Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
mogłem któryś pominąć o_0
Mogles rowniez pomylic kolejnosc.
Nie bardzo rozumiem... Że luz np. wydechowego (robiłem 0.25mm) ustawiłem na ssącym(0.20mm)?? W sumie takiej możliwości nie wykluczam. Aha, zaworów nie wyciągałem - wymieniałem uszczelniacze zaworów bez zdejmowania głowicy.
Radziłbym na spokojnie jeszcze raz, najlepiej z manualem w ręce sprawdzić zawory.
No to jednak znowu ściągam pokrywę :/. Liczba 16 chyba mi się zacznie śnić. Dzięki Panowie.
Czy zderzak w HB tył jest taki sam w przed i po lifcie?
Czy zderzak w HB tył jest taki sam w przed i po lifcie?
Nein, z przedlift'a ma listwy "ozdobne".
Nein, z przedlift'a ma listwy "ozdobne".
I właśnie o to chodzi :) poza tym nic więcej się nie różni?
poza tym nic więcej się nie różni?
Tak właśnie.
Poliftowy jest inaczej wyprofilowany przy grilu i lampach
Edit sory zle przeczytalem chodziło o tył
Tak właśnie.
a tylne chlapacze do polifta nie sa przypadkiem inne co sugeruje ze jest inaczej wyprofilowany ?
Albo leci jak pisze dodo9980 albo pod uszczelnieniem przedniej szyby masz korozje mozliwe ze juz dziury i niestety bez sciagania szyby tego nie naprawisz, to jest ta gorsza wersja.
Najpierw sprawdz j.w.
Podszybie podklejone uszczelka i blacha zagieta , leci dokładnie przy kompie w rogu... Dlatego jestem ciekaw czy tą uszczelkę dookoła szyby przedniej da się wyjąć i tam zasmarować masą uszczelniające a potem założyć od nowa.
Jakie wymiary ma filtr oleju do Civica Ej9. Silnik d14z1 ? Dostałem filtr o średnicy około 66mm. Z tego co mi się zdaje w aucie siedzi większy filtr.
Starstruck
12-11-15, 15:13
Gwint ma się zgadzać a nie rozmiar puszki. Porównaj sobie filtr oleju Filtrona i OEM Honda, jeśli chodzi o rozmiar. Do Filtrona mógłbyś zmieścić taki OEM.
Gwint ma się zgadzać a nie rozmiar puszki. Porównaj sobie filtr oleju Filtrona i OEM Honda, jeśli chodzi o rozmiar. Do Filtrona mógłbyś zmieścić taki OEM.
Dzięki, gwint jest M20x1,5 więc powinien pasować :)
Podszybie podklejone uszczelka i blacha zagieta
W takim razie moze byc ze puscilo gdzies na spawach pod pasta uszczelniajaca.
Ja tak mialem u siebie byla malutka dziurka w pascie uszczelniajacej na spawie u samej gory pod szyba za wetylatorem. Tylko demontarz dechy i calej reszty zeby tam sie dostac i zobaczyc gdzie cieknie.
I obstawiam ze tam wlasnie gdzies moze leciec. Pasta tam jest czysciutka jesli leci gdzies po niej woda bedzie widac brud,powinny pojawic sie tez krople jak bedziesz lal wode na auto.
Powodzenia :)
grzegorz82
12-11-15, 18:11
Mam do Was pytanie, zginęło mi podświetlenie bagażnika jak i kontrolki na desce rozdzielczej o otwartym bagażniku, pierwsze co to sprawdziłem zamek bagażnika, jest ok. Wiec podałem masę na ten przewód który idzie od zamka ale tez nic to nie zmieniło. Do żarówki dochodzi (+) lecz masy brakuje, czy ktoś wie jak idzie instalacja aby sprawdzić gdzie się zgubiła masa ? Wiem ze jedna łączówka jest na wysokości oparcia tylnego czy gdzieś dalej są jeszcze jakieś łączówki ? Gdzie ten przewód wchodzi ze jest połaczenie z licznikiem tylko ze on jest troche grubszy a do licznika nic takiego nie dochodzi. Sprawdzałem licznik i jak podam mase na odpowiedni pin to kontrolka sie zapala. To nie rozwiązuje problemu braku podswietlenia bagaznika jak ktos wie to prosze o pomoc.
PS. dotyczy to sedana.
dzisiaj jadac stało mi sie cos z lewym kierunkiem , strasznie szybko miga ( pika ) , prawy normlanie , ktos spotkał sie z czyms takim ?
Starstruck
12-11-15, 23:57
dzisiaj jadac stało mi sie cos z lewym kierunkiem , strasznie szybko miga ( pika ) , prawy normlanie , ktos spotkał sie z czyms takim ?
Przepalona żarówka z lewej strony.
Szybkie pytanie, bo w pracy jestem, a kumplowi raz pali/raz nie civic ek4. Przekaznik pompy paliwa znajduje sie pod maska obok bezpiecznikow, czy jak w5 genie pod nogami kierowcy?
Przepalona żarówka z lewej strony.
tak myslalem , dzieki !
Szybkie pytanie, bo w pracy jestem, a kumplowi raz pali/raz nie civic ek4. Przekaznik pompy paliwa znajduje sie pod maska obok bezpiecznikow, czy jak w5 genie pod nogami kierowcy?
Pod kierownicą
DanielDondi
13-11-15, 19:28
witam, mam trzy w wiazce silnikowej trzy takie same kostki , taki sam kształt i wszystkie są na 2 piny. jak sprawdzic która jest od silniczka krokowego ? ( d16w4 eg4 obd1 )
DanielDondi
13-11-15, 21:09
wtyczka nr 1 : zółto/czarny i niebiesko/zółty
wtyczka nr 2 : zielono/biały i czerwono/zółty
wtyczka nr 3 : zółto/czarny i czerwony
mozna sprawdzić czy dana wtyczka jest do silniczka krokowego przez pomiar miernikiem ?
To będzie wtyczka nr 1 :). W manualu eacv czy jak on się tam nazywa od chyba każdego silnika ma przypisane przewody BLU/YEL i YEL/BLK czyli się zgadza.
DanielDondi
13-11-15, 21:22
dzięki wielkie ;) a jakiś pomysł od czego mogłyby być dwie pozostałe wtyczki ? dodam ,ze w wiązce są one właśnie w okolicach kolektora ssącego.
Wtyczka nr 2 (zielonobialy-czerwonożółty) czujnik temperatury powietrza dolotowego.
DanielDondi
13-11-15, 21:59
dzieki za pomoc :)
Wtyczka 3 (żółtoczarny-czerwony) zawór sterowania oparami paliwa (zasysanie z pochłaniacza).
Akurat d16w4 nie mam w serwisówce ale Honda jest konsekwentna w oznaczeniach. Nie ma sprawy B)
Czy sonda diagnostyczna za katem w D14Z1 to taka sama sonda jak ta pierwsza wkręcana w kolektor?
Fizycznie różnią się tylko gumą na kablu która uszczelnia otwór wyprowadzający sondę poza karoserię.
Pytanie nr 2: jak wymienić uszczelki(podkładki) śrub pokrywy zaworów? Trzeba je wybić i nabić później nowe? Wczoraj wymieniałem komplet uszczelek pokrywy i uszczelki śrub zostawiłem stare - już z uszczelkami gniazd świec była niezła jazda: wyciągnąc stare to pikuś ale wbić nowe to masakra.
Marcin1792
14-11-15, 20:16
Panowie, w którym miejscu znajduje się złącze samodiagnostyki w EJ6 98r.? Szukałem za schowkiem w każdym możliwym miejscu i po prostu go nie ma.
pawelwlkp91
14-11-15, 20:36
Sprawdź w okolicach skrzynki bezpieczników pod kierownicą, jedna kostka ma 3 piny a druga 2 to ta 2ów pinowa jest od samodiagnostyki
Marcin1792
14-11-15, 20:47
W mojej ej6 mam za schowkiem, a w tej moze byc przy bezpiecznikach?
pawelwlkp91
14-11-15, 20:58
Ja mam właśnie tam moje auto jest z 97 roku
Marcin1792
14-11-15, 21:00
jutro tam poszukam dzieki za info :)
Witam mam pytanie czy obudowy lusterek elektrycznych i manualnych są takie same
Witam mam pytanie czy obudowy lusterek elektrycznych i manualnych są takie same
Nie
Civic EJ6 D16Y7
Check engine zawsze się zapala po włączeniu zapłonu? Od momentu zakupu ani razu się nie zaświecił.
Szybkie pytanie: pacjent to golas EJ9 (szyby i lusterka manualne, ma jedynie klimę), w którym chciałbym założyć centralny zamek z pilotem.
Czy w kostce drzwi znajdę inne przewody niż tylko te idące do głośników? Inaczej, czy w kostce która wychodzi z wiązki kabinowej i wpięta jest do kostki z wiązki drzwiowej, są nie przedłużone piny? Tak, żeby wpiąć jedynie piny w wiązkę drzwiową i przedłużyć jakiś sygnał.
Jeśli tak, to znajdę tam np. stałe 12V do zasilenia centralki zamka i przewód, który łączy obie kostki drzwiowe? - w sensie biegnie pod deską z jednych drzwi do drugich?
pawelwlkp91
16-11-15, 17:22
Civic EJ6 D16Y7
Check engine zawsze się zapala po włączeniu zapłonu? Od momentu zakupu ani razu się nie zaświecił.
Zapala się zawsze po włączeniu zapłonu i gaśnie jak auto odpali no chyba że ma jakis problem to się pali stale do usunięcia usterki
O takich, co przed sprzedażą celowo przepalali świecące się żarówki od checka albo w ogóle je wyciągali, też już słyszałem. Ot fantazja.
Czyli w takim razie nowa żarówka powinna załatwić sprawę.
Dzieki :)
kazik2_h9w3
16-11-15, 19:47
Pewnie jak ją zmienisz zacznie się ciągle świecić tak jak Kolega wyżej pisze
Lepiej żeby było wiadomo że ma jakiś błąd, niż jeździć bez wiedzy.
