Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Tutaj jakby ktoś chciał to proszę manual mały do zmiany klamki
http://chomikuj.pl/maddob/civic+96+-+3d++i+4d+klamka+wymiana
Ma ktos jakis kontakt do Otoczaka? Mam zamach do odchudzenia i nie moge sie znim skontaktowac, chyba zmienil numer...
nie masz bliżej do radzikowskiego ?
To znak od Boga, coby zamachu nie odelżać :p
A ja bylem u wrobla albo radzikowskiego i powiedzial minimum 200 za odelzanie to sobie odpuscilem
paplatalk 4
Tez pomyslalem ze to znak, chyba sobie odpuszcze, i w czyms innym sie kase utopi:)
Ja mam u siebie lekkie koło i uważam, że są to utopione w szambie pieniądze.
Jak będę zmieniał FD, to wrócę do seryjnego koła.
Ja tez mam teraz lekkie kolo i po dluzszym zastanowieniu zbyt duzo niedalo.
Proszę uprzejmie:
Krzysztof Otocki
ul.Przedborska 31
97-500 Radomsko
Tel: 888-826-066
Adres Email: otoczak7@gmail.com
Wsadziłem do koperty 150zł jak się umówiliśmy i odchudził mi koło 212mm do 4,25kg. Polecam :) Oczywiście wysyłka już w cenie z powrotem :)
Btw na przyszłość, myślę, że się nikt nie obrazi jak wrzucę, cytuję:
"Witam.
Są w sumie trzy opcje dla tego koła 4,3kg, 4,0kg i 3,8 kg. Koszt odpowiednio 170zł 190zł i 220zł. Przy pieniążkach w paczce 20zł taniej.
Zwykle klienci wybierają opcję 4,3 i 4,0kg.
Jeśli się Pan zdecyduje to proszę przesłać koło na adres:
Krzysztof Otocki
ul.Przedborska 31
97-500 Radomsko
Do paczki proszę włożyć karteczkę z adresem zwrotnym, masą końcową.
Pozdrawiam Krzysiek"
:)
po dluzszym zastanowieniu zbyt duzo niedalo.
Z moich odczuć wynika, że na lekkim kole auto lepiej się zbiera na 1 i 2 biegu... potem jest gorzej niż na seryjnym - tak jakby brakowało mu momentu obrotowego. Jazda na 5 biegu w trasie to też kibel.
Lekkie koło może i jest dobre do pałowania od świateł do świateł po mieście, no ale kto normalny tak ciągle jeździ.
Masz takie same odczucia jak ja.
Może masz porównanie z samochodem który ma szybszą skrzynię Michał i tyle :)
Mozesz bardziej rozwinac, bo nie bardzo wiem jak to rozumiec .
Może macie porównanie z samochodami kolegó/znajomych, którzy mają szybsze skrzynie tj.
FD minimum 4,25
1 - 3.250
2 - 1.900
3 - 1.346 (CRX)
4 - 1.033 (CRX)
5 - 0.702 (długi civic) - w zasadzie obojętne, ja np. mam z 0,750 :)
Myślę, że głównie chodzi o 3 i 4 z CRXa której obydwaj nie macie z tego co widzę a może jechaliście z kimś kto ma takie przełożenia i to takie po prostu złudzenie, że jest to wina lekkiego koła zamachowego :)
Ja mam porównanie tylko ze swojego samochodu - jeździłem nim przed odelżeniem koła, jeżdżę nim po odelżeniu koła:)
Setup silnik/skrzynia się wtedy nie zmieniał:)
Ja tez bede wracal do seryjnego kola. Nie da sie spalic wala z 1 na 2 wiec dupa :D
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
na temat lekkiego zamachu jest dużo opini - tak jak z dupą każdy ma swoją, jednemu lepiej drugiemu się to nie podoba :)
Widze ze rozpentalem mala burze,decyzja podjeta zostaje seria.
Widze ze rozpentalem mala burze,decyzja podjeta zostaje seria.
Bedzie piskacz z 1 na 2 ;)
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Mój tam piska z 1 na 2 mimo lekkiego koła ;)
Może nie jest to mielenie kapami jak w B18C6, ale zawsze cuś tam pisknie :D
Wiem, że to głupie ale mam pytanie co to jest zaznaczone na czerwono?(zdj poglądowe, znalezione w sieci) . Na tym chomiku jest tylko to jedno zdjecie : http://chomikuj.pl/dom1113
Dodam jeszcze, że rozrusznik już wcześniej dziwnie odpalał - tj. raz normalnie tak jak na filmiku, a czasami pierwszy obrót wału był, hmm, niepełny(?), a sam rozruch dużo szybszy - ciężko to opisać więc chciałem to nagrać i pokazać mechanikowi. No nic, jutro sprawdzam miernikiem, a jak wszystko będzie w porządku to przejadę się, żeby sprawdził kable i ew. wymienił rozrusznik.
Dzięki wszystkim za pomoc. :)
Ok, dzisiaj sprawdziłem.
Napięcie przy wyłączonym silniku - 12,66V
Napięcie podczas rozruchu 9,7V, nie jest ono trochę za niskie? Najlepszym wyjściem byłoby przełożenie jakiegoś innego aku i zmierzyć wartość i jak wzrośnie >10V to wtedy już na 100% będzie wina rozrusznika.
EDIT: Wyczytałem w manualu, że napięcie rozruchu nie powinno być niższe nić 8.5V więc się zgadza. :/ To ja już nie mam pomysłu gdzie tu problem może leżeć. No nic, kupię jakiś rozrusznik i wymienię, miejmy nadzieję, że problem zniknie, a Hanka będzie odpalała jak strzała za każdym razem. :)
co ty tu kręcisz cały czas na jeden temat,
Napięcie na wyłączonym silniku 12,66V
Napięcie na WŁĄCZONYM SILNIKU - ??
Potrzebne napięcie do rozruchu w hondach jest bardzo małe odpalił byś krzemieniem ...
Pamiętaj że nikt nie każe Ci kupować, po podjedz do kogoś z forum kto ma luzem rozrusznik i sobie podmień na chwilę , zamiast pisać tyle to już dawno byś zrobił :P
Panowie pytanko. Tylny zderzak w EJ6 pokazanej na dole z jakiej jest wersji? ja mam bez tej "dokładki" na dole.
http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C31368985_3.jpg
http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C31368985_5.jpg
o ile dobrze widze to jest zwykly poliftowy zderzak. jesli sie myle to niech ktos poprawi :)
o ile dobrze widze to jest zwykly poliftowy zderzak. jesli sie myle to niech ktos poprawi :)
x2
Starstruck
06-12-13, 15:39
Polift sedan albo polift QP.
to jeszcze pytanko, drogi gips z tym zderzakiem?
to jeszcze pytanko, drogi gips z tym zderzakiem?
Pewnie ze 3 x tyle co przedlift'owy, tak obstawiam.
Tak na szybko z allegro: http://allegro.pl/honda-civic-coupe-sedan-zderzak-tyl-tylny-1999-01-i3746297970.html
Wystarczy chcieć poszukać trochę...
Tak na szybko z allegro: http://allegro.pl/honda-civic-coupe-...746297970.html
Najpierw dopytaj sie czy to OEM czy zamiennik(=srednie spasowanie)
Uzywki chodza po ok 300zl wiec ta cena jest dziwnie niska?
WściekłyChomik
07-12-13, 15:35
Fakt, ja używany lekko uszkodzony dorwałem za 250zł, także faktycznie ten wyjątkowo tani :D Panowie, jest jakiś sposób żeby woda nie wchodziła pod logo hondy? Po każdym deszczu wlewa mi się pomiędzy logo a tą plastikowe szkiełko. Zostawia to później kamień i nie ładnie wygląda. Logo wygląda tak http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR803DBui_c6E6Mttoyhl-R7Frc_taqF-HkaMx6H7aGCbqaZr0GFQ . Lakierowanie bezbarwnym nic nie dało, bo plastik zaczął się ważyć.
