Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie, szybka odpowiedź vol.2
Ja mam jak co ale ktoś musiał by się wypowiedzieć czy 1.8 a 2.2 mają to samo. Wysłałem ci PW
Takie samo. 2.2 i 1.8 maja takie sam uklad hamulcowy.
A 1.4 tez takie samo? Znalazłem blisko mnie ale z 1.4
A 1.4 tez takie samo? Znalazłem blisko mnie ale z 1.4
Pewny nie jestem, ale zdaje się ze tak. Tylko fn2 ma inny przód.
grypsownik
26-04-14, 00:56
jak zmienialiście świecie żarowe to czyściliście gniazda świecy np. takim czymś http://allegro.pl/szczotka-mosiezna-do-swiec-zarowych-typ-75-l-310-i4156119633.html
a poprawialiście gwint świecy nawet jak sie normalnie odkręciła i czym poprawialiście gwint
i czym smarowaliście gwint świecy przed wkręceniem
i moze mi ktoś za pomocą miernika jak mierzyc oprności świecy bez jej wykrecania i jakie są normy
Jeśli chce założyć sprężyny Eibacha to po zabiegu wystarczy ustawienie geometrii czy trzeba kupować i bawić się z śrubami mimośrodowymi ?
Ja robiłem tylko Geometrie i jest wszystko okey ;)
ok dzięki a wiecie gdzie dostane je najtaniej ?
qrwa miałem do wzięcia za 475 w tym wysyłka nowe i za długo się zastanawiałem :(
jak numer oznaczenie ma czarny kolor w FK2 ? bo chce pomalować dolne listwy i musze kupić farbe
jak numer oznaczenie ma czarny kolor w FK2 ? bo chce pomalować dolne listwy i musze kupić farbe
Do liftu B92P Nighthawk Black Pearl, po lifcie NH731P Crystal Black Pearl
dzięki
wiecie gdzie dostane listwy od type-s albo type-r ? na allegro są jedne od R za 500 pln :/
wlasnie na allegro... tylko ze czeka Cie sporo polowania i oddzielanie ziarna od plew :)
ja listwy progowe kupilem po jakies 100zl/ szt. - jedna od type-s miala delikatne wgiecie, druga od type-r nie wiem jaki miala defekt... chyba zadnego... ale byla za 90zl :D najdrozsza czescia procz dokladek zderzakow byla dla mnie jedna z przednich listw nadkola - chyba 220zl... ale byl to ostatni brakujacy element ukladanki i wszystkie dostepne wtedy na allegro mialy pourywane zaczepy - decyzja byla szybka :D
z tego co pamietam haparts oferowalo mi listwy nadkoli lakierowane w kolor nadwozia za okolo 400zł brutto/szt, natomiast litwy progowe za jakies 550zl/szt - jesli dobrze pamietam. takze to dosc spory koszt... - ale wiadomo ze te z allegro i tak musisz lakierowac... - ja nie zaluje kompletowania uzywek.. :)
ps. nawet jesli trafisz ideane listwy progowe pod kolor nadwozia - to masz pozniej szpary przy tylnych drzwiach... wiec jest i tak rzezba w tych progowych listwach :D wlokno szklane, napawanie plastiku, albo inna opcja łatania...
]do właścicieli del solek. Mam prośbę- niech ktoś zmierzy swój kluczyk i powie do którego modelu grotu pasuje(niestety nie mam aktualnie żeby sprawdzić)
http://www.remotronix.com/allegro/grot/honda2_16.jpg
http://www.remotronix.com/allegro/grot/honda3_26.jpg
http://www.remotronix.com/allegro/grot/honda4_15.jpg
http://www.remotronix.com/allegro/grot/honda5_27.jpg
http://www.remotronix.com/allegro/grot/honda6_28.jpg
futureshock
28-04-14, 23:56
https://lh3.googleusercontent.com/-Lw5nJkSrgN0/U1694n6XubI/AAAAAAAAFp8/o3MzyQd--d8/w1026-h577-no/20140428_224214.jpg
te podświetlenia na nogi to są tylko w niemieckich wersjach sport? czy w każdej wersji?
to wyposażenie dodatkowe akcesoryjne które można dokupić do każdej wersji
to wyposażenie dodatkowe akcesoryjne które można dokupić do każdej wersji
Trzeba pamiętać, że są dwa rodzaje podświetlenia. Jedno akcesoryjne, zapalajace się po otwarciu drzwi. A drugie (tu nie mam pewności czy w każdej wersji - u mnie w Execu jest), które zapala się razem ze światłami i daje leciutką niebieską poświatę - na zdjęciu raczej widać to pierwsze bo świeci dość mocno.
A dodatkowo, takie podświetlenie reagujące na otwarcie drzwi można zrobić za grosze :)
Szczerze to każde podświetlenie można zrobić taniej niż w ASO, kwestia chęci i czasu.
Czy tłoczek na zacisku się wpycha, czy wkręca? Chodzi o tył (jeśli to ma znaczenie).
]do właścicieli del solek. Mam prośbę- niech ktoś zmierzy swój kluczyk i powie do którego modelu grotu pasuje(niestety nie mam aktualnie żeby sprawdzić)
musisz zapytać w dziale del solek bo tu jest dział civika 8 gen
Czy tłoczek na zacisku się wpycha, czy wkręca? Chodzi o tył (jeśli to ma znaczenie).
Tłoczek w tylnym zacisku jest wypychany i jednocześnie wykręca się.
czy to jest normalne ze po przelaczeniu kluczyka z pozycji 2 na pozycje 1 szybami mozna jezdzic jeszcze jakies 5 minut? U mnie potem trzeba znow na chwile wlaczyc zaplon
Czy szyny od civic 5 gen bez większych przeróbek podejdą do foteli od suzuki swift gti ?? Mam okazje takowe kupić za 100 zł tylko są bez szyn. Jeździ ktoś na takich?? jak z wygodą ??
butler.gdansk
30-04-14, 22:57
Aj... Ogarnij w pierwszej kolejności układ forum, przywitaj się i umieść pytanie we właściwym dziale bo tu mamy VIIIgen
czy to jest normalne ze po przelaczeniu kluczyka z pozycji 2 na pozycje 1 szybami mozna jezdzic jeszcze jakies 5 minut? U mnie potem trzeba znow na chwile wlaczyc zaplon
Chyba normalne, bo też tak mam :)
na sprężynach eibacah przednich jest taki plastik przezroczyty tak na dlugosci 1/3 sprezyny to ma zostac czy to zdjąć ?
Napewno na przednich a nie na tylnych? Już nie pamiętam dokładnie... W każdym razie trzeba to zostawić, służy to do tego żeby zwoje sprężyn przy wybojach nie uderzały w siebie i hałasowały ;)
okey jak jest tak zostanie :)
grypsownik
02-05-14, 21:28
http://www.ebay.pl/itm/Oil-Filter-Tool-Honda-CDTi-2-2-04151-RBD-305-/380870928206 taki klucz poszukuje do filtra oleju do civic 2,2 tylko nie wiem ile ma mm
głupia sprawa, urwał mi sie znaczek hondy w przednim szklanym, seryjnym grillu w moim civicu i sobie "lata" w środku. Czy można się jakoś rozebrać grill, tą szybkę mozna jakoś zdjąc/otworzyc? Czy tylko nowy mnie ratuje?
panowie chce wyciąć katalizator i wstawić strumienice co o tym myślicie ? robił to ktoś w 1.8 ?
To juz stare i nie modne. Strumienice ? Prędzej do uturbionego silnika. Jeśli już chcesz to tłumik przelotowy + adapter sondy Lambda bo jest za katalizatorem
Zostaw bo to i tak praktycznie od czujesz różnicy po wycięciu kata.
Ewentualnie jakbyś zrobił cały wydech to byś czuł różnicę.
marcin001984
03-05-14, 23:52
Ktoś sprawdzał max. prędkość silnika 1.8 do odcinki?
Ktoś sprawdzał max. prędkość silnika 1.8 do odcinki?
Maksymalna prędkość tego silnika to ok 6800 obr/min. w serii i odcinka.
marcin001984
04-05-14, 00:26
a V-max?
a V-max?
Jeszcze nie sprawdzałem, ale musisz doprecyzować czy licznikowa czy rzeczywista, bo w sumie co Ci z tego, jak ktoś Ci poda licznikową, a już całkiem lipa jak będzie miał niewymiarowe koła.
marcin001984
04-05-14, 12:37
Ja mam koła 215/45/R17 więc licznik może trochę zawyżać bo koła są mniejsze i szybciej się kręcą. Jaka jest różnica w prędkości rzeczywistej i licznikowej?
Wczoraj chciałem sprawdzić na A2 na 5km odcinku ile pociągnie na maxa. Zrobiłem dwie próby ale dokulałem się do 200 i zrobił się ruch na lewym pasie, a zaraz musiałem zjeżdżać z autostrady więc nic z tego nie wyszło
czy to jest normalne ze po przelaczeniu kluczyka z pozycji 2 na pozycje 1 szybami mozna jezdzic jeszcze jakies 5 minut? U mnie potem trzeba znow na chwile wlaczyc zaplon
10 minut bez otwarcia drzwi
205/55/R16 sedan V-max 210 km/h, nie zwróciłem tylko uwagi na obroty jakie były.
205/55/R16 sedan V-max 210 km/h, nie zwróciłem tylko uwagi na obroty jakie były.
mi poszedł 204-206 nie pamiętam,hm mogłem zlożyć lusterka :p
Ale kurcze muszę powiedzieć, że nie czuje się tej prędkości ;p. Jak bym moim 5 gen rozpędził do takiej prędkości (o ile by się dało) to bym się bał o życie ;p.
