Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Y7 mialy 242 a Y8 262 tak jak ej9 mialy 242 a ek3 262.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Tutaj nie masz racji, bo Y7 występują też z 262
Tutaj nie masz racji, bo Y7 występują też z 262
Poliftowe chyba tylko
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Polifty to już wszystkie miały 262 to prawda, ale w przedliftach Y7 miało i 242 i 262, od czego było to zależne nie wiem, bo patrzyłem i nie było np znaczenia czy był ABS czy nie.
bartek28124683
26-12-16, 13:40
Chcę zmienić 242 na 262. W mojej z 96r z ABS takie są. Przy 282 musiałbym niestety zmienić felgi i pewnie pompę.
kazik2_h9w3
26-12-16, 13:44
Pod 282 15 ale tez nie kazda
Nawet jak zmienisz na 262 calowka nie zaszkodzi
bartek28124683
26-12-16, 13:47
15 mam alu na lato ale na zimę 14, więc zostanę przy 262. Pompę wymienię później. Wie ktoś czy w coupe VI gen występowały różne przeguby? Miałem problem ze znalezieniem właściwego jak wymieniałem swój, dlatego o to dopytuje.
15 mam alu na lato ale na zimę 14, więc zostanę przy 262. Pompę wymienię później. Wie ktoś czy w coupe VI gen występowały różne przeguby? Miałem problem ze znalezieniem właściwego jak wymieniałem swój, dlatego o to dopytuje.
Potwierdzam, podobno jest dwa rodzaje, różnią się ilością zębów.
bartek28124683
27-12-16, 09:05
Nie ma w takim razie ryzyka że coś nie podejdzie przy swapie hamulców? Wymieniłem też kolektor wydechowy na ten z d16z6. Czy ktoś tutaj robił coś takiego? Przydał by mi się jakiś pomysł na podwieszenie portek (fabryczne zawieszenie nie pasuje).
Edit
Od strony koła zawsze jest tyle samo zębów w przegubie.
Panowie od jakiegoś czasu, pojawia się woda w okolicach nóg kierowcy, dokładnie na elemencie gumowym wykładziny, Gdzie szukać przyczyny ? Uszczelki w dzwiach sprawdzone, jak sprawdzić czy woda nigdzie nie stoi i czy nic nie jest zapchane ?
Panowie od jakiegoś czasu, pojawia się woda w okolicach nóg kierowcy, dokładnie na elemencie gumowym wykładziny, Gdzie szukać przyczyny ? Uszczelki w dzwiach sprawdzone, jak sprawdzić czy woda nigdzie nie stoi i czy nic nie jest zapchane ?
masz szyberdach?
cytat z forum:
Ostatnio popadało dość ostro i zauważyłem, że pod nogami mam istne bajoro. Polewałem samochód z węża i patrzyłem gdzie cieknie i okazało się, że szyber się rozszczelnił. To byłoby pół biedy, ale lało się do kabiny. Okazało się, że fachowcy, którzy mi podłączali centralny zamek zapomnieli podłączyć taką rurkę, która biegnie słupkiem do odpływu. Odłączona była pod tym plastikiem przy lewej stopie, tuż obok wajchy otwierającej maskę - piszę tu o VI genie. Zdemontowałem tę osłonę plastikową, odkręciłem fotel, zdjąłem wykładzinę i wytarłem wszystko bardzo dokładnie, suszyłem suszarką i zostawiłem tak rozbebeszone auto na podwórku pootwierane, żeby się suszyło jeszcze. Dodatkowo jeszcze uszczelniłem sobie szyber sylikonem sanitarnym. Otworzyłem go, uszczelkę posmarowałem rzeczonym sylikonem tam, gdzie uszczelka styka się z dachem tak, żeby nie było widać białego na czarnym :P. Poczekałem aż wszystko wyschnie i teraz zero przecieków i jakiegokolwiek parowania.
MarianoItaliano ; 16-11-2010 o 07:13
bartek28124683
27-12-16, 17:43
Miałem ten sam przypadek, więc warto to sprawdzić. Te rurkę warto zabezpieczyć przed odpięciem bo jest tylko nałożona.
masz szyberdach?
cytat z forum:
Tak mam, sprawdzę to.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
piterstar1
28-12-16, 08:20
Polifty to już wszystkie miały 262 to prawda, ale w przedliftach Y7 miało i 242 i 262, od czego było to zależne nie wiem, bo patrzyłem i nie było np znaczenia czy był ABS czy nie.
Zle. Kwestia wielkosci tarcz to loteria zalezna chyba od tego co bylo pod reka w fabryce.
Mam Sedana 99r D16Y7 i tarcze 242.
Niby teoria poliftow moglaby sie zgadzac bo moj egzemplarz jest z 9-tego stycznia wedlog fabrycznych naklejek we wnetrzu i mogl dostac jeszcze osprzet przedlifta. Ale nie jestem jedyny ktory w polifcie ma mniejsze tarcze. Takze zaleznosc tego jest nikomu nieznana. A teori i domyslow slyszalem juz wiele.
Chyba scislej reguly nie ma. U mnie coupe 98' jest 262
Jakie tuleje wahacza przedniego dolnego polecacie ? W haparts mi powiedzieli, że OEM nie jest dostepny.
firstborne
28-12-16, 10:39
Jakie tuleje wahacza przedniego dolnego polecacie ? W haparts mi powiedzieli, że OEM nie jest dostepny.
TRW ewentualnie Delphi.
Pytanie ode mnie - co może być przyczyną wyłączania się tarcz indiglo od MOMAN-a? Uruchamiam auto i tarcze chodzą różnie, raz świecą 15 minut, raz godzinę - zapalają się zawsze, tylko właśnie po czasie gasną. Jakiś czas potem odpalam auto np. na 2 dzień i znów działają na chwilę.
Robił ktoś z was nadkole w VI coupe z tyłu tymi reperaturkami dedykowanymi do VIg hb?
Tapniete z S4
MichalS394
30-12-16, 12:33
UNK, ja robiłem, pasuje bez najmniejszych problemów
Wie ktoś ile może kosztować wymiana euglatora sondy lambda w ej9? Czy może lepiej pobawić się i spróbować wymienić samemu?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ma ktos z was jakies wzory odwolan do Ubezpieczalni.
Musze sie drapac z Linkiem4 w nowym roku:)
Ewentualnie kontakt do kogos kto zajmuje sie tymi sprawami.
pozdro i Najszybszego w Nowym :)
Wie ktoś ile może kosztować wymiana euglatora sondy lambda w ej9? Czy może lepiej pobawić się i spróbować wymienić samemu?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Chodzi Ci o emulator do lpg czy sondę jako sam czujnik?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Nie mam LPG :-P chodzi o sam czujnik
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Max z 50 zł. Samemu też możesz spróbować wystarczy klucz płaski lub specjalna nasadka jak nie będzie chciała puścić można podgrzać palnikiem lub rozgrzać silnikiem
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Witam, pytanie związane z fotelami.
Zastanawiam się nad fotelami z typ r civa 7 generacji coś po za fotelami potrzeba aby zamontować je w ej6 dużo przeróbek.
Czy może polecicie coś innego ?
Witam, pytanie związane z fotelami.
Zastanawiam się nad fotelami z typ r civa 7 generacji coś po za fotelami potrzeba aby zamontować je w ej6 dużo przeróbek.
Czy może polecicie coś innego ?
Ja mam taki fotel w Ej9. Do przeróbki wszystkie 4 mocowania :) Trzeba odciąć seryjne, przednie przekręcić, nawiercić nowe otwory i na koniec pospawać porządnie :)
Siemanko,
Mam dziwny problem w swojej Hani, podczas jazdy np na 3 biegu gdy utrzymuje stałą prędkość, autem jakby telepie. Na początku myślałem, że to po prostu przez to, że droga taka.
Więc pojechałem tam gdzie asfalt równiutki i było dalej to samo, dodam też, że po odpuszczeniu gazu autku jakby sie '' odbija'' . Jest takie szarpniecie jakby ktoś mnie pociągnął od tyłu.
O co może chodzić ? :confused:
Jeden z cylindrów może palić inaczej (gorzej) niż pozostałe. Obejrzyj czy świece wyglądają tak samo, zmierz sprężanie, sprawdź wtryskiwacze, szczelność dolotu, możesz podmienić kable na inne, zmierzyć napięcie z lambdy.
Zapomniałbym - mam identyczny objaw w moim ej6, można się pomylić, że bije koło albo asfalt jest pofalowany ale to na 100% coś z silnikiem. Spalanie i moc mam raczej w normie.
Sondę lambda mam zanienieczyszczoną, bo silnik upalał sporo oleju. Nie próbowałem jeździć z odpiętą.
Dolot jest okej, świec i kabli jeszcze nie sprawdzałem, moc i spalanie u mnie też okej a objawy tak jak piszesz jakby koło biło.
Jakiś czas temu sprawdzałem kompresje, za dobrze nie jest bo po 10 czy 11 na każdym cylindrze, rozbieżności nie ma na każdym jest po równo.
Co to lambdy to co jakiś czas mi sie pojawia check przez źle zrobiony emulator, auto wtedy spada z obrotów gdy się dojeżdża do świateł np, gdy check zgaśnie-jest okej.
Świece,wtryski i kable sprawdze jak się zrobi cieplej bo z -10 jest teraz, a co myślisz o uszkodzonym TPS?
Jeden z cylindrów może palić inaczej (gorzej) niż pozostałe. Obejrzyj czy świece wyglądają tak samo, zmierz sprężanie, sprawdź wtryskiwacze, szczelność dolotu, możesz podmienić kable na inne, zmierzyć napięcie z lambdy.
Zapomniałbym - mam identyczny objaw w moim ej6, można się pomylić, że bije koło albo asfalt jest pofalowany ale to na 100% coś z silnikiem. Spalanie i moc mam w normie.
Sondę lambda mam zanienieczyszczoną, bo silnik upalał sporo oleju. Nie próbowałem jeździć z odpiętą.
TPS sprawdzałem, działa idealnie. Na wiosnę wyciągam wtryskiwacze i sprawdzę sondę. Mam wszystko o czym piszesz, łącznie z tym szarpnięciem, z wyjątkiem obrotów. Te są zawsze tip-top.
Ja tez posprawdzam te rzeczy które wymieniłeś, jakbyś do czegoś doszedł daj proszę znać :)
Czytałem jeszcze coś w internetach o docisku, lecz nie wiem czy to trafna diagnoza.
TPS sprawdzałem, działa idealnie. Na wiosnę wyciągam wtryskiwacze i sprawdzę sondę. Mam wszystko o czym piszesz, łącznie z tym szarpnięciem, z wyjątkiem obrotów. Te są zawsze tip-top.
