PDA

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

gumis871g
06-06-14, 23:43
Ej Ludziska nie wiecie może czy jest jakiś manual jak zamontować CupHolder w civic 6g? :)
Lub czy ktos juz montował ? jest duzo rozbierania? i męczenia się ? :D

UNK
07-06-14, 00:24
Zauważyłem dziwne spadki obrotów w mojej EJ9, np podczas stania z odpalonym silnikiem gdy dodam gazu obroty idą do góry a potem spadają w okolice 2 białej kreski i odrazu potem szybko wskakują na ok 900. Tak samo jest podczas wolniejszej jazdy i zmiany biegu.

Krokowy,zapłon???

Wydziergane z Galaxy S III


Ktoś coś?

Wydziergane z Galaxy S III

lliper
07-06-14, 09:31
Moj znajomy mial podobny objaw. Winny byl krokowiec

Wysłane z mojego MID przy użyciu Tapatalka

luchuma
07-06-14, 10:36
krokowiec, kable wn, swiece, filtry, nieszczelny dolot

palermo444
07-06-14, 10:39
Pomocy przestały działać lusterka elektryczne a zapalił się abs jakiś pomysł jakiś bezpiecznik od tego jest? Nie mam pojęcia gdzie szukać

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

UNK
07-06-14, 11:07
krokowiec, kable wn, swiece, filtry, nieszczelny dolot

O ile mi wiadomo jeśli kable wn byly by do wymiany to szarpało by autem podczas jazdy a tak sie nie dzieje,świece mam zdrowe. Filtry pozmieniane,zostaje mi zdjąć krokowy i przeczyścic może to coś pomoże.

Zauważyłem też,że tak jakby wiatrak się za często włączał. Przejade spokojnie ok 10km gdzie na dworze skwaru fest nie ma i jak sie zatrzymam wiatrak sie odpala

Wydziergane z Galaxy S III

luchuma
07-06-14, 11:11
a chlodnica w jakim stanie ?

UNK
07-06-14, 12:18
Możesz sprecyzować?

Wydziergane z Galaxy S III

luchuma
07-06-14, 12:31
wyglada tak

http://img836.imageshack.us/img836/6128/13289390.jpg


czy tak

http://www.j-parts.pl/uploads/_CGSmartImage/Sportowa-chlodnica-wody---HONDA-CIVIC-1988-00-1-5b56d1585435ea14479145f634b370db.jpg

UNK
07-06-14, 13:01
Tak jak na 2 zdj tylko brudna

Wydziergane z Galaxy S III

Starstruck
07-06-14, 13:05
Może chłodnica jest w środku za*ebana szlamem i syfem. Jeśli jest od początku nie zmieniana, to jest szansa, że nie działa już w 100% poprawnie.

luchuma
07-06-14, 13:11
plukanka ukladu i wymiana CALEGO plynu plus dobre odpowietrzenie

ladycivic
07-06-14, 15:15
Cześć chłopaki, właśnie walcze z głowica i mam problem. Poszla juz pokrywa zaworow i wydechowy, nie wiem za bardzo sama do dalej. Pasek rozrzadu przetne, bo dol caly idzie na zlom, ssacy tez sie jakos ogarnie, ale jak odkrecic sama glowice? Sa tam dziwne srubki w ksztalcie jakby gwiazdek. Ogarnial ktos? Glowica d16z6. Bylabym mega wdzieczna :)

kepa416
07-06-14, 15:50
Panowie jak wygląda mocowanie akumulatora znaczy górną belkę mam chodzi o pionowe pręty i ich mocowanie u podstawy aku czy jest tam zwykła nakrętka czy coś innego.

Starstruck
07-06-14, 16:01
Panowie jak wygląda mocowanie akumulatora znaczy górną belkę mam chodzi o pionowe pręty i ich mocowanie u podstawy aku czy jest tam zwykła nakrętka czy coś innego.

Nie ma na dole nakrętki. Te pręty są zagięte (tworzą hak) i zaczepione o podstawę.

UNK
08-06-14, 00:13
Wielkie dzięki, a jeszcze takie pytanie. Zmęczone tuleje od ustawiania geometrii mogą skrzypieć na wybojach itd ?

pawel83waski
08-06-14, 09:58
Cześć chłopaki, właśnie walcze z głowica i mam problem. Poszla juz pokrywa zaworow i wydechowy, nie wiem za bardzo sama do dalej. Pasek rozrzadu przetne, bo dol caly idzie na zlom, ssacy tez sie jakos ogarnie, ale jak odkrecic sama glowice? Sa tam dziwne srubki w ksztalcie jakby gwiazdek. Ogarnial ktos? Glowica d16z6. Bylabym mega wdzieczna :)

Musisz miec bit 12-kątny rozmiaru nie pamietam ale jest taki sam jak zwyklego 6-katnego

Wi by S4@Taptalk

kazik1993
08-06-14, 13:53
nie było pytania

ladycivic
08-06-14, 20:52
Dzieki dzieki, rozkminilam, dwunastka pasuje, ale pekla mi ta 12nastokątna nasadka, a śruba dalej nieruszona ;o

firstborne
08-06-14, 23:42
W jaki sposób ściągnąć tapicerkę klapy bagażnika? Strasznie nią trzęsie, kiedy słucham muzyki, chciałbym to jakoś wygłuszyć.

UNK
08-06-14, 23:46
Tapicerke? Jeśli chodzi Ci o ten plastik to masz 2 kołki rozporowe koło zamka a reszta jest na zatrzaski

Wydziergane z Galaxy S III

kepa416
08-06-14, 23:49
Jak wygląda OEM lewarek do EJ9 czy to jest ten trapezowy czy taki łamanyi czy w ogóle jest jakaś różnica między nimi

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka

Extreme191
08-06-14, 23:51
Ja mialem trapez


Wydziergane w Ipadzie 2

Słońce
09-06-14, 15:06
siema, gdzie dostanę śruby mocujące tylne amortyzatory do wahacza (civic Vg)? bo u mnie w mieście nie mają a w aso powiedzieli 46pln za szt:rolleyes:

natan
09-06-14, 18:49
jakich czesci potrzebuje do swapa el szyb do ej6? mam dokladane el szyby ktore doprowadzaja mnie do szalu

York22
09-06-14, 19:07
jakich czesci potrzebuje do swapa el szyb do ej6? mam dokladane el szyby ktore doprowadzaja mnie do szalu
Potrzebujesz przede wszystkim kable, żeby się nie bawić w jakieś sztukowanie i kombinowanie. Jak masz przedlifta to szukaj wiązek tez z przedlifta, bo w innym wypadku kostki będą nie pasować.
- wiązkę lewą progową kabinową hb/coupe
- wiązki drzwiowe hb/coupe
- przekaźnik el szyb
- el podnośniki szyb
- boczki drzwiowe pod elektrykę (opcja)

mini1503
09-06-14, 20:01
Panowie mam ej9 i chciałem się zapytać co ile najlepiej wymienić rozrzad????

skolopendra
09-06-14, 20:11
co ile najlepiej wymienić rozrzad????

zaraz po zakupie ...

mini1503
09-06-14, 20:14
Auto jest z 98 a je mam od 2000 wymieniłem już raz przy 155tys. To za ile najlepiej wymienić czy po ilu?

falek84
09-06-14, 20:27
Auto jest z 98 a je mam od 2000 wymieniłem już raz przy 155tys. To za ile najlepiej wymienić czy po ilu?

co 100tyś km lub 5 lat

kepa416
09-06-14, 21:43
Potrzebujesz przede wszystkim kable, żeby się nie bawić w jakieś sztukowanie i kombinowanie. Jak masz przedlifta to szukaj wiązek tez z przedlifta, bo w innym wypadku kostki będą nie pasować.
- wiązkę lewą progową kabinową hb/coupe
- wiązki drzwiowe hb/coupe
- przekaźnik el szyb
- el podnośniki szyb
- boczki drzwiowe pod elektrykę (opcja)

A jak wygląda dopasowania podnośników do HB pasuje tylko HB czy jakoś się wymienia z innymi nadwoziami?

DanielSGL
10-06-14, 19:04
Czy tlumik końcowy z 6gen coupe pasuje do sedana ej9 ??

falek84
10-06-14, 20:03
Czy tlumik końcowy z 6gen coupe pasuje do sedana ej9 ??

do coupe zakładałem od sedana więc w drugą stronę też sie da

maxicas
11-06-14, 20:40
Panowie, potrzebuje jakis sensowny sposob na przeciagniecie nowego pojedynczego przewodu od sterownika el szyb z drzwi kierowcy do przelacznika w drzwiach pasazera w 6gen hb. Da rade to jakos w miare latwo i solidnie zrobic?

luchuma
11-06-14, 21:18
Kostke trzeba przewiercic albo wolne piny w niej poszukac

paplatalk 4

kepa416
11-06-14, 21:56
Dobra pytania dwa:
1. Podczas jazdy na obrotach niższych czyli około 2k 3k rpm i skrecaniu kierownicą słychać jakby przelewanie wody, bulgotanie albo taki dźwięk jakby zawór był niedokońca otwarty. Podczas postoju i skręcania nic.

2. Podczas wciskania sprzęgła na postoju slychać delikatne ocieranie elementów ale bardziej wewnątrz auta i od strony kierowcy niż od strony skrzyni. Ślizgać sprzęgło się nie ślizga i biegi wchodzą też ok.

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka

łosiek
12-06-14, 11:08
Nie chcę zakładać nowego tematu a chciałbym się dowiedzieć więcej na temat gąbkowego filtra powietrza typu grzybek firmy HKS.porównanie z papierowymi simoty lub lepszej Fujity..jak się mają do siebie te filtry, czy jakieś odczuwalne różnice..
Na temat stożkowych filtrów dowiedziałem się ostatnio że łykają prawie wszystkie syfy i bez względu czy nasączy się olejkiem..
Pewnie wielu z nas nie zdaje sobie sprawy że doloty typu parówa ssą duże ilości pyłków kurzu i nawet piachu..
Dlatego zastanawiam się nad zmianą na gąbkowy filtr typu hks.
Jakieś opinie, porady, zalecenia, uwagi?