Lepiej żeby było wiadomo że ma jakiś błąd, niż jeździć bez wiedzy.
oczywiscie, ale c****, bo inaczej kogos takiego nie mozna nazwac, ktory sprzedał Ci takie auto znajdz i zrob co nalezy :)
kazik2_h9w3
17-11-15, 18:28
Chyba mnie źle zrozumiałeś chodziło mi właśnie o to ze pewnie jest w aucie jakąś usterka którą sprzedający ukrył w ten sposób
Panowie nagła sprawa czy ktoś z silnikiem d16z6 byłby tak miły i sprawdził mi kolory kabli do map sensora oraz do czujnika położenia przepustnicy. Kostki są takie same i nie chce źle podłączyć i nie pytajcie dlaczego nie zapisałem sobie;/
Czujnik przepustnicy: Żółto/Biały---Czerwono/Niebieski---Zielono/Biały.
To MAP sensor już będziesz wiedział:).
Amortyzatory Od Angielki 5 drzwi pasują do ek3?
Starstruck
18-11-15, 00:16
Amortyzatory Od Angielki 5 drzwi pasują do ek3?
Tył na 100% nie, przód na 99% tak.
Siema . Mam problem związany z pękniętą chlodnicą kupiłem nową , zawiozłem do mechanika wymienił chłodnice zalał nowy plyn . Przyjechałem do domu (30km) sprawdzam a tu w zbiorniczku wyrównawczym nic to samo w chłodnicy . Gdzie płyn mógł uciec z nowej chłodnicy? . I jeszcze jedno jak odkrecam zawór w chłodnicy to ma być tam płyn ? I jak nacisnę węża to płyn ma być w nim i powinien się wylewac z chłodnicy? Bo wcześniej tak miałem ze starą chlodnicą i nie wiem czy jest to dobry objaw
Jesteś pewny że winna była chłodnica ? Natomiast co do nowej chłodnicy to mógł niedokręcić korka spustowego, korek wlewu może nie grać z nową chłodnicą i górą wywala lub opaska na wężu słabo dociśnięta.
Zobacz czy nigdzie nie wycieka. Może po wymianie zalał za mało do zbiorniczka i układ odpowietrzając się zassał wszystko(w skrajnych przypadkach może ubyć nawet 0,5l po odpowietrzeniu).
Szybkie pytanie: pacjent to golas EJ9 (szyby i lusterka manualne, ma jedynie klimę), w którym chciałbym założyć centralny zamek z pilotem.
Czy w kostce drzwi znajdę inne przewody niż tylko te idące do głośników? Inaczej, czy w kostce która wychodzi z wiązki kabinowej i wpięta jest do kostki z wiązki drzwiowej, są nie przedłużone piny? Tak, żeby wpiąć jedynie piny w wiązkę drzwiową i przedłużyć jakiś sygnał.
Jeśli tak, to znajdę tam np. stałe 12V do zasilenia centralki zamka i przewód, który łączy obie kostki drzwiowe? - w sensie biegnie pod deską z jednych drzwi do drugich?
ktoś coś?
1. Czy od zbyt niskiego poziomu plynu hamuclwego wypluje blad abs?
2. Widelki amorków przednich od 5d do ek3 pasują?
3. Polaczenie akusa na jakiś czas powinno wystarczyć by skasować bledy abs?
ktoś coś?
Raczej napewno nie ma tam kabli. Sam to u siebie przerabiałem jak zakładałem centralny i el lusterka i musiałem zmieniać wiązki w drzwiach i kabinową.
1. Czy od zbyt niskiego poziomu plynu hamuclwego wypluje blad abs?
2. Widelki amorków przednich od 5d do ek3 pasują?
3. Polaczenie akusa na jakiś czas powinno wystarczyć by skasować bledy abs?
1. nie, swieci sie kontrolka recznego
2. nie
3. nie, trzeba zewrzec piny w kostce i odczytac bledy/wykonac procedure kasowania
Panie i Panowie mam pytanie, jak rozpoznać w miarę prosty sposób że drążki kierownicze są na wykończeniu? Tak szukam na necie informacji i wszędzie jest napisane "luzy, drgania, stuki" (przykładowo http://iparts.myfreesites.net/blog/awarie-drazkow-kierowniczych-oraz-ich-objawy) no i wszystko niby jest OK, tylko że ja nie jestem w stanie stwierdzić czy te stuki które słyszę są od amorków czy od drążków, można to jakoś wybadać "organoleptycznie"? Co jest takiego charakterystycznego w uszkodzonym drążku?
Podnieś koło i przy zblokowanej kierownicy chwyć je i próbuj przekręcać prawo-lewo. Luz na końcówce drążka wyczujesz momentalnie na dotyk, a jeśli będzie OK to wiadomo, że luz jest na drążku. Najpewniej to zsunąć osłonę z drążka ale to już więcej roboty. Ewentualnie bez podnoszenia auta jedna osoba w kabinie skręca energicznie krótkimi ruchami kierownicą, a druga obmacuje. Oczywiście stukać może też sama listwa zębata przekładni.
Wymieniam rozrząd w swoim Civiku D14z1. W którą stronę mam odkręcać śrubę koła pasowego ? Tam jest normalny gwint ? Ewentualnie jakieś dobre sposoby na zablokowanie silnika, żeby się koło nie obracało :)
Gwint jest normalny. To ta śruba tak trzyma (~180Nm). Zrób sobie najlepiej blokadę na koło pasowe+ przedłużka 2m. Jak masz byle jakie klucze to poukręcasz/powyginasz:). Przyklady blokad diy są na forum.
Dzięki delek, znalazłem twój temat i spróbuje ogarnąć sobie taki klucz do zablokowania. Jutro wracam do walki :D
Czy KYB AGX które jeżdżą obecnie w EG8 czyli sedan 5g zamontuje w EJ9?
Pytam bo widzę na www.modified, że inne sa amory na przód i na tyl do 5g niż do 6g w zestawie ale nie ma ani na zdjęciu ani w opisie żadnych różnic niestety. :|
Jakie zawieszenie (amortyzator) miały EK4 F1? Bo sprężyny miały H&R? A amory?
bo jest różnica w tylnym nocowaniu amora do wachacza..
W 5gen tuleja w wahaczu ma szerokość 50mm a w 6gen 40mm.
ten z6gen jest też podobno odrobine wyższy.
by założyć amor z5 do 6 wystarczy wymienić tuleje w wahaczu.
Okej a jak z przodem bo również widzę, że różnią sie kodem amorów pomiędzy 5 a 6g?
Mam możliwość kupic taki zestaw z 5g po śmiesznym przelocie dlatego zastanawiam sie co i jak i czy jest możliwość założyć to do 6g? Nie wiem też czy sa różnice pomiędzy jednym zestawem a drugim w kwestii twardości. W końcu 5g jest lżejszy niż 6g.
jozek_marek
21-11-15, 07:14
Okej a jak z przodem bo również widzę, że różnią sie kodem amorów pomiędzy 5 a 6g?
Mam możliwość kupic taki zestaw z 5g po śmiesznym przelocie dlatego zastanawiam sie co i jak i czy jest możliwość założyć to do 6g? Nie wiem też czy sa różnice pomiędzy jednym zestawem a drugim w kwestii twardości. W końcu 5g jest lżejszy niż 6g.
Przód podejdzie. Jak dobrze pamiętam w przednim amorze z Vgen jest wgrzane mocowanie przewodu hamulcowego a w VI go nie ma. Cała różnica.
W każdym bądź razie z 4 lata temu kupiłem nowe KYB Ultra SR z Vgen i miałem je u siebie w VI.
Wysłane z mojego SM-G800H przy użyciu Tapatalka
Co może być przyczyną że klimatyzacja nie zawsze się włącza ? Przycisk A/C świeci się cały czas po wciśnięciu ale klima włącza się raz na 10 prób. Przekaźnik czy jednak może coś innego ?
Zima. Czujnik temparatury zewnętrznej uniemozliwia zalaczenie sprezarki w zimny dzien
Samsung Galaxy S4 / Tapatalk
Ma ktoś sprawdzony sposób na usunięcie kleju po taśmie papierowej , tak aby nie uszkodzić lakieru ?
Aa i jeszcze z ciekawości się zapytam , da radę pomalować baranka ( czarnego ) do nadkoli , progów itp. np : sprayem ?
Przód podejdzie. Jak dobrze pamiętam w przednim amorze z Vgen jest wgrzane mocowanie przewodu hamulcowego a w VI go nie ma. Cała różnica.
W każdym bądź razie z 4 lata temu kupiłem nowe KYB Ultra SR z Vgen i miałem je u siebie w VI.
Czyli podsumowywując przód różnica jedynie w tym, że wgrzane jest mocowanie przewodu hamulcowego i nic więcej ( konstrukcja amora, twardość itd taka sama? ).
Natomiast z tyłu konstrukcja amora taka sama i twardość tylko widełki mają 1cm szerszy rozstaw co skutkuje tym, że w VIgenie trzeba wymienić środkową tulejkę tą pod amorem na tą z Vg? :)
Zima. Czujnik temparatury zewnętrznej uniemozliwia zalaczenie sprezarki w zimny dzien
Samsung Galaxy S4 / Tapatalk
No nie wiem czy to jest powód. Czasami działa od razu a czasami wgl nie reaguje, nawet po rozgrzaniu silnika gdzie temperatura pod maską jest wyższa nic się nie zmienia.
No nie wiem czy to jest powód. Czasami działa od razu a czasami wgl nie reaguje, nawet po rozgrzaniu silnika gdzie temperatura pod maską jest wyższa nic się nie zmienia.
Temp pod maska nic do tego nie ma. Ja mam tak samo teraz, a klima u mnie jest na pewno sprawna.
Tak Kloch.
Dokładnie tak jak piszesz. O przednich zapomniałem trochę ale też chyba miałem kiedyś u siebie przednie z Vgen w VIgen.
Z tym że Ty masz angielkę a nie Japończyka... a to komplikuje chyba trochę sprawę...
