Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

Matheo12
02-09-15, 20:08
Mapa jest wgrywana na eprom nie zresetujesz jej druga sprawa musisz mieć ecu które da się przerobić

ECU moje to P3X, posiadam OBD2a, słyszałem, że tym kompem co mam nic praktycznie nie idzie zdziałać, czyli muszę kompa wymienić czy jest jakaś inna sensowna opcja?

wiesko1261
02-09-15, 20:28
ja w swoim przerabiałem swoją wiązkę silnikową EJ9 i zmieniałem aparat i kompa na P28
(żadnej przejściówki ,a wiązka wygląda, jak by był oryginał :) )
mają chłopaki tu na forum , takie na sprzedanie już przerobione na OBD1 (brałem do buggy i pasowała bez problemu )

tomcio1995
02-09-15, 20:54
a jak wygląda ta przerobiona wiązka? jakieś łatwe schematy są aby to samemu ogarnąć? bo mam całą wiązke, i jak to wygląda np z klimą? wszystko pasuje na uchwyty i mocowania? i czy reszta elektryki bedzie zgrana z tym obd1 czy trzeba bedzie coś jeszcze rzezbić??

Bredziu
03-09-15, 13:53
Witam mam pytanie jakie reperaturki kupic do ej6 i gdzie dostac?

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

uotr
03-09-15, 14:06
siema, następujący problem, na zimnym odpala od strzała, zero problemów, nawet po dłuższej absencji. natomiast po przejechaniu się (nie ma znaczenia czy jest to 5 km czy 100km) i zgaszeniu silnika na kilka chwil np na tankowanie, nie odpala... kręci i nie chce załapać.. dopiero po kilku minutach załapuje... aku?

kazik2_h9w3
03-09-15, 14:26
Raczej przekaznik pompy paliwa

kaszo
03-09-15, 21:11
Mam pytanie odnosnie foteli w 6 genie. Chodzi konkretnie o fotel pasażera, czy za odsuwanie fotela przy otwieraniu jest odpowiedzialna jedynie ta sprężyna która jest przymocowana do szyny?

login
03-09-15, 21:23
Mam pytanie odnosnie foteli w 6 genie. Chodzi konkretnie o fotel pasażera, czy za odsuwanie fotela przy otwieraniu jest odpowiedzialna jedynie ta sprężyna która jest przymocowana do szyny?

Sprężyna i mechanizm, który ją blokuje.

mstas
04-09-15, 16:04
Witam. Zdjąłem parówę simota i zrobiłem test czy przepustnica otwiera się na 100% gdy jest wciśnięty pedał przyspieszenia do podłogi. Okazało się, że otwiera się na jakieś góra 80%. Czy tak ma być ? Sinik d16y7 kolektor ssący y8. http://1drv.ms/1O1ZI5b Dodam jeszcze, że ostatnio robiłem pomiar przyspieszenia 0-100 km/h i wyszło 10s https://www.youtube.com/watch?v=QVJTZmn-RPc Spodziewałem się trochę lepszego wyniku niż podaje producent bo kolektor ssący y8 i parówa simota ze stożkiem. Pozdrawiam.

luchuma
04-09-15, 17:32
a jak palcem otwierasz to tez w calosci sie nie otwiera?

mstas
04-09-15, 18:09
Jak ręką ciągnę linkę to otwiera się na 100%

York22
04-09-15, 19:15
To prawdopodobnie po zmianie kolektora linka jest źle zamontowana.

mstas
04-09-15, 19:26
Szczerze to auto jest w moim posiadaniu od miesiąca. Kupiłem już po takich modach. Przyglądałem się jak to jest zrobione i zauważyłem, że jest regulacja nakrętką naciągu linki. Na moje oko tą nakrętką można wyregulować raczej bieg jałowy niż maksymalne otarcie przepustnicy - dobrze myślę ? W którym miejscu można to poprawić aby przepustnica otwierała się na 100% ?

MaTi95
04-09-15, 19:38
Napiszcie czy rozpórka tylna dolna pasuje z Civic 5/6 do Del Sol?

York22
04-09-15, 20:21
Szczerze to auto jest w moim posiadaniu od miesiąca. Kupiłem już po takich modach. Przyglądałem się jak to jest zrobione i zauważyłem, że jest regulacja nakrętką naciągu linki. Na moje oko tą nakrętką można wyregulować raczej bieg jałowy niż maksymalne otarcie przepustnicy - dobrze myślę ? W którym miejscu można to poprawić aby przepustnica otwierała się na 100% ?

U siebie jak zakładałem kolektor to otwarcie przepustnicy regulowałem odległością regulacji o której mówisz od motylka przepustnicy, potem tylko tą śrubką skorygowałem samo napięcie i wszystko działa idealnie. Z tym że ja sam modziłem mocowanie linki do kolektora.

mstas
04-09-15, 20:27
O.K dzięki za odpowiedź. Te 10 sekund do 100km/h jest Twoim zdaniem poprawne na tym dolocie ?

York22
04-09-15, 20:39
Nie mam pojęcia, nigdy u siebie nie mierzyłem. A poza tym mam od pewnego czasu u siebie jakieś przerwanie w okolicach 2200rpm podczas rozpędzania, świece, kable, kopułka, palec nowe. Jakieś pomysły ? Chwilę już z tym walczę i pomysły mi się kończą.

Limon
05-09-15, 11:37
Pytanie: czy z tyłu w 6genach (np ej9) nie ma fabrycznie nadkoli plastikowych?

luchuma
05-09-15, 11:45
Nie ma

paplatalk

And84
05-09-15, 11:46
Pytanie: czy z tyłu w 6genach (np ej9) nie ma fabrycznie nadkoli plastikowych?
Nie ma .

Limon
05-09-15, 11:58
Ok. Bo widzę że można dostać nadkola na tył, pytanie tylko czy warto montować. Rozumiem, że mocowania trzeba zrobić samemu, tzn nawiercić jakieś dziury, etc?

And84
05-09-15, 12:08
Widziałem raz w ej9 takie nadkola z tyłu założone i tak jak piszesz trzeba samemu zrobić otwory i mocować ale czy warto to się nie wypowiem , nie wiadomo też jak z spasowaniem czy gdzieś pod nimi syf sie nie bd zbierał itp.

nero12
05-09-15, 12:10
No właśnie sprawowanie to nie taka prosta sprawa ja nie zakładałem tylko dobrze zakonserwowalem więc myślę będzie dobrze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

luchuma
05-09-15, 12:18
mialem w poprzednim syfiku i rdza zarla dookola, lepiej dobrze zakonserwowac

abiele
05-09-15, 17:27
Witam, czy to podejdzie bez przeróbek do ej9?

tłumik REMUS z honda civic 6, nissana
http://olx.pl/oferta/tlumik-remus-z-honda-civic-6-nissana-CID5-IDboQiL.html


Sent from my ej9 using Tapatalk

login
05-09-15, 19:13
Witam, czy to podejdzie bez przeróbek do ej9?

tłumik REMUS z honda civic 6, nissana
http://olx.pl/oferta/tlumik-remus-z-honda-civic-6-nissana-CID5-IDboQiL.html

Może jakimś cudem go dopasujesz, ale rura dolotowa i wieszaki są inne niż w VI hb.

York22
05-09-15, 19:41
Myślę, że nie będzie pasował, bo rura wylotowa jest z prawej strony, w civicu bardziej z lewej. Ewentualnie musiałbyś odwrócić cały tłumik, przespawywać wieszaki, rury itp.

Labed2007
05-09-15, 20:00
Pytanie: czy z tyłu w 6genach (np ej9) nie ma fabrycznie nadkoli plastikowych?

Ale za to jest rdza gratis w prawie każdym egzemplarzu :/
Gdyby to wychodziło jako OEM to OK zamontowałbym.
'Zamiennik' jednak pozostawia sporo do życzenia i montażem zrobisz więcej 'kuku' niż pożytku.


Hmmmm... ciekawe jakby wyglądały tylne błotniki naszych Hond, gdyby fabrycznie z tyłu były takie nadkola jak z przodu.

seku
05-09-15, 20:39
Mam del sola D16Y8 chce ugrac troche koni na dolocie. Narazie CAI odpada mam do wyboru parowe dexcrafta albo wkladke KN w seryjna puche. Co bedzie lepszym rozwiazaniem? Oczywiscie do parowy doprowadze zimne powietrze i mysle ze w seryjnej puszcze tez jakos da rade wyciac dziure i doprowadze zimne. Co wybrac? Jak myslicie?

Limon
05-09-15, 23:41
Hmmmm... ciekawe jakby wyglądały tylne błotniki naszych Hond, gdyby fabrycznie z tyłu były takie nadkola jak z przodu.
Wydaje mi się, że dużo lepiej... :) gdyby projektanci tego auta pomyśleli o tym 20 lat temu to teraz prawdopodobnie rdza by tak nie żarła tych nadkoli, chociaż akurat moje auto było malowane i nie mam tego problemu, ale chętnie bym jakoś zakonserwował zawczasu, albo wrzucił te nadkola.

nero12
05-09-15, 23:58
Cóż trzeba dbać konserwowac nic innego nie wymyslimy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Panterek69
06-09-15, 16:32
Witam. Mam EJ 6 i problem mam z ogrzewaniem nie wiem co może być przyczyną ponieważ jakoś ciężko (nienaturalnie) chodzi suwak od ustawiania temperatury jak by coś go blokowało... Lecz gdy dam na max i tak efekt grzania jest mizerny w porównaniu do wcześniejszego... pytanie gdzie zacząć szukać przyczyny???

luchuma
06-09-15, 20:24
Przy grodzi obok silnika jest trójnik sprawdź czy jak ciągnie za linkę to się otwiera w calosci. Ą to ze ciężko chodzi to normalne chyba ze jakiś syf blokuje linkę. Co do temp to termostat i plukanka układu na otwartym obiegu.

paplatalk

Panterek69
06-09-15, 23:11
dzięki sprawdzę

naDiel
07-09-15, 09:56
Panowie i panie potrzebuje informacje o slugosci srub ktore mocuja zacisk do jarzma i jarzmo do ramienia zawieszenia setup z EK9.
Cos ktos moze pomoc?




