Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Spinkisamochodowe.pl albo romix czy jakos tak.
Co do krzywegonauto co kolega placze,glownie wydaja sie sprezyny,jak sa oem to moga miec prawie 20lat wiec sie nie dziw. Mozesz je wyjac,polozyc na ziemi i sprawdzic czy sa tej samej dlugosci na luzno,zamienc miejscami i spojrzec czy w druga ci nie przechyla. Moze byc zle skrecony wahacz ale to by az tak duzej roznicy nie robil moim zdaniem w przechyle.
Ze sprężynami już kombinowałem, przekładałem stronami, montowałem od innej hondy i dalej to samo ..
Taki jest rozkład masy i tak auto siada.
ale zazwyczaj tylko przód tak siada, a tył nie był widoczny gołym okiem, a teraz jest ; P
panowie czasem mi przerywa silnik co to moze byc w silniku b15b2 filtr paliwa pompka?/
Filtr/pompa paliwa, przewody WN, swiece, zaplon, masa jest duzo opcji
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
swiece nowe przewody tez a zaworek podcisnienia mize byc?
panowie zawieszenie z 4gen bedzie pasowav do 5gen?
w swojej EJ9 mam zamonotwaną sportową kiere z nabą, chce założyć seryjną aby miec sygnał dźwiękowy, zakup samej kiery z poduchą starczy czy trzeba koniecznie taśmę dokupić ? Bo chyba tam jest masa do klaksonu ? Czy może się pomyliłem ? :) podpowiedzcie coś :)
Orientuje się ktoś ile kosztuje cukierek duży w ASO do ej6? Gdzieś mi się ostatnio obiło, że koło 60zł ale nie wiem ile w tym prawdy? : P
Forumowicze doradzcie bo czytam forum i nic na razie się nie dowiedziałem- zauważyłem dzisiaj że nie zapala mi się kontrolka econo ( d15z6) jazda jest oczywiście wolna na lekkim gazie, nie wiem od czego zacząć poszukiwania( błędy to na pewno, ale co dalej), dodam że silnik pracuje tak jak powiniem
może to i głupie, ale sprawdź żarówkę w liczniku, może po prostu się przepaliła
Malasander
26-03-14, 21:57
Wie ktoś co może być powodem tego, że przy ruszaniu z wyższych obrotów i zmianie biegu z 1 na 2 na odcięciu samochód reaguje jak z ASR(trzęsie kołami) ? SEDES 95'
Jakie kable i świece możecie polecić do D14A4 ? Jest sens wkładać irydowe ?
Rozmawiałem z gościem który jeździ angielką, i po zmianie świec na irydowe, przewodów i dolotu na hamowni wypluło 96km (pytanie czy hamowania dobrze hamuje :D ), a u drugie spalanie mocno spadło :)
Kable nowe. Swiece tez. Tyle moge do d14 polecic :-D
Swiece denso twin tip
paplatalk 4
Panowie kiedy warto profilaktycznie wymienić oba dolne sworznie?
Po jakim przebiegu zaczęły wam stukać lub strzeliły bez ostrzeżenia?
Panowie kiedy warto profilaktycznie wymienić oba dolne sworznie?
Po jakim przebiegu zaczęły wam stukać lub strzeliły bez ostrzeżenia?
Wtedy kiedy wyczuwalny jest na nich luz. Trzeba wleźć z łomem pod auto i sprawdzić, tyle. Nigdy mi nie pukały, ani tym bardziej nie strzeliły. Będziesz wymieniał, to odezwij się do Haparts, mają 555 w dobrej cenie.
Mam zamiar przesmarować sobie siłowniki od zamka i pytanie; jakiego smaru użyć? Może być miedziany?
Miedziany wysycha
paplatalk 4
Extreme191
27-03-14, 09:24
Polecam smar grafitowy.
Wysłane z Ipada .
paruje klosz co zrobić pomóżcie
Podgrzać, rozkleić, wyczyścić z kleju, wysuszyć i skleić nowym
Wtedy kiedy wyczuwalny jest na nich luz. Trzeba wleźć z łomem pod auto i sprawdzić, tyle. Nigdy mi nie pukały, ani tym bardziej nie strzeliły. Będziesz wymieniał, to odezwij się do Haparts, mają 555 w dobrej cenie.
Dzięki. Jakoś nie pomyślałem o tym. :) Ostatnio czytałem u kogoś w temacie że strzelił mu sworzeń, a wcześniej nie pukał.
powiedzcie mi proszę, czy na podniesionym aucie, kiedy chwytam tą półośkę od przegubu to mam czuć luz podczas ruchu nią przód tył? bo tak sobie dziś sprawdziłem i jest delikatny luz kiedy przesuwam ją od jednego do drugiego przegubu
moze ktos wie gdzie dostane sama ta okragła blaszke zabezpieczajaca drazek
http://s6.ifotos.pl/mini/drazekjpg_erqasxp.jpg (http://ifotos.pl/zobacz/drazekjpg_erqasxp.jpg/)
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu stuków w tylnym zawieszeniu(Honda Civic EK4 HB). Od wczoraj pada deszcz i od wczoraj pojawiły się dosyć mocne stuki z tyłu, raz z jednej strony raz z drugiej. Czy to jadąc po dziurach, czy czasem nawet przy ruszaniu słychać, jakby ktoś młotkiem w budę walił. Najbardziej na wybojach podczas skręcania. Natomiast gdy jest sucho, to jest cisza, nawet na większych dziurach nic nie słychać. Pytałem wujka Google i każdy coś innego mówi. Może ktoś też miał taki problem i zna rozwiązanie?
Luzne gumy wydechu tyle ze walilo w slonce i deszcz :) Tak bylo u mnie.
Witam, chłopaki i dziewczyny mam pytanko przekładnia (bez sanek) z 5 gena podejdzie po 6 gena? brak wspomagania usunąłem (wire tuck) A jak nie to z sankami raczej by podeszła?
Czekam na odpowiedzi i doświadczenia osób które to już testowały.
Pany potrzebuje foto taśmy SRS od polifta 3d , bo załozyłem org kiere i taśma jest od polifta EJ 2000 rok i nie działa klakson. Ma ktoś dokładną fotkę jaka ma być ? A moja gdzieś się zapodziała :( a bez klaksonu to nie bardzo mi jeździć :D
Panowi wsadze takie końcówki bez problemu do hb EJ9 ?
jdmshop.eu/koncowka-drazka-555-honda-I14007
Wydziergane z Galaxy S III
avemolesiu
28-03-14, 16:46
powiedzcie mi proszę, czy na podniesionym aucie, kiedy chwytam tą półośkę od przegubu to mam czuć luz podczas ruchu nią przód tył? bo tak sobie dziś sprawdziłem i jest delikatny luz kiedy przesuwam ją od jednego do drugiego przegubu
Tak. Bynajmniej ja tak mam;p
Panowi wsadze takie końcówki bez problemu do hb EJ9 ?
jdmshop.eu/koncowka-drazka-555-honda-I14007
Wydziergane z Galaxy S III
Wygląda jak ej9, lecz nie ma tego modelu tam podanego. Skonsultuj się ze sprzedawcą.
Panowi wsadze takie końcówki bez problemu do hb EJ9 ?
jdmshop.eu/koncowka-drazka-555-honda-I14007
Wydziergane z Galaxy S III
tak to jest oznaczenie lewej koncowki
prawa jest I14006
Cały czas borykam się z radiem, chciałem już zakupić to: http://allegro.pl/radio-usdm-honda-civic-95-00-jdm-idealne-w-deske-i4063630743.html ale znalazłem że do polifta jest inne, nawet wg. tego obrazka nie będzie pasować, bo ja mam zegarek po prawej a nie jakiś schoweczek:
http://i58.tinypic.com/jzh2fl.jpg
Jakie było oryginalne radio w polifcie?
Starstruck
28-03-14, 22:43
To jest schowek oraz radio z wersji USDM przedliftowej. Każdy tak miał.
Mam taki schowek do sprzedania bo zostawiam zegarek na UKP
Panowie, szybkie pytanie, jak w 6 genie najlepiej dostać się do przewodu idącego z oświetlenia z podsufitki do czujnika w drzwiach bez ściągania słupka od strony kierowcy ? I jaki kolor ma ten przewód ?
No dobrze, ale ja mam właśnie tam zegarek, i chciałbym się dowiedzieć jakie radio montowane było fabrycznie w wersji poliftowej
A co za różnica czy schowek czy zegarek? Jest w tym samym miejscu i o tych samych wymiarach. Radio jakie było w polifcie (Pioneer) wrzucił kilka stron wcześniej luchuma - sprawdź.
A widzisz duża różnica, bo ten schowek kończy się na równo z obramowaniem, a zegarek jest wklęsły, i już radio by do tego nie pasowało
Szybkie pytanie, czy maglownica z Vg hb podejdzie do VIg coupe? Z tego co zdążyłem się zorientować to podobno trzeba by było też wymienić sanki?
Z góry dzięki za odpowiedź :)
tak, magiel i sanki w parze
Cały czas borykam się z radiem, chciałem już zakupić to: http://allegro.pl/radio-usdm-honda-civic-95-00-jdm-idealne-w-deske-i4063630743.html ale znalazłem że do polifta jest inne, nawet wg. tego obrazka nie będzie pasować, bo ja mam zegarek po prawej a nie jakiś schoweczek:
http://i58.tinypic.com/jzh2fl.jpg
Jakie było oryginalne radio w polifcie?
takie
http://imageshack.com/a/img802/241/p3020032.jpg
zostalo mi samo radio, panel sprzedalem jakis czas temu ;]
http://imageshack.com/a/img835/1172/p3020033.jpg
generalnie bylo kilka rodzai radii w 6g to ze zdejecia jest akurat na kwadratowa wtyczke, wiekszosc miala plaska(prostokatna) wtyczke do wiazki
Ma ktoś może opis lub zdjęcie wszystkich kontrolek w liczniku w civicu 6generacji. Chodzi mi nawet o te gdzie są zaślepki a powinny byc np. kontrolki otwartych drzwi itp.
