PDA

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90

bartek28124683
29-05-18, 22:44
Naprawa auta będzie mnie kosztowała do 4000, podłużnice i podłoga (oprócz delikatnie ruszonej bagażnika) są proste. Generalnie samochód zdrowy blacharsko. Warto naprawiać czy szukać zdrowej budy? Wpłaciłem już zaliczkę za swap więc silnik i skrzynia nie miały by znaczenia. Pytam tutaj co jest bardziej sensowne bo ja mam sentyment do samochodu :-)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

mały_miszcz
30-05-18, 12:49
Pytanie czy doataniesz nową bude w lepszym stanie niz masz. Jesli Ci to wyprostuja na ramie to chyba wolalbym miec swoja kaste niz wszystko przekladac pozniej

bartek28124683
30-05-18, 15:31
Te 4000 to są z wyciągnięciem tego bagażnika, on jest bardzo delikatnie przyjęty z tyłu. Reszta blacharki jest bez problemów. Gdyby nie zaliczka na swap pewnie poszukałbym sobie Preludy.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

mały_miszcz
30-05-18, 17:00
Jesli Ci to dobrze wyciagna i zakonserwuja to nie ma sensu szukac drugiej budy ;)

michalllll92
30-05-18, 17:57
Panowie, powracający błąd 43 honda civic ej9 z silnikiem d16.
Dodatkowo lekko faluja obroty.
Blad pojawia się przy jechaniu ze stała prędkością.
Sonda wymieniona na używana ale sprawna.
Dodatkowo w ostatnim czasie wymieniłem wszystkie uszczelki na dolocie (krokowca, przepustnicy, kolektora)
Sprawdzony czujnik położenia przepustnicy - sprawny.
Podmieniłem silniczek krokowy-sprawny.
Zrobiona regulacja zaworów
Co jeszcze mogę zrobic/sprawdzić?
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie

michalllll92
31-05-18, 18:50
Ewentualnie czy jest ktoś w stanie sprawdzić mi kompa? Wysłał bym kurierem i ktoś posprawdzal by czy nic nie jest uwalone? Bo już pomysłów brak

bartek28124683
01-06-18, 11:57
Przeguby wewnętrzne mogą być przyczyną drgań przy ruszaniu? Rzadko mi się to zdarzało ale jak już będę robił swap to wolę mieć takie rzeczy z głowy.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

wiesko1261
01-06-18, 15:41
Przeguby wewnętrzne mogą być przyczyną drgań przy ruszaniu? Rzadko mi się to zdarzało ale jak już będę robił swap to wolę mieć takie rzeczy z głowy.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

przy ruszaniu , raczej nie powinny (ale możliwe ) :) ,prędzej odzywają się przy przyśpieszaniu

kazik2_h9w3
01-06-18, 16:19
Moze to po prostu zerwane poduszki/poduszka

bartek28124683
01-06-18, 21:44
Moze to po prostu zerwane poduszki/poduszka

Tylna prawdopodobnie jest rozwalona, będzie nowa zakładana przy swapie. Przez poduszki nie drżało by za każdym razem? Wydaje mi się że częściej mi się to zdarzało na śliskiej nawierzchni i dużo rzadziej po wymianie wysprzęglika i pompy sprzęgła. Mechanik sugerował że mogą być tłumiki drgań na sprzęgle wywalone.

siara87
01-06-18, 23:18
potrzebna pomoc z klima, pacjent ej6 przedlift, seryjnie z klima, kiedys pukniete przodem. W wiazce na podluznicy wychodzi kosc do klimy na 4przewody a z malej wiazki klimatyzacji na obudowie wiatraka kosc osmio pinowa z piecioma przewodami , taka jak na fotce po lewej stronie z odcietymi kablami
https://6.allegroimg.com/original/018758/9e8cf1fe49e797a69cb9972aa136

patrzylem u znajomego i tez ma na podluznicy wyjscie na 4kable do klimy i teraz pytanie czy brakuje mi tu kawalka wiazki czy ta na wiatraku jest jakas nie taka?

kazik2_h9w3
02-06-18, 07:44
To co na foto jest z civica 5g lub 6g ma mb
Zauważ ze u nas czujnik jest w osuszaczu a tu w chłodnicy

siara87
02-06-18, 10:11
chlodnice mam inna i czujnik tez w osuszaczu, chodzilo mi o pokazanie tej wiazki. Chyba juz znalazlem rozwiazanie bo po przekopaniu googla i allegro wyszlo ze ktos na sztuke wrzucil taka wiazke z ma mb i ta klima nigdy wczesniej nie miala prawa chodzic. Musze poprostu znalezc kable typowo pod vi gena

login
02-06-18, 10:16
potrzebna pomoc z klima, pacjent ej6 przedlift, seryjnie z klima, kiedys pukniete przodem. W wiazce na podluznicy wychodzi kosc do klimy na 4przewody a z malej wiazki klimatyzacji na obudowie wiatraka kosc osmio pinowa z piecioma przewodami , taka jak na fotce po lewej stronie z odcietymi kablami
https://6.allegroimg.com/original/018758/9e8cf1fe49e797a69cb9972aa136

patrzylem u znajomego i tez ma na podluznicy wyjscie na 4kable do klimy i teraz pytanie czy brakuje mi tu kawalka wiazki czy ta na wiatraku jest jakas nie taka?

To na 100% nie jest chłodnica i wiatrak od Civic'a VI generacji EJ/EK, tak jak napisał kazik2_h9w3.
Raz, że czujnik. Dwa że powinny być 4 punkty mocowania wiatraka do chłodnicy na śruby, a tutaj są tylko 2. Trzy miejsce mocowania przewodu z zaworem powinno być w innym miejscu.

tatko85
02-06-18, 15:23
Witam Wszystkich.
Mam problem ze swoim ej9 D3 pali się kontrolka ręcznego cały czas, od razu dodam iż sprawdzałem poziom płynu klocki oraz tarcze były wymienione lecz ta wersja nie ma czujnika na klockach, wajcha od ręcznego gdy naciskałem tą blaszkę kontrolka w końcu zgasła ale po jednym dniu znowu się zapaliła czasem gaśnie ale dosłownie na kilka sekund jak odłączyłem pływak całkowicie ręczny cały czas się świeci, jedno co mnie jeszcze nurtuje to gdy sprawdzałem pływak to zauważyłem w środku tej rurki, w której jest ta płytka do której wchodzą dwa kabelki jest płyn hamulcowy i teraz nie wiem czy to może być przyczyna? jakieś sugestie?

zdjęcie pływaka:

https://iv.pl/images/57474751905102091742.jpg

sebawo
04-06-18, 13:47
podmień dekiel z czujnikiem. czujni jest NC, czyli świeci, gdy jest rozwarty kontaktron. Może ten płyn co się tam dostał powoduje, że kontaktron nie zwiera, jest non stop rozwarty.

bartek28124683
04-06-18, 14:17
Tylny zderzak w coupe i sedanie są zamienne? Klapy nie podchodzą z tego co widzę.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

York22
04-06-18, 14:21
Są zamienne

michalllll92
04-06-18, 16:45
Ma ktoś może gdzieś schemat podcisnien w d16z6? Bo szukam a wszędzie linki już nie aktywne.

bartek28124683
05-06-18, 20:39
Ma ktoś może gdzieś schemat podcisnien w d16z6? Bo szukam a wszędzie linki już nie aktywne.

O coś takiego ci chodzi http://solblu.teamsolmokan.com/vacuum.htm ? To że nie mogę jeździć bez przeglądu to wiem ale już nie ważne.

michalllll92
05-06-18, 21:31
Dokładnie o to chodziło. Dzięki :)
Orientuje się ktoś jak podłączyć podcisnienie do puszki oparów paliwa? Na schemacie są 3 przyłącza a w tej co mam tylko dwa.

York22
06-06-18, 08:34
Zobacz które idą z tych samych miejsc, a trzecie z kolektora zaślep.

bartek28124683
07-06-18, 06:26
Z tyłu EJ6 były jakieś zmiany po lifcie czy wszystko pasuje zamiennie?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

endriu21
07-06-18, 13:35
białe kierunki, i inaczej wyprofilowany zderzak na dole.

Starstruck
07-06-18, 17:44
Pasuje zamiennie, polift miał jeszcze belkę pod zderzakiem (ale nie ma ona wpływu na coś pasuje/nie pasuje).

bartek28124683
07-06-18, 18:28
Ta belka podejdzie do przedlifta? Zakładam że pełni rolę wzmocnienia?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

MarcinM90
09-06-18, 19:22
Pany, jakie śruby do mocowania widełek amortyzatora na przodzie? Na tył są z tego co czytałem 10x80 gwint 1.25. Na przodzie są takie same?
Civic EK3 HB

Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka

Starstruck
09-06-18, 23:12
Ta belka podejdzie do przedlifta? Zakładam że pełni rolę wzmocnienia?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Trzeba wywiercić dziury w podłodze bagażnika, żeby weszły. Imo robota niemająca sensu -> zabawa z tą belką.

KubinhoCris
10-06-18, 19:13
Witam, pytanie odnośnie ABS wywaliło mi błąd czujnika tył prawego chciałem go wymienić i ku mojemu zdziwieniu mam dziwne wejście (pomarańczowy) i za nic nie mogę znaleźć czujnika na wymianę ..... Znacie temat ?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180610/39d385d19801be7098342483fb57b2a9.jpg

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

York22
10-06-18, 19:33
Kumpel w solce kiedyś miał problem z czujnikiem, zamówił gdzieś z neta i też kostka nie pasowała, przelutowaliśmy jego starą kostkę i wszystko śmigało jak należy :)

bartek28124683
10-06-18, 19:37
Trzeba wywiercić dziury w podłodze bagażnika, żeby weszły. Imo robota niemająca sensu -> zabawa z tą belką.Liczyłem na to że otwory są ale sam dziurawił podłogi nie będę. Z przodu mogę sobie dołożyć belkę bez problemu?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

kazik2_h9w3
10-06-18, 21:31
Kubino
Ta z lewej jest z 6g tzw angielki5d a prawa z 6g ej ek
I tak jak kolega pisze trzeba przelutowac kostki i bedzie ok

MrTomek971
11-06-18, 13:39
2154 stron i nie wiem, czy to pytanie padło więc piszę :)
Mam dosyć złożone pytanie...
Co jest dokładnie potrzebne do swapa H22 w EJ9 ?
Wiem na pewno, że:
- Silnik :D
- Osprzęt
- Skrzynia
- Wiązka silnikowa i komp
- Półosie

- Łapy (Custom'owe, łączone z H22 i silnika D serii) - jeśli się mylę to proszę o uwagę ;)
- Lewarek (cały mechanizm z linkami z H22) ?
- Maglownica (zostaje ta z D14A4) ?

