PDA

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

luchuma
04-07-12, 12:14
w japonczykach wchodzi 650g a w angolach 550g

czy od zegarow (predkosciomierz, obrotomierz i podswietlenie ich) jest jakis bezpiecznik?
dobra juz znalazlem - 7,5 A ;]

yarOo_krk
04-07-12, 20:34
dzięki za odpowiedzi.

Teraz kolejne pytanie:
Czy OEM tłumik środkowy w ek/ej to tłumik przelotowy? W INTERCARS zamiennik tłumika środkowego jest właśnie przelotowy (Oo) więc OEM też taki powinien być?

pawlosz
04-07-12, 21:23
Jest ktoś, kto eksperymentował z dolotem od ATR'a wsadzonym do B16?

Ven
04-07-12, 23:41
dzięki za odpowiedzi.

Teraz kolejne pytanie:
Czy OEM tłumik środkowy w ek/ej to tłumik przelotowy? W INTERCARS zamiennik tłumika środkowego jest właśnie przelotowy (Oo) więc OEM też taki powinien być?

Tak, oemy środkowe są przelotowe.

yarOo_krk
05-07-12, 00:12
Tak, oemy środkowe są przelotowe.
Czyli teoretycznie wymieniając OEM środek na powiększony powinienem wyciszyć cały układ?

Starstruck
05-07-12, 00:26
Si senior

yarOo_krk
05-07-12, 00:34
I ostatnie na dzisiaj pytanie - jaka jest OEM średnica rur wydechu bo słyszałem już różne opinie (d15z6) - 1,8" czy mniejszy?

Starstruck
05-07-12, 00:46
D14, D15Z6 i D16Y7 mają najbardziej *ujową średnicę, bo niecałe 1,5", co odpowiada 37 mm po zewnętrznej :).

Dla porównania mój nowy wydech 2,16 i stary z D16Y7


http://img811.imageshack.us/img811/333/zdjcie0115b.jpg

yarOo_krk
05-07-12, 00:48
D14, D15Z6 i D16Y7 mają najbardziej *ujową średnicę, bo niecałe 1,5", co odpowiada 37 mm po zewnętrznej :).

Dzieki duff ;)

Blondasek
05-07-12, 08:12
Takie małe pytanko mam civic 6g 4D i czy pompka spryskiwaczy od 3D bedzie pasowac?? z Gory dzieki

Tomsonowy
05-07-12, 12:40
Wiem, że to pytanie od zawsze jest problemem ale spytam :D

Swap jakiego silnika będzie bardziej opłacalny i bardziej rozwojowy? B, H czy K seria? Obie są drogie, zdaje sobie z tego sprawę, ale chodzi głównie o dalsze modzenie.

B seria jest tania, części pewnie też będą najtańsze. Ale właśnie apropos K, dużo modyfikacji można w niej wprowadzić? Bo generalnie silnik jest już bardziej zamknięty, w porównaniu do poprzednich. Który będzie w miarę dostępny i równoważył cena/jakość/moc?

luchuma
05-07-12, 12:59
B + turbo lub K ;] koszta podobne - przynajmniej mi sie tak wydaje.
zalezy czego oczekujesz

Marcin_civic
05-07-12, 13:29
witam,mam takie pytanko jaki dolot zrobi robote w d14z2+ssak od b7 i kol. 4-2-1 ?

??????????

Kriss91
05-07-12, 15:03
Na początek może być seryjna pucha z doprowadzonym powietrzem ze zderzaka. Najczęściej największe przyrosty spośród różnych rozwiązań daje długi CAI z dobrym stożkiem.

Marcin_civic
05-07-12, 15:09
Na początek może być seryjna pucha z doprowadzonym powietrzem ze zderzaka. Najczęściej największe przyrosty spośród różnych rozwiązań daje długi CAI z dobrym stożkiem.

no własnie myślałem nad CAI ale słyszałem tez ze z czasem stozek ma w sobioe różne syfy tzn piasek itp itp

luchuma
05-07-12, 15:10
no własnie myślałem nad CAI ale słyszałem tez ze z czasem stozek ma w sobioe różne syfy tzn piasek itp itp

dlatego sie kupuje specyfik do czyszczenia :P

Kriss91
05-07-12, 15:13
Ponadto do jazdy na co dzień wskazany jest hydroshield. Bezpieczniejszym rozwiązaniem jest doprowadzenie zimnego, zamiast pakowanie stożka do nadkola.

Marcin_civic
05-07-12, 15:27
dlatego sie kupuje specyfik do czyszczenia :P

;)


Ponadto do jazdy na co dzień wskazany jest hydroshield. Bezpieczniejszym rozwiązaniem jest doprowadzenie zimnego, zamiast pakowanie stożka do nadkola.

ok,dzięki za info ;) za jakis tydzien postanowie co kupie

a jeszcze mam jedno pytanko, co moze byc przyczyną nie domykania sie szyb.. ? bo zeby je zamknąc to musze robic to ręczne dopychając szybe w szczeline nie wiem moze wypadła z jakis zaczepów? hmm

shade19
05-07-12, 16:21
siemka czy oswieci mnie ktos jak wymontowac kanape w coupe 6g?moze byc pw

Tomsonowy
05-07-12, 16:26
B + turbo lub K ;] koszta podobne - przynajmniej mi sie tak wydaje.
zalezy czego oczekujesz

Właśnie jakoś nie jestem do końca przekonany co do turbo. Wolałbym powymieniać części silnika, żeby zapitalał ;) W K chyba dużo części zamiennych nie ma, tak mi się wydaje ;)
Generalnie chciałbym silnik, który można poddać wielu modyfikacjom, zrobić wiele zmian itp. itd.

luchuma
05-07-12, 16:44
to kompressor zamiast klimy

lopi83
05-07-12, 17:35
oswieci mnie ktos jak wymontowac kanape w coupe 6g?z tylu masz srubke
http://img140.imageshack.us/img140/8894/kanapa.gif

konstruktor
05-07-12, 22:52
Właśnie jakoś nie jestem do końca przekonany co do turbo. Wolałbym powymieniać części silnika, żeby zapitalał W K chyba dużo części zamiennych nie ma, tak mi się wydaje
Generalnie chciałbym silnik, który można poddać wielu modyfikacjom, zrobić wiele zmian itp. itd.
akurat do K - serii jest od cholery aftermarketów tylko że o dostępności stanowi "cena" - zazwyczaj do sprowadzenia z US/UK/JP i innych.
Jeżeli stać Ciebie na K serię i jej włożenie do 6g to wg mnie jest to najlepsza opcja.

pawlosz
06-07-12, 12:27
Przkopalem juz troche tematow ale nie mogę znalezc nic konkretnego na temat dolotu z ITR'a. Chodzi o efekt zalozenia go do B16A2. Moze ktos podzieli sie wiedzą na ten temat lub poleci jakis temat.

skolopendra
06-07-12, 12:30
Chodzi o efekt zalozenia go do B16A2\

nie spodziewał bym, sie na twoim miejscu zbyt wiele ...

pawlosz
06-07-12, 13:10
\

nie spodziewał bym, sie na twoim miejscu zbyt wiele ...

W takim razie lepiej zainwestowac w parowe + odgrodzenie? CAI odpada, we wzgledu na lokalizacje.

Dario022
06-07-12, 16:13
panowie gdzie na przepustnicy z z6 znajduje sie krokowiec? mam tak ze jak rano jade do pracy to wszystko jest ok, a jak auto postoi pol dnia na sloncu to obroty zaczynaja falowac od 200 do 800 i po przejechaniu moze 5 km wszystko sie stabilizuje. chce wyczyscic krokowiec ale nie mam zielonego pojecia gdzie moze sie znajodac ;p macie moze jeszcze jakies pomysly cot o moze byc?

Kriss91
06-07-12, 16:57
W Z6 oryginalnie jest na kolektorze ssącym od strony grodzi (chyba, że masz ssaka od Z6 i przepustnicę od D14, wtedy najprawdopodobniej masz podłączonego krokowca na przepustnicy).

Dario022
06-07-12, 17:25
no wiec przy moim ssacym nie ma silniczka krokowego. dodam ze przejezdzilem ponad pol roku bez niego i dopiero teraz zaczelo sie falowanie obrotow. jakies kolejne pomysly?;/

Kriss91
06-07-12, 17:35
Rozumiem, że zamiast tego:
http://www.wonderbart.com/images/10/june/d16z6_iacv.jpg
jest zaślepka, tak?

Nie masz także krokowca na przepustnicy, tak jak na tym zdjęciu?
http://www.dodo-upgrades.nl/obd1swapd14a34_bestanden/image024.jpg

Jeśli wcale nie masz krokowca, kup, podłącz go, a resztę otworów zaślep.

Dario022
06-07-12, 17:43
tak mam zaslepke. przepustnica jest z z6. nadal nurtuje mnie pytanie czemu wczesniej bylo ok i to przez dlugi czas, a teraz cos sie zwalilo? rozumiem ze krokowiec musi byc koniecznie od z6? aaaaaa jeszcze jedno. czy do krokowca podlacza sie jakis czujnik czy tylko kabel podcisnienia? i co moglo byc powodem ze ktos kto przedemna mial ten ssacy w d14 wyjal silniczek?

Kriss91
06-07-12, 18:03
Do krokowca idą dwa wężyki + wtyczka z wiązki. Jeśli chcesz zostawić przepustnicę, a podłączyć krokowy na kolektorze to i tak trzeba odrobinę przerzeźbić kable. W takim wypadku powinien przypasować od D16Z6, D16Y8, D15Z6 i im podobne.
Dlaczego ktoś wyjął krokowca? Trzeba zapytać osobę, która to montowała. Może poprzedni silniczek był niesprawny i po prostu wstawił zamiast niego zaślepkę. Może nie pasowały mu wtyczki i nie chciało mu się rzeźbić w kablach. Opcji jest wiele.

Dario022
06-07-12, 18:12
a moze byc tak ze cos sie zwalilo z ta zaslepka i przepuszcza jakies lewe powietrze albo cos w tym stylu? i jest gdzies opisane jak ta wiazke przerobic? czy kable musza isc od ktoregos mapsensora? ale nadal wydaje mi sie dziwne to ze wczesniej bylo ok a teraz sie cos zwalilo....

Kriss91
06-07-12, 18:19
Może łapać lewe powietrze i wariować, ale krokowiec i tak powinien być. Przeróbka wiązki polegałaby jedynie na tym by zamienić obecną wtyczkę do krokowca z wiązki na taką, która będzie pasować do krokowca z Z6 czy innego.