Panowie, coś zaczyna w chłodne dni lekko hałasować "świergotać/chrobotać" prez 30 sek - 1 minute po odpaleniu auta, jakby jakaś rolka napinająca czy pasek wieloklinowy. Rozrząd odpada bo był robiony. Stawiam na któryś z napinaczy pasków wieloklinowych lub jeden z pasków. Jak to bezinwazyjnie i bez kanału sprawdzić ? Zanim kupie części chce wiedzieć co do wymiany (pasek wielorowkowy na 100% wymienie bo był robiony z 3 lata temu a nic nie kosztuje, ale napinacz/łożyska to już inna rzecz). Dzięki za sugestie!
to tam sa jakies rolki napinaczy z wyjatkiem rozrzadu??
sciagasz paski pojedynczo i sprawdzasz czy dalej piszczy, jesli po wymianie paska dalej piszczy to zostaje lozysko elementu
(klima, wspomaganie, altek)
dzisiaj po założeniu nowych felg okazuje się że prawa felga wystaję bardziej i ma większy negatyw od lewej : D . Lewa jest ładnie schowana jak przystało na 7 cali . Od czego to może być ? nie mam żadnych dystansów ani nic
zwrotnica, wahacz, walone auto, inna felga
Wczoraj auto przy zmianie kół na lato spadło mi z lewarka na ziemie, tarcza i wahacz oparły się o glebę, podniosłem auto założyłem letnia koła i niby wszystko w porządku do dzisiaj. Wyjechałem z garażu, pojechałem na cpn i coś zaczęło obcierać, czym wyższa prędkości tym "szybciej" obciera. Ale wystarczy ze leciutko wcisnę hamulec i cisza na chwile, potem znowu to samo. Auto jedzie i hamuje prosto nawet przy pełnym bucie w podłogę :). Możliwe że jakoś niezauważalnie tarcza jest pęknięta? I czy mogę tak jeździć do wymiany ~tydzień?(bo chyba trzeba je wymienić :>?) Czy może ona pęknąć czy coś :P?
Adamxdrift
29-03-14, 15:45
Wczoraj auto przy zmianie kół na lato spadło mi z lewarka na ziemie, tarcza i wahacz oparły się o glebę, podniosłem auto założyłem letnia koła i niby wszystko w porządku do dzisiaj. Wyjechałem z garażu, pojechałem na cpn i coś zaczęło obcierać, czym wyższa prędkości tym "szybciej" obciera. Ale wystarczy ze leciutko wcisnę hamulec i cisza na chwile, potem znowu to samo. Auto jedzie i hamuje prosto nawet przy pełnym bucie w podłogę :). Możliwe że jakoś niezauważalnie tarcza jest pęknięta? I czy mogę tak jeździć do wymiany ~tydzień?(bo chyba trzeba je wymienić :>?) Czy może ona pęknąć czy coś :P?
tarcza krzywa
zdejmij kolo i zakrec
zobacz co obciera
wiesko1261
29-03-14, 17:16
prędzej osłona tarczy ;)
zwrotnica, wahacz, walone auto, inna felga
rok temu miałem felgi o takich samych parametrach i wszystko było ok , więc zwrotnica , wahacz i walone auto odpada ? : D i zostaje inna felga?^ ^
moze felga nie naszla na otwor centrujacy?
a sprawdzales czy ta felga aby napewno ma takie same parametry jak reszta felg ? :D
ale jak wystaje i ma inny kąt to cos z zawieszeniem, wpadles w jakas dziure ? walnales kraweznik ? przod czy tyl?
moze felga nie naszla na otwor centrujacy?
a sprawdzales czy ta felga aby napewno ma takie same parametry jak reszta felg ? :D
ale jak wystaje i ma inny kąt to cos z zawieszeniem, wpadles w jakas dziure ? walnales kraweznik ? przod czy tyl?
w dziury na zimówkach czasami wpadałem , ale nie były to jakieś duże dziury . A jest możliwość nie trafić w otwór centrujący i przykręcić normalnie felgę?
Jutro jeszcze odkręcę i popatrze dobrze może faktycznie jest coś nie tak ,
(felgi przód)
A jest możliwość nie trafić w otwór centrujący i przykręcić normalnie felgę?
jest taka mozliwosc
moze pierscien centrujacy spadl jak zakladales felge i stad krzywo lezy raz tak mialem jak zakladalem felgi ale zauwazylem problem
kazik2_h9w3
29-03-14, 20:30
prędzej osłona tarczy
Też bym to obstawił
to tam sa jakies rolki napinaczy z wyjatkiem rozrzadu??
sciagasz paski pojedynczo i sprawdzasz czy dalej piszczy, jesli po wymianie paska dalej piszczy to zostaje lozysko elementu
(klima, wspomaganie, altek)
Dzięki! Miałem na myśli koła pasowe z łożyskami, nie napinacz rozrządu :) Łożysko klimy będzie wyć tylko po załączeniu się kompresora klimy mam racje? Pozostaje wspoma i altek które pracują od początku. Zna ktoś lub są gdzieś opisane rozmiary łożysk alternatora i pompy wspomy? Na 90% altek, wspoma odzywala by się pod oporem w czasie kręcienia kierą w miejscu, dobrze kombinuje ?
Dzięki! Miałem na myśli koła pasowe z łożyskami, nie napinacz rozrządu :) Łożysko klimy będzie wyć tylko po załączeniu się kompresora klimy mam racje? Pozostaje wspoma i altek które pracują od początku. Zna ktoś lub są gdzieś opisane rozmiary łożysk alternatora i pompy wspomy? Na 90% altek, wspoma odzywala by się pod oporem w czasie kręcienia kierą w miejscu, dobrze kombinuje ?
Jak masz klimę to masz i napinacz paska klimy. Jest to mała rolka w której zmienia się samo łożysko nr o ile dobrze pamiętam to 6203.
Ale najlepiej to odpal auto, jak piszczy to zgaś i zdejmij pierwszy pasek, odpal, jak dalej to drugi itd... będziesz wiedział na którym pasku szukać przyczyny.
Też bym to obstawił
Własnie nie :( osłonę wyprostowałem w taki sposób ze nie ma opcji obcierać, podniosłem auto, kręcę kołem i jedynie co słyszę to leciutkie "obcieranie" klocka o tarczę. Czyli tak jak powinno być Ja obstawiam krzywa niewidocznie tarcze która się ujawnia przy wyższych prędkościach, albo jakieś pękniecie z drugiej mańki do której nie mam wzrokowego dostępu :P
Jaki jest przebieg / wytrzymałość czasowa dzisiejszych zamienników pasków wieloklinowych ? Co ile średnio wypada je zmieniać, dopiero gdy się luzują ?
wracając do mojego problemu dzisiaj odkręciłem i przykręciłem znowu koło i dalej to samo , porobiłem kilka zdjęć może zauważycie coś źle założonego ( może gwint źle siedzi : D )
http://zapodaj.net/28c319be4f044.jpg.html
http://zapodaj.net/7b03de281baae.jpg.html
http://zapodaj.net/f9f54a2378edd.jpg.html
http://zapodaj.net/02ef49b7a083f.jpg.html
Panowie takie pytanko:'
Amorki przod z regulacją 3stopniową na talerzykach i do tego sprezyny -35. Od ktorego stopnia liczy sie te -35? Da rade zejsc na tych amorkach i tej sprezynie nizej niz 35?
W mojej ej6 nie dziala podswietlenie regulacji nawiewami , czy jest od tego bezpiecznik? jakie sa tam zarowki i jesli cchce zachowac fabryczny bialy kolor podswietlenia musze kupic jakies specialne zarówki?
Starstruck
30-03-14, 23:21
W mojej ej6 nie dziala podswietlenie regulacji nawiewami , czy jest od tego bezpiecznik? jakie sa tam zarowki i jesli cchce zachowac fabryczny bialy kolor podswietlenia musze kupic jakies specialne zarówki?
Są dwie żarówki, 1,2W bodajże. Fabrycznie żarówki w EJ6 mają niebieskie kapturki na sobie. Jeśli chcesz mieć taki "biały-biały" efekt jak był fabrycznie, to musisz te kapturki ostrożnie przełożyć na nowe.
Aby je zmienić to demontujesz plastik z zapalniczką (a jak chcesz mieć więcej miejsca to i plastik otaczący drążek zmiany biegów), kładziesz się na dywanik pasażera i próbujesz sięgnąć. Są tam dwie żarówki. Na szczęście wpinane a nie wkręcane. Miejsca mało, ale trochę cierpliwości i dasz radę. Ja ma sporą łapę i robiłem to parę razy.
