd1 a d14a4 obd2a/b tak zwane obdHGW poza komp p3y nie podołał by aparatowi z d15
Witam..mam takie jedno małe pytanie mam w kupnie za grosze spreżyny MTS -35 do civicka HB...co o nich myslicie dobrze sie na nich jedzie nie za twardo? i czy zeczywiście bedzie -35?
jak już kupiłeś to zakładaj i przetestuj :) skąd mamy wiedzieć co będzie i jak, nie wiadomo jaki przebieg maja na ile są zużyte czy faktycznie będą trzymać -35, do tego pytanie co za amorki masz, i raczej pytać było się trzeba przed zakupem :P zakładaj sprawdzaj i tyle
Czy w EJ9 zawiasy drzwi od strony słupka są tylko przykręcane, czy może są też osadzane na masę uszczelniającą (tak jak zawiasy tylnej klapy)?
Powiedzcie mi chlopaki, czy dywan z EK4 uk pasuje do eu? i jesli pasuje to jakie sa roznice? na pewno wzmocnienie pod nogami kierowcy, czy cos jeszcze?
dywany różnią się tez przedlift/polift
Chodzi mi o dywan z przedlifta do przedlifta tylko, ze z anglika do normalnej z kiera po lewej :)
Zapytam jeszcze raz, bo utknęło w czeluściach poprzedniej strony :D
Jakie tylne kanapy podejdą do VI HB? Znajdzie się z podzielonymi siedzeniami i schowkiem na środku?
dywany różnią się tez przedlift/polift
Mocno sie roznia?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Mocno sie roznia?
Na pewno różnią się tylną częścią, bo w poliftach pod kanapą jest belka i dywan jest wyżej wyprofilowany.
Mocno sie roznia?
jak wyżej
Panowie dziś nie mogłem odpalić swojej EJ9 na początku aku był słaby to go podładowałem a póżniej gdy już był ok to Hania odpaliła a zaraz gasła i tak 3 razy (zamarzło paliwo?) i jeszcze jedna rzecz pierwszy raz jak przekręciłem zapłon kontrolka od aku i oleju świeciły się gdy podjąłem drugą próbę na zapłonie świeciło się już tylko aku, spradzałem olej, jest min idealnie trzyma się dolnej kropki, czy to moze przez to czy cos poważniejszego?
Przez to nie gasnie ale w hondach jezdzi sie z olejem tuz nad maximum. Po odpaleniu przygazuj troche - wtedy tez gasnie od razu?
Ktoś się orientuje jaki stozek wchodzi w puszkę dolotu D16Z6?
Próbowałem tak zrobić ale zaraz gaśnie, przed chwilą zrobiłem próbe i nadal to samo, załapie i nawet jakbym chciał to nie zdąże dodać gazu bo zaraz zgaśnie
Co do tej kontrolki oleju, po przekręceniu zapłonu to powinna się świecić do momentu odpalenia czy zapalać się tak jak kontrolka checka ?
Po wcześniejszych próbach juz tylko aku mi się świeciło na zapłonie a od oleju nawet nie mrygneła dopiero po godzinnej przerwie znowu ją zobaczyłem a póżniej znowu to samo
Już jest ok, autko stało na słoncu i wszystko wróciło do normy
Nic się nie stanie, oprócz resetu komputera, jak auto będzie dłuższy czas bez podłączonego akumulatora?
MiCaR Rally
25-01-14, 17:53
cHudy, nic się nie stanie.
panowie prosze o porade .czy kolory tapicerek w modelach hond przed liftowych jak i poliftowych sie roznily,mowie o 6 genie w heczu 1999-1998 i polift 1999-2001 .wg mnie mam przedlifta mam jasniejszy szary a kolega ma polifta 2000 i ma kierownice deske w kolorze ciemniejszym szarym . pytanie czy kolor poduszki kierowcy wg waszej wiedzy jest inny bo sama kierownica napewno jest ciemna pytam dlatego ze kupilem nowa kierownice i jak sie okazalo jest w tym ciemniejszym kolorze szarym i chce dokupic airbag tez w ciemnym czyli wg mnie z polifta. troche namieszalem ale mysle ze wiadomo o co mi chodzi jak nie wiadomo to sprecyzuje,dziekuje
zderzak-honda-civic-coupe-ej-95-99-nowe-japan (http://allegro.pl/zderzak-honda-civic-coupe-ej-95-99-nowe-japan-i3848452514.html)
Bedzie pasowal do HB przed lift ?
zadzwon do sprzedawcy i sie dopytaj :) jeżeli zdjęcie przedstawia sprzedawany zderzak to jest to właśnie do przedlifta 3d
zderzak-honda-civic-coupe-ej-95-99-nowe-japan (http://allegro.pl/zderzak-honda-civic-coupe-ej-95-99-nowe-japan-i3848452514.html)
Bedzie pasowal do HB przed lift ?
