Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Nikt się nie orientuje ?
Też kiedyś planowałem zrobić własnego heatshielda. Hondata ma 3mm (niektóre źródła podają 3,xx mm). Z czego planujesz zrobić uszczelkę?
Chce ją wyciąć z teflonu z różnymi dodatkami poprawiającymi właściwości izolacyjne (prawie to samo - jeśli nie to samo - co hondata) , podobno po założeniu takiej uszczelki można zmniejszyć temp. ssaka o około 35-45 stopni na seryjnym wydechu, czyli jakby dorzucić jeszcze CAI to temperatura spadłaby jeszcze bardziej. Narazie robie projekt uszczelki do D serii w 3D którą dam do wyceny.
Przesadzone te dane wg mnie :)
Powiem tak: ja podczas strojenia mialem temp powietrza w dolocie 30 stopni - moim zdaniem nienajgorzej. Mam C4 z caiem, ssakiem z a2, hondata pod ssakiem no i kol wydechowy jebajowy owiniety tasma, do tego uniesiona maska na zawiasie :)
Mam pytanie odnośnie seryjnej puszki dolotowej z D16Z6 w budzie EJ9 - jak wiadomo, ta puszka nie jest P&P do ww. budy. Aby ja zamocować, trzeba wywiercić dodatkowy otwór w okolicy nadkola (jest na to miejsce, tylko nie ma tam dziury). Jednak nie jest to problem... bardziej martwi mnie umiejscowienie tego wypustu z puszki, który zasysa powietrze - jest on umiejscowiony niecały centymetr od podłużnicy - nie jest to za mało ? Silnik nie będzie się przez to dusił ? Zastanawiam się czy można z tym tak jakiś czas przejeździć, czy może od razu wiercić dziurę w podłużnicy, by pucha miała swobodę w zasysaniu powietrza ?
Chodzi Ci o miejsce zaznaczone na czerwono na tym zdjęciu ? (Dolot z MB - podobna budowa)
http://img42.imageshack.us/img42/756/imap.jpg
Tak, o to miejsce mi chodzi. Tam w podłużnicy jest takie przetłoczenie.
Podłużnica znajduje się niżej trochę bardziej w prawo. To przetłoczenie możesz spokojnie wyciąć (otworzyć jak puszkę sardynek :p ). Jeśli chodzi o to czy silnik się nie będzie dusił - raczej nie, może będzie miał trochę mniej mocy i słabszą reakcję na gaz. Na twoim miejscu zaopatrzył bym się w kompletny wydech z rezonatorem i złożył wszystko do kupy ;)
Należy wyciąć okrągły otwór w blasze tak jak w D15Z6, D16Y8 i innych z poziomymi ssakami. M.in. EJ9 i EJ6 nie miały go seryjnie.
Dzięki za odpowiedzi. Jak tylko auto wróci od mechaniora, to wiertarka pójdzie w ruch :p
Aha... jeszcze jedno - jak już wytnę tą dziurę w podłużnicy, to rezonator podejdzie wtedy bez problemu ? Teraz w ogóle nie mam tego rezonatora, ale biorę jego zakup pod uwagę, bo bez niego jest dość głośno - po mocniejszym wciśnięciu na gaz dolot głośno buczy.
Doprowadź zimne rurą ze zderzaka i nie będzie buczało.
Dobrze mi się wydaje, że w EJotkach (dokładnie D14A4) od '98 tarcze z przodu mają 262mm?
Dobrze mi się wydaje, że w EJotkach (dokładnie D14A4) od '98 tarcze z przodu mają 262mm?
Z tego co kojarzę, to w przedlift'ach w końcowej fazie produkcji były i 242 mm i 262 mm.
skolopendra
07-09-12, 21:12
w końcowej fazie produkcji były i 242 mm i 262 mm.
dokładnie tak
Ok. Czyli muszę zmierzyć. A jak określić czy tarcza klasyfikuje się do wymiany?
Ok. Czyli muszę zmierzyć. A jak określić czy tarcza klasyfikuje się do wymiany?
Chyba zmierzyć grubość.
:p
Przy grubym pierwszym sprzątaniu auta po zakupie i wymianie filtra kabinowego oczom mym ukazał się kabel z zakończoną wtyczką.
O co chodzi? Gdzie on powinien być podpięty?
http://i.imgur.com/EHnTD.jpg
Doprowadź zimne rurą ze zderzaka i nie będzie buczało.
Będzie ;) Rezonator ma głównie za zadanie wygłuszać ;) jeżeli go nie ma - czy to z doprowadzonym zimnym czy nie - będzie głośniej ...
Jarku drogi, miałem wywalony rezonator bez doprowadzenia zimnego i buczało jak ch*j ale jak do puchy dałem rurę i pociągnąłem do zderzaka to jest jak z rezonatorem:)
Camellia Racing
08-09-12, 10:04
Przy grubym pierwszym sprzątaniu auta po zakupie i wymianie filtra kabinowego oczom mym ukazał się kabel z zakończoną wtyczką.
O co chodzi? Gdzie on powinien być podpięty?
Kostka wygląda jak taka ze sklepu z elektroniką albo auto częściami. Bynajmniej na moje oko nie jest to OEM.
mam pytanie co do szczęk mocujących klocki hamulcowe z przodu, te z taka powiedzmy sprężyną idą na dół czy do góry ? pytam ponieważ ktoś u mnie coś s*******ił i z jednej strony mam tak a z drugiej inaczej , jak z nimi w końcu jest ?
siema czy ktos wie ile wchodzi plynu hamulcowego w układ?prosze o szybka odp.pozdro
Muzyk-Grzes
08-09-12, 22:49
W cały układ bez ABS wystarczy 500ml z ABS jakieś 700-800 ml.
ok dzieki a wie ktos moze czy z sprezyny z 5g czy to mb czy eg podejda do 6g coupe na serie amor?
ok dzieki a wie ktos moze czy z sprezyny z 5g czy to mb czy eg podejda do 6g coupe na serie amor?
Jest jeszcze kwestia czy przód czy tył.
:confused:
Ale według mnie od MB na 99% nie będą niestety pasowały, a od EG tylne wydaje mi się, że mogą pasować, a co do przednich to nie wiem.
jak się nazywa ta kratka z przodu "nad zderzakiem" gdzie jest literka H , bo nie mogę znaleśc tego na allegro , nie chce jej OEM tylko taką fajną siateczkę : D do 6 gena
szukaj pod nazwa grill lub atrapa
Starstruck
09-09-12, 12:13
ok dzieki a wie ktos moze czy z sprezyny z 5g czy to mb czy eg podejda do 6g coupe na serie amor?
Z 5g do 6g Coupe przełożysz sprężyny, z MB przełożysz tylko przód, tył nie pasuje.
Jak ta felga będzie wyglądać na EJ9?
http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/14/97/64/2614976474
no znalazłem , http://allegro.pl/honda-civic-vi-1995-1998-grill-tuning-type-r-i2607169940.html myślę że fajny grill , ale można skądś dostac takie przyczepiane "v-tec" lub "type-R"?
Starstruck
09-09-12, 12:47
Coś w stylu "Type R" jest na allegro (podórbki jak i oryginały - te również dostępne w ASO). Oczywiście ma to sens przy Civicu EK9, czyli oryginalnym Type R VI gen (w innym przypadku to jak MPower w 316i) :). Emblemat VTEC również można znaleźć na allegro, np. z VI gen albo VII gen.
Coś w stylu "Type R" jest na allegro (podórbki jak i oryginały - te również dostępne w ASO). Oczywiście ma to sens przy Civicu EK9, czyli oryginalnym Type R VI gen (w innym przypadku to jak MPower w 316i) :). Emblemat VTEC również można znaleźć na allegro, np. z VI gen albo VII gen.
Nie przesadzaj, zawsze to z 5 KM więcej.
:p
Muzyk-Grzes
09-09-12, 13:04
Poza tym kazik VTEC a nie V-Tec czy jak to handlarze lubią pisać V-Tech.
myślę że fajny grill , ale można skądś dostac takie przyczepiane "v-tec" lub "type-R"?
No bez przesady... chcesz obklejać znaczkiem VTEC lub Type-R silnik D16Y7 ? No litości... przecież to wiocha równa M-Power w zwykłych BMW :/
http://jarusnet.pl/2012/07/26/grill-typer-style-civic-99-00-2/
Tu masz w komplecie... ale faktycznie lepiej bez napisu, napis troche wieje wiochą w zwyklym D16
Witam, mam taki problem bo musze wymienic sprzeglo w mojej ek3 sedanie d15z6 i teraz pytanie bo obdzwonilem kilka sklepow i sprzeglo EXEDY z tego co wyczytalem sprzegielko eleganckie:D kosztuje w granicach 700-800 za komplet, ale poszperalem na alegro i np. http://allegro.pl/527-sprzeglo-honda-accord-civic-exedy-ma-mb-eg-ek-i2576038626.html jest bardzo duza roznica w cenie, ktos testowal takie cos, czym sie rozni od tych za 800? warto? czy to jakies podroby sa?! jak mozecie to cos poradźcie... z gory dzieki
ja odradzam grille z laminatu, szukałbym grilla jednoczęściowego odlanego z abs, nie ma wtedy takiej dziury przez która wszystko widać.