Sprawdzałem po zmianie kół na Drag Whells DR50 i opon Goodyear Eagle F1 assymetric2 225/45R17- na 6 biegu od 120km/h doszło do 210km/h , natomiast od zatrzymania, pełen ogień na 1,2,3,4 i 5 do końca 220km/h . Dane licznikowe.
marcin001984
04-05-14, 14:06
Sprawdzałem po zmianie kół na Drag Whells DR50 i opon Goodyear Eagle F1 assymetric2 225/45R17- na 6 biegu od 120km/h doszło do 210km/h , natomiast od zatrzymania, pełen ogień na 1,2,3,4 i 5 do końca 220km/h . Dane licznikowe.
I o to mi chodziło :)
moje pytanie chyba gdzieś przepadło więc zapytam jeszcze raz; czy da sie rozebrać szklany seryjny grill? oderwał mi sie znaczek H i lata sobie w srodku..
marcin001984
04-05-14, 17:51
jak już Ci się grill sam rozleciał to może Twoje auto domaga się żebyś założył ten akcesoryjny :)
http://allegro.pl/atrapa-grill-oslona-chlodnicy-civic-ufo-i4179099763.html
Też sie juz nad nim zastanawiam :) ale mimo wszystko chcialbym wiedziec czy sie da naprawic stary :)
Paluch_tcw
04-05-14, 20:32
Też sie juz nad nim zastanawiam :) ale mimo wszystko chcialbym wiedziec czy sie da naprawic stary :)
Grill jest klejony podobnym klejem jak reflektory. Na ciepło możesz go rozkleić. Np reflektory wkładałem do piekarnika żeby klej stał się miękki.
no i tego sie bałem... moje umiejętności manualne sa, powiedzmy, średnie i jest duże prawdopodobienstwo że cos przy tym spieprzę :)
No cóż, dzieki, pomyśle chyba o tym akcesoryjnym :)
marcin001984
04-05-14, 21:14
Jeśli już chcesz się bawić w podgrzewanie to załatw sobie opalarkę, będzie lepsza jak piekarnik bo przynajmniej na bieżąco będziesz widział co się dzieje. A jak przesadzisz z piekarnikiem to możesz wyjąć pizzę z logiem "H" :)
suszarka wystarczy. wielokrotnie rozklejalem lampy z uzyciem zwyklej suszarki do wlosow
wczasie jazdy wyrzuciło mi abs prufen czy błąd abs i vsa
poruszałem przewodem od czujnika przy kołach i raz pomogło teraz za drugim razem nie :/
jakiś pomysł ?
Pewnie sensor ABS albo kabel walniety... Jak poruszałes ostatnio i dzialalo to moze byc tylko przewod gdzieś nadlamany
kiedys odnawialem mieszkanie sobie,na koniec jak juz wszystko bylo wymalowane postanowilem podgrzac spray zeby przemalowac regal...będąc w pokoju po nie dlugim czasie uslyszalem pierduttttttt i kuchnia mi sie pomalowala jeszcze raz...w kropki :)
dzisiaj zdjeme koła i zobacze co tam się dzieje nie ma innego wyjscia :)
Pytanie do uzytkownikow eibach pro kit, jaki jest komfort jazdy na tych sprezynach w porownaniu do serii? Nie zalezy mi na obnizeniu auta, szukam sposobu na zwiekszenie komfortu (bo mam juz swoje lata;)) a slyszalem ze pro kit jest w miare komfortowy.
grypsownik
05-05-14, 14:52
Jakiej firmy świece żarowe są pakowane w civic 2.2 ????
Tak spojrzałem na swoje co mam i na świecach jest tylko 6m, 22, (jakiś znaczek), 11V
http://imageshack.com/a/img835/5057/684d.jpg
agrttc na dnaich zakładam u siebie to dam znać jednak ja oczekuje utwardzenia bo dla mnie ufo nawet na 225 45 r18 to pływajaca łódka
grypsownik
05-05-14, 19:56
Tak spojrzałem na swoje co mam i na świecach jest tylko 6m, 22, (jakiś znaczek), 11V
http://imageshack.com/a/img835/5057/684d.jpg
ciekawe jakiej firmy sa
agrttc na dnaich zakładam u siebie to dam znać jednak ja oczekuje utwardzenia bo dla mnie ufo nawet na 225 45 r18 to pływajaca łódka
U mnie na tym samym rozmiarze opon i 2.6 Barach ciśnienia w Hankook V12 jest twardo ;) Myślałem że będzie trochę bardziej miekko ale juz się przyzwyczaiłem :) Komfortu wielkiego proszę się nie spodziewać, jest sportowo :p
Dlatego nie rozumiem jak jest pisane ze maja poprawić komfort, może na balonach 16 calowych ...
butler.gdansk
05-05-14, 22:07
W porównaniu do serii Eibach tak nie dobija na dziurach.
własnie odnośnie ciśnienia butler ile masz ? bo tez mam te dunlopy głownie jezdze sam lub z dziewczną i mam 2.8 we wszystkich
marcin001984
05-05-14, 22:47
a tabliczka w drzwiach mówi o ciśnieniu 2.1 :p
ja dzisiaj odebrałem Eibachy i w kartonie na ulotce było wiele marek i modeli auta do jakiego pasują ale o FN/FK nie wspomnieli
butler.gdansk
05-05-14, 22:51
Ja mam 2.2
Ciśnienie to następny temat jak z olejem, jedni zarzekaja się ze oryginalne ciśnienie jak podał producent, inni że 2.6-2.8 dla nowoczesnych opon najlepsze... Ja mam po 2.6 bo tak mi polecił warsztat zajmujący się ustawianiem zawieszeń i montażem opon, spróbuję jednak z przodu trochę spuścic (na 2.5-2.4), z tyłu na 2.3-2.2 żeby sprawdzić czy poprawi się trochę komfort jazdy.
mi też nie pisało naszego modelu wiec to normalne ale będzie pasować :) bede zakladał jutro albo pojutrze widze że dużo nas bedzie na eibachu :D ile zapłaciłes ?
nie patrze na komfort ale chyba faktycznie mam za dużo bo są kamienie
spróbuje 2.5 zobczacze jak będzie :)
marcin001984
05-05-14, 23:56
ja płaciłem ze zniżkami 486zł w Inter Carsie
jakim cudem w takiej cenie załatwiłes ? :/ zapłaciłem stówe więcej :/
grypsownik
06-05-14, 09:21
Jakiej firmy świece żarowe kupić ????NGK nie moge znaleźć jaki model pasuje do 2.2
Jakiej firmy świece żarowe kupić ????NGK nie moge znaleźć jaki model pasuje do 2.2
A spróbuj jeszcze zadzwonić do haparts.pl
p.s wysłałem ci PW
jakim cudem w takiej cenie załatwiłes ? :/ zapłaciłem stówe więcej :/
ma znizki w IC wiec tyle zaplacil
ja placilem tez ok stowe mniej niz na stronie eibacha zamawiajac w inter carsie
butler.gdansk
06-05-14, 12:02
Ty buri to wręcz grupowe zamówienie realizowałeś :)
civicstart
06-05-14, 12:05
A'propos ciśnienia, to po zmianie kół na letnie, zauważyłem dramatyczne tłuczenie nawet na minimalnych nierównościach.
Po sprawdzeniu ciśnienia, okazało się, że napchali mi w koła po 2,8. Jak to się ma do tabliczki od strony kierowcy, gdzie
producent zaleca 2,1 ? Dodam, że po zmniejszeniu ciśnienia do zalecanego, komfort wyraźnie się poprawił. Jeżdże na
Michałach Pilot cośtam 225/45/18.
pzdr
Jako ciekawostka, w dieslu z przodu zalecane jest 2.5atm, co ostro pokazuje jaka ciezka krowa jest silnik 2.2
butler.gdansk
06-05-14, 12:30
Moja krowa chyba lżejsza bo 2.4atm mam na tabliczce ;)
Moja krowa chyba lżejsza bo 2.4atm mam na tabliczce ;)
az sprawdze dzisiaj :) albo mi sie cos popierniczylo i bylo 2.4 a pompowalem 2.5 ... bo cos mi sie to 2.5 kolacze po glowie
butler.gdansk
06-05-14, 13:13
U mnie w FK3 jest tak
http://i145.photobucket.com/albums/r221/butlergdansk/20140506_125453_zps1291ac1c.jpg
U mnie w FK3 jest tak
http://i145.photobucket.com/albums/r221/butlergdansk/20140506_125453_zps1291ac1c.jpg
az sprawdze dzisiaj :) mozliwe, ze 2.5 to wynik iskrzenia na synapsach i faktycznie jest 2.4 :D
marcin001984
06-05-14, 17:16
jakim cudem w takiej cenie załatwiłes ? :/ zapłaciłem stówe więcej :/
Kolegi z pracy były szef ma zniżki w Inter Carsie i czasem korzystam z tych zniżek na krzywy ryj :p
az sprawdze dzisiaj :) mozliwe, ze 2.5 to wynik iskrzenia na synapsach i faktycznie jest 2.4 :D
Widać na naklejce do jakich rozmiarów odnoszą się te ciśnienia, 16 i 17 cali, do 18tek trochę więcej bym dał .
W moich 225/18/40 miałem 2.6 z Eibachami, bardzo twardo było...
Teraz spuściłem na 2.4 z przodu i 2.2 z tyłu, jest duuuużo lepiej, nie wypadają już plomby z zębów :p
Ja w polifcie FK3 na naklejce mam 2.5
Eibach zamontowany! Auto teraz wygląda tak jak trzeba. Twardość ? Dla mnie dalej za miekko, ale jest już dużo lepiej. Zdecydowana poprawa w zakrętach. Robiłem geometrie laserowo, ale była w normie czyli -2 i zostało. POLECAM !
