Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Szukam uszczelki pod wtryskiwacz w D14A3 wg http://japancars.ru/ wychodzi że były dwa rodzaje 16472-P0H-A01, 16472-PH7-003 NOK i OTSUKA po czym poznać która gdzie pasuje no i czy one się w ogóle różnią czymś między sobą.
Zamieszczone przez CreIser
A jeszcze jedno pytanie z innej beczki:
lepiej kupować oryginalną półkę pod głośniki 6x9, czy robić z MDF'a albo OSB?
Głośniki 6x9" pasują w standardowe otwory montażowe z tyłu EJ9, więc raczej nie ma sensu umieszczać ich w półce, bez względu na to czy w OEM'owej czy z MDF'u.
Właśnie wiem, tutaj głównie skierowane było pytanie do audiofili. Już miałem jedną półkę ze zmontowanymi głośniczkami, ale niestety kogoś za bardzo rączki swędziały do tego.
Ok, to jeszcze pytanko o tą sondę lambda. Dla tych, którym nie chce się przeglądać ostatnich stron kopiuję treść linku:
Panowie, ponoć do EJ9 pasuje sonda lambda od Opelka i jest dużo tańsza.
Którą z tych byście polecali?
http://allegro.pl/listing/listing.ph...v6-p-3-mt-0718
Tutaj koszty są bardzo różne zależnie od regionu i fachmana. Ja za wspawanie i malowanie zapłaciłem 350zł ale wiem, że i po 600 za stronę robią.
Tutaj koszty są bardzo różne zależnie od regionu i fachmana. Ja za wspawanie i malowanie zapłaciłem 350zł ale wiem, że i po 600 za stronę robią.
Rozumiem,
Jeszcze jedno pytanko:
Jakie są objawy kończenia sie przegubu wewnętrznego?
Jak ruszam słysze jakieś chrobotanie,koła prosto.
Jak stoję z zaciągniętym ręcznym i puszczam sprzęgło na 1żeby lekko zarwało również slysze to chrobotanie i jakiś świst.
Wydziergane z Galaxy S III
Szybkie pytanie, a odpowiedź jakbym mógł otrzymać na PW byłbym na prawdę MEGA wdzięczny!
Mam zamiar wymienić przegub zewnętrzny w Hondzie Civic EJ6 '97 rok, silnik D16Y7, 105 KM. Tylko mam problem, bo w katalogach są 2 rodzaje:
1) wew. uzębienie 30 / zew. uzębienie 26
2) wew. uzębienie 28 / zew. uzębienie 26
Który rodzaj musiałbym kupić ?
Witam,jestem nowy na tym forum,i poszukuje odpowiedzi na na mój problem.Posiadam Honde civic coupe EJ6 i zastanawiam się nad zmianą tłumika,czy możecie mi coś doradzić w tej sprawie ?W firmie ulter już pytałem,nie mają do coupe'ty.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Witam,jestem nowy na tym forum,i poszukuje odpowiedzi na na mój problem.Posiadam Honde civic coupe EJ6 i zastanawiam się nad zmianą tłumika,czy możecie mi coś doradzić w tej sprawie ?W firmie ulter już pytałem,nie mają do coupe'ty.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Każdy jaki sobie wybierzesz będzie pasowac ... nie musisz szukać stricte dedykowanego.
Jakie swieczkibkupic do d15z6?
Jest gaz jesli to ma jakies znaczenie
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
A moglibyście coś ciekawego zaproponować ?Pzdr
Kup zwykłe NGK i jest git albo irrydowe tylko wychodzi dużo drożej
A moglibyście coś ciekawego zaproponować ?Pzdr
Martec Proex Djhammer i wiele innych masz temat o tlumikach jest tam dużo info.
A moglibyście coś ciekawego zaproponować ?Pzdr
popytaj o proex'a albo m-tech'a
Szybkie pytanie, a odpowiedź jakbym mógł otrzymać na PW byłbym na prawdę MEGA wdzięczny!
Mam zamiar wymienić przegub zewnętrzny w Hondzie Civic EJ6 '97 rok, silnik D16Y7, 105 KM. Tylko mam problem, bo w katalogach są 2 rodzaje:
1) wew. uzębienie 30 / zew. uzębienie 26
2) wew. uzębienie 28 / zew. uzębienie 26
Który rodzaj musiałbym kupić ?
A to nie wersje z ABS i bez?
A moglibyście coś ciekawego zaproponować ?Pzdr
Poza tym jakiś Proex wisiał na tablicy albo u nas na giełdzie. Właśnie do Coupe
MichalS394
26-08-14, 20:07
Jak wam się to widzi? nie ma trochę ubogiej mieszanki?
http://i60.tinypic.com/29nfnr6.jpg
http://www.jerwan.pl/faq-porady/oznaki-zuzycia-swiec-zaplonowych/
z tego zdjęcia widać że wyglądają w miarę ok.
MichalS394
26-08-14, 21:55
Czyli jest ok, w niepewności trzymało mnie to, że spodziewałem się koloru rudego. Podziękował ;)
bednar_ek35
26-08-14, 22:04
Jakie swieczkibkupic do d15z6?
Jest gaz jesli to ma jakies znaczenie
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Z tego co pamiętam to ngk zfr6-j11
Przy lpg najlepiej jedno elektrodowe czy te co napisałem.
Panowie czy w zawieszeniu ej9 wszystkie sworznie można wymienić oddzielnie czy trzeba razem z wahaczami ? Pozdro
Czy to normalne, że przedwczoraj będąc na ułężu i upalając przez 120km z gazem w podłodze (plus dojazd i powrót - w jedną stronę 115km) silnik zjarał mi niecały litr oleju? Jak narmalnie jeżdżę nie ubywa nic, a osoby które oglądały moją jazdę z zewnątrz powiedziały mi, że puszcza dymka przy odejmowaniu gazu na dohamowaniach, przy wciśniętym gazie nie ma nic. Silnik z zewnątrz także suchy, nic nie cieknie, plam nie zostawia.
Nikt mi nie odpowiedział na tego posta, więc może zapytam wprost. Ile wam pali silnik oleju na torze? Jakie wartości są normalne?
Nikt mi nie odpowiedział na tego posta, więc może zapytam wprost. Ile wam pali silnik oleju na torze? Jakie wartości są normalne?
Wiesz że norma to chyba 1l/1000km przy normalnej jeździe :)
Rozumiem,
Jeszcze jedno pytanko:
Jakie są objawy kończenia sie przegubu wewnętrznego?
Jak ruszam słysze jakieś chrobotanie,koła prosto.
Jak stoję z zaciągniętym ręcznym i puszczam sprzęgło na 1żeby lekko zarwało również slysze to chrobotanie i jakiś świst.
Wydziergane z Galaxy S III
Nie jeździsz przypadkiem moim autem?:p Najpierw miałeś takie samo skrzypienie z tyłu jak ja a teraz to....:) Mam te same objawy (poza świstem) i nie wiem co to jest.
Nie jeździsz przypadkiem moim autem?:p Najpierw miałeś takie samo skrzypienie z tyłu jak ja a teraz to....:) Mam te same objawy (poza świstem) i nie wiem co to jest.
Hehe, no nieźle:D
Na ręcznym pulsowałeś sprzęgłem i chrobotało?
Z tej samej taśmy auta mamy:P
Wydziergane z Galaxy S III
Sprzęgło mam wymienione, a sworzeń nie mam pojęcia jakie "znaki" daje że ma już dość
Wydziergane z Galaxy S III
Zamieszczone przez Tutek Zobacz posta
Szybkie pytanie, a odpowiedź jakbym mógł otrzymać na PW byłbym na prawdę MEGA wdzięczny!
Mam zamiar wymienić przegub zewnętrzny w Hondzie Civic EJ6 '97 rok, silnik D16Y7, 105 KM. Tylko mam problem, bo w katalogach są 2 rodzaje:
1) wew. uzębienie 30 / zew. uzębienie 26
2) wew. uzębienie 28 / zew. uzębienie 26
Który rodzaj musiałbym kupić ?
A to nie wersje z ABS i bez?
Oba są w wersji z ABS w tym rzecz ... i nie wiem, które mam kupić.
Witam.
W moim EJ9 niedługo będzie trzeba zmienić tuleje stabilizatora(przedniego), a więc i łączniki. Myślałem o tulejach staba z poliuretanu. Jaka jest średnica stabilizatora w ej9 po lifcie? 22mm? http://www.strongflex.eu/pl/acura-integra-93-01/155-tuleja-stabilizatora-przedniego.html#/f_srednica_stabilizatora_przedniego-22mm
Dodatkowo chciałbym zamontować coś takiego do łączników:
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleje-lacznika-stabilizatora-8szt-multi-brand-car.html
Trzeba coś przerabiać i jak to w ogóle założyć?
W moim EJ9 niedługo będzie trzeba zmienić tuleje stabilizatora(przedniego), a więc i łączniki. Myślałem o tulejach staba z poliuretanu. Jaka jest średnica stabilizatora w ej9 po lifcie? 22mm? http://www.strongflex.eu/pl/acura-integra-93-01/155-tuleja-stabilizatora-przedniego.html#/f_srednica_stabilizatora_przedniego-22mm
Dokładnie jest tak jak piszesz.
A co z tymi tulejami łączników?
Mam pytanie, hanka nie prowadzi się tak sztywno jak do tej pory, podczas jazdy prosto samochód nie jest czuły na delikatne ruchy kierownicą. Na końcówkach drążków nie ma luzów, ale nie wiem jak sprawdzić drążki - podlewarowałem auto z lewej strony i przy ruszaniu kierownicą słychać stuk z okolic lewego drążka/maglownicy. Pytanie - czy magiel może stukać czy to raczej drążek?
Hehe, no nieźle:D
Na ręcznym pulsowałeś sprzęgłem i chrobotało?
Z tej samej taśmy auta mamy:P
Wydziergane z Galaxy S III
Generalnie mam tak, że na zimnym jest OK a jak się rozgrzeje to przy puszczaniu sprzęgła słychać takie grzechotanie/chrupanie. W czasie jazdy przy zmianie biegów nie słychać nic ale jak już jadę wolno np. po parkingu to odgłos chrupania się pojawia.To samo jest jak samochód toczy się na jedynce. Najgorsze jest to, że jak jestem u mechanika to ni chooia tego nie słychać a ciężko opisać słowami:p
Sprzęgło? Sworzeń?