Witam, mam taki problem bo musze wymienic sprzeglo w mojej ek3 sedanie d15z6 i teraz pytanie bo obdzwonilem kilka sklepow i sprzeglo EXEDY z tego co wyczytalem sprzegielko eleganckie:D kosztuje w granicach 700-800 za komplet, ale poszperalem na alegro i np. http://allegro.pl/527-sprzeglo-honda-accord-civic-exedy-ma-mb-eg-ek-i2576038626.html jest bardzo duza roznica w cenie, ktos testowal takie cos, czym sie rozni od tych za 800? warto? czy to jakies podroby sa?! jak mozecie to cos poradźcie... z gory dzieki
Albo sprzedający jest idiotą, albo producentem jednej lub więcej części składowych tego zestawu nie jest Exedy.
Obstawiam raczej wariant drugi.
http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-4i-hatchback-96-01-tlumik-koncowy-i2554127687.html
http://moto.allegro.pl/tlumik-koncowy-honda-civic-1-4-75-90-km-95-01-rok-i2556583260.html
który tłumik do EJ9 '96r d14a4 wziąć? widzę, że jeszcze jest coś takiego http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen-wm-silencer-np-civic-tanio-i2592217045.html ale to chyba wymaga dorobienia odpowiedniej rury i mocowania, tak?
pozdrawiam
http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-4i-hatchback-96-01-tlumik-koncowy-i2554127687.html
http://moto.allegro.pl/tlumik-koncowy-honda-civic-1-4-75-90-km-95-01-rok-i2556583260.html
który tłumik do EJ9 '96r d14a4 wziąć? widzę, że jeszcze jest coś takiego http://moto.allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen-wm-silencer-np-civic-tanio-i2592217045.html ale to chyba wymaga dorobienia odpowiedniej rury i mocowania, tak?
pozdrawiam
Z tego co podałeś, to ja bym spróbował ten drugi, ale może od producenta, a nie od handlarza.
http://www.polmostrow.pl/kontakt.html
Ten ostatni to gówno dla wieśniaków, co lubią jak ich słychać z kilometra.
:p
Albo może poczytaj najpierw to:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator
Na forum są conajmniej 3 osoby co sprzedają tłumiki, ale od razu Ci mówię/piszę, że nie za takie pieniądze, jak Ty znalazłeś.
Siemka. Nie wiem czy takie pytanie już było. Czy wszystkie hondy tak mają że wsteczny ciężko wchodzi i trzeba go wyczuć? Czy może to jest spowodowane jakąś usterką? Mam tak że czasami lewarek nie dochodzi do końca i po puszczeniu sprzęgła jest delikatny zgrzyt. Czasami wystarczy na luzie puścić i jeszcze raz nacisnąć sprzęgło, a czasem lekko gazu dać i wtedy bieg wchodzi bez problemu, ale nie zawsze występuje ten problem. Tylko ze wstecznym biegiem tak mam, pozostałe pięć idealnie wchodzi. Mam wrażenie że to wina synchronizatora, ale słyszałem też że "ten typ tak ma".
Norma w starszych Hondach. Przed swapem w skrzyni z d14 tak miałem i teraz w d16 jest dokładnie to samo.
Też tak mam. Zauważyłem też(przynajmniej u siebie), że jak przed wrzuceniem wstecznego na chwile wbiję 1-kę to potem wsteczny wchodzi gładko:)
Gdzies tu było ze obroty kolo zamachowego(:confused:) musza spaść i zaleca sie wbic wyzszy bieg i dopiero wsteczny :D
proszę o potwierdzenie kodu błędu:
http://www.youtube.com/watch?v=DJaloroM5Fg&feature=g-upl
błąd nr 7 ? czujnik przepustnicy ?
czasem zdarza się wahnięcia obrotów tak jakby odcinało paliwo na ułamek sekundy
co z tym mrugającym ABS ?
tu masz bledy absu
http://images46.fotosik.pl/1200/1ec6b8375958cc1a.jpg sam ostatnio potrzebowalem
z filmiku widzialem blad 15 i 17 i dalej chyba 50 cos wiec musisz policzyc i sobie sprawdzic :)
...obroty kolo zamachowego(:confused:) musza spaść...
No możliwe, bo jeżeli to synchronizator zawodzi to trzeba trafić w odpowiednie obroty. :)
Dzięki chłopaki, też spróbuję z wbiciem innego biegu przed wstecznym. :)
No możliwe, bo jeżeli to synchronizator zawodzi to trzeba trafić w odpowiednie obroty. :)
Dzięki chłopaki, też spróbuję z wbiciem innego biegu przed wstecznym. :)
no gdzies tu wyczytalem ze wsteczny w hondach nie ma synchronizatora :D
i trzeba wbic inny bieg przed wstecznym, ja osobiscie wrzucam wsteczy, leciutko popuszczam sprzeglo naciskajac lewarek na wsteczny, wtedy wchodzi on prawidlowo ;]
Jak zmierzyć oporność poduszki powietrznej? ;]
Boję się, że jak się dobiorę do niej z miernikiem, że mi wystrzeli.
Potrzebuję się dowiedzieć jaki mam wlutować opornik zamiast poduszki.
Czytałem temat na forum Subaru, o montażu sportowej kierownicy i gościu tam miał od 2,7 - 4 ohm, wlutował 3ohm i wszystko cacy.
Tylko jaki do Hondy wlutować?
Jak ta felga będzie wyglądać na EJ9?
http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/14/97/64/2614976474
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?11697-Virtual-Tuning
Panowie czy tylni zderzak w żabie HB trzyma się na mocowaniach przy nadkolach, paru grzybkach pod klapą bagażnika i na 3 śrubach od dołu? czy jest jeszcze jakieś mocowanie np. pod światłami?
Jeśli piszesz o VIg, to nie ma żadnych innych mocowań, przynajmniej w poliftowej.
skolopendra
10-09-12, 12:32
czy jest
nie ma
w manualu masz fotki
nie ma
w manualu masz fotki
właśnie manual mam na kompie w domu i na szybko chciałem się dowiedzieć co mnie czeka po przyjściu z pracy :)
Jeśli piszesz o VIg, to nie ma żadnych innych mocowań, przynajmniej w poliftowej.
Tak o HB polifcie
Czyli na szybko - mocowania są mniej więcej w miejscach, które zaznaczyłem poniżej:
http://images40.fotosik.pl/1779/45cb5e62e99c7f08m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45cb5e62e99c7f08.html)
Do czego więc służą otwory pod lampami?
http://images44.fotosik.pl/395/e2f71384b8b38932m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2f71384b8b38932.html)
Pod lampami są tylko takie wsuwki.
skolopendra
10-09-12, 14:44
7min roboty i po sprawie
proszę o potwierdzenie kodu błędu:
http://www.youtube.com/watch?v=DJalo...&feature=g-upl
tu masz bledy absu
http://images46.fotosik.pl/1200/1ec6b8375958cc1a.jpg sam ostatnio potrzebowalem
z filmiku widzialem blad 15 i 17 i dalej chyba 50 cos wiec musisz policzyc i sobie sprawdzic
jak to policzyć ?
i co z błędami check engine ? objawy są jak przy walniętej przepustnicy czasami obroty spadają
Taka myśl mi się nasunęła. Nie mam w swoim ej9 kontrolki otwartych drzwi... Pytanie czy ktos próbował zrobic sobie takie światełko podłączając to pod kontrolke bagażnika? Ewentualnie jak?
Jeszcze jedno pytanko apropo podświetlenia zegarów. Jak sie pozbyc tej amberowej poświaty? Mam teraz czerwone żarówki to jest ok, ale jak zmienię na zielone to moze dac mizerny efekt...
Czy do ej6 polifta coupe można zeswapować szyby na elekt i lusterka ? bez przerabiana wiązki , przynajmniej w 5 genie była taka możliwość , nie wiem jak tu .
mam pytanie odnosnie kierownicy od ATRa czy duzo jest zabawy aby ja przelozyc do ej6 czy pasuje p&p ?
Jak masz poduche w ej to p&p i poducha bedzie dalej dzialac
gdzies na forum byla rozpiska jakie inne kierowice pasuja i z tego co pamietam to z ATR pasuje p&p
dzieki za odpowiedz taka chcialem uslyszec :)
a poszukam sobie jeszcze tej rozpiski
dzieki za odpowiedz taka chcialem uslyszec :)
a poszukam sobie jeszcze tej rozpiski
To jakbyś to trafił, to wrzuć link'a, bo też bym zerknął, a szukać mi się nie chce.
:p
chudypiter
11-09-12, 16:52
W atr poduszka gazowa jest jedno fazowa?
Próbował ktoś przemieścić chłodnicę wody w miejsce chłodnicy klimy ? Da radę dorwać gdzieś takie węże ? Jak to jest z ich kształtowaniem ? Chciałem poprostu zamiast wiercić dziury w zderzaku pociągnąć sobie zimne zza grilla ;)
nic nie musisz wiercic, mozesz poscic zimne w zderzak w dolny wlot tam gdzie sie mocuje foga w przelifcie i po sprawie. a pomysl z chlodnia - duzo roboty
nic nie musisz wiercic, mozesz poscic zimne w zderzak w dolny wlot tam gdzie sie mocuje foga w przelifcie i po sprawie. a pomysl z chlodnia - duzo roboty
Problem gdy chcesz zachować fogi/dzienne.
