Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Panowie... mam takie trochę głupie pytanie. Głupie z racji, że jeździłem swoim Civem przez 5 lat, a wcześniej miałem 6g 3d.
Gdzie znajduje się centralka do zamka centralnego??? I jeśli ktoś mógłby "określić" jak wygląda? :D
Wiem, że jest w drzwiach kierowcy i jest to zielone (5g?), lub niebieskie (6g?) pudełko z metalowym uchwytem.
Są inne możliwości? :)
Witam, mam taki problem,wczoraj czyściłem silniczek krokowy w swoim 6 gen D14A4 bo przez jakieś ostatnie 5 dni zaczęły mi nie raz obroty spadać aż do 0 i gasł, po rozkręceniu okazało się, że był zasyfiony i to konkretnie nalotem czarnym że aż ciężko chodziła ta ośka, po wyczyszczeniu oraz zamontowaniu spowrotem wszystko złożyłem tak jak należy, reset kompa oczywiście na końcu, odpaliłem, pochodził równo na ssaniu przez chwile a po jakiś 3 min gdy ssanie odpuściło silniczek wariuje, od 1500 obr idzie w góre do 2000 obr i potem spada znów do 1500 obr i tak non stop, na czym siedzi wina? czy możliwe że po prostu przed czyszczeniem jeszcze jako tako chodził ale był już zepsuty i trzymał te obroty na tych 800-900 nie wiem jakim cudem a po czyszczeniu i zamontowaniu spowrotem mógło wyjść na jaw jego zepsucie i okazuje to własnie w tym "falowaniu obrotów"?? miał ktoś podobnie? Prosze o szybką odp ;p
Ja miałem tak jak zmieniłem cały silnik razem ze ssącym,zmieniłem potem całą przepustnice i było ok
Wydziergane z Galaxy S III
Chcę zrobić prosty wygaszacz oświetlenia wnętrza z kondensatora wlutowanego równolegle do ledów. Nie będzie żadnych negatywnych skutków? Nie będzie paliło bezpiecznika? Poza autem pod baterią działa i myślę że w aucie też będzie dobrze, ale nie znam się zbytnio na elektronice wiec wolę się upewnić.
Siemka,
powiedzcie mi proszę, czy są jakieś sprężyny obniżające o 20mm? Miałem eibacha -30 ale w rzeczywistości to siedział -40 albo i więcej. Chciałbym trochę obniżyć, ale nie więcej niż te -20mm (mam dokładkę z przodu, a niestety auto musi wjeżdżać w parę miejsc gdzie na eibachu nie dawało rady więc wyleciał)? Na serii wygląda kiepsko :P
Starstruck
11-07-14, 11:41
Na H&R seryjny amor siada ok. -20.
Mm, ale z przodu mam Koni Str.T (pomarańczowe) a z tyłu zwykłą KYB. Myślisz, że mimo wszystko siądzie tylko te -20?
Panowie... mam takie trochę głupie pytanie. Głupie z racji, że jeździłem swoim Civem przez 5 lat, a wcześniej miałem 6g 3d.
Gdzie znajduje się centralka do zamka centralnego??? I jeśli ktoś mógłby "określić" jak wygląda? :D
Wiem, że jest w drzwiach kierowcy i jest to zielone (5g?), lub niebieskie (6g?) pudełko z metalowym uchwytem.
Są inne możliwości? :)
u mnie w ek3 po lifcie ( nie wiem czy ma znaczenie ) była w boczku kierowcy koloru mlecznego?takie prawie białe ;D przymocowane z przodu, wychodzi z tego wiązka
Czy ktoś kiedyś próbował wkładać climatronic z preludy Vgen do civica VI gen ? Czy taka opcja jest możliwa czy to już zbyt duża rzeźba z nagrzewnicą itd?
Wie ktoś jakie ma wymiary znaczek hondy w jednożebrowym grillu (przedlift ej9)? Niestety ten z grilla z chromową ramką jest minimalnie za duży, a ja nie mam pojęcia co to za wymiary podają na allegro (ten mój nie pasuje do żadnego wymiaru jak sam mierze). Dzięki za pomoc :)
Panowie, pytanie trochę lamerskie ale ni kija nie moge dojsc do tego samodzielnie - otoz jak wyjac gniazdo zapalniczki w 6 gen tak aby podlaczyc pod nie radio cb? Element wyglada na demontowalny ale boje sie go podważać na pale aby go nie uszkodzić.
Sent from my RM-821_eu_poland_493 using Tapatalk
Musisz zdjąć konsolę iod tyłu zabrać się do zapalniczki
Słuchajcie mam pytanie planuje założyc gwint i mam pytanie przy np -7 jak duży negatyw mi sie zrobi felgi 15? mierzone od gornej krawędzi felgi do nadkola? nie musi byc to dokladny wymiar tylko taki orietacyjny
Słuchajcie mam pytanie planuje założyc gwint i mam pytanie przy np -7 jak duży negatyw mi sie zrobi felgi 15? mierzone od gornej krawędzi felgi do nadkola? nie musi byc to dokladny wymiar tylko taki orietacyjny
kolo 2 stopni na seryjnych wahaczach ale moze byc nawet troche wiecej
Na forum jest zapewne wiele osób które montowało sobie kierownice bez poduchy więc zdecydowałem się opisać swój problem. Mianowicie świeci mi się kontrolka SRS (bo mam kierownicę bez airbaga). Chciałbym tą kontrolkę zgasić, ale bez kombinowania. Moje pytanie brzmi czy można znaleźć oporniki, ale nie takie zwykłe które będzie trzeba przylutowywać, tylko takie które można wpiąć w gniazdko, w które oryginalnie wpięta jest poduszka?
Panowie co to może być,że jak chce ruszyć na samym sprzęgle,wciskam je i puszczam słychać stukanie??
Jakie krótsze spreżyny do gwintu mts v3 polecacie ?
Czy ktoś kiedyś próbował wkładać climatronic z preludy Vgen do civica VI gen ? Czy taka opcja jest możliwa czy to już zbyt duża rzeźba z nagrzewnicą itd?
na forum PTP kojarzę wątek i ktoś zdaje się odradzał ten pomysł ze względu na dużą rzeźbę ale musiałbyś popytać ludzi co zakładają to do prelek. Ewentualnie jak nie masz kogo a jestes "nagrzany" na ten pomysł to popytam usera który zakłada CC do prelud
Czy też macie tak że podczas działania wycieraczek czujecie pracę mechanizmu na pedale sprzęgła i hamulca? Tak jakby przenosiło się to na ściankę grodziową.
marcint339
13-07-14, 20:26
Małe pytanko: mam przerysowaną listwę z prawej strony na przednim zderzaku i chciałbym ją wymienić. Na allegro jest sporo tanich zamienników. Różnią się one czymś na oko od oryginału? Warto to brać, czy lepiej szukać używanego oryginału?
Czy też macie tak że podczas działania wycieraczek czujecie pracę mechanizmu na pedale sprzęgła i hamulca? Tak jakby przenosiło się to na ściankę grodziową.
Tak
Wydziergane z Galaxy S III
Panowie co to może być,że jak chce ruszyć na samym sprzęgle,wciskam je i puszczam słychać stukanie??
Takie jakby grzechotanie? Mam tak samo:/
Panowie 1 raz od kad mam Honde zabralem sie za samodiagnostyke. A doszlo do tego bo chcialem kupic adapter BT pod OBD2 ale sie okazalo ze nie mam gniazda 16 pin ( ej9 d14a3 ) Wiec wewalilem zworke w 2 pinowe gniazdo i ku mojemu zdziwieniu Check Swieci non stop. Co to oznacza ?
siemka
mam taka sprawa zaczolem startowac w rajdach typu: KJS-y, mini oes-y, pz-tki itp.
mam civica VI gen - 97r. - 3D - 1.4is
wyszly mi teraz amorki do wymiany i chcialem juz jakies sportowe wsadzic
co lepiej gwintowane czy zwykle zawieszenie ?
jakie jest dobre ale na normalna kieszen nie takie za 6-8K
moze sie znacie podzucicie jakis link do allegro. Najlepiej to juz komplet amorkow + sprezyn
wielkie dzieki
Do KJS itp.. to musisz przede wszystkim wytrzymałe zawieszenie robić , sprawdzony w trudnych bojach jest sportowy amor Bilstein + sprężyny wedle warunków bo np. do mocno dziurawych czy szutrowych kjs dobre bedą sprężyny od VTI czy ITR chyba że sam asfalt to H&R , weitec
Takie jakby grzechotanie? Mam tak samo:/
Gdyby to więcej tych stuknięć było upierał bym sie przy przegubie,no ale tak nie jest.
Może luz na maglu? Ktoś cośś?
Wydziergane z Galaxy S III
Panowie 1 raz od kad mam Honde zabralem sie za samodiagnostyke. A doszlo do tego bo chcialem kupic adapter BT pod OBD2 ale sie okazalo ze nie mam gniazda 16 pin ( ej9 d14a3 ) Wiec wewalilem zworke w 2 pinowe gniazdo i ku mojemu zdziwieniu Check Swieci non stop. Co to oznacza ?