Świece panowie świece :) miałem takie poszarpywania w preludzie jak silnik się rozgrzał. A że byłem świeżo po jej zakupie to wymieniłem świeczki. Jak ręką odjął...ewentualnie kable, aparat do sprawdzenia jeszcze
bartek28124683
08-01-17, 10:47
Mój d16y7 bierze olej, orientuje się ktoś tutaj ile kosztuje remont? Jakie są koszty swapu na d16y8 (albo coś innego z d-serii z vtec)? Hamulce wymienione na 262mm, przy okazji pozbyłem się problemu bicia, dzięki za pomoc w tej sprawie.
Licz że koło 2k będzie remont kosztować ;) jeśli chodzi o swap to wszystko zależy od stanu silnika, ale d16z6 można złapać za 2-2.2k cały swap po remoncie plus koszt przekładki, inne D serie z vtec będą w podobnych cenach także na remont szykuj 2-2.5k jeśli to ma być porządnie zrobione a na swap 2.5-3k
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Starstruck
08-01-17, 13:29
Z miesiąc temu brat robił remont D16Y8 (wszystko oprócz panewek głównych) + wymiana sprzęgła i wyszło 3.500 zł. Także na Twoim miejscu poszukałbym zdrowego słupka D16 non-VTEC (właśnie od Y7 czy B2). Remont D-serii jest totalnie nieopłacalny. A te "okazje" po remoncie, to często na odwal poskładane śmiecie: nikt o zdrowych zmysłach nie wkłada ponad 3.000 zł w remont, żeby od razu sprzedawać taki silnik za 2.500 zł. To tylko świadczy o jakości przeprowadzonego remontu.
Zgodzę się zrobić porządnie remont jest o wiele drożej niż kupić. Wiele z tych silników nie trzyma wymiarów i trzeba robić od podstaw.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
wiesko1261
08-01-17, 16:32
Z miesiąc temu brat robił remont D16Y8 (wszystko oprócz panewek głównych) + wymiana sprzęgła i wyszło 3.500 zł. Także na Twoim miejscu poszukałbym zdrowego słupka D16 non-VTEC (właśnie od Y7 czy B2). Remont D-serii jest totalnie nieopłacalny. A te "okazje" po remoncie, to często na odwal poskładane śmiecie: nikt o zdrowych zmysłach nie wkłada ponad 3.000 zł w remont, żeby od razu sprzedawać taki silnik za 2.500 zł. To tylko świadczy o jakości przeprowadzonego remontu.
nie wiem co robił ale sporo wybulił , moim zdaniem przepłacił :) bez urazy ,
połowa z tego dla majstra co składał :)
ja ostatnio taniej oddałem całe auto z d16w4 :) (sprzedałem swap ,buda gratis i pojechała na kołach )
z silnikiem co sam składałem ,ze dwa lata temu :p
bartek28124683
08-01-17, 19:21
Więc lepiej zrobić swap od razu. Skrzynie można by przełożyć z y7 (do d16y2 np.)?
Lepiej jeslk masz pewny,zdrowy silnik. Niestety takich ze swieczka szukac.
firstborne
08-01-17, 19:49
Więc lepiej zrobić swap od razu. Skrzynie można by przełożyć z y7 (do d16y2 np.)?
Można. Szukaj słupka, nie ma sensu naprawiać tego co masz.
bartek28124683
08-01-17, 20:33
Jest jakieś rozwiązanie pośrednie? Nie związane z wymianą całego silnika. O ile coś takiego ma sens. Jakieś pomysły jak ustalić gdzie mi znika olej? Pod samochodem go nie ma :)
Panowie wypisze mi ktos co dokładnie jest potrzebne do swapa hebli 282 4x100 do ek3 , obecnie jest tarcza 262 abs i z tylu bęben :-P a jest mocny silnik więc hamowniki za słabe
Panie i Panowie :) Sprawa akumulatora... Nie mam teraz auta i nawet nie mam jak sprawdzić. Chce kupić Bannera tylko, że maja P+. Coś mi się kojarzy, że były L+. Sprawdzam na stronie Bannera to wyskakuje mi P+ a na innych znowu L+. Jak to jest? Banner jest uniwersalny? Można go obracać?
Edit: Jakie bieguny powinny być? Cienkie czy standard jak np. w niemieckich autach.
kazik2_h9w3
08-01-17, 21:55
Hubert potrzebujesz zaciskow pod 282 prelude itp do nich klocki oraz tarcze z MG to chyba wszystko
Panie i Panowie :) Sprawa akumulatora... Nie mam teraz auta i nawet nie mam jak sprawdzić. Chce kupić Bannera tylko, że maja P+. Coś mi się kojarzy, że były L+. Sprawdzam na stronie Bannera to wyskakuje mi P+ a na innych znowu L+. Jak to jest? Banner jest uniwersalny? Można go obracać?
Edit: Jakie bieguny powinny być? Cienkie czy standard jak np. w niemieckich autach.
Ułatwienia Ci sprawę nie kupuj akumulatora tej firmy.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Jest jakieś rozwiązanie pośrednie? Nie związane z wymianą całego silnika. O ile coś takiego ma sens. Jakieś pomysły jak ustalić gdzie mi znika olej? Pod samochodem go nie ma :)
Zjada jak nie widzisz za sobą dymu to nie jest jeszcze najgorzej :D. Jak otworzysz silnik to może się okazać że trzeba będzie wpakować trochę gotówki. Szukał bym jakiś sprawdzony słup.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Czesc, czy kopulka i kable WN z b18c4 podejda do b16?
Hubert potrzebujesz zaciskow pod 282 prelude itp do nich klocki oraz tarcze z MG to chyba wszystko
A zwrotnice jarzma ? A na tył by tarcze wrzucic co mi trzeba? Jaką pompe hamulcowo jaki konektor hamowania?
kazik2_h9w3
09-01-17, 06:51
Zwrotnice zostawiasz swoja a zacisk kompletny z jarzmem
Pompe warto zalpzyc calowa a korektor zostaw stary
Na tyl potrzebne beda wahacze wleczone z zaciskami i linkami recznego
Co do hamulców jest odpowiedni dzial od zadawania pytan
Poczytaj tam to Cos niecos Ci sie rozjaśni
Kopulka z b16a2 obd1 bedzie inna od b18c4 a przewody moga pasowac
wiesko1261
09-01-17, 07:07
Jest jakieś rozwiązanie pośrednie? Nie związane z wymianą całego silnika. O ile coś takiego ma sens. Jakieś pomysły jak ustalić gdzie mi znika olej? Pod samochodem go nie ma :)
ja parę lat temu ratowałem d15 , stała półtorej roku u psełdo majstra :) nie paliła przytachałem na lawecie
pobór niby 1l/100km :) z wydechu tydzień z ciekało :) po samym zwaleniu głowicy (jakie kanały wydechowe , tyle nagaru na zaworach :) )
wał i panewki igła ,po pomiarach w normie brak owalizacji
(jak pamiętam , remont głowicy ,honowanie bloku , pierścienie ,wszystkie oringi-uszczelki ) i chodzi do dziś baz dolewek
obecnie czeka na minime :) Z6 :p
na dziesięć silników w ośmiu głównie winne pierścienie (zapieczone , zastałe w kanałach )
Witam . Moje pytania :
1. Światła stopu często gęsto same się zapalają . Kolega powiedział że jest to czujnik stopu pod pedałem i trzeba go dokręcić . Tak należy zrobić ?
2. Akumulator pada do zera na mrozach a ma 2 miesiące . Czy przyczyną są te światła stopu czy jest inny powód ?
Pozdrawiam
Witam . Moje pytania :
1. Światła stopu często gęsto same się zapalają . Kolega powiedział że jest to czujnik stopu pod pedałem i trzeba go dokręcić . Tak należy zrobić ?
2. Akumulator pada do zera na mrozach a ma 2 miesiące . Czy przyczyną są te światła stopu czy jest inny powód ?
Pozdrawiam
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!/page704
bartek28124683
09-01-17, 18:59
;2786678']Zjada jak nie widzisz za sobą dymu to nie jest jeszcze najgorzej :D. Jak otworzysz silnik to może się okazać że trzeba będzie wpakować trochę gotówki. Szukał bym jakiś sprawdzony słup.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Dymu nie widać, przynajmniej ja nie widziałem. Spisałem sobie licznik przy ostatniej dolce, jak trochę przejeżdżę to sprawdzę ile będę musiał dolać. Może mi się wydawać ale intensywność poboru oleju zależy od tego jak często korzystam z wysokich obrotów. Jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni?
Jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni?
Nie bardzo, chyba że przy wymianie całości.
No przecież wystarczy na wypoziomowanym aucie odkręcić korek wlewu i sprawdzić czymkolwiek, nawet drucikiem wygiętym w L.
No przecież wystarczy na wypoziomowanym aucie odkręcić korek wlewu i sprawdzić czymkolwiek, nawet drucikiem wygiętym w L.
Może i racja.
firstborne
10-01-17, 13:50
Jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni?
Jak na rysunku poniżej, idzie okiem dojrzeć czy płyn faktycznie jest na równi. Warunkiem musi być to, że auto faktycznie stoi idealnie równo.
http://i.imgur.com/VrJrk8v.jpg
Gałka zmiany biegów z accorda v podchodzi do ej9 ?
Jak na rysunku poniżej, idzie okiem dojrzeć czy płyn faktycznie jest na równi.
Tak po prawdzie to ciężko to dojrzeć. Jedynie na podnośniku. Za to palucha można wsadzić i tak sprawdzić.
firstborne
11-01-17, 16:20
Tak po prawdzie to ciężko to dojrzeć. Jedynie na podnośniku. Za to palucha można wsadzić i tak sprawdzić.
Zawsze możesz posłużyć się lusterkiem ;)
Albo i endoskopem ;)
Palucha wsadzić w dziure i wszystko wiadomo.
bartek28124683
11-01-17, 18:30
Dzięki. Spalanie oleju można zmniejszyć zmieniając markę oleju?
Sama marka nic nie zmieni jaki teraz lejesz i jakim wczesniej był zalewany? Przebieg?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Do końca się nie zgodzę. Kumpel w EP2 d16v1 po zakupie zalał mobila pojeździł sezon i potem przeszedł na shella i różnica w znikaniu oleju była zauważalna między jednym a drugim.
Jak to zrobić żeby auto delikatnie obniżyć nie tracąc przy tym na komforcie? Bo im więcej internetów czytam tym większy mętlik w głowie..
Springi eibach są miekkie
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jak to zrobić żeby auto delikatnie obniżyć nie tracąc przy tym na komforcie? Bo im więcej internetów czytam tym większy mętlik w głowie..
Jakieś Eibachy na seryjny amor.