Sprzęgło niby w porządku - niedawno było rozbierane. Sworzeń, który?
witam, mam pytanko w tylniej szybie podczas podgrzewania nie dzialaja mi 3 linie, ktoś wie czym to można połączyć bo prawdopodobnie maja gdzies przerwanie skoro inne dzialaja..
http://allegro.pl/elektroprzewodzacy-naprawa-ogrzewanej-szyby-k167y-i4514084448.html :)
Mam pytanie, hanka nie prowadzi się tak sztywno jak do tej pory, podczas jazdy prosto samochód nie jest czuły na delikatne ruchy kierownicą. Na końcówkach drążków nie ma luzów, ale nie wiem jak sprawdzić drążki - podlewarowałem auto z lewej strony i przy ruszaniu kierownicą słychać stuk z okolic lewego drążka/maglownicy. Pytanie - czy magiel może stukać czy to raczej drążek?
Może być magiel, u mnie na przykład jest do wymiany właśnie z tego powodu, nieco zmniejszona precyzja kierowania (zwłaszcza w koleinach) i stukanie przy szarpaniu kołem właśnie w okolicach magla.
Gdzie szukać przyczyny mocno (na prawdę mocno) parujących szyb podczas postoju na deszczu?
Kiedy ruszam cała para schodzi, ale wystarczy stanąć na światłach i wszystko zaraz zaparowane.
Dodam, że nie mam klimy ani żadnych filtrów przeciwpyłkowych.
Dywan jest suchy, nigdzie się woda do środka nie dostaje, odpowietrzniki na tylnej ścianie drożne, powietrze z nawiewów leci mocno.
O uj tu chodzi :confused:
Gdzie szukać przyczyny mocno (na prawdę mocno) parujących szyb podczas postoju na deszczu?
Kiedy ruszam cała para schodzi, ale wystarczy stanąć na światłach i wszystko zaraz zaparowane.
Dodam, że nie mam klimy ani żadnych filtrów przeciwpyłkowych.
Dywan jest suchy, nigdzie się woda do środka nie dostaje, odpowietrzniki na tylnej ścianie drożne, powietrze z nawiewów leci mocno.
O uj tu chodzi :confused:
Sprawdzilbym cala droge powietrza do kabiny i wszystkie kanały
Czy w pionowej przepustnicy w d14a3 jest ta srubka ktora reguluje sie obroty jałowe? Wiem ze procedura wyglada tak ze odpina sie krokowy ustawia na 500 rpm i winno chodzić ale nie mogę zlokalizować tej śrubki.
Dobra kolejna sprawa czy przewód WN sprawny może przebijać gdy dotyka się izolacji obok kopułki? Czy raczej jest uszkodzony? Przewody sprawdziłem mają w okolicy 9 kiloom oporności tylko w jednym zero rekacji który był dość mocno skorodowany i to on właśnie potraktował mnie prądem gdy dociskałem go przy kopułce.
Panowie czy w zawieszeniu ej9 wszystkie sworznie można wymienić oddzielnie czy trzeba razem z wahaczami ? Pozdro
Wahacze zostaja, tuleje sa wszystkie wymienne
Witam,mam pewną sprawę,chcę zbudować układ wydechowy w swojej Hondzie(Civic coupe 1999r 1.6-105KM)mam parę pytanek bo będe go robił z kwasówki.
1.Jakiej średnicy ma być rura pod ten silnik
2.Czy jak wyrzucę katalizator to może wywalać błędy?
3.Jaki tłumik końcowy polecacie z ładnym brzmieniem,z tym że nie basowym ;]
Jeśli będziecie mogli pomóc piszcie prywatnie,łatwiej będzie mi odnaleść wiadomości;] Z góry dziękuje za pomoc,Pozdr
1. maxymalnie 2"
2. w coupe masz jedna sonde w kol. wydechowym, po wywaleniu kata razem z kolektorem wkrecasz w nowy kolektor np.4-2-1 bledow nie bedzie
3. zeby lba nie urywal pisalem ci na PW ITR DC2, kto na nim jezdzil potwierdzi.
Czy daszki przeciw słoneczne do EJ9 pasują od nowych generacji? Albo od Accorda?
Orientuje się ktoś czy dywan z EK4 przedlifta podejdzie mi do EJ9 polifta?
Kształt podłogi z tyłu jest inny więc CHYBA nie podejdzie.
Właśnie tak czytałem, ale dla pewności chciałbym zapytać, bo znalazłem w bardzo dobrej cenie, ale właśnie z przedlifta i taki psikus że nie wiem czy się spasuje :D
firstborne
28-08-14, 00:38
Chcę zamontować halogeny do swojego EK3. W kabinie zauważyłem, że mam już przycisk do przeciwmgielnych i jest przytaśmowana (fabryczna bodajże) brązowa kostka do podłączenia halogenów w silniku - dobrze kminie? Koniec końców, czy wystarczy tylko wkręcić lampy, podłączyć się do aku i podpiąć się do tej wtyczki? Nie trzeba nic już ciągnąć do kabiny?
Chcę zamontować halogeny do swojego EK3. W kabinie zauważyłem, że mam już przycisk do przeciwmgielnych i jest przytaśmowana (fabryczna bodajże) brązowa kostka do podłączenia halogenów w silniku - dobrze kminie? Koniec końców, czy wystarczy tylko wkręcić lampy, podłączyć się do aku i podpiąć się do tej wtyczki? Nie trzeba nic już ciągnąć do kabiny?
Podepne sie pod pytanie troszke. Czy instalacja jest pociagnieta w kazdym aucie pod halogeny i pozostaje tylko kwestia znalezc kabelkologie?
Rozbierajac okolice kierownicy widzialem ze sa jakies kostki luzne
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
firstborne
28-08-14, 08:28
Podepne sie pod pytanie troszke. Czy instalacja jest pociagnieta w kazdym aucie pod halogeny i pozostaje tylko kwestia znalezc kabelkologie?
Rozbierajac okolice kierownicy widzialem ze sa jakies kostki luzne
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ten kabelek (brązowa kostka) jest przytaśmowany to instalacji w silniku, jak otworzysz maske to po prawej stronie (szukaj w pobliżu zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy).
prestoneg3
28-08-14, 08:36
Mam problem z nabyciem przegubu nkn do ej6 abs. pozostałe d-serie
mają inną półoś podobno. Jakiej ew. firmy brać bo pascal odpada. ?
W ic mamy tylko pascala.
Ostatecznie od czego całą półoś brać żeby był standard.
Generalnie mam tak, że na zimnym jest OK a jak się rozgrzeje to przy puszczaniu sprzęgła słychać takie grzechotanie/chrupanie. W czasie jazdy przy zmianie biegów nie słychać nic ale jak już jadę wolno np. po parkingu to odgłos chrupania się pojawia.To samo jest jak samochód toczy się na jedynce. Najgorsze jest to, że jak jestem u mechanika to ni chooia tego nie słychać a ciężko opisać słowami:p
Sprzęgło niby w porządku - niedawno było rozbierane. Sworzeń, który?
Jak stoisz na ręcznym i masz wrzuconą 1, chrobocze jak pulsujesz sprzęgłem?
Wydziergane z Galaxy S III
Mam problem z nabyciem przegubu nkn do ej6 abs.
Tez musze wymienic, jak ktos ma jakies info gdzie tanio mozna dorwac to pisac.
Czy fotele i kanapa z eg9 będzie pasowała do 6 gen HB.
Jeżeli tak, to duża rzeźba by je zamontować?
Do sedana kanapa z eg9 wchodzi nie wiem jak HB ale nie widziałem a fotele to wiadomo szyny trzeba przelozyc
Czy fotele i kanapa z eg9 będzie pasowała do 6 gen HB.
Jeżeli tak, to duża rzeźba by je zamontować?
Kanapa podejdzie ale bedzie mega rzezba bo bedziesz musial dospawac "polke" do ktorej przymocujesz zaglowki i oparcia
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Jak stoisz na ręcznym i masz wrzuconą 1, chrobocze jak pulsujesz sprzęgłem?
Wydziergane z Galaxy S III
Si.
Extreme191
28-08-14, 19:05
Jak podłączyć kierunki boczne żeby świeciły razem z amberami przód ? zastosować diody prostownicze albo jakąś osobną diodę?
http://i1026.photobucket.com/albums/y321/damian_jan/EXTREME/10612806_711559882231319_1404533696283360291_n_zps df2a5a4d.jpg?t=1409245360
Siema, trochę może dziwne pytanie;P Czy widełki od amortyzatorów w 6gen EK4 z obu stron są takie same? U mnie oba mają oznaczenie R(JR), a chyba tak nie powinno być. Dobrze myślę?;)
Dzięki śliczne.
Siema, trochę może dziwne pytanie;P Czy widełki od amortyzatorów w 6gen EK4 z obu stron są takie same? U mnie oba mają oznaczenie R(JR), a chyba tak nie powinno być. Dobrze myślę?;)
Są identyczne.
firstborne
29-08-14, 00:13
Jak zaprogramować pilota od centralki? Civic EK3 HB 96'. Centralka fabryczna.
Jak podłączyć kierunki boczne żeby świeciły razem z amberami przód ? zastosować diody prostownicze albo jakąś osobną diodę?
http://i1026.photobucket.com/albums/y321/damian_jan/EXTREME/10612806_711559882231319_1404533696283360291_n_zps df2a5a4d.jpg?t=1409245360
chcesz zeby migaly ?
Extreme191
29-08-14, 03:47
Tak
Wydziergane w Ipadzie 2
Chyba Kuciak rzeźbił takie u siebie wiec podpytaj go :D
Witam,
Wczoraj wypiąłem na chwilę kostkę od radia, żeby podłączyć wzmacniacz antenowy FM/AM. Po podłączeniu radio nie chciało działać, na kostce nie ma 12V po stacyjce, podtrzymanie jest. Radio podpięte na stałe pod podtrzymanie działa, ale wtedy nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka :/, zegarek działa normalnie. Bezpiecznik backup 7,5A jest OK.