EDIT:

Juz udalo mi sie samemu pomierzyc.
Dla potomnych:
zacisk to m8x1.25 dlugie na 22mm
jarzmo to m12x1.25 dlugie na 25mm

MaTi95
08-09-15, 10:14
Czy rozporka tylna dolna z civic 5/6 pasuje do del sol?

delek
08-09-15, 18:52
Mogę podpiąć pod fabryczne, jakby nie patrzeć cienkie przewody głośn, ikowe, głośniki o mocy rms 100W? No w sensie czy będzie to normalnie grało? nie jestem audiofilem, a wzmacniacz nigdy nie będzie rozkręcony na max, bo ja się głownie przy programie ll relaksuję.

login
08-09-15, 19:06
Mogę podpiąć pod fabryczne, jakby nie patrzeć cienkie przewody głośn, ikowe, głośniki o mocy rms 100W? No w sensie czy będzie to normalnie grało?

Będzie grało tylko tak dobrze, jak pozwoli na to "najsłabsze ogniwo" zestawu.
Grać będzie, grzać się nic nie powinno, a jak Ci nie będzie pasowała jakość dźwięku to wtedy wymienisz sobie kable.

Stolarz_ga
08-09-15, 21:03
Mogę podpiąć pod fabryczne, jakby nie patrzeć cienkie przewody głośn, ikowe, głośniki o mocy rms 100W? No w sensie czy będzie to normalnie grało? nie jestem audiofilem, a wzmacniacz nigdy nie będzie rozkręcony na max, bo ja się głownie przy programie ll relaksuję.
Jak podrodze nie ma lutów nie wiadomo ile to na radio styknie , bedzie na plus raczej

delek
08-09-15, 22:43
Luty będą na każdy kanał po 2, +/-. Jak tak to gitara, bo drzwi już okleiłem ale na mordęgę z przeciąganiem nowych przewodów nie mam zdrowia. W jajku to było hopsiup, a w tym to jakieś sadomacho :/

delek
09-09-15, 17:15
Panowie co nie domaga, jeśli po dłuższym postoju (np. zawsze rano jeśli ostatnia jazda była nie później niż wieczorem) po odpaleniu dymi na biało jak zła przez tak 30-60 pierwszych sekund? Teraz mam wlany olej 5W40 ale na 10W40 było to samo. Oleju bierze 500ml/1000km, kompresja super. Możliwe, że przez noc się olej przesącza przez uszczelniacze czy cuś?

naDiel
09-09-15, 20:43
A jak z plynem chlodniczym? Nie wypija?

delek
09-09-15, 21:11
Nie nie, płyn bez zmian. To na 100% dym ze spalania oleju, tylko skąd ten olej się bierze w cylindrze?

Limon
09-09-15, 21:57
Ktoś może mi napisać, jaki sens ma w przewodach zapłonowych jedna dłuższa fajka od pozostałych trzech? Jest fizycznie dłuższa, to ma coś na celu, czy po prostu takie kable? Trochę mi to przeszkadza w założeniu pokrywy świec.

Fotka (druga fajka od lewej): http://i.imgur.com/BGq73C9.jpg

luchuma
09-09-15, 22:02
a ona weszla do konca?

Limon
09-09-15, 22:04
weszła weszła, po prostu ta jedna fajka jest dłuższa od innych... :confused:

Ralph10
11-09-15, 15:29
Cześć mam pytanie czy drzwi od civica HB VI są takie same wymiarowo jak do coupe VI? :D

login
11-09-15, 15:45
Cześć mam pytanie czy drzwi od civica HB VI są takie same wymiarowo jak do coupe VI? :D

Po pierwsze to może najpierw "Dzień Dobry" lub coś w podobie, a po drugie tak.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!

Ralph10
11-09-15, 16:09
sorki za moje maniery już pędzę się przywitać :D Czyli owiewki szyb z aukcji od HB powinny podejść do coupe :)

login
11-09-15, 16:45
Czyli owiewki szyb z aukcji od HB powinny podejść do coupe :)

Również tak.

firstborne
11-09-15, 18:04
weszła weszła, po prostu ta jedna fajka jest dłuższa od innych... :confused:

Może to być wada fabryczna. Jaki model kabli?

f60
12-09-15, 00:09
Półosie kompletne z civica mb2 podejdą do ek3?

lmk
12-09-15, 12:14
Jaki kolor podświetlenia deski był standardowo w EJ/EK? W moim EJ9 miałem czerwono-pomarańczowe podświetlenie, myślałem, że tak jest wszędzie. Natomiast w panelu 2din mam białe:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/60f66fa3b6ae.jpg (http://naforum.zapodaj.net/60f66fa3b6ae.jpg.html)

Czy występowały różne wersje koloru podświetlenia do wyboru? A jeśli jedno, to które jest tym oryginalnym?

jacek
12-09-15, 12:17
Ja i siebie miałem jasne podświetlenie (białe)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka


Jaki kolor podświetlenia deski był standardowo w EJ/EK? W moim EJ9 miałem czerwono-pomarańczowe podświetlenie, myślałem, że tak jest wszędzie. Natomiast w panelu 2din mam białe:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/60f66fa3b6ae.jpg (http://naforum.zapodaj.net/60f66fa3b6ae.jpg.html)

Czy występowały różne wersje koloru podświetlenia do wyboru? A jeśli jedno, to które jest tym oryginalnym?
Ja u siebie miałem białe tak jak w panelu masz

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

UNK
12-09-15, 19:21
Panowie dziwna sytuacja, jakiś czas temu zapalil mi sie check, z autem sie nic nie działo, a że niedlugo robie wydech to nic z tym nie robilem. Dziś przejechałem sie troche ostrzej na 1,2,3 i check zgasł.. ocb?? :D

S3

endriu21
12-09-15, 19:26
Czy występowały różne wersje koloru podświetlenia do wyboru? A jeśli jedno, to które jest tym oryginalnym?
bursztynowe było w hb/sd a coupe miało białe, jeśli dobrze pamiętam

Limon
12-09-15, 19:37
Może to być wada fabryczna. Jaki model kabli?

To są jakieś Visiony. Prawdopodobnie jeden przewód padł i ktoś go wymienił na taki z innego kompletu (chociaż model kabli ten sam). Wrzucam po prostu OEMowe przewody i tyle, bo w tej chwili nie mogę założyć pokrywy świec.

lmk
12-09-15, 20:20
Ja u siebie miałem białe tak jak w panelu masz
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka


bursztynowe było w hb/sd a coupe miało białe, jeśli dobrze pamiętam

Dzięki :) Tak się właśnie zastanawiałem, że raczej żadna z obu poprzednich właścicielek nie zabierałaby się za zmianę koloru podświetlenia, więc chyba było tak od początku w hb.

MrKubek
12-09-15, 21:09
ej9 przedlift. zeswapowalismy na y7, wiązka silnikowa zmieniona, sonda zmieniona, aparat zmieniony. Nie odpala.
Poczytałem, moduł immo wyłamany, dalej nie odpala. Jak żyć ?
trzeba jakieś jeszcze przeróbki wiązki wprowadzić ?

kazik2_h9w3
12-09-15, 21:24
Panowie dziwna sytuacja, jakiś czas temu zapalil mi sie check, z autem sie nic nie działo, a że niedlugo robie wydech to nic z tym nie robilem. Dziś przejechałem sie troche ostrzej na 1,2,3 i check zgasł.. ocb??
A sprawdzałeś jaki to błąd??
Kubek napisz czy jest iskra i czy podaje paliwo

MrKubek
12-09-15, 21:48
iskry nie podawało przed wyłamaniem immo

UNK
13-09-15, 02:02
A sprawdzałeś jaki to błąd??
Kubek napisz czy jest iskra i czy podaje paliwo

Sprawdzałem i blędów było dosyć sporo, mam filmik to odczytam i wrzuce.
Jak check zgasl auto odrazu moc odzyskalo

S3

Limon
13-09-15, 02:38
Krótkie pytanie: wyjąłem akumulator i widzę, że jest wybrzuszony po bokach. Działa dobrze, napięcie w normie, mogę go bezpiecznie dalej używać czy lepiej wymieniać? Aku to BOSCH S4 45AH.
Fotka: http://i.imgur.com/RtdIyyI.jpg

luchuma
13-09-15, 07:39
ale spuchniety
ja bym wymienil ;]

Limon
13-09-15, 16:25
Od czego mógł tak spuchnąć? Nie wiem co było z nim wcześniej, był w aucie które kupiłem. Może warto sprawdzić napięcie ładowania z alternatora?

login
13-09-15, 16:41
Krótkie pytanie: wyjąłem akumulator i widzę, że jest wybrzuszony po bokach. Działa dobrze, napięcie w normie, mogę go bezpiecznie dalej używać czy lepiej wymieniać? Aku to BOSCH S4 45AH.
Fotka: http://i.imgur.com/RtdIyyI.jpg

Ja bym wymienił.
Będzie działał tak jak działa i w pewnym momencie przestanie. Po co sobie robić niespodzianki?

luchuma
13-09-15, 18:59
Od czego mógł tak spuchnąć?
ze starosci

silvo18
13-09-15, 22:07
głowica d16z6 czy w zaznaczonym miejscu powinien być oring?
http://zapodaj.net/4c09adc852758.jpg.html

Limon
13-09-15, 22:57
ze starosci

Boję się żeby nie było tak, że wsadzę nowe aku a ono zaraz spuchnie- np przez zbyt wysoki prąd ładowania, biorę wszystko pod uwagę. Sprawdzę to i jak ładowanie będzie ok to faktycznie kupię nowe aku, strach jeździć z takim spuchniętym.

kubaszow
14-09-15, 08:15
Podjedz do serwisu lub sklepu gdzie serwisuja aku to na miejscu ci spr. co sie dzieje w srodku i w jakiej jest kondycji.

