Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

Bredziu
03-12-14, 21:27
Trzeba zdjąć schowek i będzie taki czarny przycisk

niby takie proste a ja go nie moge znalezc jak by ktos co ma ej6 zrobil zdjecie gdzie dokladnie sie znajduje to bym wiedzial bo obilo mi sie o uszy ze w ej6 ich nie bylo

Kolo3110
03-12-14, 21:34
Właśnie o to chodzi, że te wszystkie pomiary są ok. Zapomniałem o tym napisać mój błąd. A takie pulsowanie trafi się raz na 2-3 dni. Będę szukał dalej, Podziękował. Pzdr

janekb84
03-12-14, 21:35
za schowkiem po lewej stronie z czarnym grzybkiem

pawelwlkp91
04-12-14, 20:22
Koledzy takie pytanko jaką przepustnicę dobrać do mocnego n/a w b-serii nie musi być oem aftermarket też wchodzi w rachubę. Sprawa pilna będę wdzięczny za odpowiedź, setup w tej chwili to seryjne wałki c4, większe wtryski, kolektor ssący skunk-a, krótki dolot, dół silnika nie ruszony, w przyszłość wałki. Jakich producentów polecacie przepustnice i jaki wymiar.

DRFT
05-12-14, 11:59
Panowie, szukałem jest masa tematów z płynem chłodniczym, ale albo nie znalazłem albo przeoczyłem a nie będę znowy klepać tematu z taką nazwą. Chciałem się tylko dowiedzieć co ile trzeba wymieniać płyn OEM Honda Genuine Coolant type 2, trzyma on swoje właściwości do 5lat? czy mniej...

Labed2007
05-12-14, 13:18
Co dwa, max. trzy lata dobrze jest wymienić płyn chłodniczy. Nie musi być oryginał Honda, lepiej zalać co 2 lata tańszy(np. prestone) niż co 5 oryginał.

DanielSGL
05-12-14, 16:33
W EJ9 3D i EJ9 4D przedliftowych, przednie zerzaki są takich samych wymiarów? chodzi o montaż dokładki

luchuma
05-12-14, 16:41
tak

pablo__89
05-12-14, 17:39
Może mi ktoś podać przykładowy nr vin civic'a MC1 z D16W4 ?

login
05-12-14, 21:12
Może mi ktoś podać przykładowy nr vin civic'a MC1 z D16W4 ?

A nie sensowniej by było zapytać tutaj:
http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?50-Civic-95-01-MA-MB-MC
:confused:

kepa416
06-12-14, 00:04
Czy ktoś zna minimalne ET dla stalówki 14" żeby weszło na hamulec 262? Czy raczej nie ma sie co obawiać o jakie kol wiek problemy?

rryba
06-12-14, 12:39
podczas krecenia na 3 - 3,5k wydobywa sie metaliczny dzwiek z silnika : tutaj 3:06 http://www64.zippyshare.com/v/57803076/file.html , potem przez pare dni go nie bylo teraz znowu sie pojawil krotszy i cichszy na troche wiekszych obrotach , co to moze byc?

i jeszcze mam jedno pytanie , wiem ze zostane pocisniety ale nigdzie nie moze znalesc jak zrobic samodiagnostyke w 6 genie , wszyztskie linki wygasly ! , moglby ktos pomoc lub powiedziec gdzie mozna zalesc ? dzieki z gory !

ZOO
06-12-14, 13:48
Podłączę się pod pytanie o diagnostykę.
I jeszcze jedno głupie pytanie . Czy zderzak tył poliftowy pasuje w miejsce przedliftu? W HB.

pablo__89
06-12-14, 13:52
Nie wpada coś w rezonans ? Popukaj gumowym młotkiem np w tłumiki, często to one tak dzwonią.

rryba
06-12-14, 14:04
no wlasnie chyba wydobywa sie to gdzies z przodu z pod maski ;/

m1j4g1
06-12-14, 14:06
podczas krecenia na 3 - 3,5k wydobywa sie metaliczny dzwiek z silnika : tutaj 3:06 http://www64.zippyshare.com/v/57803076/file.html , potem przez pare dni go nie bylo teraz znowu sie pojawil krotszy i cichszy na troche wiekszych obrotach , co to moze byc?
sprawdź czy osłona termiczna kolektora wydechowego w miejscu gdzie są śrubki ci nie przegniła, bo u mnie tak się właśnie stało i przez to że ta osłona nie trzyma się już tak jak kiedyś to silnik przy pewnych obrotach wydaje dziwne dźwięki (ta osłona brzęczy)

Matheo12
06-12-14, 16:38
I jeszcze jedno głupie pytanie . Czy zderzak tył poliftowy pasuje w miejsce przedliftu? W HB.

Z tego co wiem to nie. Ale pewności nie daje.

kepa416
06-12-14, 16:40
Czy ktoś miał problem z tym że samo regulator w bębnach nie działa jak powinien? Ogólnie wydaje mi się że lata on luźno i nie dotyka on tego kółeczka które ma obracać podczas zużycia. Raczej zestaw naprawczy był nowy wkładany. Ogólnie następstwem jest to że po 3 miesiącach kiedy to poprawiałem czyli rozkręciłem szczęki tak mocno aby móc włożyć bęben i hamulec był wysoko teraz znów wpada niżej.

Dissnej
06-12-14, 16:43
i jeszcze mam jedno pytanie , wiem ze zostane pocisniety ale nigdzie nie moze znalesc jak zrobic samodiagnostyke w 6 genie , wszyztskie linki wygasly ! , moglby ktos pomoc lub powiedziec gdzie mozna zalesc ? dzieki z gory !

Zdejmujesz ten plastik przy prawej stopie pasażera i masz tam w takiej zielonej gumce wtyczkę. Robisz zworkę drucikiem (np. spinaczem biurowym), włączasz zapłon i czytasz ewentualne błędy - kodów usterek se poszukaj sam:p

Michał102
06-12-14, 16:43
I jeszcze jedno głupie pytanie . Czy zderzak tył poliftowy pasuje w miejsce przedliftu? W HB.

Pasuje. Różni się tylko brakiem listew.

Labed2007
06-12-14, 18:21
Czy ktoś zna minimalne ET dla stalówki 14" żeby weszło na hamulec 262? Czy raczej nie ma sie co obawiać o jakie kol wiek problemy?

Raczej żadnych problemów nie będzie :) Jest to ET45 czyli b. małe. Mniejsze nie może być, bo w EJ9 po lifcie jest właśnie fabrycznie tarcza 262mm i koło 14" - jak dla mnie całość spasowana praktycznie na styk.

ZOO
06-12-14, 19:18
Pasuje. Różni się tylko brakiem listew.
Tak mi się zdawało. Ale kilka postów wyżej, info że nie pasuje?!

Starstruck
06-12-14, 19:33
Przednie polift/przedlift nie pasują. Tylne pasują.

ZOO
06-12-14, 19:39
Ok.dzięki. Nie wiedziałem czy mam kupować czy nie.

Suseł2
06-12-14, 22:10
Panowie napisałem posta w innym dziale żeby nie robić śmietnika ale chyba nikt nie zagląda :) moglibyście zerknąć ?



http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?3565-PYTANIA-i-PORADY-Gdzie-w-Warszawie&p=2418198#post2418198

York22
07-12-14, 00:13
Czy ktoś miał problem z tym że samo regulator w bębnach nie działa jak powinien? Ogólnie wydaje mi się że lata on luźno i nie dotyka on tego kółeczka które ma obracać podczas zużycia. Raczej zestaw naprawczy był nowy wkładany. Ogólnie następstwem jest to że po 3 miesiącach kiedy to poprawiałem czyli rozkręciłem szczęki tak mocno aby móc włożyć bęben i hamulec był wysoko teraz znów wpada niżej.

W sumie żaden problem, a raczej normalna rzecz. Jeszcze nie widziałem, żeby w jakimś aucie w 100% działało to idealnie. Jak chcesz mieć ustawione perfekt to zawsze musisz ręcznie podkręcić. Ewentualnie nasmaruj gwint samoregulatora, ale z reguły nic nie pomaga :p

kepa416
07-12-14, 00:16
W sumie żaden problem, a raczej normalna rzecz. Jeszcze nie widziałem, żeby w jakimś aucie w 100% działało to idealnie. Jak chcesz mieć ustawione perfekt to zawsze musisz ręcznie podkręcić. Ewentualnie nasmaruj gwint samoregulatora, ale z reguły nic nie pomaga :p

Problem w tym że wszystko hula jak trzeba delikatnie i sprawnie tylko chodzi o to że ta dźwigienka która kręci kółkiem jest jakby luźna na tym nicie co jest przymocowany do szczęki i jak ją docisnę ręcznie i złoże jest ok pochodzi kilka razy i odskakuje że nie dotyka tego kółka. Myślałem żeby ją podgiąć albo zaklepać mocniej nit bądź włożyć podkładkę ale boje się że ta wyleci i zrobi burdel :).

bukos
07-12-14, 11:10
śmierdzi wachą w garażu, ostatnio wymieniane przewody hamulcowe i paliwowe, pociło się przy śrubie do spuszczania paliwa, dokręcona z czuciem już się nie poci, zapach paliwa ustał w znacznym stopniu ale nadal czuć po nocy, w samochodzie podczas jazdy nie śmierdzi, czy uwalony tłumik środkowy może mieć jakiś wpływ na to ? w sensie jest ale skorodowany i dziurawy. Auto stało kilka dni na czystych przekładkach kartonowych co by wykluczyć że gdzieś kapie paliwo, nigdzie ani śladu. Gdzie szukać przyczyny ?

luchuma
07-12-14, 11:35
Wlew paliwa, okolice baku Lub Pod maska

UNK
07-12-14, 13:32
Ma ktoś jakiś sposób na uniesienie tylnego zderzaka w EJ9 hb?
A drugie pytanie,czy brak nakrętki mocującej amor do kielicha może powodować stuki podczas jazdy?

Wydziergane z S III

arecki18is
07-12-14, 17:27
Czy lusterko wsteczne z mb jest p&p do ej, ek?

bukos
08-12-14, 16:44
Jak się dostać do wlewu paliwa od wewnątrz? Demontaż boczkow z tyłu, czy plastików w bagażniku? Ej9

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka

login
08-12-14, 17:04
Jak się dostać do wlewu paliwa od wewnątrz? Demontaż boczkow z tyłu, czy plastików w bagażniku? Ej9

Tylni boczek i boczny plastik bagażnika to jedna i ta sama część, która "zaczyna się" przy klapie bagażnika, a "kończy" przy słupku B.

