Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

slayerek
15-04-15, 17:45
a gdzie kupie gotowce do coupe ?

kepa416
15-04-15, 17:47
a gdzie kupie gotowce do coupe ?
Tutaj napisz do nich nie wiem czy hb i copue nie mają tak samo.

http://przewody-hamulcowe.pl/

I3uC
15-04-15, 18:38
Panowie jakich programów używacie i jaki kabel OBD2 macie do swoich Hanek.

luchuma
15-04-15, 19:45
ale do czego ?

login
15-04-15, 20:13
A nie lepiej kupić gotowe?

Może i lepiej, tylko ułożyć gotowego przewodu na 100% łatwiej nie będzie niż rurki ze zwoju.


a gdzie kupie gotowce do coupe ?

Tu sprzedają i gotowe i materiał do zrobienia do wyboru:
http://pwpnet.pl/

kepa416
15-04-15, 20:15
Może i lepiej, tylko ułożyć gotowego przewodu na 100% łatwiej nie będzie niż rurki ze zwoju.



Tu sprzedają i gotowe i materiał do zrobienia do wyboru:
http://pwpnet.pl/
Przecież gotowy przewód i tak jest w zwoju. Chyba nie myślisz że wyślą ci 4m przewodu. Chodziło mi o zakucie i końcówki

I3uC
15-04-15, 21:03
ale do czego ?

By podłączyć Hondę pod kompa w celu sprawdzenia błędów i kasowania ich.

login
15-04-15, 21:04
Przecież gotowy przewód i tak jest w zwoju. Chyba nie myślisz że wyślą ci 4m przewodu. Chodziło mi o zakucie i końcówki

Chodziło mi raczej o przetykanie przewodu z zarobionymi końcówkami.

kepa416
15-04-15, 21:10
Chodziło mi raczej o przetykanie przewodu z zarobionymi końcówkami.

Hehe :) aż takich problemów chyba nie ma żeby końcówka utrudniała jego prowadzenie.

login
15-04-15, 21:25
Hehe :) aż takich problemów chyba nie ma żeby końcówka utrudniała jego prowadzenie.

Spierać się raczej nie ma o co, bo każdy i tak zrobi jak będzie chciał.
:D
Ja twierdzę, że bez zarobionych końcówek łatwiej, jednak dla tego kto nie umie zarobić albo nie ma sprzętu łatwiej nie będzie.

Sebek_WWL
15-04-15, 21:44
ktoś używa tego kółka jak z jakością ? http://allegro.pl/regulowane-kolo-rozrzadu-honda-civic-blox-d16-d15-i5200693874.html

rryba
15-04-15, 22:52
mógłby ktoś wytłumaczyc jak odpowietryc układ hamulcowy w 6 gen z ABS ? na kazdej stornie pisza cos innego i w manualu cos jeszcze innego . Jestem zielony i nei chciał bym nic zepsuć szczegolnie ABSu .

Labed2007
15-04-15, 23:53
Zaczynasz od koła położonego najdalej od pompy(prawy tył) i zaś kolejno: lewy tył, prawy przód, lewy przód.

rryba
16-04-15, 00:44
Wlasnie na innych forach pisali ze gdy jest abs to wtedy zaczynami najblizej pompy . na wlaczonym czy wylaczonym silniku/zaplonie mam pompowac i odpowietrzac ?

delek
16-04-15, 09:32
Czy jest abs czy go nie ma, NIE ma potrzeby wlaczania zaplonu.

Kriss91
16-04-15, 10:50
Zawsze odpowietrzałem od najdalszego do najbliższego koła do pompy i nigdy nie było problemów.

kepa416
16-04-15, 11:03
Zaczynasz od koła położonego najdalej od pompy(prawy tył) i zaś kolejno: lewy tył, prawy przód, lewy przód.
A skąd takie info? W H jest układ X wiec taka kolejność nie ma sensu. Manual mówi dobrze po działamy na pierwszej sekcji pompy czy PT LP a potem druga LT PP. Co nie zmienia faktu że jedna i druga opcja działa.

rryba
16-04-15, 12:33
A jesli jest abs to musze pierwszo odpowietrzyc pompe abs czy cos takiego ( poprawcie mnie jesli to co mowie jest zle bo na jakims forum tak przeczytalem a jak mowilem jestem zielony ) a potem dopiero kola czy odrazu zaczynac od kol ?
Czyli pompuje uklad , wciskam kilka razy hamulec , po tym wciskam i trzymam hamulec caly czas , odkrecam zawor , hamulec dochodzi do podlogi to zamykam zawor i tak az przestanie byc bablow ? Dzieki z gory za zainteresowanie i pomoc

przemoc666
16-04-15, 14:35
Panowie muszę się zaopatrzyć w silnik od elektrycznych szyb, jeżdżę poliftowym EK4,
czy podejdą silniczki z przedliftowych 6gen albo 5gen? (podnośnik mam zdechł sam silnik)

sebawo
16-04-15, 14:37
Weź manual, rób według manuala i nie czytaj mitów/pierdół po forach. Tak się potem tworzą mityczne opowieści o odpowietrzaniu pompy abs czy resecie kompa z zagrzaniem do włączenia wiatraka.

login
16-04-15, 14:41
Panowie muszę się zaopatrzyć w silnik od elektrycznych szyb, jeżdżę poliftowym EK4,
czy podejdą silniczki z przedliftowych 6gen albo 5gen? (podnośnik mam zdechł sam silnik)

W VI HB przedlift'owym i polift'owym są identyczne.
Jak jest z V to nie wiem, bo nigdy się nie interesowałem.

I3uC
16-04-15, 22:27
resecie kompa z zagrzaniem do włączenia wiatraka.
Dziś resetowałem kompa i nie wiem dlaczego na postoju obroty spadają mi do zera a silnik nie gaśnie. Mam nadzieję, że to się jakoś ustabilizuje.

Sebek_WWL
16-04-15, 22:54
ktoś używa tego kółka jak z jakością ? http://allegro.pl/regulowane-kolo-ro...200693874.html?? ktoś odp

abiele
18-04-15, 08:08
Witam,
Wiem, ze było juz to milion razy poruszane, ale nie mogę odnaleźć kostki do samodiagnostyki. Sprawdzałem za i pod schowkiem. Jest taka możliwość, że u mnie nie ma tego złącza?


Sent from my ej9 using Tapatalk

mblbn
18-04-15, 10:15
Witam,
Wiem, ze było juz to milion razy poruszane, ale nie mogę odnaleźć kostki do samodiagnostyki. Sprawdzałem za i pod schowkiem. Jest taka możliwość, że u mnie nie ma tego złącza?


Sent from my ej9 using Tapatalk
jak masz ten plastik po prawej przy nogach pasażera to zdejmujesz i szukasz kostki z czarnym i brązowym (jak dobrze pamiętam) kablem, nie jest do niej nic podpięte i powinna mieć założony taki gumowy kapturek

mx4ever
18-04-15, 10:49
Witam,
Wiem, ze było juz to milion razy poruszane, ale nie mogę odnaleźć kostki do samodiagnostyki. Sprawdzałem za i pod schowkiem. Jest taka możliwość, że u mnie nie ma tego złącza?


przerabiałem to samo u siebie przez bardzo długi czas nie mogłem jej znaleźć, w końcu z mała pomocą jogala i odrobiną szczęścia:) udało się, u mnie jest za konsolą środkową od tyłu jest przyczepiony do stelaża taki niebieski plastik a w niego są wpięte 2 niebieskie kostki, jedna 3-żyłowa, druga 2-żyłowa i ta jest od samodiagnostyki kabelek czarny i brązowy, jeśli masz polifta to jest duża szansa ze właśnie tam to znajdziesz:D

mblbn
18-04-15, 10:51
przerabiałem to samo u siebie przez bardzo długi czas nie mogłem jej znaleźć, w końcu z mała pomocą jogala i odrobiną szczęścia:) udało się, u mnie jest za konsolą środkową od tyłu jest przyczepiony do stelaża taki niebieski plastik a w niego są wpięte 2 niebieskie kostki, jedna 3-żyłowa, druga 2-żyłowa i ta jest od samodiagnostyki kabelek czarny i brązowy, jeśli masz polifta to jest duża szansa ze właśnie tam to znajdziesz:D
a w polifcie nie powinno być już łącza diagnostycznego OBD2?

abiele
18-04-15, 11:38
Koledzy, tak to jest poliftowe auto.
Na konsoli od strony pasażera po lewej znalazłem taką kostkę:

http://images.tapatalk-cdn.com/15/04/18/737eb7997454ccc5b2464d4e2242fca8.jpg

Sent from my ej9 using Tapatalk

kazik2_h9w3
18-04-15, 11:45
Żółte kostki są od airbagow więc to nie ta

kepa416
18-04-15, 12:49
Dziś resetowałem kompa i nie wiem dlaczego na postoju obroty spadają mi do zera a silnik nie gaśnie. Mam nadzieję, że to się jakoś ustabilizuje.
Do zera na pewno nie spadły co najwyżej w okolicy 50p rpm czyli dolnej kreski

abiele
18-04-15, 12:55
a w polifcie nie powinno być już łącza diagnostycznego OBD2?

Jest OBD2 i po sprawie.
Ile moze ksztować podpięcie do kompa i diagnoza usterki?


Sent from my ej9 using Tapatalk

trucizna
18-04-15, 14:40
Witam forumowiczów,

Nie mogę znaleźć takiego tematu dla V gen a nie chce zakładać nowego tematu, jeśli to problem, proszę o przeniesienie posta do poprawnego tematu.

Mam pytanie odnośnie wymiany płynu do wspomagania kierownicy. Posiadam Civica 1.3 94r., ostatnio zauważyłem, że płyn ten mam na poziomie minimum i czuć luzy w kierownicy. Jako, że od kiedy mam autko (3-4 lata) płyn ten nie był wymieniany, oraz nie mam pojęcia jaki był lany wcześniej postanowiłem go wymienić. Nie mam pojęcia jaki płyn wybrać i tu moje pytanie.

Na necie wygrzebałem, że nada się DEXTRON III, co o tym myślicie? ewentualnie czy można wlać jakiś tańszy zamiennik?
Drugie pytanie, to czy przy wymianie tego płynu, trzeba wymienić jakiś filtr lub uszczelki? Chciałbym kupić wszystko naraz.