Dissnej
12-06-14, 15:21
Nie musisz zakładać nowego tematu: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?7495-filtr-sto%BFkowy-wkladki-itd&highlight=wkladki

Dissnej
13-06-14, 09:38
To teraz ja we właściwym temacie: Wiem, że najlepiej wjechać na podnośnik ale aktualnie nie mam dojścia a wiadomo ciekawość mnie zżera.
Co może przeraźliwie skrzypieć w tylnym zawiasie podczas mocnego bujnięcia samochodem podczas jazdy (np. łagodny próg zwalniający, uskok jezdni itp.)? Z przodu obstawiałbym sworzeń zwrotnicy a z tyłu(?) Dodam jeszcze, że jak w bagażniku jest full to skrzypi jak stara kanapa na każdej nierówności a na pusto tylko podczas mocnego bujnięcia.

chololo
13-06-14, 21:37
Witam, mam pytanie, czy kolektor wydechowy z np b16a2 bedzie pasował do d16y7? jest jakaś rożnica miedzy kolektorami?

wachus1
13-06-14, 21:46
Jakie powinno być ciśnienie paliwa przy wpięciu manometru w filtr paliwa po odłączeniu przewodu podciśnieniowego z regulatora ciśnienia paliwa ?

Civic VI 5D 1.4 95r

Bo jakby ciśnienie było zbyt małe to jak rozumiem na zapalenie się checka z odpowiednim błędem nie ma co liczyć ?

kail87
14-06-14, 01:36
Hej, jak myślicie, wgniecenia "marketowe" wielkości max 50gr da rade usunąć metoda opalarka/sprężone powietrze? czy to tylko zadziała na większych wgnieceniach ?:P bo troche ich naliczyłem... około 20;/

Extreme191
14-06-14, 10:58
Pomocy gdzie ma iść ta kostka ? Idzie ona od przycisku halogenów przednich .

http://i1026.photobucket.com/albums/y321/damian_jan/Mobile%20Uploads/20140614_091943_zpsbthdkmfg.jpg

UNK
14-06-14, 12:12
Hej, jak myślicie, wgniecenia "marketowe" wielkości max 50gr da rade usunąć metoda opalarka/sprężone powietrze? czy to tylko zadziała na większych wgnieceniach ?:P bo troche ich naliczyłem... około 20;/


Mam to samo,słyszałem o sposobie na suszarke i sprężone CO2 ale nie testowałem

Wydziergane z Galaxy S III

MrKubek
14-06-14, 13:50
Pomocy gdzie ma iść ta kostka ? Idzie ona od przycisku halogenów przednich .

http://i1026.photobucket.com/albums/y321/damian_jan/Mobile%20Uploads/20140614_091943_zpsbthdkmfg.jpg

Pod deską w bezpieczniki są wtyki i tam w jeden z nich. Sprawdzasz probówką i szukasz takiego który po włączeniu świateł daje prąd.

kail87
14-06-14, 16:48
dzis przetestuje suszarka + sprezone powietrze http://usterki.hobby-elektronika.eu/samsung.html zobaczymy czy zadziala:D

Tomsonowy
14-06-14, 17:09
W D14Z1 pod zmianie ssaka na D15B7 wywaliło checka. Sprawdziłem w warsztacie na kompie i chodzi o podciśnienie. Generalnie filtr oparów nie jest podłączony (bo niby nie musi), czy to może być przyczyną?

Starstruck
14-06-14, 17:29
Ja co prawda robiłem ten mod w Y7, ale EVAP miałem uzbrojony i kompletny, ale odpiętą wtyczkę. Błędu nigdy nie wywaliło.

michalllll92
14-06-14, 18:11
W D14Z1 pod zmianie ssaka na D15B7 wywaliło checka. Sprawdziłem w warsztacie na kompie i chodzi o podciśnienie. Generalnie filtr oparów nie jest podłączony (bo niby nie musi), czy to może być przyczyną?
Przerabialem to samo.
po podpieciu wtyczki do zaworu tego co idzie od puszki oparów błąd juz się nie zapala.

Kriss91
14-06-14, 22:26
Ile oleju wchodzi do skrzyń B serii? Ogólnie olej wlewa się do momentu wylewania się go z otworu wlewowego, tymczasem ja zalałem 2 butelki oryginalnego PSF po prawie 1 litr każda i nadal nic z niej nie wypływało. Mam się nie przejmować czy może do skrzyń B serii wchodzi ponad 2 litry?

Brylant1
14-06-14, 22:58
Gratuluje wyboru swietnego oleju do skrzyni, psf jest do wspomagania, 2,2 jak jest sucha skrzynia, jesli tylko wymiana to 2l.

Kriss91
14-06-14, 23:07
Hahaha sorry, zmęczenie wychodzi z czowieka. Oczywiście chodziło mi o MTF (PSF też wymieniam).
Olej był normalnie zlany korkiem spustowym. Tzn. że jeśli zalałem dwie oryginalne butelki MTFu to będzie wszystko ok, pomimo, że nie ulało się z otworu?

UNK
14-06-14, 23:17
Auto prosto stało czy na lewarku miałeś jedną strone podniesioną?

kail87
14-06-14, 23:49
niestety opalarka + sprezone powietrze http://poradnik.telewizor.eu/chromowanie.html , nie daje sobie rady z marketowymi wgniotkami .... poniesione koszta 19,99 + prad:cool:

arek::b
15-06-14, 00:08
witam,

mam dosyć nietypowe pytanko - w poliftowym coupe VIgen 99-00 otwieranie klapy bagażnika (w środku auta) jest w tym samym miejscu co w przedlifcie?
szukam linki do otw. klapy, a jest dostępna od qp poliftowego i nie wiem czy będzie miała tą samą długość i mocowania, wydaje mi sie, ze to samo ale chcę sie upewnić

dzięki z góry za info.

Kriss91
15-06-14, 07:40
Auto prosto stało czy na lewarku miałeś jedną strone podniesioną?
Stoi na kołach na równym podłożu w garażu, więc powinno być m/w prosto.

Tomsonowy
15-06-14, 09:23
Wczoraj mój ojciec zatrzasnął jedyne kluczyki w Hondzie, tak to jest jak komuś daje się swoje auto. Szyby elektryczne, lipa. Macie jakąś radę na taki problem? Niezbyt widzi mi się wybijanie szyby, ani wydawanie 200zł na otwieranie zamka. PW poproszę

Proff
15-06-14, 10:46
del

Endrju1
15-06-14, 11:12
Wczoraj mój ojciec zatrzasnął jedyne kluczyki w Hondzie, tak to jest jak komuś daje się swoje auto. Szyby elektryczne, lipa. Macie jakąś radę na taki problem? Niezbyt widzi mi się wybijanie szyby, ani wydawanie 200zł na otwieranie zamka. PW poproszę

spróbuj patent ze sznurkiem

Tomsonowy
15-06-14, 11:48
Tylko ja nie mam cyngla przy szybie, a za zamek przy klamce raczej tak nie pociągnę :/

UNK
15-06-14, 11:57
Rozwiercaj zamek w bagażniku:P

Wydziergane z Galaxy S III

Dzior
15-06-14, 22:23
Stoi na kołach na równym podłożu w garażu, więc powinno być m/w prosto.

Jak miałes w takich butelkach to one mają poj 946 ml i wtedy nic sie nie uleje.

http://www.8thcivic.com/forums/attachments/civic-si/38197d1301209311-amsoil-redline-mtf-hondamtf.jpg

Tomsonowy
15-06-14, 23:46
http://i62.tinypic.com/vpi743.jpg

Wracając do check'a od podciśnienia po zmianie ssaka. Obecnie tak są podpięte kostki, jedna do filtra, druga do map sensora (jak na zdjęciu). W filtr oparów wchodzi wężyk, z drugiej strony wchodzi.. ale nigdzie nie jest podpięty. Jakieś pomysły co z tym dalej zrobić? :/

Teksior
16-06-14, 15:02
rozstaw prowadnic w fotelach przednich w Civicu V a VI jest taki sam czy inny?

kuba1994
16-06-14, 16:26
witam . po zmianie silnika świeci mi check jaka moze byc przyczyna ?

Dissnej
16-06-14, 17:41
Hmmm.... może coś z tej tabelki:
http://i160.photobucket.com/albums/t162/dissnej/tabelausterek_zps6ac4c147.jpg

trucizna
16-06-14, 18:37
Witam. Panowie mam pytanko,

Posiadam Honde Civic V 95r. Mam na niej założone oponki r14, 175/65 i tu moje pytanie: Jakie ciśnienie powinienem utrzymywać w tych oponach? Pytanie trochę może głupie, ale jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji, na stronach gdzie można dopasować ciśnienie wszędzie pokazuje mi, iż ten model powinien mieć rozmiar 13. Nie posiadam także naklejki na której powinno to być napisane :eek:
Z góry dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam

Alvin1.4
16-06-14, 19:02
Od 2 do 2.2 bara powinno byc ok:)

Wysłane z mojego MT11i

trucizna
16-06-14, 19:28
Od 2 do 2.2 bara powinno byc ok:)


Dzięki za odpowiedź! W takim razie dam po 2.1 :) Na przód i tył dać po tyle samo?

Kriss91
16-06-14, 19:56
Jak miałes w takich butelkach to one mają poj 946 ml i wtedy nic sie nie uleje.

http://www.8thcivic.com/forums/attachments/civic-si/38197d1301209311-amsoil-redline-mtf-hondamtf.jpg
Dokładnie w tych. Zastanawiam się czy kombinować olej na dolewkę by jednak się ulało czy może dać sobie spokój, bo wszystko jest ok.

kepa416
16-06-14, 20:09
Jak miałes w takich butelkach to one mają poj 946 ml i wtedy nic sie nie uleje.

http://www.8thcivic.com/forums/attachments/civic-si/38197d1301209311-amsoil-redline-mtf-hondamtf.jpg

A ile taki w ASO kosztuje bo widziałem podobny u jarusa po 52 zł

ABG
16-06-14, 23:08
Nie wiecie może kto ogarniał uszczelki na łączeniu 4 z 2 do chinczyka 4-2-1? Wiem że ktoś miał dojścia do takich uszczelek ale nie pamiętam kto :/

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

michal111
17-06-14, 13:01
Czesc!

Czy do silnika d16y8 bedzie pasowal dól z jakiegos innego silnika? Jesli tak to bardzo prosze o podanie symboli.

Z gory dzieki za pomoc!
Michal

luchuma
17-06-14, 13:08
ale chcesz zmienic sam dol silnika w zamian za d16y8 ?

no to prawie kazde d16

michal111
17-06-14, 16:02
Tylko z d16? Bo slyszalem, ze podobno z d15 tez pasuje - dajcie prosze znac.

Jeszcze raz dzieki!

luchuma
17-06-14, 16:16
d15 i d14 i d13 tez

michal111
17-06-14, 16:39
To dobre info! Dzieki za szybka odpowiedz:)

W takim razie od razu bym jeszcze dopytal:

- czy jak wloze dol od 1.3, 1.4 albo 1.5 bedzie to mialo przelozenie na moc?

