Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
Nawiew to spalone Żarówki a elektryka drzwi to tak jak już pisałem...
Czyli ze nie wieje mi z nawiewu z powodu spalonyh zarowek ?:o bo nie dziala ani nawiew ani podswietlenie ..
Czyli ze nie wieje mi z nawiewu z powodu spalonyh zarowek ?:o bo nie dziala ani nawiew ani podswietlenie ..
Moze to glupie pytanie,ale sprawdziles bezpieczniki w kabinie i pod maska? sciagasz sobie manuala i w nim Ci pisze ktore bezpiecznik jest od czego. A podswietlenie zegarow Ci dziala?
Moze to glupie pytanie,ale sprawdziles bezpieczniki w kabinie i pod maska? sciagasz sobie manuala i w nim Ci pisze ktore bezpiecznik jest od czego. A podswietlenie zegarow Ci dziala?
No dlatego pytam czy to moze byc z bezpiecznikow ale troche dziwne ze tylko srodkowy nawiew nie wieje, tak zegary swieca, nie swieci tylko podświetlenie przełącznikow oraz nir wieje z nawiewow..
panowie co bede potrzebowal zeby w mojej ej6 zmienic bebny z tylu na tarcze ?
kazik2_h9w3
07-01-15, 09:50
Wahacze wzdłużne z tarczami i linki pod tarcze pod Twoja budę
szukam zdjęć przodu EJ9 z zamontowaną belką jak niżej :rolleyes:
http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/48/85/02/29/4885022926
zrobiłem swap hamulców z civica mb6 do mojego coupe 6 gen, mam problem z linkami ręcznego, zamocowałem je na swoich miejscach tak a pod podłokietnikiem jedna jest bardziej wysunięta a droga mniej :( w czym problem ??
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/520bd3b4219b.jpg (http://naforum.zapodaj.net/520bd3b4219b.jpg.html)
Wyglada na to ze nie wyciagnales calej prawej linki. poluzuj mocowania pod autem, wyciagnij linke w kabinie, a pod autem poprzesuwaj mocowania i podokrecaj.
Kanapa tyl z 5 gen podejdzie do 6 gen ? Trzeba duzo rzezbic czy p&p?
Panowie problem! Pacjent EK3 HB
Od paru dni (w zasadzie od mrozów na poziomie -10*C w nocy) przy powolnej jeździe (nie zawsze) coś piszczy - najprawdopodobniej przy przednim kole od strony kierowcy. Przy jeździe powyżej 30/40km/h piszczenie zanika.
Dźwięk bardzo podobny do piszczenia zużytych tarcz hamulcowych (metal/metal).
Co to może być? Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Za cholerę nie mogę zdiagnozować co to może być :/
pasek od osprzetu? albo łożysko jakieś
kazik2_h9w3
08-01-15, 15:51
Może jakaś blaszka od zacisku??
Siema Pany zmieniał ktoś z was stabilizator przedni w ej9 z 22mm na 26mm. Dało to odczuwalna różnicę po takiej zmianie? Czy lepiej wyłożyć ta kasę na tylny 17-18 z mb6,mc2? :)
albo oslona tarczy jeszcze ;]
stab przedni 26 duzo daje :)
wiecej niz tylny 17
ale jak zakladac 26 na przod to 17 na tyl tez :)
szukam zdjęć przodu EJ9 z zamontowaną belką jak niżej :rolleyes:
http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/48/85/02/29/4885022926
A w jakim celu?
albo oslona tarczy jeszcze ;]
Podejrzewam przygiętą osłonę :) w sobotę w dzień obadam dokładnie sprawę ;) Dzięki
jak wyciagnac serwo w civicu 6 gen d16y8 cholera nie moge wywalic dziadostwa czy czeka mnie rozwalanie polowy silnika??
serwo wychodzi bez problemow, nie musisz rozbierac polowy silnika. Odkrec przewody od pompy hamulcowej i potem sama pompe od serwa. Potem od wewnatrz auta na scianie grodziowej masz 4 nakretki trzymajace serwo do scianie i trzpien przy pedale hamulca, ktory montuje ciegno od samego serwa.. Akcja na gora 30 minut.
serwo jakoś wyszło...
Miał być finisz swapa hebli a tu ZONK QR!@##@!%!!!!WA
Końcówki przewodów (te śrubki ze zdjęcia...) u mnie w starych heblach do pompy są "krótsze" jak widać na foto przez co nie dociskają przewodu do gniazda. EHhhhhh muszę jutro szukać kogoś kto mi to zrobi albo kupować nowe przewody do MB6 ??? ;//
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/eb7ccb3df26f.jpg (http://naforum.zapodaj.net/eb7ccb3df26f.jpg.html)
Nie wiem o co chodzi dla mnie są takie same, tylko ten po prawej czy stary przewód trzeba tą nakrętkę zsunąć do końca. Jedyne czym się może różnić to końcówka zarobienia przewodu czyli albo grzybek albo wklęsła ale w Hondach jest chyba tylko jedna.
kazik2_h9w3
09-01-15, 12:28
Ktoś mi kiedyś mówił o jakichś redukcjach może to by pomogło
serwo jakoś wyszło...
Miał być finisz swapa hebli a tu ZONK QR!@##@!%!!!!WA
Końcówki przewodów (te śrubki ze zdjęcia...) u mnie w starych heblach do pompy są "krótsze" jak widać na foto przez co nie dociskają przewodu do gniazda. EHhhhhh muszę jutro szukać kogoś kto mi to zrobi albo kupować nowe przewody do MB6 ??? ;//
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/eb7ccb3df26f.jpg (http://naforum.zapodaj.net/eb7ccb3df26f.jpg.html)
Utnij zarobienie. Zmień nakretke i zarób na nowo
Panowie taka wersja jak silverstone ej9/ek3 czym sie rozni od seri? Ja zauwalym dokladki i 3 wlepy. Polift
Ktoś słyszał/używał samemu coś na temat przegubów zewnętrznych do EJ HB firmy Ruville (Made In Germany)?
:confused:
Ewentualne odpowiedzi poproszę z uzasadnieniem.
Odpowiedzi w stylu "Są O.K., bo ja mam" też są zbędne.
Ktoś słyszał/używał samemu coś na temat przegubów zewnętrznych do EJ HB firmy Ruville (Made In Germany)?
:confused:
Ewentualne odpowiedzi poproszę z uzasadnieniem.
Odpowiedzi w stylu "Są O.K., bo ja mam" też są zbędne.
Znajomy miał dużo części z tej firmy(nie wiem czy przeguby) i mówił że jakość bardzo dobra, porównywalna nawet z oryginałem.
Panowie, potrzebuje dokladny wymiar przepustnicy po zewnetrznej z silnika b16a2;)
Znajomy miał dużo części z tej firmy(nie wiem czy przeguby) i mówił że jakość bardzo dobra, porównywalna nawet z oryginałem.
Podobną informację mam też z firmy, w której będę ewentualnie kupował, ale dużo bardziej miarodajne są dla mnie oceny użytkowników niż sprzedawców.
Dzięki za odpowiedź i ponawiam pytanie.
Ktoś słyszał/używał samemu coś na temat przegubów zewnętrznych do EJ HB firmy Ruville (Made In Germany)?
Potrzebuje info dla teścia, więc nie zawiedźcie mnie... :P
Czy hak z EG Vgen HB do EJ VIgen HB podejdzie?
Ktoś słyszał/używał samemu coś na temat przegubów zewnętrznych do EJ HB firmy Ruville (Made In Germany)?
Podobno duzo robi smar, na jakims forum widzialem temat i ludzie pozakladali przeguby Pascala tylko nie kladli tej rzadkiej sraczki z zestawu a pakowali smar dobrej firmy i przeguby wytrzymywaly kilkukrotnie dluzej niz zazwyczaj zyje Pascal.
Wiec tutaj jesli przeguby sa dobrej jakosci to przy dobrym smarku powinny dlugo polatac.
