Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Potrzebuję pomocy kogoś obeznanego w temacie VI gen z silnikiem D14A4. Mój problem dotyczy rozrządu - a właściwie sprężyny rolki napinającej. Otóż moja stara się już dość mocno rozciągnęła i chciałem założyć nową, no i tu pojawia się problem. Nominalna wartość długości starej sprężynki, to 55mm, natomiast nowa, którą zakupiłem (OEM) ma 65mm długości - jest tym samym za słabo naciągnięta, żeby prawidłowo napiąć pasek. We wszystkich sklepach które obdzwoniłem twierdzą, iż właśnie taka musi być do mojego silnika. Ktoś coś doradzi?Z ciekawości ile taka sprężynka kosztuje? Też będę robił rozrząd. Na twoje pytanie nie znam odpowiedzi.
Meizu M2 Note
Potrzebuję pomocy kogoś obeznanego w temacie VI gen z silnikiem D14A4. Mój problem dotyczy rozrządu - a właściwie sprężyny rolki napinającej. Otóż moja stara się już dość mocno rozciągnęła i chciałem założyć nową, no i tu pojawia się problem. Nominalna wartość długości starej sprężynki, to 55mm, natomiast nowa, którą zakupiłem (OEM) ma 65mm długości - jest tym samym za słabo naciągnięta, żeby prawidłowo napiąć pasek. We wszystkich sklepach które obdzwoniłem twierdzą, iż właśnie taka musi być do mojego silnika. Ktoś coś doradzi?
Jednym słowem "zaoszczędziłeś" kupując samą sprężynkę zamiast kompletnego napinacza.
Jak żyje nie słyszałem o takim druciarstwie.
Ktoś Ci doradził takie rozwiązanie czy sam to sobie wymyśliłeś? Brawo.
Zapomniałeś w tym wszystkim o łożysku w napinaczu, które jeśli jest stare i się zatrze to i tak będziesz miał "po jabłkach", nawet jakbyś zamontował 3 sprężynki z ASO.
Z ciekawości ile taka sprężynka kosztuje? Też będę robił rozrząd.
Jak wyciągniesz z długopisu albo ze starego materaca to na bank będzie taniej niż w ASO, a jest szansa, że efekt będzie podobny.
:D
Witam, szukam błotnika (prawy przód) do EJ9 HB 3D rok 1999.
Czy od 5D będzie pasował?
Cieżko jest znaleźć taki błotnik.
kazik2_h9w3
10-09-17, 07:34
Od 5d nie podejdzie
Szukaj od polifta (99-00) ej/ek nie wazne cze sedan czy hb czy coupe
michalllll92
10-09-17, 11:08
Witam
Mam pewien problem.
w moim Civicu przy zmianie biegów na wysokich obrotach czuć że ślizga mi się sprzeglo.
Co może być powodem tego ?
Dodam że niedawno miałem sprzęgło na wierzchu i tarcza była dość gruba, docisk też wyglądał dobrze.
Czy muszę zrzucić skrzynie i zobaczyć co w trawie piszczy ? Czy może przed tym sprawdzić coś jeszcze ? Tylko pytanie co ?
Może siłownik sprzęgła? Ale to chyba bardziej by się objawialo problemem ze zmianą biegów?
Z Góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
kazik2_h9w3
10-09-17, 12:59
Moze podczas montażu upaćkało sie czymś tzn jakims smarem i teraz sie ślizga
Moze podczas montażu upaćkało sie czymś tzn jakims smarem i teraz sie ślizga
Jakby było czymś usyfione, to by się cały czas ślizgało raczej a nie przy wysokich obrotach.
michalllll92
10-09-17, 14:02
Jakby było czymś usyfione, to by się cały czas ślizgało raczej a nie przy wysokich obrotach.
No właśnie też mi się wydaje że by się ślizgalo cały czas.
No nic jeśli trzeba będzie to będę musiał rozebrać i zobaczyć co jest grane. Ewentualnie gdyby było zapowietrzone? Jak to wtedy wygląda?
Panowie szybkie pytanie- mam zamiar wrzucić do swojego d14a3 kolektor z b7 albo z6 natomiast znalazłem taki kolektor http://allegro.pl/kolektor-ssacy-przepustnica-honda-civic-1-4-vi-i6353309896.html#thumb/1 może mi ktoś pomóc określić jaki to kolektor i czy jest sens go brać?
Ew. ten: http://allegro.pl/civic-vi-6-1-4-16v-lift-97-01-kolektor-ssacy-i6929470335.html
przemo91524
10-09-17, 19:03
Panowie szybkie pytanie- mam zamiar wrzucić do swojego d14a3 kolektor z b7 albo z6 natomiast znalazłem taki kolektor http://allegro.pl/kolektor-ssacy-przepustnica-honda-civic-1-4-vi-i6353309896.html#thumb/1 może mi ktoś pomóc określić jaki to kolektor i czy jest sens go brać?
Ew. ten: http://allegro.pl/civic-vi-6-1-4-16v-lift-97-01-kolektor-ssacy-i6929470335.html
Oba są takie same razem z tym co masz na aucie teraz.
Czyli jednak nie kombinować tylko szukać ssaka z b7 albo z6. Dzięki za szybką odpowiedź
Oba są takie same razem z tym co masz na aucie teraz.
A od kiedy to silnik z przedlift'owego EJ9 ma kolektor dolotowy z poziomą przepustnicą, tak jak te oba z aukcji, hę?
Najpierw myślimy - później piszemy.
Oczywiście moja ma pionową przepustnice, mi chodziło w sumie o średnice kanałów w kolektorze jak te dwa co przedstawiłem mają się do średnicy b7, z6
Oczywiście moja ma pionową przepustnice, mi chodziło w sumie o średnice kanałów w kolektorze jak te dwa co przedstawiłem mają się do średnicy b7, z6
Co innego taki sam kolektor, a co innego takie same średnice kanałów w kolektorze.
Odpowiedziałem na to, co było napisane.
Co innego taki sam kolektor, a co innego takie same średnice kanałów w kolektorze.
Odpowiedziałem na to, co było napisane.
Ok to moje pytanie brzmi: czy jest sens zakładać kolektor z aukcji zamiast b7, z6, jeżeli chodzi o średnice kanałów dolotowych
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-przepustnica-honda-civic-1-4-vi-i6353309896.html#thumb/1
ten z aukcji to pewnie d14a2 czy się mylę?
Witam
Wyciągnąłem sobie dzisiaj zegary z mojej ej2 w celu oczyszczenia oraz wymiany żarówek i po założeniu ich z powrotem na miejsce , okazało się , że prędkościomierz zacina się ... gdy uderzy się w okolice zegarów prędkościomierz odcina się , ale po zatrzymaniu auta prędkościomierz zacina się od nowa :( wie ktoś coś co może być przyczyną ów problemu ?
Witam
Wyciągnąłem sobie dzisiaj zegary z mojej ej2 w celu oczyszczenia oraz wymiany żarówek i po założeniu ich z powrotem na miejsce , okazało się , że prędkościomierz zacina się ... gdy uderzy się w okolice zegarów prędkościomierz odcina się , ale po zatrzymaniu auta prędkościomierz zacina się od nowa :( wie ktoś coś co może być przyczyną ów problemu ?
A ściągałeś wskazówki albo odkręcałeś śrubki na zegarach? Moze za mocno dokręcone
Witam
Wyciągnąłem sobie dzisiaj zegary z mojej ej2 w celu oczyszczenia oraz wymiany żarówek i po założeniu ich z powrotem na miejsce , okazało się , że prędkościomierz zacina się ... gdy uderzy się w okolice zegarów prędkościomierz odcina się , ale po zatrzymaniu auta prędkościomierz zacina się od nowa :( wie ktoś coś co może być przyczyną ów problemu ?
Coś Ci nie kontaktuje, wtyczki sprawdź na początek.
Nie ściągałem wzkazówek ani nie odkręcałem niczego , zdjąłem jedynie obwódkę zegarów i osłonę . Mam wrażenie że ogólnie ciężko ta wskazówka chodzi i przy dynamiczniejszym ruszeniu czasem się odcina .
Coś Ci nie kontaktuje, wtyczki sprawdź na początek.
Sprawdzone wtyczki , raczej wszystko dobrze podłączone , ale ta sama sytuacja nadal występuje ;/
Sprawdzone wtyczki , raczej wszystko dobrze podłączone , ale ta sama sytuacja nadal występuje ;/
Pisząc o sprawdzeniu wtyczek nie sugerowałem Ci złego podłączenia, bo pozamienianie wtyczek nie jest pewnie możliwe, tylko ewentualne obluzowanie się/naderwanie przewodu, przy którymś z pinów w kostkach.