Albo sprzedający jest idiotą, albo producentem jednej lub więcej części składowych tego zestawu nie jest Exedy.
Obstawiam raczej wariant drugi. Panowie pomozcie mam aktoalnie ograniczony dostep do neta ale potrzebuje na biegu cos ze sprzeglem zrobic, na alegro sa sprzegla po 300-400 w sklepach 700-800 jaka roznica? na jakich sprzeglach wy jezdzicie? niechce jakiegos gowna wstawiac ale tez niemoge oszalec z $$:( jaka najlepsza opcja? w planach mam pomodzic troche i dolorzyc troche konikow w mojej hance co radzicie??
Najlepszą opcją jest kupno używanego zamachu 212 mm i dokupienie do tego sprzęgła EXEDY
http://www.jdmshop.pl/sklep/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=21&category_id=83&option=com_virtuemart&Itemid=1
Próbował ktoś przemieścić chłodnicę wody w miejsce chłodnicy klimy ? Da radę dorwać gdzieś takie węże ? Jak to jest z ich kształtowaniem ? Chciałem poprostu zamiast wiercić dziury w zderzaku pociągnąć sobie zimne zza grilla ;)
Dałoby pewnie rade zrobić, po prostu kupić bardzo dobre węże, wiadomo to nie co oryginał wiec nie byłoby to pewne rozwiązanie. Hm a nie dałoby rade odwrócić tych węzy o 180 stopni i dorobić mocowanie tam dokąd starczy węzy ?
Kupiłem filtr paliwa i tam są dwie uszczelki ta metalową to wiem co i jak ale gumowa gdzie wchodzi bo nigdzie nie pasuje
Najlepszą opcją jest kupno używanego zamachu 212 mm i dokupienie do tego sprzęgła EXEDY
http://www.jdmshop.pl/sklep/index.ph...emart&Itemid=1 Dzieki wielkie dzieki, sprzeglo o polowe tansze, oto wlasnie chodzilo:D plan mam taki zeby zdobyc gdzies taki zamach odrazu go odchudzic deko:D i takowe sprzeglo dolorzyc:cool: tylko teraz takie pytanko w jakich hankach siedza takie zamachy 212mm?!
Starstruck
12-09-12, 16:21
D16Z6/Y8 itp.
Starstruck
12-09-12, 16:33
B7 miały zamach 212 mm? Nawet nie wiedziałem :p.
z tym d15b7 na 100%?! bo jak narazie to slyszalem ze w kazdym d16 takie siedzi
Starstruck
12-09-12, 23:35
Nie w każdym D16, bo D16Y7 ma 200 mm. Ale ten silnik to w ogóle pomyłka, więc tam wszystko jest beee :p.
Dopełnię - w każdym vtecowym d16 i w paru bezvtecowych :)
najlepiej skontaktowac się z Tygrysem, Ralfem, Zychem, Poplawszym czy kimkolwiek innym z forum kto sprzedaje części i powiedzieć, że się chce zamach 212mm. problem z głowy
Nie w każdym D16, bo D16Y7 ma 200 mm.
A to ciekawe, bo ja mam zamach 212mm;)
skolopendra
13-09-12, 08:28
Cytat Zamieszczone przez Starstruck Zobacz posta
Nie w każdym D16, bo D16Y7 ma 200 mm.
A to ciekawe, bo ja mam zamach 212mm
tak się zdarza ,bywają również y8 z zamachem 200mm
Tak dla pewności - czy sterowniki ABS'u są różnią się w wersjach z tarczami z tyłu??
kruszyna9227
13-09-12, 10:27
Koledzy czy 4-2-1 podejdzie do d14a4 bez żadnej rzeźby? Chcę go kupić od Jarka(Jarusnet). Dodatkowo czy jak wstawię zamiast kata przelot to czy nie będzie metalicznego dźwięku i czy nie zmuli mi cifa? Pozdro:)
michalekbmw
13-09-12, 10:47
podejdzie pod kazda D serie bez zadnych przerobek tylko uwazaj na szpilki najpierw popsikaj jakims preparatem penetrujacym zebys nie poukrecal śrubek, co do dzwieku zalezy z jakiego materialu masz wykonany wydech jednym nic sie nie dzieje a inni maja metaliczny dzwiek w przedziale 2-3tys obrotow,
421 podejdzie, ale bedzie wisial dosc nisko bez przerobienia. jak masz niskie zawieszenie to albo go przerob troche, albo zrob jakas oplywowa metalowa oslonke, bo flansza zahaczyc o studzienke to niezle mozna sobie silnik wyrwac.
Co do metalicznego dzwieku to nie wiem, ale na pewnoodmuli ten silnik.
kruszyna9227
13-09-12, 11:10
Dzięki chłopaki:), co do tej przeróbki, to chodzi o to aby go troszkę uciąć/przegiąć?? Czy może jakieś inne pomysły??
skolopendra
13-09-12, 11:17
czy sterowniki ABS'u są różnią się w wersjach
nie
Dzięki chłopaki:), co do tej przeróbki, to chodzi o to aby go troszkę uciąć/przegiąć?? Czy może jakieś inne pomysły??
A nie lepiej kupić OEM'owy 4-2-1 od D16 i nie rzeźbić?
:confused:
Ja mam u siebie i przy zawieszeniu -40 mm nic nie zahacza.
kruszyna9227
13-09-12, 11:38
A nie lepiej kupić OEM'owy 4-2-1 od D16 i nie rzeźbić?
:confused:
Ja mam u siebie i przy zawieszeniu -40 mm nic nie zahacza.
Kurcze racja, zapomnialem o d16z6:cool: muszę przedyskutować ten zakup z moim portfelem:rolleyes: , dzięki.
Ja mam "Jebajowy" 4-2-1 i nic mi nie wisi:).
Ja mam "Jebajowy" 4-2-1 i nic mi nie wisi:).
Bo może jest tak, ale wcale nie musi tak być, że w EJ6 jest inaczej niż w EJ9.
:confused:
skolopendra
13-09-12, 13:41
1,4 wisiał będzie a 1,6 już nie
kolektory są robione z myślą o 1,6
Kurcze racja, zapomnialem o d16z6:cool: muszę przedyskutować ten zakup z moim portfelem:rolleyes: , dzięki.
Przemyśl to dobrze, do mnie właśnie dzisiaj dotarł :) Widziałem że w sprzedam ktoś chyba ma po 100zł 4-2-1 od z6
Teraz pytanko - uszczelka pod kolektor jest jednorazowa? Planuje remont głowicy za 2 tygodnie i nie wiem czy teraz montować 4-2-1 czy wstrzymać się z tym i montować już po zrobieniu głowicy (już na nowej uszczelce)
Teraz pytanko - uszczelka pod kolektor jest jednorazowa? Planuje remont głowicy za 2 tygodnie i nie wiem czy teraz montować 4-2-1 czy wstrzymać się z tym i montować już po zrobieniu głowicy (już na nowej uszczelce)
Z 1000 razy był już wałkowany ten temat - co najmniej raz w tygodniu.
:p
Jeśli uszczelka jest O.K. to nie trzeba dawać nowej, bo i po co.
Mam pewien problem ze świeżo kupionymi, nowymi tarczami TRW. Nie chciałem zakładać nowego tematu a problem dotyczy EJ9 :)
Przed chwilą rozpakowałem nowe tarcze i oto co zobaczyłem:
http://www.picshot.pl/public/view/210445
http://www.picshot.pl/public/view/210448
http://www.picshot.pl/public/view/210449
Ten brud (rdza?) jest pod folią, na tarczy. Pierwszy raz będę wymieniał tarcze sam, ale wydaję mi się, że nie powinno to tak wyglądać...
Klasyfikuje się to do reklamacji?
Mam pewien problem ze świeżo kupionymi, nowymi tarczami TRW. Nie chciałem zakładać nowego tematu a problem dotyczy EJ9 :)
Przed chwilą rozpakowałem nowe tarcze i oto co zobaczyłem:
http://www.picshot.pl/public/view/210445
http://www.picshot.pl/public/view/210448
http://www.picshot.pl/public/view/210449
Ten brud (rdza?) jest pod folią, na tarczy. Pierwszy raz będę wymieniał tarcze sam, ale wydaję mi się, że nie powinno to tak wyglądać...
Klasyfikuje się to do reklamacji?
A nie jest przypadkiem tak, że są zabezpieczone jakimś "gównem" i trzeba je wytrzeć/odtłuścić przez założeniem?
:confused:
Na moich ATE też była farba na całej powierzchni, która się starła przy pierwszych hamowaniach po założeniu.
Też myślałem, że to jakiś środek zabezpieczający, ale paznokciem nie idzie tego zdrapać - to jest rdza.
Wiem, że w czasie użytkowania tarcze i tak zardzewieją, ale to wygląda jakby na magazynie całe pudełko stała w kałuży...
skolopendra
13-09-12, 15:38
to jest rdza.
mnie również wygląda na to ze leżało podeszło wodą i zardzewiało
ehhh
Też myślałem, że to jakiś środek zabezpieczający, ale paznokciem nie idzie tego zdrapać - to jest rdza.