Pozdrawiam

endriu21
18-04-15, 16:11
Na konsoli od strony pasażera po lewej znalazłem taką kostkę:

sprawdzałeś po prawej stronie nóg pasażera, za plastikiem, obok kompa, tak jak kolega wyżej radził? Tam powinna być, wtedy masz za darmo :) a tak to komp pewnie jakieś 50-100zł

abiele
18-04-15, 16:38
Byłem juz w warsztacie, niby awaria sondy lamnda, ale parametry są prawidłowe. Błąd skasowany i na razie jest OK. Być moze coś z paliwem (tankowałem w BP).


Sent from my ej9 using Tapatalk

I3uC
18-04-15, 16:55
Witam,
Wiem, ze było juz to milion razy poruszane, ale nie mogę odnaleźć kostki do samodiagnostyki. Sprawdzałem za i pod schowkiem. Jest taka możliwość, że u mnie nie ma tego złącza?


Sent from my ej9 using Tapatalk

Z lewej strony za klameczką do otwierania maski.

RayLomas
18-04-15, 17:25
Szybkie pytanie o numery części - kupiłem na allegro chlapacze przednie od gościa twierdzącego że są do Civica VI, jednak do mojej VI niesposób ich spasować. Jedyny numer części na chlapaczu to:
HONDA
>E/VAC<
STO-FR-R
(na prawym, na lewym to samo tylko STO-FR-L)

Wyglądają tak:

https://i.imgur.com/WJQ3bfu.jpg

Wie ktoś do czego to może być?

mblbn
18-04-15, 17:35
może to od angielki

luchuma
18-04-15, 17:39
masz napisane na nich bialym markerem 5d

RayLomas
18-04-15, 20:18
może to od angielki

Na to niestety wygląda.


masz napisane na nich bialym markerem 5d

To prawda... w sumie dobrze, że odgrzebałem zdjęcie z allegro kiedy tu wrzucałem - mam je u siebie wyczyszczone z wszystkiego.

Patryk_ZS
19-04-15, 10:36
Szybkie pytanie

Szykuje ej9 99r do lakierowania, pytanie o szybę w tylnej klapie jak ja wyjąć? czy ew. można samą uszczelkę, z tego co się dowiedziałem w "internetach" to jest ona niewymienna albo jest to ciężka sprawa i lepiej to zostawić. Tylko jak polakierować element mając na nim uszczelkę ;p

login
19-04-15, 12:58
Szykuje ej9 99r do lakierowania, pytanie o szybę w tylnej klapie jak ja wyjąć? czy ew. można samą uszczelkę, z tego co się dowiedziałem w "internetach" to jest ona niewymienna albo jest to ciężka sprawa i lepiej to zostawić.

Łatwiej kupić do EJ9 HB całą klapę bagażnika z szybą niż samą szybę lub jej uszczelkę.


Tylko jak polakierować element mając na nim uszczelkę ;p

Lakiernik raczej będzie wiedział jak to dobrze zrobić, chyba że okaże się paprakiem a nie lakiernikiem.

Patryk_ZS
19-04-15, 16:46
Ja to będę lakierował dlatego się pytam...?

endriu21
19-04-15, 19:14
słyszałem że niektórzy stosują taki patent że wkładają jakąś żyłkę/sznurek, żeby podnieść uszczelkę podczas lakierowania, żeby lakier pod nią wszedł, ale czy to się sprawdza to nie wiem.

UNK
19-04-15, 19:27
Panowie mam dziwny problem w aucie, podczas pracy silnika na biegu jałowym siedząc w środku auta słychać jak coś stuka z przodu, dźwięk porównywalny do pracy wtrysków (cykania) tylko głośniejszy i nie słyszalny na zewnątrz i przy silniku.
Śłychać to tylko w środku auta, jak przyłożę ucho do szyby przedniej czy do tego plastiku pod wycieraczkami też to samo słyszę..
Jakieś sugestie??

Wydziergane z S III

luchuma
19-04-15, 19:33
wrozbita maciej CI pomoze.

UNK
19-04-15, 19:45
Dzięki ;]

luchuma
19-04-15, 19:52
nagraj dzwiek w aucie i spod maski

Patryk_ZS
19-04-15, 20:42
słyszałem że niektórzy stosują taki patent że wkładają jakąś żyłkę/sznurek, żeby podnieść uszczelkę podczas lakierowania, żeby lakier pod nią wszedł, ale czy to się sprawdza to nie wiem.

Dzięki :) Sprawdzę myślę ze zda egzamin.

kazik2_h9w3
19-04-15, 22:47
Cyka Ci pewnie filtr paliwa jest na ścianie grodziowej

luchuma
19-04-15, 23:45
albo akumulator sie obija albo krasnoludki graja bebnach ;]

kepa416
20-04-15, 01:37
Panowie mam dziwny problem w aucie, podczas pracy silnika na biegu jałowym siedząc w środku auta słychać jak coś stuka z przodu, dźwięk porównywalny do pracy wtrysków (cykania) tylko głośniejszy i nie słyszalny na zewnątrz i przy silniku.
Śłychać to tylko w środku auta, jak przyłożę ucho do szyby przedniej czy do tego plastiku pod wycieraczkami też to samo słyszę..
Jakieś sugestie??

Wydziergane z S III

Puść lepiej to padło w końcu bo ja zauważyłem że raz w tygodniu piszesz tutaj że masz problem z tym autem :)

TajniakOsz [PL]
20-04-15, 01:54
Witam,
Jak podłączyć ten przycisk?
zdjęcie1 (http://i41.photobucket.com/albums/e258/jarhead293/PhotoMoto0367-1.jpg~original)
zdjęcie2 (http://img.photobucket.com/albums/v474/twilightdemon/DIYs/DIYswitch1.jpg~original)
Rozumiem że oba "ground" zmostkować i podpiąć do karoserii, a "to relay[...]" do przekaźników mat grzewczych, a pozostałe?

luchuma
20-04-15, 02:28
relay to przekaznik czyli napiecie do grzania - podpinasz pod przekaznik ktory ma dac napiecie do grzania

ground nie trzeba tlumaczyc

power with lights - podswietlanie po wlaczeniu swiatel pozycyjnych
ignition power - podpinasz pod zaplon na stacyjce (zeby nie grzalo jak wyciagniesz kluczyk)

TajniakOsz [PL]
20-04-15, 09:55
Dziękuję. Jakie są to dokładnie części instalacji elektrycznej? Po prostu nie wiem jak to nazwać i co wpisać w google, jak wpisuję "wiązka stacyjki civic ek3" to wyskakują same aukcje i inne pierdoły a nie schematy elektryczne.

mblbn
20-04-15, 10:18
;2516142']Dziękuję. Jakie są to dokładnie części instalacji elektrycznej? Po prostu nie wiem jak to nazwać i co wpisać w google, jak wpisuję "wiązka stacyjki civic ek3" to wyskakują same aukcje i inne pierdoły a nie schematy elektryczne.

takie rzeczy to sprawdzaj tylko w serwisówce lub "sam naprawiam"

TajniakOsz [PL]
20-04-15, 10:40
takie rzeczy to sprawdzaj tylko w serwisówce lub "sam naprawiam"

To tylko mieć nadzieję, że w serwisówce kolory kabli się zgadzają, bo są tylko schematy ideowe bez zaznaczonych pinów jakichkolwiek kostek :/

Btw. co to jest KS i KB model?

sebawo
20-04-15, 10:50
w serwisówce masz poza kolorami kabli rozrysowane też piny w kostce i sposób sprawdzania czy działa, co mierzyć i jaki powinien być wynik pomiarów. nie wiem do jakiej Ty serwisówki patrzysz...

luchuma
20-04-15, 11:17
;2516142']Dziękuję. Jakie są to dokładnie części instalacji elektrycznej? Po prostu nie wiem jak to nazwać i co wpisać w google, jak wpisuję "wiązka stacyjki civic ek3" to wyskakują same aukcje i inne pierdoły a nie schematy elektryczne.

zle mnie zrozumiales

po zaplonie jest np prad na zapalniczce - nie trzeba kostki stacyjki szukac
tak samo prad po swiatlach tez znajdziesz w bezpiecznikach, np w kostce do podlaczenia halogenow - nie pamietam jakie ma oznaczenie ;]

hubson
20-04-15, 13:34
Naba od Prelude IV BB3 podejdzie do Civica ej9? Proszę o szybką odpowiedz. Dziękuję

kazik2_h9w3
20-04-15, 22:01
Na 90% nie
Z 4gen prelude pasuje ale do 5g civica

endriu21
23-04-15, 13:08
dobrze kojarzę że żarówka przedniego kierunku w 6gen polifcie ma asymetryczne mocowanie?

zgulec
23-04-15, 14:58
Szybkie pytanie bo nie mam teraz dostępu do samochodu. Muszę kupic redukcję silikonową na dolot, wyjście 3 cale, a jaka średnica z drugiej strony gdzie nachodzi na przepustnice? Bo na pewno mniejsza :D Silnik B16A2 z 97 roku.