Dario022
06-07-12, 18:36
no wiec sprawa wyglada tak ze na kolektorze ssacym sa 3 czujniki i kazdy jest podlaczony. nie ma zadnej wolnej wtyczki. idzie jeszcze 1 czujnik do dolotu. wiec niby skad mam wziac ta wolna wtyczke dla krokowca?;/

Kriss91
06-07-12, 18:57
Albo jest ucięta, albo jednak masz gdzieś tam krokowca. Skoro na ssaku go nie ma, to może pokaż nam fotki przepustnicy.

EDIT: Chociaż, na ssaku są 3 czujniki, ale już ŁĄCZNIE z krokowcem, więc coś tu jest nie tak :confused: Poka fotki.

Dario022
06-07-12, 19:08
prosze o to link do albumu:
http://imageshack.us/g/98/sam0486t.jpg/

Kriss91
06-07-12, 21:37
Niech wypowie się ktoś bardziej obeznany, bo jak dla mnie jeśli faktycznie nie ma tam tam gdzieś schowanego wolnego kabla to musiało być coś kombinowane. W miejscu na krokowy masz czujnik temperatury.

swietekkk
06-07-12, 23:04
Też wam na niskich obrotach 1-2k trzęsie autem. Przeważnie w korku staram sie muskać gaz, jednak jakbym nie robił to przeważnie mi szarpie.

skolopendra
06-07-12, 23:11
Też wam na niskich obrotach 1-2k trzęsie autem.

nie

sprawdź poduchy silnika ,zapłon
etc...

swietekkk
06-07-12, 23:14
nie

sprawdź poduchy silnika ,zapłon
etc...

źle napisałem. jak jade powoli na 1 lub 2 w korku trzymając lekko gaz to jest ok. jak odejmę/puszcze to wtedy przez chwile szarpie i zaraz po problemie.

TomekNS
08-07-12, 09:38
Witam!
Mam pytanko czy podejdzie do mojego D15Z6 czujnik temperatury wtrysku od innego silnika VI gen ?

pawlosz
08-07-12, 10:47
potrzebuje szybkiej odpowiedzi. sprezyny(-30), ktore siedziale w eg bedą pasować do EK4?

lozek
08-07-12, 16:45
Będą ale auto siądze niżej. Tył jest 2 zwoje krótszy w 5gen

pawlosz
08-07-12, 18:20
Będą ale auto siądze niżej. Tył jest 2 zwoje krótszy w 5gen

WIelkie dzieki

markotny
08-07-12, 19:29
potrzebuje szybkiej odpowiedzi. sprezyny(-30), ktore siedziale w eg bedą pasować do EK4?

Będą ale auto siądze niżej. Tył jest 2 zwoje krótszy w 5gen

A to dziwne bo ja mam w EJ6 sprężyny które wcześniej jeździły w jajku i mnie nic niżej nie siadło, wręcz jest tak samo jak u dawcy sprężyn.

pawlosz
08-07-12, 21:43
W takim razie lepiej zainwestowac w parowe + odgrodzenie? CAI odpada, we wzgledu na lokalizacje.

Moze ktoś udzieli porady?
Lepiej dolot z ITR'a czy parówe Simoty z stozkiem i odgrodzeniem?

Starstruck
08-07-12, 23:00
Zdecydowanie lepiej dolot z ITRa z wkładką np.

urazman
08-07-12, 23:20
Witam, auto ej9 97 rok, fabryczna klima, bez filtra kabinowego i tu rodzi się problem. Chciałbym mieć filtr kabinowy czy można wymienić ten cały plastik za schowkiem p&p na taki z miejscem do filtra ?

Zdaje mi się ze bardzo słabo chodzi nazwie na sama przednią szybę i w dodatku gdy ustawami sama szybe dmuchać też przednimi bocznymi kratkami czy to jest ok?

kubaszow
09-07-12, 10:04
gdy ustawami sama szybe dmuchać też przednimi bocznymi kratkami czy to jest ok?
To jest ok:)

urazman
09-07-12, 11:47
To dobrze, ale i tak siła dmuchawy mnie nie zadowala na przednią szybę, jak by coś było lekko zapchane, a co z tym filtrem kabinowym, orientuję się ktoś, może też przekładał?

Dario022
09-07-12, 19:58
zapiekla mi sie sruba odpowietrzajaca wysprzeglik w EJ9. ktos ma jakis ciekawy pomysl jak ja wykrecic?;/ nie chce nic na sile szarpac, psikalem wd40 i nic.

Camellia Racing
09-07-12, 20:42
Klucz samo-zaciskowy i musi pójść :)

lopi83
09-07-12, 20:50
a co z tym filtrem kabinowym, orientuję się ktoś, może też przekładał? ktos przerabial, musisz wyciagnac aly plastik ten co parownik w nim siedzi, zabawy duuuuzo ale jest do zrobienia

urazman
09-07-12, 22:10
ktos przerabial, musisz wyciagnac aly plastik ten co parownik w nim siedzi, zabawy duuuuzo ale jest do zrobienia

fotoporadnik? było by bosko :D musze kiedyś ogranąć

swietekkk
10-07-12, 11:05
Jakiej długości powinny być pióra wycieraczek? W internecie podają różne długości. Najczęściej powtarzają się 500mm 450mm a tył?

luchuma
10-07-12, 12:11
Jakiej długości powinny być pióra wycieraczek? W internecie podają różne długości. Najczęściej powtarzają się 500mm 450mm a tył?

20 i 18 cali na przod a na tyl nie wiem bo nie mam :P ale chyba 14 cali, ale mozesz zmierzyc dlugosc ;]

login
10-07-12, 12:42
Jakiej długości powinny być pióra wycieraczek? W internecie podają różne długości. Najczęściej powtarzają się 500mm 450mm a tył?

Ja mam tak:
kierowca - 500 mm
pasażer - 450 mm
tył - 450 mm

Raffaelloo
10-07-12, 13:45
Ja mam tak:
kierowca - 500 mm
pasażer - 450 mm
tył - 450 mm

X2

swietekkk
10-07-12, 14:20
Dzięki. :)

Michał102
10-07-12, 14:24
Panowie, potrzebuję pilnej rady: mam okazje kupić silnik poskładnay z 2 ;)
Blok D16Z6 + głowica D16Y2
Czy taki setup będzie ze sobą współgrał bez żadnych problemów ?

lopi83
10-07-12, 17:26
Czy taki setup będzie ze sobą współgrał bez żadnych problemów ? bedzie

Michał102
10-07-12, 17:43
bedzie

Dzięki za info :)

Teraz już ze spokojem mogę czekać na swap. Jak dobrze pójdzie, to w sobotę hanka wyjedzie już z nową motorownią pod maską :cool:

markotny
10-07-12, 19:27
Blok D16Z6 + głowica D16Y2
Czy taki setup będzie ze sobą współgrał bez żadnych problemów ?

Oczywiście, że będzie. Bez najmniejszych problemów:)

Dario022
10-07-12, 21:25
z czego jest wykonana OEM dokladka SiR do 6gena?

Hektor139
10-07-12, 23:30
pytanie mam silnik d14a3 zwezki w ssaku niema reset zrobiony a nadal idzie jak krew z nosa czy wszystkie d14 dalo sie odblokowac moze trzeba zmienic kapa mam sensor prosze o pomoc bo nic niemoglem znalesc

luchuma
11-07-12, 09:00
polift czy przedlift ?

19Ryba10
11-07-12, 09:09
przedlift , przeciez polift ma końcówke D14Z1 a nie A3. Ja mam polifta i po resecie bylo lepiej (po wyjeciu zwezki) ale to zawsze "D14" :))

markotny
11-07-12, 15:19
przeciez polift ma końcówke D14Z1 a nie A3.

Lub Z2 i wówczas jest to odpowiednik przedliftowego A4:)

Kolo3110
11-07-12, 15:36
Siema:cool: Apropo dokładki na przedni zderzak to gdzieś przeczytałem że od Laguny darade włożć.... tylko od której?????

markotny
11-07-12, 15:43
Od Laguny I. Pasuje zarówno od przedlifta(otwory na brzegach) jak i polifta(gładka bez otworów). Trochę trzeba powalczyć ze spasowaniem i wymaga przycięcia na końcach.

Kolo3110
11-07-12, 16:41
Od Laguny I. Pasuje zarówno od przedlifta(otwory na brzegach) jak i polifta(gładka bez otworów). Trochę trzeba powalczyć ze spasowaniem i wymaga przycięcia na końcach.

podziękował :D

19Ryba10
11-07-12, 17:45
Lub Z2 i wówczas jest to odpowiednik przedliftowego A4:)
tego nie pisalem bo te nie maja zwężki :)

luchuma
11-07-12, 17:54
tego nie pisalem bo te nie maja zwężki :)

ostatnie wypusty a3 mialy dodatkowa blokade (chyba mapa byla zmieniona)
gdzies na forum kiedys o tym przeczytalem

slop
11-07-12, 20:56
czy we wszystkich Civicach 6gen po przekreceniu kluczyka na II, trzeba poczekac az kontrolka check engine zniknie i dopiero mozna odpalic samochod ?

bartkonator
11-07-12, 20:58
trzeba poczekac az kontrolka check engine zniknie i dopiero mozna odpalic samochod ?

zależy co przez to rozumiesz, ja nie wiem dlaczego ale zawsze czekam aż zgaśnie, ale samochód pali nawet na zapalonej jak od razu przekręcisz na zapłon :)

slop
11-07-12, 21:11
raz jak odpalilem bez czekania az check zgasnie to cos zaczelo dziwnie szumiec pod maska :) jak wylaczylem silnik, przekrecilem na II, poczekalem az check zgasnie i dopiero odpalilem silnik to nic nie szumialo i bylo wszystko ok. I troche mnie to dziwi bo czuje sie jak w dizlu jak musze czekac az check zgasnie , niby to okolo sekunda ale ... :/

pawlosz
11-07-12, 21:14
Może ktos orientuje się, czy przy zakladaniu dolotu z ITR'a do B16A2, wywalac rezonator itp. i robic "bezpośredni nadmuch" homemade,, czy właśnie zostawiać ori puchy?

Gr4b3Q
11-07-12, 21:29
Może ktos orientuje się, czy przy zakladaniu dolotu z ITR'a do B16A2, wywalac rezonator itp. i robic "bezpośredni nadmuch" homemade,, czy właśnie zostawiać ori puchy?
To zależy czy chcesz mieć cicho pod maską czy basowe pomruki na niskich i darcie papy na wysokich..