Ktoś mi kiedyś mówił o jakichś redukcjach może to by pomogło
ja, ale mialem inne srednice gwintow
Panowie, czy do wyjęcia skrzyni trzeba wykręcać rozrusznik? Jak on jest w ogole przykręcony? U mnie w D15Z6 jakoś bardzo ciasno w jego okolicach :/
Witam Panowie oraz oczywiście Panie, poszukuje numeru OEM uszczelki maski do przedlifta Ej9/Ek4/Ek3. Znalazłem taki numer 74142-S04-G00. Czy mógłby ktoś sprawdzić, czy to jest na 100% do przedlifta?
PS chyba że ktoś ma taką na zbyciu w ładnym stanie (nie popękana itp.), to może się odezwać na PW.
Pozdrawiam :)
Trzeba jedną ze śrub rozrusznika wykręcić by skrzynie wyjąc na 99%
Dawno to robiłem i już trochę nie pamiętam.
przy okazji ponawiam.
Potrzebuje info dla teścia, więc nie zawiedźcie mnie... :P
Czy hak z EG Vgen HB do EJ VIgen HB podejdzie?
Witam Panowie oraz oczywiście Panie, poszukuje numeru OEM uszczelki maski do przedlifta Ej9/Ek4/Ek3. Znalazłem taki numer 74142-S04-G00. Czy mógłby ktoś sprawdzić, czy to jest na 100% do przedlifta?
PS chyba że ktoś ma taką na zbyciu w ładnym stanie (nie popękana itp.), to może się odezwać na PW.
Pozdrawiam :)
Wejdź tutaj: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
wpisz swój VIN i sprwdź w Body Parts rysunek B51
kazik2_h9w3
09-01-15, 20:41
Panowie, potrzebuje dokladny wymiar przepustnicy po zewnetrznej z silnika b16a2
Tzn motylka??czy czego
Wejdź tutaj: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
wpisz swój VIN i sprwdź w Body Parts rysunek B51
Właśnie tam sprawdzałem, tyle że chciałem mieć pewność, że mnie to w "bambuko" nie zrobi ;)
Dzięki
Właśnie tam sprawdzałem, tyle że chciałem mieć pewność, że mnie to w "bambuko" nie zrobi ;)
Dzięki
To potwierdzić możesz u chavesa na forum albo u jarsuneta. Bo nie wiem czy s ogole sa nabite nr na samej części
Panowie, czy do wyjęcia skrzyni trzeba wykręcać rozrusznik?
Trzeba wyjac, siedzi na dwuch srubach. Z tego co pamietam to chyba nasadka 10 z przedluzka. Ukazdego jest tam ciasno ale problemu z wyjeciem nie ma.
Lusterko manual z VIg polifta podejdzie do przedlifta?
Wydziergane z S III
Tzn motylka??czy czego
Chodzi o srednice po sciance po zewnatrz;) potrzebuje dobrac redukcje do dolotu a nie mam teraz okazji zmierzyc
wiesko1261
10-01-15, 06:45
nie jestem 100% już pewien ,ale brałem około 70 x 76
Witam,
Coś mi brzęczy ok 1000-2000rpm podejrzewam katalizator - jeszcze do weryfikacji.
Moje pytanie brzmi z jakiego silniczka podpasuje kolektor plug&play do D15Z6 ?? VTEC-E. Bo jak wiadomo w d15z6 katalizator jest zintegrowany z wydechowym i czy wystarczy sam kolektor wymienić czy kolektor + rura do tłumika środkowego żeby to przypasiło?
Z góry dzięki za info.
Starstruck
10-01-15, 14:09
Witam,
Coś mi brzęczy ok 1000-2000rpm podejrzewam katalizator - jeszcze do weryfikacji.
Moje pytanie brzmi z jakiego silniczka podpasuje kolektor plug&play do D15Z6 ?? VTEC-E. Bo jak wiadomo w d15z6 katalizator jest zintegrowany z wydechowym i czy wystarczy sam kolektor wymienić czy kolektor + rura do tłumika środkowego żeby to przypasiło?
Z góry dzięki za info.
Z D16Y7 jest taki sam.
koledzy kupiłem hondę civic 1.4 16v 97 rok i bd mieniał uszczelniacze na zaworach uszczelkę pod głowica i rozrzad możne macie jakieś tanie prepozycie bo sie za bardzo nie orientuje i gdzie szukać oznaczenia silnika
kazik2_h9w3
10-01-15, 14:27
No chyba że chcesz się go pozbyć to pakuj z każdej innej d serii a najlepiej z d16z6
Gelo14 oznaczenie silnika jest z przodu po lewej na łączeniu że skrzynia
nie jestem 100% już pewien ,ale brałem około 70 x 76
A moze 67mm??;)
Chce wymienic olej, aktualnie jest zalany mobil 10w40 i chce go wymienic na motula. Silnik 14tys temu mial kapitalny remont, i dziwi mnie ze poprzedni wasciciel zamiast zalac syntetyk wlal polsyntetyk. I teraz moje pytanie, czy po przelukaniu silnika preparatem LIQUI MOLY Pro Line bez jakis konsekwencji bede mogl przejsc na olej syntetyczny? Czy zostac juz przy polsyntetyku?
Panowie, jak wyjąc polos ze skrzyni?
Chodzi o cały szereg czynności czy jedynie jak po demontażu wszystkiego wypiąć ją ze skrzyni? Jeśli opcja nr2 to po prostu podważasz ją z wyczuciem np. łapką. Nie jest zabezpieczona w żaden inny sposób.
Chce wymienic olej, aktualnie jest zalany mobil 10w40 i chce go wymienic na motula. Silnik 14tys temu mial kapitalny remont, i dziwi mnie ze poprzedni wasciciel zamiast zalac syntetyk wlal polsyntetyk. I teraz moje pytanie, czy po przelukaniu silnika preparatem LIQUI MOLY Pro Line bez jakis konsekwencji bede mogl przejsc na olej syntetyczny? Czy zostac juz przy polsyntetyku?
Jeśli jednostka nie pobiera oleju i jest w dobrej kondycji to możesz lać syntetyk. W przeciwnym wypadku nie ma większego sensu. Sam musisz sobie odpowiedzieć czy zostać przy półsyntetyku. Jeśli cena dobrego oleju syntetycznego nie jest dla Ciebie przeszkodą to lej go.
Tak, chodzi o opcje 2, jutro będę próbował. A jak z wybiciem sworznia wybieraka skrzyni?
Tak, chodzi o opcje 2, jutro będę próbował. A jak z wybiciem sworznia wybieraka skrzyni?
Tzn co z wybiciem ? :) odsuwasz gume osłaniającą zdejmujesz ten pierścień zab. dobierasz wybijaka młotek i działasz ( kołek jest wpasowany dosyć mocno )
Jak wyżej + wybijak wg manuala ma chyba średnicę 8mm a kołek 8x22.
Zresztą, w manualu demontaż skrzyni jest mega dokładnie opisany.
przy okazji ponawiam.
Potrzebuje info dla teścia, więc nie zawiedźcie mnie... :P
Czy hak z Vgen HB do VIgen HB podejdzie?
Panowie mam problem d16y7 , podczas wolnego przyspieszania , prawie nie ruszania gazu przy 2k obrotow silnik jakby sie dlawil i wogole nie przyspiesza , problem nie wystepuje i ustepuje jesli troche mocniej przycisne gaz . Co moze byc przyczyna ?
Jak wyżej + wybijak wg manuala ma chyba średnicę 8mm a kołek 8x22.
Zresztą, w manualu demontaż skrzyni jest mega dokładnie opisany.
przy okazji ponawiam.
Potrzebuje info dla teścia, więc nie zawiedźcie mnie... [emoji14]
Czy hak z Vgen HB do VIgen HB podejdzie?