No to jeszcze raz zawroce Wam glowe. Opisywalem jakis czas temu opisywalem swoj problem z przygasaniem na ssaniu - problemem okazal sie zawor FITV. Teraz na ssaniu jest ok, normalnie moge wyjechac spod bloku obroty nie spadaja na ssaniu. Teraz jest tak ze powiedzmy jadac do pracy staje na skrzyzowaniu fdy auto nabiera teoche temperatury obroty spadna do 500 i spowrotem wroca do normalnych. Gdy auto jest rozgrzane wszystko jest ok. Czyscilem przepustnice mam drugi krokowiec. Co to moze byc? Zaznacze ze prpblem jest tylko wtedy gdy auto nabiera temperatury, kiedy wskazowka zaczyna sie podnosic.
witam
zastanawiam się jaki kupic filtr na odme tzn z jaka srednica na wejściu gdyż zaraz na pokrywie wężyk ma 15mm a tuz za ta rurka od pokrywy 12mm. czy moglbys mi ktoś podpowiedzieć (d16y7)?
z tego co ostatnio mierzyłem to 12 mm
Panowie, skąd dorwać same szkła halogenów do polifta? Zamienniki polcara, które są na allegro nadają się do czegoś?
Hej,
Jeśli było już takie pytanie i go nie znalazłem - sorki.
Mam problem z przednimi światlami mijania w moim EJ9. Od momentu ich załączenia do momentu ich zapalenia mija ok. 15 min, czasem więcej czasem mniej (w zależności od długości postoju, temperatury otoczenia). Tył jest ok, długie i postojowe przód ok. Czy ktoś się już spotkał z takim problemem ? Kostki są dobre, bezpieczniki też. Czy do mijania jest jakiś przekaźnik, jeśli tak to gdzie (tam gdzie bezpieczniki, czy osobno pod kolumną kierownicy).
Z góry dzięki za podpowiedzi,
Pozdro
a nie masz Ty przypadkiem jakiegos automatu ktory powinien sam zalaczyc swiatla po odpaleniu silnika?
moze sie wziol i uszkodzil.
Nie mam, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo - przez 5 lat użytkowania Hani takowy automat nie dał o sobie znać ;)
A takie najprostsze rozwiązanie: próbowałeś żarówki podmienić?
Szczerze mówiąc - nie. Wymieniałem już jakiś czas temu i ze względu na to, że po tych parunastu minutach zaczynaja świecić to ich nie ruszalem, ale spróbuje dziś.
Panowie wie ktoś czy tylne lampy z polifta ej9 podejda do przedlifta?
Panowie wie ktoś czy tylne lampy z polifta ej9 podejda do przedlifta?
Jak najbardziej
Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
Wypada jeszcze oprawke zmienic na zarowke
paplatalk 4
Dzisiaj próbowałem wymienić rozrusznik (tak wiem, znowu o tym :P) ale utknąłem na dolnej śrubie mocującej (tej do której jest utrudniony dostęp) - jest tak zwichrowana, że klucz się ślizga i nie śruba nie chce puścić. Ktoś ma pomysł jak to odkręcić? :)
To sobie narobiles! Tam jest tak chu... miejsce ze szkoda gadac!
Wiertara z dlugim wiertlem, rozwiercic łeb sruby, wyjac rozrusznik i pozniej walka z wyjeciem sruby?
Dzisiaj próbowałem wymienić rozrusznik (tak wiem, znowu o tym :P) ale utknąłem na dolnej śrubie mocującej (tej do której jest utrudniony dostęp) - jest tak zwichrowana, że klucz się ślizga i nie śruba nie chce puścić. Ktoś ma pomysł jak to odkręcić? :)
Może na początek jakiś WD40 albo podobny na śrubę spróbuj.
Sądząc z tego co piszecie o braku miejsca to ewentualne nabicie na śrubę mniejszej nasadki nie wchodzi w grę?
Tak już było, ktoś ewidentnie przy tym grzebał, bo druga śruba też jest w nie najlepszym stanie ale jakoś się odkręciła.
Gdyby dało się tam dostać kluczem francuskim to może przy mocnym zacisku udało by się odkręcić, bo tak to trzeba się babrać z przedłużką do nasadowego.
Może od dołu będzie lepszy dostęp?
Może od dołu będzie lepszy dostęp?
Nie, nienawidzę tej śruby, i śrub od tylnej poduchy ...
pewnie bylo ale nic nie znalazlem: szukam ej6 dla ziomka, do tej pory myslalem ze polift ma zderzaki bez listw, "szpiczste" reflektory i wilozebrowy grill ale teraz juz nie ogarniam bo na zalaczonym obrazku (zdjecie katalogowe) widac coupe przedlifta ale ze zderzakami bez listw.. http://auto-era.pl/galerie.php?id=ho_civic_6_09
a tu na allegro tez przedlift ale zderzaki z listwami??
http://otomoto.pl/honda-civic-idealna-100-bezwypadkowa-C31301258.html
no i polift pełną gębą bez listw ale jeszcze inny spasowany ze szpiczastymi lampami
http://otomoto.pl/honda-civic-coupe-klima-lift-wroclaw-C31417308.html
jak mam to rozumiec? czy byly dwa lifty bo juz sie gubie??
Przedliftowe kupety też listew nie miały:)
Jeśli przedliftowe coupe ma zderzak z listwami, to znaczy, że miał już jakieś przygody i założyli mu zderzak z HB:)
EDIT: to z linka nr 2, to już całkowity dziwoląg i te listwy ma jakieś doklejane (są dłuższe niż fabryczne).
czy byly dwa lifty bo juz sie gubie??
Był tylko jeden, w 1999 roku.
te dlugie listwy byly za doplata i byly naklejane na zderzaki bez listew
ok. tak tez myslalem ze od htb ten zderzak ale tyl od htb nie podejdzie ni h... przeciez.. ten dziwolong z 2 linka rzeczywiscie wyglada tak jakby listwy byly doklejone na zderzak ale co powiecie o tym??
http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osobowe/poznan/honda-civic-coupe-1-6-vtec-125-km-pelne-wyposazenie-550188148
tu zderzak tyl wyglada jakby mial pod listwami jeszcze wytloczone na nie miejsce tak jak to jest na drzwiach?? i jeszcze ta dokładka wtf?? a to jest auto ktorym sie zainteresowalem.. btw ? zna ktoś??
ten ma zdezak tylny od sedana - dlatego z listwami
dokladka rzecz nabyta ;]
QPE oraz inne USDM nie mialy listew przed liftem
i nastała jasność;) czyli fura walona w tył prawdopodobnie... OT: zna ktos to auto? ponocpoprezdni wlasciciel - fan marki, moze gdzies opisane??
nie musi byc walone, moze slupek ? :P
znaleźć przedliftowy tylny zderzak bez listew graniczy z cudem ;] i kosztuje 3 razy tyle co z listwami jak nie wiecej (nawet zamiennik)
poliftowy tylny zderzak troche sie rozni w dolnej czesci (na samym przetloczeniu dolnym) i jak jest w przedlifcie to tez moze znaczyc ze walone albo cos bo latwiej znaleźć
hm.. ciekawe rzeczy.. wilkie dzieki!!:)
Potrzebuję schematu dot. układu hamulcowego, aby wiedzieć, który przewód hamulcowy „idzie” z rozdzielacza do którego koła.
Mam manual, ale to nie wystarczy. Szukałem też na forum...
Przedliftowe zderzaki do coupe to cholernie ciężki temat. Ja swego czasu szukałem przedniego i najtańszy był za 400zł, jednak był uszkodzony i nadawał się do klejenia.
W końcu odpuściłem i kupiłem OEM zderzak od HB (sam też mam HB, ale chciałem przeprowadzić akcję "usuwamy listwy";)) za 80zł... zderzak w niemal idealnym stanie... miał tylko drobne odpryski lakieru od kamyczków.