Tadis
08-12-14, 17:52
Witam.
Macie jakies opinie na temat klocków kashiyama?

kepa416
08-12-14, 19:10
Gdzie szukać problemu byłem na przeglądzie wyszło że tył w ogóle nie pracuje podczas naciskania pedału hamulca. Ręczny trzyma idealnie czyli to nie szczęki czy bębny. Przód trzyma bardzo mocno. Pedał jest twardy nie wpada podczas hamowania przynajmniej normalnego jedyne co czasem może wyżej brać czasem niżej ale to może mi się wydawać. Ogólnie dwa koła nie hamują tak samo szukać gdzieś w kolektorze hamowania czy w przewodach. Bo jedyne co mi przychodzi na myśl to spróbować odpowietrzyć tył i zobaczyć czy leci płyn czy jest przyblokowane.

luchuma
08-12-14, 20:52
Gdzie szukać problemu byłem na przeglądzie wyszło że tył w ogóle nie pracuje podczas naciskania pedału hamulca. Ręczny trzyma idealnie czyli to nie szczęki czy bębny. Przód trzyma bardzo mocno. Pedał jest twardy nie wpada podczas hamowania przynajmniej normalnego jedyne co czasem może wyżej brać czasem niżej ale to może mi się wydawać. Ogólnie dwa koła nie hamują tak samo szukać gdzieś w kolektorze hamowania czy w przewodach. Bo jedyne co mi przychodzi na myśl to spróbować odpowietrzyć tył i zobaczyć czy leci płyn czy jest przyblokowane.
Wymien płyn. jeśli dalej nie działa to pewnie tloczki albo pompa hamulcowa

firstborne
08-12-14, 21:11
Co podejdzie z silnika D15Z6 do D14 (tylko tutaj nie wiem dokładnie jaki) 1.4/90km, żeby polepszyć osiągi? Nie mówię, że ma być od razu 150 km, tylko 105 - 110. Oba Modele to VI.

kepa416
08-12-14, 21:11
Tłoczki wyglądają idealnie i były wymieniane pompa ma jakiś podział na przód i tył czy z pompy jest wyjście i wejście bo się pogubiłem.

kazik1993
08-12-14, 21:12
Mam problem ,gdy przyspieszam albo jadę mniejszą prędkością to słyszę takie jakby "bicie" w lewym kole , koło jest dokręcone co to może być , łożysko , przegub ? . Na większych prędkościach nie słychać tego bicie , ale to można wytłumaczyć tym że szybciej jadę , głośniej jest mniejsze bicie : )

firstborne
08-12-14, 21:16
Mam problem ,gdy przyspieszam albo jadę mniejszą prędkością to słyszę takie jakby "bicie" w lewym kole , koło jest dokręcone co to może być , łożysko , przegub ? . Na większych prędkościach nie słychać tego bicie , ale to można wytłumaczyć tym że szybciej jadę , głośniej jest mniejsze bicie : )

Niewyważone opony/a. Miałem identyczny problem a okazał się on własnie tak błahy.

kazik1993
08-12-14, 22:20
hmm może racja , zmienie koła na zimówki i zobaczymy czy problem ustanie

.Bartek.
09-12-14, 01:11
Witam mam małe pytanie, jak rozpoznać OBD wtrysków? Szukałem, ale nie znalazłem... Zapewne różnica tkwi we wtyczkach, tylko jak wygląda OBD I, a jak OBD II?

Dissnej
09-12-14, 19:42
Co podejdzie z silnika D15Z6 do D14 (tylko tutaj nie wiem dokładnie jaki) 1.4/90km, żeby polepszyć osiągi? Nie mówię, że ma być od razu 150 km, tylko 105 - 110. Oba Modele to VI.

Ssak:confused:

luc
09-12-14, 22:53
czy zadziała mi to?
głowica od d16z6 i aparat wiązka itd od d16y7?

Mruggal
10-12-14, 19:14
Do wiązki trzeba dociągnąć kabel do Vtec'a z tego co wiem, a co do aparatu pewien nie jestem ale chyba również musiałby być z6, chociaż sama podstawa, bo nie pasuje rozstaw śrub. (mogę się mylić)

UNK
11-12-14, 10:53
Ma ktoś jakiś sposób na uniesienie tylnego zderzaka w EJ9 hb?
A drugie pytanie,czy brak nakrętki mocującej amor do kielicha może powodować stuki podczas jazdy?

Wydziergane z S III

Ktoś coś?

Wydziergane z S III

Labed2007
11-12-14, 11:42
Ma ktoś jakiś sposób na uniesienie tylnego zderzaka w EJ9 hb?
A drugie pytanie,czy brak nakrętki mocującej amor do kielicha może powodować stuki podczas jazdy?


Uniesienie tylnego zderzaka? co ty chcesz zrobić?
Amor do kielicha, chcesz mi powiedzieć że jeździsz z amorem na jednej śrubie?

luc
11-12-14, 11:44
no właśnie, ten aparat czy podejdzie bo nie mam możliwości sprawdzenia?
czy szukać lepiej głowicy y8 zamiast rzeźbić z aparatem?

UNK
11-12-14, 12:16
Uniesienie tylnego zderzaka? co ty chcesz zrobić?
Amor do kielicha, chcesz mi powiedzieć że jeździsz z amorem na jednej śrubie?

Zderzak opiera sie na tłumiku i pierdzi plastik, albo uniose zderzak do góry bo jest opadnięty lekko, albo tłumik na uszach dam w dół.
Tak jeżdze na 1 nakrętce przykręconej bo na 2 śrubie jest gwint tak zje*any, że się jej nakręcić nie da

Wydziergane z S III

endriu21
11-12-14, 16:01
albo uniose zderzak do góry bo jest opadnięty lekko
pytanie dlaczego jest opadnięty? Pod zderzakiem są metalowe wsporniki, może wystarczy podgiąć je do góry bo się opuściły z jakiegoś powodu, no chyba ze masz pęknięte mocowania to wtedy można to pospawać. Ciężko radzić jak się czegoś nie widzi. Ewentualnie tak jak mówisz masz za wysoko podwieszony tłumik i trzeba go opuścić.

DanielDondi
11-12-14, 16:18
Ma ktoś jakiś sposób na uniesienie tylnego zderzaka w EJ9 hb?
A drugie pytanie,czy brak nakrętki mocującej amor do kielicha może powodować stuki podczas jazdy?

Wydziergane z S III

https://imagizer.imageshack.us/v2/482x643q90/537/yQO4SO.jpg

podegnij to trochę do góry

UNK
11-12-14, 17:01
pytanie dlaczego jest opadnięty? Pod zderzakiem są metalowe wsporniki, może wystarczy podgiąć je do góry bo się opuściły z jakiegoś powodu, no chyba ze masz pęknięte mocowania to wtedy można to pospawać. Ciężko radzić jak się czegoś nie widzi. Ewentualnie tak jak mówisz masz za wysoko podwieszony tłumik i trzeba go opuścić.

Czemu opadł nie mam pojęcia, mocowania są całe także spróbuje podgiąć.


https://imagizer.imageshack.us/v2/482x643q90/537/yQO4SO.jpg

podegnij to trochę do góry

Spróbuje, i też podegne może tą taką dłuższą metalową listwe co kołki w nią sie wczepia



Wydziergane z S III

endriu21
11-12-14, 17:24
Spróbuje, i też podegne może tą taką dłuższą metalową listwe co kołki w nią sie wczepia


Dokładnie, mówiłem o tych dwóch po bokach i o tej listwie właśnie. Możesz jeszcze sprawdzić, czy masz od spodu te dwa kołki co trzymają zderzak, bez nich może opadać lekko.

Mathius4
11-12-14, 18:26
Czy podnośnik szyby lewej przedniej od kierowcy podejdzie z Vgen Coupe (EJ1) do VIgen Coupe (EJ6) ?

kepa416
12-12-14, 13:34
Czy taka pompka spryskiwaczy pasuje do EJ9 na przód i tył?

http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-szyb-honda-accord-civic-cr-v-i4879293353.html

rooter666
12-12-14, 18:31
Czy taka pompka spryskiwaczy pasuje do EJ9 na przód i tył?

http://allegro.pl/pompka-spryskiwacza-szyb-honda-accord-civic-cr-v-i4879293353.html

nie ma prawa pasować przód i tył bo mają inne ułożenie styków

UNK
13-12-14, 06:10
Uniesienie tylnego zderzaka? co ty chcesz zrobić?
Amor do kielicha, chcesz mi powiedzieć że jeździsz z amorem na jednej śrubie?

Ogarnełem to mocowanie ale dalej tłucze, na przeglądzie mówili, że wszystko jest ok... i teraz nie wiem jak to wyczaić:/

Wydziergane z S III

mugello
13-12-14, 14:46
Trzy szybkie pytania:
1. Kontrolka ABS swieci na stale od kilku dni ale zdarza się ze po zapaleniu gasnie i zapala sie ponownie po przejechaniu jakiegos dystansu lub po ponownym zapaleniu auta. Dobrze podejrzewam że ktorys czujnik jest brudny/uszkodzony?
2. Wyciek oleju od strony zaworu vtec. Wymiana uszczelki zaworu vtec i pokrywy zaworow nie pomoglo. Dodam ze uszczelki oem a pacjent b18c4. Gdzie szukac wycieku?
3. Nie grzeje lusterko od ostrony kierowcy. Mata wymieniona na nowa i nadal zimno:( Strona pasazera grzeje.
Z gory dzieki za pomoc.

maras78
13-12-14, 16:27
czy naprawdę ręczny na tarczach 240mm jest taki do bańi że nie idzie kół zablokować?
już mnie ten problem irytuje i nie mogę go nazwać ręcznym hamulcem jak ledwo co hamuje
uprzedzam linki, tłoczki itp nowe

kepa416
13-12-14, 16:42
Trzy szybkie pytania:
1. Kontrolka ABS swieci na stale od kilku dni ale zdarza się ze po zapaleniu gasnie i zapala sie ponownie po przejechaniu jakiegos dystansu lub po ponownym zapaleniu auta. Dobrze podejrzewam że ktorys czujnik jest brudny/uszkodzony?
2. Wyciek oleju od strony zaworu vtec. Wymiana uszczelki zaworu vtec i pokrywy zaworow nie pomoglo. Dodam ze uszczelki oem a pacjent b18c4. Gdzie szukac wycieku?
3. Nie grzeje lusterko od ostrony kierowcy. Mata wymieniona na nowa i nadal zimno:( Strona pasazera grzeje.
Z gory dzieki za pomoc.