Z tego co pamiętam to oznacza to że nie ma żadnych błędów.
Co bądźcie o tym oleju ? Do d14a4 280k km. Wcześniej jeździł na jakimś ch... 10w40 polsyntetyku http://img.tapatalk.com/d/14/07/14/2ahumeju.jpg
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Dobry olej, jednak lepszy byłby 5w40. I pamiętaj o kupieniu go z pewnego źródła, bo podróbek sporo na rynku :)
Czemu byłby lepszy ?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Jakie krótsze spreżyny do gwintu mts v3 polecacie ?
Również bym zmienił przynajmniej sam przód, ktoś coś ? jakieś info ?
Siema.(nie wiem czy w dobrym temacie to pisze). Mam zrobionego swapa z d14a3 na b16a2 i powiem wam, że ogromnej różnicy nie czuję na tym silniku. Jak patrzę na filmik to ładnie inne dopier*alają też na serii. Mam wrażenie że ogromnego muła ma mój silnik. Wiecie w czym może być przyczyna?? Jutro postaram się nagrać jakiś filmik, zeby Wam to pokazać. Jak macie jakieś pomysły to piszcie. Z góry Dziękuję.
Wydech. Dolot. Strojenie
paplatalk 4
Siema.(nie wiem czy w dobrym temacie to pisze). Mam zrobionego swapa z d14a3 na b16a2 i powiem wam, że ogromnej różnicy nie czuję na tym silniku. Jak patrzę na filmik to ładnie inne dopier*alają też na serii. Mam wrażenie że ogromnego muła ma mój silnik. Wiecie w czym może być przyczyna?? Jutro postaram się nagrać jakiś filmik, zeby Wam to pokazać. Jak macie jakieś pomysły to piszcie. Z góry Dziękuję.
Na czym polegał swap? Sam silnik ze skrzynią ?
Siema.(nie wiem czy w dobrym temacie to pisze). Mam zrobionego swapa z d14a3 na b16a2 i powiem wam, że ogromnej różnicy nie czuję na tym silniku. Jak patrzę na filmik to ładnie inne dopier*alają też na serii. Mam wrażenie że ogromnego muła ma mój silnik. Wiecie w czym może być przyczyna?? Jutro postaram się nagrać jakiś filmik, zeby Wam to pokazać. Jak macie jakieś pomysły to piszcie. Z góry Dziękuję.
VTEC się załącza ? w b16 jest to bardzo wyraźnie słyszalne jaki odczuwalne ..
Nawet jak to był sam silnik+skrzynia i nawet gdyby vtec się nie załączał to i tak powinna być kolosalna różnica przy przesiadce z 1.4 na B16.. Więc pewnie coś gdzieś źle podłączone jest. Ja jak miałem swapa na D16Y8 miałem źle podpięte kostki pod ssącym i nie miało mocy, wystarczyło zamienić kostki i jeździ dobrze (nie pamiętam które dokładnie, wiem że to drobnostka była)
Silnik, skrzynia , komp. Robione przez tygryska. Vtec slyszalny, ale bardzo malo odczuwalny
Z innej beczki, co wybrać z tych 3?
http://www.sklep.carstuff.pl/filtr-powietrza-apexi-stozkowy-type-p-22708.html
http://www.sklep.carstuff.pl/filtr-powietrza-kn-type-stozek-stozkowy-p-22709.html
http://jarusnet.pl/filtr-powietrza-hks-style-grzybek
Od razu mówię, nie wklejajcie mi tu linka do tematu z testem filtrów, tam test był na starej wersji HKS 1 warstwowej, od dłuższego czasu sprzedają już udoskonalone 3 warstwowe gąbki więc filtracja jest dużo lepsza. Generalnie co da jakikolwiek dobry dźwięk (na moc 1-3KM nie patrzę bo tego i tak nie odczuje dupsko :P ) I co spowoduje lepszą reakcje na gaz? Oczywiście odgrodzone z doprowadzonym zimnym powietrzem
pozdro!
Pytanie, przekladam kierownice z atr do ej6,czy musze cos grzebac w bezpiecznikach od poduchy zeby potem srs nie swiecil? Czy tylko odpinam aku i przekladam?
https://www.youtube.com/watch?v=1FE0KIvPNFM&feature=youtu.be
Obiecany filmik. dla mnie osiągi ma jak D16
Sorry za jakość, tel i kiera w jednej ręce. Brat się radiem bawił:/
Starstruck
15-07-14, 21:26
https://www.youtube.com/watch?v=1FE0KIvPNFM&feature=youtu.be
Obiecany filmik. dla mnie osiągi ma jak D16
Sorry za jakość, tel i kiera w jednej ręce. Brat się radiem bawił:/
Faktycznie jedzie to mega słabo :/
tylko pytanie dlaczego? seria chyba tak nie powinna zamulać. w nastepnym tygodniu podjade na hamownie i zobaczymy ile wypluje
Starstruck
15-07-14, 21:48
Kreskami się nie jeździ. Osobiście znam auta, które mają 200 KM i nie jadą jak i te co mają 120 i zapier*alają jak złe.
Jakiś podstawowy serwis robiłeś? Rozrząd, zawory, filtry, ustawienie zapłonu, świece, przewody, kopułka?
Wszystko robil Tygrysek i mam do zmiany przewody i swiece. z reszta jest wszystko ok.
Czy ktoś widział jakiś tutek czy info na temat Rear Fog'a i podłączenia w EJ9?
Z racji na dobre opinie o Tygrysku, jest mała szansa żeby rozrząd źle ustawił albo zapłon....
Jednak jak to mowią, błędy zdarzają się nawet najlepszym. Dobrze byłoby sprawdzić rozrząd, nawet maksymalnie rozregulowany zapłon nie powodowałby takiego muła.
Na filmie który wstawiłeś jedzie naprawdę słabo, do setki jak moje lekko dłubnięte d14, może nawet gorzej :/
Może hamulce ci trzymają? Jaki rozmiar opon?
Wykręć świece i zrób zdjęcia elektrod.
Witam mam takie pytanie odnośnie swojej EJ9 6g hb, w planach mam wkońcu zainteresować się wydechem, kolektor już zmieniony z 4-1 na 4-2-1, teraz kolej na kolejną część czyli wywalenie kata i wstawienie przelotu, tylko tu moje pytanie jaka najlepsza będzie średnica kwasu dla D14A4, oczywiście dojdą do tego środkowy PROEX oraz końcowy PROEX lub Oem Look, i jak to jest bez kata na przeglądach?:D doradzi ktoś by było bezpiecznie z emisją spalin? :)
Wiecie może ile może wziąć ogarnięty spawacz wydechów za wyspawanie całego układu jeżeli wjechałbym do niego z całym zestawem rurek i tłumikiem? Coupe 6g.
Witam mam takie pytanie odnośnie swojej EJ9 6g hb, w planach mam wkońcu zainteresować się wydechem, kolektor już zmieniony z 4-1 na 4-2-1, teraz kolej na kolejną część czyli wywalenie kata i wstawienie przelotu, tylko tu moje pytanie jaka najlepsza będzie średnica kwasu dla D14A4, oczywiście dojdą do tego środkowy PROEX oraz końcowy PROEX lub Oem Look, i jak to jest bez kata na przeglądach?:D doradzi ktoś by było bezpiecznie z emisją spalin? :)
Bezpieczna emisja spalin tylko z katem. Kwasowka 2" lub wydech z ek4
paplatalk 4
Wszystko robil Tygrysek i mam do zmiany przewody i swiece. z reszta jest wszystko ok.
A dalej masz wydech z d14? O srednicy slomki czy 2"?
paplatalk 4
Witam mam takie pytanie odnośnie swojej EJ9 6g hb, w planach mam wkońcu zainteresować się wydechem, kolektor już zmieniony z 4-1 na 4-2-1, teraz kolej na kolejną część czyli wywalenie kata i wstawienie przelotu, tylko tu moje pytanie jaka najlepsza będzie średnica kwasu dla D14A4, oczywiście dojdą do tego środkowy PROEX oraz końcowy PROEX lub Oem Look, i jak to jest bez kata na przeglądach?:D doradzi ktoś by było bezpiecznie z emisją spalin? :)
Przegląd robiłem na 3 stacjach z takim cudem w miejscu kata:
http://allegro.pl/awg-tlumik-w-obudowie-katalizatora-czestochowa-i4390247470.html
Jakbym robił jeszcze raz wydech to wstawiłbym mniejszą średnicę niż 2" - do 3,5k rpm zamula nasze poczciwe 1.4 bardziej jak seryjny wydech.
Opony to 195-50-15. Wydech raczej z d14. Heble byly robione i nie trzymaja.
Witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć jak zregenerować zżółknięte reflektory dodam ze jestem tu nowy. Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam
Autosol scratch remover. Sprawdzalem. Działa :)
Witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć jak zregenerować zżółknięte reflektory dodam ze jestem tu nowy. Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam
Papier na mokro 800,1200,1500, 1800, 2000 i może 2500 do tego polerka i dwie pasty ścierne tak karzą na forum KA i ponoć wychodzi nówka. Tylko była mowa że w 6g są lampy Valeo które mają jakąś powłokę i trzeba ją zedrzeć papierem bo wychodzi kupa. Do sprawdzenia to info bo po łebkach czytałem.
Starstruck
16-07-14, 16:14
Ta powłoka to jest jakby lakier bezbarwny/folia. Mają ją VALEO i STANLEYe. Tyle że zdarcie tej powłoki powoduje, że lampa nie będzie już taka krystaliczna i po polerce i tak z czasem zmatowieje i zżółknie.
a po rozklejeniu i ponownym sklejeniu reflektorów nie będą mi parowały?
Jak dobrze skleisz to nie
chudypiter
16-07-14, 17:15
Pytanie, przekladam kierownice z atr do ej6,czy musze cos grzebac w bezpiecznikach od poduchy zeby potem srs nie swiecil? Czy tylko odpinam aku i przekladam?
Odpinasz i przeglądasz, nic nie trzeba kombinowac.
Wysłane z mojego Q10 przy użyciu Tapatalka
Opony to 195-50-15. Wydech raczej z d14. Heble byly robione i nie trzymaja.
Może wygluszenia z tłumika Ci przyblokowaly wydech?
Wysłane z mojego Q10 przy użyciu Tapatalka
Jak mi tłucze w przednim zawieszeniu już nawet na niewielkich nierównościach to łączniki stabilizatora do wymiany?
Chcieliście foty swiecy, więc podaje jedno bo wszystkie takie same http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74e6b3c67baf118f.html .Wydech mierzyłem i ma 1.7cala. czyli seria z pod d14. Może tu jest przyczyna tego zamulania.
wydech d14 zamula d16 a co dopiero b16 :D
Mati z wolsztyna miał B18C4 na seryjnym wydechu z d15b2 i jechało dobrze :)
Witam. W ktore gniazdo podlaczyc halogeny w skrzynce bezpiecznikow ej6 ? Ciagnelem cala wiazke ale nie chca sie zalaczyc podpinalem do gniazda nr.5
3? ja mialem walniety przycisk
swiatla wlaczone?
Tak wlaczone. przycisk raczej nie bo mam 2. Po pracy bede lecial z miernikiem to moze sie cos wyjasni. Tylko nie zabardzo wiedzialem do ktorego gniazda w bezpiecznikach ten jednozylowy zolty + podlaczyc
Ja tez halogeny mam pod3. To ja juz nie wiem jaka jest przyczyna tego mula;(
Jest preparat do lamp który po polowaniu powoduje że nie połknął. A najlepiej katowic i pragnąc bezbarwnym nie wiem jak w domowych warunkach wyjdzie, ale u znajomego efekt super plus przyciemnil lampy
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Jest preparat do lamp który po polowaniu powoduje że nie połknął. A najlepiej katowic i pragnąc bezbarwnym nie wiem jak w domowych warunkach wyjdzie, ale u znajomego efekt super plus przyciemnil lampy
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
A teraz zobacz co napisałeś, zerknij do słownika i spal się ze wstydu.
Panowie czy OEM plyta w bagazniku (pokrywa kola zapasowego) w hb jest taka elastyczna i miekka? Moze ma ktos foto jak wyglada to seryjnie? Bo nie jestem pewien czy u mnie ktos kiedys cos modzil z tym czy to tak bylo i trzeba cos samemu wykombinowac trwalszego. U siebie mam wlasnie taka miekka i zaczyna mnie wkurzac juz, zgrzewke wody wstawie i stabilnie nie chce stac.
kto na forum sprzedawal czesci oem honda bo zapomanilem nickow ;)
michalllll92
17-07-14, 21:34
Panowie czy OEM plyta w bagazniku (pokrywa kola zapasowego) w hb jest taka elastyczna i miekka? Moze ma ktos foto jak wyglada to seryjnie? Bo nie jestem pewien czy u mnie ktos kiedys cos modzil z tym czy to tak bylo i trzeba cos samemu wykombinowac trwalszego. U siebie mam wlasnie taka miekka i zaczyna mnie wkurzac juz, zgrzewke wody wstawie i stabilnie nie chce stac.
W każdym jest taka miękka.
Zawsze można kupić płytę i dociac nowa, grubsza.
kto na forum sprzedawal czesci oem honda bo zapomanilem nickow ;)
sivy, spychu, haparts i pewnie ktos tam jeszcze :)
sivy, spychu, haparts i pewnie ktos tam jeszcze :)
Jarusnet, JDMshop
Ohttp://img.tapatalk.com/d/14/07/18/netu3une.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/18/umebu7yp.jpg
Rusza się przegub tak powinien ? Czy jest źle wsądzony ? Bo wydaje mi się że coś nie tak. Przegub powinien być na stałe a półos powinna chodzic, tak ?
I jak go tam osądzić ? Wbić go delikatnie młotkiem ?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
https://www.youtube.com/watch?v=1FE0KIvPNFM&feature=youtu.be
Obiecany filmik. dla mnie osiągi ma jak D16
Weź nie obrażaj D16:
https://www.youtube.com/watch?v=GLKm2sC8LTY
;)
Wydech może Ci zamulić, ale nie aż tak. U mnie nie było dużej różnicy między oem słomką z D14, a przelotem 2'
Jednak wydech oczywiście należy sprawdzić, bo może coś się w nim rozpadło i go przytkało.
Jedzie toto na prawdę baaardzo słabo.
wiesko1261
18-07-14, 20:18
Ohttp://img.tapatalk.com/d/14/07/18/netu3une.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/18/umebu7yp.jpg
Rusza się przegub tak powinien ? Czy jest źle wsądzony ? Bo wydaje mi się że coś nie tak. Przegub powinien być na stałe a półos powinna chodzic, tak ?
I jak go tam osądzić ? Wbić go delikatnie młotkiem ?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
powinien siedzieć ze sporym oporem ,wymień zabezpieczenie na przegubie na pewno już nie trzyma jak powinno
Weź nie obrażaj D16:
https://www.youtube.com/watch?v=GLKm2sC8LTY
;)
Wydech może Ci zamulić, ale nie aż tak. U mnie nie było dużej różnicy między oem słomką z D14, a przelotem 2'
Jednak wydech oczywiście należy sprawdzić, bo może coś się w nim rozpadło i go przytkało.
Jedzie toto na prawdę baaardzo słabo.
Nikogo i niczego nie chciałem obrazić :)
Nikogo i niczego nie chciałem obrazić :)
Doskonale o tym wiem:)
Ja napisałem nieco żartobliwie, co też podkreślone zostało stosowną emotką ;)
Jak dojdziesz co go boli, to daj znać bom ogromnie ciekaw:)
Witam, jakie głośniki 160mm zamiast seryjnych Pioneer'ów polecacie? Najlepiej bez przeróbek boczków.
Sent from my ej9 using Tapatalk
Wsadzaj takiej wielkości jak OEM bo większych bez przeróbek nie wsadzisz:)
Wydziergane z Galaxy S III
tylko problem taki ze 99% produkowanych teraz glosnikow ma srednice 165mm a miejsce jest na 160mm ;]
W mediamatkt są 160mm alpine ale nie wiem czy będą grały lepiej od tych fabrycznych 😔
Sent from my ej9 using Tapatalk
Ile wazy oem zamach z d16z6 i d15z6?
Wiem ze gdzies jest info ale mam dynde i nie chce mi sie szukac :P
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
wiesko1261
20-07-14, 05:19
Ile wazy oem zamach z d16z6 i d15z6?
Wiem ze gdzies jest info ale mam dynde i nie chce mi sie szukac :P
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
7,7-7,8 kg mi ważyły
Extreme191
20-07-14, 18:19
Jak podłączyć boczne kierunki do amberów?
Jak podłączyć boczne kierunki do amberów?
przewodem? ;)
Extreme191
20-07-14, 18:32
przewodem? ;)
Chodzi mi tylko czy bezposrednio do amberów czy trzeba machlowac jak w przednich lampach z oprawkami dwuwłóknowymi
Extreme191
20-07-14, 18:35
Chce żeby świeciały mi kierunki w lampach i w bocznych błotnikach
no to albo oprawka dwuwłóknowa albo jakis przekaznik musisz zalozyc ktory bedzie odcinal prad jak dostanie napiecie do bocznego kierunku
Extreme191
20-07-14, 19:12
no to albo oprawka dwuwłóknowa albo jakis przekaznik musisz zalozyc ktory bedzie odcinal prad jak dostanie napiecie do bocznego kierunku
No właśnie myślałem o jakiś przekażnikach albo rezystorach :) ok dzieki za pomoc cos pomodze
Gdzie jest żarówka zegarka w 6 genie 3d??? wyciągnałem radio, cały zegarek odpięłem od kostki ale nigdzie nie ma żarówki, przeszukałem forum ale nigdzie nie moge znaleźć podobnego tematu POMOCY !