Ja powiem szczerze że właśnie takim sposobem uszkodziłem uszczelniacz i zrobiłem go owalnego bo dalsza część która wchodzi do skrzyni odbiła slad w nim i teraz cieknie. Zamówiłem drugi nowy i sprawdzę ale zemontuje kółek prasa z takiego skrecanego ścisku
Moze głupie pytanie ale czy zeby wyciągnąć lewa polos ze skrzyni musze zdejmować lewe koło czy obędzie sie bez zdejmowania?
tomalacivic
11-01-15, 12:30
Witam!! koledzy posiadam d15z6 od jakiego civic będzie pasować aparat zapłonowy plug&play pozdrawiam.
Moze głupie pytanie ale czy zeby wyciągnąć lewa polos ze skrzyni musze zdejmować lewe koło czy obędzie sie bez zdejmowania?
Podejrzewam że nie tylko koło, ale i zwrotnicę również.
Moze głupie pytanie ale czy zeby wyciągnąć lewa polos ze skrzyni musze zdejmować lewe koło czy obędzie sie bez zdejmowania?
Musisz. Chyba, że masz stalowe felgi i koniecznie chcesz sobie utrudnić robotę... :D Do zdjęcia koło i musisz uwolnić zwrotnicę na tyle by dało się wyjąć półoś. Nie trzeba jej wyjmować całkowicie.
Gdzie znajdę przekaźnik prawych drzwi centralnego zamka w EJ6 96r. ?
Bo w bezpiecznikach chyba nie ma podziału lewy/prawy?
Gdzie znajdę przekaźnik prawych drzwi centralnego zamka w EJ6 96r. ?
Bo w bezpiecznikach chyba nie ma podziału lewy/prawy?
a jaki masz problem ?
koledzy bd remontowal silnik d14a4 i macie jakiesc namiary na czesci typu pierscienie uszczelniacze i uszczelka głowicy w dobrych cenach i ile po remocie km trzeba zrobic na dotarciu na benzynie czy gazie
wiesko1261
11-01-15, 19:44
http://haparts.pl/category/d-series-d16w4-czesci-silnikowe/2
http://jdmshop.eu/index.php?route=product/category&path=5
ja biorę od nich :)
luchuma mam taki problem, że centralny w mojej ej6 działa tylko na drzwi kierowcy, wczoraj trochę powalczyłem i doszedłem do tego że prąd na drzwiach pasażera jest, ale w granicach 0,5-0,7V, po podaniu prądu na siłownik właśnie w prawych drzwiach działa, a z lewej strony w kostce po odnalezieniu 2 kabli które występują w drzwiach pasażera mam 12V, także właśnie podejrzewam przekaźnik..
mam taki problem, że centralny w mojej ej6 działa tylko na drzwi kierowcy, wczoraj trochę powalczyłem i doszedłem do tego że prąd na drzwiach pasażera jest, ale w granicach 0,5-0,7V, po podaniu prądu na siłownik właśnie w prawych drzwiach działa, a z lewej strony w kostce po odnalezieniu 2 kabli które występują w drzwiach pasażera mam 12V, także właśnie podejrzewam przekaźnik..
albo przetarte kable w kostce pomiedzy buda a drzwiami, sygnal idzie od drzwi kierowcy i tam tez powinien byc przekaznik centralnego
Panowie dzisiaj podnisłem auto, kręce przednim kołem od strony pasażera a tam opór. Koło się kręci ale trzeba włożyć sporo siły żeby je przekręcić (z kołem od strony pasażera nie ma problemów - kręci się bardzo dobrze).
Okazuje się, że klocek cały czas ociera o tarcze koła od strony pasażera (widać to na tarczy - ociera 30% powierzchni tarczy patrząc od wewnątrz tarczy . Co się mogło stać? jak to naprawić? Zapiekło czy co?
Proszę o radę. Z góry dzięki za sugestię bo w tych tematach jestem kompletnie zielony.
Panowie dzisiaj podnisłem auto, kręce przednim kołem od strony pasażera a tam opór. Koło się kręci ale trzeba włożyć sporo siły żeby je przekręcić (z kołem od strony pasażera nie ma problemów - kręci się bardzo dobrze).
Okazuje się, że klocek cały czas ociera o tarcze koła od strony pasażera (widać to na tarczy - ociera 30% powierzchni tarczy patrząc od wewnątrz tarczy . Co się mogło stać? jak to naprawić? Zapiekło czy co?
Proszę o radę. Z góry dzięki za sugestię bo w tych tematach jestem kompletnie zielony.
Bez rozebrania wszystkiego i dokładnego sprawdzenia nic na 100% nie ustalisz.
A z objawów, które opisałeś wynika, że tłoczek hamulcowy "nie wraca" po odpuszczeniu hamulca. Według mnie uszkodzone/zabrudzone albo ślizgi albo tłoczek hamulcowy albo i jedno i drugie. Podejrzewam, że konieczny będzie po rozebraniu i dokładnym wyczyszczeniu zestaw naprawczy (gumki) + ewentualnie po sprawdzeniu nowy tłoczek hamulcowy.
Mogły się jeszcze porobić wżery na cylinderkach, a wtedy zacisk nadaje się tylko na złom.
kazik2_h9w3
12-01-15, 20:06
Nie można też wykluczyć prowadnic
tak, wiem temat ej/ek, ale może ktoś mi tutaj odpowie
mianowicie czy w budzie ep podejdzie krótka półoś z silnika d14z6 do d16v1? z góry będę wdzięczny
Czy ktoś wymieniałem przy bębnach z tyłu ten krótki przewód sztywny który łączy bęben z elastycznym? Czy końcówki są M10x1.25 i ile tam cm potrzeba?
Wejdzie 15" 9j do civica ej9 ?
Wejdzie 15" 9j do civica ej9 ?
Słabo to widzę, szczerze powiem/napiszę.
Starstruck
12-01-15, 23:56
Wejść wejdzie, pytanie czy da się tym normalnie jeździć :).
tomalacivic
13-01-15, 16:10
Witam!! ponawiam moje pytanie od jakiego sinika będzie pasować aparat zapłonowy do d15z6.
witam!! Ponawiam moje pytanie od jakiego sinika będzie pasować aparat zapłonowy do d15z6.
d16y7
Panowie czy 4L bańka płynu do chłodnic wystarczy na wymianę całego płynu w D15Z6?
Nie pamiętam czy do układu wchodzi ponad 3 czy ponad 4L?
a bedziesz robil plukanke?
nie zapomnij na ogrzewanie przesunac suwak :)
4l wystarczy
Pany pomóżcie/doradźcie:o
jako iż rzadko zaglądam pod maskę, raz na jakiś czas przetarcie pokrywy i zakamarków i kontrolne sprawdzenie oleju, dzisiaj zauważyłem lekki ubytek na bagnecie i zauważyłem, że skrzynia jest lekko zalana pod aparatem i pod zaworem
(sorry za jakość zdjęć, tylko stary telefon pod ręką i latarka)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/07b28a98944e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/07b28a98944e.jpg.html)http://naforum.zapodaj.net/thumbs/05b03bdf13d8.jpg (http://naforum.zapodaj.net/05b03bdf13d8.jpg.html)http://naforum.zapodaj.net/thumbs/40dfa10bf47c.jpg (http://naforum.zapodaj.net/40dfa10bf47c.jpg.html)http://naforum.zapodaj.net/thumbs/806b1b1f8cd7.jpg (http://naforum.zapodaj.net/806b1b1f8cd7.jpg.html)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1b3edc0df82e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/1b3edc0df82e.jpg.html)http://naforum.zapodaj.net/thumbs/4cb7ba15024e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/4cb7ba15024e.jpg.html)http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a2ea2181184f.jpg (http://naforum.zapodaj.net/a2ea2181184f.jpg.html)
jak ktoś się dopatrzy to co może puszczać?
z góry dzięki za odpowiedź
uszczelka pokrywy lub spod aparatu zaplonowego moze cieknac ;]
Jeśli aparat, to oring uszczelniający otwór w głowicy, lub simering uszczelniający wałeczek w aparacie zapłonowym. Z tym ostatnim jest więcej roboty, bo trzeba rozebrać cały aparat. No i simering ten jest dość drogi, bo ma nietypowy wymiar i kupisz tylko OEM. Ja jednak nie byłem w stanie wydać tyle kasy za kawałeczek gumki i kupiłem typowy, ciut większy rozmiar, założyłem na pręta na wiertarce i na papierku ściernym zeszlifowałem zewnętrzną część na taki wymiar jak OEM.