Michał102
24-04-15, 11:27
63mm. o ile mnie pamięć nie myli.

zgulec
24-04-15, 12:28
Kupiłem dziś redukcję 76/70, po przyłożeniu w sklepie do starego dolotu powinno pasic, wrócę z pracy to założe.

mariuszmaxs
24-04-15, 15:36
Jaki gwint ma czujnik oleju w d serii?

kruszyna9227
24-04-15, 17:59
Panowie ile potrzeba materiałów do wymiany przewodów paliwowych i hamulcowych? Jakie średnice, długości i końcówki ? Pacjent Civic Ej9 Sedan :) Pozdro :)

York22
24-04-15, 20:42
Panowie ile potrzeba materiałów do wymiany przewodów paliwowych i hamulcowych? Jakie średnice, długości i końcówki ? Pacjent Civic Ej9 Sedan :) Pozdro :)


Dwa dni temu przerabiałem ten temat z tym, że ja zmieniałem tylko hamulcowe. Wpinałem się zaraz na początku podłogi, tuż za belką i kończyłem przed zbiornikiem paliwa na początku oplotów na przewodach (dalej idą w oplocie). Więc można powiedzieć, że po całej długości podłogi. Poszło mi ok 3m przewodu hamulcowego o ile pamiętam 4,75mm, 8 końcówek wp 105 i 4 łączniki do tych końcówek, tzw beczułki.
Koszt tego wszystkiego ok 90 zł

login
24-04-15, 20:58
Panowie ile potrzeba materiałów do wymiany przewodów paliwowych i hamulcowych? Jakie średnice, długości i końcówki ? Pacjent Civic Ej9 Sedan :) Pozdro :)

Jeśli Ci to coś pomoże, to 2 lata temu miałem wymieniane sztywne przewody hamulcowe i paliwowe na miedziane i zostało kupione:
przewód hamulcowy 6,35 mm - 10,0 m
przewód hamulcowy 4,75 mm - 10,0 m
przewód hamulcowy 8,00 mm - 5,0 m
końcówki przewodów hamulcowych 1,6 - 10 szt.
Co prawda nadwozie EJ9 hb, ale rurek trochę zostało, więc i do sedana na 100% wystarczy.

kepa416
25-04-15, 00:48
Ja zrobiłem inaczej napisałem do firmy że chce kupić na sztuki a nie cały zestaw i żeby mi podali na email wymiary tylko tak samo do HB z tego co wiem to 2x te najdłuższe z komory do tyłu to 3750 i 3200 mm do tego 2x 300 mm na koniec to mamy 7 m na cały tył.

tomalacivic
25-04-15, 07:18
Pany w moim ek3 d15z6 jest jedna sonda i ma jeden przewód po odłączeniu kostki powinien pojawić się check bo odłączyłem a tu nic wiec jak sprawdzić czy sonda jest ok.

m1j4g1
25-04-15, 09:22
Długości przewodów paliwowych w ej9 i ej6 są takie same czy różnią się?

login
25-04-15, 09:35
Długości przewodów paliwowych w ej9 i ej6 są takie same czy różnią się?

A długość nadwozia się różni?
:p

m1j4g1
25-04-15, 09:38
Różni się różni, tylko usytuowanie baku być może nie, nie wiem bo nigdy pod spód nie zaglądałem dlatego pytam :P

luchuma
25-04-15, 10:53
Długości przewodów paliwowych w ej9 i ej6 są takie same czy różnią się?

masz na mysli sedan ej9 i coupe ej6 czy hb ej9 i hb ej6?

zajrzyj pod spod i zmierz ;]

m1j4g1
25-04-15, 11:36
Hb ej9. U siebie zmierzę ale w coupe nie bardzo bo nikt znajomy nie ma.

luchuma
25-04-15, 12:32
sa te same dlugosci hb/sdn/qp

komplet paliwowych niezarobionych(trzeba przelozyc kocowke ze starego przy filtrze) i zarobionych hamulcowych (P+T+do bebnow) 300zl z miedzi

rooter666
25-04-15, 15:20
Pany w moim ek3 d15z6 jest jedna sonda i ma jeden przewód po odłączeniu kostki powinien pojawić się check bo odłączyłem a tu nic wiec jak sprawdzić czy sonda jest ok.

trzeba przejechać chociaż 15km i dopiera zapali checka

maxicas
26-04-15, 09:29
Pytanie, kupiłem parę dni temu nowe EK, i występuje tam problem ze stacyjką. Żeby kluczyk chciał się przekręcić trzeba się mega nakombinować, najpierw wsunąć do końca, potem ciut wyciągnąć i dopiero można przekręcić. Czasem udaje się za 2-5 razem, a czasem i 5 minut siedzę i nie chce zaskoczyć ;/. Czego to wina? Kluczyk się już wyrobił? Stacyjka rozwalona? Jeśli stacyjka to będzie konieczna wymiana na nowa? Czy może ja naprawiać? żebym nie musiał dwóch kluczyków nosić, jednego do drzwi, drugiego do zapłonu.

kazik2_h9w3
26-04-15, 10:15
A sprawdzales innym kluczykiem??

maxicas
26-04-15, 10:57
Mam tylko jeden ;) a od drugiej Hondy nie pasuje :)

Kriss91
26-04-15, 11:43
Czy uszkodzone uszczelniacze zaworowe mają wpływ na wynik ciśnienia kompresji cylindrów?

luchuma
26-04-15, 12:42
Nie. Pomiar jest robiony kiedy zawory są zamkniete

Kriss91
26-04-15, 12:53
Czyli teoretycznie jest szansa, że przy poprawnych wynikach sprawdzenia ciśnienia i szczelności jednostki, będzie wpieprzać olej uszczelniaczami? Olej ucieka w ilości +/- 1l/1000 a nie wiadomo skąd.

Powered
26-04-15, 13:03
Witam
Może mi ktoś podać opis bezpieczników lub chociaż podać namiary na bezpiecznik centralnego zamka ( ej9 )
Nic nie kumam z instrukcji a jest po niemiecku :confused:

CeeJay
26-04-15, 17:18
Pytanie, kupiłem parę dni temu nowe EK, i występuje tam problem ze stacyjką. Żeby kluczyk chciał się przekręcić trzeba się mega nakombinować, najpierw wsunąć do końca, potem ciut wyciągnąć i dopiero można przekręcić. Czasem udaje się za 2-5 razem, a czasem i 5 minut siedzę i nie chce zaskoczyć ;/. Czego to wina? Kluczyk się już wyrobił? Stacyjka rozwalona? Jeśli stacyjka to będzie konieczna wymiana na nowa? Czy może ja naprawiać? żebym nie musiał dwóch kluczyków nosić, jednego do drzwi, drugiego do zapłonu.
Mam ten sam problem, zdarzyło mi się już kilkukrotnie takie zablokowanie stacyjki. :) U siebie stawiam raczej na zużycie wkłądki bo kluczyk oem mam w bdb stanie. Spróbuję jeszcze psiknąć w nią jakimś środkiem penetrującym, może coś się przyciera, a jak nie pomoże, a problem będzie zdarzał się często to trzeba będzie wymienić ;)

York22
26-04-15, 20:02
Czyli teoretycznie jest szansa, że przy poprawnych wynikach sprawdzenia ciśnienia i szczelności jednostki, będzie wpieprzać olej uszczelniaczami? Olej ucieka w ilości +/- 1l/1000 a nie wiadomo skąd.

Tylko pamiętaj, że olej też uszczelnia i czasami może Ci wskazać sporo wyższą komprechę.

jarosekk
26-04-15, 20:19
Próbował ktoś spasować dokładkę z VTI 5g do 6gena ? Chętnie zobaczę jakieś foty :)

Kriss91
26-04-15, 22:11
Tylko pamiętaj, że olej też uszczelnia i czasami może Ci wskazać sporo wyższą komprechę.
Zastanawiające jest to, że była ona prawie idealnie równa.

luchuma
26-04-15, 22:31
Zastanawiające jest to, że była ona prawie idealnie równa.

za kompresje i za olej odpowiadaja inne pierscienie ;]
zmien uszczleniacze to sie dowiesz

Kriss91
27-04-15, 00:34
Wiem, pamiętam :) Kawałek czasu temu silnik sprawdzało mi SSG i po teście kompresji, szczelności, AFRu, choojów moojów, dzikich węży i wszystkiego co się dało, silnik wydawał się być sprawny. Ostatnio wymieniłem nawet zawór PCV odmy skrzyni korbowej na nowy oryginalny dla pewności. Albo winne są tu uszczelniacze, albo działa tu jakaś magia. Nie mam zbytnio pomysłu co można jeszcze sprawdzić którędy może uciekać olej.

wiesko1261
27-04-15, 06:14
Wiem, pamiętam :) Kawałek czasu temu silnik sprawdzało mi SSG i po teście kompresji, szczelności, AFRu, choojów moojów, dzikich węży i wszystkiego co się dało, silnik wydawał się być sprawny. Ostatnio wymieniłem nawet zawór PCV odmy skrzyni korbowej na nowy oryginalny dla pewności. Albo winne są tu uszczelniacze, albo działa tu jakaś magia. Nie mam zbytnio pomysłu co można jeszcze sprawdzić którędy może uciekać olej.
za branie oleju 80% pierścienie olejowe ( zapieczone w kanale tłoka) reszta to uszczelniacze , zbyt duży luz na prowadnicach zaworu i owal tulei ( owal-nawet zmiana pierścieni nie pomorze ,tylko szlif) ;)
ja zawsze po pomiarach wymieniam komplet -pierścienie ,uszczelniacze

kepa416
27-04-15, 12:05
Czy to normalne że jak przegonie auto to pedal hamulca robi sie twardy a podczas normalnej jazdy pedal hamuje miekko i blokuje kola przy koncu skoku znow jak jest twardy to o wiele wyżej? Czy to wskazuje na serwo albo ten zaworek zwrotny od podciśnienienia?

Kriss91
27-04-15, 12:19
Wiem, że to może zabrzmi śmiesznie, ale jednostka była rzekomo remontowana jakieś 2,5 roku i rzekomo nie brało oleju do samego końca w poprzedniej budzie. Potem minął z miesiąc zanim silnik został odpalony no i się zaczęła zabawa. Co było dalej już wiecie.

pawel83waski
27-04-15, 16:34
Czy to normalne że jak przegonie auto to pedal hamulca robi sie twardy a podczas normalnej jazdy pedal hamuje miekko i blokuje kola przy koncu skoku znow jak jest twardy to o wiele wyżej? Czy to wskazuje na serwo albo ten zaworek zwrotny od podciśnienienia?
Po pierwsze zmien plyn

kepa416
27-04-15, 16:35
Po pierwsze zmien plyn
Pfff nie no tutaj jest ok wlane jakies ate tragedii nie ma. Tarcze klocki przewody git

pawel83waski
27-04-15, 16:40
No to jest zle odpowietrzony

wiesko1261
27-04-15, 18:04
Wiem, że to może zabrzmi śmiesznie, ale jednostka była rzekomo remontowana jakieś 2,5 roku i rzekomo nie brało oleju do samego końca w poprzedniej budzie. Potem minął z miesiąc zanim silnik został odpalony no i się zaczęła zabawa. Co było dalej już wiecie.