Także nie ma co się dziwić, że wiele kupejek jeździ ze zderzakami od HB. Takim autem nie ma też co się od razu zrażać, bo uszkodzenie zderzaka, to jeszcze nie jest katastrofa. Można potarmosić zderzak na krawężniku, można przejechać jakąś kunę (:p) itepe, itede:)
można przejechać jakąś kunę
Wiesz co mówisz (yyy piszesz):p
można przejechać jakąś kunę () domyslam sie ze znasz to z autopsji .. :p
Feniks333 - to jednak nie żarówki. Problem zlokalizowany - przełącznik świateł w manetce przy kierownicy.
I teraz pytanie czy ten przełącznik jest zespolony od razu z przełącznikiem do wycieraczek i tak musi byc kupowany, czy może być oddzielnie ...
Na allegro sprzedawane są i tak i tak:
http://allegro.pl/honda-civic-vi-ej9-przelacznik-swiatel-kierunkow-i3761714976.html
http://allegro.pl/manetka-przelacznik-swiatel-honda-civic-vi-hb-i3764768331.html
Oryginalny grill z VI gena Type R (EK9) byl z plastiku czy metalowy ?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Panowie mam problem z silniczkiem, od niedawna na każdym biegu gdy wcisne gaz w podłoge słysze dziwne stukanie z okolic silnika,dodam,że owy dźwięk jest słyszalny ok.3 tys obrotów
EJ9 D14A3
skolopendra
11-12-13, 17:25
Panowie mam problem z silniczkiem
panewki?
panowie musze sie upewnic z diagnoza
syf w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego
gajgery cisnienia i temp oleju zaczely swirowac i pokazywac PEAK na chwile
panewki?
Jeśli by to były panewki i na luzie bym dał obroty nie było by ich słychać?
panowie musze sie upewnic z diagnoza
syf w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego
gajgery cisnienia i temp oleju zaczely swirowac i pokazywac PEAK na chwile
Wez sloik z woda i wloz wezyk od zbiorniczka wyrownawczego i zobacz czy bomble leca po przegazowaniu.
powiedzcie mi jak mniej więcej powinien być pedał sprzęgła względem hamulca? równo/wyżej/niżej ?
U mnie jest wyżej ok 1-1.5cm i teraz pytanie, jak obniżę go regulacją to sprzęgło będzie łapać w tym samym miejscu czy odpowiednio niżej?
ps ten 1-1.5cm jest skokiem jałowym
Prawidłowo masz
Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
Czy ramiona wycieraczek przednich w EJ9 są takie same jak w EJ6?
Starstruck
13-12-13, 21:02
Czy ramiona wycieraczek przednich w EJ9 są takie same jak w EJ6?
Tak :). Ba, nawet w sedanie są takie same.
Tak :). Ba, nawet w sedanie są takie same.
Jeśli faktycznie tak jest, to bardzo dobra wiadomość na zakończenie dzisiejszego dnia.
:D
Prawidłowo masz
zawsze myślałem ze pedały powinny być mniej więcej równo, wkurza mnie to zadzieranie nogi do góry żeby zdjąć nogę ze sprzęgła
Tak już było, ktoś ewidentnie przy tym grzebał, bo druga śruba też jest w nie najlepszym stanie ale jakoś się odkręciła.
Gdyby dało się tam dostać kluczem francuskim to może przy mocnym zacisku udało by się odkręcić, bo tak to trzeba się babrać z przedłużką do nasadowego.
Może od dołu będzie lepszy dostęp?
Rozrusznik wymieniony jednak nadal problem występuje - tj. rozrusznik czasami (teraz jakby częstotliwosć się zwiększyła - raz na dzień/2 dni) nie zakręci. Klemy sprawdzone, kable też, styk od rozrusznika zacisnąłem mocniej. Aku kilka stron temu też sprawdzałem i wydaje się w porządku (jeszcze tylko gęstość elektrolitu muszę sprawdzić). Ktoś może ma jakieś dalsze sugestie, bo powoli zaczynam nie mieć na to siły. :/
wlacz zaplon dwa, trzy razy a potem odpal
lampki przygasaja jak krecisz rozrusznikiem ?
Aku naladowany ? wg mnie to on winny
Albo wkład w stacyjce masz uszkodzony (kończy się) i czasem nie załącza rozrusznika.
Immo ewentualnie... Masz immobilajzer
to czy kontrolki przygasają gdy nie kręci choć powinien to ważna wskazówka.
wlacz zaplon dwa, trzy razy a potem odpal
lampki przygasaja jak krecisz rozrusznikiem ?
Aku naladowany ? wg mnie to on winny
Tzn. chodzi mi o to, że na kilkanascie poprawnych odpaleń, raz rozrusznik nie zakręci - bez znaczenia czy jest na zimnym czy ciepłym. Np. sytuacja z dzisiaj - odpaliłem samochód w garażu, podjechałem kilka kilometrów do sklepu i zgasiłem. Po 15min. znowu chciałem odpalić to rozrusznik nie zakręcił, a podczas drugiej próby odpalił bez problemu. Potem przejechałem się na basen i po godzinie znów bez problemu odpaliłem. Więc to, że przekręcę włączę zapłon kilka razy to nic nie da, bo zazwyczaj (w sumie tylko raz się tak zdarzyło, żeby się nie udało) odpala za drugim razem.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?126517-pytania-i-odpowiedzi-VI-gen-EJ-EK&p=2137963&viewfull=1#post2137963 <- tutaj masz filmiki z odpalania (jeszcze na poprzednim rozruszniku), widać, że podczas odpalania gdzie nie zakręcił nie przygasają.
Czy aku naładowany to nie wiem, muszę kupić aerometr i może to da jakiś pogląd na sprawę. Ale jak kupowałem samochód to facet mówił, że on dość długo stał to może wtedy wyładował? Choć do jego słów podchodzę z rezerwą, bo już raz go na kłamstwie przyłapałem. :P
moze stacyjka nie styka ? :D
po tym video aku raczej odpada
Ja mialem identyczne objawy, rozebralem rozrusznik wyczyscilem i chula bez zajakniecia juz pol roku, stacyjka tez moze niedomagac tak jak pisali chlopaki wczesniej.
http://allegro.pl/soczewki-bixenon-bi-ksenon-kit-ringi-do-h4-h7-h1-i3797490029.html
Co sądzicie o czymś takim warto kupić?
I jak z ewentualnym montażem do auta dużo roboty czy raczej p&p?
półosie wraz z przegubami z d16z9 do d14a4 podejdą?
pękł mi sworzeń dolny, kolo pojechalo w swoją strone, niestety urwało krzyżak, nie chce kupować nowego przegubu i wydawać pieniądze jak moge miec naprawde okazyjnie ośki z d16z9
ktoś orientuje sie w temacie?
Ja mialem identyczne objawy, rozebralem rozrusznik wyczyscilem i chula bez zajakniecia juz pol roku, stacyjka tez moze niedomagac tak jak pisali chlopaki wczesniej.
Z tą stacyjką to może być nie głupi trop, bo miałem takie dziwne wrażenie, że jak dociskałem kluczyk podczas startu to odpalał zawsze idealnie (choć wmawiałem sobie, że to głupie i nic o tym nie pisałem :) ). Immo posiadam więc wymiana wkładu z immo to pewnie nietania sprawa?
Gdzie jest czujnik GMP w D16Y7?
Sworzeń górnego wahacza w EJ/EK jest wymienny? Wiem że w EG tak, ale czy w EJ/EK też?
Sworzeń górnego wahacza w EJ/EK jest wymienny? Wiem że w EG tak, ale czy w EJ/EK też?
Jest wymienny
Immo posiadam więc wymiana wkładu z immo to pewnie nietania sprawa?
kombinacje z immo sobie odpuść, kręcenie rozrusznikiem idzie bezpośrednie ze stacyjki z pominięciem immo.