Pany jakie wyposzenie mialo SiR ?
Michal, Łukasz dzięki wielkie za wskazówki :*
powycieram wszystko i będę kontrolował, gdzie to się poci.
Jeszcze spod vteca może cieknac ale to jest rzadziej spotykane
Ile potrzebuje przewodu od sondy do ecu (tak by było porządnie)?
przy okazji ponawiam.
Potrzebuje info dla teścia, więc nie zawiedźcie mnie...
Czy hak z Vgen HB do VIgen HB podejdzie?
Może mi ktoś podać oznaczenie przewodów zapłonowych do d16y7? bo nie mogę dobrać .
Potrzebuje info dla teścia, więc nie zawiedźcie mnie...
Czy hak z Vgen HB do VIgen HB podejdzie?
może spróbuj sprawdzić w katalogach jakie jest rozróżnienie na modele i roczniki.
Pany jakie wyposzenie mialo SiR ?
Ktoś coś. Co było w sir?
Pacjent: EJ9 ze swapem tarczy na tył
Co jest potrzebne żeby zrobić 240->260 z EP2?
Oprócz tarczy, klocków, zacisków wraz z jarzmami coś jeszcze jest potrzebne i czy wszystko jest P&P?
Jeśli ma to jakieś znaczenie, przewody hamulcowe są w oplocie.
zacisk 240, jarzmo 260, tarcza 260, klocek pod jarzmo ;]
kazik2_h9w3
15-01-15, 07:21
A jak chcesz zaciski z 262 musisz odpowietrzyc na zdjetym zacisku bo odpowietrzniki wychodzą u dołu
I trzeba przelozyc mocowania linek
resztą wszystko jest opisane w odpowiednim dziale
Panowie mam problem d16y7 , podczas wolnego przyspieszania , prawie nie ruszania gazu przy 2k obrotow silnik jakby sie dlawil i wogole nie przyspiesza , problem nie wystepuje i ustepuje jesli troche mocniej przycisne gaz . Co moze byc przyczyna ?
Miałem dokładnie to samo, u mnie pomogła zmiana świec, kabli i reset dla pewności. Aparat był ok. Sprawdzaj po kolei.
Ok, to już jakąś lepszą wiedzę posiadam.
resztą wszystko jest opisane w odpowiednim dziale
Szukam od prawie godziny, dokładnie o zabiegu 240->260mm na tył do VI gen-a i nie mogę znaleźć
Jeśli ktoś wie gdzie to jest, prosiłbym o linka do tematu, dzięki za pomoc.
Ok, to już jakąś lepszą wiedzę posiadam.
Szukam od prawie godziny, dokładnie o zabiegu 240->260mm na tył do VI gen-a i nie mogę znaleźć
Jeśli ktoś wie gdzie to jest, prosiłbym o linka do tematu, dzięki za pomoc.
Już Ci chyba ze trzy osoby odpowiedziały na forum. Więcej info pewnie w temacie EJ spycha
Szukam od prawie godziny, dokładnie o zabiegu 240->260mm na tył do VI gen-a i nie mogę znaleźć
Jeśli ktoś wie gdzie to jest, prosiłbym o linka do tematu, dzięki za pomoc.
Pawle, żeby zrobić 260 z tyłu, potrzebujesz jarzma z civica VII gen, gdzie było 260 z tyłu, czyli bodaj coupe EM2, EP2 sport czy żizel EP4, ale to do zweryfikowania, bo niejestem pewny tych oznaczeń ;) Plus oczywiście tarcza i klocek z tego samego modelu. Zacisk zostawiasz z EK4, bo działa dobrze i pasuje do jarzma p&p :)
kazik2_h9w3
15-01-15, 18:42
Panowie i Panie ktoś wie jaki ma rozstaw śrub zacisk przedni pod 262
Mam zwrotnice i nie jestem pewny czy to z 262
swoje obecne spryski (w jednym pęknięte mocowanie a drugi psikał w za nisko) od c3 wymieniłem na nowy komplet (oem 6438 h4), teraz większość płynu idzie na maske a reszta na max 10cm szyby ogólnie gorzej jak było. trafiłem na uszkodzone?
kazik2_h9w3
15-01-15, 20:03
Weź szpilke i trzeba wyregulować gdzie ma psikac te dysze
Panowie i Panie ktoś wie jaki ma rozstaw śrub zacisk przedni pod 262
Mam zwrotnice i nie jestem pewny czy to z 262
Jutro mogę pomierzyć, bo mam zwrotnice i zaciski... teraz już mi się nie chce lecieć do garażu :p
z tego co widzę to raczej w dyszach mgiełkowatych od c3 nie ma regulacji.
kazik2_h9w3
15-01-15, 21:11
Ok to sprawdź Michał
Co do spryskow to myślałem że zakladales też seryjne i z nimi było coś nie tak
Ją mam mglowe i jest ok
Regulujesz poprzez zmiana kąta.Jak chcesz zeby struga była wyzej na szybie to lekko unosisz i sprawdzasz czy wystarczy.Mam ja z 5 lat i czasami sie przestawia...
Panowie i Panie ktoś wie jaki ma rozstaw śrub zacisk przedni pod 262
Mam zwrotnice i nie jestem pewny czy to z 262
Jutro mogę pomierzyć, bo mam zwrotnice i zaciski... teraz już mi się nie chce lecieć do garażu
Ok to sprawdź Michał
Jarzmo, które przykręcasz do zwrotnicy ma rozstaw śrub na około 14cm.
swoje obecne spryski (w jednym pęknięte mocowanie a drugi psikał w za nisko) od c3 wymieniłem na nowy komplet (oem 6438 h4), teraz większość płynu idzie na maske a reszta na max 10cm szyby ogólnie gorzej jak było. trafiłem na uszkodzone?
Wymień pompkę ;)
panowie pewnego czasu widzialem w sprzedam dokladnie taki temat :Kupno/sprzedaż części samochodowej Nowe rozrządy, sprzęgła, hamulce, piasty, części silnikowe i inne , teraz nie moge nigdzie znalesc czegos ani tego urzytkownika bo szczerze zapomnialem kto to sprzedawał . Moze ktos polecic gdzie dostane rozrzad do d16y7 w dobrej cenie ?
Chyba chodzi o forumowicza sivy
dzieki , choc to nie ten temat , w tamtym ceny byly lepsze :) kojarzysz moze kogos jeszcze ?
Ogłasza się jeszcze PeJot, Bolsik, no i jeszcze w JDM Shopie i Haparts dostaniesz części do Hondy.
Co moze byc powodem tego ze silnik raz ladnie trzyma obr na jalowym a raz czuc jakby mial ciezko?
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Chcę zrobić pełny swap klimatyzacji i znalazłem ofertę za 200 zł, niby kompletna, ale ja tu kilku rzeczy nie widzę, jak np. osuszacza czy parownika. Mógłby ktoś kto robił swap albo wyciągał ze swojej fury klimę rzucić okiem czy czegoś jeszcze nie brakuje? :) http://img31.olx.pl/images_tablicapl/178893913_1_644x461_klimatyzacja-do-hondy-civic-kompletna-rydultowy.jpg
Chcę zrobić pełny swap klimatyzacji i znalazłem ofertę za 200 zł, niby kompletna, ale ja tu kilku rzeczy nie widzę, jak np. osuszacza czy parownika. Mógłby ktoś kto robił swap albo wyciągał ze swojej fury klimę rzucić okiem czy czegoś jeszcze nie brakuje? :)
Coś taki tani ten swap. Upewnij się, że nie jest z auta z kierownicą po prawej stronie.
