Zobacz pełną wersję : pytania i odpowiedzi - VI gen EJ/EK
przerabialem kilka tych kolektorow i roznia sie gruboscia scianki rur i jakoscia wykonania, nie wiem gdzie byly kupowane te "lepsze"
Panowie zakupiłem zestaw poliuretanowy stabilizatora drążka zmiany biegów od STRONGFLEXa. Niestety do zestawu nie było dołączonego żadnego smaru.
Moje pytanie: na jakim smaże montować poliuretan?
W zestawach Energy Suspension zawsze dawali smar silikonowy.
Czy jak odkręcę filtr oleju bez spuszczania oleju to dużo chluśnie spod spodu? Tyle co w filtrze czy więcej?
Troche więcej niż z samego filtra, ale ogólnie tragedii nie ma.
Troche więcej niż z samego filtra, ale ogólnie tragedii nie ma.
Czemu więcej? Olej z miski przecież nie popłynie do góry do filtra.
Czemu więcej? Olej z miski przecież nie popłynie do góry do filtra.
Ponieważ jeszcze troche spłynie z króćca do którego przykręcasz filtr
Takie szybkie pytanie, czy żeby wymienić kierunkowskaz boczny w ej9 to trzeba zdejmować cały błotnik ? Czy jest jakiś inny sposób na to ? :)
Takie szybkie pytanie, czy żeby wymienić kierunkowskaz boczny w ej9 to trzeba zdejmować cały błotnik ? Czy jest jakiś inny sposób na to ? :)
Nie trzeba. Kierunkowskaz boczny jest wciskany w błotnik.
To jak go można wyjąc ? Wkładając rękę od wewnątrz czy jest jakiś inny sposób?
z boku masz wcięcie, trzeba ostrożnie włożyć tam płaski śrubokręt i wcisnąć blaszkę, następnie podważyć. Tak jest w 6 genie wiec w 5 powinno być tak samo.
silnik d15z6 bierze olej nie są to litry ale odpowiedzi typu te silniki tak mają itp mnie nie uspokoją.. żadnych wycieków, żadnych dymków. Wydech 2 cale pełny przelot czuć lekki zapach paliwa po odpaleniu lub np w korkach. Czy pomóc może wymiana uszczelniaczy zaworów ?? Jakieś inne pomysły ?? Jeździ na pełnym syntetyku
pomierz kompresje na sucho i mokro
jesli wynik taki sam to raczej uszczelniacze jak na mokro kompresja wzrosnie to pierscienie
jak sie okaze, ze uszczelniacze- fajnie zrobisz bez zdejmowania glowicy, to sie moze okazac, ze dol puscil
bedziesz chcial robic pierscienie, to trzeba zdjac glowice, koszta rosna, dochodzi regeneracja glowicy jak juz zdjeta, a i tak uszczelniacze trzeba bedzie wymienic :)
nie twierdze ze po uszczelnieniu gory odrazu pusci dol ale lepiej byc przygotowanym ;]
duzo bierze oleju ?? jaki to olej ??
ile kosztuje taki "w miare'' przegub do coupe 6 gen z abs? widzialem na allegro po 45zl i zastanawiam sie to jest cos warte? gdzie mozna kupić taki zestaw do stabilizatora drazka zmiany biegów? czy zestaw ten zniweluje to ''chwianie'' sie na boki drązka na wrzuconym biegu?
ja mam przeguby japan line i sie dobrze sprawują jak na to co dostały w kosc
50 000 km katowania a kupilem takie bo nie mialem za bardzo hajsu na NTN czy cos :P
a co do drazka to musisz najpierw zdiagnozowac co jest przyczyna, gumy, tulejka, czy cos innego
Panowie czy pompa z serwem z Angielki 5d podpasuje do Eg3? Chodzi o pompę 15/16
ile kosztuje taki "w miare'' przegub do coupe 6 gen z abs? widzialem na allegro po 45zl i zastanawiam sie to jest cos warte? gdzie mozna kupić taki zestaw do stabilizatora drazka zmiany biegów? czy zestaw ten zniweluje to ''chwianie'' sie na boki drązka na wrzuconym biegu? przeguby PW, ad 2, nie zniweluje, poza tym tak ma być ;)
Panowie czy pompa z serwem z Angielki 5d podpasuje do Eg3? Chodzi o pompę 15/16
podpasuje
w 5d tak nie miałem , wszystko bylo sztywniutko :D
czy linka od otwierania maski w LHD i RHD jest tej samej dlugosci w ej/ek?
Nie znalazłem odpowiedzi. Czy sworzeń wachacza górnego jest wymienny w d14a3 ej9 96 rok? Jeśli tak co polecacie jeśli nie jaki wachacz?
Kupiłem amortyzatory z IV wraz z widełkami i jest problem, bo widełki są za wąskie dla wahaczy VI gen.
Czytałem, że idzie takie zestaw złożyć i dlatego nie wiem o co chodzi.
Nie znalazłem odpowiedzi. Czy sworzeń wachacza górnego jest wymienny w d14a3 ej9 96 rok? Jeśli tak co polecacie jeśli nie jaki wachacz?
Jeśli masz fabryczne wahacze to na 99,9% masz sworzeń wymienny. Dobra firma to np 555, choć niejednokrotnie zakładałem sworznie Oyodo, które są znacznie tańsze, a też spore przebiegi robią.
Kupiłem amortyzatory z IV wraz z widełkami i jest problem, bo widełki są za wąskie dla wahaczy VI gen.
Czytałem, że idzie takie zestaw złożyć i dlatego nie wiem o co chodzi.
W 6g jest chyba 2 rodzaje przednich wachaczy, Ty zapewne masz takie blaszane jakby ?
Cytat Zamieszczone przez pobo22 Zobacz posta
Nie znalazłem odpowiedzi. Czy sworzeń wachacza górnego jest wymienny w d14a3 ej9 96 rok? Jeśli tak co polecacie jeśli nie jaki wachacz?
Jeśli masz fabryczne wahacze to na 99,9% masz sworzeń wymienny. Dobra firma to np 555, choć niejednokrotnie zakładałem sworznie Oyodo, które są znacznie tańsze, a też spore przebiegi robią.
tego niestety nie wiem czy fabryczne chyba nawet nie ma sposobu, żeby sprawdzić; rozumiem że trzeba go wybić i drugi potraktować "młotkiem" (ja nie będę tego robić osobiście)
Można i młotkiem tylko trzeba uważać żeby wahacza nie pogiąć. Ja tam wole na prasie to robić.
mi będzie robić mechanik jeśli się upewnię że mogę wymienić sworzeń ;) dzięki za info
[QUOTE=York22;2069298W 6g jest chyba 2 rodzaje przednich wachaczy, Ty zapewne masz takie blaszane jakby ?[/QUOTE]
A jakie inne mogą być jak nie z blachy? Mam przedlifta 98 ze stabem z przodu.
Czytałem już niejednokrotnie, że przednie amory są takie same w V i VI, więc widełki z V nie powinny się różnić, także i do V nie powinny wchodzić z IV w takim razie.
mi będzie robić mechanik jeśli się upewnię że mogę wymienić sworzeń
Na 100% masz zmienny sworzeń
pomierz kompresje na sucho i mokro
jesli wynik taki sam to raczej uszczelniacze jak na mokro kompresja wzrosnie to pierscienie
No,chyba troszkę się kolega zagalopował,nie ma możliwości żeby za pomocą pomiaru kompresji ocenić stan uszczelniaczy zaworowych. Przy pomiarze kompresji można pobieżnie wykryć zużycie pierścieni tłokowych, zaworów ,oraz uszczelki pod głowicą. :)
okey Pany poradźcie. Wymieniać cały wachacz górny np yamato czy zostawić oem i sworzeń z 555 a tuleje nok (ew. inne)? (ej9 hb 96 rok)
Pobo22 trafilem na info (chyba nawet z HaParts) ze trafila na rynek duza partia podrobek 555 i ludzie sie wkur... .
półoś d seri z V gen podejdzie do VI gen ?