Wiem to też sprawdziłem , wszystko jest dobrze podłączone uszkodzeń ani luzów nie ma . Na 99 % wydaje mi się , że problem siedzi w samych zegarach , bo po zdjęciu osłony i po poruszaniu wskazówki palcem , prędkościomierz zaczyna działać i wcale nie trzeba uderzać w okolicę zegarów aby wskazówka się odcięła .
bartek28124683
12-09-17, 12:00
Jeśli mam kierownicę delikatnie w prawo przy jeździe na wprost to jest to problem z geometrią czy może być coś innego?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Jeśli mam kierownicę delikatnie w prawo przy jeździe na wprost to jest to problem z geometrią czy może być coś innego?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
1. Możesz mieć gdzieś luz w zawieszeniu
2. Może być ustawiona źle geometria
3. 1 i 2 w porządku, ale podczas ustawiania geometrii sama kiera lekko uciekła.
bartek28124683
12-09-17, 14:53
Samochód musi być na seryjnych oponach i felgach żeby dobrze ustawić geometrię? Luźow raczej nie mam a problem się pojawił po wymianie końcówek drążków. Geometria była robiona ale może coś poszło nie tak.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się, że koła nie mają znaczenia. A ogólnie auto trzyma linie czy lekko ściąga i kierą prostujesz ?
Koła nie muszę być seryjne.
U siebie miałem kierownicę lekko w prawo przechyloną, pojechałem na zrobienie geometrii i teraz jest przechylona w drugą stronę :D
bartek28124683
12-09-17, 16:33
Jak trzymam kierownicę idealnie prosto to samochód ucieka w lewo delikatnie.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Spróbuj zamienić koła stronami, czyli lewe na prawe i odwrotnie. Może masz jedną oponę gdzieś lekko podciętą.
przemo91524
12-09-17, 17:16
Jest ktos w stanie powiedziec czy dystanse 5mm bez kolnierza bedą w porządku? Z przodu mi ociera od srodka przy maks skrecie
bartek28124683
12-09-17, 17:32
Zamieniłem koła z przodu wczoraj. Jest tak samo jeśli nie gorzej.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Po wymianie końcówek drążków zbieżność do ustawienia
No przecież napisał, że robił geometrie. W takim wypadku jechałbym na reklamację.
bartek28124683
12-09-17, 18:29
Problem w tym że gość który robił geometrię ma maszynę 3d i nigdy nie miał reklamacji więc problem jest napewno w moich oponach ;-) Razem z drażkami robione były duże cukierki i ustawiany tył. Mam wydruk z geometrii jeśli to w czymś pomoże. Facet twierdzi że wcześniej miałem źle ustawione.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
To ja Ci powiem, że te całe 3d można dobie wsadzić w ^$pe :) Mam jednego znajomego gościa który praktycznie całe swoje życie robi geometrię w różnych autach, w tym też wyścigowych i rajdowych i zgadnij na jakim sprzęcie to robi ? Na starych lampowych urządzeniach które sam przeprojektował na lasery (dla większej dokładności) i nie dlatego że go nie stać. Komputery są głupie, jakie dane mają wklepane tak pokazują (jego słowa). Więc reasumując wydruk z kompa można sobie wsadzić. Na Twoim miejscu zmieniłbym fachowca na jakiegoś bardziej rozgarniętego, a nie takiego który ślepo wierzy komputerkom i wydrukom.
bartek28124683
12-09-17, 19:18
To nie mój fachowiec, tylko mojego mechanika. Ja nie wierzę ludziom którzy nie potrafią przyznać się do błędu. Ile kosztuje ustawianie geometrii? Mam jeszcze zimowe opony na felgach, może sprawdzę na nich jak będę miał czas.
Dzięki za pomoc z przeciekajacym bagaznikiem, po uszczelnieniu nic nie kapie.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Tam gdzie ja zawsze robię to sam przód 45zł, a przód z tyłem 80 zł (jeśli nic nie jest zapieczone).
To ja Ci powiem, że te całe 3d można dobie wsadzić w ^$pe :) Mam jednego znajomego gościa który praktycznie całe swoje życie robi geometrię w różnych autach, w tym też wyścigowych i rajdowych i zgadnij na jakim sprzęcie to robi ? Na starych lampowych urządzeniach które sam przeprojektował na lasery (dla większej dokładności) i nie dlatego że go nie stać. Komputery są głupie, jakie dane mają wklepane tak pokazują (jego słowa). Więc reasumując wydruk z kompa można sobie wsadzić. Na Twoim miejscu zmieniłbym fachowca na jakiegoś bardziej rozgarniętego, a nie takiego który ślepo wierzy komputerkom i wydrukom.
To samo chcialem napisac, jesli auto nie sciaga na boki to geometria jest ok tylko kierownica byla zle zblokowana przy ustawianiu. I teraz sa dwa wyjscia albo pokrecic drazkami to sama iloscia obrotow analogicznie z kazdej strony zeby zgralo sie z kiera albo poprostu przestawic kolo kietownicy o zabek czy dwa
bartek28124683
13-09-17, 06:00
Niestety ale ściąga. Wystarczy jak pojadę na sam przód? Zamieniłem jeszcze tylne opony stronami i zobaczę co będzie.
Dalej ściąga w lewo, w takim samym stopniu jak przed zamianą kół. Zostaje chyba tylko geometria.
Witam,
Posiadam EK3 sedan z 99 roku, silnik d15z6.
Po przejechaniu około 5 kilometrów na zimnym silniku wyskakuje check engine. Błąd wyskakuje podczas hamowania silnikiem. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu na już rozgrzanym silniku błąd nie wyskakuje.
Samodiagnostyka wskazała błędy: 18, 54, 61, problem w tym, że tych błędów w ogóle nie ma w manualu. Gdzie szukać przyczyny? Co mogą oznaczać te błędy i jak je usunąć?
Pozdrawiam
Skoro nie ma takich błędów możesz coś źle odczytywać kolega ma tak samo tylko w drugą stronę przy duzych prędkościach wyskakuję błąd gasi zapali i wszystko gra niestety nie doszliśmy co to może być żeby było śmieszniej komp nie pokazuje żadnego błędu
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
kazik2_h9w3
13-09-17, 17:44
Błąd 18 wg tabeli to ustawienie zaplonu
Czy tweetery z 5D/aerodeck pasować będą do 3D HB?
Dzisiaj profilaktycznie sprawdziłem olej w swojej d14 i o zgorozo ubyło mi dobre 7 mm na bagnecie. Silnik nie dymi z tyłu a w płynie chłodniczym nie ma oleju ani ubytków. Czy to normalne (moja jazda to do 3k obrotów na krótszych odcinkach a na dłuższych do 5,5k obrotów) objawy czy mam się martwić. Od poprzedniej wymiany oleju przejechałem ok 5k km.
Czy tweetery z 5D/aerodeck pasować będą do 3D HB?
Nie
bartek28124683
14-09-17, 07:26
Mi d16y7 bierze 0,6/1000km i też nie dymi :-) Na twoim miejscu bym się nie przejmował.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
w przyszłym miesiącu planuję kupić manometr i sprawdzić ciśnienie w garach, jakie powinny być wartości dla d14z1?
Pytanie odnośnie wkładów lusterek do EJ/EK
Czy ktoś kupował takowe i może polecić skąd je wziąć? Zależy mi na wkładzie z dużym polem widzenia, najlepiej troszkę przyciemnione no i takie które pasują w ramkę :)
Pytam, ponieważ zakupiłem u jednego z allegrowiczów (mangold) i niestety są za duże o 1mm prawie na całym obwodzie, a że potrzebowałem czegoś na gwałt to zakupiłem w motoryzacyjnym pierwsze lepsze ale są chyba wycięte z lustra łazienkowego - przybliżenie jest takie, że więcej widzę co się dzieje obok mnie we wstecznym lusterku niż w bocznych, porażka, nie da się jeździć.
Z góry dzięki.
Ja kupowalem jakies na allegro i pasowały, polecam płaskie bo nie zabużają percepcji widzenia
Zależy mi na szkłach sferycznych, nie płaskich.
Dzisiaj profilaktycznie sprawdziłem olej w swojej d14 i o zgorozo ubyło mi dobre 7 mm na bagnecie. Silnik nie dymi z tyłu a w płynie chłodniczym nie ma oleju ani ubytków. Czy to normalne (moja jazda to do 3k obrotów na krótszych odcinkach a na dłuższych do 5,5k obrotów) objawy czy mam się martwić. Od poprzedniej wymiany oleju przejechałem ok 5k km.
Zależy jak bardzo przeszkadza ci ubytek oleju jeżeli będziesz piłował i na czas dolewał świeżego to raczej prócz palenia nic się nie wydarzy
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Chodzi tu raczej o samoświadomość, lepiej sie jeżdzi z przekonaniem że twój silnik jest zdrowy niż z przekonaniem że jeżdzisz olejoholikiem
W niektórych nowych autach zużycie oleju 1L/1000 km to norma i twierdzą że silnik jest zdrowy... więc wszystko zależy od podejścia ;)
bartek28124683
14-09-17, 19:52
Jest jakiś sposób na sprawdzenie czy opony nie hałasują za bardzo? Wydaje mi się że mam za głośno w samochodzie. Powodem napewno nie jest wydech i łożyska kół.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Jednym słowem "zaoszczędziłeś" kupując samą sprężynkę zamiast kompletnego napinacza.