Camellia Racing
06-05-14, 19:03
Zwracacie uwagę, że 2.4 jest przy pełnym aucie z bagażem? Z jednym pasażerem starczy 2.2 ;)
Zwracacie uwagę, że 2.4 jest przy pełnym aucie z bagażem? Z jednym pasażerem starczy 2.2 ;)
No tak, ale na 16 i 17 cali, kto powiedział że na osiemnastkach też? ;)
Ciekawe co pisze na naklejce z CTR...
Edit: Właśnie znalazłem na Civinfo Wiki:
18" Type R 225/40 ZR18 88Y - Front 35 psi / 2.40 Bar Rear 32 psi / 2.20 Bar
Tak właśnie u siebie zrobiłem :)
Myślę że Index prędkości też może mieć związek z ciśnieniem, większy index -> większe ciśnienie.
U mnie w FK3 jest tak
http://i145.photobucket.com/albums/r221/butlergdansk/20140506_125453_zps1291ac1c.jpg
a u mnie w FK3 tak ;)
http://i61.tinypic.com/2ziop55.jpg
Pytanie do uzytkownikow eibach pro kit, jaki jest komfort jazdy na tych sprezynach w porownaniu do serii? Nie zalezy mi na obnizeniu auta, szukam sposobu na zwiekszenie komfortu (bo mam juz swoje lata;)) a slyszalem ze pro kit jest w miare komfortowy.
Zakładając eibach pro kit raczej nie spodziewał bym się zwiększenia komfortu.
Eibach zamontowany! Auto teraz wygląda tak jak trzeba. Twardość ? Dla mnie dalej za miekko, ale jest już dużo lepiej. Zdecydowana poprawa w zakrętach. Robiłem geometrie laserowo, ale była w normie czyli -2 i zostało. POLECAM !
Mógłbyś wstawić fotki jak to teraz siedzi?
chętnie troche mi sie nie chce ale jak może być z łapanki to jutro zrobie foto i coś wrzuce :)
1.Ostatnio zauważyłem u siebie ze czasami(1 na 50) jak ruszam np z pod świateł to po wciśnięciu sprzęgła nie mogę wrzucić jedynki ani żadnego innego biegu, dopiero po puszczeniu sprzęgła i ponownym wciśnięciu biegi wchodzą normalnie. Ktoś wie o co chodzi lub miał podobnie?
2. Na 1, 2 i 3 tak od 1400 do 1600 obrotów słychać dziwne drgania które cichną poniżej 1400/min lub powyżej 1600. Zastanawiam się czy to nie jakiś plastik się odczepił. Ktoś w tym temacie coś zasugeruje
1.Ostatnio zauważyłem u siebie ze czasami(1 na 50) jak ruszam np z pod świateł to po wciśnięciu sprzęgła nie mogę wrzucić jedynki ani żadnego innego biegu, dopiero po puszczeniu sprzęgła i ponownym wciśnięciu biegi wchodzą normalnie. Ktoś wie o co chodzi
Kiedyś podobno w autach tak się biegi wrzucało jak nie było synchronizatorów w skrzyniach.Może właśnie z nimi coś się zaczyna dziać złego.A to tylko na ruszaniu ze świateł się tak dzieje?
A to tylko na ruszaniu ze świateł się tak dzieje?
No ogólnie w różnych sytuacjach jak mam odpalony silnik i chce ruszyć i wrzucić bieg to nie chce wskoczyć czasem.
grypsownik
07-05-14, 20:47
a jeszcze jedno jak działa hamulec reczny
jak np. mam nowe klocki i hamulec na 2 zabku juz mi trzyma to po jakims czasie jak sie klocki z tylu zetra to na drugim zabku juz moze mniej trzymac tak ???? dobrze rozumiem
a jeszcze jedno jak działa hamulec reczny
jak np. mam nowe klocki i hamulec na 2 zabku juz mi trzyma to po jakims czasie jak sie klocki z tylu zetra to na drugim zabku juz moze mniej trzymac tak ???? dobrze rozumiem
W miarę zużycia klocków hamulcowych ząbków niestety przybywa :).
jaka dokladke zderzaka przód honda 6gen??
No ogólnie w różnych sytuacjach jak mam odpalony silnik i chce ruszyć i wrzucić bieg to nie chce wskoczyć czasem.
Może to być uwalona jakaś poduszka silnika/skrzyni.
W miarę zużycia klocków hamulcowych ząbków niestety przybywa :).
ale w schowku jest zaślepka, a za nią śrubka regulacyjna, dzięki której możemy ten luz skasować bardzo szybko i łatwo.
jaka dokladke zderzaka przód honda 6gen??
to jest dział 8 gen. zapytaj w swoim i tak przy okazji to uzupełnij profil.
sorki jestem nowy i nie wiem gdzie jest dzial 6gen :(
grypsownik
07-05-14, 21:50
ale w schowku jest zaślepka, a za nią śrubka regulacyjna, dzięki której możemy ten luz skasować bardzo szybko i łatwo.
czyli jak???
gdze mozna kupic gumowy kapturek odpowietrznika klockow hamulcowych
czyli jak???
otwierasz schowek, zdejmujesz okrągłą zaślepkę od strony dźwigni hamulca ręcznego i kluczem nasadowym kręcisz zgodnie ze wskazówkami zegara, aż do pożądanego ustawienia luzu dźwigni.
grypsownik
07-05-14, 23:45
panowie ktoś z was wymienial już płyn hamulcowy ??? jak to robiliście ???
musi byc włączony zapłon ???
na właczonym zapłonie gdy bedziesz często naciskał hamulec to wywali bład silnika
z tym wkladaniem jedynki to tez tak mam,z raz na 20 razy bieg nie wchodzi,niewiem czy wtedy wchodza w takiej sytuacji inne biegi bo nie probowalem,tez wysprzeglam jeszcze raz i jade. Gdzies tu kiedys czytalem ze takie blokadki sie dzieja w tych skrzyniach i to cos jak by norma bo wiecej osob to przyznalo,jednak donelvis dales mi do myslenia z ta poduszko,od kiedy mam to auto to przy ruszaniu zdarza sie ze stuknie (chyba) rura gdzies o bude,jak obroty mocniej spadna przy ruszaniu. Zrobilem z tym blisko 15tys i nie jest tak zeby to sie nasilalo wiec sobie to olałem zwlaszcza ze jest wiecej osob ktorym zdarza sie ze (choc to sporadycznie) ze bieg nie chce wejsc,ale pamietam ktos pisal czasem przez to nawet dostanie po plecach klaksonem :)
z tym wkladaniem jedynki to tez tak mam,z raz na 20 razy bieg nie wchodzi,niewiem czy wtedy wchodza w takiej sytuacji inne biegi bo nie probowalem,tez wysprzeglam jeszcze raz i jade
No fakt po wysprzęgleniu wszystko wraca do normy. U mnie próbowałem i w tych sytuacjach żaden bieg nie wskakuje. Prędzej tego nie miałem dopiero po wymontowaniu sterownika srs w celu usunięcia błędu facet mówił, ze musiał ponoć gałkę rozmontować. Musze sprawdzić czy wszystko tam jest dobrze ale to trochę roboty bo trzeba podłokietnik tez wymontować.
No i najgorszy jak stoisz na światłach jako pierwszy tu zielone i nie jedziesz i klaksony :D
panowie po czym poznac tak z zewnatrz czy ufo jest 1.4 a nie np 1.8? Zdaje sie mozna to stwierdzic po zaslepionych wylotach tlumika,ja mam je otwarte,ktos widocznie kiedys przerobil,co jeszcze moze byc wskazowka? Pytam bo zastanawia mnie czy zlodziej to odrazu widzi patrzac na auto,ale wydaje mi sie ze nie sa tacy glupi
panowie po czym poznac tak z zewnatrz czy ufo jest 1.4 a nie np 1.8? Zdaje sie mozna to stwierdzic po zaslepionych wylotach tlumika,ja mam je otwarte,ktos widocznie kiedys przerobil,co jeszcze moze byc wskazowka? Pytam bo zastanawia mnie czy zlodziej to odrazu widzi patrzac na auto,ale wydaje mi sie ze nie sa tacy glupi
jak kumaty to vin odczyta i już wie jakie serducho w nim siedzi :cool:
jak kumaty to vin odczyta i już wie jakie serducho w nim siedzi :cool:
z tego, co pamietam to bardzo latwo akurat z vinu motor wyczytac
fk1 - 1,4
fn1 - 1,8 3D
fk2 - 1,8 5D
fn3 - 2,2 3D
fk3 - 2,2 5D
fn2 - 2,0
kurcze myslalem ze to jast widoczne spogladajac na auto
Z kilku metrow
butler.gdansk
08-05-14, 16:59
fk1 - 1,4 5D
fn4 - 1,4 3D
a te wydechy sa zaslepione we wszystkich 1.4 w oryginale?
a te wydechy sa zaslepione we wszystkich 1.4 w oryginale?
Zdaje sie, ze w poliftach juz nie bylo zaslepek
a te wydechy sa zaslepione we wszystkich 1.4 w oryginale?
tak, były zaślepione
Złodziej to bardziej rozgląda się za Type-R em , Type-S , albo z jakimiś rzadkim body kitem ( np. pakiet GP ), bo to najłatwiej sprzeda w dobrych pieniądzach . Wersję silnika rozpozna po obrotomierzu , każdy motor ma inny zakres i odcinkę :)
Czy występowały 1.8 5D ze spryskiwaczami reflektorów halogenowych, nie xenon (niekoniecznie z PL dystrybucji)?
Czy występowały 1.8 5D ze spryskiwaczami reflektorów halogenowych, nie xenon (niekoniecznie z PL dystrybucji)?
Stawiam na szwedzki rynek, ale trzebaby sprawdzic.
Tam kazde auto musi miec system zmywania reflektorow. Przynajmniej do niedawna jeszcze tak bylo i Civic 7gen tam wlasnie wystepowal ze zwyklymi lampami i spryskami.