1. może być też koronka pęknięta bądź inne uszkodzenie mechaniczne
3. Sprawdź czy jest prąd we wtyczce.


czy naprawdę ręczny na tarczach 240mm jest taki do bańi że nie idzie kół zablokować?
już mnie ten problem irytuje i nie mogę go nazwać ręcznym hamulcem jak ledwo co hamuje
uprzedzam linki, tłoczki itp nowe

A czytałeś jak w manuala wygląda regulacja? Na forum był wątek właśnie o tym że ręczny nie hamuje wiem że była to wina jakiegoś elementu w zacisku który był zatarty.

kepa416
13-12-14, 17:55
A moja sprawa nr 2 czyli dlaczego tył nie hamuje. Sprawa wygląda tak dziś poluzowałem linki od ręcznego ściągnąłem bębny rozkręciłem samo regulator tak żebym mógł założyć bęben z delikatnym oporem. Potem wsiadłem do auta naciskam hamulec a on wchodzi w podłogę kilka razy nic się nie poprawiło. Naciągnąłem ręczny co prawda widocznie wcześniej zaczął łapać ale dalej tył nie hamuje bo przy naciśniętym hamulcu mogę kręcić kołem co prawda z oporem ale przekręcę kołem. Tłoczki Nissin, szczęki są bębny są i dalej nie wiem sam wszystko pracuje wygląda świeżo a nie hamuje.

jarosekk
13-12-14, 18:51
Byłem już zdecydowany na springi Eibacha ale tak myślę, że przydałoby się niżej. W wakacje i tak pewnie kupię gwint ale do tego czasu chciałbym założyć same springi. Na springach -60 i na oem amorze pojeżdże do wakacji ? Dużo km raczej nie pokonuję.

SenbonZakura
13-12-14, 20:01
Czy ssący z d16y8 podejcie bez rzeźby do d15z6? P&P te same przewody w te same miejsca itp?? 2gie pytanko w ssącym d15z6 jest egr a w y8 nie nie będzie to stanowiło problemy jakieś błędy, check engine czy cuś? pozdro chłopaki;]

Michał102
13-12-14, 20:04
Jaki cel ma mieć zmiana ssaka D15Z6 na D16Y8?

SenbonZakura
13-12-14, 20:28
Wiem, że pojemnością się prawie nie różnią no ale niby jest trochę lepiej no i nie ma egr, który się syfi ;] a kompletuję powolutku d15y8;]

Rajan
13-12-14, 21:23
le niby jest trochę lepiej no i nie ma egr, który się syfi

to sobie go zaślep i będziesz miał z głowy wymianę kolektora

Michał102
13-12-14, 23:01
no ale niby jest trochę lepiej no i nie ma egr, który się syfi ;]

Nic nie jest lepiej, a EGR można zaślepić, tak jak Ci już Rajan napisał.

SenbonZakura
14-12-14, 00:08
W sumie to na taka odpowiedź czekałem;) a jak go zaslepic blaszka pod zawór w kolektorze?

by Paplatalk

Bredziu
14-12-14, 11:46
witam Panowie i panie mam maly problem odnosnie pradu w mojej ej6 obojetnie czy to swiatla na zewnatrz czy wewnatrz czy kontrolki lekko przygasaja i swieca normalnie tak jakby migaja ale caly czas swieca blacharz zmienial mi pas przedni i czy to mialo by wplyw ze masa mogla by byc za slaba? niby przykrecil mase pokrywa-pas ale moze pasa nie wyczyscil jak myslicie co to by moglo byc? przed zmiana pasa bylo normalnie

kazik1993
14-12-14, 13:29
Panowie mam poważny problem. Ostatnio pisałem że słychać stukanie , bicie w kole. Kolega napisał że jest to wina niewyważonych opon. Mowie ok zmieniłem koła na zimowe i problem jest nadal. To stukanie/bicie nasila się podczas przyspieszania i hamowania. Co to może być? Pół roku temu wymieniłem sworzen

jarosekk
14-12-14, 14:27
witam Panowie i panie mam maly problem odnosnie pradu w mojej ej6 obojetnie czy to swiatla na zewnatrz czy wewnatrz czy kontrolki lekko przygasaja i swieca normalnie tak jakby migaja ale caly czas swieca blacharz zmienial mi pas przedni i czy to mialo by wplyw ze masa mogla by byc za slaba? niby przykrecil mase pokrywa-pas ale moze pasa nie wyczyscil jak myslicie co to by moglo byc? przed zmiana pasa bylo normalnie
Jeżeli tak pulsują jakby to pewnie regulator napięcia :)

Bredziu
14-12-14, 14:45
a masa moze tez sie do tego cos przyczynic?

Marcin_civic
14-12-14, 17:33
może ktoś z Was będzie wiedział co jest przyczyną dziwnego cykania jak silnik jest odpalony,wymieniłem z kumplem wtryski ale to nie to... co może być przyczyną ??!! silnik to d14z2

http://tinypic.com/player.php?v=2njja69>&s=8#.VI27zJt5Vpk

pablo__89
14-12-14, 17:51
Wtryskiwacze głośno cykają i raczej to one, osłuchaj je stetoskopem, przekonasz się, no chyba że to rozregulowane zawory.

morcin123
14-12-14, 18:01
Panewka krzyczy puk puk ? :P

Sprawdź tak jak pablo napisał luz zaworowy.
Możesz dla pewności odłączać kable od wtrysków żeby się upewnić na 100 % że to nie one.

kid
14-12-14, 18:06
jaki filtr paliwa na przewód zamiast seryjnej puszki? coś niedrogiego, byle działało i spełniało swoją funkcję

DanielSGL
14-12-14, 20:58
czy chlapacze tylne z 3D ej9 pasują do 4D ej9?

jarosekk
14-12-14, 21:36
Byłem już zdecydowany na springi Eibacha ale tak myślę, że przydałoby się niżej. W wakacje i tak pewnie kupię gwint ale do tego czasu chciałbym założyć same springi. Na springach -60 i na oem amorze pojeżdże do wakacji ? Dużo km raczej nie pokonuję.
??

sawis
14-12-14, 23:27
Witam

Panowie doradzcie jak to wykrecic, szpilka glowica-kolektor ssacy, podczas dokrecania urwal sie gwint, scialem nakretke i zostala szpilka do wykrecenia

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/14/92b1f1794c55924e64d11da0aefa98c6.jpg

pablo__89
14-12-14, 23:42
Oszlifuj sobie końcówkę w kwadrat i chwyć czymś. Dobrym kluczem hydraulicznym i tak byś wykręcił.

janekb84
14-12-14, 23:50
Witam

Panowie doradzcie jak to wykrecic, szpilka glowica-kolektor ssacy, podczas dokrecania urwal sie gwint, scialem nakretke i zostala szpilka do wykrecenia

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/14/92b1f1794c55924e64d11da0aefa98c6.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRWULE0FWIu6cBrLExt6qADpGO34L68h D65pUekPWMYQ-Ht9c81MA

jarosekk
15-12-14, 20:32
Mały problem. Sciągnałem obudowę filtra powietrza i wypiąłem przepływomierz odpaliłem samochód bo przymierzałem stożek z rurą, zgasiłem poskładałem i po odpaleniu ukazał się check engine. Wtyczki wpięte prawidłowo (ta w chodząca w obudowę filtra i ta jakby za obudową). Wystarczy odpiąć aku i wróci do normy ?

Labed2007
15-12-14, 20:55
wypiąłem przepływomierz odpaliłem samochód bo przymierzałem stożek z rurą, zgasiłem poskładałem i po odpaleniu ukazał się check engine. Wtyczki wpięte prawidłowo (ta w chodząca w obudowę filtra i ta jakby za obudową). Wystarczy odpiąć aku i wróci do normy ?

W EJ9 nie ma przepływomierza :), zapewne chodzi ci o IAT - http://honda-tech.com/attachments/engine-management-tuning-124/264159d1333152898-wiring-harness-issues-98-civic-ls-swap-sensor.jpg .
Jak podpiąłeś wszystko prawidłowo to powinno być ok po resecie ecu/odłączeniu aku.

jarosekk
15-12-14, 21:12
O to biega właśnie :) Dzięki ! Byłem pewien, że to przeplywomierz :)

Eljasz
16-12-14, 13:15
Witam Panowie.
Mam mały problem z zamkiem w mojej ejocie. Wczoraj zamknąłem auto i gdy chciałem je otworzyć to nie dało rady. Kluczyk do oporu w prawo i czuć, że przez cos przeskakuje(kluczyk trzeba trzymać przekecony w zamku i pociągnąć za klamkę to wtedy otworzę drzwi). A od środka nie da rady otworzyć drzwi, cały czas jest zablokowany zamek. W czym leży przyczyna? Prawe drzwi otwierają się normalnie bez problemu.

kubaszow
16-12-14, 13:25
Musisz zdjac boczek i posprawdzac ciegna wewn. drzwi przy klamce zewnetrznej i przy wewnetrznej klamce. Ewentualnie mogl sie rozsypac zamek ten z zapadka (nie ten od kluczyka ,ten wewn. drzwi)
To jest taka awaria ze trzeba zobaczyc, poruszac i podotykac az sie znajdzie przyczyne.

MaTi95
16-12-14, 15:37
Panowie, różni sie czymś skrzynia od d13b2, a d15b2?

Dissnej
16-12-14, 16:03
Witam Panowie.
Mam mały problem z zamkiem w mojej ejocie. Wczoraj zamknąłem auto i gdy chciałem je otworzyć to nie dało rady. Kluczyk do oporu w prawo i czuć, że przez cos przeskakuje(kluczyk trzeba trzymać przekecony w zamku i pociągnąć za klamkę to wtedy otworzę drzwi). A od środka nie da rady otworzyć drzwi, cały czas jest zablokowany zamek. W czym leży przyczyna? Prawe drzwi otwierają się normalnie bez problemu.
Też miałem podobne problemy. Niedawno w końcu się za to zabrałem i ogarnąłem. Zrób jak pisze kubaszow to znajdziesz przyczynę.

jarosekk
16-12-14, 17:02
16" et37 przy springach -60 dadzą radę ? Ma ktoś jakieś foto jak to wygląda ?

sebawo
16-12-14, 17:09
Też miałem podobne problemy. Niedawno w końcu się za to zabrałem i ogarnąłem. Zrób jak pisze kubaszow to znajdziesz przyczynę.

A najbardziej mnie bawi tekst


Prawe drzwi otwierają się normalnie bez problemu.

:P :D

tomek1566
16-12-14, 19:15
Witam remontuje d16y7 wymieniając tłoki najlepiej kupić seryjne do d16y7 czy jakieś inne będą lepsze w sensie ''doprężą" silnik.

Matheo12
16-12-14, 23:32
16" et37 przy springach -60 dadzą radę ? Ma ktoś jakieś foto jak to wygląda ?