znajomy zrobił swap na większy ,a sąsiadowi poszły panewki , więc wzięliśmy silnik ( nie brał nic oleju , ale stał około dwóch miesięcy ) wymieniliśmy silnik , przez jakiś czas było dobrze , a potem zaczął brać oliwe ,jak głupi aż zaczął robić zasłonę dymną ;) kompresja po 13-14
po rozebraniu pierścienie wciśnięte i zapieczone w kanałach :)
czwarty silnik pod rząd to samo :)

luchuma
27-04-15, 18:14
Wiem, że to może zabrzmi śmiesznie, ale jednostka była rzekomo remontowana jakieś 2,5 roku i rzekomo nie brało oleju do samego końca w poprzedniej budzie. Potem minął z miesiąc zanim silnik został odpalony no i się zaczęła zabawa. Co było dalej już wiecie.

zaopatrz sie w olej, uszczelke miski i nafte

wlej po 50ml na cylinder na noc a rano sciag miske i zalej nowy olej

moze tez byc, ze juz pierscienie zuzyte po 2 latach katowania :D

Kriss91
27-04-15, 18:47
Jak duża jest szansa, że pierścienie "ożyją" po takim zabiegu, przy założeniu, że są zapieczone? Chyba, że to pytanie do wróżki :)

draksson20
28-04-15, 12:01
Mam pytanie odnośnie lamp Depo do 6 gen przedlift.
Jak wygląda ich spasowanie i świecenie?Opłaca się je kupić?
kolejna sprawa czy ma ktoś założony zderzak z IC (zamiennik)- jak wygląda jego spasowanie i montaż- czy da się wszystko złożyć p'n'p czy trzeba bawić się w wiercenie, naciąganie i itp żeby to wyglądało jak należy? jest to ABS czy laminat?

login
28-04-15, 12:48
Mam pytanie odnośnie lamp Depo do 6 gen przedlift.
Jak wygląda ich spasowanie i świecenie?Opłaca się je kupić?
kolejna sprawa czy ma ktoś założony zderzak z IC (zamiennik)- jak wygląda jego spasowanie i montaż- czy da się wszystko złożyć p'n'p czy trzeba bawić się w wiercenie, naciąganie i itp żeby to wyglądało jak należy? jest to ABS czy laminat?

Temat nie raz wałkowany na tym forum.
Według mnie tak samo w przypadku lamp jak i zderzaka zdecydowanie sensowniej jest poszukać części używanych w przyzwoitym stanie niż kupować nowe zamienniki - części wykonane z gorszych jakościowo materiałów i z mniejszą dbałością o szczegóły.
Oczywiście za moment na 100% znajdą się tacy, co będą twierdzić że sami mają i wszystko jest genialne i nawet lepsze od oryginału.
Dla mnie z zamiennikami blacharskimi jest jak z "winem". Są dobre bo są tanie i nic poza tym.

Powered
28-04-15, 16:40
Ponawiam pytanie :)

Może mi ktoś podać opis bezpieczników lub chociaż podać namiary na bezpiecznik centralnego zamka ( ej9 )
Nic nie kumam z instrukcji a jest po niemiecku

luchuma
28-04-15, 17:21
poszukaj w tym temacie lub w google, rozpiska byla milion razy ;]

Daras90
28-04-15, 19:12
Ponawiam pytanie :)

Może mi ktoś podać opis bezpieczników lub chociaż podać namiary na bezpiecznik centralnego zamka ( ej9 )
Nic nie kumam z instrukcji a jest po niemiecku

W skrzynce pod maską "DR LOCK, UNIT ROOF" bodajże 20A.

pawel83waski
29-04-15, 13:13
Pany w moim sedanie klapa bagaznika nie ma sily sie podniesc i trzymac w gorze :( Ma ktos jakis pomysl? Moze ktos dac foto jak wygladaja i sa zamocowane te prety/sprezyny?


Jak duża jest szansa, że pierścienie "ożyją" po takim zabiegu, przy założeniu, że są zapieczone? Chyba, że to pytanie do wróżki :)
Bardzo duza- sam testowalem ;)

Frohus
29-04-15, 17:45
Powie mi ktoś jak na szybko odróżnić maskę w 6 genie przedliftową od poliftowej bez przymierzania? Szukam tej pierwszej i pewnie zajrzę na giełdę więc nie chcę kupić złej. Najlepiej jakby ktoś zapodał jakieś foto albo konkretne wymiary :)

mblbn
29-04-15, 18:08
poliftowa ma szersze przetłoczenie

tomalacivic
29-04-15, 22:07
Witam koledzy powiedzcie mi ile powinno być wtyczek od wiązki klimy z 6 gen 1-sprężarka 2-osuszacz czujnik 3-wentylator 4-? i przewód od masy.

pawel83waski
29-04-15, 23:02
2 przewody do presostatu = 1 wtyczka, 1 przewod do sprzegla sprezarki (czerwony) = 1 wtyczka, 1 wtyczka do wentylatora, w niej jeden przewod z wiazki (bialy) i jeden od masy.
4 przewody (oprucz masy) wychodza z 4pinowej wtyczki (jest przy chlodnicy klimy) wiazki idacej od puszki bezpiecznikow kolo aku ;)

pawel83waski
30-04-15, 10:30
PANOWIE.
Pacjent D14A4: po przekreceniu stacyjki na zaplon czasami jest rozruch a czasami slychac tylko "klikniecie" i cisza. Stawiam na zawieszajacy/zacinajacy sie elektromagnes. Potwierdzi ktos?

slonik1992
30-04-15, 13:54
mam to samo, jak wyjmę drugi raz kluczyk to jest git. MI się wydaję że coś z imo

luchuma
30-04-15, 14:02
Albo aku

pawel83waski
30-04-15, 14:27
Aku ok, jeszcze na gwarancji ;) Imo moze byc bo mam do niego tylko czerwony kluczyk :/ Da sie jakos latwo ominac imo?

slonik1992
30-04-15, 17:58
Aku ok, jeszcze na gwarancji ;) Imo moze byc bo mam do niego tylko czerwony kluczyk :/ Da sie jakos latwo ominac imo?
wywalić z kompa.

pawel83waski
30-04-15, 21:40
Biore motek, dluto i zabieram sie za robote ;) Mam nadzieje ze nie siedzi za mocno bo mlotek tylko 2kg :D

kepa416
30-04-15, 23:21
Z tym kluczykiem to może zaśniedziało przy stacyjcke na przewodach ja przetarłem kluczyk z syfu i działa. Tylko jak nie mogą kluczyk na desce to chyba nie to a raczej rozrusznik

jarosekk
30-04-15, 23:29
Próbował ktoś spasować dokładkę z VTI 5g do 6gena ? Chętnie zobaczę jakieś foty :)

??

SIR
02-05-15, 16:04
Czesc zrobilem swap na 262/260 tarcze bylo 262/bembny jakom pompe uzyc a by dobrze dzialalo terqz jest seryjna 13/16

kazik2_h9w3
03-05-15, 21:29
Najlepiej calówkę ale 15/16 powinno też dawać radę

Kolo3110
04-05-15, 09:16
Mam prośbę. Dałby mi ktoś radę podesłać wymiary maski, dachu i klapy bagażnika EJ6? Auto mam w domu a jestem w pracy i nie mam jak zmierzyć.

York22
04-05-15, 17:14
Jutro mogę Ci pomierzyć i napisać :) czym chcesz oklejać ? ;)

Kolo3110
04-05-15, 22:08
Dziękuje już nie potrzeba :) Jakąś folią, a wymiary musiałem podać żeby mi wycenili.

krabski
05-05-15, 12:20
Gdzie seryjnie znajdował się zbiornik płynu do spryskiwaczy tylnej wycieraczki ?

luchuma
05-05-15, 12:26
tam gdzie przedniej

login
05-05-15, 14:13
Gdzie seryjnie znajdował się zbiornik płynu do spryskiwaczy tylnej wycieraczki ?


tam gdzie przedniej

Bo to jeden i ten sam zbiornik.

remin
05-05-15, 15:29
Witam. Przymierzam się do wymiany przegubu wew. przy podporze w b-serii b18c4 pyt. czy dam rady wymienić tylko łożysko ? jak tak to wie ktoś jakie ma wymiary ?
Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/lozysko-podpory-polosi-honda-civic-uk-ma-mb-95-01-i5284075860.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Product&bi_term=Motoryzacja-3_Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe-620_Uk%C5%82ad+nap%C4%99dowy-50863_Przeguby-50870 z góry dzięki za info.

ABG
05-05-15, 21:47
Bak paliwa różni się między nadwoziami? Ten z hb podejdzie do coupe?

Frohus
05-05-15, 22:59
Podeśle mi ktoś zdjęcie/a tylnego mocowania podłokietnika w EJ/EK?

abiele
05-05-15, 23:03
Witam, czy sprężyny McPhersona we wszystkich wersjach 6gen są takie same? Szukam przedniej używki do swojej ej9 hb polift.


Sent from my ej9 using Tapatalk

endriu21
05-05-15, 23:06
na dole osłon sworzni górnych, mam trochę wyciśniętego smaru z obu stron, osłony są całe, nie wiem czy nie zrobiło się to po obniżeniu auta o ~40mm, to był jednorazowy przypadek po obniżeniu, czy może coś jest nie tak?

login
05-05-15, 23:35
Podeśle mi ktoś zdjęcie/a tylnego mocowania podłokietnika w EJ/EK?

http://www.modified.pl/review/product/list/id/385/category/82/

luchuma
06-05-15, 06:36
a ja fabrycznie mam inne mocowanie :)

login
06-05-15, 08:55
a ja fabrycznie mam inne mocowanie :)

Ja również mam inne, ale piszą że takie pasuje.

kepa416
06-05-15, 19:09
Czy ktoś wie czy śruby wydechu te ze sprężynką między kolektorem a środkowym mają gwint M8x1.25 czy 1.5?

pawel83waski
07-05-15, 21:19
Pany mam prozbe: moglby ktos zmierzyc dlugosc i srednice dolotu typu szort ram do D-serii? Simota czy jakies inne cholerstwo, obojetnie. Chyba ze ktos ma AEM :D

damVI
07-05-15, 22:02
witam. czy ktoś mógłby mi powiedzieć ile jest warte pare gratów do civica 6g ek4? chodzi mi m.in o stabilizator przód, tył swap tylnich hebli?