Edit. Tak
Foty ze szwedzkiego portalu ogloszeniowego. Regulacja w srodku czyli nie ksenon, a spryski sa. Kilka innych ogloszen to potwierdzilo.
http://cdn.blocket.com/static/2/images_full/99/9981830086.jpg
http://cdn.blocket.com/static/0/images_full/99/9932165719.jpg
Dzięki Filip za odpowiedź. Akurat egzemplarz o który pytam pochodzi z Danii, więc potwierdza się, że auta ze Skandynawii mają spryski.
Złodziej to bardziej rozgląda się za Type-R em , Type-S , albo z jakimiś rzadkim body kitem ( np. pakiet GP ), bo to najłatwiej sprzeda w dobrych pieniądzach . Wersję silnika rozpozna po obrotomierzu , każdy motor ma inny zakres i odcinkę :)
Dokładnie tak, 1.4 ma czerwoną skalę już od 6000 obr./min (ten silnik się nie kręci jednak zbyt wysoko). 1.8 ma na 6800 obr./min czyli o 800 obr. wyżej, a 2.0 ma na 8 tyś. obr czyli aż o 2 tyś. obr./min wyżej niż 1.4 i o 1200 wyżej niż 1.8.
jesli to prawda to mam muła ale jego zaleta jest to ze nie musze sie martwic ze mi zginie :)
1.8 to jest chyba najlepszy kompromis pomiędzy spalaniem a osiągami. Z wyłączonym VSA osiąga 8,6 do setki na II biegu. 2.0 w Type-R ma nawet niezłe osiągi bo o 2 sekundy lepiej niż 1.8 do setki, ale jednak okupione jest to dużym spalaniem. Moje marzenie to najnowszy GT-R ze swoimi 2.8 sekundami do setki:) Fura normalnie wymiata i zmiata wszystko ze swojej drogi, a nie jest tak droga jak lambo czy ferrari, bo za 1/4 ceny ww. aut można już mieć nowego gtra...
Czy felgi 18/8,5 " z oponami 225/40/18 nie będa obcierać? Auto to 5 drzwiowy civic 2006 r. wersja sport.
Nie będą obcierać, można jeszcze eibachy założyć wtedy będzie 2,5 cm niżej i wszystko jest ok
butler.gdansk
10-05-14, 06:40
Czy felgi 18/8,5 " z oponami 225/40/18 nie będa obcierać? Auto to 5 drzwiowy civic 2006 r. wersja sport.
To zależy jeszcze jakie ET mają felgi. Ja mam u siebie właśnie tak jak napisałeś, do tego obniżone nadwozie -25mm i nic nie obciera, nic nie wystaje. ET to 48.
Fotki jak to wygląda masz tu (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?165400-N22A2-butler&p=1863130&viewfull=1#post1863130)
Lampki są osobnymi elementami, przykręconymi od środka.
Mam jeszcze jedno pytanie w kwestii tych lampek - muszę się w końcu za to zabrać, a nie jestem pewien, czy da się je wyjąć po prostu odkręcając te wkręty widoczne od środka przez otwory rewizyjne do wymiany żarówek czy jednak ze względu na swój kształt będą o coś haczyć i konieczne będzie zdemontowanie całej tej plastikowej nakładki?
Co prawda można by odkręcić i spróbować, ale wymaga to pewnych kombinacji, więc jak się okaże że ta droga prowadzi do nikąd, to będę mocno zawiedzony ;)
Co to może być: czasami zdarza się, że kiedy włączam światła (ksenon) przy uruchomionym już silniku to przygasa mi mały wyświetlacz tj. ten na której pokazana jest temperatura klimy/ zegar itp. ... wtedy muszę ponownie rozjaśnić je pokrętłem od przygaszania zegarów ?
mi tez przygasa czasem ten maly ekran,i swieci tak ledwo ledwo,ale jak wylacze zaplon a kluczyk zostanie w pozycji 1 tak zeby gralo radio,nie zawsze sie to dzieje
To jest celowe ;) Z lewej strony mozna ustawic jasnosc zegarów, jak ma sie wyłączone światła mozna ustawić jasność, dodatkowo jak ma sie włączone światła to ustawia osobno ustawić jasność. Służy to temu, że n. P. nie trzeba w nocy jak sie włącza światła specjalnie sciemniac zegarów, bo same sie sciemnia :) Mi to akurat pasuje bo za mocno normalnie w nocy świecą, jak ktoś w nocy lubi jak mu po oczach daje to na włączonych światłach ustawić jasność na maxa i po problemie :)
Pozdrawiam
Adrian
odbija sie to swiatlo licznika od szyby i oslepia jak sie jedzie przez ciemnice,tez wtedy troche przykrecam podswietlenie,ale tu chodzi tylko o ten maly ekran od sterowania radiem itd,czasem sie sciemnia i doslownie żarzą litery
Mam jeszcze jedno pytanie w kwestii tych lampek - muszę się w końcu za to zabrać, a nie jestem pewien, czy da się je wyjąć po prostu odkręcając te wkręty widoczne od środka przez otwory rewizyjne do wymiany żarówek czy jednak ze względu na swój kształt będą o coś haczyć i konieczne będzie zdemontowanie całej tej plastikowej nakładki?
Co prawda można by odkręcić i spróbować, ale wymaga to pewnych kombinacji, więc jak się okaże że ta droga prowadzi do nikąd, to będę mocno zawiedzony ;)
Wg manuala nie powinno byc problemow.
Panowi czy za pomocą HDS można zmienić obroty biegu jałowego???
Takie pytanko - głównie do posiadczay 2,2 ictdi:
Przeglądajać schematy trafiłem na taki:
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17663,17664,17665,17666,17667,17668,17669, 17670&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2009&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20SPORT&nplblk=B__5000
Interesuje mnie tajemniczy element 18
Dowiedziałem się że występuje to tylko w dieslach i tylko z lewej strony, jest to jakaś gąbka. Czy ktoś wie do czego to służy? Jaką ma funkcje? Na allegro tego wcale nie ma
marcin001984
13-05-14, 21:21
Ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana sprężyn w ASO? Chodzi mi tylko o robociznę bo kupiłem Eibachy, ale mój mechanik jest na razie zawalony robotą.
nie wiem ile w aso, ale znajomy u mechanika zapłacił 150pln
sam sobie przełoż godzina roboty
ewentualnie wpadnij do mnie :D
Trzeba uwazac na laczniki stabilizatora, u mnie i paru innych osob na innym forum byly tak zapieczone ze flexem trzeba bylo srobe ciac ;) Cale szczescie profilaktycznie kupilem wczesniej na wszelki wypadek... Dlatego przed wymiana koniecznie popsikaj dzien wczesniej wlasnie sruby tych lacznikow i inne sprayem WD40 albo podobnym, wtedy bedzie mniej problemow ;)
marcin001984
13-05-14, 23:26
Mi powiedział mechanik 60zł od sztuki, w tym geometria
To od razu po montażu warto gwinty "zapaćkać " w jakimś stałym smarze
z tyłu to nawet się nie osmieszaj robić u mechanika bo to wystarczy napodnośnik i śruba jedna i tyle :)
przód oddasz to Ci wyjdzie 120 PLN w tym geometria to warto :)
powinan być dobra mi wyszło -2 czyli w normie
To zależy jeszcze jakie ET mają felgi. Ja mam u siebie właśnie tak jak napisałeś, do tego obniżone nadwozie -25mm i nic nie obciera, nic nie wystaje. ET to 48.
Fotki jak to wygląda masz tu (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?165400-N22A2-butler&p=1863130&viewfull=1#post1863130)
Et felg to 45 i według tej strony wszystko niby pasuje .
http://www.rimstyle.com/alloywheels/detail/?car_model_id=485&specs=WkNaTTEtRDE4LVc4NS1QNTExNC1FNDUtQ0I3MzEwLUdC UE9sWkNaTTEtRDE4LVc4NS1QNTExNC1FNDUtQ0I3MzEwLUdCUE 9sMThsOC41MGw4LjUwbDVsMTE0LjNsTmw0NWw0NWxEbERsbGxs MTJsMTJsNDMyLjAwbDEwOC4wMGwxMDguMDBsMTA4LjAwbDEwOC 4wMA==
butler.gdansk
14-05-14, 10:57
Z tyłu na 100% będzie pasować, z przodu będzie na styk zależnie od tego jak opona się będzie układać.
Jeśli coś jednak by obcierało, to można zrobić leciutki negatyw za pomocą śrub mimośrodowych.
Należy pamiętać że masz 5D bo do 3D wchodzą bez problemu felgi z jeszcze mniejszym ET.
Ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana sprężyn w ASO? Chodzi mi tylko o robociznę bo kupiłem Eibachy, ale mój mechanik jest na razie zawalony robotą.
W ASO kosztuje ta "przyjemność" 500,- plus 170,- ustawienie zbieżności.
Panowie, zbliża mi się 90tys. przebiegu -pora juz na regulację zaworów? waszym zdaniem jechać do ASO czy polecicie kogoś w Warszawie co mi to dobrze zrobi?
marcin001984
14-05-14, 21:54
W ASO kosztuje ta "przyjemność" 500,- plus 170,- ustawienie zbieżności.
Mechanicy w serwisach Hondy chyba w karty grają przez większość dnia. Kto do nich jeździ jak mają takie zaporowe ceny? Pewnie tylko przyjeżdżają na klocki, olej i takie drobne zabiegi
a ile zawory w aso ?
ps jebł mi czujnik w lewym tylnym kole te z allegro za 60PLN będą dobre ?
Paluch_tcw
15-05-14, 08:21
a ile zawory w aso ?
około 120 zł bez uszczelki.
Jeśli chodzi o czujniki to tylko Bosch. Nie pakuj się w tanie zamienniki. Błąd może być od razu po zamontowaniu, potrafią być inne odczyty niż oryginału, potrafi się "skończyć" po miesiącu.