Lepiej kupić używany oryginał, nawet pęknięty i dać na spawanie plastiku. Zamiennik nie będzie tak dopasowany. A wytrzymałość to już w ogóle pozostawia wiele do życzenia.
Przez to nie gasnie ale w hondach jezdzi sie z olejem tuz nad maximum. Po odpaleniu przygazuj troche - wtedy tez gasnie od razu?
To była jakaś ironia, czy ja o czymś nie wiem, z tym olejem ? :D
to jest to właśnie do przedlifta 3d
bardziej do coupe bo nie ma listew, ale do 3d tez będzie "pasował", reszta ja wyżej napisali
To była jakaś ironia, czy ja o czymś nie wiem, z tym olejem ? :D
Hmm no właśnie, jaki sens zeby mieć stan oleju trochę ponad max?
bo jak wlaczysz silnik to olej wędruje w uklad i juz nie jest max.
przy okazji jest dobre cisnienie oleju :)
bo jak wlaczysz silnik to olej wędruje w uklad i juz nie jest max.
przy okazji jest dobre cisnienie oleju :)
Hmm ciekawe:) a jakieś wymierne korzyści?
na ostrych szybkich zakretach nie powinno dojsc do sytuacji ze brakuje smarowania :P
ktos pomoze z moim pytaniem ?
Miarka bagnetu jest tak zaprojektowana że pokazuje odpowiedni stan parę minut po zgaszeniu silnika, a nie w trakcie jego pracy. Nie spala Ci nadmiaru tego oleju?
Spala, zastanawiam się co robić, remont czy kupno innego, odwieczny problem :)
Jak zrobisz swap to i tak zaraz będzie łykał olej uszczelniacze nie są wieczne lepiej wymienić uszczelki góry
w EK4 96-98 przedlift tapicerki drzwi są czarne czy ciemne szare jak w EK3??
skolopendra
26-01-14, 13:13
Jak zrobisz swap to i tak zaraz będzie łykał olej
sam to wymyśliłeś ? czy gdzieś wyczytałeś? :rolleyes:
zastanawiam się co robić, remont czy kupno innego
remont to zazwyczaj 100% pewności ze swapami bywa rożnie
Extreme191
26-01-14, 15:13
Siemka pod który kabel mam podłączyc oprawkę w lampie tylniej prawej pod zielony czy czerwony pod światła pozycyjne który to kabel? :P
I raczej na remoncie zostanie, robił ktoś remont w d14 ? na jakich gratach polecacie?
Nie bawiłbym się w remont D14, chyba, że mówimy tylko o zlikwidowaniu poboru oleju i faktycznie nie chcesz nic z tym silnikiem nigdy robić. Pierścienie + uszczelniacze + uszczelka pod głowicą rozwiążą problem. Na oemach najlepiej, nie jest to duży koszt porównując do zamienników. Uważaj na pierścienie, bo często sprzedawane są w Polsce podróbki, kup TP, haparts ściągają je bezpośrednio z Japonii.
siemanko planuje remont w swoim d15z6 bo zbankrutuje jak będę lal takie ilości oleju, i takie pytanie bo jeden z kolegów na forum proponuje takie części,
pierscienie - NPR 190 zł/komplet
komplet panewek - 160 zł (główne KING + korbowodowe NPR) + ew.pierścienie oporowe wału TDC - 30 zł
komplet uszczelek góry silnika Takoma - 390 zł lub sama uszczelka głowicy Takoma - 140 zł lub Elring - 130 zł
mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat tych firm? warto czy szukać czegoś innego? na oem nie wyrobie z kasa bo zbliża się oc i para innych spraw
z góry dzieki
Ja składałem już silnik na tym zestawie uszczelek góry Takoma bez wymiany pierścieni bo kompresja dobra była i nie brał już oleju. Uszczelniacze takomy w mazdzie fabrycznie montują
dzieki kolego to jedna firme juz znam, jeszcze nie wiem co z reszta
Kolego zamiast Takomy jak dobrze poszukasz to znajdziesz za niewiele wieksze pieniadze OEM, trwalosc duzo wieksza niz w zamiennikach.
