Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Jej nie potrzeba krotszych tylko wygodnie ma być[emoji14]to jakie?:P
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
oem :P
Panowie mam pytanko. Np przy ruszaniu jak silnik jest rozgrzany w okolicach 2 tys obrotow przerwie/szarpnie, co to moze byc? Pamietam ze rok temu mialem podobnie i wymienilem swiece (kupilem beru bo takie byly dostepne na szybko) mozliwe ze dostaly po d. i znowu musze wymienic czy moze kable kopulka itd? Nie zamula kreci w calym zakresie obrotow
oem :P
A cos innego niz oem? Jakies kayaby nie beda ok?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
kazik2_h9w3
12-04-16, 07:39
Kaszo a przewody w jakim masz stanie
Jakis czas temu umnie potrafilo szarpnac a po wymianie przewodow ustapilo
Ktoś mial przypadek ze auto zaczynalo chodzic jak boxer tzn nie na kazdy gar a po chwili wszystko wraca do normy
Nie wiem czy to kwestia swiec czy moze aparatu czy moze czegos innego
Przewody planuje wymienic wlasnie. Jakie polecacie, ngk czy te Pro sport zolte? Vms raczej odpadaja, mialem i wialy tandeta.
firstborne
12-04-16, 21:50
NKG. Możesz wymienić dodatkowo kopułkę i palec - koszty niewielkie, a może pomóc. U mnie żabkowanie po wymianie tych dwóch rzeczy ustąpiło.
Kaszo a przewody w jakim masz stanie
Jakis czas temu umnie potrafilo szarpnac a po wymianie przewodow ustapilo
Ktoś mial przypadek ze auto zaczynalo chodzic jak boxer tzn nie na kazdy gar a po chwili wszystko wraca do normy
Nie wiem czy to kwestia swiec czy moze aparatu czy moze czegos innego
U mnie wymienione przewody, świece, kopułka, palec, wyszyszczony krokowiec i dalej potrafi nie odpalić na wszystkich garach :/
piterstar1
13-04-16, 10:23
U mnie wymienione przewody, świece, kopułka, palec, wyszyszczony krokowiec i dalej potrafi nie odpalić na wszystkich garach :/
U mnie powodem byla uszczelka pod glowica :P
Panowie pomóżcie proszę. Od dłuższego czasu mam problem z wypadaniem zapłonu błędy 71, 72, 73, 74 (czyli na każdym cylindrze po kolei) Świecie się Check engine i obroty na rozgrzanym silniku spadają bardzo nisko, silnik prawie gaśnie. Wymienione kopułka, palec, świece, (zapomniałem o przewodach sprawdzę je jak najszybciej jednak mam wrażenie , że to nie jest powód). Sprawdzona sonda lambda jak również czujnik położenia przepustnicy TPS podają fabryczne wartości po podłączeniu do multimetru (przepustnica wyczyszczona). Teraz będę celował w ustawienie zapłonu, ustawienie luzu zaworowego, podmienię aparat zapłonowy, w najbliższym czasie również rozrząd, zastanawiam się również nad czujnikiem położenia wału. Podpowiedzcie może ktoś z Was miał taki problem i udało się znaleźć przyczynę. Jest trochę tego a nie ma sensu moim zdaniem wymieniać połowy osprzętu. Silnik D14Z2.
Kończą mi się powoli tuleje przedniego stabilizatora. Jakie najlepiej za nie włożyć, myślałem o poliuretanowych, co sądzicie?
Kończą mi się powoli tuleje przedniego stabilizatora. Jakie najlepiej za nie włożyć, myślałem o poliuretanowych, co sądzicie?
Temat nie raz wałkowany na forum, a pytaniem wywołasz tylko spór pomiędzy zwolennikami a przeciwnikami.
To samo będzie jak dojdziesz do wniosku, że wolisz poliuretany i zapytasz jakie najlepiej.
:D
Nigdy nie miałem okazji na poliuretanowych jeździć, a chciaobym trochę usztywnic samochód przy okazji wymiany.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
a to myslisz, ze usztywnisz auto dwoma tulejami od staba ? :D
1 rozporki
2 gwint
3 grubsze staby
Siema chłopaki i dziewczyny!
U kumpla w Ej9 padła stacyjka ( zablokowała się) Trzeba ja wymienic i moje pytanie czy oprocz niej trzeba wymienic cos jeszcze np kompa. W ogole sie w tych tematach nie orientuje wiec bede wdzieczny za odpowiedzi. I moze ma ktos na sprzedaż takowy element? :)
Gdzie w EK3 znajde modul wycieraczek? Przekopalem pol wozu i nie ma. Mozliwe ze jest pod deska?
piterstar1
14-04-16, 12:50
Gdzie w EK3 znajde modul wycieraczek? Przekopalem pol wozu i nie ma. Mozliwe ze jest pod deska?
Tam wlasnie jest. Z tylu skrzynki bezpiecznikow pod deska.
a to myslisz, ze usztywnisz auto dwoma tulejami od staba ? :D
1 rozporki
2 gwint
3 grubsze staby
Po kolei od razu na montaż wszystkiego mnie nie stać więc krok po kroku ;)
Miał ktoś do czynienia z środkami do konserwacji BITEX lub K2 DURABIT ? warty któryś polecenia ?
Jaki zestaw do renowacji skórzanej kierownicy polecacie?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Jaki zestaw do renowacji skórzanej kierownicy polecacie?
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Ja bawiłem się chemią i to wszystko na nic, albo efekt na krótko...
Polecam obszyć na nowo kierownicę - koszt 150zł i masz nową pachnącą skórę.
Panowie, zauwazylem ze po nawet nie dlugiej przejazdzce 20 - 30km mam bardzo gorąco w komorze silnika , otwierajac maske czuć bijace gorąco , co moze byc przyczyna ?
Panowie, zauwazylem ze po nawet nie dlugiej przejazdzce 20 - 30km mam bardzo gorąco w komorze silnika , otwierajac maske czuć bijace gorąco , co moze byc przyczyna ?
Żartujesz prawda ?;)
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Panowie nawiew działa za słabo, często śmierdzi w aucie wilgocią, pomyślałem, żeby rozebrać wiatrak i wyczyścić kanały te od powietrza tylko nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. Kto rozkręcał i podpowie? z góry dzięki. Ej9
odkręć schowek, resztę się domyślisz, nie ma tam nic trudnego :)
Zajrzyj tez do podszybia (ściągnij ten plastik przy wycieraczkach) Może w tym miejscu nagromadziło Ci sie jakiegoś syfu i nawiew nie ma skąd czerpać świeże powietrze.
Panowie czy lozysko podpory w b seri dostane w sklepie z łożyskami czy zamawiać jakieś dedykowane ? Przerabial ktoś ten temat bo mam wyczuwalny luz i wydaje mi się ze wymiana łożyska powinna pomoc dziś chce zrzucić polos ktoś coś wie ? Z góry dzięki
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
kazik2_h9w3
19-04-16, 10:47
Znajac życie pewnie bedzie jakiel lekko inne od dostepnych
Jak nie znajdziesz to pisz pw mam dwie takie podpory
pany szybkie pytanko, przegub zewnętrzny do EK4, od strony koła ma 26 zębów, a od strony półosi? Nie policzyłem wczoraj a muszę zamówić na przeguby.pl i są różne (28,30,32)? poratuje ktoś? szukajka wyszukuje pełno śmieci.
pany szybkie pytanko, przegub zewnętrzny do EK4, od strony koła ma 26 zębów, a od strony półosi? Nie policzyłem wczoraj a muszę zamówić na przeguby.pl i są różne (28,30,32)? poratuje ktoś? szukajka wyszukuje pełno śmieci.
30
Witam proszę o sprostowanie jeżeli się pomyliłem, mam zamiar wymieniać płyn układu wspomagania EK4 HB ale nigdzie nie mogę znaleźć danych ile potrzeba... jedynie co udało mi się uzyskać to:
4.5l uklad chodzenia - http://jarusnet.pl/oem-plyn-chlodniczy-honda-do-36-c polecacie ten płyn ?
0.5l uklad hamulcowy
2.0l skrzynia biegow
Potrzebuję:
Układ kierowniczy l?
Płyn układu hydraulicznego sprzęgła ?
Te niecałe 2L to olej przekładniowy skrzyni. Do sprzęgła lejesz płyn hamulcowy (masz napisane na nakrętce zbiorniczka), do układu wspomagania kierownicy lejesz czerwony ATF, nie pamiętam ile ale mniej niż litr.
do układu wspomagania kierownicy lejesz czerwony ATF
a nie czasem PSF?
Jeden ciort :). Hondowski OE ma napis power steering, ale jak w motoryzacyjnym poprosisz o czerwony płyn do wspomagania, to dostaniesz butelkę ATF.
-----
Jednakowoż wlałbym OE, wydatek jednorazowy, a gdzieś w czaeluściach kiedyś przeczytałem, że wszelkie zamienniki są niedobre dla uszczelniaczy (prawda/nieprawda???).
OEM ATF jest do automatycznych skrzyń biegów
No dokładnie - wlałbym OE PSF :)
ATF leje się w wielu samochodach do układów wspomagania i sam na tym jeżdżę już 2 lata.