Panowie, zbliża mi się 90tys. przebiegu -pora juz na regulację zaworów? waszym zdaniem jechać do ASO czy polecicie kogoś w Warszawie co mi to dobrze zrobi?
Myślę że warto wyregulować ja kiedyś robiłem przy przebiegu 32 tyś i dwa były do regulacji.Jedź na Pszczyńską 35 do AUTOMAX SERVICE do Jarka,regulacja chyba 100 i ewentualnie koszt uszczelki jeśli będzie taka potrzeba.Ja byłem tam ostatnio i wgrał mi nowe oprogramowanie bo mój jest z 2006 r a były już dwie zmiany.Teraz mam najnowszy Soft.;)
Myślę że warto wyregulować ja kiedyś robiłem przy przebiegu 32 tyś i dwa były do regulacji.Jedź na Pszczyńską 35 do AUTOMAX SERVICE do Jarka,regulacja chyba 100 i ewentualnie koszt uszczelki jeśli będzie taka potrzeba.Ja byłem tam ostatnio i wgrał mi nowe oprogramowanie bo mój jest z 2006 r a były już dwie zmiany.Teraz mam najnowszy Soft.;)
Ja też mam 2006, jakieś odczuwalne zmiany po wgraniu softa-jaki koszt?
Panowie, zbliża mi się 90tys. przebiegu -pora juz na regulację zaworów? waszym zdaniem jechać do ASO czy polecicie kogoś w Warszawie co mi to dobrze zrobi?
Myślę że warto wyregulować ja kiedyś robiłem przy przebiegu 32 tyś i dwa były do regulacji.Jedź na Pszczyńską 35 do AUTOMAX SERVICE do Jarka,regulacja chyba 100 i ewentualnie koszt uszczelki jeśli będzie taka potrzeba.Ja byłem tam ostatnio i wgrał mi nowe oprogramowanie bo mój jest z 2006 r a były już dwie zmiany.Teraz mam najnowszy Soft.;)
Ja też mam 2006, jakieś odczuwalne zmiany po wgraniu softa-jaki koszt?
Wgranie nowego Softu to koszt 250 zł a co do zmian to:większa elastyczność,bardziej stabilna praca silnika,brak spadania obrotów przy redukcji (nurkowanie obrotów) a do tego tak jakby mniejsze drgania przy klimie i szybie grzanej.
Myślę że warto wyregulować ja kiedyś robiłem przy przebiegu 32 tyś i dwa były do regulacji.Jedź na Pszczyńską 35 do AUTOMAX SERVICE do Jarka,regulacja chyba 100 i ewentualnie koszt uszczelki jeśli będzie taka potrzeba.Ja byłem tam ostatnio i wgrał mi nowe oprogramowanie bo mój jest z 2006 r a były już dwie zmiany.Teraz mam najnowszy Soft.;)
Wgranie nowego Softu to koszt 250 zł a co do zmian to:większa elastyczność,bardziej stabilna praca silnika,brak spadania obrotów przy redukcji (nurkowanie obrotów) a do tego tak jakby mniejsze drgania przy klimie i szybie grzanej.
Dzwoniłem właśnie do Auto West. Regulacja luzu zaworowego ( beż uszczelki) 240zł!!!! Za upgrade softu 160zł więć trochę z Ciebie zdarli....
Dzwoniłem właśnie do Auto West. Regulacja luzu zaworowego ( beż uszczelki) 240zł!!!! Za upgrade softu 160zł więć trochę z Ciebie zdarli....
Dzwoniłem jeszcze do Auto Witolin, tam nic nie wiedzą o żadnym nowym sofcie :)
Panowie, zbliża mi się 90tys. przebiegu -pora juz na regulację zaworów? waszym zdaniem jechać do ASO czy polecicie kogoś w Warszawie co mi to dobrze zrobi?
Regulacja luzów zaworowych w tych silnikach to bardzo prosta robota i można to śmiało wykonać samodzielnie i wtedy wiesz, że dokładnie jest zrobione.
Najlepiej po całej nocy jak silnik nie był uruchamiany, bo często w serwisach robią na ciepłym i jest kiszka.
Gorzej jest w silnikach, gdzie jest regulacja na płytkach. W hondzie jest prosto i fajnie się to reguluje, wystarczy szczelinomierz i parę kluczy.
Regulacja luzów zaworowych w tych silnikach to bardzo prosta robota i można to śmiało wykonać samodzielnie i wtedy wiesz, że dokładnie jest zrobione.
Najlepiej po całej nocy jak silnik nie był uruchamiany, bo często w serwisach robią na ciepłym i jest kiszka.
Gorzej jest w silnikach, gdzie jest regulacja na płytkach. W hondzie jest prosto i fajnie się to reguluje, wystarczy szczelinomierz i parę kluczy.
Wiem, czytałem o tym ale nie mam doświadczenia i wolę zapłacić i mieć zrobione- oczywiście nie 240zł :)
Tutaj krzyczą sobie 120€ :p Mam 92.000 ale silnik juz dosyć mocno trzepie więc wolę przed wyjazdem do Polski latem zawory ogarnąć. Teoretycznie mógł bym to zrobić taniej w polsce ale jakoś nieswojo sie czuje jechać nim w dłuższą trasę bez ustawienia najpierw zaworów :p
Panowie, a ktoś oprócz Jacka robił sobie jeszcze soft na nowszy?
Też mnie ten soft zainteresował.
jockow, a czy miałeś taki efekt, że reakcja na wciskanie pedału gazu w początkowej fazie była lekko skokowa, tzn. przy lekkim zwiększaniu nacisku na pedału gazu od zera (po wcześniejszym zdjęciu nogi z gazu), zamiast zacząć przyspieszać płynnie to najpierw nic się nie działo a potem lekkie szarpnięcie i dalej już przyspieszał płynnie? I, jeśli tak, to czy zmiana softu to wyeliminowała?
przyłączam się do pytania o soft
Mam najnowszy soft i nie zauważyłem żadnej różnicy. Wgrany przy jakiejś wizycie w ASO - nawet nie wiedziałem o tym - dlatego nie mam efektu placebo. Uczciwie nie zauważyłem różnicy.
Też mnie ten soft zainteresował.
jockow, a czy miałeś taki efekt, że reakcja na wciskanie pedału gazu w początkowej fazie była lekko skokowa, tzn. przy lekkim zwiększaniu nacisku na pedału gazu od zera (po wcześniejszym zdjęciu nogi z gazu), zamiast zacząć przyspieszać płynnie to najpierw nic się nie działo a potem lekkie szarpnięcie i dalej już przyspieszał płynnie? I, jeśli tak, to czy zmiana softu to wyeliminowała?
Też mi głownie chodzi o to żeby wyeliminować to przyduszanie...
Ja mam wgrany nowy soft od około dwóch tygodni ale w 2.2 i-ctdi, został wgrany przy okazji czyszczenia filtra DPF (pisałem o tym w odpowiednim temacie). Powiem tak, podobno kilka rzeczy ten soft zmienia, m.in. czasy otwarcia wtrysków (dokładniejsze sterowanie itp.), sprawniejsza obsługa "modułu komfortu", inne cykle włączania czyszczenia DPF-a, więcej "zalet" nie pamiętam...
Jedyną zmianę jaką zaobserwowałem to rzeczywiście inne cykle dot. DPF-a, włączają się rzadziej, ale jak by z większą intensywnością, przebiegają sprawniej, czyli są mniej upierdliwe, jak dla mnie duża zmiana na plus :D
Co do spalania, które rzekomo może spaść itp. żadnych zmian nie zauważyłem. Reasumując, polecam w przypadku 2.2 z DPF, w innych odradzam, a przynajmniej mówię, że nie warto :o
Najgorzej,że ASO ma sprzeczne info. Jedni mówią,że grywają, drudzy nic nie słyszeli. Napisałem @ do Honda Polska może udzielą konkretnej odpowiedzi..
Dzwoniłem właśnie do Auto West. Regulacja luzu zaworowego ( beż uszczelki) 240zł!!!! Za upgrade softu 160zł więć trochę z Ciebie zdarli....
Dzwoniłem jeszcze do Auto Witolin, tam nic nie wiedzą o żadnym nowym sofcie :)
Przepraszam źle napisałem 250 zł to był koszt wgrania nowego softu łącznie z regulacją zaworów(bez uszczelki) więc cena była ok.
Przepraszam źle napisałem 250 zł to był koszt wgrania nowego softu łącznie z regulacją zaworów(bez uszczelki) więc cena była ok.
no, to zmienia postać rzeczy :)
ja pytałem o soft wczoraj i usłyszałem ,że to raczej właśnie efekt placebo,nie wiele zmienia w działaniu silnika itp
Panowie, nie mogę znaleźć nr filtra kabinowego do sedana. Wiem,ze kiedy ktoś podawał nr knechta, który szedł do accorda i idealnie pasował do civica sedan. Będę wdzięczny za pomoc.
Ja zamawiałem tu Blue Printa, pasuje idealnie :) http://e-autoparts.pl/filtr-przewietrzanie-przestrzeni-pasazerskiej-p-644583.html
Ja zamawiałem tu Blue Printa, pasuje idealnie :) http://e-autoparts.pl/filtr-przewietrzanie-przestrzeni-pasazerskiej-p-644583.html
Wyjąłem swój stary ( 7miesięcy a zasyfiony jak cholera). Mam ten:
http://sklep.intercars.com.pl/#/produkty/223331163413-Filtr%20kabiny%20HONDA%20ACCORD%2002/03-/
Panowie, nie mogę znaleźć nr filtra kabinowego do sedana. Wiem,ze kiedy ktoś podawał nr knechta, który szedł do accorda i idealnie pasował do civica sedan. Będę wdzięczny za pomoc.
mówisz i masz B44007PR, za 40zł to ja mam takie 3 szt
Cytat Zamieszczone przez abla Zobacz posta
Też mnie ten soft zainteresował.
jockow, a czy miałeś taki efekt, że reakcja na wciskanie pedału gazu w początkowej fazie była lekko skokowa, tzn. przy lekkim zwiększaniu nacisku na pedału gazu od zera (po wcześniejszym zdjęciu nogi z gazu), zamiast zacząć przyspieszać płynnie to najpierw nic się nie działo a potem lekkie szarpnięcie i dalej już przyspieszał płynnie? I, jeśli tak, to czy zmiana softu to wyeliminowała?