Nie chciałem się o to pytać, ale szukam, szukam i znaleźć nie mogę. Mam D14A3 i chciałbym zmienić kolektor na ten z D16Z6. Co konkretnie będzie potrzebne?
-kolektor D16Z6
-ta listwa na której są wtryski jak mi nie dadzą "w zestawie" (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa)
-przepustnica D16Z6
-wtryski mają być stare czy też od Z6?
-coś jeszcze?
Gdzie jest żarówka zegarka w 6 genie 3d??? wyciągnałem radio, cały zegarek odpięłem od kostki ale nigdzie nie ma żarówki, przeszukałem forum ale nigdzie nie moge znaleźć podobnego tematu POMOCY !
Jak dobrze pamiętam żarówka jest wlutowana w płytke. Chcesz kolor zmienić to zaklej sb od spodu wyświetlacz jakąś folia:D
Wydziergane z Galaxy S III
Nie chciałem się o to pytać, ale szukam, szukam i znaleźć nie mogę. Mam D14A3 i chciałbym zmienić kolektor na ten z D16Z6. Co konkretnie będzie potrzebne?
-kolektor D16Z6
-ta listwa na której są wtryski jak mi nie dadzą "w zestawie" (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa)
-przepustnica D16Z6
-wtryski mają być stare czy też od Z6?
-coś jeszcze?
Znalazłem takie info:
- przepustnica zostaje z d14 zmieniasz tylko sprężynkę i mocowanie linki na te od z6/b7
- listwa paliwa + regulator ciśnienia bierzesz od z6/b7
- wtryski zostają z D14 bo na tych od z6 się przelewa ( wydajność 240 zaś te od D14 190 co wystarczy )
- przedłużasz przewód paliwowy od filtra do ssaka
- zaślepiasz miejsce po krokowym i czujniku temp lub zostawiasz te urządzenia niepodłączone.
- Kolektor z6/b7 zaślepiasz miejsca po krokowym
wiesko1261
20-07-14, 21:49
Nie chciałem się o to pytać, ale szukam, szukam i znaleźć nie mogę. Mam D14A3 i chciałbym zmienić kolektor na ten z D16Z6. Co konkretnie będzie potrzebne?
-kolektor D16Z6
-ta listwa na której są wtryski jak mi nie dadzą "w zestawie" (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa)
-przepustnica D16Z6
-wtryski mają być stare czy też od Z6?
-coś jeszcze?
polecam poczytać ,jest prawie wszystko o modyfikacjach d14 :)
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?1582-Wymiana-kolektora-dolotowego-w-silnikach-serii-D
http://www.dodo-upgrades.nl/
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3&highlight=kolektor+dolotowy
Panowie mam problem. Odpalam rano auto i wydaje sie jakby chodzil na 3 gary jakas chwile po czym sam gasnie. Dzieje sie tak i na lpg i na pb. Ale po kilku takich odpaleniach pozniej jest ok. Gasnie nawet check ktory sie zapala przy pierwszych rozruchach.
Samodiagnostyka dla mnie to troszke czarna magia bo nigdy tego nie robilem wiec prosba o rozczytanie o co mu chodzi
Problem: http://youtu.be/vBvTaJaeRpE
Dodam ze zaczelo sie tak dziac z dnia na dzien....
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
film jest prywatny
Panowie mam problem. Odpalam rano auto i wydaje sie jakby chodzil na 3 gary jakas chwile po czym sam gasnie. Dzieje sie tak i na lpg i na pb. Ale po kilku takich odpaleniach pozniej jest ok. Gasnie nawet check ktory sie zapala przy pierwszych rozruchach.
Samodiagnostyka dla mnie to troszke czarna magia bo nigdy tego nie robilem wiec prosba o rozczytanie o co mu chodzi
Problem:
http://youtu.be/vBvTaJaeRpE
Dodam ze zaczelo sie tak dziac z dnia na dzien....
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Code 0 ECU ECU bad, or ECU fuse blown Check ECU Fuse, Check Eeprom is in socket correctly and not loose
Code 1 Oxygen Sensor Loose Wiring, Bad Sensor If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 3 and 5 Map Sensor Wiring, Bad Sensor Make sure sensor is plugged in and wiring is correct
Code 4 CKP (crankshaft position sensor) Loose Wiring Check that distributor plugs are connected and wiring is not loose
Code 6 Coolant Temperature Loose Wiring, Bad Sensor Check that plug is connected and wiring is not loose
Code 7 TPS (throttle position sensor) Loose Wiring, Bad Sensor Make sure sensor is plugged in and wiring is correct
Code 8 TDC Position (Top Dead Center) Loose Wiring Check that distributor plugs are connected and wiring is not loose
Code 9 No.1 Cylinder Position (CYP) Loose Wiring Check that distributor plugs are connected and wiring is not loose
Code 10 Intake Air Temperature (IAT) Incorrect harness plug, Bad Sensor Check that correct sensor plug is connected, Replace Sensor
Code 12 Exhaust Gas Recirculation Incorrect harness plug, Bad Sensor If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 13 Barometric Pressure Bad Sensor If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 14 Idle Air Control Valve (IACV) Incorrect harness plug, Bad Sensor Check that correct sensor plug is connected, Replace Sensor
Code 15 Ignition Output Signal Loose Wiring, Bad Sensor Check wiring, most likely wiring will be the issue
Code 16 Fuel Injector Loose Wiring Check wiring, most likely wiring will be the issue
Code 17 Vehicle Speed Sensor Loose Wiring, Bad Sensor Check that plug is connected and wiring is not loose
Code 19 Lock-up Control Solenoid Loose Wiring, Bad Sensor If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 20 Electronic Load Detector (ELD) Loose Wiring, Bad Sensor If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 21 Vtec Solenoid Loose Wiring, Bad Sensor This is common, make wire is ran to correct ecu pin location (pin D14)
Code 22 Vtec Pressure Switch Loose Wiring, No oil pressure If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 23 Knock Sensor Loose Wiring, Bad Sensor If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 41 and 48 Oxygen Sensor Heater Circuit Loose Wiring, Bad Sensor If getting tuning done, don’t worry about this code its not vital and will be disabled
Code 43 Fuel System Supply Low fuel pressure, vacuum leaks Make sure fuel pressure is adequate at idle (40-50psi base), check for vacuum leaks
Zeby byl widoczny dla innych musi byc zmieniony z Prywatnego na Niepubliczny (wtedy bedzie dostepny dla tych, ktorzy beda mieli link)
Ustawiajac Prywatny nawet jak dajesz linka to nikt go nie widzi, jest widoczny tylko i wylacznie dla wlasciciela kanalu :)
film jest prywatny
Poprawione
Dobrze rozczytalem 3 kod?
Dlaczego ten abs tak miga tez?
Dodam jeszcze ze obroty mi faluja delikatnie od momentu jak zmienilem przepustnice z b18 na b16
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Poprawione
Dobrze rozczytalem 3 kod?
Dlaczego ten abs tak miga tez?
Dodam jeszcze ze obroty mi faluja delikatnie od momentu jak zmienilem przepustnice z b18 na b16
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
blad 3 czyli MAP sensor
ABS miga bo masz bledy ABS
16 - tylny prawy czujnik
17
54
61
98+ ABS CODES
11 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) FR
13 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) FL
15 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RR
17 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RL
12 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FR
14 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FL
16 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RR
18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL
21 - pulser FR
22 - pulser FL
23 - pulser RR
24 - pulser RL
31 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-IN
32 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-OUT
33 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-IN
34 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-OUT
35 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-IN
36 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-OUT
37 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-IN
38 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-OUT
41 - wheel lock FR
42 - wheel lock FL
43 - wheel lock RR
44 - wheel lock RL
51 - motor lock
52 - motor stuck OFF
53 - motor stuck ON
54 - fail-safe relay
61 - ignition voltage
62 - ignition voltage
71 - different diameter tire
81 - central processing unti (CPU)
Obroty moga falowac przy map sensorze uszkodzonym?
Dziwne bo map sensor mam caly czas ten sam. Psuje sie to czesto?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
no jak po wymianie przepustnicy to pewnie uszczelka pod przepustnica :D
Hmm uszczelka byla wymieniana z poprzednia przepustnica. I teraz wygladala na nienaruszona bo ogladalem ja
Edit:
I czy map sensor moze byc powodem tego ze silnik ma ciezko na jalowych i finalnie gasnie? Bo taki objaw wlasnie byl rano
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Silnik d14z3e , jaka uszczelke pod glowice zamontowac zeby byla metalowa od jakiego silnika to podchodzi?
Proszę o zwymiarowanie przednich fabrycznych głośników pioneer, w ej/ek.