Z tym że Ty masz angielkę a nie Japończyka... a to komplikuje chyba trochę sprawę...
Angielka sprzedana :rolleyes: ;)
Witam, dzisiaj podczas mycia auta odgieła się listwa boczna od Hondy, i połamała się jedna spinka. Gdzie mogę takie coś kupić, nawet nie wiem jak to wygląda bo wpadło to do srodka karoserii. Chodzi mi o to : Pokazę foto :
http://ifotos.pl/z/sxpwhrw
Paatryk127
22-11-15, 17:45
Witam posiadam Honde Civic EJ9 od niedawna z silnikiem b18c4 i zauważyłem że ubywa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego przez korek i nie wiem co się dzieje, wątpię że to uszczelka pod głowicą ponieważ auto ładnie grzeje w środku, temperatura wody jest normalna nie gotuje się, nie miesza płynu z olejem ani odwrotnie, wiecie co jej dolega?
Może układ nie jest jeszcze całkowicie pełny lub po prostu masz gdzieś wyciek. U mnie pociło się na wężu idącym z głowicy do ssaka. Dolej do właściwego stanu i kontroluj.
Witam, dzisiaj podczas mycia auta odgieła się listwa boczna od Hondy, i połamała się jedna spinka. Gdzie mogę takie coś kupić, nawet nie wiem jak to wygląda bo wpadło to do srodka karoserii. Chodzi mi o to : Pokazę foto :
http://ifotos.pl/z/sxpwhrw
Sklep Romix / dział giełdy forumowej "Kupię" / szroty / Ralf, Tygrysek.
Paatryk127
22-11-15, 18:45
Ale przeczytaj ze zrozumieniem, mówię że przez korek ze zbiorniczka ubywa, więc co to może być? po jeździe otwieram maske i po zbiorniczku ścieka płyn ;/
wiesko1261
22-11-15, 19:21
pewnie początki uszczelki , jeśli tak , będzie coraz gorzej :)
węże chłodnicy robią się twardsze ?
sprawdź płyn na obecność spalin
Paatryk127
22-11-15, 19:31
pewnie początki uszczelki , jeśli tak , będzie coraz gorzej :)
węże chłodnicy robią się twardsze ?
sprawdź płyn na obecność spalin
No to chyba bede musiał w tygodniu podleciec do kogoś co ma sprzet do tego ;/ ale jutro jeszcze sprawdze wężyk który idzie od chłodnicy do zbiorniczka czy nie jest gdzieś ****ięty
Gdzie oryginalnie umieszczona jest gaśnica w Civicu Ej9 ?
może wężyk wchodzący do zbiornika jest nieszczelny i gdy się płyn rozgrzewa to część zamiast zbierać się w zbiorniczku wycieka...
Paatryk127
23-11-15, 07:28
może wężyk wchodzący do zbiornika jest nieszczelny i gdy się płyn rozgrzewa to część zamiast zbierać się w zbiorniczku wycieka...
No wlasnie on mega latwo sie wsuwa na ten krociec od korka zbiorniczka, wiec mowisz ze moze byc to?
Może. Sprawdź jeszcze drożność korka naczynka wyrównawczego.
Paatryk127
23-11-15, 13:10
Może. Sprawdź jeszcze drożność korka naczynka wyrównawczego.
Okej to jutro przed praca musze wszystko sprawdzic i dam znac
http://s10.ifotos.pl/mini/thjpg_sxpwhrw.jpg (http://ifotos.pl/z/sxpwhrw/)
Tylko chciałbym się dowiedzieć jak wygląda ta spinka, i spobie zamówię. Ma ktoś jakiś pomysł jaki to model spinki ?
Na jednej stronie wszystko mają do Hondy, tylko nie wiem jaką zamówić. Odpadła tylko jedna i wpadła w karoserie. I listwa delikatnie odstaje.
Starstruck
23-11-15, 16:50
http://www.romix.pl/towar_pokaz/1228
http://www.romix.pl/towar_pokaz/772
http://www.romix.pl/towar_pokaz/1228
http://www.romix.pl/towar_pokaz/772
I która będzie odpowiednia ? Jak to zamontować? Najpierw do listwy a potem do karoserii czy na odwrót ?
Najpierw w listwe, pozniej calosc wciskasz w karoserie
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie. Do spięcia tapicerki w bagażniku będą kołki rozporowe?
Witam. Pytanie głupie, pewnie gdzieś się już przewinęło ale zapytam. Czy jest w ogóle jakaś różnica w zderzakach, zaznaczam TYLNYCH zderzakach w Civicu 6g Coupe przed liftem a po lifcie? Bo chciałem kupić takie dokładeczki i w nagłówku aukcji jest nadmienione, że są przeznaczone do polifta 99-00...a szczerze mówiąc z tego co gdzieś wyczytałem zmienił się tylko przód a tył został bez zmian. Wole się dopytać bardziej obeznanych. Pozdrawiam!
tak, roznia sie dolnym wyprofilowaniem
jest, dół zderzaka jest inaczej wyprofilowany, w polifcie dół "wygięty jest bardziej na zewnątrz"
A no super to dzięki za informacje :) kupił bym i potem bym żałował
piterstar1
24-11-15, 20:40
Linki hamulca recznego HB/Sedan roznia sie?? Jak przegladalem nowe to nie bylo rozroznione.
Od sedana beda troszke dluzsze ale da sie zamontowac na przemian
piterstar1
24-11-15, 21:02
Akurat w druga strone mnie interesuje. Kupuje hebel od HB i ciekaw jestem czy do Sedana mi wejda linki.
Przy prędkościach rzędu 120 km/h obydwa przednie lusterka drżą, co zrobić aby mocniej je przymocować, jak się do nich dostać?
Przy prędkościach rzędu 120 km/h obydwa przednie lusterka drżą, co zrobić aby mocniej je przymocować, jak się do nich dostać?
Drży całe lusterko z obudową czy samo szkło/lustro?
Drży całe lusterko z obudową czy samo szkło/lustro?
Samo szkło w środku.
Samo szkło w środku.
Jeśli to OEM'owe lusterka sterowane elektrycznie to może to być spowodowane tym, że szkło wypięło się z jednego z mocowań. Tego "środkowego" - największego.
Trzeba będzie odkręcić lusterko od samochodu: 3 śruby pod zaślepką/maskownicą od wewnętrznej strony drzwi, później wypiąć delikatnie lustro z prowadnic silniczków i sprawdzić to mocowanie.
Jeśli to lusterka sterowane ręcznie lub sterowane elektrycznie zamienniki to niestety nie wiem.
Jeśli to OEM'owe lusterka sterowane elektrycznie to może to być spowodowane tym, że szkło wypięło się z jednego z mocowań. Tego "środkowego" - największego.
Trzeba będzie odkręcić lusterko od samochodu: 3 śruby pod zaślepką/maskownicą od wewnętrznej strony drzwi, później wypiąć delikatnie lustro z prowadnic silniczków i sprawdzić to mocowanie.
Jeśli to lusterka sterowane ręcznie lub sterowane elektrycznie zamienniki to niestety nie wiem.
Lusterka są oryginalne, sprawdzę to na weekend. Dzięki za odpowiedź.
Wysłane z Galaxy S5
Lusterka są oryginalne, sprawdzę to na weekend. Dzięki za odpowiedź.
Jak już będziesz miał lusterka odkręcone od samochodu i wyjęte szkła, to sprawdź też dokręcie śrub wewnątrz obudowy - tych co trzymają "pudełko" z silniczkami.
I zalecam ostrożność przy składaniu wszystkiego do kupy, bo szkło lusterka lubią pękać przy montażu.
Powodzenia
Jeszcze jedno. Jak nazwać cześć od podświetlenia tablicy, w którą wkłada się żarówkę w5w. Chodzi mi o to, że jak wkładam żarówkę w ten "gwint" to cała lata i czasem led przez to mi mruga. Chciałbym kupić to nowe.
Wysłane z Galaxy S5
Witam
układ wydechowy ToyoSport 2,5 cala dedykowany do coupe 6g będzie pasował do 6g sedana p&p?
2,5 nie za duzo do b18c4?
Jakieś opinie o tej firmie?
Starstruck
27-11-15, 00:08
Będzie pasował. 2,5" to dobra średnica. Firmy nie znam, to się nie wypowiem.
Toyosport to taki troche lepszy ebay chinol.
Uwazaj na spas - moze byc ciezko (wypowiadam sie z doswiadczenia co do tego jak to w qpie siadlo).
Poprzedni właściciel twierdzi ze spas idealny i nie ma problemu, niby nic nie wisi itp.
U mnie problem byl z tym ze wydech nie wisial ale w momencie kiedy sie zagina w kierunku prawej strony auta to nie byl centralnie w kanale tylko dotykal budy. Ale jesli masz potwierdzenie ze dobrze siedzi to spytaj o zdjecia jesli moze zrobic z tego jak lezal :)
Czy ktoś kojarzy jaki offset musi mieć kierownica sportowa aby po zamontowaniu z nabą było na takiej odległości jak seria?
Robię swap hamulców w ej6 z 242/bębny na 262/260. Tył jest z 5d i mam pytanie jakie czujniki abs będą pasować? Z bębnów oczywiście nie pasują. Z jakiegoś 240 powinno grać?
Mb chyba ma inne wtyczki? Coś w temacie SWAP hamulców ostatnio się pojawiało: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?8735-swap-hamulc%F3w/page393
Extreme191
28-11-15, 17:41
Pany stab z crv podejdzie do civa vi hb polift?
Pany stab z crv podejdzie do civa vi hb polift?
Ponoć jest taki sam jak w EK4, Vipek miał takie zakładać ale fira poszła na handel i chyba nie założył ale była tam o tym mowa.