Siema szukam, dobrego tutoriala poradnika jak przerobić lampy (tył) z EUDM na USDM V gen coupe, ma ktoś jakiś z obrazkami itp. bo szukam szukam i nic dobrego nie ma;/
Mógłby ktoś polecić któreś z tych dywaników:
http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-lux-honda-civic-vi-95-2001r-3d-i4059483501.html
http://allegro.pl/dywaniki-samochodowe-classic-honda-civic-vi-95-00-i4024810290.html
budzik coś słabo szukasz ;)
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10428-Przer%F3bka-lamp-tylnych-civic-5gen-tym-razem-home-made
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?3537-Lampy-w-stylu-US-w-cifie-92-95
analogicznie 6gen
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?11987-Modyfikacja-lamp-tylnych-civic-coupe-6gen
Planuję wymienić cały układ wydechowy , ponieważ stary się sypie, nowy posiadam jedynie tłumik końcowy i kolektor wydechowy 4-2-1. Środkowy tłumik też wpadnie nowy, a więc czy jak zamówię 3x1m rury (nierdzewka) oraz 2 kolanka (średnica 1,75") to będzie wystarczająco? Drugie pytanie, jak byście rozwiązali sprawę z katem?
wiesko1261
31-03-14, 17:35
a nie lepiej od razu 2" :D
ja mam zamiast kata strumienicę ,środkowy powiększony i końcowy cichy przelot
3 metry starczy i nawet zostanie ;)
a nie lepiej od razu 2"
Nie będzie to za dużo jak na 90-100 konne 1.4? :)
Seryjnie ile jest? Wydaje mi się, że dość mniej niż 2" :P
wiesko1261
31-03-14, 17:45
ja też (jeszcze) mam d14 ;) i mam 2"
2.5" to za wiele ;)
Tak ten pierwszy link mam tylko wygasły fotki i tak do końca nie widać, a drugi to z lampą od anglika a ja chce zrobić to u siebie w Eudm :D
budzik coś słabo szukasz
http://www.civicklub.pl/forum/showth...azem-home-made
http://www.civicklub.pl/forum/showth...-w-cifie-92-95
Mógłby ktoś polecić któreś z tych dywaników:
http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-lux-honda-civic-vi-95-2001r-3d-i4059483501.html
http://allegro.pl/dywaniki-samochodowe-classic-honda-civic-vi-95-00-i4024810290.html
http://allegro.pl/dywaniki-samochodowe-premium-honda-civic-vi-95-00-i4024807226.html
Jeżdżę z takimi (tylko bez napisów:p) już 3-ci sezon. Teraz kupiłem takie same do Mazdy.
Jak jest z tymi zwojami w zawieszeniu regulowanym na talerzykach co jeden zwoj o ile auto sie obniza? Pierwszy zwoj od gory to seria?
Malasander
01-04-14, 13:09
Panowie, jakie niowe opony letnie 195 15' byście polecili?
Malasander
01-04-14, 13:14
A może konkretnie jakieś modele, które najlepiej sprawują się w naszych warunkach? Aktualnie mam Firehawki tz.200 na profilu 50. Ładnie wyglądają, ale chyba na drogi w mojej okolicy najlepsze nie są, bo mam felgi do prostowania.
Panowie i Panie czy łapy od skrzyni i silnika oraz grzybek od rozrządu w EJ9 będą takie same jak w angielce MA8 D14A5?
Panowie, jakie niowe opony letnie 195 15' byście polecili?
Uniroyal Rainsport II lub III
ja też (jeszcze) mam d14 ;) i mam 2"
2.5" to za wiele ;)
2" cale to i tak za duzo idealnie jest 1.87" jakos tak
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Panowie mam problem z autem - mianowicie rano jak wsiadam to auto nie chce odpalić - miga kontrolka immo. Dzieje się to tylko rano przed wyjazdem do pracy. Zdarzyło mi sie to wczoraj i dzisiaj - problem rozwiązałem przez wymuszenie wtrysku gazu (auto i tak nie odpala na gazie) - po tym zabiegu auto odpala normalnie.
Jak miga immo to wróży rozkodowanie sie klucza. Podobno jak położysz klucze obok magnesu to może rozkodować się immo w kluczyku i mogą być dziwne jazdy. Ale głowy nie dam czy tak jest na pewno.
Jak miga immo to wróży rozkodowanie sie klucza. Podobno jak położysz klucze obok magnesu to może rozkodować się immo w kluczyku i mogą być dziwne jazdy. Ale głowy nie dam czy tak jest na pewno.
Magnesu dawno na oczy nie widziałem więc raczej nie to... Możliwe że komp świruje ?
donald1992
01-04-14, 22:29
moze akumulator slaby?
U mnie też czasami nie chce pali. Wyciągam kluczyk, przekręcam go o 180 stopni i zwykle immo nie miga a autko pali. Jak nie to ponownie wyciągam, wkładam i od razu palę.
U mnie też immo zaczęło świrować. Aku naładowany, ładowanie altka w normie, masy posprawdzane i nic... wczoraj za cholerę nie mogłem auta odpalić.
Dziś rano zagadał od pierwszego strzała.
Wilgoć???
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Panowie mam pytanie :
potrzebuje kupic sprezyny eibachy do civica ej9 -35mm i czym roznia sie te http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-honda-civic-vi-ej-ek-96-00-i4030323950.html
od tych http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-honda-civic-96-01-eibach-4-szt-i4070590577.html
bo zdjecia sa inne i nie wiem o co chodzi :P :)
moze nr katalogowy ktos ma albo cos...
dzieki
Ostatnio przez przypadek rozłożyłem lusterko (wsteczne) i znalazłem tam kostkę i mały układ scalony? Co to za cholerstwo?
Ostatnio przez przypadek rozłożyłem lusterko (wsteczne) i znalazłem tam kostkę i mały układ scalony? Co to za cholerstwo?
Pewnie alarm, w obudowie lusterka jest odbiornik sygnału z pilota.
Rozumiem, że wsadzane to było fabrycznie do każdej wersji? Bo alarmu nie posiadam.
Dzisiaj czyściłem kolejne fragmenty z rudej oraz częściowo myłem komorę silnika i przy odkręcaniu śruby mocowania syreny alarmu niestety pękła i wystaje jakiś 1cm. Popsiukałem WD40 poczekam do jutra, złapię obcęgami jakimiś i spróbuje odkręcić, jak nie pójdzie to spróbować delikatnie wiercić?
Foto o którą śrubę mi chodzi:
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=15350&d=1396462510
Rozumiem, że wsadzane to było fabrycznie do każdej wersji? Bo alarmu nie posiadam.
Może masz fotochrom albo ktoś Cię śledzi ;-) Ale swoją drogą ciekawe co to? Tym bardziej że do lusterka nie prowadzi żadna instalacja poza "stopką" przy której jak w EK3 jest odbiornik od pilota centralnego zamka
arecki18is
02-04-14, 22:46
Czy przednie amory z del sola podejdą do Ej6?
Sent from my RM-821_eu_poland_324 using Tapatalk
thunder możesz zrobić tak jak piszesz. A zdjęcia nie widać. :P
Starstruck
02-04-14, 23:05
Czy przednie amory z del sola podejdą do Ej6?
Sent from my RM-821_eu_poland_324 using Tapatalk
Z EJ6 podchodzą do del sola, więc w drugą stronę też powinno zagrać :).
thunder możesz zrobić tak jak piszesz. A zdjęcia nie widać. :P
A to dziwne bo ja widzę, wrzucam jeszcze raz:
http://i59.tinypic.com/34pgdjs.jpg
Panowie dręczy mnie taka sytuacja :) otóż,
Pierwsza dotyczy checka (szukałem ale podobnego przypadku nie znalazłem bądz źle szukałem) a mianowicie przy odpalaniu kiedy już kręce silnikiem mryga mi check( przygasając) po odpaleniu jest ok nic nie świeci, wcześniej tego nie zauważyłem, kiedy kontrolka się zapala i gaśnie to słychać taki klik jakby stycznik odbijał, po prawej stronie gdzieś w miejscu podszybia ( nie wiem czy tak powinno być mam EJ od stycznia).
Druga sytuacja przydarzyła mi się dzisiaj ( najpierw wspomnę ze aku bądź rozrusznik chyba odmawia ) otóż w zime odmawiał pracy przy -18, wczoraj było -4 i musiałem palić z kabli, dzisiaj kręcił trochę słabiej, dodałem troszke gazu samochód odpalił i odrazu wskoczył na 6tyś. obrotów :/ przy następnym odpaleniu tak samo, kolejna próba na 4 tyś a po dwóch następnych na 3, i pojechałem tak do pracy, przy każdej zmianie biegów przy wciśnięciu sprzęgła obroty szły o 1 tyś do góry a po odpaleniu pół godziny później trzymał się 1,1 tyś i drżały obroty a na fajrant wszystko było dobrze ( podpiał bym go pod kompa ale mechanik zronił sobie wakacje na 2-3 tygodnie w Hiszpanii i jestem w kropce ) a
Trzecia sytuacja zdarzyła się podczas jazdy gdy delikatnie przestawiałem lusterko lewe(elek.) to gasło mi radio i za jakiś czas się włączało, następnego dnia tego nie było The End :) z góry dzięki. Pozdrawiam
Szybkie pytanko, czy da radę zdjąć samą tą belkę i tylko ją?:
http://i59.tinypic.com/2m466j7.jpg
$$HONDA Fan$$
03-04-14, 19:09
Witam. Czy takie przewody paliwowe zaliczają się do wymiany albo do czegoś innego?(jakieś usunięcie korozji itp.)?
https://lh5.googleusercontent.com/-hiLg1NSl2qM/Uz2VYjcQHTI/AAAAAAAAE7Y/5OrJmWIa7dI/w788-h591-no/DSC_7471.jpg
Skydiverek
03-04-14, 19:28
Powoli rozgladaj sie za wymiana. Ale to jest troche loteria. W poprzednim EG miałem w gorszym stanie i nic sie nie działo. Teraz w EJ wyglądały podobnie i jeden juz zaczął ciec, wiec wszystko wymieniłem .