Oczywiste jest też to, że układ hamulcowy do przeróbki, tj. heble, serwo i pompa...
Jest ktoś na forum, kto wie m/w większość o takim swapie ?

kubaszow
11-06-18, 19:19
Czy te pierscienie na przegubach zewnetrzych sa zdejmowane, w necie mozna kupic odpowiednie pierscienie zebate na przegub bez ABSu?
https://i.imgur.com/ICT5Cd4.jpg

login
11-06-18, 20:15
Czy te pierscienie na przegubach zewnetrzych sa zdejmowane, w necie mozna kupic odpowiednie pierscienie zebate na przegub bez ABSu?

Nie spotkałem się z tym żeby ktoś sprzedawał same nowe pierścienie ABS do przegubów. Ale może dlatego że nigdy nie szukałem, bo dla mnie przegub bez pierścienia byłby nie przydatny.
Ktoś gdzieś pisał, że zdejmował/próbował zdejmować/przekładać ze starego przegubu. Są tacy co i używane paski rozrządu kupują i zakładają.
:p

siara87
11-06-18, 20:50
Ja przekladalem ostatnio bo dwa razy przyslali mi przegub bez abs i juz braklo nerwow. Stary przegob na godzine miedzy wegielki w garazowym piecyku az rozgrzeje sie do czerwonosci i pierscien sie na tyle rozciaga ze schodzi przy delikatnym puknieciu mlotkiem

York22
11-06-18, 20:54
Potwierdzam, pierścienie są zdejmowane i w razie potrzeby można nowy/używany założyć.

Gregooory
12-06-18, 15:07
Czy pomy sprzegla w ej9 D14 i EK4 B16 sa takie same? Od czego można ewentualnie założyć P&P? Warto kupić nowy zamiennik czy szukac używki?

KubinhoCris
12-06-18, 16:31
Kubino
Ta z lewej jest z 6g tzw angielki5d a prawa z 6g ej ek
I tak jak kolega pisze trzeba przelutowac kostki i bedzie okAlbo szukać dalej "oryginałów" dzięki zza odpowiedzi [emoji6]

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Powered
17-06-18, 17:27
Może mi ktoś napisać , czym różniły się EK3 i EJ8 po lifcie , od tych przed liftem ? bo wiem jedynie o heblach z tyłu :D

login
17-06-18, 22:04
Może mi ktoś napisać , czym różniły się EK3 i EJ8 po lifcie , od tych przed liftem ? bo wiem jedynie o heblach z tyłu :D

Maska, grill, lampy przód i tył, zderzak przód, błotniki, kolor tapicerki.

siara87
18-06-18, 00:10
Dodatkowo jeszcze wieksze heble, belki pod zderzakami, wzmocnienie pod tylna kanapa, inne kompy i obd

mały_miszcz
18-06-18, 07:32
W Porsche to juz by to ze 3 generacje 911 byly.

Sorry za zejscie z tematu.

bartek28124683
18-06-18, 10:08
Gdzie się wpinało fabryczną wiązke od światła stopu w lotce w ej6?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Powered
18-06-18, 10:39
Maska, grill, lampy przód i tył, zderzak przód, błotniki, kolor tapicerki.
Chodziło mi bardziej o sprawy techniczne, ale mimo wszystko dzięki za przypomnienie ;)
Nie wiem ile w tym prawdy, i nie wiem skąd o tym się dowiedział, ale typek napisał, że polifty vi gen qp były w ocynku :confused:
https://sprzedajemy.pl/honda-civic-vi-coupe-2000r-polift-ocynk-b95p-stan-bdb-lodz-2-6bea9f-nr56092433

posejdon
18-06-18, 14:46
W żadnym ocynku nie były. A szkoda...

Piechox
18-06-18, 15:07
czy silnik krokowy od b serii bedzie pasować do kolektora ssacego od d16z6?

Starstruck
18-06-18, 20:56
Różnice przedlift/poliftt to jeszcze zegary, kierownica i dużoooo dużo innych.

Jest teoria, gdzie widziałem oficjalne info, że Civici QP VI gen i Accordy QP VI gen są "do połowy" ocynkowane.

mały_miszcz
18-06-18, 22:03
No chyba od połowy w góre IksDe :D

7 geny qp nie gniją. Szóste lecą. Znacząco mniej jak piąte.

Starstruck
18-06-18, 22:42
Miałem VI gen QP "dziewicę" - nie zgniło. Mój brat ma VI gen "dziewicę" - również zdrowe i nie zapowiada się, żeby było inaczej :). Jeżeli auto jest bezwypadkowe albo poprawnie naprawione, to nie zgnije w tym przypadku.

bartek28124683
19-06-18, 06:37
Mam coupe z 97 r i też nie jest zgnite, tylko prawe tylne nadkole było "ruszone" ale tam coś było przytarte.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Powered
19-06-18, 10:52
Ja tam mam 5 i 6 gena i oba gnija podobnie, czyli drzwi, nadkola tył, progi, podloznice, wlew paliwa, maska od spodu przy łączeniu z zamkiem i nawet pod fabryczna konserwacją podłogi , gdzie rdzy nie widać, po zdrapaniu jej jest pełno rudej...

bartek28124683
20-06-18, 22:10
Ktoś się orientuje czy gałka zmiany biegów z Preludy podejdzie do EJ6?

login
20-06-18, 22:59
Ktoś się orientuje czy gałka zmiany biegów z Preludy podejdzie do EJ6?

Gwint na drążku zmiany biegów jest taki sam.

Powered
21-06-18, 15:53
Ktoś się orientuje czy gałka zmiany biegów z Preludy podejdzie do EJ6?

Podejdzie, tylko od spodu masz taką nasowke żeby mieszek nie opadał, gałka z ej6 tego nie ma.
Poza tym taka sama gałka jest w acco 5 gen. Którą wyrwiesz na złomie za 5 zł.

bartek28124683
21-06-18, 18:15
Podejdzie, tylko od spodu masz taką nasowke żeby mieszek nie opadał, gałka z ej6 tego nie ma.
Poza tym taka sama gałka jest w acco 5 gen. Którą wyrwiesz na złomie za 5 zł.Dzięki za info o Accordzie :-) Ta nasówka będzie robiła jakieś problemy przy zakładaniu?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

UNK
21-06-18, 21:01
Panowie co może powodować takie sytuacje, że podczas spokojnej jazdy stałą prędkością auto zachowuje się jakbym nagle nitro właczył :D tzn, tak jakby przymuli i później takie pchanie do przodu odczuwalne. Dodam też, że strzela troche z wydechu na wolnych. Zaplon ustawiony od lampy, świece nowe. Kable, aparat?
D16y7

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

sparco
22-06-18, 12:08
Jaka jest średnica piasty w ej/ek? Chodzi mi o to jaki fi powinien mieć dystans. Nie mam teraz pod ręką 5/6gena więc ciężko z pomiarem.

Powered
23-06-18, 09:54
Dzięki za info o Accordzie :-) Ta nasówka będzie robiła jakieś problemy przy zakładaniu?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Nie ma z tym żadnego problemu , jedynie musisz sobie spiąć mieszek z tą nasówką , ja złączyłem trytką od spodu i jest OK .

bartek28124683
25-06-18, 19:27
Korek chłodnicy z Jazza z 2008 r można założyć do chłodnicy z vi gen?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

York22
26-06-18, 06:54
Jeśli podejdzie i ma takie samo ciśnienie to tak.

Powered
26-06-18, 18:27
Ma ktoś patent na wyeliminowane luzu na drążku zmiany biegów w 5/6 gen ? dokładnie chodzi o luz między drążkiem a wybierakiem , tak wiem są zestawy naprawcze ,ale wolałbym to zrobić taniej .

MarcinM90
26-06-18, 18:45
Ma ktoś patent na wyeliminowane luzu na drążku zmiany biegów w 5/6 gen ? dokładnie chodzi o luz między drążkiem a wybierakiem , tak wiem są zestawy naprawcze ,ale wolałbym to zrobić taniej .

Poliuretany możesz wstawić, wychodzi chyba taniej niż zestaw naprawczy.

Starstruck
26-06-18, 19:34
To pomoże "trochę":
http://www.haparts.pl/54306-sh3-000.html
http://www.haparts.pl/54303-sf4-000.html

To pomoże w 100%:
http://www.haparts.pl/znlsb-002.html

login
26-06-18, 19:38
Ma ktoś patent na wyeliminowane luzu na drążku zmiany biegów w 5/6 gen ? dokładnie chodzi o luz między drążkiem a wybierakiem , tak wiem są zestawy naprawcze ,ale wolałbym to zrobić taniej .

Wymienić drążek na short shifter, w którym zamiast gównianej hondowskiej plastikowej tulejki są łożyska i masz temat ogarnięty dożywotnio.


Poliuretany możesz wstawić, wychodzi chyba taniej niż zestaw naprawczy.

Z tym, że poliuretanowy "zestaw naprawczy" drążka zmiany biegów montuje się w innym miejscu niż pomiędzy drążkiem a wybierakiem, proszę pana.
:p
https://www.strongflex.eu/pl/acura-integra-93-01/780-086058b-zestaw-poliuretanowy-stabilizatora-drazka-zmiany-biegow-5902553519419.html

MarcinM90
26-06-18, 19:40
Z tym, że poliuretanowy "zestaw naprawczy" drążka zmiany biegów montuje się w innym miejscu niż pomiędzy drążkiem a wybierakiem, proszę pana.
:p
https://www.strongflex.eu/pl/acura-integra-93-01/780-086058b-zestaw-poliuretanowy-stabilizatora-drazka-zmiany-biegow-5902553519419.html

No tak, ale czy nie będzie wtedy mniejszego luzu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

login
26-06-18, 19:48
No tak, ale czy nie będzie wtedy mniejszego luzu?

"Wtedy" to znaczy kiedy?
:D
W przypadku, który opisał Powered poliuretanowy "zestaw naprawczy" prawdopodobnie niczego nie zmieni, bo napisał, że:


dokładnie chodzi o luz między drążkiem a wybierakiem

A plastik z OEM'owej tulejki tak samo jak wytarł się za pierwszym razem powodując luz, tak samo wytrze się za jakiś czas znowu.

