Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Oriętuje się ktoś jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu w d14a4?? 12 +- 2 ??
Witam :)
Jest niewiadoma do rozwiazania.
Zostaly mi podarowane kompletne halogeny do przedlifta 6gen. Maja one jednak popekane szkla. Czy jest mozliwosc dokupienia samych kloszy do halogenow czy przydadza sie mi z nich niestety juz tylko same mocowania? Bo do zamiennikow DEPO chyba widzialem gdzies dostepne same klosze, moze by podeszly do ori?
mam manual tylko 3d-4d 1996 a ja mam civic 4d 98r
Kàt wyprzedzenia zapΠonu:
Silniki B16A2, B16A4, B16A6
16°+- 2° przed TDC (RED), na luzie, przy
obrotach jaΠowych
16°+- 2° przed TDC (RED), przy obrotach
jaΠowych, w poΠ. N lub P
Z wyjàtkiem silników B16A2, B16A4, B16A6
16°+- 2° przed TDC (RED), na luzie, przy
obrotach jaΠowych
12°+- 2° przed TDC (RED), przy obrotach
jaΠowych, w poΠ. N lub P
Jak to ruzumieć jaki kąt?
Oriętuje się ktoś jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu w d14a4?? 12 +- 2 ??
12 +- 2
Moje obecne się chyba wysrały bo drzwi zamykają normalnie ale już nie otworzą, tzn. próbują ale nie mogą:)
Łukasz przerabiałem temat w tamtym roku przed zimą ale nie chciało mi się z tym robić samemu.
Podjechałem do "POLMOZBYTU" (Fix auto) na Aleji Pokoju 81 - tam na hali jest gość od alarmów - zrobił mi to w 20 min na poczekaniu i wszystko ma na miejscu :)
A w jakiej cenie? Wiesz co zrobił? Wymienił siłownik czy coś innego?:)
A w jakiej cenie? Wiesz co zrobił? Wymienił siłownik czy coś innego?:)
Wymienił siłownik bo był za słaby. Nie pamiętam dokładnie ile dałem ale nie było to dużo :)
Dissnej, skoro się zamykają to siłowniki są sprawne. Ja mam identyczne siłowniki jak z tamtej aukcji. Jedna strona też mi zamykała ale nie otwierała. Niby coś tam się ruszył siłownik ale nie dawał rady. Wyglądał słabo bo już nawet guma siłownika sparciała. Ale zacząłem najpierw regulować cięgno. Po regulacji było na odwrót, otwierało ale nie zamykało. W końcu psiknąłem preparatem na zamek drzwi i łączenia cięgien (tam gdzie może występować tarcie) i jak ręką odjął. Nawet ręczny lock można otwierać/zamykać dużo lżej. Jak potrafisz ściągnąć tapicerkę drzwi to spróbuj sam to naprawić. Ew. Jak siłownik do wymiany to sam wymienisz.
piotreek23
23-04-13, 16:06
Ja jak miałem padnięte siłowniki to się zamykało ale już nie otwierało :) wymiana na nowe jak ręka odjął. Sam siłownik koszt z ~7zł
Właśnie ta guma na siłowniku u mnie też jest sparciała i popękana. Przy próbie otwierania drzwi kilka razy próbuje otworzyć ale nie daje rady. O dziwo jak samochód jest odpalony, kluczyki w stacyjce to otwiera prawie zawsze bez problemu.
Czyli jest sprawny, ale trochę zmęczony czasem. Jak auto jest odpalone to siłownik ma więcej prądu i więcej siły. Pozbędziesz się oporów po drodze do zamka to jeszcze jakiś czas podziała. A dość spore opory tam są i samo pisikanie wd-40 z zewnątrz do zamka bez zdejmowania tapicerki nic nie da. Ja chyba przed zimą robiłem ten zabieg który opisywałem wcześniej i do tej pory 0 problemów. Bardzo tez się zdziwiłem jak szybko się zamyka/otwiera, dosłownie jak z bicza strzelił. :D
Jeżeli masz wd-40 to praktycznie nic cie to nie kosztuje oprócz chwili roboty na ściągniecie tapicerki drzwi. Tyle ode mnie na ten temat. :)
Skoro to i tak kwestia czasu to jak już ściągnę boczki to wymienię siłowniki bo koszt żaden. W drzwiach pasażera jest wykonawczy a w kierowcy sterujący tak?
Ciastek200
23-04-13, 18:03
Siema. Będzie pasował błotnik przód z ej9 2000r do przed lifta 1997r?
Siema. Będzie pasował błotnik przód z ej9 2000r do przed lifta 1997r?
Nie
no nie bardzo, bo masz inne lampy, inny kształt maski i zderzaka ;)
Ciastek200
23-04-13, 18:12
dzięki :p może znacie kogoś kto sprzedaje do ej9 czerwony przedni błotnik prawy do przed lifta 97'
Skoro to i tak kwestia czasu to jak już ściągnę boczki to wymienię siłowniki bo koszt żaden.
Nie wiem czy kwestia czasu, ale w sumie to nic nie działa wiecznie.
W drzwiach pasażera jest wykonawczy a w kierowcy sterujący tak?
O ile ktoś dobrze zamontował to kierowcy powinien być (master), a pasażera (slave). Tak mi się wydaje, bo w seryjnych centralkach z którymi się spotkałem po zamknięciu drzwi kierowcy zamykają się też pozostałe drzwi.
Edit: Jak mnie pamieć nie myli to u mnie od strony pasażera jest 2-u pinowy czyli wykonawczy. Od strony kierowcy nie wiem, bo nie rozbierałem.
teraz ja mam problem z centralnym...nie działa mi zamek od strony pasażera, zero reakcji - ani nie zamyka ani nie otwiera. Kierowcy strona jest ok.
Więc pierwsza myśl to padł siłownik, podłączyłem zapasowy i nic...no to pewnie gdzieś kabel przerwało wiec biore próbnik i o dziwo prąd dochodzi w momencie zamykania z pilota...o co więc chodzi?
Siema, mam problem z odpaleniem rakiety, dodam, że wczoraj śmigała normalnie i nagle jej odbiło :D
http://www.youtube.com/watch?v=CVMavXtgBZI
opisałem wszystko pod filmikiem.
jaka zwrotnica przód lewa podejdzie do EJ9 pod 262mm, oprócz samego EJ9
auto z ABS
piotreek23
23-04-13, 20:11
Siema, mam problem z odpaleniem rakiety, dodam, że wczoraj śmigała normalnie i nagle jej odbiło :D
http://www.youtube.com/watch?v=CVMavXtgBZI
opisałem wszystko pod filmikiem.
Wygląda na padnięty akumulator (miałem podobne cuda). To że ładowałeś nic nie znaczy..u mnie wysechł :D. Sprawdzałeś napięcie spoczynkowe? Zobacz odpalanie na kable jak masz taką możliwość.
Wyjaśniło się, kumpel podjechał i na jego baterii wszystko śmiga, tak więc aku do wymiany :)
Siema, wiecie czy plastiki wewnątrz EK4 mają identyczny kolor przed i po lifcie?
Witam :)
Jest niewiadoma do rozwiazania.
Zostaly mi podarowane kompletne halogeny do przedlifta 6gen. Maja one jednak popekane szkla. Czy jest możliwosc dokupienia samych kloszy do halogenow czy przydadza sie mi z nich niestety juz tylko same mocowania? Bo do zamiennikow DEPO chyba widzialem gdzies dostepne same klosze, moze by podeszly do ori?
I 2ga sprawa.
Jak jest zamocowana uszczelka tylnej szyby w sedmanie (na wcisk czy wklejona) oraz czy po jej wyjeciu istnieje możliwość ponownego montarzu? Gdzie ewentualnie taką nową dostać/kupić mogę? Podejrzewam, że skorodowane mam podszybie (rant pod szybą) bo z kapie mi woda do bagarznika tam gdzieś z gory właśnie. Lampy, odpowietrznik, kanały odprowadzające wode z dachu już wykluczyłem.
Który ze sklepów ew. userów ma w ofercie porządną(z dobrym spasowaniem) przednia dokładkę EK9 z PU do polifta? Temat potrzebny na już.
Podpowie ktoś coś ?
Użytkownik maciu$ , racingfactory to Jego sklep. 260zeta. Sam mam od Niego i jest extra. Spasowanie i wytrzymałość na 5 :D
Tapatalk
I 2ga sprawa.
Jak jest zamocowana uszczelka tylnej szyby w sedmanie (na wcisk czy wklejona) oraz czy po jej wyjeciu istnieje możliwość ponownego montarzu? Gdzie ewentualnie taką nową dostać/kupić mogę? Podejrzewam, że skorodowane mam podszybie (rant pod szybą) bo z kapie mi woda do bagarznika tam gdzieś z gory właśnie. Lampy, odpowietrznik, kanały odprowadzające wode z dachu już wykluczyłem.
Jest wklejana.
(tylko mi tu nie hejtować)
czy taki znaczek podejdzie do 6 gena coupe? http://allegro.pl/2-x-emblemat-znaczek-honda-czerwony-jdm-type-r-i3195414052.html
wymiary są inne bo normalne znaczki mają 50mm/60mm.
ps. Zeby sciagnac przedni emblemat trzeba demontowac grill?