Interesuje mnie rozstaw otworów mocujących, głębokość osadzenia itp. Jaka jest nazwa, typ tego głośnika ? Dzięki ;)
Mam pytanie o przednie lampy w EJ9.
Zwróciłem uwagę, że lampy przednie mam różnie spasowane w stosunku do maski/zderzaka.
http://images70.fotosik.pl/17/7fd4b08bdb7ab83emed.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fd4b08bdb7ab83e.html)
Da radę lewą lampę "cofnąć" by była na równej linii tak jak prawa? Muszę do tego zdjąć zderzak, bo nie wiem czy oprócz górnych mocowań gdzieś lampa jest zamocowana?
Dzięki za pomoc :)
za zderzakiem i pod blotnikiem
a muszę zdejmować zderzak by ją cofnąć?
Ile metrów bandażu temoizolacyjnego potrzeba żeby owinąć kolektor 4-2-1? i z jakiego materiału jest najlepszy? Bazalt, z włokien szklanych/ ceramicznych czy z czegoś innego?
a muszę zdejmować zderzak by ją cofnąć?
Tak
Wydziergane z Galaxy S III
Tak
Wydziergane z Galaxy S III
Dzięki :)
Granice 200 zł to przystępna cena za wymianę 4 amortyzatorów i sprężyn w mojej EJ9? Pytałem w 3 pobliskich serwisach i wszędzie podobnie.
Granice 200 zł to przystępna cena za wymianę 4 amortyzatorów i sprężyn w mojej EJ9? Pytałem w 3 pobliskich serwisach i wszędzie podobnie.
Trochę drogo , ale czasami bywa że śruby są zapieczone i jest z tym trochę pieprzenia
Mam pytanie o przednie lampy w EJ9.
Zwróciłem uwagę, że lampy przednie mam różnie spasowane w stosunku do maski/zderzaka.
http://images70.fotosik.pl/17/7fd4b08bdb7ab83emed.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fd4b08bdb7ab83e.html)
Da radę lewą lampę "cofnąć" by była na równej linii tak jak prawa? Muszę do tego zdjąć zderzak, bo nie wiem czy oprócz górnych mocowań gdzieś lampa jest zamocowana?
Dzięki za pomoc :)
tyle tylko ze z tego co widzę lewa strona (kierowcy) jest bliższa fabryki a nie prawa
Hmm uszczelka byla wymieniana z poprzednia przepustnica. I teraz wygladala na nienaruszona bo ogladalem ja
Edit:
I czy map sensor moze byc powodem tego ze silnik ma ciezko na jalowych i finalnie gasnie? Bo taki objaw wlasnie byl rano
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wymień ten MAP sensor i się nie zastanawiaj. U mnie też był błąd Map sensora, po wymianie auto odzyskało część mocy na niskich obrotach. Jazda na klimie jest mniej uciążliwa. Przy zmianie biegów, praktycznie już nie szarpie. Dalej mi przygasa na niskich, ale to pewnie znów krokowiec.
Trochę drogo
Chyba żartujesz z tym stwierdzeniem :confused:
Chyba żartujesz z tym stwierdzeniem :confused:
Dla mnie cena jak najbardziej spoko sam bym taniej nie robił masz 50 zł za koło.
Dlatego pytam bo taka cena to śmiech na sali za tą robotę
Luchuma, rodzynki
Map podmieniony, jak narazie jest gitara, samodiagnostyka nic nie pokazuje. Zobaczymy dzisiaj co bedzie.
Czy kompa ABS tez sie resetuje?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
ja zawsze odlaczam aku na pare minut ;]
choc jak bledy znikaja to samo powinno przestac swiecic
Ściągałem wahacz tylny, przy odkręcaniu rurek hamulcowych ukręciłem je ... gdzie dostane rurkę hamulcową idącą od węża elastycznego do piasty ? kupić gotowego na wymiar miedziaka w motoryzacyjnym ?
Czy zmieniajac przednie gorne wahacze trzeba robic geometrie?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
nie, nie ma na nich regulacji, więc o ile poprzednie nie były wygięte to powinno pozostać ok.
Podobno trzeba. Jak ostatnio byłem na geometrii, to pytałem gościa czy jak wymienię te wahacze (chodzi mi głównie o sworznie w nich, a podobno lepiej wymienić w całości z wahaczami), to czy geometria się rozjedzie - odpowiedział, że tak i będzie trzeba robić od nowa.
nie do konca.
w teorii po kazdej ingerencji w zawieszenie trzeba pojechac minimum na kontrole i w razie potrzeby regulować ;]
No to dupa :P
Zainspirowany Michala dzialaniem bede jednak musial poczekac na kolejny przyplyw gotowki :P
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
mam pytanie czym się rozni silnik b16a2 przed 1995 rokiem a ten po 1995 roku
ptam bo chciałbym sobie kupic Zaślepke wałka rozrządu
i teraz są dwa rodzaje tak jak tu:
http://haparts.pl/12513-p30-000.html
http://haparts.pl/12513-p72-003.html
ktoś pomoże ? ;)
kupić gotowego na wymiar miedziaka w motoryzacyjnym ?
Nie inaczej
No to dupa :P
Zainspirowany Michala dzialaniem bede jednak musial poczekac na kolejny przyplyw gotowki :P
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ja to wyjąłem i na nowo osadziłem tulejki, bo były luźne.
teraz wahacz niby jest w innym położeniu, ale nie zauważyłem, by auto jakos inaczej się prowadziło... kiera jest na wprost, na rondach nie piszczy, nic nie ściąga. Póki co jeżdzę, bo dopiero co robiłem tą geometrie i żal mi wysypać kolejne 200zł.
czy przy zmianie opony z profilu 55 na 45 auto siądzie duzo niżej ?
Jeśli przy tej samej szerokości to tak, tylko siądzie nie między nadkole a opona tylko zmniejszy sam prześwit. Nie mówiąc o innych złych rzeczach jakie niesie za sobą taka zmian.
Ale są i pozytywne strony takich kół, mniejsze koło to większy moment więc auto będzie się zachowywało jak z nieco krótszą skrzynią :)
jeździłem jeden sezon na 45 profilu i szerokości 205. Po wymianie obu przegubów pogubieniu plomb stwierdziłem, że nigdy więcej.
polecam to przemyśleć. Szkoda $$ na takie gumy.
pany jakie parametry akumulatora do ek4 ???
bo mój dzisiaj powiedział papa papa
48Ah i 420A
ujdzie 45Ah i 330A (fabryczne takie chyba byly)
wiesko1261
22-07-14, 17:28
jeździłem jeden sezon na 45 profilu i szerokości 205. Po wymianie obu przegubów pogubieniu plomb stwierdziłem, że nigdy więcej.
polecam to przemyśleć. Szkoda $$ na takie gumy.
ja jeżdżę 4-y sezon na profilu 205x45x16 ,nie mam kłopotów z przegubami a lekko niemają , zadowolony jestem z prowadzenia a szczególnie w zakrętach :D w tym miesiącu przeszedłem na 195x45x16 bo tanio dostałem komplet opon :p
Obroty nadal skacza.
Dziwna sprawa bo odpalam i jest ok.... do czasu dodania gazu. Pozniej faluja jakis czas i znowu sie uspokaja. Wtf?!
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
krokowiec czyscil?
Byl czyszczony w zeszlym roku jakos. Ale dzieje sie tak po przesiadce na przepustnice z b16. Jutro chyba wrzuce ta z b18 i zobacze...
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
dzieje sie tak po przesiadce na przepustnice z b16.
No to ją wyczyść bo ona jest winna
Zanim to napisałeś chciałem podpowiedzieć na post wyżej
Generalnie normalna sprawa z przepustnicą
No to ją wyczyść bo ona jest winna
Zanim to napisałeś chciałem podpowiedzieć na post wyżej
Generalnie normalna sprawa z przepustnicą
Przed zalozeniem ja czyscilem, wczoraj patrzylem i byla czysta ale jeszcze co nieco staralem sie doczyscic patyczkami do uszu
Kuzwa normalnie masakra jakas....
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ja kiedyś podmieniłem krokowiec na inny (wyczyszczony, przepustnica też) i jak dobrze pamiętam chwile po dodaniu gazu obroty falowały. Podmieniłem na stary i było po staremu, dobrze ale przy wysprzęglaniu czasami opadają obroty. Zwykle czyszczenie pomaga, ale nie zawsze.
Przed zalozeniem ja czyscilem, wczoraj patrzylem i byla czysta ale jeszcze co nieco staralem sie doczyscic patyczkami do uszu
Kuzwa normalnie masakra jakas....