Do końca się nie zgodzę. Kumpel w EP2 d16v1 po zakupie zalał mobila pojeździł sezon i potem przeszedł na shella i różnica w znikaniu oleju była zauważalna między jednym a drugim.
Delikatna różnica może być tak jak z piwem ale jeszcze trzeba wziąść poprawkę na styl jazdy musiał by pokonać te sama drogę w ten sam sposób w tej samej temperaturze pracy. Np oleju 5w30 weźmie więcej niż 5w40 czy połówkę 10w40 zauważyłem że dużo osób leje 5w50 jeszcze nie testowałem może ktoś się wypowie jak ma się to do poboru z innymi olejami i jak z ciśnieniem oleju na jałowym.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Co może być przyczyną przerywania silnika po wymianie świec , na wolnych obrotach ? problem ten występuje na lpg i na pb , świece do gazu bosch , silnik nie przerywa podczas jazdy czy przy przyśpieszaniu .
Próbowałeś założyć stare świece czy na nich będzie to samo? Jaką masz szczelinę między elektrodami?
Szczeliny są seryjne , świece wyciągnąłem z pudełka i wkręciłem , na starych świecach było ok.
;2787683']Delikatna różnica może być tak jak z piwem ale jeszcze trzeba wziąść poprawkę na styl jazdy musiał by pokonać te sama drogę w ten sam sposób w tej samej temperaturze pracy. Np oleju 5w30 weźmie więcej niż 5w40 czy połówkę 10w40 zauważyłem że dużo osób leje 5w50 jeszcze nie testowałem może ktoś się wypowie jak ma się to do poboru z innymi olejami i jak z ciśnieniem oleju na jałowym.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ty tu żądasz już jakichś laboratoryjnych warunków i pomiarów, których raczej nikt Ci nie przedstawi. Przyjmij do wiadomości że są oleje gorsze i lepsze i jednak nie tylko marką, kolorem butelki czy ceną się różnią. Np taki lotos w porównaniu do jakiegoś shella czy motula to po prostu ściek. Zresztą jest dosyć obszerny temat na forum o olejach. Zerknij tam, a napewno coś się dowiesz w temacie.
Niczego nie żądam :D , zluzuj . Bo czuje tu podniesione ciśnienie :). Nie trzeba też nikomu tłumaczyć że ten sam produkt jest w lepszym i gorszym wydaniu. Wiem jaka jest różnicacy jak się jeździ jak emeryt a jak się jeździ do odcinki to ważny szczegół nie laboratoryjny bo różnica jest duża . I już nie zasmiecam bo nie ma sensu.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Próbowałeś założyć stare świece czy na nich będzie to samo? Jaką masz szczelinę między elektrodami?
Na starych świecach jest ok , chodź po założeniu 3 starych i na jednej nowej silnik wciąż przerywał , także auto będzie śmigać na starych świecach .
Czy przednie reflektory od przedlifta (96) beda pasowac do polifa (2000)? A grill i maska?
Nic z przedlifta nie pasuje.Maska, zderzak,lampy, blotniki ani grill
Mowimy o EJ9 HB rocznik 2000, silnik 1.4iS. Bo moze o innej wersji mowisz? :D
Porownuje roznice na allegro miedzy dwoma modelami (96 i 99) i poza innym zderzakiem wyglada podobnie. Niestety dawca jest przedliftowy, a nie moge na miejscu porownac czy beda pasowac :(
nie beda na 100% poliftowe lampy sa bardziej kanciaste i wiekksze, grill tez jest sporo szerszy, a maska i zderzak ma inne przetloczenie i oczywiscie otwor na grill jest wiekszy, nic z tego nie wyrzezbisz chyba ze przeszczepisz caly przedliftowy przod ale to bez sensu
Czy przednie reflektory od przedlifta (96) beda pasowac do polifa (2000)? A grill i maska?
j.w.
Ok pytanie bonus
Z racji tego, ze lamp na allegro prawie nie ma (albo po 170 zl z przesylka), zaczalem szukac zamiennikow. Po czym poznac ktore sa do polifta?
Bo np http://www.czesciauto24.pl/stark/7858084 w zakladce "Pasujący auto" pokazuje, ze do rocznikow od 1995 - 2001, a juz wiemy, ze sa to dwie inne lampy :/Jesli sie nie myle to elektryczna regulacja jest w poliftach, a mechaniczna w przedliftach?
Allegro i lampy do przedlifta... [URL="http://allegro.pl/depo-reflektory-lampy-przod-honda-civic-vi-2-szt-i6487678515.html[/URL]
W opisach różnie piszą bo sami nie wiedzą co sprzedają. Raz sprzedawcy o coś pytałem czy dana część jest do civica japońskiego czy angielki a on mi z tekstem że civic jest jeden :D
Silniczki do regulacji trzeba przełożyć swoje.
Ja szukam do polifta, 2000 rok, ale kurde, 330 zl za lampe to "troche" drogo :D
Oj trzeba poszukać trochę... 2 minuty i masz komplet Depo do polifta za 430zł http://allegro.pl/depo-reflektory-lampy-przod-honda-civic-vi-99-01-i6669372935.html
Ja szukam do polifta, 2000 rok, ale kurde, 330 zl za lampe to "troche" drogo :D
Nowa Honda Valeo kosztuje 650,- zł za 1 szt.
Oj trzeba poszukać trochę... 2 minuty i masz komplet Depo do polifta za 430zł http://allegro.pl/depo-reflektory-lampy-przod-honda-civic-vi-99-01-i6669372935.html
Słabe jakościowo jak każdy zamiennik, ale są tacy którym to nie przeszkadza.
Jesli sie nie myle to elektryczna regulacja jest w poliftach, a mechaniczna w przedliftach?
Niestety się mylisz.
I przedlift i polift posiadał elektryczną regulację reflektorów przednich obu producentów.
Wydaje mi się, że regulację ręczną mają niektóre zamienniki.
Jedź na jakiś złom , może będą mieć .
Ponawiam pytanie , czy gałka zmiany biegów z accorda v gen podchodzi do civica ej/eg ?
Wydaje mi się, że regulację ręczną mają niektóre zamienniki.
Tak z ciekawochy. W jaki sposób ta ręczna regulacja jest realizowana? Chyba nie da się tego użyć ze środka? Sorry za głupie pytanoe ale jestem z tych co nawet lusterka ręcznego nie mieli nigdy w aucie :o
Tak z ciekawochy. W jaki sposób ta ręczna regulacja jest realizowana? Chyba nie da się tego użyć ze środka? Sorry za głupie pytanoe ale jestem z tych co nawet lusterka ręcznego nie mieli nigdy w aucie :o
Nie no, jak ze środka?
:D
Pewnie jest jakaś śruba do regulacji na reflektorze.
No też ciężko mi było sobie wyobrazić jakąś linkę w pancerzu do tego. Czyli gdyby pasażerowie z tylnej kanapy wyskoczyli podczas jazdy to i tak musiałbym się zatrzymać i grzebać pod maską. Słabo...;)
No też ciężko mi było sobie wyobrazić jakąś linkę w pancerzu do tego. Czyli gdyby pasażerowie z tylnej kanapy wyskoczyli podczas jazdy to i tak musiałbym się zatrzymać i grzebać pod maską. Słabo...;)
Szczerze to nie mam pojęcia jak to jest dokładnie rozwiązane. U mnie są sterowane elektrycznie, a poza tym nie ma jazdy z tyłu, bo to nie taksówka.
Wiem tylko tyle, że bywają zamienniki reflektorów przednich do EJ/EK, które nie mają otworu na silniczek do regulacji położenia odbłyśnika.
Z tego co kojarzę to przy manualnym sterowaniu regulacja odbywa się pod maską plastikowym pokrętłem lub śrubokrętem
Pokrętło na 10 lub śrubokręt w silniczku elek
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
witam szukam zabudowę stożka "parówy" do ej2 (i czy podejdzie do qp-y z innych bud?) gdzie można coś takiego dostać?
witam szukam zabudowę stożka "parówy" do ej2 (i czy podejdzie do qp-y z innych bud?) gdzie można coś takiego dostać?
Albo szukaj na forum jak sprzedają albo pisz do Baldera albo Zoneta, obaj robią takie na zamówienie, a czy podejdzie z innych bud to nie mam pojęcia, może jedynie z HB podejdzie ale to musi potwierdzić ktoś
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
witam szukam zabudowę stożka "parówy" do ej2 (i czy podejdzie do qp-y z innych bud?) gdzie można coś takiego dostać?
http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?18-Kupi%EA
Zoneta
ZonerAT
A sorry mała literówka i nie zauważyłem ;)
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Chyba każda lampa ma ręczna regulacje na lampie os x i y są nawet specjalnie robione otwory w górnym pasie żeby dostać się do punktów regulacyjnych w ek jest tam chyba na ampul 6
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
;2788336']Chyba każda lampa ma ręczna regulacje na lampie os x i y są nawet specjalnie robione otwory w górnym pasie żeby dostać się do punktów regulacyjnych w ek jest tam chyba na ampul 6
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Nie o tą regulację chodziło.
Wie ktoś czy civic ej2 wychodził seryjnie w czerwonym metaliku ? i czy był jeden odcień czerwonego ?
Wie ktoś czy civic ej2 wychodził seryjnie w czerwonym metaliku ? i czy był jeden odcień czerwonego ?
Z tego co ja się orientuje to tak, ej-tki miały oryginalnie kładziony r-81 i innego odcieniu czerwieni nie było
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
http://allegro.pl/maska-przednia-przod-civic-98-00-hb-sedan-4d-3d-i6664059069.html#thumb/1
Tutaj gosc pisze, ze maska pasuje do hatchbacka jak i sedana. Czyzby poliftowy sedan i hb mialy te same swiatla i maske?
http://allegro.pl/honda-civic-99-00-maska-silnika-nowa-i6656594865.html#imglayer
A moze ta bedzie pasowala do mojej HB 00 3d? Nie potrafie poznac czy to pasuje :(
Jesli dobrze widze, to maska do HB 00 3d bedzie pasowala od innego HB3d albo sedana 5d, ale nie bedzie pasowala od hb5d (tzw angielka?)
Ta maska z drugiego linku bedzie pasowala do polifta. Poznasz ja po tych rowkach/przetloczeniach ktore ida od gornych rogow do grilla, w przedlifcie maska jest bardziej gladka. Tak jak napisales od angielki nie bedzie pasowac.
To i ja zapytam o jedna rzecz, czy jesli w VI genie kolo lusterka mam ten czarny czujnik to automatycznie auto powinno miec centralny z pilota? Pacjent to VI gen coupe przedlift, mam do niego trzy kluczyki a niestety zadnego pilota
http://allegro.pl/maska-przednia-przod-civic-98-00-hb-sedan-4d-3d-i6664059069.html#thumb/1
Tutaj gosc pisze, ze maska pasuje do hatchbacka jak i sedana. Czyzby poliftowy sedan i hb mialy te same swiatla i maske?