Trzeba bo inaczej sie tam nie dostaniesz
siema jakie są seryjne szkła lusterek w civicu 6g?płaskie,sferyczne czy asferyczne?
Szybkie pytanie jeszcze, czy krokowy z D14A3 podejdzie na D15B7 czy brać również krokowy z D15B7 ?
Starstruck
24-04-13, 18:53
To są zupełnie dwa inne krokwce. B7 ma w ssaku a A3 ma w przepustnicy.
siema jakie są seryjne szkła lusterek w civicu 6g?płaskie,sferyczne czy asferyczne?
Sferyczne.
To są zupełnie dwa inne krokwce. B7 ma w ssaku a A3 ma w przepustnicy.
Chodzi mi o to czy muszę też sobie załatwić krokowca z B7 przy wymianie kolektora ssącego D14A3 > D15B7.
Jeśli zaślepisz (szczelnie) miejsce po krokowym b7 to nie jest on wtedy Tobie potrzebny.
Jak nie masz jak zaślepić to się przyda by służyć jako zaślepka i balast :)
Sferyczne.
wie ktoś gdzie dostane sferyczny lewy wkład lusterka?pozdro
wie ktoś gdzie dostane sferyczny lewy wkład lusterka?pozdro
-W dziale Kupię
-U użytkownika x-tygrysek-x
-W firmie www.lusterka.prv.pl
Jeśli zaślepisz (szczelnie) miejsce po krokowym b7 to nie jest on wtedy Tobie potrzebny.
Jak nie masz jak zaślepić to się przyda by służyć jako zaślepka i balast
Czym to miejsce najlepiej zaślepić?
Kupował ktoś może ostatnio tłoczki i zestaw gumek do regeneracji hamulców?
A jeśli tak, to gdzie, jakiej firmy i za ile?
Zrobiłem sobie dzisiaj wiosenny przegląd tylnego zawieszenia i po tym co tam zobaczyłem dosłownie złapałem się za głowę - wszystkie tuleje są w katastrofalnym stanie i wymagają natychmiastowej wymiany.
Wiem, że gumy w zawieszeniu tylko OEM, ale chyba jednak będę musiał poratować się jakimś zamiennikiem:(
Duże cukierki kupię OEM, ale resztę będę szukał w zamienniku z racji horrendalnie wysokiej ceny OEM'owego kompletu:(
W związku z tym co polecacie? Który z zamienników jest wart zainteresowania?
Boję się poli bo będzie beton:(
Czym to miejsce najlepiej zaślepić?
Nusial bys wykonac blaszke grubosci ze 2 - 3mm dopasowana do kanalow pod krokowy i otworow gwintowanych w kolektorze i ja tam przykrecic posmarowana oczywiscie wczesniej silikonem lub czyms podobnym.
Tak sie mi wydaje przynajmniej. Niech ktos potwierdzi.
kolektor wydechowy z d16z6 jest taki sam jak z y8 ?
Kupował ktoś może ostatnio tłoczki i zestaw gumek do regeneracji hamulców?
A jeśli tak, to gdzie, jakiej firmy i za ile?
w intercarsie dostaniesz wszystko firmy autofren,koszt samych gumek to 15zl.
Witam
Czy do ej6 da sie jakos dopasowac kanape z ITRa zeby to mialo rece i nogi i wygladalo jak nalezy?
Panowie pytanie tego typu... Nie umiem sobie poradzić mimo prób z żygającą skrzynią biegów na wyjściu z obu pól-osi.. Więc chyba szybciej i prościej będzie kupić skrzynię. Mam 1.6 D16Y8 Vtec, i moje pytanie, czy z 1.4 , 1.5 podejdą te skrzynie pod moją ?. Czy po prostu szukać oryginalnie z mojego silnika?. Bo S40 powinna pasować chyba nie?
D seria jest wymienna problem polega w przelozeniach i FD w skrzyni
ja jednak bym kupil oem uszczelniacze i wlal MTF
D seria jest wymienna problem polega w przelozeniach i FD w skrzyni
ja jednak bym kupil oem uszczelniacze i wlal MTF
Wymieniałem 2 razy uszczelniacz półosi, i za każdym razem trzymał chwilę i zaczynał powoli ciec coraz bardziej.. Fakt nie był to oem, a w skrzyni tez chyba nie mam mtf'u ale czy to pomoże?;/
bialutki2001
26-04-13, 12:29
Witam.
Mam mały problem z moją Hondą D15Z6 a mianowicie jak jest zimny silnik to poniżej 2tys. szarpie i dławi się. A od 2tys. zaczyna normalnie iść. Tzn. od 1,5tys. do 2tys. obrotów szarpie. Mam świeże przewody zapłonowe, świeże świece. Wspomnę jeszcze, że nie zapala mi się check. Co może być powodem tego szarpania? Coś z powietrzem czy coś innego?
Przeczyść przepustnice i krokowca (tylko porządnie, a nie byle jak żeby tylko powierzchowny nagar zmyć), zajrzyj do aparatu zapłonowego i przeczyść kopułkę i paluch. W tym Twoim silniku jest tez chyba zawór EGR... nie wiem czy on też może czegoś nie knocić.
Pytanie, czy immo z kluczyka(pastylka) musi dotykac patyka klucza, czy mozna ją sobie gdzies przykleic wewnatrz obudowy? Bede drukowal taka obudowe na drukarce 3D.
DiabloR ciężko trafić na niezajechaną skrzynie więc jak kupisz z niepewnego źródła to może sie okazać że np wyją łożyska...być może OEM uszczelniacze pomogą, nie wiem jaki jest ich koszt ale chyba bezpieczniej będzie w ten sposób podejść do sprawy niż kupno skrzyni
bartkonator
26-04-13, 16:04
Pytanie, czy przy montażu heatshielda ssak/głowica trzeba go czymś smarować ? Jakimś silikonem czy pastą uszczelniająca ?
skolopendra
26-04-13, 16:05
musi dotykac patyka klucza,
nie
Witam, padł mi silniczek zamka centralnego od strony pasażera. Jest on na dwa kabelki?
Taki silniczek będzie dobry? http://allegro.pl/silownik-zamka-centralnego-slave-promocja-i3189709712.html
Przy montażu wystarczy odkręcić stary siłownik, przylutować dwa kabelki i będzie hulał? Nie ma tam żadnej filozofii :p?
masz OEM centralke? u mnie OEM bym całkiem inny siłownik, jak mi padła OEM centralka to kupiłem cały zestw wlasnie z takimi siłownikami jak pokazałeś z tym że przy drzwiach kierowcy mam siłownik z 4 kabelkami typu master
edit. zle przeczytałem myślałem że chodzi o strone kierowcy ;p
od pasażera masz właśnie slave - ten z 2 kabelkami:)
czy ten manometr http://allegro.pl/show_item.php?item=3180364532 nadaje się do pomiaru kompresji silnika?
macie pomysł czym umyć chłodnice z zewnątrz? Zastanawiam się nad akra do silników ale nie wiem czy się nie uszkodzi? A może po prostu ciepłą woda z płynem do naczyń ?
Ile oleju wchodzi do skrzyni biegów?
Chciałem wczoraj, wymienić amortyzatory seryjne na MTS, miało być szybko i prosto, niestety śruby są tak pozapiekane, że sie poukręcały i jest teraz problem.
JEden wahacz mam zdjęty, z tym, że gumy raczej do wymiany, a w drugim się ujebała tak śruba, że teraz trzeba demontować wzdłużny wahacz i bęben, żeby jakoś to wybić.
Teraz, pytanie jak wybić gumy z wahacza, bo to tak siedzi, ze ani rusz.
Ile w sumie trzeba gumek kupić na jeden wahacz?
I co do amorów mts, to chce zastąpić te talerzyki z mts na z amorów oem.
Ale o które talerzyki konkretnie chodzi. Bo te z góry to wiadomo trzeba z seryjneg amora zdjąć, bo niema w zestawie mts tego.
A te z dołu wydają się nie różnić nic od tych co dali w zestawie mts, poza tym jak je zbić skoro one są przyspawane do amora?
A te z dołu wydają się nie różnić nic od tych co dali w zestawie mts, poza tym jak je zbić skoro one są przyspawane do amora?
Różnią się i to sporo ;) Kupiłeś używane MTS czy nówki? Jak używane to może ktoś już sobie zmienił na OEM.
Druga sprawa. Talerzyki nie są przyspawane do amorka. Owszem mogą tak wyglądać, ale tak nie jest. Sam u siebie zdejmowałem. Młotkiem parę razy trzeba od dołu pukać i ładnie zejdą ;)
Ile oleju wchodzi do skrzyni biegów?
Jak kupisz 2 litrowe butelki, to będzie w sam raz i jeszcze troszkę zostanie.
A przy okazji.
Kupował ktoś może ostatnio w ASO MTF-3? Jaka jest aktualna cena??
Jarusnet, haparts, jdmshop. Porownaj :D
Tapatalk
Jarusnet, haparts, jdmshop. Porownaj :D
Tapatalk
Wiem, że można kupić gdzie indziej i pewnie taniej, ale potrzebuję aktualną cenę z ASO.