U mnie przy 15" et35 i -70 daje radę.

jarosekk
17-12-14, 07:04
U mnie przy 15" et35 i -70 daje radę.

Jakieś foto podrzucisz ?

Matheo12
17-12-14, 11:58
Jakieś foto podrzucisz ?

http://i.imgur.com/mJkvirB.jpg to jeszcze przed maksymalnym skręceniem gwintu gdzieś w okolicach -60/-60. Przy -70/-70 wygląda bardzo podobnie ale nie mam teraz żadnej foty pod ręką :)

jarosekk
17-12-14, 14:10
http://i.imgur.com/mJkvirB.jpg to jeszcze przed maksymalnym skręceniem gwintu gdzieś w okolicach -60/-60. Przy -70/-70 wygląda bardzo podobnie ale nie mam teraz żadnej foty pod ręką :)

Dzięki. Jest gitarka ;)

Michał102
17-12-14, 14:20
Tłoczki w przednich zaciskach 242 i 262 w EJ9 są takich samych rozmiarów?

login
17-12-14, 14:46
Tłoczki w przednich zaciskach 242 i 262 w EJ9 są takich samych rozmiarów?

Na 100% są różnej średnicy.
W 262 są 54 mm, a w 242 chyba 51 mm.

Michał102
17-12-14, 14:57
OK, dzięki :)

luchuma
17-12-14, 14:59
post do kasacji ;]

Michał102
17-12-14, 15:51
Jeszcze jedno pytanie odnośnie łożysk w przednich piastach - jak tam wygląda kwestia z ewentualnym luzem?
Mam swap hebla na przód i dziś zabrałem się za rozbiórkę zacisków, tarcz itd., no i łożysko w jednej zwrotnicy nie ma żadnego luzu, a na drugiej jest minimalny dający się wyczuć raz na kilka obrotów (nie ma go cały czas i w każdej pozycji). Można tak to zostawić, czy łożysko koniecznie do wymiany?

luchuma
17-12-14, 16:40
wymieniaj :)

login
17-12-14, 16:57
Jeszcze jedno pytanie odnośnie łożysk w przednich piastach - jak tam wygląda kwestia z ewentualnym luzem?
Mam swap hebla na przód i dziś zabrałem się za rozbiórkę zacisków, tarcz itd., no i łożysko w jednej zwrotnicy nie ma żadnego luzu, a na drugiej jest minimalny dający się wyczuć raz na kilka obrotów (nie ma go cały czas i w każdej pozycji). Można tak to zostawić, czy łożysko koniecznie do wymiany?

Ja bym wymienił. Po co za jakiś czas znowu rozbierać, jak teraz jest okazja?
Skoro jest luz, to lepiej nie będzie i samo się nie naprawi. Może być tylko gorzej.

kepa416
17-12-14, 17:13
Wymieć od razu dwa łożyska koszt nie jest wielki a jak masz na wierzchu to to robocizna u mechanika wyjdzie tyle co ponowne składanie i rozbieranie.

Michał102
17-12-14, 17:28
Koszt właśnie jest dość spory, bo jedno łożysko kosztuje 180zł :/
Także zastanawiam się czy nie olać swapa tego hamulca. U mnie prócz sworzni wszystko jest w idealnym stanie, a w tym swapie wszystko trza wymieniać... tłoczki przeżarte, luz na łożysku :(

kepa416
17-12-14, 17:33
Ja kupiłem też prawie idealny swap ale zmienilem wszystko co mozliwe i z malowaniem i tarczami wyszlo prawie 1000 zł za sam przód.

Co do łożyska można mieć ntn za 140 u Jarsneta albo koyo w IC za 120 zl

wiesko1261
17-12-14, 18:17
Jeszcze jedno pytanie odnośnie łożysk w przednich piastach - jak tam wygląda kwestia z ewentualnym luzem?
Mam swap hebla na przód i dziś zabrałem się za rozbiórkę zacisków, tarcz itd., no i łożysko w jednej zwrotnicy nie ma żadnego luzu, a na drugiej jest minimalny dający się wyczuć raz na kilka obrotów (nie ma go cały czas i w każdej pozycji). Można tak to zostawić, czy łożysko koniecznie do wymiany?

ale po skręceniu nakrętki przegubu luzu nie będzie , to raczej normalne :D
skręć na próbę inną śrubą i zakręć jak nie szumi to zostaw :)

Michał102
17-12-14, 18:24
Ten luz to jest dosłownie na piździ włos... ledwo daje się go wyczuć.
Kręcąc piastą nie ma żadnych chrobotań czy szumów.

Może masz rację co do dokręcenia nakrętką. U siebie w aucie tez kiedyś miałem delikatny luz na kole... dokręciłem mocniej nakrętkę piasty i luz całkiem zniknął.
Przejechałem potem ze 20kkm i luz się już nie pojawił.

Kon-Rad
17-12-14, 20:09
Montował ktoś z was centralny zamek od zera na tych uniwersalnych częściach ?

Labed2007
17-12-14, 21:51
Montował ktoś z was centralny zamek od zera na tych uniwersalnych częściach ?

Ja montowałem, taki ogólnodostępny w sklepach moto. Kupiłem zestaw do auta 4d więc 2 siłowniki na zapas:D
Zabawa na minimum 4 godziny jeśli nie robiłeś tego wcześniej. U mnie działa bez zarzutu już prawie 3 lata.

Genax
17-12-14, 21:56
Montował ktoś z was centralny zamek od zera na tych uniwersalnych częściach ?

Wystarczy w google wpisać "montaż uniwersalnego sterownika zamka centralnego" i masz podane jak na tacy :P

DanielSGL
17-12-14, 22:43
Handluje ktoś zamiennikami wahaczy poprzecznych dolnych do ej9? bo ogólnie z kompletnych znalazłem na stronach ic tylko FEBI albo na innych albo allegro jakiś no-name(prawdopodobnie jakieś SRL) za 70 zł.. co zrobic? lepiej wymienić 3 tulejki w tych co mam na aucie + małe poprzeczne kompletne + cukierki, czy ładować jakieś zamienniki?

a też nie chce fejkowych skunków itd.

kepa416
17-12-14, 22:55
Czy ktoś przerabiał temat luzu na krzyżaku w kolumnie kierowniczej? Chodzi o to że przy szybkich ruchach na postoju coś stuka głównie w prawo i powrót na środek. Drążki końcówki prześwietlone nic :( albo w maglu albo krzyżaki.

Bredziu
18-12-14, 08:34
do y7 jaki alternator bedzie pasować ? Y3 podejdzie ? Czy moze od innych pasować prosze o szybka odpowiedz bo zalezy mo na ogarnieciu sprawy przed swietami

Labed2007
18-12-14, 11:04
Będzie pasował od każdej d-serii.

SenbonZakura
18-12-14, 12:35
Jest sens robienia ze skrzyni z d15z6 s40 hybrydy? bo z tego co w tabelce widziałem wystarczyłoby wymienić 2 bieg i fd z 3.8 na fd 4.4? Czy fd 4.4 z noblessa można przełożyć do s40? Czy poprostu nie znam się i pindolę farmazonami?;]

kubaszow
18-12-14, 13:36
Będzie pasował od każdej d-serii.
Tylko zeby od automatu ktos ci nie wcisnal bo jest inna wtyczka.

Słońce
18-12-14, 16:03
Hej! czy dywan z EK4 HB z kierownicą po prawej stronie podjedzie do EJ/EK HB z kierą po lewej? Widać jakieś dziury po takiej przekładce?

kubaszow
18-12-14, 16:14
Obawiam sie ze moga byc pewne roznice.

Piotrek_87
18-12-14, 20:41
Jest sens robienia ze skrzyni z d15z6 s40 hybrydy? bo z tego co w tabelce widziałem wystarczyłoby wymienić 2 bieg i fd z 3.8 na fd 4.4? Czy fd 4.4 z noblessa można przełożyć do s40? Czy poprostu nie znam się i pindolę farmazonami?;]

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?106765-Budowa-hybrydowej-skrzyni-bieg%F3w-kilka-pyta%F1

Sidd
18-12-14, 23:05
cześć, mam takie pytanie, bo widziałem, że kilka osób na forum już tak robiło wrzucając zawieszenie MTS'a (dedykowane do VI gen EJ/EK) do budy MA/MB. Pytanie czy można zrobić odwrotnie? W sensie seryjny zawias z MA/MB wrzucić do EJ/EK? tak? nie? dlaczego? z góry dzięki

Słońce
18-12-14, 23:06
Obawiam sie ze moga byc pewne roznice.

To jak to jest, że zakładają np dywany z EK9 do europejczyków? ;D Może ktoś jeszcze potwierdzić/obalić tą operacje?

York22
18-12-14, 23:42
Napewno różnica jest tam gdzie masz dźwigienkę od tylnej klapy/wlewu paliwa. Prawdopodobnie będzie też dziura po podstopnicy. Wydaje mi się, że tyle. Zresztą obejrzyj dokładnie swój dywan i to co masz teraz z lewej będzie z prawej.

Maskunt
19-12-14, 11:18
To jak to jest, że zakładają np dywany z EK9 do europejczyków? ;D Może ktoś jeszcze potwierdzić/obalić tą operacje?

Pod stopami kierowcy jest gumowe wzmocnienie, teraz będzie je miał pasażer.

CeeJay
19-12-14, 16:57
I dodatkowo trzeba pamiętać ze przedliftowe i poliftowe wersje miały inny kształt dywanu z tyłu przy kanapie, ze względu na dodatkową belkę pomiędzy słupkami B.

Matheo12
20-12-14, 12:43
Witam mam problem z lampami przednimi. Kupiłem nówki u jarusneta "smoke black amber" i okazało się że nie mają miejsca na postojówki (trzeba lekko rzeźbić) oraz nie mają homologacji chyba "E4" na rynek europejski. Auto mam po wypadku i nie zaliczyli mi przeglądu przez te lampy (muszę zaliczyć przegląd żeby odzyskać dokumenty z auta), fakt przód wygląda dość kolorowo oraz te przyciemnione lampy pewnie spowodują częste kontrole i problemy ze strony policji.