Dzięki Maskunt
Raczej nie będe robil grubszych modów, nie z tej jednostki a denerwuje mnie dymienie, ciągła dolewka oleju a na wyzszym kręceniu smród w samochodzie przepalonym olejem
Extreme191
26-01-14, 21:50
Czy chlapacze z civica 5d podejdą do 3d?
Czy chlapacze z civica 5d podejdą do 3d?
Nie sądzę.
pierscienie - NPR 190 zł/komplet
komplet panewek - 160 zł (główne KING + korbowodowe NPR) + ew.pierścienie oporowe wału TDC - 30 zł
komplet uszczelek góry silnika Takoma - 390 zł lub sama uszczelka głowicy Takoma - 140 zł lub Elring - 130 zł
mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat tych firm? warto czy szukać czegoś innego? na oem nie wyrobie z kasa bo zbliża się oc i para innych spraw
z góry dzieki
Pierścienie TP, Panewki Taiho lub ACL, Uszczelki OEM, Uszczelka pod głowicę OEM lub Elring.
Panewki Taiho szły na pierwszy montaż, jednak w sprzedaży pod swoją marką są tylko zielone (średni rozmiar). OEM nie polecam, bo to wydatek w okolicach 1500zł za komplet.
sam to wymyśliłeś ? czy gdzieś wyczytałeś? :rolleyes:
Chyba swapa nie kupujesz po remoncie a silniki nie są młode więc pobór oleju też będzie jak nie odrazu to wkrótce. Miałem 2 hondy od nowego i przy przebiegu rzędu 160 tkm zaczynały brać olej, przyczyną były uszczelniacze zaworowe.
Czy przepustnica B16A2 podejdzie do dolotu z D16Z6 i ssącego z D15B7? A jeśli nie, to jaka przepustnica sprawdzi się w tej opcji najlepiej?
PralkaBoga
27-01-14, 14:06
Wie ktoś gdzie mogę szybko zrobić regulację maglownicy w okolicach Bielan?
Stary akumulator jest do wymiany i ma 45Ah i 330A mam do wyboru bosch 45Ah i 300A lub warta 40Ah i 330A Co wybrać? prosze o szybką odpowiedz silnik d15z6
wybierz taki jaki powinien być w twoim aucie, jaki przewiduje instrukcja, nie większy ani nie mniejszy...
Kolego zamiast Takomy jak dobrze poszukasz to znajdziesz za niewiele wieksze pieniadze OEM, trwalosc duzo wieksza niz w zamiennikach.
Pierścienie TP, Panewki Taiho lub ACL, Uszczelki OEM, Uszczelka pod głowicę OEM lub Elring.
Panewki Taiho szły na pierwszy montaż, jednak w sprzedaży pod swoją marką są tylko zielone (średni rozmiar). OEM nie polecam, bo to wydatek w okolicach 1500zł za komplet.
Dzieki koledzy wybór padł na pierścienie tp, panewki acl, uszczelki oem kolega z forum ogarnia w dobrych $$$ mam nadzieje ze dadzą rade:)
jeszcze mam takie pytanko, bo niestety padłem ofiara nieuczciwego forumowicza i słupek który miał być igła muszę teraz remontować, szkoda gadac:mad: 2 cylindry były trochę zardzewiałe, delikatnie mi je kumpel przehonowal, rdzy już niema tylko są jakieś plamki po niej, nic się nie wyczuwa żadnych wżerów, będzie to działać czy konieczny szlif??
Ktos mi powie czy to zapowietrzona nagrzewnica?
Auto sie normalnie nagrzewa, wskazowka tam gdzie powinna byc a z kratek leci letnie/zimne powietrze( przy wlaczonym ogrzewaniu na max) Czasami przy mocniejszym depnieciu przez chwile leci cieple i dalej znowu letnie.
Przekladany byl silnik, wczesniej wszystko bylo ok.