Witam!! Mam takie pytanie czy te fele zmieszczę do EJ6 http://allegro.pl/borbet-t-16x9-4x100-et30-i3178274352.html
Ile w sumie trzeba gumek kupić na jeden wahacz?
masz VIgen wiec to jest tak.
4szt zewnętrzne (buda i wachacz) i 2szt wewnetrzne (pod amorek). Na dwie strony.
Ja wycinałem flexem wachacz. Tniesz tulejke az dojedziesz do śruby. Ogólnie z tyłem prawie zawsze są jaja.
Tulejki daje sie w dobrym (naprawde wytrzymałym) imadle wymienić (jest na to trik). Ale duużo łatwiej jest na jakiejś prasce.
MichalS394
28-04-13, 00:50
Panowie, potrzebuję jakiś sprawdzony patent na odkręcenie koła pasowego wału, pneumat mam jakiś słabawy i nie dał rady, pokrętła się krzywią, a jak nie pokrętło, to zrobiona blokada koła ze śrub i C-ownika 3, może nawet 4mm
Dzięki Login.
Jeszcze pytanie , który olej wybrac z tych dwóch ?
http://jdmshop.eu/image/cache/data/mtf-500x500.jpg
http://jarusnet.pl/wp-content/gallery/mtf-3-usa/DSC_5698_resize2.jpg
I jeszcze jedno, czeka mnie wymiana sprzęgła - nie chcę kupowac oem sprzęgła, ktoś może mi jakieś polecic i podac orientacyjny koszt ?
ja kupowalem MTF od jarka ;]
a sprzeglo zalezy do czego
mozna regenerowac
lub nowy komplet
AISIN, exedy, valeo
Panowie, potrzebuję jakiś sprawdzony patent na odkręcenie koła pasowego wału
Wrzuć 5 bieg i niech jakiś pomocnik trzyma wciśnięty hamulec. Wtedy dobrej jakości kluczem odkręcaj śrubę koła pasowego. Lekko nie będzie, ale musi się udać ;)
MichalS394
28-04-13, 10:12
próbowałem tak i nie dałem rady :D dzięki za podpowiedź, jutro będę główkował nad tym dalej
skolopendra
28-04-13, 10:16
valeo
bez tego :cool:
Różnią się i to sporo ;) Kupiłeś używane MTS czy nówki? Jak używane to może ktoś już sobie zmienił na OEM.
Druga sprawa. Talerzyki nie są przyspawane do amorka. Owszem mogą tak wyglądać, ale tak nie jest. Sam u siebie zdejmowałem. Młotkiem parę razy trzeba od dołu pukać i ładnie zejdą ;)
Nowe kupiłem.
Na razie tylko tył założyłem, i te tylne praktycznie się nie różnią wysokością, może przód jest inny tylko.
Co powiecie na maske zamiennik do Vgena? jak wyglada sprawa ze spasowaniem?? czy warto ja zakupic bo mam dylemat.
pytanko odnośnie ssaka z d16w4, który pochodzi z automatu i nie ma silniczka krokowego z tyłu sska, tylko na przepustnicy - analogiczne rozwiązanie jest chyba w d14a3/a4, czy taki ssak podchodzi do tego silnika p&p?
Są dostępne jakieś tańsze zamienniki tylnych lamp do 6gen coupe po lifcie, czy tylko oryginały wchodzą w grę?
Witam!! Mam takie pytanie czy te fele zmieszczę do EJ6 http://allegro.pl/borbet-t-16x9-4x10...178274352.html
Bez regulowanych wahaczy niema szans no chyba ze bedziesz jezdzil na terenowym zawiasie.
Witam!! Mam takie pytanie czy te fele zmieszczę do EJ6 http://allegro.pl/borbet-t-16x9-4x10...178274352.html
Pomijając et 30 które juz 7 calową felge bedzie osadzać poza obrysem hondy, to te fele maja 9 cali i bedzie wielka lipa... ale do e30 w sam raz podejdą wymiarami.
Muszę wymienić tulejki w wahaczach poprzecznych...długo myślałem i doszedłem do wniosku, że biorę poliuretan Olkusza, odpowiednik OEM 75ShA. Cenowo wychodzi lepiej niż gumowe zamienniki, a i jakościowo pewnie przepaść w uj.
Chociaż strasznie mnie kusi, żeby wziąć 85ShA, tylko czy nie będzie zbyt hardkorowo na amorach MTS ze springami H&R.
Skoro są twardości odpowiadające serii, to dlaczego np. warto cukierki duże brać tylko OEM?
bo 75sh jest lekko twardsze od gumy
a OEM cukierki maja specyficzny odlew natomiast olkusz bardziej płaski
niemniej jednak ja wzialem cukierki olkusz i sam sie zastanawiam czemu inni polecaja tylko OEM cukierki ;]
Pomijając et 30 które juz 7 calową felge bedzie osadzać poza obrysem hondy, to te fele maja 9 cali i bedzie wielka lipa... ale do e30 w sam raz podejdą wymiarami.
Potwierdzam. u siebie w EJ9 założyłem 195/R15 z ET35 i opony są na styk a wystarczy minimalny skręt kół i już są na wierzchu. Ale nie narzekam bo wygląda to fajnie ;)
Potwierdzam. u siebie w EJ9 założyłem 195/R15 z ET35 i opony są na styk a wystarczy minimalny skręt kół i już są na wierzchu. Ale nie narzekam bo wygląda to fajnie ;)
Przy jakiej glebie masz te felgi?
Ja mam opony 195/50 R15 i felgi o szerokości 7 cali z ET35 i przy seryjnym zawieszeniu przednie opony wystają poza obrys auta.
Witam. Czy te wahacze http://allegro.pl/wahacz-gorny-honda-civic-92-crx-92-prawy-japan-i3209889184.html będą pasować do ej2?
Czy może te będą lepsze? http://allegro.pl/wahacz-przod-gorny-honda-civic-1991-2001-crx-92-98-i3182005427.html
przeglądam katalog http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda_civic_civic-95-00-japan i za cholerę nie mogę znaleźć tych tulei do tego wahacza ---> http://i44.tinypic.com/4htpxt.jpg
Albo niema albo nie potrafię znaleźć, mógłby mi ktoś wskazać.
To mają być gumy do ej9 do seryjnych wahaczy
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-rover-tuleja-tylnego-wahacza-tylnego-zawieszenia-1szt.html a to?
według obrazka to jest tylny, ale górny
OK, już po problemie, obsługa sklepu mi wskazała
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-tuleja-wahacza-tylnego-dolnego-zewnetrzna-i-wewnetrzna-fi-35-mm-1szt.html
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-rover-tuleja-wahacza-tylnego-dolnego-srodkowa-1szt.html
mam tylko podać VIN
oglądałem te linki wcześniej, ale nie widzę w spisie żeby byłą wersja 95-00 JAPAN
----------------
pytałem czy na pewno to są te podając VIN i jednak nie mają... na zamówienie.
Wiecie jak może nazywają się profesjonalnie te zaznaczone na czerwono "wtyczki"? I gdzie je zdobyć :P?
http://img202.imageshack.us/img202/9472/2920294969.jpg
serek12345
29-04-13, 16:55
Witam
Gdzie kupie pierścienie RIK-en (oryginalne) do ek4 b16a2?Albo może ma ktoś namiary kto sprowadza ze stanów? pilnie proszę o odp z góry dziękuje.
Jaka jest średnica tłoczka hamulcowego w EJ9 97r?
Dodam, że nie mam ABS'u i tarcza ma średnicę 240mm.
No i jaki zestaw naprawczy zacisku do tego polecacie?
Zauważyłem dziś, że prawe przednie koło kręci mi się trochę ciężej niż lewe i na idealnie prostej drodze auto minimalnie ucieka w prawą stronę. Prawdopodobnie tłoczek się zaciera i nie odbija do końca :/
Witam
Gdzie kupie pierścienie RIK-en (oryginalne) do ek4 b16a2?Albo może ma ktoś namiary kto sprowadza ze stanów? pilnie proszę o odp z góry dziękuje.
Haparts.pl
Wiecie jak może nazywają się profesjonalnie te zaznaczone na czerwono "wtyczki"? I gdzie je zdobyć :P?
http://img202.imageshack.us/img202/9472/2920294969.jpg
Konektory samochodowe, w każdym sklepie z kablami lub na allegro, po kilkadziesiąt groszy.
Witam :) jestem tutaj nowy więc prosze o wyrozumiałość ;) a więc mam taki pewien problem z (jak to mówi komputer) czujnikiem położenia wału korbowego. Wymieniłem sam czujnik, kable, kopułkę i palec i nic :P słyszałem że problem może tkwić w aparacie zapłonowym, czy wymiana aparatu coś da? słyszałem że tam też jest czujnik wału :P
Komputer resetowałeś? Bo może próbujesz usunąć usterkę, której już nie ma. Znajdziesz na forum jak to zrobić.
błędy były nonstop kasowane :/
i cały czas ten sam błąd pokazuje o bym zapomniał że wymieniłem cały sterownik silnika :P
pomoże mi ktoś? :) może ktoś miał podobny problem :)
Jaka jest średnica tłoczka hamulcowego w EJ9 97r?