Mają. Błotniki i grill również.
http://allegro.pl/honda-civic-99-00-maska-silnika-nowa-i6656594865.html#imglayer
A moze ta bedzie pasowala do mojej HB 00 3d? Nie potrafie poznac czy to pasuje :(
Z opisu wynika, że będzie pasować, ale jest to jakiś zamiennik wątpliwej jakości.
sedana 5d
hb5d
Nie ma czegoś takiego jak sedan 5D ani hatchback 5D i nigdy nie było.
Angielka to liftback !!!
To i ja zapytam o jedna rzecz, czy jesli w VI genie kolo lusterka mam ten czarny czujnik to automatycznie auto powinno miec centralny z pilota? Pacjent to VI gen coupe przedlift, mam do niego trzy kluczyki a niestety zadnego pilota
Jeśli piszesz o czujniku w zaślepce lusterka wewnętrznego, to jest to element OEM'owego alarmu a nie zamka centralnego.
sygutmarcin
15-01-17, 11:33
Witam,
Miał ktoś WM Sporta na pełnej serii? Kolektor 4-1, katalizator, standardowa pucha filtra powietrza. Ciekawi mnie czy wtedy też będzie bardzo głośny. Przymierzam się do zmiany końcowego bo chciałbym uzyskać bardziej rasowy dzwięk.
Starstruck
15-01-17, 11:41
Ja miałem X-lat temu w D15Z6... głośno i pierdząco ;).
sygutmarcin
15-01-17, 11:48
Jakaś inna alternatywa pod mój setup? Może Ulter, podobno basowy i nie denerwujący
Starstruck
15-01-17, 12:01
To fakt, ULTERa też miałem w ww. silniku, również w pełnej serii i dawał przyjemny, basowy dźwięk. Nie był głośny.
Witam,
Miał ktoś WM Sporta na pełnej serii? Kolektor 4-1, katalizator, standardowa pucha filtra powietrza. Ciekawi mnie czy wtedy też będzie bardzo głośny. Przymierzam się do zmiany końcowego bo chciałbym uzyskać bardziej rasowy dzwięk.
Ja mialem. Seryjny kolektor 4-1 z katem, dalej 2 cale, jeden srodkowy i WM na koncu. Jak dla mnie nie bylo jakos bardzo glosno, z silencerem minimalnie glosniej od kompletnej serii na tyle, ze zrobilem 1200km jednego dnia i wcale nie bylem zmeczony głosnoscia
Na tym filmiku mialem tski setup https://youtu.be/H9muS64B-ik
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
sygutmarcin
15-01-17, 12:18
Dzięki za odpowiedzi, ewentualnie jakiego modelu z wymiarami szukać Ultera?
Dzięki za odpowiedzi, ewentualnie jakiego modelu z wymiarami szukać Ultera?
Od września 2011 roku mam taki:
-> http://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated/honda/civic-vi-hatchback_1996/hatchback/1-4i_55-66kw/m/168/689
U Ciebie wymiary zewnętrzne będzie miał identyczne.
http://allegro.pl/maska-przednia-przod-civic-98-00-hb-sedan-4d-3d-i6664059069.html#thumb/1
Tutaj gosc pisze, ze maska pasuje do hatchbacka jak i sedana. Czyzby poliftowy sedan i hb mialy te same swiatla i maske?
http://allegro.pl/honda-civic-99-00-maska-silnika-nowa-i6656594865.html#imglayer
A moze ta bedzie pasowala do mojej HB 00 3d? Nie potrafie poznac czy to pasuje :(
Jesli dobrze widze, to maska do HB 00 3d bedzie pasowala od innego HB3d albo sedana 5d, ale nie bedzie pasowala od hb5d (tzw angielka?)
coupe 2d, hb 3d, sedan 4d wersje japońskie. Blacharsko/zewnetrznie wszystkie są takie same do słupka A, z podziałem na przedlifty i polifty. Hb i coupe dodatkowo, są takie same do słupka B
lifback 5d wersja angielska
Ja mialem. Seryjny kolektor 4-1 z katem, dalej 2 cale, jeden srodkowy i WM na koncu. Jak dla mnie nie bylo jakos bardzo glosno, z silencerem minimalnie glosniej od kompletnej serii na tyle, ze zrobilem 1200km jednego dnia i wcale nie bylem zmeczony głosnoscia
Na tym filmiku mialem tski setup https://youtu.be/H9muS64B-ik
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
apropo filmiku i obrotow doszedles co z tym? po inglish poczytalem i widzialem ze niby reset mial pomoc faktycznie tak bylo?
apropo filmiku i obrotow doszedles co z tym? po inglish poczytalem i widzialem ze niby reset mial pomoc faktycznie tak bylo?
Nie. To jest poniekad specyfika klimy w malutkim motorku. Wiele d-serii od tego czasu widziałem i wszedzie to samo bylo
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
15-01-17, 20:26
Miał ktoś problem z urwaną śrubą kopułki aparatu zapłonowego? jakiś pomysł jak wykręcić resztę? Można jakoś wizualnie ocenić stan kopułki i palca?
Nie. To jest poniekad specyfika klimy w malutkim motorku. Wiele d-serii od tego czasu widziałem i wszedzie to samo bylo
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
to spoko myslalem ze to objaw czegos a skoro musi tak byc nie ma co sie przejmowac:)
Dzięki za odpowiedzi, ewentualnie jakiego modelu z wymiarami szukać Ultera?
Ja miałem różne tłumiki , i najlepszym wyborem według mnie jest zamiennik oryginału , łatwo założyć, kupić , i jest chyba najcichszy ze wszystkich tłumików dostępnych do civica , rasowy dźwięk 1.5 ? daj sobie spokój ... jak auto ma ci służyć na co dzień to bardzo dobry wybór i za jednego ultera masz 6 takich :) poza tym przy przegazowaniu wcale taki tłumik jakoś źle nie brzmi ( pierdzi )
Miał ktoś problem z urwaną śrubą kopułki aparatu zapłonowego? jakiś pomysł jak wykręcić resztę? Można jakoś wizualnie ocenić stan kopułki i palca?
rozwiercasz i gwintujesz
Miał ktoś problem z urwaną śrubą kopułki aparatu zapłonowego? jakiś pomysł jak wykręcić resztę? Można jakoś wizualnie ocenić stan kopułki i palca?
Ja np też robiłem tak, że nacinałem brzeszczotem obudowę aparatu łącznie ze śrubką (wzdłuż na pół), potem obydwie połówki śrubki wypadły i gotowe. Nic nie trzeba gwintować, a nowa śrubka dobrze się trzyma.
Miał ktoś problem z urwaną śrubą kopułki aparatu zapłonowego? jakiś pomysł jak wykręcić resztę? Można jakoś wizualnie ocenić stan kopułki i palca?
Można jeszcze dospawac nakretką po rozgrzaniu powinna się odkręcić. Świece żarowe tak zazwyczaj wykręcam i szpilki z głowicy.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ja miałem różne tłumiki , i najlepszym wyborem według mnie jest zamiennik oryginału , łatwo założyć, kupić , i jest chyba najcichszy ze wszystkich tłumików dostępnych do civica , rasowy dźwięk 1.5 ? daj sobie spokój ... jak auto ma ci służyć na co dzień to bardzo dobry wybór i za jednego ultera masz 6 takich :) poza tym przy przegazowaniu wcale taki tłumik jakoś źle nie brzmi ( pierdzi )
Tak samo jak z "winem" z Biedronki. Jest dobre, bo jest tanie.
:p
Pewnie zamiast swojego Civic'a też byś kupił ze 3 Daewoo Tico.
Gdzie można dorwać najlepsze jakościowo reparaturki błotników do EJ9 ?
Tak samo jak z "winem" z Biedronki. Jest dobre, bo jest tanie.
[emoji14]
Pewnie zamiast swojego Civic'a też byś kupił ze 3 Daewoo Tico.
Z tym winem akurat to nie do końca bo potrafią od czasu do czasu rzucic dobre wino, ale tylko wytrawni winiarze o tym wiedzą, niektorzy potrafią wtedy kartonami kupować :-D
firstborne
16-01-17, 13:08
Gdzie można dorwać najlepsze jakościowo reparaturki błotników do EJ9 ?
Allegro. Klokkerholma zdaje się każdy Ci tu poleci.
Z tym winem akurat to nie do końca bo potrafią od czasu do czasu rzucic dobre wino, ale tylko wytrawni winiarze o tym wiedzą, niektorzy potrafią wtedy kartonami kupować :-D
Nie przeczę, ale ja miałem na myśli ten trunek z wisienką chyba na etykiecie, co go biedronkowi sommelier'owie ćwiczą od świtu.
:D
Allegro. Klokkerholma zdaje się każdy Ci tu poleci.
x2
Ja te reperaturki jak szukałem do sedana to znalazłem na www.autodetale.pl, akurat na allegro wtedy nic nie było
Gdzie można dorwać najlepsze jakościowo reparaturki błotników do EJ9 ?
U mnie w piwnicy. Jak coś to mam dwie sztuki Klokkerholm :)
Tak samo jak z "winem" z Biedronki. Jest dobre, bo jest tanie.
:p
Pewnie zamiast swojego Civic'a też byś kupił ze 3 Daewoo Tico.
Ale , że co ? myślisz , że taki tłumik za 100 zł rozleci się po roku ? :cool: mam w ej9 najtańszy zamiennik już 2 rok i żadnych problemów z nim nie ma , ruda też go jeszcze nie chrupie ( przynajmniej z wierchu ) . Wszystko ma swoją wytrzymałość i nawet taki ulter rozleci się po jakimś czasie .
Lampy tylne z cifa 5 g sedan , podchodzą do 5 g coupe ?
Ale , że co ? myślisz , że taki tłumik za 100 zł rozleci się po roku ?
Czy gdzieś tak napisałem?
Twierdzę tylko, że skoro piszesz, że według Ciebie "najlepszym wyborem jest zamiennik oryginału" + "taki za 100,- zł" to są 2 wyjścia:
01. Połowę użytkowników tego forum masz co najmniej za głupoli. Bo skoro można taniej, a co za tym idzie lepiej, to po co inaczej niż Ty?
albo
02. Kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
Może napisz: "Nie stać mnie na nic innego i dlatego polecam taki za 100,- zł" albo "Szkoda mi inwestować w mój nastoletni samochód i dlatego kupuję i montuję części najtańsze z możliwych" i będzie po sprawie. Ale nie pisz głupot, proszę Cię.