A co do osuszacza to mała strata że go nie ma, bo i tak wypadałoby dać nowy.
Witam, mam civica 96 rok od 6 lat, i od ostatniego roku po odpaleniu silnika kontrolka ABS gaśnie po około 4 sekundach, a SRS po około 7 sekundach. Dawniej gasły od razu po zapaleniu, mijała sekunda i gasły. Czas zanim zgasną od roku cały czas się wydłuża. Co może być przyczyną tego? ABS jest sprawny, SRS myślę że też, ale nie chcę próbować hehe :D Pozdrawiam.
Czy ktos ma moze zdjecie jak wyglada oryginalna śrubka ktora trzyma zderzak z błotnikiem?
Starstruck
16-01-15, 23:31
Czy przód, czy tył - obie takie same. http://spinkisamochodowe.pl/#
http://spinkisamochodowe.pl/ODB_OdczytajZdjecie2.php?IDZdjecia=4042
Czy ktos ma moze zdjecie jak wyglada oryginalna śrubka ktora trzyma zderzak z błotnikiem?
śruba http://fastenerclub.com/image/cache/data/Screws/10986PK-500x500.jpg
kołek do śruby https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqL35Wrd5mhm0cj8x5t2szHrFmzfof1 H82d4Hoh2imEo3hIPC7
możliwe że jest różnica w śrubie między przed/polift
ja z przodu mam okragla a z tylu 6 katna ;]
Czy do EJ9 występowały dwa rodzaje cylinderków w tylnych bębnach? Bo na moich jest napisane chyba 7/8 a widzę w sieci takie z napisem 3/4.
tomalacivic
17-01-15, 11:49
Niema wiązki od klimy i nagrzewnicy klimatyzacji ta co jest pod desko no i magiczny przycisk od klimy bo twój jest pewnie zaślepiony.QUOTE=pizzabhoy;2444350]Chcę zrobić pełny swap klimatyzacji i znalazłem ofertę za 200 zł, niby kompletna, ale ja tu kilku rzeczy nie widzę, jak np. osuszacza czy parownika. Mógłby ktoś kto robił swap albo wyciągał ze swojej fury klimę rzucić okiem czy czegoś jeszcze nie brakuje? :) http://img31.olx.pl/images_tablicapl/178893913_1_644x461_klimatyzacja-do-hondy-civic-kompletna-rydultowy.jpg[/QUOTE]
Czy do EJ9 występowały dwa rodzaje cylinderków w tylnych bębnach? Bo na moich jest napisane chyba 7/8 a widzę w sieci takie z napisem 3/4.
Raczej tak!Poliftowe wersje mają większe bębny
Panowie czym spowodowane jest to, że kierownica lata na boki jak sie po nierównej drodze jedzie? Kolumna kierownicza już wysrana?
Czy tuleje gdzieś ?
Wydziergane z S III
kazik2_h9w3
17-01-15, 17:05
Czasem nawet zbyt wysokim ciśnieniem w oponach
Raczej tak!Poliftowe wersje mają większe bębny
A masz może informacje czy pasuja w otwory tak samo a jest różnica w działaniu?
A masz może informacje czy pasuja w otwory tak samo a jest różnica w działaniu?
Otwory prawdopodobnie beda pasować ale nie wiem jak z wielkością
Panowie czym spowodowane jest to, że kierownica lata na boki jak sie po nierównej drodze jedzie? Kolumna kierownicza już wysrana?
Czy tuleje gdzieś ?
Wydziergane z S III
zbyt szerokie koła ?? jeżeli nie jeździsz na seryjnym ogumieniu to norma
Mam założone zimowki 165/55/r14
Wydziergane z S III
Panowie, jakie powinny byc wartosci dla cisnienia oleju dla silnika b16a2, na oleju temp 60°C i temp 80-90°C, wartosci na wolnych obrotach. Dodam ze olej 5W40
koledzy te kola bd pasowac do civic 97 z duzymi lampami rok chodzi mi o et i otwór centralny jaki ja mam zeby wiedzial jakich felg szukac
http://olx.pl/oferta/felgi-honda-accord-CID5-ID5dDyh.html
koledzy te kola bd pasowac do civic 97 z duzymi lampami rok chodzi mi o et i otwór centralny jaki ja mam zeby wiedzial jakich felg szukac
http://olx.pl/oferta/felgi-honda-accord-CID5-ID5dDyh.html
Nie
Musisz szukać 4x100
koledzy te kola bd pasowac do civic 97 z duzymi lampami rok chodzi mi o et i otwór centralny jaki ja mam zeby wiedzial jakich felg szukac
http://olx.pl/oferta/felgi-honda-accord-CID5-ID5dDyh.html
Zamiast "do civic 97 z duzymi lampami" pisz na przyszłość model nadwozia, to łatwiej będzie odpowiadać na Twoje pytania.
Panowie co sądzicie o ssącym od D16a6 do d14a4 jest sens zakładać bo właśnie taki nabyłem bardzo tanio.
Jeśli nie masz zamiaru stroić silnika, to wszystko co jest większe od ssaka z D15B7 przyniesie więcej złego niż dobrego.
no ok ale ponoć bardzo ale to bardzo są podobne te ssące
więc o co chodzi?
więc o co chodzi?
Tak w wielkim skrócie: silnik dostanie więcej powietrza, ale seryjna mapa nie będzie w stanie skorygować do tego dawki paliwa i będziesz mieć sucho. Można tym zrobić dużą krzywdę silnikowi.
SenbonZakura
20-01-15, 18:21
Kupiłem grill z małym znaczkiem do polifta teraz pytanko czy któryś z tych znaczków będzie pasował ?? bo to niby typerowskie a one są na tylną klapę i maskę:/ ale porzeźbić mogę .
http://allegro.pl/2-x-emblemat-znaczek-honda-czerwony-jdm-type-r-i4998449582.html
Kupiłem grill z małym znaczkiem do polifta teraz pytanko czy któryś z tych znaczków będzie pasował ?? bo to niby typerowskie a one są na tylną klapę i maskę:/ ale porzeźbić mogę .
http://allegro.pl/2-x-emblemat-znaczek-honda-czerwony-jdm-type-r-i4998449582.html
Przecież masz w aukcji podane wymiary obydwu, to jaki problem zmierzyć?
:confused:
SenbonZakura
20-01-15, 20:32
Bo jeszcze go nie mam:D wiem mogę poczekać i potem zamówić ale u mnie z cierpliwościa kipsko;]
Panowie macie jakieś opinie o Amorkach OYODO? jako zamiennik oemowych przód
Wydziergane z S III
Panowie macie jakieś opinie o Amorkach OYODO? jako zamiennik oemowych przód
Wydziergane z S III
Przecież każdy zamiennik to zamiennik OEM. A cena takich jak Bilstein czy innych przecież to koło 100 zł a to nie powala.
czy ktos z was ma może regulowane wahacze górne z przodu? jakich firm polecacie a jakich nie?
czy ktos z was ma może regulowane wahacze górne z przodu? jakich firm polecacie a jakich nie?
Skunk2 D1 spec może Tegiwa. Byle nie te chińskie gdzie sworzeń wyglada jak z papieru
ktos jeszcze ma cos do powiedzenia? skunk i D1 pewnie kosztuja polowe wartosci mojego auta :D
Właśnie sprawdziłem skunk prawie 2 tys. zł ....
ktos jeszcze ma cos do powiedzenia? skunk i D1 pewnie kosztuja polowe wartosci mojego auta :D
Właśnie sprawdziłem skunk prawie 2 tys. zł ....
oj tam na allegro są za 1200 zł (ale chyba sztuka chociaż w opisie mowa jest o komplecie) a jak poszukasz po sklepach popytasz może uda się coś urwać za chińczyki zapłacisz min 400 zł
chyba wybiore jednak chinole... na pewno ktos ma na forum
Pany, szybka akcja - pilnie potrzebuje wymiarów obu uszczelniaczy półosiek (lewego i prawego) w skrzyni s20, choć pewno każda skrzynia D-serii ma to samo.