CeeJay
14-09-15, 16:07
Witam. Orientuje się ktoś czy żeliwne wahacze przednie dolne w c6g coupe są takie same co w 5 generacji civica? :)

Cywa
14-09-15, 19:24
Kiedys dostalem tuleje zamiast do 5 gena od 6 gena i nie pasowaly dlatego wnioskuje ze wahacz jest troche inny ale pewnosci nie mam.

Ja rowniez mam pytanie.
Czy przewod wspomagania b16 oraz b18 jest taki sam? Z tego co sie orientuje przewod od d14 pasuje pod pompe b16, pytanie czy pasuje on rowniez pod b18, c4 dla scislosci?
Oraz druga sprawa, mam zamiar przelozyc swoje wahacze z tarczami 5 gen pod 6 gena zostawiajac wahacze poprzeczne z 6 gena. W 5 genie mam stabilizator z eg5 czyli 13 lub 14 mm, czy jest opcja ze stab ten podejdzie pod bude 6 gena jesli zastosuje mocowania 6g? Jezeli tak to ktore mocowania zastosowac?

login
14-09-15, 20:00
Witam. Orientuje się ktoś czy żeliwne wahacze przednie dolne w c6g coupe są takie same co w 5 generacji civica? :)

Wydaje mi się, że są podobne, ale nie identyczne.

Lysy
15-09-15, 19:52
pytanko czy zderzak z sedana polifta podejdzie do coupe przedlifta?

luchuma
15-09-15, 20:00
Tak

paplatalk

Lysy
15-09-15, 23:00
Dzięki ;)

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka

KrisHonda
16-09-15, 22:05
Pilne pytanie
czy jak mam lusterko elektryczne gdzie jest obudowa zewnętrzna pęknięta to będzie pasować obudowa zewnętrzna od lusterka manual?

login
16-09-15, 22:10
Pilne pytanie
czy jak mam lusterko elektryczne gdzie jest obudowa zewnętrzna pęknięta to będzie pasować obudowa zewnętrzna od lusterka manual?

Moim zdanie nie będzie pasować, pomimo że z zewnątrz jest identyczna.
Na 99,9% mechanizm jest innych miejscach łączony śrubami z obudową.

luchuma
17-09-15, 00:53
Dzięki ;)

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka

ale tylko tylny ;]

bo przedni to tylko przedlift przedlift i polift polift

Lysy
17-09-15, 10:50
a to wiem :D

to jeszcze jedno pytanie jest ktoś w stanie wyczaić ze zdjecia czy jest to maska z przedlifta czy polifta ej/ek bo gosc nie jest w stanie mi powiedzieć -.- a będę kupował przez neta i nie chce kupić sobie maski na pamiątkę...
http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/56/45/29/40/5645294056

login
17-09-15, 11:15
a to wiem :D

to jeszcze jedno pytanie jest ktoś w stanie wyczaić ze zdjecia czy jest to maska z przedlifta czy polifta ej/ek bo gosc nie jest w stanie mi powiedzieć -.- a będę kupował przez neta i nie chce kupić sobie maski na pamiątkę...
http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/56/45/29/40/5645294056

Wymiar maski do polift'a w miejscu gdzie styka się ona ze zderzakiem to około 7,5 cm, jeśli Ci to coś pomoże.
W przedlift'cie ten wymiar powinien być większy.

luchuma
17-09-15, 11:24
a to wiem :D

to jeszcze jedno pytanie jest ktoś w stanie wyczaić ze zdjecia czy jest to maska z przedlifta czy polifta ej/ek bo gosc nie jest w stanie mi powiedzieć -.- a będę kupował przez neta i nie chce kupić sobie maski na pamiątkę...
http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/56/45/29/40/5645294056

ponizej masz polift
najlatwiej poznac po miejscu na grill ktory jest wiekszy w poliftach

http://img37.otomoto.pl/images_otomotopl/823575743_1_1080x720_coupe-d15z6-klinrollbargwint-tawarto-jedynka-taka-w-pl-olsztyn.jpg


zmierz sobie szerokosc grila i powiedz kolesiowi zeby zmierzyl wyciecie na grill ;]

Lysy
17-09-15, 11:48
Auto u lakiernika wiec o pomiarach grilla nie ma mowy ; ( dlatego właśnie taka lipa jest. Ale dzięki za wskazówki Panowie ;d bardziej siedzę w VII genie; d

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka

dzejkobjj
18-09-15, 17:12
Witam
Jak zdjąć linkę gazu z przepustnicy? Przymierzam się do czyszczenia i zatrzymałem się właśnie na tym etapie...

mblbn
18-09-15, 17:29
Witam
Jak zdjąć linkę gazu z przepustnicy? Przymierzam się do czyszczenia i zatrzymałem się właśnie na tym etapie...

otwierasz motylek na maxa i wyciągasz linkę w bok

Mniszek
18-09-15, 20:07
nieaktualne

pawelwlkp91
19-09-15, 13:05
Koledzy takie pytanko czy ktoś wie jaki program na androida można wgrać żeby odczytać informacje z kompa za pomocą bluetootha? Komp p06 przerobione pod strojenie na obd1 i będzie miał wstawiony moduł bluetootha.

Powell
19-09-15, 14:14
Witam.
Podnośnik elektryczny szyby przód jest taki sam w 6 generacji jak w 5 generacji i są wymienne? Czy trzeba szukać od 6 gena?

kaczka208D
19-09-15, 18:39
Koledzy takie pytanko czy ktoś wie jaki program na androida można wgrać żeby odczytać informacje z kompa za pomocą bluetootha? Komp p06 przerobione pod strojenie na obd1 i będzie miał wstawiony moduł bluetootha.

Linszter datalog czy jakos tak wpisz w google to poprawi w sklepie android jest.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

pawelwlkp91
19-09-15, 21:16
Linszter datalog czy jakos tak wpisz w google to poprawi w sklepie android jest.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Super dzięki za pomoc.

Mniszek
19-09-15, 22:26
Najważniejsza to chyba blacha w tym aucie, mechanika tak jak w każdym innym :D Fajnie jak auto jest zbliżone oryginałowi (nie grzebane przez młodego gniewnego) - wtedy większe prawdopodobieństwo, że długo posłuży ;)

3ndriu
20-09-15, 00:26
Lusterko od strony kierowcy obraca mi się jak do składania o parę stopni, bez praktycznie żadnego oporu, nawet od pędu powietrza. Można to jakoś dokręcić, żeby lustro sztywniej siedziało na trójkącie i żeby nadal dało się je bez problemu złożyć?

login
20-09-15, 09:36
Lusterko od strony kierowcy obraca mi się jak do składania o parę stopni, bez praktycznie żadnego oporu, nawet od pędu powietrza. Można to jakoś dokręcić, żeby lustro sztywniej siedziało na trójkącie i żeby nadal dało się je bez problemu złożyć?

Jak nie rozkręcisz i nie zobaczysz w środku o co chodzi, to wróżenie z fusów.
Masz coś połamane w środku, bo nie powinno się samo składać nawet o 1 mm.

Kriss91
20-09-15, 21:38
Czy jest możliwość dostać gdzieś samą osłonę sworznia (dokładnie zwrotnicy), czy trzeba kupować najtańszy sworzeń?

kubaszow
20-09-15, 21:54
Raczej nie kupisz samej oslony, a oslony z tych najtanszych raczej dobrej jakosci nie sa i guma szybko sparcieje/popeka.

kepa416
20-09-15, 22:07
Jak nie rozkręcisz i nie zobaczysz w środku o co chodzi, to wróżenie z fusów.
Masz coś połamane w środku, bo nie powinno się samo składać nawet o 1 mm.

Jak dla mnie brakuje kilku ząbków po których porusza się mechanizm. W każdej pozycji tak się zachowuje?

Kriss91
20-09-15, 23:25
Raczej nie kupisz samej oslony, a oslony z tych najtanszych raczej dobrej jakosci nie sa i guma szybko sparcieje/popeka.
A w jakie tańsze firmy najlepiej celować jeśli chodzi o jakość... gumy? :D Mam teraz świeżutki sworzeń 555 z drobnym nacięciem osłony i po prostu wolałbym uniknąć płacenia pół stówy za mały kawałek gumy :)

kombinator
21-09-15, 12:25
Panowie, pytanko mam następujące. Czy to normalne że podczas jazdy mogę wyciągnąć kluczyk ze stacyjki i jechać dalej? Kluczyk jest potrzebny tylko do przekręcenia stacyjki z pozycji z wyłączoną elektroniką, potem mogę sobie nawet kluczem od domu odpalić albo śrubokrętem, wsuwką do włosów, ładowarką do telefonu, kluczem do działki i tak można wymieniać :)

pawlosz
21-09-15, 14:36
Pompa sprzęgła w D i B serii hest taka sama?