Bez paniki zdarza się
Zrób procedurę wolnych obrotów i też pomoże
Nie raz miałem taki przypadek gdzie obroty falowały,auto gasło,to co napisałem pomogło i do dzisiaj spokój
U siebie miałem to samo co prawda w Acco i po oczyszczeniu przepustnicy i procedurze wolnych obrotów jak ręką odjął
Będzie dobrze ;)
teh42eem00
23-07-14, 12:00
Panowie jak fachowo nazywa się ta listwa, która idzie od słupka, nad drzwiami wzdłuż dachu i do słupka. Poszukuję takiej, bo moja jest jakaś poobdzierana, połamana i odchodzi, ale hasło listwa nad drzwiami nie przynosi zbyt wielu wyników. ;)
Bez paniki zdarza się
Zrób procedurę wolnych obrotów i też pomoże
Nie raz miałem taki przypadek gdzie obroty falowały,auto gasło,to co napisałem pomogło i do dzisiaj spokój
U siebie miałem to samo co prawda w Acco i po oczyszczeniu przepustnicy i procedurze wolnych obrotów jak ręką odjął
Będzie dobrze ;)
Trzeci raz bede to robic w takim razie :P
Zawsze robilem z rana gdy silnik byl zimny.
Sru zrobie jeszcze raz w weekend
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Michał na spokojnie odpal,przejedź się i zagrzej auto żeby kilka razy się wentylator załączył.Niech sobie pracuje na wolnych obrotach
Jeśli przepustnica jest czysta i wszystko dobrze poskładałeś będzie ok
Na dobrze rozgrzanym silniku wypnij krokowca i obroty ustaw na 500 rpm za pomocą tej śruby na przepustnicy.
500 rpm to ta pierwsza kreska tuż nad zerem :)
Na dobrze rozgrzanym silniku wypnij krokowca i obroty ustaw na 500 rpm za pomocą tej śruby na przepustnicy.
500 rpm to ta pierwsza kreska tuż nad zerem :)
To tez chcialem zrobic ale nie wiedzialem jak sie za to zabrac i jak znalezc info tak wiec dzieki :)
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Pany szybkie pytanie mam,
czy przepustnicę można wyczyścić czymś takim?
http://www.palis.pl/spray-do-czyszczenia-hamulcow-brake-cleaner-k2-600,3,6676,2948
mam tego cały karton i zdjętą przepustnicę i nie wiem czy mogę tym spokojnie psikać i czyścić czy muszę zasuwać do sklepu po benzynę? : P
Auto na zimnym może szarpać przez przebicia na kablach?
Czasem tak jakby czuć,że raz ma moc a raz jest tak,że ciężko się wkręca na obroty.
Pany szybkie pytanie mam,
czy przepustnicę można wyczyścić czymś takim?
http://www.palis.pl/spray-do-czyszczenia-hamulcow-brake-cleaner-k2-600,3,6676,2948
mam tego cały karton i zdjętą przepustnicę i nie wiem czy mogę tym spokojnie psikać i czyścić czy muszę zasuwać do sklepu po benzynę? : P
Nie widze przeszkod
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
czy łapa od pompy wspomagania w wszystkich b seriach jest taka sama?? a moze z dseri tez pasuje ?
Na dobrze rozgrzanym silniku wypnij krokowca i obroty ustaw na 500 rpm za pomocą tej śruby na przepustnicy.
500 rpm to ta pierwsza kreska tuż nad zerem :)
Na chwile obecna pomoglo, jutro bedzie test wlasciwy praca-dom ;)
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Pany szybkie pytanie, znajomy ma coupe... i poluzowało mu się lusterko wewnętrzne, gdy zdjął plastik znalazł tam kostkę i kabelki - do czego to może być ?
,
Albo do IR od centralnego
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Czy przewody hamulcowe z EG6 podejdą do EK4 ? Na gieldzie jest oplot z EG i się zastanawiam.
pawelwlkp91
24-07-14, 09:25
Czy przewody hamulcowe z EG6 podejdą do EK4 ? Na gieldzie jest oplot z EG i się zastanawiam.
Przewody z przodu są inaczej poprowadzone w 5 genie i 6 genie i może być problem że będą za długie tył powinien pasować
Auto na zimnym może szarpać przez przebicia na kablach?
Może
Ale skoro masz przebicia to w ciemności będziesz je widział zwłaszcza jak spryskasz wodą podczas pracy
Może
Ale skoro masz przebicia to w ciemności będziesz je widział zwłaszcza jak spryskasz wodą podczas pracy
A jeśli kable nie mają przebić to gdzie szukać problemu?
Wydziergane z Galaxy S III
kopulka, palec, aprat zaplonowy, kable WN, swiece
filtr paliwa, filtr powietrza, pompa paliwa
bierze olej?
arczi12345
24-07-14, 20:31
Witam serdecznie , mam taki problem otóż przestała mi działać tylna wycieraczka , kompletnie nic nie słychać żeby pompka podawała płyn , przód jest ok i nie wiem co sie mogło stać , silniczek się zepsuł lub bezpiecznik , ale z nic nie wiem który to jest z tych bezpieczników pod kierownicą , może dacie namiary z opisem bezpieczników Hondy Civic 1998r 3d 14is (silnik D14A4) , a może to w ogóle coś innego dlatego bardzo proszę o pomoc w tej kwestii i tak przy okazji także jak ktoś by mógł doradzić mi na temat mojej klimy , bo raz chłodzi raz nie chłodzi - co to może być i dodam że w tamtym roku nabijałem ją !!! Dziekuję z góry bardzo serdecznie za pomoc.
Witam serdecznie , mam taki problem otóż przestała mi działać tylna wycieraczka , kompletnie nic nie słychać żeby pompka podawała płyn , przód jest ok i nie wiem co sie mogło stać , silniczek się zepsuł lub bezpiecznik , ale z nic nie wiem który to jest z tych bezpieczników pod kierownicą , może dacie namiary z opisem bezpieczników Hondy Civic 1998r 3d 14is (silnik D14A4) , a może to w ogóle coś innego dlatego bardzo proszę o pomoc w tej kwestii i tak przy okazji także jak ktoś by mógł doradzić mi na temat mojej klimy , bo raz chłodzi raz nie chłodzi - co to może być i dodam że w tamtym roku nabijałem ją !!! Dziekuję z góry bardzo serdecznie za pomoc.
Co do klimy sprawdz filtr kabinowy jesli masz.
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Moja honda ma fochy , objawy sa takie , ciezko pali , zapala sie wtedy check engine i obroty po nacisniciu sprzegla spadaja do 500 i trzesie cala buda ;/ nawet 2 razy zgasla po nacisnieciu sprzegla ;/ zawory wyregulowane i swiece zmienione ,ta sytuacja nie zdarza sie zbyt czesto , najczesciej rano , ale ostatnio objawy sie nasiliy co dalej mozna zrobic ? EJ6 d16y7
co dalej mozna zrobic ?
Samodiagnostykę.
Na podstawie odczytanych błędów będzie można wywnioskować co uległo uszkodzeniu.
Moja honda ma fochy , objawy sa takie , ciezko pali , zapala sie wtedy check engine i obroty po nacisniciu sprzegla spadaja do 500 i trzesie cala buda ;/ nawet 2 razy zgasla po nacisnieciu sprzegla ;/ zawory wyregulowane i swiece zmienione ,ta sytuacja nie zdarza sie zbyt czesto , najczesciej rano , ale ostatnio objawy sie nasiliy co dalej mozna zrobic ? EJ6 d16y7
Mialem wlasnie podobne, jak nie takie same, objawy jak padl mi map sensor.
Samodiagnostyka prawde ci powie ;)
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
kopulka, palec, aprat zaplonowy, kable WN, swiece
filtr paliwa, filtr powietrza, pompa paliwa
bierze olej?
Oleju nie bierze,jakoś da rade sprawdzić czy pompa paliwa prawidłowo pracuje?
Wydziergane z Galaxy S III
da rade sprawdzić czy pompa paliwa prawidłowo pracuje?
Da. Trza się wpiąć z manometrem i sprawdzić jakie ciśnienie daje.
czy w d14a4 w ej9 jest druga sonda na katalizatorze? co zrobic jeśli chce zamienić kata na przelotowy? aktualnie nie mam dostepu do auta ale nurtuje mnie ten problem;p
U mnie jest tylko jedna sonda., przy kacie nie mam :) tak d14a4 posiadam :)
W przedliftach (D14A3/4) jest tylko jedna sonda w kolektorze wydechowym. W poliftach (D14Z1/2) jest też druga właśnie w okolicach katalizatora.
arczi12345
25-07-14, 02:09
Co do klimy sprawdz filtr kabinowy jesli masz.
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Niestety ten mój model Hondy nie posiada Filtru kabinowego na 100%
mam taką sytuacje, że na lpg auto zaczęło mi trochę przerywaći szarpać przy dodawaniu gazu w niskich partiach obrotów. Od jakiegoś czasu kuna zagląda mi pod maskę i dość dawno temu lekko nadryzłą jedną żyłe od sondy ale nic się nie działo po tym zajściu. Może teraz nadgryzła ją bardziej ale nie przegryzła. Zakleiłem to izolacją ale problem nadal występuje. Na pb jest ok. Czy coś da się zrobić z tą sondą? czy ona jest winna?
bednar_ek35
25-07-14, 08:58
Przy lpg układ elektryczny musi być w 100% sprawny,małe niedomagania i auto może sie buntować.