Wiem, że w czasie użytkowania tarcze i tak zardzewieją, ale to wygląda jakby na magazynie całe pudełko stała w kałuży...
Jeśli nie są to jakieś mega-wżery, to chyba nie ma co z tego robić tragedii i bawić się w reklamacje, chyba że masz sklep w pobliżu domu.
I nauka na przyszłość, że jak się coś kupuje w pudełku, to warto zajrzeć do tego pudełka przed zabraniem towaru do domu.
jak dla mnie to na 100% rdza i nie reklamował bym tego tylko zakładał i jeździł. Oczywiście o ile nie ma dużych wżerów
mógłby mi ktoś wytłumaczyc jak się montuje takie halogeny do zderzaka? http://jarusnet.pl/2012/03/03/halogeny-civic-96-98-2/ , trzeba jakieś dziury wycinac czy coś w tym stylu ? : ) a i czy można zamontowac te halogeny http://jarusnet.pl/2012/03/03/halogeny-zolte-honda-civic-99-00/ do coupety z 96 ? bo te mi się bardziej widzą
mógłby mi ktoś wytłumaczyc jak się montuje takie halogeny do zderzaka? http://jarusnet.pl/2012/03/03/halogeny-civic-96-98-2/ , trzeba jakieś dziury wycinac czy coś w tym stylu ? : )
Moim zdaniem trzeba ciąć zderzak, może nie tak drastycznie jak w polit'ach, ale niestety trzeba.
:(
wycinasz miejsce na halogeny w zderzaku, tylko ostroznie zeby zostawic mocowania, przykrecasz halogeny, podpinasz wiazke do akumulatora, potem halogeny, potem drugi koniec do kabiny, do przelacznika i bezpiecznikow
instrukcje masz z halogenami w pudelku
aaa i jeszcze mase przykrecasz do pasa przedniego a druga gdzies pod bezpiecznikami do blachy
mógłby mi ktoś wytłumaczyc jak się montuje takie halogeny do zderzaka? http://jarusnet.pl/2012/03/03/halogeny-civic-96-98-2/ , trzeba jakieś dziury wycinac czy coś w tym stylu ? : ) a i czy można zamontowac te halogeny http://jarusnet.pl/2012/03/03/haloge...a-civic-99-00/ do coupety z 96 ? bo te mi się bardziej widzą
Te drugie są do polifta....czyli skoro twój Civ to rocznik 96 to musisz wybrać te pierwsze. Teoretycznie można by zamontować poliftowe do przedlifta ale będzie to wyglądać z dupy bo w przedlifcie dolna kratka wlotowa jest szersza przez to na brzegach zderzaka jest mniej miejsca na montaż poliftowych fogów. Pominę już, że sam zderzak jest ciut inaczej w tym miejscu wyprofilowany po to by sie całość ładnie wkomponowała w bryłę:)
Kazik, te pierwsze halogeny sa do przedliftów, a te dugie do poliftów. Co do montażu pierwszych to miejsce montowania są w kratce zderzaka. Jakby to powiedzieć w najbardziej zewnętrznych kratkach. W paczce na pewno znajdziesz mocowania ;)
Co do polifta w przedlifcie, tak serio to trochę dziwnie to będzie wyglądało, do tego wymierzaj błotnik żeby krzywo nie było...
edit
Markotny był pierwszy ;)
Mowia ze do d14 , ten od d16 wystarcza w zupelnosci , ja osobiscie mialem / mam ebayowy i fakt ze wisi nisko ale bez jakiejs strasznej tragedii , no chyba ze ktos jezdzi na -70 to jest tragedia :)
Raffaelloo
13-09-12, 22:42
Panowie, ma ktoś gdzieś jakąś instrukcje/rysunek jak wmontować fogi poliftowe w zderzak ? ;)
Jakby to powiedzieć w najbardziej zewnętrznych kratkach.
Ba i nawet są specjalnie pod tym kątem wyprofilowane:)
Panowie, ma ktoś gdzieś jakąś instrukcje/rysunek jak wmontować fogi poliftowe w zderzak ?
U kolegi Manwe w temacie jest wiele mówiące foto-story. http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?101862-EK3-D15Z6-silver-project-by-Manwe/page138
Panowie, ma ktoś gdzieś jakąś instrukcje/rysunek jak wmontować fogi poliftowe w zderzak ? ;)
http://imclumzy.wordpress.com/2009/10/17/diy-1999-2000-ek-civic-oem-foglamp-install/
Raffaelloo
14-09-12, 21:23
Podziękował ;)
Mowia ze do d14 , ten od d16 wystarcza w zupelnosci , ja osobiscie mialem / mam ebayowy i fakt ze wisi nisko ale bez jakiejs strasznej tragedii , no chyba ze ktos jezdzi na -70 to jest tragedia :)
Ja jezdze na -70 z ebayowym kolektorem i nie ma zadnej tragedii, jesli ktos jezdzi na srace a nie zawiasie, ktory na kazdej dziurze dobija i ogolnie ma skoki jak odbijajaca sie pilka od koszykowki to jasne.
Jesli ktos jezdzi na normalnym dla takiej gleby twardym zawiasie nie ma zadnych problemow.
Panowie, szybkie pytanie - czy FD 4.25 z L3 (czyli o ile sie nie myle CRXa) przyda mi się do budowy skrzyni hybrydowej do d15z6? jako baza posłuży moja stara skrzynia, tylko FD chce zmienic wlasnie na 4.25.
Chce zbudować dokładnie taki setup:
Główne 4.250
1 - 3.250
2 - 1.900
3 - 1.346 (CRX)
4 - 1.033 (CRX)
5 - 0.702 (długi civic)
Na poczatku miało być FD z d16z6 ale ptanie własnie czy to z L3 to dokładnie to samo?
i na co zwrócić uwagę ogladajac to przelożenie przy odbiorze?
z tego co wiem to FD nie przełożysz
Przecież FD w D seriach można przekładać dowolnie z jednej skrzyni do drugiej(chyba ;) )?
z tego co wiem to tak ale w 5/6gen a nie z CRXowych skrzyń do s20/s40
aha, ok. to dzięki wielkie :)
Ja jezdze na -70 z ebayowym kolektorem i nie ma zadnej tragedii, jesli ktos jezdzi na srace a nie zawiasie, ktory na kazdej dziurze dobija i ogolnie ma skoki jak odbijajaca sie pilka od koszykowki to jasne.
Jesli ktos jezdzi na normalnym dla takiej gleby twardym zawiasie nie ma zadnych problemow.
Uwierz mi nie jezdzilem na srace :D jakto okresliles, przez tragedie mialem na mysli progi zwalniajace chociazby, ktore juz zaczynaly byc problemem, chyba ze to tylko urok osiedla na ktorym mieszkam ze sa wysokie
Uszczelki przepustnicy i kolektora ssącego w silnikach D16Z6/Y2/Y8 są takie same ?
Maseratidawid
16-09-12, 16:05
potrzebuje info :) lewarek zmiany biegow w ej9 wkladam biegi po kolei ale sztywno nie stoi na biegu , mozna nim machac na lewo i na prawo :) co jest do wymiany bo zaczyna mi to dzialac na nerwy ostatnio:)
skolopendra
16-09-12, 16:09
jest zestaw naprawczy do lewarka, kilka plastików i chodzi po wymianie jak nowy
Maseratidawid
16-09-12, 16:12
Uwierz mi nie jezdzilem na srace :D jakto okresliles, przez tragedie mialem na mysli progi zwalniajace chociazby, ktore juz zaczynaly byc problemem, chyba ze to tylko urok osiedla na ktorym mieszkam ze sa wysokie
ty nie tylko masz z tym problem ja mam serie i jest taki niski , ze obcieram na progach zwalniajacych na bemowie:) przez ostatnie przejazdy na wolfiego w tlumiku srodkowym zrobila mi sie dziura")
jest zestaw naprawczy do lewarka, kilka plastików i chodzi po wymianie jak nowy
a gdzie moge takie cudo dostac i za ile??
Np tutaj:
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-drazka-zmiany-biegow-honda-civic-i2586184744.html
Toz to shifter stabilizery popularnie zwane z poliuretanu ?
Toz to shifter stabilizery popularnie zwane z poliuretanu ?
Tak to raczej te :D Z tego co czytałem na forum - jest poprawa ;)
Panowie, skrzypi mi fotel kierowcy podczas, nie mam pojecia gdzie, Miał ktoś taką przypadłość ?
Po pół roku jazdy z wydmuchą postanowiłem założyć z powrotem boczki i tylną kanapę. po złożeniu wszystkiego zostało mi parę części :p Przede wszystkim takie oto dwie tulejki. NIe sugerujcie sie zdjęciem nr 2, bo nie jestem pewien czy powinna być przy tylnej kanapie, w manualu nie mogłem się jej dopatrzeć w tym miejscu. Finalnie skręciłem bez i wszystko działa normalnie. Tylko pytanie - do czego te dwie tulejki?
Samochód to EK3 HB
http://desmond.imageshack.us/Himg69/scaled.php?server=69&filename=20120916143132.jpg&res=landing
http://desmond.imageshack.us/Himg850/scaled.php?server=850&filename=20120916155716.jpg&res=landing
Dobra, już wiem że ta na pierwszym obrazku (po prawej) to nie tulejka tylko uszczelniacz :P To w takim razie gdzie wsadzić tą wiekszą po lewej?