RazoR91
11-07-12, 21:38
Panowie, chciałem potwierdzić info, czy otwór centrujacy w Hondach V i VI to 56,1 ? Nigdzie nie moge znaleźć potwierdzonego info czy w obu genracjach jest tak samo...
Wiem że głupie pytanie ale nie mam nigdzie takiego info...

lozek
11-07-12, 21:42
owszem. w obu jest tak samo

lopi83
11-07-12, 21:45
czy otwór centrujacy w Hondach V i VI to 56,1 ?tak

RazoR91
11-07-12, 21:52
To się strasznie cieszę :)
i oczywiscie dzięki za odpowiedz na głupie pytanie :D

Hektor139
11-07-12, 22:03
to moje slabsze d14a3 98r a to zwawsze d14a3 96 albo 97

kotc
11-07-12, 22:11
czy we wszystkich Civicach 6gen po przekreceniu kluczyka na II, trzeba poczekac az kontrolka check engine zniknie i dopiero mozna odpalic samochod ?

hmm, nie wiedzialem ze trzeba czekac.. zawsze odpalalem od razu i nigdy nic nie szumialo :)

lozek
11-07-12, 22:15
hmm, nie wiedzialem ze trzeba czekac.. zawsze odpalalem od razu i nigdy nic nie szumialo :)

no to odpalasz w momencie kiedy pompa paliwa jeszcze nie zdążyła wpompować całej ilości paliwa potrzebnego do zapłonu. Serdecznie gratuluje

Po cos to jest. i mała podpowiedź - na pewno nie po to by to omijać...

kotc
11-07-12, 22:25
hmm, w instrukcji dolaczanej do auta nic nie ma ze trzeba czekac na zgasniecie kontrolek, jedynie: '10. wlaczyc zaplon (polozenie II) i przed uruchomieniemsilnika sprawdzic wskazania lampek na tablicy wskaznikow. 11. uruchomic silnik' :)

za to jest hint jak robic by nie zgrzytalo przy wrzucaniu wstecznego:

'po nacisnieciu sprzegla nalezy odczekac kilka sekund, nastepnie wlaczyc bieg wsteczny lub na chwile wlaczyc ktorys z innych biegow a potem wsteczny. pozwoli to na zatrzymanie walkow skrzyni biegow i wlaczenie wstecznego biegu bez zgrzytu.'

lozek
11-07-12, 23:07
hmm, w instrukcji dolaczanej do auta nic nie ma ze trzeba czekac na zgasniecie kontrolek, jedynie: '10. wlaczyc zaplon (polozenie II) i przed uruchomieniemsilnika sprawdzic wskazania lampek na tablicy wskaznikow. 11. uruchomic silnik' :)

za to jest hint jak robic by nie zgrzytalo przy wrzucaniu wstecznego:

'po nacisnieciu sprzegla nalezy odczekac kilka sekund, nastepnie wlaczyc bieg wsteczny lub na chwile wlaczyc ktorys z innych biegow a potem wsteczny. pozwoli to na zatrzymanie walkow skrzyni biegow i wlaczenie wstecznego biegu bez zgrzytu.'

Wskazanie (świecenie) lampki Check Engine mowi, że jeszcze nie powinno się odpalać auta.

markotny
11-07-12, 23:25
hmm, nie wiedzialem ze trzeba czekac.. zawsze odpalalem od razu i nigdy nic nie szumialo

Powinno się poczekać. W przeciwnym razie skracasz pompie życie bo zasuwa przez chwilę na sucho, że już nie wspomnę o wtryskach. Szczególnie po dłuższym postoju(zarówno zimą jak i latem) zaleca się by sobie przemieliła swoje i dopiero odpalasz:)

bone
12-07-12, 11:51
Ile oleju do d14? chodzi oczywiscie o wymiane ;) ile tam wlac aby byl maximum :]

Kriss91
12-07-12, 12:08
3,3 litra jeśli nie myli mnie pamięć.

Starstruck
12-07-12, 12:23
Ogólnie kupuje się 4 litry, trochę filtr też musi zassać, także w granicach 3,5l

yarOo_krk
12-07-12, 12:25
Na czym trzymają się plastiki na klapie bagażnika w żabie? śrubki? Zatrzaski? Ma ktoś może jakiś schmat bo nigdzie nie mogę znaleźć ?
Dzisiaj robię wygłuszenie bagażnika i nie chciałbym niczego połamać ...

Bencao
12-07-12, 12:32
moze ktos ci schemat podesle, bo zawsze lepiej wiedziec gdzie sa zatrzaski, ale i plastiki przy czesci od lotki, i te od dolnej czesci klapy trzymaja sie na zatrzaski. zacznij odciagac od tej strony blizej szyby.

bone
12-07-12, 13:17
Ogólnie kupuje się 4 litry, trochę filtr też musi zassać, także w granicach 3,5l

to tak jak myslalem, git dzieki :)


Na czym trzymają się plastiki na klapie bagażnika w żabie? śrubki? Zatrzaski? Ma ktoś może jakiś schmat bo nigdzie nie mogę znaleźć ?
Dzisiaj robię wygłuszenie bagażnika i nie chciałbym niczego połamać ...

zatrzaski i takie wkręty plastikowe, z umiarem odchylaj i samo wyjdzie :)

RazoR91
12-07-12, 16:53
zacznij ot tego cienkiego z góry (pod lotką) i pozniej reszte.

Ja mam zatrzaski, które czsami trzeba było mocniej walnąc aby weszły.
I skoro przy lampkach jestesmy to co może oznaczać dłuższe swiecenie się kontrolki od ABSu ? Oczywiscie czekam az popka podesle paliwo itp, a ta lampka sie jeszcze swieci kilka sekund

Labed2007
13-07-12, 00:02
U mnie tak się świeciło od kupienia auta. A wszystko jest ok, szczęki, tarcze,klocki dobre płyn niedawno wymieniany...
Może ktoś ma to samo i powie nam o co chodzi, a może tak ma być?

luchuma
13-07-12, 00:43
abs i poduszka ma sie dluzej swiecic

morek900
13-07-12, 14:55
Witam, mam pewien problem. Miesiac temu nabijałem klimatyzacje. Weszło ~500ml czynnika + test szczelności. Wszystko było wporządku, tydzien temu klimatyzacja przestała działać. Dzisiaj pojechałem na serwis i mówie mechanikowi, że poprostu nie chłodzi. Powiedział że spróbójemy dobić 400ml, co w jego przekonaniu nie powinno wejść bo klimatyzacja jest szczelna. O dziwo weszło 400ml. Test sprawności wyszedł pomyślnie, bez żadnych wycieków. Sprężarka załącza, obroty spadają. Teraz chłodzi.

Co może być przyczyną wycieku w klimatyzacji? Za miesiąc znów mi cała wysuszy się, i nic w niej nie będzie. Prosze o rade

Camellia Racing
13-07-12, 15:36
Gdzieś jest nieszczelność.

Labed2007
13-07-12, 16:23
abs i poduszka ma sie dluzej swiecic

U mnie w momencie gaśnięcia kontroli abs'u słychać takie "pyk" (coś jak przy gaśnięciu checka jak pompka poda dawkę rozruchową). Lampka gaśnie chwilę przed kontrolką srs.

luchuma
13-07-12, 17:23
Witam, mam pewien problem. Miesiac temu nabijałem klimatyzacje. Weszło ~500ml czynnika + test szczelności. Wszystko było wporządku, tydzien temu klimatyzacja przestała działać. Dzisiaj pojechałem na serwis i mówie mechanikowi, że poprostu nie chłodzi. Powiedział że spróbójemy dobić 400ml, co w jego przekonaniu nie powinno wejść bo klimatyzacja jest szczelna. O dziwo weszło 400ml. Test sprawności wyszedł pomyślnie, bez żadnych wycieków. Sprężarka załącza, obroty spadają. Teraz chłodzi.

Co może być przyczyną wycieku w klimatyzacji? Za miesiąc znów mi cała wysuszy się, i nic w niej nie będzie. Prosze o rade

gdzies jest nieszczelnosc, pozatym wchodzi 650g czynnika

RazoR91
13-07-12, 17:51
Panowie, bezpiecznie jest wsadzać felgi o otworze centrujacym kolo 70 do hondy z 56,1 ? Znaczy czy bezpieczne jest wkładać taki pierscien ?

rafal86
13-07-12, 17:57
Witam, mam pewien problem. Miesiac temu nabijałem klimatyzacje. Weszło ~500ml czynnika + test szczelności. Wszystko było wporządku, tydzien temu klimatyzacja przestała działać. Dzisiaj pojechałem na serwis i mówie mechanikowi, że poprostu nie chłodzi. Powiedział że spróbójemy dobić 400ml, co w jego przekonaniu nie powinno wejść bo klimatyzacja jest szczelna. O dziwo weszło 400ml. Test sprawności wyszedł pomyślnie, bez żadnych wycieków. Sprężarka załącza, obroty spadają. Teraz chłodzi.

Co może być przyczyną wycieku w klimatyzacji? Za miesiąc znów mi cała wysuszy się, i nic w niej nie będzie. Prosze o rade

mam to samo i juz dałem sobie spokój z klimą;/ za dużo kasy i nerwów poszło a dalej nikt nie wie gdzie mam wyciek. Niby chłodnica ciekła ale po wymianie przejezdzilem miesiąc i znowu pusto. Jedz do jakiegos naprawde porządnego warsztatu.

Maskunt
13-07-12, 20:10
Albo wpuść do klimy kontrast, będzie łatwiej zlokalizować przeciek.

login
13-07-12, 21:50
Witam, mam pewien problem. Miesiac temu nabijałem klimatyzacje. Weszło ~500ml czynnika + test szczelności. Wszystko było wporządku, tydzien temu klimatyzacja przestała działać. Dzisiaj pojechałem na serwis i mówie mechanikowi, że poprostu nie chłodzi. Powiedział że spróbójemy dobić 400ml, co w jego przekonaniu nie powinno wejść bo klimatyzacja jest szczelna. O dziwo weszło 400ml. Test sprawności wyszedł pomyślnie, bez żadnych wycieków. Sprężarka załącza, obroty spadają. Teraz chłodzi.

Co może być przyczyną wycieku w klimatyzacji? Za miesiąc znów mi cała wysuszy się, i nic w niej nie będzie. Prosze o rade

A co to za nowa rewelacyjna metoda napełniamia klimatyzacji?
:confused:
Dobić to można kurczaka przed niedzielnym obiadem, a nie klimę w aucie.
Według mnie robi się to w ten sposób, że najpierw odzyskuje się czynnik i olej z układu, później sprawdza szczelność i naprawia ewentualnie wymienia filtr i odgrzybia, a na końcu "nabija" od z zera.
Szewc Ci tą klimę chciał naprawić, czy mechanik.
Bo przez tego szpeca już jesteś 250 ml czynnika w plecy.