A jesteś pewien że świece i ptzewody wn są w dobrym stanie?
Może banalne pytanie, ale fabrycznie nowy gwint MTS v3 nie ruszany jest już ustawiony na -40/-40 czy mniej?
Co rozumiesz przez "nie ruszany"? Przecież on przychodzi bez czapek, więc po montażu jak sobie ustawisz, tak będzie.
Chodzi mi o to, jeśli założę go i będzie już na swoim miejscu bez kręcenia to o ile auto siądzie.
jeśli założę go i będzie już na swoim miejscu bez kręcenia to o ile auto siądzie.
Ciężko powiedzieć
Trzeba założyć i wszystko będzie jasne
Tak jak mówię, przychodzi bez czapek (góry która trzyma amortyzator) więc nakrętki są luźne i podejrzewam że wysokość może wyjść losowo.
świece wymieniane 1000 km temu a przewodów od kiedy kupiłem auto (3 lata) nie ruszałem, będę musiał sprawdzić w nocy czy nie ma dyskoteki
Ciężko powiedzieć
Trzeba założyć i wszystko będzie jasne
Tak jak mówię, przychodzi bez czapek (góry która trzyma amortyzator) więc nakrętki są luźne i podejrzewam że wysokość może wyjść losowo.
Ok dzięki za informacje :) pierwszy raz wymieniam zawias i myślałem że jest jakaś reguła o ile auto siądzie, na wieczór odbieram to się przekonam :)
arecki18is
25-07-14, 13:27
To nie kuna to zapłony Ci wypadają zapewne świece masz już powypalane lub maja za dużą przerwe na elektrodzie
Klepniete z Lumi 920
Witam,
czy zmiana felg z 14" na 16" przyczyni się do zakłamania licznika ?
i tak jest przeklamany wiec co za roznica
a 16" zamuli troche auto ;]
Jakie ciśnienie w oponach jest optymalne do normalnej jazdy dla kół 195/50R15? Alternatywnie czy posiadacz Ek4 może napisać dane z wlepki dla rozmiaru 195/55r15 jako punkt odniesienia?
EJ9 3D
Jakie ciśnienie w oponach jest optymalne do normalnej jazdy dla kół 195/50R15? Alternatywnie czy posiadacz Ek4 może napisać dane z wlepki dla rozmiaru 195/55r15 jako punkt odniesienia?
EJ9 3D
Najlepij nabij sobie 2.1 i proboj dodawac kazdy moze czuc inaczej optymalna a dwa ze opony tez sa rozne szmatki czy wrecz przeciwnie.
dla 14/15/16 takie samo cisnienie jakie jest na slupku przod 2.3 tyl 2.2
jedynie w 5d dla 14 jest przewidziane inne cisnienie dla 14/175/65
Dzięki za odpowiedzi;d w takim razie wpada przelot zamiast kata ;d
http://img.tapatalk.com/d/14/07/26/8a5ybymy.jpg
Kupiłem całe wahacze z poliuretanem w jednym wahaczu jest do wymiany sworzeń, u siebie nie dawno wymieniłem stworzeń. Pytanie czy mogę użyć jeszcze raz ten mój wymieniony włożyć do tego wahacza kupionego ? One są lewo/prawo ?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Kup nowy i spij spokojnie
paplatalk 4
Tyle z ten mój jest nowy :D
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Stukanie przy ruszaniu na wstecznym (wyprostowane koła) to będzie wina mechanizmu różnicowego, albo wybieraków skrzyni biegów? Czy jeszcze coś innego to może być?
luzy na przegubach tez mogą dać taki efekt
Najlepij nabij sobie 2.1 i proboj dodawac kazdy moze czuc inaczej optymalna a dwa ze opony tez sa rozne szmatki czy wrecz przeciwnie.
dla 14/15/16 takie samo cisnienie jakie jest na slupku przod 2.3 tyl 2.2
jedynie w 5d dla 14 jest przewidziane inne cisnienie dla 14/175/65
Mam teraz Hankook Ventus Prime2 195/50r15 i ciśnienie 2.3 / 2.1, jutro wypróbuję 2.2 z tyłu i porównam odczucia. Dzięki :)
luzy na przegubach tez mogą dać taki efekt
Aha, dzięki za odpowiedz.
tokarszczak
26-07-14, 22:15
Czy skrzynia automatyczna z d14 pasuje do d16?
U kumpla w garażu leży skrzynia do civica, ale nie wiadomo co to dokładnie jest. Można jakoś bez rozbierania się dowiedzieć z jakiego to silnika ?
Tak. Trzeba wrzucic 1 bieg i zakrecic i liczyc ilosc obrotow ;) znajdziesz gdzies tutorial chyba ze ktos napisze
S20 czy s40?
paplatalk 4
Nie wiem, bo naklejki z numerem i typem nie ma, chyba że gdzieś coś jest jeszcze wybite ?
tokarszczak
27-07-14, 08:39
Czy skrzynia biegów automatyczna z d14 pasuje do d16?
kruszyna9227
27-07-14, 15:10
Wiele razy juz pewnie bylo takie pytanie ale tak dla jasnosci spytam jeszcze raz. Czy przy robieniu poliftowego przodu w przedlifcie trzeba koniecznie zmieniac pas przedni? Kojarze cos, ze wystarczy zmienic zamek maski i delikatnie powiekszyc otwory przy grillu, prawda to na 100% ? Oczywiscie o masce, zderzaku i blotnikach to ja wiem :)
U kumpla w garażu leży skrzynia do civica, ale nie wiadomo co to dokładnie jest. Można jakoś bez rozbierania się dowiedzieć z jakiego to silnika ?
Tak. Trzeba wrzucic 1 bieg i zakrecic i liczyc ilosc obrotow ;) znajdziesz gdzies tutorial chyba ze ktos napisze
S20 czy s40?
Ktoś pomoże znaleźć tego tutka ? Grzebie forum już chyba ze 2 godziny i trafić nie mogę na to :(
http://www.youtube.com/watch?v=Si_CPvofUc0
http://www.youtube.com/watch?v=Si_CPvofUc0
ooo... dziękuję :)
Od jakiegoś czasu irytuje mnie jedna sprawa w civicu. Jak jest dobrze zagrzany to np podczas ruszania potrafi szarpnąć przy ok 2-2,5 tys obrotów. Odnoszę wrażenie że dzieje się to wtedy kiedy gaz nie jest zbyt mocno wcisnięty. Co to może być? Kable? Świece?
Mam zamiar kupić komplet przegubów zewnętrznych NIPPARTS ( w sklepie 160 zł za sztukę bez gum) tylko gość mów że były stosowane dwa rodzaje czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jakie przeguby mam w ej6 z 1997 r., z silnikiem d16y7 i ABSem (ile zębów)? i ogólnie czy warto kupić przeguby tej firmy? ewentualnie ASICA czy jakoś tak za 215 ale już z gumami?
Mam zamiar kupić taką chłodnicę wody do Civica żony http://www.autochlodnice.com/chlodnica,wody-denso-honda-civic,vi,coupe,ej,em1,1996,03,2000,12-1,6,i,vtec,160km/p,45,5039,18832,100103,0,66,drm40003/ ale nie chciałbym wtopić pieniędzy w błoto, nie znam się za bardzo na tym i chciałbym poprosić was o opinie, porady (ewentualnie jakieś konkretne aukcje na PW). Liczę na Waszą pomoc i z góry dzięki :) Szerokości !
Witam, mam pytanie czy zniszczona uszczelka pod przepustnicą może mieć wpływ na pracę silnika ? bo kiedyś jak rozkręcałem to była lekko potargana, a od jakiegoś czasu czuje lekkie zamulanie hondzi :-) a chciałbym tą uszczelkę wymienić w końcu :-)
Ello
Szukam jakis namiarow typu nr katalogowy link do aukcji itp itd do tarcz hamulcowych na przod Brembo Max 282mm 4x100 ktos-cos wie?
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Od zakupu męczy mnie pulsujący pedał hamulca podczas hamowania, zmieniłem tarcze i klocki i jest dalej to samo. Zmieniałem sam czyli wyczyszczone dokładnie miejsce styku tarczy z piastą nie nasmarowane niczym. Prowadnice w jarzmie wyczyszczone i przesmarowane normalnie odbijały. Prowadnic klocka tak samo wyczyszczone i włożone blaszki klocek wchodził bez problemu i bez użycia siły. Pulsowanie jest czasem delikatne czasem mocne że trzepie kierownicą na boki a czasem nie ma go w ogóle. Ostatnio jedna z tarcz bez jakiegoś nadmiernego hamowania bardzo mocno się rozgrzała że bez naciskania hamulca trzepało kierownicą auto zatrzymana sprawdzone która to tarcze paluchem który teraz jest poparzony. Dziś jechałem zobaczyć co się stało i tarcz się nie nagrzała hamulec działa jak należy. Czy jest możliwe że tłoczek się nie wraca i powoduje takie anomalie czy coś innego? Dodam że z tyłu są nowe bębny z okładzinami i też jest wszystko w porządku.