Witam, mam pytanie, czy do naszych układów hamulcowych można stosować płyn DOT5.1 ? też jest da bazie glikoli jak DOT4, rozumiem że nie mogę wlać DOT5 bo jest na bazie silikonów, nie można go wlać do każdego układu hamulcowego. Ktoś stosuje DOT5.1? jakiej firmy? Z góry dzięki za odpowiedź.
Czy sworzen górny przedni jest wymienny w ej6?
orientuje sie ktoś ile zębów ma przegub wewnętrzny w d14a4? ile ma krzyżak wchodzący w pół oś i ile ma trzpień wchodzący w skrzynie.
Panowie fotele z Civica Type R wersja EP3 podchodzą bez spawania do ej9? I jakiś tut jak je zamontować bylby mile widziany :)
Sent from Lumia 920
Panowie fotele z Civica Type R wersja EP3 podchodzą bez spawania do ej9? I jakiś tut jak je zamontować bylby mile widziany :)
Sent from Lumia 920
Fotele z EP3 nie są p&p do EJ9
Szybkie pytanie czy głowice w D seri są podmienne że np głowice z d13 wsadze na blok d16 itp itd ??
Dzieki wielkie a są w nich jakiekolwiek różnice tych bez vteca
Silnik d14z1. Ssak z d15z6.
Problemem jest przerywanie jakby iskry podczas dodawania gazu od 50% otwarcia w zwyz. Dzieje sie to gdy jest duza wilgoc wiec ona jest powodem tylko gdzie?
Po dodaniu mocniej gazu z wydechu slychac popierdywanie jak z automatu jakiegos.
Kopulka zdjeta i jest tam suchutko. Gdzie moge jeszcze popatrzec?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
może wilgoć ma wpływ na przebicia kabli ? podpytaj się kogo może podjedzie do Ciebie i zamienicie na chwilę kable ew cały aparat.
To jest civ mojej panny. Czy kable i aparat z d15z6 podejda do d14z1? Bo jak cos to przeloze od siebie
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Aparat nie, ale kable mozesz przelozyc i bedziesz jedna rzecz juz wyeliminujesz.
A kable mozna jakos sprawdzic na aucie? Atomizerem z woda? Bo cos mi tak swita ze kiedys ktos tak robil. I jak bylo przebicie to jakies iskierki szly. Dobrze kombinuje?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Tak. Jak jest ciemno, psikasz obficie na kable i nie powinno być iskier.
pytanie mam o uszczelniacze zaworowe
czemu OEM ??
elring produkuje biale i czarne, czym sie roznia ??
czarne opisane jako wydechowe a biale jako ssace - czyzby inna mieszanka tworzywa?
A kable mozna jakos sprawdzic na aucie? Atomizerem z woda? Bo cos mi tak swita ze kiedys ktos tak robil. I jak bylo przebicie to jakies iskierki szly. Dobrze kombinuje?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
tak wlasnie jest, psikac na kable w ciemnym miejscu i patrzec czy blyska ;]
Dzieki za info szeryfy!! :)
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
czarne opisane jako wydechowe a biale jako ssace - czyzby inna mieszanka tworzywa?
a może zawory się delikatnie różnią ? oem też są ssace i wydechowe, sprezynki maja inne kolory
W sumie tak
A ktoś ma porównanie OEM do innych?
Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
W sumie tak
A ktoś ma porównanie OEM do innych?
Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
chocby dlatego ze erling kosztuje wiecej w hurcie niz oem sciagniety z usa
Komplet OEM poniżej 100zl?
Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
pieprzy glupoty , elring 100zl u mnie a oem 150zl chyba ze kolega Pixel ma jakies super dojscie to niech sie chwali bo ja taniej nie znalazlem. Z elrignów jestem zadowolony
Starstruck
17-12-13, 14:53
Panowie, guzik od awaryjnych miga jak się go wciśnie czy tylko świeci normalnie jak na włączonych światłach ;)? Głupie pytanie, ale zmieniam wszędzie żarówki i nie wiem czy działa jak należy :p.
sprawdze jak wsiade do auta ;]
chyba ze ktos szybszy bedzie
aaa uszczelniacze zaworow elringa wychodza drozej w detalu na sztuki bo w zestawie okolo 100 zl
Starstruck
17-12-13, 15:11
U mnie świeci
Ale czy po włączeniu guzika mryga czy świeci jak przed wciśnięciem ;)?
Zabij mnie ale dokładnie Ci nie powiem ale coś mi się zdaje że miga
Konrad1910
17-12-13, 17:36
Witam czy silnik d14z4 podejdzie pod osprzęt z d14a4 bez zadnych przeróbek?
Oryginalne tłumiki końcowe są zamienne miedzy 5d/hb/sedan/cupe? Czy jest jakaś różnica w długości rur i wielkości samych tłumików?
Uszczelniacze zaworowe na wydechu pewnie znoszą lepiej wysokie temp bo zawory są przecież podgrzewane gazami wylotowymi. Ssące są chłodzone mieszanką powietrza i paliwa.
W koncowym sedan/QP masz jakieś 30cm dłuższą rure jak w hb z racji "dłuższego" tyłu auta.
Sama pucha jest podobna często.
Ale czy po włączeniu guzika mryga czy świeci jak przed wciśnięciem ;)?
Jak masz wylaczone swiatla to nie mryga i nie swieci. Przy wlaczonych tylko swieci
paplatalk 4
Jak masz wylaczone swiatla to nie mryga i nie swieci. Przy wlaczonych tylko swieci
paplatalk 4
Jest tak:
Włączone postojówki - guzik jest lekko podświetlony cały czas (w zasadzie to sama "ikonka")
Włączone awaryjne - guzik mruga jaśniej niż przy włączonych postojówkach (cały)
U mnie tak to wygląda :)
pany czy można ładować akumulator w Hondzie bez odłączania klem? nie zjara się elektronika albo coś ?
pany czy można ładować akumulator w Hondzie bez odłączania klem? nie zjara się elektronika albo coś ?
Nie przesadzaj, dwie nakrętki fi 10.
:D
Oryginalne tłumiki końcowe są zamienne miedzy 5d/hb/sedan/cupe? Czy jest jakaś różnica w długości rur i wielkości samych tłumików?
Jak sie nie mysle to hb ma krótszą rure wylotową ( coupe i sedan) mają dłuższą (niewiem jak z 5d ale chyba tez mają dłuższą
Nie przesadzaj, dwie nakrętki fi 10.
wystarczy jedną kleme odłączyć ale nie chodzi o to tylko o gubienie ustawień radia, zegarka no i wolne obroty ;]
ja tam nieodkrecalem przy ladowaniu ;]
a jak nie mialem jak to bralem do domu aku
ps.
musze zarowke kupic do przycisku awaryjnych :D
Tez nie raz ładowałem aku bez zdejmowania z niego klem i nigdy nic się nie stało.
pieprzy glupoty , elring 100zl u mnie a oem 150zl chyba ze kolega Pixel ma jakies super dojscie to niech sie chwali bo ja taniej nie znalazlem. Z elrignów jestem zadowolony
nie pieprze glupot zalezy kto jakie ma djscie do erlinga,ja akurat sprawdzilem cene w IC i wychodzi drozej niz za oem,zreszta oem mozna kupic w granicach 110- 120- pln
podpowiedź poprosze; czy tunel od prelude 4 da radę zamontować do 6 gen ?
Cieknie mi maglownica, są one wymienne między generacjami 5/6? Przy kupnie, kupuje samą maglownicę czy coś jeszcze?
a nie lepiej pojechac do firmy ktora regeneruje maglownice? jak maja na stanie to wymieniaja na juz zregenerowana i masz z bani
a jak kupisz uzywke to nie wiesz jak dlugo pojezdzi ;]
nie pieprze glupot zalezy kto jakie ma djscie do erlinga,ja akurat sprawdzilem cene w IC i wychodzi drozej niz za oem,zreszta oem mozna kupic w granicach 110- 120- pln
Chłopie kupowalem elringa w InterCarsie i dałem 100zł...
a nie lepiej pojechac do firmy ktora regeneruje maglownice? jak maja na stanie to wymieniaja na juz zregenerowana i masz z bani
a jak kupisz uzywke to nie wiesz jak dlugo pojezdzi ;]
Dokładnie, identycznie bym zrobił :)
U mnie tak to wygląda
Sprawdzałem i u mnie tak samo
pany czy można ładować akumulator w Hondzie bez odłączania klem? nie zjara się elektronika albo coś ?