Pytanie moze troche z d*** ale podpowie ktos czy wymontuje kolektor wydechowy 4-1 w b18c4 z klima bez demontażu osprzetu? Bo z racji znacznego obnizenia auta wymieniam go na kolektor z ek9 i niby juz mialem caly odkrecony ale nie moglem go wyciagnac bo flansza z jednej strony oparla sie o blok silnika a z drugiej z tego co pamietam to chyba o sprezarke klimy. Myslalem ze ogarne sam ale teraz to niebardzo wiem jak :P
Wyjmie sie, musisz przechylic go jak nie w jedna to w druga strone i opuszczac.
$$HONDA Fan$$
03-04-14, 22:37
Skydiverek i inni a co polecacie? Jakieś używane, zamienniki czy może podpytać chłopaków z Haparts o OEM?
przewody lepiej z miedzi sobie dorobic ;]
tanio i solidnie
Pytanie moze troche z d*** ale podpowie ktos czy wymontuje kolektor wydechowy 4-1 w b18c4 z klima bez demontażu osprzetu? Bo z racji znacznego obnizenia auta wymieniam go na kolektor z ek9 i niby juz mialem caly odkrecony ale nie moglem go wyciagnac bo flansza z jednej strony oparla sie o blok silnika a z drugiej z tego co pamietam to chyba o sprezarke klimy. Myslalem ze ogarne sam ale teraz to niebardzo wiem jak :P
Bez demontazu chodnicy albo sprezarki klimy nie wyciagniesz.
Skydiverek
04-04-14, 09:56
Skydiverek i inni a co polecacie? Jakieś używane, zamienniki czy może podpytać chłopaków z Haparts o OEM?
Jak juz inni pisali dorób sobie z miedzi. Koszt ok 120 zl + robota mechanika.
Felgi 16 z opona 195/45 z ET35 na maksymalnie opuszczonym gwincie mts będą obcierać?
Malasander
04-04-14, 22:29
Witam. Dziś zalalem swoją hanię pb98 i testowałem. Licznikowe 185 osiąga na tej samej trasie jakieś 70-100m(tak mi się zdaje, na pewno krócej) wcześniej niż na gazie. Na gazie auto przyśpiesza płynnie, na pb98 jest trochę mocniejsze od dołu, wiadomo, ale dochodzi efekt turbo na 2. biegu. 6-6.5k obr. łapie jakby mocy, 6.5-odcina łapie jeszcze więcej mocy. Taki efekt jest normalny? Dzieje się to tylko na 2. biegu, reszta ciśnie płynnie.
Dzis troche agresywniej pojezdzilem honda. Na trzecim biegu trzymalem obroty ok. 5tys i cos raz szarpnelo. Ni z tego ni z owego ot tak szarpnelo. Fakt ze mialem malo benzyny bo bylo moze z 1mm ponad czerwona kreska. Czy to moze byc wina wachy czy moze cos innego?
Moze to byc to i sto innych powodow
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
TajniakOsz [PL]
05-04-14, 11:56
Szybkie pytanko: ktoś mi powiedział, że po włączeniu zapłonu kontrolka Check Engine powinna zaświecić się na 2 sekundy - u mnie jednak tak się nie dzieje. Czy w moim modelu na pewno powinno tak być (jestem zielony i nie chcę bez sensu rozbierać auta, Civic VI gen, 4D EK3, D15Z6)? Jeśli tak to wystarczy wymienić żarówkę kontrolki? I jak ogólnie sprawdzić działanie kontrolek (głównie rezerwy, bo pozostałe albo zapalają się przy starcie, albo jak kierunkowskazy łatwo je "wywołać")? Jeśli to potrzebne, to u mnie tak to wygląda: http://c.wrzuta.pl/wi689/d9d9d766000e61ea533f1d5c/20140401_212403q.
Panowie, reset kompa przy swoim D14A3 robić tak samo jak wg. tego opisu dla 5gen?
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=reset
I jak to jest z tą jazdą po resecie? Dać mu od razu po garach czy z 10-20km spokojnie a dopiero później przycisnąć? Słyszałem różne zdania na ten temat.
;2254271']Szybkie pytanko: ktoś mi powiedział, że po włączeniu zapłonu kontrolka Check Engine powinna zaświecić się na 2 sekundy - u mnie jednak tak się nie dzieje. Czy w moim modelu na pewno powinno tak być (jestem zielony i nie chcę bez sensu rozbierać auta, Civic VI gen, 4D EK3, D15Z6)? Jeśli tak to wystarczy wymienić żarówkę kontrolki? I jak ogólnie sprawdzić działanie kontrolek (głównie rezerwy, bo pozostałe albo zapalają się przy starcie, albo jak kierunkowskazy łatwo je "wywołać")? Jeśli to potrzebne, to u mnie tak to wygląda: http://c.wrzuta.pl/wi689/d9d9d766000e61ea533f1d5c/20140401_212403q.
IMO check powinien się zaświecić po przekręceniu kluczyka na chwilę tak samo jak SRS. Kontrolka rezerwy (JEŚLI JEST ŻARÓWKA) świeci dość późno. Najpierw słabo, potem coraz mocniej. Całkiem możliwe, że w ogóle nie masz żarówki, jest spalona albo po prostu musisz dłużej pojeździć, żeby się zapaliła.
Panowie, reset kompa przy swoim D14A3 robić tak samo jak wg. tego opisu dla 5gen?
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=reset
I jak to jest z tą jazdą po resecie? Dać mu od razu po garach czy z 10-20km spokojnie a dopiero później przycisnąć? Słyszałem różne zdania na ten temat.
Można też odłączyć aku zamiast bezpiecznika. Potem tak jak w opisie ale wg mnie nie musisz od razu nigdzie specjalnie jechać. Po prostu jeździsz jak zwykle.
Potem tak jak w opisie ale wg mnie nie musisz od razu nigdzie specjalnie jechać. Po prostu jeździsz jak zwykle
Chodzi mi o to czy spokojna lub agresywna jazda kiedy komputer będzie się "uczył" ustawień na nowo ma wpływ na jego strojenie?
A kiedy wg Ciebie komputer będzie się uczył? Przez 5, 10, 15 min., a może 24h? Robisz to co opisane w linku a potem sobie jeździsz normalnie i komp się uczy. Taka jest moja teoria a ile osób tyle teorii:)
Mam pytanie odnośnie złącza diagnostycznego i diagnostyki. Czy to możliwe, że w moim EJ6 jedno złącze dwupinowe służy do diagnostyki jednocześnie silnika, ABSu i SRSu? Po zwarciu pinów, check świecił się ciągle, SRS również, zaś ABS mrygał (były dwa błędy, a po skasowaniu ich, również ta kontrolka świeciła się cały czas).
Malasander
05-04-14, 20:24
Szybkie pytanie, jak długo mogą się ukladać nowe klocki, tzn lekko ściskać tarcze?
nie powinny
ukladanie to starcie wierzchniej warstwy klockow i tarcz aby lepiej do siebie przylegaly podczas hamowania.
jesli klocki sie zaciskaja na tarczy po hamowaniu to cos nie tak z zaciskami, do czyszczenia, smarowania tloczki i prowadnice
Malasander
05-04-14, 20:53
właśnie dziś wymieniałem klocki od strony kierowcy, w tygodniu zmieniłem z prawej(było ok) dziś po wymianie autu jest ciężej, nie dochodzi do odcięcia na 3 biegu, przed wymianą wszystko było ok...
Witam, czy ustawienie luzów zaworowych może mieć wpływ na falujące(spadające do 0) obroty na "luzie"? Przed wymianą rozrządu spadały prawie do zera tylko na zimnym silniku, na ciepłym było prawie normalnie. Teraz, po wymianie rozrządu obroty spadają do 0 na zimnym silniku i silnik potrafi zgasnąć, na ciepłym jest niewiele lepiej.
Drugie pytanie: czy jest możliwe, aby 1,5l oleju "znikło" podczas przebiegu około 800km(wcześniej zrobione 4tys i ubyło około 250ml)? Nie znalazłem żadnych wycieków z silnika.
Witam, mam elektryczną regulację przednich świateł, ostatnio w nocy przed ścianą bawiłem się regulowaniem i co zauważyłem, lewa lampa przy opuszczaniu opada wyraźnie, prawa od pobocza tylko troszeczkę, dużo mniej względem lewej. Nie pamiętam jak było wcześniej. Możliwe że silniczek w lampie już wysiada. I tutaj moje pytanie, czy obydwie lampy mają pochylać się tak samo? Czy prawa lampa mniej/słabiej się pochyla? Proszę sprawdźcie u siebie i dajcie mi odpowiedź. Z góry dzięki i pozdrawiam :D
Siemka Wam:-D czy sprężyny od MB podejda do ej9? Bo różne strony różnie mówią a na forum ciężko cos konkretnego znaleźć...
Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
Mam pytanie czy naprawde ten tlumik tak ladnie chodzi jak pokazuja na filmiku w linku??
http://allegro.pl/tlumik-mugen-z-regulacja-black-flame-posluchaj-i4086300380.html
Mam pytanie czy naprawde ten tlumik tak ladnie chodzi jak pokazuja na filmiku w linku??
http://allegro.pl/tlumik-mugen-z-regulacja-black-flame-posluchaj-i4086300380.html
Zależy co się komu podoba i od definicji "ładnie".