Wszystko ma swoją wytrzymałość i nawet taki ulter rozleci się po jakimś czasie .
No popatrz. A mój chyba jakiś chyba złośliwy jest, bo od września 2011 jakoś nie chce się rozlecieć. A samochód jeżdżony przez cały rok, deszcz nie deszcz, zima nie zima.
:D
I tym optymistycznym akcentem proponuję zakończyć dyskusję, bo ani ja nie przekonam Ciebie, ani Ty na szczęście nie przekonasz mnie.
sygutmarcin tutaj masz temat o układach wydechowych. Zerknij sobie, jeśli nie czytałeś:
-> http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator
bartek28124683
16-01-17, 19:22
Padło mi dziś podświetlenie nawiewu w ej6. Ciężko się tam dostać żeby wymienić żarówki? Znalazłem na forum tutek do 5gen ale nie ma zdjęć i nie wiem czy będzie pasował.
Starstruck
16-01-17, 21:12
Rozbierasz dolne plastiki: ten z popielniczką, tunel środkowy i osłonę ręcznego. Dodatkowo musisz zdjąć osłonę pod kierownicą, żeby odpiąć ten plastik z popielniczką oraz opuścić schowek, bo tam też jest śrubka od niego. Następnie kładziesz się na plecach na podłodze pasażera i powoli wyszukujesz oprawek z kablami od żarówek. Wyciągasz je i wszystko na wierzchu :). Nie trzeba ich przekręcać i nic. Tylko wysunąć/wsunąć. Roboty na jakieś 30 min rozłożenie/wymiana/złożenie. Trochę cierpliwości, zwinne ręce i się uda.
Czy gdzieś tak napisałem?
Twierdzę tylko, że skoro piszesz, że według Ciebie "najlepszym wyborem jest zamiennik oryginału" + "taki za 100,- zł" to są 2 wyjścia:
01. Połowę użytkowników tego forum masz co najmniej za głupoli. Bo skoro można taniej, a co za tym idzie lepiej, to po co inaczej niż Ty?
albo
02. Kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
Może napisz: "Nie stać mnie na nic innego i dlatego polecam taki za 100,- zł" albo "Szkoda mi inwestować w mój nastoletni samochód i dlatego kupuję i montuję części najtańsze z możliwych" i będzie po sprawie. Ale nie pisz głupot, proszę Cię.
No popatrz. A mój chyba jakiś chyba złośliwy jest, bo od września 2011 jakoś nie chce się rozlecieć. A samochód jeżdżony przez cały rok, deszcz nie deszcz, zima nie zima.
:D
I tym optymistycznym akcentem proponuję zakończyć dyskusję, bo ani ja nie przekonam Ciebie, ani Ty na szczęście nie przekonasz mnie.
sygutmarcin tutaj masz temat o układach wydechowych. Zerknij sobie, jeśli nie czytałeś:
-> http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator
No to Ja chyba też mogę napisać ,,, twierdze tylko , że sporo piszesz ''
Nie mam nikogo za głupoli , każdy robi sobie auto pod siebie i inwestuje tyle ile chce inwestować ( albo przynajmniej się stara ) , są też inne rzeczy na świecie , a nie tylko auto , które jest jedyne na świecie i nic więcej się nie liczy , tłumik dla mnie w tym momencie jest tylko i włącznie po to aby wyciszać , więc po co mam płacić 6 x tyle , skoro za 6 x mniejsze pieniądze mam tłumik , który dobrze się sprawuje w tym co ma robić ?
Cena nie bierze się znikąd i dobrze o tym wiem , ale moje hondy to zwykłe auta na co dzień , a nie żadne projekty z jakimś k20 turbo , gdzie już mam daleko w dupie ile kasy poszło w auto .
Rozbierasz dolne plastiki: ten z popielniczką, tunel środkowy i osłonę ręcznego. Dodatkowo musisz zdjąć osłonę pod kierownicą, żeby odpiąć ten plastik z popielniczką oraz opuścić schowek, bo tam też jest śrubka od niego. Następnie kładziesz się na plecach na podłodze pasażera i powoli wyszukujesz oprawek z kablami od żarówek. Wyciągasz je i wszystko na wierzchu :). Nie trzeba ich przekręcać i nic. Tylko wysunąć/wsunąć. Roboty na jakieś 30 min rozłożenie/wymiana/złożenie. Trochę cierpliwości, zwinne ręce i się uda.
Mówisz, że da się tam dostać bez wyjmowania całego tego środkowego panelu z radiem, nawiewami, włącznikami awarii i ogrzewania szyby? Muszę spróbować bo myślałem, że to jedyna metoda i pół dnia z tym walczyłem.
Starstruck
17-01-17, 17:59
Oczywiście, że się da :). Sprawdzona metoda (i chyba moja autorska), bo robiłem tak w 4-ech swoich Civicach (w jednym nawet 2 razy hehe).
No to jutro rano będę nurkował. W jednym aucie mam przepaloną jedną żarówkę ale nie zrobiłem tego dotąd bo mam w pamięci tą szarpankę i tak jeżdżę.
bartek28124683
17-01-17, 19:52
Możecie polecić jakąś żarówkę/leda do tego? Chciałbym sobie zrobić na niebiesko. Żarówki T5 się nadadzą?
Możecie polecić jakąś żarówkę/leda do tego? Chciałbym sobie zrobić na niebiesko. Żarówki T5 się nadadzą?
Tam sa zarowki T05.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Przy wibracjach/na nierównościach rusza mi się to "zamykanie drzwi od wewnątrz" w drzwiach kierowcy, a jak rusza się to i wydaje dźwięki, bardzo irytujące dźwięki. Kiedyś rozbierałem boczek i chciałem coś z tym zrobić, ale na nic nie wpadłem. Jedyna opcja to zamykać drzwi za każdym razem kiedy jadę, ale że często robię trasy 1-3km (kilkanaście razy dziennie) to trochę to nie zdaje egzaminu.
Ma ktoś jakiś patent na to?
Starstruck
17-01-17, 22:47
Ja kiedyś to samo w EK3. Podłożyłem taką specjalną gąbeczkę między cięgna i nie brzęczało.
Tylko u mnie problemem jest ten coś, który się przestawia żeby zamknąć drzwi (bo cięgna to swoją drogą brzęczą, ale nie aż tak jak to). Chętnie się dowiem co to za specjalna gąbeczka, bo jak już to robić to raz a porządnie ;)
O tego klienta mi chodzi (to nie te drzwi, zdjęcie poglądowe)
http://pics.tinypic.pl/i/00860/hwuwayqpwwym.jpg
firstborne
18-01-17, 01:02
Co do gąbki to powinna być na cięgnach "oryginalnie", jak nie ma to w zasadzie wszystko się nada - najlepiej jakiś grubszy filc. A co do tego dynksa to on trzyma cięgno i nie wiem, czy przypadkiem nie jest na stałe przymocowany do tej blachy od klamki (klamka wewnętrzna) - może tam tez wystarczyłoby coś podłożyć, a jeśli cię to drażni - wymień.
ten coś jest zamocowany na plastikowym kołku do tej blachy. posmaruj i sprawdź. innego dźwięczenia tam byś nie powinno
witam pytanie kto może wykonać mi mieszki na biegi plus ręczny w dobrej cenie :confused:
Czy koło zamachowe w d15z6 jest takie samo jal w innej d-serii? Będę wymieniał sprzęgło i chetnie ciut bym odelzyl koło, ale będę potrzebował drugiego od razu, żeby nie blokować podnośnika
Ogólnie pasuje jeśli chodzi o mocowanie. Musisz tylko wiedzieć czy sprzęgło jest takie samo, bo w d-seriach masz na 200 i 212 mm.
kazik2_h9w3
19-01-17, 11:57
W d15z6 jest chyba to mniejsze a niestety to sprzeglo jest drozsze dla tego lepiej kupic to wieksze kolo i do niego sprzęgło
Czyli koło tez moze być pod 212 lub pod 200? Sprzęgło mam juz zamowione sachs' a przez mechanika, wydaje mi się, że było 200...
Czyli koło tez moze być pod 212 lub pod 200? Sprzęgło mam juz zamowione sachs' a przez mechanika, wydaje mi się, że było 200...
D15z6 ma 200 mm. Ja też zmienię na 212 mm, bo już leży i czeka na montaż. Ale to przy okazji zmiany skrzyni na krótszą.
Wiadomo koło 200 mm to sprzęgło też musi być na 200. I analogicznie jest z 212 mm.
Czyli szukam koła pod 200mm. Dzięki za rozjaśnienie :-)
bartek28124683
19-01-17, 18:43
Ktoś odkręcał kiedyś mocowanie dwururki wydechu od silnika? Jest z tym jakiś problem? Muszę wymienić to mocowanie a nie mam kanału i nie wiem czy dam rady to zrobić leżąc pod samochodem.
Świece panowie świece :) miałem takie poszarpywania w preludzie jak silnik się rozgrzał. A że byłem świeżo po jej zakupie to wymieniłem świeczki. Jak ręką odjął...ewentualnie kable, aparat do sprawdzenia jeszcze
Świece zmienione, i rzeczywiście to pokogło. Thx :)
Tapniete z S4
Panowie lewa półoś b16a2 ile ma mieć zębów po obu stronach? Przerabiał ktoś temat?
kazik2_h9w3
20-01-17, 16:04
To chyba zelezy czy oem z 5 czy 6g
5g mialo chyba 32 zeby ale pewnosci nie mam stu procentowej
bartek28124683
20-01-17, 18:17
Ktoś wie co to za wtyczka? Jest pod kolektorem dolotowym w d16y7, "znalazłem" ją dziś taką wypiętą.
http://pics.tinypic.pl/i/00861/2jju3fkclicy.jpg
wiesko1261
20-01-17, 19:08
Ktoś wie co to za wtyczka? Jest pod kolektorem dolotowym w d16y7, "znalazłem" ją dziś taką wypiętą.
http://pics.tinypic.pl/i/00861/2jju3fkclicy.jpg
złącze punktów masowych wiązki :p (zwora kilku kabli masowych )
bartek28124683
20-01-17, 19:11
Ma tak być czy spiąć to z czymś (niebieską obok)?