Nie stanie się nic jeśli wsio ok z autem
Mam prostownik który można podłączać na aucie i po zakończeniu ładowania się rozłącza bez przeładowywania aku
Chłopie kupowalem elringa w InterCarsie i dałem 100zł...
a kiedy to bylo ???
bo tak sie sklada ze ja pracuje w ic i wiem jaka mozna zrobic cene minimalna i zeby skaly sraly to nie kupisz 16 szt za 100 pln wiec zluzuj gacie i skoncz pisac glupoty
a kiedy to bylo ???
bo tak sie sklada ze ja pracuje w ic i wiem jaka mozna zrobic cene minimalna i zeby skaly sraly to nie kupisz 16 szt za 100 pln wiec zluzuj gacie i skoncz pisac glupoty
sorry stary nie mogę :) ale otworzyłem katalog i kosztują 71 zł ... :)
a nie lepiej pojechac do firmy ktora regeneruje maglownice?
Myślisz, że magiel po regeneracji długo pożyje?
Naczytałem się o tym trochę i mam lekki mętlik w bani... jedni piszą, że będzie jak nowa, a inni, że wymieniają tam tylko jakieś gumki i problem szybko powróci :/
Samego magla dymał pies, ale demontaż i montaż tego ustrojstwa jest ponoć kłopotliwy i kosztuje sporo szelestu, więc grzebanie przy tym kilkukrotnie w razie niepowodzenia regeneracji za ciekawą opcją nie jest:(
sorry stary nie mogę :) ale otworzyłem katalog i kosztują 71 zł ... :)
indeksy erlinga na ktoych sprawdzales bo napisac to ja sobie tez moge
Cytat Zamieszczone przez Bolsik Zobacz posta
sorry stary nie mogę ale otworzyłem katalog i kosztują 71 zł ...
indeksy erlinga na ktoych sprawdzales bo napisac to ja sobie tez moge
uuuuuuuuu jakaś norma ale każdy w IC tak mowi, EL084300
i co ? nie ma ? to szukaj 084.300 taki *****isty ten IC ...
dobra nie graczkuj sie niepotrzebnie ja sprawdzilem na sztuki a ty zestaw,dlatego jest taka roznica w cenie ,wiec zwracam honor,nie zauwazylem wczesniej ze jest zestaw,co nie zmienia faktu ze dla zwyklego smiertelnika cena zestawu i tak jest powyzej 100- a nie kazdy ma taki dostep jak ja czy ty
ludzie nie są tępi, ja też odkąd pamiętam zawsze miałem "jakiś" nr klienta ... :)
a nie lepiej pojechac do firmy ktora regeneruje maglownice?
tak też chcę zrobić ale nie moge unieruchomić auta.
Jaka bedzie pasować do 6gena coupe ? z hb podejdzie tak samo rocznikowo ?
Przegub wewnętrzny lewy (krzyżak) w ej9 d14a4 jest wymienny oddzielnie czy z półosią?
Panowie, pytanie. Mam dwa korki do chłodnicy, i na pierwszym przewody są miękkie , jak się nagrzeje da się je zgiąć ręką, a na drugim przewody są twardsze już na zimnym, nie wspominając że po rozgrzaniu ledwo co się uginają. Teraz pytanie który korek działa prawidłowo?? EJ9 silnik d14z2. Oba korki 1.1
witam mam pytanie czy do civica d14z1 bedzie pasowal kolektor wydechowy od preludy h22a5??
Mam dwa korki do chłodnicy
Zakladaj miekkie, tamte moga byc twarde os starosci lub to jakis zmeczony zamiennik.
d14z1 bedzie pasowal kolektor wydechowy od preludy h22a5?? nie
http://zapodaj.net/7079416187601.jpg.htmlWitam , problem z ostatniej chwili . Chciałem wyjąć lampę która jest pęknięta i wytrzeć ją w środku bo dostał się kurz . Gdy już zderzak był zdjęty i lampa odkręcona pojawił się problem z kablami ... Poprostu wtyczka od kierunkowskazu nie chce wyjść ... na tej wtyczce była jeszcze jakaś osłona która rozpadła mi się w rękach ; o .
http://zapodaj.net/7079416187601.jpg.html
Wykręca oprawke
Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
nie za brązowe tylko bliżej złap lampy za szare i kręć w lewo lub prawo o parę stopni i wtedy wyjdzie
pytanko o półkę tylną w EJ6. Gdzies czytałem że wystarczy powypychać białe kołki od spodu w bagażniku i można ją zdemontować, czy to prawda? Nie za bardzo widzi mi się teraz rozbebeszac wnętrze w taką pogodę.
pytanko o półkę tylną w EJ6
Tam troche zabawy jest:) Dobrze bylo by tylne boczki zdjac bo maja male uchwyty u gory pod pasami, latwo mozna je ulamac.Generalnie polka trzyma sie na tych bialych spinkach- milej zabawy:)
Wiecie może czy przewody zapłonowe z d serii bez vteca podejdą do d16z6. Mam visiony , poprzednio w y7.
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
Mam jedno pytanie. Czasami jak wsiadam do samochodu gdy kończę szkołę, na przedniej szybie zastaję skroplony jasno niebieski płyn o specyficznym zapachu. Czy to może być uciekający płyn od klimatyzacji czy coś innego?
Chłopaki Opisze mi ktoś jak się prawidłowo sprawdza wyprzedzenie zaplonu (ustawia zapłon) w d15z6 ? Chce jechać to sprawdzić bo mam wysokie spalanie i szukam przyczyn. Nie chce żeby mnie mechanik oszukał lub odje*** sztukę.
Będę wdzięczny za info.
Pozdrawiam.
Znaki na kole pasowym, więcej znajdziesz w manualu i google.
Koło pasowe w dseriach jest takie samo ? Chodzi mi konkretnie między D16W4/ D16Y8 a D16Y7 ?
Chłopaki Opisze mi ktoś jak się prawidłowo sprawdza wyprzedzenie zaplonu (ustawia zapłon) w d15z6 ? Chce jechać to sprawdzić bo mam wysokie spalanie i szukam przyczyn. Nie chce żeby mnie mechanik oszukał lub odje*** sztukę.
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=reg_zaplon
Spoko,nikt u mnie w mieście nie ma stroboskopu :/
A teraz jeszcze jedno pytanie. Mam D15Z6 z 1996 r . Odłączam kabel od kostki sondy lambda i nie wywala mi błędu(nie zaświeca się chceck) Wszystkie inne czujniki jak odłączę to wywali tylko nie ten z sondy.
Czy to normalne,czy jednak coś padło? Sonda niedawno wymieniona na oryginalną używkę i na pewno sprawna,bo sprawdzana miernikiem,pracuje.
Wywali błąd po jakimś czasie. Sondy nie sprawdza się miernikiem, tylko oscyloskopem.
Wywali błąd po jakimś czasie. Sondy nie sprawdza się miernikiem, tylko oscyloskopem.
Gdzie takie ustrojstwo mogą mieć? np.stacje diagnostyczne to mają?
Gdzie takie ustrojstwo mogą mieć? np.stacje diagnostyczne to mają?
zapomnij jedynie elektryk z prawdziwego zdarzenia, w servisach Bosch też można pytać.
co do braku stroboskopu to ręce opadają, ja sobie zlutowałem sam,na elektrodzie jest prosty schemat, działa ok.
zapomnij jedynie elektryk z prawdziwego zdarzenia, w servisach Bosch też można pytać.
co do braku stroboskopu to ręce opadają, ja sobie zlutowałem sam,na elektrodzie jest prosty schemat, działa ok.