Chodzi mi o coś takiego:

http://i68.tinypic.com/211wi1x.jpg

Starstruck
26-06-18, 20:37
OEM tulejka w drążku jest metalowa. Zestaw naprawczy lewarka gwarantuje spokój na jakiś 150.000-200.000 km, czyli tak jak od nowości nie było luzu. Łożysko jest dobrą opcją, ale trzeba je "zabezpieczyć", żeby się nie zatarło (a ma bezpośredni kontakt z piachem, wodą itp).

siara87
26-06-18, 20:50
Zeby zamontowac zestaw naprawczy trzeba miec jeszcze nie powycierany otwor w drazku, jesli ma juz rowki po starych tulejkach/oringach to zestaw naprawczy nie zdziala cudow

login
26-06-18, 21:23
Zeby zamontowac zestaw naprawczy trzeba miec jeszcze nie powycierany otwor w drazku, jesli ma juz rowki po starych tulejkach/oringach to zestaw naprawczy nie zdziala cudow

Też prawda.

York22
26-06-18, 21:32
Można tulejkę izolacją podwinąć :p

login
26-06-18, 21:57
Można tulejkę izolacją podwinąć :p

Raz lub dwa w miesiącu.
:D

Powered
27-06-18, 07:05
No tak, ale czy nie będzie wtedy mniejszego luzu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie, mało to zmienia, luz robi się na tulei drążka.
@login
Shorta mam od tyliqa, luz wyrobił się chyba po 5 dniach, wsadziłem wczoraj po bokach drążka przy tulei, gumowe podkładki i odziwo luzu prawie nie ma.

MarcinM90
27-06-18, 09:32
Ok, w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

login
27-06-18, 10:38
@login
Shorta mam od tyliqa, luz wyrobił się chyba po 5 dniach, wsadziłem wczoraj po bokach drążka przy tulei, gumowe podkładki i odziwo luzu prawie nie ma.

Doraźnie podkładki pomogą, ale na dłuższy czas to nie sądzę. Oby działało poprawnie jak najdłużej.
Uważam jednak, że nie na darmo Buddy Club, Skunk2 czy Mugen w swoich produktach używa łożysk, a nie hondowskich tulejek. I nie piszę tu o aluminiowym chińskim gnoju zrobionym z puszek po browarze o najlepszym stosunku jakości do ceny.
:D
W 2012 roku kupiłem i zamontowałem używany short shifter Byddy Club'a. Do tej pory wszystko działa idealnie, a samochód używany przez cały rok na okrągło.

Kiedyś napisał mi jeden typ, że lepsza w shifterze OEM'owa tulejka niż łożysko, bo łożysko bardziej szumi.
:D
Do dziś żałuję, że nie zrobiłem screen'a.

marini23
27-06-18, 12:17
Bardziej szumi hehe, dobre

Powered
27-06-18, 13:31
Nooo szum musiał by być nie do zniesienia ;) drut nic więcej, ale coś pomogło, guma jest twarda i gruba więc powinna trochę wytrzymać, ale swoją drogą to czy nie można by wpasowac 2 łożysk w Oem drążek? Są sklepy z łożyskami i pewnie można by tam kupić odpowiednie.

login
27-06-18, 13:41
Nooo szum musiał by być nie do zniesienia ;)

Jemu we łbie szumi, tylko nie dopuszcza tej myśli do siebie.
:D


ale swoją drogą to czy nie można by wpasowac 2 łożysk w Oem drążek?

Dokładnie na tym to polega.

Powered
27-06-18, 14:12
Mam akurat w domu Oem drążek bez tulei, także spróbuję jeszcze tej metody.

York22
27-06-18, 18:41
Jak ogarniesz temat i byłbyś tak miły to podaj po wszystkim numery łożysk ;)

bartek28124683
01-07-18, 11:10
Do zabezpieczenia podwozia lepszy baranek czy bitumit? To się czymś różni oprócz nazwy?

login
01-07-18, 14:48
Do zabezpieczenia podwozia lepszy baranek czy bitumit? To się czymś różni oprócz nazwy?

Baranek to raczej nazwa zwyczajowa niż handlowa.
:p

bartek28124683
01-07-18, 16:43
Baranek to raczej nazwa zwyczajowa niż handlowa.
:p

Chodzi mi o różnicę między APP B100 a APP U200. Jeszcze coś do profili by się przydało.

login
01-07-18, 17:05
Chodzi mi o różnicę między APP B100 a APP U200.

Na stronie producenta wszystko jest. Nawet *.pdf z informacją techniczną do pobrania.


Jeszcze coś do profili by się przydało.

Valvoline Tectyl ML na przykład.

bartek28124683
03-07-18, 21:15
Valvoline Tectyl ML na przykład.

Wychodzi że lepszy U200. Valvoline ma jaką przewagę nad produktem tego typu np APP? Sporo różnią się ceną.

login
03-07-18, 21:21
Valvoline ma jaką przewagę nad produktem tego typu np APP?

Nigdy nie stosowałem produktu APP do zabezpieczenia profili zamkniętych i nie znam nikogo, kto stosował.


Sporo różnią się ceną.

Sporo to znaczy ile?

bartek28124683
03-07-18, 22:08
Nigdy nie stosowałem produktu APP do zabezpieczenia profili zamkniętych i nie znam nikogo, kto stosował.
Sporo to znaczy ile?

Ok 10 zł na puszcze. Pytanie ile puszek potrzebuje na cały samochód.

login
03-07-18, 23:56
Ok 10 zł na puszcze. Pytanie ile puszek potrzebuje na cały samochód.

No faktycznie fortuna. A szukanie tańszego preparatu to deal życia i jest czym sobie głowę zawracać. Daj żyć i nie dziaduj!
:D
Nie wiem ile potrzeba tego od APP.
U mnie do EJ9 hb wystarczyły 2 opakowania Valvoline Tectyl ML żeby przez otwory technologiczne z profili się wylewało.

bartek28124683
04-07-18, 18:28
Dla dwóch puszek to rzeczywiście bez znaczenia :-) Myślałem że trzeba tego dużo więcej.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

login
04-07-18, 18:50
Dla dwóch puszek to rzeczywiście bez znaczenia :-) Myślałem że trzeba tego dużo więcej.

Ja u siebie miałem taki zestaw:

http://i64.tinypic.com/1zphdsl.jpg

bartek28124683
04-07-18, 20:40
Ja u siebie miałem taki zestaw:


Można wiedzieć dlaczego zdecydowałeś się akurat na B100 a nie U200? Po lekturze strony producenta wydaje mi się że lepszy jest ten drugi.

login
04-07-18, 21:42
Można wiedzieć dlaczego zdecydowałeś się akurat na B100 a nie U200?

Tam, gdzie kupowałem był tylko APP B100.

Kiielu
08-07-18, 01:11
Polecam do zabezpieczenia produkty Noxudol :)

MichalW
08-07-18, 20:33
Jeśli chcecie zabiezpieczyć swoje podwozie raczej bym wybierał coś w stylu oryginalnego zabezpieczenia czyli guma a nie jakieś baranki które są twarde i kruche i po 2-3 latach odpada co w oryginalnym zabezpieczeniu które ma konsystencje bardziej gumową wytrzymuje po 15 lat i jeszcze więcej. Kto miał styczność z barankiem to wie jak to wygląda i 5 lat to nie wytrzyma.
A tu moje pytanie. Miał ktoś styczność z gwintem MDU? Cena jak za gwint z regulacją twardości i wysokości można by powiedzieć !OKAZJA! i ciekawe jak z regeneracją w razie czego.

bartek28124683
08-07-18, 23:42
Jeśli chcecie zabiezpieczyć swoje podwozie raczej bym wybierał coś w stylu oryginalnego zabezpieczenia czyli guma a nie jakieś baranki które są twarde i kruche i po 2-3 latach odpada co w oryginalnym zabezpieczeniu które ma konsystencje bardziej gumową wytrzymuje po 15 lat i jeszcze więcej. Kto miał styczność z barankiem to wie jak to wygląda i 5 lat to nie wytrzyma.
A tu moje pytanie. Miał ktoś styczność z gwintem MDU? Cena jak za gwint z regulacją twardości i wysokości można by powiedzieć !OKAZJA! i ciekawe jak z regeneracją w razie czego.

Możesz podać jakiś przykład takiego środka?

MichalW
09-07-18, 00:28
Produkty firmy Sikaflex np. tu masz pokazane https://www.youtube.com/watch?v=Gs5aGAYFuik Do tego jak nałożysz na to wosk innotec high temp wax pro to masz zabezpieczenie na lata. Ogólnie jest to droga zabawa bo jedna puszka tej masy 40zł która ma 300ml a takich puszek idzie na samochód ze 20 do tego pistolet 500zł. Jak chcesz budżetowo to sam wosk starczy na podłoge i profile.

bartek28124683
09-07-18, 08:13
Miałem konserwację robioną dwa lata temu w warsztacie. Teraz chciałbym przelecieć profile zamknięte i ewentualnie poprawić podłogę gdyby trzeba było, więc nie potrzebuje na cały samochód.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Hen
09-07-18, 18:56
Witam, mam pytanie odnośnie Hondy Civic EJ6 5 drzwi 1999 rok, otóż czy reperaturki nadkoli pasują od EJ8 i EJ9 ? Bo EJ9 ma 3 drzwi i przez to mam teraz problem czy jeśli zamówię od EJ9 to będą pasować bo w ogłoszeniu pisze ,,Nadkola do EJ6/EJ8/EJ9. Drugie pytanko mam takie czy progi do EJ6 będą pasować od Rovera i np od Hondy MB1/MB2, bo nigdzie nie idzie znaleźć do EJ6 lub EJ8, tylko do MB od 95 roku do 2001.

Pozdrawiam

login
09-07-18, 19:31
Witam, mam pytanie odnośnie Hondy Civic EJ6 5 drzwi 1999 rok

Nie ma czegoś takiego.


Bo EJ9 ma 3 drzwi

4 również.


Drugie pytanko mam takie czy progi do EJ6 będą pasować od Rovera i np od Hondy MB1/MB2

Są inne.

siara87
09-07-18, 20:04
ej6 to coupe, masz tak napisane w vinie i ma 5drzwi?

kazik2_h9w3
09-07-18, 20:07
Ej6 to chyba nie tylko coupe
To takze sdn i hb usdm z y7 pod maską
Ale moge sie mylic

login
09-07-18, 20:09
Ej6 to chyba nie tylko coupe
To takze sdn i hb usdm z y7 pod maską
Ale moge sie mylic

Sedan na 100% również.

siara87
09-07-18, 20:16
no to moj blad, nie wiedzialem ze w tym genie sa takie jaja z oznaczeniami. Przy okazji, wie ktos czy poliftowe oslony halogenow w VI genie wystepuja z zamiennika lub ma ktos numer oem tej czesci?

piterstar1
10-07-18, 09:34
Warto wkladac uzywabe podwojne sprezynki zaworow?? Zuzywa sie to jakos??
Jesli zamontuje to musze dac twardsze talerzyki??