Oczywiście, że kupiłem komplet rozrządu, czyli napinacz i pasek. Sprężynę dokupiłem osobno, ponieważ rzadko są dołączane do "zestawów" rozrządu - widziałem chyba tylko w zestawie INA. Sprężyna to OEM Honda, więc na niczym nie oszczędzałem ;) Problem polega na tym, iż stara, która była w moim silniku jest po prostu 10mm krótsza od nowej/ych dedykowanych do D14A4. Stara ma nominalnie niecałe 55mm, nowa ok 65mm. Żeby nie było, wszystkie oferowane w nowych zestawach (np. INA mają 65mm).
Co do ceny, to ori w granicach - o ile dobrze pamiętam - prawie 40zł z przesyłką.
Opony w tym aucie słychać, nie da się tego ukryć. Kilka razy mi się zdarzyło jechać nową nawierzchnią i nagle w aucie było tak cicho, że aż kłuło w uszy. Czasem, szczególnie na wioskach po starym chropowatym asfalcie hałas chce urwać głowę. Żadne wytłumianie za dużo Ci nie da, nie wiem jakby było po zakupie cichych opon bo za niskie dB trzeba już zapłacić, a ja jeżdżę na budżetówkach.
bartek28124683
15-09-17, 11:54
Jeżdżę na Dunlopach blueresponse 195/50. Fakt że na nowych drogach jest cicho. Niestety jeżdżę raczej po starych i dziurawych :-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Na nowych drogach stosuje się asfalt obniżający hałas, nawet stare głośne dębice na nim są znośne.
Ori rozpórka przód górna z mb6 podchodzi do v gen ?
Starstruck
15-09-17, 15:19
Ori rozpórka przód górna z mb6 podchodzi do v gen ?
Podchodzi.
Skąd bądź od kogo nabyć dobry pod względem wykonania kolektor 421 d seria? Zamówiłem z Allegro i się przerazilem flansze były tak krzywe że nie szło spasować...
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Bolsik sprzedaje takie kolektory, a kolega na gorze nabija posty czy co to za jaja z tymi kropkami w kilku tematach?
Kolektory od wyzen wymienionego kolegi to to samo co na allegro.
Jakoscia wykonania nie grzesza.Chinska jakosc.
Skąd bądź od kogo nabyć dobry pod względem wykonania kolektor 421 d seria? Zamówiłem z Allegro i się przerazilem flansze były tak krzywe że nie szło spasować...
Kupić używany OEM'owy kolektor wydechowy od D16Z6/W4/Y8 zamiast z syfu będącego kwasówką tylko z nazwy.
Panowie mam dziwny problem w mojej ej6, całkowicie cos odcina mi prad, dzisiaj pojechałem rano normalnie do pracy zgasiłem, potem jak chcialem jechac do domu auto nie miało wogóle pradu, klemy trzymają mocno, aku kilka miesiecy ma, jak poruszam bezpiecznikami i wyjme ten backup/radio i wsadze spowrotem to nagle jest okej.. co to moze byc? Czujnik uderzeniowy? Komp swiruje?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Jaki przegub półosi do EJ9? 26/28 czy 26/32 (ilość frezów). Od jakiegoś czasu rytmicznie pyka przy skręcie.... Proszę o podpowiedź.
sygutmarcin
20-09-17, 11:17
Ktoś w ostatnim czasie robił swapa na b18c4? Na jakie koszty trzeba się przygotować?
Jaki przegub półosi do EJ9? 26/28 czy 26/32 (ilość frezów). Od jakiegoś czasu rytmicznie pyka przy skręcie.... Proszę o podpowiedź.
Raczej 26/28, 1,4 ma ciensze patyki niz inne d serie
Starstruck
20-09-17, 12:15
Ktoś w ostatnim czasie robił swapa na b18c4? Na jakie koszty trzeba się przygotować?
Kompletny silnik z osprzętem ok. 5.000 zł (w zależności od stanu 4.000-6.500 zł), wsadzenie ok. 800 zł (zależy kto robi), przeróbka wiązki ok. 400 zł, rozrządy, filtry, oleje i fuckupy, które wychodzą po drodze. 8.000 zł to tak bezpieczna kwota.
sygutmarcin
20-09-17, 13:26
To wnioskuje ze lepiej pouszczelniac swoje d15 i dmuchac ;)
bartek28124683
20-09-17, 14:02
Jednak mam luzy w zawieszeniu, prawy dolny sworzeń lata. Ktoś poleci dobry zamiennik? Ta maszyna 3d do geometrii musi być genialna jak na tym sworzniu wszystko ustawiła :-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Jednak mam luzy w zawieszeniu, prawy dolny sworzeń lata. Ktoś poleci dobry zamiennik?
555
Czy koło zamachowe w D15 jest takie samo jak w D14? Wiem że w D16 jest większe, a jak w D14?
Czy koło zamachowe w D15 jest takie samo jak w D14?
Katalogowo tarcze sprzęgła są takiej samej średnicy: 200 mm.
Jednak mam luzy w zawieszeniu, prawy dolny sworzeń lata. Ktoś poleci dobry zamiennik? Ta maszyna 3d do geometrii musi być genialna jak na tym sworzniu wszystko ustawiła :-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Od siebie mogę też polecić sworznie CTR 30k klepnięte i jeszcze żyją :)
jaki olej i ile oleju wlać do hybrydki robionej na bazie d16z6?
Marcin_civic
21-09-17, 08:35
Panowie ma ktoś zdjęcie jak siedzi sprężyna obniżająca -60 na feldze 16" i oponie 195/45/16 ??
Znawcy skrzyń jak rozróżnić skrzynie w d seri z jakiego silnika?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Jakie kupić poduszki silnika w zamienniku? Jest coś sensownego co pojeździ dłużej?
Pewnie chodzi o przednie boczne to chyba tylko wkłady poli dłużej pojeździ
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Dokładnie to mam rozklepaną tą dużą od spodu skrzyni. Tylko poli? A jeśli poli to można założyć jedną a pozostałe zostawić OEM?
Czy belka od zderzaka tylnego w civicu VI HB jest taka sama w przedlifcie jak i polifcie?
Starstruck
22-09-17, 12:36
Przedlift nie ma tej belki.
miał w ostatnim roku produkcji czytaj 98 pytam bo mam opcje zakupu dla tego jestem ciekaw czy ta belka bedzie pasować do polifta
No to chyba sobie sam odpowiedziałeś na pytanie ;)
miał w ostatnim roku produkcji czytaj 98 pytam bo mam opcje zakupu dla tego jestem ciekaw czy ta belka bedzie pasować do polifta
Pewnie z tą belką jest tak samo jak z filtrem kabinowym w VI hb z klimatyzacją, że były i takie i takie.
Czy belka od zderzaka tylnego w civicu VI HB jest taka sama w przedlifcie jak i polifcie?
Będzie pasować.
Dokładnie to mam rozklepaną tą dużą od spodu skrzyni. Tylko poli? A jeśli poli to można założyć jedną a pozostałe zostawić OEM?Załóż wkłady na podłużnice reszta zostaw jak dobra
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
22-09-17, 22:21
Ja u siebie założyłem poduszkę Febesta przy lewej podłuznicy.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Starstruck
22-09-17, 23:07
miał w ostatnim roku produkcji czytaj 98 pytam bo mam opcje zakupu dla tego jestem ciekaw czy ta belka bedzie pasować do polifta
Ciekawe, miałem/mam 2 Civici z '98 i żaden tego nie miał, a w tyłek akurat nie były dzwonione.
Odkryłem u mnie w D14Z2 pod kolektorem dolotowym dwie kostki na 6 czy 8 pinów. Z jednej strony dochodzą do nich przewody a z drugiej nic nie jest wpięte. Do czego to? Ktoś coś wie?
Jedna to napewno zlaczka zborna do mas, wszystkie kable do niej maja ten sam kolor
bartek28124683
24-09-17, 18:49
Mam dziwny problem w EJ6. Czasem przy ruszaniu cale auto drży i to bardzo mocno. Pomaga tylko wciśnięcie sprzęgła, przy ponownym puszczeniu jest ok. Zdarza się to tylko jak jest mokro (pada deszcz) i tylko na zimno, zaraz po odpaleniu samochodu. Jak się przejedzie z 1-2km problem już nie występuje. Ktoś wie co może być przyczyną?
Gubi iskre?
Zawory wyregulowane?
Filtry wymienione?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odkryłem u mnie w D14Z2 pod kolektorem dolotowym dwie kostki na 6 czy 8 pinów. Z jednej strony dochodzą do nich przewody a z drugiej nic nie jest wpięte. Do czego to? Ktoś coś wie?Masy nie ma się czym przejmować
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
25-09-17, 19:04
Gubi iskre?
Zawory wyregulowane?
Filtry wymienione?
Filtry i olej wymienione w zeszłym tygodniu, oprócz filtra paliwa który wymieniałem w zeszłym roku. Nie wiem jak sprawdzić czy gubi iskrę ale nie zauważyłem żeby nierówno pracował czy coś w tym stylu. Świece wymienione ok 12kkm temu (OEM), przewody zapłonowe dwa lata temu na NGK. Zawory powinny być wyregulowane dwa late temu ale nie mam pewności czy były. Sprawdzę je jak namierzę jakiś ogarnięty zakład do tego. Może to być problem z czymś innym?