Też mi głownie chodzi o to żeby wyeliminować to przyduszanie...
A więc uważacie, że to szarpnięcie jest spowodowane lagiem softu operującego pedałem gazu (drive by wire), a nie kwestia mechaniczna np. luz na zaworach albo zużyte sprzęgło (wada docisku) czy ewentualnie coś innego?
Poza tematem, odnośnie blokowania drugiego biegu słyszałem jak można to wyeliminować, zamierzam spróbować tej metody po 22 maja. Trick ma ponoć polegać na wstawieniu jakiegoś dystansu czyt. podkładki, jednak konieczna jest też wymiana chyba zębatek 1-2 bieg, które po prostu przez brak dystansu z czasem się wyrabiają i "haczą". Wymiana tryb likwiduje haczenie, a dystans ich wyrabianie przez nieprawidłowe nachodzenie na siebie. Tyle w teorii jaką przedstawił mi znajomy mechanik. Jak będzie w praktyce okaże się po tych czarach ;).
Poza tematem, odnośnie blokowania drugiego biegu słyszałem jak można to wyeliminować, zamierzam spróbować tej metody po 22 maja.
kup u butlera ss i skończy Ci się haczenie i blokowanie biegów
mówisz i masz B44007PR, za 40zł to ja mam takie 3 szt
Knechta mam za 37zł, JC za 27 zł zobacze co będą mieli od ręki. 3 szt za 40zł- gdzie masz takie ceny?
A więc uważacie, że to szarpnięcie jest spowodowane lagiem softu operującego pedałem gazu (drive by wire), a nie kwestia mechaniczna np. luz na zaworach albo zużyte sprzęgło (wada docisku) czy ewentualnie coś innego?
Poza tematem, odnośnie blokowania drugiego biegu słyszałem jak można to wyeliminować, zamierzam spróbować tej metody po 22 maja. Trick ma ponoć polegać na wstawieniu jakiegoś dystansu czyt. podkładki, jednak konieczna jest też wymiana chyba zębatek 1-2 bieg, które po prostu przez brak dystansu z czasem się wyrabiają i "haczą". Wymiana tryb likwiduje haczenie, a dystans ich wyrabianie przez nieprawidłowe nachodzenie na siebie. Tyle w teorii jaką przedstawił mi znajomy mechanik. Jak będzie w praktyce okaże się po tych czarach ;).
czekam na efekty i info jak wyszło i jakie to koszty
kup u butlera ss i skończy Ci się haczenie i blokowanie biegów
Kupiłem. I powiedziałbym, że jest gorzej aniżeli lepiej.
witam panowie,
proszę o podpowiedź czy w owym elemencie link (http://allegro.pl/radio-radioodtwarzacz-honda-civic-viii-ufo-kratki-i4249868873.html) mozna podmienić radio na sprawne ?
sztywność i spasowanie ufo-lowych plastików spowodowała lekkie pęknięcie ramki w okolicy nawiewów.
Skoro w sedanie się da to i w hatch powinno. Musisz tylko uważać na pokrętła żeby przy ściąganiu ich nie uszkodzić.
Kupiłem. I powiedziałbym, że jest gorzej aniżeli lepiej.
hm,to chyba Ty jeden masz takie odczucia i zdanie
marcin001984
18-05-14, 14:21
Mi dwójka ciężej wchodzi jak silnik jest jeszcze zimny, po kilku minutach jazdy już wchodzi normalnie
hm,to chyba Ty jeden masz takie odczucia i zdanie
Mi też dwójka nie chce czasem wejść. Zatrzymuje się w połowie drogi i dalej nie idzie. Też mam shorta.
butler.gdansk
19-05-14, 07:50
Winisz short shifter za problem z dwójką?
Winisz short shifter za problem z dwójką?
Raczej nie, bo nie ma to wpływu na pracę dźwigni (podpiłowane wszystko z zapasem). A że założyłem go praktycznie od razu po kupnie, to nie mam porównania. Jak wysprzęgle to wchodzi dobrze, więc short nie ma nic do rzeczy.
Mi dwójka ciężej wchodzi jak silnik jest jeszcze zimny, po kilku minutach jazdy już wchodzi normalnie
Mi też dwójka nie chce czasem wejść. Zatrzymuje się w połowie drogi i dalej nie idzie. Też mam shorta.
U mnie podobnie czasami jak wcisnę sprzęgło to żaden bieg nie chce wskoczyć dopiero po wysprzęgleniu i ponownym wciśnięciu sprzęgła wszystko jest ok
Ktoś wie jaka żaróweczka siedzi w przycisku od świateł awaryjnych i w przycisku dual od klimy w 5d?
marcin001984
19-05-14, 17:40
Z tą dwójką tak miałem jeszcze przed założeniem short shiftera. Nie lubię rano na zimnym silniku dojeżdżać do krzyżówki tocząc się ok. 2km/h i jak widze że nic nie jedzie i chcę jechać dalej to jedynka wchodzi z oporem i dwójka też. Ale tylko na zimnym silniku. Jak się rozgrzeje to jest git. Też tak macie?
Z tą dwójką tak miałem jeszcze przed założeniem short shiftera. Nie lubię rano na zimnym silniku dojeżdżać do krzyżówki tocząc się ok. 2km/h i jak widze że nic nie jedzie i chcę jechać dalej to jedynka wchodzi z oporem i dwójka też. Ale tylko na zimnym silniku. Jak się rozgrzeje to jest git. Też tak macie?
Wymień olej w skrzyni może pomóc.
marcin001984
19-05-14, 18:22
przy przebiegu 84 tys?
przy przebiegu 84 tys?
Przecież nie tylko przebieg ma wpływ na pogorszenie parametrów oleju. Amsoli MTF jest olejem, po którym ustają "drobne" problemy ze skrzynią.
Winisz short shifter za problem z dwójką?
Tak to jest jak człowiek nie dopowie co mu siedzi na myśli ;p. Otóż bynajmniej nie winie za to short'a. Wada była przed zamontowaniem i po prostu po zamontowaniu wciąż występuje, jedyna różnica to taka, że zmieniła się zasada dźwigni, a raczej jej siła. Jak mi nie chciało wbić bieg to mocniejsze pociągnięcia czasem pomagało. Teraz jest short więc wymagało by to jeszcze większej siły, stąd też moje stwierdzenie, że jest gorzej ;).
A więc reasumując, SHORT jest Good, skrzynia jest Bee ;p.
mareckiabc
19-05-14, 21:25
Od wewnątrz nie da się otworzyć tylnych drzwi, pociąganie za klamkę nic nie daje, od zewnątrz działa normalnie. Czy może linka nie trzymać?
Od wewnątrz nie da się otworzyć tylnych drzwi, pociąganie za klamkę nic nie daje, od zewnątrz działa normalnie. Czy może linka nie trzymać?
Wyłącz blokadę dla dzieci. Otwórz drzwi i z boku masz taką małą dźwigienkę - przesuń ją.
przy przebiegu 84 tys?
...a moze poprostu za malo tego oleju,trzeba sprawdzic
mareckiabc
20-05-14, 08:11
Wyłącz blokadę dla dzieci. Otwórz drzwi i z boku masz taką małą dźwigienkę - przesuń ją.
Chodzi o ten przełącznik czarno czerwony? Bo jak tak to nie działa. Czy jest tam jeszcze inny jakiś?
butler.gdansk
20-05-14, 08:18
Stań na zewnątrz auta, otwórz drzwi.
Na czołowej części (tam gdzie rygiel zamka) zobaczysz mały piertolnik który można przełączyć na dwie pozycje. To właśnie blokada rodzicielska która uniemożliwia otwarcie auta przez osoby w środku niezależnie od centralnego zamka.
Panowie, potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi. Otoz kolega kupil zonie hatcha 1.8 z niemiec na full wypasie. Honda posiada nawigacje ale nie ma map Polski oraz wszystkie komunikaty sa w przeroznych jezykach oprocz polskiego. Mozna w jakis magiczny sposob ustawic jezyk polski? No i jakie sa mozliwosci ogarniecia navi PL ??? To wystepuje na plycie CD? Mozna ja gdzies kupic/sciagnac?
butler.gdansk
20-05-14, 22:18
www.civicklub.pl/forum/showthread.php?143152-Nawigacja-Civic-8-gen-wszystko-o&p=2242354&viewfull=1#post2242354
Język przełącza się w ustawieniach - będąc w menu mapy daj Joyem na prawo, w ostatnim oknie jest między innymi język do wyboru (brak polskiego)
Duzo jest roboty przy wymianie tulei wahacza przód w sedanie? W ASO za wymianę tulei i gum stabilizatora powiedzieli mi 300zł
butler.gdansk
21-05-14, 10:33
Ja za wymianę wszystkich sprężyn na Eibachy oraz założenie kompletu poliuretanów zapłaciłem 250zł... Ale nie w ASO tylko w warsztacie specjalizującym się w zawieszeniach.
Ja za wymianę wszystkich sprężyn na Eibachy oraz założenie kompletu poliuretanów zapłaciłem 250zł... Ale nie w ASO tylko w warsztacie specjalizującym się w zawieszeniach.