Ktoś z Was jeździ z takimi lampami? Jakieś sugestie odnośnie przeglądu, czy da radę jakoś to zaliczyć?

luchuma
20-12-14, 12:52
tak, trzeba zalozyc normalne lampy na przeglad a co potem zrobisz to juz Twoja sprawa ;]

Matheo12
20-12-14, 13:06
Załóżmy, że tak zrobię, później policja może się do tego dowalić? Że brak homologacji albo zbyt przyciemnione?

http://jarusnet.pl/lampy-przednie-civic-6gen-96-98-smoke-black-amber

piotreek23
20-12-14, 13:21
Może. Jak sie uprą zabiorą ci dowód. Po za tym miej na uwadze innych..lamp bez homologacji możesz nie ustawić..i będziesz walił innym po oczach.

serek12345
20-12-14, 13:52
Witam, jestem na etapie zmiany hamulców w ek4. Pytanie , czy pod felgę 15' wejdzie zaciski np brembo 4-tłoczkowy? Jeśli tak, to z jakich aut podchodzi.?

mugello
20-12-14, 19:51
Ponawiam pytanie:
Silnik B18C4
Nowa uszczelka zaworu vtec i pokrywy zaworow a olej dalej gdzies leci. Zbiera sie troszke na krawedzi laczenia bloku z glowica i dalej cieknie w miejscu gdzie wybite jest oznaczenie silnika. Mozliwe zeby byla zle zalozona uszczelka zaworu vtec? Trzeba to przed montażem jakos specjalnie oczyscic czy poprostu odkrecamy zawór, wyciagamy stara uszczelke i wsadzamy nowa? Z góry dzięki za pomoc:)

luchuma
20-12-14, 20:00
Załóżmy, że tak zrobię, później policja może się do tego dowalić? Że brak homologacji albo zbyt przyciemnione?

http://jarusnet.pl/lampy-przednie-civic-6gen-96-98-smoke-black-amber

tak, policja moze sie przyczepic tak samo jak diagnosta

ja mam zalozone cleary USDM i diagnosta tylko wspomnial ze swieca jak hamerykanckie ;]


Ponawiam pytanie:
Silnik B18C4
Nowa uszczelka zaworu vtec i pokrywy zaworow a olej dalej gdzies leci. Zbiera sie troszke na krawedzi laczenia bloku z glowica i dalej cieknie w miejscu gdzie wybite jest oznaczenie silnika. Mozliwe zeby byla zle zalozona uszczelka zaworu vtec? Trzeba to przed montażem jakos specjalnie oczyscic czy poprostu odkrecamy zawór, wyciagamy stara uszczelke i wsadzamy nowa? Z góry dzięki za pomoc:)

spod aparatu pewnie cieknie

Gregooory
20-12-14, 21:10
wyjaśnione

kazik2_h9w3
20-12-14, 21:27
Pewnie cieknie spod zaslepki walka nam to u siebie i nawet kupilem tjuningowy zaniennik który czeka na wymianę

kubaszow
20-12-14, 21:50
spod zaslepki walka
Nie trzeba wymieniac, Dirko daje rade- sprawdzone:)

firstborne
20-12-14, 22:48
Ponieważ moje EK3 idzie do kasacji mam pytanie - w jaki sposób spuścić benzynę? Mam prawie pełny bak i szkoda byłoby to tam zostawić. Auto jest potrzaskane, nie da się go odpalić, więc o ruszeniu z miejsca nie ma mowy. Stary sposób tj. wężyk i ssanie? Czy może coś innego?

pablo__89
20-12-14, 22:59
odkręć wężyk doprowadzający paliwo do filtra lub listwy i podaj napięcie aku na pompę :D

firstborne
20-12-14, 22:59
Zapomniałem dodać, że aku z auta jest już sprzedane, a nie mam innego na zbyciu xdd

Labed2007
20-12-14, 23:43
odkręć wężyk doprowadzający paliwo do filtra lub listwy i podaj napięcie aku na pompę :D
W baku jest śruba spustowa na klucz 17mm, podnosisz lewy tył na lewarku i masz dostęp.Odkręć korek pod klapką wlewu to jeszcze szybciej poleci.

peter000
21-12-14, 15:01
Czy x-bar w 6g wymaga zrobienia dziur w plastikach na słupkach czy to się montuje w tym samym miejscu co siłowniki od klapy?

login
21-12-14, 15:51
Czy x-bar w 6g wymaga zrobienia dziur w plastikach na słupkach czy to się montuje w tym samym miejscu co siłowniki od klapy?

Nie w plastikach na słupkach, tylko w plastikach boczków, w bagażniku, w miejscu gdzie są mocowania amortyzatorów.
https://www.google.pl/search?q=x-bar+civic&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=uN2WVPCPEMnsaoeMgBA&ved=0CCEQsAQ&biw=1274&bih=871
W słupkach są już otwory po śrubach mocowania tylnych pasów bezpieczeństwa.

Mocowanie x-bar'a do śrub siłowników klapy?
To Twój autorski pomysł?
:p

peter000
21-12-14, 16:36
Nie w plastikach na słupkach, tylko w plastikach boczków, w bagażniku, w miejscu gdzie są mocowania amortyzatorów.
https://www.google.pl/search?q=x-bar+civic&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=uN2WVPCPEMnsaoeMgBA&ved=0CCEQsAQ&biw=1274&bih=871
W słupkach są już otwory po śrubach mocowania tylnych pasów bezpieczeństwa.

Mocowanie x-bar'a do śrub siłowników klapy?
To Twój autorski pomysł?
:p

Nie, tylko na zdjęciach to nieczytelnie wygląda i myślałem, że do siłowników jest zamontowane. Dzięki :)

Bredziu
21-12-14, 18:05
mam pytanie czy jest jakis p&p alternator do y7 bo y7 ma wtyczke jajowata i na 3 piny a jak patrzalem na alledrogo to wszystkie maja okragle i na 4 piny np od d16y8 albo z6 nie pasuje bo ma ta okragla tak jak d15 b7 czy b5 tylko d16y7 ma ta jajowata na 3 piny?

Dissnej
21-12-14, 18:23
Co może być powodem, że po odłączeniu aku check nadal się świeci (błąd się nie skasował)?

morcin123
21-12-14, 19:17
Samodiagnostyke robiłeś ?

luchuma
21-12-14, 19:57
Co może być powodem, że po odłączeniu aku check nadal się świeci (błąd się nie skasował)?

błąd nadal występuje

Dissnej
21-12-14, 20:14
Samodiagnostyki nie zrobię bo jak się dzisiaj okazało po wymianie kompa po swapie odpowiedniej wtyczki brak:( Jest tylko ta z trzema kabelkami:/ Auto stało 2 dni, dzisiaj wsiadam przekręcam kluczyk i błąd. Podczas jazdy żadnych objawów - ciekawe są się sypnęło.

luchuma
21-12-14, 20:20
ta druga tez musi byc
swap i wymiana kompa nic do tego nie ma :P

a jak nie ma to kabelki napewno zostaly i trzeba je sparowac ;]

Dissnej
21-12-14, 20:24
Pewnie jest jak piszesz:) Poszukam jeszcze jakichś wolnych kabelków.

kepa416
21-12-14, 21:07
Pytanie o przegląd, zrobiłem przegląd 2 dni przed końcem poprzedniego, niestety nie udało mi się go zaliczyć. Teraz niestety 22 kończy się 14 dni które dostałem na naprawę lecz nie załatwiłem jeszcze części i tak jak było tak jest dalej. Pytanie czy te 14 dni jest liczone od daty poprzedniego przeglądu czy od daty kiedy zrobiłem nowy?

waldivip
21-12-14, 21:10
Panowie jak zrobic zeby kierunkowskazy w lapmie miały barwe bardzo ciemnego pomaranczowego, taka jakby mieszanka pomaranczowy- czarny

Dissnej
21-12-14, 21:21
ta druga tez musi byc
swap i wymiana kompa nic do tego nie ma :P
No i dupa. Nie ma bata, nie ma tej wtyczki ani wolnych kabelków:p Tak to wygląda.
http://images67.fotosik.pl/471/2aa349c4a1f6e563m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2aa349c4a1f6e563)
Na kompie jest napis Civic 1.6i SR (to chyba z MB?).

wiesko1261
22-12-14, 06:51
a nie można podpiąć kabla do kompa SCS od diagnostyki :) w oryginale kolor brązowy z kompa do wtyczki i czarny ?
a widać pod wiązką twoją na fotce zaizolowany kabelek ?
spróbuj od izolować delikatnie wiązkę główną do kompa, może niechcący zaizolowana ?
wiązka 2 i 3pinowa jest jakoś połączona ze sobą od diagnostyki

mi jak stale się palił check i brak reakcji na podpięcie zwory diagnostycznej (tylko silnik pracował w trybie awaryjnym do 3.5-4 tyś) to była wina awarii kompa

UNK
22-12-14, 09:30
Panowie znajomy chce kupić przedni zderzak do Vg qp, i ma dylemat czy robić oryginalny czy kupić zamiennik, i jaka jest różnica w kodzie lakieru R81-3 a R-81?

Pozdr

Wydziergane z S III

MarcinWL
22-12-14, 12:33
No i dupa. Nie ma bata, nie ma tej wtyczki ani wolnych kabelków:p Tak to wygląda.
http://images67.fotosik.pl/471/2aa349c4a1f6e563m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2aa349c4a1f6e563)
Na kompie jest napis Civic 1.6i SR (to chyba z MB?).

Założę się o 5 groszy że wtyczki znajdziesz po stronie pasażera pod konsolą na wysokości gniazda zapalniczki :)

Dissnej
22-12-14, 13:02
Założę się o 5 groszy że wtyczki znajdziesz po stronie pasażera pod konsolą na wysokości gniazda zapalniczki



Jak się do nich dostać? Trzeba coś demontować?







Nowy problem: zauważyłem, że odpiął się kabelek idący od zaworu vteca do wtyczki obok aparatu. Kabelek wpiąłem na miejsce, check zniknął..... a samochód nie odpala:(




http://youtu.be/0ecuH4gI5So





Jeszcze mała podpowiedź: Nie działa zegarek i radio. Bezpiecznik 7,5 poszedł? Ale czy to przez niego nie mogę odpalić?



To było to. Bezpiecznik wymieniony. Wszystko gro i bucy:)

PS. A wtyczki do samodiagnostyki jak nie było tak nie ma. Pod konsolą też:p

LeNuś
23-12-14, 14:08
Witam,
czy pasy od Preludy 4g JDM wraz z podajnikami i poluźniaczami będą pasować do EJ6 ? Czy duża rzeźba ?

kepa416
23-12-14, 20:37
Czy ktoś miał styczność z owiewkami Heko do HB? Jest to warte zachodu i ceny 115 zł?

login
23-12-14, 20:47
Czy ktoś miał styczność z owiewkami Heko do HB? Jest to warte zachodu i ceny 115 zł?