Mam dziwny problem w EJ6. Czasem przy ruszaniu cale auto drży i to bardzo mocno. Pomaga tylko wciśnięcie sprzęgła, przy ponownym puszczeniu jest ok. Zdarza się to tylko jak jest mokro (pada deszcz) i tylko na zimno, zaraz po odpaleniu samochodu. Jak się przejedzie z 1-2km problem już nie występuje. Ktoś wie co może być przyczyną?Raczej chodzi tu o sprzęgło: tarcza, docisk
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
25-09-17, 19:21
;2855531']Raczej chodzi tu o sprzęgło: tarcza, docisk
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Zapomniałem dodać że silnik nie traci wtedy obrotów ani nic w tym stylu. Mogę jakoś sprawdzić sprzęgło bez rozbierania?
Powiem Ci że możesz nawet zdemontować sprzęgło i nic nie zobaczysz, minimalnie krzywe słoneczko w docisku wybite tłumiki? Czasem trzeba napatrzeć się wnikliwie, nie hamowałeś ostatnio mocno silnikiem?. Jaki masz przebieg na tym zestawie. I czy jak zwiększyć obroty silnika podczas ruszania to ustępuje lub drżenie zwiększa czestotliwośc?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
;2855527']Masy nie ma się czym przejmować
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
No to szkoda bo myślałem, że to do fałteka.
bartek28124683
25-09-17, 21:03
;2855539']Powiem Ci że możesz nawet zdemontować sprzęgło i nic nie zobaczysz, minimalnie krzywe słoneczko w docisku wybite tłumiki? Czasem trzeba napatrzeć się wnikliwie, nie hamowałeś ostatnio mocno silnikiem?. Jaki masz przebieg na tym zestawie. I czy jak zwiększyć obroty silnika podczas ruszania to ustępuje lub drżenie zwiększa czestotliwośc?
Co rozumiesz przez mocne hamowanie silnikiem? Nie wiem jaki mam przebieg na tym sprzęgle, kupiłem samochód 2 lata temu, przelecę jutro przez papiery i sprawdzę czy coś było robione. To drżenie pojawia się w trakcie puszczania sprzęgła. Nigdy przy tym objawie nie puściłem do końca tylko wciskałem żeby przestało drżeć więc nie wiem co by się stało gdybym całkiem puścił. Jeśli dobrze pamiętam dodawanie gazu nic nie zmieniało (oprócz obrotów silnika). Spróbuje to jutro powtórzyć ale to się dzieje bardzo rzadko.
Dziwne jest to że dzieje się to rzadko, z reguły jeżeli chodzi o sprzęgło to pojawia się to przy każdym ruszaniu puszczaniu sprzęgła . Sprawdz czy skręt kół nie ma żadnego związku, napewno wypadało by zbadać układ napędowy poduszki podjedź gdzieś do mechanika najlepiej zaufanego jeżeli nie masz możliwości i niech go obejrzą.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
26-09-17, 06:30
;2855629']Dziwne jest to że dzieje się to rzadko, z reguły jeżeli chodzi o sprzęgło to pojawia się to przy każdym ruszaniu puszczaniu sprzęgła . Sprawdz czy skręt kół nie ma żadnego związku, napewno wypadało by zbadać układ napędowy poduszki podjedź gdzieś do mechanika najlepiej zaufanego jeżeli nie masz możliwości i niech go obejrzą.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu TapatalkaW sobotę mam zamiar obejrzeć tylną poduszkę. Problem pojawia się przy kołach na wprost i przy skręconych. Wcześniej zdarzało mi się to częściej. Po drodze wymieniłem pompę i siłownik sprzęgła.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
michalllll92
26-09-17, 08:16
Witam
Potrzebował bym opis wyjść z komputera p06.
Muszę sprawdzić czy wszystko mam podłączone jak powinno być ale nie mogę z telefonu znaleźć schemat.
Poratuje ktoś ?
bartek28124683
26-09-17, 17:51
Po wymianie sworznia kierownica musi być trochę w lewo żeby jechać na wprost, przed wymianą była w prawo. Normalne że coś takiego się stało? W najbliższym czasie pojadę na geometrię. Sworzeń wymieniony na gwarancji :-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
? masz auto z lat 95-00 na gwarancji czy sam sworzeń był na gwarancji?
P06 to obd1
strona z opisami (http://www.dodo-upgrades.nl/obd1swapd14a34.htm)
bartek28124683
26-09-17, 22:11
Sworzeń był na gwarancji, w grudniu zeszłego roku wstawiany. Sprzęgło najprawdopodobniej nie było wymieniane, podobnie jak olej, nie mam tego w rachunkach. Licznikowo przejechane 246kkm.
Próbowałem znaleźć info na forum i w sieci ale nie znalazłem.
Czy panel w EK/EJ w wersji bez klimy ma całe bebechy w miejscu guzika klimy? Tzn czy po wyciągnięciu zaślepki wystarczy włożyć tam plastik klawisza jaki jest np do obiegu zamknietego?
Wydaje sie, ze pod zaslepka widac diode. Chcialbym tam zrobic wymuszone uruchamianie chlodnicy w KJSówce ;)
Dzięki
kazik2_h9w3
27-09-17, 20:29
Jak wyjmiesz zaslepke i wlozysz tam guzik to bedzie to działało
Próbowałem znaleźć info na forum i w sieci ale nie znalazłem.
Czy panel w EK/EJ w wersji bez klimy ma całe bebechy w miejscu guzika klimy? Tzn czy po wyciągnięciu zaślepki wystarczy włożyć tam plastik klawisza jaki jest np do obiegu zamknietego?
Powinno wszystko być na miejscu pod warunkiem, że poprzedni właściciel nic nie majdrował.
ak wyjmiesz zaslepke i wlozysz tam guzik to bedzie to działało
Powinno wszystko być na miejscu pod warunkiem, że poprzedni właściciel nic nie majdrował.
Dzieki :) czyli tylko musze namierzyc klawisz ;)
kazik2_h9w3
28-09-17, 07:48
Jak chcesz taki to pisz pw
bartek28124683
28-09-17, 11:55
Końcowe tłumiki w wersjach d16y7 i d16y8 różnią się od siebie pod względem tłumienia dźwięku? Mam kolektor wydechowy z d16z6 i zastanawiam się czy zmiana tłumika dała by mi coś odnośnie dźwięku?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Moje d14z1 strasznie żłopie olej. Chmurki nie widać ale czuć że olej się pali. Płynu chłodniczego nie widać by ubywało. Co może być mu?
Moje d14z1 strasznie żłopie olej. Chmurki nie widać ale czuć że olej się pali. Płynu chłodniczego nie widać by ubywało. Co może być mu?Pierścienie olejowe zapieczone, uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Moja wymiana pierścieni.
http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=49974
da rade to wymienić bez demontażu głowicy?
Czy po za tymi 2 elementami muszę coś jeszcze kupić czy to wszystko?
Musisz zrzucać głowicę. Inaczej nie da rady.
wpadłem na inny pomysł jak już musze demontować ten syf to dam swap głowicy z d16y7.
Co myślicie o tym pomyśle, znalazłem ofertę na wyremontowaną głowice z y7.
Końcowe tłumiki w wersjach d16y7 i d16y8 różnią się od siebie pod względem tłumienia dźwięku? Mam kolektor wydechowy z d16z6 i zastanawiam się czy zmiana tłumika dała by mi coś odnośnie dźwięku?
Jeśli oba tłumiki są to OEM'y, to jak dla mnie ewentualna różnica w dźwięku będzie wynikać tylko i wyłącznie ze stopnia zużycia tłumików, a nie z różnic konstrukcyjnych.
Kolejne pytanie, jednak decyduje się na porting głowicy z y7 do d14.
Planuje zostawić seryjną wiązkę i podpiąć to na starym osprzęcie.
Czy muszę coś szczególnego zrobić by obyło się bez komplikacji.
Po sprawdzeniu osprzetu d16y7 i d14z1 wszystko jest plug play
bartek28124683
29-09-17, 17:56
Byłem na geometrii. Poustawiali co się dało ale gość wspomniał że kąt pochylenia prawego koła mam poza zakresem, oczywiście zapomniałem zapytać czy chodzi o przód czy tył. Powinno być 0+/-45, a jest 50. Jaka może być przyczyna? Tego kąta nie da się regulować więc prawdopodobnie coś mam krzywe.
Byłem na geometrii. Poustawiali co się dało ale gość wspomniał że kąt pochylenia prawego koła mam poza zakresem, oczywiście zapomniałem zapytać czy chodzi o przód czy tył. Powinno być 0+/-45, a jest 50. Jaka może być przyczyna? Tego kąta nie da się regulować więc prawdopodobnie coś mam krzywe.
A wydruku tego jak było przed ustawianiem i jak jest po nie dali Ci?
:confused:
bartek28124683
29-09-17, 18:21
Nie, mam tylko stary wydruk z poprzedniej geometrii. Kierownica jest teraz prosto ale wydaje mi się że samochód dalej delikatnie w lewo ściąga. Wspomniał o tym że może być zgięty amortyzator/zwrotnica.