Próbował ktoś wsadzić chłodnice wody z accorda VI do civica VI. Dużo szersza jest wysokość rdzenia ta sama grubość też przewody to nie problem tylko czy się zmieści?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
a w jakim celu?
lepiej kupic grubego chinola
Przy swapach h serii czasem ludzie pakuja chlodnice z preli lub accorda wiec raczej sie zmiesci
wiesko1261
21-01-17, 06:51
Ma tak być czy spiąć to z czymś (niebieską obok)?
oryginalnie spięte/zaizolowane na wiązce taśmą :) , ale często u innych wisi luzem - z wiekiem izolacja spada )
zaizoluj do wiązki , lub zepnij trytytką :p
bartek28124683
21-01-17, 08:25
oryginalnie spięte/zaizolowane na wiązce taśmą :) , ale często u innych wisi luzem - z wiekiem izolacja spada )
zaizoluj do wiązki , lub zepnij trytytką :p
Spiąć to do wiązki kabli? To jaką to funkcje pełni jak nie jest wpięte w żadne gniazdo? W takim razie ta druga niebieska wtyczka do czego służy? Widać ją na tamtym zdjęciu i też nie jest podłączona.
Proszę o pomoc, co zrobić z tym fantem. Planuje wstawić ssaka z D16W4 zamiast oryginalnego z D16Y2, mam kilka problemów, w ssaku z Y2/Z6 z tyłu kolektora jest montowany EVAP oraz IAT, natomiast w ssaku z W4 "bańka" nie ma miejsca na takie rzeczy, w W4 EVAP jest innej konstrukcji i jest montowany z przodu kolektora na listwie, lecz jest inna wtyczka i go nie podepnę bez przerobienia wtyczki.
Mam przenieść IAT (czujnik zasysanego powietrza) w rurę dolotową? oraz do zaworu EVAP wywiercić mocowanie w "uszku" kolektora, i wężyk podpiąć z przodu bańki??
Ssak Y2:
http://www.ff-squad.com/tech/sensors/purgesolenoid.jpg
Ssak "bańka" W4:
http://i68.tinypic.com/2ibdlwp.jpg
Siema mam pytanie posiadam ej6 z d16y7 robię swapa na d16z6 czy wiązka silnikowa z przejściówką z jarusneta wystarczy żeby to wszystko chodziło? Pozdrawiam :)
Civic VI czy po wymianie kiery z prelude V mial ktos problem ze swiecacym sie SRSem?
Zapalil sie kilka dni po wymianie kierownicy i nie gasnie nawet po resecie kompa?
Civic VI czy po wymianie kiery z prelude V mial ktos problem ze swiecacym sie SRSem?
Zapalil sie kilka dni po wymianie kierownicy i nie gasnie nawet po resecie kompa?
Moze cos za slabo bylo podlaczone? Ja ostatnio wymienialem kierownice na EP3 i wszystko dziala normalnie.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Civic VI czy po wymianie kiery z prelude V mial ktos problem ze swiecacym sie SRSem?
Zapalil sie kilka dni po wymianie kierownicy i nie gasnie nawet po resecie kompa?
A aku było odłączone podczas wymiany?
Co masz na mysli piszac reset kompa? Gasiles ten blad zworka pod kierownica?
Kompletnie nie mam pojęcia czy takie wnętrze reflektora , nadaje się jeszcze do czegoś , czy lepiej szukać nowych reflektorów ?
http://iv.pl/images/75709629923138804674.jpg
Aku bylo odlaczane, troche bym sie bal odpinac poduchy pod pradem:)
Kompletnie nie mam pojęcia czy takie wnętrze reflektora , nadaje się jeszcze do czegoś , czy lepiej szukać nowych reflektorów ?
Jak dla mnie śmietnik ewentualnie regeneracja, która będzie raczej droższa od używanych w przyzwoitym stanie.
Panowie szukam tego uchwytu w aluminium wiem, że kiedyś był na aliexpress ale nie mogę go odnaleźć może złe wpisuje nazwę, jak to nazwać fachowo "uchwyt chłodnicy klimatyzacji civic 6" :confused:
https://s27.postimg.org/xzv0yzm0v/civic_95_99_uchwyt_mocowanie_chlodnicy_klimatyza.j pg (https://postimg.org/image/xzv0yzm0v/)
Coś podobnego od chłodnicy,
https://m.aliexpress.com/s/item/32780702486.html
Meizu M2 Note
Aku bylo odlaczane, troche bym sie bal odpinac poduchy pod pradem:)
moze tasma sie zespsula
Siemka
jakie najwygodniejsze fotele w przystępnej cenie bez rzeźbienia kupić na dłuższe trasy?
firstborne
22-01-17, 14:11
Panowie szukam tego uchwytu w aluminium wiem, że kiedyś był na aliexpress ale nie mogę go odnaleźć może złe wpisuje nazwę, jak to nazwać fachowo "uchwyt chłodnicy klimatyzacji civic 6" :confused:
https://s27.postimg.org/xzv0yzm0v/civic_95_99_uchwyt_mocowanie_chlodnicy_klimatyza.j pg (https://postimg.org/image/xzv0yzm0v/)
Nie lepiej ładnie wyczyścić i pomalować na nowo? Jeśli w ogóle nie masz to pewnie pierwszy lepszy szrot.
Siemka
jakie najwygodniejsze fotele w przystępnej cenie bez rzeźbienia kupić na dłuższe trasy?
Prelude IV gen.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Niestety dla wysokich osob nie sa az tak wygodne po kilku godzinach. Maja krotkie siedziska,podudzia sie nie opieraja i od tego dupa cierpnie:)
Ciekawe jaki wzrost masz na mysli i jak byly zamontowane te fotele... ;)
Ja mam 185cm, fotele szyny mam pospawane tak zeby byly bardzo nisko z lekkm pochyleniem siedziska w tyl, ze w fotel sie tyłkiem lekko "wpada". Zrobilem tripa w 11h z polskich gór nad morze 700km i nie bolalo mnie zupelnie nic.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Prelude IV gen.
Dziękuję, interesuje mnie tylko fotel kierowcy.
Czy znalazlby się jakiś nowy fotel do 700 zl na dłuższe trasy?
Czy znalazlby się jakiś nowy fotel do 700 zl na dłuższe trasy?
Według mnie nowe i za takie pieniądze to tylko coś, co z daleka wygląda jak fotel i na 100% nie będzie wygodniejsze od tego, co masz teraz.
ok, dziekuje za pomoc. Zostaje przy Prelude IV
bartek28124683
22-01-17, 18:36
Do wymiany żarówek podświetlenia nawiewu nie trzeba ściągać obudowy tunelu środkowego, gdyby ktoś się za to zabierał. Nie wiem czemu wszyscy piszą że trzeba. Jak d16y7 bierze ponad 0.5l oleju na 1000km to już jest źle?
Starstruck
22-01-17, 19:06
Jak d16y7 bierze ponad 0.5l oleju na 1000km to już jest źle?
Raczej uznaje się, że to DUŻO.
bartek28124683
22-01-17, 19:16
Raczej uznaje się, że to DUŻO.
Tak podejrzewałem, dziwię się że dymu nie widać ;) I tak się chciałem przesiąść na coś z vteciem. Co będzie najłatwiej swapować do ej6 z 96r? Kolektor wydechowy mam z d16z6.
Starstruck
22-01-17, 19:18
Moje stare Y7 też pożerało sporo oleju i tak samo nie dymiło. Nie wiem, magia jakaś hehe. Jak na coś z VTECiem to klasycznie: D16Y8 albo D16W4.
bartek28124683
22-01-17, 19:24
Moje stare Y7 też pożerało sporo oleju i tak samo nie dymiło. Nie wiem, magia jakaś hehe. Jak na coś z VTECiem to klasycznie: D16Y8 albo D16W4.
Długo trwało zanim się poddało zupełnie? Jest między nimi jakaś różnica ze względu na koszt swapu czy eksploatacje później?
Starstruck
22-01-17, 20:03
Upalił się zawór. Ale tutaj przyczyną nie był pobór oleju. Szczerze nie wiem czemu tak się stało. Możliwe, że ten silnik po prostu był już srogo zmęczony, dodatkowo "za niemca" jeździł na Castrolu, co na pewno go w dużym stopniu zniszczyło.
Y8 i W4 to praktycznie te same jednostki. Różnią się nieznacznie osprzętem. W4 jest świeższym silnikiem.
Siema mam pytanie posiadam ej6 z d16y7 robię swapa na d16z6 czy wiązka silnikowa z przejściówką z jarusneta wystarczy żeby to wszystko chodziło? Pozdrawiam :)
Przejściówke sie kupuje, żeby podłaczyc wiazke kabinową pod nowego kompa np (P06) silnikową musisz przerobic pod nowe wtryski i poprowadzic kabelek do VTEC'A. Jak reszta nie wiem :)
Tapniete z S4
firstborne
23-01-17, 20:49
Spotkał się ktoś z dość intensywnym skraplaniem się pary na przodzie? W moim coupe na przedniej szybie, po bokach i troszkę na szyberdachu można normalnie ściągaczką do okien to ścierać, a jak przymrozi to trzeba 'skrobaczką' jechać. Na tyłach sucho, jak pieprz. Mam nadzieję, że to nie jakaś uszczelka przedniej szyby :x
w zeszłym roku tego nie miałem a dywaniki te same, filtr kabinowy wymieniony...
wiesko1261
24-01-17, 06:47
Spotkał się ktoś z dość intensywnym skraplaniem się pary na przodzie? W moim coupe na przedniej szybie, po bokach i troszkę na szyberdachu można normalnie ściągaczką do okien to ścierać, a jak przymrozi to trzeba 'skrobaczką' jechać. Na tyłach sucho, jak pieprz. Mam nadzieję, że to nie jakaś uszczelka przedniej szyby :x
w zeszłym roku tego nie miałem a dywaniki te same, filtr kabinowy wymieniony...
masz wilgoć , w szczególności wykładzinę, musisz podsuszyć wnętrze (pochłaniacze wilgoci , nawet gazety pod wykładzinę, by wchłonęła wilgoć z wykładziny ) zimą nanosi się niestety na obuwiu sporo śniegu :)
ja przed zgaszeniem przewietrzałem auto chwilę (otwarte drzwi ) :P
i używałem klimy :p
obecnie zmieniłem i w nowym nabytku nie mam na razie z tym problemu :D
Witam
Która deska jest lepsza z qp ej6 czy z HB/sedan ej9 rozchodzi mi się o dodatkowy nawiew . Mam qp a w garażu leży deska z HB i Nw czy zmieniać dużo daje ten nawiew ?
Witam , mam problem z odpaleniem mojej ej9 , wygląda to tak , że rozrusznik normalnie kręci , nawet trochę załapuje silnik , ale to tyle , bo nie chce za cholerę odpalić ;/ na zegarach nie świeci mi się początkowo kontrolka od ciśnienia oleju , lecz po upływie ok. minuty kontrolka zaczynia się świecić , lecz silnik dalej nie chce odpalić , poza tym wczoraj silnik normalnie odpalał . Co może być nie tak ?
A ile paliwa w baku?
Meizu M2 Note
Mniejsze pół .