Kriss91
21-09-15, 15:05
Raczej tak. Na pewno są zamienne (mam tak u siebie).

kazik2_h9w3
21-09-15, 15:19
U mnie też w b siedzi jeszcze z d

pawlosz
21-09-15, 16:01
Dzięki wielkie Panowie

3ndriu
21-09-15, 18:18
Jak dla mnie brakuje kilku ząbków po których porusza się mechanizm. W każdej pozycji tak się zachowuje?

Tylko od maksymalnie rozłożonego odchyla się parę mm.


Jak nie rozkręcisz i nie zobaczysz w środku o co chodzi, to wróżenie z fusów.
Masz coś połamane w środku, bo nie powinno się samo składać nawet o 1 mm.

Porównałem z prawym i brakuje tego "zablokowania" na końcu rozkładania, więc pewnie coś ułamane. Rozkręcę w wolnej chwili i sprawdzę.

Dzięki za odpowiedzi.

login
21-09-15, 18:36
Porównałem z prawym i brakuje tego "zablokowania" na końcu rozkładania, więc pewnie coś ułamane. Rozkręcę w wolnej chwili i sprawdzę.

W takim razie problem tkwi prawdopodobnie gdzieś "w okolicy" blokady sprężyny mechanizmu.
Spryskaj przed rozkręcaniem wszystkie śruby WD40 lub czymś w podobie, bo obudowa ma plastikowe gwinty, które lubią się rozpadać przy rozkładaniu.

Szczery
21-09-15, 20:29
musisz miec juz bardzo wyrobiony wklad stacyjki. dobrze bylo by go wymienic na nowy ale to sie wiaze z dorobieniem kluczyka z immo a to pewnie 3cie tyle co komplet wkladek z kluczykami by kosztowalo. Ogolnie to moze sie tak zdazyc ze sie w koncu stacyjka zablokuje i bedziesz mial problem. komplet ekladek z kluczykami to 4lata temu 80zł

Nilsonek
21-09-15, 20:37
Witam wszystkich mam problem kupiłem sb bita przez saarne civica 95r 6gen vtec ,A mianowicie problem mam taki ze wspawałęm pas przedni niby pas byl przed liftem ale mam na nim taka sama nalepke jak kolega co ma po lifcie civica .2 spr stare refrektory i te co sam odkrecalem od civica maja rozniace sie mocowania te na gorze plastikowe czy to zalezy od wersji auta japonska czy eurupejska ?? jestem ciemny 1x sie w to sam bawie .. i czy jak wspawalem pas od poliftowej wyjde z tego czy 2 szukac juz ?? wgl mocowanie co jest od chlodnicy do pasa idzie po skosie zamiast na prosto do pasa .. chłodnice mam nowa chociaż prawie taka sama jest .

mblbn
21-09-15, 20:42
musisz miec juz bardzo wyrobiony wklad stacyjki. dobrze bylo by go wymienic na nowy ale to sie wiaze z dorobieniem kluczyka z immo a to pewnie 3cie tyle co komplet wkladek z kluczykami by kosztowalo. Ogolnie to moze sie tak zdazyc ze sie w koncu stacyjka zablokuje i bedziesz mial problem. komplet ekladek z kluczykami to 4lata temu 80zł

nie strasz chłopa :D transponder wystarczy przełożyć, kupujesz tylko grot z miejscem pod ów

Szczery
21-09-15, 22:25
A jak transporder wyjac ze starego kluczyka?

mblbn
21-09-15, 22:36
zedrzeć tę gumę i on tam jest pod nią

Szczery
21-09-15, 23:35
ja mam twardy plastik a nie gumkę... :/

GórczyN
22-09-15, 06:56
Panowie takie pytanie. EJ9 D14A4.
Objawy:
Przede wszystkim płyn chłodniczy znika ze zbiorniczka wyrównawczego. Jak zaleje do max, to po jakichś 20-30 km już go prawie nie ma. Po drugie teraz gdy jest zimno dymi na biało, zarówno na zimnym jak i rozgrzanym odpowiednio silniku, chociaż bliżej temu do pary. Gdy mocniej przegazować to pluje wodą. Co do jazdy w temperaturach ~30 stopni, nie grzeje się, trzyma temperaturę nawet przy katowaniu, wentylator chłodnicy włącza się gdy trzeba. Korek oleju czysty, nie ma "masła". Uszczelka pod głowica jest wysrana?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

naDiel
22-09-15, 07:04
Uszczelka mogla puscic i wciaga Ci plyn do silnika.
Jak mozesz to niech Ci ktos troche dogazuje na luznym biegu po rozgrzaniu.
Jak ten bialy dym ma taki slodkawy zapach to na 98% jest to.

Kriss91
22-09-15, 08:13
Na dobry początek to sprawdź dokładnie czy nie masz żadnych wycieków (przewody, chłodnica, etc).

Miskku
22-09-15, 10:16
Panowie, czy zwrotnica z EJ9 do EK3 spasuje ? mam problem ze znalezieniem łożyska a mam opcje wzięcia całej zwrotnicy z ej9...

mblbn
22-09-15, 10:25
Panowie, czy zwrotnica z EJ9 do EK3 spasuje ? mam problem ze znalezieniem łożyska a mam opcje wzięcia całej zwrotnicy z ej9...

z przedlifta Ej9 na pewno nie

Miskku
22-09-15, 10:32
z przedlifta Ej9 na pewno nie

A czym się różnią kolego ?

kazik2_h9w3
22-09-15, 10:33
Musisz szukać pod tarcze 262

mblbn
22-09-15, 11:08
A czym się różnią kolego ?

mniejsze heble, potrzebne są 262, a takie były dopiero w poliftach EJ9, EK3 ma już w przedlifcie (podobnie jak stab), ewentualnie z ostatniego roku produkcji przedlifta

Kriss91
22-09-15, 11:45
To bardziej kwestia roku produkcji niż czy jest to polift. W 98 pojawiały się w Civicach ze słabszymi silnikami heble 262mm. Ale to fakt, zwrotnice na hebel 242 nie są zamienne z tymi na 262. Sprawdź jak jest u Ciebie.

Miskku
22-09-15, 12:21
tak, tarczę mam 262mm. Dziwna sprawa nie mogą mi nigdzie dobrać łożyska, wszędzie w katalogach występują większe niż u mnie i to różnica jest spora..

login
22-09-15, 13:05
Dziwna sprawa nie mogą mi nigdzie dobrać łożyska, wszędzie w katalogach występują większe niż u mnie i to różnica jest spora..

Takie na przykład będzie O.K.:
Koyo (Kanaco): DAC4379W-1CS57

pe4wu
23-09-15, 16:29
Czesc wszystkim. Kupilem pare dni temu civica 6 gen 1.4 is 98r i mam kilka pytan. Pierwszy raz mam stycznosc z honda.

1. Czy to normalne ze przy cofaniu[pod gorke] kiedy sciagne noge z pedalu sprzegla to auto zabkuje? gdy dodam troche gazu to auto jedzie ok. Jedyne wyjscie to gaz lub gazowanie jak stary dziad na polsprzegle... jest to dosyc klopotliwe poniewaz nawet na pol sprzegle obroty dziwnie[szybko?] spadaja. Z ruszaniem do przodu podobnie-musze troche dluzej przetrzymac na pol sprzegle lub podkrecic obroty do ~1800obr/min. Na zimnym silniku mam obroty rzedu 1800obr/min kiedy silnik nabiera temp to obroty spadaja do takiego poziomu:
http://images68.fotosik.pl/1200/a1788b85424a3c74.jpg

2. Czy to normalne, ze w civ lewa wycieraczka zbiera tak kiepsko? mi sie wydaje, ze ramie jest skrzywione. Kiedy wycieraczka idzie w dol to podskakuje[sama wycieraczka jest ok i montowalem ją w jedna i druga strone]

http://images67.fotosik.pl/1200/a324abbece3dee74.jpg

http://images66.fotosik.pl/1199/a630a402a8a56f10gen.jpg

3. Jako, ze nie znam sie na samochodach, ale lubie nimi jezdzic to mam pytanie co moja Honda ma pod maska. Wiem, ze to troche smieszne, ale coz, trzeba sie doszkalac

http://images66.fotosik.pl/1199/3fc5108929392a78.jpg

Paputek
23-09-15, 16:43
Chyba nie ten dział no ale .
Wycieraczka źle ustawiona na 100 %
1 rezonator szumów puste pudełko . Filtr powietrza mas na kolektor ze ssacym
2 jak dobrze widzę na telefonie to syrena alarmu
3 zbiornik od wspomagania
4 filtr paliwa
5 hamulce
6 sprzęgło

Powered
23-09-15, 16:53
1- jeśli chodzi ci o haczenie to jest to normalne , obroty są OK
2 - źle ustawione ramie , wymień wycieraczkę
3 - 1 rezonator 2 syrena 3 zbiornik płynu wspomagania 4 filtr paliwa 5 pompa hamulcowa , pojemnik płynu hamulcowego 6 zbiornik płynu do sprzęgła .

baro09200
23-09-15, 17:35
Panowie dzisiaj po wymianie filtrów gazowych mam zbyt wysokie obroty ok 1.5tys i przy najmniejszym obciążeniu np wciśnięcie hamulca obroty spadają do 800 i wracają do 1.5 i tak wariuje kompa resetowałem. Jakieś propozycje? Na Pb i lpg jest to samo

pe4wu
23-09-15, 17:44
dzieki za odpowiedz panowie. Jeszcze jedno male pytanie odnosnie czujnika temperatury plynu chlodzacego. Kiedy jest cieplo, odpale auto to wskazowka temp. dziala, ale kiedy jade do pracy o 6:30, czyli jest troche zimno, jesien ;) to przez 13km wskazowka lezy. Zawsze gdy jest cieplo to wskazowka chodzi, a przy niskich temp problem.

drugie pytanie: wylaczam zaplon, wszystko w aucie gasnie prawidlowo[kontrolki itp.] ale wskazowka na zegarach z poziomu paliwa jest 'aktywna'. Civic 6 tak ma czy zwyczajnie ktos kiedys bawil sie kablami i spartolil robote?

alowy
23-09-15, 18:07
2.tak ma byc

lmk
23-09-15, 18:12
dzieki za odpowiedz panowie. Jeszcze jedno male pytanie odnosnie czujnika temperatury plynu chlodzacego. Kiedy jest cieplo, odpale auto to wskazowka temp. dziala, ale kiedy jade do pracy o 6:30, czyli jest troche zimno, jesien ;) to przez 13km wskazowka lezy. Zawsze gdy jest cieplo to wskazowka chodzi, a przy niskich temp problem.

drugie pytanie: wylaczam zaplon, wszystko w aucie gasnie prawidlowo[kontrolki itp.] ale wskazowka na zegarach z poziomu paliwa jest 'aktywna'. Civic 6 tak ma czy zwyczajnie ktos kiedys bawil sie kablami i spartolil robote?