Extreme191
28-07-14, 18:51
Jakie wymiary mają śruby do camberów tył civic przykręcane do budy ?
wiesko1261
28-07-14, 20:46
śruba kołnieżowa gwint 10x1.25
Extreme191
28-07-14, 20:47
śruba kołnieżowa gwint 10x1.25 Dzięki z nieba mi spadłeś skrzynka leci :P
wiesko1261
28-07-14, 21:04
znalazłem taką stronkę :D
http://www.polparts.com.pl/sruba-m10x125x25-109-kolnierzem-02-p-20422.html
ale dostępne powinno być w każdym motoryzacyjnym
Przy zmianie walka rozrzadu musze zmienic rozrzad ?
wiesko1261
29-07-14, 06:39
zależy od stanu ,warto obejżeć i kiedy ostatnio wymieniany ,jak niedawno to nietrzeba
A co z pompa wody ? Nie rozszczelni sie ?
Trochę drogo , ale czasami bywa że śruby są zapieczone i jest z tym trochę pieprzenia
Wyszyść pw
Uwaga panowie mam kilka pytań.
Z racji tego iż dziś było słonecznie a miałem wolne postanowiłem porobić kilka rzeczy w swojej maszynce.
Podczas zmiany podświetlania zegarów znalazłem zieloną kostkę na którą nie ma miejsca w moim liczniku. Do czego jest ta kostka?
http://c.wrzuta.pl/wi9391/8f414f5a00227bf353d81bff/img_20140729_151227
Następnie gdy dobrałem się do wymiany filtra kabinowego znalazłem takie coś ...
http://c.wrzuta.pl/wi11648/aed39af2002c48d653d81c10/dsc00006 ( zdjęcie odwrócone :( )
Niepodłączonych kostek nigdy za wiele... taką oto kosteczkę znalazłem w tylnej lampie od strony kierowcy
http://c.wrzuta.pl/wi8010/62e88e0c0022373453d81c12/dsc00004
Z góry dziękuję za udzielenie informacji co to takiego :)
Podczas zmiany podświetlania zegarów znalazłem zieloną kostkę na którą nie ma miejsca w moim liczniku. Do czego jest ta kostka?
http://c.wrzuta.pl/wi9391/8f414f5a00227bf353d81bff/img_20140729_151227
kostka od lampki econo
Następnie gdy dobrałem się do wymiany filtra kabinowego znalazłem takie coś ...
http://c.wrzuta.pl/wi11648/aed39af2002c48d653d81c10/dsc00006 ( zdjęcie odwrócone :( )
czujnik uderzeniowy (odciecie paliwa)
Niepodłączonych kostek nigdy za wiele... taką oto kosteczkę znalazłem w tylnej lampie od strony kierowcy
http://c.wrzuta.pl/wi8010/62e88e0c0022373453d81c12/dsc00004
a uj wie do czego to podlaczali
byc moze USDM :)
tomalacivic
30-07-14, 06:22
Witam!! Panowie mam pytanko czy ktoś już montował antenę automatyczna w sedanie ek3 bo mam tako owo z accorda type r razem z wiązka i kablem antenowym
kostka od lampki econo
Kupując licznik z econem rozumiem, że wszystko jest p&p - ale pewnie znalezienie takiego licznika graniczy z cudem.
a uj wie do czego to podlaczali
byc moze USDM :)
Z tego co się orientuję, to wyprowadzenie oświetlenia do haka.
Też mam wolną kostkę w lampie od kierowcy i nie wiem co to jest
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Panowie pytanie od kumpla mam (a sam też nie wiem co mu powiedzieć). Czy może zredukować średnicę ze 100mm na 80? Chodzi o włożenie filtra ala HKS o wyjściu 100mm na rure dolotową która ma 80mm w jego mazdzie. Jakieś pomysły? Bo żadnych łączników/redukcji na alledrogo nie ma pod te wymiary ..
Czym przesmarowac gwinty srub zeby bez problemu mozna bylo je odkrecic za jakis czas? Smar grafitowy?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Grafitowy, miedziany są ok :)
Pany ostatnio byłem zmuszony wylutować immo z komputera(p3y) i zmostkować przekaźnik odcięcia zapłonu pod kierownicą bo samochód odmówił odpalenia (migał zielony kluczyk) a musiałem jechać. Ogólnie jest spodziewany efekt - stale świeci się check engine + do tego przy odpalonym silniku ciągle miga kontrolka z kluczykiem i teraz gwóźdź programu czyli strasznie ciężkie odpalanie - przedtem samochód palił od dotknięcia - jak było ciepło na zewnątrz to prawie chciał odpalać zanim kluczyk przekręciłem :) a teraz z goła na odwrót - odpala jakby na zewnątrz było -20st. a silnik stał niepalony tydzień czasu - za każdym razem - nawet po trasie 300km (od operacji usunięcia immo przejechałem jakies 700km a jutro jade nastepne 500). Silnik kręci dobre 3-4 sekundy zanim zaskoczy. Martwi mnie że zabije to akumulator. Sprawdzałem i ładowanie jest (14,4V na odpalonym). Ktoś ma pomysł co go boli?
Pozdr.
Pompa paliwa włącza ci się od razu po włączeniu zapłonu i pracuje przez kilka sekund?
Może mi ktoś podesłać zdjęcie i jakiś tutorial jak się dobrać do krokowca w D16Y7?
Dokładnie tak się dzieje, tak samo jak przed wywaleniem immo - ale! znalazłem (przynajmniej tymczasowe) rozwiązanie - uruchamiam silnik w momencie kiedy pompa przestaje pracować (po tych kilku sekundach) i wtedy silnik startuje bez zająknięcia od kopa. Trochę dziwne bo z immo mogłem przekręcić kluczyk z pozycji gdzie blokuje się kierownica do końca i od razu odpalić jednym ruchem. Ale dobre i to - mogę z tym żyć. Tym niemniej chętnie poznałbym przyczynę, także jak ktoś wie to śmiało :D
Panowie, na wolnych mam ok 1tys obrotów czyli troszke za dużo. Jakieś następstwa tego mogą być? Trzeba wyregulować?
Wydziergane z Galaxy S III
Silnik ?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
D14a4
Wydziergane z Galaxy S III
Panowie kiedy wstajecie rano do pracy i odpalacie maszyny to jakie obroty posiadacie ? U mnie 1.6 tyś a w zime 1.8 max 2 jak duży mróz, wydaje mi się że troszkę to za dużo, co sądzicie ?
Panowie kiedy wstajecie rano do pracy i odpalacie maszyny to jakie obroty posiadacie ? U mnie 1.6 tyś a w zime 1.8 max 2 jak duży mróz, wydaje mi się że troszkę to za dużo, co sądzicie ?
1,5k na zimnym przy ssaniu
Panowie pytanie mam za 100 punktów :)
Co to jest i jak to zrobić by mieć odcinke na postoju przy np 4 tyś.
procedura startu, tak ogólnie to trzeba zmienić/przerobić kompa
:( Myślałem, że to jakiś moduł się wrzuca lub jakiś mechanizm czy coś podobnego :)
Proszę o pomoc! Auto bez dodania gazu nie odpala. Samodiagnostyka pokazała błąd 14. Czyli krokowy. Wymieniłem i nie pomogło. Myślę że padł komp. Jak podmienię na inny to będzie problem z immobilizerem? Jeśli tak to można to obejść? A komp pasuje tylko od d14a4 i d14a3?
Proszę o pomoc! Auto bez dodania gazu nie odpala. Samodiagnostyka pokazała błąd 14. Czyli krokowy. Wymieniłem i nie pomogło. Myślę że padł komp. Jak podmienię na inny to będzie problem z immobilizerem? Jeśli tak to można to obejść? A komp pasuje tylko od d14a4 i d14a3?
A później jak już odpali i nie dodajesz gazu też gaśnie?
Wydziergane z Galaxy S III
Tak gaśnie. Jak odepnę krokowy to pali ale obroty falują i są na około 1500 obrotów.
Panowie pytanie od kumpla mam (a sam też nie wiem co mu powiedzieć). Czy może zredukować średnicę ze 100mm na 80? Chodzi o włożenie filtra ala HKS o wyjściu 100mm na rure dolotową która ma 77mm w jego mazdzie. Jakieś pomysły? Bo żadnych łączników/redukcji na alledrogo nie ma pod te wymiary ..
Ktoś coś podrzuci mądrego? : )
do chińskich stożków dodają pierścienie z gumy które są redukcjami. Szukaj czegoś takiego.
Szukał, (ja zresztą też), ale chińczyk nie przewidział, ze wejście do filtra HKS (grzybek) ma 100mm : P i takiej redukcji nie ma niestety. No nic, niech kumpel robi wycieczkę do castoramy i szuka czegoś.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.