Mył ktoś myjką ciśnieniową , silnik w ej9 ? czy trzeba poza aparatem zapłonowym i akumulatorem coś zabezpieczyć przed zamoknięciem ?
Ponawiam Pytanie
Miał ktoś do czynienia z środkami do konserwacji BITEX lub K2 DURABIT ? warty któryś polecenia ?
Mył ktoś myjką ciśnieniową , silnik w ej9 ? czy trzeba poza aparatem zapłonowym i akumulatorem coś zabezpieczyć przed zamoknięciem ?
Puszkę bezpieczników też by się raczej przydało zabezpieczyć, chociaż ja bym się i tak nie zdecydował na mycie silnika przez lanie wody pod maskę z myjki ciśnieniowej.
jaki orientacyjny koszt wymiany przewodów hamulcowych?
jaki orientacyjny koszt wymiany przewodów hamulcowych?
Pytasz o robociznę czy części?
Jakie przewody? Elastyczne czy sztywne od pompy do zawieszenia? Przód, tył, wszystkie?
Pytasz o robociznę czy części?
Jakie przewody? Elastyczne czy sztywne od pompy do zawieszenia? Przód, tył, wszystkie?
sztywne od pompy do zawieszenia, wszystkie bo nie ma co dzielić na pół jak tylne ruda zjada. przewody widziałem po ok. 130 na alledrogo, ciekaw jestem jaki jest rozsądny koszt robocizny
jaki orientacyjny koszt wymiany przewodów hamulcowych?
A paliwowe masz O.K.?
Może pomyśl nad tym przy okazji wymiany hamulcowych, bo to praktycznie "ta sama robota". Jeśli masz oryginalne, to prędzej czy później zgniją.
Ja za materiał (miedziane rurki + końcówki) zapłaciłem około 400,- zł, a za wymianę chyba około 300,- zł z tego co pamiętam.
A paliwowe masz O.K.?
Może pomyśl nad tym przy okazji wymiany hamulcowych, bo to praktycznie "ta sama robota". Jeśli masz oryginalne, to prędzej czy później zgniją.
Ja za materiał (miedziane rurki + końcówki) zapłaciłem około 400,- zł, a za wymianę chyba około 300,- zł z tego co pamiętam.
paliwowe też gruz po zimie. widzę, że kosztowna impreza :/
paliwowe też gruz po zimie. widzę, że kosztowna impreza :/
Zrobisz raz a dobrze i możesz zapomnieć o temacie.
A co do cen, które podałem to są z 2013 roku, więc aktualne pewnie nie są niższe.
kazik2_h9w3
23-04-16, 09:25
Ja placilem zdecydowanie mniej wiec te ceny są zalezne zapewne od wielu czynnikow
Ja placilem zdecydowanie mniej wiec te ceny są zalezne zapewne od wielu czynnikow
a czy jest tajemnicą ile? bo sam już nie wiem czego się spodziewać :D
kazik2_h9w3
23-04-16, 10:07
Za przewody jak pamietam zaplacilem 150-200zl a za wymiane 100 co dla mnie bylo ogromnym zaskoczeniem
Fakt bylo to tez jakis czas temu
Sorry male sprostowanie ja wymienialem tylko hamulcowe
to i tak dobry deal i pocieszenie dla mnie :D a majstry wymieniały tylko czy też doginali te przewody?
kazik2_h9w3
23-04-16, 10:16
Tam gdzie kupowalem przewody to facet wyczytał z jakiejs mądrej książki ile potrzeba i zarobił końcówki a przewody byly w krążku
Reszte podoginal sobie mechanik
wiesko1261
23-04-16, 14:05
Za przewody jak pamietam zaplacilem 150-200zl a za wymiane 100 co dla mnie bylo ogromnym zaskoczeniem
Fakt bylo to tez jakis czas temu
Sorry male sprostowanie ja wymienialem tylko hamulcowe
sąsiad wymieniał i zapłacił 300 :) za wszystko ( przewody+ robocizna )
Witajcie. W moim EK3 1,5 zdarzają się (od czasu do czasu jak ruszam rano w drogę i póki silnik jest zimny) lekkie zamulania. Przykładowo ruszam z jedynki, wbijam 2 i ja na gaz, a auto zaczyna zamulać. Nic nie szarpie tylko jest tak jakby nagle zabrakło paliwa. Trwa to ze 3, 5 sekund i już później w ciągu dnia wszystko jest ok.
Nie zdarza się to codziennie ale się zdarza. Paliwo w baku jest, filtr paliwa wymieniony. Może to coś z "działem" zapłonowym?
Witajcie. W moim EK3 1,5 zdarzają się (od czasu do czasu jak ruszam rano w drogę i póki silnik jest zimny) lekkie zamulania. Przykładowo ruszam z jedynki, wbijam 2 i ja na gaz, a auto zaczyna zamulać. Nic nie szarpie tylko jest tak jakby nagle zabrakło paliwa. Trwa to ze 3, 5 sekund i już później w ciągu dnia wszystko jest ok.
Nie zdarza się to codziennie ale się zdarza. Paliwo w baku jest, filtr paliwa wymieniony. Może to coś z "działem" zapłonowym?
Kable zapłonowe?
Rozbieral ktos kiedys tlumik koncowy z ITRa DC2 , jest tam jakies fabryczne wygluszenie czy tylko komory i giete rury perforowane ?
Pytam bo ostatnio wycialem okienko do wymiany wygluszenia na nowe a tam pusto, nawet nie bylo sladu ze kiedys cos bylo i sie wydmuchalo?
Zastanawia mnie to bo tlumiki sa mozna powiedziec b.ciche a tam zero wygluszenia?
Starstruck
24-04-16, 17:17
Panowie mam pytanko. Mianowicie wyciągnąłem z piwnicy swoją starą, D-serią pokrywę. Była w kartonie i zawinięta w folię i postanowiłem ją oczyścić, żeby bratu do Civica zamontować, bo ta jego jest cała obdrapana. Oczyściłem pokrywę z zewnątrz i od środka zmywaczem Wurtha. Wiadomo wokół mocowania szpilek było trochę syfu, czyli jakiś zaschnięty olej z ziarenkami. Pytanie może głupie, ale czy mogę bezpiecznie tę pokrywę założyć? Starałem się, żeby nic do wewnętrznej części nie wpadło w trakcie oczyszczania otworów, ale wiadomo, ziarenek wszędzie nie zauważę.
pawelwlkp91
24-04-16, 17:19
Koledzy takie pytanko czy montował ktoś wtryskiwacze od s2000 do b18c4? Trzeba coś przerabiać czy wszystko jest p&p?
Panowie mam pytanko. Mianowicie wyciągnąłem z piwnicy swoją starą, D-serią pokrywę. Była w kartonie i zawinięta w folię i postanowiłem ją oczyścić, żeby bratu do Civica zamontować, bo ta jego jest cała obdrapana. Oczyściłem pokrywę z zewnątrz i od środka zmywaczem Wurtha. Wiadomo wokół mocowania szpilek było trochę syfu, czyli jakiś zaschnięty olej z ziarenkami. Pytanie może głupie, ale czy mogę bezpiecznie tę pokrywę założyć? Starałem się, żeby nic do wewnętrznej części nie wpadło w trakcie oczyszczania otworów, ale wiadomo, ziarenek wszędzie nie zauważę.
Możesz jeszcze kompresorem porządnie wydmuchac i myślę że będzie git nie powinno się nic stać . Pozdrawiam
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Starstruck
24-04-16, 17:57
Możesz jeszcze kompresorem porządnie wydmuchac i myślę że będzie git nie powinno się nic stać . Pozdrawiam
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Hmm, proste a nie pomyślałem ;). Dzięki!
patrick1989
25-04-16, 19:11
http://www.georgebelton.com/6g.civic.tech/camber/front_02.jpg
da się kupić taką zawleczkę i nakrętkę zamkową(?) w motoryzacyjnym? Bo nie wiem, czy jest sens się wybierać :)
zawleczki są napewno, a nakrętki to chyba bardziej w sklepach "metalowych". Dlaczego nie kupisz blokady do gwintów w płynie ?
zawleczki są napewno, a nakrętki to chyba bardziej w sklepach "metalowych". Dlaczego nie kupisz blokady do gwintów w płynie ?
Klej zabezpieczający do gwintów + ew. dla pewności nakrętka samokontrująca i na 100% to się nie odkręci :)
siemka mam pytanko czy ze skrzyni s20 da rade przełożyć bebechy do s40, czy łożyska maja taka sama średnice wew? chodzi mi oto żeby uzyskać przełożenia z s20 na dużych lozyskach
wiesko1261
26-04-16, 17:48
da się , koledze przekładałem bebechy z s20 ( różnicowy wypadł ze skrzyni :) ) na korpus 9a , taka sama co s40
s20 i s40 rożni się mocowaniami wybieraków ( s20 aluminiowe na dwóch patykach a s40 na trzech ,stalowe ) i jedną przesuwkę -szerszy kanałek na wybierak
łożyska na wałkach z kołami zębatymi ,takie same ,różnicowy z łożyskami zostawiasz z s40 (przekładasz koło zębate przełożenia głównego ,śruby z lewym gwintem ) tty
dzięki kolego o taka odpowiedz mi chodziło, wszytko jasne, dzieki:D
Panowie, znowu temat woda w bagaju. Ej6 i jest tylko przy nadkolach. Wszystko uszczelnilem, mikropekniecia na dachu i w bagazniku, uszczelnione odpowietrzenie bagaznika i teraz sa lekkie zacieki. Odplywy od szyberdachu suche ... gdzie dalej szukac. Po tamtym uszczelnieniu jest o wiele lepiej, aczkolwiek jeszcze te male zacieki
chyba najlepszy sposób to wszystko wybebeszyć do gołej blachy, wejść do bagażnika i niech ktoś Ci leje wodą po aucie.