Ad. 1 - 13km zanim wskazówka drgnie to trochę nie tak. Sprawdziłbym termostat bo być może nie domyka.
Ad. 2 - z wskazówką poziomu paliwa tak jest, to ok

P.S. Temat pewnie przeniosą do innego działu..

pe4wu
23-09-15, 18:34
Jeszcze raz dzieki za odzew. Pozdrawiam

sadam
23-09-15, 19:01
1. Czy to normalne ze przy cofaniu[pod gorke] kiedy sciagne noge z pedalu sprzegla to auto zabkuje?
przy małych silnikach benzynowych zawsze tak bedzie.a weź lekki zamach jeszcze załóż.kup diesla, nie bedzie problemu :D

Mniszek
23-09-15, 23:33
Podlacze sie pod temat choc moze nie jest on najbardziej odpowiedni.
W sobote odebralem auto (wymiana rozrzadu), wczoraj zaczelo cos piszczec/zgrzytac/ocierac w tym rejonie, ale tylko na wolnych obrotach. Gdy auto jest na ssaniu lub dodaje gazu (po prostu wyzsze obroty niz 800/min) dzwiek ustepuje. Nasluchwialem nawet przy silniku ruszajac przepustnica i jestem pewny ze to z tego rejonu i przy dodaniu gazu ustepuje.

Edit:
W dodatku silnik zaczal klekotac jak diesel. Co to moze byc? (Na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach)

bednar_ek35
24-09-15, 09:16
Przestawiony rozrząd o ząbek,a co do piszczenia to możliwe że za mocno naciągnięty pasek rozrządu ew.któryś z pasków klinowych(pompy wspomagania lub alternatora)

Mniszek
24-09-15, 10:07
Jak odbierałem auto po wymianie rozrządu to było bez mocy kompletnie. Wróciłem do nich i na drugi dzień już chodził normalnie choć gość mówił, że tylko wykasował błędy. Ale tak się zastanawiam jak to możliwe jeśli w tym aucie jest komputer sygnalizujący diodami(?), a on podłączał laptopa z tego co mówił. Już zgłupiałem.

bednar_ek35
24-09-15, 10:28
Nie ma komputera sygnalizującego diodami natomiast jest możliwość zrobienia samodiagnostyki robiąc zworke w kostce do samodiagnostyki i wtedy jeżeli komp ma w pamięci błędy to miga kontrolka check engine,długie mrugnięcia to wartości dziesiętne a krótkie to liczbowe tzn.jedno długie mrugniecie i dwa krótkie oznacza błąd nr.12 to tak dla zobrazowania.
W laptopem też oczywiście można sie podpiać.

Mniszek
24-09-15, 10:40
W takim razie zle zrozumialem czytajac inne posty :)
Przestawienie rozrzadu sprawdzi sie tylko patrzac przy silniku jak jest ustawiony wzgledem znakow?

bednar_ek35
24-09-15, 11:33
Ew.ustawiając zapłon na lampe,jak będzie brakowało skali regulacji na aparacie zapłonowym to znaczy że rozrząd przestawiony.

Luki0501
25-09-15, 10:47
Hey wszystkim,
Mam dwa szybkie pytania pierwsze to od czedo moze byc wtyczka na pasie przednim, 2 pierwsze zdjecia ( wydaje mi sie ze halogeny bo znalazlem wtyczke na przycisk) . Drugie to wtyczka przy zbiorniczku plynu do spryskow, tu nie mam pomysluhttp://images.tapatalk-cdn.com/15/09/25/036fde8fe2a22fa215e85845278a3ab8.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/09/25/ae6326a6dd7bea7e7962d9f950ff3d70.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/09/25/4c45d758c3d2caf9cd34238722389744.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/09/25/d6eb4dd21630ea0aaa2ae5e1155a8605.jpg

Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka

mblbn
25-09-15, 10:51
obie są od klimy ;)

Luki0501
25-09-15, 11:30
Dzieki;)

Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka

jozek_marek
25-09-15, 13:42
oj chyba ta z dwóch ostatnich zdjęć to nie od klimy a własnie od halogenów...

luchuma
25-09-15, 13:53
tak, brązowa jest od halogenow

Luki0501
25-09-15, 17:36
Ta mała od halogenów, a duża od klimy?

Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka

luchuma
25-09-15, 18:07
Tak

paplatalk

Luki0501
25-09-15, 18:24
Dzięki;)

Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka

baro09200
26-09-15, 11:08
Panowie nikt nie ma pomysłu co z moimi falującymi obrotami

jozek_marek
26-09-15, 20:19
Pompa hamulcowa Nissin będzie pasowała pod serwo lucasa, czy szukać kompletu?

KrisHonda
26-09-15, 21:55
Szybkie pytanie:
Pacjent EJ6 ale myśle że to mało ważne, mam nowy aku, podczas jazdy zaczęło mi go jakby rozłączać ( klemy mocno podpięte ) sprawdzałem, jade dalej i co ? dym spod masku, otwieram maskę, a tam pali się klema + i mocowanie akumulatora, co mogło to spowodować?

login
26-09-15, 22:55
Szybkie pytanie:
Pacjent EJ6 ale myśle że to mało ważne, mam nowy aku, podczas jazdy zaczęło mi go jakby rozłączać ( klemy mocno podpięte ) sprawdzałem, jade dalej i co ? dym spod masku, otwieram maskę, a tam pali się klema + i mocowanie akumulatora, co mogło to spowodować?

Akumulator jest źródłem prądu wykorzystywanym bardziej przy rozruchu niż przy jeździe.
Jak bym sprawdził alternator.

Kiielu
27-09-15, 20:18
Panowie jak odkręcić w ej9 polifcie belkę tylną co jest za zderzakiem? Od dołu do śrub marny dostęp. Trzeba odkręcić takie 2 śruby co są w bagażniku? One są od tej belki? Na pierwszy rzut oka pasują bo są nad nią centralnie. Dzięki za odpowiedź.

lukasz-lukasz
27-09-15, 20:52
Silnik d14a3. Czy śruby mocujące pompę wody do bloku (pomijając tą trzymającą łapę alternatora) są takie same, czy jedna z nich jest krótsza?

Marcin1792
28-09-15, 09:40
Panowie co to i do czego to?
http://images67.fotosik.pl/1213/e727a0926ab2afdemed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/e727a0926ab2afde)

kaczka208D
28-09-15, 10:21
Jakas przejsciowka do komputera diagnostycznego ? :/

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Marcin1792
28-09-15, 10:35
Też chciałbym to wiedzieć :)

jozek_marek
28-09-15, 16:37
Panowie jak odkręcić w ej9 polifcie belkę tylną co jest za zderzakiem? Od dołu do śrub marny dostęp. Trzeba odkręcić takie 2 śruby co są w bagażniku? One są od tej belki? Na pierwszy rzut oka pasują bo są nad nią centralnie. Dzięki za odpowiedź.

Tak, w bagażniku. Ale wydaje mi się, że nie 2 a 4 śruby.

Kiielu
28-09-15, 17:11
Po 2 na strone :)

siwkins
28-09-15, 17:34
Witam,
czy takie nacięcie na tarczy jest normalne? Jest to tarcza ate do VIgena. Kupiłem dwie nowe tarcze na olx, jedna ma taki frez a druga nie.
http://images70.fotosik.pl/1211/861547c671d75358med.jpg (http://images70.fotosik.pl/1211/861547c671d75358.jpg)

kazik2_h9w3
28-09-15, 17:43
Jak dobrze kojarze tak są wywazane

York22
28-09-15, 17:46
Tak jest... normalna rzecz :)

siwkins
28-09-15, 17:53
Dzięki Pany za szybką odpowiedź :)

Patryk_ZS
28-09-15, 18:39
Wziąłem się za drzwi:

http://images70.fotosik.pl/1211/2a93d9e6d20fdb71med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/2a93d9e6d20fdb71)

Teraz pytanie czy szukać innych (ciężko już znaleźć coś zdrowszego....) czy wyczyścić ile się da i na to odrdzewiacz typu DINITROL RC800 na to podkład epoksydowy>akrylowy>masa uszczelniajaca>baranek(na ranty)>baza? Pytanie do użytkowników po blacharkach ;P

gromus
28-09-15, 19:20
Witam
Chciałbym wymienić skrzynie oryginalna z D16Y7 na krótszą pochodzącą prawdopodobnie z 1.3. Skrzynie mam, reszta pasuje z oryginalnej do D16Y7?