I czy były różnice w grubości w d seri. Wiem ze B seria ma grubsze
Pobo22 trafilem na info (chyba nawet z HaParts) ze trafila na rynek duza partia podrobek 555 i ludzie sie wkur... .
a widzisz dzięki za przypomnienie, był w HP temat o 555 że się chłopak naciął Chyba nie ma się co w tańcu pier... i wezmę całe wachacze ja samochodu nie obniżam nie rajduje nim więc powinno wystarczyć. proszę o opinie
pozdro
Czy plastikowe listwy boczne (ej/ek) są montowane tylko na spinki, czy tez jakąś taśmę dwustronna itd?
MichalS394
08-09-13, 15:11
półoś d seri z V gen podejdzie do VI gen ?
I czy były różnice w grubości w d seri. Wiem ze B seria ma grubsze
podejdzie, tylko jest właśnie kwestia grubości, i ilość zębów(na 50%) pod przegub
Czy plastikowe listwy boczne (ej/ek) są montowane tylko na spinki, czy tez jakąś taśmę dwustronna itd?
w manualu gdzieś widziałem ze na jedno i drugie, nie pamiętam tylko czy same drzwi czy błotnik tez.
Panowie czy w EK1 96r wymienna jest tuleja wahacza górnego przedniego czy potrzebny jest cały wahacz i czy przy tym aucie trudno jest wymienić zewnętrzny przegub poradzi sobie laik ??
bednar_ek35
09-09-13, 00:12
Tuleje jak i sworzeń jest wymienny,nie musisz kupować całego wahacza.
Z wymianą przegubu też ppwinieneś sobie poradzić.
Jak będziesz miał wątpliwości to wal na PW
Jak będziesz miał wątpliwości to wal na PW
Tematy na forum są więc wystarczy poczytać
Ogólnie wszystko do opanowania nawet jeśli ktoś pierwszy raz podchodzi do takiej roboty
Siemanko. Mam honde civic 1.4 90 km. Zamontowalem tlumik końcowy rm motors rm8... Efekt fajny. Ale chce wiecej :) co polecacię... Wyciąć katalizator i wspawac rurke i zalozyc silncera, czy tlumik srodkowy?
Wywal kata, bedzie jeszcze glosniej:)
Mam pytanko co dokładnie jest na wyposażeniu civica coupe w wersji pro-tec, z jakiejs okazji jest ta wersja, cos wiecej o niej? Napewno skórzana kierownica, zawieszenie -30 na H&R? co z amorami seria czy jakies inne?
Panowie czy tuleja na wykończeniu, ta pod amortyzatorem może piszczeć? Dodam,że po zimnej nocy jest cisza.
pod amortyzatorem może piszczeć?
Moze, zeby spr. ktora piszczy piskaj po kolei WD40, przejedz sie i zobaczysz czy ustalo.
Mam pytanko co dokładnie jest na wyposażeniu civica coupe w wersji pro-tec, z jakiejs okazji jest ta wersja, cos wiecej o niej? Napewno skórzana kierownica, zawieszenie -30 na H&R? co z amorami seria czy jakies inne?
Tak jest, kiera skórzana ( u mnie już niestety lekko przetarta..), springi -30 mm, nie wiem niestety jakie amorki i od kogo springi, pełna elektryka i klima, pro-tec z tego co wiem wychodził na Niemcy ale mogę się mylić :)
Co powinno być napisane na oem lampach w polifcie? Depo czy Honda?
Tak jest, kiera skórzana ( u mnie już niestety lekko przetarta..), springi -30 mm, nie wiem niestety jakie amorki i od kogo springi, pełna elektryka i klima, pro-tec z tego co wiem wychodził na Niemcy ale mogę się mylić :)
Płena elektryka tzn? Bo ja posiadam klime, el. szyby, lusterka, imobilajzer, i tyle z tych ciekawszych, brak tempomatu, brak podgrzewanych tyłków, czy tez brak halogenów przod. podobno gałka jeszcze zmiany biegów była skórzana lecz ja mam ori nie skórzaną;/ amorki podobno z KAYBAHA siedzą w pro-tec
Valeo i/lub Honda.
Czyli Depo to zamienniki?
Płena elektryka tzn? Bo ja posiadam klime, el. szyby, lusterka, imobilajzer, i tyle z tych ciekawszych, brak tempomatu, brak podgrzewanych tyłków, czy tez brak halogenów przod. podobno gałka jeszcze zmiany biegów była skórzana lecz ja mam ori nie skórzaną;/ amorki podobno z KAYBAHA siedzą w pro-tec
No to do tego jest jeszcze centralny z pilotem i elektryczny szyber. Tempomatu i grzanych siedzeń nie ma. Co do gałki zmiany biegów to wydaje mi sie, że skórzana nie jest, najzwyczajniejsza. Bardzo natomiast chciałbym się dowiedzieć czy na te seryjne amorki można założyć krótszą sprężyne, tj. 60/40 bez uszczerbku na nich. Wątpię w to ale warto spytać :)
Czyli Depo to zamienniki? tak
specjalista17
11-09-13, 11:54
szukałem ale nie moge znalezc - czy boczek przedni pod elektryczne szyby w coupe jest ten sam w lifcie i przed liftem ?
No to do tego jest jeszcze centralny z pilotem i elektryczny szyber. Tempomatu i grzanych siedzeń nie ma. Co do gałki zmiany biegów to wydaje mi sie, że skórzana nie jest, najzwyczajniejsza. Bardzo natomiast chciałbym się dowiedzieć czy na te seryjne amorki można założyć krótszą sprężyne, tj. 60/40 bez uszczerbku na nich. Wątpię w to ale warto spytać :)
Czyli mam to co trzeba;D to mnie cieszy:) własnie tez chciałbym sie dowiedziec czy można dac 60/60 lub cos podobnego, wsumie jesli amorki są orginalne dla wersji to podobno są skrucone oraz utwardzone i smiało może przyjac -60 ale jak to bedzie sie zachowywac to niewiem...
Czyli mam to co trzeba;D to mnie cieszy:) własnie tez chciałbym sie dowiedziec czy można dac 60/60 lub cos podobnego, wsumie jesli amorki są orginalne dla wersji to podobno są skrucone oraz utwardzone i smiało może przyjac -60 ale jak to bedzie sie zachowywac to niewiem...
Dokładnie, czy ktoś może doradzić czy 60/60 wejdą bezproblemowo na na ori amorki z pro-teca? byłyby idealne
Może głupie pytanie, ale jaka jest różnica w litrach między maximum a minimum na bagnecie od oleju ? Sprawdzam po wymianie oleju jego stan co jakiś czas i chcę mniej więcej zobaczyć ile go tracę.
Hej wszystkim,
Mam dwa pytania:
1. co może oznaczać świst przy wysprzęglaniu?
2. jak odkryć ile ząbków ma u mnie przegub zewnętrzny?
filtr paliwa od ma8 d14a2 podejdzie do coupe ej9 d16y7
2. jak odkryć ile ząbków ma u mnie przegub zewnętrzny?
// Trzeba zdjąć i policzyć. Byłem w jednym sklepie kazał mi liczyć ilość ząbków bo miał dwie wersje. Podjechałem do sklepu z częściami do japońców, podałem model, rok itp. i tylko jeden rodzaj mu wyskoczył i pasowało.
Orientuje sie ktos czy do mojego d14 podejdzie kol ssacy od CRX ed9 oznaczenie silnika d15z6??
Tak tak przepraszam moja pomyłka. Chodziło o d16z5
Witam. Mam pytanie do Was. Powiedźcie mi czy pasuje przedni zderzak z polifta do przedlifta??
Chodzi mi o to czy mocowania są te same i czy wszystko bd się zgadzalo??