Hen
10-07-18, 11:21
Rozumiem, więc jeśli chcę kupić reperaturki nadkoli to będą pasować od EJ6/EJ8 i EJ9 ? Mam wersję 5 drzwiową z 99roku. Oraz jeśli również chcę kupić progi to do jakiej wersji szukać ? Bo wchodząc na aukcje jest napisane mnóstwo modeli, ale EJ tylko V generacji a 6 to jedynie MB od roku 95 do 2001, reszta to Rovery. Już się trochę pogubiłem, nawet panowie w sklepie z częściami nie wiedzą dokładnie od jakiego modelu zamówić mi części.

piterstar1
10-07-18, 11:34
Rozumiem, więc jeśli chcę kupić reperaturki nadkoli to będą pasować od EJ6/EJ8 i EJ9 ? Mam wersję 5 drzwiową z 99roku. Oraz jeśli również chcę kupić progi to do jakiej wersji szukać ? Bo wchodząc na aukcje jest napisane mnóstwo modeli, ale EJ tylko V generacji a 6 to jedynie MB od roku 95 do 2001, reszta to Rovery. Już się trochę pogubiłem, nawet panowie w sklepie z częściami nie wiedzą dokładnie od jakiego modelu zamówić mi części.

Jak masz nadwozie 5drzwi to bedzie to wersja MB. Do takiej masz szukac. A najlepiej daj blacharzowi niech co dorobi sam albo sam kupi.

login
10-07-18, 11:42
Rozumiem, więc jeśli chcę kupić reperaturki nadkoli to będą pasować od EJ6/EJ8 i EJ9 ? Mam wersję 5 drzwiową z 99roku.

Nie będą.


Oraz jeśli również chcę kupić progi to do jakiej wersji szukać ? Bo wchodząc na aukcje jest napisane mnóstwo modeli, ale EJ tylko V generacji a 6 to jedynie MB od roku 95 do 2001, reszta to Rovery.

To w czym jest problem?
:D
Skoro masz, tak jak sam napisałeś wersję 5D z 1999 roku, czyli MA, MB lub MC.
I jeśli faktycznie tak jest, to sensownie by było pisać w innym dziale forum:
http://civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?50-Civic-95-01-MA-MB-MC


Już się trochę pogubiłem, nawet panowie w sklepie z częściami nie wiedzą dokładnie od jakiego modelu zamówić mi części.

Jak im w taki sposób tłumaczysz jak tutaj, to jakoś mnie to nie dziwi.

login
10-07-18, 17:29
Przy okazji, wie ktos czy poliftowe oslony halogenow w VI genie wystepuja z zamiennika lub ma ktos numer oem tej czesci?

Jest szansa, że maskownice halogenów nie będą posiadały oddzielnego numeru części.
Jest bardzo prawdopodobne cały zestaw (halogeny + maskownice + wiązka) posiada jeden numer części. Tak samo jak na przykład w przypadku reflektora przedniego albo owiewek szyb.

Hen
10-07-18, 20:39
Chodzi o to, że w papierach mam wpisane EJ9, a mój samochód wygląda tak jak ten https://zapodaj.net/936290fe9892a.jpg.html Byłem u blacharza i powiedział, że jak zamówi części do tego modelu co mam wpisane w VIN to nie będą pasować, przez to szukam na własną rękę. Znalazłem błotniki do wersji EJ6/EJ8 i EJ9, które wydaje mi się, że będą pasować, ale z progami jest ciężej i przez to mam problem z znalezieniem właściwych części. MB/MC i MA z tego co wiem to Angielka.

login
10-07-18, 21:11
Chodzi o to, że w papierach mam wpisane EJ9, a mój samochód wygląda tak jak ten https://zapodaj.net/936290fe9892a.jpg.html

Powtarzam po raz kolejny !!! Honda Civic VI generacji sedan z silnikiem o pojemności 1.4 to też EJ9.


Byłem u blacharza i powiedział, że jak zamówi części do tego modelu co mam wpisane w VIN to nie będą pasować, przez to szukam na własną rękę.

Bo może wiedza tego blacharza nie sięga tak daleko, więc go uświadom może że EJ9 to nie tylko hatchback ale i sedan.


MB/MC i MA z tego co wiem to Angielka.

To po jakiego wała kilka postów wyżej pisałeś:

Mam wersję 5 drzwiową z 99roku.

Ciężko policzyć ilość drzwi?

siara87
10-07-18, 21:39
Chodzi o to, że w papierach mam wpisane EJ9, a mój samochód wygląda tak jak ten https://zapodaj.net/936290fe9892a.jpg.html Byłem u blacharza i powiedział, że jak zamówi części do tego modelu co mam wpisane w VIN to nie będą pasować, przez to szukam na własną rękę. Znalazłem błotniki do wersji EJ6/EJ8 i EJ9, które wydaje mi się, że będą pasować, ale z progami jest ciężej i przez to mam problem z znalezieniem właściwych części. MB/MC i MA z tego co wiem to Angielka.

czyli jednak buda czterodzwiowa jak na foto?


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/38/99-00_Honda_Civic_Sedan.jpg

endriu21
11-07-18, 01:46
Hen, wrzuć zdj swojego auta albo przykładowe z neta takiego samego, i podaj początek vinu z tabliczki za akumulatorem, bo inaczej to nie dojdziecie co i jak.

Hen
11-07-18, 10:31
czyli jednak buda czterodzwiowa jak na foto?


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/38/99-00_Honda_Civic_Sedan.jpg


Hen, wrzuć zdj swojego auta albo przykładowe z neta takiego samego, i podaj początek vinu z tabliczki za akumulatorem, bo inaczej to nie dojdziecie co i jak.

Tak buda właśnie taka jak na zdjęciu, w VIN pod maską po lewej stronie na ścianie grodziowej pisze EJ9. Znajomy ma też Civica 6, ale ma 3 drzwi hatchback i on również ma wpisane w tym VIN ,,EJ9" Przez to mam problem z tymi częściami bo nie wiem czy nadkola i i progi od EJ9 Hatchback 3 drzwiowego, podejdą do mojego EJ9 Sedana, bo w ogłoszeniu pisze ,,Reperaturki nadkoli Honda Civic EJ (EJ6/EJ8/EJ9)". Poza tym ten sam problem jest z progami, bo nigdzie nie ma ogłoszenia gdzie by była chociaż wzmianka o progach do Hondy Civic 6 EJ, tylko raczej są do MB/MA/MC/Rover/EJ ale 5 generacji.

piterstar1
11-07-18, 10:44
To po co mowisz ze masz nadwozie pieciodrzwiowe skoro jest czterodrzwiowe??
Normalny sedan 6g. Czesci blacharskie jakie pasuja to EK3, EK4, EJ9. Tylko wszystkie wystepuja takze w wersji hatchback. Jak bedzie napisane EJ6, EJ8, albo MB, MA to nie pasuja. Musi byc dopisane ze sedan albo 4D.

endriu21
11-07-18, 12:21
W katalogach często jest błąd ze 6 generacja jest wpisywana jako 5. Wtedy nawet jak jest V generacja to trzeba patrzeć na pozostałe oznaczenia i ilość drzwi i szukać swojego modelu. Ogólnie ciężka sprawa z tymi katalogami czasem.

siara87
11-07-18, 12:52
repeeratury takie: http://allegro.pl/reper-blotnik-tyl-honda-civic-sedan-ej-ek-95-98-i5898282158.html , nie ma roznicy ze przedlift bo blachy takie same. Z progami podobnie, aby byly od wersji czterodzwiowej bo od 1991 do 2001 szlo takie samo przetloczenie http://allegro.pl/prog-reperaturka-honda-civic-cz-gorna-5-6-gen-5d-i6735539446.html, tylko blacharz bedzie musial dorobic odpowiednioe dziurki do mocowania nakladki

SebaEj6
11-07-18, 13:14
Witam, chcialbym się poradzic w pewnej sprawie.Planuje wymienić cały układ wydechowy, ponieważ ten seryjny jest już strasznie uszkodzony. Znalazłem ten https://mtuning.pl/Uklad-wydechowy-C...3D-96-00,p,989. Czy on będzie pasował lub ktoś go ma i poleca? Auto to Civic VI coupe d15z6

Pozdrawiam. 😉

piterstar1
11-07-18, 13:22
Witam, chcialbym się poradzic w pewnej sprawie.Planuje wymienić cały układ wydechowy, ponieważ ten seryjny jest już strasznie uszkodzony. Znalazłem ten https://mtuning.pl/Uklad-wydechowy-C...3D-96-00,p,989. Czy on będzie pasował lub ktoś go ma i poleca? Auto to Civic VI coupe d15z6

Pozdrawiam. 😉

Nie montuj. Bedzie darlo jape ze o przegladzie zapomnij.

SebaEj6
11-07-18, 13:26
Coś polecasz jak to rozwiązać? Ogólnie to chciałbym zrobic przelot, ale właśnie żeby nie darło japy jak startujący samolot

login
11-07-18, 13:34
Witam, chcialbym się poradzic w pewnej sprawie.Planuje wymienić cały układ wydechowy, ponieważ ten seryjny jest już strasznie uszkodzony. Znalazłem ten https://mtuning.pl/Uklad-wydechowy-C...3D-96-00,p,989. Czy on będzie pasował lub ktoś go ma i poleca? Auto to Civic VI coupe d15z6

To jest wydech do hatchback'a, jak wynika z opisu, więc do coupe będzie troszkę przy krótko. To po pierwsze.
A po drugie to pierdząca rura a nie układ wydechowy, jak błędnie opisuje sprzedawca.

UNK
11-07-18, 14:39
Panowie podczas mocniejszego przyspieszania zapala mi sie kontrolka od recznego, pierwsza myśl- malo plynu w zbiorniczku. Odkrecilem korek i plynu jest tyle ile powinno być, czysty tez jest. Pływak walniety?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

SebaEj6
11-07-18, 15:15
To polecacie jakiś układ wydechowy czy lepiej kupić używany?

login
11-07-18, 15:55
To polecacie jakiś układ wydechowy czy lepiej kupić używany?

Ile masz na to pieniędzy?

SebaEj6
11-07-18, 16:48
Ile masz na to pieniędzy?