:p
no to inaczej zapytam :P czy ten tlumik chodzi tam samo jak na filmiku czy to jakas przerobka czy nie wiem fake :??
no to inaczej zapytam :P czy ten tlumik chodzi tam samo jak na filmiku czy to jakas przerobka czy nie wiem fake :??
Chodzić tak może, tylko zależy też od tego jaki jest wcześniej wydech
Szybkie pytanie, czy koło pasowe w D16Y8 jest identyko jak w D14Z2 ?
Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
Szybkie pytanie, czy koło pasowe w D16Y8 jest identyko jak w D14Z2 ?
Nie jest identyczne, przynajmniej to na 3 paski.
Panowie ostatnimi czasy podczas jazdy swoją EJ9 słychać dziwne echo dochodzące z tyłu samochodu. W tamtym roku wymieniłem łożysko z piastą w jednym kole bo już chuczało,jednak w tym przypadku dźwięk jest inny. Może to być coś z oponą ??
Wydziergane z Galaxy S III
Witam czy osłona kolektora wydechowego z D14A3 będzie pasować do D14Z2?
Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalka
witam mam pytanie odnośnie chrobotania na biegu jałowym na ciepłym silniku. po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. pytanie dotyczy tego czy coś jest ze sprzęgłem nie tak czy ze skrzynią??
Panowie ostatnimi czasy podczas jazdy swoją EJ9 słychać dziwne echo dochodzące z tyłu samochodu. W tamtym roku wymieniłem łożysko z piastą w jednym kole bo już chuczało,jednak w tym przypadku dźwięk jest inny. Może to być coś z oponą ??
Wydziergane z Galaxy S III
Możliwe że opony. U mnie 6 letnie kapcie, które miałem na tyle potrafiły robić mocny hałas,echo,szum czy jak to nazwać. Myślałem że to łożyska, a więc całe piasty do wymiany. Opony nie wyząbkowane ani nic z tych rzeczy. Po zamianie opon przód-tył jak ręką odjął.
witam mam pytanie odnośnie chrobotania na biegu jałowym na ciepłym silniku. po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. pytanie dotyczy tego czy coś jest ze sprzęgłem nie tak czy ze skrzynią??
Łożysko sprzęgła się odzywa, wkrótce wymiana Cię czeka ;)
Mi się wydaje,że lożysko i tak słychac po wymianie,nie chrobocze ale je słychać. Przynajmniej u mnie tak jest
Wydziergane z Galaxy S III
Dzięki za podpowiedzi chciałem się ukierunkować
Łożysko sprzęgła się odzywa, wkrótce wymiana Cię czeka ;)
Łożysko wyciskowe oddzywa się jak naciśniesz sprzęgło, a nie przy puszczonym. Przy puszczonym to łożyska w skrzyni szumią, huczą, chroboczą.
Czy po odłączeniu krokowca i odpaleniu silnika, powinien gasnąć na wolnych obrotach czy nie?
Czy po odłączeniu krokowca i odpaleniu silnika, powinien gasnąć na wolnych obrotach czy nie?
przy nagrzanym silniku powinien chodzic i trzymac obroty na 500
Czy alternatory do d-serii sa takie same?
Jesli nie to jaki bedzie pasowac do d15z6?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Czy wiązka kabinowa+silnikowa będzie pasować od rovera 416 si do civic 6gen ? czy do panelu nawiewu czy trzeba dużo rzeźbić? Robił ktoś coś ?
Witam czy osłona kolektora wydechowego z D14A3 będzie pasować do D14Z2?
Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalka
Przy D14 wydaje mi się że są takie same
Teraz moje pytanie, wykonałem reset kompa, bezpiecznik ten co trzeba wyciągnąłem przy włączonym zapłonie, następnie włożyłem z powrotem i odpaliłem. Czekałem 5 minut, silnik się zagrzal do swojej optymalnej temperatury lecz jak w opisie wyczytałem wentylator chłodnicy po tym czasie nie uruchomił sie. Wszystko zbędne, lampy, radio, nawiew było wyłączone. Coś zrobiłem źle? Przez to że wentylator chłodnicy nie załączył się może coś świadczyć?
przy nagrzanym silniku powinien chodzic i trzymac obroty na 500
Dzięki. No to u mnie niestety gaśnie;/ Ma ktoś pomysł, gdzie dale szukać przyczyny za nisko spadających obrotów na luzie? Może ktoś miał podobny przypadek i wie, co jest grane i pomoże?;)
Bmileek zrób samodiagnostykę. Może coś wyjdzie.
http://www.fotoporadnik.cba.pl/samodiagnostyka.htm
Bmileek zrób samodiagnostykę. Może coś wyjdzie.
http://www.fotoporadnik.cba.pl/samodiagnostyka.htm
Robiłem, nic nie wyskoczyło. Pogorszyło się po wymianie rozrządu i regulacji zaworów. Może to mieć wpływ na obroty, czy tylko przypadek?
Wymiana rozrządu nie powinna mieć na to wpływu. Natomiast źle ustawione zawory-owszem. Jedź do kogoś zaufanego,ogarniętego w japońcach i niech ci ustawi.
Witam :)
Mam mały problem przy ostrzejszych zakrętach lewe koło trze o nadkole dość mocno , a prawe nie. Zbieżność ustawiona, nowe amorki, sprężyny -30... w czym może być problem?
Civic VI HB
Opona: 195/45/16
Teraz moje pytanie, wykonałem reset kompa, bezpiecznik ten co trzeba wyciągnąłem przy włączonym zapłonie, następnie włożyłem z powrotem i odpaliłem. Czekałem 5 minut, silnik się zagrzal do swojej optymalnej temperatury lecz jak w opisie wyczytałem wentylator chłodnicy po tym czasie nie uruchomił sie. Wszystko zbędne, lampy, radio, nawiew było wyłączone. Coś zrobiłem źle? Przez to że wentylator chłodnicy nie załączył się może coś świadczyć?
Bezpiecznik wyciągnąłeś przy włączonym zapłonie? Pierwszy raz słyszę o takiej metodzie. Ja wyciągałem przy wyłączonym zapłonie i czekałem na włączenie się wentylatora z dobre 20-25 min. Fakt było chłodniej, ale swoje trzeba odczekać.
Dzięki. No to u mnie niestety gaśnie;/ Ma ktoś pomysł, gdzie dale szukać przyczyny za nisko spadających obrotów na luzie? Może ktoś miał podobny przypadek i wie, co jest grane i pomoże?;)
wyczysc krokowy i ustaw obroty na rozgrzanym silniku srubka w przepustnicy na 500(wtyczka od krokowego odłaczona)zgas silnik i podłacz krokowy, zrob reset i powinno wszystko grac.
W sumie, to czyściłem i krokowca i niedawno regulowałem obroty, ale między tymi czynnościami trochę czasu minęło. Spróbuję tak jak mówisz, zrobić za jednym zamachem, zobaczymy. Dzięki za wskazówki;)
Witam ,mam male pytanko. czy tylna klapa w sedanie jest taka sama w V genie jak i w VI ? pozdro
Uniroyal Rainsport II lub III
Zdecydowanie III
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Witam :)
Mam mały problem przy ostrzejszych zakrętach lewe koło trze o nadkole dość mocno , a prawe nie. Zbieżność ustawiona, nowe amorki, sprężyny -30... w czym może być problem?
Civic VI HB
Opona: 195/45/16
Silnik i kierowca z lewej strony
Witam :)
Mam mały problem przy ostrzejszych zakrętach lewe koło trze o nadkole dość mocno , a prawe nie. Zbieżność ustawiona, nowe amorki, sprężyny -30... w czym może być problem?
Civic VI HB
Opona: 195/45/16
sprawdz amory bo ja przy takiej oponie feldze 8" na et15 i glebie -60 nie mialem takich problemow
no i jeszcze zalezy jaka masz felge jakie et i czy trze o nadkole zewnetrzne czy wewnetrzne
p.s nie doczytalem o tych nowych amorach
Jest jakiś sprawdzony patent żeby odkręcić wahacz poprzeczny tylni nie urywając przy tym śrub? Już jedna trzymająca amortyzator się ukręciła, więc mam plan ją wyciąć i wywalić razem z tuleją, potem na imadle wcisnąć nową. Tylko nie chcę narobić sobie dodatkowych problemów przy odkręcaniu pozostałych dwóch śrub trzymających wahacz stąd moje pytanie. Myślałem żeby spsikać je wd40 i obstukać młotkiem dwa razy, a za pare dni wziac sie za odkrecanie.
wd40, kilka strzałów z młota, a najlepiej palnik i nagrzewać, ale wtedy raczej tulejki gumowe do wyrzucenia.
Palnika nie mam i właśnie chcę uniknąć dewastacji tulei, mam zapasowe śruby ale wolałbym ich nie używać :P
I jeszcze jedno pytanie: jak wyglądają spinki plastikowych nakładek na progi? Takie coś będzie dobre? http://www.auto-spinka.pl/pl/p/B14698-Spinka-Kolek-rozporowy-Honda-Civic-CR-V-listwy-progowe-90688-SB0-013/598
Mam problem z montażem Valve Cover Washers , mówię o tym zestawie https://lh6.googleusercontent.com/-JnNLMeLnPZ8/UkMdmVWpeJI/AAAAAAAABNw/T-dEGUH_Gyk/s720/8342_4.jpg
te 3 takiej samej długości wkręciłem , zostały mi tylko te 2 małe , 2 małe czarne i 2 czarne najdłuższe duże . I teraz pytanie jak to przykręcić ? Wkręcałem te dwie czarne najmniejsze pod pokrywą na to nakręcałem te czarne duże i zakładałem pokrywę , i chciałem przykręcić tymi srebrnymi co mi zostały ale były za krótkie .