Też tak mam. Zauważyłem też(przynajmniej u siebie), że jak przed wrzuceniem wstecznego na chwile wbiję 1-kę to potem wsteczny wchodzi gładko:)
Mam tak samo. Całe szczęście, że to normalne. Trzeba po prostu uważać.
Instrukcja mówi:
"Przed włączeniem biegu wstecznego zalecane jest wciśnięcie pedału sprzęgła na kilka sekund lub włączenie jednego z biegów do jazdy do przodu. Pozwoli to na zatrzymanie wałków skrzyni biegów, przyczyniając się do zmniejszenia naprężeń występujących w elementach skrzyni biegów".
Szukam podpowiedzi na mój problem.
Zmieniłem w swojej EJ, seryjną kierownice na tą z preludy z air bagiem. Po pierwszym podłączeniu, nie świecił się SRS, natomiast nie było klaksonu. Jak się później okazało wyrwałem czerwony kabel, przy demontażu seryjnej kierownicy. Kabel poprawiony, klakson działa poprawnie, natomiast teraz ciągle świeci się kontrolka SRS. Sprawdzałem bezpieczniki w kabinie, jak i pod maską, podłączałem z powrotem seryjną poduszkę, oraz odłączałem klemę akumulatora na 10-15 minut, z myślą że zresetuje się komputer i problem zniknie, kable jak i sama kość poduszki, raczej poprawnie podłączone. Brakuje mi pomysłów, co mogę jeszcze sprawdzić, gdzie szukać winowajcy ?
michalekbmw
17-09-12, 19:02
musisz uzbroic srs bo nie pomoze reset itp...
na forum ckpl byly tematy jak uzbroic w skrocie powiem tak:
przy bezpiecznikach pod kierownica szukasz zoltego kabelka dwupinowego zakonczonego kostka, wyciagasz kostke z pustego miejsca i przygotowywyujesz sobie zworke np ze spinacza biurowego. zwierasz przewody przekrecasz zaplon czekasz 4 sekundy i wyciagasz zworke kontrolka powinna zgasnac, ale za chwile znowu sie zapala czekasz 4 sekundy od wyciagnieca zorki i z powrotem ja wkladasz w kostke srs powinien mignac 2 razy wtedy odcinasz zaplon wyjmujac kluczyk i srs powinien byc uzbrojony
k r y s t i a n
17-09-12, 22:17
Wie ktos moze jakie sa seryjnie wtryski w d16w4 240cc czy 190cc?
Wie ktos moze jakie sa seryjnie wtryski w d16w4 240cc czy 190cc?
Troszkę się podepnę pod pytanie - czy wtryski 240cc różnią się wyglądem od 190cc ? Może mają jakieś oznaczenia po których łatwo je rozróżnić ?
Raffaelloo
17-09-12, 22:33
Pod które złącze dodatkowe (1,2,3,4): http://imageshack.us/f/707/skrzynkabezpiecznikwpod.jpg/ podłączyć wtyczkę do halogenów w polifcie ?
Starstruck
17-09-12, 22:47
W D16W4 były wtryski min. 240 cc
Pod które złącze dodatkowe (1,2,3,4): http://imageshack.us/f/707/skrzynkabezpiecznikwpod.jpg/ podłączyć wtyczkę do halogenów w polifcie ?
zobacz w ktorym jest napiecie po wlaczeniu swiatel ;] lub ewentualnie jak chcesz je podlaczyc ;]
czy zeby swiecily po zaplonie, po wlaczeniu swiatel czy non stop i wybierz ta wtyczke.
ja mam w 2 i moge je wlaczyc po wlaczeniu swiatel a wg instrukcji niby 1 lub 3 ale jak widac roznie to bywa z tymi pinami
wpinasz w zlacze numer 2, wtedy halogeny beda swiecic tylko i wylacznie jak beda wlaczone swiatla.
Raffaelloo
17-09-12, 23:19
Ok, dzięki, o to chodziło ;)
Szukam podpowiedzi na mój problem.
Zmieniłem w swojej EJ, seryjną kierownice na tą z preludy z air bagiem. Po pierwszym podłączeniu, nie świecił się SRS, natomiast nie było klaksonu. Jak się później okazało wyrwałem czerwony kabel, przy demontażu seryjnej kierownicy. Kabel poprawiony, klakson działa poprawnie, natomiast teraz ciągle świeci się kontrolka SRS. Sprawdzałem bezpieczniki w kabinie, jak i pod maską, podłączałem z powrotem seryjną poduszkę, oraz odłączałem klemę akumulatora na 10-15 minut, z myślą że zresetuje się komputer i problem zniknie, kable jak i sama kość poduszki, raczej poprawnie podłączone. Brakuje mi pomysłów, co mogę jeszcze sprawdzić, gdzie szukać winowajcy ?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?70303-Kasowanie-b%B3%EAd%F3w-SRS-(zr%F3b-to-sam)
Czy przednie odboje amortyzatorów w VI-gen HB, są takie same jak tylne? Jak nie to czym się różnią?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?70303-Kasowanie-b%B3%EAd%F3w-SRS-(zr%F3b-to-sam)
Dzięki Dawid za linka. Po kilku próbach udało się usunąć błąd.
siema czy kierowbnica z s2000 podejdzie do ej8?potrzeba cos przerabiac?pozdro
juz pozamiatane do ek pasuje z ap1 gdyby ktos chcial wiedziec;]
Czy dobrze mi się wydaje, że w moim EJ9 fabrycznie nie było głośników z tyłu? Jest tylko ta cienka pianka i maskownica.
http://i.imgur.com/oUuTb.jpg
I znów znalazłem niepodłączoną kostkę. Ktoś z Was wie o co tutaj chodzi? Znajduje się pod osłoną tylnej lewej lampy.
http://i.imgur.com/U34sg.jpg
Witam , koledzy mam pytanie mam silnik d14z1 niestety silnik powoli umiera , czy słupek d14a4 podejdzie p&p pod tą elektronike , dolot, skrzynie którą mam w d14z1 ?
Czy dobrze mi się wydaje, że w moim EJ9 fabrycznie nie było głośników z tyłu? Jest tylko ta cienka pianka i maskownica.
http://i.imgur.com/oUuTb.jpg
Dobrze Ci się wydaję.
Idealne miejsce do włożenia głośników 6x9".
Dobrze Ci się wydaję.
Idealne miejsce do włożenia głośników 6x9".
A to małe japonce oszczędzali ;-) Widziałem, że w kostce od radia kable są oznaczone jako głośniki tylne, ale czy są dalej poprowadzone do tyłu?
Tak powinny być poprowadzone. Zdejmij te maskownice i zajrzyj tam do środka powinien być gdzieś tam zwinięty i przyklejony kabel z kostką do głośników. Przynajmniej u mnie tak było.
A to małe japonce oszczędzali ;-) Widziałem, że w kostce od radia kable są oznaczone jako głośniki tylne, ale czy są dalej poprowadzone do tyłu?
Nawet jeśli są, to są cienkie jak wykałaczki i wypadałoby poprowadzić nowe. Takie jest moje zdanie.
Odkręć te maskownice i sprawdź - nie ma innego wyjścia.
U mnie tak samo nie było głośników a kostka była taśmą owinięta do kabla więc to chyba norma.
Również mam taką kostkę, a głośniki są, w poliftach powinny być. Tak czy inaczej te głośniki to do wywalenia są i zamiast tego zestaw odseparowany na przód.
Witam , koledzy mam pytanie mam silnik d14z1 niestety silnik powoli umiera , czy słupek d14a4 podejdzie p&p pod tą elektronike , dolot, skrzynie którą mam w d14z1 ?
Gdzieś czytałem że ktoś robił taką podmiankę tylko odwrotnie. Miało być P&P,a nie było.
Pierwszy link.
http://www.google.pl/search?q=d14z1+s%C5%82upekj+d14a4&sugexp=chrome,mod=15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=pl&sa=X&ei=IylaUJCxJdOP4gTtjIGYCQ&ved=0CB0QvwUoAA&q=d14z1+s%C5%82upek+d14a4&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=d82859b8eeafc020&biw=1440&bih=781
Od dawna u siebie mam następujący problem jak jest sucho to jest wszystko ok Honda jeździ dobrze normalnie a jak jest wilgotno i np pada czy jest po deszczu to szarpie, tak jakby zalewała się paliwem nie ma mocy. Wymieniłem już kable i świece. Co jeszcze aparat zapłonowy? Jest możliwość jakoś sprawdzenia go bez podmianki?
Raffaelloo
19-09-12, 23:18
I znów znalazłem niepodłączoną kostkę. Ktoś z Was wie o co tutaj chodzi? Znajduje się pod osłoną tylnej lewej lampy.
http://i.imgur.com/U34sg.jpg
Też to mam, i możliwe, że jest to kostka pod hak holowniczy (gniazdo do przyczepki) :D
EJ9 heble 242 po zmianie na te zaciski z EK4 pod 262 przewody ham... od EJ pasuja ?