Dodam, że nie mam ABS'u i tarcza ma średnicę 240mm.
No i jaki zestaw naprawczy zacisku do tego polecacie?
Zauważyłem dziś, że prawe przednie koło kręci mi się trochę ciężej niż lewe i na idealnie prostej drodze auto minimalnie ucieka w prawą stronę. Prawdopodobnie tłoczek się zaciera i nie odbija do końca :/
nasmaruj i bedzie dobrze, ale od tego nie powinien sciagac.
a jesli bardzo chcesz zestaw naprawczy to poszukaj w tym temacie
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?8735-swap-hamulc%F3w
bo nie jestem pewien jaka srednica dokladnie (54mm)
Przy jakiej glebie masz te felgi?
Ja mam opony 195/50 R15 i felgi o szerokości 7 cali z ET35 i przy seryjnym zawieszeniu przednie opony wystają poza obrys auta.
U mnie seria. Mam dokładnie takie same wymiary opon i felg. Faktycznie jak teraz patrze to jednak lekko wystają też ;)
ale od tego nie powinien sciagac.
Czy ja wiem... skoro prawe koło tak jakby cały czas lekko przyhamowuje, to ściągać raczej będzie. Prawa felga też jest znacznie cieplejsza od lewej.
A tak jeszcze przy okazji zapytam, bo i nad tym zaczynam się zastanawiać: co potrzeba do wymiany przednich hamulców na tarcze 260mm?
Z tego co sam wydedukowałem potrzebne mi będą:
- nowe tarcze 260 mm.
- nowe klocki hamulcowe
- zaciski
- klockotrzymacze (jarzma)
Pompa hamulcowa też wymaga wymiany, czy może zostać ta co jest seryjnie w EJ9?
najlepiej kup swap 262 na przod ( za 250 na gieldzie widzialem)
tarcze-klocki zalezy w jakim stanie kupisz
zestaw naprawczy do zaciskow jesli potrzeba
sworznie jesli potrzeba, ale jak juz rozebrane ;]
w zestawie masz cala zwrotnice z zaciskiem i oslona
a pompa hamulcowa seryjnie byla 15/16 przy 262 z przodu a teraz masz chyba 7/8
Eee... to nie wiem czy mi się to opłaca. Zakładanie używanych tarcz i klocków raczej nie ma sensu, bo pewnie za niedługo będzie trzeba to rozbierać i wymieniać.
Za jakieś 350 zł. kupiłbym nowe tarcze, klocki i zestaw naprawczy na obie strony do swojego hebla i mam spokój na długo. Tak poza tym, to tarcza 240 całkiem dobrze daje u mnie rade... pod maską nie ma szatana, więc chyba nie ma sensu kombinować:)
Marcin1792
30-04-13, 10:27
Witam, czy sonda z d14a7 podejdzie do d16y7?
Eee... to nie wiem czy mi się to opłaca. Zakładanie używanych tarcz i klocków raczej nie ma sensu, bo pewnie za niedługo będzie trzeba to rozbierać i wymieniać.
Za jakieś 350 zł. kupiłbym nowe tarcze, klocki i zestaw naprawczy na obie strony do swojego hebla i mam spokój na długo. Tak poza tym, to tarcza 240 całkiem dobrze daje u mnie rade... pod maską nie ma szatana, więc chyba nie ma sensu kombinować:)
jest roznica i to spora
242 prawie nie hamuje :P
Panowie... potrzebuję pilnej porady - jak wyciągnąć tłoczek z zacisku? Dmuchałem w niego sprężonym powietrzem o ciśnieniu 8 barów i ani drgnie. Próbowałem też wsadzić śrubokręt do środka i pukałem młotkiem i to samo - jak zabetonowany :/
podlacz do przewodu hamulcowego i wciskaj hamulec :P
albo walnij mlotkiem jak ruszy w jedna strone to wyjdzie
Dzięki za podpowiedź. Ale sam tez na to w końcu wpadłem i podłączyłem przewód, popompowałem heblem i tłoczek wyskoczył:)
Tłok jest w masakrycznym stanie - cały pokryty wielkimi wżerami i nic dziwnego, że nie odbijał. Teraz wiem czemu hanka z ledwością do 200 km/h dociągała - cały czas jeździłem z lekko hamującym kołem ;)
Klocek wew. tez zjechany jak cholera... dodatkowo nie równomiernie - w górnej części spiłowany niemal do zera, a na dole jeszcze troche "mięsa" zostało.
Czy to ma znaczenie, jak podłącze wtryski ? Chodzi mi o to czy nic się nie stanie jak np. pomylę kostkę 1 z 2 albo inaczej ? Komp p28.
A ja mam troszkę może głupie pytanie i zarazem dziwnie .
Jak odłączyć światła kierunkowskazów od zamka centralnego ?
Ponieważ często przy zamknięciu auta z pilota za jakiś czas zaczynają szaleć i wyłączanie ich daje tylko kilku minutowy maksymalnie 1 godziny efekt (Najczęściej się psuja podczas opadów deszczu , ale ostatnio i bez tego ). Gdy auta w ogóle nie zamykam wszystko jest ok . Zapewne źle są podłączane a mam dosyć już takiej choinki ; )
no jak sie wlaczaja to jakis czujnik jest walniety albo gdzies spiecie sie robi
i obstawiam spiecie jesli przy deszczach tak sie robi
witajcie ;/
mam problem bo nie umiem zlokalizować złącza diagnostycznego w civicu ej9 98 r 1.4 i silnik
;/ szukałem przy kompie za schowkiem pod kierownicą itp
chodzi mi o złącze by podpiąć kompa warsztatowego i sczytać parametry
Witam, jest do kupienia słupek d16y8 ale z automatyczną skrzynią. Czy różni się czymś od wersji manualnej? Czy otwory na skrzynię biegów są w tym samym miejscu, czy rozrusznik jest ten sam itp itd
witajcie ;/
mam problem bo nie umiem zlokalizować złącza diagnostycznego w civicu ej9 98 r 1.4 i silnik
;/ szukałem przy kompie za schowkiem pod kierownicą itp
chodzi mi o złącze by podpiąć kompa warsztatowego i sczytać parametry
całkiem możliwe ze zlacza obd jeszcze nie masz. zarowno odczyt jak i kasowanie bledow mozna przeprowadzic samemu, poszukaj pod haslem samodiagnostyka.
moje pytanie
na stronie ngk nie ma kabli zaplonowych do d16y8. lepsze beda wiec te od d16y7 czy od zblizonego moca silnika np d16y2?
Witam, jest do kupienia słupek d16y8 ale z automatyczną skrzynią. Czy różni się czymś od wersji manualnej? Czy otwory na skrzynię biegów są w tym samym miejscu, czy rozrusznik jest ten sam itp itd
bedzie pasowac tylko zostaw manualna skrzynie co masz teraz
a kompa samemu sobie przerobisz na manual
Ogolnie to mam b2 i zrobione mpfi, komp to przerobiony P06, a dopytuje a te graty bo nie chce niespodzianki przy przekladaniu.
siema, powiedzcie mi, czy seryjna sruba z tylnych widelek (mocowanie na wahaczu) w ej9 zlapie widelki gwintu z V gena?
mam takowy gwint lecz nie wiem, czy da rade...
o ile dokladnie v gen ma szersze widelki od vi gena?
witajcie ;/
mam problem bo nie umiem zlokalizować złącza diagnostycznego w civicu ej9 98 r 1.4 i silnik
;/ szukałem przy kompie za schowkiem pod kierownicą itp
chodzi mi o złącze by podpiąć kompa warsztatowego i sczytać parametry
Po lewej stronie - przy puszcze z bezpiecznikami.
Panowie zastanawiam się nad filtrem na odmę, dokładnie taki który zakłada się zaraz na wyjście z pokrywy...http://allegro.pl/filtr-odmy-odma-9-12-25-35-mm-wawa-i3208090527.html
Może ktoś wie dokładnie, czemu to służy itp, czy raczej to czysto bajerancki grat:)?
Starstruck
01-05-13, 19:03
Służy to temu, że ciepło i "syf" z pod pokrywy nie przedostają się do dolotu, tylko zostają w pokrywie.
kazik2_h9w3
01-05-13, 20:25
Filtry oleju D i B sa zamienne??
Filtry oleju D i B sa zamienne??
Tak
kazik2_h9w3
02-05-13, 07:24
Tak
Dzięki Kolego,teraz trochę jestem spokojniejszy
Mój kolega kupił EJ9, przyjechał wczoraj do mnie pokazać auto, wyjechaliśmy poza miasto. Po jakiś 8km, wskazówka temperatury wody zaczęła iść do góry i zanim osiągnęła poziom maksymalny, znajomy zatrzymał swój nowy nabytek na przydrożnej stacji benzynowej. Sprawdziliśmy poziom wody w chłodnicy i okazało się że jest wystarczająca ilość.