A czy działa ci zapalniczka?
Czy działa ci oświetlenie włącznika awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby?
A czy działa ci zapalniczka?
Czy działa ci oświetlenie włącznika awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby?
Zapalniczka dzisiaj rano działała jak jechałem do pracy, oświetlenia przycisków nie sprawdzałem.
Problem już rozwiązany :) Okazało się że był spalony bezpiecznik 10A RADIO/CLOCK, w skrzynce pod kolumną kierowniczą. Tylko jakim cudem zegarek działał?
Mniejsza o to:D, na przyszłość nauczka - przy jakiejkolwiek ingerencji w elektrykę auta warto dla świętego spokoju odłączyć akumulator.
co może powodować piszczenie w lewej tarczy ? gdy skręcam lekko nic nie słychać , ale gdy skręce prawie maksymalnie koła to dopiero piszczą tarczę , to samo jest jak skręcę w prawą stronę jak i w lewą
osllona tarczy?
x2 może już jej się podgniło
osllona tarczy?
dokładnie zdjąłem koło i już widziałem że osłona jest za blisko tarczy , ale zaciekawiła mnie kolejna rzecz , na zdjęciu macie odkręconą prawie nakrętkę , ona mogła się sama odkręcić ?
https://imagizer.imageshack.us/v2/720x540q90/673/2z8zQ8.jpg
lepiej dokrec i sprawdz gwint ;]
lepiej dokrec i sprawdz gwint ;]
dokręcona , gwint jest w porządku
Ta nakrętka powinna być przynajmniej samokontrująca, zaś w oryginale jest nacinana zabezpieczona zawleczką.
kurde coś jest nie tak , dokręciłem tę śrubę , naprostowałem kombinerkami osłonę tarczy , przykręcam koło a tutaj cała piasta się rusza , gdy dociskam ją śrubami od koła też się rusza
https://imagizer.imageshack.us/v2/720x960q50/908/n7NXYj.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/720x960q50/908/n7NXYj.jpg
Nakrętka była samokontrująca z tego co widać ale już się wysamokontrowała. Zmień nakrętke ; ]
Ale sama piasta czy cała zwrotnica ?
Nakrętka była samokontrująca z tego co widać ale już się wysamokontrowała. Zmień nakrętke ; ]
Ale sama piasta czy cała zwrotnica ?
Piasta
między piastą a zwrotnicą jest tylko łożysko, więc to ono się musiało by rozsypać.
między piastą a zwrotnicą jest tylko łożysko, więc to ono się musiało by rozsypać.
można z tym przejeździć pare dni czy lepiej nie ?
To zależy jak mocno się rusza, ale to jednak bezpieczeństwo od tego zależy, wiec lepiej jak najszybciej zmienić.
Na ilu śrubach się trzyma zderzak przedni w ej9? I gdzie one są?
Na ilu śrubach się trzyma zderzak przedni w ej9? I gdzie one są?
Na dwóch śrubach w nadkolach + na kilku spinkach pod maską.
Zapomniałeś jeszcze o śrubach od spodu (chyba 2 śruby i 2 wkręty).
Na ilu śrubach się trzyma zderzak przedni w ej9? I gdzie one są?
7 spinek pod maską - uwaga lubią się łamać - można wyciągać śrubokrętem płaskim (5 trzyma gril i 2 po bokach od grila) - wyciągnąć trzeba wszystkie.
w nadkolach niedaleko styku z przednim zderzakiem 2 wkręty na phillipsa, albo na mały imbus - sprawdź żeby się nie załadować w połowie roboty.
od spodu mniej więcej na środku zderzaka 2 śruby z łbem na 10-tkę o ile pamiętam (albo 12-kę).
Na 10 i lubia sie urywac
paplatalk 4
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?221080-Immo-EJ9
Si.
Jutro możliwe, że będę wkładał półoś z przegubem wewnętrznym od innej hondy żeby sprawdzić czy to o to chodzi, napisze jakie efekty :D
Ktoś kiedyś sprzedawał blaszki do sterowania ciepło/zimno silniczkiem dla VIg do konsol USDM. Pamiętacie może kto to był?
Jutro możliwe, że będę wkładał półoś z przegubem wewnętrznym od innej hondy żeby sprawdzić czy to o to chodzi, napisze jakie efekty :D
Pisz od razu jaki efekt:)
Witam panowie i panie pytanko, czy jest duży problem jak zamontuje sie lusterko od anglika? chodzi mi o widoczność oczywiście bo chyba wyglad i mocowanie bedzie to samo
chodzi o lewe zewnętrzne
Przy maksymalnym skręcie tylko w lewo słyszę dziwny odgłos, dość głośny. Odgłos jakby jednocześnie skrzypiało i coś ocierało.. co to może byc?
chudypiter
01-09-14, 14:56
Witam panowie i panie pytanko, czy jest duży problem jak zamontuje sie lusterko od anglika? chodzi mi o widoczność oczywiście bo chyba wyglad i mocowanie bedzie to samo
chodzi o lewe zewnętrzne
Zakres jego regulacji kończy się w momencie, kiedy zaczyna się w lusterku z europy.
Wysłane z mojego Q10 przy użyciu Tapatalka
Mam problem z moja ej6 d16y7 z lpg , rano cięzko pali , a gdy jest zimna to szarpie , jak sie rozgrzeje jest okej , nie szarpie i ladnie odpala , czy to wina przewodów zaplonowch? a jesli tak to jakie polecacie , bo niemoge dopasować odpowiednich ,HELP
Poszukuje oznaczeń żarówek do podświetlenia zegarów w EJ6, co wyszukanie w google to inne dane.
Głównie chodzi mi o dwa typy większych, czy to są T5 i T10 ?
Starstruck
01-09-14, 18:10
Ogólnie zegary podświetlają żarówki T5 i jedna W3W. Jeśli chodzi o kontrolki, to nie pamiętam oznaczenia.
Mam problem z moja ej6 d16y7 z lpg , rano cięzko pali , a gdy jest zimna to szarpie , jak sie rozgrzeje jest okej , nie szarpie i ladnie odpala , czy to wina przewodów zaplonowch? a jesli tak to jakie polecacie , bo niemoge dopasować odpowiednich ,HELP
Nie wiem jak z lpg ale jak szarpie na zimnym to sprawdź kable najlepiej wieczorem zajżyj pod maske na zapalonym silniku i pogazuj troche na przepustnicy, i zobaczysz czy choinki nie masz na kablach;d
Wydziergane z Galaxy S III
Jutro możliwe, że będę wkładał półoś z przegubem wewnętrznym od innej hondy żeby sprawdzić czy to o to chodzi, napisze jakie efekty :D
I jak?
I jak?
Nie zakładałem jeszcze,musze czekać aż ziomek znajdzie połośke:D
Wydziergane z Galaxy S III
No to czekam cierpliwie;)
Witam, podpowie mi ktoś jakie są wymiary głośników tych elips na tyle w civic 6 gen hb ej9? dzięki z góry :)
Witam, podpowie mi ktoś jakie są wymiary głośników tych elips na tyle w civic 6 gen hb ej9? dzięki z góry :)
6 x 9"
Zakres jego regulacji kończy się w momencie, kiedy zaczyna się w lusterku z europy.
Wysłane z mojego Q10 przy użyciu Tapatalka
to znaczy ze lepiej sie w to nie pchać bo i tak nic nie bede widział ?
Witam jaki tłoczek (rozmiar) jest w zaciskach przednich w eg8?
1.Średnica tłoczka 54 mm, długość 47 mm
2.Średnica tłoczka 51 mm, długość 43 mm
????
z gory dzieki za pomoc
Starstruck
03-09-14, 21:15
Jest to temat EJ/EK a nie EG, więc raczej nikt nie pomoże.
Jest to temat EJ/EK a nie EG, więc raczej nikt nie pomoże.
dzieki nie zauwazyłem w takim razie prosze o usuniecie postu
Czy spadające obroty na ciepłym silniku to wina krokowego? Nic poza tym się nie dzieje świece, przewody WN filtry wymienione. Reset ECU zrobiony adaptacja zrobiona na zimnym do wł i wył wentylatora. I jak się zagrzeje obroty potrafią sobie wisieć normalnie w okolicy 700 rpm ale spać do 200 rpm czyli tak pierwsza kreska nad zerem albo w okolicy 500 rpm. Sama z siebie wraca co jakiś czas na 700 i z powrotem powtórka.
Zamierzam zmienić w najbliższym czasie swój seryjny dolot na jakiś sportowy i teraz pytanie, doradzi ktoś jaki by się najlepiej spisywał czy słynna "parówa" czy lepszy by był CAI czy może jeszcze jakiś inny? Hania Ej9 hb 1,4 iS, dzięki z góry ;D
Moje EJ9 jedzie za tydzień do lakiernika na zrobienie nadkoli. Zastanawiam się, co zrobić z tymi gumami na rantach nadkoli. Obecne na pewno na śmietnik, mam dylemat zakładać nowe czy jeździć bez.
@^Michał: Ja mam zwykły short ram, owinięty bandażem i jest gitara. Jak nie masz zamiaru zmieniać kolektora ssącego, szkoda kasy na inny dolot bo te 100zł na short rama można jeszcze wydać :)
Moje EJ9 jedzie za tydzień do lakiernika na zrobienie nadkoli. Zastanawiam się, co zrobić z tymi gumami na rantach nadkoli. Obecne na pewno na śmietnik, mam dylemat zakładać nowe czy jeździć bez.
Jeśli planujesz w niedługim czasie ponowną wizytę u blacharza i ponowną naprawę nadkoli, to kupuj nowe.