- czy przy przekladaniu dolu (czyli jesli dobrze rozumiem bloku i slupka) z innego silnika wszystko pasuje p&p?

luchuma
17-06-14, 17:55
- czy jak wloze dol od 1.3, 1.4 albo 1.5 bedzie to mialo przelozenie na moc?


tak im mniejszy tym slabszy




- czy przy przekladaniu dolu (czyli jesli dobrze rozumiem bloku i slupka) z innego silnika wszystko pasuje p&p?

słupek to dol z glowica

blok to sam dół


roznie

michal111
17-06-14, 18:12
Luchuma, ostatnie pytanie:-) znalazlem dół od d16y7 - czy w takiej sytuacji nie bedzie straty mocy i bedzie pasowac p&p?

Curtis
17-06-14, 21:39
Jest taka sytuacja, że w mojej EJ2 w D15B7 jest do wymiany uszczelka pod głowicą oraz pierścienie, w warsztacie krzyknęli mi min. 1500zł. I teraz pytanie czy opłaca się remontować czy trochę dołożyć i zrobić mini-me lub swap na D16Z6?

Extreme191
17-06-14, 22:01
Mam problem z halogenami świecą bardziej w lewą strone jak je dobrze wyregulować żeby świeciły na wprost albo bardziej w prawo? Wystarczy podkręcić śrubką do regulacji czy coś więcej ?

Sadek712
18-06-14, 11:30
Witam, 2 tygodnie temu nabyłem swoje 1-wsze auto, a mianowicie Honde Civic VI gen. w wersji japońskiej (sedan). Poprzedniemu właścicielowi nie chciało się zmienić oleju, więc ja teraz muszę się tym zająć, a w temacie jestem nieobeznany.
W instrukcji obsługi jest podane oznaczenie oleju jaki należy stosować w tej hondzie, a jest to oznaczenie API SF bądź SG. Przeglądają półki sklepowe nie znalazłem takowego są same SL i tym podobne. Wyczytałem coś takiego:
"Składa się zatem z dwóch liter; S bądź C i drugiej - im jest ona wyższa, tym wyższa jest jakość oleju. W stosunku do silników benzynowych stosujemy zatem oznaczenia SA, SB, SC, SD, SE, SF, SG, SH, SI, SJ, SL oraz SM"
Czy to oznacza, że mogę wybrać olej z oznaczeniem SL, gdyż jest lepszy jakościowo?

Pojawia się jeszcze druga kwestia - zalany miałem olej mobil 1 10w40, tylko nie pamiętam dokładnie jaki. Jaki byłby najlepszy wybór oleju?

kazik1993
18-06-14, 11:31
Witam , wymieniałem wahacze i musiałem zerwać nakrętkę która jest przyspawana do budy , po czym nakrętkę gdzieś zapodziałem , ma ktoś jakie są wymiary tej nakrętki ? Jak w wahaczu są 3 śruby ( dwie obok siebie i jedna najbardziej po środku samochodu to chodzi mi o tą )

UNK
18-06-14, 11:57
A ile taki w ASO kosztuje bo widziałem podobny u jarusa po 52 zł

Teraz u Jarusa jak to napisałeś,jest po 49zł także cena dobra

I takie drobne pytanie mam,co oznaczają te pstryknięcia po przekręceniu kluczyka na zapłon? Bodajże 2 razy cos tam pstryka

Wydziergane z Galaxy S III

BartekGib
18-06-14, 12:01
Piszę ponownie bo już słyszałem tyle opinii, że bania mała ....

Posiadam Honda Civic EJ9 Sedan 2001 rocznik - POLIFT.

Jak w końcu pasują chlapacze z innych Civic'ów 6Gen ? ? ?

Jedni piszą że od Coupe do Sedana nie pasują, inni piszą że wszystkie są inne, inni że wszystkie od polifta pasują.

Dostałem ofertę kupna chlapaczy od Civic'a 6Gen polift, pełen komplet które siedziały w Civicu Coupe rocznik 2000 czyli polift.

W ich instrukcji jest napisane, że są kompatybilne z 6Gen 2/3/4d po 99 roku.

I ja już dalej nie wiem ....

Jak to w końcu jest ???

cor7ez
18-06-14, 12:04
Na pewno musisz miec z polifta. Z tego co ja sie orietuje to sedan i qp sa zamienne

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

BartekGib
18-06-14, 13:17
No tutaj mamy sytuację polift/polift.

Także jak mam to rozumieć ? Będą pasowały ? Siedziały w końcu w Coupe 99 także polift.

Starstruck
18-06-14, 13:20
Chlapacze z QP polift podejdą do sedana polifta. Przód może być z przedlifta, bo w każdym VI gen EJ/EK są takie same.

arko1233
18-06-14, 17:36
Powie ktoś jak ściągnąć w środku plastikowy próg żeby schować w nim kable z radia i głosników które idą na tył do wzmaka ? HB EJ9. czyli co odkręcać w odpowiedniej kolejności żeby nic na siłe :)

BartekGib
18-06-14, 18:55
Chlapacze z QP polift podejdą do sedana polifta. Przód może być z przedlifta, bo w każdym VI gen EJ/EK są takie same.

Browar dla Ciebie !

kazik2_h9w3
18-06-14, 21:56
co oznaczają te pstryknięcia po przekręceniu kluczyka na zapłon?
Pstryka przekaźnik pompy paliwa

UNK
19-06-14, 01:18
Pstryka przekaźnik pompy paliwa

Coś gdzieś mi sie kiedys obilo o uszy,ze jak sie odpala auto przed tym cykaniem komp sie resetuje^^

Dziewczyna kupiła VIg hb polifta 1.4, i jadąc 100km/h ma już 3tys obrotów,wie ktoś ocb?

Wydziergane z Galaxy S III

Starstruck
19-06-14, 01:30
Dziewczyna kupiła VIg hb polifta 1.4, i jadąc 100km/h ma już 3tys obrotów,wie ktoś ocb?

Wydziergane z Galaxy S III

Krótka skrzynia? Ja jadąc 100 km/h mam prawie 3.500 na 5 biegu.

lliper
19-06-14, 01:35
Czy wrzucenie wtrysków 240 do d14 z kolektor b7 i całkiem y7 coś pomorze ?

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

BartekGib
19-06-14, 02:07
Czy wrzucenie wtrysków 240 do d14 z kolektor b7 i całkiem y7 coś pomorze ?

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

PalmFace ....

Brylant1
19-06-14, 02:12
Pewnie ze pomoze, ale tylko szybciej oprozniac bak.

Seweryn
19-06-14, 08:09
W instrukcji obsługi jest podane oznaczenie oleju jaki należy stosować w tej hondzie, a jest to oznaczenie API SF bądź SG. Przeglądają półki sklepowe nie znalazłem takowego są same SL i tym podobne. Wyczytałem coś takiego:
"Składa się zatem z dwóch liter; S bądź C i drugiej - im jest ona wyższa, tym wyższa jest jakość oleju. W stosunku do silników benzynowych stosujemy zatem oznaczenia SA, SB, SC, SD, SE, SF, SG, SH, SI, SJ, SL oraz SM"
Czy to oznacza, że mogę wybrać olej z oznaczeniem SL, gdyż jest lepszy jakościowo?

Pojawia się jeszcze druga kwestia - zalany miałem olej mobil 1 10w40, tylko nie pamiętam dokładnie jaki. Jaki byłby najlepszy wybór oleju?
Zalej olejem SL, SM lub podobnym jaki jest obecnie w sprzedaży. Jeśli chodzi o klasę lepkości, to najbardziej optymanlym olejem będzie 5W40 lub 0W40. Marka mniej istotna.

UNK
19-06-14, 11:18
Krótka skrzynia? Ja jadąc 100 km/h mam prawie 3.500 na 5 biegu.

W poliftach s20 skrzynia wychodzila?

Wydziergane z Galaxy S III

Starstruck
19-06-14, 13:31
W poliftach s20 skrzynia wychodzila?

Wydziergane z Galaxy S III


Tylko w V gen były S20

Matheo12
19-06-14, 14:07
Dziewczyna kupiła VIg hb polifta 1.4, i jadąc 100km/h ma już 3tys obrotów,wie ktoś ocb?

U mnie w VIg przedlifcie 1.4 D14A3 ze skrzynią S40 100km/h mam przy ok 2900 na 5 biegu. Wiadomo licznik trochę zawyża prawdziwą prędkość oraz kwestia doboru opon. Nieodpowiedni rozmiar potrafi też rzeczywistą prędkość jeszcze bardziej zakrzywić.

http://civic5g.pl/printview.php?t=1022&start=0&sid=bd8d935b0d8d168d1f9af35fedbd7b70

kepa416
19-06-14, 15:34
Czy wymiana płyny w układzie sprzęgła wygląda tak :


1.unieś maske, odkrec korek od płynu sprzegła wez strzykawke jak masz odessaj płyn ze zbiorniczka
2.potem wez nowy plyn napełnij do fulla zbiorniczek
3.wez sobie jakiegos pomocnika niech usiadzie w fotelu kierowcy a ty wez klucz oczkowy chyba 7 lub 8 z tego co pamietam i wiesz jak masz przed skrzynia wysprzeglik na nim masz taka srubke z gumowa oslonka scaignij ta oslonke
4.i teraz niech pomocnik pompuje pedałem sprzegła pare razy i przytrzyma pedał w podłodze a ty popuść srubke i weż kubek plastikowy pod ta srubke i popusc srubke i niech zleci plyn jak troszke zleci to zakrec i znow niech pomocnik pompuje i ty znowu troszke spuscisz plynu az pojawi ci sie swizy plyn i patrz na stan płynu w zbiorniczku jak cos to dolewaj i az do skutku az caly satry plyn wypłynie i popłynie nowy zółty potem zakrec odpowietrznik i naloz gumowa oslone i dolej płynu na maxa i zakrec i po robocie
jump23

Czy odpowietrza się samo bo też gdzieś czytałem że w 6g jest odpowietrznik automatyczny.

York22
19-06-14, 17:59
Czy wymiana płyny w układzie sprzęgła wygląda tak :



Czy odpowietrza się samo bo też gdzieś czytałem że w 6g jest odpowietrznik automatyczny.