Chłodnica nie wydaje się być zanieczyszczona. Pierwsze o czym pomyślałem to termostat. Odkręciliśmy więc termostat i kolega pojechał się przejechać, okazało się że ciągle to samo.
W czym może leżeć problem?
Wiatrak sie wlacza? Uklad odpowietrzony?
Wiatrak działa,układ odpowietrzony.
ale auto wywaliło trochę wody przez zbiorniczek wyrównawczy więc to chyba nie czujnik
Panoiwie, poratujcie radą, bo już mnie szlag trafia.
Jak do ciężkiej cholery wcisnąć tłoczek w zacisk hamulcowy żeby nie potargać uszczelek?
Już 2 komplety potargałem:(
Cześ pomóżcie bo wymiękam co jest mam światło krótkie tylko w jednej lampie długie miałem w obuch teraz działa mi tylko jedna lampa kostki i żarówka nowa ale wygląda tak jak by nie było prądu czyżby gdzieś wiązka przerwana od jednej żarówki a no i kontrolka od długich się nie świeci co padło ??
po wymianie oleju w skrzyni na 10w40 mobila zaczal sie problem pt. huczenie podczas maksymalnego skretu w trakcie ruszania. Podejrzewam ze mechanizm roznicowy sie odezwal. Teraz pytanie - czy zlanie obecnego oleju i zalanie mtf-em uciszy problem czy pozostaje remont badz wymiana skrzyni?
Cześ pomóżcie bo wymiękam co jest mam światło krótkie tylko w jednej lampie długie miałem w obuch teraz działa mi tylko jedna lampa kostki i żarówka nowa ale wygląda tak jak by nie było prądu czyżby gdzieś wiązka przerwana od jednej żarówki a no i kontrolka od długich się nie świeci co padło ??
z tego co pamietam to masz xenon ? wiec moze coś z przetwornica
po wymianie oleju w skrzyni na 10w40 mobila zaczal sie problem pt. huczenie podczas maksymalnego skretu w trakcie ruszania. Podejrzewam ze mechanizm roznicowy sie odezwal. Teraz pytanie - czy zlanie obecnego oleju i zalanie mtf-em uciszy problem czy pozostaje remont badz wymiana skrzyni?
koledzy zalezy mi na podpowiedzi!
Zapewne kupiles zestaw uszczelek autofrein? Z tych zestawow uszczelniacze tloczka sa bardzo czesto za ciasne i jest problem ze zlozeniem w calosc. Jak potrzebujesz podpowiedzi zadzwon na numer z sygnaturki to cos wymyslimy.
Zapewne kupiles zestaw uszczelek autofrein? Z tych zestawow uszczelniacze tloczka sa bardzo czesto za ciasne i jest problem ze zlozeniem w calosc. Jak potrzebujesz podpowiedzi zadzwon na numer z sygnaturki to cos wymyslimy.
Dzięki za chęć pomocy. Jedną cholerę udało mi się złożyć przy pomocy brata - ja rozszerzyłem paluchami kołnierz uszczelki przeciw kurzowej, a brat osadził tłok w cylindrze. Potem tłok delikatnie dopchnąłem do końca i wszystko wskoczyło na swoje miejsce. Na poniedziałek zamówiłem jeszcze jeden komplet tych uszczelek i będę walczył z drugim zaciskiem. Jak cholera będzie stawiać większe problemy, to się odezwę po poradę:)
A co do firmy uszczelek, to wyleciała mi w tej chwili z głowy, a nie chce mi się już iść do garażu sprawdzać. W każdym razie zielone pudełko z żółtymi napisami:p
Edit: przypomniało mi się - firma zwie się Frenkit:)
z tego co pamietam to masz xenon ? wiec moze coś z przetwornica
no właśnie xenon padł i chciałem zrobić zwykłe wogóle będę musiał się pochwalić nowymi modami ale jak skończę :D
Jeszcze takie pytanie odnośnie hamulców - może być jakiś problem z napełnieniem i odpowietrzeniem kompletnie pustego układu? Sąsiad mechanik mnie straszy, że bez specjalistycznych narzędzi sobie z tym nie poradzę. Dodam, że nie mam ABSu jeśli jest to istotne.
Jezeli pompka nie bedzie chciala zaciagnac plynu to odkrec odpowietrzniki i dmuchaj w zbiorniczek zeby wepchnac w nia plyn.
Jeszcze takie pytanie odnośnie hamulców - może być jakiś problem z napełnieniem i odpowietrzeniem kompletnie pustego układu? Sąsiad mechanik mnie straszy, że bez specjalistycznych narzędzi sobie z tym nie poradzę. Dodam, że nie mam ABSu jeśli jest to istotne.
Wlewasz błyn max ,odkrecasz odpowietrznik w jarzmie, druga osoba najlepiej jak by przepompowała pedalem hamulca i dokrecasz
Cześ pomóżcie bo wymiękam co jest mam światło krótkie tylko w jednej lampie długie miałem w obuch teraz działa mi tylko jedna lampa kostki i żarówka nowa ale wygląda tak jak by nie było prądu czyżby gdzieś wiązka przerwana od jednej żarówki a no i kontrolka od długich się nie świeci co padło ??
Bezpieczniki sprawdź, na każde światło jest osobny.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale jak co to pokierujcie.Pytanie:jak z wyciaganiem tłoków dołem w D14 EJ9,sa jakies przeszkody,jak to wyglada>??
Witam
Mam taki problem ze swoim Civickiem, że zbiera mi sie strasznie dużo wody pod dywanikiem od strony kierowcy i tylko w tym miejscu. Auto stało na deszczu wody nie było ale po jeździe w ulewie prawie zacząłem tonąć w aucie. Jak sprawdzić któredy dostaje się tam woda?
Jezeli pompka nie bedzie chciala zaciagnac plynu to odkrec odpowietrzniki i dmuchaj w zbiorniczek zeby wepchnac w nia plyn.
ew sposób inny to odkrecic jeden odpowietrznik założyć wężyk, na koncu strzykawka 100ml i zrobić podcisnienie
Panowie zrobiłem przed chwilką ok 20km spokojnej jazdy i kiedy sie zatrzymałem zauważyłem dym w strumieniu światła lamp.Otworzyłem mache i zobaczyłem,że z chłodnicy mi dymek leci..co to może być?
Wskazówka na zegarach była w połowie.
Jak z kwestią węży od chłodnicy? Ten u góry powinien być ciepły a ten na dole chłodny?
Witam,
Chciałbym zakupić stabilizator 26mm z EK4 i tu właśnie chciałbym się spytać na jakie przeróbki muszę się przygotować chcąc go włożyć do swojego EK3 które ma staba 22mm??
Panowie zrobiłem przed chwilką ok 20km spokojnej jazdy i kiedy sie zatrzymałem zauważyłem dym w strumieniu światła lamp.Otworzyłem mache i zobaczyłem,że z chłodnicy mi dymek leci..co to może być?
Wskazówka na zegarach była w połowie.
Jak z kwestią węży od chłodnicy? Ten u góry powinien być ciepły a ten na dole chłodny?
może wjechałeś w jakąś kałuże albo padał deszcz i chłodnica po prostu była mokra i ten dym to może odparowywała woda ?
jak zdjac lotke???? odkrecilem 2 nakretki te po bokach a lotka dalej siedzi, cos jeszcze tam jest???
Gdzieś po środku jest jeszcze zaślepka, a pod nią nakrętka lub spinka... nie pamiętam już dokładnie.
jak zdjac lotke???? odkrecilem 2 nakretki te po bokach a lotka dalej siedzi, cos jeszcze tam jest???
Pod zaślepka na górze klapy są jeszcze 2 nakrękti
Chłodnica klimatyzacji w EK3 jest taka sama jak z bserii EK4?? Mam dziurawą i muszę wymienić...
bednar_ek35
04-05-13, 16:03
Jeżeli chodzi o staba to musisz kupić jedynie gumki mocowana do sanek bo wkładasz grudszy stab,reszta pasi.
Chłodnica z ek4 ma szersze wyjścia na węże i jest chyba troche grubsza.
Używał ktoś valvoline tectyl bodysave - ten czarny? Interesuje mnie jaką to ma konsystencje po wyschnięciu? Klei się, jest gumowe bądź suche, elastyczne czy nie?
Ma konststencje jak bitex czy boll smoła Lecz bitex jak wyschnie staje sie twardy i peka Valvoline po wyschnieciu jest elastyczny Jak Guma
Hej mam małą zagadkę :p
chodzi o nawiew w moim ek4 coraz częściej na 1 i 2 biegu nawiewu coś zaczyna wyć :mad:
jest to mocno denerwujące i zdarza mu się wyć coraz częściej, będzie się trzeba tym zająć no właśnie ale czym ???
sugestie mile widziane pozdrawiam ;)
gdzie go szukać kolego ewentualnie co trzeba zdemontować żeby się do niego dostać?
wkurzający dzwięk dochodzi jakby nie z kratki nawiewu tylko z niższej partii
Odkręcasz schowek i takm bedzie liltr na wprost pewnie jest tak w kit śmieci liści itp
http://img545.imageshack.us/img545/4785/36837556.jpg
i co myślicie koledzy że po eksmitowaniu całego tego syfu problem ustąpi???