No tak do tysiąca

UNK
11-07-18, 18:28
Z kolektorem wydechowym czy bez?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

login
11-07-18, 18:38
No tak do tysiąca

To raczej celował bym w coś używanego z kwasówki.
Sam nowy końcowy przyzwoitej jakości z kwasówki to koszt ponad 400,- zł, więc ciężko Ci się będzie zmieścić w tej kwocie z całością, według mnie.

bartek28124683
14-07-18, 10:30
Używacie zielonego płynu chłodniczego czy jakiegoś innego? Są jakieś zalety wymiany?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

posejdon
14-07-18, 10:44
Używam zielonego. Ale używałem też niebieskiego i różowego. Zalet żadnych - nic mocy nie przybyło po wymianie.

login
14-07-18, 11:26
Używacie zielonego płynu chłodniczego czy jakiegoś innego? Są jakieś zalety wymiany?

Prestone


Są jakieś zalety wymiany?

Że jest świeży.

bartek28124683
14-07-18, 14:17
Zielony też jest świeży jak się wymienia ;-) Pytam pod kątem swapa czy jest jakaś różnica jak zaleje innym płynem, w kwestii częstości wymian np.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

delek
14-07-18, 15:17
Zielony jest na innym glikolu niż różowy i niebieski, chyba jest bardziej ekologiczny niż dwa pozostałe, z którymi chyba nawet nie powinno się go z tego powodu mieszać. Poza tym żadnej różnicy nie ma.

login
14-07-18, 15:17
Pytam pod kątem swapa czy jest jakaś różnica jak zaleje innym płynem, w kwestii częstości wymian np.

Nie, każdy bez względu na kolor powinno się wymienić właśnie w tym momencie, gdy jest taka potrzeba.
:D


Zielony jest na innym glikolu niż różowy i niebieski, chyba jest bardziej ekologiczny niż dwa pozostałe, z którymi chyba nawet nie powinno się go z tego powodu mieszać. Poza tym żadnej różnicy nie ma.

Dlatego napisałem wcześniej Prestone, bo można go mieszać z każdym i w proporcji jakiej komu pasuje.

bartek28124683
14-07-18, 21:12
Nie, każdy bez względu na kolor powinno się wymienić właśnie w tym momencie, gdy jest taka potrzeba.
:D

Tylko jedne płyny wymienia się częściej a inne rzadziej, Honda chyba też robi jakiś płyn chłodniczy long life. Ktoś ma kontakt do użytkownika wywialwawa i mógłby mu dać znać żeby sprawdził skrzynkę na forum?

.Bartek.
15-07-18, 13:44
Panowie potrzebna pomoc, bo ja już nie mam siły...
Mam problem z dławiącym się silnikiem (B16A2 na OBD1). Wymieniłem już następujące rzeczy, by pozbyć się problemu:
cewka, moduł, cały aparat zapłonowy, przewody zapłonowe, świece (mimo, że mają 1500km), ECU, regulator ciśnienia paliwa, pompę paliwa, MAP sensor, TPS, pomogło na chwilę wymiana przekaźnika pompy paliwa. Auto po wymianie przekaźnika jeździło bezproblemowo tydzień, ale falowały obroty, więc ściągnąłem przepustnice i IACV do czyszczenia, po założeniu i adaptacji ustawień problem powrócił... Nie mam już pomysłów co może być nie tak... Nie mam tez jak się podpiąć pod kompa, by sprawdzić odczyty czujników na bieżąco. Luzy zaworowe i rozrząd oczywiście też sprawdzone i jest OK, kompresja na każdym cylindrze 15-15,5 atm. Poniżej zamieszczam filmik jak zachowuje się silnik:


https://www.youtube.com/watch?v=hlzdQZyFDoY

Rodzynki
15-07-18, 21:13
Miałem podobną zawiechę w D14Z1 w okolicach 2k obr/min. ale nigdy na biegu jałowym, tylko podczas jakiegoś obciążenia (90km/h) i z lekko dodanym gazem (żeby z tego wyjść musiałem dodać więcej gazu).

Też wszystko po kolei podmieniałem: przepustnica, MAP sensor, świece i kable, aparat zapłonowy. Bez większej różnicy.

Później ta zawiecha (prawie jak odcinka) zaczęła się pogłębiać, coraz bardziej trzęsło autem, więc wymieniłem główną sondę lambda (polift - 4-ro żyłowa). Co ciekawe znów ta odcinka była delikatna, już problem się nie pogłębiał.

Stwierdziłem też wtedy że jedyną rzeczą której nie wymieniłem to czujnik położenia wału i miałem to wymienić przy zmianie rozrządu.

Chociaż jak sobie tak pomyślę to już nie pamiętam kiedy ostatnio miałem ten problem, albo samo się naprawiło, albo już tak się przyzwyczaiłem? Zwrócę jeszcze na to uwagę.

siara87
16-07-18, 16:00
Do zalozenia walka od d16z6 w silniku d15z6 potrzebne jest jakies nietypowe kolko rozrzadu czy sklada sie to na kolku od d16z6?

kazik2_h9w3
16-07-18, 16:22
Ja skladalem na oem kółku d16 i dalo sie ustawić rozrząd
Ale później zalozylem regulowane

siara87
16-07-18, 16:58
no to git, myslalem ze trzeba bedzie kombinowac z kolkiem od d16y7 jak przy minime

kazik2_h9w3
16-07-18, 17:13
Podobno na y7 najlepiej jedzie auto

siara87
17-07-18, 12:28
Mam tez od y7 w razie czego. Teraz gorsza sprawa, w wiazce d16y7 kostka do krokowego jest plaska trzy pinowa, wkladam slupek d15z6 a tam w krokowcu zwykla okragla dwu pinowa, jak to polaczyc? kawalek wiazki od d15 obd1 mam na pociecie w razie czego

marcin19883
17-07-18, 13:02
Koledzy, czy w ej9 mogę zdemontować katalizator? W dowodzie rejestracyjnym nie mam przy modelu silnika, napisane KAT. Więc na przeglądzie nic nie zrobią? Katalizator jest chyba pokruszony, więc dlatego myślę, żeby coś z nim robić. W poprzednim civicu ed6, też zdechł i wyciełem.

bartek28124683
20-07-18, 22:48
Znacie kogoś kto zakłada soczewki do lamp oprócz wywialwawa i hidretrofit?

przemo91524
21-07-18, 01:31
witam, dzisiaj przegoniłem swoje d14, aż 160 było na liczniku, w pewnym momencie trzymając gaz w podłodze auto wogóle nie reagowało, zjechałem z autostrady, silnik drgał, auto nie ma mocy i chodzi jak subaru, kable zapłonowe sprawdzone, świece również, nie drugi cylinder od lewej wogóle nie reaguje na wyjęcie fajki, inne jak się wyjmie silnik zaczyna się dusić, iskra jest, Olej był i jest w silniku, nie przegrzał się. co mogło się stać?

bartek28124683
21-07-18, 06:12
Może wtryskiwacz?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

kazik2_h9w3
21-07-18, 08:12
Moze zawór
Trzeba by sprawdzic kompresje
Ale to juz czarny scenariusz

jarosekk
21-07-18, 14:37
-Orientuje sir ktoś może ile taki płyn hamulcowy trzyma swoje właściwości gdy jest w buteleczce nieotwierany ? Mam oem Honda zaplombowany, ale ma z 5-6 lat.
-Poleci ktoś jakiś porządniejszy adapter na czujniki pod filtr oleju nie za miliony monet ? Bo trochę mi się obiło o uszy, ze te chinczyki d1spec style lubią sobie pocieknac [emoji17]




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

login
21-07-18, 15:10
-Orientuje sir ktoś może ile taki płyn hamulcowy trzyma swoje właściwości gdy jest w buteleczce nieotwierany ? Mam oem Honda zaplombowany, ale ma z 5-6 lat.

Jak jest w plastikowej butelce, to nawet nieotwierany w niewielkim stopniu pochłania wilgoć.
A nie możesz zmierzyć gdzieś zawartości wilgoci?

sparco
21-07-18, 16:24
Siema. Ma ktoś wymiary/rysunek tej flanszy na 3 śruby co łączy się kat z resztą wydechu?
http://i.iplsc.com/operacje-konczy-montaz-katalizatora-w-aucie-i-ewentualne-pod/0002QKR8J530RW9L-C116-F4.jpg

jarosekk
21-07-18, 16:29
Jak jest w plastikowej butelce, to nawet nieotwierany w niewielkim stopniu pochłania wilgoć.
A nie możesz zmierzyć gdzieś zawartości wilgoci?

W metalowej buteleczce jest, nienotwieralrm nawet dlatego zapytuje czy to ma jakieś terminy przydatności bo jak się nie nadaje to na śmietnik


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

login
21-07-18, 16:47
W metalowej buteleczce jest, nienotwieralrm nawet dlatego zapytuje czy to ma jakieś terminy przydatności bo jak się nie nadaje to na śmietnik

W metalowym nieotwartym opakowaniu na pewno mniej pochłania wilgoci niż jakby był w plastiku. Dlatego napisałem Ci o zmierzeniu zawartości wilgoci zanim cokolwiek z tym zrobisz.

bartek28124683
21-07-18, 17:44
Siema. Ma ktoś wymiary/rysunek tej flanszy na 3 śruby co łączy się kat z resztą wydechu?

Taka była przy wydechu który kupiłem, dedykowany do Civica.

http://i68.tinypic.com/m9n1o2.jpg

sparco
21-07-18, 20:47
Dzięki bardzo! Otwory pod śruby 8 czy 10?

bartek28124683
21-07-18, 21:40
Dzięki bardzo! Otwory pod śruby 8 czy 10?

10. Szpilki w reszcie wydechu to 10x1.25 gdyby było Ci to potrzebne. Ktoś wie jak wyjąć tłoczek z zacisku nie mając kompresora?

JulianT
22-07-18, 18:39
1
Ktoś wie jak wyjąć tłoczek z zacisku nie mając kompresora?


Zajrzyj tutaj, facet używa zwykłej pompki do kół: "Brake caliper rebuild" https://www.youtube.com/watch?v=rf-ONbg9-os
Widziałem też, że niektórzy zdejmują zacisk przed odkręceniem przewodu hamulcowego i wypychają tłoczek naciskając ostrożnie na pedał hamulca.

bartek28124683
22-07-18, 20:36
Ktoś wie jaka jest średnica wewnętrzna przewodu powrotnego do zbiorniczka wspomagania? Moje są zdemontowane od dawna :) Poradziłem sobie "wybijając" tłoczek przez otwór od przewodu.

Rodzynki
23-07-18, 22:27
Panowie, czy ten grill będzie pasował do EJ9 HB 99r. Polift?

https://allegro.pl/grill-atrapa-honda-civic-99-01-h-back-coupe-nowy-i7459775284.html

Oczywiście na aukcji pisze że do polifta, ale sprzedawcom nie można ufać.

login
24-07-18, 08:10
Panowie, czy ten grill będzie pasował do EJ9 HB 99r. Polift?

https://allegro.pl/grill-atrapa-honda-civic-99-01-h-back-coupe-nowy-i7459775284.html

Oczywiście na aukcji pisze że do polifta, ale sprzedawcom nie można ufać.