Nie ma czegoś takiego w VIg jak odpowietrznik automatyczny. Jak nie masz osoby do pomocy przy odpowietrzaniu to kup dużą, jak największą strzykawkę i kawałek wężyka żeby pasował na strzykawę i odpowietrznik. Najpierw odessaj płyn ze zbiorniczka, zalej na max. Odkręć odpowietrznik i niech kapie, dolewając cały czas świeży płyn. Jak na dole zacznie lecieć już czysty płyn, zakręć odpowietrznik, napełnij strzykawkę płynem, tak żeby nie było powietrza w niej i w wężyku. Podepnij wężyk do odpowietrznika, poluzuj go i pchaj płyn do góry, co jakiś czas odsysając ze zbiorniczka nadmiar żeby się nie przelało. Wiele razy już tak sam robiłem, więc metoda sprawdzona i działająca :cool:

sebawo
19-06-14, 23:00
ja wymieniałem w całości, bez żadnych strzykawek, wypompowałem pedałem do zera, potem przepompowałem trochę płynu (jednocześnie odpowietrzając) i jak wychodził czysty, to zalałem docelowego i wsio działa 2-gi rok ;)

kacek12
20-06-14, 10:42
Pomocy mam problem i juz jestem skolowany... otoz przelecialem kilka tematow i stron w zwiazku z tylnymi amorami.... Czy da sie wpakowac amory z 6gen hb do 5gen hb. Jedni mowia ze sie nie da a inni ze da, chodzi o ta tulejke... chce odsprzedac dla kumpla komplet nowych amorow i nie chce zaliczyc wtopy...

And84
20-06-14, 10:50
można ja zakładałem tylko trzeba kombinować z tulejami bo wiadome w 5 jest szersza .

UNK
20-06-14, 16:35
Krokowy w d14a4 to to co sa przy tym 2 werzyki i wpiecie na wtyczke?

Wydziergane z Galaxy S III

wiesko1261
20-06-14, 16:44
Krokowy w d14a4 to to co sa przy tym 2 werzyki i wpiecie na wtyczke?

Wydziergane z Galaxy S III

tak to co jest przy przepustnicy

palermo444
21-06-14, 08:58
Gdzie dostanę pastę przewodzaca prąd potrzebuje posmarować nabe od tyłu

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Gr4b3Q
21-06-14, 10:02
Gdzie dostanę pastę przewodzaca prąd potrzebuje posmarować nabe od tyłu

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Próbowałeś smar miedziowy/miedziany/miedziowany ? ;)

palermo444
21-06-14, 10:06
A gdzie dostać takie coś

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

SenbonZakura
21-06-14, 10:37
Pierwszy z 2 problemów...

Po wymianie pokrywy zaworów i założeniu nowej uszczelki, głowica mokra:/ cieknie spod pokrywy.Po demontażu starej widziałem że pociapkane byłlo w niektórych miejscach silikonem? Też tak zrobić? w których miejscach?

Pytanie nr dwa..

Gdy czas jechać do pracy o godz. 13 i autko stało cały czas na słońcu, to gdy przekraczam 110km/h zaczyna coś mega piszczeć jakby z prawej strony.Gdy wracam wieczorem nic nie piszczy :/ WTF? dzieje się tak tylko w upały:P To jakiś tryb econo o którym nie wiedziałem? :D A dźwięk jest podobny do tego gdy kołem najedzie się na linię pobocza np trasa S3 ;] miał ktoś już tak?

kazik2_h9w3
21-06-14, 10:59
Ją zawsze przy wymianie pokrywy zostawiłem stara uszczelke ale po obwodzie smarowalem cieniutko silikonem
Oczywiście sprawdź czy nigdzie się nie podwinela
W manulau zalecają smarowanie silikonem w miejscach tych zalaman przy walku

Gr4b3Q
21-06-14, 11:07
A gdzie dostać takie coś

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

w motoryzacyjnym lub w castoramie ;)

kepa416
21-06-14, 12:45
Gdzie dostanę pastę przewodzaca prąd potrzebuje posmarować nabe od tyłu

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Jeszcze są pasty do procków ale z tego co pamiętam to one raczej robione są tak by nie przewodziły prądu. W/w smar miedziowy dobry tylko nie w sprayu a w tubce żeby był.

palermo444
21-06-14, 13:00
Właśnie zakupiony wydatek 6 zł :-)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Labed2007
21-06-14, 13:24
Pierwszy z 2 problemów...

Po wymianie pokrywy zaworów i założeniu nowej uszczelki, głowica mokra:/ cieknie spod pokrywy.Po demontażu starej widziałem że pociapkane byłlo w niektórych miejscach silikonem? Też tak zrobić? w których miejscach?

Pytanie nr dwa..

Gdy czas jechać do pracy o godz. 13 i autko stało cały czas na słońcu, to gdy przekraczam 110km/h zaczyna coś mega piszczeć jakby z prawej strony.Gdy wracam wieczorem nic nie piszczy :/ WTF? dzieje się tak tylko w upały:P To jakiś tryb econo o którym nie wiedziałem? :D A dźwięk jest podobny do tego gdy kołem najedzie się na linię pobocza np trasa S3 ;] miał ktoś już tak?

Pamiętałeś o dokładnym oczyszczeniu powierzchni, do których przylega uszczelka?
Ja zawsze robię tak: przykręcam śruby od pokrywy "na krzyż" i powoli dociągam na początek delikatnie. Po chwili jak uszczelka siądzie dociągam mocniej ale nie można przesadzić bo szpilki łatwo urwać, za mocny moment dokręcenia zrobi "naleśnik" z uszczelki.
W ten sposób po 3 krotnym demontażu-montażu pokrywy nie mam żadnych wycieków. Jednak delikatne przesmarowanie odpowiednim silikonem na pewno nie zaszkodzi:)

kepa416
21-06-14, 16:33
Czy podłokietnik do EJ9 będzie pasował od anglika jest symetryczny czy nie? No i jak ze spasowaniem innych nadwozi. Czy taki jak tutaj będzie pasował pod szeroką konsolę z EK4?


http://i.imgur.com/n7RN9Wo.jpg

cor7ez
21-06-14, 16:37
Z angielki nie pasuje.
Na foto masz podlokiec z ek

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

pawelwlkp91
21-06-14, 17:04
Czy podłokietnik do EJ9 będzie pasował od anglika jest symetryczny czy nie? No i jak ze spasowaniem innych nadwozi. Czy taki jak tutaj będzie pasował pod szeroką konsolę z EK4?


http://i.imgur.com/n7RN9Wo.jpg

Jeśli Ci chodzi o to czy będzie pasował z angielskiego EK czy EJ (mówimy o aucie z kierownicą po prawej) to tak będzie pasował są takie same w autach z kierownicą po prawej i po lewej byle był tylko od nadwozia EJ, EK, lub EM1

endriu21
21-06-14, 18:45
Czy taki jak tutaj będzie pasował pod szeroką konsolę z EK4?
ek4 ma inny kolor plastikow

kepa416
21-06-14, 19:31
A to to ja wiem. Ten ponoć jest ciemny ale gora nie pasuje

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Rodzynki
21-06-14, 20:39
Raczej jest jasny, nie ciemny. Góra to tapicerka z Ej6, wiec musi być jasny.

kepa416
21-06-14, 22:42
Czyli klamczuch

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka

Strazak1993
21-06-14, 23:48
Kupiłem skrzynie s20 do Hondy Civic EJ9 bo w starej sypnął się mechanizm różnicowy.
W skrzyni którą kupiłem gdy założyłem do niej półosie i kręciłem jedną półosią to druga kręci się w tą samą stronę, a z tego co wiem to powinno być tak, że jak kręcę półosią w lewo to druga powinna kręcić się w prawo.
Czy to może oznaczać że skrzynia którą kupiłem jest uszkodzona lub mechanizm różnicowy jest zatarty?

York22
21-06-14, 23:53
Kupiłem skrzynie s20 do Hondy Civic EJ9 bo w starej sypnął się mechanizm różnicowy.
W skrzyni którą kupiłem gdy założyłem do niej półosie i kręciłem jedną półosią to druga kręci się w tą samą stronę, a z tego co wiem to powinno być tak, że jak kręcę półosią w lewo to druga powinna kręcić się w prawo.
Czy to może oznaczać że skrzynia którą kupiłem jest uszkodzona lub mechanizm różnicowy jest zatarty?

Niekoniecznie. Często tak się zdarza.

kepa416
21-06-14, 23:55
Szpera 100%:rolleyes:

palermo444
22-06-14, 00:08
A czemu ma niby nie pasować boć sterowanie światłami jest z s drugiej strony? Bo tylko tym różni

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

kepa416
22-06-14, 00:26
Bardziej chodziło o to czy mocowania są symetryczne badź sam podlokietnik

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka

Rodzynki
22-06-14, 00:29
100% symetryczne, a przełącznik można przełożyć w miejsce innej zaślepki. :) Trzeba tylko lekko naciąć osłonę kabla (peszel) gdzieś tam dalej pod dywanem, albo sam dywan naciąć. Przynajmniej ja musiałem tak zrobić, bo kabel od regulacji świateł nie sięgał do przełącznika. Poza tym, jeśli się nie mylę to podłokietniki były tylko w wersjach na ruch lewostronny. U nas nie było podłokietników, wszystkie są sprowadzane. Dlatego rzadko się trafiają i są drogie. Ale mogę się mylić.

falek84
22-06-14, 07:11
100% symetryczne, a przełącznik można przełożyć w miejsce innej zaślepki. :) Trzeba tylko lekko naciąć osłonę kabla (peszel) gdzieś tam dalej pod dywanem, albo sam dywan naciąć. Przynajmniej ja musiałem tak zrobić, bo kabel od regulacji świateł nie sięgał do przełącznika. Poza tym, jeśli się nie mylę to podłokietniki były tylko w wersjach na ruch lewostronny. U nas nie było podłokietników, wszystkie są sprowadzane. Dlatego rzadko się trafiają i są drogie. Ale mogę się mylić.
mylisz się

palermo444
22-06-14, 11:33
Ma ktoś numer do kolegi Smooth? Mam u niego jeszcze towar do wysylki a nie są się z nim skontaktować

kepa416
22-06-14, 20:14
259-300 zł za kolektor Ebay nowy z uszczelkami do dużo czy znajdę taniej?

Gr4b3Q
22-06-14, 22:49
259-300 zł za kolektor Ebay nowy z uszczelkami do dużo czy znajdę taniej?

Normalna cena.

surf_star
23-06-14, 13:58
Potrzebuję zakupić poliuretany z Olkusza na tylne wahacze (OEM), nie mogę natomiast ogarnąć jakie mam wziąć bo na stronie są dwa schematy i numery części się nie pokrywają.
Czy może ktoś podać numery części?