Skoro jeszcze tego nigdy nie robiłes to sadze ze wyjmiesz z dwie garści śmieci .Jeśli po wyczyszczeniu nie da rady to najprawdopodobniej bedzie wiatrak do wymiany
http://civic6g.pl/viewtopic.php?t=385 instrukcja
dzięki bardzo za instrukcję pozdrawiam ;)
marcin_1993
04-05-13, 19:08
Witam. Wy też tak macie że podczas ostrej jazdy (civic VI) wskaźnik paliwa się opuszcza, a podczas jazdy normalnie wraca powoli na miejsce?
Witam. Wy też tak macie że podczas ostrej jazdy (civic VI) wskaźnik paliwa się opuszcza, a podczas jazdy normalnie wraca powoli na miejsce?
tak
Valvoline po wyschnieciu jest elastyczny Jak Guma
a klei się do niego syf czy nie? bo boll jest np suchy,gładki
Witam. Wy też tak macie że podczas ostrej jazdy (civic VI) wskaźnik paliwa się opuszcza, a podczas jazdy normalnie wraca powoli na miejsce?
Ta, też mam VI u mnie np od połowy leci jak szalony a blisko rezerwy trzyma się i trzyma :) Też czasami mam wrażenie, że lekko się podnosi, pewnie zależy to od tego też, czy jedzie się z górki czy pod górkę :D
Witam. Wy też tak macie że podczas ostrej jazdy (civic VI) wskaźnik paliwa się opuszcza, a podczas jazdy normalnie wraca powoli na miejsce?
Nigdy nie spotkałem się z czymś takim u siebie.
U mnie też tak jest - kita ile fabryka dała lub wjazd pod górę - wskaźnik paliwa opada.
Zjazd z góry - wskaźnik się podnosi:)
sacrosaint
05-05-13, 01:07
Przy zakrętach potrafi wskazówka opasć z połowy baku do 1/4. Powrót trwa trochę dłużej, można się zdziwić.
Ja mam inne pytanie. Po dłuższym postoju, jeśli w baku jest np ok 10l,wskazówka paliwa po odpaleniu jest zawsze w połowie i dopiero po jakiś 2-3 minutach opada na właściwe miejsce. Ktoś wie dlaczego?
Gdzieś natknąłem się przed chwilą na temat o P28, ale za cholerę nie mogę go odgrzebać na forum...
Ktoś pytał o kompa P28, czy każdy miał VTEC'a i odpowiedź była że niektóre kompy P28 były montowane z silnikami bez VTEC'a. Tak się składa że ja od początku swapa mam problem z VTEC'iem, więc teraz podejrzenie że mam kompa bez... Wie ktoś jak to sprawdzić, może zna ktoś konkretne elementy w kompie które są odpowiedzialne za VTEC'a? Sprawdziłbym czy są u mnie i miałbym jasność...
Witajcie, chciałem zmienić olej w silniku na jakiś lepszy, wszyscy pojlecają motul, pytanie tylko jaki bo są jakieś 6100 i 5100 ten i ten 10w40, nie wiem który zamówić różnica znacząca w cenie ;p
Przy zakrętach potrafi wskazówka opasć z połowy baku do 1/4. Powrót trwa trochę dłużej, można się zdziwić.
Ja mam inne pytanie. Po dłuższym postoju, jeśli w baku jest np ok 10l,wskazówka paliwa po odpaleniu jest zawsze w połowie i dopiero po jakiś 2-3 minutach opada na właściwe miejsce. Ktoś wie dlaczego?
pływak w baku nawala ?
albo gdzies kabel po drodze przytarty i lapie minusa z budy
Witajcie, chciałem zmienić olej w silniku na jakiś lepszy, wszyscy pojlecają motul, pytanie tylko jaki bo są jakieś 6100 i 5100 ten i ten 10w40, nie wiem który zamówić różnica znacząca w cenie ;p
6100
czy trzeba zmieniac uszczelke kolektora wydechowego z d14z2 przy montażu d16z9 czy wystarczy oczyscic i przesmarowac pastą do tłumików ? To samo tyczy się połączenia przy katalizatorze bo nie chce go wywalać ?
Chodzi Ci o uszczelkę między kolektorem, a głowicą? jeśli nie jest potargana/przerwana, to zostaw starą. Dobrze tylko wszystko odtłuść i nie kładź żadnej pasty. Po prostu składasz na czysto i tyle.
Reperaturki progow z v gen podejda do vi?
Jak zabrać się za demontaż tapicerki z prawych drzwi w HB . Nie ma elektroniki. Cały bok wygląda jak by był 2cześciowy ale czy taki jest? Muszę się dostać do głosnika i powymieniac przewody.
Valvoline po wyschnieciu jest elastyczny Jak Guma
ponawiam pytanie, podpowie ktoś? chodzi o valvoline bodysafe klei się do niego syf czy nie?
Jak zabrać się za demontaż tapicerki z prawych drzwi w HB . Nie ma elektroniki. Cały bok wygląda jak by był 2cześciowy ale czy taki jest? Muszę się dostać do głosnika i powymieniac przewody.
jesli mowa o 6 gen to odkrecasz wszystkie mozliwe śrubki czyli 3 przy glosniku za oslona , chyba 2 od dolu i srubke przy malej wnęce plastikowej w tapicerce kolo klamki i zdejmujesz zabezpieczenie pokrętła szyby i odciągasz od doły tapicerke , musi zejsc i nic sie nie oderwie ;) Nie wiem czy takiej konkretnie odpowiedzi oczekiwales
Chodzi Ci o uszczelkę między kolektorem, a głowicą? jeśli nie jest potargana/przerwana, to zostaw starą. Dobrze tylko wszystko odtłuść i nie kładź żadnej pasty. Po prostu składasz na czysto i tyle.
Tak o tą i o tą pod autem łączącą kolektor z katalizatorem , chyba ze tam nei ma uszczelki ?
Jak zabrać się za demontaż tapicerki z prawych drzwi w HB . Nie ma elektroniki. Cały bok wygląda jak by był 2cześciowy ale czy taki jest? Muszę się dostać do głosnika i powymieniac przewody.
Też raz to ściągałem, jak śruby odkręciłem to łatwo odeszło, najgorzej było później z powrotem założyć, żeby wszystko spasowało i zaskoczyło.
Wtedy mi głośnik nawalił z lewej strony przestał grać całkiem, okazało się, że coś z kostką było nie tak.
chyba ze tam nei ma uszczelki ?
Tam jest taki pierścień uszczelniający. Jak jest ugnieciony (a pewnie jest), to trzeba go wymienić.
wie ktoś może ile mniej więcej będzie kosztowała zmiana amortyzatorów u mechanika? i czy zwykły mechanik (nie od hond) da rade założyć gwint ? : )
wie ktoś może ile mniej więcej będzie kosztowała zmiana amortyzatorów u mechanika? i czy zwykły mechanik (nie od hond) da rade założyć gwint ? : )
Kazdy jeden ogarniety Ci to ogarnie.
wie ktoś może ile mniej więcej będzie kosztowała zmiana amortyzatorów u mechanika? i czy zwykły mechanik (nie od hond) da rade założyć gwint ? : )
To zależy. Jedni biorą po 150 zł za sam przód, drudzy 150zł za komplet ;)
wie ktoś może ile mniej więcej będzie kosztowała zmiana amortyzatorów u mechanika? i czy zwykły mechanik (nie od hond) da rade założyć gwint ? : )
Jak już to zrobisz, to nie zapomnij o zbieżności.
Starstruck
06-05-13, 00:05
Po wymianie amorów zbieżność? Chyba nieprawda. Drążki i końcówki tak, ale nie amory.
Nie no ja słyszałem już nawet takie herezje że po odkręceniu sworznia z przodu i skręceniu go ponownie to też trzeba jeździć na zbierzność :D
koledzy...czy półoś prawa krótka, będzie pasowała od 1,4 do 1,5 w 6gen ?
Piortek_690
06-05-13, 20:41
Koledzy czy bez późniejszych problemów można pospawać wydechowy czy dać sobie spokój ?
półoś prawa krótka, będzie pasowała od 1,4 do 1,5 w 6gen ?
tak
czy bez późniejszych problemów można pospawać wydechowy czy dać sobie spokój ?
w jakim sensie 'późniejszych problemów'? abyś nie zmniejszył za bardzo przepływu spalin w środku to będzie ok.. nie jarze pytania :p
Po wymianie amorów zbieżność? Chyba nieprawda. Drążki i końcówki tak, ale nie amory.
Dlatego napisałem o zbieżności, że kazik1993 miał na chyba na myśli wymianę zawieszenia na gwint:
wie ktoś może ile mniej więcej będzie kosztowała zmiana amortyzatorów u mechanika? i czy zwykły mechanik (nie od hond) da rade założyć gwint ? : )
Ja po takiej wymianie przynajmniej bym sprawdził, czy zmieniający zrobił wszystko jak należy.
Ssak z D14A3 posiada taką samą uszczelkę pod kolektor dolotowy jak w D15B7 czy muszę kupić http://www.haparts.pl/17105-p00-t03.html ?