Czyli gra nie warta świeczki.
Ale skoro auto mi chodzi normalnie,nie zamula,kopa ma jakiego powinno to co może być powodem dużego spalania. Bo w okolicach 10l mi pali w mieście(nie wielkim)a wcale nie szaleję.
termostat, zapieczone heble, filtr powietrza
Bo w okolicach 10l mi pali w mieście
to przecież całkiem normalne spalanie, moja też pali 10 po mieście tyle że gazu ;]
teraz po warsztatach nawet stroboskopu do ustawiania zapłonu nie mają... ja swego czasu objeździłem wszystkie okoliczne warsztaty i nigdzie nie mięli... wszędzie były gadki "paaaaaaanie, na co lampa, na słuch się ustawia". Ręce mi opadały :/
W końcu kupiłem sobie taka lampe i mam spokój.
termostat, zapieczone heble, filtr powietrza
Stożek funkiel nówka,heble ok,termostat też bo autko szybciutko się nagrzewa i trzyma temp...
Namierzyłem faceta co ma oscyloskop(przypadkiem)gość nie co w szyje daje,ale i usługa będzie tania. Niestety po nowym roku dopiero bo coś tam..(nie będę tłumaczył) :)
Jedyne wyjście jakie mi zostaje to sprawdze jeszcze świece czy nie są czarne.
Jeśli będzie ok,to w poniedziałek jade na Podkarpacie 530km i wtedy się przekonam jak na trasie,bo może w mieście tak musi być :/ (oby się nie okazało że to będzie najdroższa wycieczka do rodzinki) :p
W sumie nie mam innych pomysłów,a ktoś z Was coś ma jeszcze w zanadrzu?
A jakie odcinki robisz na co dzień po mieście? Ja mam do pracy 8km i przy zimowych warunkach, kręcąc jedynie do 3,5 tys. spokojnie łyka 10l ale uważam, że w takich warunkach jazdy to nic nadzwyczajnego. W trasie widać, że ma zdecydowanie mniejszy apetyt nawet przy butowaniu.
Trase taką dłuższą będę miał w Poniedziałek. Mam krótką skrzynie od seryjnej bo tą z D16Z6. Ale mam zamiar jechać spokojnie ciągle 120km/h oczywiście to już na tej skrzyni nie jest econo. jest jakieś 4000 rpm. Wtedy będę wiedział na 100% jak to w trasie.
Powiem wam, że spalanie macie po ch*ju bo mi tyle B seria łyka i to wcale nie przy emeryckiej jeździe.
Powiem wam, że spalanie macie po ch*ju bo mi tyle B seria łyka i to wcale nie przy emeryckiej jeździe.
Nie ma się co dziwić, skoro tu mało kto ma normalne auto. Skrzynia krótka, szerokie opony, że o osprzęcie silnika nie wspomnę.
Moja Halina pali średnio 5.8l/100km. W samej trasie nawet mniej, ale rzadko mam okazję to zarejestrować. W każdym razie średnio w 6l Hanka się zmieści.
Powiem wam, że spalanie macie po ch*ju bo mi tyle B seria łyka i to wcale nie przy emeryckiej jeździe.
To mówię że do niedawna miałem B18C4 i przy częstym Vtecowaniu spalało mi 11l. I też osprzęt miałem taki jak teraz w EK3. Porażka.
pytanie : rozsypał mi się zbiorniczek na płyn do wspomagania i teraz moje pytanie czy na czas kiedy nie będzie nowego i płynu w nim jest możliwość zdjęcie paska z pompy by jej nie zatrzeć podczas jazdy? czy ten pasek coś jeszcze innego napędza? ej9.
pytanie : rozsypał mi się zbiorniczek na płyn do wspomagania i teraz moje pytanie czy na czas kiedy nie będzie nowego i płynu w nim jest możliwość zdjęcie paska z pompy by jej nie zatrzeć podczas jazdy? czy ten pasek coś jeszcze innego napędza? ej9.
Niczego innego nie napędza.
Alternator i sprężarka klimatyzacji, jeśli masz ma oddzielne paski.
Nic się nie stanie... zdejmuj śmiało pasek.
Panowie wie ktoś może, gdzie kupię tłoki PM6 na pierwszy nadwymiar? Albo ewentualnie z d16z6?
pierscienie to kupisz ale o tlokach nie slyszalem
Panowie wie ktoś może, gdzie kupię tłoki PM6 na pierwszy nadwymiar? Albo ewentualnie z d16z6?
sprobuj tutaj www.hipol.pl
Zmieszzcze na seryjnych wachaczach i gwincie felgi z et20 i 8 cali w ej6? Może głupie pytanie ale wolę się upewnić
wątpie ;]
wozik ma cambery i rolowane ranty z tylu
Niema szans zeby sie zmiescily, et35 i 7cali czasem przyciera.
Hmm nie dobrze , ale camber kit wystarczy ? jak nie będzie aż takiej zabójczej gleby ?^ ^
bezsens sam camber, negatyw zje Ci opony we mgnieniu oka
rolowanie tylu, poszerzanie
z przodu wyciaganie nadkoli i klepanie blotnikow i da sie jakos jezdzic
Z camberem to spokojnie sie zmiesci nawet z gleba, kwestia ustawienia odpowiedniego kąta.
czesc wszystkim mam maly problem moze ktos z forumowiczow ma zdjecie modulu aparatu zaplonu od cicica 1.4 d14z1
MichalS394
23-12-13, 17:31
Panowie, mam problem z nawiewem, a dokładniej obróciły się kierunki nawiewu, na panelu mam ustawione na szybę, a wieje na kabinę i odwrotnie.. jedynie pozycja na nogi działa prawidłowo.
Problemu by nie było, gdyby chociaż dmuchało z tą siłą co powinno bo bym to zniósł jakoś, teraz się to rozkłada na więcej wylotów i mam problem z parującą szybą, mimo, że już się pozbyłem nawet filtra kabinowego.
Porównywałem z innym 6genem jak pracuje ten cały mechanizm, i wszystkie dźwigienki są w tej samej pozycji, a mimo to jest problem. Wie ktoś jak temu zaradzić? bo szczerze to pora na rozbieranie całej deski rozdzielczej mi nie sprzyja
Czy włożenie do D16Y7 skrzyni od D15B2 ma sens? Z tabelki przełożeń wynika, że skrzynia ta różni się od najkrótszej z 1.3 Noblesse jedynie przełożeniem głównym (nie 4.4 a 4.25) i jest identyczna jak w normalnym 1.3. Chciałbym, aby Civic dynamiczniej się zbierał, ale jednocześnie nie miał uporczywie wysokich obrotów w trasie. Czy jest sens wkładać taką skrzynię (pomijając cenę), czy szkoda babrania?
Starstruck
23-12-13, 21:46
Czy włożenie do D16Y7 skrzyni od D15B2 ma sens? Z tabelki przełożeń wynika, że skrzynia ta różni się od najkrótszej z 1.3 Noblesse jedynie przełożeniem głównym (nie 4.4 a 4.25) i jest identyczna jak w normalnym 1.3. Chciałbym, aby Civic dynamiczniej się zbierał, ale jednocześnie nie miał uporczywie wysokich obrotów w trasie. Czy jest sens wkładać taką skrzynię (pomijając cenę), czy szkoda babrania?
Miałem taki zestaw u siebie :). Wg mnie najlepszy mod w tym silniku jaki zrobiłem (co prawa wymuszony, bo poprzednia, sprawna skrzynia z Y7 została zabita przez kumpla). Powiem Ci, że auto jeździło zupełnie inaczej, dynamika o niebo lepsza. W trasie dość komfortowo jechało się do 140 km/h (obroty/hałas). Spalanie? O dziwo mniejsze niż na tej z Y7 :). Mniej wachlowania drążkiem, bardziej elastyczne przełożenie i szybsza reakcja na gaz. Ogólnie polecam!