mblbn
07-05-15, 22:15
za komplet stabów z EK4 wołają nawet po 7 stów

pawel83waski
07-05-15, 22:18
Tyl 200-300 zaleznie od stanu lacznikow i ogolnego

Starstruck
07-05-15, 22:28
Tyl 200-300 zaleznie od stanu lacznikow i ogolnego

Widziałem wariatów, co wołali po 400 zł... przód chodzi zdecydowanie taniej. Tył to chyba przerost formy nad treścią, bo ten pręcik ma zaledwie 15 mm. SWAP tylnych hebli, jak zestaw jest dość świeży, to nawet ponad 600 zł są ceny wywoławcze. Realnie myślę, że 450-500 zł na szybkości by poszło.

luchuma
07-05-15, 22:45
Widziałem wariatów, co wołali po 400 zł... przód chodzi zdecydowanie taniej. Tył to chyba przerost formy nad treścią, bo ten pręcik ma zaledwie 15 mm. SWAP tylnych hebli, jak zestaw jest dość świeży, to nawet ponad 600 zł są ceny wywoławcze. Realnie myślę, że 450-500 zł na szybkości by poszło.

ja z ciekawosci swoj swap wystawilem za 700 to bylo paru wariatow co chcieli z miejsca brac ;]

czerwone cukierki poli, linki, zaciski po regeneracji, klocki tarcze swieze i sprawne czujniki ABS


a tylny stab za 400 to norma ale z calym zestawem do montazu bo sam pret za 150 sprzedalem goly ;]

Maul
07-05-15, 23:14
Czy wykonanie swapa szyb elektrycznych w EJ9 to trudna zabawa?

pawel83waski
08-05-15, 07:53
Pany mam prozbe: moglby ktos zmierzyc dlugosc i srednice dolotu typu szort ram do D-serii? Simota czy jakies inne cholerstwo, obojetnie. Chyba ze ktos ma AEM :D
Nikt nie pomoze? :/

kepa416
08-05-15, 12:22
Czy wykonanie swapa szyb elektrycznych w EJ9 to trudna zabawa?
Nie musisz mieć tylko wszystkie części dobre i chwile wolnego czasi by wyjąć fotele i dywan


Tyl 200-300 zaleznie od stanu lacznikow i ogolnego
Hehe mi cudem udało sie wyrwać za 270 chociaż tutaj na forum za tył wołali ponad 400 jak szukałem. Nic tylko kupić rozbitka ek4 za granicą i handlować bo sprzedać heble i swap silnika i do przodu człowiek. Z przodem parodia bo taki swap od crv kosztuje 70 zł na allegro.

maxicas
08-05-15, 18:53
Dziś zrywałem naklejki z auta ( czerwone mazy na cały bok z wersji RallyE ), wszystko ładnie pięknie...ale w jednym miejscu wielkości pięści folia odeszła z całym lakierem do gołej blachy ;/ Powiedzcie co z tym fantem zrobić żeby dotrzymało to do przyszłego miesiąca do lakiernika?

firstborne
08-05-15, 20:45
Dziś zrywałem naklejki z auta ( czerwone mazy na cały bok z wersji RallyE ), wszystko ładnie pięknie...ale w jednym miejscu wielkości pięści folia odeszła z całym lakierem do gołej blachy ;/ Powiedzcie co z tym fantem zrobić żeby dotrzymało to do przyszłego miesiąca do lakiernika?

A co chcesz robić? Jak auto garażowane, aktualnie pogoda nie daje w tyłek to zostaw to i nie rób nic, jakiś nalot może złapać, ale w ciągu takiego czasu nie będzie raczej przypadku, że ruda się przegryzie, bez przesady, ewentualnie możesz dać bezbarwny.

And84
08-05-15, 21:28
Dziś zrywałem naklejki z auta ( czerwone mazy na cały bok z wersji RallyE ), wszystko ładnie pięknie...ale w jednym miejscu wielkości pięści folia odeszła z całym lakierem do gołej blachy ;/ Powiedzcie co z tym fantem zrobić żeby dotrzymało to do przyszłego miesiąca do lakiernika?
Psiknij podkładem z spreja za 10 zł lakiernik i tak to wyszlifuje i zrobi po swojemu :)

damVI
09-05-15, 12:47
a np takie części jak zegary ek4 przedlift czy rozpórka przednia, cały środek czarne plastiki, siedzenia ek4 przedliftowe w dobrym stanie, map light i tak lampka na środku jakie ceny tego? :p z góry dzięki bardzi za pomoc :)

Maul
09-05-15, 18:28
Nie musisz mieć tylko wszystkie części dobre i chwile wolnego czasi by wyjąć fotele i dywan
Dywan i fotele :O Ok dzięki. Macie jakieś tutek albo coś, jak do tego się zabrać? - swap elektryki szyb.

Labed2007
10-05-15, 08:11
Wczoraj wyczyściłem silniczek krokowy i przepustnicę w moim D14Z1. Zrobiłem reset kompa(silnik po rozgrzaniu trzymał prawidłowe obroty), przejechałem się po mieście,wróciłem do domu.Koło garażu dodałem lekko gazu na postoju i wtedy obroty zaczęły falować między 1100-1400rpm :/ Teraz dzieje się tak po każdym wysprzęgleniu lub dodaniu gazu na postoju....

mblbn
10-05-15, 08:23
zmieniałeś coś jeszcze? sprawdź czy linka się nie blokuje i zasadnicze pytanie - odpowietrzyłeś układ?

Labed2007
10-05-15, 08:27
zmieniałeś coś jeszcze? sprawdź czy linka się nie blokuje i zasadnicze pytanie - odpowietrzyłeś układ?

Linka się nie blokuje :)... Nie odpowietrzałem :/ Rozumiem że trzeba dać ciepły nawiew na max jak po wymianie płynu?

mblbn
10-05-15, 08:36
tak - dajesz na ciepły, odkręcasz korek chłodnicy i niech sobie chodzi na wolnych, będziesz widział jak uciekają bąbelki. niech się włączy chłodnica to będziesz wiedział czy dolewać później czy nie. jak już nie będą żadne bąbelki wylatywać to zakręcasz i wsio

Labed2007
10-05-15, 08:57
tak - dajesz na ciepły, odkręcasz korek chłodnicy i niech sobie chodzi na wolnych, będziesz widział jak uciekają bąbelki. niech się włączy chłodnica to będziesz wiedział czy dolewać później czy nie. jak już nie będą żadne bąbelki wylatywać to zakręcasz i wsio
Dzięki za poradę.
Zapowietrzenie może być powodem falowania? Po czyszczeniu krokowca zawsze trzeba odpowietrzać?

mblbn
10-05-15, 09:06
jeśli odpinasz cokolwiek w układzie to tam zawsze jakieś powietrze się dostanie :) a falowanie bierze się stąd, że bąbelki powietrza które są w układzie trafiając na czujnik temperatury (który reguluje wolne obroty) powodują, że obroty wariują

Labed2007
10-05-15, 11:05
jeśli odpinasz cokolwiek w układzie to tam zawsze jakieś powietrze się dostanie :) a falowanie bierze się stąd, że bąbelki powietrza które są w układzie trafiając na czujnik temperatury (który reguluje wolne obroty) powodują, że obroty wariują

Pomoglo, dzieki:). Ustawiłem przed chwila obroty srubka i jest git. Pozdrawiam.

Miskku
10-05-15, 16:40
Panowie, czy chlapacze z sedana lifta do przed lifta pasują, czy się czymś różnią?

kubaszow
10-05-15, 16:45
Nie pasuja, dolne czesci zderzakow sa inne w polofcie i przedlifcie. Zamontowac zamontujesz bez problemu tylko bedziesz miasz widoczne szpary.

luchuma
10-05-15, 18:15
Przednie pasują. Tylne nie

paplatalk

pawel83waski
10-05-15, 19:29
Pacjent D14A4. Dzis mierzylem kompresje 12 12.5 12 12 bar, ok wynik czy trzeba szukac nowego silnika?

York22
10-05-15, 20:27
bardzo ok

pawel83waski
10-05-15, 20:45
Dzieki ;)

chin3k
11-05-15, 11:04
Witam. Czy listwy boczne w ej6 można jakoś wysunąć czy trzeba odkręcać od środka??

luchuma
11-05-15, 12:37
od srodka trzeba zwolnic "zatrzask"

kepa416
11-05-15, 13:15
Witam podczas szybkich ruchów kierownicą słychać stukanie w okolicy przekładni. Prawdopodobnie winowajcą jest krzyżak łączący kolumnę i przekładnię. Czy można kupić zamiennik tej części czy jest przewidziana regeneracja?

login
11-05-15, 13:36
Witam. Czy listwy boczne w ej6 można jakoś wysunąć czy trzeba odkręcać od środka??

7 szt. spinek do "odkliknięcia" od wewnętrznej strony drzwi + 1 szt. do odkręcenia od strony zamka.

kubaszow
11-05-15, 17:26
Czy można kupić zamiennik tej części czy jest przewidziana regeneracja?
Mozna kupic zamiennik.

baro09200
11-05-15, 19:55
W zderzaku przód pod prawą lampa mam większą szparę niż pod lewą, czy można wyregulować, spasować ten zderzak tak aby go podnieść czy nie taka łatwa sprawa?

kubaszow
11-05-15, 21:06
Musisz pobawic sie slizgami pod lampa, idzie podregulowac, zalezy jaka masz szpare:)

chin3k
11-05-15, 21:16
Dzięki panowie... Ogarniętę:)

baro09200
11-05-15, 21:58
Dosłownie parę milimetrów nie dużo tam są blaszki czy jakieś podkładki?

luchuma
11-05-15, 22:39
slizg musisz podgiac i odpowiednio zderzak wsadzic

jak zdejmiesz zderzak to ogarniesz OCB

TajniakOsz [PL]
12-05-15, 15:11
Witam,
Pilne pytanie: jakie jest lusterko w VI gen. EK3 - sferyczne czy asferyczne?

luchuma
12-05-15, 15:22
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?44299-VI-gen-lusterka-sferyczne

login
12-05-15, 15:24
;2530354']Witam,
Pilne pytanie: jakie jest lusterko w VI gen. EK3 - sferyczne czy asferyczne?

Według mnie sferyczne - tak jak w większości jak nie we wszystkich samochodach budowanych w latach produkcji VI generacji Civic'a.

kepa416
12-05-15, 17:07
Mozna kupic zamiennik.