Witam,żeby nie zakładać nowego tematu to napisze w tym.Sprawa dotyczy skrzyni S40(EK3 D15z6) orientuje sie ktoś czy te łożyska idą do tej skrzyni ?
NTN 6205/26V16 26x52x15
NTN SX05A87NCS30PX1 25x52x14
NTN SX04A34V1 22x65x17
Druga sprawa czy łożyska w skrzyni są kryte czy nie?Bo np koszt łożyska 6205/26V16 26x52x15 to około 120zł a takie o oznaczeniu 6205-C-2HRS kosztuje 23zł, ale jest kryte.Kolejne pytanie,jak podniose przód auta lewą strone wrzuce bieg i wciskam gaz(oczywiście silnik na chodzie) to jest głośny szum w skrzyni biegów (taki jak by np łożyska w kołach były ma maxa zjechane)ale tylko z 1 strony bo jak prawa strona jest podniesiona to jest cisza,czy oznacza to wywalone łożyska mechanizmu różnicowego?czy może łożyska wahliwe na przegubie wewnętrznym?Z góry dzięki za odp.
koledzy mam mały problem z silnikiem d16z6. mianowicie jak odpalam zimnego kontrolka oleju gaśnie w czasie 3-5 sekundach. jak silnik jest ciepły tego problemu nie ma. gdzie tu szukać przyczyny? dodam, że o silniku mało wiem bo jest on w aucie które niedawno nabyłem. zalany jest podobno mobilem 10w40, który był podobno niedawno zmieniany. silnik zadnych dziwnych dźwięków nie wydaje i olej też nie znika. co o tym myśleć? naczytałem sie trochę o podobnych problemach ludzi i już jestem totalnie zmieszany co do stanu silnika.
Szybkie pytanie, słyszałem że do D serii były różne rodzaje kabli. Różniły się mocowaniem do dekla zaworów (tak mi powiedziano w Morawicy) i podobno ja mam te "złe" w sowim D14Z2. Które NGK będą odpowiednie?? Z tego co wyczytałem HE73 pasują lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
koledzy mam mały problem z silnikiem d16z6. mianowicie jak odpalam zimnego kontrolka oleju gaśnie w czasie 3-5 sekundach. jak silnik jest ciepły tego problemu nie ma. gdzie tu szukać przyczyny? dodam, że o silniku mało wiem bo jest on w aucie które niedawno nabyłem. zalany jest podobno mobilem 10w40, który był podobno niedawno zmieniany. silnik zadnych dziwnych dźwięków nie wydaje i olej też nie znika. co o tym myśleć? naczytałem sie trochę o podobnych problemach ludzi i już jestem totalnie zmieszany co do stanu silnika.
gowniany filter oleju
gowniany filter oleju
podejrzewałem to i filtr był jakiejś dziwnej firmy dlatego zmieniałem go na biegu na filtrona i dalej jest to samo (nie wiem jakie opinie ma filtron ale czesto go wkładam i nawet w drugim aucie ostatnio założyłem i jest wszystko oki tylko tam jest silnik d14a3). oleju nie ruszałem bo podobno świeży i wygląda też dobrze.
filtry z ktorych jestem zadowolony
OEM
blueprint
ashika
czy nr katalogowe poniższych uszczelek podejdą do d15z6 econo?
przepustnicy 16176-P2J-004
ssaka 17105-P2J-014
miski 11251-P2J-000
Co potrzebne jest do mini-me D14A3 na głowice D16z6? Oczywiscie procz samej glowicy;)
filtry z ktorych jestem zadowolony
OEM
blueprint
ashika
ale to chyba nie oznacza, że takie opóźnienie w gaśnieciu kontrolki będzie na filtronie.
a co sądzisz jeszcze o filtrach mann-a (bo o nich opinie nawet dobrą słyszałem).
powiedzcie mi czy może się coś stać przez to jak kontrolka gaśnie pare sekund za późno?
jezdzij do zmiany oleju i kup OEM, duza kwota to to nie jest
jesli jest czarny olej to zmien odrazu ;]
jezdzij do zmiany oleju i kup OEM, duza kwota to to nie jest
jesli jest czarny olej to zmien odrazu ;]
w momencie zakupy był nowy olej i był jasny. teraz juz zrobiłem z tysiac kilomentrów i w niedługim okresie postaram sie go zmienić.
jeszcze raz powtórzę pytanie czy może się coś stać przez to opóźnione gaśnięcie kontrolki?
Moga przytrzec sie panewki. Wogole to przydalo by sie zmierzyc cisnienie oleju, jesli bedzie ponizej normy bardzo mozlie ze panewki juz sa zuzyte.
a co sądzisz jeszcze o filtrach mann-a (bo o nich opinie nawet dobrą słyszałem).
Ja mam już 3 pod rząd (częste zmiany filtra i oleju przy docieraniu silnika) i na każdym kontrolka gaśnie jakieś pół sekundy po odpaleniu silnika. Kiedyś miałem filtr Ashika i kontrolka gasła jeszcze zanim silnik zapalił ;)
Przy kolejnej wymianie będzie trzeba przetestować OEM.
Ponawiam: Ssak z D14A3 posiada taką samą uszczelkę pod kolektor dolotowy jak w D15B7 czy muszę kupić http://www.haparts.pl/17105-p00-t03.html ?
Kupiłem poliurethany Olkusza, i niestety, one mają identyczne średnice t metalowe pierścienie zewnętrzne jak same otwory w wahaczu...czyli nie wejdą.
Nic się nie stanie jak dam to do przetoczenia?
Starstruck
08-05-13, 12:25
Ponawiam: Ssak z D14A3 posiada taką samą uszczelkę pod kolektor dolotowy jak w D15B7 czy muszę kupić http://www.haparts.pl/17105-p00-t03.html ?
Są różne.
Kupiłem poliurethany Olkusza, i niestety, one mają identyczne średnice t metalowe pierścienie zewnętrzne jak same otwory w wahaczu...czyli nie wejdą.
Nic się nie stanie jak dam to do przetoczenia?
O to chyba chodzi, c'nie ;)? żeby pierścienie nie wypadły i guma nie tłukła. Nabijasz to prasą.
taak...tylko, że te pierścienie mają średnicę taką jak zewnętrzna część otworów.
Słuchajta, czy zamiennik końcowego tak np. jak tutaj http://allegro.pl/honda-civic-1-4-1-5-1-6-tlumik-koncowy-dostawa-24h-i3192502493.html . Daje radę nie wysypie sie po paru tysiacach?. Musze wymienić końcowy, bo chyba sie starzeje i jest zagłośno :p
taak...tylko, że te pierścienie mają średnicę taką jak zewnętrzna część otworów.
tak ma być prasa wciśnie
Słuchajta, czy zamiennik końcowego tak np. jak tutaj http://allegro.pl/honda-civic-1-4-1-5-1-6-tlumik-koncowy-dostawa-24h-i3192502493.html . Daje radę nie wysypie sie po paru tysiacach?. Musze wymienić końcowy, bo chyba sie starzeje i jest zagłośno :p
mialem tego typu zamiennik zalozony w eg3 przelatal kolo 60kkm i w tym czasie sie nic z nim nie dzialo
nie chce tworzyć nowego tematu dlatego zapytam tu.
koledzy orientujecie się czy zawieszenie z ej9 podejdzie do eh6 (crx del sol)?
powiedzcie mi jaki kolor powinny mieć oryginalnie o-ringi w rurkach od klimy ? Były czarne, kupiłem czarne a znajomy mówi ze on zawsze montuje zielone. To w koncu sam juz nie wiem czy wkładać zielone mimo ze były czarne czy jak?
Raffaelloo
09-05-13, 14:48
Szybkie pytanko: EJ9 polift, seryjne zawieszenie. Pasowała by tutaj dokładka a'la type R przedniego, czy słabo to będzie wyglądać?
Były czarne, kupiłem czarne a znajomy mówi ze on zawsze montuje zielone
Ja po kupnie auta 5 lat temu jak pojechałem na pierwszy serwis klimatyzacji to miałem zielone. Teraz mam czarne i jest ok.
Jak już jesteśmy przy temacie klimy to takie pytanie na szybko: W jakich cenach oscyluje filtr osuszacza do 6gen. 96r??
CaliforniaKid
09-05-13, 16:32
Prosze o usunięcie tego posta;)
W jakich cenach oscyluje filtr osuszacza do 6gen. 96r??
W tamtym roku placilem 42zl na allegro, osuszacz polecany przez kilka osob z forum, o taki.:
pierwszy lepszy link:
http://www.elma-rk.pl/product.php?id_product=29774
Starstruck
09-05-13, 21:54
Panowie, mam taki mały problem. Przy prędkościach 120+, NIE ZAWSZE, ale zdarza się, że mocno bije mi lewe, przednie koło i mocniej przy hamowaniu. Zaznaczam, że nie jest to za każdym razem. WTF? Krzywa tarcza?
Panowie, mam taki mały problem. Przy prędkościach 120+, NIE ZAWSZE, ale zdarza się, że mocno bije mi lewe, przednie koło i mocniej przy hamowaniu. Zaznaczam, że nie jest to za każdym razem. WTF? Krzywa tarcza?