DanielDondi
28-11-15, 18:25
auto : D16W4 EG4
na rozgrzanym silniku odpiąłem krokowca , wkręciłem śrubę do regulacji obrotów na maxa ( czyli na najniższe obroty ) , na biegu jałowym nadal zbyt wysokie obroty :/
jak jeszcze bardziej obniżyć obroty na luzie ?
kazik2_h9w3
28-11-15, 19:39
Sprawdz napiecie linki i zobacz czy ogranicznik nie za bardzo jest wykrecony
Jeszcze czujnik temperatury.
DanielDondi
28-11-15, 21:18
ok dzięki sprawdzę
firstborne
30-11-15, 00:34
Ktoś wie, jak nazywają się wtyczki, albo gdzie można takie nabyć do przejściówki OBD? Chodzi o wtyczki obu typów - tę czerwoną i te 3 białe.
DanielDondi
30-11-15, 11:48
są na przykład u jarusneta
http://jarusnet.pl/tuning/elektronika
Marcin_civic
30-11-15, 19:36
witam wszystkich może ktoś już przez to przechodził a więc zakupiłem halogeny do ej9 w kolorze białym ponieważ żółtych nie było :( i mam w planach okleić żółtą folią do lamp i mam pytanko czy nie zaszkodzi to np w jakości świecenia halogenów ? czy folia wytrzyma temp.żarówki i warunki atmosferyczne.. z góry dzięki :)
Na foli lepiej swieci niz te zolte chinskie szkielka ;)
Panowie i Panie. Mam problem od pewnego czasu, gdyż zdarza mi się, że w trakcie jazdy poniżej 3k RPM zapala się kontrolka ładowania. Zwykle pojawia się ona w towarzystwie kontrolki SRS. Zapalają się one nieregularnie i raz mogę przejechać 100 km i się nie zapali a czasami w przeciągu 10 km zapali się dobre kilka razy i pomryga. Ogólnie pulsuje mi bardzo często (nie cały czas) wszelkie oświetlenie (światła, deska etc). Winny na pewno alternator, ale ponieważ jestem dociekliwy zastanawiam się co to. Byłem poradzić się u elektryka przy okazji odbioru rozrusznika do innego samochodu i powiedział, że albo wirnik albo regulator napięcia. Jak na moje wirnik odpada, bo jakby był uszkodzony to oświetlenie pulsowało by cały czas. Druga sprawa jest taka, że przejechałem właśnie ok. 20km z podpiętym komputerem sprawdzając cały czas napięcie akumulatora. Wahało się między głównie 14.3V - 14.8V czyli całkowicie prawidłowo. Jednakże w momencie kiedy oświetlenie pulsowało, komputer pokazywał już powyżej 15V do nawet 15.8V. W chwili kiedy zapalała się kontrolka ładowania razem z SRS napięcie przekraczało 16V (stąd też pewnie jej pojawienie się ze względu na zbyt duże napięcie), a maksymalnie skoczyło do 16.9V. Zauważyłem też, że aku słabiej trzyma tzn. odpala rano bez problemu natomiast jak posłucham muzyki z 30-45 minut to już ma problem z odpaleniem i trzeba mu dać chwilę i pokręcić kilka razy, żeby odpalił. Dawniej mogłem słuchać i 4-5h i palił od strzała. Aku ma niecałe 2 lata więc raczej w miarę nowy. Może ktoś pomoże rozwiać moje wątpliwości i podpowie też czy da radę w naszych syfikach (mój D14Z2) wymienić sam regulator napięcia. Pozdro
Witam
Czy te lampy tylne
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c6926a3307ae.jpg (http://naforum.zapodaj.net/c6926a3307ae.jpg.html)
swiecą tak:
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ba53e7d8520a.jpg (http://naforum.zapodaj.net/ba53e7d8520a.jpg.html)
Te lampy z 2 zdjecia wiem że to oem Jdm jęsli sie ne myle?:D
Jakie lampy są na pierwszym zdjeciu i czy wystepowały one w roznych wersjach( mam na myśli jak świca po całosci czy tylko w budzie)?
kazik2_h9w3
30-11-15, 22:32
Zapytaj Chawesa mial chyba kiedys takie ktorych szukasz
Zmieniam rozrząd w swoim d14. Nadal walczę ze śrubą koła zamachowego. Ustawiając rozrząd na znaki ( kreska na kole pasowym, pokrywa się z wskaźnikiem na obudowie rozrządu ) Na górze wychodzi mi takie coś. Rozrząd mam przestawiony o ząbek czy tak to ma być ustawione ?
http://images78.fotosik.pl/121/e992a3acab61e340gen.jpg
firstborne
30-11-15, 23:01
są na przykład u jarusneta
http://jarusnet.pl/tuning/elektronika
Nie o to mi chodzi. Chodzi mi o same wtyczki, bez przewodów, bez gotowego podpięcia, bym sam mógł sobie to zrobić.
Szon jak juz odkrecisz kolo pasowe to ustaw sobie rozrzad po znakach na bloku, bo te na kole pasowym czasem niezbyt dokladnie trafiaja w punkt.Znaki do ustawiena walu na schemacie masz pod nr 7
http://obrazki.elektroda.pl/9703109600_1326387957.jpg
Witam, ostatnio mam taką przypadłość, że zegary w sensie obrotomierz i prędkościomierz po odpaleniu auta "śpią".
Silnik pracuje, a wskazówki ani drgną :(
Dopiero po jakimś czasie wskazówki ozywają.
Podświetlenie działa, kontrolki świecą.
Jakiś pomysł ? Czy mogło się coś poluzować przy wtyczkach ?
Od razu powiem że wyjmowałem zegary w celu założenia Carbon bezel.
Tylko, że po operacji było ok.
firstborne
01-12-15, 11:37
Witam, ostatnio mam taką przypadłość, że zegary w sensie obrotomierz i prędkościomierz po odpaleniu auta "śpią".
Silnik pracuje, a wskazówki ani drgną :(
Dopiero po jakimś czasie wskazówki ozywają.
Podświetlenie działa, kontrolki świecą.
Jakiś pomysł ? Czy mogło się coś poluzować przy wtyczkach ?
Od razu powiem że wyjmowałem zegary w celu założenia Carbon bezel.
Tylko, że po operacji było ok.
Zawsze po takim samym czasie "ożywają"? Czy różnie to bywa? Po 5, 10 czy tam nawet 30 minutach?
Zawsze po takim samym czasie "ożywają"? Czy różnie to bywa? Po 5, 10 czy tam nawet 30 minutach?
Wydaje mi się że w przybliżonym czasie minuta, dwie trzy... więcej nie.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Marcin_civic
01-12-15, 18:27
Na foli lepiej swieci niz te zolte chinskie szkielka ;)
Mam nadzieje ze będziesz miał rację :)
Panowie co może być przyczyną " klekotania" podczas ruszania z 1 i na 2 kiedy idzie od niskich obrotów?
Dzwiek podobny do takiego jak w filmach kiedy sie paliwo konczy w aucie i tak klekocze smiesznie :-P
S3
Zawory.
Samsung Galaxy S4 / Tapatalk
Czyli trzeba wyregulować, thx za odp :)
Witam
Czy te lampy tylne
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c6926a3307ae.jpg (http://naforum.zapodaj.net/c6926a3307ae.jpg.html)
swiecą tak:
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ba53e7d8520a.jpg (http://naforum.zapodaj.net/ba53e7d8520a.jpg.html)
Te lampy z 2 zdjecia wiem że to oem Jdm jęsli sie ne myle?:D
Jakie lampy są na pierwszym zdjeciu i czy wystepowały one w roznych wersjach( mam na myśli jak świca po całosci czy tylko w budzie)?
Najlepszym zestawieniem do święcenia lamp w stylu usdm ma sparco. Czyli zewnętrzne lampy z Integry SJ a wewnętrzne z sedana usdm. Jeśli chodzi o zamienniki to są lampy firmy sonar i depo. I depo ma to do siebie, że lepiej świecą tzn. świeceniem bardziej są usdm.
SenbonZakura
02-12-15, 00:09
By przejsc w D15Z6 na vteca y8 to muszę zmienić też zawór vtec na ten z y8?:-P
by Paplatalk
Ile waży koło zamachowe d-serii 200 mm a ile 212 mm?
bednar_ek35
02-12-15, 09:36
Nie
x2
Ile waży koło zamachowe d-serii 200 mm a ile 212 mm?
raczej tyle samo
raczej tyle samo
Jest różnica chyba koło kilograma nie całego. Dlatego 212 można na lajcie odchudzać do 4,3kg a nawet i mniej a 200mm 4,3 jest ciężkie do zrobienia.
Jeśli chcesz odchudzać koło zamachowe a jeździsz samochodem na codzień to po prostu odpuść sobie :)
Traci się na elastyczności przy wyższych biegach i wyższych prędkościach 100+ km/h
Starstruck
02-12-15, 14:00
Jest różnica chyba koło kilograma nie całego. Dlatego 212 można na lajcie odchudzać do 4,3kg a nawet i mniej a 200mm 4,3 jest ciężkie do zrobienia.
Jeśli chcesz odchudzać koło zamachowe a jeździsz samochodem na codzień to po prostu odpuść sobie :)
Traci się na elastyczności przy wyższych biegach i wyższych prędkościach 100+ km/h
Hmm, nie zauważyłem tego zjawiska u siebie. Mam koło zamachowe 220 mm odchudzone z 7kg na 4,5kg i uważam, że to jeden z lepszych modów wpływających na elastyczność i przyspieszenie w moim aucie. Dla niektórych jedyne co może być na minus, to szybsze wytracanie prędkości po odpuszczeniu gazu, ale dla mnie to akurat plus i pomocna rzecz przy hamowaniu biegami.