;)
Czy spadające obroty na ciepłym silniku to wina krokowego? Nic poza tym się nie dzieje świece, przewody WN filtry wymienione. Reset ECU zrobiony adaptacja zrobiona na zimnym do wł i wył wentylatora. I jak się zagrzeje obroty potrafią sobie wisieć normalnie w okolicy 700 rpm ale spać do 200 rpm czyli tak pierwsza kreska nad zerem albo w okolicy 500 rpm. Sama z siebie wraca co jakiś czas na 700 i z powrotem powtórka.
jak nie łapie lewego powietrza nigdzie to czyszczenie przepustnicy a potem krokowca Cie czeka i zobaczymy co dalej
jak nie łapie lewego powietrza nigdzie to czyszczenie przepustnicy a potem krokowca Cie czeka i zobaczymy co dalej
Ok wyczyszczony byłe mega brudny przynajmniej jak na mnie. Ogólnie przejechałem rozgrzał się obroty nie spadły a nawet powędrowały wyżej ponad 1000 rpm teraz nie wiem czy zasysa lewe powietrze czy może krokowiec jest padnięty. Ogólnie rozebrałem tą część z zaślepką nic ciekawego tam nie było. Ta przesłona w kanale została ustawiona w górnym położeniu ale nie domyka się do końca. No i niespodzianka przy odkręcaniu upierdzieliła się jedna ze śrubek od krokowego i jednej od strony wtyczki też nie odkręciłem.
Jednak nie dojechałem do świateł znów spadły i zaraz wróciły. Poza tym wydaje się że zaczeły falować mocniej w okolicy 1000 rpm.
Ma ktoś może zdjęcie jak mocowane są głośniki boczków tylnych w Ej9 3d oryginalnych (obok półeczki tylnej)? Brakuje mi chyba spinek jakichś...
Chopy mam wielki problem !!! Dopiero dolewalem plynu do chlodnicy i w zbiorniczku plywal olej dodam ze pod korkiem oleju nie ma bialego osadu... w czym tkwi problem ??
Moje EJ9 jedzie za tydzień do lakiernika na zrobienie nadkoli. Zastanawiam się, co zrobić z tymi gumami na rantach nadkoli. Obecne na pewno na śmietnik, mam dylemat zakładać nowe czy jeździć bez.
@^Michał: Ja mam zwykły short ram, owinięty bandażem i jest gitara. Jak nie masz zamiaru zmieniać kolektora ssącego, szkoda kasy na inny dolot bo te 100zł na short rama można jeszcze wydać :)
Większość blacharzy odradza montowanie tych metalowo-gumowych półkolistych listew, ale jak je założysz i dobrze zabezpieczysz czymś co nie reaguje z metalem to spełnią swoją funkcję jak te z fabryki. Poza tym można je dokupić w ASO.
Cytat Zamieszczone przez luchuma Zobacz posta
Kup seryjny z6 lub y8 reszty nie musisz zmieniac. Lambda moze sie nie wykrecic
paplatalk 4
Znalazłem kilka ciekawych, który według was najlepiej by się nadawał?
http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-honda-civic-96-01-d16y8-i4495257139.html
http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-honda-civic-92-95-d16z6-i4499622277.html
http://allegro.pl/honda-civic-92-01-kolektor-wydechowy1-6-z6-y8-w4-i4537008104.html
Wymieniłem pęknięty kolektor z d16y7 na d16z6, reszta układu wydechowego to seria. Błąd check engine 63 zniknął ale został 41 (czy to sonda do wymiany?)
Teraz jak przyśpieszam między 2700-3300 obr/min słychać metaliczny dźwięk, jakby kawałki metalu latały w układzie wydechowym, dźwięk jest okropny. Jak się go pozbyć? (Układ wydechowy seria - za wyjątkiem wymienionego kolektora i braku katalizatora)
pytanko o zawieszenie Ta technix... Cy gumowy odbój z orginalnego amorka tylnego trzeba skrócić czy zostawić tak jak jest bo założyłem tylne amorki i jest twardo jak chu...tak jakby amor wogóle nie pracował tylko opierał się juz o odbojnik
Zamierzam zmienić w najbliższym czasie swój seryjny dolot na jakiś sportowy i teraz pytanie, doradzi ktoś jaki by się najlepiej spisywał czy słynna "parówa" czy lepszy by był CAI czy może jeszcze jakiś inny? Hania Ej9 hb 1,4 iS, dzięki z góry ;D
ja mam parówe z doprowadzeniem zimnego ze zderzaka i robi robote a do tego parówa dzwiek ma masakra
Cytat Zamieszczone przez luchuma Zobacz posta
Kup seryjny z6 lub y8 reszty nie musisz zmieniac. Lambda moze sie nie wykrecic
paplatalk 4
Wymieniłem pęknięty kolektor z d16y7 na d16z6, reszta układu wydechowego to seria. Błąd check engine 63 zniknął ale został 41 (czy to sonda do wymiany?)
Teraz jak przyśpieszam między 2700-3300 obr/min słychać metaliczny dźwięk, jakby kawałki metalu latały w układzie wydechowym, dźwięk jest okropny. Jak się go pozbyć? (Układ wydechowy seria - za wyjątkiem wymienionego kolektora i braku katalizatora)
Typowy objaw usuniecia kata, trzeba wstawic tlumik za kolektorem.
Ok wyczyszczony byłe mega brudny przynajmniej jak na mnie. Ogólnie przejechałem rozgrzał się obroty nie spadły a nawet powędrowały wyżej ponad 1000 rpm teraz nie wiem czy zasysa lewe powietrze czy może krokowiec jest padnięty. Ogólnie rozebrałem tą część z zaślepką nic ciekawego tam nie było. Ta przesłona w kanale została ustawiona w górnym położeniu ale nie domyka się do końca. No i niespodzianka przy odkręcaniu upierdzieliła się jedna ze śrubek od krokowego i jednej od strony wtyczki też nie odkręciłem.
Jednak nie dojechałem do świateł znów spadły i zaraz wróciły. Poza tym wydaje się że zaczeły falować mocniej w okolicy 1000 rpm.
Rozgrzej silnik, odepnij krokowca i śrubą na przepustnicy ustaw obroty na 500 rpm. 500 rpm to ta kreska tuż nad zerem:).
Że jak ta pierwsza gruba pomiędzy 0 a 1000 rpm to jest 500?
Typowy objaw usuniecia kata, trzeba wstawic tlumik za kolektorem.
Obecnie jest wstawiony seryjny tłumik środkowy i seryjny końcowy. Wstawić trzeci tłumik bezpośrednio za katem i przed środkowym, czy za środkowym, a przed końcowym?
Czy ktoś może mi polecić jakiś konkretny tłumik? Zależy mi przede wszystkim na tym aby było cicho, tak jak w seryjnym układzie wydechowym.Nie chciałbym bym przy tym wydawać zbyt dużo. Myślę że kwota do 200 byłaby akceptowalna, jednak czym mniej tym lepiej, ale żeby było cicho.
Trzeci tłumik wstaw w miejscu kata.
Że jak ta pierwsza gruba pomiędzy 0 a 1000 rpm to jest 500?
Tak:)
Między 0, a 1000 rpm obrotek nie jest wyskalowany równo.
czy lampy przednie depo( z ej9 chyba sa) różnią sie wizualnie od stanley ej6
czy lampy przednie depo( z ej9 chyba sa) różnią sie wizualnie od stanley ej6
Różnią się napewno szkłem, na jednej jest napis Depo, na drugiej Stanley :)
Poza tym mają pasować zamiennie, zwróć tylko uwagę na przed/polift bo tu jest głównie różnica.
Starstruck
06-09-14, 14:55
Inny odbłyśnik i wejście na silniczek regulacji (jeśli elektryczne)
Różnią się napewno szkłem, na jednej jest napis Depo, na drugiej Stanley :)
Poza tym mają pasować zamiennie, zwróć tylko uwagę na przed/polift bo tu jest głównie różnica.
jest od przedlifta wiec bedzie pasowac , jesli tylko tym sie rożni wizualnie to spoko
Inny odbłyśnik i wejście na silniczek regulacji (jeśli elektryczne)
a mozna zamienic odbłyśnik i silniczek przełożyć
Starstruck
06-09-14, 16:01
Pytanie czy jest sens rozklejać lampę, która potem będzie parowała i kupować silniczek za kolejne 50 zł.
Szybkie pytanie. Aktualnie mam civic V z silnikiem d16y7/z6. Kupuję VI z silnikiem 1.6 105km ( nie wiem dokladnie jakie to oznaczenie). Chcę zamienić te silniki tzn. w VI mieć d16y7/z6 a w V ten 1.6 105km. Komputery też będę podmieniał. U mnie w V jest p28. Pytanie czy wszystko podejdzie P&P czy będą jakieś problemy z np. elektryką.
Starstruck
06-09-14, 16:11
W tym VI gen musisz przerobić wtyczki pod kompa p28 czyli przejść na OBD1. Albo kupić przejściówkę. A w V gen przejść na OBD2a albo kupić drugiego p28 z jakąś mapką pod D16Y7 (bo zakładam, że to ten silnik siedzi w tym VI gen obecnie).
To jak temat o lampach się kręci to czy w EJ9 takir Depo jak są u jarusneta to są oryginalne? Czy to jest zammiennik depo?
Starstruck
06-09-14, 16:14
DEPO są zamiennikiem same w sobie.
Panowie jestem w trakcie kupna swapu hebli na tył do EJ9 tylko pytanie czy 260 będzie odpowiednie bo akurat takie mogę kupić czy nie będzie przeszkadzać ze na przodzie będą takie same?(w swoim czasie i przód pójdzie na swap), będzie też swap silnika z mocniejszą jednostką, mam nadzieję z mocą zbliżoną do B serii więc musi to jakoś hamować :)
Pzdr ;)
To takie ori lampy to jakiej marki były bo myślalem że depo właśnie robiło.
Dzięki za szybką odpowiedź. A jeżeli kupię VIgena z silnikiem d16y8 to też trzeba przechodzić na OBD1 ?
Starstruck
06-09-14, 16:57
Każdy VI EJ/EK gen ma OBD2a albo OBD2b.
Oryginalne lampy robiło VALEO i STANLEY.
I ostatnie pytanie. Co z heblami ? U siebie w V mam z VTi i chcialem je wrzucić do VI. Czy te z VI podejdą do V ? ( mają abs)...
Temat hebli jest przerabiany na tym forum tyle razy i w tylu różnych miejscach, że trzeba bardzo nie chcieć znaleźć tych informacji. Tak, z VI podejdą do Vg i odwrotnie.