A masz jakiś namiar na tą cześć? Bo moje źródła nie wiedzą o jej istnieniu.

kubaszow
12-05-15, 18:11
Powinien byc w IC, szukaj "Przegub wału kolumny kierowniczej"

lliper
12-05-15, 21:24
Siemka, panowie musze zmienić u siebie drążek kierowniczy prawy w ej9 HB 3d przedlift bez absu. I nie wiem jaka długość jest mi potrzebna bo na allegro są różne wymiary :/

kubaszow
13-05-15, 08:36
Drazek czy koncowke drazka? Czy z ABSem czy bez to dlugosc jest taka sama.
Jesli drazek to patrz czy masz w zestawie podkladke z wypustkami, ktora sie zagniata. Od razu ci mowie ze jesli bedziesz wymienial bez wyciagania przekladni to nie zagnieciesz podkladki z 4 stron (max z 2)bo poprostu nie ma dojscia, w tym wypadku zaopatrz sie w klej do gwintow, dla swojego i innych bezpieczenstwa.

Labed2007
13-05-15, 20:13
Jak w końcu regulować wolne obroty? Czytałem różne teorie: regulacja z odpiętą wtyczką IAC (u mnie wtedy silnik zaczyna falować i wskakuje na ok. 1200rpm - rozgrzany), regulacja z zwartym złączem samodiagnostyki. Jedyne co wiem na pewno: silnik musi być dobrze rozgrzany a po całej 'operacji' resetujemy ECU.

mblbn
13-05-15, 20:31
nic nie resetujemy. wszystkie wtyczki podłączone, trzymasz na jałowym 3k obrotów aż się załączy wentylator chłodnicy, po wyłączeniu regulujesz. po regulacji przy włączonym nawiewie na max i klimie ma być 810 obr/min. gdy wszystkie odbiorniki prądu wyłączone ma być 750 +/- 50, dla D15Z5 700 +/- 50
najlepszym źródłem wiedzy jest instrukcja serwisowa a nie forumowe mity ;)

Miskku
13-05-15, 22:11
Panowie chlapacze z hb do sedana pasują ? (przedlifty)

login
13-05-15, 22:20
Panowie chlapacze z hb do sedana pasują ? (przedlifty)

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?126517-pytania-i-odpowiedzi-VI-gen-EJ-EK/page1591

Starstruck
13-05-15, 22:20
Panowie chlapacze z hb do sedana pasują ? (przedlifty)

Tylko przód.

Labed2007
14-05-15, 11:13
Panowie mam problem. W grudniu 2014 zmieniłem moje spękane paski osprzętu(Mitsuboshi) na Contitechy. Od tamtego czasu już 2 razy naciągałem pasek od wspomagania( za każdym razem o ok. 0,5cm) bo po kilku tyg zaczynał popiskiwać na zimnym. W tej chwili jestem w połowie skali regulacji.
Nie wiem czy to wina paska czy może to coś innego?

damste
14-05-15, 14:28
witam, jestem na tej stronie pierwszy raz, wiec z gory przepraszam jezeli moj problem opisuje w nie tej rubryce.
problem wyglada nastepujaco: padł mi silnik w hondzie vi 96r is, oznaczenie silnika D14A4, a skrzynie biegow mam z silnika 1,3 bodajze hondy civic v generacji.
moje pytanie brzmi nastepujaco: czy ma ktoś taki silnik w dobrym stanie? (chetnie kupie), badz jakie inne oznaczenia beda pasowaly?, bo z tego co sie dowiadywalem w pewnym zakladzie zajmujacym sie demontowaniem samochodow, maja dwa silniki: D14A2 i D14A6 (nie wiem czy osprzet i mocowania beda ok?)

za pomoc z gory dziekuje, moj adres amail damste987@wp.pl

MrKubek
14-05-15, 16:24
szukaj d14a3, d14a4 d14z1 d14z2 d14a7 d14a8 d14z3 d14z4

michalkazanice
14-05-15, 21:12
Panie i panowie dużo rzeźby z włożeniem kanapy z ITR'a do budy EJ/EK? Przymierzam się do kupna takowej i nie wiem na ile będę musiał dłubać :)

maxicas
14-05-15, 22:14
Panie i panowie dużo rzeźby z włożeniem kanapy z ITR'a do budy EJ/EK? Przymierzam się do kupna takowej i nie wiem na ile będę musiał dłubać :)

http://www.ek9.org/index.php?threads/dc2-rear-seats-into-an-ek-ej-non-ek9.6530/

http://honda-tech.com/honda-civic-del-sol-1992-2000-1/how-install-jdm-itr-rear-seats-backrests-into-96-00-civic-hatchbacks-pics-*-2196363/

wiesko1261
15-05-15, 06:34
Panowie mam problem. W grudniu 2014 zmieniłem moje spękane paski osprzętu(Mitsuboshi) na Contitechy. Od tamtego czasu już 2 razy naciągałem pasek od wspomagania( za każdym razem o ok. 0,5cm) bo po kilku tyg zaczynał popiskiwać na zimnym. W tej chwili jestem w połowie skali regulacji.
Nie wiem czy to wina paska czy może to coś innego?

mam to samo i na wspomaganiu i na altku najbardziej ,mimo napięcia potrafi za jakiś czas popiskiwać ( wszystkie trzy wymieniałem nowe )

Frohus
15-05-15, 11:19
Szukałem i nigdzie nie znalazłem. Kto mi powie jak w podłokietniku oddzielić część z materiałem od drugiej części klapki? Powykręcałem wszystkie śrubki a to ani drgnie, a nie chce nic zniszczyć :/

luchuma
15-05-15, 11:25
po odkreceniu wszystkich srubek powinno samo sie rozdzielic bez szarpania, moze sie jakos skleilo

tomalacivic
15-05-15, 13:21
Koledzy czy przycisk of szyby pasażera w sedanie ek3 jest taki sam jak w hb i cupecie

slonik1992
15-05-15, 13:33
Koledzy czy przycisk of szyby pasażera w sedanie ek3 jest taki sam jak w hb i cupecie

w sedanie masz w ogóle inny panel.

Starstruck
15-05-15, 13:49
Przycisk sam w sobie jest taki sam. Nie ma najmniejszego problemu, żeby go wypiąć z panela.

York22
16-05-15, 09:08
Panowie mam problem. W grudniu 2014 zmieniłem moje spękane paski osprzętu(Mitsuboshi) na Contitechy. Od tamtego czasu już 2 razy naciągałem pasek od wspomagania( za każdym razem o ok. 0,5cm) bo po kilku tyg zaczynał popiskiwać na zimnym. W tej chwili jestem w połowie skali regulacji.
Nie wiem czy to wina paska czy może to coś innego?

Polecam kupić paski firmy Gates, sam zakładałem u siebie komplet nowych jakiś rok temu przy okazji wymiany rozrządu i od tamtej pory tam nie zaglądałem :)

MarcinWL
16-05-15, 12:58
Alternator z angielki mb2 d14a8 polifta będzie pasował do polifta ek3 d15z6?

sebo263
17-05-15, 19:48
Czy gałka od mb6 vti to ta sama gałka co ek4 vti? A jeśli chodzi o rozpórkę górną przód to jest różnica?

login
17-05-15, 20:32
Czy gałka od mb6 vti to ta sama gałka co ek4 vti?

Gwint na patyku jest ten sam.

sebo263
17-05-15, 20:34
Gwint na patyku jest ten sam.

Rozumiem. A sama gałka czymś się różni?

UNK
17-05-15, 20:46
Panowie mam takie pytanko;P
W lipcu zamierzam wybrać się nad morze EJ9 poliftową 1,4.
Jest to mój pierwszy taki daleki wypad autem, dodam, że auto to kompletna seria z pełną elektryką i klimą.
Na co powinienem zwrócić uwagę przed wyjazdem? Jak auto się zachowuje na takich dystansach?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4

login
17-05-15, 20:46
Rozumiem. A sama gałka czymś się różni?

Wydaje mi się, że ta od MB6 jest bardziej płaska na górze, ale dobrze by było żeby się ktoś jeszcze wypowiedział.

arek3112
18-05-15, 10:42
Panowie mam takie pytanko;P
W lipcu zamierzam wybrać się nad morze EJ9 poliftową 1,4.
Jest to mój pierwszy taki daleki wypad autem, dodam, że auto to kompletna seria z pełną elektryką i klimą.
Na co powinienem zwrócić uwagę przed wyjazdem? Jak auto się zachowuje na takich dystansach?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4


Ja jak cisnąłem swoim EJ9 tylko ze przed liftem na Niemcy, to sprawdziłem i wyważyłem opony, sprawdziłem płyny i oleje i ruszałem. 1000km w jedną stronę a nawet nie odczułem jazdy :) Ani kregosłup nie bolał ani nic:) I wszystko ok bez najmniejszego problemu.

legend2211
19-05-15, 15:16
Potwierdzam to co wyzej napisane. Sam rok temu startowalem z Wroclawia na Bawarie ponad 950 km i wszystko super. Mialem wtedy przed lifta 6g w hb i powiem ze tez wszystko seria i dal rade doskonale :-)

Matheo12
19-05-15, 18:08
Ostatnim czasem zaczynają wariować mi obroty po wciśnięciu sprzęgła lub na biegu jałowym do 2, a nawet 3k. Przeważnie na zimnym silniku, ale na ciepłym też się zdarza. np jadę na czwórce, wciskam sprzęgło a obroty trzymają sie między 2 a 3k, wrzucam luz, dalej to samo, wrzucam znowu ten sam bieg, dalej wysokie obroty, zmienię bieg na inny i obroty wracają do ok. 1k po wciśnięciu sprzęgła. (D14A4 z ssącym od D16Z6) początkowo po swapie było wszystko OK.

Maul
20-05-15, 21:01
Muszę wymienić chłodnicę, polecacie coś? D14A3

login
20-05-15, 21:06
Muszę wymienić chłodnicę, polecacie coś? D14A3

Nissens na przykład.

Patryk_ZS
20-05-15, 22:42
Xbar tegiwa z 5g hb będzie pasował do 6g hb?

Labed2007
20-05-15, 22:49
Co realnie daje wymiana filtra paliwa biorąc pod uwagę że mam czyściutki zbiornik i zawsze tankuję na sprawdzonych stacjach?