Nie, mam tylko stary wydruk z poprzedniej geometrii. Kierownica jest teraz prosto ale wydaje mi się że samochód dalej delikatnie w lewo ściąga. Wspomniał o tym że może być zgięty amortyzator/zwrotnica.Ja miałem szczeloną - krzywą zwrotnice. Wymieniałem na używke i jest git.
Nie, mam tylko stary wydruk z poprzedniej geometrii. Kierownica jest teraz prosto ale wydaje mi się że samochód dalej delikatnie w lewo ściąga. Wspomniał o tym że może być zgięty amortyzator/zwrotnica.
To że jest coś krzywe to jest 100% pewności.
Jeśli masz seryjne zawieszenie lub niewiele obniżone to nie powinno być żadnego problemu z ustawieniem geometrii tak, żeby wartości mieściły się w zakresach.
bartek28124683
29-09-17, 19:48
Wszystko jest w zakresie oprócz tego jednego prawego koła, lewe ma tylko 5' odchyłki od nominału. Tyle że tego kąta się nie reguluje. Da radę samemu znaleźć tę zgiętą część? Właściwie to coś mi dzwoni z prawej strony z przodu przy wjechaniu w dziurę trochę szybciej lub przy ostrym hamowaniu na nierównej drodze. Może to ma z tym związek.
To moze gorny sworzen puka ale nikt normalny nie robi geometrii na zuzytym zawieszeniu. Jesli nawet kolo lezy te 5 stopni to nie piwinno mies to wplywu na sciaganie, lepiej zmierz sobie metrowka odleglosci miedzy srodkami kol po kazdej stronie to przynajmniej bedziesz wiedzial czy ktores nie jest cofniete
bartek28124683
29-09-17, 21:35
Zawieszenie sprawdzali, wymieniałem dolny sworzeń z prawej strony. Może to być wina skrzywionego amortyzatora?
Zawieszenie sprawdzali, wymieniałem dolny sworzeń z prawej strony. Może to być wina skrzywionego amortyzatora?Może, a masz takie podejrzenia? Skąd wiesz że to amortyzator?
bartek28124683
29-09-17, 22:19
Nie wiem, chcę wiedzieć czemu się przyglądać. Zwrotnice miałem wymieniane gdzieś rok temu, ze względu na większe zaciski. Nie przypominam sobie żebym miał wtedy problemy ze ściąganiem, dopiero po wymianie końcówek drążków i dużych cukierków z tyłu (plus amortyzatory). Odległości od środków kół po obu stronach samochodu takie same (263 cm). Może to być po prostu krzywa felga?
Czy ma ktoś wymiary rozpórki 3pkt do civic 6gen hb?
Może to być po prostu krzywa felga?
Jakby to była wina felgi, to nie było by problemu z ustawieniami geometrii.
bartek28124683
01-10-17, 19:57
Według manuala kąt pochylenia mam w porządku, mieści się w tolerancji. Na kartce z poprzedniej geometrii mam kąt WSZ 0*45' dla lewej strony i 1*08 dla prawej, może to być przyczyną ściągania w lewo? Może też z którąś oponą jest jednak coś nie tak, założę zimówki to się dowiem. Ktoś wie jaka jest pojemność zbiorniczka na płyn wspomagania?
Jak to jest z paskiem rozrządu blokiem d14z1 i głowicą d16y7?
Wiem że musze kupić regulowane kółko rozrządu a pasek jaki ma być od d14 czy od d16?
Czy osłony przegubów zewnętrznych są takie same w civic d14 przedlift i civic d15z6 polift. A jak jest z półośkami? D15 ma inne?
D14 ma ciensze polosie, gomowa oslona z przegobu d15 bedzie miala luz przy osi
Mam 2 pytania.
Jakie pierścienie zaworowe podejdą pod d14z1 bo szukam i są różne a nie chce się naciąć.
Tutaj prosił bym o link.
Wycinam kata i no właśnie co dalej. Lepiej wybrać przelot w obudowie kata czy strumienicę w obudowie kata?
Mam 2 pytania.
Jakie pierścienie zaworowe podejdą pod d14z1 bo szukam i są różne a nie chce się naciąć.
Tutaj prosił bym o link.
Wycinam kata i no właśnie co dalej. Lepiej wybrać przelot w obudowie kata czy strumienicę w obudowie kata?Co to są pierścienie zaworowe?
Nie wiem, nie spotkałem się z czymś takim?
kazik2_h9w3
04-10-17, 09:21
Zapewne chodzi o tłokowe
Lub uszczelniacze zaworowe
Zapewne chodzi o tłokowe
Lub uszczelniacze zaworowe
Tak pierścienie tłokowe, zaćmienie umysłu :)
Jakiej dlugosci powinny bys sruby glowicy w d17y7? Moje maja cale 13cm i po zlozeniu wszystkiego w kazdym kanale wydechowym jest woda z olejem. Jakies pomysly?
Przed montażem wszystkiego była wydmuchana woda/olej z otworów z gwintami z bloku ?
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=8910,8911,8912,8913,8918,8919,8920,8921&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC%20COUPE&xcardr=2&dmodyr=1997&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6ILS&nplblk=E__1000
Nr 11. Wychodzi na to że wymiar powinien być 10x120,5
Wszystko wydmuchane. Stawiam wlasnie ze moze sruby do wymiany juz sa. Uszczelka oem
Temat stary, kolektor d16z6 lub d15b7 (pozioma przepustnica) do d14z1 (pionowa) przekładam kolektor i przepustnice, reszte przekładam od siebie(wtryski, krokowiec)?
Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
kdzie mogę dostać przepustnice z fitv pasującą do kolektora ssącego d15b7 bo szukam i znaleźć nie mogę?
piterstar1
05-10-17, 10:53
Jak poznac ze maglownica z EK4 to wlasnie ta?? Jakis specjalny numer czy producent??
bartek28124683
07-10-17, 16:40
kdzie mogę dostać przepustnice z fitv pasującą do kolektora ssącego d15b7 bo szukam i znaleźć nie mogę?
Spróbuj na hondacentrum.pl. Polecam dzwonić, na odpowiedź na email będziesz czekał tydzień. Kupiłem pompę hamulcową 15/16 z coupe z d16y8 i chcę ją wstawić do EJ6. Brakuje jej tej czołowej uszczelki która wchodzi do serwa. Będzie pasować z mojej pompy 7/8? Będę musiał odpowietrzać wszystkie koła jeśli odpowietrzę pompę na stole? Mam ABS jeśli to ma znaczenie.
Uszczelka powinna pasowac, odpowietrzanie calosci Cie nie ominie
bartek28124683
08-10-17, 22:21
Da się sprawdzić szczelność pompy zanim wyląduje w samochodzie? Na stole pompuje ale nie wiem jak będzie pod ciśnieniem.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Znacie kogoś kto stroi nasze hondy w Poznaniu, lesznie albo zielonej górze?
Koledzy i koleżanki - może ktoś z Was ogarniał temat i wie gdzie kupię pół osie napędowe lewą i prawą do EK4. Znalazłem na allegro nowe ale napisałem mail-a do właściciela sklepu z zapytaniem o pomoc przy wyborze odpowiednich aukcji. Po tygodniu napisałem znowu i cisza. Tak wiec zwracam sie z prosbą do Was. Z góry dziekuje za pomoc.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Koledzy i koleżanki - może ktoś z Was ogarniał temat i wie gdzie kupię pół osie napędowe lewą i prawą do EK4. Znalazłem na allegro nowe ale napisałem mail-a do właściciela sklepu z zapytaniem o pomoc przy wyborze odpowiednich aukcji. Po tygodniu napisałem znowu i cisza. Tak wiec zwracam sie z prosbą do Was. Z góry dziekuje za pomoc.
Zadzwonić się nie dało? Może byłoby szybciej.
Sporo sprzedawców z Allegro ma w nosie odpowiadanie na e-mail'e jeśli w opisie podają kontaktowy numer telefonu.
Tutaj pisałeś?:
-> http://civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?18-Kupi%EA
Fakt nie dzwoniłem. A jeśli ten link jest to częsci forum "kupię, sprzedam" to mam za mało postów więc ta cześć jest dla mnie zablokowana. Postaram się tam jeszcze przedzwonić ale jakby ktoś z Was miał sprawdzone dojscie do pół osi to bedę wdzięczny za pomoc.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
bartek28124683
13-10-17, 10:53
Mój mechanik twierdzi że z wymianą pompy jest pół dnia roboty bo trzeba przewody od korektora siły hamowania. Chyba trochę przesadza. Nie wystarczy odpowietrzyć tego przy kołach?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Masz ABS, więc nie masz korektora.
bartek28124683
14-10-17, 08:58
Czyli wystarczy przy kołach? Mam pompkę podciśnieniową więc nie powinno być problemów.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
przemo91524
14-10-17, 10:41
Jaki tłumik srodkowy polecacie do ej9? Zalezy mi na ciszy... mam kolektor 4-2-1, reszta wydechu seria jakaś
Jaki tłumik srodkowy polecacie do ej9? Zalezy mi na ciszy... mam kolektor 4-2-1, reszta wydechu seria jakaś
Od tego Pana:
-> http://civicklub.pl/forum/member.php?2465-DjHammer
https://www.facebook.com/marek.stusio?fref=ts
Zrobi Ci taki, jaki będziesz chciał.