Starstruck
06-09-14, 23:41
Kojarzy ktoś może jaką długość mają kable masowe: ten od skrzyni do podłużnicy i ten z pasa przedniego do pokrywy zaworów? Tak pi razy drzwi 20, 30 cm?
31 i 26cm :)
Wydziergane z Galaxy S III
panowie na szybko durne pytanie , czy te lampy od coupe https://www.google.pl/search?q=honda+civic+6+gen+coupe&safe=off&client=firefox-a&hs=zgc&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=8UQMVKq6CZHgaK_MgvAN&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1525&bih=734&dpr=0.9#safe=off&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&tbm=isch&q=honda+civic+6+gen+coupe+swiatla+tylne&facrc=_&imgdii=_&imgrc=_HB5lrM2eL5PbM%253A%3BJ1lqdmsNPzMYEM%3Bhttp% 253A%252F%252Fimg28.olx.pl%252Fimages_tablicapl%25 2F139924789_4_644x461_lampy-tylne-civic-coupe-vi-gen-usdm-motoryzacja.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Folx.pl%252Fof erta%252Flampy-tylne-civic-coupe-vi-gen-usdm-CID5-ID5xayf.html%3B644%3B365 mozna zastapic tymi : http://img545.imageshack.us/img545/8489/xc7n.jpg ( honda tutka ) ? Pozdro
Starstruck
07-09-14, 15:27
31 i 26cm :)
Dzięki :)
panowie na szybko durne pytanie , czy te lampy od coupe https://www.google.pl/search?q=honda+civic+6+gen+coupe&safe=off&client=firefox-a&hs=zgc&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=8UQMVKq6CZHgaK_MgvAN&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1525&bih=734&dpr=0.9#safe=off&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&tbm=isch&q=honda+civic+6+gen+coupe+swiatla+tylne&facrc=_&imgdii=_&imgrc=_HB5lrM2eL5PbM%253A%3BJ1lqdmsNPzMYEM%3Bhttp% 253A%252F%252Fimg28.olx.pl%252Fimages_tablicapl%25 2F139924789_4_644x461_lampy-tylne-civic-coupe-vi-gen-usdm-motoryzacja.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Folx.pl%252Fof erta%252Flampy-tylne-civic-coupe-vi-gen-usdm-CID5-ID5xayf.html%3B644%3B365 mozna zastapic tymi : http://img545.imageshack.us/img545/8489/xc7n.jpg ( honda tutka ) ? Pozdro
Można.
Po przetoczeniu bębnów wydaje mi się że tył hamuje słabiej i ręczny mimo że na linkach jest naciągnięty prawie do końca daje się zaciągnąć na samą górę i ledwo co trzyma. Po przetoczeniu bębny trzymały minimalny wymiar (min jest 181 a moje miały 180.4). Okładki cierne też prawie nowe. Czy możliwe że zaciął się samo regulator i trzeba by go odkręcić czy z czasem sam się rozkręci bo nie było nic ruszane. Dodam że przed hamulec był wysoko i ręczny ustawiony że blokował koło na pierwszym ząbku.
Podstawą jest wyregulowanie na samoregulatorach w kołach, a linki naciągasz aby tylko skasować luz linek. Rozkręć regulatory ręcznie tak aby bębny na styk wchodziły (wcześniej linki popuść). Poskładasz bębny to wtedy tylko skasuj luz na linkach regulacją w środku i zobaczysz jaka łycha będzie ;)
Kto kiedykolwiek ogarniał temat halogenów w EK/EJ - może pomoże :
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?221728-Halogeny-OEM-EK-EJ-%2895-00-okr%B1g%B3e%29-problem-z-monta%BFem&p=2363624#post2363624
Czy moge pod dodatkowe, wolne wtyczki w skrzynce bezpiecznikow dajace +12V podpiac sie z zasilaniem halogenow w EK? Kupilem kwadratowe fogi od Jarusneta i mam tam wiazke w ktorej przekaznik podlaczany jest bezposrednio do aku i wisi pod maska, ja chce przerobic to wszystko zeby pod maska miec jak najmniej ( czyli wlasciwie tylko masa i zasilanie z kabiny ) a przekaznik przerzucic pod deske.
Ma ktos tutorial ze zmiany podswietlenia konsoli srodkowej od nawiewow w 6 genie? Za chiny nie moge tego piorunstwa znalezc.
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/5199/1201080000/
Pytanie któą wybrać żeby nie przepłacić a żeby działało
najbardziej składniam się ku dedykowanej denso
Pytanie czym się różnią uniwersalne ?
Tylko kostką ?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/5199/1201080000/
Pytanie któą wybrać żeby nie przepłacić a żeby działało
najbardziej składniam się ku dedykowanej denso
Pytanie czym się różnią uniwersalne ?
Tylko kostką ?
Sugeruje znaleźć odpowiednią wg katalogu NGK :
http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/
Ma ktos tutorial ze zmiany podswietlenia konsoli srodkowej od nawiewow w 6 genie? Za chiny nie moge tego piorunstwa znalezc.
A co tam trudnego ? Wkładasz dowolną żarówkę i gotowe, seryjnie siedzą tam zwykłe żarówki z pomaranczowymi kapturkami :)
A co tam trudnego ? Wkładasz dowolną żarówkę i gotowe, seryjnie siedzą tam zwykłe żarówki z pomaranczowymi kapturkami :)
...
z wymianą żarówki raczej sobie poradzę więc myślę że o tutorial zmiany żarówki nie będe musiał prosić. Chodzi o kolejność demontażu konsoli bo wiem że było coś takiego. Ładnie opisane z fotami.
...
z wymianą żarówki raczej sobie poradzę więc myślę że o tutorial zmiany żarówki nie będe musiał prosić. Chodzi o kolejność demontażu konsoli bo wiem że było coś takiego. Ładnie opisane z fotami.
moze o to chodzi: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?936-Demontaz-konsoli-w-civicu-6gen
juz nie pamiętam ale jakieś żarówki idzie włożyć bez demontażu konsoli, tyle ze jest trochę gimnastyki.
dzięki endriu strzał w dychę. Matt również dzięki za PW ;)
Sugeruje znaleźć odpowiednią wg katalogu NGK :
http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/
wg tego katalogu ma 4 żyły co jest niezgodne z prawdą
To inaczej, Potrzebuje numer seryjnej sondy do d15z6
prestoneg3
09-09-14, 01:47
jak poznać po skrzyni jakie ma fd ? jest kupa na allegro skrzyń s20 ale potem są cyferki
jakie jest oznaczenie tej z fd 4.4 ? ew. jakaś inna krótka s20
Na YouTube masz video relacje o tym jak koleś sprawdza krok po kroku przełożenie jakie ma skrzynia, tyle ze bez jej otworzenia tego nie sprawdzisz :)
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
tyle ze bez jej otworzenia tego nie sprawdzisz
Nie trzeba otwierać skrzyni by sprawdzić jakie ma FD.
https://www.youtube.com/watch?v=Si_CPvofUc0
Oj poranny zonk :) mialem na myśli zdjęta :)
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Witam. Mam taki maly problem z obrotami. Trzymam gaz na 2tys obr i spada na1500 i wzrasta- faluje tak bez przerwy. Puszczajac gaz obroty spadaja prawie do zera i podnosza sie na 850 obr. Krokowy czyszczony i komp resetowany. Przy poprzednim silniku d14mialem to samo tyllko, ze tam nic nie czyszcilem.
W czym lezy przyczyna?
Z gory dziekuje.
Z*****y krokowy lub zle ustawione obroty.Ustaw na rozgrzanym silniku obrosty srubka w przepustnicy oraz na odlaczonej wtyczce od krokowego na 500obr. i podepnij wtyczke i zrob reset.
Witam, jakiej firmy kupić łożyska do kół przednich i przeguby zewnętrzne do Civica 6gen EK4? Takie, żeby wytrzymały bez problemu parę lat. Z góry dzięki.
Witam, jakiej firmy kupić łożyska do kół przednich i przeguby zewnętrzne do Civica 6gen EK4? Takie, żeby wytrzymały bez problemu parę lat. Z góry dzięki.
Łożyska Koyo (Kanako) na przykład, a przeguby Pascal'a omijaj z daleka.
Witam, jakiej firmy kupić łożyska do kół przednich i przeguby zewnętrzne do Civica 6gen EK4? Takie, żeby wytrzymały bez problemu parę lat. Z góry dzięki.
przeguby OEM
Takie pytanko, chcę zakupić do swojego D14A4 ssak od Z6 i tutaj pytanie, ssak ten jest goły, bez listwy, wtrysków, przepustnicy, czy podejdą te elementy montowane w moim EJ9 do tego ssaka Z6 czy muszę szukać całego kompletu Z6 z listwą, wtryskami, przepustnicą?
Przepustnica tak ale motylek musi być od Z6 żeby linkę zamocować, nie wiem jak z listwą bo chyba jest inaczej montowany zawór do sterowania ciśnieniem taki grzybek bo wtryski zostają z D14
michalllll92
11-09-14, 17:47
Ja zmieniałem ssący na ten z b7 i potrzebna była listwa i motylek.
wiesko1261
11-09-14, 17:59
wystarczy sam motylek ,a listwę możesz zostawić z d14 ,tylko potrzeba wywiercić dwa otwory
na mocowanie :p
lepszy jest kolektor z b7 z D16Z6 pogorszy osiągi bez strojenia ;)
wystarczy sam motylek ,a listwę możesz zostawić z d14 ,tylko potrzeba wywiercić dwa otwory
na mocowanie :p
lepszy jest kolektor z b7 z D16Z6 pogorszy osiągi bez strojenia ;)
No własnie dzisiaj poczytałem troszke i faktycznie z tematów założonych przez innych użytkowników wynika, że lepszy będzie ten z b7, także szukam b7 kompletny ;D
Nie pogorszy osiągów, ale dół na kolektorze b7 będzie o wiele lepszy.
Znalazłem już kilka ofert tego kolektorka, tylko teraz tak, głownie potrzebuję :
-Ssak B7
-Motylek
-Listwa b7
-Wtryski zostają D14
-Przepustnica zostaje D14
a ten cały regulator?? on zostaje od D14 razem z wtryskami tak?
i jeszcze jedno, jeżeli teraz zmienie ten ssak to on ma poziomą przepustnicę i będę musiał odrazu kombinować jakiś dolot ze stożkiem tak? bo mam jeszcze seryjny układ dolotowy w swoim EJ9
będę musiał odrazu kombinować jakiś dolot ze stożkiem tak?