Też to mam, i możliwe, że jest to kostka pod hak holowniczy (gniazdo do przyczepki) :D
Chyba dziś wezmę miernik i sprawdzę to tam w trawie piszczy ;)
Chyba dziś wezmę miernik i sprawdzę to tam w trawie piszczy ;)
tam są wyprowadzenia świateł, pozycyjne, stop, kierunkowskazy, też to sprawdzałem z ciekawości. Tak jak pisze Raffaelloo do gniazda przyczepki.
silent Dzieki za szybka reakcje :) PS. Ja mam tak samo u mnie tylko ze odwrotnie. Jest deszcz, mokro, zima ogolnie zimno i wilgotno to maszyna chodzi jak zyleta. Jest sucho to szlag czlowieka moze trafic z taka jazda. Rozmawialem kiedys z motocyklistami ktorzy mowili ze przy duzej wilgotnosci powietrza czuc wyrazna poprawe pracy silnika i osiagi. Hmmmmmm Nie wiem w sumie skad takie jajeca sie dzieja O_o
Chyba dziś wezmę miernik i sprawdzę to tam w trawie piszczy ;)
Nie musisz, ja mam takiego samego ''cyca''. Do haka jak Kolega wyzej napisal :) Przy kazdym wozie takie cos masz :)
Hmmmmmm Nie wiem w sumie skad takie jajeca sie dzieja O_o
No troche to dziwne, u mnie auto jezdzi bardzo dynamicznie za nim sie silnik pozadnie rozgrzeje?:)
Czy mógłby ktoś podać wymiary śruby mocującej alternator od góry? Silnik D14Z2 z 2000 roku. Chodzi o tą zaznaczoną czerwoną strzałką.
http://imageshack.us/a/img827/8485/20090809032056alternato.jpg
Ewentualnie ile kosztuje taka śruba w ASO albo gdzieś indziej?
5zł w Haparts.pl, w ASO drożej. Dzwoń, mów jaki silnik i dostaniesz.
Mam pytanie bo miarka od oleju wchodzi mi w miare lekko, czuc delikatny wcisk ale w poprzedniej hondzie siedziała duzo pewniej. Olej mi przez nia nie cieknie to zostawic tak jak jest ?
Mam pytanie bo miarka od oleju wchodzi mi w miare lekko, czuc delikatny wcisk ale w poprzedniej hondzie siedziała duzo pewniej. Olej mi przez nia nie cieknie to zostawic tak jak jest ?
Może o-ring, który ją od góry uszczelnia się już wytarł. Zmień go i po kłopocie. To, że olej nie cieknie nie znaczy, że brud nie wpada do środka.
silent Dzieki za szybka reakcje :) PS. Ja mam tak samo u mnie tylko ze odwrotnie. Jest deszcz, mokro, zima ogolnie zimno i wilgotno to maszyna chodzi jak zyleta. Jest sucho to szlag czlowieka moze trafic z taka jazda. Rozmawialem kiedys z motocyklistami ktorzy mowili ze przy duzej wilgotnosci powietrza czuc wyrazna poprawe pracy silnika i osiagi. Hmmmmmm Nie wiem w sumie skad takie jajeca sie dzieja O_o
Tu masz odpowiedź --> http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?152904-Przyspiezenie-auta
A musz byc jakis specjalne te oringi? bo na bagnecie sa zielone, kupilem dzisiaj w sklepie ale zwykle czarne.
Na szybko napiszę, że kupiłem dziś granatowe seryjne EJ9 z 2000 roku. 1.4 90 KM, skóra, klima, elektryka, zupełna seria nic nie modzona z brzydkimi 14stakami z fabryki ;)
No ale nie mam w nim radia, dlatego pierwsze co to kupuję dźwięk.
Pytanie: Czy ma ktoś fotę jak wygląda Becker Traffic Pro w Hondzie?
Nie czekając na odpowiedź kupiłem Beckera i zamontowałem w Hondzie. Naprawdę pięknie się komponuje z deską, podświetlenie nocne (po włączeniu świateł) praktycznie jak fabryczne Hondy. Jeśli chodzi o jakość dźwięku to na seryjnych głośnikach pięknie gra, szczególnie radio, bo Becker uważane jest za jeden z najlepszych odbiorników fal radiowych.
Jeśli komuś nie zależy na wodotryskach, animacjach, mp3 i usb to polecam Beckera lub Nakamichi.
Podświetlenie dzienne:
http://i.imgur.com/gYxUQ.jpg
Podświetlenie nocne:
http://i.imgur.com/7ukpw.jpg
http://i.imgur.com/gYxUQ.jpg
Wyłącz sobie ogrzewanie tylnej szyby.
Wyłącz sobie ogrzewanie tylnej szyby.
Tak właśnie też tu zauważyłem.
BTW mamy jakiś patent by się samo wyłączało jak np w polonezie? ;-)
czy fotele i kanapy z mb6 pasuja do ej9 ?
czy fotele i kanapy z mb6 pasuja do ej9 ?
nie bez przerobki
Wiec co trzeba przerobic chodzi mi glownie o fotele przód z ej9 zeby przejsc na tez z 5dvti szyny z ej9 zostawic czy cos wiecej ?
Yotomeczek86
21-09-12, 02:37
Zapewne szyny jednie trzeba przerobić tak aby otwory montażowe pasowały do tej budy. Bo z tego co mi się wydaje szyn nie da się przełożyć
jakie opony będą pasowały do 6 gena bez gwintu? Niskoprofilowe czy zwykłe kapcie? Chodzi mi o to żeby samochód nie wyglądał jak wóz drabiniasty
jakie opony będą pasowały do 6 gena bez gwintu? Niskoprofilowe czy zwykłe kapcie? Chodzi mi o to żeby samochód nie wyglądał jak wóz drabiniasty
Czy "bez gwintu" (bez regulacji) oznacza seryjne sprężyny?
tak, teraz mam zimówki 14 i jest duża szczelina między kołem a nad kolem i kombinuje jak by to zniwelować gdy wejdą 16"
tak, teraz mam zimówki 14 i jest duża szczelina między kołem a nad kolem i kombinuje jak by to zniwelować gdy wejdą 16"
Moim zdaniem do 16" na seryjnym zawieszeniu profil inny niż 50-55 będzie wyglądał dziwnie, ale zależy co się komu podoba.
:p
Najlepiej by było, jakbyś przed zakupem dogadał się z kimś znajomym i pożyczył na przymiarkę.
Znajomy przez jakiś czas miał 16" i oponę o profilu 45, bez gleby średnio to wyglądało
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8433d7118fc75f91
A musz byc jakis specjalne te oringi? bo na bagnecie sa zielone, kupilem dzisiaj w sklepie ale zwykle czarne.
U mnie są czarne.
czyli nie ma znaczenia czy sa zielone czy czarne ?
Moim zdaniem do 16" na seryjnym zawieszeniu profil inny niż 50-55 będzie wyglądał dziwnie, ale zależy co się komu podoba.
:p
Najlepiej by było, jakbyś przed zakupem dogadał się z kimś znajomym i pożyczył na przymiarkę.
czyli mam rozumiec że samochody bez gleby bardziej lubią niskoprofilówki ? : )
i jeszcze jedno pytanie , do ściągnięcia grilla potrzeba zdejmowac zderzak ? bo teraz siłuję się z tym i nie chce zejśc
i jeszcze jedno pytanie , do ściągnięcia grilla potrzeba zdejmowac zderzak ? bo teraz siłuję się z tym i nie chce zejśc
trzeba
grill jest od spodu przykrecony do zderzaka
Jakiej długości są paski do pompy wspomagania i klimatyzacji w D14Z2? Do alternatora podobno 800.
czy zderzak z 6g coupe przedlifta pasuje do EJ9 przedlifta?
czyli mam rozumiec że samochody bez gleby bardziej lubią niskoprofilówki ? : )
To zależy.
Bo jeżeli uważasz, że z tego co napisałem ja, czyli:
"Moim zdaniem do 16" na seryjnym zawieszeniu profil inny niż 50-55 będzie wyglądał dziwnie."
wynika to, co napisałeś wyżej Ty, to faktycznie jest tak jak piszesz.
:p
Panowie pytanie - czy amortyzatory KYB ULTRA SR były w ogóle produkowane do VI gen'a? Nigdzie nie mogę znaleźć :/
Panowie pytanie - czy amortyzatory KYB ULTRA SR były w ogóle produkowane do VI gen'a? Nigdzie nie mogę znaleźć :/
Były produkowane na forum kilka razy widziałem takowe w dziale sprzedam
Panowie pytanie - czy amortyzatory KYB ULTRA SR były w ogóle produkowane do VI gen'a? Nigdzie nie mogę znaleźć :/
http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp
Były produkowane na forum kilka razy widziałem takowe w dziale sprzedam
Też właśnie wydawało mi się, że widziałem takie w giełdzie.
http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp
Ten katalog znajduje tylko KYB Excel-G, co najlepsze nie znajduje nawet AGX'ów a te przecież były produkowane do tego modelu Oo.
http://imageshack.us/a/img208/7397/kybr.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/208/kybr.jpg/)
:(
http://imageshack.us/a/img688/4996/kybg.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/688/kybg.jpg/)
no dobra, musze wymienic bebny i szczeki
ktore szczeki wziac ?
kashiyama, ate czy trw ?
no i niestety bebny mam mniejszy wybor
ABE ??? i brembo ;] tylko brembo jakies dziwne http://media1mi.pl/p/1/178/138/photo-21962379-31b0-4bce-927b-54cace77875a-for_zoom.jpg
skolopendra
22-09-12, 11:50
brembo jakies dziwne
wygląda na chłodzenie
Może zdjęcia pomylili, bo w tym bębnie są miejsca na śrubki do przykręcenia bębna. W civicu bęben siedzi tylko na wcisk, a w tych miejscach powinny być gwinty do jego zdejmowania.