York22
28-09-15, 19:33
Teoretycznie powinno, ale miałem kiedyś zagadkę z przegubami wewnętrznymi, bo się okazało, że miały jakieś frezy inne i skończyło się na wymianie całych półosi (bo tak było taniej)

sparco
28-09-15, 20:03
Pany, ziomek kupił gewinde i oddzielnie musiał dokupić czapki
która to przód/tył?
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/53924b64d1dc.jpg (http://naforum.zapodaj.net/53924b64d1dc.jpg.html)

gromus
28-09-15, 20:04
Ktoś potwierdzi? Nie wiem czy kupować taką skrzynie jak mam, czy bawić się w kupowanie półosi.

mblbn
28-09-15, 20:57
Pany, ziomek kupił gewinde i oddzielnie musiał dokupić czapki
która to przód/tył?
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/53924b64d1dc.jpg (http://naforum.zapodaj.net/53924b64d1dc.jpg.html)

prawa przód, lewa tył

kamilen
29-09-15, 15:16
Hej, czy ktoś wie gdzie można się dowiedzieć coś o samodiagnostyce Civica ej9 d14a3?
Uprzedzam pytania:
Tak, szukałem w szukajce i wszystkie znalezione tematy kończą się linkiem do nieistniejącego tematu.
Tak, czytałem FAQ i podobnie jak wyżej.
Chodzi mi przede wszystkim o ABS. Czy da się w ogóle zdiagnozować usterkę ABS?

UNK
29-09-15, 15:22
Po prawej stronie koło kompa masz wolne gniazdo 2 pinowe, robisz zworke np jakimś kawalkiem drutu, na desce rozdzielczej bledy abs są tak samo pokazywane jak check engine, czyli kontrolka będzie migać. Nagraj o wrzuć to ktoś Ci odczyta. Ot cała filozofia:)

S3

luchuma
29-09-15, 15:24
no szukasz takiej gumki w okolicy kompa po prawej stronie i tam powinny byc wcisniete dwie kostki
i do tej mniejszej wtykasz spinacz czy cos zeby zmostkowac
przekrecasz zaplon i jesli sa bledy abs to miga lampka abs
jak sa bledy silnika to miga lampka mil

kepa416
29-09-15, 16:13
Czy podkładkę zabezpieczającą do drążka kierowniczego można dostać gdzieś osobno? Chodzi o tą blaszkę którą się zaklepuje po dokręceniu drążka. Kupiłem drążki CTR CTRHO15 i brakuje tam tego elementu.

kamilen
29-09-15, 16:38
Po prawej stronie koło kompa masz wolne gniazdo 2 pinowe, robisz zworke np jakimś kawalkiem drutu, na desce rozdzielczej bledy abs są tak samo pokazywane jak check engine, czyli kontrolka będzie migać. Nagraj o wrzuć to ktoś Ci odczyta. Ot cała filozofia:)

S3
no szukasz takiej gumki w okolicy kompa po prawej stronie i tam powinny byc wcisniete dwie kostki
i do tej mniejszej wtykasz spinacz czy cos zeby zmostkowac
przekrecasz zaplon i jesli sa bledy abs to miga lampka abs
jak sa bledy silnika to miga lampka mil

Ok. Dzięki chłopaki. Będę za chwil kilka kombinował.

Sprawdziłem, odczytałem błędy (13, 17, 61).
Znalazłem jakąś tabelkę z błędami ale nie było nr 17. Może tabelka nie od tego rocznika? Ktoś jest w stanie mi przetłumaczyć błędy bo nie bardzo rozumiem co to może być:
13 - high pressure leak
17 - ???
61 - Fail safe relay - front

Już znalazłem odpowiednią tabelkę w manualu
13- czujnik koła przedni lewy
17 - czujnik koła tylni lewy
61 - napięcie akumulatora (to znam przyczynę bo aku mi padł ostatnio)

UNK
29-09-15, 17:17
Czy podkładkę zabezpieczającą do drążka kierowniczego można dostać gdzieś osobno? Chodzi o tą blaszkę którą się zaklepuje po dokręceniu drążka. Kupiłem drążki CTR CTRHO15 i brakuje tam tego elementu.

Odbiegając od tematu, znalazłeś tego krzyżaka?

S3

gromus
29-09-15, 19:48
Do civica coupe 1999 rok, pasuje lampa przednia poliftowa np z 3 drzwiówki?

luchuma
29-09-15, 19:49
tak, skrzynia z d13 tez pasuje do d16

Kriss91
29-09-15, 20:06
Czy kratka wentylacyjna umiejscowiona w bagażniku w 6 genie coupe jest taka sama kształtem jak ta w hatchbacku?

kubaszow
29-09-15, 21:59
Czy kratka wentylacyjna umiejscowiona w bagażniku w 6 genie coupe jest taka sama kształtem jak ta w hatchbacku?
Tak


Czy podkładkę zabezpieczającą do drążka kierowniczego można dostać gdzieś osobno?
Teraz nie pamietam ale chyba w HaPartsie kupilem

kepa416
29-09-15, 22:02
Odbiegając od tematu, znalazłeś tego krzyżaka?

S3
Niestety nie

UNK
29-09-15, 22:23
Niestety nie

Ja znalazłem ale oem kosztuje niestety az 350zł, a tyle nie dam ;D
Napisz co i jak po wymianie drążków:)

S3

DanielSGL
29-09-15, 22:59
chlapacze VI gen przedlift sedan i coupe z tyłu są takie same?

login
30-09-15, 09:24
Do civica coupe 1999 rok, pasuje lampa przednia poliftowa np z 3 drzwiówki?

Tak, pasuje i z polft'owego hathback'a i z sedan'a też.

Sonicicon
30-09-15, 12:55
Jakie sprezyny do hondy civic 3d hb na seryjne amorki okolo -30, -40 ? Moze ktos podeslac jakąś aukcje ? Pozdro

Kriss91
30-09-15, 13:41
Czy kratka wentylacyjna umiejscowiona w bagażniku w 6 genie coupe jest taka sama kształtem jak ta w hatchbacku?

Tak


Otóż okazało się, że niestety nie :)

kepa416
30-09-15, 14:54
Jakie sprezyny do hondy civic 3d hb na seryjne amorki okolo -30, -40 ? Moze ktos podeslac jakąś aukcje ? Pozdro

MTS odpuść, szukaj używek Eibacha'a na forum albo Weitec'a albo coś tego pokroju.

kubaszow
30-09-15, 15:01
Otóż okazało się, że niestety nie
To mnie teraz zaskoczyles bo montowalem u siebie w coupe z drugiej strony i wizualnie byly takie same.
Chyba ze sprzedajacy nie wiedzial co sprzedaje?

Kriss91
30-09-15, 20:38
Kratka do hatchbacka:
http://i61.tinypic.com/osy429.jpg
Kratka do coupe:
http://i57.tinypic.com/2vkhoqv.jpg

siwkins
01-10-15, 11:47
Witam,
Po jakim mniej wiecej dystansie silnik (d15z6) powinien zalapac optymalna temperature przy temp. otoczenia 5-10 stopni w miescie?

Labed2007
01-10-15, 11:50
Witam,
Po jakim mniej wiecej dystansie silnik (d15z6) powinien zalapac optymalna temperature przy temp. otoczenia 5-10 stopni w miescie?

2-3km jazdy i powinieneś mieć optymalną temp.

siwkins
01-10-15, 11:51
W takim razie jakiej firmy termostat polecacie?

Labed2007
01-10-15, 12:04
W takim razie jakiej firmy termostat polecacie?

Najlepiej OEM. Znajdziesz na haparts.pl
Jednak ja mam thermotec(do kupienia praktycznie wszędzie) i tez się sprawdza :)

luchuma
01-10-15, 12:05
oem

qureku.
01-10-15, 12:40
Witam,
Po jakim mniej wiecej dystansie silnik (d15z6) powinien zalapac optymalna temperature przy temp. otoczenia 5-10 stopni w miescie?

Jeżeli mówimy o oleju, to min 7 km

piterstar1
01-10-15, 13:07
Sluchajcie mam problem z zaplonem i potrzebuje porady. Wszystko wymienione (swiece, kable, kopulka, palec) a jak odpalam to nie chodzi na wszystkich cylindrach. Cewka sprawdzona, zimna miala 17ohm, lecz na obudowie widac miejsce przegrzania. Da sie to jakos sprawdzic?? Gdzie mam jeszcze zajrzec?? Moze ktos cos poradzic??

Kriss91
01-10-15, 16:22
Po czym wnosisz, że nie masz zapłonu? Na jednym garze?

piterstar1
01-10-15, 19:42
Silnik ma nierowne obroty "giba sie" na obrotach. Jak dodam gazu to po chwili sie stabilizuje i wszystko jest ok. Czasami sie zdarza ze nawet obrotomierz nic nie wskazuje. Nieraz odpala dobrze, a nieraz to kuleje. Co z tym zrobic?? Wymienic cewke??

skolopendra
01-10-15, 19:44
Wymienic cewke??

przecież iskra jest .kompresje sprawdzałeś?

piterstar1
01-10-15, 20:18
Cisnienie w cylindrach 150psi. Juz bralem to pod uwage i sprawdzilem.

Kriss91
01-10-15, 20:45
Czyli ciśnienie równe na wszystkich garach? Zastanawia mnie jeszcze jak sprawdzałeś iskrę. Pozostaje paliwo. Możesz zamienić wtryski miejscami dla pewności lub chociaż je osłuchać. Zlokalizuj który cylinder ma problem.

mblbn
01-10-15, 20:56
jak Ci lata na 2 gary to sprawdź czy nie masz zwarcia na wtryskach. żaróweczka 5W we wtyczki i szukasz

piterstar1
01-10-15, 21:29
Dziwne jest to, ze dzieje sie tak tylko po odpaleniu. Pozniej sie wszystko stabilizuje. Zazwyczaj chodzi na 3, na 2 to rzadziej, ale sie zdarza. Zdarzylo sie tez tak ze podczas jazdy szarpnal, albo zdychal(przerywal) i pozniej bylo ok.