PS : gdzie znajduje się czujnik położenia wału w d14a4 ?
Od czego jest ten czerwony :o ?
http://iv.pl/images/26068862471394809093.jpg (http://iv.pl/)
Z tego co mi się wydaje czerwony powinien iść na klakson tylko taki krótki trochę
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Niestety nie. Od klawiszy od klaksonu idzie niebieski kabel.
U mnie w 3 kierownicach jest czarny od klaksonu.
W kierownicach sa tylko kable od SRSu i klaksonu.
Ten u Ciebie jest od klaksonu, jak widac kolory rozne ale do niczego innego go nie podlaczysz.
No ale do czego ja mam to podłączyć :D ?
Dobra, już wiem. Powinien wejść w to miejsce skąd pochodzi zielony i zółty kabelek :D . Jeszcze jak ktoś mi powie jak go tam wcisnąć bez ściągania kierownicy to będę wdzięczny.
Pozdro
No ale do czego ja mam to podłączyć :D ?
Mialem to samo. To kabel od klaksonu. Za mocno pociagnalem raz i kabel wyszedl. Wygooglaj sobie zdjęcie w ktorej dziurce powinien być i go tam wcisnij. Wchodzi bez problemu. 2 albo 3 od lewej. Strona widoczna na Twoim zdjeciu bodajze do dolu, odwrotnie nie wejdzie.
Edit; druga
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170124/0823d88140e17d525be1dea30b50998f.jpg
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Mam problem w swoim EJ9 otóż nie działa podświetlenie zegarów, podświetlenie konsoli i alarm informujący o tym że światła są zapalone (po wyłączeniu silnika i otwarciu drzwi kierowcy)
i teraz tak, zdemontowałem zegary, wymieniłem żarówki (stare były popalone) i po podaniu prądu zegary normalnie świeciły więc zamontowałem je z powrotem i dupa nie świecą. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok.
Ma ktoś jakiś pomysł ?
Jesli do kompletu nie dziala oswietlenie tablicy rejestracyjnej to jest spalony bezpiecznik, opisany bodaj jako Instrument lights.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Jesli do kompletu nie dziala oswietlenie tablicy rejestracyjnej to jest spalony bezpiecznik, opisany bodaj jako Instrument lights.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Oświetlenie tablicy działa, a bezpieczniki (przynajmniej te w skrzynce wewnątrz auta) wyglądają ok
firstborne
24-01-17, 19:18
Witam
Która deska jest lepsza z qp ej6 czy z HB/sedan ej9 rozchodzi mi się o dodatkowy nawiew . Mam qp a w garażu leży deska z HB i Nw czy zmieniać dużo daje ten nawiew ?
Coś daje, bardziej "rozłożyście" rozprowadza powietrze po szybie. Ja bym założył, gdybym miał.
Oświetlenie tablicy działa, a bezpieczniki (przynajmniej te w skrzynce wewnątrz auta) wyglądają ok
Sprawdź w liczniku, na tej drukowanej płytce czy nic nie jest poprzerywane, popalone, potopione.
Gdyby byly potopione ścieżki licznika to by reszta dzialala.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
24-01-17, 19:45
Poleci ktoś chłodnice do ej6 z 96 r? Te z katalogu intercarsa pasują?
firstborne
24-01-17, 19:47
Nie pisze, że od razu potopione, a naderwane, rozerwane. Skoro pisał, że bezpiecznik był ok, a gajgery przestały świecić to on nie ma nic do tego. Od podświetlenia jest 1 bezpiecznik. Chyba, że ma coś pogrzebane w elektryce. U mnie licznik nie świeci się również po przepaleniu bezpiecznika Back Up/Radio pod maską.
Te z katalogu intercarsa pasują?
A czemu miały by nie pasować?
Ja mialem ostatnio przepalona ścieżke w liczniku. Konsola dzialala normalnie, tylko nie bylo oswietlenia zegarow.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
firstborne
24-01-17, 19:56
Ja mialem ostatnio przepalona ścieżke w liczniku. Konsola dzialala normalnie, tylko nie bylo oswietlenia zegarow.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
To też niech to sprawdzi, konsola zdaje się idzie prosto po kablu, nie po ścieżce.
Zegary już wyjmowałem i po wymianie żarówek i podaniu prądu bezpośrednio podświetlenie działa.
Natomiast jak je zamontowałem to podświetlenie przestało działać (żarówki "funkcyjne", kierunki,SRS, ręczny czy ABS, działają)
Nie sprawdzałem skrzynki bezpieczników pod maską, jutro to sprawdzę.
bartek28124683
24-01-17, 19:59
A czemu miały by nie pasować?
Różnią się grubościami, niektóre są oznaczone jako od 98 r. Trzeba dokładnie wymierzyć swoją czy każda podejdzie? Mogło się zdarzyć że się chłodnica rozszczelniła u góry? Nie na wężu tylko jakby pod tym czarnym plastikiem? Jak przyjechałem do domu to miałem parę spod maski, samego płynu w zbiorniczku jakoś bardzo nie ubyło ale było go trochę na tych plastikach.
Płynu jednak ubyło jak ostygł :) ze 2cm ze zbiorniczka.
Bezpieczniki pod maską sprawdzone i wszystkie są ok :/
firstborne
25-01-17, 13:49
Masz może na próbę podłączyć jakiś inny licznik? Bo tak to sobie można próbować. Trzeba by było na dzień dobry zdiagnozować czy to licznik się posypał czy coś w instalacji nie bangla.
Masz może na próbę podłączyć jakiś inny licznik? Bo tak to sobie można próbować. Trzeba by było na dzień dobry zdiagnozować czy to licznik się posypał czy coś w instalacji nie bangla.
Raczej coś z instalacją, licznik a konkretnie jego podświetlenie, działa poza autem.
bezp nr 25 pod kierownica jest od podswietlenia
Kierunkowskazy mi nie odbijają. Jednak ze względu na to że zaczęły nie odbijać po założeniu kierownicy wnioskuje że przełącznik zespolony jest cały, a ja coś zjebałem i nie wiem co. help ziomeczki.
Edit: Doczytałem że najprawdopodobniej zsunął się pierścień. Dam radę go założyć bez ściągania kierownicy?
Nie
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
26-01-17, 19:49
Żeby zlać cały płyn chłodniczy w d16y7 trzeba odkręcać te śrubę w bloku? Jeśli tak to czym ją później uszczelnić?
Tam jest podkładka aluminiowa, ale możesz też gwint posmarować uszczelką w płynie i zakręcić, i też będzie trzymało.
bartek28124683
26-01-17, 21:28
Tam jest podkładka aluminiowa, ale możesz też gwint posmarować uszczelką w płynie i zakręcić, i też będzie trzymało.
Zna ktoś wymiary tej podkładki?
gdybyś chciał oem
http://static.burjauto.com/image/2/2614247.jpg
Wymiar znalazłem 28mm
Jaki słupek podejdzie w miejsce D14A3, tak żeby nie trzeba było nic zmieniać?
Czy D14Z1/Z2 będą pasować, czy będzie problem ze względu na inne OBD?
bezp nr 25 pod kierownica jest od podswietlenia
Sprawdziłem jeszcze raz, jest cały. Dla pewności zastąpiłem go zupełnie nowym i też lipa.
Chyba bez wizyty u elektryka się nie obejdzie :/
MichalS394
27-01-17, 22:21
Panowie, B18C4 i błąd 43- układ paliwa lub obwód. Sprawa wygląda następująco: samochód stał 2 tygodnie nie używany, aż do wczoraj. W czasie jazdy wywalło błąd, po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu przez kilka minut było wszystko ok, później to samo. W domu diagnostyka i zacząłem poprawiać wtyczki na każdym czujniku- zero efektu. Nie jestem pewien, ale chyba głośniej słychać filtr powietrza, dodatkowo faluje na wolnych obrotach. Gdzie szukać dalej? TPS, krokowy? z TPS-em już kilka razy miałem problemy i czasami też wywali ten błąd (nr7)
Panowie, B18C4 i błąd 43- układ paliwa lub obwód. Sprawa wygląda następująco: samochód stał 2 tygodnie nie używany, aż do wczoraj. W czasie jazdy wywalło błąd, po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu przez kilka minut było wszystko ok, później to samo. W domu diagnostyka i zacząłem poprawiać wtyczki na każdym czujniku- zero efektu. Nie jestem pewien, ale chyba głośniej słychać filtr powietrza, dodatkowo faluje na wolnych obrotach. Gdzie szukać dalej? TPS, krokowy? z TPS-em już kilka razy miałem problemy i czasami też wywali ten błąd (nr7)
43 to jest lambda jak dobrze pamiętam ;-) zacznij od wymiany na jakąś inną
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Jaki słupek podejdzie w miejsce D14A3, tak żeby nie trzeba było nic zmieniać?
Czy D14Z1/Z2 będą pasować, czy będzie problem ze względu na inne OBD?
ktoś coś?
Witam :-) czy ktoś wie czy kazda przepustnica w D15z6 jest wymienna ? I jak zakladam inną to uszczelka od d15z6? I jak wygląda potem regulacja wolnych obrotów? Slyszalrm ze odpina sir krokowca i ustawia srubka 500obr i podpina krokowca i jest podobno dobrze , ale co wtedy jak mam obroty na 1200 podniesione w kompie? Krokowy od 500 dobijr juz do tych 1200?
Witam :-) czy ktoś wie czy kazda przepustnica w D15z6 jest wymienna ? I jak zakladam inną to uszczelka od d15z6? I jak wygląda potem regulacja wolnych obrotów? Slyszalrm ze odpina sir krokowca i ustawia srubka 500obr i podpina krokowca i jest podobno dobrze , ale co wtedy jak mam obroty na 1200 podniesione w kompie? Krokowy od 500 dobijr juz do tych 1200?
http://i1152.photobucket.com/albums/p490/Sebo263/1_zpso1rfylvi.jpg (http://s1152.photobucket.com/user/Sebo263/media/1_zpso1rfylvi.jpg.html)
MichalS394
28-01-17, 18:14
43 to jest lambda jak dobrze pamiętam ;-) zacznij od wymiany na jakąś inną
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
sonda to 41 :D
sonda to 41 :D
Ale przy błędzie 43 w 95% przypadków pada sonda też, a dokładniej grzałka sondy (bynajmniej tak twierdzi kilku znawców tematu)
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Jaki słupek podejdzie w miejsce D14A3, tak żeby nie trzeba było nic zmieniać?
Czy D14Z1/Z2 będą pasować, czy będzie problem ze względu na inne OBD?