Muszę wymienić chłodnicę, polecacie coś? D14A3

Thermotec - niby tani zamiennik ,znajomy jeździ 2 lata i jest OK - miał nawet stłuczkę (zderzak do wyrzucenia) a chłodnica cała :).

delek
21-05-15, 09:32
Pracujący kilka lat wkład filtra potrafi się "rozleźć/napuchnąć", nie żeby strzępy latały po układzie ale może zacząć przepuszczać zanieczyszczenia, a paproch w baku się zawsze znajdzie.

sebawo
21-05-15, 10:20
Co realnie daje wymiana filtra paliwa biorąc pod uwagę że mam czyściutki zbiornik i zawsze tankuję na sprawdzonych stacjach?

I tankujesz tak od nowości? :) Sprawdzone stacje to jedno, a normy zanieczyszczeń to drugie. Więc syf w baku będziesz miał zawsze nieważne gdzie tankujesz. Po prostu tego syfu będzie albo mniej albo więcej :)
Po to jest FILTR, żeby filtrował i jako taki podlega zużyciu i wymianie :)
szukasz oszczędności, czy jak?

Labed2007
21-05-15, 11:49
I tankujesz tak od nowości? :) Sprawdzone stacje to jedno, a normy zanieczyszczeń to drugie. Więc syf w baku będziesz miał zawsze nieważne gdzie tankujesz. Po prostu tego syfu będzie albo mniej albo więcej :)
Po to jest FILTR, żeby filtrował i jako taki podlega zużyciu i wymianie :)
szukasz oszczędności, czy jak?

Nie szukam oszczędności :D - rozbawiło mnie to, bo wymieniam olej co 9tys. km....
Zakładam nowy filtr paliwa co 40-50 tys. km i nigdy nie widziałem żadnej zmiany na plus po montażu nowego :). Rozumiem, że bardziej chodzi o 'zdrowie' silnika. Skoro manual tak podaje będę się tego trzymał.
Chętnie też rozebrałbym go i zobaczył ,co jest w środku po tych 50kkm. Jednak cięcie diaxem czegoś co w środku ma benzynę, jest mało bezpieczne :D Chociaż nadawałoby się to do programu "Dendżer" :p.

kepa416
21-05-15, 14:48
Nie szukam oszczędności :D - rozbawiło mnie to, bo wymieniam olej co 9tys. km....
Zakładam nowy filtr paliwa co 40-50 tys. km i nigdy nie widziałem żadnej zmiany na plus po montażu nowego :). Rozumiem, że bardziej chodzi o 'zdrowie' silnika. Skoro manual tak podaje będę się tego trzymał.
Chętnie też rozebrałbym go i zobaczył ,co jest w środku po tych 50kkm. Jednak cięcie diaxem czegoś co w środku ma benzynę, jest mało bezpieczne :D Chociaż nadawałoby się to do programu "Dendżer" [emoji14].
Możesz sobie go przeciąć piłka ręczna i sie zdziwisz jak czysty bak posiadasz.

delek
21-05-15, 15:00
Zakładam nowy filtr paliwa co 40-50 tys. km i nigdy nie widziałem żadnej zmiany na plus po montażu nowego.
A zauważyłeś jakieś zmiany na plus po wymianie filtra oleju na nowy? :)

Mike93
21-05-15, 21:07
Witam wszystkich,
Mam problem w swojej hondzie z "nieprecyzyjnym pedałem gazu" pozwoliłem to tak sobie nazwać, a dokładniej w 80 % gdy pedał gazu jest w pozycji neutralnej(czyli bez jego dotykania)ciężko jest momentami wcisnąć go leciutko np. w sytuacji jazdy na wstecznym lub jazdy na 1 biegu w obrotach jałowych i chęci delikatnego przyspieszenia by zmienić na bieg 2-gi. Proszę o pomoc i dobre rady :)
Pozdrawiam

DexterJDM
21-05-15, 21:10
Witam wszystkich,
Mam problem w swojej hondzie z "nieprecyzyjnym pedałem gazu" pozwoliłem to tak sobie nazwać, a dokładniej w 80 % gdy pedał gazu jest w pozycji neutralnej(czyli bez jego dotykania)ciężko jest momentami wcisnąć go leciutko np. w sytuacji jazdy na wstecznym lub jazdy na 1 biegu w obrotach jałowych i chęci delikatnego przyspieszenia by zmienić na bieg 2-gi. Proszę o pomoc i dobre rady :)
Pozdrawiam

Przesmaruj linke psiknij wd-40 w linke i na motylek - jeżeli o to ci się rozchodzi , u mnie pomogło, ale mi cięzko chodził pedał :P

Labed2007
21-05-15, 21:11
A zauważyłeś jakieś zmiany na plus po wymianie filtra oleju na nowy? :)

Skończmy juz bezsensowną dyskusję :). Bardziej chodziło mi o to jaki wpływ ma brudny filtr na wtryski, silnik itp. 70zł za filtr z wymianą raz na dwa lata to drobiazg w porównaniu do kosztów paliwa, a zmiana filtra przecież koni nie dodaje.

DexterJDM
21-05-15, 21:16
Skończmy juz bezsensowną dyskusję :). Bardziej chodziło mi o to jaki wpływ ma brudny filtr na wtryski, silnik itp. 70zł za filtr z wymianą raz na dwa lata to drobiazg w porównaniu do kosztów paliwa, a zmiana filtra przecież koni nie dodaje.

Moim zdaniem głupie pytanie zadałeś :P to tak jak by sie zapytać po co wymieniac olej po 9 tys jak mozna po 100tys i co sie wtedy stanie ? zalewam zawsze ten sam olej pożądny kastrola magnateka :o

rryba
21-05-15, 23:29
Witam wszystkich,
Mam problem w swojej hondzie z "nieprecyzyjnym pedałem gazu" pozwoliłem to tak sobie nazwać, a dokładniej w 80 % gdy pedał gazu jest w pozycji neutralnej(czyli bez jego dotykania)ciężko jest momentami wcisnąć go leciutko np. w sytuacji jazdy na wstecznym lub jazdy na 1 biegu w obrotach jałowych i chęci delikatnego przyspieszenia by zmienić na bieg 2-gi. Proszę o pomoc i dobre rady :)
Pozdrawiam

mam to samo , nigdy mi jakos bardzo nie przeszkadzalo ale czuje lekki opor na poczatku wciskania , moze ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac ?

DexterJDM
21-05-15, 23:31
mam to samo , nigdy mi jakos bardzo nie przeszkadzalo ale czuje lekki opor na poczatku wciskania , moze ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac ?

Patrz wyżej napisalem co zrobic

Słońce
22-05-15, 00:16
siema !
jeździ ktoś z zaślepionym wejściem na płyn chłodniczy w kolektorze ssącym? nagrzane chłodziwo idące do przepustnicy teoretycznie ogrzewa nam powietrze.
Słyszałem, że to potrzebny gadżet tylko do jazdy zimą (a autko nie jest jeżdżone w tym okresie)? Macie jakieś opinie na ten temat? Zostawiać czy zaślepiać??
Bo już jest nagwintowane wejście i czeka tylko na wkręcenie śruby..

http://oi62.tinypic.com/29ftsm.jpg

wiesko1261
22-05-15, 06:50
siema !
jeździ ktoś z zaślepionym wejściem na płyn chłodniczy w kolektorze ssącym? nagrzane chłodziwo idące do przepustnicy teoretycznie ogrzewa nam powietrze.
Słyszałem, że to potrzebny gadżet tylko do jazdy zimą (a autko nie jest jeżdżone w tym okresie)? Macie jakieś opinie na ten temat? Zostawiać czy zaślepiać??
Bo już jest nagwintowane wejście i czeka tylko na wkręcenie śruby..

http://oi62.tinypic.com/29ftsm.jpg

tego lepiej nie zaślepiaj , główny obieg z głowicy do termostatu ,
jak zaślepisz wystarczy kilka minut na zagotowanie silnika-przegrzanie
ja u siebie mam zimny rozruch ,brak ssania ( nie mam podpiętych ani krokowego i przepustnicy)
a zimą komp (wystrojony p28) podbija na chwilę obroty)

piterstar1
22-05-15, 10:36
Moze mi ktos powiedziec co robi kratka po srodku deski rozdzielczej?? Leci jakies powietrze tamtedy??

pawel83waski
22-05-15, 11:00
Wlacz nawiew na twarz a hebelek miedzy dwiema kratkami po srodku daj w gore i sam zobaczysz :D Bo zgaduje ze mowisz o 6g ? ;)

piterstar1
22-05-15, 11:52
Wlacz nawiew na twarz a hebelek miedzy dwiema kratkami po srodku daj w gore i sam zobaczysz :D Bo zgaduje ze mowisz o 6g ? ;)

Temat jest o 6g EJ/EK wiec tak.
Chodzi o to ze ja nie mam takiej kratki a bede chcial zmienic deske, dlatego pytam po co jest w ogole ta kratka.

Mam i kolejne pytanie.
Czy ktos moze mi powiedziec jaki kolor wnetrza ma poliftingowe EK4?? Chodzi o to jaki to jest typ koloru. Type G (black). Czy jak to jest opisane??

pawel83waski
22-05-15, 11:54
Temat jest o 5g, 6g i del sol...

mblbn
22-05-15, 11:56
ja u siebie mam zimny rozruch ,brak ssania ( nie mam podpiętych ani krokowego i przepustnicy)
a zimą komp (wystrojony p28) podbija na chwilę obroty)

mógłbyś napisać coś więcej na temat takiego rozwiązania?

Starstruck
22-05-15, 11:58
Nie nie nie, temat jest tylko o VI gen EJ/EK. Z taką myślą został założony.

W QP nie ma tego nawiewu na górze i konsola środkowa nie ma opcji regulacji. Kupując kompletną deskę z sedana albo HB będziesz miał ten nawiew, który nic tak naprawdę nie daje.

pawel83waski
22-05-15, 12:02
Nie nie nie, temat jest tylko o VI gen EJ/EK. Z taką myślą został założony.

Qwa chyba taptalk ma jakis bug... pokazuje mi nieprawidlowa sciezke do tematu :D

Ja go czesto uzywam z klima zeby mi zimnym w twarz nie dmuchalo ale rownie dobrze mozna dac na szybe... efekt ten sam ;)

piterstar1
22-05-15, 12:47
Aha,no dobra. Dzieki. Ciekawilo mnie po co to jest.