Miałem styczność, jak szukałem owiewek dla siebie. Byłem nawet w firmie Heko, a właściwie w ich sklepie firmowym.
Obejrzałem, przymierzyłem do do samochodu i nie kupiłem. Nie pasowała mi po pierwsze jakość wykonania, po drugie - sposób montażu, a po trzecie widocznie i nie dające się usunąć logo firmy Heko.
Ale są tacy, którzy twierdzą, że są O.K. Ja do nich nie należę.

Labed2007
25-12-14, 00:55
Czy ktoś miał styczność z owiewkami Heko do HB? Jest to warte zachodu i ceny 115 zł?

Ja mam te owiewki ponad 3,5 roku i jestem zadowolony. Wciskane pod uszczelkę - przyda się parę kropel kleju dla pewniejszego mocowania. Jechałem 140 km/h z otwartymi szybami i nie odpadły :) Logo heko nie rzuca się w oczy - dla mnie OK.
Może nie poprawiają wyglądu samochodu - ale przynajmniej nie szpecą(pamiętacie owiewki które kilkanaście lat temu na masową skalę montowali taxiarze :D ?)
Lubię świeże powietrze podczas jazdy - niekoniecznie z nawiewu. Plusy takich owiewek:
-można lekko opuścić szyby w deszczu i nic nie naleci do środka,
-powyżej 60km/h nie ma takiego szumu wiatru,
-powietrze wpuszczane przez szybę nie daje po twarzy, więc względy zdrowotne jak najbardziej rosną :).

luc
25-12-14, 22:39
może mi ktoś powiedzieć czy klawiatura z głowicy d16y8 jest taka sama co z d16z6?

luchuma
25-12-14, 22:56
może mi ktoś powiedzieć czy klawiatura z głowicy d16y8 jest taka sama co z d16z6?

czy taka sama to nie wiem
ale pasuje do d16y8, d16y5, d15z6, d15b i odpowiednikow z angielek

luc
25-12-14, 23:01
chodzi mi o to co za klawiatura może jeszcze pasować do głowicy d16y8

luchuma
25-12-14, 23:16
d16z6, d16y8, d16w4 - to te z vteciem

d16y5, d16w5, d15z6, d15z8 - eco vtec

palermo444
26-12-14, 08:34
witam w ej9 ok korektora hamowania ida dwa przewody na tył jak pewnie wiecie ale moje pytanie brzmi który idzie do prawego koła a który do lewego bo wywalilem stare przewody i nie zapamietalem sobie ...... czy nie ma to znaczenia ?

luchuma
26-12-14, 09:27
lewy do lewego a prawy do prawego :D

palermo444
26-12-14, 09:30
Tak ale patrząc od przodu jeden jest wyżej drugi niżej wiec ciężko sprecyzować prawy lewy

luchuma
26-12-14, 10:41
a moze o modulator Ci chodzilo ?

http://i.imgur.com/QGLbGgF.jpg

bo korektor na grodzi jest symetryczny i raczej latwo rozróżnić co i jak

lliper
26-12-14, 11:59
Panowie jeśli moje EJ9 jest z 96 roku seryjnie nie ma rezerwy to po założeniu zegarów JDM z CRV które maja rezerwę będzie ta kontrolka działała ?

luchuma
26-12-14, 12:27
a masz plywak przystosowany do lampki rezerwy ?

gdzies na forum jest instrukcja jak to zrobic ;]

grzegorz82
26-12-14, 13:11
Mam złe wskazania poziomu paliwa, przekłamuje mi o 1/4 baku, sprawdzałem rezystancje pływaka wg manula i się wszystko zgadza. Czy ktoś wie czy jest regulacja przy samym wskaźniku paliwa ?

luchuma
26-12-14, 14:24
jak zatankujesz do pelna to leci ponad skale ?

wiesko1261
26-12-14, 16:49
Mam złe wskazania poziomu paliwa, przekłamuje mi o 1/4 baku, sprawdzałem rezystancje pływaka wg manula i się wszystko zgadza. Czy ktoś wie czy jest regulacja przy samym wskaźniku paliwa ?

może złe wskazówka założona (tęż tak miałem po wymianie tarcz, potem poprawiłem i jest dobrze)

grzegorz82
26-12-14, 19:39
jak zatankujesz do pelna to leci ponad skale ? wskazówkę mam na równo z podziałką, tylko bardzo długo nie opada ~100km aby zaczęła opadać i jak jest na poziomie 1/4 baku tzn ze jest zero w baku.


może złe wskazówka założona (tęż tak miałem po wymianie tarcz, potem poprawiłem i jest dobrze) nic od nowości nie było ruszane.

Domyślam się ze nie ma tam żadnej regulacji, tzn potencjometra itp ? Bo wiem ze np. obrotomierzu jest potencjometr do regulacji.

luchuma
26-12-14, 19:41
a wyciagales plywak i sprawdzales jak sie zachowuje wskazowka? moze w zegarach przyczyna jesli plywak jest ok

ZOO
26-12-14, 19:50
To częsta chyba usterka bo mój znajomek ma tak samo ze wskazaniami paliwa.
Jaka jest średnica wydechu d16. Musze wymienić końcowy i nie wiem jaka jest średnica na wejściu? Nie chce mi się kłaść pod auto bo zimno jest...

bulldose
26-12-14, 22:56
Panowie pytanie, po ok 3 tyg i 500km po zmianie oleju cos mnie natchnelo zeby sprawdzic jego poziom, wkladam bagnet wyciagam suchy...
Wlalem jakies 2 litry jak nic.

Jest opcja zeby mechanicy upuscili stary i zapomnieli wlac nowego i zebym tego nie odczul w normalnej jezdzie? Auto nie bylo palowane przez ten czas.
Bo nie chce mi sie wierzyc ze przez 500km silnik ktory nie bral ani kropli nagle wypil 2 litry, jakies inne wytlumaczenie?

lliper
26-12-14, 23:48
a masz plywak przystosowany do lampki rezerwy ?

gdzies na forum jest instrukcja jak to zrobic ;]

Skoro pytasz to pewnie nie mam :D

Borę się w takim razie za szukanie :)

Labed2007
27-12-14, 00:15
Panowie pytanie, po ok 3 tyg i 500km po zmianie oleju cos mnie natchnelo zeby sprawdzic jego poziom, wkladam bagnet wyciagam suchy...
Wlalem jakies 2 litry jak nic.

Jest opcja zeby mechanicy upuscili stary i zapomnieli wlac nowego i zebym tego nie odczul w normalnej jezdzie? Auto nie bylo palowane przez ten czas.
Bo nie chce mi sie wierzyc ze przez 500km silnik ktory nie bral ani kropli nagle wypil 2 litry, jakies inne wytlumaczenie?

Jakby zapomnieli wlać oleju to nie wątpię żebyś przejechał 500km, ba nawet 20km bez uszkodzenia silnika :)
Może masz jakiś spory wyciek oleju? Jak silnik nie padł to możesz iść dać na mszę :D - jazda z brakiem nie 2l, a 1l oleju b. często kończy się uszkodzeniem panewek.

raczas
27-12-14, 03:05
musisz mieć jakiś mega wyciek może czegoś nie dokręcili

bulldose
27-12-14, 17:35
Sprawa wyjasniona, pekniecie w misce kolo korka... fart ze cos mnie natchnelo i sprawdzilem stan oleju bo rzadko sprawdzam

lub3cki
27-12-14, 20:39
Koledzy mam problem z civic d16y7 z lpg. Sprawa wygląda tak, że od dłuższego czasu zaczęło pojawiać się przerywanie pracy silnika podczas dodawania gazu. Najpierw przerywanie pojawiało się dość rzadko tylko na lpg i tylko po nagrzaniu (na zimnym nigdy). To przerywanie systematycznie pojawiało się coraz częściej. Od kilku dni przerywa zarówno na lpg jak i na pb. Postanowiłem przeczyścić palec i kopułkę. Był tam biały nalot więc to przeczyściłem (nie wiem czy jest to już zużyte czy nie bo nie wiem jak wygląda to jak jest nowe). Skręciłem i przy pierwszej próbie odpalenia nie odpaliło dopiero po chwili załapał. przejechałem kilka kilometrów i przerywało praktycznie cały czas nawet przy minimalnym dodaniu gazu. Na biegu jałowym obroty spadały prawie do zero aż zgasł. Próbowałem odpalić na rozgrzanym to nie odpalił tylko strzeliło z wydechu. Na zimnym odpalił ale już nawet na zimnym i na jałowym przerywa. Słychać, że wypada zapłon na chwilę.

Świece wymieniane 5000km temu przewody WN nowe. Auto posiadam od 3 lat i od tego czasu mam lpg i nie wymieniałem nic w aparacie zapłonowym.

Po lekturze forum stawiałbym na cewkę a Wy co o tym myślicie? Jeżeli cewka to jakiej firmy warto wziąć żeby była dobra a bezsensu nie przepłacać?

kazik1993
28-12-14, 00:14
Witam , mam problem dzisiaj wjeżdżałem do garażu . Zaciągnąłem ręczny otworzyłem drzwi od garażu , wsiadam spuszczam a tu koła dalej zablokowane . Stawiam na to że coś z linką od ręcznego ale co teraz mogę zrobić ? Bo jutro jadę na sylwestra i chciałbym szybko coś zrobić . Dzięki za pomoc

DanielDondi
28-12-14, 11:43
jaka jest tańsza alternatywa ssącego z6 do silnika d14a4 ? dodam ,ze nie zalezy mi na wzroscie mocy po zmianie kolektora

Matheo12
28-12-14, 11:49
jaka jest tańsza alternatywa ssącego z6 do silnika d14a4 ? dodam ,ze nie zalezy mi na wzroscie mocy po zmianie kolektora

Nie wiem ile z Z6 kosztuje ale pasuje również ssak z D15B7, ja za swój stówkę dałem za kompletny ale bez uszczelek

login
28-12-14, 12:17
jaka jest tańsza alternatywa ssącego z6 do silnika d14a4 ? dodam ,ze nie zalezy mi na wzroscie mocy po zmianie kolektora

W takim razie jaki jest cel zmiany czegokolwiek?
:confused:

Genax
28-12-14, 12:27
Koledzy mam problem z civic d16y7 z lpg. Sprawa wygląda tak, że od dłuższego czasu zaczęło pojawiać się przerywanie pracy silnika podczas dodawania gazu. Najpierw przerywanie pojawiało się dość rzadko tylko na lpg i tylko po nagrzaniu (na zimnym nigdy). To przerywanie systematycznie pojawiało się coraz częściej. Od kilku dni przerywa zarówno na lpg jak i na pb. Postanowiłem przeczyścić palec i kopułkę. Był tam biały nalot więc to przeczyściłem (nie wiem czy jest to już zużyte czy nie bo nie wiem jak wygląda to jak jest nowe). Skręciłem i przy pierwszej próbie odpalenia nie odpaliło dopiero po chwili załapał. przejechałem kilka kilometrów i przerywało praktycznie cały czas nawet przy minimalnym dodaniu gazu. Na biegu jałowym obroty spadały prawie do zero aż zgasł. Próbowałem odpalić na rozgrzanym to nie odpalił tylko strzeliło z wydechu. Na zimnym odpalił ale już nawet na zimnym i na jałowym przerywa. Słychać, że wypada zapłon na chwilę.