Ewentualnie jakieś numery tych uszczelniaczy bym prosił, bo pilnie mi są potrzebne, a gość w sklepie bez tego mi ich nie dobierze :/
91205-pc9-711 & 91205-pl3-a01
jeszcze takie info znalazlem
Uszczelniacz skrzyni biegów - przegub wewnętrzny lewy OEM 91205-PL3-A01 (35X56X8)
Uszczelniacz skrzyni biegów - przegub wewnętrzny prawy OEM 91206-PL3-A01 (35x62x8)
Oki... zadzwoniłem do sklepu i sprostowałem dane.
Jeszcze raz dzięki.
Witam, mam pytanie - czy aby założyć kierownicę z ATR do 6g qp jest mi również potrzebna naba czy mogę ją założyć na ori od ej6?
Panowie poszukuje niebieskich kabli zapłonowych do angielki ktoś coś może poleci?
Witam, mam pytanie - czy aby założyć kierownicę z ATR do 6g qp jest mi również potrzebna naba czy mogę ją założyć na ori od ej6?
Do montażu kierownicy od ATR'a nie jest potrzebna naba, bez względu na to gdzie chciałbyś ją zamontować.
Panowie poszukuje niebieskich kabli zapłonowych do angielki ktoś coś może poleci?
A angielka to według Ciebie EJ czy EK?
:p
http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?50-Civic-95-01-MA-MB-MC
Pytanie do posiadaczy b16a2 z vi gena z przepustnica bez zaworu FITV. Czy tez borykacie sie z brakiem ssania zima?
Chodzi mi o to czy na zimnym silniku wasze auto gasnie i musicie je jakis czas potrzymac na obrotach uzywajac gazu?
Pytanie do posiadaczy b16a2 z vi gena z przepustnica bez zaworu FITV. Czy tez borykacie sie z brakiem ssania zima?
Chodzi mi o to czy na zimnym silniku wasze auto gasnie i musicie je jakis czas potrzymac na obrotach uzywajac gazu?
W moim ek4 jest coś na ten styl co prawda ssanie jest po odpaleniu tyle że wchodzi najpierw na ok.1000 rpm a po paru sekundach rosnie do 1300/1500 to nie jest jeszcze w żaden sposób uciążliwe ale czasem po ruszeniu na takim zimnym silniku i zatrzymaniu sie za 500 metrów potrafi nie złapać ssania i obr. spadają nisko a czasem potrafią zafalować .
Dodam że nie jest to winna krokowca na 100% ani przepustnicy brudnej .
kazik2_h9w3
23-01-15, 21:57
W obd1 za ssanie odpowiada właśnie FITV
Kup przepustnicę z h22 czy tam h23 z fitv i będzie cacy
W moim ek4 jest coś na ten styl co prawda ssanie jest po odpaleniu tyle że wchodzi najpierw na ok.1000 rpm a po paru sekundach rosnie do 1300/1500 to nie jest jeszcze w żaden sposób uciążliwe ale czasem po ruszeniu na takim zimnym silniku i zatrzymaniu sie za 500 metrów potrafi nie złapać ssania i obr. spadają nisko a czasem potrafią zafalować .
Dodam że nie jest to winna krokowca na 100% ani przepustnicy brudnej .
Komp, mapa w komputerze, przepustnica,ssący, seryjne?
Komp, mapa w komputerze, przepustnica,ssący, seryjne?
Tak , wszystko seria oprócz wydechu zero modów .
Witam, czy ktos ma pojecie czy kierownica od Accorda VII podejdzie do Ek4?
http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/49/46/10/67/4946106796
Witam, czy ktos ma pojecie czy kierownica od Accorda VII podejdzie do Ek4?
http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/49/46/10/67/4946106796
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?58152-jaka-kierownica-do-6g
Pytam o nabę, bo sprzedawca twierdzi, że właśnie naba jest pęknięta i nie wiem co o tym myśleć.
A jak już piszę to zapytam też - czy chłodnica z ek4 podejdzie do ej6 ? Dodam, że mam klimę. Chciałbym wymienić bo jest w niezłej cenie, a moja po wymianie przez poprzedniego właściciela wydaje mi się, że jest zbyt słaba - przy staniu na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku w temperaturach 5-10C na dworze wiatrak włącza się co około 3min..
Chyba że ten typ tak ma (?) Dodam, że temp na wskaźniku w normie.
Starstruck
24-01-15, 15:41
To nie wina chłodnicy, tylko termostatu, ew. czujnika.
Tak, możesz te chłodnicę z EK4 zamontować.
Czy jak założe felgi 9" i na to opony 195 + camber to auto będzie więcej spalało aniżeli 7" i te same opony bez camberów czy spalanie się nie zmieni ?
Czy jak założe felgi 9" i na to opony 195 + camber to auto będzie więcej spalało aniżeli 7" i te same opony bez camberów czy spalanie się nie zmieni ?
Wróżenie z fusów. Kto na takim kole bedzie sie spalaniem zastanawial jak jazda wyglada gaz hamulec gaz hamulec zeby każda dziurę ominac. A na zdrowy rozum opona zostaje ta sama zmieni sie masa kola i powierzchnia styku opony z podłożem jeśli będzie duzy kąt. Czyli jak nie policzysz to sie nie dowiesz
palermo444
24-01-15, 21:05
jaki polecacie camber kit na przod ? w rozsadnej cenie
Czy nabę D1 Spec da się bezproblemowo zamontować żeby klakson działał jeśli mam civica z poduszką powietrzną? Bo z innymi trzeba kombinować ale ta wygląda na trochę inaczej zbudowaną więc wolę się zapytać.
O tą chodzi: http://allegro.pl/naba-adapter-kierownicy-d1-spec-honda-civic-96-00-i5009628846.html
bednar_ek35
25-01-15, 05:35
A jak już piszę to zapytam też - czy chłodnica z ek4 podejdzie do ej6 ?
Podejść podejdzie ale małe ale,w ek4 są grubsze węże pamiętaj o tym.
Da się na ciągnąć ale cybanty nie będą pasowac
mam pytanie czy glowica d14a3 bedzie pasowala do d14a4 czy nie bd spadku mocy chodzi mi czy uszczelka pod glowica bd taka sama jak w d14a4
mam pytanie czy glowica d14a3 bedzie pasowala do d14a4 czy nie bd spadku mocy chodzi mi czy uszczelka pod glowica bd taka sama jak w d14a4
Tak
Witam wszystkich, posiadam silnik d16y7 ze zmienionym kol... ssacym i wydechowym od d16y8 , chodzi o sonde lambde padla mi i teraz nie wiem jaka kupic, ta do d16y7,czy d16y8 . Pomozecie ?? Pzsdr
pawelwlkp91
25-01-15, 12:57
Witam wszystkich, posiadam silnik d16y7 ze zmienionym kol... ssacym i wydechowym od d16y8 , chodzi o sonde lambde padla mi i teraz nie wiem jaka kupic, ta do d16y7,czy d16y8 . Pomozecie ?? Pzsdr
Jeżeli masz silnik D16Y7 to sonde kupujesz do tego silnika.
tomalacivic
25-01-15, 15:09
Witam!! czy w ek3 d15z6 występował tylko jeden aparat zapłonowy jaki model.
Malasander
26-01-15, 12:34
Jakie polecacie wycierałki do sedana?
tomalacivic
26-01-15, 19:08
Ponawiam moje pytanie czy w ek3 d15z6 wystepowal tylko jeden model aparatu zaplonowego jakie ma oznaczenie.