Juz nic nie mam w bagazniku, od dluzszego czasu. Chyba trzeba bedzie sie walcac w bagaznik i obserwowac ....
Witam
Czy mozna przeniesc silnik z 5 gena d13z6 do 6 gena hb?
Jesli tak to jaki jest to mniej wiecej koszt u mechanikow?
Pozdrawiam
pasowac bedzie, cena samego przelozenia to juz zalezy jak trafisz od300 do500zl. Kwestia tylko jaki silnik i osprzet masz teraz w 6gen? bo do podlaczenia tego juz trzeba bedzie kogos obeznanego w hondzie i oczywiscie to dodatkowy koszt
Starstruck
28-04-16, 11:11
Panowie czy dywan z HB podjedzie do QP? Słyszałem, że jest minimalnie krótszy, ale na tyle, że jest to niemożliwe w montażu i rażące wizualnie?
piterstar1
28-04-16, 11:38
Coupe jest na tej samej podlodze co Sedan.
Starstruck
28-04-16, 13:30
Coupe jest na tej samej podlodze co Sedan.
Ok, ale czy dywan będzie pasował? Bo jeśli tak, to daje mi to szersze pole do poszukiwań.
nie bedzie bo slupek B jest w innym miejscu niz w sedanie
no i dodatkowo przedlift i polift dywany sie chyba roznia ze wzgledu na wzmocnienie pod kanapa
Witam,
Miska olejowa z d15z6 do d16y8? Podobno słabiej będzie zasysal olej. Z czym to się wiąże?
Starstruck
28-04-16, 19:30
Witam,
Miska olejowa z d15z6 do d16y8? Podobno słabiej będzie zasysal olej. Z czym to się wiąże?
Chyba nie, bo z D15Z6 jest aluminiowa.
Słabe zasysanie oleju, wiąże ze sobą jakieś konsekwencje?
Słabe zasysanie oleju, wiąże ze sobą jakieś konsekwencje?
Tak na logikę, to gorsze smarowanie.
A wg mnie dywan z hb i coupe jest taki sam. Przecież do tylnej kanapy nadwozie jest identyczne.
Tutaj macie dwie aukcje dla porównania:
http://allegro.pl/honda-civic-vi-6-3d-wykladzina-podloga-kabiny-i6149163518.html
http://allegro.pl/dywan-honda-civic-96-01-coupe-6-gen-i5760345550.html
Chyba nie, bo z D15Z6 jest aluminiowa.
D15z8 jest zeliwna bo gnije na potege wiec raczej w blizniaczym silniku bedzie tez zeliwna( znajdz oznaczenie i szukaj miski prawdopodobnie p1j)
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Mam miskę od d15z6 zobaczymy co z tego wyjdzie. Moja jest stalowa, a ta aluminiowa. Chyba nie ma zbytnio różnicy, co?
Kamil_Taki
28-04-16, 22:46
Posiadam silnik B18C4 wybieram się na strojenie i potrzebuje regulator ciśnienia paliwa i teraz takie pytanie czy regulator musi być dedykowany do B serii czy mogę założyć zamiennik? Na alledrogo są regulatory uniwersalne do 10 barów czy taki podejdzie?
Mam miskę od d15z6 zobaczymy co z tego wyjdzie. Moja jest stalowa, a ta aluminiowa. Chyba nie ma zbytnio różnicy, co?
Roznica miedzy alu a stalowa jest taka ze stalowa szybko zgnije jak dostanie jakis uszkodzen
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
A wg mnie dywan z hb i coupe jest taki sam.
jeśli nawet, to trzeba mieć na uwadze to
no i dodatkowo przedlift i polift dywany sie chyba roznia ze wzgledu na wzmocnienie pod kanapa
Jak wyglada sprawa z ustawieniem zbieznosci na camberach? Kola z przodu sa dosc znacznie pochylone, czy mechanik nie bedzie jeczal?
Jak wyglada sprawa z ustawieniem zbieznosci na camberach? Kola z przodu sa dosc znacznie pochylone, czy mechanik nie bedzie jeczal?
To nie kwestia czy będzie jęczał czy nie tylko jak bardzo.
:D
mechanik jęczał nie będzie, bo dostaje za piniądz. za to diagnosta będzie jęczał intensywnie :D
Jak dostanie hajs to przestanie ;-)
Czyli normalnie da sie ustawic?
firstborne
02-05-16, 20:15
Czyli normalnie da sie ustawic?
Tak, kwestia babrania się z tym.
Kamil_Taki
03-05-16, 00:24
Rozpórka OEM od MB6 VTI podejdzie do Coupe EJ6? Ten sam rozstaw jest?
Ktos cos, czy da sie jakos wylaczyc poduche pasazera w VI gen. zeby wozic dzieciaka z przodu?
Panowie czy aby dostac sie do kabli zapalniczki w 6 genie trzeba demontowac cała konsole środkowa?
Wysłane z mojego VX2 przy użyciu Tapatalka
Starstruck
03-05-16, 18:51
Nie, trzeba odkręcić ten plastik pod konsolą.
Czy przy prędkościach w trasie (emerycko 90-120 km/h) w VII gen. jest ciszej niż w VI?
Coś się działo ostatnio w Hondzie ponieważ podczas rozruchu kontrolki przygasały bardziej niż zwykle, myślałem, że to akumulator ponieważ rozładował mi się, z mojej winy, w zimę i go ładowałem i mogłem coś zepsuć.
Dzisiaj wsiadam po kilkudniowej przerwie, a tu mi tak strzela podczas rozruchu, czyżby się rozrusznik wysypał? :O
https://youtu.be/mi5J2vlDBjM
Napięcie podczas "rozruchu" spada z ~12.3V do ok. 7.7V, zresztą to też nagrałem ponieważ nikogo do pomocy nie miałem, a chciałem sprawdzić.
https://youtu.be/Vc9PKUK03jY
Brzmi jak jakieś zablokowane szczotki rozrusznika ale nie znam się więc wolę zapytać.
A ze tak spytam, klemy od aku masz czyste? Nic nie zasniedzialo itd?
Nie mogę znaleźć na forum... Będę podłączal w ej9 zestaw centralnego zamka. Gdzie, w którym miejscu i w jakie przewody wpiac się w kierunkowskazy? Wydaje mi się że kiedyś czytałem że najłatwiej w przycisk od awaryjnych ale wolałbym się upewnić.
Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka
czy komp jest ten sam dla b16a2 i b16a? to samo pytanie tyczy sie kol. ssącego i zaworu v-tec. z góry dzięki za pomoc
Starstruck
07-05-16, 21:05
Zawór VTEC tak, ssący na 99% tak, a komp jest inny. Inne dawki paliwa itp. Będzie to jeździło, ale nie będzie bezpiecznie.
dzieki Starstruck. jeśli chodzi o kompa to może domyślasz się jak to może wyglądać po wystrojeniu? czy ogarniety człowiek od strojeń powinien dać radę? pytam bo mam ten sam komp a miałem swap z b16a (JDM) na b16a2. dzieki
piterstar1
09-05-16, 09:04
Ktos wie moze jak wymienic diode w Bumper Pole'u??
Nie znalazłem wiec piszę czy maglownica/przekładnia kierownicza w VI genie w silnikach d14 jest zamienna(te same)-[ czy z 3d podejdzie do 4d]???
Panowie Coupe i HB VI są do słupka identyczne w 100%? Chodzi mi o to, czy uchwyt/ślizg/mocowanie zderzaka przedniego, tzn. ta część która trzyma zderzak pod lampą będzie zamienna? Jak tu np. http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5951007986
Panowie Coupe i HB VI są do słupka identyczne w 100%
Do słupka B są takie same.
Nie znalazłem wiec piszę czy maglownica/przekładnia kierownicza w VI genie w silnikach d14 jest zamienna(te same)-[ czy z 3d podejdzie do 4d]???
Pasuje. U siebie w coupe mam z 3d a u kumpla do 3d zakładaliśmy właśnie z sedana. Możliwe że jakieś różnice były w przed i poliftach, ale tego nie wiem bo zawsze szukaliśmy z podobnego rocznika.
piterstar1
09-05-16, 20:54
Sluchajcie... jesli mialem wystrojony komputer pod silnik B18C4 na ssacym od B16A2, a teraz zmienilem na ssacy B18C6 i mam do tego inna sonde niz wczesniej. To moga byc jakies negatywne skutki jazdy na tym bez ponownego strojenia?? Czy nie ma to wiekszego znaczenia??