Jak ktoś to już zakładał to proszę o pomoc : D
Panowie powiedzcie mi jakimi spinkami przykreca się atrapke (oryginalnie ) bo moja wczesniejsza była przykręcona blachowkrętem :confused: a kupilem nową i chciałbym zastosować oryginalne mocowanie a nie wiem jakich spinek/ srubek urzyć bo w googlach znalazłem kilka rodzaji :(
Moja honda : civic 6 gen coupe przed lift gril jedno zeberkowy USDM prosze o pomoc :)
Oryginał albo zamiennik Romixa (numer B19223)
Witam!
Honda Civic 1.4 I.S. 90km
Pomóżcie bo mam problem (bynajmniej tak sadze)
przy pierwszym odpaleniu auta rano czy w południe obroty dochodza nawet do 2 tys a zimno nie jest co to może być???
I czasami podczas ruszania mrugnie mi kontrolka od oleju a sprawdzam codziennie stan i nie ubywa.
Wymieniany był rozrzad i sprzegło. przebieg mam 220 tys.
Z obrotami na ssaniu mam to samo. Początkowo walczyłem z opadającymi wolnymi obrotami. Im bardziej podwyższam niskie obroty, tym wyższe są one na ssaniu. Może ktoś wie czy jest jakiś sposób na regulację obrotów na ssaniu?
Wydaje mi się że to zależy od korkowca. Jeśli tak to pozostaje ponowne czyszczenie i regulacja wolnych. Jak kiedyś regulowałem, to musiałem to robić metoda prób i błędów na zgaszonym silniku, bo na odpalonym z odpiętym krokowcem skakały obroty. Od tamtego czasu wymieniłem Map sensor, wiec może teraz się uda.
przy pierwszym odpaleniu auta rano czy w południe obroty dochodza nawet do 2 tys a zimno nie jest co to może być???
jak mniemam to SSANIE :)
Panterek69
10-04-14, 16:09
Pytanie. Jaki rozmiar śrub w civic VI coupe D16Y7 drążków kierowniczych?
czy to na pewno te?
http://allegro.pl/drazek-kierowniczy-honda-civic-vi-i4135477781.html
Czy jestescie w jakiś sposób w stanbie stwierdzić czy to hamulce 262? Gość mówi że jeździły w hatchbacku z 98-99 roku z silnikiem 1.4. Foto hebli.
http://iv.pl/images/35939801251977312104_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=35939801251977312104.png)
Oznaczenia zaciskow wpisz w google
paplatalk 4
Czy jestescie w jakiś sposób w stanbie stwierdzić czy to hamulce 262? Gość mówi że jeździły w hatchbacku z 98-99 roku z silnikiem 1.4. Foto hebli.
http://iv.pl/images/35939801251977312104_thumb.jpg (http://iv.pl/viewer.php?file=35939801251977312104.png)
A nie można po prostu zmierzyć średnicy tarczy?
pytanie na szybko , może i głupie :)
Wtryski z D14A3 będą P&P do D14Z2 ? Bo muszę podmienić na chwilę :) Bo jest podejrzenie że jeden umiera :(
A nie można po prostu zmierzyć średnicy tarczy?
Goscia nie ma w domu a kobieta jak zmierzyla to wyszly jakies kosmosy
czy owiewki szyb przednich bocznych od sedana VIg będą pasować do hb? Ej9? (przedlift)
czy owiewki szyb przednich bocznych od sedana VIg będą pasować do hb? Ej9? (przedlift)
hatchback/coupe ma dłuższe drzwi niż sedan = nie będą pasować
wiesko1261
11-04-14, 07:14
panowie ,czy wahacz przedni górny jest taki sam w 5 i 4 genie :confused:
Duze sa roznice miedzy olejem 10w40 a tym oryginalnym hondy do skrzyn? Skrzynia dostaje po tylku przez to ?
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Czy alternatory do d-serii sa takie same?
Jesli nie to jaki bedzie pasowac do d15z6?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ponawiam pytanie
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ponawiam pytanie
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
alternatory roznia sie w zaleznosci od wiazki (mialy rozne kostki i rozne ilosci pinow)
szukaj od obd2
Dzieki!!
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Panowie, chcę u siebie do licznika dołożyc pare kontrolek, Jaki tam jest tym żarówki ? I czy to muszę zakupiuc razem z jakimiś oprawkami ?
Duze sa roznice miedzy olejem 10w40 a tym oryginalnym hondy do skrzyn? Skrzynia dostaje po tylku przez to ?
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Zanim Honda wprowadziła ten olej na rynek zalecała lać do skrzyń 10w40/10w30. Różnica jest jakaś na pewno. Jednak na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że przejechałem na oleju silnikowym w skrzyni ponad 50 tys. km i wszystko gra.
Starstruck
11-04-14, 23:58
Zanim Honda wprowadziła ten olej na rynek zalecała lać do skrzyń 10w40/10w30. Różnica jest jakaś na pewno. Jednak na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że przejechałem na oleju silnikowym w skrzyni ponad 50 tys. km i wszystko gra.
Ja śmigałem na jednym i drugim, i na MTFie po prostu olej szybciej osiągał właściwą płynność, co dało się odczuć zwłaszcza rano albo zimą przez pierwsze kilka km. Poza tym bez różnicy.
Mam problem z odkręceniem amortyzatorów ponieważ chce założyć gwint . Śruba chyba nigdy nie była odkręcana i nawet z przedłużką nie da się tego odkręcić , codziennie leje wd-40 . Ma ktoś jakiś sposób ?
Mam problem z odkręceniem amortyzatorów ponieważ chce założyć gwint . Śruba chyba nigdy nie była odkręcana i nawet z przedłużką nie da się tego odkręcić , codziennie leje wd-40 . Ma ktoś jakiś sposób ?
Coś więcej ? Która śruba ? Ta na dole co skręca widełki do amora ?
Coś więcej ? Która śruba ? Ta na dole co skręca widełki do amora ?
Tak
Ogólnie z tą śrubą jest kibel jak się zapiecze. Kiedyś sobie poradziłem kładąc wszystko na imadle, założyłem nasadkę i prałem młotkiem po nasadce i puściło. Innym razem tak się nie udało i tylko grzanie palnikiem pomogło. Zostaje też wiercenie i kombinowanie.
Ogólnie z tą śrubą jest kibel jak się zapiecze. Kiedyś sobie poradziłem kładąc wszystko na imadle, założyłem nasadkę i prałem młotkiem po nasadce i puściło. Innym razem tak się nie udało i tylko grzanie palnikiem pomogło. Zostaje też wiercenie i kombinowanie.
no to faktycznie nieciekawie , nie mam dostępu do palnika żeby to zrobić , chyba żebym pojechał do mechanika ale pewnie odpowiednio mnie za to skasuje . Dziwi mnie to że tak franca się trzyma że nawet jej się zerwać nie da z 1,5 metrową rurą : D
Ps. Jak położyłeś to na imadle ?
piotreek23
13-04-14, 13:37
A jak byś mrozem z puszki poczęstował zamiast palnika?? http://www.motoautko.pl/liqui-moly-oczyszczacz-przeplywomierza-luftmassensensor-reiniger-200ml-duplikat-1.html
A jak byś mrozem z puszki poczęstował zamiast palnika?? http://www.motoautko.pl/liqui-moly-oczyszczacz-przeplywomierza-luftmassensensor-reiniger-200ml-duplikat-1.html
Ale chyba chodzi o to, żeby rozszerzyć metal podgrzewając, a nie zacieśnić chłodząc.
:p
Fizyka, piąta klasa szkoły podstawowej się w pas kłania.
Czy zawias tylnej klapy w miejscu gdzie jest przymocowany do budy powinien być regulowany? W ogóle miałbym prośbę do osób które demontowały/zmieniały spojler klapy tylnej o zerknięcia na zdjęcia i powiedzenie czy tak samo mniej więcej to wyglądało:
http://i.imgur.com/7X7LnGv.jpg
http://i.imgur.com/mw2IhFC.jpg
http://i.imgur.com/AsB2yTj.jpg
http://i.imgur.com/eabfgLk.jpg
http://i.imgur.com/brIanRm.jpg
Szczerze mówiąc jak dla mnie podejrzanie to wygląda ale nie miałem nigdy innego civica żeby mieć jakiś punkt odniesienia.
piotreek23
13-04-14, 14:06
Ale chyba chodzi o to, żeby rozszerzyć metal podgrzewając, a nie zacieśnić chłodząc.
Panie fizyk jak się śrubę potraktuje tym precyzyjnie (idzie) to się raczej śruba skurczy a więc będzie więcej miejsca w tulei i puści. Tak jak z palnikiem tylko w drugą stronę.
Śruba nie wisi w powietrzu tylko zapewne wchodzi w nagwintowaną blachę...albo tuleję a dziura w którą wchodzi śruba od mrozu się raczej nie skruczy..
Panie fizyk jak się śrubę potraktuje tym precyzyjnie (idzie) to się raczej śruba skurczy a więc będzie więcej miejsca w tulei i puści. Tak jak z palnikiem tylko w drugą stronę.
Śruba nie wisi w powietrzu tylko zapewne wchodzi w nagwintowaną blachę...albo tuleję a dziura w którą wchodzi śruba od mrozu się raczej nie skruczy..