Szybkie pytanie czy sprężyny H&R, fioletowe dedykowane do VI gena podejdą do zawieszenia MTS technic, które mam zamontowane w EG4??
Witajcie, orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany rozrządu w B16A2?
Witajcie, orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany rozrządu w B16A2?Pasek, napinacz, pompa wody, robocizna - ok. 450 - 500zł
Ja zakladałem. Gates, SKF, GMB
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Dzięki :) szczerze to myślałem że koszt będzie większy ale jak tak to okej ;)
Dzięki :) szczerze to myślałem że koszt będzie większy ale jak tak to okej ;)Ja tez tak myślalem. Bo to dwa wałki to pewnie ze 4-y napinacze, dwa paski itd. A tu przychodzi komplet SKF-u i miłe zaskoczenie. Oby wiecej takich :D
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
estosteron
21-10-17, 13:07
Ile płacicie za ubezpieczenie swoich hond?
Ja za 1.6 ze zniżkami około 750zl
Bez zniżek 1.5 1500 zł
Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka
Ile płacicie za ubezpieczenie swoich hond?
Ja za 1.6 ze zniżkami około 750zl
Samo OC: 477,85 zł. Z NNW i Opony Assistance: 546,24 zł.
Cześć,
Czy orientuje się ktoś z Was, czy osłony przednich tarcz hamulcowych z prelude 2.2 VTI (tarcza 282) pasują do Civica VI gen. EJ/ EK? Przymierzał ktoś?
bartek28124683
22-10-17, 17:41
Za 1.6 1005zl, 25% albo 30% zniżek.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Ile płacicie za ubezpieczenie swoich hond?
Ja za 1.6 ze zniżkami około 750zl
Ja za 1.4 740 zł (60 % zniżek), ach te zwyżki za model auta hehe:cool:
Ja za 1.4 740 zł (60 % zniżek), ach te zwyżki za model auta hehe:cool:
To ja w przemyślu za 1,6 i z 60% w sierpniu płaciłem 530 zł samo gołe oc. Więc duże znaczenie ma gdzie się mieszka :)
bartek28124683
23-10-17, 10:47
Ja mieszkam na wsi i mam 1000 ale pewnie z racji wieku. Chyba że na coupe są jakieś zwyżki. Czym smarujecie prowadnice od zacisków hamulcowych?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Ja mieszkam na wsi i mam 1000 ale pewnie z racji wieku. Chyba że na coupe są jakieś zwyżki. Czym smarujecie prowadnice od zacisków hamulcowych?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu TapatalkaKup sobie smar ATE, jeden z lepszych do prowadnic ,smarowania klocka z tyłu.
bartek28124683
23-10-17, 13:22
Masz na myśli Plastilube czy ten drugi.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Masz na myśli Plastilube czy ten drugi.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu TapatalkaMam chyba Plastilube , nie pamiętam.
bartek28124683
23-10-17, 14:04
On jest do prowadnic klocka. Potrzebuję czegoś do tych na których chodzi zacisk.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Ja mieszkam na wsi i mam 1000 ale pewnie z racji wieku. Chyba że na coupe są jakieś zwyżki. Czym smarujecie prowadnice od zacisków hamulcowych?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Dlatego ważne jest by mieć ciągłość w opłacaniu OC, może to być skuter, przyczepka czy cokolwiek innego ale doczepić się do matki, ojca, dziadka etc. jako współwłaściciel bo np. w PZU musisz mieć 8 lat by uzyskać najwyższą klasę, 11 i 60% zniżki, lecz nie każdy ubezpieczyciel tak to liczy.
Tak czy inaczej era tanich polis OC się skończyła.
PS. stosuje się także różne zniżki za pakiety ew. dostaje rabaty przy dodatkowym ubezpieczeniu życia bądź domu, jak coś chcesz policzyć to zapraszam na priv bo się przyczepią, że ględzę nie na temat i reklamuję swoją agencję:)
A do smarowania prowadnic ja używałem tego i nigdy się z nimi nic nie działo: http://www.motochemia.pl/pasta-smar-do-tloczkow-cylinderkow-hamulcowych-malwa-5ml-p-2162.html
Z tym, że w stacjonarnym sklepie chyba z 7 zł zapłaciłem.
bartek28124683
23-10-17, 17:12
Teraz mam wysmarowaną lewą stronę smarem silikonowym (z lewą stroną był kłopot) i hamulce wreszcie biorą równo. Jak coś się będzie działo to będę kombinował.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Mateusz100
23-10-17, 20:27
Panowie dwie sprawy, pierwsza to koszt cześci hamulcowych ( klocki, tarcze i bebny z tylu ) chce oddac samochod do mechanika zeby mi sprawdzil hamulce. Podejrzewam ze klocki i tarcze beda do wymiany bo cos to słabo hamuje i ciekawy jestem koszt cześci i ew. robocizny, chce to zrobic na lepszych czesciach, ATE lub TRW.
A druga sprawa to z czego robiliście sobie uszczelki to tylnych lamp w ej9 bo cos czytałem ze z karimaty i tego typu rzeczach ale dzis gadalem ze znajomym i mowil ze karimata bedzie chłoneła wode wiec tez troche lipa
Panowie dwie sprawy, pierwsza to koszt cześci hamulcowych ( klocki, tarcze i bebny z tylu ) chce oddac samochod do mechanika zeby mi sprawdzil hamulce. Podejrzewam ze klocki i tarcze beda do wymiany bo cos to słabo hamuje i ciekawy jestem koszt cześci i ew. robocizny, chce to zrobic na lepszych czesciach, ATE lub TRW.
A druga sprawa to z czego robiliście sobie uszczelki to tylnych lamp w ej9 bo cos czytałem ze z karimaty i tego typu rzeczach ale dzis gadalem ze znajomym i mowil ze karimata bedzie chłoneła wode wiec tez troche lipaZależy jaka karimata, ja robiłem z pianki pod panele podłogowe i jest u mnie ok.
bartek28124683
23-10-17, 20:31
Tarcze i klocki ATE to ok 300 zł, zrobić to możesz sam to zaoszczędzisz. Najpierw sprawdź czy rzeczywiście ich potrzebujesz, może jest inny problem.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Mateusz100
23-10-17, 20:33
[QUOTE=bartek28124683;2860522]Tarcze i klocki ATE to ok 300 zł, zrobić to możesz sam to zaoszczędzisz. Najpierw sprawdź czy rzeczywiście ich potrzebujesz, może jest inny problem.
Taki mialem zamiar ale nie wiem czy bede mial wolny garaz u znajomego bo przydałoby sie jednego wieczoru wszystko rozebrac i zobaczyc a drugiego zamowic czesci i zlozyc
bartek28124683
23-10-17, 20:37
Żeby zobaczyć ile zostało klocka nie trzeba garażu. Skąd wiesz że słabo hamuje? Jakby się klocek kończył to raczej było by słychać piszczenie przy hamowaniu.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Mateusz100
23-10-17, 20:42
Żeby zobaczyć ile zostało klocka nie trzeba garażu. Skąd wiesz że słabo hamuje? Jakby się klocek kończył to raczej było by słychać piszczenie przy hamowaniu.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wiem ze nie potrzeba garazu ale jakos w taka pogode nie mam weny zeby wyjsc z domu i pod blokiem grzebać, a jesli chodzi o hamulce to wydaje mi sie ze to bardziej spowalniacze niz hamulce :D, chyba ze juz tak jest w ej9
mam pytanie ;) mam zaciski dwutłoczkowe z jarzmami z accorda 99r 3.0. chcę wymienić heble z przodu na większe, tzn 282mm. mam civica ej9 95r. czy potrzebuje jeszcze zwortnic? i jak tak to z jakiego auta. z jakiego auta szukać tarcz 282 4x100
Zaciski z accorda pasuja na zwrotnice z hamulcem 262, jesli masz mniejsze to trzeba wymienic
Panowie, wywala mi od dłuższego czasu kontrolke ABS i problem objawia się taki, że czasami pod pedałem hamulca czuje jakby ABS działał sam od siebie, a przy okazji słysze jakieś dziwne mechaniczne dźwięki dochodzące z przednich hamulców. Auto hamuje ale ale tak jakby pedał odbijał przy poślizgu. Nie wjechałem w zadną dziurę, żadnego mechanicznego uszkodzenia. Mieliście podobny przypadek?
bartek28124683
27-10-17, 17:00
Najlepiej sprawdź jaki kod błędu Ci wyświetla to się czegoś dowiesz.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Obstawiam ukruszony pierścień zębaty na piaście.
No własnie jak podłaczali pod kompa to żadnego błędu nie było, wszystko niby gra jak ta lala. Może to ten pierścien o którym mówi kolega posejdon. Dzięki za sugestie Panowie :-)
Panowie 2 pytania,
1.Jeśli mam wejscie pod kompa i normalnie mogę błedy usuwac jak diagnosta kompa podepnie, to można coś z tym kompem modzic?