No właśnie, średnio tak biorą 70 zł od koła. Pewnie zamówię gumy a ASO -56zł szt. i tuleje też 56zł szt podjadę do jakiegoś prywatnego warsztatu... Chciałem wiedzeć czy w garażu bez podnośnika dam radę wymienić te tuleje...
grypsownik
21-05-14, 11:03
http://www.civinfo.com/forum/attachments/how/68309d1332098386-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve-8.jpg czy zamiast tej uszcelki można zastosować silikon wysokotemperaturowy ????
butler.gdansk
21-05-14, 11:06
Ja bym dał uszczelkę.
grypsownik
21-05-14, 11:57
Ja bym dał uszczelkę.masz linka gdziem mozna dostac te uszczelki ??
butler.gdansk
21-05-14, 12:08
ASO Honda - dzwonisz i zamawiasz.
Panowie, potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi. Otoz kolega kupil zonie hatcha 1.8 z niemiec na full wypasie. Honda posiada nawigacje ale nie ma map Polski oraz wszystkie komunikaty sa w przeroznych jezykach oprocz polskiego. Mozna w jakis magiczny sposob ustawic jezyk polski? No i jakie sa mozliwosci ogarniecia navi PL ??? To wystepuje na plycie CD? Mozna ja gdzies kupic/sciagnac?
Mapa jest do ogarniecia - trzeba sciagnac i wypalic ;) http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/28484-najnowsze-mapy-z-032014-ver380-linki/ albo stąd http://gpsunderground.com/forum/honda/25174-honda-dvd-satellite-navigation-system-navteq-ver-3-80-03-2014-%5Blinks%5D.html
Są dwie płytki, Polska jest w East.
Panowie słychać u nie w N22A2 którąś z rolek chyba aby stwierdzić która muszę ściągnąć pasek i poszukać luzu na którymś z łożysk? Pytanie takie jest jakaś konkretna rolka, która siada w tym modelu i jaki to koszt nówki około ?
mareckiabc
21-05-14, 21:16
Czy wymieniając olej powinienem wymienić uszczelkę korka spustu oleju lub uszczelke miski olejowej?
mareckiabc
21-05-14, 21:50
Gdzieś wyczytałem żeby wymienić stąd się upewniam.
Gdzieś wyczytałem żeby wymienić stąd się upewniam.
uszczelkę miedzianą korka spustowego w misce olejowej trzeba założyć nową
Nie miedzianą ,tylko aluminiową (aluminiowa miska). Ja jeszcze nigdy nie wymieniałem uszczelki i jest git.
Czy wymieniając olej powinienem wymienić uszczelkę korka spustu oleju lub uszczelke miski olejowej?
Jak sam zmieniałem olej parę razy pod rząd to też nie wymieniałem tej podkładki, nigdy nie było żadnego problemu. Ale chcąc robić zgodnie ze sztuką to tak jak wyczytałeś gdzieś, powinno się ją wymienić. Tak przy okazji to przy wymianie oleju w ASO za tą podkładkę korka spustowego skasowali mi coś koło 5 zł :)
Uszczelki miski olejowej nie wymieniasz, bo nie odkręcasz miski przy wymianie oleju :)
Czy wymieniając olej powinienem wymienić uszczelkę korka spustu oleju lub uszczelke miski olejowej?
Powinno się.Tak piszą w serwisówce.Oprócz tego zawsze wymienia się uszczelki tam gdzie jest jakaś ciecz.W aucie choćby po głowicą w wypadku jej odkręcenia.Po prostu uszczelka,tym bardziej metalowa,nie ułoży ci się tak samo jak była poprzednio.I mogą być wycieki oleju.Nawet nie na postoju tylko w czasie jazdy jak ciśnienie w misce wzrasta.Dlatego możesztego nawet tego niezauważyć.Ja wymieniam w korku zawsze.W ASO kosztuje ona ok.4zł.Więc nie dużo,a wolę mieć dobrą szczelność.Myślę że warto te kilka złotych zainwestować raz w roku.:)W misce na szczęście nie miałem okazji ale też bym wymienił.Są fachmani co dają stare czy stosują silikon:eek:,ale dla mnie to partactwa nie związane nawet z oszczędnoscią.:(
to jest właśnie cecha Polaka,100 stron jaki najlepszy olej i co to on nie zmienia i robi dla silnika,a szkoda 5zł na uszczelke :p
Dokładnie.Jak tu czytam to polecają oleje po 200zł za 4 litry,a szkoda mu 5zl na małą uszczelkę.Nawiasem mówiąc czy wlejesz olej za 200zł czy za 100 efekt jest taki sam bo liczą się parametry a nie cena.:)
butler.gdansk
22-05-14, 08:38
Niska cena o ile olej ze sprawdzonego źródła a nie "zaufanego sprzedawcy" na Allegro.
To chyba wiadome.Sklep czy hurtownia olejów to raczej pewne źródło.:)
Chcę zdemontować plastikowe panele z drzwi (z przyciskami otwierania szyb)
w celu oklejenia ich folią
czy ktoś już to robił?
jak są one zamocowane i jak to zrobić aby ich nie połamać?
Civic VIII 5D przedlift.
serwisowke sciagnij - tam masz wszystko pieknie opisane:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10037-Instrukcja-serwisowa-do-Civica-8-gen-PL!!!
kurcze jak mozna rozwazac wymiane uszczeliki pod miska olejowa przy wymianie oleju :):):) nie wolno tego robic jesli jest miska szczelna. Wymiana uszczelki pod miska nie zawsze sie uda zeby nie pocil sie olej,jest fabrycznie zrobione wycieku niema to bron boze nie ruszac jak najdluzej. Ja podkladki pod korkiem nie wymienilem przy wymianie oleju bo jej nie mialem,szczerze mowiac nie chcialo mi sie szukac,ale jest szczelnie przy korku sucho jak pieprz i jesli niema sladu oleju na postoju to w czasie jazdy tez wycieku nie bedzie,bo gdy sie zatrzymam widzial bym mokre pod miska,to nie jest tak ze wiatr zwieje olej i nie widac ze cieklo. Oczywiscie wymienil bym podkladke gdy bym mial bo tak lepiej i przy nastepnej wymianie to zrobie :)
mareckiabc
22-05-14, 13:56
Uszczelkę oczywiście kupię pod korek. Dziękuję za pomoc. Pytam gdyż zawsze chcę najlepiej dla autka, tak jak ma być.
Na bagnecie poziom oleju sprawdza się na tym kratkowanym polu które ma ok 2 cm?
Tak, na tym kratkowanym. Pobierz sobie manuala, tam masz dużo, myślę interesujących dla Ciebie, informacji.
Wystukane z telefonu
mareckiabc
22-05-14, 16:04
Szukam i szukam i nie mogę znaleść manuali na tel. Gdzie?
Szukam i szukam i nie mogę znaleść manuali na tel. Gdzie?
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10037-Instrukcja-serwisowa-do-Civica-8-gen-PL!!!
Ułamał mi się mały bezpiecznik w skrzynce ... czy da się wypchnąć siedzące tam te ułamane bolce, jest ta skrzyneczka rozbieralna ?
Nie miedzianą ,tylko aluminiową (aluminiowa miska). Ja jeszcze nigdy nie wymieniałem uszczelki i jest git.
ja dałem miedzianą. aluminiową dałem do korka spustowego oleju ze skrzyni.
civicstart
23-05-14, 09:59
Po jeździe z włączoną klimą, pojawia mi się na przedniej szybie od środka brud. Taka brudna mgiełka, głównie w dolnej części szyby.
Strasznie ciężko się to czyści. Co to może być ?
pzdr
Sprawdź filtr kabinowy czy nie jest zasyfiony. I w jakim sensie ciężko czyści? Trudno dostępne miejsce czy konsystencja brudu jest trudnozmywalna?
Zdaje się ,że mam padnięte łożysko z tyłu,zrobie dokładną diagnoze to sie potwierdzi ,ale huczy strasznie
Wymieniał już ktoś w 8 genie ,ten element?
Łożysko występuje tylko w komplecie z piastą i np.w ASO krzykneli 795zł netto :mad:
Na szybko przegladalem różne zamienniki,czytałem między innymi o firmie KANACO i łozysko jest takie jak idzie na pierwszy montaż,ale to były opinie użytkowników innej gen civica,więc nawet nie znam ceny.
Umiecie coś podpowiedzieć,jakiej firmy warto brać i gdzie kupować,może jakieś rabaty macie?
mareckiabc
23-05-14, 22:02
Dobre firmy to skf, fag.
W moim civic'u jak z pewnością w wielu innych w ASO była montowana blokada skrzyni biegów. Kiedy kupowałem samochód wydawało mi się, że działa poprawnie. Ale ostatnio na parkingu chciałem zablokować skrzynie i nic. Wciskałem blokadę na luzie, na wrzuconej jedynce, na piątce, szóstce i nic. Skrzynia dalej działa jak by blokada nie była włączona. Ktoś miał taki przypadek? Wie ktoś jak w ogóle ta blokada działa?
Panowie jak cofam do tyłu to i pierwsze parę metrów do przodu to mi piszczy coś w tylnym kole! Sprawdziłem klocki na tyle i już prawie końcówka! Taki jest objaw zużytych klocków? Ta blaszka metalowa zaczyna piszczeć?
dokladnie,to objaw konca zycia klockow
dokladnie,to objaw konca zycia klockow
Klocki na tyle nie musza być jakieś niesamowite zwykłe trw czy ate wystarczą?
Panowie jak cofam do tyłu
cofałeś kiedyś do przodu?
cofałeś kiedyś do przodu?
a tam czepiasz sie ;)kiedyś koleś mi powiedział,żebym wytyłował ciężarówką:D
W moim civic'u jak z pewnością w wielu innych w ASO była montowana blokada skrzyni biegów. Kiedy kupowałem samochód wydawało mi się, że działa poprawnie. Ale ostatnio na parkingu chciałem zablokować skrzynie i nic. Wciskałem blokadę na luzie, na wrzuconej jedynce, na piątce, szóstce i nic. Skrzynia dalej działa jak by blokada nie była włączona. Ktoś miał taki przypadek? Wie ktoś jak w ogóle ta blokada działa?
nie wiem co zamontowali Tobie ,ale mi w gratisie dali blokade,którą sie blokuje na biegu wstecznym,jaka nie wiem,ale kluczyk to gerda
Panowie, czym jest blacha zaznaczona na zdjęciu? Oberwały się zaczepy i nie wiem w zasadzie na czym to teraz wisi i strasznie się tłucze gdy obroty spadną zbyt nisko np. dojeżdżając do świateł i zatrzęsie wydechem...