Z góry Dziękuję. Pozdrawiam:)
Tak, przedni zderzak pasuje bez problemu.
Tak, przedni zderzak pasuje bez problemu.
przedni zderzak z polifta do przedlifta nie pasuje, tylni pasuje
Zderzak z polifta nie podejdzie do przedlifta. Na 100%
Sam zderzak może podpasować ale nie zgra się z maską, lampami i chyba błotnikami. Jeśli masz uszkodzony tylko zderzak i chcesz wsadzić z polifta do przedlifta, to się nie da, jeśli chcesz cały przód zmienić na polifta, to się da.
aż tak nie bd modził:) jaka jest różnica w lampach przednich z przedlifta a polifta?? mi się cały przod nie zgrywa:(
zobaczcie sami jak się dobrze przyjżycie http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?187633-EJ9-D14A3-by-Eljasz
Tak, przedni zderzak pasuje bez problemu.
Z całym szacunkiem, ale kolega głupoty wypisuje.
Jakim cudem ma pasować, skoro są inne reflektory, grill, maska i błotniki?
masz przedliftowy przod
poliftowe lampy maja inny ksztalt
skozystam z okazji i zapytam czy może macie do sprzedania wkłady lamp do przed lifta?
Dzięki panowie za pomoc bo o mały włos, a kupił bym zderzak z polifta. Pozdro
99' były tylko polifty juz? Szukam błotnika i niestety sprzedawcy nie są łaskawi odpisac czy to blotnik z polifta czy przedlifta.
kazik2_h9w3
12-09-13, 19:52
Powiedzcie mi od czego jest ten dinks z lewej między prędkościomierzem a wskazówką od temp.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/454aa749ef868dd4.html
Ktoś mi kiedyś tłumaczył ale zapomniałem
99' były tylko polifty juz? Szukam błotnika i niestety sprzedawcy nie są łaskawi odpisac czy to blotnik z polifta czy przedlifta.
Polift
Ostatnio Civic miał zaliczoną swoją pierwszą trasę i zauważyłem pewne problemy z elektryką. Dwa razy podczas jazdy (ok. 4h trasa) sam włączył się zamek centralny. Generalnie nawet przy opuszczaniu elektrycznych szyb na przednich światłach widoczny jest spadek napięcia, czasami jak słucham jakiejś płyty CD to przycina się w znacznym stopniu/przerywa/słychać dziwne zakłócenia. Dodam, że akumulator jest praktycznie nowy. Jakieś pomysły?
slaba masa, usyfione klemy, alternator ??
Powiedzcie mi od czego jest ten dinks z lewej między prędkościomierzem a wskazówką od temp.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/454aa749ef868dd4.html
Ktoś mi kiedyś tłumaczył ale zapomniałem
Tez jestem ciekaw
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Ostatnio Civic miał zaliczoną swoją pierwszą trasę i zauważyłem pewne problemy z elektryką. Dwa razy podczas jazdy (ok. 4h trasa) sam włączył się zamek centralny. Generalnie nawet przy opuszczaniu elektrycznych szyb na przednich światłach widoczny jest spadek napięcia, czasami jak słucham jakiejś płyty CD to przycina się w znacznym stopniu/przerywa/słychać dziwne zakłócenia. Dodam, że akumulator jest praktycznie nowy. Jakieś pomysły?
sprawdź napięcie ładowania, mocowanie kabli przy alternatorze,
Tez jestem ciekaw
i ja, pierwszy raz to widzę ?;/
W każdych automatach to jest, ale od czego to też nie wiem.
Ja mam pytanie troche z innej beczki, jeżeli rozwiercę ssący na 61mm i dam do tego przepustnice z h22 to bez strojenia odczuję jakiś efekt ? Wzrasta spalanie po czymś takim ? Czy wolne obroty nie będą za wysokie ?
Przerabiał ktoś zmianę położenia przepustnicy z pionu do poziomu? Na dniach będę zmieniał kolektor ssący z D14A3 na D15B7. Kupiłem dolot CAI dedykowany dla przepustnicy poziomej. Podczas wymiany może być w czymś jeszcze problem?
kazik2_h9w3
13-09-13, 20:14
Powiedzcie mi od czego jest ten dinks z lewej między prędkościomierzem a wskazówką od temp.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...9ef868dd4.html
Ktoś mi kiedyś tłumaczył ale zapomniałem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/454aa749ef868dd4.html
Coś mi się kojarzy że to jest jak kontrolka serwisowa że po przejechaniu jakiegoś dystansu w okienku pojawia się czerwone pole
Ale dokładnie nie wiem i zżera mnie ciekawość
wiesko1261
13-09-13, 20:21
kółko od przepustnicy nie pasuje ,do zaślepienia jeden przewód od płynu, zatkać w kol,ssącym
otwory po krokowym (dorobić zaślepkę)przerobić listwę paliwową (wywiercić 3 otwory)
musowo nową uszczelkę pod kol. ssący unikniesz wycieków do przeróbki powrót paliwa i filterek na odmę (zalecam bo jak puścisz odmę do dolotu to spore zasysanie oleju przepustnicą ,tak było u mnie) pierwszym razem zajęło 5 godzin
na pewno jest gdzieś dokładny opis na forum
kółko od przepustnicy nie pasuje ,do zaślepienia jeden przewód od płynu, zatkać w kol,ssącym
otwory po krokowym (dorobić zaślepkę)przerobić listwę paliwową (wywiercić 3 otwory)
musowo nową uszczelkę pod kol. ssący unikniesz wycieków do przeróbki powrót paliwa i filterek na odmę (zalecam bo jak puścisz odmę do dolotu to spore zasysanie oleju przepustnicą ,tak było u mnie) pierwszym razem zajęło 5 godzin
na pewno jest gdzieś dokładny opis na forum
ssaka mam z listwą to wiercić nie muszę, uszczelki 2 mam przeznaczone na D15B7, otwór po krokowcu muszę jeszcze zaślepić, a tak to jeszcze coś potrzebuję, czy idzie to zrobić domowymi-sposobami :D ? Jestem zielony w tych sprawach, prawdopodobnie swapa będę robił z kimś bardziej ogarniętym, tylko chce wiedzieć czy coś jeszcze potrzebuje by wszystko było ok
wiesko1261
14-09-13, 07:15
prawie to samo :D
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?1582-Wymiana-kolektora-dolotowego-w-silnikach-serii-D
oderwał mi sie jeden kabelek od podgrzewania tylnej szyby , przez co podgrzewanie nie działa , jak mam go tam przykleic, normalnie lutownicą czy sa jakieś inne sposoby?
raz mi się udało lutownicą, tyko bardzo delikatnie !
Pany pomocy trzęsie samochodem jak ruszam jak hamuję jak jadę umiarkowanie. Ostatnio wymieniane były sworznie wachaczy górnych końcówka drążka i blok silnika. Trzęsienie czuć na kierownicy lewarek i pedały. ej9 hb d14 96 rok
Pany pomocy trzęsie samochodem jak ruszam jak hamuję jak jadę umiarkowanie. Ostatnio wymieniane były sworznie wachaczy górnych końcówka drążka i blok silnika. Trzęsienie czuć na kierownicy lewarek i pedały. ej9 hb d14 96 rok
zobacz poduszki silnika czy nie są wybite
Cytat Zamieszczone przez pobo22 Zobacz posta
Pany pomocy trzęsie samochodem jak ruszam jak hamuję jak jadę umiarkowanie. Ostatnio wymieniane były sworznie wachaczy górnych końcówka drążka i blok silnika. Trzęsienie czuć na kierownicy lewarek i pedały. ej9 hb d14 96 rok
zobacz poduszki silnika czy nie są wybite to trochę głupie pytanie zadam... jak ocenić stan poduszek ? na co zwrócić uwagę ?