Posłuchaj Klocha. Pierwsza i najwieksza wada odelzonego koła, to brak wystarczajacej ilosci energii kinetycznej, stad wrazenie jakbys caly czas jechał z wcisnietym hamulcem, nawet z górki. Niekltorzy pisali nawet o tym, że z włączoną klimą samochód potrafi po wcisnieciu sprzegla zgasnąć (D14 na czele). Uderz do Marcina (ZdanoG6) , widzialem kiedys jakis jego filmik z porównaniem jak samochód wkreca sie na obroty, wyszlo bodaj około 20% różnicy. Wiadomo, przyspieszenie bedzie lepsze, ale czy warto urywać 0,2-0,3 sec w daily kosztem spalania i wiecznego trzymania predkości przepustnicą ? Dla mnie nie. Miałem okazje przejechac sie jako kierowca (żeby nie było Kloch :D) doprezonym D15VTEC z krotka skrzynia i kołem 212mm 3,6kg (takie otoczakowi wyszło) zbierało się świetnie, ale równie szybko wytracało predkosc bez wcisnietego gazu. na tor - ok, jak najbardziej, do codziennej jazdy, dosc frustrujące.
Pozdrawiam.
bednar_ek35
02-12-15, 15:02
a 200mm 4,3 jest ciężkie do zrobienia
w byłym ek3 moje seryjne koło 200mm było zrobione u otoczaka na 4.175
Auta używałem na codzień robiąc ok.20-25 tyś rocznie i nie zauważyłem negatywnych skutków.
wiesko1261
02-12-15, 18:03
zamach 200 - 212 ważą tyle samo 7,7 kg /7.8kg
niema problemu z zejściem 200 do wagi 4,3 (miałem 3.7 kg ) :)
te same odlewy ,te same wymiary wieńca ,
Panowie i Panie. Mam problem od pewnego czasu, gdyż zdarza mi się, że w trakcie jazdy poniżej 3k RPM zapala się kontrolka ładowania. Zwykle pojawia się ona w towarzystwie kontrolki SRS. Zapalają się one nieregularnie i raz mogę przejechać 100 km i się nie zapali a czasami w przeciągu 10 km zapali się dobre kilka razy i pomryga. Ogólnie pulsuje mi bardzo często (nie cały czas) wszelkie oświetlenie (światła, deska etc). Winny na pewno alternator, ale ponieważ jestem dociekliwy zastanawiam się co to. Byłem poradzić się u elektryka przy okazji odbioru rozrusznika do innego samochodu i powiedział, że albo wirnik albo regulator napięcia. Jak na moje wirnik odpada, bo jakby był uszkodzony to oświetlenie pulsowało by cały czas. Druga sprawa jest taka, że przejechałem właśnie ok. 20km z podpiętym komputerem sprawdzając cały czas napięcie akumulatora. Wahało się między głównie 14.3V - 14.8V czyli całkowicie prawidłowo. Jednakże w momencie kiedy oświetlenie pulsowało, komputer pokazywał już powyżej 15V do nawet 15.8V. W chwili kiedy zapalała się kontrolka ładowania razem z SRS napięcie przekraczało 16V (stąd też pewnie jej pojawienie się ze względu na zbyt duże napięcie), a maksymalnie skoczyło do 16.9V. Zauważyłem też, że aku słabiej trzyma tzn. odpala rano bez problemu natomiast jak posłucham muzyki z 30-45 minut to już ma problem z odpaleniem i trzeba mu dać chwilę i pokręcić kilka razy, żeby odpalił. Dawniej mogłem słuchać i 4-5h i palił od strzała. Aku ma niecałe 2 lata więc raczej w miarę nowy. Może ktoś pomoże rozwiać moje wątpliwości i podpowie też czy da radę w naszych syfikach (mój D14Z2) wymienić sam regulator napięcia. Pozdro
ref
DanielDondi
02-12-15, 20:46
dalsza cześć mojego problemu..
auto : d16w4 eg4 obd1
problem : zbyt wysokie obroty biegu jałowego :/
sprawdziłem juz obieg wodny w przy kolektorze , śruba do regulacji obrotów na przepustnicy wkręcona na maxa ( najniższe obroty ) , czujnik temperatury cieczy chłodzącej działa , TPS , krokowy działa..
diagnostyka wywala błąd Map Sensora.
map sensor w takim razie do wymiany czy kłóci sie on z kompem obd1 ( seria d16w4 ma chyba obd2 )
bednar_ek35
02-12-15, 20:52
z tego co pamiętam to map sensory są takie same dla obd1 i obd2
najlepiej znajdz kogoś w okolicy i podmień
DanielDondi
02-12-15, 20:55
sęk w tym , ze w pobliżu nie mam nikogo z kim mógłbym podmienić map sensor.
bednar_ek35
02-12-15, 21:09
to proponuje poszukać w regionalnych jakiegoś spota w okolicy i tam podjechać
w byłym ek3 moje seryjne koło 200mm było zrobione u otoczaka na 4.175
Auta używałem na codzień robiąc ok.20-25 tyś rocznie i nie zauważyłem negatywnych skutków.
Wszystko sie da tylko wtedy otoczak mówi ze to na Twoja odpowiedzialność.
zamach 200 - 212 ważą tyle samo 7,7 kg /7.8kg
niema problemu z zejściem 200 do wagi 4,3 (miałem 3.7 kg ) :)
te same odlewy ,te same wymiary wieńca ,
To dziwne. Ważyłem oba i była różnica prawie kg... kształtem też były różne stąd w 200mm nie zbierzesz z wagi jak z 212.
Nie mogę przypomnieć sobie z jakich silników ważyłem kurna.
Hmm, nie zauważyłem tego zjawiska u siebie. Mam koło zamachowe 220 mm odchudzone z 7kg na 4,5kg i uważam, że to jeden z lepszych modów wpływających na elastyczność i przyspieszenie w moim aucie. Dla niektórych jedyne co może być na minus, to szybsze wytracanie prędkości po odpuszczeniu gazu, ale dla mnie to akurat plus i pomocna rzecz przy hamowaniu biegami.
To jestem w szoku. Jesteś chyba pierwszy :p
Albo musiałbyś wrzucic z powrotu oem żeby poczuć różnice może :)
Mam problem z temperatura płynu chłodzącego. Raz na jakiś czas temperatura wzrasta powyżej połowę, a później opada do temperatury pracy. Czasami znów rośnie, i tak potrafi kilka razy i zaraz utrzymuje się wskazówka jak przy temperaturze pracy. Dzieje się to sporadycznie. Wentylator prawdopodobnie się nie załącza, przynajmniej nie słyszałem go. Sprawdzając czujnik, wraz z laserowym termometrem, na postoju wentylator się załączył, podczas jazdy kiedy wskazówka skoczy do góry nie słychać żeby się załączył. Możliwe że to czujnik temperatury ten który daje sygnał na zegary? Próbowałem go wymienić ale się okazało, że kupiłem nie taki i musiałem włożyć stary, od tego czasu mam słabe ogrzewanie wnętrza, ale to pewnie przez zapowietrzony układ. Tylko pytanie dlaczego temperatura tak sobie skacze? Jakieś pomysły?
Koledzy potrzebuję dokładny schemat zawieszenia, tj. opis podzespołów - tulei, wahaczy oraz part number oryginalnych części. Ma ktoś taki schemat?
Koledzy potrzebuję dokładny schemat zawieszenia, tj. opis podzespołów - tulei, wahaczy oraz part number oryginalnych części. Ma ktoś taki schemat?
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
Starstruck
03-12-15, 11:29
To jestem w szoku. Jesteś chyba pierwszy :p
Albo musiałbyś wrzucic z powrotu oem żeby poczuć różnice może :)
Poczułem mega pozytywne zaskoczenie po przesiadce z seryjnego na odchudzone i mi to wystarczy :).
Takie szybkie pytanko. Które konkretnie żarówki odpowiadają za podświetlenie zegarów "od góry" w Ej9? Wiem, że są to 2 żarówki bodajże T5, ale które dokładnie?
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/03/cfe285fe0df4b293c9708537e558289b.jpg
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Starstruck
03-12-15, 15:13
Ta mała, która jest połączona kabelkiem z tym dużym. I analogicznie po drugiej stronie też mała (czarne oprawki).
Takie szybkie pytanko. Które konkretnie żarówki odpowiadają za podświetlenie zegarów "od góry" w Ej9? Wiem, że są to 2 żarówki bodajże T5, ale które dokładnie?
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/03/cfe285fe0df4b293c9708537e558289b.jpg
Na tym zdjęciu ich nie widać.
Są 2 sztuki i jedna z nich znajduje się "na drugim końcu" czarnego przewodu.
I nie T5 a T05 :)
Samsung Galaxy S4 / Tapatalk
SenbonZakura
03-12-15, 18:30
By przejsc w D15Z6 na vteca y8 to muszę zmienić też zawór vtec na ten z y8?:-P
by Paplatalk
Nie
paplatalk
Tylko, że zawór vtec d15z6 nie ma czujnika ciśnienia tego zielonego, który jest w y8??
ktory bezpiecznik odpowiada za kierunkowskazy ( nie mam opisanej skrzynki bezpieczników) ek3
kazik2_h9w3
03-12-15, 18:57
Jak pamietam robi sie jakas zworke w kompie i tego zielonego czujnika vtec presure switch czy jakos tak nie potrzeba i zostaje stary zawor
Jak pamietam robi sie jakas zworke w kompie i tego zielonego czujnika vtec presure switch czy jakos tak nie potrzeba i zostaje stary zawor
ten zielony to czujnik cisnienia oleju przy zaworze VTEC i nie trzeba zworkowac w P28 tylko jesli ktos ma fabrycznego kompa
ktory bezpiecznik odpowiada za kierunkowskazy ( nie mam opisanej skrzynki bezpieczników) ek3
"Przeszukaj wątek".
Nie raz był podany opis skrzynki bezpieczników.
Posłuchaj Klocha. Pierwsza i najwieksza wada odelzonego koła, to brak wystarczajacej ilosci energii kinetycznej, stad wrazenie jakbys caly czas jechał z wcisnietym hamulcem, nawet z górki. Niekltorzy pisali nawet o tym, że z włączoną klimą samochód potrafi po wcisnieciu sprzegla zgasnąć (D14 na czele). Uderz do Marcina (ZdanoG6) , widzialem kiedys jakis jego filmik z porównaniem jak samochód wkreca sie na obroty, wyszlo bodaj około 20% różnicy. Wiadomo, przyspieszenie bedzie lepsze, ale czy warto urywać 0,2-0,3 sec w daily kosztem spalania i wiecznego trzymania predkości przepustnicą ? Dla mnie nie. Miałem okazje przejechac sie jako kierowca (żeby nie było Kloch :D) doprezonym D15VTEC z krotka skrzynia i kołem 212mm 3,6kg (takie otoczakowi wyszło) zbierało się świetnie, ale równie szybko wytracało predkosc bez wcisnietego gazu. na tor - ok, jak najbardziej, do codziennej jazdy, dosc frustrujące.