Albo wpuść do klimy kontrast, będzie łatwiej zlokalizować przeciek.

To raczej jedyny sposób zlokalizowania miejsca wycieku, poza wymianą po kolei wszystkich części.
:p

Sebek_WWL
14-07-12, 09:00
pytanko mam d15z6 na osprzęcie d16z6 jak wiadomo mocowania aparatu nie pasują z jakiego aparatu mogę zastosować obudowę by pasowały bebechy z d16z6 i żeby to spasować z mocowaniami

Michał102
14-07-12, 09:07
Panowie, jakie oznaczenie ma komputer z silnika D16W4 ?

RazoR91
14-07-12, 13:58
Jakie pierscienie centrujace lepsze ? stalowe czy z tworzywa ?

Budziniak
14-07-12, 14:12
Jakie pierscienie centrujace lepsze ? stalowe czy z tworzywa ? z tworzywa bo się nie zapiekają na piaście/tarczy i w razie konieczności dasz radę założyć bez problemu dojazdówkę

Maskunt
14-07-12, 14:17
Panowie, jakie oznaczenie ma komputer z silnika D16W4 ?

Chyba P2P, ale głowy nie dam sobie uciąć. Na pewno OBD2 i nie pod strojenie.

Budziniak
14-07-12, 14:22
mam to samo i juz dałem sobie spokój z klimą;/ za dużo kasy i nerwów poszło a dalej nikt nie wie gdzie mam wyciek. Niby chłodnica ciekła ale po wymianie przejezdzilem miesiąc i znowu pusto. Jedz do jakiegos naprawde porządnego warsztatu. Szczelność samej sprężarki proponuje sprawdzić. Podłącz azot wbij z 10 atmosfer i jeżeli poziom utrzymuje sie na tym samym poziomie to zakręć ręcznie kilka razy kompresorem. Ciśnienie powinno spaść i po jakimś czasie wrócić jeżeli dławica jest szczelna. Ten sam uszczelniacz może puszczać na podciśnieniu czyli jak jesteś pewny że wszystko w układzie jest szczelne a i tak gaz spierdala to na 80% jest to też dławica pod kołkiem kompresora pozostałe 20% to jakieś naprawdę małe s****ysyńskie przetarcia gumowych węży lub utlenione aluminiowe kości łączące przewody. Nie raz trafiałem na taki samochód że gaz uciekał w malutkich ilościach ale na manometrze było to zauważalne i wtedy zaczynałem od rozkręcenia wszystkich połączeń wyczyszczenia założenia nowych o-ringów ( montuje się na olej sprężarkowy) i często gęsto to pomagało :D i wtedy klient zadowolony szef się nie przypierdala i jest lux

pawlosz
14-07-12, 14:36
Potrzebuje pomocy. Chcę zamontować w EK4 dolot z ITR'a, może ktoś juz sie w to bawił i udzieli mi kilku porad. Generanilnie chodzi mi i sposób zamocowania puchy oraz o rurę która seryjnie ma 2 miejsca na sensory, natomiast ITR'owa ma tylko 1

RazoR91
14-07-12, 14:42
z tworzywa bo się nie zapiekają na piaście/tarczy i w razie konieczności dasz radę założyć bez problemu dojazdówkę

To dobrze, bo kupiłem jakies Carbon plus, które nie mają klipsów tylko są całe

Michał102
14-07-12, 14:52
Chyba P2P, ale głowy nie dam sobie uciąć. Na pewno OBD2 i nie pod strojenie.

Pytam, bo taki komp ma być w moim silniku. Ogólnie to niezłe kombo będzie: blok D16Z6, głowica D16Y2, wiązka silnikowa D16Y7, komputer D16W4 ;)

Szczerze, to troszkę zaczynam się tego obawiać... czy aby na pewno to zagra jak należy.

Starstruck
14-07-12, 15:03
W teorii D16Z6, D16Y2 i D16W4 to takie same silniki (ogółem). Jak jest przerobiona wiązka odpowiednio, to nie powinno być żadnych problemów. Ja bym jednak szuka kompa P28, przerobił to na OBD1 i dla pewności wystroił.

markotny
14-07-12, 16:07
Ogólnie to niezłe kombo będzie: blok D16Z6, głowica D16Y2, wiązka silnikowa D16Y7, komputer D16W4

Po cholere w tym zestawieniu komputer z W4 który jest OBD2. Zrób jak Starstruck pisze. Komp P28 z przeróbką pod strojenie. Wiązke z Y7 przerobić pod OBD1 to żaden problem. Przy samym kompie dajesz jedynie przejścówkę i wszystko hula jak ta lala no i zawsze masz opcję że możesz motorek wystroić a jak dasz komp z W4 to sobie te furteczkę zamykasz.:)

Michał102
14-07-12, 20:02
A jeśli będzie to w takiej konfiguracji jak podałem wyżej, to potem nie byłoby problemów z zastosowaniem tej przejściówki i kompa P28 ? Bo szczerze mówiąc, to póki co mam mocno napięty budżet i nie dam rady teraz wykaraskać dodatkowej gotówki na kompa i przejściówkę. Jakiś czas bym przejeździł na OBD2, potem zrobił jakiś konkretny wydech pod 1.6 i dopiero można by pomyśleć o strojeniu.

tomekjzg
14-07-12, 21:06
Chyba P2P, ale głowy nie dam sobie uciąć. Na pewno OBD2 i nie pod strojenie.

P2P jest z d16y8
a do przejścia na obd1 wystarczy tylko przejściówka nie musisz nic robić z wiązkom
możesz w każdej chwili przejść na obd1

markotny
14-07-12, 21:25
A jeśli będzie to w takiej konfiguracji jak podałem wyżej, to potem nie byłoby problemów z zastosowaniem tej przejściówki i kompa P28 ?

Nie. Zamieniasz wówczas tylko kompa i dokładasz przejściówkę. Nie wiem czy nie będziesz miał problemów przy takiej konfiguracji z silniczkiem krokowym. W OBD2 jest on sterowany 3 przewodami a w OBD1 na dwa. Sam krokowiec powinien działać poprawnie ale może sie świecić Check z uwagi na to, że komputerowi będzie brakowało tego trzeciego kabelka.


a do przejścia na obd1 wystarczy tylko przejściówka nie musisz nic robić z wiązkom

A wyjaśnij mi jak mając wiązkę z Y7 i bez jej ruszania podłączy aparat zapłonowy, wtryski, krokowca, czujnik temp. powietrza w dolocie, MAP Sensor i TPS??. Nie wiem czy doczytałeś ale kolega kładzie głowice Y2 która jest głowcą OBD1.

tomekjzg
14-07-12, 22:18
głowica może jest pod obd1 a aparat nie koniecznie bo nie napisał jaki. o wiązce z y7 sam napisałeś ja sugerowałem się silnikiem który ma obecnie czyli d14a4. Do aparatu z v-tekiem dochodzą raptem 2 kabelki.
Kolega powinien napisać na jakim osprzęcie będzie składał silnik bo to istotne (zwłaszcza ssak, aparat zapłonowy)

markotny
14-07-12, 22:41
o wiązce z y7 sam napisałeś ja sugerowałem się silnikiem który ma obecnie czyli d14a4

Nic sam nie napisałem, sugerowałem się tym co kolega napisał kilka postów wcześniej czyli:


Ogólnie to niezłe kombo będzie: blok D16Z6, głowica D16Y2, wiązka silnikowa D16Y7, komputer D16W4


Do aparatu z v-tekiem dochodzą raptem 2 kabelki

Jeżeli masz na myśli aparat z D14 to nie przeczę. Tam chyba nawet trzeba dołożyć nieco więcej niż 2 kabelki tak przynajmniej wynika z opisu na który natrafiłem szperając po necie w poszukiwaniu opisu przeróbki tego "tworu" jakim jest wiązka w D14 na OBD1

marceli93
15-07-12, 09:50
Ja mam 3 problemy mianowicie:

po pierwsze, ostatnio po tych upałach zauważyłem że gdy zatrzymuje samochód ( gdy przód nurkuje i po zatrzymaniu odbija ) to słychać dziwne skrzypienie z przodu samochodu jakby guma jakaś albo coś w tym stylu. Czasem na dołkach koło mojego domu też cos z przodu słychać ale generalnie dźwięk ten jest tylko w momencie zatrzymywania się... co to może być ? [ jak bujam przodem samochodu to nic nie skrzypi]

po drugie, skrzypi mi pedał sprzęgła na zimnym silniku... jak to naprawić ? gdzie dokładnie nasmarować.

po trzecie, czasem przy skręcaniu w lewo przy wiekszej predkosci słysze jakby mi cos obcierało... nie moge zlokalizowac skąd ten dźwięk pochodzi...wydaje mi sie ze to prawe koło tylne. co to może być ?

yarOo_krk
15-07-12, 11:53
Panowie czy to normalne, że przy nagrzanym silniku (obroty na jałowym w granicach 700-750 rpm) po włączeniu klimatyzacji spadają do około 450-500rpm?

pyrek
15-07-12, 13:39
U mnie po włączeniu klimy na jałowych utrzymuje 750-800rpm. Kolego marceli, jedź na stację diagnostyczną (dobrą) i powiedzą Ci co skrzypi w zawieszeniu. U mnie tez skrzypialo przy wciskaniu sprzegla, winne były elementy na których powinien być smar a nie było go już (widełki, głowa wysprzeglnika). Po nasmarowaniu problem zniknał.

giancardi
16-07-12, 10:14
Hej,

Jak kupię tarcze ATE 262mm (które na pewno odpowiadają numerowi części OEM, które miałem zakładane) to będą pasowały do tego klocki 136.5mm? Po prostu przy tych klockach (zresztą przy żadnych ATE) nie ma oznaczenia OEM tego co mi wkładali w ASO- 45022S04E60. Będzie ok?

spychu
16-07-12, 12:38
Tak klocki 136.5 sa pod heble 262mm wiec beda pasowaly.
Jesli faktycznie masz heble 262mm.

Potrzebujesz tarcze o symbolu 24.0121-0105.1 i klocki 13.0460-5820.2, mowa oczywiscie o ATE :)

giancardi
16-07-12, 15:33
Takie właśnie wziąłem, dzięki spychu. ;) Za 350zł więc chyba w miarę cena. A tarcze mam 262 bo mam rachunek z ASO po oznaczeniu wyszło (z końcówką CC900 chyba), zamienniki tego to właśnie 262.

To jest właśnie dziwne, bo ABSu nie mam a takie heble. ;) A w ogóle czy to prawda, że im większe tym lepsze?