Czy sa sparciale lub popekane
a może trzeba wyszarpać bo wizualnie to się cudze baby ogląda ?
czyli co bujnąć silnikiem ? jak walne w pedał to trzącha a jak lecę delikatnie to skromnie odczuwam, chyba że źle dokręcone ?
Zaciagasz reczny wrzucasz wsteczny a ktos patrzy pod maske. Wydech tez w jakis sposob stabilizuje silnik i popekane wieszaki lub uszkodzony pierscien trzeba wymienic
dzięki za wskazówki biorę się do dzieła....
Jakiego rozmiaru głośniki wejdą do przodu w civicu 6gen coupe?
Jakiego rozmiaru głośniki wejdą do przodu w civicu 6gen coupe?
Jeśli otwory na głośniki są takie same jak w VI HB - to o średnicy 165 mm.
16,5cm czyli tak jak kolega wyżej mowi:)
Panowie, chcę zdjąć podsufitkę w EJ9. Wszystko już wyjąłem/odkręciłem, jednak za cholerę nie mogę sobie poradzić z zaślepką lusterka wstecznego. jak to się wyciąga?
z każdej strony jest po małym zatrzasku, ja zawsze płaski śrubokręt biorę i wciskam od miejsca gdzie najmniej widać jak bym plastik uszkodził i bardzo mocne szarpnięcie ;)
Trzyma się na haczykach po bokach. Trzeba mocno ścisnąć przód i tył i podważyć jeden z boków śrubokrętem. Albo na pałę, uwiesić się na lusterku, tylko zębów sobie nie wybij ;)
To masakra jakaś. Walczę z tym już ponad 2 godz. :(
No i puściło... jednak odpadło wszystko, czyli lusterko razem z zaślepką ;)
Jednak nic się nie uszkodziło, bo lusterko jest przykręcone jedną śrubka przez taką ponacinaną podkładkę - śruba prześlizgnęła się przez nią i wyszła. Teraz wystarczy to rozkręcić i skręcić z powrotem do kupy:)
Szybkie pytanie. Czy te tuleje na 100% podejdą do ej9 d14a3 wersja bez stabilizatorów ? :
http://jdmshop.eu/Tuleja-wahacza-honda-tu0114
http://jdmshop.eu/Tuleja-wahacza-honda-J54010
http://jdmshop.eu/cukierek-honda-oem-52385-SR3-003
http://jdmshop.eu/Tuleja-wahacza-honda-ts0001
witam
mam pytanie jak "najprościej" rozpoznać czy mam założoną "hybrydę" czy nie? bez grzebania/rozkręcania/wyjmowania skrzyni?
mam pytanie jak "najprościej" rozpoznać czy mam założoną "hybrydę" czy nie? bez grzebania/rozkręcania/wyjmowania skrzyni?
Popatrz sobie na prędkości w danym zakresie obrotów i porównaj z tabelami
Przy 3k obrotów
http://img13.imageshack.us/img13/5223/biegi30005xf.png
Przy 5k obrotów
http://img505.imageshack.us/img505/1792/biegi50002lk.png
przy 7k obrotów
http://img297.imageshack.us/img297/3720/biegi70005ma.png
Obroty na 5 biegu przy 100km/h
http://img295.imageshack.us/img295/8066/5bieg2jk.png
dziękuje bardzo
pozdrawiam
ps teraz znalazłem że to S20 moje poprzednie pytanie wzięło się z tego że skrzynie siedzi w 6g d15z6 i dzisiaj jak nią wracałem to ni jak się miało do prędkości z mojego drugiego cifa z tym samym d15z6
i obroty inne i prędkości inne 3 i 4 idzie elegancko
pozdrawiam
Panowie od jakiegoś czasu borykam sie z takim oto problemem, mianowicie notorycznie silnik mi się poci na pokrywie pod korkiem wlewu oleju i przesącza się przez stożek na odmie. Wcześniej tego nie było. Poziom oleju mniej-więcej na połowie podziałki na bagnecie. Ciśnienie w porządku, minimalnie podbite filtrem, nic nie jest zapchane itd. Jakieś sugestie??
filterek na odmie wyczyscic, jakis czas powinno byc ok
a korek tez dobrze wyczyscic i powierzchnie styku - i obadac przy okazji uszczeleczke na korku ;]
No właśnie filterek był niedawno zmieniany ale te uszczelkę na korku obadam bo powierzchnia na styku to tam jest czyściutko i równiutko.
jak zdjac nakładki na progi w VI coupe? Od spotu sa 3 kołki ktore zdjołem ale *****stwo sie trzyma a niechce pourywać
Musisz je wysunąć, tylko nie pamiętam czy trzeba pchnąć w kierunku przodu czy tyłu auta. Wysuwają sie dość opornie więc będziesz musiał użyć troche siły.
Starstruck
16-09-13, 16:08
W przednim nadkolu jeszcze dwie śruby trzymają. Potem popychasz od tyłu (jakkolwiek to brzmi) w stronę przednich kół. Mocno uderzyć i ładnie wyskoczy.
w sumie opracowałem juz to ale dzieki wielkie:)
nikesonmyfeet
16-09-13, 21:13
Szybkie pytanie a raczej prośba o potwierdzenie czy dobrze myślę :) Boczki bagażnika w HB różnią się między wersją przedliftową i poliftową? Prawy boczek oryginalny pasuje jak ulał, a lewego za nic dopasować nie mogę a wiem, że jest z polifta. Ktoś miał podobny przypadek? Nie chce kupować kolejnego plastiku jak może się okazac, że to coś innego.
Nie słyszałem żeby polift/przedlift i hb/coupe się różniły jeśli chodzi o przednie boczki. W sedanie są inne.
nikesonmyfeet
16-09-13, 21:18
Ale mnie chodzi o boczki bagażnika :)
Wybacz, nie doczytałem :) Coś mi się obiło o uszy, że w przedlifcie chyba jest dodatkowa listwa przy tylnej kanapie i stąd może wynikać ewentualna różnica. W którym miejscu dokładniej nie pasuje Ci ten boczek? Może to z coupe?
Witam, to mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję, że trafiłem do odpowiedniego tematu :)
Mam zamiar kupić pierwsze w swoim życiu japońskie auto (dotychczas korzystałem z uroków niemieckiej inżynierii) i wybór padł na civica 6gen w HB 3d, szukam samochodu które nie zawiedzie mnie swoją awaryjnością. Chciałem żeby auto było w miarę dynamiczne i nie czuję potrzeby szybkości, dlatego d16z6 i wyżej odpada na starcie ;p a zależy mi głównie na niskim spalaniu, toteż zapatruję się głównie na wersje ls z silnikiem d15z6 - 1.5 VTEC-econo.
Tutaj wreszcie pojawia się pytanie: jakie są słabe punkty tego modelu, jak rozpoznać usterki? na co zwracać uwagę podczas zakupu?
Rdza i pobór oleju. CHociaż w d15z6 nie jest tragicznie z olejem. Wg mnie wiecej nie ma wad modelowych. Wiadomo ze wypadkowość trzeba sprawdzić
nikesonmyfeet
16-09-13, 22:23
Wybacz, nie doczytałem :) Coś mi się obiło o uszy, że w przedlifcie chyba jest dodatkowa listwa przy tylnej kanapie i stąd może wynikać ewentualna różnica. W którym miejscu dokładniej nie pasuje Ci ten boczek? Może to z coupe?