Nie koniecznie. Możesz wsadzić dolot z EK4, który pasuje bez żadnej rzeźby (polecam) lub np. z Z6 ale trzeba pokombinować z mocowaniami.
co to za kolektor? jak go zamontować w miejsce oem?
http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-4w1-baran-civic-eg4-jajko-1-5-i4585036894.html
Witam.
1. Czy łozyska ze skrzyni s4c są takie same jak w s9b?
1. Czy jak mam skrzynie s4c z uwalonym synchronizatorem 5-tego biegu moge np, kupic skrzynie s9b przelozyc przełozenie z s4c do niej ten synchronizator zostawic z s9b(o ile pasuje?) czy to ma jakis sens? Ek4 b16a2
co to za kolektor? jak go zamontować w miejsce oem?
http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-4w1-baran-civic-eg4-jajko-1-5-i4585036894.html
Chyba tak samo jak resztę chińczyków gdzie trzeba dorobić mocowanie przy łączeniu tych części tyle że to jest to 4-1 i niby pomysł fajny żeby nie szurał po asfalcie ale z drugiej strony nie wiem czy to gięcie na końcu nie zrobi więcej krzywdy niż dobrego.
Nie koniecznie. Możesz wsadzić dolot z EK4, który pasuje bez żadnej rzeźby (polecam) lub np. z Z6 ale trzeba pokombinować z mocowaniami.
no ale tak czy tak za dolot z Ek4 muszę zabulic to nie lepiej już jakiś stożek zapodac?:D
no ale tak czy tak za dolot z Ek4 muszę zabulic to nie lepiej już jakiś stożek zapodac?:D
Zależy od Ciebie co już chcesz,albo z ek4 albo z nierdzewki i ze stoźkiem na końcu;d a jak Ci szkoda kasy montuj kibel rure;P
Wydziergane z Galaxy S III
czy koło zamachowe od polifta podejdzie do przedlifta ? silnik ten sam czyli d16y7
czy koło zamachowe od polifta podejdzie do przedlifta ? silnik ten sam czyli d16y7
Jak silnik ten sam to czemu ma nie podejść?:) podejdzie.
Wydziergane z Galaxy S III
w przedlifcie chyba byly pod dwa sprzegla 200 i 210 a w polifcie juz pod 210 :D
jozek_marek
12-09-14, 11:08
Siema,
czy jest to możliwe, że po podpięciu stabilizatora dupa poszła do góry jak na zdjęciu w poniższym linku?
https://www.dropbox.com/s/vw1mu54uanorb0i/2014-09-11%2021.46.42.jpg?dl=0
zawieszenie mam -40, a na chwilę obecną szacuję +40 :)
Auto przez rok było rozebrane w mak, a po złożeniu nie odpinałem jeszcze staba w celu sprawdzenia czy się opuści (przed rozbiórką nie miałem staba).
Możliwe że jakiś cep w ic dał mi inne łączniki, dłuższe i przez to się podniósł? z podpięciem nie było żadnych problemów.
Wiem że na ten temat jest wiele opinii i że każdy ma swoje zdanie, stąd czy http://www.modified.pl/bandaz-termiczny-tytanowy-15m.html sprawdzi się na owinięcie chińczyka 4-2-1 w mojej 1.4? Rodzajów jest wiele stąd dylemat który bandaż wybrać żeby za chwilę nie był do wymiany
Starstruck
12-09-14, 12:42
Nic to absolutnie nie da, zwłaszcza 1.4. Odłóż sobie te pieniążki na jakieś fajniejsze rzeczy ;).
Nic to absolutnie nie da, zwłaszcza 1.4. Odłóż sobie te pieniążki na jakieś fajniejsze rzeczy .
Czyli nie ma co walczyć z temperaturą w komorze? Bo wiadomo, kolektor ładnie się tam grzeje, ale skoro to bez sensu, to przeznaczę kasę na hydroshielda i dolot ze stożkiem pociągnę do zderzaka zamiast short ram'a :)
Czyli nie ma co walczyć z temperaturą w komorze? Bo wiadomo, kolektor ładnie się tam grzeje, ale skoro to bez sensu, to przeznaczę kasę na hydroshielda i dolot ze stożkiem pociągnę do zderzaka zamiast short ram'a :)
Zbieraj lepiej kase na czapke z6 :D
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Zbieraj lepiej kase na czapke z6
Prędzej swap na B-serie jeśli mowa o takich modach :)
Siema,
czy jest to możliwe, że po podpięciu stabilizatora dupa poszła do góry jak na zdjęciu w poniższym linku?
https://www.dropbox.com/s/vw1mu54uanorb0i/2014-09-11%2021.46.42.jpg?dl=0
zawieszenie mam -40, a na chwilę obecną szacuję +40 :)
Auto przez rok było rozebrane w mak, a po złożeniu nie odpinałem jeszcze staba w celu sprawdzenia czy się opuści (przed rozbiórką nie miałem staba).
Możliwe że jakiś cep w ic dał mi inne łączniki, dłuższe i przez to się podniósł? z podpięciem nie było żadnych problemów.
To raczej nie stab - on poprostu utrzymuje "koła" na tej samej wysokości - nie podnosi budy. Najprawdopodobniej zamieniłeś sprężyny przednie z tylnimi.
jozek_marek
12-09-14, 14:50
Sprężyny na bank nie, podczas gdy auto było rozebrane zakładałem top hats ale pojedynczo, sztuka w sztukę. Poza tym przód mam -60 i sprężyn chyba nie da rady pomylić przodu z tyłem
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Jeśli zmienię w swoim D14A4 kolektor ssący na ten z d15b7 to pod żadnym względem Oem układ dolotowy już nie podejdzie? czy da radę go jakos zamontować do poziomej przepustnicy?
Jeśli zmienię w swoim D14A4 kolektor ssący na ten z d15b7 to pod żadnym względem Oem układ dolotowy już nie podejdzie? czy da radę go jakos zamontować do poziomej przepustnicy?
Dolotowy z pionowej do poziomej jak dobrze zrozumialem to calkiem inna budowa jest tego wiec raczej nie.
Musisz zmienić dolot, ten z D14 Ci nie podejdzie.
Udaj się do castoramy czy tam innego markieta i kup sobie metr kibel rurki fi 75 + do tego 2 kolanka 45st.
Do tego tani stożek (polecam Jacky Racing, bo tani i zaskakująco dobrze wykonany - moim zdaniem lepiej jak Simota), łącznik/redukcję na przepustnicę i z tego sobie dolot wystrugasz. Będziesz mieć więcej kasy, to zamienisz na kwasiaka żeby się forumowicze z Ciebie nie śmiali i będzie git :p
Znalazłem już kilka ofert tego kolektorka, tylko teraz tak, głownie potrzebuję :
-Ssak B7
-Motylek
-Listwa b7
-Wtryski zostają D14
-Przepustnica zostaje D14
a ten cały regulator?? on zostaje od D14 razem z wtryskami tak?
i jeszcze jedno, jeżeli teraz zmienie ten ssak to on ma poziomą przepustnicę i będę musiał odrazu kombinować jakiś dolot ze stożkiem tak? bo mam jeszcze seryjny układ dolotowy w swoim EJ9
Chwila, chwila, ostatnio też pytałem o swapa ssaka z listwą z B7 do D14A3 i dowiedziałem się, że tylko trzeba na kolektorze z B7 miejsce po krokowcu zaślepić i przedłużyć lekko punkt mocowania linki gazu. To ten motylek z D14 nie nadaje się? Przepustnica i wtryski zostają. O regulatorze pierwszy raz słyszę, że trzeba coś robić. wg mnie zostaje
wiesko1261
12-09-14, 19:25
Nic to absolutnie nie da, zwłaszcza 1.4. Odłóż sobie te pieniążki na jakieś fajniejsze rzeczy ;).
Czyli nie ma co walczyć z temperaturą w komorze? Bo wiadomo, kolektor ładnie się tam grzeje, ale skoro to bez sensu, to przeznaczę kasę na hydroshielda i dolot ze stożkiem pociągnę do zderzaka zamiast short ram'a :)
zawsze jest sens zbić temperaturę w komorze silnika :p i nie trzeba tego drogiego wystarczy i ten tańszy (30-50 za 10m)
miałem owinięte w D14 i mam w D16W4 ,
i po trasie pod maską niema i nie było takiej wysokiej temperatury (silnik można dotykać rękoma bez obawy poparzenie ;) )
Chwila, chwila, ostatnio też pytałem o swapa ssaka z listwą z B7 do D14A3 i dowiedziałem się, że tylko trzeba na kolektorze z B7 miejsce po krokowcu zaślepić i przedłużyć lekko punkt mocowania linki gazu. To ten motylek z D14 nie nadaje się? Przepustnica i wtryski zostają. O regulatorze pierwszy raz słyszę, że trzeba coś robić. wg mnie zostaje
Motylek musi być z przepustnicy od ssaka z poziomą bańką. Przekładasz go do swojej przepustnicy, żeby wszystko prawidłowo działało.
Regulator ciśnienia musi być odpowiedni do listwy paliwowej. W przypadku ssaka z B7, albo przerabiasz swoją listwę paliwową (nawiercasz nowe otwory na mocowania), albo ładujesz listwę paliwową z regulatorem od D15B7. Wtryski zostają stare.
A miejsce na krokowy w ssaku albo zaslepiasz albo zostawiasz tam niepodłączony krokowy. Ja tak mam. Linke da się podpiąć na ori mocowaniu z b7 ale na jedną śrube się będzie trzymał i regulacja na lince będzie już na samym końcu. Lepiej wykonać nowe lepsze mocowanie.
Przy okazji.
Czy w sedanach była wersja bez miejsca na trzecie światło stopu w "podszybiu"
mam stop w spojlerku i tą "budkę suflera" bym chętnie zlikwidował.