Pytanko na przedniej osi mam 185/55/15 a na tylnej 185/65/15 czy jest możliwosc ze czujniki abs zle odczytują parametry toczenia koła, gdyż co jako czas zapala sie kontrolka abs...
czy jest możliwosc ze czujniki abs zle odczytują parametry toczenia koła
Nie, tez mialem taki zestaw w tamta zime i bylo ok. Obstawiam ze w ktoryms czujniki robi sie jakies zwarcie, lub jakas wtyczka jest luzna. Tutaj szukal bym przyczyny.
Panowie, zdjąłem beben z tylnego lewego kola, wcisnalem kilka razy pedal hamulca i teraz nie moge go spowrotem zalozyc :/ widocznie szczeki się rozsunely, jest jakas opcja odpowietrzenia cylinderka zeby szczeki powrocily do swojej pozycji?
Panowie, zdjąłem beben z tylnego lewego kola, wcisnalem kilka razy pedal hamulca i teraz nie moge go spowrotem zalozyc :/ widocznie szczeki się rozsunely, jest jakas opcja odpowietrzenia cylinderka zeby szczeki powrocily do swojej pozycji?
Cylinderek Ci się rozleciał i wypłynął z niego płyn ? Jeśli nie, to tylko na samoregulatorze się rozeszły szczęki, więc wystarczy tylko lekko skręcić go z powrotem.
Nie, nie cylinderek jest w porzadku.
no to musisz samo regulator cofnąć to jest ten patyk między szczękami w górnej części, na tym patyku jest narkętka i blaszka która ją trzyma trzeba podważyć blaszkę i cofnąć śrubkę
dzieki panowie, a da rade to zrobic bez sciagania piasty?
tak.
http://forum.samnaprawiam.com/podwoziewymiana-bebnow-i-szczek-hamulcow-honda-civic-v-gen-vt598.htm
zdjecie nr 21
jak Ci sie nie uda to zadzwon do kolegi ktory ma jedna prawa reke ;]
Wiecie jakie oznaczenie ma znaczek Honda (H) z tylnej klapy VI gen HB?
Wiecie jakie oznaczenie ma znaczek Honda
Znaczy się wymiary czy co ?
Tak, chodzi o numer OEM :D
To trzeba pisać dokładniej bo różnie jest i trzeba się domyślać
Tak, chodzi o numer OEM :D
od polift'a: 75701-SR4-000
michalllll92
24-12-13, 19:57
Panowie mam pytanko
Ile potrzebnych jest rur i ile kolanek przy wymianie wydechu na 2 tłumniki przelotowe w EJ9??
Pytam bo chce zamówić rury z nierdzewki i nie wiem ile.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt życze.
udalo sie wszystko, dzieki panowie za pomoc :)
Hej
Mam pytanko do podświetlenia podsufitki w EJ 9 jaką najlepiej żarówkę założyć oryginalna troche lipnie świeci >?
Przeważnie wrzuca sie ledy i po sprawie tylko troche odmian tez jest tego a chodzi zeby było trochee jaśniej niż oryginał .
musisz wcisnac plytke z kilka led
wiesko1261
25-12-13, 08:40
Panowie mam pytanko
Ile potrzebnych jest rur i ile kolanek przy wymianie wydechu na 2 tłumniki przelotowe w EJ9??
Pytam bo chce zamówić rury z nierdzewki i nie wiem ile.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt życze.
ja brałem 3szt kolanek (1 na pół na końcowy) i 3metry rury i trochę zostało (niecały metr)
zostało bo na dwóch tłumikach zamiast kata i powiększony środkowy
Hej
Mam pytanko do podświetlenia podsufitki w EJ 9 jaką najlepiej żarówkę założyć oryginalna troche lipnie świeci >?
Przeważnie wrzuca sie ledy i po sprawie tylko troche odmian tez jest tego a chodzi zeby było trochee jaśniej niż oryginał .
ja wstawiłem też diody SMD z mocowaniem jak oryginalne, dodatkowo wstawiłem odblask
wpisz sobie led g3 24 diody w allegro i pomysl nad jej zamocowaniem :) U mnie bajeczka
Panowie pytanie: czy w sedanie występuje półka bez światła stop?
Nie
Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 4
mozesz wyciac, zakleic i oddac do flokowania :D
http://myimg.us/images/12.25.13/39663.jpg
Co to za wyciek?
jakis taki brzydki, a jaki smak?
zobacz skad leci i bedziesz wiedzial
pod aparat zajzyj, obadaj uszczelke dekla a jak z nikad to UPG ??
wiesko1261
25-12-13, 16:34
http://myimg.us/images/12.25.13/39663.jpg
Co to za wyciek?
pewnie z pod aparatu :p
pytanko takie, czy jak kupowaliście spryski od c3 w ASO to są one z podkładkami czy bez ?
Prośba o szybką podpowiedź. Chcę w przyszłym tygodniu wymienić gumy zawiasu w EJ9. Widzę, że się grupowiec kroi na poliuretany. Z tego co czytam o tym, to usztywniają dodatkowo zawieszenie, a mnie zależy na efekcie dokładnie odwrotnym. Czy możecie polecić jakieś inne (niepoliuretanowe) gumy, które za szybko się nie rozlecą? Linki do sklepów mile widziane, może ktoś z forum ma na sprzedaż. Cały komplet również jak najbardziej wchodzi w grę.
Prośba o szybką podpowiedź. Chcę w przyszłym tygodniu wymienić gumy zawiasu w EJ9. Widzę, że się grupowiec kroi na poliuretany. Z tego co czytam o tym, to usztywniają dodatkowo zawieszenie, a mnie zależy na efekcie dokładnie odwrotnym. Czy możecie polecić jakieś inne (niepoliuretanowe) gumy, które za szybko się nie rozlecą? Linki do sklepów mile widziane, może ktoś z forum ma na sprzedaż. Cały komplet również jak najbardziej wchodzi w grę.
Każde inne nie poliuretanowe? :P Moog, TRW, febi, 555...
Btw, jesli wstawisz wszystkie nowe gumy w miejsce starych, zużytych to i tak samochód się usztywni w stosunku do tego co było :) Naturalna kolej rzeczy w przypadku nowych elementów :)
No wiadomo. Mój egzemplarz to ogólnie taczka, nie wiem czy ktoś coś modyfikował wcześniej, czy to seryjne zawieszenie. Jak wiadomo, auto jest słabo wyciszone i już mnie to denerwuje. Bardzo duża jest różnica między gumą a poliuretanem? Czy różnica będzie tak mało znacząca, że nie warto pakować się w gumę (zabrzmiało dwuznacznie :)) i założyć poli?
Poliuretan jest wyraźnie twardszy. Mowa o nawet najniższej twardości.
Jeśli zależy Ci na żywotności gum zawieszenia oraz seryjnej twardości zawiasu ja osobiście kupiłbym gumy 555. Jest to najlepszy zamiennik oryginalnych części - jeśli nie lepszy. :-)
Dzięki wielkie za odpowiedzi. Orientujesz się może, gdzie można dostać cały komplet tego producenta w jakichś przyzwoitych cenach?
Bardzo duża jest różnica między gumą a poliuretanem? Czy różnica będzie tak mało znacząca, że nie warto pakować się w gumę (zabrzmiało dwuznacznie :)) i założyć poli?
Poliuretan poliuretanowi nie równy przecież.
http://www.strongflex.eu/pl/content/6-czerwone-czy-zolte
To samo jest z Enegry Suspension, są czerwone i czarne.
Według mnie jeśli założysz ten bardziej miękki, pozostawiając tylko OEM'owe tuleje wahaczy z tyłu - "duże cukierki" to nie będzie dużej różnicy w twardości w stosunku do OEM'owych gum. Będzie za to na 100% bardziej trwale i na dłuższy czas będzie ogarnięte.
Poliuretan jest wyraźnie twardszy. Mowa o nawet najniższej twardości.