Witam, nie mam w moim EJ9 HB po lifcie elementu który jest przykręcany do podłużnicy, do niego jest przykręcana 'blaszka' idąca pod lampą która podtrzymuje zderzak.
Która część będzie pasować do polifta? Wiem że starszy miał dłuższą tą blaszkę a nowszy krótszą albo odwrotnie....
http://allegro.pl/honda-civic-vi-95-01-2d-slizg-mocowanie-prawe-i5540235451.html
http://allegro.pl/slizg-mocowanie-zderzaka-lewe-honda-civic-95-00-3d-i5075365434.html#imglayer
Witam, nie mam w moim EJ9 HB po lifcie elementu który jest przykręcany do podłużnicy, do niego jest przykręcana 'blaszka' idąca pod lampą która podtrzymuje zderzak.
Która część będzie pasować do polifta? Wiem że starszy miał dłuższą tą blaszkę a nowszy krótszą albo odwrotnie....
http://allegro.pl/honda-civic-vi-95-01-2d-slizg-mocowanie-prawe-i5540235451.html
http://allegro.pl/slizg-mocowanie-zderzaka-lewe-honda-civic-95-00-3d-i5075365434.html#imglayer
Według mnie w polift'owym VI hb jest taki:
http://allegro.pl/slizg-mocowanie-zderzaka-lewe-honda-civic-95-00-3d-i5075365434.html#
Jaki tłumik końcowy polecacie gdzieś do 400 zł, autko full seria? ;p
firstborne
09-05-16, 23:12
Jaki tłumik końcowy polecacie gdzieś do 400 zł, autko full seria? ;p
Przeszukaj forum dziadu! Jest pełno wątków od kogo brać i jak dany tłumik się "zachowuje".
Proex
M-tech (Hammer) <--- w ten bym celował.
Jaki tłumik końcowy polecacie gdzieś do 400 zł, autko full seria? ;p
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator
piterstar1
10-05-16, 09:18
Panowie... odwieczne pytanie. Jaka tarcza i klocek na przod?? Chcialem kupic Mikode i Ferrodo premier, ale kumpel mi teraz powiedzial ze po roku tarcza mu sie pogiela. I co tutaj dobrego teraz wziac??
Jazda glownie po miescie, czasem troche pocisniete, ale bez specjalnych wariacji. Moze czasem jakis time atack sie trafi.
Macie jakies sprawdzone propozycje??
Co do Mikody to nie wiem od czego to zalezy, ale delikatne bicie było od samego początku, teraz jest niestety dużo gorzej. Mam zalozone wersje GT, od niecałego roku. Co do skuteczności hamowania to nie mam nic do zarzucenia, razem z klockami Textara hamuje bardzo dobrze.
Witam
Panowie szybkie pytanie dot. tylnych szczęk hamulcowych - warto inwestować w jakieś "markowe" typu TRW czy wystarczą jakieś tanie zamienniki?
Pytam bo TRW w moim rejonie od ręki kosztują 150-200zł a tańsze "no-name'owe" zamienniki do 80-100zł
jakieś opinie?
firstborne
10-05-16, 11:26
Witam
Panowie szybkie pytanie dot. tylnych szczęk hamulcowych - warto inwestować w jakieś "markowe" typu TRW czy wystarczą jakieś tanie zamienniki?
Pytam bo TRW w moim rejonie od ręki kosztują 150-200zł a tańsze "no-name'owe" zamienniki do 80-100zł
jakieś opinie?
Sądzę, że między ceną, a jakością sprawdziłby się tu Delphi mam u siebie komplet (przód + tył) i nie mam im nic do zarzucenia. Auto hamuje bardzo dobrze, nic nie skrzypi, nie trze itd.
Starstruck
10-05-16, 11:40
A Kashiyama? Są git i sporo tańsze.
Ja mam kashiyama i polecam
Witka...takie mam pytanie-numer katalogowy węża łączącego filtr paliwa z listwą do d15b7/d16z6(muszę wymienić po zmianie ssaka,a z d14 jest za krótki)albo link do sklepu lub ebaya.Bardzo bym prosił......
Witka...takie mam pytanie-numer katalogowy węża łączącego filtr paliwa z listwą do d15b7/d16z6(muszę wymienić po zmianie ssaka,a z d14 jest za krótki)albo link do sklepu lub ebaya.Bardzo bym prosił......
musi wystarczyć - pomyśl trochę jak go ułożyć i będzie git majonez
jozek_marek
10-05-16, 23:27
może ktoś spotkał się z takim problemem.
Winny może być czujnik, czy sam zegar?
Niestety chomikowanie wyszło bokiem, zegar przeleżał pewnie z pół roku od zakupu (używka), dopiero teraz go założyłem i tu taka niespodzianka... Czujnik jest nowy, ale czy sprawny...???
https://www.youtube.com/watch?v=rx-OGM9pe1g&feature=youtu.be
Sądzę, że między ceną, a jakością sprawdziłby się tu Delphi mam u siebie komplet (przód + tył) i nie mam im nic do zarzucenia. Auto hamuje bardzo dobrze, nic nie skrzypi, nie trze itd.
Ja mam szczęki delphi i dwa pierwsze hamowania przed rozgrzaniem hamulców są mało przyjemne dla uszu :D Dźwięk coś a'la zużyte klocki...
Możliwe też. że trafiłeś na lepszą partię towaru :p
firstborne
11-05-16, 09:30
Ja mam szczęki delphi i dwa pierwsze hamowania przed rozgrzaniem hamulców są mało przyjemne dla uszu :D Dźwięk coś a'la zużyte klocki...
Możliwe też. że trafiłeś na lepszą partię towaru :p
U mnie nic takiego nie ma. ;)
Witam czy ktoś wrzucał do swojego Ek4 lub Ek3 szpilki + volki ? interesuje mnie dlugość szpilki jaka została użyta...
W jakich silnikach występuje silniczek krokowy taki sam jak w d15z6? Czy od b16a2 pasuje?
jozek_marek
12-05-16, 14:03
W jakich silnikach występuje silniczek krokowy taki sam jak w d15z6? Czy od b16a2 pasuje?
z tego co mi wiadomo to d i b serie mają takie same.
Różnią się tylko mocowaniem (są dwie wersje z rozstawem otworów).
kazik2_h9w3
12-05-16, 15:06
B16 mialy dwa rozstawy
B16 mialy dwa rozstawy
To jak b seria ma dwa rozstawy, to chociaż jeden z nich pasuje do d serii?
kazik2_h9w3
12-05-16, 18:10
Tak pasuje
Robi ktoś może przegrodę do ej9 oddzielającą filtr (stożek)od komory?
kazik2_h9w3
12-05-16, 21:33
Zoner czy jakos tak
Panowie coś się stanie, jeśli odkręcę masę z termostatu i przykręcę do budy?
Panowie coś się stanie, jeśli odkręcę masę z termostatu i przykręcę do budy?
ale juz chyba z jednej strony jest przykrecona do budy
Ona idzie z termostatu na ecm i jak jest słaba to np.zegary świrują. Jednak doczyściłem to co było pośniedziałe i przykręciłem tam gdzie była.
Czy zimny lut w przekazniku pompy paliwowej moze odstawiac meksyk ze raz auto zapala a raz nie slychac cykniecia i swieci check?
dokladnie tak to bedzie wygladac
Dzieki, wyeliminowalem jedno - weszlo drugie. Kaprysi cholernica
Czy może ktoś wie, czy jest klakson, który będzie pasował P&P do Civica EJ/EK a będzie miał odrobinę bardziej "męski" dźwięk niż to co proponuje seria? Mam tutaj na myśli jakiś OEM z innej Hondy. Chyba, że ktoś poleci od razu jakiś sensowny aftermarket. :)
Landrover freelander dobrze brzmi :)
Ja mam z fiata palio weekend ,mocny donosny dzwiek. W sienach raczej bedzie to samo.
Dzięki, kupiłem za jakieś grosze niskotonowy z Freelandera, bo przypomniałem sobie, że Discovery rzeczywiście nieźle dawał, a wyglądają podobnie te klaksony. W połączeniu z OEM wysokotonowym może będzie fajnie. :D W zasadzie nawet Seicento ma bardziej donośny dźwięk niż Civic i to właśnie mnie zmotywowało, żeby coś z tym zrobić. ;)
Landrover freelander dobrze brzmi :)
Zakładałeś u siebie? Pasuje bez problemu?
kumpel zakładał do swojej angielki vti. z tego co sobie przypominam to chyba nawet kostka pasowała.