Pojechałem założyć nowe łączniki staba+gumy poli z olkusza no i lipa :/
Mechanik odkręcił jedną śrubę trzymającą gumę i ukręciła się :/ Mówił że trzeba te śruby uciąć i pospawać po założeniu nowych tulei, dodał że na poliuretanie nie daje gwarancji że spaw nie puści bo tuleje są twarde. No to kazałem mu przyspawać tą urwaną śrubę, założył mi nowe łączniki i pojechałem do domu niezadowolony.
Motylek musi być z przepustnicy od ssaka z poziomą bańką. Przekładasz go do swojej przepustnicy, żeby wszystko prawidłowo działało.
Regulator ciśnienia musi być odpowiedni do listwy paliwowej. W przypadku ssaka z B7, albo przerabiasz swoją listwę paliwową (nawiercasz nowe otwory na mocowania), albo ładujesz listwę paliwową z regulatorem od D15B7. Wtryski zostają stare.
Swap tego kolektora do D14 to chyba najgorszy mod jeżeli chodzi o komplikacje podczas wymiany, słyszałem już tyle wersji co trzeba przełożyć, przerobić itp. w tym dziale, że już nie wiem czy brać się w ogóle za to... na początku powiedziano mi, że muszę tylko po krokowcu miejsce zaślepić i wsadzić MAP SENSOR z B7 :O następnie była wersja, że tylko przerobić mocowanie linki i zaślepić miejsce po krokowcu, a teraz słyszę, że jeszcze motylek trzeba inny oraz o tym regulatorze... Masakra xd
michalllll92
13-09-14, 13:46
Swap tego kolektora do D14 to chyba najgorszy mod jeżeli chodzi o komplikacje podczas wymiany, słyszałem już tyle wersji co trzeba przełożyć, przerobić itp. w tym dziale, że już nie wiem czy brać się w ogóle za to... na początku powiedziano mi, że muszę tylko po krokowcu miejsce zaślepić i wsadzić MAP SENSOR z B7 :O następnie była wersja, że tylko przerobić mocowanie linki i zaślepić miejsce po krokowcu, a teraz słyszę, że jeszcze motylek trzeba inny oraz o tym regulatorze... Masakra xd
No to dodam jeszcze że potrzebny jest przewód paliwowy z b7.
No to dodam jeszcze że potrzebny jest przewód paliwowy z b7.
Koniecznie musi być z B7? Słyszałem, że można zastąpić też jakimś innym ale za cholerę nie wiem jakim :D
Panowie czy można jakoś poradzić sobie ze SKRZYPIĄCYM PEDAŁEM SPRZĘGŁA. Jakoś od tygodnia zaczął skrzypieć przy wciskaniu.
Można go jakoś wysmarować? Jak tak to gdzie i czym?
michalllll92
13-09-14, 14:12
Koniecznie musi być z B7? Słyszałem, że można zastąpić też jakimś innym ale za cholerę nie wiem jakim :D
A tego to nie wiem....
Ja dawałem od B7, bo seryjny nie podejdzie
wiesko1261
13-09-14, 14:23
Koniecznie musi być z B7? Słyszałem, że można zastąpić też jakimś innym ale za cholerę nie wiem jakim :D
A tego to nie wiem....
Ja dawałem od B7, bo seryjny nie podejdzie
podejdzie ,wystarczy przekręcić filtr paliwa i przewód puścić pod przepustnicą (nawet w d16 mam
stary przewód paliwa z d14 )
poco przekładać mapsensor ? całą przepustnicę zostawiacie z d14
listwę również można zostawić z d14 wywiercić nowe otwory pod mocowanie i z regulatorem
po problemie :p
niestety 4-5 godz. na podmianę i kawałek wężyka podciśnień do zaworka ze zbiornika oparów paliwa , musowo nową uszczelkę pod ssaka i zaślepić jeden kruciec od płynu
poco przekładać mapsensor ? tak mi bynajmniej powiedział gościu od którego ssaka kupiłem xd teraz wiem już że nie trzeba, chodziło mi o to że mętlik jest z tym straszny i każdy twierdzi inaczej co trzeba...
wiesko1261
13-09-14, 14:33
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?15180-modyfikacje-silnika-d14a3
http://www.dodo-upgrades.nl/imswapd14a34.htm
Panowie czy można jakoś poradzić sobie ze SKRZYPIĄCYM PEDAŁEM SPRZĘGŁA.
chodzi ci o skrzypiący wysprzęglik przy skrzyni? Musisz odgiąć tą gumę co osłania łapę, i na nią wewnątrz obudowy skrzyni nawalić smaru jakiegoś, najłatwiej w sprayu. Psikaj w tym samym kierunku co łapa wchodzi do skrzyni nie na boki.
tak mi bynajmniej powiedział gościu od którego ssaka kupiłem xd teraz wiem już że nie trzeba, chodziło mi o to że mętlik jest z tym straszny i każdy twierdzi inaczej co trzeba...
... bo wiele osób tylko czyta to forum, a nic sami nie grzebią i stąd takie rozbieżnośći. Sam do siebie pchałem niedawno kolektor z z6, opierałem się na manualu z V i VI generacji i poradniku, który znalazłem na forum, nie powiem trochę pomógł, ale nie wszystko też jest konieczne do przerobienia co tam jest napisane. Tak więc najlepiej jak sam się za to weźmiesz na spokojnie, bez ciśnienia i sam dojdziesz napewno co do czego, bo tak naprawdę filozofii z tym nie ma żadnej. :)
Panowie , odrazu mowie ze jestem zileony wiec bez hejtow , jak rozpoznac czy honda ma klime i abs ? chodzi o coupe 1998 1.6i LS .
wielkie dzieki z gory za pomoc
Jak masz klimę to będziesz miał dwie chłodnice pod maską, natomiast co do absu to popatrz w okolicach akumulatora czy jest taki aluminiowy bloczek do którego idzie dużo przewodów metalowych hamulcowych (6 szt)
http://phototive.com/di-EXQV9UKD.jpg
mogłbys mi pomoc ? tego zdjecia widac ze ma cos z wyzej wymienionych ?
Jeszcze jedno pytanie , czy 2.5 l ojelu na 10000 kilometrow dla d16y7 to duzo czy wmiare normalnie ?
Widać że jest klima i abs :)
Hmmm zużycie oleju nie jest tragiczne, ale moim zdaniem oznacza że silnik nadaje się pomału do remontu.
no ale tak czy tak za dolot z Ek4 muszę zabulic to nie lepiej już jakiś stożek zapodac?:D
Co kto lubi.
Mam problem z moja ej6 d16y7 z lpg , rano cięzko pali , a gdy jest zimna to szarpie , jak sie rozgrzeje jest okej , nie szarpie i ladnie odpala , czy to wina przewodów zaplonowch? a jesli tak to jakie polecacie , bo niemoge dopasować odpowiednich ,HELP
Szukaj NGK. Wg katalogu online. Polecam do LPG
Widać że jest klima i abs :)
Hmmm zużycie oleju nie jest tragiczne, ale moim zdaniem oznacza że silnik nadaje się pomału do remontu.
a to zalezy czym jest zalany ? czyms moze palic wiecej a czyms mniej ? bo troche sie napalilem na ta honde
No jak mu ktoś zapodał doktora to potem może się okazać, że z tych 2,5l zrobi się 5.
Motodoktor, takie gówno do "uszczelniania" silników.
motodoktor nie uszczelnia silnika tylko zagęszcza olej ;]
Da się do S40 z EJ9 włożyć FD 4,4?
Bez problemu
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2
A to samo pytanie o 3, 4 z crx'a?
Stalker1943
14-09-14, 17:18
Czy podpięcie zaworu e-vtec na krótko 12V po przekręceniu stacyjki w silniku d15z3 będzie miało jakieś negatywne skutki? Czy ciśnienie oleju na wolnych obrotach nie będzie spadać. Mam komputer non vtec.
wiesko1261
14-09-14, 18:56
A to samo pytanie o 3, 4 z crx'a?
po małym przerobieniu -przetoczeniu koła zębatego (4 biegu )
tak :p bez problemu
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?106765-Budowa-hybrydowej-skrzyni-bieg%F3w-kilka-pyta%F1&highlight=hybryda
Dzięki :) A co sądzicie o włożeniu samego FD 4,4? Bo razem z 3, 4 koszt może być już spory i nie wiem czy to ma sens, przy wartości mojego samochodu.
To juz taniej Ci wyjdzie znalezienie kompletnej skrzynii z fd 4,4 np z noblesse z 95r.
Za taka skrzynie zaplacisz okolo 250zl a do tego sprzedajesz swoja i czesc Ci sie zwroci.
Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2
wiesko1261
14-09-14, 20:48
z 3i4 biegiem i FD4.4 chodzą po 600-700 tagrze niema tragedii :p
ja z początku miałem skrzynię 9A z sedana i 4.4fd za 140 zł
jest sens wkładać samo fd 4.4 i jest spora różnica :D
600-700 ale jeszcze robocizna, bo niestety nie mam warunków u siebie, żeby to zrobić. No ale ok, poszukam gotowca z noblesse u Ralfa albo na forumie jak nie będą mieli, tak chyba będzie najlepiej. A tak orientacyjnie - ile może mi "uciąć" z aktualnych 10,7 do setki?
wiesko1261
14-09-14, 21:12
nie wiem ,coś urwiesz pewnie d14 zmień se ssaka (np; zd15b7)i wydechowy 4.2.1 urwiesz więcej ;)
sąsiada seria d14 po ssaku i wydechowym 4.2.1 na hamowni wypluło 99.7km i 133nm
Kolektor już mam, wywaliłem jeszcze katalizator i kanape wyjąłem :P Myślę, że skrzynia to będzie najbardziej odczuwalny mod, no ale zobaczymy. Planów dużo, tylko hajsu już nie :)
Panowie mam na oku coupe ej6 , na zdjeciach wyglada naprawde niezle , niestety babka mi napisala cos takiego :
mechanik uprzedził mnie też, że auto podymia i może zużywać olej.Ponieważ jeżdżę bardzo delikatnie - zużycie utrzymuje się na niewielkim
poziomie, ale trudno przewidzieć, co będzie jeśli ktoś będzie wysoko kręcić silnik.mechanik uprzedzał mnie, że wadą tych silników są zapiekające się pierścienie olejowe.Silnik pracował (i nadal pracuje) bardzo cicho i równo, mechanik zapewniał, że jedyne zastrzeżenia jeśli chodzi o silnik mogą dotyczyć pierścieni.Autem robiłam bardzo niewielkie przebiegi ok 5 - 6 tys. rocznie, więc nie widziałam potrzeby ingerencji w silnik. Zalany jest Mobilem 10W40.
wczesniej napisala ze bierze 2,5l na 10k km , co wy na to , oplaca sie cos takiego kupic czy silnik nadaje sie do wymiany ? Dzieki za kazda wasza opinie !