Rozumiem, że zestaw ATE lepszy od zestawu Sakura? Sakury mogłem mieć za 200zł ale zrezygnowałem.

spychu
16-07-12, 17:08
ATE jest ok.
350zl za taki komplet to normalna cena ani mega niska, ani mega wysoka :)

Oczywiscie, ze 262mm bylo bez ABS w EJ9 z 98 roku. Czy to prawda, ze im wieksze tym lepsze, wszystko zalezy od wielu czynnikow ale wg mnie i doswiadczeniach ze wszystkimi dostepnymi bez problemow heblami w civicku od 242 przed 262 na 282 skonczywszy uwazam, ze 282 powinno byc w kazdym jednym civicku od poczatku bo wszystko ponizej to tylko spowalniacze a nie hamulce, bez roznicy czego bys tam nie wlozyl.

lukaszwwl
16-07-12, 17:34
pytanie czy wszystkie tuleje w dolnym wahaczu z tyłu co przykręca się amortyzator są takie same ?

tomekjzg
16-07-12, 22:08
nie ten od amorka jest inny chyba większej średnicy

kazik1993
16-07-12, 23:42
jakie mogą wejśc głośniki (jaka średnica) z przodu do drzwi
Honda civic 6 gen

login
16-07-12, 23:49
jakie mogą wejśc głośniki (jaka średnica) z przodu do drzwi
Honda civic 6 gen

Na przykład 165 mm.

kazik1993
16-07-12, 23:59
no to coś jest nie tak bo kupiłem dziś 135 i jeszcze jest otwór za mały ; ( trzeba piłowac

login
17-07-12, 00:28
no to coś jest nie tak bo kupiłem dziś 135 i jeszcze jest otwór za mały ; ( trzeba piłowac

Dziwna sprawa, bo ja mam u siebie Infinity Kappa 652.1cs i nic nie było piłowane.
Identyczne jak te: http://www.rekar-technique.com/cgi-bin/kcstore/kcstore.cgi?database=haut-parleurs&action=view_product&productID=6521CS&category=1
:confused:

kazik2_h9w3
17-07-12, 10:49
Czy ktoś wie czy przewody hamulcowe te z pod auta różnią się między hb a sedanem???chodzi mi o długość

RazoR91
17-07-12, 11:00
ja mam 165 i byly za duże o tą 5 z tylu, jaklby było 160 to spasowałyby na oryginalne miejsce

rondoval
17-07-12, 11:15
ja mam 165 i byly za duże o tą 5 z tylu, jaklby było 160 to spasowałyby na oryginalne miejsce

Dokładnie, mam 160 i pasują bez cięcia.

Michał102
17-07-12, 17:04
Jest jakiś sposób naprawy niezwijających się pasów bezpieczeństwa ?

luchuma
17-07-12, 17:08
Jest jakiś sposób naprawy niezwijających się pasów bezpieczeństwa ?

mozna umyc woda z mydlem lub wymienic. takich rzeczy sie nie naprawia - kwestia bezpieczenstwa

wracajac do glosnikow

w drzwi wchodzi 160mm w koszyczek, 165 za duze o 3mm
w angielkach wchodzi 130 mm

no chyba ze sie wycina i wyglusza to mozna wsadzic co sie chce ;]


Czy ktoś wie czy przewody hamulcowe te z pod auta różnią się między hb a sedanem???chodzi mi o długość

w sedanie sa dluzsze

bednar_ek35
17-07-12, 18:39
Jeżeli chodzi o pasy to znajomy też w Hondzie popsikał silikonem w sprayu i pomogło.

mroziak1
17-07-12, 21:13
witam
mam silnik d16y8 i mam problem z obrotami... jest moment że są ok i je trzyma a czasem niezależnie czy na zimnym czy na ciepłym potrafi spaść tak że wskazówka opada na sam dół obrotomierza... czasem zgaśnie silnik a czasem wróci do normy... co mogę zrobić, sprawdzić?
-czyszczenie krokowego
-...

Digidy
17-07-12, 22:06
Czy po delikatnej glebie trzeba ustawiać zbieżność?

Brylant1
17-07-12, 22:30
[QUOTE=mroziak1;1706178]witam
mam silnik d16y8 i mam problem z obrotami... jest moment że są ok i je trzyma a czasem niezależnie czy na zimnym czy na ciepłym potrafi spaść tak że wskazówka opada na sam dół obrotomierza... czasem zgaśnie silnik a czasem wróci do normy... co mogę zrobić, sprawdzić?
-czyszczenie krokowego

Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe przy kolektorze ssącym czy nie są gdzieś przetarte sparciałe

spychu
17-07-12, 22:54
Czy po delikatnej glebie trzeba ustawiać zbieżność?
wypadaloby sprawdzic.

Kriss91
18-07-12, 15:42
##PILNE##
Jakie nakrętki idą na szpilki kolektora wydechowego w d seriach? 8x1,25?

Gr4b3Q
18-07-12, 16:11
##PILNE##
Jakie nakrętki idą na szpilki kolektora wydechowego w d seriach? 8x1,25?
Tak.

Kriss91
18-07-12, 17:18
No i chyba jednak nie, bo u mnie spasowała zwykła 8 x 1,5. Udało mi się odkręcić jedną nakrętkę bez żadnych kłopotów (niespodzianka :p) i sprawdziłem zwykłą z metrycznym gwintem. Pasowała.

Gr4b3Q
18-07-12, 18:09
No i chyba jednak nie, bo u mnie spasowała zwykła 8 x 1,5. Udało mi się odkręcić jedną nakrętkę bez żadnych kłopotów (niespodzianka :p) i sprawdziłem zwykłą z metrycznym gwintem. Pasowała.
No to w takim razie jest zagadka bo u siebie w D16y7 mam M8x1.25

Kriss91
18-07-12, 18:13
Zaraz będę montował 4-2-1 więc upewnię się na 100% co tam siedzi.

skolopendra
18-07-12, 18:47
ja kupiłem w aso komplet nowych z kołnierzem zespolonym

zwykłe nakrętki,nie wyglądają...

yarOo_krk
18-07-12, 20:13
Panowie nie wiecie gdzie można znaleźć schemat zdejmowania boczków we wnetrzu civica.
Chcę dokończyć wygłuszenie jak kolega Hubert (zdjęcie poniżej) ...
http://i270.photobucket.com/albums/jj100/Rozbity_Bezel/_MG_6467.jpg
.. i nie wiem dokładnie gdzie są śrubki, gdzie są zatrzaski itd. a nie che ciągnąć "na chama" ..

pomoże ktoś?

Gr4b3Q
18-07-12, 20:36
http://i.imgur.com/BLpZl.jpg

w_rebacz
18-07-12, 21:40
Czy ktoś wie jakim momentem dokręcać podporę wału oraz korby w silniku D16A?

Siwy93
18-07-12, 22:27
Mam pytanie czy skrócenie seryjnego drązka zmiany biegów o ok 3cm wpłynie negatywnie na ich zmiane ?

djwafel
18-07-12, 22:31
Hmm co może się zmienić po prostu będziesz szybciej zmieniał biegi i niżej sięgał do gałki i to wszystko.

markotny
18-07-12, 22:51
zwykłe nakrętki,nie wyglądają...

Poza tym lubią się odkręcać. Ja już jedną zgubiłem;)


ja kupiłem w aso komplet nowych z kołnierzem zespolonym

BTW. Ile taka przyjemność??

Kriss91
18-07-12, 23:01
No więc okazało się, że Gr4b3Q miał rację, a w sklepie nie wiedzą co sprzedają. Sprawdziłem gwint szpilki grzebieniem i nakrętki to 8x1,25 i takie też kupiłem tyle, że oficjalnie gwint miał być 1,5 :p
Również zakupiłem komplet nowych z kołnierzem zespolonym tyle, że nie z ASO. Cena? Zawrotne 1,30zł za 10 pięknych, błyszczących sztuk :p

djwafel
18-07-12, 23:06
Poza tym lubią się odkręcać. Ja już jedną zgubiłem;)



BTW. Ile taka przyjemność??

Jaki problem dać pod nie podkładki sprężynujące ? :)

swietekkk
19-07-12, 14:51
Coś mi piszczy (jeszcze nie doszedłem co) gdy puszczam hamulec nożny lub ręczny. Niby nic takiego, ale to dość irytujące. Co to może być i jak to wyeliminować?

rafal86
19-07-12, 15:06
Coś mi piszczy (jeszcze nie doszedłem co) gdy puszczam hamulec nożny lub ręczny. Niby nic takiego, ale to dość irytujące. Co to może być i jak to wyeliminować?

było na forum ostatnio, ściągnij bebny i popsikaj wszystkie ruchome elementy. U mnie pomogło

yahoo
19-07-12, 17:59
półoś z cvc VI 1.4 podejdzie do 1.6?

lopi83
19-07-12, 18:21
półoś z cvc VI 1.4 podejdzie do 1.6? do D16 podejdzie, do B16 nie

Mati070290
20-07-12, 15:04
Czy szyberdachy w VI genie są między sobą wymienne? Np z EJ9 do EJ6

arczi12345
20-07-12, 16:39
Witam wszystkich , chodzi mi o spinki do mocowania listwy progowej , a mianowicie wiem na pewno , że są montowane te spinki : http://allegro.pl/spinka-spinki-listwy-progowej-honda-civic-accord-i2460731688.html
i od spodu są montowane także spinki i związku z tym mam pytanko , jakie to są spinki bo za "diabła" nie mam pojęcia ?
Dziękuję z góry za pomoc , pozdrawiam.

lopi83
20-07-12, 20:05
Np z EJ9 do EJ6 tak


jakie to są spinkija dalem tapicerskie 6ki

Raffaelloo
20-07-12, 21:01
U mnie siedzą ROMIX B14698 i chyba takie były. (http://www.spinkisamochodowe.pl/) :D

arczi12345
20-07-12, 22:03
U mnie siedzą ROMIX B14698 i chyba takie były. (http://www.spinkisamochodowe.pl/) :D

Wielkie dziękuję , już robię zakup. Pozdrowionka

kruszyna9227
20-07-12, 23:59
Koledzy jakie żarówki lepiej kupić do przodu z czarnymi wkładami, zwykłe czy chrom, które będą lepiej świeciły??

marv
21-07-12, 02:39
miałem takie i byłem zadowolony, świecą dobrze
http://allegro.pl/philips-h4-x-treme-vision-100-wiecej-swiatla-2szt-i2455311416.html

login
21-07-12, 08:58
Koledzy jakie żarówki lepiej kupić do przodu z czarnymi wkładami, zwykłe czy chrom, które będą lepiej świeciły??