Widzę, że temat wzbudził zainteresowanie, więc jako że jestem świeżo po montażu:
-wtyczka absolutnie nie pasuje, w Hondzie idzie do niej tylko jeden kabelek z + a masa jest na obudowie klaksonu
-klakson trąbi bardzo głośno, w połączeniu z OEM z EK4 moja szanowna mama zapytała tylko, czy takie głośne klaksony są legalne ;)
Ja po prostu kabel z masą od klaksonu z Freelandera wsadziłem pod uchwyt, który trzyma klakson do budy, + połączyłem z kablem, który idzie do wtyczki od OEM klaksonu i tym sposobem mam dwa na raz. :)
z pustką w głowie.. aku z prawym plusem?:)
Tak
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Panowie jaki rozmiar maja oringi wtryskiwaczy w listwie? d16y7
Panowie jaki rozmiar maja oringi wtryskiwaczy w listwie? d16y7
Podbijam, u mnie też sie poci :D
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
bardzo ważne pytanie, jakim silikonem pozatykać kilka miejsc puszczających wodę ? Trochę cieknie mi przez otwory na spinki przy listwach bocznych i muszę z tym zawalczyć , i jak to zrobić profesjonalnie, podejrzewam że nie chodzi o zalane całej spinki silikonem :)
bardzo ważne pytanie, jakim silikonem pozatykać kilka miejsc puszczających wodę ? Trochę cieknie mi przez otwory na spinki przy listwach bocznych i muszę z tym zawalczyć , i jak to zrobić profesjonalnie, podejrzewam że nie chodzi o zalane całej spinki silikonem :)
Terostat masa do uszczelniania miejsc poddanych wilgoci przeciekaniu itp
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Witajcie, mam pytanie odnośnie łap silników Bserii, mianowicie jak sie orientuje silniki b16 i b18 mają troche inne mocowania i moje pytanie brzmi, na jakiej zasadzie mozna takie silniki ,,zamienic''? Czy łapy również trzeba zmieniac? Czy przerabiać? Czy moze ktos przyblizyc temat? :)
Podbijam, u mnie też sie poci :D
O dziwo na rosyjskim EPC sa podane wymiary 7.3x2.2 mm.
2.2mm to bedzie grubosc, 7.3mm sadzac ze zdjec to srednica wewnetrzna.
Chcę wrzucić przedniego staba do EJ9 który jeździł w EJ6, wahacze i sanki do wymiany? coś jeszcze?
Czy nawigacja jdm będzie działać bez odtwarzacza kaset? Chodzi o samo zadziałanie i o wyświetlanie funkcji typu regulacja temperatury itp.?
Chcę wrzucić przedniego staba do EJ9 który jeździł w EJ6, wahacze i sanki do wymiany? coś jeszcze?
Nie trzeba do tego wymieniać ani wahaczy ani sanek. Wystarczy kupić łącznik stabilizatora z Integry. Tak powinien wyglądać: http://mera.auto.pl/161518-home_default/lacznik-stabilizatora-pcivicintegra-z-tule-tedgum-00267298.jpg
Terostat masa do uszczelniania miejsc poddanych wilgoci przeciekaniu itp
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Czy chodzi o coś takiego ? Teroson MS 9220-80 ml (masa klejąco-uszczelniająca czarna)
Czy chodzi o coś takiego ? Teroson MS 9220-80 ml (masa klejąco-uszczelniająca czarna)
Tak np o coś takiego a jak chcesz w pełni profesjonalny produkt używany w firmach przemysłowych do zabezpieczania miejsc uszczelniania skrzynek elektrycznych itp narażonych na ciężkie warunki atmosferyczne to jak wrócę do domu podeślę ci na pw nazwę , może dostaniesz gdzieś w necie , sprawdzony ma świetną elastyczność . Pozdrawiam
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Orientujecie się czy można gdzieś w Polscie dostać nowy zbiornik paliwa do 6gen Coupe 1996 (EJ6) (numer części OEM - 17500-S01-A30) albo czy jakiś inny pasuje? Wszyscy rozkładają ręcę, znajomy mechanik sprawdzał kiedyś kilka z różnych źródeł i żaden nie pasował...
jak zdjąć plastik z słupka C w coupe ? nie poszło mi to dzisiaj za dobrze, i czy pod nim znajde rurke odpływu z szyberdachu ?
Witajcie, mam pytanie odnośnie łap silników Bserii, mianowicie jak sie orientuje silniki b16 i b18 mają troche inne mocowania i moje pytanie brzmi, na jakiej zasadzie mozna takie silniki ,,zamienic''? Czy łapy również trzeba zmieniac? Czy przerabiać? Czy moze ktos przyblizyc temat? :)
Pomoże ktoś? :)
piterstar1
21-05-16, 22:38
Powiedz moze co chcesz zrobic i w jakim nadwoziu.
Interesuje mnie swap b16 do 5D któro ma łapy takie jak pod b18 a b18 do ej/ek swapowane jest dosyć często, dlatego pytam również w tym temacie jak wygląda sytuacja w odwrotnym przypadku :)
Interesuje mnie swap b16 do 5D któro ma łapy takie jak pod b18 a b18 do ej/ek swapowane jest dosyć często, dlatego pytam również w tym temacie jak wygląda sytuacja w odwrotnym przypadku :)
Musisz dorwac tylne mocowania z MB6 albo MC2 i wtedy B16 czy B18 wpada pod maske bez problemu. Bardziej w sumie chodzi o tylne mocowanie skrzyni - mam chyba nawet takie na zbyciu ale wyslka z UK wiec nie wiem jak to wyjdzie cenowo. A nawet i mam chyba caly komplet lap tylko musialbym sprawdzic.
No dobra, ale zaglądając pod maskę ek4 i porównując łapy (boczne) z seryjnym b18 widac na pierwszy rzut oka że te mocowania są trochę inne, czy te łapy można stosować wymiennie w zależnoścci od budy?
Tak zeby sie tylko upewnic ze dobrze rozumiem - chcesz B18 wlozyc do ek 5D?
Jesli tak to potrzebujesz tylnej lapy i bocznej od strony paska.
To znaczy ta czesc ktora jest zaznaczona na czerwono na obrazku ponizej plus metalowa czesc ktora sie do tego dokreca. Lapa ktora jest przymocowana do budy i ma gumowa tulejke jest taka sama - wiec tego nie trzeba zmieniac.
http://i86.servimg.com/u/f86/16/50/33/88/downlo10.jpg (http://www.servimg.com/view/16503388/582)
Jesli natomiast masz bude MB albo MC z D seria i tam chcesz wrzucic B serie to komplet lap od mb6 albo mc2 to wszystko czego Ci trzeba.
Chyba rozwiałeś moje wątpliwości. Dzięki wielkie za pomoc :)
Chyba rozwiałeś moje wątpliwości. Dzięki wielkie za pomoc :)
Nie ma sprawy :)
jak zdjąć plastik z słupka C w coupe ? nie poszło mi to dzisiaj za dobrze, i czy pod nim znajde rurke odpływu z szyberdachu ?
ktoś coś wie ?
http://allegro.pl/k2-zmywacz-do-czyszczenia-gaznikow-przepustnic-400-i6025022188.html czyścił tym ktoś krokowca ? czy lepiej użyć benzyny ekstrakcyjnej ?
firstborne
24-05-16, 10:30
http://allegro.pl/k2-zmywacz-do-czyszczenia-gaznikow-przepustnic-400-i6025022188.html czyścił tym ktoś krokowca ? czy lepiej użyć benzyny ekstrakcyjnej ?
Ja użytkowałem środek od Liqui Moly do czyszczenia przepustnic i gaźników. Sprawa o tyle była dobra, że środek nie tylko fajnie poradził sobie z brudem, ale wężyk ze specjalną końcówką rozpylającą ułatwił dojście w różne zakamarki do tego duże ciśnienie. Także tego typu środki powinny spełnić swoje zadanie - nawet K2 ma w swojej ofercie dobre produkty. Ostatecznie i tak dałem na koniec ekstrakcyjnej, bo lepiej wszystko odtłuściła.
Marcin1792
24-05-16, 12:20
Panowie, co to za pompa i czy może się jeszcze przydać? Znalazłem gdzieś w gratach.
http://images77.fotosik.pl/622/4354efdd30dd387dmed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/4354efdd30dd387d)
http://images78.fotosik.pl/622/1c3a78a2dd22e9e8med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/1c3a78a2dd22e9e8)
Orientujecie się czy można gdzieś w Polscie dostać nowy zbiornik paliwa do 6gen Coupe 1996 (EJ6) (numer części OEM - 17500-S01-A30) albo czy jakiś inny pasuje? Wszyscy rozkładają ręcę, znajomy mechanik sprawdzał kiedyś kilka z różnych źródeł i żaden nie pasował...
haparts
Cena OEM trochę zabija - ponad 1900PLN. Ktoś spotkał się może z jakimś zamiennikiem, który pasuje do Coupe?
od hachbacka nie pasuje? dziwne by bylo zeby honda do kazdej budy robila inny, w v genie tylko del sol mial inny ze wzgledu na el dach
Marcin1792
25-05-16, 07:48
Mam używany z coupe.
Panowie, co to za pompa i czy może się jeszcze przydać? Znalazłem gdzieś w gratach.
http://images77.fotosik.pl/622/4354efdd30dd387dmed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/4354efdd30dd387d)
http://images78.fotosik.pl/622/1c3a78a2dd22e9e8med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/1c3a78a2dd22e9e8)
Na moje oko to pompa hamulcowa.
Czy dysze spryskiwaczy od cytryny C3 mozna jakos wyregulować? Kupiłem w aso citroena i jedna leje mi na szybe strumieniem, nie rozpyla tak jak powinna.