Ostatnio miałem podobnie w prawym przednim kole. Dokręciłem mocniej nakrętkę piasty i póki co spokój.
Panowie, mam taki mały problem. Przy prędkościach 120+, NIE ZAWSZE, ale zdarza się, że mocno bije mi lewe, przednie koło i mocniej przy hamowaniu. Zaznaczam, że nie jest to za każdym razem. WTF? Krzywa tarcza?
zacznij od najprostszych czyli posprawdzaj wszystkie sruby czy sa dobrze podokrecane.
Starstruck
10-05-13, 00:28
Podokręcane, kilkakrotnie sprawdzałem.
Tarczę sprawdź czy prosta, felgę czy prosta.
Tarczę sprawdź czy prosta, felgę czy prosta.
I oczywiscie opone, bo mogles sie wpieorzyc w dziure i teraz bije.
Witam wszystkim. Panowie, potrzebuje pomocy by wyjaśnić jaki w końcu mam silnik. Otóż kupiłem Honde Civic VI Coupe 96r. Na tabliczce pod maską mam wybite EJ8 D16Y8, a na bloku silnika zaś D16Y7 :confused:
Pierwsza rzecz która różni te dwa silniki to kolektor ssący i wydechowy które wyglądają u mnie dokładnie tak:
http://www.ozhonda.com/gallery/data/500/835Finished_Product.JPG
No i chyba jeszcze koło od wałka jest inne: (mam u siebie to drugie)
http://i.imgur.com/nzWyFKsl.jpg
http://i.imgur.com/tAWkicx.jpg
Podsumowując te 3 rzeczy wskazują na D16Y8 ale to wszystko chyba jest wymienne więc jaki sprawdzić w 100% czy mam D16Y8 (czy mam VTEC) :confused:
Podsumowując te 3 rzeczy wskazują na D16Y8 ale to wszystko chyba jest wymienne więc jaki sprawdzić w 100% czy mam D16Y8 (czy mam VTEC)
Sprawdź po prostu czy masz zawór od vteca..
Sprawdź po prostu czy masz zawór od vteca..
Jak on wygląda i gdzie go szukać? Sorka ale dopiero zacząłem przygodę z civikiem :P
EDIT:
Jeśli to jest to:
http://civic5g.pdg.pl/foty/lampa_vtec/lampa_vtec_1.jpg
To wygląda na to że mam VTEC :cool:
Kółko rozrządu które pokazałeś jako drugie występuje też w Y7 takie jak to pierwsze mam obecnie mając głowice od D16Z6.
U ciebie najpewniej było tak, że było tam Y8. Dół sie wysrał, został zakupiony dół od Y7 na który została wsadzona głowica z tamtego seryjnego Y8 który był wcześniej.
Witam wszystkim. Panowie, potrzebuje pomocy by wyjaśnić jaki w końcu mam silnik. Otóż kupiłem Honde Civic VI Coupe 96r. Na tabliczce pod maską mam wybite EJ8 D16Y8, a na bloku silnika zaś D16Y7 :confused:
Pierwsza rzecz która różni te dwa silniki to kolektor ssący i wydechowy które wyglądają u mnie dokładnie tak:
http://www.ozhonda.com/gallery/data/500/835Finished_Product.JPG
No i chyba jeszcze koło od wałka jest inne: (mam u siebie to drugie)
http://i.imgur.com/nzWyFKsl.jpg
http://i.imgur.com/tAWkicx.jpg
Podsumowując te 3 rzeczy wskazują na D16Y8 ale to wszystko chyba jest wymienne więc jaki sprawdzić w 100% czy mam D16Y8 (czy mam VTEC) :confused:
jezeli to jest zdjęcie Twojego motoru to wyglada na to ze masz d16y7 z kolektorem ssacym od y8. Tak jak pisze markotny pewnie bylo kiedy y8 ale sie zesralo i wlozyli cos tanszego czyli y7
Starstruck
10-05-13, 15:47
Dokładnie, blok Y7, reszta Y8.
Dokładnie, blok Y7, reszta Y8.
Rozumiem, że mimo takiego rozwiązanie silnik dalej ma tą samą moc? Bo zdaje się, że bloki były identyczne?
PS: Żadne z powyższych zdjęć nie jest moje.
Bloki te same, moc nie powinna sie zmienic, tylko pytanie w jakim stanie był dol przed zalozeniem gory Y8 ??
Czy średnica środkowego wydechu d14a4 jest taka sama jak w którymś 1.6 około 45mm na zewnątrz, może ktoś z Was mierzył? I czy z lekką rzeźbą można założyć do d14a4 z jakiegoś 1.6?
ściema pytanie jakiej przejściówki potrzebuje do kompa p30 żeby wystroić moje ek4 ?
można założyć do d14a4 z jakiegoś 1.6
Ksztalt wydechow jest taki sam ,moga sie roznic jedynie dlugoscia ale nieznacznie.
dziś odgrzybiłem klimę (ozonowanie) u ludzi się na tym znających ponieważ liczyłem, że wyeliminuje to przykry zapach, który wydobywa się przez jakiś czas jak wyłącze klimatyzacje i jest na zwykłym nadmuchu. Niestety ozonowanie niw wyeliminowało tego zapachu. Podczas pracy klimatyzacji nic nie śmierdzi, podczas pracy nawiewu (pod warunkiem, że wcześniej nie była włączona klima) też nic nie śmierdzi. Filtr wymieniany, okolice filtra odkurzone itp i dalej nic się nie zmieniło. Czy ktoś z was miał podobny przypadek? a może to jest normalne? (chodź wątpię). Jeżeli ktoś ma jakieś porady to bardzo proszę :)
spróbował bym odgrzybić parownik na początek i zobaczyć czy pomoże
witam
Pany potrzebuje szybkie info czy springi z 5 gena spasują do 6 gena ?
Starstruck
10-05-13, 23:23
Pasują.
Ktos wie jaka jest dokladnie roznica miedzy pasem przednim przedlift-polift VI gen EJ/EK
Z tego co znalazlem to mocowania zderzaka u gory przy grilu, cos jeszcze?
dziś odgrzybiłem klimę (ozonowanie) u ludzi się na tym znających ponieważ liczyłem, że wyeliminuje to przykry zapach, który wydobywa się przez jakiś czas jak wyłącze klimatyzacje i jest na zwykłym nadmuchu
u mnie tez wystepuje taki lekko kwasnawy zapach po wylaczeniu klimy na obiegu zamknietym. ozonowałem zmienialem filtr i nie pomoglo . Nauczylem sie otwierac okna po wylaczeniu klimatyzacji :)
u mnie tez wystepuje taki lekko kwasnawy zapach po wylaczeniu klimy na obiegu zamknietym. ozonowałem zmienialem filtr i nie pomoglo . Nauczylem sie otwierac okna po wylaczeniu klimatyzacji :)
hmm tylko ciekawe co jest tego przyczyną? bo jeżeli nie występuje to u wszystkich posiadaczy klimy to znaczy że chyba coś u nas musi to powodować... tylko co?
U mnie czasami tez smierdzi , ja obstawiam ze trzeba by parownik wyjac i pozadnie wymyc, odkamienic i jakas chemia potraktowac, jak by nie patrzec w wiekszosci przypadkow ma on ok 14lat.
W tamtym roku jak go rozbieralem to z zewn. byl czysty ale nie wiadomo co w srodku siedzi .
czy te sprężyny podejdą do 6 gena? http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-honda-civic-v-eg-eh-91-95-i3173092483.html , gościu z forum chce mi je sprzedac i piszę że podejdą , chce miec tylko pewnośc : )
Z V gena psauja, tylko ta cena!
http://allegro.pl/4-sprezyny-sporotowe-eibach-honda-civic-6-gen-i3220276122.html
kazik2_h9w3
12-05-13, 15:36
Wie ktoś czy różnią się między sobą termostaty z D i z B serii???
Czy w 6 genie ej9 listwy boczne (te na środku drzwi) da radę zdjąć jakoś bez ingerencji od wewnątrz drzwi? Pytam bo mam wygłuszone przednie furtki i nie widzi mi się trochę pruć maty w drzwiach. :/
nie widzi mi się trochę pruć maty w drzwiach
Musze cie zmartwic jesli masz te listwy na spinkach, bez rozbierania drzwi nie wypniesz ich bez zniszczenia blachy albo spinek.
Czesc hond miala te listwy na kleju ale wydaje mi sie ze kilka spinek i tak jest.
No to nie dobrze :/ trzeba będzie jednak ciąć maty ehh.... A miałem nadzieję, że mocowane są tak samo jak nakładki progowe.
Dzięki za pomoc.:)
donald1992
12-05-13, 19:20
Wie ktoś czy różnią się między sobą termostaty z D i z B serii???
gdzies kiedys czytalem ze nie roznia sie niczym, ale glowy nie dam
Witam panowie. Przedwczoraj stałem się posiadaczem Cifa VI 1.4i. Poprzedni wlasciciel mowil ze niedawno zmienil olej, lecz spraedzilem dzis i jest czarny niczym smola. 10W40 bedzie ok? Przebieg 189tys.
Wysłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.