Zapowietrzony uklad czy moze to rowniez byc termostat?
kolega miał podobna sytuacje ostatnio w MB, tez mu letnie powietrze leciało, pomogła wymiana termostatu :)
Stary akumulator jest do wymiany i ma 45Ah i 330A mam do wyboru bosch 45Ah i 300A lub warta 40Ah i 330A Co wybrać? prosze o szybką odpowiedz silnik d15z6
Bierz Bosha 45Ah ale 330A tak jak Bog przykazal :D
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
330a tez malo ;]
fabrycznie byo 380A/45Ah
Kochani jakim momentem jest przykręcana klawiatura w d15z6?
I moze inne elementy jeśli ktos pamięta. Proszę o wskazówkę bo szukam i nic nie widzę jak kret. :)
Kochani jakim momentem jest przykręcana klawiatura w d15z6?
I moze inne elementy jeśli ktos pamięta. Proszę o wskazówkę bo szukam i nic nie widzę jak kret. :)
http://media.honda.co.uk/car/owner/media/manuals/CivicManual/pdf/6-52.pdf
Szybkie pytanie czy gwint MTS V3 od EJ9 będzie pasował do EJ2? Czy trzeba coś przerabiać?
http://media.honda.co.uk/car/owner/media/manuals/CivicManual/pdf/6-52.pdf
Lof ju <3
Szybkie pytanie czy gwint MTS V3 od EJ9 będzie pasował do EJ2? Czy trzeba coś przerabiać?
na 99% bedzie pasowac ale niech ktos to jeszcze potwierdzi
Szybkie pytanie czy gwint MTS V3 od EJ9 będzie pasował do EJ2? Czy trzeba coś przerabiać?
Przód pasuje, tył do wymiany tulejki wahaczy.
Czy przepustnica z d14z2 jest zamienna z d14A3/4? Chodzi mi o komplet ze wszystkimi czujnikami?
Z tego co pamiętam to w D14a3/a4 jest podłączenie na wężyk widoczne na tym zdjęciu. http://img836.imageshack.us/img836/5789/plm0055748przepustnicac.jpg
A w D14z1/z2 tego nie ma.
Krokowiec, mapsensor i czujnik otwarcia przepustnicy są takie same. Inny jest evap ale to już nie jest bezpośrednio połączone z przepustnicą.
Można jakoś sprawdzić jaka powinna być oryginalna wysokość? Kupiłem używana VI coupe i wydaje mi się, że jest niższa niż fabryczne. Pytam z czystej ciekawości.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalk 4
Jaka jest oryginalna średnica wew wydechu w D14A4 w HB 96r ?
Z tego co pamiętam to w D14a3/a4 jest podłączenie na wężyk widoczne na tym zdjęciu. http://img836.imageshack.us/img836/5789/plm0055748przepustnicac.jpg
A w D14z1/z2 tego nie ma.
Krokowiec, mapsensor i czujnik otwarcia przepustnicy są takie same. Inny jest evap ale to już nie jest bezpośrednio połączone z przepustnicą.
Ale rozumiem ze po zaślepieniu reszta p&p jeżeli tak to podziękował.
Ale rozumiem ze po zaślepieniu reszta p&p jeżeli tak to podziękował.
Nie wiem. Nie próbowałem tego u siebie, ale bardzo możliwe że wystarczy zaślepić. Opisałem różnicę o której wiem. Czy są jeszcze jakieś inne to nie mam pojęcia. Tak więc nie masz stu procentowej odpowiedzi na swoje pytanie. :)
kazik2_h9w3
29-01-14, 11:58
Panowie orientuje się ktoś czy sprężyny z 5 i 6g podejdą do 4g??
Panowie orientuje się ktoś czy sprężyny z 5 i 6g podejdą do 4g??
w 4g jest krotszy amortyzator
kolega miał podobna sytuacje ostatnio w MB, tez mu letnie powietrze leciało, pomogła wymiana termostatu :)
http://www.youtube.com/watch?v=PGkSfPbGr3Y
warto tez puscic plukanke ukladu i zalac nowy plyn
plyn chlodniczy powinno sie wymieniac co 5 lat (powiedzmy, ze razem z rozrzadem :) )
Co ile km/lat należy wymieniać pasek rozrządu z rolką w D15Z6?