Witam,
jakiś czas temu zauważyłem, że bardzo szybko zużywają mi się wycieraczki w moim EJ9. Kupuję nowe, markowe pióra a po dwóch tygodniach zaczynają przeskakiwać, mazać, hałasować itd... :/
W wakacje demontowałem i malowałem ramiona wycieraczek. Może być tu winne złe przykręcenie wycieraczki,znaczy się osadzenia na wieloklinie? Śruby są na pewno mocno przykręcone, ostatnio sprawdzałem. Wycieraczki ustawiłem tak, żeby były jak najbliżej podszybia i przykręciłem.
jesli skacza po szybie to przykrecenie nic do tego nie ma
szyba pewnie OEM i porysowana?
kup niewidzialna wycieraczke np autoland i dobrze umyj szybe i popsikaj, powinno pomoc :)
Szyba nordglass, rys mało, płytkie(widziała skrobaczkę kilka razy :) ).
Po niewidzialnej wycieraczce jest nawet gorzej...
A jakie marki masz pióra wycieraczek?
Aktualnie Bosch, ale nie banany tylko klasyczne szkieletowe. Raczej oryginał bo kupowane na BP :).
Panowie silnik B16A2 dziwnie kręci i nie odpala. Pompa podaje paliwo(mokre świece), na świecach iskra jest. Co może być przyczyną?
Mówicie że to wina termostatu, ale temperatura silnika jest w porządku więc nie jest to kwestia zbyt mało wydajnej chłodnicy ? Nagrzewa się chyba też okej, ale nie mam porównania z innym ej6. 2msc zanim kupiłem samochód właściciel zahaczył dzika i wymieniał chłodnice, na paragonie który dostałem za nową chłodnicę było bodajże 215zł stąd moje podejrzenia
Czy można podłączyć usdmy z przodu na przełączniku nie "I-0-II" tylko zwykłym "ON-OFF" tak, żeby tylko włączać i wyłączać same pozycje w kierunkach ?
no jasne, że można, sam mam tak zrobione ;)
A zdradziłbyś tajemnicę ? Mam wszystko co potrzeba, łącznie ze starym przyciskiem bo bodajże dezaktywacji alarmu, a że jest ładnie zamontowany to szkoda go wyrzucać :)
Ja mam przelacznik w tym malym schowku na monety ukryty. Pociagnalem + z wolnego pina ze skrzynki bezpiecznikow(usdm zapalaja mi sie po wlaczeniu zaplonu) do wlacznika, dalej poscilem kabel przez gume w grodzi az do oprawki kierunkowskazu. Masa zostala stara, wiec lutujesz od nowa 3kable;masa, kierunek21w, pozycja 5w do nowej oprawki 2wloknowej. Rownolegle poscilem + do usdm z lewej lampy do prawej po pasie przednim :)
Pompa sprzegla w B serii jest inna od montowanej w D serii?
Panowie/Panie pomóżcie co może być z tymi wycieraczkami?
Problem opisany na poprzedniej stronie. Nie będę przecież co miesiąc kupował nowych piór(a w tym czasie jazdy w deszczu jest może 6h).
Jak sciagniesz wycieraczkę to ramię piwinno opierac się całą płaszczyzną na szybie sprawdź to w razie potrzeby wyreguluj ;-)
http://www.iv.pl/images/79695419447775818555.jpg (http://www.iv.pl/)
Tak dokładnie patrzysz od boku auta i naginasz skoki mogą być spowodowane złym kątem
tomalacivic
29-01-15, 21:34
Koledzy po zapaleniu się kontrolek nie świeci się kontrolka oleju dopiero po 5-7 sek się zaświeca olej jest bo sprawdzałem.
Witam
Za co odpowiedzialny jest ten plastik? Jedyną opcją jaką narazie wnioskuję to podtrzymanie dolotu... :)
http://www.iv.pl/images/49578836127205873967.jpg
Starstruck
30-01-15, 13:58
Rezonator, który wycisza jak napisał kolega wyżej.
Uprzedzając kolejne pytanie: nie, jego usunięcie nic nie daje. Bez niego tylko buczy przy mocniejszym wciśnięciu gazu.
Uprzedzając kolejne pytanie: nie, jego usunięcie nic nie daje.
"Daje" :p, osobiście testowałem jak miałem D14 :).
Usunięcie rezonatora minimalnie, ale jednak wyczuwalnie pogarsza elastyczność silnika. Reakcja na dodanie gazu jest gorsza.
Starstruck
30-01-15, 14:18
W domyśle chodziło mi, że nie daje przyrostów :p.
Creative89
30-01-15, 15:55
Mam pytanie i potrzebuje pilnie odpowiedzi. Czy wysprzeglik przy skrzyni jest taki sam w B co w D.. bo nie mam pojecia..
Podczas ladowania akumulatora prostownikiem wydobywaja sie z niego bąbelki; oczy tak powinno byc?
kazik2_h9w3
30-01-15, 19:23
Tak to norma
Podczas ladowania akumulatora prostownikiem wydobywaja sie z niego bąbelki; oczy tak powinno byc?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_kwasowo-o%C5%82owiowy
tomalacivic
31-01-15, 10:36
Koledzy mam taki problem przy dojezdzaniu np.do skrzyżowania wciskam sprzeglo obroty spadaj i przygasają swiatla.
Koledzy mam taki problem przy dojezdzaniu np.do skrzyżowania wciskam sprzeglo obroty spadaj i przygasają swiatla.
Wyczyść przepustnicę i krokowca, oraz wyreguluj wolne obroty zgodnie z manualem.
Na dobrze nagrzanym silniku odepnij wtyczkę krokowca i za pomocą śruby w górnej części przepustnicy ustaw obroty na 500 rpm... na obrotomierzu jest to pierwsza kreska tuż nad 0.
tomalacivic
31-01-15, 13:53
I to powinno pomoc ze nie bede przygasac swiatla
Wyczyść przepustnicę i krokowca, oraz wyreguluj wolne obroty zgodnie z manualem.
Na dobrze nagrzanym silniku odepnij wtyczkę krokowca i za pomocą śruby w górnej części przepustnicy ustaw obroty na 500 rpm... na obrotomierzu jest to pierwsza kreska tuż nad 0.
Skoro obroty spadają Ci za nisko (poniżej 800rpm), to siłą rzeczy światła przygasną.
Ustawisz obroty jak należy i będzie OK.
tomalacivic
31-01-15, 15:04
Jeśli auto chodzi tez na gazie.
Skoro obroty spadają Ci za nisko (poniżej 800rpm), to siłą rzeczy światła przygasną.
Ustawisz obroty jak należy i będzie OK.
tomalacivic
31-01-15, 16:16
A jeszcze jedno auo ma miec wylaczone swiatla itp.
Jeśli auto chodzi tez na gazie.
Czy ktoś się orientuje czy któryś z producentów cylinderków hamulcowych do bębnów dodaje śrubki które go trzymają do tarczy?
Przy 190kkm zaufany mechanik regulował mi zawory. Przy 230kkm postanowiłem zrobić to sam(tylko jeden zawór ssący miał delikatnie za duży luz), teraz przy niecałych 250kkm ponownie zdjąłem pokrywę i żaden nie wymagał poprawki.
To możliwe?
potrzebuje kogos kto ma civic 1.4.90 km i ile ma na 3biegu przy 2500 tys.obrotow bo ja wyciągałem wskazowke i teraz mi okłamuje licznik a nie wiem o ile jak go dobrze ustawić
Mam do Was 2 zagadnienia :
1. Co potrzebuje aby do ej6 wrzucić staba na tył (prawdopodobnie ek4 - 15mm)
2. Czy naba, tudzież dystans tworzący przejściówkę na wieloklin do kierownicy MOMO z ATR'a pasowałby ze zwykłej kierownicy z Accorda VI lub Civica VI ?
Co trzeba rzeźbić/przekładać żeby wrzucić stab tył od Vti 5D do budy EG?