Tylko jakoś wszyscy w koło zapieczone śruby grzeją palnikiem, a nie chłodzą i jakoś się odkręcają.
Tak więc z teorii to będzie 3 z małym plusem, ale z praktyki to lacha jak stąd do Poznania.
:D
A poza tym to kazik1993 szuka sposobu odkręcenia zapieczonej śruby, a nie propozycji wypełnienia czasu wolego bieganiem po sklepach w niedzielę w poszukiwaniu pierda w spray'u, który może zadziała, ale raczej nie.
Ale co głowa, to pomysł.
Bez sensu ciągnąć dalej temat.
no to faktycznie nieciekawie , nie mam dostępu do palnika żeby to zrobić , chyba żebym pojechał do mechanika ale pewnie odpowiednio mnie za to skasuje . Dziwi mnie to że tak franca się trzyma że nawet jej się zerwać nie da z 1,5 metrową rurą : D
Ps. Jak położyłeś to na imadle ?
Tak, że łeb śruby był pionowo do góry, na to założyłem nasadkę i prałem po nasadce. Dobrze mieć drugą osobę żeby to trzymała.
Pozwolę sobie jeszcze raz wkleić bo zginie post na poprzedniej stronie :P
Czy zawias tylnej klapy w miejscu gdzie jest przymocowany do budy powinien być regulowany? W ogóle miałbym prośbę do osób które demontowały/zmieniały spojler klapy tylnej o zerknięcia na zdjęcia i powiedzenie czy tak samo mniej więcej to wyglądało:
http://i.imgur.com/7X7LnGv.jpg
http://i.imgur.com/mw2IhFC.jpg
http://i.imgur.com/AsB2yTj.jpg
http://i.imgur.com/eabfgLk.jpg
http://i.imgur.com/brIanRm.jpg
Szczerze mówiąc jak dla mnie podejrzanie to wygląda ale nie miałem nigdy innego civica żeby mieć jakiś punkt odniesienia.
Pozwolę sobie jeszcze raz wkleić bo zginie post na poprzedniej stronie :P
Czy zawias tylnej klapy w miejscu gdzie jest przymocowany do budy powinien być regulowany? W ogóle miałbym prośbę do osób które demontowały/zmieniały spojler klapy tylnej o zerknięcia na zdjęcia i powiedzenie czy tak samo mniej więcej to wyglądało:
http://i.imgur.com/7X7LnGv.jpg
http://i.imgur.com/mw2IhFC.jpg
http://i.imgur.com/AsB2yTj.jpg
http://i.imgur.com/eabfgLk.jpg
http://i.imgur.com/brIanRm.jpg
Szczerze mówiąc jak dla mnie podejrzanie to wygląda ale nie miałem nigdy innego civica żeby mieć jakiś punkt odniesienia.
Według mnie wszystko jest tak, jak powinno być, a przerwę pomiędzy klapą bagażnika, a dachem wypełni Ci lokta, jak ją przykręcisz.
Głównym problemem jest część boczna - z jednej strony szpara między uszczelką a słupkiem tylnym jest większa niż z drugiej. Nie byłem pewny czy zawiasy powinny być z jednej strony przyspawane do budy, bo przez to możliwości regulacji są ograniczone. Próbowałem regulować poprzez zamek i te górne śruby zawiasów ale mało to dało.
Tak dla przypomnienia czy springi od EG z każdej budy pasują do EJ9 HTB ? Bo mam okazję kupić springi od jajka tylko nie wiem czy będą P&P ?
Tak, że łeb śruby był pionowo do góry, na to założyłem nasadkę i prałem po nasadce. Dobrze mieć drugą osobę żeby to trzymała.
Dobra żaden sposób nie podziałał i po wielu próbach wyrobił się już łeb śruby , i teraz nie wiem czy ciąć odrazu wachacz czy spróbować to rozwiercić ?bo nigdy nie rozwiercałem i nie wiem jak to dokładnie zrobić
Zanim Honda wprowadziła ten olej na rynek zalecała lać do skrzyń 10w40/10w30. Różnica jest jakaś na pewno. Jednak na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że przejechałem na oleju silnikowym w skrzyni ponad 50 tys. km i wszystko gra.
Ja śmigałem na jednym i drugim, i na MTFie po prostu olej szybciej osiągał właściwą płynność, co dało się odczuć zwłaszcza rano albo zimą przez pierwsze kilka km. Poza tym bez różnicy.
Aha okej, pytam dlatego jakos w lutym zmienilem skrzynie i ostatnio sie rozsypala. Przy okazji byla 3500km trasa i pytanie czy olej mial cos do tego.
Fakt faktem 3 zgrzytala na poczatku lekko potem coraz mocniej ;)
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Dobra żaden sposób nie podziałał i po wielu próbach wyrobił się już łeb śruby , i teraz nie wiem czy ciąć odrazu wachacz czy spróbować to rozwiercić ?bo nigdy nie rozwiercałem i nie wiem jak to dokładnie zrobić
Te śruby są dość twarde więc bez dobrego wiertła podobno nie ma co próbować rozwiercania, ja urwałem łeb właśnie tej śruby. Jutro mam zamiar wyciąć śrubę z obu stron, wyjąć wahacz, wyciąć tuleję i wcisnąć nową, kosztuje 53zł oem.
Szukałem na forum ale chyba jeszcze nikt nie zadał takiego pytania. Czy jest różnica między dokładką przednią od HB/Coupe i Sedana? Znalazłem na allegro dokładkę która jest dedykowana do HB/Coupe. Boję się zamawiać gdyż mam Civica w wersji Sedan. I stąd moje pytanie.
P.S. Ma ktoś do polecenia stronkę z akcesoriami do hondy?
Różnice są tylko przed lift/polift. Fronty są identyczne we wszystkich trzech wersjach nadwozia.
witam jestem nowy na forum mam pytanie odnosnie civic 6 gen posiadam ladne 1.6 vti i chcialbym kupic krotka skrzynie biegow moze i ze szpera jaka najlepsza jest dla tego modelu ? slyszalem o s80 i o y21 i jakiekie predkosci na kazdym biegu osiaga? prosze o porade pozdrawiam
Starstruck
15-04-14, 15:01
Masz 1.6 VTi, czyli zapewne VI gen EK4. Seryjnie siedzi tam skrzynia Y21 lub S4C, która jest już krótka, ma najkrótszą "4" ze wszystkich B-serii a chcesz jeszcze coś krótszego? Jedyna forma skrócenia to główne z mechanizmem różnicowym i szperą, i obudową (żeby swojej nie szlifować) z S80 z ITRa '98 spec i wyżej. Wtedy będziesz miał najlepszy OEM zestaw.
posiadam s4c skrzynie ale to za dlugie przelozenie chodzi glownie o krotka 1,2,3 do startow w kjs . Z integry podejdzie cala skrzynie bez przerabiania pod sruby z s4c czy trzeba przelozyc srodek
Starstruck
15-04-14, 15:12
Podejdzie p&p. Tylko że Integra ma takie same 1,2,3 a 4 dłuższe. Fd z Integry powinno pomóc, jest bodajże 4,78.
za dlugie przelozenie ja szukam czegos 1 bieg 40km 2 80 , 3 120 jest cos takiego dostepnego czy trzeba nowe czesci na zamowienie robic ?
Starstruck
15-04-14, 15:20
Hmm, pozostaje Ci tylko aftermarket, typu MFactory. Główne 4,9 i 5,33 bodajże. Trzeba by na ich stronie doczytać.
kumpel ma w rajdowce 2-0 type r 220 koni taka krotka skrzynie ale kosztowalo go to sporo kasy . wiec rzadna skrzynia od hondy nie ma takich krotkich biegow 1,2,3 troche do bani a przerabiac skrzynie w ten sposob to za drogo to amatorskich kjs
a co powiesz o vtec kontroller dobre to jest i bezpieczne ? bo jedna seryjne troche pozno załacza sie drugi walek
Starstruck
15-04-14, 15:33
Można przestroić załączanie VTECa, aby był niżej. Seryjnie w EK4 jest na 5.600 (wg zegarów 5.500, ale zegar zawsze przekłamuje).
jakie przelozenie glowne trzeba zeby byly najkrotrze pierwsze biegi MFACTORY PRZEŁOŻENIE GŁÓWNE B16A2 4.785 czy MFACTORY PRZEŁOŻENIE GŁÓWNE B16A2 4.923
Starstruck
15-04-14, 15:44
No to drugie, żeby było jak najkrócej :).
dzieki wielkie dostalem fajna stronke na ktorej moge przeliczac na predkosci przelozenia http://www.teammfactory.com/gearcalculator.php a ty u siebie robiles jakies przerobki podniesienie mocy skrzynia?
Starstruck
15-04-14, 18:23
Nie, ja mam seryjne Y21, ale planuje i zdobywam (a właściwie juz wszystko wiem :p) info dot. wrzucenia szpery S9B w te skrzynię. główne zostaje seria, ponieważ autem jeżdżę dużo po mieście i zadowala mnie w 100% :).
Zauważyłem dzisiaj, że na zimnym (nie jeżdżone od 2 dni) silniku w zbiorniku wyrównawczym chłodnicy płyn jest praktycznie na samym dnie (dużo poniżej minimum). I teraz pytanie czy dolać do zbiorniczka między min., a max czy od razu wymieniać, bo nie sumie to nie wiem jaki tam jest płyn jedynie po kolorze zielonym można zgadywać, że borygo eco.