Jeśli bez zmieniania niczego to w zasadzie chyba tylko D14A3 lub D14A4. Jeśli dopuszczamy zmianę aparatu zapłonowego lub jego modyfikację (mogą być różnice w mocowaniach) to będzie pasować w zasadzie każda D seria SOHC bez systemu VTEC(E). Nie zapomnij, że żeby działało to tak jak powinno, osprzęt i komputer też muszą (a przynajmniej powinny być) dedykowane do modelu silnika. Tu akurat przy takich samych pojemnościach jest pomijalne.
Jeśli dopuszczasz dodatkowo modyfikacje wiązki to będzie pasowała również D seria z VTECem.
Panowie, B18C4 i błąd 43- układ paliwa lub obwód. Sprawa wygląda następująco: samochód stał 2 tygodnie nie używany, aż do wczoraj. W czasie jazdy wywalło błąd, po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu przez kilka minut było wszystko ok, później to samo. W domu diagnostyka i zacząłem poprawiać wtyczki na każdym czujniku- zero efektu. Nie jestem pewien, ale chyba głośniej słychać filtr powietrza, dodatkowo faluje na wolnych obrotach. Gdzie szukać dalej? TPS, krokowy? z TPS-em już kilka razy miałem problemy i czasami też wywali ten błąd (nr7)
Wiązka silnikowa nie pogryziona?
Map sensor w przepustnicy czy zewnętrzny? Jeśli to drugie to sprawdź czy wężyk podciśnienia nie ma nieszczelności
Czy było cokolwiek robione z silnikiem wcześniej?
Czuć niespalonym paliwem z wydechu?
Działa na wszystkich cylindrach?
Witam :-) czy ktoś wie czy kazda przepustnica w D15z6 jest wymienna ? I jak zakladam inną to uszczelka od d15z6? I jak wygląda potem regulacja wolnych obrotów? Slyszalrm ze odpina sir krokowca i ustawia srubka 500obr i podpina krokowca i jest podobno dobrze , ale co wtedy jak mam obroty na 1200 podniesione w kompie? Krokowy od 500 dobijr juz do tych 1200?
Przepustnice są wymienne.
Uszczelka dedykowana pod przepustnicę taką jaką masz.
Ustawianie wolnych obrotów zgodnie z manualem. Podbicie obrotów powinno zostać wykonane przez kompa.
wiesko1261
28-01-17, 20:05
Panowie, B18C4 i błąd 43- układ paliwa lub obwód. Sprawa wygląda następująco: samochód stał 2 tygodnie nie używany, aż do wczoraj. W czasie jazdy wywalło błąd, po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu przez kilka minut było wszystko ok, później to samo. W domu diagnostyka i zacząłem poprawiać wtyczki na każdym czujniku- zero efektu. Nie jestem pewien, ale chyba głośniej słychać filtr powietrza, dodatkowo faluje na wolnych obrotach. Gdzie szukać dalej? TPS, krokowy? z TPS-em już kilka razy miałem problemy i czasami też wywali ten błąd (nr7)
43 Układ paliwa lub obwód :p
mi kiedyś wywaliło 43 ,jak zbyt podkręciłem regulator paliwa , i tak samo w seri 190cc ,podmieniłem na 240 :) (porządki zabawy z hondą ) :) zbyt bogata mieszanka paliwa
Jaki słupek podejdzie w miejsce D14A3, tak żeby nie trzeba było nic zmieniać?
Czy D14Z1/Z2 będą pasować, czy będzie problem ze względu na inne OBD?
podejdzie każda inna d14 (nowszy typ głowicy , świece od strony wydechu ) , ale na swoim osprzęcie - aparat , kol. ssący , przepustnica :p i swoją sondę , jak inna łapa wkłada się swoją (kol poziomy też się da , ale krokowy zostaje ) zero ingerencji w wiązki /zmiany OBD :)
w d14a3/a4 niema czujnika położenia przy kole rozrządu , na pompie :) więc jak będzie nie zachodzi podpinać (w poliftach chyba były )
bartek28124683
28-01-17, 20:52
Jeśli temperatura silnika podczas jazdy nie spada ale w samochodzie słabo grzeje (tak mi się wydaje) to mogę mieć uszkodzony termostat?
Jeśli temperatura silnika podczas jazdy nie spada ale w samochodzie słabo grzeje (tak mi się wydaje) to mogę mieć uszkodzony termostat?
Zgadza się.. nie otwiera się
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
A utrzymuje się na dobrym poziomie? Możesz mieć zasyfioną nagrzewnicę.
Ewentualnie zawór sprawdź czy się otwiera jak dasz na ogrzewanie
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
28-01-17, 20:55
Zapomniałem dodać że silnik mi się nie przegrzewa. Wskazówka stoi na 1/3 skali, wentylator się załącza (po dość długim czasie), dolny wąż chłodnicy robi się gorący.
Cześć :) Mam nadzieję, że w tym temacie mogę o to zapytać. Co sądzicie o tej Hondzie, długo szukam 6 gena a ta wydaje się całkiem całkiem. Może ktoś ją zna i wie w jakim jest stanie? Oraz co to jest ta wersja "Cool", nie mogę nigdzie w internecie znaleźć o tym informacji.
Pozdrawiam :)
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-sprzedam-honde-civic-wersja-cool-najbogatsza-z-lpg-na-gwarancji-ID6yKggb.html#bbfa3e49d3
Cześć :) Mam nadzieję, że w tym temacie mogę o to zapytać. Co sądzicie o tej Hondzie, długo szukam 6 gena a ta wydaje się całkiem całkiem. Może ktoś ją zna i wie w jakim jest stanie? Oraz co to jest ta wersja "Cool", nie mogę nigdzie w internecie znaleźć o tym informacji.
Pozdrawiam :)
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-sprzedam-honde-civic-wersja-cool-najbogatsza-z-lpg-na-gwarancji-ID6yKggb.html#bbfa3e49d3
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!/page705
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?637-FAQ-czy-warto-kupi%E6-hond%EA/page28
43 Układ paliwa lub obwód [emoji14]
mi kiedyś wywaliło 43 ,jak zbyt podkręciłem regulator paliwa , i tak samo w seri 190cc ,podmieniłem na 240 :) (porządki zabawy z hondą ) :) zbyt bogata mieszanka paliwa
podejdzie każda inna d14 (nowszy typ głowicy , świece od strony wydechu ) , ale na swoim osprzęcie - aparat , kol. ssący , przepustnica [emoji14] i swoją sondę , jak inna łapa wkłada się swoją (kol poziomy też się da , ale krokowy zostaje ) zero ingerencji w wiązki /zmiany OBD :)
w d14a3/a4 niema czujnika położenia przy kole rozrządu , na pompie :) więc jak będzie nie zachodzi podpinać (w poliftach chyba były )
Czujnik polozenia wału jest w aparacie zaplonowym to przy kole rozrządu u dołu to jeat czujnik CKF. Dla sprostowania.
bartek28124683
29-01-17, 13:40
Łączniki stabilizatora w takim stanie nadają się jeszcze do użytku czy do wymiany?
http://images.tinypic.pl/i/00864/pk3nbkl4i9i3_t.jpg http://files.tinypic.pl/i/00864/zp5z7rhr5zen_t.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00864/to3pv5lf09fh_t.jpg
Jeśli mają luzy lub są sparciałe - do wymiany.
Po fotach ciężko stwierdzić.
bartek28124683
29-01-17, 18:44
Jeśli mają luzy lub są sparciałe - do wymiany.
Po fotach ciężko stwierdzić.
Da radę sprawdzić luzy w garażu czy trzeba jechać na podnośnik/kanał? To normalne że górny wąż chłodnicy dość szybko się nagrzewa, a dolny długo zostaje zimny?
Najłatwiej byłoby jednak na kanale. Na zwykłym samochodowym podnośniku stwierdzisz raczej tylko czy łączniki są w agonalnym stanie. Jeśli nie słyszysz stuków na drobnych nierównościach i nie buja przy szybszych łukach to powinny być w znośnym stanie.
Co do węża to jak długo pozostaje zimny? Wskazówka nie skacze za wysoko? Może zacinać się termostat lub ewentualnie układ może być zapowietrzony.
Weź pod uwagę, że przy mrozach ciecz w dużym układzie nie zagrzeje się do roboczej temperatury w kilometr.
bartek28124683
29-01-17, 19:51
W sobotę wymieniałem chłodnicę (po się rozszczelniła) ale wcześniej było tak samo. Wskazówka dojeżdża do 1/3 skali i tam zostaje, bez względu na to czy otworzę ogrzewanie na full czy zamknę. Zawsze mam pozamykane ogrzewanie do momentu aż wskazówka dojedzie do tej 1/3 skali po zimnym rozruchu. Jak długo zostaje zimny to mogę jutro sprawdzić. Nie wiem jaką temp. ma silnik gdy wskazówka jest na 1/3 skali, mogę to sprawdzić jeśli to coś powie.
Panowie dywan /wykladzina z HB 6g podejdzie do ej6?
Pytanie :
Jak zdjąć ramiona przednich wycieraczek w EJ9 ? Na śrubach mam zaślepki. Rozumiem, że w jakikolwiek sensowny sposób należy zdjąć te czarna zaślepki, odkręcić śruby i je zdjąć. Zdejmować wycieraczki postawione czy leżące ?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pytanie :
Jak zdjąć ramiona przednich wycieraczek w EJ9 ? Na śrubach mam zaślepki. Rozumiem, że w jakikolwiek sensowny sposób należy zdjąć te czarna zaślepki, odkręcić śruby i je zdjąć. Zdejmować wycieraczki postawione czy leżące ?
Z góry dzięki za odpowiedź.
No ale w czym problem?
Odchylasz zaślepki -> odkręcasz śruby -> zdejmujesz.
"Postawione" będzie łatwiej.
Problem w tym, że CHOLERNIE opornie schodzą mi te zaślepki śrub .....
Ktos ma jakis pomysl dlaczego nie dziala mi centralny w EJ9? Z pilota normalnie jest sygnal bo kierunki mrygaja po nacisnieciu, ale nie zamykaja/otwieraja sie drzwi. Cos wysiadlo czy jakis kabelek mogl sie rozlaczyc?
Problem w tym, że CHOLERNIE opornie schodzą mi te zaślepki śrub .....
Normalna sprawa, że nie schodzi lekko.
Ktos ma jakis pomysl dlaczego nie dziala mi centralny w EJ9? Z pilota normalnie jest sygnal bo kierunki mrygaja po nacisnieciu, ale nie zamykaja/otwieraja sie drzwi. Cos wysiadlo czy jakis kabelek mogl sie rozlaczyc?
Bez demontażu boczków drzwi diagnoza będzie równie skuteczna jak wróżenie z fusów od kawy.
kazik2_h9w3
30-01-17, 12:37
Ja obstawiam pourywane przewody z wiazki między drzwiami a kabiną
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.