Z całym szacunkiem, ale pierdoły piszesz.
Ja cały zawias robiłem w sumie tak:
cukierasy duże OEM
reszta to Febest, Febi , TRW , Ted-Gum(mało) , wszystko było wytrzaskane a po złożeniu tego na przodzie i tyle jest tak jak powinno być :)
jak kupowaliście spryski od c3 w ASO to są one z podkładkami czy bez ?
Ja miałem z podkładkami
Poliuretan poliuretanowi nie równy przecież.
http://www.strongflex.eu/pl/content/6-czerwone-czy-zolte
To samo jest z Enegry Suspension, są czerwone i czarne.
Według mnie jeśli założysz ten bardziej miękki, pozostawiając tylko OEM'owe tuleje wahaczy z tyłu - "duże cukierki" to nie będzie dużej różnicy w twardości w stosunku do OEM'owych gum. Będzie za to na 100% bardziej trwale i na dłuższy czas będzie ogarnięte.
Z całym szacunkiem, ale pierdoły piszesz.
Z całym szacunkiem, ale pierdoły piszesz.
Czerwony poliuretan na przykładzie tego co napisałeś ma zblizona twardość do oemowych gum czyli ta twardość nie jest taka sama. Poza tym wyraźnie jest napisane ze poliuretanowe tulejki ( czerwone ) montuje się w celu poprawy i stabilności prowadzenia.
Tak wiec poliuretan nigdy nie był i nie będzie taki jak oem guma.
Co do zestawu energy suspension twardość wybierasz na zamówienie a kolory tj. Czerwony i czarny pozwolę sobie zacytować:
"KOLORY ENERGY SUSPENSION
Jedyną różnicą pomiędzy czerwonymi i czarnymi komponentami ES jest to, że czarne elementy są impregnowane grafitem. Pozwala to na lepsze samosmarownie tulei, czego nie mają elementy czerwone. Poza tym kolor tulei nie ma żadnego wpływu na ich właściwości."
Co do montażu poliuretanu przemawia za nim to ze elementy gumowe zawieszenia kupowane oddzielnie tj. gumowe w porównaniu z poli wyjdą Cię podobnie lub drożej i nawet najlepszy zamiennik mniej wytrzyma niż poliuretan.
Czerwone montuje dużo osób i nie narzeka na brak komfortu co nie znaczy ze jest jak w serii.
Wybór należy do Ciebie. ;)
Panowi jak panewka się obkręca to w jednej chwili nagle jest dźwięk stukania czy narasta coraz mocniej z czasem?
Wystukane z MT11i za pomocą Tapatalk 2
może stukać, przestać, zaczać znowu stukać, stukać bardziej, zwolnić,
Poliuretan jest wyraźnie twardszy. Mowa o nawet najniższej twardości.
Czerwony poliuretan na przykładzie tego co napisałeś ma zblizona twardość do oemowych gum czyli ta twardość nie jest taka sama.
Nie na przykładzie tego co napisałem, tylko tego co podaje producent.
Zdecyduj się łaskawie, która z wersji jest zgodna z rzeczywistością, bo nie są to synonimy, jeśli wiesz o czy mówię/piszę.
Czy podana przez producenta, czy ta Twoja "wyssana z wigilijnym barszczykiem"?
I to chyba będzie wszystko w temacie twardości.
Twardszy ale zblizona twardosc hehe
paplatalk 4
Panowie, a orientujecie się ile mechanik +/- zażyczy sobie za wymianę całego kompletu? Może jest jakiś forumowicz z Górnego Śląska który ma wiedzę i narzędzia i chciałby się podjąć? :)
Witam dzisiaj rozkleiłem przednią lampę żeby ją wyczyścić od środka i mam pytanie , czy silikon uniwersalny złapie szkło z plastikiem ?
Witam dzisiaj rozkleiłem przednią lampę żeby ją wyczyścić od środka i mam pytanie , czy silikon uniwersalny złapie szkło z plastikiem ?
Złapie i owszem, ale jest szansa, że tylko na jakiś czas.
Potrzebny jest taki, który nie wysycha do końca - dekarski.
Nie na przykładzie tego co napisałem, tylko tego co podaje producent.
Zdecyduj się łaskawie, która z wersji jest zgodna z rzeczywistością, bo nie są to synonimy, jeśli wiesz o czy mówię/piszę.
Czy podana przez producenta, czy ta Twoja "wyssana z wigilijnym barszczykiem"?
I to chyba będzie wszystko w temacie twardości.
Po pierwsze ja napisałem jedynie ze jest wyraźnie twardszy i na tym się moje zdanie skończyło.
Po drugie tak, chodziło mi o opinie tego co było na stronie w linku, który podałeś. Wiec według producenta twardość jest zbliżona jednak stosuje się ja do poprawy prowadzenia itd wiec nie moze być taka sama skoro samochód zachowuje się sztywniej i precyzyjniej. To chyba logiczne.
Po trzecie wyssales to zdanie z wigilijnym barszczykiem i następnym razem patrz co ssiesz. ;)
Po pierwsze ja napisałem jedynie ze jest wyraźnie twardszy i na tym się moje zdanie skończyło.
Po drugie tak, chodziło mi o opinie tego co było na stronie w linku, który podałeś. Wiec według producenta twardość jest zbliżona jednak stosuje się ja do poprawy prowadzenia itd wiec nie moze być taka sama skoro samochód zachowuje się sztywniej i precyzyjniej. To chyba logiczne.
Po trzecie wyssales to zdanie z wigilijnym barszczykiem i następnym razem patrz co ssiesz. ;)
http://img850.imageshack.us/img850/8371/3sb1.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/850/3sb1.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Widzę, ze ktos tutaj nie moze się pogodzić z tym jak jest.
Proponuje wiec:
http://img.sadistic.pl/pics/3d551e4f61a7.png
Pozdrawiam kolege :)
poli czerwone 80sh
poli zolte 90sh
OEM 75sh
czerwone sa lekko twardsze("wyraźnie" oznacza, ze czuc roznice a nie ze mega beton) i zblizone twardoscia do OEM
zolte sa betonowe :D
o co sie jeszcze klocicie ?
poli sa napewno tansze od OEM
może stukać, przestać, zaczać znowu stukać, stukać bardziej, zwolnić,
Stuka na całym zakresie obrotów?
Wydziergane z Neo V Tapatalk 2
poli czerwone 80sh
poli zolte 90sh
wedlug olkusza czerwone sa 75sh a zolte 85 sh
Ja sie o Nic klocic nie chcialem. Jestem luzny jak swinia na wybiegu. :)
Łukasz u Ciebie jest wyraźnie precyzyjniej a jeszcze miałem porównanie z qp bez poli i qp z poli bez gleby i jest troszeczkę inaczej.
Ale według danych klaniam się macie racje. :-)
Witam dzisiaj rozkleiłem przednią lampę żeby ją wyczyścić od środka i mam pytanie , czy silikon uniwersalny złapie szkło z plastikiem ?
Silikon będzie reagował z oryginalnym klejem. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
Cytat Zamieszczone przez kazik1993 Zobacz posta
Witam dzisiaj rozkleiłem przednią lampę żeby ją wyczyścić od środka i mam pytanie , czy silikon uniwersalny złapie szkło z plastikiem ?
Silikon będzie reagował z oryginalnym klejem. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
95% szansy że jak nie usunąłeś kleju to złapie tak jak było przed
Stuka na całym zakresie obrotów?
oczywiście, wraz z wzrostem obrotów większa może być częstotliowść stuków ale też nie do końca bo może powyżej 5tys się blokować czyli przestaje stukać zależy jak się panewka rozwaliła :)
a co się dzieje Panie ?
Słychać dziwny stukot z pod maski,zaczyna się gdy pedał gazu jest w podłoge wciśnięty a obroty są ok 3tys,potem głośny dźwięk ustaje..
Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
Czy szyba tylna różni się między sedanem a coupe ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.