Nie ma czego wybaczać :) Ogólnie ta część która jest zaraz za drzwiami pasuje ok, pod tylną boczną szybą też a problem zaczyna się jakby na wysokości nadkola, z tego też powodu nie można dobrze spasować tyłu. Z coupe to raczej nie jest, bo z tego co wiem tam jest węższe oparcie kanapy a tutaj zwykła od HB pasuje.
jakie są słabe punkty tego modelu
nawet jak będziesz musiał coś robić zaczynając od rozrządów, kończąc na zawieszeniu polubisz ten model za ceny części
Sam bardzo polecam model z econo, osobiscie nie miałem ale przyjaciel jeździł ek3 takim jak mówisz i spalanie naprawdę było śmieszne
standardowym problemem tak jak mówi MrKubek jest rdza zwłaszcza na tylnych nadkolach do tego warto sprawdzić progi (pod plastikiem) są to dwa miejsca najbardziej narażone na korozję
nie są to też już czasy że warto szukać tylko i wyłącznie seryjnego auta (bo takie są nie zajeżdżone) teraz ciężko spotkać hondzine która jest w naprawdę dobrym stanie.
podstawa to też wiedzieć że vtec nie załącza się na postoju, także lepiej żeby ktoś podczas testu jechał za tobą i patrzył czy dymi i jak
często bywa tak że katalizatory są tak zapchane (zwłaszcza CRX i 4 gen) że prawie nie przepuszcza dymu
- jak ktoś ci powie że auto nie bierze oleju to kłamie ;) honda z vteciem musi coś łyknąć ideałem myślę jest max litr oleju od wymiany do wymiany
powinny być dwa kluczyki i trzeci czerwony serwisowy
warto znaleźć opcję z klimą bo fajnie działa w tym modelu a dołożyć to koszt około 1000 zł
i też pewnie będzie warto dołożyć parę zł do auta w lepszym stanie, tym bardziej że nie kosztuje 30 tys ;)
Na sam zakup mógłbym przeznaczyć około 7 tysięcy i miałbym jeszcze trochę w zapasie na ewentualne dopieszczenie, zależy mi na w miarę seryjnej wersji, bez przykładowo sportowego wydechu bo nie potrzebuje buczenia za plecami :P Miałem nadzieję, że pobór oleju i rdza to te główne problemy o których powinienem wiedzieć, czytałem już dosyć dużo o tym modelu ale wolałem się upewnić żeby nie kupić jakiegoś złomka :)
Panowie mam taką sprawe. Chodzi o falujące obroty na zimnym silniku (b16a) dziś wieczorem po pracy odpaliłem auto, odpaliło normalnie. Zacząłem jechać wcisnąłem sprzegło i obroty spadły na jakies 600 po czym wróciły spowrotem na ok. 1100 (zimny silnik na ssaniu) jak się rozgrzeje to jest ok ale mam takie odczucie ze nawet dojeżdzając do ronda puszczam gaz i obroty spadając zamiast hamowac auto silnikiem to troszke go jeszcze ciągną. Co to może być?
Panowie mam taką sprawe. Chodzi o falujące obroty na zimnym silniku (b16a) dziś wieczorem po pracy odpaliłem auto, odpaliło normalnie. Zacząłem jechać wcisnąłem sprzegło i obroty spadły na jakies 600 po czym wróciły spowrotem na ok. 1100 (zimny silnik na ssaniu) jak się rozgrzeje to jest ok ale mam takie odczucie ze nawet dojeżdzając do ronda puszczam gaz i obroty spadając zamiast hamowac auto silnikiem to troszke go jeszcze ciągną. Co to może być?
Może trzeba wyczyścić krokowy?
sytuacja identyczna jak tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=W5BVjmYMAUQ&feature=youtu.be
wyczyść na razie krokowy, potem będziemy myśleć
Czym czyscicie krokowy? Jskies specjalne adaptacje po tym? Dzis przeczyscilem przepustice i powiem ze jakby ciutke lepiej bylo. W poprzednim aucie mechanik powiedzial zeby czyscic Nitro a nie nafta, bo w nafcie by musialo lezec z dobe zeby dobrze sie wyczyscilo
tak czy siak musi dobrze po leżeć, tylko uszczelek nie wykąp razem ze wszystkim bo potem ich nie wciśniesz :)
Wlasnie znalazlem opis mycia silniczka, jutro pobudka o osmej i dzialamy od samego rana. Dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam.
Da się wyjąć i włożyć z powrotem uszczelkę przedniej szyby w EJ9 tak aby jej nie zniszczyć?
Konieczna jest do tego wycinka szyby?
wyjąć się da, ale bez wycinki to raczej ciężko założyć
Wlasnie znalazlem opis mycia silniczka, jutro pobudka o osmej i dzialamy od samego rana. Dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam.
Daj znać czy wyczyszczenie krokowego pomogło ;)
czy półoś z civica 1.5 aerodeck 2000r podejdzie do ej9 97/98r JHMEJ9.... ? Dodam że pierwsza posiada 25 frezów. Ile frezów posiada OEMowa półoś dedykowana dla wspomnianego ej9?
Panowie, wchodząc w zakręt w prawą strone ok 90km/h słyszę szum w którymś z tylnych kół,obstawiam na koło prawe.
Pytanie : Łożysko już do wymiany ??
Jezeli szumi w prawym zakrecie to lewe lozysko do wymiany.
czy półoś z civica 1.5 aerodeck 2000r podejdzie do ej9 97/98r JHMEJ9.... ? Dodam że pierwsza posiada 25 frezów. Ile frezów posiada OEMowa półoś dedykowana dla wspomnianego ej9?
w ej9 wew przegub też ma 25frezów
Jesli jestesmy przy przegubach to da sie jakos sprawdzic ktory ma luzy, wewnetrzny czy zewnetrzny?
kruszyna9227
19-09-13, 18:36
Moze ktos podac dlugosci sprezyn Eibacha -35mm oraz dlugosci seryjnych sprezyn do ej9 ?? Mam meeeega okazje tylko chce sie upewnic czy springi to na pewno eibachy :)
Ubiegłej zimy miałem problem z wrzucaniem 2 biegu. Nic nie zgrzytało (narazie :p) ale przejscie z 1 na 2 odbywało sie z oporem. Reszta biegów ok. Niedługo będę robił serwis i myśle czy przy okazji nie spróbować zmienić oleju w skrzyni (wiem ze hondowski) Aha problem występuje tylko na zimno po rozgrzaniu samochodu i latem jest ok. Jak myślicie warto spróbować?
Jeżeli nigdy nie zmieniałeś i jeździsz już na nim dosyć długo, to na pewno nie zaszkodzi.
kazik2_h9w3
20-09-13, 19:34
Panowie nie pamiętam więc może ktoś podpowie,kto sprzedawałl nowe dywaniki oemowe do EJ/EK ???
Jeżeli nigdy nie zmieniałeś i jeździsz już na nim dosyć długo, to na pewno nie zaszkodzi.
Fura ma na blacie 210 tys jak kupiłem było 190 a czy był zmieniany Hans jeden wie. Tylko jak bym miał za jakiś czas skrzynie wymieniać to szkoda wydatku.
kazik2_h9w3
20-09-13, 20:59
eM_Zet
Dzięki Kolego
Jak jest z kompatybilnością przednich foteli z angielki do EJ6 ?
Pytanie techniczne:
Ile może kosztować wymiana wszystkich tuleji w EJ9?? tuleje mam swoje poliuretanowe.
Pytanie techniczne:
Ile może kosztować wymiana wszystkich tuleji w EJ9?? tuleje mam swoje poliuretanowe.
Niestety nie mało, cza wydrzeć wachacze z auta i walczyć z prasa. Za same cukierki tylne w Krk conajmniej 100 a gdzie reszta. Czasem prasa 12t nie dawała rady. A same poliuretany to jak dla mnie pomysł słaby bo moze i prędko sie nie wytluka ale beton zawias i jazda po miescie i tych dziurach przestaje cieszyć a zaczyna drażnić.
Starstruck
22-09-13, 12:54
Wszystko w poliuretan będzie ok tylko duże cukierki lepiej w OEM wziąć. Ale co kto lubi :). Myślę, że od 800 zł trzeba liczyć.
800zl to troche duzo wg mnie.
Od 600 w okolicach Krk cza liczyć do 900-1000 bez problemu w centrum.