Pozdrawiam.
Ok. Dzięki panowie za odpowiedzi. Nie miałem zamiaru odchudzać koła. Tylko chcę przejść na koło 212 mm i zastanawiałem się ile może być cięższe od 200 mm.
Wiązka halogenów od ek polifcie..
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fb9d27dacb40.jpg (http://naforum.zapodaj.net/fb9d27dacb40.jpg.html)
Którą kostą mam połączyć wiążki od halogenów z ta co na zdjeciu to oczko na żóltym przewodzie mam poprowadzić do aku czy podpiać do masy i ktore kostki wpiąc w skrzynke bezpieczników?
W internecie spotkałem sporo opisów ale nie niestety w tych opisach sa inne wiazki, ta moja jest wgl mega krotka, typowa china....
pytanie
Felgi stalowki et45 szerokosc 7.5 i R15 wejda do civic VI EJ/EK?
pytanie
Felgi stalowki et45 szerokosc 7.5 i R15 wejda do civic VI EJ/EK?
Myślę że napewno, u siebie mam et 45 7,0 x16" i są schowane dosyć głęboko, centymetrowy dystans spokojnie można jeszcze założyć.
Edit: zaspany jestem i przeoczyłem, że o stalkach piszesz, ja mam namyśli alu. Ale parametrami powinny chyba się zgadzać.
pytanie
Felgi stalowki et45 szerokosc 7.5 i R15 wejda do civic VI EJ/EK?
Poprzednie zimówki miałem 15" x 7,5" z ET35 i przy oponie 195/50R15 było O.K. jeśli Ci to pomoże.
dzieki to chyba je kupie ;]
Poprzednie zimówki miałem 15" x 7,5" z ET35 i przy oponie 195/50R15 było O.K. jeśli Ci to pomoże.
Nic nie szorowało ? Na lato mialem 6.5J ET38 i potrafiło trzec o spinke nadkola tą na górze błotnika.
Wiązka halogenów od ek polifcie..
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fb9d27dacb40.jpg (http://naforum.zapodaj.net/fb9d27dacb40.jpg.html)
Którą kostą mam połączyć wiążki od halogenów z ta co na zdjeciu to oczko na żóltym przewodzie mam poprowadzić do aku czy podpiać do masy i ktore kostki wpiąc w skrzynke bezpieczników?
W internecie spotkałem sporo opisów ale nie niestety w tych opisach sa inne wiazki, ta moja jest wgl mega krotka, typowa china....
Nikt na prawde nic?
Nic nie szorowało ? Na lato mialem 6.5J ET38 i potrafiło trzec o spinke nadkola tą na górze błotnika.
Na dużych wybojach potrafiło sporadycznie przytrzeć o tylne plastikowe nadkole.
Sprężyny - 40 mm, samochodem nigdy nie jeżdżą więcej niż 2 osoby.
firstborne
04-12-15, 11:12
Nikt na prawde nic?
Pierwszy raz widzę taką wiązkę, ale ułożenie podobne do tej z zestawu od Jarusa, ale kurna...jest krótka!
Przewód żółty z widełkami do masy, czerwony powinien też mieć widełki i iść do aku (chyba, że pod stałe 12V w skrzynce to podłączysz). Pozostałymi wtyczkami nie idzie czasem podpiąć do seryjnej instalacji halogenów (brązowa wtyczka).
Przedluzylem przewody podlaczylem tak jak wyżej mówisz przycisk sie swieci ale halogeny nie działają. Swieca tylko po podłączeniu na krótko pod aku.
a przekaznik (cyka?) i bezpiecznik sprawne?
przycisk sprawny?
Juz ogarnołem sprawe, pociągnołę nową wiązke " po swojemu i wszytsko gra :)
Panowie, wymieniałem rozrząd. Autko stało z tydzień bez podłączonego aku, dziś wszystko złożyłem do kupy, odpalam i z rozrządem wszystko ok, ale wywaliło mi kontrolkę od ABSu i świeci się ciągle ta od hamulca ręcznego. Obie nie gasnął, tylko palą się cały czas. Jakieś pomysły ? Jak zrobić samodiagnostykę ABSu w moim EJ9 z 99r ?
pawelwlkp91
04-12-15, 23:00
Panowie, wymieniałem rozrząd. Autko stało z tydzień bez podłączonego aku, dziś wszystko złożyłem do kupy, odpalam i z rozrządem wszystko ok, ale wywaliło mi kontrolkę od ABSu i świeci się ciągle ta od hamulca ręcznego. Obie nie gasnął, tylko palą się cały czas. Jakieś pomysły ? Jak zrobić samodiagnostykę ABSu w moim EJ9 z 99r ?
A sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego? A od samodiagnostyki to kostka dwupinowa przy skrzynce bezpieczników koło nóg kierowcy lub przy schowku po stronie pasażera nie powiem ci jaki kolor jest w polifcie w przedlifcie przynajmniej u mnie jest niebieska.
Mi sie zapalala kontrolka od recznego jak mialem za malo plynu, co so tej od ABS to podejrzewam ze bez samodiagnostyki sie nie obejdzie
Samsung Galaxy S4 / Tapatalk
Samodiagnostyka zrobiona. Kontrolka od ABSu ciągle się świeci i nie mruga. Czyli błędów nie ma ? Słyszałem, ze błąd od ABSu trzeba skasować, jak to zrobić ?
SenbonZakura
05-12-15, 15:29
Przy robieniu minime w d15z6 na y8, zakładam głowicę y8 ile mogę ją max splanować by doprężyć a nie było przy tym problemów z rozrządem, napięciem paska itp?
grzegorz82
06-12-15, 17:21
Mam problem i dylemat, jakis zcas temu padła mi uszcelka pod głowicą, troche silnik dostał temperatury ale dojechac do mechanika musiałem (oczywisicie jak temp siegała ponad połowe to sie zatrzymywałem).
Została zrobiona głowica zplanowana i wymieniono uszczelniacze zaworów, ale po tym wszystkim pojawił sie problem z braniem oleju 0,5L/500km i nie wiem czy robić remont czy coś innego, podpowiedzcie jak możecie.
Mam problem i dylemat, jakis zcas temu padła mi uszcelka pod głowicą, troche silnik dostał temperatury ale dojechac do mechanika musiałem (oczywisicie jak temp siegała ponad połowe to sie zatrzymywałem).
Została zrobiona głowica zplanowana i wymieniono uszczelniacze zaworów, ale po tym wszystkim pojawił sie problem z braniem oleju 0,5L/500km i nie wiem czy robić remont czy coś innego, podpowiedzcie jak możecie.
Nie ma jakiś wycieków?
Jak silnik zaczął brać olej po naprawie, to może być wina źle przeprowadzonej wymiany uszczelniaczy.
Bo przez przegrzanie nie wiem czy jest możliwość takiego uszkodzenia silnika.
wiesko1261
07-12-15, 06:23
zawsze po zmianie samych uszczelniaczy ( nie ruszając pierścieni ) może brać więcej oleju ) :p
a po przegrzaniu można nawet zniszczyć silnik , to nie dizel ze wytrzyma krótko trwałe przegrzanie :)
Obejrzyj świece czy któraś nie jest czarna od oleju.
Samo w sobie przegrzanie nie powoduje brania oleju.
Jednak gdy płyn dostanie się do obiegu olejowego przez uszkodzoną UPG(nie wiem czy tak było w twoim przypadku) automatycznie drastycznie pogarsza się smarowanie.
Wtedy w szybkim tempie może nastąpić wycieranie się pierścieni i innych elementów które mogą powodować zwiększone zużycie oleju.
Po co zmieniałeś uszczelniacze skoro nie silnik nie spalał oliwy?
Kilka pytań na temat sprzęgieł do B16A2.
Czy jest różnica pomiędzy sprzęgłem do EG a do EK? Na przykładzie Exedy, wg. katalogu numer katalogowy sprzęgła do EG to HCK 2015 a do EK HCK 2043.
Drugie pytanie dotyczące samej marki. Jak mają się jakościowo sprzęgła Aisin do Exedy. Exedy kiedyś miałem i byłem zadowolony, ale Aisin są do B serii znacznie tańsze od Exedy.
I ostatnie pytanie które nurtuje mnie najbardziej. Czy sprzęgło z ITRa, tj. B18C6 zastosowane w B16A2 da mi jakieś korzyści? I czy pasuje P&P?
Czy ktoś ma doświadczenie z kupowaniem używanych skrzyni do D serii? Moja z D14A3 już wymięka piszczy, jęczy i szumi. Chcę kupić coś jak najmniejszym kosztem ale znów nie chce wydawać kasy na ciągłe jej remonty. W planach tak czy inaczej jest zmiana silnika ale nie wiem czy nie padnie na D16Z6 gdzie skrzynia by pasowała i złożenie takiej krótkiej skrzyni z fd. 4.4 i 3.4 z crx na nowych częściach nie było by stratą pieniędzy. Ktoś miał podobne doświadczenia. No i pytanie drugie czy skrzynię można sprawdzić pod kątem uszkodzeń jak jest wyciągnięta z auta czy zostaje tylko montaż?
Niestety skrzynie to loteria.
Sam kupowalem z "bardzo wiarygodnego" zrodla na forum i wyszlo jak zwykle. Kazda skrzynia oddzielona od bloku zostaje bez oleju i ludzie je trzymaja w przeroznych warunkach, wchodzi wilgoc i niestety wchodzi ruda na lozyska.