Czy dysze spryskiwaczy od cytryny C3 mozna jakos wyregulować? Kupiłem w aso citroena i jedna leje mi na szybe strumieniem, nie rozpyla tak jak powinna.
To coś z nią nie tak jest. Nie możesz zareklamować?
One nie mają żadnej regulacji strumienia cieczy.
Chcialem sie upewnic ze jest walnieta, bede reklamowal.
Panowie prosze o pilna pomoc, jak w coupe 6 gen zdemontować osłony słupków tylne , chodzi o ten element :
http://imged.pl/honda-civic-vi-3d-oslona-slupka-prawa-tylna-tyl-15902805.html
Zaznaczam, że nigdy tego nie robiłem, ale patrząc po zdjęciu to musisz odkręcić mocowania pasów bezpieczeństwa, zdemontować tylną półkę i tylne boczki przynajmniej odchylić żeby tam się dostać. Aha i odpiąć ogrzewanie tylnej szyby.
Panowie prosze o pilna pomoc, jak w coupe 6 gen zdemontować osłony słupków tylne , chodzi o ten element :
http://imged.pl/honda-civic-vi-3d-oslona-slupka-prawa-tylna-tyl-15902805.html
Zaznaczam, że nigdy tego nie robiłem, ale patrząc po zdjęciu to musisz odkręcić mocowania pasów bezpieczeństwa, zdemontować tylną półkę i tylne boczki przynajmniej odchylić żeby tam się dostać. Aha i odpiąć ogrzewanie tylnej szyby.
Jeśli są montowane tak samo/podobnie jak w VI hb, czyli na zakładkę z dolnymi to prawdopodobnie nie obejdzie się bez również bez demontażu tylnej kanapy i dolnych części.
Witam,
czy tylne czujniki ABS z civica VI EK 3D z hamulcami bębnowymi będą pasowały do wersji 4D EJ9 (też bębnowe)?
Panowie czy zmęczony krzyzak kolumny kierowniczej moze wywolywac takie coś, że gdy obinze kierownice w dòł chodzi lzej, a jesli podniosę ją do gory chodzi o wiele cięzej?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Czy przedlifty EJ9 wychodziły w wersjach posiadających jednocześnie ABS i poduszki?
A przedlifty miały ABS ? Z iloma miałem doczynienia to nie widziałem ABSu w przedlifcie :)
Czy przedlifty EJ9 wychodziły w wersjach posiadających jednocześnie ABS i poduszki?
Sądzę, że tak.
Przedlifty wychodzily z ABSem i poduszkami.
nawet takim jezdze
sedan ej9 '97
ABS 262 mm przod i wiekszy beben tyl
pompa 15/16
i dwie poduszki
i klima i szyberdach
i 4x elektryczne szybki i lusterka
pasuja w 6gen jest tulejka o dl.40mm w 5gen ma 50mm
Podpinam się do pytania jeśli chodzi o gwint z eg3 do ej9 czy wejdzie komplet przednie i tylne do ej9?
Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
firstborne
30-05-16, 10:03
Potrzebuje szybkiej pomocy - Civic zakręci ledwo co dwa razy i dalej już tylko tyka, akumulator naładowany, masy ok. Wczoraj chodziło wszystko normalnie. O co chodzi?!
Panowie czy zmęczony krzyzak kolumny kierowniczej moze wywolywac takie coś, że gdy obinze kierownice w dòł chodzi lzej, a jesli podniosę ją do gory chodzi o wiele cięzej? podpinam się pod pytanie mam taki sam problem i też się zastanawiam czy to wina krzyżak? Ktoś pomoże?
Potrzebuje szybkiej pomocy - Civic zakręci ledwo co dwa razy i dalej już tylko tyka, akumulator naładowany, masy ok. Wczoraj chodziło wszystko normalnie. O co chodzi?!
Rozrusznik może robi za duży opór ? Wyjmij go i na ostro zobacz jak kręci.
firstborne
30-05-16, 10:27
Rozrusznik może robi za duży opór ? Wyjmij go i na ostro zobacz jak kręci.
Muszę go wyjmować, czy wystarczy, że go odepnę bo chyba nie do końca rozumiem to "na ostro" :P? Potrzebuje auta do roboty i kurna panika...
Wczoraj kręcił jak szalony a dzisiaj nie wiem skąd to się wzięło.
wyjęcie go to 2 śruby z dobrym dojściem więc tragedii nie ma. Na ostro tzn podłącz bezpośrednio pod akumulator żeby ominąć całą resztę.
firstborne
30-05-16, 12:28
Więc tak, wykręciłęm całkiem aku, sprawdziłęm komory - na wszystkie dolałem ok 0,5l wody. Podładowałem na 15 minut - odpalił od strzała. Czy mimo iż multimetr pokazywał 12.3 na wyłączonym silniku to brak wody mógł spowodować takie akcje?
klemy mogly zasniedziec
akumulator mimo iz pokazuje dobre napiecie moze dawac za malo amperow czyli oze wrocic taka sytuacja ;]
Panowie czy zmęczony krzyzak kolumny kierowniczej moze wywolywac takie coś, że gdy obinze kierownice w dòł chodzi lzej, a jesli podniosę ją do gory chodzi o wiele cięzej?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Ktoś coś?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Przedlifty wychodzily z ABSem i poduszkami.
nawet takim jezdze
sedan ej9 '97
ABS 262 mm przod i wiekszy beben tyl
pompa 15/16
i dwie poduszki
i klima i szyberdach
i 4x elektryczne szybki i lusterka
Dzięki za odpowiedź Pany :D
Chcę kupić zegary a sprzedawca uparcie twierdzi że przedlifty nie miały ABS.
Sam byłem na 99% pewny, że przedlifty występują w wersjach z abs & srs, ale już zgłupiałem przez jego gadkę.
Pozdro.
BTW luchuma nieźle spasiony ten twój przedlift. Wyposażenie jak w vti :p
Słowem wstępu - sypie mi się tłumik środkowy. Przy obrotach ok. 2k pojawia się*nieprzyjemny metaliczny dźwięk, jakby w środku latał kilogram gwoździ.
Myślałem nad wymianą*środkowego na 2" od rovera, ale czy ma to jakikolwiek sens, przy założeniu, że końcowy zostaje seryjny?
Ktoś coś? umnie jest tak że jak mam kierownice podniesiona na maxa to przy kreceniu w miejscu albo przy parkowaniu słychać stuki właśnie z okolic krzyżaka i chodzi dużo ciężej przy opuszczonej kierownicy tego niema, wydawane mi się że to właśnie krzyżak jest już zmęczony, tylko problem taki ze nigdzie niemoge znalesc nowego tylko na alledrogo jakieś takie niepewne za 30
Dzięki za odpowiedź Pany :D
Chcę kupić zegary a sprzedawca uparcie twierdzi że przedlifty nie miały ABS.
Sam byłem na 99% pewny, że przedlifty występują w wersjach z abs & srs, ale już zgłupiałem przez jego gadkę.
Pozdro.
BTW luchuma nieźle spasiony ten twój przedlift. Wyposażenie jak w vti :p
pierwsze przedlifty nawet mialy tarcze 242 i ABS i SRS wiec sprzedawc nie bardzo sie zna
a co do lammpek ABS, SRS i ECOno to mozna przekladac miedzy zagarami ale razem z ramka tarcz :)
umnie jest tak że jak mam kierownice podniesiona na maxa to przy kreceniu w miejscu albo przy parkowaniu słychać stuki właśnie z okolic krzyżaka i chodzi dużo ciężej przy opuszczonej kierownicy tego niema, wydawane mi się że to właśnie krzyżak jest już zmęczony, tylko problem taki ze nigdzie niemoge znalesc nowego tylko na alledrogo jakieś takie niepewne za 30
No właśnie u mnie jest tak samo, to że kierownica ciezej chodzi na gorze a lzej na dole wydaje mi sie wina krzyzaka, a stuki niestety maglownica.. tak u mnie jest.
Co lepsza, kierownica opuszczona na dol jest bardziej podatna na jakies koleiny na drodze itp i auto staje sie niepewne wtedy..
Krzyzaka rowniez szukalem i nic znalesc nie moge :(
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
To czekamy może ktoś coś podpowie, słyszałem że krzyżaki można regenerować ale niewiem ile to jest warte, nowy krzyżak to zawsze nowy i spokuj
Jakie tarcze polecacie do daily EJ9 ABS 262mm na oś przednią tak aby w krótkiej przyszłości B16 też ogarniały?
Klocki na pewno będą Ferodo Premier FDB776, a tarcze? Myślałem o Brembo Max choć trafiłem na mieszane opinie na temat ogólnie o Brembo. ATE? TRW? Jak tak to jaki model dokładnie
Jakie tarcze polecacie do daily EJ9 ABS 262mm na oś przednią tak aby w krótkiej przyszłości B16 też ogarniały?