Ja mam takie:
http://www.osram.pl/osram_pl/Dla_konsumentow/Oswietlenie_samochodowe/Produkty/Reflektory_gowne/NIGHT_BREAKER_PLUS/index.html

kruszyna9227
21-07-12, 11:10
hehe dzięki za odpowiedz, myslalem o night breaker, ale co do mojego pytania to zapomnialem dopisac, ze chodzi o kierunki:p takze ponawiam lepiej chrom czy zwykle? ;)

PixeL
21-07-12, 11:23
ja mam zwykle i jest git

login
21-07-12, 13:36
hehe dzięki za odpowiedz, myslalem o night breaker, ale co do mojego pytania to zapomnialem dopisac, ze chodzi o kierunki:p takze ponawiam lepiej chrom czy zwykle? ;)

Ale w reflektorach przednich czy z boku?
:p
A tak na poważnie to ja i jedne i drugie mam pomarańczowe.

swietekkk
21-07-12, 13:44
Wziąłem się za przeczyszczenie bębnów i nic z tego nie wyszło. Po ściągnięciu koła trzeba ściągnąć tą "zatyczke" na środku bębna? Za nią jest nakrętka która jest w jednym miejscu zagięta, żeby się przez przypadek nie odkręciła. Trzeba są odgiąć i odkręcić? Następnie odejdzie bęben? Nie wiem czy dobrze myślę, bo wydaje mi się, że takim sposobem to robili dawno temu (w maluchu chyba tak jest) a Honda to chyba coś innego wymyśliła. Znalazłem jakiś poradnik na necie, ale to jest pominięte.

Płyn hamulcowy DOT-4 nadaje się do sprzęgła? Można go mieszać z innymi, bo nie wiem co było wcześniej?

Gr4b3Q
21-07-12, 13:51
Nie musisz nic odkręcać - to jest nakrętka odpowiadająca za łożysko z piastą tylniego koła.

mechanizm bębnów wygląda tak:
http://i.imgur.com/dFYWp.jpg

Jeśli bęben nie będzie chciał zejść ręcznie (hamulec ręczny nie zaciągnięty) to trzeba w te otwory zaznaczone strzałkami wkręcić śruby i wtedy bęben powinien odskoczyć.

login
21-07-12, 14:00
Płyn hamulcowy DOT-4 nadaje się do sprzęgła? Można go mieszać z innymi, bo nie wiem co było wcześniej?

Nadaje się, tylko po ch.. świeży płyn mieszać nie wiadomo z czym.
:confused:

swietekkk
21-07-12, 14:36
Nie musisz nic odkręcać - to jest nakrętka odpowiadająca za łożysko z piastą tylniego koła.

Jeśli bęben nie będzie chciał zejść ręcznie (hamulec ręczny nie zaciągnięty) to trzeba w te otwory zaznaczone strzałkami wkręcić śruby i wtedy bęben powinien odskoczyć.

Bez manuala to jak bez ręki. Wcześniej to samo robiłem z golfem i sugoeowałem się nim. Poszło bez problemu, dzięki.


Nadaje się, tylko po ch.. świeży płyn mieszać nie wiadomo z czym.


Wymienię. Tylko w domu mam już końcówkę, a jak zauważyłem, że nie ma to trzeba dolać.

kruszyna9227
21-07-12, 21:02
Cytat Zamieszczone przez kruszyna9227 Zobacz posta
hehe dzięki za odpowiedz, myslalem o night breaker, ale co do mojego pytania to zapomnialem dopisac, ze chodzi o kierunki takze ponawiam lepiej chrom czy zwykle?
Ale w reflektorach przednich czy z boku?

A tak na poważnie to ja i jedne i drugie mam pomarańczowe.

Kupiłem zwykłe, jest gites:cool: thx

lukaszwwl
22-07-12, 10:08
chciałem zamontować lampkę w bagażniku, ale nie mam tej kostki przy wiązce, skąd wziąć najlepiej plus ?

djwafel
22-07-12, 10:51
chciałem zamontować lampkę w bagażniku, ale nie mam tej kostki przy wiązce, skąd wziąć najlepiej plus ?

Weź multimetr i posprawdzaj gdzie przy desce jest plus do tego musisz mieć tzn. włącznik aby cały czas Ci się lampka nie paliła.
Nie pamiętam które kostki bez kluczyka w stacyjce i nie przekręcone na poz 1 albo 2 mają plus. Ale niektóre mają:)

marv
22-07-12, 13:11
chciałem zamontować lampkę w bagażniku, ale nie mam tej kostki przy wiązce, skąd wziąć najlepiej plus ?
równie dobrze możesz podczepić się pod przewód od lampki w podsufitce i przy otwarciu drzwi i klapy będzie się świecić. chyba najprostsze rozwiązanie.

kruszyna9227
22-07-12, 16:04
Koledzy pomalowalem lampy a'la TypeR i teraz mam pytanie moze troche za pozno no ale:p... wiec czy mieliscie jakies problemy przez pomalowane wklady na czarno razem z odblysnikiem kierunkowskazu, takie samo pytanie w sprawie przegladu, czy przechodzi bez zadnych problemow itp, no bo chyba za bardzo legalne to czarny odblysnik nie jest:p

markotny
22-07-12, 16:26
Ja problemów - odpukać - nie miałem, przeglądy także auto przechodziło.

lukaszwwl
22-07-12, 16:48
Ja także nie miałem :)

rafal86
22-07-12, 19:29
również nie miałem problemów, zgłębiałem temat przed pomalowaniem u siebie rok temu i nie znalazłem nikogo kto by sie skarżył na problemy :)

taz666
22-07-12, 23:54
A ja nie malowałem na pałkę wszystkiego na czarno tylko okleiłem przed malowaniem miejsce na odbłyśnik kierunkowskazu.

pemyk
23-07-12, 08:50
Pytaniie dotyczace mycia silnika, czy te wszystkie preparaty do usuwania oleju i innego syfu z silnika na bazie kwasow nie po uszkadzaja wiazek elektrycznych i innych plastikow?

Maskunt
23-07-12, 09:14
Mogę wypowiedzieć się tylko na temat K2 Akra, bo tym myłem - nic się nie dzieje.

lub3cki
23-07-12, 11:14
gdzie dostane tą rure do civica VIg ej6, która idzie od tłumika końcowego do flanszy łączącej końcowy ze środkowym? Muszę ją wymienić lub jakoś pospawać tylko że ten fragment zaraz przy flanszy jest pordzewiały i co pospawam to zaraz znowu dziura wyłazi. Gdyby to bym prosty odcinek rury to nie byłoby problemu ale tam zaraz jest ona skręcona a dorobić takie coś to chyba nie jest prosta sprawa?

luchuma
23-07-12, 12:07
gdzie dostane tą rure do civica VIg ej6, która idzie od tłumika końcowego do flanszy łączącej końcowy ze środkowym? Muszę ją wymienić lub jakoś pospawać tylko że ten fragment zaraz przy flanszy jest pordzewiały i co pospawam to zaraz znowu dziura wyłazi. Gdyby to bym prosty odcinek rury to nie byłoby problemu ale tam zaraz jest ona skręcona a dorobić takie coś to chyba nie jest prosta sprawa?

tlumikarz dorobi ;]

lucasSNC
23-07-12, 12:13
chciałem zamontować lampkę w bagażniku, ale nie mam tej kostki przy wiązce, skąd wziąć najlepiej plus ?

+ znajdziesz w kostce łączącej wiazke tylnia z podłogową. pod tym platikiem po stronie lampki. w kostce od wiazki podlogowej bedziesz miał pin, a w kostce od wiazki tylniej już nie. i właśnie tam jest fabrycznie podpiete zasilanie lampki. jalepiej tam dorobic brakujacy pin i podciagnac do lampki

Civic91
23-07-12, 12:47
Jaka skrzynia jest seryjnie w d16y7 ?
I czy opłaca się w nią wkładać 3 i 4 bieg z crx czy nie ? Co to w ogóle da?

marv
23-07-12, 14:14
podejrzewam ze masz kupete wiec w d16y7 masz:
1: 3.250
2: 1.782
3: 1.172
4: 0.909
5: 0.702
a finał: 4.058

a takie przelozenia ma crx
3; 1:346
4: 1:033

takze chyba warto.
w szukajce znajdz sobie temat o skrzyniach, przelozeniach itp i tam wszystko masz

lucasSNC
23-07-12, 14:26
czy chłodnica wody z budy mb6 (5D 1.8Vti) pasuje p&p do ek4?

Bencao
23-07-12, 14:46
+ znajdziesz w kostce łączącej wiazke tylnia z podłogową. pod tym platikiem po stronie lampki. w kostce od wiazki podlogowej bedziesz miał pin, a w kostce od wiazki tylniej już nie. i właśnie tam jest fabrycznie podpiete zasilanie lampki. jalepiej tam dorobic brakujacy pin i podciagnac do lampki
ten + jest stacyjkowy? czy prosto z aku? czy z ukladu oswietlenia wnetrza / podsufitki ?

plewski
23-07-12, 15:16
1. a) Gdzie kupic reperaturki tylnych nadkoli (3d hb)? b) plastikowe nadkola np takie: http://allegro.pl/honda-civic-95-01-nadkola-tylne-nadkole-tyl-3-drzw-i2483714516.html maja sens czy raczej nie polecacie?
2. Moje napinacze pasów naprawdopodobniej sa juz zmeczone, orientuje sie ktos czy da sie je naprawic albo zmienic na jakies nowsze np. od cvc 8 gen(uzywane oczywiscie)?
3. Dysze spryskiwaczy, od citroena? pare razy widzialem gdzies na forum...
4. Jaka rozporke przednia gorną i dolna? Gdzies slyszalem, ze przednia gorna jest dosc tania w ASO(~50zl) tylko czy ona nie jest czasami od ek4 ---> czy bedzie pasowac do OEMowej obudowy filtra powietrza w ej9?

z gory wielkie dzieki za odpowiedzi!!

lucasSNC
23-07-12, 15:51
ten + jest stacyjkowy? czy prosto z aku? czy z ukladu oswietlenia wnetrza / podsufitki ?