Matheo12
23-06-14, 15:04
Taka sytuacja, w moim EJ9 gdy jest mało paliwa (20-30km) do zaświecenia kontrolki albo gdy już powoli zacznie zaświecać się i gasnąć to jeżeli auto zostawię na parę godzin wyłączone to dużo ciężej mi odpala. Fakt, że wskaźnik już leży bardzo nisko na czerwonym polu, ale skoro dopiero zaświeca mi się kontrolka to chyba jeszcze z parę litrów jest. Rozrusznik kręci nawet po 5-10 sekund zanim auto załapie. Natomiast jak silnik zostaje ciepły to auto odpala tak jak powinno. Też tak macie, ew czego to wina?

sublove
23-06-14, 15:50
Ja tak miałem w moim EJ9.
Przekręć stacyjkę na zapłon, cofnik kluczyk i tak 3-4 razy. Pompa pomoże ;)

Matheo12
23-06-14, 16:12
Ja tak miałem w moim EJ9.
Przekręć stacyjkę na zapłon, cofnik kluczyk i tak 3-4 razy. Pompa pomoże

Tzn to jest normalne takie "ciężkie odpalanie" czy coś powoli może mi już się sypać? :)

skolopendra
23-06-14, 16:42
Też tak macie

tak- te modele już mają ...

areqq
23-06-14, 23:15
Również tak mam, taka 'wczesna rezerwa' ;). Przeważnie pomagają dwa 'wstępne wtryski' ;) jak już jest naprawdę sucho, tyle co do stacji dojechać to jeszcze można gaz wcisnąć, ale to już chyba zjeżdżanie pompy i zbieranie syfów ze zbiornika - lepiej tankować wcześniej.

lliper
23-06-14, 23:47
Przekreć kluczyk zgaśnie check, cofnij, znowu przekreć, niech zgaśnie i kręcisz :) i działa :)

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

kepa416
24-06-14, 00:29
Poszukuje spinek nadkoli przednich do EJ9. Moje się rozleciały znalazłem http://www.spinkisamochodowe.pl/# i tam nr OEM lecz niestety trzy różne sztuki nr OEM : 91501-S04-003, 91512-SM4-003, 91512-SM4-003 różnią się głównie wymiarami i jedna sposobem montażu z tego co widzę po zdjęciach. Jest jakaś diametralna różnica czy raczej każda będzie pasowała.

Matheo12
24-06-14, 01:23
Dzięki za porady :) sposób przetestowany i działa :)

Michał102
24-06-14, 12:25
Nie szkoda Ci zarzynać pompy?
Nie lepiej zatankować wcześniej nim wskaźnik wejdzie na czerwoną kreskę?

Matheo12
24-06-14, 12:28
Nie szkoda Ci zarzynać pompy?
Nie lepiej zatankować wcześniej?

Przeważnie tankuje zanim spadnie na czerwone pole, ale czasami znajduje się w kryzysowej sytuacji :)

Michał102
24-06-14, 12:43
W takim razie spoko... sam czasem mam głęboką rezerwę:p

Chodzi głównie o to, by często nie odpalać na takich oparach:)

sublove
24-06-14, 12:48
jakieś średnicy nakrętkę trzeba mieć, żeby użyć jej do wyspawania klucza blokującego koło pasowe na wale?

piotreek23
24-06-14, 13:05
Chodzi głównie o to, by często nie odpalać na takich oparach
Nie prawda..nie jeździ się na rezerwie bo w baku po X latach na dnie jest syf. Jak ci taki muł pompa zassie to możesz mieć zabawę.

s4ng0
24-06-14, 15:55
Jaką standardową średnicę ma wlot przepustnicy pionowej w D14? i jakie kolanko zakupić, żeby dolot wpasować?

Labed2007
24-06-14, 18:30
Nie prawda..nie jeździ się na rezerwie bo w baku po X latach na dnie jest syf. Jak ci taki muł pompa zassie to możesz mieć zabawę.
Rok temu z tą myślą zrobiłem zabieg: dodatek czyszczący stp na 10l paliwa, i dokładne spuszczenie wszystkiego ze zbiornika. Zanieczyszczeń było sporo....
Mimo że nie jeżdżę na "oparach", po zapaleniu rezerwy przejadę może 30-40km i później tankowanie przynajmniej 1/2 zbiornika.

peter000
24-06-14, 22:14
Ktoś montował tą rozpórkę do D14A4/A3 z seryjnym dolotem?
http://allegro.pl/staffa-rozporka-przod-honda-crx-del-sol-civic-v-vi-i4348588402.html

s4ng0
24-06-14, 22:17
Ktoś montował tą rozpórkę do D14A4/A3 z seryjnym dolotem?
http://allegro.pl/staffa-rozporka-przod-honda-crx-del-sol-civic-v-vi-i4348588402.html

Silnik nie jest częścią karoserii i zawieszenia, więc jeśli do tego modelu to na pewno pasuje :)

tafel
24-06-14, 22:21
jaki baran rozbil mi lusterko w ej9. na cale szczescie posypal sie jedynie wklad. powiedzcie mi prosze jakie lustro montowane jest seryjnie? bo sa do kupienia rozne rodzaje. ktore bedzie pokazywalo jak seryjne, plaskie czy sferyczne?

peter000
24-06-14, 22:24
s4ng0 Nie do końca, bo ma jeszcze znaczenie ułożenie przepustnicy. Może się zdarzyć tak, że rozpórce będzie przeszkadzał filtr powietrza, który w D14A4/A3 jest w wiadomym miejscu. To jest odwieczny problem chyba przy tym modelu (mam civica od dwóch tygodni, więc do końca się nie orientuję jeszcze, a nic nie znalałem na ten temat, która konkretnie rozpórka pasuje, ani na google ani w forumowej szukajce)

kepa416
24-06-14, 23:18
Ktoś montował tą rozpórkę do D14A4/A3 z seryjnym dolotem?
http://allegro.pl/staffa-rozporka-przod-honda-crx-del-sol-civic-v-vi-i4348588402.html

Napisz dokładnie do nich o potwierdzenie ja pisałem o kompatybilność z pionową przepustnicą i dostałem odpowiedź że ta będzie hulać: http://allegro.pl/show_item.php?item=4302939679 ale osobiście wybrałem zmianę dolotowego na D15B7 albo D16Z6


A moje pytanie czy jest różnica między przewodami NGK a Vision? Czy to raczej jedna półka. Bo ostatnio zaczęło się Hondzie coś kasłać podczas na biegu dodaje gazu i potrafi warknąć szarpnąć albo przerwać. Tylko dzieje się to sporadycznie raz na 20-30 km tylko na niskich obrotach.

Słońce
24-06-14, 23:53
Zapytam też w tym temacie, bo zależy mi na czasie :)

Jak to jest z AP (bądź innym podobnym amorem) od crx/IVg do V/VI. Przednie sprężyny są mniejszej średnicy niż czapka i powstało takie wolne miejsce jak na foto. Można tak jeździć? czy gumy pod czapki (bądź same czapki) od crx/IVg są inaczej wyprofilowane pod mniejszą średnicę sprężyny? Tylna sprężyna idealnie przylega do krawędzi czapki bo ma większą średnicę (taka jak oem).

http://s16.postimg.org/o6fpwjx78/IMAG0068.jpg

I czy helpery powinny być na górze czy na dole? Bo raz czytam tak, a raz inaczej.

piotreek23
25-06-14, 06:36
Rok temu z tą myślą zrobiłem zabieg: dodatek czyszczący stp na 10l paliwa, i dokładne spuszczenie wszystkiego ze zbiornika. Zanieczyszczeń było sporo....
Mimo że nie jeżdżę na "oparach", po zapaleniu rezerwy przejadę może 30-40km i później tankowanie przynajmniej 1/2 zbiornika.
Le to luz :-) na rezerwie jest jakieś 8-9l byle z tym długo nie jeździć ;-) Ja tam nie czekam jak widzę że idzie w dól to do pełna.

KubEm
25-06-14, 09:21
Siema
mam takie pytanie, na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi.
Czy ktoś próbował wkładać tunel środkowy z podłokietnikiem z preludy V do civica VI gen ej/ek ? Dużo byłoby z tym rzeźby? Wiem, że trzeba by przenieść ręczny na prawą stronę - widziałem kiedyś jak gosciu tak w V genie zrobił i niby śmigało (na jakimś US forum i nie mam adresu do tego)

pozdro!

Endrju1
25-06-14, 09:37
kazio na hondziarze.pl ma tak w jajku zrobione, rzeźby co nie miara.

LeNuś
25-06-14, 18:19
Witam,
czy jest jakiś sposób na "skrzypiące" sprzęgło?

KubEm
25-06-14, 19:14
Masz na mysli skrzypienie przy wciskaniu pedału? Możesz spróbować posmarować miejsce styku wysprzęglika z łapą na której jest łożysko. (wysprzęglik wchodzi w taką gumę osłaniającą łapę - wystarczy odgiąć i wcisnąć troche smaru - lub odkręcić wysprzęglik i przesmarować dokładnie to miejsce styku). Ewentualnie wymień wysprzęglik :P

Chyba że skrzypi sam pedał, wtedy posmaruj prowadnice pedała.

peter000
25-06-14, 19:58
Jaki był fabryczny kolor bębnów w EJ9?

Labed2007
25-06-14, 20:04
srebrny mat

peter000
25-06-14, 20:57
Dzięki :)

LeNuś
25-06-14, 21:23
Masz na mysli skrzypienie przy wciskaniu pedału? Możesz spróbować posmarować miejsce styku wysprzęglika z łapą na której jest łożysko. (wysprzęglik wchodzi w taką gumę osłaniającą łapę - wystarczy odgiąć i wcisnąć troche smaru - lub odkręcić wysprzęglik i przesmarować dokładnie to miejsce styku). Ewentualnie wymień wysprzęglik :P

Chyba że skrzypi sam pedał, wtedy posmaruj prowadnice pedała.

U mnie skrzypienie jest przy puszczaniu sprzęgła, nie przy wciskaniu pedału.

KubEm
26-06-14, 14:14
tak czy siak, przesmarowanie może pomóc a zajmie 20 min : ) - i będzie najtańsze bo smar grafitowy kupisz za 5zł : P

Gr4b3Q
28-06-14, 15:53
Jaki gwint mamy na seryjnej gałce? M10 czy M12?

Matheo12
28-06-14, 16:28
Jaki gwint mamy na seryjnej gałce? M10 czy M12?

Z tego co wiem to M10

abiele
28-06-14, 18:48
Witam,

Czy to normalne, że sprężarka klimy wyłącza się po ok. 30s, i po 12s przerwy ponownie się załącza na 30s, i tak w kółko (samochód na postoju, przy otwartej masce silnika). Sprawdzałem jak pracuje klima w skodzie octavia II i wydaje się, że tam sprężarka pracuje dłużej niż 30s.
Podobne pytanie zadałem w innym wątku, ale niniejszy chyba będzie bardziej odpowiedni.