W swojej tej ktora kupilem "100% sprawna" po rozebraniu byly 2 lozyska bez rudej, reszta nie nadawala sie do niczego kilku nie dalo sie ruszyc.
łozyska wymienione, skrzynia poskladana i po krotkim czasie okazalo sie ze mechanizm roznicowy jest w slabym stanie.
Swoja stara skrzynie zostawilem w garazu i z ciekawosci po roku rozebralem i to samo, rude lozyska, nie nadaja sie do niczego.
Takie moje obserwacje i doswiadczenia.
Mam pytanie czy w ej6 wiązka kabinowa jest rozłączalna z silnikową? Czy to jest jedna całość... Ogólnie to chciałbym namiar na kogoś godnego polecenia co przerabia wiązki...
Czy przednie błotniki VIgen przed liftem są takie same w hb i sedanie?
Czy przednie błotniki VIgen przed liftem są takie same w hb i sedanie?
Tak, są takie same.
Mam pytanie czy w ej6 wiązka kabinowa jest rozłączalna z silnikową? Czy to jest jedna całość... Ogólnie to chciałbym namiar na kogoś godnego polecenia co przerabia wiązki...
Masz chyba nawet łączenie widoczne pod maską.
Masz chyba nawet łączenie widoczne pod maską.
Dzięki. poszło PW
Czy ktoś ma doświadczenie z kupowaniem używanych skrzyni do D serii? Moja z D14A3 już wymięka piszczy, jęczy i szumi. Chcę kupić coś jak najmniejszym kosztem ale znów nie chce wydawać kasy na ciągłe jej remonty. W planach tak czy inaczej jest zmiana silnika ale nie wiem czy nie padnie na D16Z6 gdzie skrzynia by pasowała i złożenie takiej krótkiej skrzyni z fd. 4.4 i 3.4 z crx na nowych częściach nie było by stratą pieniędzy. Ktoś miał podobne doświadczenia. No i pytanie drugie czy skrzynię można sprawdzić pod kątem uszkodzeń jak jest wyciągnięta z auta czy zostaje tylko montaż?
Ogólnie to pozostaje montaż, przełożenia sobie policzysz ale nic więcej... Lepiej kupić gdzieś blisko i najlepiej jak się komuś silnik posypał i robi większego swapa gdzie skrzynia nie pasuje...
Tak, są takie same.
Są takie same, tylko zderzaki w hb mają listwy a w sedanie nie, ale i tak pasują...
Są takie same, tylko zderzaki w hb mają listwy a w sedanie nie, ale i tak pasują...
A sedan z coupe Ci się nie pomylił przypadkiem?
:p
Bo i przedni i tylny zderzak z przedlift'owego sedana VI generacji ma listwy "ozdobne".
A sedan z coupe Ci się nie pomylił przypadkiem?
:p
Bo i przedni i tylny zderzak z przedlift'owego sedana VI generacji ma listwy "ozdobne".
ej6 bez listew w zderzaku bylo produkowane w sedanie, hb i QP
polifty juz zadne nie mialy listew ale mozna bylo zamowic w aso takie naklejane na zderzak
Coupe niemiało przed liftem listew na zderzakach a sedan miał, ale temat jest o błotnikach, a to jest chyba coś innego. Błotniki są identyczne.
Informacje na temat grubości stabilizatora tylnego w VI hb ktoś posiada?
Konkretnie jaka grubość występowała w jakiej wersji silnikowej i czy była różnica w grubości pomiędzy przedlift'em a polift'em?
Z góry dziękuję.
pawelwlkp91
09-12-15, 22:39
Informacje na temat grubości stabilizatora tylnego w VI hb ktoś posiada?
Konkretnie jaka grubość występowała w jakiej wersji silnikowej i czy była różnica w grubości pomiędzy przedlift'em a polift'em?
Z góry dziękuję.
W 6genie był stabilizator z tyłu tylko w ek4 i em1 miał on 15 mm grubości silnik w obu przypadkach b16a2 i w ek9 silnik b16b tylko nie pamiętam jakiej jest grubości a różnicy między przed i polift'em niema
W 6genie był stabilizator z tyłu tylko w ek4 i em1 miał on 15 mm grubości silnik w obu przypadkach b16a2 i w ek9 silnik b16b tylko nie pamiętam jakiej jest grubości a różnicy między przed i polift'em niema
No to w takim razie jest zagadka, bo poliuretanowe tuleje mocowania stabilizatora tylnego są sprzedawane o średnicy wewnętrznej 13 mm i 15 mm.
http://www.strongflex.eu/pl/honda-accord-iv-90-93/192-081171b-tuleja-stabilizatora-tylnego-13mm.html
http://www.strongflex.eu/pl/civic-v-91-95-eg-eh-ej/194-tuleja-stabilizatora-tylnego-15mm.html
Skoro w EK4 był 15 mm, tak jak piszesz to na zdrowy rozum w EK9 nie mógł być cieńszy.
Ktoś coś jeszcze powie/napisze na ten temat?
6gen hb tył:
EK4 - 15mm
EK9 - 22mm
te tuleje poli na tyl nie pasuja,
moge oddac ;]
ek4 15mm
ek9 22mm
mb6 17
Starstruck
10-12-15, 12:05
13mm był w eg5 ;)
Dokładnie tak i ew. w jakichś JDMach, jak jest napisane w katalogu :).
SenbonZakura
10-12-15, 13:21
Kupiłem przepustnice z H22 ale bez map sensora, idzie map podłączyć do wezyka w przepustnice? Chodzi o d15z6 #2 czy przepustnica z b16a2 podejdzie bez rzeźby ?
by Paplatalk
kazik2_h9w3
10-12-15, 13:36
Chcialem Ci napisac pw odnosnie tego ale masz pelna skrzynke
Ja mam wlasnie na wezyku podpiety i zamocowany na kontowniczku
czy ma ktoś tutorial jak zmienić lewarek na short shifter? Ten nasz forumowy nie ma zdjęć i nie wiem jak tam się dobrać
czy ma ktoś tutorial jak zmienić lewarek na short shifter? Ten nasz forumowy nie ma zdjęć i nie wiem jak tam się dobrać
Wejść pod auto :)
A tak serio to śruba pod spodem łączy z drążkami lewarek i wyciągasz drążki i spuszczasz na dół po uprzednim wykręceniu gałki.
http://www.superhonda.com/forum/f94/diy-civic-b-series-short-shifter-install-216701/
Dzieki slicze, o to chodzilo
grzegorz82
10-12-15, 18:09
Samo w sobie przegrzanie nie powoduje brania oleju.
Jednak gdy płyn dostanie się do obiegu olejowego przez uszkodzoną UPG(nie wiem czy tak było w twoim przypadku) automatycznie drastycznie pogarsza się smarowanie.
Wtedy w szybkim tempie może nastąpić wycieranie się pierścieni i innych elementów które mogą powodować zwiększone zużycie oleju.
Po co zmieniałeś uszczelniacze skoro nie silnik nie spalał oliwy?
W trakcie jazdy zaczął strzelać z tłumika i stracił moc na niskich obrotach, jak zobaczyłem ze to głowica od razu umówiłem się do mechanika ~15km musiałem jechać w trakcie jazdy wskazówka podnosiła sie ponad połowe wtedy sie zatrzymywałem i dolewałem płynu. Mechanik jak ociągnął głowice to jeden cylinder był czysty jak z fabryki.
Co chodzi o świece to teraz po naprawie nie sprawdzałem ale wcześniej świece bym rzekł ze były czarne (silnik brał olej ~1l/5-7tys) ale jak mechanik powiedział ze trzeba uszczelniacze wymienić bo nie trzymają to pomyślałem ze to przez to olej brał, ale po naprawie widać ze bierze go więcej.
Jak go przycisnę to z ruru idzie siwy dym.
Dlatego mam dylemat co dalej...
W takiej sytuacji jak miałeś głowice zdjętą i taki pobór oleju miałeś wcześniej to głupotą było nie zmienić pierścieni przy "okazji" i miałbyś wszystko szczelne, a tak teraz głowica ponownie do zdjęcia i wymiana pierścieni.
Panowie, rozwiejcie moje wątpliwości, w ej2 mam hamulce 240 z przodu, chce zmienić na 262 z del sola, nie wiem w końcu czy trzeba zwrotnice też zmieniać? Pompa powinna ogarnąć, czy też lepiej zmienić?
Panowie, rozwiejcie moje wątpliwości, w ej2 mam hamulce 240 z przodu, chce zmienić na 262 z del sola, nie wiem w końcu czy trzeba zwrotnice też zmieniać? Pompa powinna ogarnąć, czy też lepiej zmienić?
Zwrotnice musisz zmienić, pompa da radę.
Zwrotnice musisz zmienić, pompa da radę.
Ok, podziękował!
A przy swapie na 282 z preli jakie serwo i pompa, najlepiej coś p&p? Długość przewodów hamulcowych nie będzie problemem?
Hejo, musze na szybko kupić felgi pod zimówki, ale na 282 hampel.
Czy felga alu 15" z EP 5,5cala wejdą? nie wiem jakie mają et, niewiele od Typa się można dowiedzieć.
kazik2_h9w3
11-12-15, 16:51
Nie wiem jak alu z ep ale wiatraki z 5 i 6 g wchodzą ale na styk
Mam u siebie dojazd 15 z ep i wchodzi i podejrzewam że pełen wymiar też powinien ale to tylko przypuszczenia
Poszukuję użytkowników amortyzatorów KYB AGX i Bilstein B6 w VI hb/coupe/sedan.
Jest ktoś taki może tutaj?
ja mam bila
-> PW
I ponawiam pytanie:
Poszukuję użytkowników amortyzatorów KYB AGX i Bilstein B6 w VI hb/coupe/sedan.
SenbonZakura
13-12-15, 12:15
Czysczę sobie kanały wydechowe w głowicy Y8 i mam pytanie jest tam otwór w jednym z kanałów chyba 4 gar, po co to ?? ;]
Nie ty pierwszy pytasz :cool: "Y8 and Y5 cylinder heads share the same casting. That port is for the EGR on HX (Y5) but isn't used on Y8's."