Świece wymieniane 5000km temu przewody WN nowe. Auto posiadam od 3 lat i od tego czasu mam lpg i nie wymieniałem nic w aparacie zapłonowym.

Po lekturze forum stawiałbym na cewkę a Wy co o tym myślicie? Jeżeli cewka to jakiej firmy warto wziąć żeby była dobra a bezsensu nie przepłacać?

Ja tam bym sprawdził pompę paliwa.

DanielDondi
28-12-14, 12:33
W takim razie jaki jest cel zmiany czegokolwiek?
:confused:

chce zmienić kolektor po to by później móc zamontować rozpórkę :) teraz nie moge tego zrobić bo rozpórka zawadzałaby o puszke z filtrem powietrza

login
28-12-14, 12:54
chce zmienić kolektor po to by później móc zamontować rozpórkę :) teraz nie moge tego zrobić bo rozpórka zawadzałaby o puszke z filtrem powietrza

Są takie, które o nic nie zawadzają, Tenzo-R'a na przykład.

http://i61.tinypic.com/r25h5i.jpg

DanielDondi
28-12-14, 14:30
piękna sprawa <3 dostane gdzieś w pl ją ?

login
28-12-14, 14:39
piękna sprawa <3 dostane gdzieś w pl ją ?

Ja kupiłem w Auto - Design na ul. Mrówczej w Aninie w listopadzie 2008 roku, więc mogą już raczej nie mieć na stanie.

Starstruck
28-12-14, 14:56
Mnóstwo tego na allegro jest.

login
28-12-14, 15:09
Mnóstwo tego na allegro jest.

Takich samych, podobnych czy w ogóle nie pasujących?
:D

DanielDondi
28-12-14, 16:56
jestem idiotą bo nigdzie nie widze takiej wygiętej rozpórki tak jak ta piękna tenzo :(

endriu21
28-12-14, 19:44
też myślę nad rozporka do d14 z pionowa przepustnicą, ale szukam sprawdzonej, nieregulowanej, jednoczęściowej, orientujecie się czy takie występują albo kto ma na forum taką na aucie? Gdzieś chyba czytałem ze ktoś miał Staffa co podeszła, ktoś może to potwierdzić. Obawiam się ze te ze zdj, ze wglądu na konstrukcje za dużo nie dają prócz wyglądu.

login
28-12-14, 20:20
Obawiam się ze te ze zdj, ze wglądu na konstrukcje za dużo nie dają prócz wyglądu.

Piszesz o mojej?

endriu21
28-12-14, 20:37
Piszesz o mojej?

tak, ale ogólnie też podobnym konstrukcjom, chodzi mi o te "wąskie" łączenia kielich-rura, wydaje mi się że to nie będzie tak sztywne jak te jednoczęściowe. Kąt wygięcia tez jest dość spory na zdj, chyba ze to zdj tak przekłamuje. Odczułeś jakąś poprawę w prowadzeniu?
Szukam czegoś takiego http://img683.imageshack.us/img683/986/img5233q.jpg

login
28-12-14, 20:54
tak, ale ogólnie też podobnym konstrukcjom, chodzi mi o te "wąskie" łączenia kielich-rura, wydaje mi się że to nie będzie tak sztywne jak te jednoczęściowe. Kąt wygięcia tez jest dość spory na zdj, chyba ze to zdj tak przekłamuje. Odczułeś jakąś poprawę w prowadzeniu?

Na pewno nie jest to sztywność rozpórki 3-punktowej. I tu nie ma dyskusji.
Zakładałem ją już kilka ładnych lat temu, ale z tego co pamiętam to była odczuwalna różnica w prowadzeniu samochodu po zamontowaniu. Nie twierdzę, że jest to rozwiązanie idealne dla każdego, ale do samochodu "do miasta" według mnie jest w zupełności wystarczające.

jarosekk
28-12-14, 22:49
Rozpórka oem z EK4 podchodzi do ej9 z pionową przepustnicą ?

login
28-12-14, 23:12
Rozpórka oem z EK4 podchodzi do ej9 z pionową przepustnicą ?

Raczej nie bardzo, według mnie.
Ale mogę się mylić.

jarosekk
28-12-14, 23:22
Szkoda. Niech ktos jeszcze da znac, oby login sie mylil :)

kepa416
29-12-14, 00:52
Na pewno nie podchodzi. Działają tylko te które idą jakby nad listwą wtryskową. CZyli TenzoR i ta od Staffa

jarosekk
29-12-14, 10:00
Szkoda, bo była okazja za 50 zł do odmalowania ;/ ale dzięki panowie ;)

jarosekk
29-12-14, 19:05
Szybkie pytanko jeszcze. Jaka jest średnica wydechu seryjnego w ej9 przed końcowym ? Chcę zamówić przelotowy, ale nie wiem jaką mam podać średnicę rury dolotowej do puszki.

Matheo12
29-12-14, 20:34
Szybkie pytanko jeszcze. Jaka jest średnica wydechu seryjnego w ej9 przed końcowym ? Chcę zamówić przelotowy, ale nie wiem jaką mam podać średnicę rury dolotowej do puszki.

Jeśli chodzi o 1.4 to wydaje mi się że ok 1.5"

Tłumik końcowy mam pod 2" tak samo kolektor wydechowy i nie było problemu ze spawaniem tego, kolektor dało radę a samemu ogarnąć, a tłumik robił mi znajomy co specjalizuje się w robieniu całych układów wydechowych.

jarosekk
29-12-14, 20:40
No właśnie spawnąć ma mi kumpel, a tłumikarzem raczej nie jest więc wolałbym, żeby ta średnica była jak najbardziej zbliżona ku seryjnej :)

login
29-12-14, 21:44
No właśnie spawnąć ma mi kumpel, a tłumikarzem raczej nie jest więc wolałbym, żeby ta średnica była jak najbardziej zbliżona ku seryjnej :)

Właź pod samochód i mierz i będzie 100% pewności.

grzegorz82
30-12-14, 23:32
Jak mogę wymontować wskaźnik paliwa - pływak ? On nie jest przykręcony jakoś dziwacznie się trzyma a nie chciałbym coś uszkodzić ?

lmk
31-12-14, 13:01
Recaro speed z DC2 mają niekompatybilne szyny z EJ/EK (trzymają 3 z 4 śrub) i wymagają podmiany. Czy da się przełożyć szyny z seryjnych foteli EJ/EK bez cięcia i spawania?

jarosekk
31-12-14, 13:05
Właź pod samochód i mierz i będzie 100% pewności.

No i w końcu tak musiałem zrobić. Chciałem szybko wysłać maila i myślałem, że ktoś powie dokładnie, ale na spokojnie sprawdziłem i wyszło 45mm czyli jakieś 1.8 cala :)

kubaszow
31-12-14, 16:16
wyszło 45mm
Ale 45mm po zewn.? Jesli tak to wydech ma ok 41mm w srodku.
Z tego co wiem to VTI ma 1,8" w naszych zwyklych autach jest 1,6" czyli 41mm i wszystko by sie zgadzalo:)

jarosekk
31-12-14, 19:11
No po zewnętrznej oczywiście :) w każdym razie ten rozmiar podałem do gościa od tłumików. Pytanie z innej beczki. Kminię sobie grill z jednym żeberkiem do polifta i znalazłem takie coś http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021162221340-6502_07_2936992P-O5197-atrapa.html ylo teraz pytanie skąd ogarnąć pasujący znaczek i jak to się ma co do spasowania może ktoś wie.

login
31-12-14, 19:58
Kminię sobie grill z jednym żeberkiem do polifta i znalazłem takie coś http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021162221340-6502_07_2936992P-O5197-atrapa.html ylo teraz pytanie skąd ogarnąć pasujący znaczek i jak to się ma co do spasowania może ktoś wie.

Moim zdaniem 100 razy lepiej używkę, ale OEM.
Jasne, że nie będzie za 53,89 zł, a kilka razy drożej, ale jakość i spasowanie też na 100% będzie inne. I nie ma sensu tutaj po raz kolejny zaczynać dyskusji o wyższości OEM'owych używek blacharskich nad zamiennikami lub odwrotnie, bo temat był wałkowany na forum do znudzenia.
A znaczek też używkę OEM, albo ASO bo na pewno nie zamiennik za 9,99 z allegro.

jarosekk
01-01-15, 04:01
Moim zdaniem 100 razy lepiej używkę, ale OEM.
Jasne, że nie będzie za 53,89 zł, a kilka razy drożej, ale jakość i spasowanie też na 100% będzie inne. I nie ma sensu tutaj po raz kolejny zaczynać dyskusji o wyższości OEM'owych używek blacharskich nad zamiennikami lub odwrotnie, bo temat był wałkowany na forum do znudzenia.
A znaczek też używkę OEM, albo ASO bo na pewno nie zamiennik za 9,99 z allegro.
No i w ten sposób wybiłeś mi to chwilowo z głowy. Może to i dobrze, bo chyba lepiej tą kasę odłożyć na coś potrzebniejszego:)

UNK
01-01-15, 16:28
Panowie mam problem z manualnym lusterkiem w VIg od strony kierowcy, lata jak oszalałe na wszystkie strony i nie da się go ustawić od środka.. coś w środku poszło?

Wydziergane z S III

login
01-01-15, 16:56
Panowie mam problem z manualnym lusterkiem w VIg od strony kierowcy, lata jak oszalałe na wszystkie strony i nie da się go ustawić od środka.. coś w środku poszło?

Najprościej będzie odkręcić i zajrzeć do środka, bo dużo roboty z tym mieć nie będziesz.

UNK
01-01-15, 16:58
A mógłbyś mi powiedzieć jak je zdemontować? Te 3 śrubki które są od zewnątrz pod lusterkiem też trzeba odkręcać?

Wydziergane z S III

login
01-01-15, 17:05
A mógłbyś mi powiedzieć jak je zdemontować? Te 3 śrubki które są od zewnątrz pod lusterkiem też trzeba odkręcać?

Tak, te które są widoczne jak zdejmiesz trójkąt/maskownice od wewnątrz.