Na zdjęciu wygląda jak grill do polift'owego EJ/EK, tylko że na jakąś super jakość i spasowanie to ja bym raczej nie liczył.

garnuch
24-07-18, 11:29
siemanko, mam problem u kolegi w ej6 d16y7 turbo zlożyliśmy mocne sprzęgło na podwójnym słoneczku i objawy są takie ze raz biegi wchodzą raz nie i nie ma reguły czy zimny czy nagrzany, czy jezdzone codziennie czy stoi tyydzien, wycieków z pompy sprzęgła brak, wysprzęglik tez pracuje normalnie, jedyny objaw to bardzo cięzko wcisnąć pedał sprzęgła, ale to może przez to mocne sprzęgło być spowodowane, moze ktos miał podobny przypadek i wie co zrobic bo to juz zaczyna byc męczące ze wsiadasz i nie wiesz czy pojedziesz

Rodzynki
24-07-18, 20:02
Na zdjęciu wygląda jak grill do polift'owego EJ/EK, tylko że na jakąś super jakość i spasowanie to ja bym raczej nie liczył.

Dzięki. Nie liczę na super jakość. Potrzebuję narazie cokolwiek, a ten jest najtańszy. ;)

wiesko1261
29-07-18, 17:51
siemanko, mam problem u kolegi w ej6 d16y7 turbo zlożyliśmy mocne sprzęgło na podwójnym słoneczku i objawy są takie ze raz biegi wchodzą raz nie i nie ma reguły czy zimny czy nagrzany, czy jezdzone codziennie czy stoi tyydzien, wycieków z pompy sprzęgła brak, wysprzęglik tez pracuje normalnie, jedyny objaw to bardzo cięzko wcisnąć pedał sprzęgła, ale to może przez to mocne sprzęgło być spowodowane, moze ktos miał podobny przypadek i wie co zrobic bo to juz zaczyna byc męczące ze wsiadasz i nie wiesz czy pojedziesz

zapewne źle wyliczone zebranie materiału na docisku :p , po dołożeniu drugiej sprężyny :)
(potrzeba zebrać ,z toczyć , tyle , ile ma grubość dołożona sprężyna - nie mniej ) :cool:
robiłem se takie i mi działa ciężej , ale niema kłopotu ze zmianą biegów , nawet nie wciskając do końca pedału sprzęgła

drago
30-07-18, 14:36
Co potrzebne do mpfi w d14a4? Mam już kolektor ssący d15b7 i wydechowy 4-2-1 oraz przejściówkę na obd1 z kompem p28.

wiesko1261
30-07-18, 16:09
Co potrzebne do mpfi w d14a4? Mam już kolektor ssący d15b7 i wydechowy 4-2-1 oraz przejściówkę na obd1 z kompem p28.

aparat (przerobienie kostki aparatu )
dołożenie kabli od wtrysków (w d14a3\4 sterowane parami )
krokowy obd1 + przerobienie wtyczki
wystrojenie :p (wgranie map dpd d14 - po taniości )


zamiast przejściówki , ja miałem przerobioną seryjną wiązkę pod obd1 , w tej samej cenie , co przejściówka :p

UNK
30-07-18, 22:46
Panowie taka sytuacja,
Po zatankowaniu auta ( nie do pelna), czy tez po zgaszeniu silnika, wskazowka od paliwa idzie na maksa do gory. Jak wlacze zaplon to wraca do normalnej pozycji..
O co chodzi?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

SIMBA
30-07-18, 23:18
Cześć.
Mam ek4 vti HB 97r. Pojawiło się pykanie jakby taki lekki przeskok na pedale hamulca praktycznie na początku zakresu. Dosłownie po wciśnięciu na kilka mm. Pyknięcie z hamulca odczuwane jest też na pedale sprzęgła. Występuje przy włączonym i wyłączonym silniku, przy czym w drugim przypadku zanika w miarę jak pedał hamulca sztywnieje. Dzwiek jakby pod pedałem i nieco do przodu. Jakby z okolic pompy a nie klocków ale mogę się mylić. Niedawno wymieniane były tarcze klocki i płyn. Jakieś pomysły co to jest? Dzięki ;-)

Tiga
31-07-18, 07:23
Sprawdź, czy w pedalerji sie coś nie poluzowalo.

drago
31-07-18, 07:52
aparat (przerobienie kostki aparatu )
dołożenie kabli od wtrysków (w d14a3\4 sterowane parami )
krokowy obd1 + przerobienie wtyczki
wystrojenie :p (wgranie map dpd d14 - po taniości )


zamiast przejściówki , ja miałem przerobioną seryjną wiązkę pod obd1 , w tej samej cenie , co przejściówka :p

Wygląda na łatwe, tylko nie bardzo wiem jak ogarnąć wgrywanie map i strojenie, a wolałbym sam się tego nauczyć aby przy każdej modyfikacji nie stroic u fachowców bo wiadomo koszty:)

Piechox
31-07-18, 13:06
Gdzie mogę kupić dokładnie taka spinkę?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180731/d449b513bf8a22f052b56ce0e206bd8a.jpg

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

bartek28124683
31-07-18, 13:41
Gdzie mogę kupić dokładnie taka spinkę?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180731/d449b513bf8a22f052b56ce0e206bd8a.jpg

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu TapatalkaPoszukaj na stronie romix albo zapytaj w Haparts.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Piechox
31-07-18, 13:54
Poszukaj na stronie romix albo zapytaj w Haparts.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu TapatalkaJuż znalazłem takie spinki były używane w toyocie Avensis. Wybrałem je bo bardzo dobrze trzymają a ze względów że mam custom grill normalne spinki odpadają

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

kubaszow
31-07-18, 22:29
Jak to w koncu jest z tym rozrzadem ustawiacie na znaki (czerwona kreska) czy z plaszczyzna glowicy (niebieska )
Ostatnio ustawialem zgodnie z manualem na te strzalki (czerwona kreska) i zaplon jest przyspieszony a regulacji juz brakuje, co jest grane?
Od razu mowie ze pasek jest zalorzony prawidlowo na znaki .
Silnik D16Y7 .
https://i.imgur.com/Cbq0lwY.png

delek
31-07-18, 23:18
Ja zawsze z płaszczyzną głowicy bo metal to metal, a osłona rozrządu to jednak plastik. Ale i tak coś masz nie tak skoro regulacji brakuje. TDC masz na białej kresce? Zapłon sprawdzasz na czerwonej?

przemo91524
01-08-18, 01:41
aby wyjąć silnik d14 z skrzynią, musze odpinac oba przeguby? Czy jest mozliwosc,sposob aby nie odpinac przegubu przy piascie, i wyjąć silnik z skrzynią

kazik2_h9w3
01-08-18, 05:49
Ja ostatnio wyciągłem tylko jedną półoś a druga została na miejscu
Tylko robilem swapa a Logo ale w Civicu ppwinnp byc tak samo

bartek28124683
01-08-18, 08:34
Wzmocnienia przedniego zderzaka w EJ6 są takie same w wersji USA, na Europę i w hatchback? Blacharz twierdzi że te wzmocnienie nie pasuje u mnie.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

kubaszow
01-08-18, 10:33
Ktos poleci jakies dobre jakosciowo kolektory 4-2-1?
Wiadomo jak jest z tymi chinskimi nierdzewkami, rok temu bralem tutaj od znanego forumowicza, strasznie cienkie scianki a rdza odpada od niego płatami !

Tiga
01-08-18, 11:22
Przecież są dobrej jakości aftermarketowe kolektory:
https://skunk2.com/exhaust-tuning/headers/d-series-alpha-series-header.html

A jak cena niezbyt odpowiada, to raczej tylko używane oryginalne.

login
01-08-18, 12:35
Wiadomo jak jest z tymi chinskimi nierdzewkami, rok temu bralem tutaj od znanego forumowicza, strasznie cienkie scianki a rdza odpada od niego płatami !

Jaki pieniądz - taki dźwięk.

UNK
02-08-18, 11:35
Też mam chinola, i przez te cieńkie własnie scianki dzwiek nie jest za ciekawy :D

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

siara87
02-08-18, 11:37
Jakie swiece zamontowac do d15z8 na walku d16z6 ? takie jak do d15- zfr5f-11 czy takie jak do d16 - bkr6e-11 ?

posejdon
02-08-18, 22:33
Jakie swiece zamontowac do d15z8 na walku d16z6 ? takie jak do d15- zfr5f-11 czy takie jak do d16 - bkr6e-11 ?

Raczej zfr5f. Wałek nie ma wpływu na kształt komory spalania.

jarosekk
03-08-18, 22:10
Wsadzam tłoki doprezajace z d16z5 do d16z6 tylko mam zagwostke czy wkładać komplet tłoków z korbami czy przeprasowywac je na korby z d16z6 ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

przemo91524
04-08-18, 02:38
Po wymianie słupka ze skrzynia, wydaje mi się ze silnik się za mocno grzeje, z chłodnicy się kopci, wentylator się nie zalącza, pokrywa parzy, oba węze od chlodnicy parzą, wskazowka temperatury tak jak przed wymianą, nigdy powyzej połowy, może ja przesadzam ale wydaje mi się ze cos nie gra, chłodnica po zalaniu nowym płynem niedomaga? Jakieś pomysły, wskazówki? Czy nie bac się i pojezdzic dluzej autem, i moze się załączy, albo wskazówka pójdzie wyzej? Dodam ze węze twarde nie są

bartek28124683
04-08-18, 10:31
Odpowietrzyłeś układ? Dolny wąż chłodnicy powinien być wyraźnie chłodniejszy. Wentylator powinien się załączać przy ok 86*C z tego co pamiętam, zmierz sobie temperaturę na obudowie termostatu.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

kwiatekk
04-08-18, 17:27
czy do mojego sedana poliftowego, hamulcami 262 z abs mogę wsadzić zwrotnice 262 z civica 5d? z tego co czytam to tak ale chcę się upewnić

przemo91524
04-08-18, 23:34
dolałem płynu do chłodnicy oraz zbiornika, zrobiłem z 3kilometry oraz auto stało troche na postoju, słyszałem ze samo się odpowietrza, to nic nie robiłem aż do dziś, zrobiłem kilkanascie kilometrów z nawiewem na maxa, szło dosyc gorące powietrze, po czasie kratki parzyły delikatnie, otwieram maske, węze od chłodnicy gorące oraz napuchniete, ogółem kazdy wąz przy kolektorze ssącym parzy, pokrywa zaworów tak samo razem z rurkami które idą od niej do filtra powietrza, korek od chlodnicy się delikatnie rozszczelnił(pojawiło się na nim minimalnie płynu, nawiew zimno a ciepło działa, wskazowka caly czas tak samo, a wentylator nic, chłodnica gorąca. Mogłem cos źle podpiąc podczas zmiany słupka? Jesli tak to od czego zacząc, przeglądalem wszystkie wtyczki pare razy i pasowalo wszystko

bartek28124683
05-08-18, 06:46
dolałem płynu do chłodnicy oraz zbiornika, zrobiłem z 3kilometry oraz auto stało troche na postoju, słyszałem ze samo się odpowietrza, to nic nie robiłem aż do dziś, zrobiłem kilkanascie kilometrów z nawiewem na maxa, szło dosyc gorące powietrze, po czasie kratki parzyły delikatnie, otwieram maske, węze od chłodnicy gorące oraz napuchniete, ogółem kazdy wąz przy kolektorze ssącym parzy, pokrywa zaworów tak samo razem z rurkami które idą od niej do filtra powietrza, korek od chlodnicy się delikatnie rozszczelnił(pojawiło się na nim minimalnie płynu, nawiew zimno a ciepło działa, wskazowka caly czas tak samo, a wentylator nic, chłodnica gorąca. Mogłem cos źle podpiąc podczas zmiany słupka? Jesli tak to od czego zacząc, przeglądalem wszystkie wtyczki pare razy i pasowalo wszystko

Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik od wentylatora. Masz multimetr żeby sprawdzić czy wentylator nie jest padnięty? Węża jakiegoś nie podpiąłeś odwrotnie? Jak oba węże są tak samo gorące to chyba nie ma obiegu płynu. Po jeździe w trasie też są takie gorące? Wentylator potrzebny jest chyba tylko na postojach.

przemo91524
05-08-18, 13:05
Po jezdzie w trasie górny był prawie gorący a dolny odczuwalnie mniej ciepły, ale cały czas jechałem z nawiewiem gorącym

bartek28124683
05-08-18, 18:22
Możesz odpiąć wtyczkę wentylatora i sprawdzić go dając mu zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Sprawdzałeś bezpiecznik? To że rozszczelnił Ci się korek chłodnicy to też nie dobrze. Jak silnik ostygnie to obejrzyj czy jest w całości od spodu.

przemo91524
05-08-18, 19:22
Wentylator na krotko dziala, bezpiecznik w porzadku, odkrylem ze dolny waz od chlodnicy jest chlodny tylko gdy jade z nawiewem goracym, i doszedl nowy problem, auto nie odpala, ba zaplonie kontrolki slabo się palą i mrugają do tego dobiega dzwięk cykania gdzies od strony pasazera ehh

bartek28124683
05-08-18, 20:13
Wentylator na krotko dziala, bezpiecznik w porzadku, odkrylem ze dolny waz od chlodnicy jest chlodny tylko gdy jade z nawiewem goracym, i doszedl nowy problem, auto nie odpala, ba zaplonie kontrolki slabo się palą i mrugają do tego dobiega dzwięk cykania gdzies od strony pasazera ehh

Dobrze wszystkie masy masz podpięte? Wszystkie kontrolki mrugają czy tylko niektóre?

przemo91524
05-08-18, 20:23
te co zawsze przy zapłonie się zapalały, jedynie kontrolka od kluczyka miga tak jak zawsze, EDIT: auto odpala, prostownica pokazywała rozładowany AKU, później znalazłem luźną mase, (przy skrzyni biegów do karoseri), jeden problem mniej, pozostała kwestia chłodzenia, wskazówka temperatury się zawiesiła? jutro przejrze kazdy węzyk i wtyczke raz jeszcze bo jak widze co to sie dzisiaj stało to niedowierzam

Tiga
06-08-18, 10:03
Z mechaniki to polecam sprawdzic/wymienic/zrobic:
Odpowietrzyc uklad
Korek chlodnicy
Termostat
Chłodnica
Pompa plynu chlodzacego

bartek28124683
06-08-18, 12:01
te co zawsze przy zapłonie się zapalały, jedynie kontrolka od kluczyka miga tak jak zawsze, EDIT: auto odpala, prostownica pokazywała rozładowany AKU, później znalazłem luźną mase, (przy skrzyni biegów do karoseri), jeden problem mniej, pozostała kwestia chłodzenia, wskazówka temperatury się zawiesiła? jutro przejrze kazdy węzyk i wtyczke raz jeszcze bo jak widze co to sie dzisiaj stało to niedowierzamTen słupek który wstawiłeś długo stał nie używany? Jak miejsca na kable masowe są zaśniedziałe to też nie będzie dobrego kontaktu. Rozumiem że rozrząd z pompą wody wymieniłeś? Z tego co wiem to czujnik temperatury płynu działa tylko w cieczy, jeśli silnik się przegrzewa i masz parę w układzie to wskazówka będzie stała.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

przemo91524
06-08-18, 12:14
Nie wiem czy stał długo, rozrzadu ani pompy nie ruszałem, silnik przed demontazem był w 100% sprawny

bartek28124683
06-08-18, 14:08
Nie wiem czy stał długo, rozrzadu ani pompy nie ruszałem, silnik przed demontazem był w 100% sprawnyMoże pompa cieczy nie działa i przez to te objawy. Jeśli masz gorące oba węże to nie jest to wina termostatu.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

jarosekk
06-08-18, 18:02
Wsadzam tłoki doprezajace z d16z5 do d16z6 tylko mam zagwostke czy wkładać komplet tłoków z korbami czy przeprasowywac je na korby z d16z6 ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ktoś, coś ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Hasesis
06-08-18, 23:12
szybki strzał, czy jest jakas roznica miedzy wybierakami z itr'a a tymi z vti?

Piechox
07-08-18, 10:25
kilka miesięcy temu zakupiłem nową chłodnicę nissena, teraz cały czas po naciśnięciu na etykietke na korku chłodnicy sączy mi się delikatnie płyn (coś ala bombelki) dodam że z innych miejsc nie cieknie. Tak ma być czy proces odpowietrzania jeszcze się nie zakończył dodam że taki stan rzeczy mam już od około 3 miesięcy.

Tiga
07-08-18, 13:20
Uszkodzony korek chlodnicy lub gniazdo na chlodnicy.

Piechox
07-08-18, 22:19
Uszkodzony korek chlodnicy lub gniazdo na chlodnicy.

Chyba mam przyczynę na korku jest 0,9 bara a powinno być 1,1 bara to może być to?

UNK
08-08-18, 00:11
Zapalająca się kontrolka ręcznego podczas jazdy
Oprócz braku płynu w zbiorniczku coś innego też oznacza? Bo płyn uzupelniony, pływak walniety?
D16y7

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

wiesko1261
12-08-18, 22:02
Zapalająca się kontrolka ręcznego podczas jazdy
Oprócz braku płynu w zbiorniczku coś innego też oznacza? Bo płyn uzupelniony, pływak walniety?
D16y7

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

obejrzyj włącznik ręcznego :)

posejdon
13-08-18, 00:03
pływak

włącznik ręcznego :)
To są dwie jedyne możliwości. Tylko tu może być coś nie tak. Chyba, że jeszcze przewody ale raczej wtedy na stałe by nie dzialalo.

Piechox
13-08-18, 16:36
Jako że mam d14z1 z głowicą od y7 i problemami z obrotami wpadłem na pomysł.
Obecnie jadę na aparacie zapłonowym od d14z1 ale chcę go zmienić na ten od d16y7.
Moje pytanie jest takie jak wygląda kwestia wtyczek bo w aracie od d14z1 jest inna wtyczka i w aparacie od d16y7 jest inna. Jak to pożenić?

norbi11
13-08-18, 21:34
Potrzebuję kupić maglownice do Civic 6 HB polift... Czy maglownica od przedlifta albo od Mb różni się?

Starstruck
13-08-18, 21:39
Potrzebuję kupić maglownice do Civic 6 HB polift... Czy maglownica od przedlifta albo od Mb różni się?

Tak, od MB różni się.

kazik2_h9w3
13-08-18, 22:29
Piechox naucz sie słuchać i czytać
W polifcie w d 14 i d16 sa takie same a w przedlifcie jest inna
Ale jak chcesz mam z polifta z d16 aparat na sell

Piechox
14-08-18, 09:34
Piechox naucz sie słuchać i czytać
W polifcie w d 14 i d16 sa takie same a w przedlifcie jest inna
Ale jak chcesz mam z polifta z d16 aparat na sell

dobra przekonaliście mnie, w takim razie inne pytanie.
Obecnie nie posiadam zamka centralnego u siebie ale bardzo bym chciał go mieć.
Jaki kit zamka centralnego byście polecili?

York22
14-08-18, 12:07
dobra przekonaliście mnie, w takim razie inne pytanie.
Obecnie nie posiadam zamka centralnego u siebie ale bardzo bym chciał go mieć.
Jaki kit zamka centralnego byście polecili?

W zasadzie to chyba każdy jeden w hondzie wejdzie. W drzwiach masz sporo miejsca na siłowniki i wiązki. Ja kilka lat temu kupiłem jakiś na allegro coś chyba za 60-70 zł i śmiga bez problemów.

endriu21
14-08-18, 12:28
Potrzebuję kupić maglownice do Civic 6 HB polift... Czy maglownica od przedlifta albo od Mb różni się?

ja gdzieś kiedyś wyczytałem, że w polifcie zmienili przełożenie względem przed liftu, podobnie jak ek4 różni się od cywilnych wersji, ale nie wiem jak to potwierdzić :)

York22
14-08-18, 14:43
ja gdzieś kiedyś wyczytałem, że w polifcie zmienili przełożenie względem przed liftu, podobnie jak ek4 różni się od cywilnych wersji, ale nie wiem jak to potwierdzić :)

pokręć kierą od oporu do oporu w przed i polifcie i zobaczysz czy jest jakaś różnica w ilości obrotów :)

norbi11
15-08-18, 00:10
Więc jest róznica czy nie ma ? :rolleyes:

SIMBA
22-08-18, 17:07
Cześć. W moim EK4 mam wyciek oleju i zostawiam plamy. Najbardziej uwalony olejem jest filtr więc podejrzewam uszczelkę podstawy filtra oleju. Nie wiem natomiast gdzie i jak znaleźć taką na internetach. Pomoże ktoś? Do ASO niestety około 100km w jedną mańkę a i cena będzie zapewne z kosmosu. Auto to EK4 VTI HB z 97r. Dzięki z góry ;-)

Starstruck
22-08-18, 17:15
Cześć. W moim EK4 mam wyciek oleju i zostawiam plamy. Najbardziej uwalony olejem jest filtr więc podejrzewam uszczelkę podstawy filtra oleju. Nie wiem natomiast gdzie i jak znaleźć taką na internetach. Pomoże ktoś? Do ASO niestety około 100km w jedną mańkę a i cena będzie zapewne z kosmosu. Auto to EK4 VTI HB z 97r. Dzięki z góry ;-)

Pewnie o-ring wymiennika ciepła albo o-ring od puszki dolnej odmy. Dopóki nie oczyścisz i nie "zbadasz" to ciężka jest diagnoza na odległość. Napisz do HAPARTS, może jakoś Cię nakierują.