Posiada ktos rozpiske pinow wchodzacych do zegarow w ej9? Chcialem podlaczyc drzwi pod kontrolke bagaznika..
Panowie pytanie - czy amortyzatory KYB ULTRA SR były w ogóle produkowane do VI gen'a? Nigdzie nie mogę znaleźć :/
Z tego co wiem to nie ale te z 5 gena podejdą na przód ponoć p&p a z tyłu po dołożeniu tulejek.
Posiada ktos rozpiske pinow wchodzacych do zegarow w ej9? Chcialem podlaczyc drzwi pod kontrolke bagaznika..
a nie lepiej bezposrednio? do wolnego gniazda w zegarach wsadzic oprawke z zarowka i pociagnac pare kabelkow ?
witam, czy półoś z 1.4 podejdzie do d15z6. oczywiscie chodzi o 6gena 3d
Witam jakiej firmy sprzeglo kupic najlepiej do civic VI 1.4??
Witam jakiej firmy sprzeglo kupic najlepiej do civic VI 1.4??
http://www.exedy.pl/sprzegla/honda/hondacivic/hondaciviccivic-ej9-prod-96-01-do-/
Tylko nie tutaj, bo tu bandycka cena jest.
:p
a nie lepiej bezposrednio? do wolnego gniazda w zegarach wsadzic oprawke z zarowka i pociagnac pare kabelkow ?
No nie latwiej niestety, bo po pierwsze jak wsadzilem tam oprawke to robilo sie jakies zwarcie i ciagle sie centralny otwieral (wiem, dziwne :D), po za tym nie mam tam ikonki... miejsce jest "puste". Dlatego lepiej by wygladalo pod ikonka bagaznika.
No nie latwiej niestety, bo po pierwsze jak wsadzilem tam oprawke to robilo sie jakies zwarcie i ciagle sie centralny otwieral (wiem, dziwne :D), po za tym nie mam tam ikonki... miejsce jest "puste". Dlatego lepiej by wygladalo pod ikonka bagaznika.
zwarcie sie robilo bo trzeba zaizolowac sciezke do ktorej przylega oprawka, zeby moc w spokoju podlaczyc kabelki, a ikonke spokojnie sobie wydrukujesz i nakleisz, ale ok, nie chce Ci sie to spoko.
jak chcesz znaleźć odpowiedni pin w zegarach to je wyjmij i idz po sciezce od oprawki do konca przy ktoryms wtyku :D
Panowie, ręce opadły po raz kolejny. Znowu cieknie mi woda do wnętrza. Najpierw bagażnik, uporałem się, potem pod nogi kierowcy, pęknięcie budy, uporałem się, potem szyberdach tez juz nie cieknie. Teraz kapie znad pedału sprzęgła. Kapiące krople wykluczają poprzednie miejsca przecieku. Przy zwyklym myciu czy przy malym deszczu nie cieknie, dopiero jak dowali deszczu przez cala noc to jest mokro.
Niestety znalezc takiej rozpiski zarowek, ktora kiedys byla tu wrzucana. Chodzi mi o to jakie zarowki sa w podswietlaniu panelu sterowania nawiewem oraz podswietlanie zegarow.
Czy kiera z Accorda 2004 z poducha podejdzie do cifa VI, wiem ze z ATR podchodzi ale nie wiem czy obie maja taki sam wieloklin?
http://i.imgur.com/gpD00.jpg
Niestety znalezc takiej rozpiski zarowek, ktora kiedys byla tu wrzucana. Chodzi mi o to jakie zarowki sa w podswietlaniu panelu sterowania nawiewem oraz podswietlanie zegarow.
Chyba 2 sztuki t6,5. Ale ciezko jest dostac inne niz biale, wiec ja mam wsadzone t5 (takie jak w zegarach) i lekko przygiete styki. Swieci super
gdzie w ej9 d14 z kolektorem ssacym od z6 znajduje sie Czujnik ciśnienia atmosferycznego?
skolopendra
23-09-12, 14:22
Czujnik ciśnienia atmosferycznego?
może o ten w dolocie ci chodzi?
przy seryjnym zawieszeniu lepiej kupic felgi z rantem czy bez ?: )
może o ten w dolocie ci chodzi?
nie mam zielonego pojecia. wywala mi blad 13 wlasnie o ten czujnik i dlatego pytam.
Czy kiera z Accorda 2004 z poducha podejdzie do cifa VI, wiem ze z ATR podchodzi ale nie wiem czy obie maja taki sam wieloklin?
http://i.imgur.com/gpD00.jpg
Z tego co wiem to pasuje, gdzies na forum w coupe montował i kombinował coś żeby była też wielofunkcyjna
Panowie, niebawem ruszam w trasę, a mam problem z obrotami. Honda civic 1.4 is 96r.
Wczoraj podkręciłem linkę gazu bo słabo jechał na jedynce, prawie gasł na nierównej drodze. No i pięknie jakieś trochę ponad 1000 obr. pokazywało się na luzie i trochę mniej jadąc na jedynce. blabla bla wiecie o co chodzi.
Nagle dzisiaj okazało się że obroty czasem delikatnie skaczą. Włączam silnik i obroty się zgadzają z tym co ustawiałem, ale po chwili jazdy czy nawet stania na włączonym silniku obroty pływają.
Zastanawiam się czy to może być problem z kablami zapłonowymi, świecą, aparatem zapłonowym ?! Linka od gazu, której dotykałem nawet nie drgnęła, jest dobrze dokręcona... Jakieś pomysły?
pozdrawiam,
Zelek23
P.s. Czy zwykłym miernikiem uniwersalnym (dość dobrym) warto próbować mierzyć jaki prąd płynie przez kable zapłonowe? Czy może zacząć od wykręcenia świec. Przy okazji jaki jest klucz do świeczek, mój 21 chyba nie podejdzie, przede wszystkim potrzebny jest chyba jakiś długi. Może coś polecicie? post pisany na szybko...
skolopendra
23-09-12, 18:03
Wczoraj podkręciłem linkę gazu
:confused:
zacznij od wyczyszczenia silniczka krokowego
Panowie, niebawem ruszam w trasę, a mam problem z obrotami. Honda civic 1.4 is 96r.
Wczoraj podkręciłem linkę gazu bo słabo jechał na jedynce, prawie gasł na nierównej drodze. No i pięknie jakieś trochę ponad 1000 obr. pokazywało się na luzie i trochę mniej jadąc na jedynce. blabla bla wiecie o co chodzi.
Nagle dzisiaj okazało się że obroty czasem delikatnie skaczą. Włączam silnik i obroty się zgadzają z tym co ustawiałem, ale po chwili jazdy czy nawet stania na włączonym silniku obroty pływają.
Zastanawiam się czy to może być problem z kablami zapłonowymi, świecą, aparatem zapłonowym ?! Linka od gazu, której dotykałem nawet nie drgnęła, jest dobrze dokręcona... Jakieś pomysły?
pozdrawiam,
Zelek23
P.s. Czy zwykłym miernikiem uniwersalnym (dość dobrym) warto próbować mierzyć jaki prąd płynie przez kable zapłonowe? Czy może zacząć od wykręcenia świec. Przy okazji jaki jest klucz do świeczek, mój 21 chyba nie podejdzie, przede wszystkim potrzebny jest chyba jakiś długi. Może coś polecicie? post pisany na szybko...
A szukałeś wogóle cokolwiek na forum, bo mnie się wydaje, że raczej nie bardzo.
:mad:
http://www.civicklub.pl/forum/search.php?searchid=440504
Miszczuniu popraw no linka bo coś ci nie poszło:)
Muzyk-Grzes
23-09-12, 18:50
Lubie ludzi ,którzy do Hondy podchodzą jak do "malucha" z gaźnikiem i kręcą obroty linką gazu.....
Miszczuniu popraw no linka bo coś ci nie poszło:)
No i może to jest znak, żeby zelek23 troszkę wytężył neurony i poszukał.
:p
Dobrze, że nie napisał, żeby Mu naprawić zdalnie.
A co do link'a to może ten:
http://www.civicklub.pl/forum/search.php?searchid=440565
Skoro istnieje temat szybkie pytanie szybka odpowiedz, to chciałem skorzystać z szybkiej podpowiedzi.
Może źle przedstawiłem sytuację. Z obrotami silnika nic się nie działo, samochód jeździł idealnie, był szybki tak jak być powinien.
Natomiast denerwowało mnie to, że kiedy jadę na jedynce bez dodawania gazu po nierównej drodze osiedlowej, to czasem prawie gaśnie.
Wtedy podkręciłem linkę i od tego momentu zaczęły pojawiać się problemy.