80 tyś / 4 lata dla pewności swojej lub jej 60 / 3 lata
zatem nadszedł już czas :p Dzięki Bolsik
Tak jak Bolsik pisze dla bezpieczenstwa ok 60 tys bo z zamiennikami roznie to bywa.
U mnie wymieniany był przy 90tys. km jakieś pięć lat temu, obecnie na szafie jest 155tys. zatem upływ czasu i przebieg jednoznacznie wskazują na to żeby wymieniać :P
bartek1706
30-01-14, 12:04
Jak odpalić to padło? Możliwe, że zamarzła woda w filtrze paliwa? Oglądać od 1 minuty ;)
http://www.youtube.com/watch?v=lQaHcg-EH_8&feature=youtu.be
Jeździ ktoś na eibachu pro-kit włożonym na seryjny amor? jak wrażenia? :)
jeździ/jeździła pewnie 1/3 forum, tez na wiosnę wrzucam te springi, jak się zdecydujesz to jest zakup grupowy na nie.
jeździ/jeździła pewnie 1/3 forum, tez na wiosnę wrzucam te springi, jak się zdecydujesz to jest zakup grupowy na nie.
No może troszkę źle zadałem pytanie bo tego się akurat spodziewam, tylko jak odczucia w porównaniu do serii - twardo, bardzo twardo, miękko? jak ze zdrowiem amorków? :)
tylko jak odczucia w porównaniu do serii
Kazdy bedzie mial inne odczucia, jest troszke twardziej, stabilniej do codziennej jazdy jak najbardziej:)
Co do amorow, szybciej dostaja po dupie. Mozna je troche podratowac Top Hatsami, ale to dodatkowe $ :)
Jeździłem tak ok. roku. Na pewno tak jak pisze kubaszow, stabilniej, twardziej, można szybciej pokonywać zakręty. Nie wiem czy amor dostał po dupie bo zbyt długo tak nie jeździłem ale pewnie tak. Jedno jest pewne, taki setup to tylko chwilowe rozwiązanie. Dopiero w komplecie z odpowiednimi amorkami (u mnie AGX) działa to tak jak powinno.
Jeździłem tak ok. roku. Na pewno tak jak pisze kubaszow, stabilniej, twardziej, można szybciej pokonywać zakręty. Nie wiem czy amor dostał po dupie bo zbyt długo tak nie jeździłem ale pewnie tak. Jedno jest pewne, taki setup to tylko chwilowe rozwiązanie. Dopiero w komplecie z odpowiednimi amorkami (u mnie AGX) działa to tak jak powinno.
Tak właśnie podejrzewałem. Nie stać mnie na gwint na razie, mam seryjne zawieszenie z pro-teca (amorki nadal 80%) i się zastanawiam czy gra jest warta świeczki zeby urwać 1 - 1,5 cm :)
Jak odpalić to padło? Możliwe, że zamarzła woda w filtrze paliwa? Oglądać od 1 minuty
http://www.youtube.com/watch?v=lQaHc...ature=youtu.be
wygląda na to że chciał by zagadać czyli strzelamy ze zapłon ok, może dolać więcej paliwa ?
bartek1706
30-01-14, 14:38
wygląda na to że chciał by zagadać czyli strzelamy ze zapłon ok, może dolać więcej paliwa ?
Na samostart nie poszło :(
Sent from my iPhone using Tapatalk
po takim długim piłowaniu rozrusznika powinno być mocno czuć paliwo z wydechu, jest tak?
no to sprawdzaj:
Czy paliwo dochodzi odkręcić przewód przy listwie paliwowej albo po drugiej stronie wciskasz zaworek i dajesz na zapłon, jezeli po zapłonie poleci to jakie cisnienie by nie było powinien dużo lepiej gadać silnik ...
dwa sprawdzić czy na każdym jest iskra
ruszałeś coś ? coś robiłeś wcześniej ?
bartek1706
30-01-14, 17:05
Ten samochód stał od maja do wczoraj nie ruszony. Wczoraj pojechałem z nowym aku, było ciężko, ale dał radę. Zrobiłem nim trochę km i postawiłem u siebie pod domem na noc. Dzisiaj aku dalej nówka, ale kręci tylko. Nic nie robiłem. Silnik jest dosyć dobity jeśli chodzi o spalanie oleju więc nie wiem czy to nie przez to. Zatargam go zaraz do garażu bo na zewnątrz to nie sposób nic zrobić przecież ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.