Czyli ciśnienie równe na wszystkich garach?
150,145,145,150 psi


Zastanawia mnie jeszcze jak sprawdzałeś iskrę.
Nie sprawdzilem. Kupilem nowe swiece ;)

A czy paliwo nowe czy stare nie ma znaczenia.

luchuma
01-10-15, 21:43
ma znaczenie

Kriss91
01-10-15, 21:48
Więc skąd wiesz, że nie ma akurat iskry, a to nie wina np. wtrysku?

Co do paliwa to użyłem skrótu myślowego. Chodziło mi o to, że problem może być w podawaniu paliwa.
Sprawdź wszystko, nie ma co gdybać. I mały tip: nie odłączaj kabla WN od świecy na pracującym silniku. Można spalić cewkę tak jak ja kiedyś...

piterstar1
01-10-15, 21:54
ma znaczenie
Chodzilo mi o to ze kilka razy tankowalem i nic sie nie zmienilo.



Więc skąd wiesz, że nie ma akurat iskry, a to nie wina np. wtrysku?
Nie mam pojecia, nigdzie tak nie napisalem.


To co mam sprawdzic?? Wtryski??

Kriss91
01-10-15, 21:59
Za szybko myślę i niedokładnie czytam :)

Skoro jest kompresja to musisz sprawdzić czy na każdym cylindrze jest iskra i czy każdy wtrysk pracuje prawidłowo.

piterstar1
01-10-15, 22:09
Dobra. Postaram sie sprawdzic wtryski. Nie mam pojecia juz, co jeszcze moge z tym zrobic wiec sprawdze kazdy trop.
Jak w wakacje zagrzalem silnik w trasie, to po krotkim postoju nie moglem odpalic, pozniej ledwo drugi cylinder wchodzi az wkoncu po trudach 3 wskoczyl. Masakra jakas. Po wymianie kopulki, palca i swiec jest lepiej, ale dalej cos przerywa.

W ogole ciezko cos sprawdzic, bo nie wiadomo kiedy bedzie pracowac zle. Raz odpala dobrze za kazdym razem, a raz za kazdym razem zle, badz na zmiane.
Do tego gdy chodzi nierowno to kopci strasznie na bialo. Podejrzewam ze z powodu niedopalonej mieszanki, ale moze zle mysle.

naDiel
01-10-15, 22:30
JA moge miec podobny problem w moim c4 tak czytajac tutaj...
Daj panie boze zeby to byl albo aparat albo wtryski!

mateusz199
02-10-15, 01:38
Witam, Panowie mam pytanko. Czy wszystkie 4 czujniki ABS przy kołach powinny wskazywać rezystancje w przedziale 750-1000ohm? Tak jak podaje instrukcja. Błąd Abs'u wskazuje na przedni lewy, przy pomiarze rezystancji jest zero, kupiłem drugi uzywany i on tez wskazuje zero a sprzedawca jest pewny ze jest sprawny. Potrzebuje pilnej odpowiedzi, Z gory dzieki.

ps. temat dotyczy del sola.

CreIser
02-10-15, 11:05
Cześć chłopaki,

mam problem ze swoim autem. Dzisiaj po odpaleniu silnika nie mogłem wrzucić żadnego biegu. Przy próbie wrzucenia biegu zaczęło zgrzytać w skrzyni. Proces ten trwał około 20 sekund, dopiero mogłem wrzucić bieg. Biegi fakt faktem wchodziły bardzo ciężko, zastanawiałem się, czy gdziekolwiek jechać. Podczas jazdy miałem jeszcze problem z wrzuceniem biegów, natomiast po przejechaniu około 15 km (30 minut) odczułem, że wchodzą w miarę normalnie, tak jak poprzednio.
Dodatkowo już wczoraj zacząłem wyczuwać delikatną zmianę sprzęgła, aczkolwiek nie byłem tego pewien. Sprzęgło jest tak jakby miękkie, inaczej zupełnie łapie niż wcześniej.

Stało się to tak nagle z dnia na dzień można powiedzieć. Co to może być?
Googlowałem jakieś stare tematy w internecie i może to być wysprzęglik sprzęgła (cokolwiek to jest) oraz pompa sprzęgła.

Kto może wiedzieć co to jest? I jakie to są koszta.

shaquadimas
02-10-15, 11:23
witam. planuje zmienić kiere w swoim 6 genie na jakąs skórzana z innego modelu H. itr czy s2k mają wysokie ceny ale ostatnio wyczaiłem taką z prelki 5gen i stąd moje pytanie czy podejdzie do mojego civa p'n'p?

luchuma
02-10-15, 13:09
Cześć chłopaki,

mam problem ze swoim autem. Dzisiaj po odpaleniu silnika nie mogłem wrzucić żadnego biegu. Przy próbie wrzucenia biegu zaczęło zgrzytać w skrzyni. Proces ten trwał około 20 sekund, dopiero mogłem wrzucić bieg. Biegi fakt faktem wchodziły bardzo ciężko, zastanawiałem się, czy gdziekolwiek jechać. Podczas jazdy miałem jeszcze problem z wrzuceniem biegów, natomiast po przejechaniu około 15 km (30 minut) odczułem, że wchodzą w miarę normalnie, tak jak poprzednio.
Dodatkowo już wczoraj zacząłem wyczuwać delikatną zmianę sprzęgła, aczkolwiek nie byłem tego pewien. Sprzęgło jest tak jakby miękkie, inaczej zupełnie łapie niż wcześniej.

Stało się to tak nagle z dnia na dzień można powiedzieć. Co to może być?
Googlowałem jakieś stare tematy w internecie i może to być wysprzęglik sprzęgła (cokolwiek to jest) oraz pompa sprzęgła.

Kto może wiedzieć co to jest? I jakie to są koszta.

wysprzeglik od 20 do 200zl
pompa od 20 do 200zl
plus plyn dot4
plus robocizna

sprawdz czy masz plyn w zbiorniczku malym obok hamulcowego - tam jest dot4 do wysprzeglika - jesli nie ma to znaczy ze gdzies masz wyciek i nie ma sily wysprzeglic

rryba
02-10-15, 14:51
poleccie jakies nakretki do felg stalowych , myslalem nad OEM Honda z haparts ale moze sa jakies twardsze w podobnej cenie ?

luchuma
02-10-15, 14:53
bier OEMy ;] w uzywcee nawet

UNK
02-10-15, 17:19
Panowie mam nowo wyspawany wydech ale na niskich obrotach do ok 3tys slychać nie przyjemny metaliczny dzwiek blizej silnika, jakby male metalowe kuleczki krazyly w rurze albo po kolektorze.
Wydech to 421 chinol, srodkowy i koncowy powiekszony proexa.
Da sie to jakos zniwelowac?

S3

firstborne
02-10-15, 17:22
Da sie to jakos zniwelowac?
Złączem elastycznym przy kolektorze.

KrisHonda
02-10-15, 20:02
Panowie i Panie proszę o pomoc, jak podłączyć elektryke lusterek i szyb honda civic 6 ( coupe )? Jakiś schemat?

gromus
03-10-15, 19:32
Oryginalne nakretki pod alufelge i stalowe sa takie same?

piterstar1
03-10-15, 20:34
Złączem elastycznym przy kolektorze.

Zlacze elastyczne nie pomorze. Mam 4-2-1, zlacze, dlugi Magnaflow, na koncu przelot Magnaflow i tez troche rzęzi. Ale w moim przypadku moze dlatego ze troche za duza rure dalem na obecny setup. Podobno wstawienie drugiego srodkowego zalatwi sprawe. Tak tez planuje zrobic.

Labed2007
03-10-15, 20:37
Panowie montował ktoś seryjny wentylator na grubą chłodnicę tzw. "chińczyk" ? Da się taki zestaw wpakować w komorę 6gena EJ9?
Słyszałem że wentylatory które dodają w zestawie są kiepskie i szybko padają i stąd pytanie.

rogeroxd
04-10-15, 01:39
Witam mam pewien problem z wyborem tlumika koncowego bo mam zamiar wymienic swojego ultera bo zakladam 4-2-1 2 calowy przelot i srodkowy tlumik proexa proseries i szukam koncowego przelotowego ale bardziej zeby byl silencerem, chodzi zeby rasowo chodzil a nie żeby mnie słyszeli z 5km.
Posiadam vi HB D15Z6

kazik1993
04-10-15, 10:01
Mam problem gdy jadę w dłuższe trasy powyżej 30 km to strasznie nagrzewa się tam gdzie trzyma się nogi i bije ciepłe powietrze . Wczoraj jechałem 100 km i już nie dawałem rady trzymać tam nóg . Co to może być i gdzie szukać problemu?

m1j4g1
04-10-15, 10:21
Grzeje się zapewne od wydechu. Ja myślałem czy nie owinąć by wydechu bandażem termo ale nie szukałem jeszcze info na temat takiego rozwiązania.

lukaszwwl
04-10-15, 10:43
osłona lewarka zmiany biegów pod tunelem.

kazik1993
04-10-15, 11:15
Kurde nie sądzę żeby tak wydech grzał . Jak wsadzilem tam rękę to tak jakby nawiew na nogi był włączony . Też jest dziwne że od tego roku tak się dzieje wcześniej było ok

UNK
04-10-15, 11:41
Zlacze elastyczne nie pomorze. Mam 4-2-1, zlacze, dlugi Magnaflow, na koncu przelot Magnaflow i tez troche rzęzi. Ale w moim przypadku moze dlatego ze troche za duza rure dalem na obecny setup. Podobno wstawienie drugiego srodkowego zalatwi sprawe. Tak tez planuje zrobic.