A co do link'a to może ten:
http://www.civicklub.pl/forum/search...earchid=440565
ten link też nie działa.
A tak swoją drogą podaj Login frazę na którą znalazłeś temat, w którym rzeczywiście jest o moim problemie mowa (na razie Twoje linki nie działają).
Podaj też czas po którym wpadłeś na tę frazę.
Wpisując coś na temat kabli zapłonowych czy świec, wyskakują setki tematów po kilka, kilkanaście lub kilkaset stron. Żaden temat dla laika, osoby która nie wie w czym problem - świeca, kable czy linka nie jest jasny... Dlatego korzystam z tego tematu, bo może nie mam możliwości przeczytać całego forum.
Załóżcie kiedyś, że ktoś was się pyta jako specjalistów i ceni waszą wiedzę. Wówczas może mniej nerwowo będziecie reagować kiedy przeczytacie "kolejne" pytanie.
P.s. Mam nadzieję, że jednak ktoś mi pomoże, chyba po to jest forum.
pozdrawiam,
Zelek23
Starstruck
23-09-12, 22:35
Słuchaj, D14 (czyli silnik 1.4) ma tak mało momentu obrotowego, że jazda na "1" bez gazu tak właśnie wygląda, że się dławi i prawie gaśnie. Poza tym: gdzie masz potrzebę tak jeździć? To nie diesel.
Kolego zelek23 wystarczy trochę chęci i czytania ze zrozumieniem i wszystko się znajdzie w nie całą minute: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?16456-czyszczenie-silniczka-krokowego&highlight=czyszczenie+silniczka+krokowego
Jeśli to nie pomoże to warto wyregulować zawory
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Zelek23
A tak swoją drogą podaj Login frazę na którą znalazłeś temat, w którym rzeczywiście jest o moim problemie mowa (na razie Twoje linki nie działają).
Podaj też czas po którym wpadłeś na tę frazę.
Wpisując coś na temat kabli zapłonowych czy świec, wyskakują setki tematów po kilka, kilkanaście lub kilkaset stron. Żaden temat dla laika, osoby która nie wie w czym problem - świeca, kable czy linka nie jest jasny... Dlatego korzystam z tego tematu, bo może nie mam możliwości przeczytać całego forum.
Skoro pisałeś wcześniej, że falują Ci obroty to wpisujesz falowanie obrotów albo falujące obroty, a nie kable zapłonowe albo świece.
:confused:
Słuchaj, D14 (czyli silnik 1.4) ma tak mało momentu obrotowego, że jazda na "1" bez gazu tak właśnie wygląda, że się dławi i prawie gaśnie. Poza tym: gdzie masz potrzebę tak jeździć? To nie diesel.
Nie zgodzę się, jak czujesz sprzęgło, to bez większego problemu da się puścić pedały i jedzie. Robiłem tak nie raz w korkach jeszcze przy d14.
Starstruck
24-09-12, 13:24
No tak, pobawię się ze sprzęgłem 30 min w korku, ach faktycznie :cool:
Nic się bawić nie trzeba, tylko nie dojeżdżać od razu pod zderzak, jak się tylko coś ruszy, a toczyć się powoli. Puszczasz odpowiednio delikatnie i jedzie. Na pewno zdrowsze dla samochodu niż ciągłe ruszanie i hamowanie.
Nic się bawić nie trzeba, tylko nie dojeżdżać od razu pod zderzak, jak się tylko coś ruszy, a toczyć się powoli. Puszczasz odpowiednio delikatnie i jedzie. Na pewno zdrowsze dla samochodu niż ciągłe ruszanie i hamowanie.
W końcu ktoś to napisał ;-) Szkoda tylko, że buractwo trąbi na mnie jak sobie tak powoli podjeżdżam.
od pewnego czasu zauważyłem inne "odgłosy" z tłumika , wcześniej miałem taki bardziej basowy dźwięk a teraz coś zaczyna się zmieniac , od czego to może byc ? ostatnio powymieniałem olej rozrząd itp ,ale to chyba nie wpływa na to
od pewnego czasu zauważyłem inne "odgłosy" z tłumika , wcześniej miałem taki bardziej basowy dźwięk a teraz coś zaczyna się zmieniac , od czego to może byc ? ostatnio powymieniałem olej rozrząd itp ,ale to chyba nie wpływa na to
Może poprostu auto zaczyna "prosić Cię" o wymianę tłumika?
:p
od pewnego czasu zauważyłem inne "odgłosy" z tłumika , wcześniej miałem taki bardziej basowy dźwięk a teraz coś zaczyna się zmieniac , od czego to może byc ? ostatnio powymieniałem olej rozrząd itp ,ale to chyba nie wpływa na to
Jeśli to nowy tłumik, to jest to normalne, że dźwięk lekko się zmienia po jakimś czasie. Jak ma już swoje lata, to pewnie tak jak login pisze, czas wymiany się zbliża.
jak narazie nikt mi nie udzielil sensownej odpowiedzi wiec zapytam jeszcze raz. gdzie w ej9 d14 z kolektorem ssacym od z6 znajduje sie Czujnik ciśnienia atmosferycznego? i czy zle wyregulowane zawory moga powodowac skakanie obrotow?
donald1992
24-09-12, 21:01
jaka jest grubosc seryjnego stabilizatora przedneigo w ej9?
w przedlifcie nie ma, a w polifcie chyba 16mm? moge sie mylic.
w przedlifcie nie ma, a w polifcie chyba 16mm? moge sie mylic.
W polifcie jest 22mm. 16(niektóre źródła podają 15)mm występowało z tyłu w EK4.
Starstruck
24-09-12, 21:36
W przedlifcie, jak jest, to też 22 mm (przynajmniej w QP).
jaka jest grubosc seryjnego stabilizatora przedneigo w ej9?
W polifcie jest 22mm.
Dokładnie tak.
w przedlifcie nie ma, a w polifcie chyba 16mm? moge sie mylic.
Przedlifty z 98r miały, więc nie wprowadzaj w błąd.
donald1992
24-09-12, 21:53
wlasnie mam z 98 roku i mam.To bedzie 22mm?
EJ9 od 98 roku mialy 22mm
EK3 kazde mialo 22mm
EK4 mialo 26mm / 15mm
EJ6/8 mialo 22mm
donald1992
24-09-12, 21:57
EJ9 od 98 roku mialy 22mm
EK3 kazde mialo 22mm
EK4 mialo 26mm / 15mm
EJ6/8 mialo 22mm
dzieki:)
czy kolektor wydechowy z y8 podejdzie do d14z1?
a czym sie rozni od z6? cos gdzies czytalem ze nie wszystkie tak fajnie pasuja tylko nie wiem ktore wlasnie
a czym sie rozni od z6? cos gdzies czytalem ze nie wszystkie tak fajnie pasuja tylko nie wiem ktore wlasnie
Z D16Z6 podejdzie P&P na 100% - ja tak mam i było bez żadnych przeróbek.
Panowie ktoś miał do czynienia z uszczelkami firmy AJUSA ? a konkretnie pod miske olejowa , bo trzeba mi na gwałt a na oem trzeba czekać , corteco nigdzie nie moge dostać , a na miejscu czyli na jutro mam tej wlasnie firmy .
Panowie ktoś miał do czynienia z uszczelkami firmy AJUSA ? a konkretnie pod miske olejowa
Broń Panie Boże!!. Ja sobie tę przyjemność zafundowałem 2 lata temu i.....nie dojechałem nawet do domu, po przejechaniu jakiś 20km sie wysrała i olej kapał na glebe w ilości znacznej. Ta uszczelka TYLKO OEM:)
sacrosaint
25-09-12, 11:06
Panowie,
czy jest jakakolwiek możliwość zamontowania przedłużki/dystansu do "seryjnej" kierownicy?
Czy cup holder od Integry DC2, taki jak na zdjęciu poniżej jest P & P do EJ9 HB?
Jeśli tak i ktoś ma, to poprosiłbym jeśli łaska o zdjęcie jak to się prezentuję.
Z góry dziękuję.
http://imageshack.us/a/img341/1102/jdm20dc20itr20cup20hold.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/341/jdm20dc20itr20cup20hold.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Zdjęcie zapożyczone bez wiedzy i zgody autora.
:p
ziem, odnośnie kapiącej wody - zobacz czy przypadkiem nie wypadły/wysunęły Ci się gumowe "uszczelki?" z lewej strony (jedna w otworze na linkę do otwierania bagażnika i druga, która jest czymś w rodzaju gumowego fartucha, przez który biegną przewody z drzwi kierowcy do wnętrza).
od pewnego czasu zauważyłem inne "odgłosy" z tłumika , wcześniej miałem taki bardziej basowy dźwięk a teraz coś zaczyna się zmieniac , od czego to może byc ? ostatnio powymieniałem olej rozrząd itp ,ale to chyba nie wpływa na to
wczoraj był inny dźwięk , a dziś gdy chciałem podjechac do sklepu nagle pojawił się bardzo mocny dźwięk ( tak jak bym nie miał tłumika) po przyjechaniu do domu zauważyłem jak cały tłumik się buja , po głębszych oględzinach zauważyłem że rura od tłumika pękła na łączeniu i się całkowicie odczepiła , co mogę teraz na to poradzic ? można to przyspawac?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.