Witam, czym różni się ten sworzeń http://www.motointegrator.pl/produkty/288159-sworzen-wahacza-555-j14000 od tego http://www.motointegrator.pl/produkty/287681-sworzen-wahacza-555-j14003 ??
Czy w VI gen(ek3) powinna być kontrolka otwarych drzwi na zegarze ?
raczej nie :D bagaznik tak
Od bagażnika jest ale od drzwi jedynie jak sobie ktoś przerobi ;)
To dobrze bo juz miałem zamiar tam zajżeć :D
Niestety nie mało, cza wydrzeć wachacze z auta i walczyć z prasa. Za same cukierki tylne w Krk conajmniej 100 a gdzie reszta. Czasem prasa 12t nie dawała rady. A same poliuretany to jak dla mnie pomysł słaby bo moze i prędko sie nie wytluka ale beton zawias i jazda po miescie i tych dziurach przestaje cieszyć a zaczyna drażnić.
Czerwone bym montował, to one są w miare miękkie, sens jest taki że mam te tuleje, nie chodzi o osiągi itp.
Czy antena od civica VI RHD i LHD jest taka sama ?
Bo anglik ma antene z drugiej strony
czy uzywanie co roku innego oleju półsyntetycznego ma jakikolwiek negatywny wplyw?
przykaldowo w tamtym roku jezdzilem na Motul 10w40, w tym roku z racji że był trochę tańszy wybrałem Valvoline MaxLife 10w40, już przekroczyłem 10 000km od wymiany i tym razem chce wrócić znowu do motula bo wydaje mi się, że auto chodziło troszkę ciszej.
Czy tego typu zmiany są negatywne ?
śmiało możesz zalać, nawet jak trochę zostanie valvoline to się resztki wymieszają bez ubocznych skutków
Jak juz mowa o olejach to sie zapytam a co;D Obecnie mam zalanego motula 15w-50 i czas na zmiane oleju, jaki polecacie ? D16y7 ktory chleje oliwe, ale zime musi jeszcze wytrzymac.
Lać to samo i dolewać jak trzeba, potem zrobić remont albo wymienić słupek i lać syntetyk.
Jak juz mowa o olejach to sie zapytam a co;D Obecnie mam zalanego motula 15w-50 i czas na zmiane oleju, jaki polecacie ? D16y7 ktory chleje oliwe, ale zime musi jeszcze wytrzymac.
Najtańszy :)
Chyba ze chleje go az tyle ze od wymiany do wymiany wlewasz 2 banki - to lej przepał - jemu juz nic nie zaszkodzi
Chciałbym jutro wysłać koło do otoczaka - koło z silnika D14A8 czyli D seria ze sprzęgłem 212mm.
Zaproponował mi 3 warianty odchudzenia koła.
1. 4,3kg
2. 4,0kg
3. 3,7kg
Samochód to EK3 w sedanie z silnikiem D15z6, będzie krótka skrzynia ( in progress ):
FD 4.25
1 - 3.250 (Concerto)
2 - 1.909 (Concerto)
3 - 1.346 (CRX)
4 - 1.033 (CRX)
5 - 0.750 (Civic)
Stąd moje pytanie, jaką wagę koła wybrać. Odrzucam odrazu 3,7kg bo to przegięcie. Samochód będzie służył do codziennej jazdy także rozważam 4,3kg lub 4,0kg. Korci to 4,0kg ale czekam na opinie, czym się kierować?
Pozdrawiam,
Mikołaj
Widze ze Otoczak troche zmienil standardy, mi proponowal 4.3 jako bezpieczne a mniej na moja odpowiedzialnosc. Wazne zebys odchudzil, te 300g nie zrobi wielkiej roznicy.
Mówił, że 4,3 ludzie biorą najchętniej, 4 też biorą ale troche mniej a 3,7 to już sporadycznie bardzo.
Stąd zastanawiam się co robić. Czy duża będzie różnica nawet przy tych 300g. Wolę zapytać i wybrać lepszą opcje. :) Czekam jeszcze na pomoc może ktoś coś jeszcze podpowie ale dzięki! ;)
Bierz 4.3 bo moze mniejsze przygasac na klimie bez strojenia
Jakdo zwyklej codziennej jazdy poroponowal bym ok 5kg, duzo mniej niz seria i na tyle duzo ze nie spadaja obroty, nie przygasa itd.Ja juz 3rok smigam i zaden z tych objawow nie wystapil:)
bednar_ek35
23-09-13, 09:25
W byłym.EK3 miałem koło od otoczaka zrobione na 4.175 bo tak jakoś wyszło i zero problemów z przygasaniem.
Samochód będzie strojony od razu pisze - zapomniałem wspomnieć.
Teraz się jeszcze bardziej wacham czy 4,3 czy 4? :-D
Starstruck
23-09-13, 12:28
4.3 będzie dobrze, to i tak spoooro mniej od serii a myślę, że ta symboliczna różnica nie będzie odczuwalna :). Co za dużo to niezdrowo!
Chciałbym jutro wysłać koło do otoczaka - koło z silnika D14A8 czyli D seria ze sprzęgłem 212mm.
Zaproponował mi 3 warianty odchudzenia koła.
1. 4,3kg
2. 4,0kg
3. 3,7kg
Samochód to EK3 w sedanie z silnikiem D15z6, będzie krótka skrzynia ( in progress ):
FD 4.25
1 - 3.250 (Concerto)
2 - 1.909 (Concerto)
3 - 1.346 (CRX)
4 - 1.033 (CRX)
5 - 0.750 (Civic)
Stąd moje pytanie, jaką wagę koła wybrać. Odrzucam odrazu 3,7kg bo to przegięcie. Samochód będzie służył do codziennej jazdy także rozważam 4,3kg lub 4,0kg. Korci to 4,0kg ale czekam na opinie, czym się kierować?
Pozdrawiam,
Mikołaj
3.7 od otoczaka nigdy bym nie wzial, za duza ingerencja w tarcze. na taka wage sie bierze fidanze lub cos podobnego
4.3-4.5 do daily cara ;] styka
Panowie potrzebuje rady odnośnie strumienicy. W mojej Hance EJ9 spawałem już dwa razy strumienicę bo gdzieś tam czasem zaczepię przy krawężniku itp., do tego wewnątrz jej chyba coś się znajduje ponieważ słychać brzęczenie. Co będzie najlepszym rozwiązaniem kupić nową strumienicę i wkręcić ją elegancko na śruby czy po prostu nie bawić się kupić rurkę fi 50 mm ze stali nierdzewnej i wspawać. Jaka wasza rada? Orientuje się ktoś jak z tymi średnicami bo wiem że zewnętrzna 50mm a wewnętrzna ? Czy to ma znaczenie aż takie?
Panowie, czy ktoś z Was miał styczność z tymi zderzakami?
http://allegro.pl/zderzak-honda-civic-3-d-hb-sdn-95-99-nowe-japan-i3524203914.html
Wiem, że zamienniki to kibel niesamowity, ale może te akurat nie są złe?
Szukam zderzaka, ale znaleźć coś co nie było już milion razy klejone i szpachlowane graniczy z cudem, więc chyba skuszę się na ten zamiennik :/
Okej, zostałem przekonany - wysyłam i niech klepie 4,3kg ;)
Dziękuje bardzo!
Panowie potrzebuje rady odnośnie strumienicy.
musimy dalej czytać ? wspawać rurkę, pojedziesz do tłumikarza o Ci dobierze taką jak trzeba
Panowie, czy ktoś z Was miał styczność z tymi zderzakami?
do hondy się jeszcze nie odważyłem, ale widziałem na astrze II takie zamienniki to masakrycznie, tzn dla mnie to jest ból bo ja nawet pasujących elementów nie umiem tak spasować żeby być zadowolnym a co dopiero to ...