Wystarczy że dolejesz płyn tego samego koloru. U mnie stan jest trochę poniżej max. Po nagrzaniu jest równo max
Zauważyłem dzisiaj, że na zimnym (nie jeżdżone od 2 dni) silniku w zbiorniku wyrównawczym chłodnicy płyn jest praktycznie na samym dnie (dużo poniżej minimum). I teraz pytanie czy dolać do zbiorniczka między min., a max czy od razu wymieniać, bo nie sumie to nie wiem jaki tam jest płyn jedynie po kolorze zielonym można zgadywać, że borygo eco.
Prestone'a możesz mieszać ze wszystkimi innymi płynami chłodzącymi, które są zrobione na bazie glikolu etylenowego.
Najbezpieczniej dolać wody (destylowanej oczywiście) a przed zimą płyn wymienić na świeży.
arecki18is
16-04-14, 18:10
Panowie szybkie pytania.
-Czy przednie wahczacze z oczkami pod staba zgrają sie z budą i stabem Ej6?
To zalezy jaki stab chcesz
Najbezpieczniej dolać wody (destylowanej oczywiście) a przed zimą płyn wymienić na świeży.
I chyba tak zrobię. Doleję z 250ml i przynajmniej zobaczę czy nie ma żadnych wycieków, a jak wszystko będzie w porządku to na jesień wymienię i tyle. :) Dzięki za pomoc.
arecki18is
16-04-14, 21:42
To zalezy jaki stab chcesz
Stab z Ej6 22mm
Sent from my RM-821_eu_poland_324 using Tapatalk
Jezeli bedziesz mial staba i whacze z ej6 to bedzie pasowac
Nie, ja mam seryjne Y21, ale planuje i zdobywam (a właściwie juz wszystko wiem :p) info dot. wrzucenia szpery S9B w te skrzynię. główne zostaje seria, ponieważ autem jeżdżę dużo po mieście i zadowala mnie w 100% :).
Podzielisz się informacjami na temat wrzucenia szpery do tej skrzyni??;) pisz na PW
Jakie osłony układu kierowniczego będą pasowały do Civica EK4 przedlifta?? Cena w ASO za taką gumkę to kosmos;/
Dzięki Labed2007, człowiek zmęczony i nawet nie pomyśli, że przecież można do Haparts napisać;/ Tym bardziej jak mechanik powiedział, że ciężko znaleźć coś pasującego.
Jakie osłony układu kierowniczego będą pasowały do Civica EK4 przedlifta?? Cena w ASO za taką gumkę to kosmos;/
Proponuję napisać do haparts.pl , kontakt na stronie, jak dobrze pamiętam info@haparts.pl . Oryginał będziesz pewnie miał sporo taniej u nich, a dobry zamiennik za b. rozsądną cenę.
Panowie, te diody wraz z oprawkami podejdą w miejsce oryginalnych oprawek w zegarach EJ9?
http://allegro.pl/zarowki-diody-led-r5-t5-w-oprawce-do-zegarow-i4163509257.html
Witam,
czy wiecie, który seryjny kolektor 4-2-1 pasuje plug&play do D16Y8? D16Z6? Coś jeszcze?
Witam,
czy wiecie, który seryjny kolektor 4-2-1 pasuje plug&play do D16Y8? D16Z6? Coś jeszcze?
Ogólnie każdy z D-serii lub dedykowany do D-serii
czy wiecie, który seryjny kolektor 4-2-1 pasuje plug&play do d16y8? D16z6? Coś jeszcze?
d16y2, d16w4
Czy w ek3 miedzy klockami powinny byc blaszki rozpierajace ?
Wysłane z mojego GT-S5360
Miedzy klockami to powinna byc tarcza:p
Ale zadnej sprezynki rozpierajacej ani niczego w ten desen niema. Bo w niektorych autach cos takiego na gorze klockow jest
Wysłane z mojego GT-S5360
Gdzie dobrze i tanio zrobie zbieznosc najlepiej prawobrzeze wawer praga etc ?
Czy wnetrze (fotele i kanapa tylnia) z 5d bedzie pasowala do 5b serii??
Nie bez przerobek
paplatalk 4
Panowie coś mi zaczelo skrzypieć z tyłu auta na większych nierównościach,jak jest chłodniej dźwięk jest słabszy a jak cieplej "nasila" się na jakiś uskokach itd..
Tuleje pod amorami z tyłu były wymieniane ale te 4 pozostałe co są na tym samym wachaczu już nie. Możliwe,że to one się odzywają?
Wydziergane z Galaxy S III
moje felgi są w opłakanym stanie (takie już nabyłem wraz z autem) tu foto
http://oi62.tinypic.com/9horw0.jpg
Ta na zdjeciu wygląda najgorzej,czy ktoś wie jaka jest orientacyjna cena renowacji tak oto porysowanych felg?
Mam kolejne pytanie od laika;)
Przy puszczaniu sprzęgła w momencie kiedy zaczyna łapać słychać puknięcie, tak samo podczas jazdy przy zdejmowaniu nogi z gazu, jakby silnik ruszał się przód-tył(w zależności czy ruszam, czy hamuję) i o coś uderzał. 2 popękane poduszki silnika wymieniłem, ale nadal puka...Proszę o wskazówki gdzie dokładnie szukać rozwiązania, gdyż nie mogę znaleźć przyczyny tych stuków.
Czy ktoś na forum handluje oem'owymi przewodami zapłonowymi ?
Mam kolejne pytanie od laika;)
Przy puszczaniu sprzęgła w momencie kiedy zaczyna łapać słychać puknięcie, tak samo podczas jazdy przy zdejmowaniu nogi z gazu, jakby silnik ruszał się przód-tył(w zależności czy ruszam, czy hamuję) i o coś uderzał. 2 popękane poduszki silnika wymieniłem, ale nadal puka...Proszę o wskazówki gdzie dokładnie szukać rozwiązania, gdyż nie mogę znaleźć przyczyny tych stuków.
Poduszek masz 5 - wszystkie sprawdziłeś?
Opcja nr 2- przegubyyyyy
Starstruck
21-04-14, 00:50
Ew. mechanizm różnicowy.
Urwałem przypadkiem kabelek od podgrzewania tylnej szyby z całym "lutem". Czy jak przylutuje się to ponownie, to podgrzewanie będzie działać? Czy trzeba inaczej to naprawić?
żeby odkręcić w tylnym amortyzatorze śrubę trzymającą widełki amortyzatora można uciąć boszką łeb śruby i z drugiej strony gwint i wybić później to jakimś prętem ?
wiesko1261
21-04-14, 12:45
można , ale częściej zapieka śrubę w tulejce metalowej i potrzeba ciąć z obu stron między
widełkami i tulejka do wymiany :D
Witam.
Po rozłożeniu wnętrza mojego EJ9 się trochę zdziwiłem i nie wiem czy jest się sens tym przejmować. Praktycznie cały środek jest "poklejony"(?) taką białą pastą. Sztywną, twardą, raczej nie łamiącą się. Jestem ciekawy co to jest czy może to normalne?
http://zapodaj.net/2b99f179e4a4f.jpg.html
http://zapodaj.net/becb1fb1bf588.jpg.html
http://zapodaj.net/5682dee48bbd1.jpg.html
http://zapodaj.net/fb8787a23c0e5.jpg.html
http://zapodaj.net/1f698952d2ab6.jpg.html
skolopendra
21-04-14, 14:42
czy może to normalne?
tak
można , ale częściej zapieka śrubę w tulejce metalowej i potrzeba ciąć z obu stron między
widełkami i tulejka do wymiany :D
Zgadza się, trzeba wyjąć amortyzator razem z wahaczem poprzecznym, wyciąć śrubę z obu stron a następnie wymienić tuleję. Mi poszło bezproblemowo na dużym imadle. No i przyda się nowa śruba.
Zamieszczone przez Bmileek
Mam kolejne pytanie od laika
Przy puszczaniu sprzęgła w momencie kiedy zaczyna łapać słychać puknięcie, tak samo podczas jazdy przy zdejmowaniu nogi z gazu, jakby silnik ruszał się przód-tył(w zależności czy ruszam, czy hamuję) i o coś uderzał. 2 popękane poduszki silnika wymieniłem, ale nadal puka...Proszę o wskazówki gdzie dokładnie szukać rozwiązania, gdyż nie mogę znaleźć przyczyny tych stuków.
Poduszek masz 5 - wszystkie sprawdziłeś?
Opcja nr 2- przegubyyyyy
Ew. mechanizm różnicowy.
Tak, poduszki sprawdzone wszystkie razem ze śrubami, czy nie ma gdzieś luzów, ale teraz jest OK. Jak sprawdzić przeguby i mechanizm różnicowy? Przy jeździe/ruszaniu ze skręconymi kołami na maxa/prosto puknie tylko raz, gdy Hanka zaczyna ruszać-myślę, że to jednak nie przeguby. Czy luz w układzie kierowniczym(mam do regeneracji) może wywoływać te puknięcia?
bednar_ek35
22-04-14, 10:18
Najczęściej puka poduszka tylna ta pod kol.ssącym ew. czasem potrafią pukać przeguby wewnętrzne.
Musze wymienic wachacz dolny w ej9 , w obecny mam włożone poliuretany czy musze kupić nowe czy mogę je przełożyć ze starego ?
Mobilnie Lumia. 920:p
Czy przełożenie FD 4.25 do skrzyni S40 D15Z6 to operacja P&P? Ile może kosztować taka usługa i czy da odczuwalne efekty?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.