Klocki na pewno będą Ferodo Premier FDB776, a tarcze? Myślałem o Brembo Max choć trafiłem na mieszane opinie na temat ogólnie o Brembo. ATE? TRW? Jak tak to jaki model dokładnie
Mam do sierpnia 2012 ATE: 24.0121-0105.1
Hamuje O.K., nic się nie pokrzywiło, ale nie wiem czy z B16 będą sobie dobrze radzić.
gladkie takie sobie
nacinane z InterCarsu speedmax sa gites :)
brembo kupa bo czesc partii w polsce robiona
te z wloch czy hiszpanii lepsze
piterstar1
30-05-16, 21:17
Tez musze zmienic heble przod i chetnie sie zapoznam z opiniami. Aktualnie B18, ale turbo w planach wiec trzeba miec czym hamowac.
Kolega ktory ma civa 450KM poleca Texstar bo ma u siebie i mowi ze zadowolony.
Wie ktoś w jakich budach były takie lapy?
A może ktos ma taką gdzieś na zbyciu?
http://images77.fotosik.pl/644/8ffacbbeca50e4e8gen.jpg
piterstar1
01-06-16, 16:16
Wie ktoś w jakich budach były takie lapy?
A może ktos ma taką gdzieś na zbyciu?
http://images77.fotosik.pl/644/8ffacbbeca50e4e8gen.jpg
A nie przypadkiem w MC2/MB6??
Sluchajcie mam moze troche glupie pytanie....
W starym silniku mialem krotki dolot ze stozkiem i silnik fajnie buczal wtedy. Teraz mam nowy z CAI'em jakies recznej roboty i nie buczy nic. W ogole go nie slychac. W poprzednim wciskalem gaz do oporu i bylo slychac zasysanie, a teraz nic. Pelna kultura. Od czego to zalezy?? Wczesniej dostawal za duzo powietrza i dlatego, a teraz wystrojony i jest tak jak byc powinno??
Nie wiem, ale jest juz przynajmniej jakis punkt zaczepienia, sprawdze to, dzieki.
kazik2_h9w3
01-06-16, 17:11
Jak sie nie myle takie lapy wystepowaly w 5d i w 5g
Co do dolotu na pewno na szorcie bedzie glosniej niz na caiu bo sam filtr jest bardziej schowany przez co go nieco tłumi
EJ9 D14Z2 - przy błędzie P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2) powinien świecić się Check Engine? Tutaj: https://www.yourmechanic.com/article/p0141-obd-ii-trouble-code-o2-sensor-heater-circuit-malfunction-bank-1-sensor-2-by-jay-safford piszą że powinien ale wiadomo że często w Hondach jest inaczej. Czy błąd tej sondy może powodować okazjonalne mulenie, szarpanie i strzały z wydechu (wydech seria)?
EJ9 D14Z2 - przy błędzie P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2) powinien świecić się Check Engine? Tutaj: https://www.yourmechanic.com/article/p0141-obd-ii-trouble-code-o2-sensor-heater-circuit-malfunction-bank-1-sensor-2-by-jay-safford piszą że powinien ale wiadomo że często w Hondach jest inaczej. Czy błąd tej sondy może powodować okazjonalne mulenie, szarpanie i strzały z wydechu (wydech seria)?
Może powodować te objawy, kontrolka powinna się świecić i u ciebie się świeci. Nie zapala się zawsze bo nie od razu komp odnotowuje błąd.
Odepnij sondę, zresetuj komputer - odłącz aku na 5 min lub wyjmij bezpiecznik backup 7,5a pod maską. Jeśli to sonda - auto powinno wtedy normalnie jechać tylko więcej palić.
Właśnie jeszcze w życiu nie widziałem żeby mi się ta kontrolka zapaliła, a po podpięciu się pod kompa programem Torque wykryło ten błąd. Dzięki za radę, jutro muszę jechać w trasę więc pewnie w sobotę dopiero zajrzę do tego.
kazik2_h9w3
03-06-16, 07:24
A po przekreceniu kluczyka swieci sie??
Jak nie to moze ja ktos zdemontowal by ukryc błędy
Siema Panowie sprawa wygląda dosyć dziwnie. Kumpel kupil kilka dni temu 6gena Ej9 Sedan 1.4. Problem z obrotami silnika a mianowicie gdy jest chlodno przy mocniejszym wcisnieciu pedału gazu przerywa starsznie caly czas , silnik chodzi nie rowno. Przy delikatniutkim powolnym dotknieciu przepustnicy wkreca sie normalnie na obroty ale troszke mocniej i znowu przerywa. Nie dzieje sie to gdy na dworze jest cieplo. Swiece wymienione, aparat kopulka i palec sprawdzone, filtr paliwa to samo sprawdzony. Co moze byc nie tak ?
kazik2_h9w3
03-06-16, 15:00
A przewody sprawdzone??
Panowie czym najlepiej pomalować lusterka i jak się za to zabrać i te listwy pokazane na zdjęciu ? I chodzi mi jeszcze o jedną sprawę, jak odnowić "uszczelka/listwa szyby"? to co z niej lakier schodzi tak jakby guma. Nie wiem czy szukać używki czy się bawić w odnawianie jej ?
LUSTERKA
http://s10.ifotos.pl/mini/201606031_saqrsaw.jpg (http://ifotos.pl/z/saqrsaw/)
Listwy
http://s5.ifotos.pl/mini/201606031_saqrsqx.jpg (http://ifotos.pl/z/saqrsqx/)
Listwa szyby ?
http://s2.ifotos.pl/mini/201606031_saqrsqn.jpg (http://ifotos.pl/z/saqrsqn/)
Panowie czym najlepiej pomalować lusterka i jak się za to zabrać i te listwy pokazane na zdjęciu ? I chodzi mi jeszcze o jedną sprawę, jak odnowić "uszczelka/listwa szyby"? to co z niej lakier schodzi tak jakby guma. Nie wiem czy szukać używki czy się bawić w odnawianie jej ?
LUSTERKA
http://s10.ifotos.pl/mini/201606031_saqrsaw.jpg (http://ifotos.pl/z/saqrsaw/)
Listwy
http://s5.ifotos.pl/mini/201606031_saqrsqx.jpg (http://ifotos.pl/z/saqrsqx/)
Listwa szyby ?
http://s2.ifotos.pl/mini/201606031_saqrsqn.jpg (http://ifotos.pl/z/saqrsqn/)
Ściagasz lusterka i rozkladasz, sciagasz listwy od wewnatrz ( tak trzeba wybebeszyc auto zeby je zdjac) kupujesz podklad do plastiku i szpraje jakie chcesz, zmatowisz powieszchnie i malujesz
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Ale to jest aluminium, i jeszcze klamki chce pomalować .
Panowie czym najlepiej pomalować lusterka i jak się za to zabrać i te listwy pokazane na zdjęciu ?
Lusterka zdemontować, porozkładać i oddać do lakiernika.
Listwy są montowane na spinki, które trzeba powypinać od wewnątrz. Jedna "spinka" listwy drzwi jest odkręcana - ta od strony klamki.
I chodzi mi jeszcze o jedną sprawę, jak odnowić "uszczelka/listwa szyby"? to co z niej lakier schodzi tak jakby guma. Nie wiem czy szukać używki czy się bawić w odnawianie jej ?
Według mnie szukać używki w dobrym stanie. Jest to możliwe, bo sam dokupiłem jakiś czas temu.
Są tacy, co regenerują samemu czyszcząc i malując spray'em analogicznie jak ramiona wycieraczek na przykład.
i jeszcze klamki chce pomalować .
Klamki analogicznie jak lusterka.
Demontujesz od środka, wyciągasz bębenek zamka i do lakiernika.
A po przekreceniu kluczyka swieci sie??
Jak nie to moze ja ktos zdemontowal by ukryc błędy
Dzięki że podpowiedziałeś, żarówka wymontowana była, czyli wychodzi na to że trochę ponad 2 lata tak jeździłem z tym błędem :) Kupować od razu sondę jakąś czy przy błędzie P0141 są jakieś inne przyczyny i lepiej dać do mechanika?
kazik2_h9w3
04-06-16, 08:05
Jeśli jest to błąd sondy to bym podmienil i sprawdzil
Może ktoś ma w Twojej okolicy jakąś pożycz i bedziesz mial pewnosc
Raczej nikogo nie znam z okolicy. Najgorzej że nie widać nigdzie dedykowanego zamiennika, a ceny oryginału za granicą to ok 333 dolary :mad:
Ta sonda ma wtyczkę gdzieś pod fotelem pasażera?
Raczej nikogo nie znam z okolicy. Najgorzej że nie widać nigdzie dedykowanego zamiennika, a ceny oryginału za granicą to ok 333 dolary :mad:
Ta sonda ma wtyczkę gdzieś pod fotelem pasażera?
masz polifta i 2 sondy a blad chyba pierwszej dotyczy na kolektorze
Before replacing the sensor, check for the condition of the heated oxygen sensor fuse and connectors. If the sensor and connector are OK, replacing the O2 Sensor 1 usually takes care of the problem
czyli najpierw do sprawdzenia bezpiecznik ;]
Nie wiem czy szukać używki czy się bawić w odnawianie jej ?
Ja radzę szukać używki.
Są tacy, co regenerują samemu czyszcząc i malując spray'em analogicznie jak ramiona wycieraczek na przykład.