Pytanko felga ET45 nadaje się do Civica Coupe 98 rok, przedlift? wystaje czy coś?
Pytanko felga ET45 nadaje się do Civica Coupe 98 rok, przedlift? wystaje czy coś?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?5074-Chc%EA-kupi%E6-nowe-felgi
Mam do Was 2 zagadnienia :
1. Co potrzebuje aby do ej6 wrzucić staba na tył (prawdopodobnie ek4 - 15mm)
2. Czy naba, tudzież dystans tworzący przejściówkę na wieloklin do kierownicy MOMO z ATR'a pasowałby ze zwykłej kierownicy z Accorda VI lub Civica VI ?
ad 1: jak masz komplet czyli stab, obejma staba z guma, laczniki i blaszka laczaca obejme staba z buda to wszystko jest P&P
ad 2: do kiery Momo z ATRa nie potrzeba zadnej naby zdejmujesz stara kiere i zakladasz ta od ATRa koniec (o ile jest kompletna)
Ej9 d14a4 s40 ok 52 km/h przy ok 2500 rpm
Panowie gdzie oprócz aso można wyrwać nowe kasowniki lam do d16y8 ?
No chyba sobie jaja robisz, albo jesteś tak bogaty i nie wiesz na co kasę wydać:)
Konstrukcja kasownika jest prosta niemal jak konstrukcja cepa i tam się nie ma co zepsuć.
Po prostu trzeba je rozebrać, wyczyścić i tyle.
Kasownik ściskasz jakimś kluczem francuskim, za pomocą szpilki wyjmujesz mały pierścień segera i włala - kasownik masz w częściach:)
I czo po czyszczeniu przestają stukać ?
One mlaskają, bo jak są brudne, to nie odbijają do końca.
Jeśli kasownik będzie pracował bez oporów, to nie ma prawa klepać.
Będziesz to mieć w rękach to wszystko zrozumiesz:)
Brakuje przy kierownicy tego elementu ktory widac na foto, i o to pytałem czy by podpasowało z innej kiery z accorda .
http://4.bp.blogspot.com/-y3odMDd-P5E/Tigjm5uq3RI/AAAAAAAAH5w/4tkRPif1t_Y/s1600/Honda%20Civic%20Type-R%20EK9%20Momo%20Steering%20Set%20(21).JPG
Brakuje przy kierownicy tego elementu ktory widac na foto, i o to pytałem czy by podpasowało z innej kiery z accorda .
http://4.bp.blogspot.com/-y3odMDd-P5E/Tigjm5uq3RI/AAAAAAAAH5w/4tkRPif1t_Y/s1600/Honda%20Civic%20Type-R%20EK9%20Momo%20Steering%20Set%20(21).JPG
Wieloklin z kierownicy z ATR'a jest inny niż w pozostałych Accord'ach VI, a taki sam w Civic VI hb/coupe/sedan.
http://iv.pl/images/40019691625170468458.jpg taki objaw na postoju , drżąca wskazówka prędkościomierza kwalifikuje odrazu czujnik do wymiany , czy może to być spowodowane wilgocią itp? I kwestia wymiany , nie ma problemu z wyjęciem go "ze skrzyni" ? odpiąć kostkę i odkręcić 2 śruby to nie filozofia ,ale chodzi mi bardziej czy się bez problemu "odzębi"
Mam 99% pewności więc wolę dopytać poliftowy tylni zderzak z VI gen HB podchodzi do takiego samego przedlifta prawda? Cały tył mam przedlift i czy da radę wymienić tylko zderzak tylni by to spasowało?
Zderzak tyl polift pasuje p&p do przedlifta i odwrotnie.
Zderzak tyl polift pasuje p&p do przedlifta i odwrotnie.
Dzięki! :)
Czy źle działający czujnik temp. cieczy może być powodem zbyt szybkiego wyłączania ssania ? Silnik b16a2 ek4 czyli bez FITV , krokowy podmieniany / czyszczony przepustnica tak samo .
Po odpaleniu jest ssanie ale po przejechanie np. 500 m i zatrzymaniu nie ma juz ssania obr. spadają nisko a nawet zafaluja przez pare sekund na ciepłym wszystko ok .
Moim zdaniem może być powodem.Myśląc logicznie: im niższa temp. otoczenia, tym dłużej działa ssanie.
Marcin1792
03-02-15, 20:56
Witam, czy sprężyny obniżające z Aerodecka 5D podejdą do EJ6 ?
A chcesz podniesc auto? Aerodeck jest ciezszy niz EJ.
Marcin1792
03-02-15, 21:45
A chcesz podniesc auto? Aerodeck jest ciezszy niz EJ.
Chcę kupić sprężyny progresywne obniżające -35mm i obniżyć swoją EJ. Tylko nie wiem czy podejdą, skoro jest cięższe to nie obniży mi o -35...
Witam powiedzcie mi co to jest i gdzie ma być podpięty górny wężyk wychodzący z tego u mnie wisi niepodłaczony.
http://zapodaj.net/4c2e89e4dd936.jpg.html
czy amortyzator przod EJ9 rozni sie stronami czy sam amortyzator sie rozni lewy od prawego chodzi mi o ten amorek czy bd mi pasowal na strone pasazera bo gosc mowi ze nie ma roznicy http://olx.pl/oferta/amortyzator-honda-civic-1-4-CID5-ID4KZMl.html
W samym amortyzatorze roznicy nie ma.
Ktoś się orientuje z jakich furmanek podchodzi przednia dokładka do poliftowego ej9 ? Wiem o Lagunie I i coś mi się obiło, że ponoć od Prelude III. Niestety dokładka SI dostępna ciężko, a inne mnie nie inetresują. Chyba, że może podeszła by dokładka z SiR przedliftowego do polifta ?
Czy ktoś miał problem z niedziałającym samoregulatorem w bębnach? Bo wydaje mi się ze ta blaszka która ma obracać kółkiem jest za luźna i nie bardzo chce kręcić regulatorem. Chodzi o to że lata luźno jak jest założona w szczęce i po prostu spada z kółka po jednym czy dwóch naciśnięciach hamulcem.
wiesko1261
07-02-15, 19:49
nie powinna być luźna (pod spodem powinna być zaczepiona sprężynka samoregulatora)
lekko obracać się na gwintach śruby regulacyjnej
jak dwa lata temu składałem to do tej pory działa ręczny na 3 ząbki :)
Ktoś się orientuje z jakich furmanek podchodzi przednia dokładka do poliftowego ej9 ? Wiem o Lagunie I i coś mi się obiło, że ponoć od Prelude III. Niestety dokładka SI dostępna ciężko, a inne mnie nie inetresują. Chyba, że może podeszła by dokładka z SiR przedliftowego do polifta ?
ktoś ? coś ?
Mam zawieszenie MTS technik które lubi sobie stukać, chcę dołożyć mniejszą podkładkę między śrubę centralną amora a tą dużą podkładkę która przykrywa poduszkę amortyzatora. W temacie mts technik czytałem że to pomaga.
Mogę to zrobić bez wyciągania amortyzatorów?
Mozesz ,nic sie nie stanie bo buda sciska sprezyne.
jakie tarcze mogę miec w ej6 d16y7? 240 czy 262?
Mozesz ,nic sie nie stanie bo buda sciska sprezyne.
Robić to na podniesionym aucie czy nie?
Jak tak, to ma być podniesione na tyle, żeby amor był wyciągnięty(tak żeby koło dotykało ziemi)?
jakie tarcze mogę miec w ej6 d16y7? 240 czy 262?
prawdopodobnie 262
jakie tarcze mogę miec w ej6 d16y7? 240 czy 262?
ja zmieniałem pół roku temu to w ciemno brałem 240 i takie miały być
jakie tarcze mogę miec w ej6 d16y7? 240 czy 262?
Może być ta sama historia co z EJ9 HB.
Przedlift - 242, polift - 262, ale bywają wyjątki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.