Silnik do remontu ;)
paplatalk 4
Dwa pytania:
1) chce zrobic podswietlanie nog. Skad wziac plus? Nie chce ciagnac z aku, zapalniczka ma po stacyjce a potrzebuje stalego plusa.
2) chce kupic w lampke sufitowa panel led ale nie wiem co tam wejdzie (auto bede widzial dopiero w weekend wiec nie zmierze)
Z gory dzieki
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
A tak orientacyjnie - ile może mi "uciąć" z aktualnych 10,7 do setki?
Do setki nie zmieni się nic, lub nawet się pogorszy, bo przed 100km/h będziesz musiał wrzucić trójkę:)
U mnie po zmianie skrzyni sprint do sety się nieco pogorszył, ale za to samochód jest teraz znacznie elastyczniejszy i w codziennej jeździe jest ZDECYDOWANIE lepiej:)
w skrzynce bezpieczników chyba 2 lub 3 pin ma stały + :)
1) chce zrobic podswietlanie nog. Skad wziac plus? Nie chce ciagnac z aku, zapalniczka ma po stacyjce a potrzebuje stalego plusa.
2) chce kupic w lampke sufitowa panel led ale nie wiem co tam wejdzie (auto bede widzial dopiero w weekend wiec nie zmierze)
1) Tak jak Sparco pisze - ze skrzynki bezpieczników
2) Mam u siebie taśme LED w podsufitce. Możesz kupic albo taki gotowy układzik, albo zrobic jak ja czyli prosta taśma led i ją polutowac ze sobą i tam ją np. przykleic. Jak chcesz widziec jak ja to zrobiłem to podaj mi na PW maila, mam dokładne foty jak to wygląda. U mnie w tej lampce są 24 diody LED w połączeniu ze ściemniaczem (z allegro za bodajże 10-15zł) przez co po zamknięciu drzwi bardzo fajnie i wolno się wygaszają :)
1) Tak jak Sparco pisze - ze skrzynki bezpieczników
2) Mam u siebie taśme LED w podsufitce. Możesz kupic albo taki gotowy układzik, albo zrobic jak ja czyli prosta taśma led i ją polutowac ze sobą i tam ją np. przykleic. Jak chcesz widziec jak ja to zrobiłem to podaj mi na PW maila, mam dokładne foty jak to wygląda. U mnie w tej lampce są 24 diody LED w połączeniu ze ściemniaczem (z allegro za bodajże 10-15zł) przez co po zamknięciu drzwi bardzo fajnie i wolno się wygaszają :)
Tasmy led wlasnie nie chce mi sie lutowac :P
Ale 24 led juz mi cos mowi wiec poszukam gotowych modulow takich. A sciemniacz tez bede chcial montowac, masz jakis namiar? Bo cena fajna
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Witam, muszę wymienić pierścień uszczelniający wydech, wypaliło na łączeniu wydechowego z całością. Jaka jest średnica tego pierścienia? 40? Pacjent EG4 -wydech seria.
Do setki nie zmieni się nic, lub nawet się pogorszy, bo przed 100km/h będziesz musiał wrzucić trójkę:)
U mnie po zmianie skrzyni sprint do sety się nieco pogorszył, ale za to samochód jest teraz znacznie elastyczniejszy i w codziennej jeździe jest ZDECYDOWANIE lepiej:)
No może do setki nie, ale ogólnie przyspieszenie rozumiem, że się poprawi? Szczerze mówiąc to szykuję autko pod KJS i pod tym kątem chciałbym coś zrobić.
Orientujecie się ile mogą krzyknąć za montaż ssaka od D16Z6 do D14Z2?
Witam, muszę wymienić pierścień uszczelniający wydech, wypaliło na łączeniu wydechowego z całością. Jaka jest średnica tego pierścienia? 40? Pacjent EG4 -wydech seria.
Sprawdź w katalogu Bosala mają fajnie schematy na pewno znajdziesz tam odpowiedź
Dzięki na pewno obczaję ;]
A sciemniacz tez bede chcial montowac, masz jakis namiar? Bo cena fajna
Ja brałem ten:
http://allegro.pl/profesjonalny-sciemniacz-oswietlenia-wnetrzakabiny-i4604912441.html
Tylko możliwe, że będziesz musiał wlutowac mały rezystor jeśli ten ściemniacz ma działac z ledami(Najlepiej napisz do sprzedającego, powie Ci co i jak)
No może do setki nie, ale ogólnie przyspieszenie rozumiem, że się poprawi? Szczerze mówiąc to szykuję autko pod KJS i pod tym kątem chciałbym coś zrobić.
krótsza skrzyni spowoduje że auto będzie bardziej elastyczne, w trasie do wyprzedzania takiego spokojnego nie musisz redukować na 3 tylko z 4 spokojnie łykniesz oponenta. Do setki tak jak koledzy mówią na papierze cyferki będą podobne ale odczucia ogólne będą zdecydowanie na +
Witam, rh zw3 17'' skręcanka na stance do hondy civic VI EJ9? jak by to wyglądało? Nie było by koło za wielkie? Spas by był dokładny wtedy i gleba w miare. Co o tym sądzicie?
Panowie, jak to w końcu jest z tą wymianą płynu w układzie wspomagania?
Manual podaje, by odpiąć przewód powrotny, odpalić silnik i kilkukrotnie obrócić kierownicą od oporu do oporu.
Nie byłoby problemu, tylko gdzieś w czeluściach interneta wyczytałem, że można przez to uwalić pompę, bo będzie ona pracowała na sucho :/
Jak mam się do tego zabrać? Płyn muszę wymienić, bo żur jest już niesamowity i wspomaganie chodzi ciężko. Do tego kierownica nie wraca samoczynnie na środek po wyjeździe z zakrętu, tylko trzeba ją na siłę odkręcać.
EDIT:
pytanie nie aktualne, już sobie poradziłem:)
dla potomnych: wyjąłem zbiorniczek, wylałem z niego cały płyn i dokładnie go umyłem, pod przewód powrotny podłożyłem naczynie, obracałem kierą aż wszystko z niego wyleciało, z pompy zdjąłem pasek i obracałem ją łapami (choć nie wiem czy to ostatnie było konieczne, bo z węża który z niej wychodzi i tak nic prawie nie wyleciało). Silnika nie odpalałem.
Następnie poskładałem, zalałem płyn, znów obracałem kierą w międzyczasie dolewając płynu bo go wciągało, a jak przestało ubywać, to zapaliłem motor. Przez kilka obrotów pompa się tłukła, ale po chwili ustało i póki co działa cicho.
Orientujecie się ile mogą krzyknąć za montaż ssaka od D16Z6 do D14Z2?
Ale rozumiem, że chodzi ci razem z częściami, a nie o samą robociznę? Jeśli tak to do D14A3/4 u Ralfa w Kobyłce 500zł (wiem bo się pytałem z miesiąc temu). Nie wiem czy u ciebie będzie jakaś różnica.
Kompletny ssak, to 200-250zł + uszczelka za 20-40zł (nie pamiętam już ile dokładnie kosztuje), więc 5 stów razem z robocizną, to troszeczkę drogawo, bo roboty jest tam może na godzinę.
Dokładnie poza tym nie wymaga to specjalnycj narzedzi poza nasadkami, nożem i chyba obcęgami do ściągania przewodów.
Nie nie kolektor już bym miał i wszystko do montażu, tylko chodzi o sam montaż :) Czyli jakieś 200-250zł robocizny mówicie, to rzeczywiście całkiem drogawo
Kto pytał mnie jakiś czas temu o osłony/daszki przeciwsłoneczne od VI HB do sprzedania?
Jakby co, to się właśnie znalazły i są na sprzedaż.
Szybkie pytanie jak powinny byc zamontowane wahacze tylne ? Bo wydaje mi sie ze one sa takie same i powinny byc jeden zaokraglona strona a druki zagieta czyli tak bo wtedy uklada sie tak samo. Ale dziwnie to wyglada http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/17/b0c7b7bcc589b3fe20f13f18cb8ba2ec.jpg
Starstruck
17-09-14, 19:51
Jednostronny odlew. Wygląda to dziwnie, ale tak jest.
Kompletny ssak, to 200-250zł + uszczelka za 20-40zł (nie pamiętam już ile dokładnie kosztuje), więc 5 stów razem z robocizną, to troszeczkę drogawo, bo roboty jest tam może na godzinę.
Ale do części jeszcze trzeba doliczyć filtr i rurę dolotową (oni chyba chcieli wziąć tą seryjną z D16Z6). Chociaż to chyba nie kosztuje dużo. Chyba, że to wliczyłeś w to co napisałeś?
Jednostronny odlew. Wygląda to dziwnie, ale tak jest.
Juz myslalem ze mam cos zle.
A co lepsze jak gwint zakladalem to zalozylem gladka strona oba jak sie patrzy od tylu. Logika mi na to wskazywala a ze bylo zimno i ciemno no to wyszlo jak zawsze . I pol roku tak jezdzilem az do teraz ;) heh
Tak tak wliczyłem, będzie dolot + stożek, pytałem się mechanika "osiedlowego" to chciał 150zł. Poszukam jeszcze, a co do uszczelek to myślicie że zamiennik z inter cars za 15zł (kod: JD075), będzie tak samo spełniał swoją funkcję jak oryginalna uszczelka Hondy za 70zł? Warto zainwestować? a może jeszcze trochę dołożyć i kupić termoizolacyjną, jak polecacie?
tomalacivic
18-09-14, 07:40
Koledzy taki problem mam nowe tarcze nowe klocki gdy hamuje ze 130 140 km/h to zaczyna bić wibrować.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.