Z tego co sie dowiedziałem, chinole 421 maja to do siebie, że brzęczą.
Spróbuje go owinąć bandażem termo to w jakimś stopniu powinno pomóc

S3

KrisHonda
04-10-15, 12:02
Ponawiam pytanie:
Panowie i Panie proszę o pomoc, jak założyć i podłączyć elektryke lusterek i szyb honda civic 6 ( coupe )? Jakiś schemat?

Kryst
04-10-15, 19:33
Witam wszystkich.
Niestety mialem ostatnio dzwona i mam do naprawy przod w mojej Hondzie Civic VI HB 3d 98r.
I tu pojawia sie pytanie. Czy do mojej Hondy beda pasowaly maska, zderzak i lampy od innych wersji nadwoziowych? Np. z sedana

UNK
04-10-15, 20:16
Witam wszystkich.
Niestety mialem ostatnio dzwona i mam do naprawy przod w mojej Hondzie Civic VI HB 3d 98r.
I tu pojawia sie pytanie. Czy do mojej Hondy beda pasowaly maska, zderzak i lampy od innych wersji nadwoziowych? Np. z sedana

Kupuj przód od polifta jak masz cały do roboty

S3

Kryst
04-10-15, 20:42
Kupuj przód od polifta jak masz cały do roboty

S3

a taki zderzak bedzie pasowal?
http://bajor.nazwa.pl/images/allegro/images/allegro/68335097-5918-491a-8fa7-9894bdb4ab28_POP.jpg
i taka maska
http://bajor.nazwa.pl/images/allegro/images/allegro/7d90b24b-9d53-4fad-86b8-cc87af3fc430_POP.jpg

Kiielu
04-10-15, 21:05
Kryst, nie, te części są do angielki

Kryst
04-10-15, 21:31
Kryst, nie, te części są do angielki

czyli czesci do sedana = angielki nie beda pasowaly do HB 3d?

KrisHonda
04-10-15, 21:52
nie, będzie pasować do Twojej tylko HB i Coupe ;) i najlepiej polift, bo chyba taniej

Kryst
04-10-15, 22:06
nie, będzie pasować do Twojej tylko HB i Coupe ;) i najlepiej polift, bo chyba taniej

Dziekuje za odpowiedz.
Orientujecie sie moze Panowie czy lepiej szukac na allegro czy na skupach? Staram sie znalezc w srebrnym kolorze ale na allegro za duzo tego nie ma.

Kiielu
04-10-15, 22:07
Kryst, ty masz wersję japońską, a te części będą pasowały do wersji angielskiej. Poczytaj troche o tych wersjach, japońskie to:
- hatchback,
- coupe,
- sedan.

Mają one oznaczenia ej9, ek3, ek4, ek9, ej6 itd

Angielskie wersje to:
- liftback,
- sedan,
- kombi,

Oznaczenia ich to wszystkie ma/mb itd

Kryst
04-10-15, 22:26
O dziekuje, teraz rozwiales moje watpliwosci. Po prostu nie wiedzialem ze sedan byl z Anglii i z Japonii.

piterstar1
04-10-15, 22:58
Kryst, ty masz wersję japońską, a te części będą pasowały do wersji angielskiej. Poczytaj troche o tych wersjach, japońskie to:
- hatchback,
- coupe,
- sedan.

Mają one oznaczenia ej9, ek3, ek4, ek9, ej6 itd

Angielskie wersje to:
- liftback,
- sedan,
- kombi,

Oznaczenia ich to wszystkie ma/mb itd

Anglikow nie bylo w sedanie...


Kryst Ciebie interesuje kazda wersja nadwozia(coupe, hatchback, sedan), ale tylko wersje Japonskie.

firstborne
04-10-15, 23:27
Z tego co sie dowiedziałem, chinole 421 maja to do siebie, że brzęczą.
Bo tak jest i całkowicie przez ten kolektor nie idzie tego usunąć, przynajmniej nie słyszałem o całkowitym usunięciu tego brzęczenia.
Sam mam pełen przelot na końcowym, komorowym proexa i denerwowało mnie ów brzęczenie, więc dodałem złącze. Ważne jest by nie było za krótkie co najmniej 210mm. Po tej operacji jest git. Najlepiej sprawdzić dodatkowo czy wydech jest WSZĘDZIE szczelny i nie ma najmniejszej dziurki.

UNK
05-10-15, 01:28
Bo tak jest i całkowicie przez ten kolektor nie idzie tego usunąć, przynajmniej nie słyszałem o całkowitym usunięciu tego brzęczenia.
Sam mam pełen przelot na końcowym, komorowym proexa i denerwowało mnie ów brzęczenie, więc dodałem złącze. Ważne jest by nie było za krótkie co najmniej 210mm. Po tej operacji jest git. Najlepiej sprawdzić dodatkowo czy wydech jest WSZĘDZIE szczelny i nie ma najmniejszej dziurki.


O takim złączu mówisz?
http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-51x230-wzmocnione-i5673382009.html

firstborne
05-10-15, 10:48
O takim złączu mówisz?
http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-51x230-wzmocnione-i5673382009.html

Tak
Złącze elastyczne, plecionka...różnie zwą, ale zazwyczaj wiadomo o co chodzi :)

Mniszek
05-10-15, 20:58
Sądzicie, że ten próg jest jeszcze do odratowania? Tylko w tym miejscu jest trochę podgnity, ale śrubokręta nie udało mi się wbić do środka :)
http://i57.tinypic.com/2hp4pba.jpg
http://i58.tinypic.com/2ujp5hd.jpg
http://i57.tinypic.com/24voeu0.jpg

Kriss91
05-10-15, 21:39
Mechaniczne czyszczenie szczotą drucianą prawdę Ci powie :) Dół progu praktycznie na pewno pójdzie w dziury. Zostaw to raczej w spokoju i wstawiaj do blacharza bo po zimie będziesz miał ciekawie.

bodzoxp1506
05-10-15, 22:05
Panowie czy śruby pokrywy zaworów z d16y7 podejdą do d15z6?

Mniszek
05-10-15, 22:50
Jutro blacharz bedzie to ogladal ten ktory tydzien temu robil mi co innego w aucie. Jak duzo nie bedzie wolal to przed zima auto bedzie zrobione.

mblbn
05-10-15, 23:00
Panowie czy śruby pokrywy zaworów z d16y7 podejdą do d15z6?

z każdej d serii sohc ze świecami z tej samej strony podejdą

kaszo
05-10-15, 23:14
Czy wagacze przednie beda pasowaly od 5 gen do 6 gen?

Labed2007
06-10-15, 00:47
Czy wagacze przednie beda pasowaly od 5 gen do 6 gen?

Górne - na pewno nie. Dolne - nie wiem.


Sądzicie, że ten próg jest jeszcze do odratowania? Tylko w tym miejscu jest trochę podgnity, ale śrubokręta nie udało mi się wbić do środka :)
http://i57.tinypic.com/2hp4pba.jpg
http://i58.tinypic.com/2ujp5hd.jpg
http://i57.tinypic.com/24voeu0.jpg

Konieczne będzie cięcie i spawanie ale jeszcze nie ma mega tragedii - choć progi są juz w stanie słabym.
Ja mam również ej9 z 99 roku a drzwi i progi w idealnym stanie - gdyby pominąć nadkola które zaczynają lecieć to mógłbym mówić że trafiłem na jakiegoś wyjątkowego Civica :p Chociaż fakt - mam auto 6 lat i przed kazda zima robie/uzupelniam konserwację podwozia + 2/3 puszki fluidolu we wszystkie profile.

MaTi95
06-10-15, 06:54
Panowie czy dystanse 56,6 można założyć na piaste 56,1?

Mniszek
06-10-15, 07:00
Niestety auto nabylem dwa miesiace temu i w takim stanie niestety byl... Teraz powoli robie.

mblbn
06-10-15, 09:07
Panowie czy dystanse 56,6 można założyć na piaste 56,1?

trudno znaleźć w tym rozmiarze, ale bywają

Mniszek
06-10-15, 18:38
Blacharz już umówiony, a teraz takie pytanie... W sobotę wyczyściłem silnik krokowy bo silnik przygasał po odjęciu gazu.
Do wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj na rozgrzanym silniku znowu to samo. Przygazowanie (lekkie/mocne), obroty spadają prawie na zero i idą do góry na około 500-750. Co to może być?
Dodam, że alternator już hałasuje, ale nie wiem czy to może mieć jakiś związek.

Kriss91
06-10-15, 21:02
Sprawdź czy pancerzyk linki przepustnicy opiera się właściwie na śrubce ogranicznika.

Mniszek
06-10-15, 21:24
A srubka ogranicznika gdzie sie znajduje, przy jakiej czesci? Tam na tym uchwycie na prawo od przepustnicy gdzie konczy sie pancerz?

Czytajac inne tematy dodam, ze zawory byly regulowane, krokowiec i przepustnica wyczyszczone, filtry po wymianie, olej tez, swiece beda wymienione za tydzien, przewody i kopulka jedynie stare, ale nie wygladaja na jakies zuzyte czy cos.

gromus
06-10-15, 22:31
http://files.tinypic.pl/i/00710/zuysy2xfgz9r_t.jpg (http://www.tinypic.pl/zuysy2xfgz9r)
Co to jest za skrzynia biegów?