A wiecie jaki jest ten kolor wnetrza w polifcie EK4, jak on jest opisany??

kolc
22-05-15, 13:22
A wiecie jaki jest ten kolor wnetrza w polifcie EK4, jak on jest opisany??

Type D Black

piterstar1
22-05-15, 13:37
Dzieki. Nigdzie tego nie moglem znalezc.

A podobno EK4 przed liftem ma troche inny odcien. Ma jakis inny kod wtedy??

kolc
22-05-15, 13:42
Tego nie wiem, ja po prostu przepisałem to co jest napisane u mnie w poliftowym EK4 na naklejce na słupku. :D Obiło mi się o uszy jedynie że kierownice miały różne odcienie w EK4, ale nie wiem od czego było to uzależnione.

piterstar1
22-05-15, 14:07
Ja czytalem gdzies ze przedlift a polift mialy rozne odcienie.
Dzieki za informacje.

wiesko1261
22-05-15, 17:52
mógłbyś napisać coś więcej na temat takiego rozwiązania?

po prostu nie mam tych cienkich przewodów układu podgrzewania krokowego i pod przepustnicą
(zbędne podgrzewanie kolektora ssącego ;) ) i brak ssania -wysokich obrotów po odpaleniu ,
rano ,nawet zimą , mam około 1 tyś obrotów po krótkiej chwili sztywne 500-600 obr/min
mam to po przejściu na OBD1 i kompa P28/30 i wystrojeniu przez Niutona ( miałem tak w d14+głowica d16y8 i mam to samo po swapie na d16w4 ) przez trzy lata ,jak nie więcej ,żadnych kłopotów z gaśnięciem , spadkami obrotów czy falowania nie miałem :)

mblbn
23-05-15, 01:14
po prostu nie mam tych cienkich przewodów układu podgrzewania krokowego i pod przepustnicą
(zbędne podgrzewanie kolektora ssącego ;) ) i brak ssania -wysokich obrotów po odpaleniu ,
rano ,nawet zimą , mam około 1 tyś obrotów po krótkiej chwili sztywne 500-600 obr/min
mam to po przejściu na OBD1 i kompa P28/30 i wystrojeniu przez Niutona ( miałem tak w d14+głowica d16y8 i mam to samo po swapie na d16w4 ) przez trzy lata ,jak nie więcej ,żadnych kłopotów z gaśnięciem , spadkami obrotów czy falowania nie miałem :)
a czy krokowiec nie działa na podstawie temperatury cieczy chłodzącej?

karol__w
23-05-15, 09:17
Cześć,
Chciałbym sobie założyć jakieś głośniki do tyłu w EJ9, znalazłem jakąś wolną wtyczkę po zdjęciu zaślepki lamp tylnych, ma ona coś wspólnego z audio?
http://i57.tinypic.com/11lkmt2.jpg

mblbn
23-05-15, 10:51
już to przerabiałem - wyjście na kostkę pod hak ;)

Lysy
23-05-15, 12:17
Panowie może wy macie pomysł jaki może być problem... Opis sytuacji. Silniki to B18C4. auto dojeżdża do przejścia jedzie powoli na niskich obrotach po czym się zatrzymuje przy próbie ruszenia auto gaśnie a z dolotu przez stożek wyszedł biały dym. po ściągnięciu dolotu z kolektora jeszcze resztki dymu wyleciały. Po sprawdzeniu kilku rzeczy okazało się że nie ma iskry na aparacie zapłonowym więc przyjechało drugie auto z b18c4 i został przełożony aparat po czym iskra się pokazała ale auto zaczęło kręcić tak jakby nie miało kompresji ??? no i teraz najlepsze :D po wszelkich próbach odpalenia pożyczony aparat został założony z powrotem do auta z którego był wyjęty i tamto auto zaczęło mieć takie same objawy jak to pierwsze czyli odpala jakby nie miało kompresji... co najlepsze aparat został zawieziony później do firmy która sprawdza tego typu rzeczy i powiedzieli że jest sprawny :D po włożeniu tego aparatu do 3 auta z b18c4 auto odpaliło :D a tamte dwa nadal stoją unieruchomione :D ma ktoś jakiś pomysł o co chodzi? dodam że jest możliwość że gość który wkładał aparat z powrotem do tego auta z którego był pożyczony mógł go odwrotnie zamocować ... mógł coś zepsuć ? co się mogło stać?

mblbn
23-05-15, 12:23
biały dym sugeruje UPG, tylko magią pozostaje jak to mogło cofnąć się do dolotu

Lysy
23-05-15, 12:31
no dobra teraz pytanie czego to drugie auto ma takie same objawy ?:D zaraziło się ? :D i czy jeżeli faktycznie mogło mieć miejsce zalozenie aparatu odwrotnie czy moglo to cos uszkodzic?

delek
23-05-15, 12:39
Dymek mógł się jeszcze do dolotu odmą dostać.

Miskku
23-05-15, 13:18
mam to samo , nigdy mi jakos bardzo nie przeszkadzalo ale czuje lekki opor na poczatku wciskania , moze ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac ?

A przede wszystkim to zacznij od czyszczenia przepustnicy.

BasterDesign
23-05-15, 17:17
Panowie mam pewien problem po założeniu letniego obuwia do mojej EJ... otóż przy prędkości ok. 120km/h dostaję bicie na kierownicy i tył auta zaczyna jakby nieco myszkować. Felgi prostowane przed założeniem i wyważone z oponami, które śmiało powinny jeszcze pojeździć 2 sezony zresztą też były sprawdzane przez wulkanizatora, a po za tym ten problem mialem już na zimówkach ale właśnie dlatego że podejrzewalem krzywą zimową felge to zbagatelizowałem ten problem i czeklałem aż wrzuce lato i wszystko wróci do normy... niestety jest dalej to samo. teraz pytanie co to może być? łożysko? a może coś w bębnie? dodam, że przy ostrzejszym hamowaniu np. z górki z prawego tylnego koła słychać taki równomierny stukot. Mam nadzieję, że wystarczająco opisałem swój problem i wystarczy to żebyście mnie naprowadzili od czego mam zacząć szukanie przyczyny.

Labed2007
23-05-15, 19:04
Panowie mam pewien problem po założeniu letniego obuwia do mojej EJ... otóż przy prędkości ok. 120km/h dostaję bicie na kierownicy i tył auta zaczyna jakby nieco myszkować. Felgi prostowane przed założeniem i wyważone z oponami, które śmiało powinny jeszcze pojeździć 2 sezony zresztą też były sprawdzane przez wulkanizatora, a po za tym ten problem mialem już na zimówkach ale właśnie dlatego że podejrzewalem krzywą zimową felge to zbagatelizowałem ten problem i czeklałem aż wrzuce lato i wszystko wróci do normy... niestety jest dalej to samo. teraz pytanie co to może być? łożysko? a może coś w bębnie? dodam, że przy ostrzejszym hamowaniu np. z górki z prawego tylnego koła słychać taki równomierny stukot. Mam nadzieję, że wystarczająco opisałem swój problem i wystarczy to żebyście mnie naprowadzili od czego mam zacząć szukanie przyczyny.

Jedź do innego wulkanizatora. Prawda jest taka, że mało który warsztat ma dobrze skalibrowaną maszynę do wyważania.

DexterJDM
23-05-15, 19:16
Witam pękła mi chłodnica w mojej EJ8 (na górze plastik ) szukam innej... kupić używkę jeśli tak to jaką ? nie planuje nic modzić z mocą przy silniku.

Co myślicie o chłodnicy firmy TermoTec ? ona kosztuje 150zł a uzywka 90zł . prosze o porade

mblbn
24-05-15, 01:32
dodam, że przy ostrzejszym hamowaniu np. z górki z prawego tylnego koła słychać taki równomierny stukot.

u mnie tak było jak się cylinderek wysrał. ale na wibracje to wpływu nie ma. masz dwa oddzielne problemy

luchuma
24-05-15, 05:19
Witam pękła mi chłodnica w mojej EJ8 (na górze plastik ) szukam innej... kupić używkę jeśli tak to jaką ? nie planuje nic modzić z mocą przy silniku.

Co myślicie o chłodnicy firmy TermoTec ? ona kosztuje 150zł a uzywka 90zł . prosze o porade

poszukaj SRL grubej



Panowie mam pewien problem po założeniu letniego obuwia do mojej EJ... otóż przy prędkości ok. 120km/h dostaję bicie na kierownicy i tył auta zaczyna jakby nieco myszkować. Felgi prostowane przed założeniem i wyważone z oponami, które śmiało powinny jeszcze pojeździć 2 sezony zresztą też były sprawdzane przez wulkanizatora, a po za tym ten problem mialem już na zimówkach ale właśnie dlatego że podejrzewalem krzywą zimową felge to zbagatelizowałem ten problem i czeklałem aż wrzuce lato i wszystko wróci do normy... niestety jest dalej to samo. teraz pytanie co to może być? łożysko? a może coś w bębnie? dodam, że przy ostrzejszym hamowaniu np. z górki z prawego tylnego koła słychać taki równomierny stukot. Mam nadzieję, że wystarczająco opisałem swój problem i wystarczy to żebyście mnie naprowadzili od czego mam zacząć szukanie przyczyny.

sprawdz tylne tuleje (cukierki) i rozbierz beben a z przodu sworznie i tuleje sprawdz

pawel83waski
24-05-15, 06:36
Panowie, pacjent d14a4. Robilem swap ssacego z d16z2. Problem jest taki ze obroty trzymaja sie na 1500 i dodatkowo faluja... podnosza sie do 3000 i opadaja, dodatkowo wyskakuje chek (dzis sprawdze jaki blad).
Krokowiec jest na kolektorze z2 i na przepustnicy a4. Narazie podlaczony jest ten na przepustnicy, drugi trzeba zaslepic? Kostki sa rozne wiec zaslepie ten na kolektorze... powinno pomoc?

BasterDesign
24-05-15, 07:25
co do tego bicia to dziś rano trochę polatałem po równym asfalcie i przy 150 problem ustępuje i jest wszystko ok coś to ułatwia? mogę coś wyeliminować?

pawel83waski
24-05-15, 08:16
Update. Blad nr 10 - przerwany kabelek czojnika temp w dolocie. Krokowy zaslepiony. Teraz obroty rosna do 1800 i opadaja na 1200 :/