2. W dolocie slychać wybuchy, zle zrobiony swap ssaka z z6? Czy moze zle zaplon ustawiony?
Ej6 d16y7
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
czy szybka przednia pasuje od angielki do ej6 coupe ? jesli nie no to pytanie czy pasuja od hb / sedana ?
czy szybka przednia pasuje od angielki do ej6 coupe ? jesli nie no to pytanie czy pasuja od hb / sedana ?
Szybka przednia czyli czołowa ? Jeśli tak to od angielki nie pasuje, a w sedanie, coupe i hb są takie same.
czy szybka przednia pasuje od angielki do ej6 coupe ?
To 2 zupełnie różne nadwozia nie mające ze sobą wspólnych części blacharskich, więc dlaczego miałaby pasować?
jesli nie no to pytanie czy pasuja od hb / sedana ?
Te nadwozia do słupka A są takie same, więc powinna pasować. Dobrze by było, żeby ktoś potwierdził na 100%.
Mateusz100
31-10-17, 16:41
Panowie chciałem sobie zrobić uszczelki lamp tylnich do ej9 i mam pytanie z czego to robiliście ? jakaś karimata ? mikroguma ? Jak zamawialiscie cos tego typu na allegro to mozecie podesłać. Aaa no i jaka grubość tego wybrac zeby było dobrze ? 5mm, 8mm, 10mm ? Bo nie chce czegos zamowić a pozniej sie okaze zbyt cieniutkie i dalej woda bedzie leciala
Panowie chciałem sobie zrobić uszczelki lamp tylnich do ej9 i mam pytanie z czego to robiliście ? jakaś karimata ? mikroguma ? Jak zamawialiscie cos tego typu na allegro to mozecie podesłać. Aaa no i jaka grubość tego wybrac zeby było dobrze ? 5mm, 8mm, 10mm ? Bo nie chce czegos zamowić a pozniej sie okaze zbyt cieniutkie i dalej woda bedzie leciala
Ja zrobiłem z czegoś co nazywa się "mata pod akwarium" o grubości 6 mm i działa bez zarzutu już ze 2 lata.
Na uszczelki mikroguma 6 mm. Tnie sie nozyczkami albo nozem. Szukaj w hurtowniach z tworzywami sztucznymi. Ja zamawialem z firmy Technozbyt chyba ale sporo tego jest. Wujek Gugiel znajdzie.
Mateusz100
31-10-17, 21:23
Ja zrobiłem z czegoś co nazywa się "mata pod akwarium" o grubości 6 mm i działa bez zarzutu już ze 2 lata.
TEz szukalem tych mat pod akwarium ale objechalem wszystkie zoologiczne mniejsze i wieksze i w kazdym mowia ze czegos takiego nie maja wiec chyba pozostaje mi zamowic na allegro
TEz szukalem tych mat pod akwarium ale objechalem wszystkie zoologiczne mniejsze i wieksze i w kazdym mowia ze czegos takiego nie maja wiec chyba pozostaje mi zamowic na allegro
Ja pojechałem do pierwszego (chyba jedynego) sklepu zoologicznego w mojej wsi.
Pani sprzedająca a może właścicielka była tak uprzejma, że jej się trafił potencjalny klient, że stwierdziła że nie ma ale że na następny dzień na 100% będzie. Następnego dnia było to, co chciałem i była w siódmym niebie, że mogła pomóc. Kupiłem, powycinałem, działa do dzisiaj.
Ponawiam pytanie,
Cześć,
Czy orientuje się ktoś z Was, czy osłony przednich tarcz hamulcowych z prelude 2.2 VTI (tarcza 282) pasują do Civica VI gen. EJ/ EK? Przymierzał ktoś?
Panowie 2 pytania,
1.Jeśli mam wejscie pod kompa i normalnie mogę błedy usuwac jak diagnosta kompa podepnie, to można coś z tym kompem modzic?
2. W dolocie slychać wybuchy, zle zrobiony swap ssaka z z6? Czy moze zle zaplon ustawiony?
Ej6 d16y7
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaKtoś coś?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Za pare dni mój silnik będzie ukończony ale już teraz myslę o wydechu.
Jaki wydech polecacie pod kolektor wydechowy 4-2-1 od d16z6?
Mając tłumik końcowy proex i środkowy od m-tech muszę kupować może czy można przespawać piększe flansze?
Za pare dni mój silnik będzie ukończony ale już teraz myslę o wydechu.
Jaki wydech polecacie pod kolektor wydechowy 4-2-1 od d16z6?
Mając tłumik końcowy proex i środkowy od m-tech muszę kupować może czy można przespawać piększe flansze?
nie kombinowal bym z wydechem flansze spawaj i bedzie git jak planujesz grubiej pojsc to 2" by sie przydaly
Mega ważne 2 pytania
Mam przejściówkę z obd2b na obd1, jako że te przejściówki są dedykowane do b serii a nie d serii to podobno trzeba przelutować jeden przewód od krokowca, proszę łopatologicznie powiedzieć z jakiej kostki do jakiej kostki, z jakiego pinu do jakiego pinu mam przelutować by krokowiec na tej przejściówce działał.
2 pytanie, przez te przejściówkę nie działa mi prędkościomierz, jak mam poprowadzić przewody by zaczoł działać.
Po demontażu zegarów z tyłu mam taki oto widok
http://images34.fotosik.pl/349/a023903c0231d7c0gen.jpg
Gdzie mam szukać miejsca na podpięcie niebieskiego przewodu bo nie chcę nic popalić.
A propo krokowca bo na przejściówce z obd2b na obd1 w silniku d14z1 nie chce działać możesz sprawdzić czy dobrze myśle że tak należy poprowadzić przewody..
muszę zrobić połączenie pinu 23 z kostki b (strona obd2b) do pinu 9 z kostki a (strona obd1)
Felga r16 7j et37 na oponie 195/50 przy seryjnym zawiasie w ej9 , może gdzieś ocierać o coś ?
ej2 i ej9 mają mniej więcej takie same rozmiary nadkoli ? podchodzą rozmiarami takie same koła do nich ?
Felga r16 7j et37 na oponie 195/50 przy seryjnym zawiasie w ej9 , może gdzieś ocierać o coś ?
ej2 i ej9 mają mniej więcej takie same rozmiary nadkoli ? podchodzą rozmiarami takie same koła do nich ?
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?5074-Chc%EA-kupi%E6-nowe-felgi
Ocierać nie powinno, ale będzie wyglądać zjawiskowo.
:p
Co masz na myśli pisząc zjawiskowo ? :p
kazik2_h9w3
05-11-17, 16:28
Chyba chodzi o to ze będą to baloniaste opony
W sumie tak 195 na 7 cali to już takie minimum , ale czy 205 to nie będzie za dużo jak do ej9 ew. ej2 ? w sumie niby tylko 1 cm więcej :cool:
Co masz na myśli pisząc zjawiskowo ? :p
EJ9 na 16" feldze i seryjnym zawieszeniu będzie wyglądało jakby Ci się kobyła z dyszlem urwała i uciekła.
firstborne
05-11-17, 17:50
Baloniaste to 60, 65. 50 jest dobre, a seria na 16' jeśli chcesz przepękać zimę nie jest zła chociaż komicznie z lekka będzie to wyglądać. Osobiście wziąłbym piętnastki i profil 55.
bartek28124683
06-11-17, 10:19
Po zmianie opon na zimowe zaczęło ściągać w prawo zamiast w lewo jak na letnich. Wina będzie po stronie opon czy szukać jeszcze innej przyczyny?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Po zmianie opon na zimowe zaczęło ściągać w prawo zamiast w lewo jak na letnich. Wina będzie po stronie opon czy szukać jeszcze innej przyczyny?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu TapatalkaZmień koła i będziesz wiedział.
Panowie, dwa szybkie pytania:
1. Czeka mnie wymiana rozrządu w mojej EK3 sedan 1999r, jaką pompę wody polecacie? jacyś konkretni producenci?
2. Czy na felgę 15x7,5 opłaca się ładować oponę zimową w rozmiarze 185/55? to już chyba będzie przegięty naciąg prawda?
Dzięki za pomoc
1. Czeka mnie wymiana rozrządu w mojej EK3 sedan 1999r, jaką pompę wody polecacie? jacyś konkretni producenci?
Aisin na przykład.
2. Czy na felgę 15x7,5 opłaca się ładować oponę zimową w rozmiarze 185/55? to już chyba będzie przegięty naciąg prawda?
Według mnie ujdzie.
Miałem na takiej feldze zimówki 195/50 i było do zaakceptowania, ale zależy co komu pasuje.
firstborne
06-11-17, 14:35
1. Czeka mnie wymiana rozrządu w mojej EK3 sedan 1999r, jaką pompę wody polecacie? jacyś konkretni producenci?
A jest konieczność jej wymiany? Gdzie tutaj było zamieszczone info, że jeśli masz pompę oem i nie ma z nią żadnych problemów to zostawić w spokoju.