Jak pogrzebię przy tym na tyle na ile dam radę to na czymś się to zaczepia i jest cisza ale pewnie kiedyś znowu spadnie i będzie denerwować ;)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/2085283/IMG_1847%20kopia.jpg
Panowie, czym jest blacha zaznaczona na zdjęciu? Oberwały się zaczepy i nie wiem w zasadzie na czym to teraz wisi i strasznie się tłucze gdy obroty spadną zbyt nisko np. dojeżdżając do świateł i zatrzęsie wydechem...
Jak pogrzebię przy tym na tyle na ile dam radę to na czymś się to zaczepia i jest cisza ale pewnie kiedyś znowu spadnie i będzie denerwować ;)
na autach sie malo znam... ale czasem czytam forum :P
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?210073-Co-to-za-cz%EA%B6%E6
powinno odpowiedziec na Twoje pytanie :P
hehe dzięki, nie wiedziałem jak tego szukać więc uznałem szybki temat jako dobre miejsce na pytanie :)
tez wolalbym tu napisac, niz zakladac nowy watek, jak niektorzy :)
mareckiabc
24-05-14, 23:13
Jak sam zmieniałem olej parę razy pod rząd to też nie wymieniałem tej podkładki, nigdy nie było żadnego problemu. Ale chcąc robić zgodnie ze sztuką to tak jak wyczytałeś gdzieś, powinno się ją wymienić. Tak przy okazji to przy wymianie oleju w ASO za tą podkładkę korka spustowego skasowali mi coś koło 5 zł :)
Uszczelki miski olejowej nie wymieniasz, bo nie odkręcasz miski przy wymianie oleju :)
Znalazłem faktury z aso i jest pozycja uszczelka korka miski oleju więc już sam nie wiem?
Słuchaj na fakturze czasem różne dziwactwa można wyczytać. Na pewno chodziło o podkładkę aluminiową pod korek spustowy oleju. Chcesz to wymień, nie chcesz to nie. Ja użyłem starej i nic nie wycieka. I jak pisali koledzy wcześniej, nie tykaj Ty nawet tej biednej uszczelki miski olejowej. Rączki Cie świerzbią, że szukasz dziury w całym?
zyga502 ja też mam kluczyk Gerdy, więc mówisz, że to powinno blokować na wstecznym i tylko wstecznym?
mareckiabc
25-05-14, 00:36
Czy orientuje się ktoś w jakim rozmiarze są te felgi? I czy to jest oryginalny wzór Hondy?
http://zapodaj.net/3d306a0c075d1.jpg.html
Oryginalne Hondy, 17 x 7 J ET55.
Znalazłem faktury z aso i jest pozycja uszczelka korka miski oleju więc już sam nie wiem?
wszystko dobrze napisane na fakturze-uszczelka korka miski oleju,uszczelka korka!czyli taka uszczelka pod korkiem a nie uszczelka miski:) miska trzyma sie na uszczelce i jej sie nie wymienia nigdy jesli nie cieknie z pod niej olej lub nikt nie zdejmowal miski z jakiegos powodu,a w tej misce jest korek przez ktory spuszcza sie olej i pod tym korkiem jest podkladka miedziana,to tez jest uszczelka i ja wypada wymienic przy zmianie oleju.
Nie miedziana tylko aluminowa
Part Number-94109-14000
http://www.coxmotorparts.co.uk/images/large/9410914000_LRG.jpg
http://www.coxmotorparts.co.uk/images/large/90009ph1000_LRG.jpg
http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-14mm-sump-plug-washer-p-2115.html
Znalazłem faktury z aso i jest pozycja uszczelka korka miski oleju więc już sam nie wiem?
Jak to nie wiesz?Wyraźnie piszesz "uszczelka korka".No i jakiego? Miski oleju.Czyli wszystko o'k.Ową uszczelkę należy wymienić.:)
mareckiabc
25-05-14, 10:14
Dziękuję, już wiem wszystko nt tej uszczelki.
A orientuje się ktoś czy znajduje się gdzieś jakaś galeria felg 16" ori Honda jakie wychodziły w czasach VIII gen?
ok to aluminiowa. Zawsze spotykalem sie z miedzianymi i u siebie tez taka mam,grunt zeby miekkie bylo
zyga502 ja też mam kluczyk Gerdy, więc mówisz, że to powinno blokować na wstecznym i tylko wstecznym?
zrobie fotke jak chcesz,ale u mnie ma blokować tylko na biegu wstecznym
Hmm wstecznego chyba nie sprawdzałem, to by może wyjaśniało czemu nie blokowało skrzyni. Odbiorę auto od mechanika to sprawdzę na wstecznym ;p.
civicstart
25-05-14, 16:53
Sprawdź filtr kabinowy czy nie jest zasyfiony. I w jakim sensie ciężko czyści? Trudno dostępne miejsce czy konsystencja brudu jest trudnozmywalna?
I jedno i drugie ;) A co do filtra, to w tygodniu będę zmieniał na nowy, zamówiłem węglowy.
pzdr
Wg manuala nie powinno byc problemow.
W końcu wymieniłem te klosze - okazało się, że lampka jest trochę za duża żeby ją przepchnąć pod krawędzią, ale wystarczyło poluzować nakrętki mocujące nakładkę do klapy i trochę ją unieść, żeby się udało. Brakowało może 2 mm.
Tak wyglądają klosze, które wymontowałem:
http://i71.photobucket.com/albums/i155/Daniel_I1/2014-05-25100650_zpsc30b8306.jpg
http://i71.photobucket.com/albums/i155/Daniel_I1/2014-05-25100657_zps323eb7e3.jpg
http://i71.photobucket.com/albums/i155/Daniel_I1/2014-05-25100714_zpsf202021c.jpg
http://i71.photobucket.com/albums/i155/Daniel_I1/2014-05-25100732_zps57980770.jpg
Popękana jest ta przejrzysta część, którą widać było przed wymontowaniem, ale tył jest popękany jeszcze gorzej. Ciekawe, co jest przyczyną takich uszkodzeń? Pięciowatowa żarówka nie daje raczej dużo ciepła. :confused:
Ciekawe jest też to, że w ASO najpierw bez problemu podano mi cenę tych kloszy, potem próbowali je zamówić, ale po zamówieniu części o tym numerze przychodziły odblaski tylnego zderzaka (zamówienie było wykonane na pewno, bo razem z kloszami zamawiałem coś jeszcze i te inne rzeczy przyszły). W końcu przy próbie wyjaśnienia tej sprawy ASO konsultowało się z magazynem części gdzie pojawiła się przedziwna opinia: tych kloszy nie da się zamówić osobno i konieczne jest zamówienie całej nakładki. W sumie nawet bym na to poszedł z lenistwa, ale do wymiany nakładki trzeba zdemontować poszycie klapy (część nakrętek jest niedostępna przez otwory rewizyjne), a ostatnim razem gdy je ściągano w ASO, to zostało ono połamane, więc nie miałem ochoty na kolejną kłótnię. ;)
Czy można gdzieś kupić oprócz allegro listwy na błotnik przód przed liftem?
Haparts.pl
wysłane z mojego alter.ego
mareckiabc
25-05-14, 20:07
I jedno i drugie ;) A co do filtra, to w tygodniu będę zmieniał na nowy, zamówiłem węglowy.
pzdr
Jakiej firmy z węglem zamówiłes? Podałbyś symbol i namiar?
Panowie, czym jest blacha zaznaczona na zdjęciu? Oberwały się zaczepy i nie wiem w zasadzie na czym to teraz wisi i strasznie się tłucze gdy obroty spadną zbyt nisko np. dojeżdżając do świateł i zatrzęsie wydechem...
Jak pogrzebię przy tym na tyle na ile dam radę to na czymś się to zaczepia i jest cisza ale pewnie kiedyś znowu spadnie i będzie denerwować ;)
Aby zabawić się z tą blachą , potrzeba wymontować tłumik końcowy.
Aby to zrobić i nie denerwować się później że nie masz części trzeba kupić 3 rzeczy :
- obowiązkowo : uszczelkę pomiędzy tłumikiem koncowym a środkowym - w www.ipaco.pl mają ją po ok 10 PLN, orginalna hondowska 90 PLN :P
- nieobowiązkowo : 2 śruby i 2 sprężyny mocujące jeden tłumik do drugiego - w ipaco.pl mają podobne, ale trzeba zwrócić uwagę aby dali odpowiednią średnicę (bo te co pasowały do Rovera nie pasują są za grube, mi dali M8 a tam jest M6 ).
To nieobowiązkowe - lepiej zamienić na obowiązkowe - bo śruby są mocno skorodowane (serwisówka każe je wymieniać)
Ewentualnie śruby / sprężyny do dostania w haparts.
Podkładki u siebie zrobiłem z odpadowej blachy szwedzkiej, takie ładne 5 x 5 cm .
Czy do się kupić reperaturkę błotnika tylnego do sedana? Przeszukałem "cały internet" i nie znalazłem nic na tył do sedana VIII. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Wstawianie ćwiartki jakoś średnio mi się widzi.
Jest jeszcze opcja zakupu nowego błotnika, koszt to bagatela około 2000 złotych, czyli około 10% wartości samochodu. Ćwiartke na alledrogo można dostać za około 800, tylko że na zdjęciach nie widać w jakim jest stanie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.