SenbonZakura
13-12-15, 12:31
A dzięki za odpowiedź tak myślałem, że to egr :)
Witam, silnik d14z2 ej9 od kilku dni walczę z błędem check engine. Po samodiagnostyce za każdym razem pojawia się błąd 71, 72, 73, 74 (czyli wypadnie zapłonów na każdym z cylindrów, z tego co u dało mi ustalić). Co ciekawe kontrolka potrafi czasem sama zniknąć a czasem świeci i trzeba zrobić reset. Wymieniłem kopułkę, palec i świece, przewody sprawdzone, wyczyściłem przepustnice. Po czyszczeniu reset i wydawałoby się, że jest ok ale jednak dzisiaj znowu ten sam błąd. Wydaję mi się, że kontrolka zapala się najczęściej gdy jest wilgotno (tak jak dzisiaj leje od rana, podchodzę pali bez najmniejszego problemu i znowu zapala się błąd :(. Zauważyłem też, że jak dojeżdżam np. do skrzyżowania obroty spadają do około 1200 zatrzymują się tak na 2 s i spadają nisko na około 400-500. Samochód zaczyna delikatnie wchodzić w drgania ale nie zgaśnie, chyba delikatnie za nisko schodzą te obroty. Dodam, że na benzynie i na gazie jest tak samo. Planuję w najbliższym czasie ustawić zawory, sprawdzić TPS, podobno można bo jakoś ustawić. Macie jakieś pomysły, może ktoś miał taki sam problem i zna rozwiązanie?
witam, mam pytanko gdzie mozna kupic przegub wewnetrzny do b seri ??
i jeszcze jedno cy wszystkie przeguby w b seri wewnetrzne sa wymienne/takie same ??
login ja mam agxy, co tam trzeba ? :)
Ok, podziękował!
A przy swapie na 282 z preli jakie serwo i pompa, najlepiej coś p&p? Długość przewodów hamulcowych nie będzie problemem?
Przy swapie na 282 tylko i wyłącznie pompa 1" jeśli chcesz mieć dobry hebel.
W razie co zapraszam na PW :)
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?249597-S-Zregenerowane-pompy-1-quot-z-serwami!-Prelude-ATR-POLECAM!-)
pawel83waski
14-12-15, 12:14
Przy swapie na 282 tylko i wyłącznie pompa 1" jeśli chcesz mieć dobry hebel.
W razie co zapraszam na PW :)
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?249597-S-Zregenerowane-pompy-1-quot-z-serwami!-Prelude-ATR-POLECAM!-)
A ja powiem ze nie tylko! Nie wiem czy wiesz ale zaciski 282 wystepowaly z dwoma rodzajami tloczkow: 47 i 44mm jak w 262... ja jezdzilem na 15/16 przy cheblach 262 (44mm) i 260 tyl, po przejsciu na 1" roznica ktora nie byla warta zmiany! Teraz wkladam 47mm i zobacze jaka roznica ;)
Wi@S4 via Taptalk
login ja mam agxy, co tam trzeba ? :)
-> pw
czy ktos moze potwierdzic czy te przeguby beda pasowaly do b seri:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5842191167
http://allegro.pl/przegub-wewnetrzny-honda-crx-del-sol-civic-1-6-1-8-i5725353054.html
Powinny pasować ja do b seri wsadzałem te niedawno
http://www.przeguby.pl/produkt/1119/honda-(27-32-40)-inner-(p)-accord-2.0/2.4-2003-08,-crv-ii-2.0-150km/
http://www.przeguby.pl/produkt/312/honda-(27-32-40)-inner-(l)-accord-2.0/2.4-2003-08,-crv-ii-2.0-150km/
A ja powiem ze nie tylko! Nie wiem czy wiesz ale zaciski 282 wystepowaly z dwoma rodzajami tloczkow: 47 i 44mm jak w 262... ja jezdzilem na 15/16 przy cheblach 262 (44mm) i 260 tyl, po przejsciu na 1" roznica ktora nie byla warta zmiany! Teraz wkladam 47mm i zobacze jaka roznica ;)
Wi@S4 via Taptalk
Heble*
Nie wiem co Ty za heble miałeś ale zaciski pod 282 jak mnie pamięć nie myli nie mają ani 47mm ani 44mm średnicy ( tyle mają 262mm ) tylko chyba 57mm przy jednotłoku i 42mm+38mm przy dwutłoku.
Miałem 15/16 przy 262/240. Założyłem ATRową i różnica była spora. Z reszta. Co ja się będę tłumaczył. Zapytaj te wszystkie osoby co jeżdżą na moich pompach czy ktoś jest niezadowolony bądź poczytaj mój feedback tam jest sporo opinii :)
Poszukuję użytkowników amortyzatorów KYB AGX i Bilstein B6 w VI hb/coupe/sedan.
Też mam u siebie AGX i jestem bardzo z nich zadowlony
pawel83waski
15-12-15, 13:25
Heble*
Nie wiem co Ty za heble miałeś ale zaciski pod 282 jak mnie pamięć nie myli nie mają ani 47mm ani 44mm średnicy ( tyle mają 262mm ) tylko chyba 57mm przy jednotłoku i 42mm+38mm przy dwutłoku.
Miałem 15/16 przy 262/240. Założyłem ATRową i różnica była spora. Z reszta. Co ja się będę tłumaczył. Zapytaj te wszystkie osoby co jeżdżą na moich pompach czy ktoś jest niezadowolony bądź poczytaj mój feedback tam jest sporo opinii :)
Tak, masz racje... chodzilo mi o 57mm i 54mm (takie sa na przyklad w FR-V, jazmo i zacisk sa identyczne. Roznia sie tylko tloczki, mialem oba na warsztacie). Nie neguje ze pompy ogarniasz pro, widzialem foty i za taka kase nawet nie ma sie co zastanawiac!
Bede teraz zakladal 1" z preli, sam jestem ciekawy jaka bedzie roznica.
W internetach pisza ze 1" drugiemu nie jest rowny... prawda?
Wi@S4 via Taptalk
Ogólnie prelude i atr to dwie zupełnie inne pompy pomimo tej samej średnicy. Konstrukcja preludy jest starsza i to widać po rozłożeniu. Zestawy różnią sie od siebie również serwami :) ATR ma mocniejsze wspomaganie od Preludy :)
Też mam u siebie AGX i jestem bardzo z nich zadowlony
Dzięki za odpowiedź, ale w 99% procentach jestem jednak zdecydowany na zakup Bilstein'a B6. Między innymi dlatego, że można je regenerować jak odmówią kiedyś posłuszeństwa, a AGX'a niestety nie można.
Czy ma ktoś pomysł czym wypłukać zaciski wewnątrz tak aby nie uszkodzić powierzchni ocynkowanej a wypłukać syf z mechanizmu ręcznego?
Czy ma ktoś pomysł czym wypłukać zaciski wewnątrz tak aby nie uszkodzić powierzchni ocynkowanej a wypłukać syf z mechanizmu ręcznego?
Tanim plynem hamulcowym lub sprezone powietrze.
Szybkie pytanie chciałbym zołożyć u siebie w swojej EK4 spryskiwacze pod xenon tylko nie wiem które będę bardziej pasowały.
te
http://allegro.pl/show_item.php?item=5846880404
czy te
http://allegro.pl/show_item.php?item=5761360157
Z tego co widze to w accordzie można te dysze regulować ale nie jestem pewny czy z CRV możne je regulować?
chce uniknać takiego stanu że będę mi psikały na maskę :)
Mozesz pokusic sie o spryski z jakiegos VAGa, ktore pod wplywem cisnienia sie wysuwają i poźniej chowają :)
Mozesz pokusic sie o spryski z jakiegos VAGa, ktore pod wplywem cisnienia sie wysuwają i poźniej chowają :)
Matt wolałbym jednak z tych dwóch , może póżniej się pobawie w takie rzeczy :) wieć ten z CRV będzie dobry ?
Chowane spryski w VIg? Przecież to wieś by była :)
Pomóżcie koledze panowie z czego pasuje zeby ladnie na lampę psikały :)
Chowane spryski w VIg? Przecież to wieś by była :)
Pomóżcie koledze panowie z czego pasuje zeby ladnie na lampę psikały :)
Mowie tylko, że jest taka możliwość, a kwestia estetyczna to juz sprawa każdego z osobna. :)
Z tych dwóch to bardziej bym ten z CRV brał, jest nieco niższy, na maskę nie powinien lać. One nie maja przypadkiem regulacji np igłą tak jak normalne w masce?
Kupiłem już te crv :) jak będe psikały na maskę to spróbuję dać może jakąś podkładkę. A jak już podkładka nie da rady to je oddam . Mam 7 dni na zwrot .
A i dzięki za wszelkie sugestię :)
kaczka208D
16-12-15, 19:47
Chowane spryski w VIg? Przecież to wieś by była :)
Pomóżcie koledze panowie z czego pasuje zeby ladnie na lampę psikały :)
Dlaczego wies ? Zobacz sobie w temacie u Pawlosa jak ogarnal takie w 5g.
Co do tematu to jak dla mnie te z accorda lepiej by siadly. Ewentualnie acco 5g aerodeck usa mial prawie takie jak oem w 5g - do 6g tez ladnie by siadly.
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Witam, jak mam tylne lampy z usa do Civica 6 Coupe, to mogę zrobić je tak żeby świeciły jsk USDM ?
WaszMiszcz
17-12-15, 21:32
Siemanko :)
Chcialbym Was spytac,jakie sa wejscie na glosniki w drzwiach,w civicu 5 3 drzwiowej ?
Kupilem JBL Gto 6508C 165mm,lecz nie wiem czy mi wejda,dzis jeszcze nie sprawdzalem bo podlaczalem kable pod skrzynie i wzmacniacz,wiec gnosniki sobie narazie odpuscilem,a jutro nie bede mial czasu,trzeba bedzie dystanse zakladac ?
Pzdr
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.