+ prosto z aku, zza bezpiecznika 43 (7.5A) gdzie jest zasilanie również maplights i lampka kabinowa. Dokładnie ten kabelek bedzie koloru Biało/Czerwony

znalazlem fotke jak podlaczalem ta lampke u siebie, poniżej widać dorobiony pin w kostce
http://img801.imageshack.us/img801/4052/kostkat.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/801/kostkat.jpg/)

PixeL
23-07-12, 16:52
1. zapytaj np w intercarsie,harcie,lub jakims sklepie,nadkola czy maja sens ciezko powiedziec,dobre zabezpieczenie antykorozyjne wzupelnosci wystarczy
2. co rozumiesz przez pojecie zmeczone
3.kupisz w aso citroena okolo 50 pln a pare
4.oem w aso okolo 70pln,jesli masz pionowa przepustnice to nie bedzie pasowc


czy chłodnica wody z budy mb6 (5D 1.8Vti) pasuje p&p do ek4?

tak pasuje,wszystkie civic 89-2000 mialy taka sama chlodnice,roznily sie tylko gruboscia

plewski
23-07-12, 17:22
2. zmeczone tzn nie zwijaja pasow po odpieciu sie, trzeba reka "popychac do dziurki w slupku" zeby sie schowal.
3. te dysze sa od jakiegos konkretnego modelu citroena czy wiekszosc aut tej marki ma takie same dysze?

Gr4b3Q
23-07-12, 17:23
4.oem w aso okolo 70pln,jesli masz pionowa przepustnice to nie bedzie pasowc

Rozpórka przednia górna w ASO kiedyś kosztowała 70zł, teraz z tego co wiem to 180 zł sobie życzą.


konkretnego modelu citroena

Ja mam u siebie od C3.

markotny
23-07-12, 19:00
Jaka skrzynia jest seryjnie w d16y7 ?
I czy opłaca się w nią wkładać 3 i 4 bieg z crx czy nie ? Co to w ogóle da?

Jak chcesz sobie naprawde skrócić przełożenia to kup sobie zdrową skrzynie z d13b2 i dopiero do niej wsadź 3 i 4 z CRXa. Przy okazji możesz sobie przełożyć wybieraki ze swojej od Y7 bo są stalowe:).


4.oem w aso okolo 70pln,jesli masz pionowa przepustnice to nie bedzie pasowc

Nie zgodze się, ja miałem pionową przepustnice i rozpórka ta pasowała bez najmniejszego problemu.

Feniks333
23-07-12, 19:52
2. zmeczone tzn nie zwijaja pasow po odpieciu sie, trzeba reka "popychac do dziurki w slupku" zeby sie schowal.
3. te dysze sa od jakiegos konkretnego modelu citroena czy wiekszosc aut tej marki ma takie same dysze?


http://allegro.pl/citroen-c3-dysza-spryskiwacza-spryskiwacz-nowa-i2456720076.html
http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=2568

Ja u siebie mam te z tego drugiego linku, ale jak widać na alledrogo można znaleźć taniej hehe;)

PixeL
23-07-12, 20:00
Markotny u mnie przy ori puszce na filtr nie ma takiej opcji zeby pasowala w ej6
a co do spryskow to fakt nie dopisalem od C3

swietekkk
23-07-12, 20:50
Da rade jakoś przerobić cały wydech, żeby był przyrost mocy, ale dźwięk był taki jak jest albo minimalnie głośniej?

kubaszow
23-07-12, 21:14
Ma ktos fote jak wyglada VIgen coupe na springach z EK4 F1 ?
Bardziej tyl mnie interesuje, czy mocniej siadzie niz w EK4.

Dario022
23-07-12, 22:12
czy owiewka szyberdachu z g5 pasuje do EJ9?

RazoR91
23-07-12, 22:43
kubaszow a masz B serie na poładzie ? w opisie widzę że nie, wiec może być efekt odwrotny, czyli auto pojdzie wyżej... bo przecież pod Bserie sa inne springi

kubaszow
23-07-12, 23:55
wiec może być efekt odwrotny
Bardziej interesuje mnie tyl, bo mam LPG i na kazdych springach tyl mam nizej niz przod, a chcialbym troszke podniesc.

RazoR91
24-07-12, 01:01
no to juz trzeba przetestować, chyba że ktoś miał taki zestaw, ale wątpie

markotny
24-07-12, 01:10
Albo daj na tył inną glebę niż na przód. Przykładowo przód -60 a tył -30;)

login
24-07-12, 15:00
Da rade jakoś przerobić cały wydech, żeby był przyrost mocy, ale dźwięk był taki jak jest albo minimalnie głośniej?

Tak da się o 0,5 KM.
:p
Jaja sobie robisz czy co?
:confused:
Proponuję na początek lekturę tematu: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator

marv
24-07-12, 15:27
da sie zrobic bardzo cichy uklad wydechowy w http://www.el-tec.pl/pl/index.html

giancardi
24-07-12, 17:17
Słuchajcie mam takie pytanie. Mam Ej9 raczej na standardowych sprężynach i w ogóle całym zawieszeniu. Ale jak są nierówności na drodze i auto skacze, bardzo często koła przycierają o nadkola. Mam założone nieoryginalne nadkola plastikowe, ale one tak nie wystają żeby to aż tak tarło. Jak wsiądzie 5 osób to już trze na każdym zakręcie. Czy to jest taka specyfika auta czy jest coś zrypane?

luchuma
24-07-12, 17:19
sprezyny :P albo amorki, albo tuleje albo razem ;]

mi padly sprezyny i duze cukierki np

giancardi
24-07-12, 17:21
Czyli po prostu mogło być tak, że nigdy nie były wymieniane i nie ogarniają tematu? Czy to należy do części "eksploatacyjnych" czy mogę uznać, że auto mi się sypie? :P

A jak to sprawdzić co akurat się zrypało? :) I coś mi grozi oprócz tarcia w wymienionych przypadkach? :>

rafal86
24-07-12, 19:09
podjedz na dobrą stacje diagnostyczną i za 20-30zl Ci "przeczepią" cały zawias, bedziesz wiedział co masz do wymiany

swietekkk
24-07-12, 19:31
Tak da się o 0,5 KM.
:p
Jaja sobie robisz czy co?
:confused:
Proponuję na początek lekturę tematu: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10682-Kolektor-wydechowy-tlumik-wydech-katalizator

Nie rozumiem. Jak większość chcę mieć więcej mocy, ale nie chce żeby mi auto pierdziało. Mi pasuje jak jest. Im ciszej chodzi tym lepiej.

marv
24-07-12, 20:33
Czyli po prostu mogło być tak, że nigdy nie były wymieniane i nie ogarniają tematu? Czy to należy do części "eksploatacyjnych" czy mogę uznać, że auto mi się sypie? :P

A jak to sprawdzić co akurat się zrypało? :) I coś mi grozi oprócz tarcia w wymienionych przypadkach? :>
tak jak kolega wyżej pisal, podjedz na dobra stacje diagnostyczna i Ci to sprawdza jak sam nie wiesz jak. Inaczej ciezko stwierdzic tak przez neta


Nie rozumiem. Jak większość chcę mieć więcej mocy, ale nie chce żeby mi auto pierdziało. Mi pasuje jak jest. Im ciszej chodzi tym lepiej.
tak jak pisalem wyzej w tej firmie http://www.el-tec.pl/pl/index.html robia niezle i ciche wydechy

swietekkk
24-07-12, 20:41
tak jak pisalem wyzej w tej firmie http://www.el-tec.pl/pl/index.html robia niezle i ciche wydechy

Dzięki. Droga impreza, raczej sobie daruje.

RazoR91
24-07-12, 20:57
w dziale sprzedam są czasem oferty rur na wydechy, kupisz u Saiteigo lub DJhammera tłumiki i ktoś ci pospawa. Zreszta nie musisz wszystkiego od razu brac.

login
24-07-12, 21:38
Nie rozumiem. Jak większość chcę mieć więcej mocy, ale nie chce żeby mi auto pierdziało. Mi pasuje jak jest. Im ciszej chodzi tym lepiej.

Chciałem Ci tylko powiedzieć, że niewiem co byś zrobił z wydechem w D14 i ile byś w niego nie zainwestował, to przyrost mocy będziesz miał znikomy albo żaden.
:p
Może na początek kolektor 4-2-1 z D16?
:confused:
Ja też zdecydowanie wolę cichy układ wydechowy i dlatego mam Ulter'a, a nie pseudo-Mugena za 199,99 co go słychać z dwóch kilometrów.

endriu21
24-07-12, 23:17
Słuchajcie mam takie pytanie. Mam Ej9 raczej na standardowych sprężynach i w ogóle całym zawieszeniu. Ale jak są nierówności na drodze i auto skacze, bardzo często koła przycierają o nadkola. Mam założone nieoryginalne nadkola plastikowe, ale one tak nie wystają żeby to aż tak tarło. Jak wsiądzie 5 osób to już trze na każdym zakręcie. Czy to jest taka specyfika auta czy jest coś zrypane?

Masz alufelgi ? jeśli tak to możliwe ze źle dobrane ET felgi a te nadkola z przodu czy z tyłu?

swietekkk
25-07-12, 09:04
Chciałem Ci tylko powiedzieć, że niewiem co byś zrobił z wydechem w D14 i ile byś w niego nie zainwestował, to przyrost mocy będziesz miał znikomy albo żaden.
:p
Może na początek kolektor 4-2-1 z D16?
:confused:
Ja też zdecydowanie wolę cichy układ wydechowy i dlatego mam Ulter'a, a nie pseudo-Mugena za 199,99 co go słychać z dwóch kilometrów.

Myślałem, że chcesz powiedzieć, że nie da się zwiększyć mocy pozostawiając przy tym dźwięk wydechu na takim poziomie jak jest. :P
W takim razie pozostaje zbierać na swap lub na wymarzonego Accorda.

Budzik01
25-07-12, 12:59
Witam, Panowie mam zamiar pomalować wycieraczki a dokładniej ramiona, próbowałem je ściągnąć przez odkręcenie tej nakrętki ale coś nie idzie, możecie powiedzieć jak do się demontuje?

Bencao
25-07-12, 13:04
bez filozofii. odkrecasz nakretke a potem zdejmujesz z gwintu wycieraczke, czasem ona prezy i przez to nie schodzi tak latwo wiec warto ja podniesc, odpowiednio wygiac reka zeby bylo latwiej. jesli problem masz z odkreceniem nakretki, no to musisz dzialac standardowo w tej sytuacji, dobry klucz i probowac.

luchuma
25-07-12, 13:14
Witam, Panowie mam zamiar pomalować wycieraczki a dokładniej ramiona, próbowałem je ściągnąć przez odkręcenie tej nakrętki ale coś nie idzie, możecie powiedzieć jak do się demontuje?

popsikaj wd40 na wieloklin

Budzik01
25-07-12, 13:19
Dla ścisłości chodzi o Vgena :D No odkręciłem nakrętkę bez problemu lecz jest to chyba trochę spieczone i nie wiem czy to tak ma ciężko schodzić czy jak nie mam zamiaru nic połamać a nie widać po tym żeby coś się ruszyło jak podważam czy pukam;/
bez filozofii. odkrecasz nakretke a potem zdejmujesz z gwintu wycieraczke, czasem ona prezy i przez to nie schodzi tak latwo wiec warto ja podniesc, odpowiednio wygiac reka zeby bylo latwiej. jesli problem masz z odkreceniem nakretki, no to musisz dzialac standardowo w tej sytuacji, dobry klucz i probowac.