Panowie, czy ktoś z Was miał styczność z tymi zderzakami?
http://allegro.pl/zderzak-honda-civic-3-d-hb-sdn-95-99-nowe-japan-i3524203914.html
Wiem, że zamienniki to kibel niesamowity, ale może te akurat nie są złe?
Szukam zderzaka, ale znaleźć coś co nie było już milion razy klejone i szpachlowane graniczy z cudem, więc chyba skuszę się na ten zamiennik :/
ja mam jakis zamiennik z przodu
ogolnie mogloby byc lepiej ale tragedii nie ma ;]
jak juz chcesz zamiennik to bierz bez listew
aaaa i jeszcze dokladke pasuj jak zderzak bedzie na aucie :D bo sie inaczej uklada wtedy bo zamiennik jest troche nizszy (w sensie ze dol wisi wyzej) niz oryginal
no to bierz, jak ja tego nie zauważyłem u łukasza to powinno dać radę
jak juz chcesz zamiennik to bierz bez listew
A są bez listew?
Bo szukałem i cuś nie mogłem znaleźć xD
Jak co, to poratuj linkiem:)
Panowie jak wsadze kolektor 4-2-1 od z6 do D14A3 kat zostanie?
jak go nie wywalisz to zostanie...
Nie zrozumiales,chodzi mi o to czy dlugosc tego 421 starczy zeby kata wywalic.
nie
musisz cos wstawic zamiast KATa
Witam, kupiłem rozrząd po kupnie samochodu, lecz okazało się, ze ten który jest obecnie w aucie jest prawie nowy. Zostawić zakupiony rozrząd i zamontować go za rok, czy oddać?(mam możliwość zwrotu na allegro)
Na to pytanie to chyba sam sobie musisz odpowiedzieć. Ja bym zwrócił. Przez rok może sie wiele wydarzyć.....dajmy na to zmienisz silnik. Zrobisz jak uważasz.
Nie zmieniaj bo nie ma sensu, oddaj zakupiony osprzet a zaoszczedzoną kase wydaj na coś co bardziej sie przyda ;)
Nie zmieniaj bo nie ma sensu, oddaj zakupiony osprzet a zaoszczedzoną kase wydaj na coś co bardziej sie przyda ;)
Właśnie ostatnio jak uszczelniałem sobie bagażnik, bo coś ciekło zauważyłem rdze na pasie tylnym, a dokładnie tam gdzie wystają przyspawane mocowania zderzaka. Normalne to to raczej nie jest, a szkoa mi tego auta, bo niedawno wydałem 1000 na reperaturki. Robić coś z tym?
Wyczyscic do golej blachy i zamalowac podkladem epoxydowym.
Wyczyscic do golej blachy i zamalowac podkladem epoxydowym.
obawiam sie, ze nie ma tam co czyscic, bo w niektorych miejscach jest czarna blacha :P Za bardzo nie mam gdzie tego zrobic, bo garazu brak, a w miescie mieszkam :(
kruszyna9227
23-09-13, 20:34
Ponawiam pytanie :
Moze ktos podac dlugosci sprezyn Eibacha -35mm oraz dlugosci seryjnych sprezyn do ej9 ?? Mam meeeega okazje tylko chce sie upewnic czy springi to na pewno eibachy
Raczej przy uzywanej sprezynie mierzenie niema sensu bo moze byc juz "wysiedziana" niema na niej jakichs symboli, numerow.
Planuje pomalowac stal na zimie, felge dałem w podkład, kupiłem juz lakier akrylowy do pistoletu+ utwardzacz lecz podobno trzeba jeszcze rozcieczalnik, Trzeba go dawac? Może to byc ten zwykły rozcieczalnik czy musi byc do akrylu?
Panowie! Proszę Was o pomoc, bo mam mały problem. Nie wiem jakie amorki kupić i spręzynki do mojego EJ9:( co polecacie na dłuższą metę ??
Najlepiej do akrylu. Wszystko zalezy jak gesty bedzie lakier po wymieszaniu z utwardzaczem.
Panowie! Proszę Was o pomoc, bo mam mały problem. Nie wiem jakie amorki kupić i spręzynki do mojego EJ9:( co polecacie na dłuższą metę ??
Osobiście mam progresywny przód Eibach a z tylu kobyle seryjna ale na amorach KW.
Sam sie zastanawiałem nad tym i MTS technik gen. 3 (gwint) zbiera nie tylko pozytywne opinie na forum - jazdy codziennej ale kilku znajomych w KRK na tym jeździ i sobie chwala. Superbeton to to nie jest ale za te kase - jakość i wytrzymałość narazie ok - ciekawe jednak co bedzie po zimie.
Cena Czyni Cuda :)
Witam, mam pytanie odnośnie dokladek do zderzaków. Jak się je montuje? Na wycisk, klej, wkręty czy gwoździe? B-) I czy jest jakiś katalog lub stronka z tymi dokładkami bo z tego co na forum widzę to występuje głównie kilka typów a nie bardzo wiem jak który wygląda. Patrząc od boku na moją hondę trochę tylni zderzak mi nie pasuje, jest zbyt wysoko. Chciałbym coś z tym zrobić.
dokladek na tyl nie ma za duzo. z tych co ja znam to jest tylko akcesoryjna hondy i typerowa i na tym koniec. a na co montowane? klej do szyb. wkrety tez dawalem, zeby nie odstawalo i klej ulozyl sie dobrze :) ofc w takich miejscach, zeby nie bylo widac :)
http://img208.imageshack.us/img208/1915/18012011264.jpg
Chcę kupić taki klakson.
W hapartsie się mnie pytają w jakim modelu on występował, żeby wiedzieli jak tego szukać.
Lub numer części jak ktoś zna.
Jak wiadome to jest klakson do kierownic sportowych, a wydaje mi się, że żadna seryjna honda nie miała takowej.
to jest oryginalny klakson z limitowanej edycji EG6 z kierownica MOMO 4 ramienna
http://www.e-kereta.com/v2/showproduct.php?product=54446
Taki klakson występował w JDM EG9 SiR 92-95 i siedział w takiej kierownicy:
http://site.icbmotorsport.com/New2/JDM_EG6_Sirs_SW.jpg
Dzięki za odpowiedź.
Pewnie będzie droższy niż zakładałem ;/
Na rallyshopie nowe klaksony momo 60zl, więc liczyłem, że i taki będzie w podobnej kwocie.
Ile powinien wytrzymać ( w sensie żywotności) kolektor wydechowy 4-2-1? jest jakaś reguła co do tego?
do puki nie wypalisz ;] / peknie
Albo go nie przetrzeszvo glebe:D
Fotele do ej9, jakie są rodzaje które pasuja p&p.
Nie chce przerabiac auta, moge tylko spawac fotele
moge tylko spawac fotele
Więc praktycznie każde ;)
P&P tylko z VIg, polecam te z ITR. Są drogie ale są mega, to był bardzo dobry zakup :)
Spinka walu bedzie pasowaz z d16w4 do d16z6?
Czy dolna poduszka od skrzyni powinna mieć dużo większy otwór niż trzpień od łapy ? Bo na chłopski rozum to nie po to jest poduszka, żeby trzpień w tulei luźno latał... Czy ktoś po prostu podmienił łapę skrzyni, jeśli tak to od jakiego mogła mieć cieńszy "bolec" ?
kiedys myslalem tak jak Ty
ALE
jak sie skreci to jest git :)
Witam. czy można dostać sam klosz tzn szybkę do przedniej lampy civica VI gen ej6?
Czy dolna poduszka od skrzyni powinna mieć dużo większy otwór niż trzpień od łapy ? Bo na chłopski rozum to nie po to jest poduszka, żeby trzpień w tulei luźno latał... Czy ktoś po prostu podmienił łapę skrzyni, jeśli tak to od jakiego mogła mieć cieńszy "bolec" ?