Sent from my ej9 using Tapatalk

Brylant1
28-06-14, 19:18
To juz standard, w pisz w google "tuning klimy civic" tam jest instrukcja co jak przerobic termostat klimy zeby pracowala dluzej

abiele
29-06-14, 00:53
Okay, dzięki za odpowiedź. Sądziłem, że to awaria układu klimy. Z drugiej strony szkoda sprężarki jak tak często wyłącza sie 😕


Sent from my ej9 using Tapatalk

kamilg865
30-06-14, 11:30
Siemka szybkie pytanko czy jesyt sens do seryjnego ukladu hamulcowego w EK4 ladowac pompe i servo od ATRa? czy to strata kasy? pozdro

sublove
30-06-14, 12:24
była taka stronka w necie - wyglądało to jak program serwisowy do Civica (nie chodzi mi o "sam naprawiam"), gdzie po kliknięciu w daną grupę auta można było obczaić rzut danej części/zespołu wraz z rysunkiem, rozmiarami śrub etc.
kojarzy ktoś?

kepa416
30-06-14, 13:23
była taka stronka w necie - wyglądało to jak program serwisowy do Civica (nie chodzi mi o "sam naprawiam"), gdzie po kliknięciu w daną grupę auta można było obczaić rzut danej części/zespołu wraz z rysunkiem, rozmiarami śrub etc.
kojarzy ktoś?

http://japancars.ru/
http://www.lingshondaparts.com/

palermo444
30-06-14, 20:48
jaka maks szerokosc felg i et wejdzie do ej9 ? chodzi mi tu glownie o 15 calowe fele

MrKubek
30-06-14, 21:13
przy et 37 i 7calach jest praktycznie równo z nadkolem na przodzie

palermo444
30-06-14, 21:23
przy et 37 i 7calach jest praktycznie równo z nadkolem na przodzie
co bys proponowal jaka szerokosc ? i et przy 15 " ?

Pudel007
30-06-14, 23:18
Wiecie może czy owiewki od htb pasują do coupe :) Bo pytałem się kolesia z firmy, która sprzedaje owiewki i mówi, że są inne a nie mogę znaleźć info na temat tych owiewek heko i w ich spisie nie ma do wersji 2d :)

Matheo12
01-07-14, 01:04
co bys proponowal jaka szerokosc ? i et przy 15 " ?

Ja przykładowo mam 15x6,5 ET35, wszystko siedzi ok, z glebą też nie będzie problemu.

KubsonNH
01-07-14, 01:10
Ja przykładowo mam 15x6,5 ET35, wszystko siedzi ok, z glebą też nie będzie problemu.
ja własnie zakupiłem do ej 9 fele 15" x 7 i ET 13 :D i do tego -35 zawias jak złożę to mogę dać foto i opinie czy nadkola będą całe.
Natomiast mam pytanie o wydech końcowy do EJ9 czy podchodzi P&P od civica V gen hatchback ?

palermo444
01-07-14, 05:36
ja własnie zakupiłem do ej 9 fele 15" x 7 i ET 13 :D i do tego -35 zawias jak złożę to mogę dać foto i opinie czy nadkola będą całe.
Natomiast mam pytanie o wydech końcowy do EJ9 czy podchodzi P&P od civica V gen hatchback ?
No to czekam na foto ;-)

motoboy
01-07-14, 08:38
Panowie jakie kable zapłonowe do d-serii polecicie? brać coś tuningowego czy jakieś seryjne bosche? pozdrawiam ;)

falek84
01-07-14, 13:54
Panowie jakie kable zapłonowe do d-serii polecicie? brać coś tuningowego czy jakieś seryjne bosche? pozdrawiam ;)

oryginały lub ngk tylko i wyłącznie

KubEm
01-07-14, 15:07
Pany! Pomocy

Po wymianie skrzyni, auto odpaliło i wyjechało z garażu. Potem zgasiłem silnik i już nie odpala >.> Błędów komputer nie pokazuje, niestety iskra nie ma na świecach ; / Czy to możliwe zeby coś z aparatem się stało w ciągu 10 minut? (odpaliła, wyjechała, zgaszona, sprzątam garaż i już nie odpala)

Do tego kontrolka check engine zamiast po przekręceniu na zapłon palić się jasno jak wszystkie inne to ona delikatnie się żarzy..

Rozrusznik kręci normalnie..

jakieś porady?

Civic ej6 z D16y8

UNK
01-07-14, 17:33
http://youtu.be/R6dgvWS_3Co

Normalne zachowanie obrotomierza?

Wydziergane z Galaxy S III

KubsonNH
01-07-14, 18:11
Civic ej9 na 15: Et13 link do pobrania foto
http://speedy.sh/uudrF/20140701-163441-1.jpg
http://speedy.sh/pp4ze/20140701-161807-1.jpg

jak z tym końcowym wydechem czy z V gen podchodzi do 6 gen bez przeróbek końcowy wydech?(hatchback)

kepa416
01-07-14, 18:54
oryginały lub ngk tylko i wyłącznie

A Vision?


http://youtu.be/R6dgvWS_3Co

Normalne zachowanie obrotomierza?

Wydziergane z Galaxy S III

Ja mam to samo a czasem potrafi sobie spaść samo z siebie do tej drugiej kreski.


To ja zapytam oryginalny płyn do chłodnicy w Hondzie to : .....? No i czy w 6gen jest odpowietrznik czy go nie ma bo miał być przy bloku przy krótkim wężu czyli w najwyższym punkcie ale patrzę i go nie widzę.

Raffaelloo
01-07-14, 20:59
Panowie gdzie zlokalizuje termostat klimatyzacji w poliftowym EJ9? Czy są to takie brązowe przewody, które wychodzą ze skrzynki gdzie znajduje się filtr kabiny i idą do takiej małej skrzyneczki (z elektroniką) na dole, do której jest wpięta kostka?

Labed2007
01-07-14, 23:31
Panowie jakie kable zapłonowe do d-serii polecicie? brać coś tuningowego czy jakieś seryjne bosche? pozdrawiam ;)

Omijaj wszystko szerokim łukiem oprócz OEM kabli sumiotomo, ew. mogą być nówki NGK ale znam przypadki, gdzie auto lepiej chodziło na używanych OEM przewodach niż nówkach NGK.

Pablosik
02-07-14, 12:15
Panie i Panowie. Kojarzycie ile kosztuje wymiana uszczelki pokrywy zaworów w d16y7? To jest jakiś skomplikowany zabieg? Czy to może rozwiązać problem kopcenia przy dodawaniu gazu? Silnik trzyma sprężanie (na ostatnim jest 0,1-0,2 różnicy).

And84
02-07-14, 13:23
Panie i Panowie. Kojarzycie ile kosztuje wymiana uszczelki pokrywy zaworów w d16y7? To jest jakiś skomplikowany zabieg? Czy to może rozwiązać problem kopcenia przy dodawaniu gazu? Silnik trzyma sprężanie (na ostatnim jest 0,1-0,2 różnicy).
Pokrywy zaworów ??? Nie ma nic wspólnego z kopceniem :)

KubEm
02-07-14, 16:45
Pany! Pomocy

Po wymianie skrzyni, auto odpaliło i wyjechało z garażu. Potem zgasiłem silnik i już nie odpala >.> Błędów komputer nie pokazuje, niestety iskra nie ma na świecach ; / Czy to możliwe zeby coś z aparatem się stało w ciągu 10 minut? (odpaliła, wyjechała, zgaszona, sprzątam garaż i już nie odpala)

Do tego kontrolka check engine zamiast po przekręceniu na zapłon palić się jasno jak wszystkie inne to ona delikatnie się żarzy..

Rozrusznik kręci normalnie..

jakieś porady?

Civic ej6 z D16y8

Sprawdzona oporność cewki i jest podręcznikowa, na cewke przechodzi iskra - wymieniłem dziś palec i dalej nic, kopułka przewodzi prąd..

falek84
02-07-14, 17:18
A Vision?
też

No i czy w 6gen jest odpowietrznik czy go nie ma bo miał być przy bloku przy krótkim wężu czyli w najwyższym punkcie ale patrzę i go nie widzę.
nie ma, w 5g jest na króćcu

lliper
03-07-14, 00:56
Ma ktoś foki ej9 z ładnymi 13" alusami? Bo jak ostatnio założyłem zimowki to myślałem że mi ktoś pokryjomu swapa zrobil :D Do d14 chyba najlepszy mod zaraz po skrzyni :)

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

luchuma
03-07-14, 12:29
michal102 mial czynastki :D


jakie cisnienie oleu powinno byc w d16 na jalowych ?

janekb84
03-07-14, 20:10
napewno nie mniejsze niz 0,7

s4ng0
03-07-14, 20:21
Pany, jakie klocki polecacie pod tarcze 262mm Mikody?

Starstruck
03-07-14, 20:53
Trw, ate.

Brylant1
03-07-14, 21:16
Ja polece ferodo premier, trw lubia czasem popiskiwac.

Starstruck
03-07-14, 21:19
Ja co do ferodo premierów to powiem, że mi mega pyliły. Nie wiem czy to moje tak miały, czy każda partia taka wychodzi, ale felga była non stop opór upierdzielona.

s4ng0
03-07-14, 21:25
Felga i tak czarna więc nie będzie widać :D

Chodzi mi, żeby dobrze hamowały, nie czy będą pylić

yarOo_krk
03-07-14, 22:00
Panowie szybkie pytanie: czym najlepiej wypolerować plastik?
Krawężnik wyrósł mi z kępy trawy i zarysowałem dokładkę - hciałem w jakiś prosty sposób usunąć rysy bo (mnie) rzucają się w oczy :)

janekb84
03-07-14, 23:59
Panowie szybkie pytanie: czym najlepiej wypolerować plastik?
Krawężnik wyrósł mi z kępy trawy i zarysowałem dokładkę - hciałem w jakiś prosty sposób usunąć rysy bo (mnie) rzucają się w oczy :)
papier scierny a potem podgrzac troche np.opalarka

I3uC
04-07-14, 17:49
Panowie szybkie pytanie :)
Zatankowałem 98 na stacji czerwonego sępa i mój wskaźnik paliwa oszalał. Pokazuje co chce w zależności od kąta nachylenia samochodu ( Jak widać na filmach). Co może być tego przyczyną.
Pomijam fakt, że zrobił się strasznie zmulony. W ogóle jak przejechałem się ostatnio 1.4 75 to zbierała się o niebo lepiej jak moja 1.4 90 :(

Filmik 1 (http://youtu.be/BryxFT8h-a4)

Filmik 2 (http://youtu.be/0zSuywJFTv0)

kazik1993
04-07-14, 18:06
panowie mam poważny problem, zmieniłem amortyzatory na gwint mts , i z lewym jest wszystko ok ale w prawym coś stuka , tak jakby prawy amortyzator nie był dobrze dociągnięty z góry , ale jest na chama przykręcony , na zdjęciu ta złota podkładka się obraca w tym stukającym amortyzatorze a w tym dobrym się jej nie ruszy

http://zapodaj.net/c36130e8b47cf.jpg.html

I3uC
04-07-14, 18:12
panowie mam poważny problem, zmieniłem amortyzatory na gwint mts , i z lewym jest wszystko ok ale w prawym coś stuka , tak jakby prawy amortyzator nie był dobrze dociągnięty z góry , ale jest na chama przykręcony , na zdjęciu ta złota podkładka się obraca w tym stukającym amortyzatorze a w tym dobrym się jej nie ruszy

http://zapodaj.net/c36130e8b47cf.jpg.html
Może wystarczy dać jakąś podkładkę pod śrubę ? Może o czymś zapomniałeś składając ?

kazik1993
04-07-14, 18:20
Właśnie tutaj jest jeszcze jeden problem , gdy chciałem odkręcić te śrubę tam jest taki prostokąt którego się trzyma i się odkreca ( jest on na zdjęciu ) i on mi się wyrobil i nie idzie tego chwycić ; ( macie jakiś pomyśl?