UNK
01-01-15, 17:11
Czyli w sumie do odkręcenia 6 śrubek tak? 3 pod maskowinicą i 3 na zewnątrz pod lusterkiem?

Wydziergane z S III

login
01-01-15, 17:21
Czyli w sumie do odkręcenia 6 śrubek tak? 3 pod maskowinicą i 3 na zewnątrz pod lusterkiem?

Dokładnie Ci nie powiem/napiszę, bo ja mam elektrycznie sterowane.
Ale jak odkręcisz te 3 od środka, to zdejmiesz lusterko razem z trójkątem, w którym jest osadzone. Później już się zorientujesz co i jak dalej. Na bank prosta sprawa.

UNK
01-01-15, 17:25
Okej dzięki za instrukcje:)

Wydziergane z S III

tomekbrk
01-01-15, 18:31
Czy przepustnica z d16y7 podejdzie zamiast d14z2 ?? ewentualnie czy da się zamienić sam krokowy ??

pawelwlkp91
01-01-15, 18:57
Koledzy takie pytanie szukam dodatkowych zegarów ciśnienia i temperatury oleju jakiej firmy i konkretne modele możecie polecić? Będę wdzięczny za odpowiedź

Kriss91
01-01-15, 21:34
Czy przepustnica z d16y7 podejdzie zamiast d14z2 ?? ewentualnie czy da się zamienić sam krokowy ??
Da radę podmienić krokowy na 99%. Z tego co pamiętam to przepustnica w D14 miała dodatkowy krociec na EVAP, choć ogólnie da się je zamienić.

Mruggal
02-01-15, 00:50
Wie ktoś czy dolot z EK3 i EK4 to to samo ? Chodzi mi o średnice itp

kazik2_h9w3
02-01-15, 09:42
Nie wiem jak rura ale puszka to to samo

Michał102
02-01-15, 10:39
Rury mają różne średnice.

Mruggal
02-01-15, 13:39
No właśnie, co chwilę słyszę inną opinię, a zwyczajnie dolot z ek3 jest tańszy więc chciałbym się dowiedzieć prawdy :)


Michał102, sprawdzałeś to własnoręcznie czy bazujesz na opinii ?

login
02-01-15, 13:55
No właśnie, co chwilę słyszę inną opinię, a zwyczajnie dolot z ek3 jest tańszy więc chciałbym się dowiedzieć prawdy :)

Niechcący prawdopodobnie sam odpowiedziałeś na swoje pytanie, bo skoro byłby identyczny, byłby sprzedawany jako ten z EK4 i za większe pieniądze.
:D

Starstruck
02-01-15, 14:00
Puszki są identyczne. Ta z EK4 ma dodatkowo materiał na spodzie. Otwory są te same. Różnica jest w rurach dolotowych. Ta z EK3 jest mocno zwężona, ALE ma rozszerzenia na wejściu. Tak samo jak dolot z D15B7 i B16A2 w V gen/Del Sol.

Mruggal
02-01-15, 14:58
Czyli jednak warto kupić z b16, ewentualnie jeszcze zapytam czy w b18 nie jest to samo ?


login napisałem to świadomie, spodziewałem się że ten sam dolot ale jako część z EK4 jest po prostu droższy. :)

Starstruck
02-01-15, 15:14
Nie, z tego co kojarzę, to każda B18 miała inny dolot. A te z EK4 nie są takie drogie - niedawno sprzedałem swój za 80 zł.

SIMBA
02-01-15, 17:13
czy kanapa z ITR DC2 pasuje P&P do EK4 HB? Jakieś różnice w montażu / składaniu występują?

Michał102
02-01-15, 18:15
Puszki są identyczne.

Nie do końca, bo ta z EK4 ma czerpnie powietrza na wysokości otworu w podłużnicy (który jest w EK4), a ta z EK3 ma wlot z boku podłużnicy.

Starstruck
02-01-15, 18:20
EK3 też ma ten otwór w podłużnicy (przynajmniej moje miało).

login
02-01-15, 19:12
czy kanapa z ITR DC2 pasuje P&P do EK4 HB? Jakieś różnice w montażu / składaniu występują?

Nie pasuje, trzeba by przekładać obicie, żeby było poprawnie.
PrzemoWWL ma u siebie, to się możesz dopytać.
Jak chcesz coś p&p to EK9.

peter000
03-01-15, 11:22
Po zmianie opon na zimowe przekrzywiła mi się kierownica. Tzn. auta nie ściąga w żadną ze stron, jak się puści kierownicę jedzie prosto, ale podczas jazdy na wprost kierownica jest lekko skręcona w lewo. Na letnich wszystko było ok. Jeszcze nie sprawdzałem ciśnienia, dzisiaj postaram się to zrobić, ale z róznymi ciśnieniami to chyba by ściągało? Czy to możliwe, że podczas zmiany kół przestawiła się geometria?

bulldose
03-01-15, 11:44
Ej6, czy kierunkowskazy boczne w nadkolu sciaga sie poprostu jest podwazajac czy trzeba rozbierac nadkole?

UNK
03-01-15, 12:29
Podważ i potem już wyjdzie, nie trzeba ściągać

Wydziergane z S III

admentoR
03-01-15, 16:37
Takie pytanie.. Moje d16z9 (wymieniony dolot i kolektor 4-2-1) pali po miescie bardzo duzo. Wlane 25l benzyny, 170km i pusto. Od czego zaczac poszukiwania przyczyny? Zaden check mi sie nie swieci, ogolnie silnikowi brakuje mocy (jedzie troche gorzej niz d16z2, masy aut identyczne ). Myslalem o wymianie sondy ale nie wiem czy oplaca sie wydawac kase jesli to nic nie pomoze, moze ja wykrecic i przeczyscici z syfu?

Jeszcze jedna rzecz, czy samodiagnostyke oplaca sie robic jesli zaden check nie swieci? I jak sie ja robi w d16z9? tak samo jak w d16z6?

Matheo12
03-01-15, 21:59
Takie pytanie.. Moje d16z9 (wymieniony dolot i kolektor 4-2-1) pali po miescie bardzo duzo. Wlane 25l benzyny, 170km i pusto. Od czego zaczac poszukiwania przyczyny? Zaden check mi sie nie swieci, ogolnie silnikowi brakuje mocy (jedzie troche gorzej niz d16z2, masy aut identyczne ). Myslalem o wymianie sondy ale nie wiem czy oplaca sie wydawac kase jesli to nic nie pomoze, moze ja wykrecic i przeczyscici z syfu?

Jeszcze jedna rzecz, czy samodiagnostyke oplaca sie robic jesli zaden check nie swieci? I jak sie ja robi w d16z9? tak samo jak w d16z6?

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?159672-Civic-1-4-i-S-99-r-du%BFe-spalanie

admentoR
03-01-15, 23:22
Twoj link w niczym mi nie pomogl, tym bardziej ze iny przypadek problemu, u mnie w trasie spalil z 7litrow wiec tyle ile powinien, a w miescie szaleje. Swiece sprawdzilem dzis, sa wrecz idealne(wymieniane 14tys km temu). Wyciekow nie ma zadnych, filtr powymieniane, sonda nie wywala zadnego checka.
Kolejne pytanie jak zrobic samodiagnostyke w d16z9, tak samo jak w d16z6 czy inna metoda? Reset kompa robilem (wyjmowalem bezpiecznik od backup).
W jaki sposob moge sprawdzic czy sonda dziala prawidlowo? Czy mozna ja przeczyscic np rozpuszczalnikiem nitro itp czy to zly pomysl?

TomaszH
04-01-15, 04:19
mam problem z środkowym nawiewem.. otóż nie działa ani nawiew środkowy ani środkowe podświetlenie przełączników, jaki może być tego powód ? jest jakiś bezpiecznik odpowiadający za to czy co może być przyczyną ?

druga sprawa to nie działające podnoszenie szyby oraz ustawienia lusterka od strony pasażera, może to być wina wiązki ? lewa strona działa bez zarzutu.

Szczery
04-01-15, 10:06
Jak nie działają tylko te jedne drzwi to wina na 99% leży w miejscu połączenia wiązki kabinowej z tą w drzwiach. Jak otworzysz dźwi to z atuta do drzwi gdzie wiązka. Nie widać tego ale jest tam kostka. Jest ona osadzona w drzwiach i po odsunieciu gumowej osłony jest szansa by ją wypiąć. Dostęp ujowy.
Teraz pozbierz drzwi i tam też jest gdzieś kostka. Miernik w rękę i wierzysz czy wszystkie przewody mają przejście. Potem robisz to samo z częścią wiązki kabinowej ale tu jest już dużo trudniej. Lepiej (łatwiej) jest obejrzeć dokładnie kostkę od wiązki kabinowej bo tam bardzo często (na wejściu przewodów w kostkę) pękają przewody. Nawet jeśli znajdziesz tylko jeden pęknięty przewód to i tak rzeba wyciągać wszystkie piny po kolei i dokładniej sprawdzić a uszkodzone przewody na nowo lutować.

Ja u siebie zrobiłem tylko te które było widać że są pęknięte i teraz szybą czasem działa a czasem nie.

Co dziwne od strony kierowcy szybą pasażera mogę sterować zawsze.

TomaszH
04-01-15, 15:21
Bylo podpinane na krótko i szyba działała .. czyli problem lezy po stronie? I co z tym nawiewem jaka moze byc przyczyna ?

UNK
04-01-15, 16:49
Panowie, u dziewczyny w VIg po lifcie spaliła się żarówka od kierunkowskazu w lampie z przodu. I teraz pytanie czy żeby je zmienić musze ściągnąć lampe ?

Wydziergane z S III

CeeJay
04-01-15, 17:17
Nie trzeba demontować lampy.
Skręcasz kołami, odpinasz spinki z nadkola plastikowego, odchylasz plastik, wkładasz łapę, chwytasz za oprawkę żarówki, przekręcasz i masz wszystko na wierzchu ;)

UNK
04-01-15, 20:45
Nie trzeba demontować lampy.
Skręcasz kołami, odpinasz spinki z nadkola plastikowego, odchylasz plastik, wkładasz łapę, chwytasz za oprawkę żarówki, przekręcasz i masz wszystko na wierzchu ;)

Dzięki ;)

Wydziergane z S III

Szczery
05-01-15, 09:43
Nawiew to spalone Żarówki a elektryka drzwi to tak jak już pisałem...

MaTi95
05-01-15, 12:01
Panowie, czy skrzynia z D15B2 w D15Z6 zrobi dobra robotę? :D Z tego co wiem przełożenie jest takie same jak w D13.

bulldose
05-01-15, 13:53
Czy podsufitka 6g hb z szyberem podejdzie do 6g coupe z szyberem?