Owszem ja tak zrobiłem, ponieważ nigdzie nie mogłem dostać w ładnym stanie, pomalowałem do czasu aż trafi się coś naprawdę godnego zakupu. Ogólnie trzyma się dobrze i wygląda nie najgorzej, ale że ja muszę mieć wszystko perfekcyjnie to nie jestem zadowolony do końca z efektu. Problem polega na tym że musisz tą gumę zerwać cała do gołego alu, ale szkopuł tkwi w tym że ta guma na tej płaszczyźnie która u Ciebie schodzi jest połączona razem z tą elastyczną wypustką na rancie wzdłuż szyby-to jest jeden odlew, jak zerwiesz wszystko będzie lipa, dlatego trzeba odciąć nożem po tym rowku na listwie, tak żeby ta wypustka została a zdjąć z samej płaszczyzny. Mimo że bardzo sie starałem ręcznie nie zrobisz tego idealnie, jak pada światło widać pewne nierówności na linii ciecia, dlatego ja nie jestem zadowolony. Zrobiłem, bo już zacząłem, drugi raz bym się tego nie podjął :) Inną sprawą jest znalezienie takiej listwy w ładnym stanie, wszystkie które widziałem były spękane i bliskie odłażeniu farby.
A do listew i lusterek to może jakiś kosmetyk do plastików z profi firmy.
masz polifta i 2 sondy a blad chyba pierwszej dotyczy na kolektorze
Before replacing the sensor, check for the condition of the heated oxygen sensor fuse and connectors. If the sensor and connector are OK, replacing the O2 Sensor 1 usually takes care of the problem
czyli najpierw do sprawdzenia bezpiecznik ;]
Z tego co czytam to ta pierwsza sonda to jest O2S, a druga HO2S - czyli ta druga jest podgrzewana (Heated) i błąd właśnie wspomina heated sensor. Dzięki za podpowiedź z tym bezpiecznikiem, możesz podać skąd informację wziąłeś? Chciałem zobaczyć czy podają tam który bezpiecznik za to odpowiada :)
Starstruck
04-06-16, 21:27
Panowie, mam problem z wycieraczkami w w QP. Otóż działały normalnie i nagle zostały w górnej pozycji. Silniczek słychać, że pracuje, ale wycieraczki się nie ruszają. Dodatkowo mogę ręcznie nimi ruszać w całym zakresie ich pracy. Czy tam coś spadło/odpadło czy silniczek śmieć?
Panowie, mam problem z wycieraczkami w w QP. Otóż działały normalnie i nagle zostały w górnej pozycji. Silniczek słychać, że pracuje, ale wycieraczki się nie ruszają. Dodatkowo mogę ręcznie nimi ruszać w całym zakresie ich pracy. Czy tam coś spadło/odpadło czy silniczek śmieć?
Zdaje się, że ciegno spadło, które łączy je z silnikiem...
firstborne
04-06-16, 21:45
Zdaje się, że ciegno spadło, które łączy je z silnikiem...
Może nie tyle co spadło, co się po prostu rozsypało. A czy przypadkiem nie da się kątem oka zobaczyć przez te dziurki w podszybiu po otwarciu maski, czy coś tam chodzi z tego ramienia w ogóle?
Starstruck
04-06-16, 22:16
Jutro spojrzę, bo to miało miejsce wieczorem i po prostu nie było nic widać. Posłuchałem tylko czy silniczek pracuje i pracował w każdym trybie pracy. Mam nadzieję, że tylko cięgno spadło jak mówicie...
piterstar1
04-06-16, 22:28
Sluchajcie skrzypi, trzeszczy mi wysprzeglik. Macie jakis pomysl czemu??
Owszem ja tak zrobiłem, ponieważ nigdzie nie mogłem dostać w ładnym stanie, pomalowałem do czasu aż trafi się coś naprawdę godnego zakupu. Ogólnie trzyma się dobrze i wygląda nie najgorzej, ale że ja muszę mieć wszystko perfekcyjnie to nie jestem zadowolony do końca z efektu.
Kup używki zwracając tylko uwagę na stan sprężyny dociskającej, usuń starą farbę i oddaj do pomalowania czarną półmatową farbą proszkową.
Mam tak u siebie. Ramiona wycieraczek wyglądają jak nowe i jeśli niczym nie obijesz przez przypadek to nie ma możliwości, żeby cokolwiek zaczęło odpadać.
Zregenerowałem w ten sposób już kilka zestawów wycieraczek przednich i kilka tylnych i z tego co wiem Ci co je odkupili chwalą sobie. Jakby co, to zapraszam.
Wymienial ktos lozysko w kompresorze klimatyzacji, da sie wogole to lozysko wyjac bo sa rozne opinie?
Sluchajcie skrzypi, trzeszczy mi wysprzeglik. Macie jakis pomysl czemu??
Nie tylko Ty tak masz, u siebie mam to samo i mam zamiar kupic sylikon w sprayu teflonowy czy cos takiego, i psiknac dosyc duzo pod ta gumowa oslone wysprzeglika. Z tego co wyczytalem powinno pomoc
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
piterstar1
05-06-16, 09:01
Nie tylko Ty tak masz, u siebie mam to samo i mam zamiar kupic sylikon w sprayu teflonowy czy cos takiego, i psiknac dosyc duzo pod ta gumowa oslone wysprzeglika. Z tego co wyczytalem powinno pomoc
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Ta gume oslaniajaca sam ten pret wysprzeglika, czy pod ta gume od skrzyni??
Zaciera się łożysko wyciskowe na tulejce prowadzącej i najczęściej tam właśnie skrzypi. Żeby dobrze to zrobić to trzeba zdjąć skrzynię wszystko wyczyścić i nasmarować. Takie psikanie niby czasami też coś daje, ale tylko na chwilę i podczas psikania można sobie tarczę sprzęgła popsikać, które potem może się ślizgać, więc ostrożnie.
piterstar1
05-06-16, 09:39
300Km temu zrobilem swap z wymiana lozyska i wszystko ladnie bylo nasmarowane. Jak dotykam wysprzeglika podczas wciskania sprzegla to czuc drzenie na nim, wiec raczej to jego wina.
Czy jest mozliwe aby wysprzeglik sie psul w srodku??
a wiec wciskasz sprzeglo i czujesz wibracje na wysprzegliku? na logike to chyba normalne zjawisko
a wysprzeglik jest popsuty jak z niego cieknie
piterstar1
05-06-16, 10:48
a wiec wciskasz sprzeglo i czujesz wibracje na wysprzegliku? na logike to chyba normalne zjawisko
No nie wiem. Jak ktos wciska sprzeglo i dotykam wysprzeglika gdy trzeszczy to czuc wibracje. Myslalem ze powinien chodzic gladko. I przeszlo mi przez glowe ze moze sie zaciera czy cos. Moze zly plyn wlalem. Tak w ogole wlalem Millers 5.1
No nie wiem. Jak ktos wciska sprzeglo i dotykam wysprzeglika gdy trzeszczy to czuc wibracje. Myslalem ze powinien chodzic gladko. I przeszlo mi przez glowe ze moze sie zaciera czy cos. Moze zly plyn wlalem. Tak w ogole wlalem Millers 5.1
to zly wlales
dot4 jest przewidziany
piterstar1
05-06-16, 12:51
to zly wlales
dot4 jest przewidziany
Ale w specyfikacji tego mojego plynu jest napisane ze spelnia normy DOT4
Montował ktoś z was grubą chłodnicę w EJ/EK D-serii? Podobno wąż ma za małą średnicę i trzeba się trochę pomęczyć żeby go nałożyć na króciec?
Montował ktoś z was grubą chłodnicę w EJ/EK D-serii? Podobno wąż ma za małą średnicę i trzeba się trochę pomęczyć żeby go nałożyć na króciec?
chlodnica pod B serie ma grubsze krocce ale da sie wcisnac, jedynie z fabryczna opaska moze byc problem
mozna poszukac nowej grubszej na allegro z kroccami pod D serie
chlodnica pod B serie ma grubsze krocce ale da sie wcisnac, jedynie z fabryczna opaska moze byc problem
mozna poszukac nowej grubszej na allegro z kroccami pod D serie
Grubszej tzn. chinol czy jakiś zamiennik seryjnej?
Jeśli jest to błąd sondy to bym podmienil i sprawdzil
Może ktoś ma w Twojej okolicy jakąś pożycz i bedziesz mial pewnosc
masz polifta i 2 sondy a blad chyba pierwszej dotyczy na kolektorze
Before replacing the sensor, check for the condition of the heated oxygen sensor fuse and connectors. If the sensor and connector are OK, replacing the O2 Sensor 1 usually takes care of the problem
czyli najpierw do sprawdzenia bezpiecznik ;]
Daję update: wymontowałem tunel, zaglądam tam żeby sprawdzić wtyczkę, i okazuje się że nie mam tej sondy w ogóle zamontowanej. Nie mam gdzie sam samochodu podnieść żeby go od spodu wybadać a mechanik nic mi nie mówił że tej sondy nie ma tam :E Więc zaczynam poszukiwania sondy.
Czy ktoś wie coś może na temat istnienia podajników pasów bezpieczeństwa, pasujących do VH hb ale innych niż te:
-> http://www.modified.pl/interior/pozostale/honda-oem-podajnik-pasa-seatbelt-arm.html
?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.