Ostatnio wymianiałem tą poduszkę i też miałem luzy :) Pomyślałem wtf, podszedłem do ASO Honda (mam 2 kroki) z pytaniem czy tak powinno być :) Odpowiedź mechaników: TAK :)
Wymieniłem więc poduszkę, skręciłem i jest GIT :)
Nie przejmuj się tym luzem :) Tak być powinno :)
Witam. czy można dostać sam klosz tzn szybkę do przedniej lampy civica VI gen ej6?
Nie.
Mam kompletny swap klimatyzacji z mb angielki d14 czy podejdzie do ej6 d15 plug&play? Z roznic przychodzi mi do glowy tylko wlacznik w kabinie, sa oprocz tego jakies inne roznice?
powiedzcie mi ludzie jak jest z fotelami przednimi z crx do ej9 hb, jak z szynami,potrzebuje te z crx czy przerabiam jakoś z ej9,jest spora rzeźba z tym?
powiedzcie mi ludzie jak jest z fotelami przednimi z crx do ej9 hb, jak z szynami,potrzebuje te z crx czy przerabiam jakoś z ej9,jest spora rzeźba z tym?
Bardzo duża, bo CRX ma szyny węższe niż VIg. Przerabiana taka operacja była u mnie (stołki z ITR, które mam jeździły wcześniej w CRX) i szyny trzeba było praktycznie wyspawać na nowo.
czyli lepiej kupić stołki razem z szynami z crx i kombinować?
macie może jakieś foto jak to ogarnąć? Maskunt a jak Ci to wyszło tzn,działają regulacje i przewracanie go w celu wsiadania do tyłu?
ok szybkie pytanko :) czy po napisach "honda" i "civic" na tylnej klapie w EJ9 HB zostaną dziury czy tylko na jakiś kleik to się trzyma i wystarczy odkleić ?
taśma dwustronna, tylko znaczek ma bolce
taśma dwustronna, tylko znaczek ma bolce
fajnie :) dzięki za odpowiedz :)
pomożecie coś z tymi fotelami?
szyny od swojego bierzesz
Witam, czym różni się ten sworzeń http://www.motointegrator.pl/produkty/288159-sworzen-wahacza-555-j14000 od tego http://www.motointegrator.pl/produkty/287681-sworzen-wahacza-555-j14003 ??
Pierwszy sworzeń dedykowany jest do IV generacji Civica, drugi do V i VI...
Poza tym zasadnicza sprawa jest taka, że są to sworznie zwrotnicy, a nie sworznie wahacza...
Tutaj masz trochę lepiej skatalogowane te części: www.haparts.pl
Maskunt a jak Ci to wyszło tzn,działają regulacje i przewracanie go w celu wsiadania do tyłu?
Wszystko działa, bo wyspawane zostało mocowanie między właściwą szyną fotela (która została ze względu właśnie na regulację) a budą. Mniej więcej coś takiego, a na to normalnie fotel z szynami: http://www.rallyshop.pl/galerie/m/mocowanie-fotela-subaru_18273.jpg
Zrobione jest to bardzo dobrze, siedzi się fajnie nisko. Przeróbką u mnie zajmował się PS-Garage, no ale pod Warszawę Ci trochę nie po drodze :)
mam problem z wymiany boczków drzwi , myślałem że to jest elegancko przymocowane na śruby a ku mojemu zdziwieniu pojawiły się tam na stałe " wtopione plastikowe niby śrubki z otworem w środku " miał ktoś podobny problem ?
mam problem z wymiany boczków drzwi , myślałem że to jest elegancko przymocowane na śruby a ku mojemu zdziwieniu pojawiły się tam na stałe " wtopione plastikowe niby śrubki z otworem w środku " miał ktoś podobny problem ?
Szarpnij mocniej i odejdzie. Śruby są tylko w plastiku w "podłokietniku", dookoła głośnika i w klamce, reszta jest na zatrzaskach.
panowie potrzebna szybka pomoc bo juz trace cierpliwosc i wiare, czy sroba od kola pasowego walu ma normalny gwint tz. odkeca sie ja w lewo?? przedłużka półtora metra klucze sie gna a ona stoi dęba:confused:
normalnie się odkręca, i niestety czasami trzeba użyć dużo siły
Extreme191
25-09-13, 21:57
Albo użyć jeżeli się ma duży klucz do odkręcania półosi.
Wysłane z mojego iPada z Tapatalk.
Szarpnij mocniej i odejdzie. Śruby są tylko w plastiku w "podłokietniku", dookoła głośnika i w klamce, reszta jest na zatrzaskach.
źle się określiłem , nie boczki jako cały plastik z drzwi tylko to co trzyma " szmatę " a jeśli o to ci chodziło to masz pewność że później to włożę ? : )
Włożysz. Sama część , która trzyma materiał jest chyba wklejana.
Włożysz. Sama część , która trzyma materiał jest chyba wklejana.
Tylko bedziesz musial zgrzewac od nowa te plastikowe nity, bo na nich sie trzyma ta czesc z materialem.
dzieki panowie chcialem sie upewnic czy napewno w lewo
panowie potrzebna szybka pomoc bo juz trace cierpliwosc i wiare, czy sroba od kola pasowego walu ma normalny gwint tz. odkeca sie ja w lewo?? przedłużka półtora metra klucze sie gna a ona stoi dęba:confused:
Im wiecej lączników, przedluzek tym gorzej bo nie ma takiego zerwania
Pneumat i bez przedluzki albo krótka pokrętka i młotkiem ja z gory pare razy - tylko klina poźniej nie zgub ;)
Wszystko działa, bo wyspawane zostało mocowanie między właściwą szyną fotela (która została ze względu właśnie na regulację) a budą. Mniej więcej coś takiego, a na to normalnie fotel z szynami: http://www.rallyshop.pl/galerie/m/mocowanie-fotela-subaru_18273.jpg
Zrobione jest to bardzo dobrze, siedzi się fajnie nisko. Przeróbką u mnie zajmował się PS-Garage, no ale pod Warszawę Ci trochę nie po drodze :)
dzieki myśle że ogarne,bo do warszawy to nawet bardzo nie podrodze :)
Panowie zmieniajac kolektor wydechowy na 4-2-1 musze sonde lambde zmieniac ? mam 1.4
Wykrecasz swoja i wkrecasz w nowy kolektor.
Słyszałem,że trzeba sonde na 4żyłową zmienic zeby auto wiecej nie palilo,luchuma czemu ma sie nie udac?
Słyszałem,że trzeba sonde na 4żyłową zmienic zeby auto wiecej nie palilo,luchuma czemu ma sie nie udac?
Żadnej sondy nie zmieniasz. Sonda potrafi się porządnie zapiec w kolektorze, ja wykręcałem swoją ze dwa razy na gorącym silniku i odkręcałem bez problemu. Uważaj tylko żeby się nie poparzyć, kolektor jest BARDZO gorący!
To, że zegary z S2000 podejda do 5gena to wiem, ale czy do 6tki też wejdą?
Witam. Ma ktoś możliwość w EJ9 na seryjnym zawieszeniu zmierzyć jaka jest odległość od górnego rantu nadkola przedniego do ziemi?
po wymianie tego kolektora i uszczelki na odmulenie na 90km kompa resetowac?
Ostatnio pisałem, że trzęsie samochodem - poduszki mechanik ocenił na zdatne a winnym jest tuleja lewego przedniego wahacza. I teraz jak robić to całość tzn tuleje i sworznie. Moje pytanie i prośba co polecacie ? wymienić cały wahacz (kupić nowy w IC z tulejami i sworzniem) czy kupować osobno tuleje i sworznie i wyciskać ?
Czy ma ktoś może zdjęcie jak jest montowana fabryczna podkładka pod rejestracje z przodu w 6g ? Wie że na dole na środku ma być wkręt od wewnątrz zderzaka... a reszta ?
z tego co pamiętam to podkładka ma dwa gwinty po bokach,które przechodzą przez zderzak a od wew są nakrętki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.