Zamieszczone przez Budzik01
Witam, Panowie mam zamiar pomalować wycieraczki a dokładniej ramiona, próbowałem je ściągnąć przez odkręcenie tej nakrętki ale coś nie idzie, możecie powiedzieć jak do się demontuje?
popsikaj wd40 na wieloklin

Psikałem już :D

Paco
25-07-12, 14:56
przydaloby ci sie takie cos:
http://www.forst.pl/img/p/1361-2427-fullsize.jpg

luchuma
25-07-12, 15:38
przydaloby ci sie takie cos:
http://www.forst.pl/img/p/1361-2427-fullsize.jpg

a to nie jest do swoznia ? :D

Paco
25-07-12, 17:00
a to nie jest do swoznia ? :D

http://www.kammar24.pl/yato-sciagacz-do-ramion-wycieraczek-yt0846-p-13141.html?utm_content=13141&utm_campaign=201207&utm_medium=cpc&utm_source=nokautpl#nclid=d5e9f85d32bda9250874a4b1 3db1326e

markotny
25-07-12, 17:03
bez filozofii. odkrecasz nakretke a potem zdejmujesz z gwintu wycieraczke, czasem ona prezy i przez to nie schodzi tak latwo wiec warto ja podniesc, odpowiednio wygiac reka zeby bylo latwiej. jesli problem masz z odkreceniem nakretki, no to musisz dzialac standardowo w tej sytuacji, dobry klucz i probowac.

Ja już widziałem patenty, że gość poobkładał wszystko dookoła gazetami i szmatami tak by nie popryskać niczego więcej i malował wycieraczki na aucie:)

w_rebacz
25-07-12, 19:39
mam pytanie: kostka na około 8-10 pinow (dokładnie nie wiem) znajdująca się za schowkiem po stronie pasażera w ej9 przykrecona do prawego słupka co to takiego?

garsijadg
25-07-12, 20:17
Witam
Mam pytanie jak wyglada sprawa sciany grodziowej w 6gen hatchback. Kupilem angola Vti z B18c4 i chce zrobic przekladke, czy sciana jest jakos ostro zamocowana bo z tego co widzialem w 5gen to sciana jest na kilka spawow i nitow a reszta jest uszczelniona pastą. Planuje zrobic przekladke i brat mam mi pomoc, che ciac koszty. prosze o odp czy ciezko jest wyjac sciane z 6gena.

Budzik01
25-07-12, 22:22
Świetna rzecz :D

przydaloby ci sie takie cos:


To już by była u mnie ostateczność :D ale się obeszło bez :D


Zamieszczone przez Bencao
bez filozofii. odkrecasz nakretke a potem zdejmujesz z gwintu wycieraczke, czasem ona prezy i przez to nie schodzi tak latwo wiec warto ja podniesc, odpowiednio wygiac reka zeby bylo latwiej. jesli problem masz z odkreceniem nakretki, no to musisz dzialac standardowo w tej sytuacji, dobry klucz i probowac.
Ja już widziałem patenty, że gość poobkładał wszystko dookoła gazetami i szmatami tak by nie popryskać niczego więcej i malował wycieraczki na aucie


Na szczęście powojowałem z tym i jakoś udało się wypiąć je :D Teraz schną :D Ale z góry dzięki za pomoc :D

Digidy
26-07-12, 16:44
Co może być powodem nie domykania się szyby od strony pasażera?

Maskunt
26-07-12, 16:47
Co może być powodem nie domykania się szyby od strony pasażera?

Najlepiej zdjąć boczek i sprawdzić, mogło się coś zablokować.

Digidy
26-07-12, 16:57
Najlepiej zdjąć boczek i sprawdzić, mogło się coś zablokować.

Zdejmowałem już boczek i nie widziałem żeby się tam coś blokowało, kable też nie są przetarte. Jakieś inne pomysły?

Paco
26-07-12, 17:37
panowie co jest odpowiedzialne za działanie/nie działanie obrotomierza? niebieski kabelek w aparacie zapłonowym jak w 4 gen?
druga sprawa to to, że nie pokazuje mi stanu paliwa odpowiedniego, tzn wskaznik sie zawiesił w jednym położeniu i tak stoi. pływak juz sprawdzałem i zmienia sie oporność jak sie nim rusza więc podejrzewam ze jest sprawny. dodam, ze poprzedni właściciel malowal wskazowki i pewnie uszkodził troche ten licznik bo jak sie samochod nagrzeje to wskaznik temperatury jest na 3/4 skali ( a auto sie nie grzeje) a nie na 1/3. może w ogole ten licznik jest uwalony?:>

RobertJzG
26-07-12, 18:14
Panowie! Potrzebuję pomocy! Po wymianie kompletnego rozrządu( pasek,pompa,napinacz) zsuwa mi się pasek w kierunku obudowy:(! dlaczego tak się dzieję? OCB? Dodam że rozrząd składany na dobrych gratach (nie żałowałem kaski) i wszystkie podkładki itp. itd. założone prawidłowo(tak mi się wydaje). Pasek nie jest za luźny ani nie jest naciągnięty jakoś mega mocno. Pzdr.

luchuma
26-07-12, 18:20
Panowie! Potrzebuję pomocy! Po wymianie kompletnego rozrządu( pasek,pompa,napinacz) zsuwa mi się pasek w kierunku obudowy:(! dlaczego tak się dzieję? OCB? Dodam że rozrząd składany na dobrych gratach (nie żałowałem kaski) i wszystkie podkładki itp. itd. założone prawidłowo(tak mi się wydaje). Pasek nie jest za luźny ani nie jest naciągnięty jakoś mega mocno. Pzdr.

cos musi byc krzywo zalozone

RobertJzG
26-07-12, 18:26
cos musi byc krzywo zalozone

ale co? sam jestem ciekaw silnik odpalasz i wszytko gra gołym okiem nic nie widać pasek płynie a i tak się zsuwa i trze o osłonę.Możliwe że pasek jest na odwrót założony??? jest jakaś zależność?

hakate
26-07-12, 18:59
Witam.
Nie do końca jestem pewien tematu ale zapytam. Posiadam na przednik zderzaku pęknięcie na ok 10 cm. Podpowiedzcie warto bawić się w klejenie? Jeżeli tak to mógłby ktoś podrzucić nazwę jakiegoś dobrego kleju?

Gr4b3Q
26-07-12, 19:18
Witam.
Nie do końca jestem pewien tematu ale zapytam. Posiadam na przednik zderzaku pęknięcie na ok 10 cm. Podpowiedzcie warto bawić się w klejenie? Jeżeli tak to mógłby ktoś podrzucić nazwę jakiegoś dobrego kleju?
Łatwiej dać osobie która się tym zajmuje do przespawania.

marv
26-07-12, 19:32
ale co? sam jestem ciekaw silnik odpalasz i wszytko gra gołym okiem nic nie widać pasek płynie a i tak się zsuwa i trze o osłonę.Możliwe że pasek jest na odwrót założony??? jest jakaś zależność?
albo cos jest krzywo/zle zalozone albo za slabo pasek naciagniety


Witam.
Nie do końca jestem pewien tematu ale zapytam. Posiadam na przednik zderzaku pęknięcie na ok 10 cm. Podpowiedzcie warto bawić się w klejenie? Jeżeli tak to mógłby ktoś podrzucić nazwę jakiegoś dobrego kleju?
dokladnie, jezeli chcesz aby to ladnie i schludnie wygladalo a nigdy tego nie robiles to daj komus kto sie zajmuje spawaniem plastikow a jezeli wyglad nie gra roli to trytytki polecam :P

snoopi
27-07-12, 14:38
Witam
Potrzebuje waszej pomocy.
Chce dostać się do filtru kabinowego w Civic-u VI generacji z 95 roku, a właściwie do otworu na ten filtr bo nie ma go w moim aucie. Jeśli może ktoś z was mi powiedzieć ( pokazać na zdjęciach ) jak zdemontować zewnętrzne plastiki podszybia żeby niczego nie pourywać oraz miejsce w którym znajdę ten otwór.
Dzięki
Pozdrawiam

djwafel
27-07-12, 15:04
Witam
Potrzebuje waszej pomocy.
Chce dostać się do filtru kabinowego w Civic-u VI generacji z 95 roku, a właściwie do otworu na ten filtr bo nie ma go w moim aucie. Jeśli może ktoś z was mi powiedzieć ( pokazać na zdjęciach ) jak zdemontować zewnętrzne plastiki podszybia żeby niczego nie pourywać oraz miejsce w którym znajdę ten otwór.
Dzięki
Pozdrawiam

Filtr Kabinowy nie znajduje się przy podszybiu lecz nad nogami pasażera, dokładnie za schowkiem jest taki plastik odpinasz go i wyciągasz w dół.

Bencao
27-07-12, 15:20
ehh.. bylo, niektore egzemplarze nie mialy tego filtra w schowku (nawet jak byly z klima) i wtedy zdejmuje sie wycieraczki, zdejmuje uszczelke od maski (wyjmuje z takich haczykow, troche podciagniesz to zobaczysz o co cho), potem te haczyki kombinerkami najlepiej obrocic o 90 stopni (jakby w poprzek lini po ktorej szla uszczelka) i wyjac i wtedy przejsc do podszybia czyli: wypina spinki z podszybia (tu nie mam zlotej metody bo sam wiekszosc ich urwalem:) a mialem taktyke podwazania srubokrecikiem tylko na brzegi trzeba uwazac. ale jak cie to uspokoi to zlamalem ze 4-5 i dalej sie podszybie trzyma:)
po stronie pasazera masz wlot, wyjmij najpierw reka wszystkie liscie i syfy co sa w srodku, a najlepiej odkurz jak mozesz. potem zaloz podkolanowke rajstopowa i zmontuj z powrotem. raz na rok wypadaloby wymienic na nowa podkolanowke;)

Maskunt
27-07-12, 18:56
D16Y2 pali niecałe 13l przy pełnym bucie i VTEC'u i tyle samo przy jeździe do 3tyś obrotów, sonda padła?

Homie
27-07-12, 19:09
Mam pytanko odnosnie stab'a na tył.
Mając seryjne wachacze z tyłu istnieje możliwosc "zamontowania" staba ? czy tylko i wyłącznie trzeba zmieniać wachacze? Chodzi o ej6 rzecz jasna