SIMBA
22-08-18, 18:24
Dzięki za pokazanie kierunku ;-). Czy wymiana tych bajerów to skomplikowany temat? Ile nakładu pracy i czasu na to potrzeba? Wprawdzie już teraz dolewam olej ale czy da się z tym jeździć i dolewać czy może zacząć ciurkiem lecieć? W najbliższej przyszłości czeka mnie wyjazd i nie wiem czy nie będzie z tym problemu szczególnie przy okazyjnym wchodzeniu pod czerwone pole.

Starstruck
22-08-18, 22:38
U mnie się pociło "dość mocno", ale nie nie było śladów pod autem ani nie leciało ciurkiem. Czy trudne? Na pewno kanał jest potrzebny, bo jest dość mało miejsca i oczywiście to wszystko jest z tyłu silnika (od strony grodzi) :/

SIMBA
23-08-18, 00:16
Znaczy co trzeba by dźwignąć silnik by się do tego dostać czy da się to zrobić bez wyciągania? Cholera..... Patowa sytuacja - nie wiem czy babrać się w tym teraz bo wkrótce na urlop jadę a jak unieruchomienie auto na dłużej to wszystko spali na panewce. Z drugiej strony jechać nie wiedząc czy zacznie siąpić równo czy nie.... Termin na warsztat mam na 29.08. a startuję 31.08. to trochę mało czasu jest...

Piechox
23-08-18, 09:09
przyszedł czas na zmiany. Woreczek pieniędzy uzbierany.
Planuję swap z d14y7 na d16a9.
Co potrzębuję do tego swapu?
Czy moja hybryda s40 podejdzie bezproblemowo do tego silnika?
Z jakimi kosztami muszę się liczyć by taka operacja przeszłą bez problemów?
Co z łapami silnika?
Co z wiązką, obecnie mam obd1 zrobioną dzięki przejściówce z obd2b.

marcin82
23-08-18, 09:44
Qrwa następny nierozwojowy silnik,weź wsadź y8,lub w4

Piechox
23-08-18, 09:48
Qrwa następny nierozwojowy silnik,weź wsadź y8,lub w4

co masz na myślni nierozwojowy?
Jeżeli mam przeznaczone 10k to lepiej sie pchać w d czy b serie?

dymek90
23-08-18, 10:11
Za 10 to b seria nad czym tu dużo myśleć...

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

marcin82
23-08-18, 20:39
Po prostu nie tuningowy zero gratow,znajomy wyebał worek siana w A9 wałki od Grabowskiego,wydech,dolot, dopreżał cuda wianki,a po srtojeniu wyszło 145 koni.To w y8,z6,w4,po wydechu i dolocie tyle jest.ładuj b20

bartek28124683
23-08-18, 21:26
Jest jakiś sposób na trzeszczący otwarty szyberdach w ej6 bez zdejmowania podsufitki?

jarosekk
24-08-18, 17:49
Ktoś wie jak wyglada montaż kanapy z 6gen coupé do 6g hatchback ? Pasuje czy trza rzeźbić ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

luchuma
24-08-18, 18:21
Jest jakiś sposób na trzeszczący otwarty szyberdach w ej6 bez zdejmowania podsufitki?

rozpórki zamontuj :D

login
24-08-18, 19:23
Ktoś wie jak wyglada montaż kanapy z 6gen coupé do 6g hatchback ? Pasuje czy trza rzeźbić ?

No jakim cudem by miała pasować bez przerabiania?
:D

siara87
24-08-18, 20:04
jest za waska po bokach i mocowanie srodkowe jest w innym miejscu bo w hatchbacku oparcie jest dzielone symetrycznie a w coupe nie

jarosekk
24-08-18, 20:05
jest za waska po bokach i mocowanie srodkowe jest w innym miejscu bo w hatchbacku oparcie jest dzielone symetrycznie a w coupe nie

Dzięki wielkie, o to mi chodzilo[emoji846]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

bartek28124683
24-08-18, 23:01
Po regeneracji zacisków pedał hamulca zrobił się miękki, zaciski odpowietrzone. Wydaje mi się że problem jest tylko na uruchomionym silniku. Co może być przyczyną?

posejdon
25-08-18, 20:13
Po regeneracji zacisków pedał hamulca zrobił się miękki, zaciski odpowietrzone. Wydaje mi się że problem jest tylko na uruchomionym silniku. Co może być przyczyną?

Zapowietrzony układ. Na odpalonym bardziej czuć bo masz serwo.

bartek28124683
25-08-18, 20:21
Zapowietrzony układ. Na odpalonym bardziej czuć bo masz serwo.

Odpowietrzałem najpierw sam, potem jeszcze w warsztacie. Trochę się poprawiło ale nadal nie jest tak jak wcześniej. Odpowietrzanie na odpalonym silniku pomorze? Chciałem sobie zakonserwowywać profile zamknięte ale dziś samochód stał na deszczu. Muszę czekać aż wyschnie czy mogę to zrobić teraz bez problemu?

posejdon
25-08-18, 21:47
ABS działa?

bartek28124683
25-08-18, 21:54
ABS działa?

Działa, choć wydaje mi się że dość łatwo go aktywować ale to tylko subiektywne odczucie. Hamuje równo ale reakcja na pedał hamulca wcześniej była dużo lepsza. Układ był otwarty bardzo krótko bo miałem drugie zaciski więc mało płynu uciekło.

yarOo_krk
31-08-18, 14:44
Część,
Szybkie pytanie - gdzie znajdę czujnik prędkości w VI genie? Posiada ktoś może jakiś schemat / zdjęcie / instrukcje ? :)

login
31-08-18, 15:33
Część,
Szybkie pytanie - gdzie znajdę czujnik prędkości w VI genie?

W skrzyni biegów.

luchuma
01-09-18, 20:13
3 piny od gory gdzies blizej grodzi

od przodu bedzie 2 piny czujnik wstecznego w okolicy aparatu zaplonowego

bartek28124683
04-09-18, 21:31
61% sprawności amortyzatorów z przodu w ej6 to dobry wynik?

Starstruck
04-09-18, 21:51
61% sprawności amortyzatorów z przodu w ej6 to dobry wynik?

Wynik ok, są w połowie żywota.

endriu21
04-09-18, 22:18
Te testy sprawności to moim zdaniem nie są tak do końca miarodajne, wystarczy ze masz twardsze sprężyny, albo lekki tył w aucie i pomiary wychodzą przekłamane. Jedyne co to można sobie sprawdzić różnice miedzy poszczególnymi amorami, jak wychodzi duża różnica to wymiana. Nowy amor ma chyba coś około 75-80%.

bartek28124683
07-09-18, 07:00
Wymieniłem cylinderki hamulcowe i cały układ był odpowietrzany ale podał dalej jest miękki. Co może być przyczyną? Coś z pompą może?

delek
08-09-18, 09:45
Jesteś w stanie na zgaszonym silniku podpompować pedałem aż zrobi się twardy i przestanie opadać do podłogi? Jeśli tak to pompa sprawna. Możesz mieć pęcherzyk powietrza w samej pompie. Pogoogluj "master cylinder bench bleeding". Jeszcze można bez brudzenia się płynem zaparkować na pochyłości przodem auta w dół i minimalnymi ruchami pedału dosłownie po kilka mm spróbować wypchnąć pęcherzyk zasilaniem pompy, do zbiorniczka.

norbi11
08-09-18, 21:19
Witam problem z odpaleniem... Wczoraj odebrałem samochód od mechanika po wymianie maglownicy, chce odjechać ale nie chce zapalić słychać tylko charakterystyczne cyk... Mechanik stwierdził, że grzeje mi się klema minusowa i to dlatego, poprawił ją i auto odpaliło. Dojechałem do domu, chciałem znowu zapalić i ten sam problem... Odpaliłem samochód na kable jednak później przy próbie ponownego uruchomienia nie działało już nic... Gdy przekręcam kluczyk w 1 pozycję to kontrolki zapalają się dopiero po jakiś 5 sekundach, światła ani nic nie działają... Akumlator, alternator ? Czy jeszcze co innego ?

rooter666
09-09-18, 13:01
jak się grzeje znak że jest duży opór to weź papier ścierny przeczyść klemy i posmaruj wazeliną powinno pomóc.

rryba
10-09-18, 17:25
czy szyba czołowa od sedana 96 - 98 podejdzie podejdzie do coupe ej6 przedlifta ?

login
10-09-18, 21:20
czy szyba czołowa od sedana 96 - 98 podejdzie podejdzie do coupe ej6 przedlifta ?

Da się ją zamontować.

rryba
11-09-18, 09:51
Da się ją zamontować.

Da się zamontować ale z problemami czy jest identyczna ? :)

bartek28124683
13-09-18, 07:18
Jesteś w stanie na zgaszonym silniku podpompować pedałem aż zrobi się twardy i przestanie opadać do podłogi? Jeśli tak to pompa sprawna. Możesz mieć pęcherzyk powietrza w samej pompie. Pogoogluj "master cylinder bench bleeding". Jeszcze można bez brudzenia się płynem zaparkować na pochyłości przodem auta w dół i minimalnymi ruchami pedału dosłownie po kilka mm spróbować wypchnąć pęcherzyk zasilaniem pompy, do zbiorniczka.

Pompa była zalana przy wymianie zacisków więc skąd miało by się tam wziąć powietrze? Mogę napompować pedał do twardości na wyłączonym silniku. Problem pojawił się po wciskaniu pedału do końca przy ofpowietrzaniu nowych zacisków. Na serwie jest mokro wokół pompy.

kazik2_h9w3
13-09-18, 07:32
Skoro jest mokro to masz zapewne wyciek

bartek28124683
15-09-18, 16:07
Tylne lampy w coupe mają jakieś uszczelki? Może się tamtędy dostawać woda?

Starstruck
15-09-18, 17:23
Oczywiście, że mają :). Temat wody w bagażniku Hondy to standard. Może cieknąć przez uszczelki, mastykę błotników i połogi, wywietrznik z lewej strony.