I3uC
04-07-14, 18:25
Bierzesz taki oto klucz http://www.alexapolska.com.pl/img/p/92-329-large.jpg o ile jest tam na tyle miejsca, zaciskasz go i powinno być ok. Jak będzie się ślizgać to weź kawałek gumy pod klucz i powinno pójść.
Hmm nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje "szybkie pytanie"

KubEm
04-07-14, 18:30
Szybkie pytanie:
Civic ej6 fabrycznie d16y7 - wyłącznik bezwładnościowy (odcinający pompę paliwa) powinien być za konsolą środkową od strony schowka prawda?

kazik1993
04-07-14, 19:05
Bierzesz taki oto klucz http://www.alexapolska.com.pl/img/p/92-329-large.jpg o ile jest tam na tyle miejsca, zaciskasz go i powinno być ok. Jak będzie się ślizgać to weź kawałek gumy pod klucz i powinno pójść.
Hmm nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje "szybkie pytanie"

hmm nie wiem czy nawet tym urządzeniem to przytrzymam. Przed chwilą wjechałem samochodem na kanał i odkręciłem koło , gdy samochód podniosłem na lewarku to ta podkładka wkońcu była sztywna i się nie obracała , ale gdy poruszałem bębnem do góry to słyszałem właśnie takie stukanie , jest możliwość włożenia jakiejś podkładki jeszcze bez okdręcania tego ?

Matheo12
04-07-14, 19:05
W ogóle jak przejechałem się ostatnio 1.4 75 to zbierała się o niebo lepiej jak moja 1.4 90

75 KM w papierach czy naprawdę :P? Przy D14A3 które seryjnie ma 75 KM wystarczy uszczelkę pod przepustnicą wymienić i już jest 90 KM. Może był jeszcze lekko dłubnięty, dolot, kolektor wydechowy i już pewnie różnica będzie jakaś :)

I3uC
04-07-14, 20:03
75 KM w papierach czy naprawdę :P? Przy D14A3 które seryjnie ma 75 KM wystarczy uszczelkę pod przepustnicą wymienić i już jest 90 KM. Może był jeszcze lekko dłubnięty, dolot, kolektor wydechowy i już pewnie różnica będzie jakaś :)

Kuzyna samochód czysta seria 75 KM. Kompletnie nic nie dłubane. A samochód ogólnie bardziej zrywny i chętnie się wkręca.

skolopendra
04-07-14, 20:26
Kompletnie nic nie dłubane.

więc oznacza to że twoja hanka zmordowana życiem jest i to ostro ...

Bmileek
04-07-14, 22:28
Czym różnią się silniczki krokowe z D serri od B serri?

LeNuś
05-07-14, 21:51
Witajcie,
w jaki sposób najlepiej ściągnąć boczną naklejkę "comfort" z błotników ?

firstborne
05-07-14, 23:12
Chcę wymienić płyn hamulcowy w układzie sprzęgła, ale ten korek przy wysprzęgliku ani drgnie, nie chcę 'na siłę' bo boję się, że coś połamie lub pozaginam. Gwint wygląda na ciut zapieczony, ale nie aż tak bardzo, czy może jest jakiś preparat, którym można byłoby tą śrubę spryskać by puściła?

kazik2_h9w3
05-07-14, 23:23
Np wd 40 ale myślę że przy użyciu odpowiedniego klucza odpowietrznik puści

firstborne
05-07-14, 23:30
No nie bardzo. Tam jest klucz 8' i już prawie przekręciłem śrubę, także muszę próbować czymś to spryskać.

luchuma
05-07-14, 23:40
na cieolym silniku

firstborne
05-07-14, 23:47
Znalazłem WD, psiknąłem i zobaczymy. Generalnie z tym sprzęgłem problem pojawił się...dzisiaj, nagle i znikąd. Kiedy po pracy odpaliłem auto to sprzęgło brało nisko i na sekundę, dwie nie odbijało po czym odbiło,. nie mogłem wrzucić żadnego biegu, auto się rozgrzało i było już w miarę ok. Zaglądam do zbiorniczka a tam tylko szarawy osad i dziurka obok do której pewnie leci płyn. Nie odkręcając wysprzęglika dolałem DOT 4 i płyn wygląda normalnie jak woda zmieszana z betonem, zdaje się, że problemem będzie zasyfiony układ, który trzeba też odpowietrzyć. Zobaczę jutro jak będzie z tą śrubką, po czym zabiorę się za to.

endriu21
06-07-14, 00:14
sprawdź czy nie masz wycieków nad pedałem sprzęgła

firstborne
06-07-14, 00:35
Sprawdzałem, nie ma.

Starstruck
06-07-14, 02:30
Panowie, potrzebna pomocna wiedza. Problem jest z prawą szybą przednią. Otóż szyba nie opuszcza się i nie podnosi z panelu kierowcy. Zaś z panelu pasażera da się ją podnieść (po naciśnięciu słyszę i widzę jak "dopycha" szybę do góry) Wszystkie pozostałe 3 działają (opuszczają i podnoszą). Problem był na początku taki, że prawa przednia nie chciała działać w ogóle (z panelu kierowcy i pasażera) gdy drzwi kierowcy były uchylone lub otwarte (przy zamkniętych wszystko działało). Poprawiłem (w sensie poruszałem) wiązkę w drzwiach kierowcy (tę wchodzącą z drzwi do karoserii) i problem rozwiązałem. Niestety tylko na moment, czyli do ponownego ruszenia drzwi. Co robić, co może być przyczyną? Jak ściągnąć boczek w sedanie?

Dissnej
06-07-14, 12:09
Witajcie,
w jaki sposób najlepiej ściągnąć boczną naklejkę "comfort" z błotników ?
Podgrzać i bardzo mocną nitką delikatnie odklejać - potem benzyna ekstrakcyjna i będzie cacy:)

firstborne
06-07-14, 12:29
Poprawiłem (w sensie poruszałem) wiązkę w drzwiach kierowcy (tę wchodzącą z drzwi do karoserii) i problem rozwiązałem. Niestety tylko na moment, czyli do ponownego ruszenia drzwi. Co robić, co może być przyczyną? Jak ściągnąć boczek w sedanie?

Na to pytanie praktycznie odpowiedziałeś sobie sam. Obwód we wiązce jest gdzieś otwarty, tj. robi się zwarcie i stąd przyczyna. Skoro zwyczajne poruszanie wiązki pomogło to myślę, że problem nie powinien być na tyle duży, żeby go nie móc rozwiązać w całości. Na pewno trzeba ściągnąć ten boczek i przyjrzeć się wiązce. Poniżej filmik ze zdejmowania boczku:
https://www.youtube.com/watch?v=vucvaC-171c

michaelx2
06-07-14, 13:03
Witam forumowiczów :), mam takie pytanko, czy to normalne, że jeśli zmieniłem w swojej Hani kolektor z seryjnego 4-1 na 4-2-1 to zmienił się również troszkę dźwięk wydechu? Głównie nurtuje mnie jeden odgłos, po zamontowaniu 4-2-1 jest taki dziwny "świst" czy jak to inaczej nazwać "syczenie" jak się wkręca na obroty, wcześniej tego nie było, czy to może być wina tego, że gdzieś puszcza czy po prostu spaliny inaczej się schodzą niż w serii i dlatego jest taki odgłos? Sprawdzałem na kanalale i nie widać nigdzie żeby coś puszczało bo skręciłem dosyć solidnie szczególnie w łączeniu się kolektora z 4 na 2. I jeszcze mnie zastanawia jedno, czemu ta nowa uszczelka elastyczna mi się nie schowała do środka i czy to tam własnie nie puszcza, wrzucam foto jak było przed wymianą kolektora a jak teraz, oceńcie i doradźcie, dzięki z góry ;D
https://imagizer.imageshack.us/v2/1266x712q90/840/27zm.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/1266x712q90/819/9jpyc.jpg

Matheo12
06-07-14, 13:24
Miałem podobnie. Problemem przy swapie kolektora było łączenie z katem, które okazało się za daleko... o 2-3 cm. Prawdopodobnie stąd, że przy wymianie tłumika końcowego wydech poszedł mi lekko "w tył". Na szczęście były lekkie luzy i udało się przysunąć lekko wydech "w przód". Pierwsze odpalenie na kolektorze 4-2-1 i od razu zdziwiłem się jak po swapie 4-2-1 dźwięk wydechu uległ zmianie. Po przejechanych może 50 km było słychać już świst. Jednak było to przez to, że wydech spadł mi z haka tym zaraz przed tłumikiem środkowym i był nieszczelny, resztę załatwiłem już flexą.

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/835/h5rw.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/835/h5rw.jpg/)

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/196/n0jw.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/196/n0jw.jpg/)

Mimo że tą tulejkę założyłem zaraz obok tłumika środkowego to i tak ten świst dobiega z okolicy głowicy-kolektora wydechowego przy dodawaniu gazu. Na dniach będę robił cały wydech z nierdzewki to zobaczy się czy dalej ten świst będzie.