2. Czy na felgę 15x7,5 opłaca się ładować oponę zimową w rozmiarze 185/55? to już chyba będzie przegięty naciąg prawda?
Dokładnie tak to będzie wyglądać.
https://tyrestretch.com/7.5-185-55-R15/7.5-185-55-R15-Briway-3.jpg
A jest konieczność jej wymiany? Gdzie tutaj było zamieszczone info, że jeśli masz pompę oem i nie ma z nią żadnych problemów to zostawić w spokoju.
Na bank pisał to jeden z tych, co nie wymieniają również sworzni, tylko czekają aż wypadną.
:D
firstborne
06-11-17, 14:58
Na bank pisał to jeden z tych, co nie wymieniają również sworzni, tylko czekają aż wypadną.
:D
Może tak, a może nie.
Może tak, a może nie.
No każdy sobie może wybrać. Jedni samochody naprawiają, a inni tylko serwisują.
Hehehe dzięki Panowie :-) jak już wymieniać to komplet, a co do felg to chyba przy takim rozmiarze 15x7,5 z ET38 obcierać nie będzie co?
a co do felg to chyba przy takim rozmiarze 15x7,5 z ET38 obcierać nie będzie co?
Moje miały ET35 i nic nie tarło.
bartek28124683
06-11-17, 19:39
Ktoś zna jakąś alternatywę dla oryginalnych nakrętek do felg stalowych (90381-SV1-981)? Kupiłem dziś kołpaki i trochę się zdziwiłem przy montażu :)
Ktoś zna jakąś alternatywę dla oryginalnych nakrętek do felg stalowych (90381-SV1-981)? Kupiłem dziś kołpaki i trochę się zdziwiłem przy montażu :)
A Co Cię zdziwiło? Jeśli można spytać.
kazik2_h9w3
06-11-17, 20:12
Pewno nie maja tych kołnierzy co trzymaja kołpak
bartek28124683
06-11-17, 20:42
Że nakrętki nie trzymają kołpaków. W puncie rodziców nie ma specjalnych nakrętek do kołpaków więc się nie spodziewałem.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Starstruck
06-11-17, 21:51
Może poszukaj na allegro używanych?
bartek28124683
06-11-17, 23:02
Nakrętki o twardości 8.8 wystarczą do kół?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
EJ9 na 16" feldze i seryjnym zawieszeniu będzie wyglądało jakby Ci się kobyła z dyszlem urwała i uciekła.
E no bez przesady , w ej2 r16/50 strasznie źle nie wyglądało po zmianie z r15/55 :)
E no bez przesady , w ej2 r16/50 strasznie źle nie wyglądało po zmianie z r15/55 :)
Jakby się wszystkim na świecie to samo podobało, to by świat był kurewsko nudny przecież.
;)
bartek28124683
07-11-17, 19:10
Po zamianie opon stronami ściąga w lewo, wychodzi na to że to jednak opony. Oprócz wymiany opon nie da się z tym nic zrobić?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
przemo91524
07-11-17, 21:00
Witam, mam problem z wyregulowaniem nowej lampy depo w civic ej9 przedlift, silniczek z starej lampy , ten bolec ktory sie reguluje gdy go wystawie tak do połowy to wypada z silniczka, nie powinien sie w nim trzymac do samego konca? , oraz druga regulacja w tej lampie z wyjetym silniczkiem tez nie działa POMOCY bo lampa swieci na 2m w asfalt..
witam, przestała mi świecić wskazówka prędkościomierza w ej9, czy tam są dwie żarówki t5 r5, (1,2 W 12V) czy 1.4w 14v ? Czy jeszcze jakieś inne w5w itp?
Rozumiem ze muszę kupić gołe żarówki a stare wyjąc z tych koszyczków tak?
kazik2_h9w3
07-11-17, 21:48
Jakie sa tam zarowki to nie wiem ale na pewno trzeba je wyjąć z koszyczka ,takie miniaturki tych z kierunkow z blotnika
witam, przestała mi świecić wskazówka prędkościomierza w ej9, czy tam są dwie żarówki t5 r5, (1,2 W 12V) czy 1.4w 14v ? Czy jeszcze jakieś inne w5w itp?
Rozumiem ze muszę kupić gołe żarówki a stare wyjąc z tych koszyczków tak?Tak to wygląda. Masz tam więcej żarówek.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171107/1d7257d6e7d2a491e5d627049b2ff308.jpg
Po zamianie opon stronami ściąga w lewo, wychodzi na to że to jednak opony. Oprócz wymiany opon nie da się z tym nic zrobić?
Co chciałbyś zmienić oprócz wymiany opon, żeby zużyta opona stała się nadającą się do użytku?
:D
Witam, mam problem z wyregulowaniem nowej lampy depo w civic ej9 przedlift, silniczek z starej lampy , ten bolec ktory sie reguluje gdy go wystawie tak do połowy to wypada z silniczka, nie powinien sie w nim trzymac do samego konca? , oraz druga regulacja w tej lampie z wyjetym silniczkiem tez nie działa POMOCY bo lampa swieci na 2m w asfalt..
Uszkodzony/połamany mechanizm wewnątrz silniczka w pierwszym przypadku, bo nic nie powinno wypadać. Silniczek do wymiany.
W drugim przypadku przed wymianą silniczka sprawdź jeszcze wtyczkę i przewody, bo może gdzieś jest przerwa. Jeśli nie to silniczek do wymiany również.
ogólnie wiem jak wygląda licznik z tyłu bo widziałem w necie, ale ja potrzebuje wymienić żarówki, które są z góry i nie jestem pewny jakie tam idą, a chce kupić przez rozebraniem. Nie raz mi się obiło o uszy w tematach, ze ludzie mieli problemy z kupnem/wymiana żarówek w zegarach, ale to chyba tych z tyłu, nie wiem co jest od góry, bo w całych zegarach są chyba ze 3 rodzaje żarówek.
ogólnie wiem jak wygląda licznik z tyłu bo widziałem w necie, ale ja potrzebuje wymienić żarówki które są z góry i nie jestem pewny jakie tam idą, a chce kupić przez rozebraniem.
Nie przesadzaj. 6 śrubek do odkręcenia - 3 minuty roboty i będziesz pewien.
Moim zdaniem są takie same jak w czarnych oprawkach z tyłu licznika. W zegarach są dwa rodzaje małych żarówek bezcokołowych i jedna znacznie większa od pozostałych, też bez cokołu.
przemo91524
07-11-17, 22:37
Ok,czy regulacja bez silniczka, ta w lampie manualna powinna dzialac ? Czy cos sie zepsuło w srodku, jednak to nowa lampa... dzieki za wskazowki
Ok,czy regulacja bez silniczka, ta w lampie manualna powinna dzialac ? Czy cos sie zepsuło w srodku, jednak to nowa lampa... dzieki za wskazowki
W sprawnym reflektorze powinna działać. Bez względu na to czy to Stanley, Valeo, Depo czy inny Tyc.
bartek28124683
07-11-17, 23:18
Co chciałbyś zmienić oprócz wymiany opon, żeby zużyta opona stała się nadającą się do użytku?
:D
Podgiąć coś w zawieszeniu żeby jeździło prosto na ściętej oponie ;) Opony mają rok ale widać tak się kończy odwlekanie napraw zawieszenia. Przynajmniej znalazłem nakrętki do kołpaków :) Honda sobie liczy 24zł za oryginalne gdyby to kogoś interesowało.
korek zbiorniczka spryskiwaczy do żaby - czy pasuje z innego modelu np ufo? ktoś się orientuje?
firstborne
08-11-17, 01:14
Jeśli nie działa Tobie górne podświetlenie licznika to są tam na listewce 2 żarówki T5 - jedna pewnie Ci padła. Oryginalnie siedzi tam co innego bo zdaje się T6.5 ale te ciężko dostać. T5 da radę i łatwo dostać.
bartek28124683
08-11-17, 07:16
Jak ściąga w prawo przy hamowaniu to problemem zawsze będzie w lewym zacisku? W lewym sprawdziłem wszystko co mogłem chyba.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
kazik2_h9w3
08-11-17, 07:31
A moze masz gdzies luz
Podgiąć coś w zawieszeniu żeby jeździło prosto na ściętej oponie ;) Opony mają rok ale widać tak się kończy odwlekanie napraw zawieszenia.
Już raz "przyoszczędziłeś".
Mało?
bartek28124683
08-11-17, 08:31
To był żart. Luźow nie ma, sprawdzane miesiąc temu.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
witam, przestała mi świecić wskazówka prędkościomierza w ej9, czy tam są dwie żarówki t5 r5, (1,2 W 12V) czy 1.4w 14v ? Czy jeszcze jakieś inne w5w itp?
Rozumiem ze muszę kupić gołe żarówki a stare wyjąc z tych koszyczków tak?
Wejdź sobie na taką fajną stronę japancars.ru, wpisz Twój vin i wszystko tam masz rozrysowajne razem z numerami katalogowymi i szukaj po numerze.
Możecie podać linki do sprawdzonych reparaturek tylnych nadkoli do civica VI hb polift.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.