Starstruck
06-07-14, 13:53
Na to pytanie praktycznie odpowiedziałeś sobie sam. Obwód we wiązce jest gdzieś otwarty, tj. robi się zwarcie i stąd przyczyna. Skoro zwyczajne poruszanie wiązki pomogło to myślę, że problem nie powinien być na tyle duży, żeby go nie móc rozwiązać w całości. Na pewno trzeba ściągnąć ten boczek i przyjrzeć się wiązce. Poniżej filmik ze zdejmowania boczku:
https://www.youtube.com/watch?v=vucvaC-171c


Dzięki! Filmik będzie pomocny :).

kepa416
06-07-14, 15:23
Potrzebuje popracować nad skokiem pedału gazu. O co chodzi gdy naciskam pedał gazu czuje że pedał idzie ale nie ciągnie linki albo jest taki duży skok do momentu naprężenia. Dopiero po jakimś 1 cm czuć że ciągnie sprężynę na przepustnicy i normalnie dodaje gazu. W instrukcji wyczytałem że zwis linki powinien wynosić 10-12 mm zwis czyli jak patrzę od boku na linkę przy przepustnicy to jej ruch od położenia bez dodania gazu do momentu kiedy naciągnie się tak że ruszy uchwytem przepustnicy czy inaczej?

endriu21
06-07-14, 16:07
Potrzebuje popracować nad skokiem pedału gazu. O co chodzi gdy naciskam pedał gazu czuje że pedał idzie ale nie ciągnie linki albo jest taki duży skok do momentu naprężenia. Dopiero po jakimś 1 cm czuć że ciągnie sprężynę na przepustnicy i normalnie dodaje gazu.

nie wiem co jest w instrukcji ale ja miałem podobnie, wyregulowałem sobie naciąg ta nakrętka przy przepustnicy tak żeby był minimalny luz i żeby przepustnica nie była cały czas otwarta i jest ok,

Starstruck
06-07-14, 21:55
Czy pęknięta sprężyna jest w stanie "zaniżyć" wynik sprawności amortyzatorów na stacji kontroli? Auto nie jest przechylone ani nic z tych rzeczy, po prostu jest na dole jeden zwój pęknięty.

UNK
06-07-14, 22:59
Panowie o co chodzi,że podczas zmiany biegu gdy wciskamy sprzęgło wskazówka od obrotów tak jakby nie spada odrazu na dół tylko zostaje chwilke na górze??

Wydziergane z Galaxy S III

Starstruck
06-07-14, 23:01
Normalny objaw - nie odpuszczasz jeszcze gazu do końca a już wciskasz sprzęgło (choć to wszystko trwa w setnych sekundy). Jeszcze bardziej jest to odczuwalne w autach z elektroniczną przepustnicą.

bulldose
06-07-14, 23:07
Czy kierownica z atr pasuje P&P do ej6?

kazik1993
07-07-14, 20:08
Wie ktoś jakie są wymiary śrub w tylnych amortyzatorach , tam gdzie się czapke amortyzatora przykręca , są tam dwie samokontrujące śruby

And84
07-07-14, 20:39
Wie ktoś jakie są wymiary śrub w tylnych amortyzatorach , tam gdzie się czapke amortyzatora przykręca , są tam dwie samokontrujące śruby
10 drobnozwojowa o ile dobrze pamiętam :)

sebawo
08-07-14, 11:04
Czy kierownica z atr pasuje P&P do ej6?

pasuje

sublove
08-07-14, 17:24
Może pytanie z dupy ale nie miałem tak wcześniej. Felgi alu, dwie lekko wgiete na rancie, wyważone na prefekt a biją podczas jazdy niemiłosiernie. Czy owe wgiecie w rancie może dawać aż takie bicie? Jest sens bulic za prostowanie? Pomoże coś?

kepa416
08-07-14, 17:34
Pokaż fotkę jak to wygląda, jeśli udało Ci się zagiąć sam rant to ok, ale najprawdopodobniej cała felga dostała i stąd bicie.

Sworznie Yamato warte uwagi? Czy lepiej CTR albo GMB?

Brylant1
08-07-14, 19:16
Panowie, potrzebna pomocna wiedza. Problem jest z prawą szybą przednią. Otóż szyba nie opuszcza się i nie podnosi z panelu kierowcy. Zaś z panelu pasażera da się ją podnieść (po naciśnięciu słyszę i widzę jak "dopycha" szybę do góry) Wszystkie pozostałe 3 działają (opuszczają i podnoszą). Problem był na początku taki, że prawa przednia nie chciała działać w ogóle (z panelu kierowcy i pasażera) gdy drzwi kierowcy były uchylone lub otwarte (przy zamkniętych wszystko działało). Poprawiłem (w sensie poruszałem) wiązkę w drzwiach kierowcy (tę wchodziącą z drzwi do karoserii) i problem rozwiązałem. Niestety tylko na moment, czyli do ponownego ruszenia drzwi. Co robić, co może być przyczyną? Jak ściągnąć boczek w sedanie?

Na 90% masz przerwany kabel przy kostce ktora wchodzi od budy do drzwi, najwygodniej zdjac blotnik przewiercic kostke tak zeby przeszedl kabel do drzwi i ladnie polutwowac wszystko.

kazik1993
08-07-14, 19:22
mam problem , dzisiaj chciałem przykręcić górną czapkę w tylnych amortyzatorach i nakręciłem za małe śruby i zjechałem początek gwintu , co teraz mogę zrobić ? Jeszcze później gdy chciałem przykręcić nakrętke o dobrym gwincie to na początku zablokowała mi się ta nakrętka i nie da się jej ani przykręcić ani odkręcić .

Matheo12
08-07-14, 20:36
Panowie, będę zmieniał zawias na gwint, poza tym z tyłu planuje wywalić bębny bo już praktycznie są do niczego i wstawić tarcze. Potrzebuje wymienić wahacze, tak? Warto jeszcze sworznie? Chodzi mi o przód i tył. Nie licząc ceny gwintu ile mnie to będzie kosztować? Coś jeszcze wymienić? EJ9 98r

luchuma
08-07-14, 22:12
tuleje, sworznie, cukierki jesli wymagane
drazki i koncowki jesli wymagane
regeneracja zaciskow jesli wymagane

pompa hamulcowa minimum 15/16

Starstruck
08-07-14, 23:03
Panowie, mam problem, którego od dłuższego czasu nie mogę rozwiązać. Pacjent to EK4 z B16A2. Pewnego razu auto zaczęło tracić moc na zimnym oraz przez pierwsze metry jak ciecz osiągnęła optymalną temperaturę pracy. Wymieniony został filtr paliwa, świece oraz wyregulowane zawory. Nie pomogło. Następnie wymieniona została sonda lambda - i tutaj - znaczna poprawa. Auto przerywało tylko "przez" chwilę, jak było zimne, zaraz po odpalaniu. Przez pierwsze metry zaczęło łapać temperaturę i problem ustąpił w 100% na rozgrzanym silniku. Ale jednak to nie to, wciąż jednak przerywa na tym zimnym. Dostało dzisiaj nową kopułkę i palec rozdzielacza. I niestety to też w 100% nie pomogło... Gdzie szukać, co robić? Przewody WN, map sensor brudny? Ciekawe jest, że wymiana sondy w 90% rozwiązała problem, ale co dalej :(?

Aha to nie jest takie przerywanie na ułamek sekundy, tylko czuć jakby załączyły się "dwie klimy" przez sekundę-dwie i potem normalnie. Głównie odczuwam to, jak wspomniałem, na zimnym, przez pierwsze trzy biegi, jak mozolnie przyspieszam.

kepa416
08-07-14, 23:47
mam problem , dzisiaj chciałem przykręcić górną czapkę w tylnych amortyzatorach i nakręciłem za małe śruby i zjechałem początek gwintu , co teraz mogę zrobić ? Jeszcze później gdy chciałem przykręcić nakrętke o dobrym gwincie to na początku zablokowała mi się ta nakrętka i nie da się jej ani przykręcić ani odkręcić .

Cudotwórcą chyba nie jesteś ale spróbuj odkręcić siłą i potem nagwintować innego wyjścia nie widzę. Gwintowanie jeśli po skręceniu całości nakrętka nie trzymać się będzie w tym uszkodzonym miejscu. Jak nie siłowo odkręcać i szukać na szrocie góry.


Panowie, będę zmieniał zawias na gwint, poza tym z tyłu planuje wywalić bębny bo już praktycznie są do niczego i wstawić tarcze. Potrzebuje wymienić wahacze, tak? Warto jeszcze sworznie? Chodzi mi o przód i tył. Nie licząc ceny gwintu ile mnie to będzie kosztować? Coś jeszcze wymienić? EJ9 98r

Na pewno wahacze wleczone, na takie pod tarcze z tarczami a wymiana w nich tulei, cukierków, i sworzni wtedy kiedy stare są do wywalenia bo jak kupisz z nowymi to po co je wymieniać. Stare sparciałe wymienić co świeże zostawić.

bednar_ek35
09-07-14, 01:16
Starstruck może coś ze ssaniem,może ktoryś z czujników daje blędny sygnał na zimnym,może trzeba ustawić zapłon?

Starstruck
09-07-14, 01:26
Starstruck może coś ze ssaniem,może ktoryś z czujników daje blędny sygnał na zimnym,może trzeba ustawić zapłon?

Będziemy diagnozować dalej. Po prostu szukam naprowadzenia co to może być, bo wymienić wszystko to nie problem w robocie a w $ (ileż można wydawać na to)? przypadek jest o tyle dziwny, że w znacznym stopniu rozwiązała go nowa sonda a samo przerywanie/utrata mocy trwa dosłownie odcinku może 150-200 metrów o łącznym czasie 5-10 sekund? I nagle przestaje.

luchuma
09-07-14, 01:40
moze wtryski przelewaja? albo MAP sensor nawala ;]

kazik1993
09-07-14, 02:51
Cudotwórcą chyba nie jesteś ale spróbuj odkręcić siłą i potem nagwintować innego wyjścia nie widzę. Gwintowanie jeśli po skręceniu całości nakrętka nie trzymać się będzie w tym uszkodzonym miejscu. Jak nie siłowo odkręcać i szukać na szrocie góry.


a jak nagwintować znowu ? można to jakoś ręcznie zrobić w domu czy trzeba zdejmować amortyzator i do tokarza ?

Endrju1
09-07-14, 08:16
Matheo12 Jak wstawiasz gwint, to prawdopodobnie zamierzasz zmieniać wysokość co jakiś czas, warto wtedy zainwestować w poliuretan, gdyż zwykłe tuleje muszą być dokręcane na opuszczonym aucie, przez co jeśli zmienisz wysokość to tuleje będą powykręcane i o wiele szybciej się wysypią.

thunder
10-07-14, 00:34
Witam, chciałbym sb zrobić pod maską na niebieski i do tego kupić skarpetki spoona, washersy i mocowanie akumulatora taki kolor:

http://i59.tinypic.com/1fcprs.jpg

Oraz chcę też pomalować parę rzeczy we własnym zakresie ale tak aby kolor był jak najbardziej podobny i zastanawiam się który lakier bd bardziej podobny:

Ten:

http://allegro.pl/motip-crafts-lakier-farba-spray-niebieski-ral-5015-i4400076301.html

Czy ten?

http://allegro.pl/lakier-vht-anodized-efekt-anodowania-anodowanie-i4378521171.html